Chiby za letnho pias

obr_smallTeplo by se dalo krjet a my po opt vydaenm obd, kdy nen pekkou ani teplota vzduchu, jsme se vydali na letn przkum Chib.

Na mst inu se nenachzela ani stopa po vyhlejcch nvtevncch okolnch koupali. Na bouldry nikdo nepijel.
Opt sami v pekle. Po odpskanm vjezdu na Bor jsme se naladili a namazali faktorem 666 a przkum mohl zat.

Letn provrka pro mou osobu dopadla po msn abstinenci na chvalitebnou, zato kolega Zrzek na dostatenou. Dostaten kg se ani neprojevila a tm sem si uval tobogn spch i v tomto plativm poas.

obr_01


Lezlo se co to dalo, samozejm, e na pln  Bioplyn a vude bylo ctit splenou ki. V tomto poas nm nezbylo nic jinho ne to chladit Mg. To pak bylo ten jako kosa na kmen.

obr_02


Po odpoledni, kdy u toho veho bylo dost, jsme jet  poklbosili, e by mohlo jet trochu pitopit, nebo tj. ten sprvn kontakt se sklou. Peklo se nm vrylo hodn pod ki a nm cel teplem a Mg shoela. A to byl ten sprvn dvod hodit na to prek v rohlku a rozbhnout se k domovu. Formu mme jako plavci na kryku a tak pomlme na optovn tok na Chiby. Dnen ideln poas je toho svdkem.

obr_03


obr_04


obr_05


Tmto zdravm vechny, kte zahodili tak krsnou letn nedli a nechali se sthnout na koupalit.
Pozdrav z Pekla zasl Krako

Krakono   [pravy] 13:32 01.10.2008

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 vaaau15:00:00 01.10.2008
Ta lokalita, ty pozice, ty pohyby, to lezen....
nesmrteln blzenodpovdt 

 skvely nazov16:05:28 01.10.2008
Picasi - to teda muselo byt :)
odpovdt 

 Taky bych se zvezl16:27:19 01.10.2008
Na tobognu spchu... to u m dlouho nepotrefilo. Jsou prost nkte tstnou polbeni.
Mochotodpovdt 

 Coe?17:01:09 01.10.2008
Au.
Au.
Au.
Pn asi posndal vtipn kae.
odpovdt 

 :))17:33:06 01.10.2008
vyborny chlapi!! jen do teho!! :)
honza odpovdt 

 Od fanatika18:10:01 01.10.2008
I kdy to m do dobr reporte jet daleko musm ci konen sem nkdo dal taky lezen obyejnch lidi na lehkch cestch.U to tady dlouho nebylo. Jak se zd i s malm kaprkem se d zahrt velk divadlo. Kde jsem to jenom slyel? :-)


A na zvr mal upozornn na "zbonou Moravu" pokud to u neudlala babika...

Leviticus 19
28 Nebudete sv tla zjizvovat pro mrtvho ani si dlat njak tetovn. J jsem Hospodin.



Pletanodpovdt 
 Re: Od fanatika20:01:50 01.10.2008
Diky Pleatne, ze resis lezeni a ne urcity jiny veci... Kde sem tohle sakra slysel?
odpovdt 
  Re: Od fanatika21:34:33 01.10.2008
vbec jsem to nepochopil, ale je to super!!! :)))
michalodpovdt 
 Re: Od fanatika22:42:42 01.10.2008
e s malm kaprkem se d hrt velk divadlo? To jsi pletane slyel asi na hodinch nboenstv. Nebo sp vidl. Na vlastn oi.
Fridrichodpovdt 
 Re: Od fanatika00:17:26 02.10.2008
..jene Krakono-to je Morava ryze satanistick, take v tomto ppad je tv moralizovn trochu bokem. J, jako Krakonov pedn tatr ti ale zodpovdn tvrdm, e m tatrsk innost,je-li provdna s lskou, je stejn Bohulib, jako innost pekae, jen s lskou pee housky.
Pro ale svou morlku opr pouze o jedin "bo" zdroj? Nen tvj vhled takto ponkud deformovn? Co teba argumentovat proti Krakonoovmu tetovn citacemi z Bhagavadgty, vejka, nebo z Honzkovi cesty od Hrubna?(Kniha jako kniha) Takov vejk krky teba vbec nee. Klade vak draz na celkovou harmonizaci due a to verem: "To chce klid..."
kuba novkodpovdt 
  Re: Od fanatika14:47:05 02.10.2008
Mn pijde legran kdy si vyz selt hoi hrajou na drsky a nechaj si pomrat sti tla.
Nicmn dovedu si pedstavit jak nkdo paroduje v ptkch nkter nekriticky bzoovan lezeck modly a, e to tady je ctm u z nkterch titul lnk. Jsem opravdu rd, e je tady konen njak report z neho lehkho. Myslm si, e si to asi ti kluci neuvdomili, ale mon oteeli dvee svmu zvanu vzduchu, kter mon vyvtr zatuchlou ltku. Zkrtka i mal kaprek na lehk cest by mohl dokzat zahrt velk divadlo.

P.S. ty bezduch vkiky nem cenu komentovat.
Pletanodpovdt 
   Re: Od fanatika15:39:51 02.10.2008
Pletane, ty jsi asi dd vevd a zn nitern motivace vech lid na svt. To, e ti potetovan vyzn jako nabubel frajei, neznamen, e to tak je.V m. Denn tetuju 2 a 4lidi, take mohu zodpovdn prohlsit, e tv hodnocen je povrchn a opt se zakld jen z tvho vlastnho dojmu. Pokrauj a dle si staten buduj image slepho spravedlivho-pak u t opravdu nebude brt nikdo vn, kdy tv "osvta" spov jen v odsouzen veho, co nechpe...
kuba novkodpovdt 
    Re: Od fanatika17:07:16 02.10.2008
To m pravdu, on se Pletan shazuje sm, to je vdycky nejlep. Sp nechpu jinou vc a to kde se najednou vzal? ( myslm tm psan koment ) Ped cca 3 msci o nm na lezci nikdo neslyel, nebo se pletu a ty jeho nesmysln vkiky u tu byly dv? Nebo to dl tak, e ped rokem otravoval ovzdu na idnes, pak na novinkch a za pl roku bude dit na balet.cz?
Antipletanodpovdt 
    Re: Od fanatika20:02:44 02.10.2008
Pletane, ty jsi asi dd vevd a zn nitern motivace vech lid na svt. To, e ti potetovan vyzn jako nabubel frajei, neznamen, e to tak je.V m. Denn tetuju 2 a 4lidi, take mohu zodpovdn prohlsit, e tv hodnocen je povrchn a opt se zakld jen z tvho vlastnho dojmu. Pokrauj a dle si staten buduj image slepho spravedlivho-pak u t opravdu nebude brt nikdo vn, kdy tv "osvta" spov jen v odsouzen veho, co nechpe...


Nevm z eho usuzuje to, e si myslm, e ti hoi jsou nabubel frajei nikde jsem to nenapsal. Lid se mnohdy nechvaj tetovat, aby si zvedli sebevdom a mnoz si hrajou na drsky.Dd veved jsi ty kdy si mysl, e pozn lidi mezi tm co je hyzd svma mranicema.
PLETANodpovdt 
     Re: Od fanatika20:46:15 02.10.2008
To, co jsem napsal,usuzuji z tvho pspvku nad nmi-jen jsem mon zvolil jin pojmy,ale podstata snad zstala stejn.
Pletane-vbec m nezn. Neme tedy posoudit mou prci a to, jak ji vykonvm. Jak je ten citt z tv oblben knihy? Nesu, aby jste nebyli souzeni? Taky ti dm jednu moralistickou radu pro dnen veer. Otevi si njak podn pornostrnky, pothni si za toho svho kaprka a uvid, jak bude kldek..:-)Pochva-len bu je kristus
kuba novkodpovdt 
      Re: Od fanatika16:05:07 03.10.2008
Ty neusuzuje ty spekuluje. J neposuzuji kvalitu tvch obrzk dlanch zejm podle ablony, ale mon si je i vyml to opravdu nevm a ani to nen dleit. V ohn se "Nesute, aby jste nebyli souzeni" jako njakm zaklnadlem bez hlub znalosti Bible vytrhvaje ji s kontextu. J nikoho nesoudm protoe do lid nevidm.To je v kompetenci Bo. J pouze upozoruji, jinak patnosti padnou na moji hlavu budu-li k nim mlet.
Pletanodpovdt 
       Re: Od fanatika18:29:35 03.10.2008
Kdo tu Pletane spekuluje kdy n ty? Spekuluje o m prci,doml si patn m je, doml si, e kubu od chudk potetovanch prachy. Doml si, e znm bibli povrchn. Zn mou minulost? Vbec m nezn. Tv soudy o m a o m prci jsou pouh spekulace. A j ti je tu pouze vyvracm.Opravdu nejsi odbornk na vechno.
kuba novkodpovdt 
       Re: Od fanatika12:40:25 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mn napadla mylnka, e Ty jsi vlastn svtlono. Viz. Tvj blud o setmlm lezeckm webu, kam jest zapoteb vnsti svtla.

Jestli ano - napi to. Jak si to pedstavuje. To bude zajmav.
Mno a dle.
Tak njak cejtm teho spodnho vejra, zase.
Ty se bude vydvat za svtlonoe jezuitskho a v tom cejtm podnho hka.
Ty bude chtt jejich majetky. A potom teba plit ns tme. Odpadlky od vry.

Ale co mne ds je dal vejr.
Ty vole - v kdo byl prvn propagtor svtla?
Njakej ten Lucipher = Svtlono.
Take, kdy jsem s tma svejma vejrama doel a sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti pouiju Tv zban:

Pletnek = ten kdo vn svtlo do setml diskuze na lezci
Pletnek = ten kdo prosvcuje
Pletnek = ten kdo osvtluje
Pletnek = ten kdo nm pin svtlo
Pletnek = svtlono
Pletnek = Lucipher
Pletnek = bel

Neposlouchejte jej, lid dob. On jest Lucipherem, on jest dlem Satanovm.
Odvrate tve sv od dla blova.
Spaste sv due ped blem, ktermto on jest.

Haleluj. Haleluj. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovdt 
        Re: Od fanatika17:03:28 04.10.2008
Tohle je super.
Jorgeodpovdt 
         Re: Od fanatika09:25:40 05.10.2008
skromn dky.
Dlouho jsem si nezalezl, tak musm pemlet nad vkony ostatnch. Vkon Pletanv jest na prvn pogled skfjly, ale nalz se v nm vniten tragedie sekulrn freudisticko komplexu potlaovan poteby pekonat rodiovsk legendy o rudch agittorech. V tchto bludech, s uritou dvkou trplivosti, uvidme intimn projekci touhy po pekonn ptera Konie.
Jak se domnvm. Tato poteba vznikla po peten pruky o kodlivosti masturbace a poteb oplachovn pirozen vlanou vodou. Co samozejm jest viditeln vliv Postiin a takt mistovskho kusu Kladiva na arodjnice.
Jak mnoz ctme - ne vdy je potlaovan ego spolu s potlaovanm chtem dobrou cestou k ventilovn svch nitrnch poteb.

Ale, jak k klasik, chije a chije a chije. Take vped. Zdar.
Datelodpovdt 
        Re: Od fanatika14:32:41 07.10.2008
Podla mna je Pletan divny lepsie povedane iny, ale to co si napisal ty by som si napisat nedovolil ...robit si srandu z takychto veci sa naozaj nevyplaca bracho...aj ked v nic neveris mozno len v seba vporiadku ale robit si srandu z tychto veci by som ti neradil...viera a sily ktore tu funguju by som si nechcel pohnevat ..neverim ale nerobim si srandu
MTodpovdt 
     Re: Od fanatika20:57:29 02.10.2008
Ano, nkdo se nechv tetovat, nkdo chod do kostela, nkdo obtuje svma nazorama na internetu. lidi maj rzn konky, tak je to sprvn, kdyby jsme byli vichni stejn, byla by to nuda. Peposlal jsem tvoje odpovdi a tvoje komente svmu vcmu kamardovi - kal, e se za tebe styd a chpe pro na tebe lidi reaguj, tak jak reaguj. jsi moc aktivn, skoro jak pojitovk, kter si pod mele svou, vyhod ho dvema a on se vrt oknem, ned prostor na argumentaci, vechny fakta pekrucuje a hlavn neuznv nzor druhch. Mon je t zde na lezci koda - za chvli jsou volby - neuvaovals o kandidtce?
odpovdt 
      Re: Od fanatika21:20:26 02.10.2008
Tak kdy si m nzory poslal "vcmu" kamardovi, tak a ten tvj kamard rozebere v em jsem v rozporu s katechismem. A propos i satan v v existenci Boha.

Jsou mnoz obrcen potetovanci kter tob podobn sprosci pomrali, aby je okubali o jejich penze. Tv "prce" je na rovni toho co dl prostitutka nebo Biblick celnk. Z mnohch potetovanch lid jsou dnes skvl kesan a mrz je, e se tch mranic d patn zbavit.
PLETANodpovdt 
       Re: Od fanatika21:32:50 02.10.2008
Debata je zbyten. ale jenom pro upesnn, to s tm vcm kamardem nepsal Kuba Novk, ale j, zapomnl sem se "podepsat"
Antipletanodpovdt 
       Re: Od fanatika21:33:55 02.10.2008
pkn-tak jsem se dozvdl, e m prce je na rovni prostitutky atd. atd. M asn telepatick schopnosti. Nikdy jsme se nevidli a u dokonce zn pesnou povahu m prce. S tebou bych chtl jet na msn zjezd do chamonix. Uili by jsme si spolu spousty legrace. Mm vzt i strojek? Udlm ti za dara pes cel zda hlavu jee krista-chce?:-))
odpovdt 
        Re: Od fanatika21:35:17 02.10.2008
zapoml sem podpis
kuba novkodpovdt 
        Re: Od fanatika22:06:25 02.10.2008
Nebo bychom si mohli ut spolu nkde v lmavem ternu. V nebezpe ivota t mohu i poktt.:-)
PLETANodpovdt 
         Re: Od fanatika09:46:31 03.10.2008
Jejda, ty leze i v horch? Pamatuju se, e jsme mli jet spolu do Alp, hooodn hooodn dvno, ale tys nco, e je to moc nebezpen... Ale lidi se mn, to je normlka, tehdy jsi katechismus asi jet neznal. Jinak mm hodn tetovanch kamard- teba i budhist a tm to skuten nevad. Jsou to i lkai, vdci, uitel a tm to skuten nevad.Maj motiv, kter je i njak charakterizuje, jsou spokojen. Teba taky napi Mrzovi, jak je to potetovan chudk...
V Mlo, snahu m teba dobrou, ale dl to njak patn, spoustu lid to otrv a myslm, e je i dost tch , co by ti flkli pes pusu. Lto mi pijde, e takto vymv mozky svm dtem, nemaj monost volby. Opatruj se.
nesmrteln blzenodpovdt 
          Re: Od fanatika10:26:34 03.10.2008
J Mrzek! Taky jsem ml tu est a i j se podlel svm tetovacm umem ke zhanoben jeho tla:-)
kuba novkodpovdt 
          Re: Od fanatika15:12:22 03.10.2008
J nkde napsal, e lezu v horch copak mi to podsouv? Pro jsi anonimn? J si takto nevzpomnm na situaci jakou popisuje, ale je mon e jsi obyejn lh, nebo jsi byl tehdy hlupk podceujc njak skuten nebezpe. Jsem pesvden, e se mnoz nebudou rdi chlubit tm, e jsou pomran a budou dlat ramena a pokud jim to skuten nyn nevad kde je napsno, e jim to nebude vadit v budoucnosti? Vzal jsi si do svch st m dti svm bezduchm vkikem proto nm tu vysvtli co povauje za vymvn mozk? Povauje za vymvn mozk klasickou katolickou pravovrnou nauku? Kdopak tob vymyl mozek, e operuje tmto slvkem? Ano je dost lid co by mi rdi dali pes pusu, ale to sam chtli udlat i Jeovi a i on spoutu lid otravoval a asi to dlal njak "patn", e ho za to potom ukiovali.
Pletanodpovdt 
           Re: Od fanatika15:56:20 03.10.2008
Milo, zastav.. delas sve veci sluzbu znacne medvedi. Timhle nesmiritelnym bojem za svou viru celou zalezitost vetsine neinformovanych jen znechutis a dosahnes ucinku presne opacneho nez zamyslis.
Drz se lezeni, nepoustej se do okrajovych temat jako tetovani (ono je to fakt kazdeho vec...) - debaty na netu maji tendenci se vymknout z ruky a behem dvou odstavcu se tu muzou kamenovat a navzajem zatracovat lidi kteri by v realu nasli spolecnou rec.
Jen tak na okraj - clovek ktery se podepisuje jako Nesmrtelny blazen nezustava v anonymite, pod touhle prezdivkou sem pise uz radu let, zjevne te taky spoustu let zna.
Duraodpovdt 
            Re: Od fanatika16:32:57 03.10.2008
Vspamatuj se anonym zstv anonymem i po mnoha letech. Mon ho tu nkdo zn, ale j ne. Ve tv souvislosti o medvd slube m napad Biblick citt: Hlsej slovo Bo, a pijde vhod i nevhod, usvduj, domlouvej, napomnej v trplivm vyuovn. Nebo pijde doba, kdy lid nesnesou zdrav uen, a podle svch choutek si seenou uitele, kte by vyhovli jejich pnm. Odvrt sluch od pravdy a piklon se k bjm. Avak ty bu ve vem stzliv, snej trapy, konej dlo zvstovatele evangelia a cele se vnuj sv slub. (2 Tim 4,2-5).
Pletanodpovdt 
             Re: Od fanatika17:02:15 03.10.2008
Vidls film "A na krev"? Pipomn mi toho mladho pouka hlsajcho vru. Taky, kdy t nkdo rozl, u se neudr a zane pouvat urky, kter se nakonec obrt proti tob, hehe. Dobr. Tak upky hupky pro dvd, to t pou:-)
nesmrteln blzenodpovdt 
              Re: Od fanatika17:52:30 03.10.2008
Radji odpovz a nedlej z komra velblouda anonyme. Ur t, e jsem t nazval lhem kdy tu liv tvrd to co jsem nenapsal?
Pletanodpovdt 
               Re: Od fanatika18:24:47 03.10.2008
Milo, ja se tu taky podepisuju jakousi prezdivkou a muzes me tim padem taky snadno nazvat anonymem. Lhar je dost silne slovo, i na netu... navrhoval bych jednu vec: zaregistruj se tady, at je jistota ze prispevky podepsane PLETAN jsou skutecne od tebe. Zacinam mit dojem ze si tu nekdo dela ze vsech nehoraznou srandu - pise utocne a urazlive prispevky pod tvym jmenem a kralovsky se u toho bavi. Na tema medvedich sluzeb .. pomerne snadno bych snadno dokazal najit v bibli citaty ktere zavrhuji netolerantni pristup a neochvejnou jistotu svou jedinou pravdou, beze stopy sebereflexe..ale tohle je fakt lezeckej server. Tvuj pristup pripomina sireni viry ohnem a mecem.. a vis sam jak to zvysilo popularitu cirkve a krestanske filosofie jako takove.
Duraodpovdt 
                Re: Od fanatika19:50:21 03.10.2008
Moje "filmy" jsou podepsan a je u nich i moje pezdvka. Podvej uro ty asi bude od Kivokltu, tam znm jednoho co se mu tak k bydl v okol Rakovnka s Ptrsem, ale neznm nikoho komu se kalo "Nesmrteln blzen" J zaregistrovanej jsem a pu slun na rozdl od tch co mi tu sprost nadvaj take ty Biblick citty me pout mn toti nebav si pod povdat jenom o chytech a stupech pro mn je to zbavn v kombinaci.
Pletanodpovdt 
                 Re: Od fanatika20:29:35 03.10.2008
jo, ja budu asi od Krivoklata ;-) ..

Zaregistrovat jsem myslel opatrit svoji prezdivku heslem, aby ji nemohl pouzivat nikdo jinej (http://www.lezec.cz/registr.php).

Je pravda ze ti tu dost lidi znacne vulgarne spila, ale rek bych ze ty si taky moc nevybiras, hazis lharema a prostitutkama hlava nehlava. To neni zrovna dobrej zaklad konstruktivni diskuse, at uz je to pouzito primo nebo v podobenstvi. Jo, bavit se jen o stupech a chytech je za nejakej cas nezazivne, ale ..tohle je lezeckej server, takze neni radno se prilis odchylovat od tematu. Jsou lidi co tu diskutujou i o tematech nelezeckych, ale chce to trochu lehkosti a nadhledu, kdyz do nich hned zacnes tepat jak husita do krizaku, diskuse nebude mit dlouhyho trvani.

Na tema biblickych citatu .. vis sam ze i treba evangelium lze interpretovat ruzne, podle toho kteryho apostola ctes. Jako vedlejsi cetbu navrhuju svatyho Augustina, svatyho Frantiska z Asisi .. ani jeden necitil potrebu svym bliznim hrozit ohnem pekelnym. Bacha na dogmata...

at ti to leze.
Duraodpovdt 
                  Re: Od fanatika20:54:32 03.10.2008
m osobn nejvce z kesanskch autor zaujal mistr Eckhart a Jan od ke-temn noc(nepopletl jsem ten nzev?).Nen tam dn posln do pekel, dn dokmatick argumentovn . Spe je to velice nitern popis fungovn lidsk psychiky jazykem tehdejho paradigmatu. Do dnes z t knihy velice erpm.Kesan Jan od ke je tak schopn oslovit a obohatit jak vcho, tak i ateistu. m m ale zde obohatil Pletan? Svm nekompromisnm fanatizmem, jen nepipout jin pohled na ivot?
kuba novkodpovdt 
                   Re: Od fanatika21:41:39 03.10.2008
Jo to je ale tk etba, j to neet. Tys to pochopil? Klasikou u je to, e si mnoz mysl, e poslm do pekla. Opak je pravdou j na jeho existenci upozoruji a varuji ped nm. Jinak nemysli si, e se z chyb tady nepoum. Tko na cviiti, lehko na bojiti.

Vehlasn kardiologDr. Maurice S. Rawlings mluv ve filmu

Do Pekla a Zpet: Zitky z Klinick Smrti: http ://www.insightsofgod. com/downloads/CZ_video_Do_Pekla_a_zpet_DrRawings.avi

stahni si mezery
odpovdt 
                    Re: Od fanatika09:37:41 05.10.2008
A j upozoruji na spratky blovy.
Ony Homo Diabolis Lucipherium.

Vyspal jsi se dobe? j jo.
To v. 2 pivka za 500. to pot.

pa pa pa
Datelodpovdt 
           Re: Od fanatika16:54:18 03.10.2008
Mlo, j ti nic nepodsouvm, j se t ptm. Bylo to v r. 1992, to jsi byl asi pln jin lovk, nkde je fotka z t doby, jak jsi "ukiovan ". Tehdy jsi ral bobule a nic nebylo lep ne makrobio. To bylo OK, jen to smrdlo, ale co...
K tm dtem- prv, jestli tyhle s prominutm demagogick kecy maj na stole kad den, tak je to koda. A asi maj.
Hele, oee, dals koment pod lnek, neodpustil sis svoje hloup rpnut a takov je vsledek- vichni t rozcupuj, nikdo t podn nevidl a u by ti dal do drky, nen to koda? Pro se SAKRA nedr lezen? Tohle je lez server a podsouvn tvch vst tu nikoho nezajm.
nesmrteln blzenodpovdt 
            Re: Od fanatika18:22:40 03.10.2008
Anonyme, kdy m tak dobe zn tak pro se pt zda lezu v horch. Pokud nkoho dobe znm nebudu mu podsouvat to co jsem neekl vce vykladovou ironickou vtou. Lmav cesty snad nejsou jenom v horch i ano? Nebo, e bys mn tak dobe neznal? Pod od tebe nemm uspokojivou odpov, udlej rozbor t "m demagogie " jinak je to jenom takov tlachn do vtru. "Zachra" mn ze spr KC.Na tu fotku jsem se zrovna nedvno dval je u n npis "Proda ztrc svj smysl kdy do n lovk nesm" Byla urena v jinm kontextu ne v jakm jsi ji nastnil ty ochrncm prody. Nepipadm si od vech njak cupovanej, ale pipad mi to tady jako v tom romnu od Jirska "Proti vem" Jo je to lezeckej servr jako bych to u etl na kesanskm servru kde se vnucuj ateist se svmi "vsty". Nicmn mn to nevad a nen nic snadnjho ne mn tady zablokovat, tak o to podej a bude mt klid.

P.S. pod si myslm, e je makrobiotick strava to lep.
Pletanodpovdt 
             Re: Od fanatika18:30:00 03.10.2008
Hele Mlo, j nejsme dn anonym, co to tu mele? Mm tady dole nicku,tak co t vede? Bizarn je, e si tv vtiky musm st nkolikrt, abych je alespo z kousku pochopil, o pravopisu nemluv. Take, vlastn nechpu, co si tm vbec chtl ct. Osvtli, prosm. Jac ochrnci prody, j jim nic nenastiuju. Mlo, ty jsi fakt pln mimo. Zajmav je, e si to tady mysl skoro nebo pln vichni. Samozejm , e t neznm, jeimarj, jet to tak-..
Demagogie je evidentn, neteba rozebrat.
pa
nesmrteln blzenodpovdt 
              Re: Od fanatika20:06:05 03.10.2008
Re: Od fanatika 18:30:00 03.10.2008
Hele Mlo, j nejsme dn anonym, co to tu mele? Mm tady dole nicku,tak co t vede?

- nicku je u tebe "Nesmrteln blzen" pokud ano jsi i nadle anonym.

Bizarn je, e si tv vtiky musm st nkolikrt, abych je alespo z kousku pochopil, o pravopisu nemluv. Take, vlastn nechpu, co si tm vbec chtl ct. Osvtli, prosm. Jac ochrnci prody, j jim nic nenastiuju.

- no vzpoml jsi tu fotku z doby kdy jsem byl jet "ateista", tak bys ml vdt kdy mn zn, e tam byla vlevo dole cedulka se zmnnm textem urenm ochranm jako jist mj protest, kter jsem jim poslal potou kdy uvaovali o zkazech.

Mlo, ty jsi fakt pln mimo. Zajmav je, e si to tady mysl skoro nebo pln vichni.

-no jasn m pravdu. I za Hitlera si vtina myslela, e m pravdu.

Samozejm , e t neznm, jeimarj, jet to tak-..

- tak zn nebo nezn? Mli jsme jet do Alp nebo ne pro jsem nejel s tebou? Uve dvod.


Demagogie je evidentn, neteba rozebrat.

- neus rozebrat vechno sta kdy rozebere jednu. Tak se nevymlouvej a do toho.
Pletanodpovdt 
               Re: Od fanatika12:46:24 04.10.2008
S tm Hitlerem s eopakuje, brate.
A jak je to tedy s Tvm prvotnm hchem onanie.
Zkouel jsi to?
Povz. A vme nco o Tob. Vyser se na propagandu - otevi sv nitro a ekni nm co se v Tob skrv.
Datelodpovdt 
               Re: Od fanatika16:23:59 05.10.2008
Neznm t, troubelko. Mls jet v naem aut, ne lzt s nmi, pemlej trochu, jen jsme ti to tehdy navrhli, protoe ses ptal.
Mimochodem, ten npis ped foto s ukiovanm Pletnkem - to je ale fakt kravina, nemysl? Proda je tu kvli nm?
Hmmm, trocha djepisu- za Hitlera si vtina myslela, e m pravdu. Hoho, kter vtina? Vtina kesan? Vtina Evropy? Definuj vtinu:-) bav m:-)
nesmrteln blzenodpovdt 
             Re: Od fanatika12:44:51 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mn napadla mylnka, e Ty jsi vlastn svtlono. Viz. Tvj blud o setmlm lezeckm webu, kam jest zapoteb vnsti svtla.

Jestli ano - napi to. Jak si to pedstavuje. To bude zajmav.
Mno a dle.
Tak njak cejtm teho spodnho vejra, zase.
Ty se bude vydvat za svtlonoe jezuitskho a v tom cejtm podnho hka.
Ty bude chtt jejich majetky. A potom teba plit ns tme. Odpadlky od vry.

Ale co mne ds je dal vejr.
Ty vole - v kdo byl prvn propagtor svtla?
Njakej ten Lucipher = Svtlono.
Take, kdy jsem s tma svejma vejrama doel a sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti pouiju Tv zban:

Pletnek = ten kdo vn svtlo do setml diskuze na lezci
Pletnek = ten kdo prosvcuje
Pletnek = ten kdo osvtluje
Pletnek = ten kdo nm pin svtlo
Pletnek = svtlono
Pletnek = Lucipher
Pletnek = bel

Neposlouchejte jej, lid dob. On jest Lucipherem, on jest dlem Satanovm.
Odvrate tve sv od dla blova.
Spaste sv due ped blem, ktermto on jest.

Haleluj. Haleluj. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovdt 
           Re: Od fanatika12:43:25 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mn napadla mylnka, e Ty jsi vlastn svtlono. Viz. Tvj blud o setmlm lezeckm webu, kam jest zapoteb vnsti svtla.

Jestli ano - napi to. Jak si to pedstavuje. To bude zajmav.
Mno a dle.
Tak njak cejtm teho spodnho vejra, zase.
Ty se bude vydvat za svtlonoe jezuitskho a v tom cejtm podnho hka.
Ty bude chtt jejich majetky. A potom teba plit ns tme. Odpadlky od vry.

Ale co mne ds je dal vejr.
Ty vole - v kdo byl prvn propagtor svtla?
Njakej ten Lucipher = Svtlono.
Take, kdy jsem s tma svejma vejrama doel a sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti pouiju Tv zban:

Pletnek = ten kdo vn svtlo do setml diskuze na lezci
Pletnek = ten kdo prosvcuje
Pletnek = ten kdo osvtluje
Pletnek = ten kdo nm pin svtlo
Pletnek = svtlono
Pletnek = Lucipher
Pletnek = bel

Neposlouchejte jej, lid dob. On jest Lucipherem, on jest dlem Satanovm.
Odvrate tve sv od dla blova.
Spaste sv due ped blem, ktermto on jest.

Haleluj. Haleluj. Apage Satanas, apage Pletanas.
Pletnekodpovdt 
           Re: Od fanatika14:39:19 07.10.2008
NAjprv som si ta zastal ale toto je uz fakt nejak uletene bracho...prirovnavat sa k Jezisovi no fu si musel vela lysohlavok zjest..alebo LSD ??
MTodpovdt 
         Re: Od fanatika12:42:17 04.10.2008
Zheil jsi i mylnkou, BRATE. Ty mysl na jeho nah tlo?
Apage Satanas, APAGE PLETANAS
Datelodpovdt 
       Re: Od fanatika21:36:41 02.10.2008
potraty, homosexualove, tetovani, muslimove. Prosim te, dej nejakej seznam, kde ve vsi sve nekoncne toleranci a lasce nekompromisne proti, abychom byli pripraveni.
Filaterie, barveni vlasu, hrani karet, hrani na housle... nejak treba seznam by se siknul. Tobe vadi kdejaka ptakovina do ktery ti nic neni (Buh tvou pomoc snad nepotrebuje na boj s kerkama, pokud se mu eklujou), ze fakt uz se obavam dalsiho.
Zubni protezy? Mobilni cisla zacibajici na 6?
bvodpovdt 
        Re: Od fanatika22:08:39 02.10.2008
Jak me "nkdo" tvrdit, e satan v v boha??? :-)
To zn jako nezvratn fakt :-)))
Ale jestli to nkde psali tak to jooo...to mus bt pravda :-)
hklodpovdt 
        Re: Od fanatika23:11:10 02.10.2008
Jako seznam sta Desatero Boch pikzn.
Pletanodpovdt 
         Re: Od fanatika23:59:50 02.10.2008
jj...nepotetuj blinho svho...
hklodpovdt 
          Re: Od fanatika09:50:28 03.10.2008
Nebude na osobu stejnho pohlav se zalbenm hledt ani j oahvati.
Nebude na penis svj gumu navlkati ani pilulek porati.
Ono z toho desatera bude takove Pletanovo stotero.

I kdy pochopiteln z desatera vechno plyne, tak jako a vty "dnes je ptek" jasn plyne, e je teba dodat borhky do cesty blabla, No jasn, jdu, tam, zabil bych se, lezu v sobotu.... jasn!
bvodpovdt 
         Re: Od fanatika12:46:56 04.10.2008
HONIL JSI SI HO?
Datelodpovdt 
       Re: Od fanatika12:41:03 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mn napadla mylnka, e Ty jsi vlastn svtlono. Viz. Tvj blud o setmlm lezeckm webu, kam jest zapoteb vnsti svtla.

Jestli ano - napi to. Jak si to pedstavuje. To bude zajmav.
Mno a dle.
Tak njak cejtm teho spodnho vejra, zase.
Ty se bude vydvat za svtlonoe jezuitskho a v tom cejtm podnho hka.
Ty bude chtt jejich majetky. A potom teba plit ns tme. Odpadlky od vry.

Ale co mne ds je dal vejr.
Ty vole - v kdo byl prvn propagtor svtla?
Njakej ten Lucipher = Svtlono.
Take, kdy jsem s tma svejma vejrama doel a sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti pouiju Tv zban:

Pletnek = ten kdo vn svtlo do setml diskuze na lezci
Pletnek = ten kdo prosvcuje
Pletnek = ten kdo osvtluje
Pletnek = ten kdo nm pin svtlo
Pletnek = svtlono
Pletnek = Lucipher
Pletnek = bel

Neposlouchejte jej, lid dob. On jest Lucipherem, on jest dlem Satanovm.
Odvrate tve sv od dla blova.
Spaste sv due ped blem, ktermto on jest.

Haleluj. Haleluj. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovdt 
       Re: Od fanatika14:35:12 07.10.2008
zase uz neprehanaj Jasan??
MTodpovdt 
      Re: Od fanatika16:18:22 03.10.2008
Kuba: ...ned prostor na argumentaci, vechny fakta pekrucuje a hlavn neuznv nzor druhch.

Pletan: Pokud ekne mus ci i B take co konkrtn jsem pekroutil? Mm uznat komunistik nzory nap. na potrat? Mon se zept pro komuniscistick nzory? Uml potraty zavedl Lenin.Nzory masovch vrah opravdu neunvm.
Podpovdt 
       Re: Od fanatika18:24:33 03.10.2008
jak fakta jsem anonymn zbable pekroutil?(schovvat se za "P"?Jak hrdinsk!)Pouze se brnm tomu, kter mou prci srovnv s prac dvek. A to fakta rozhodn jsou-peti si to tu. Ano-nahoe jsem pletanovu narku na potetovan neocitoval doslovn-interpretoval jsem ji vlastnmi slovy,mon tvrdji ne to pvodn znlo.
kuba novkodpovdt 
       Re: Od fanatika18:47:11 03.10.2008
Ml Pochvo P. ani nev co mluv, e tady pomlouv chlapa kter v co mluv a taky do lezen mluvit m. To Ty se nau ABECEDU a koukej mazat volit Grebenka ty Jaryne!!
Krakonoodpovdt 
       Re: Od fanatika12:48:30 04.10.2008
Ml se, brate ve ve.
Uml potraty zavedli ji dve blovy spratci.
A tmi jsou dochtoi.
Pletnekodpovdt 
       Re: Od fanatika13:21:45 04.10.2008
Jsem Lucipher a kaji se.
Bueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Pletnekodpovdt 
       Re: Od fanatika14:44:27 07.10.2008
Aha ty P milujem takych dementov ako ty...dam priklad ked si tak proti potratom...ide tvoja 19 rocna dcera po ulici zrazu hop z krikov 5 ciganov hnusnych smradlavych zhnitych a vsetci sa na nej urobia dva krat a dajme tomu ze ju nechaju zit...to decko co sa jej ma narodit po tomto hroznom zazitku si ma nechat??? podla teba ano ma s tym deckom zit a cely cas jej ma pripominat tu hroznu udalost??? zamysli sa magor sprosty...
MTodpovdt 
 Re: Od fanatika07:43:38 02.10.2008
bojm, se pouze jedn vci: a se s internetem nau pracovat vce duevn nemocnch lid jako Pletan. Pak se budu smt u ne 1x za 3 dny, jak sem pe fanatik, ale tak asto jak sem jemu podobn budou pst svoje nesmysly
satanodpovdt 
 Re: Od fanatika19:07:26 02.10.2008
Od cesty k Bohu nejvc odrazuj takov exoti a pomatenci jako je Pletan, je to koda, e si lid potom spojuj vc s takovmi magory.
K.odpovdt 
  Re: Od fanatika20:24:19 02.10.2008
To jsou mi, ale vci a j naivka jsem si myslel, e od vry v Boha odrazuj ti, kte se tv jako kesan a pitom se ani za mk nesna dodrovat desatero Boch pikzn.
PLETANodpovdt 
   Re: Od fanatika21:54:23 02.10.2008
Od vry v bohy osvobozuje lidi pedevm mozek. Tm, kte jej nemaj, jist njak ten bh pome.
Fridrichodpovdt 
    Re: Od fanatika22:03:55 02.10.2008
A jak to souvis s tm o em zrovna diskutujeme? Doporuuji kdy mluv o mozku tak skus zagooglovat a zadej "Ach ti ern"
PLETANodpovdt 
     Re: Od fanatika16:45:05 03.10.2008
"Odevzdvm Ti svou pam, rozum, vli, dui i tlo spolu se svou sexualitou." tohle je ze stejnyho webu.. jedna se v podstate o nevedomou modlitbu za orgasmus, kteryzto se dotycna snazi vyhandlovat na Jezisovi za ztratu vlastniho usudku a vlastniho ja. A o tom je vetsina nabozenstvi, o ztrate vlastni identity, o touze o zjednouseni videni sveta , o zmenseni vlastni zodpovednosti sama pred sebou a o touze byt manipulovan.
Freuduv synovecodpovdt 
      Re: Od fanatika18:36:01 03.10.2008
Ateismus a vtina nboenstv jsou o ztrate vlastni identity, o touze o zjednouseni videni sveta , o zmenseni vlastni zodpovednosti sama pred sebou a o touze byt manipulovan. Opakem tchto blud je vztah kesana ke zmrtvchvstalmu Kristu, Synu Boha ivho.
Tolik nzor L. Halka pravoslavnho knze
Pletanodpovdt 
       Re: Od fanatika19:39:59 03.10.2008
E!
sem ztracenodpovdt 
       Re: Od fanatika20:07:39 03.10.2008
Pletane, v si emu chce...jen to tu prosiiiim kuuurva pod necpi...koho tady zajimaji njak nboensk citace...? Nejhor je, kdy si nkdo mysl, e pouze ta jeho "pravda" je ta jedin a sprvn a sna se ji nkomu (vem) vnutit...
Nedvno u m zvonili jehovistti a taky mi pili sdlit tu svou nboenskou "pravdu"...o co vm chlapi jde? :-) My o to nestojme...
hklodpovdt 
       Re: Od fanatika12:50:22 04.10.2008
Brate, kolikrte jsi smilnil se svoj rukou.
Paklie ne, pak kolikrte jsi na to myslel?

Odpovz, pomatene.

Jinak si dej veer 1 000 0000 zdrvas.
Datelodpovdt 
 Re: Od fanatika22:02:21 02.10.2008
http://www.gra nosalis.cz/modu les.php?name=New s&file=arti cle&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=1863

ve jmnu Krista vyma mezery a ti!
odpovdt 
  Re: Od fanatika13:35:26 07.10.2008
"ve jmnu krista vyma mezery" no to sem se kua nasml, tady v prci na m te vichni um jako na samho Satana
janekodpovdt 

 A to mgo!!!22:48:51 01.10.2008
:(
odpovdt 
 Re: A to mgo!!!00:20:09 02.10.2008
Mgo v boulderingu mu bejt! Jinak to nejede! Navc chiby sou moravsk pskovce a tam se zkaz MG jaksi neujal.Prost jin kraj,jin mrav-jin sport,jin nin..
kuba novkodpovdt 
 Re: A to mgo!!!00:20:09 02.10.2008
?
odpovdt 
  Re: A ....07:09:50 02.10.2008
A ztichnou bl skly ............
Jsem pro striktn zkaz vude.
honza Hodpovdt 
   Re: A ....07:52:53 02.10.2008
A ztichnou bl skly, tak to znamen, e v krase stran prelo, tak nikdo nedojel - jsem pro povelen - vude - bl fleky se mi lb. p-p
Bea Leblochodpovdt 
   Re: A ....09:04:30 02.10.2008
..a je to tu zase. Mega MG ou zan:-))
kuba novkodpovdt 
    Re: A ....10:34:07 02.10.2008
no jsem zvedavej co se tu rozjede driv :-) Pletan show neba mega MG show :-) ?
Tom Vidlakodpovdt 
     Re: A ....11:40:54 02.10.2008
a kde ze se ty boldry presne nachazeji??
rajceodpovdt 
      Re: A ....12:09:53 02.10.2008
sv. Jan Zlatost kdysi ekl: "Kdo et mgo, nenvid skly sv, ale kdo je miluje, vas je tresce tmto prachem."
ajodpovdt 
       alm 80:1612:24:15 02.10.2008
Sklu tu, kterou oblila pravice tv a pskovcov ve, kter jsi zmocnil sob, od potu neistho svho chra.
Steveodpovdt 
        Re: alm 80:1616:18:42 02.10.2008
Je na ki:
" Ty vole s mgem sem na tom udlal 43 shyb-navc chopem na iroko.Dobr, ne?..."
A uslyeli to man a probodli mu kopm bok.
Mat 41:12
...odpovdt 
        Re: alm 66616:25:23 02.10.2008
Ty kdo o mgu plcati budou, ty vydm do pekel, kde jen nekonen roviny jsou a skly nenejdou vce.
Ty vak, kdo alebn spory vyhledvaj, ty vydm na pospas chytrolnm, provokatrm a potulnm kazatelm.
Hle, vydal jsem ji lezce.cz na pospas jednomu iiteli svho momentlnho osvcen--pesvcen a vydm dal servery autdrov podobnm.
A to mte za to mgo, borhky fude a e si ckte voavky na xicht! K, k!
Slyeli jsme slovo Zbo.
dagodpovdt 
         Re: alm 66617:07:22 02.10.2008
satan s nami a zle pryc. Ano, pekla jsou ruzna a cestu si musi kazdy najit sam. apropo,... sem asi prepracovanej ze mi hned nenapadlo, ze je Mila kolega... mno snad se aspon nejake ovecky podarilo svest na zcesti. Welcome and see you http://www.youtube.com/watch?v=XFGrQMD6Uqc
l. odpovdt 
         Re: alm 66617:12:37 02.10.2008
p.s. to prvni peklo je docela dost desivy:)
odpovdt 

 KDE???18:13:59 02.10.2008
Muzu mit dotaz?? Kde ty skalky najdu? Chriby docela znam, ale podle fotek to nejak nemuzu poznat.. Dik.
Totmiodpovdt 
 Re: KDE???19:55:10 02.10.2008
JE TO KOUSEK OD HRADU BUCHLOV. TO HLEDEJ :-)
PLETANodpovdt 

 pouceni05:37:37 03.10.2008
...pokud vas nepoucila babicka, tak tady vas muze poucit par odborniku na slovo vzatych :-)
http://www.youtube.com/ watch?v=hUJLfsm2lnI
http://www.youtube.com/ watch?v=21SmEN2UUBc
odpovdt 
 Re: pouceni17:42:55 03.10.2008
Budto je ten Pletan magor (neber to osobn), nebo to pe vechno Kuba a stal se z nho schizofrenik...
m.odpovdt 
  Re: pouceni18:40:30 03.10.2008
Ano! Kpl jsi na to! Pletan a j jsme jedna osoba! e Pletane! :-))
N. Pletan vn nen J a J nen Pletanem-i kdy by to bylo urit krsn a vzruujc souit..
kuba novkodpovdt 
 Re: pouceni18:32:03 03.10.2008
Podval jsem se na to a musm ci, e byli doby kdy bych se tomu i zasml. Nicmn mi to pipad zbabl protoe k muslimm by si to nedovolili. Pravoslavn knz Halk to vid takto: No na tom zvru je, e kdy odsoudili Bibli,uhodil do nich hrom, ale i do toho, kter se zaal modlit k Jei. Pak vichni vstali z mrtvch a radovali se s enskou postavou andla-co je divn-andl nejsou v Bibli nikde eny. S tou andlkou pak zpvali Je je Pn. Asi to je njak rouhn, i kdy nen zcela pmoae jasn, take nkdo se me nad existenc Boha soudce i zamyslet-kdy si odmysl tu andlku. Myslm, e je to reakce na souasnou pololiberln teologii, kter slibuje vem zesnulm a potrestanm jen a pouze nebe a nikomu peklo. Ve skutenosti a lid vstanou z mrtvch, pro ty, kte se chovali LEHKOMYSLN-z vnch vc jako je zzrak pechodu moe pod vedenm svatho Moje si dlali jen legraci, kdo se chovali liv a zbable, kradli a vradili (zejmna mal dti umlm potratem), to bude hrozn utrpen. Po smrti u Bh nikomu dn tk hch nepromine. Napravit se- init pokn z tkch hch je mon pouze v tomto ivot. Pevtlovn neexistuje, neexistuje ani posmrtn oistec pro tk hnky.
Pletanodpovdt 
  Re: pouceni18:46:51 03.10.2008
Jak tohle Pletane vechno v? Ty jsi u byl v pekle? V nebi? ekl bych, e tohle neme vdt. Tomu me jen vit. A tvou vru samozejm meme respektovat, pokud ty bude respektovat vru nai. J vm v dobro tetovn, ty v neomilnost bible. Respektujme sv vidn skutenosti a zavldne mr. Pokud vak tv vra nebude respektovat vru jinou, pak se nediv, e ssebou pin jen konflikt a rozpor.Amen . Pochvlen bu potetovan motork ...
kuba novkodpovdt 
   Re: pouceni21:28:46 03.10.2008
Kdy ateist nemaj 100% dkaz, e nen vn pekeln utrpen pro hnky, tak se nedivte, e j jako kesan v existenci pekla vm.
Pletanodpovdt 
    Re: pouceni21:47:42 03.10.2008
Jo to je ale tk etba, j to neet. Tys to pochopil? Klasikou u je to, e si mnoz mysl, e poslm do pekla. Opak je pravdou j na jeho existenci upozoruji a varuji ped nm. Jinak nemysli si, e se z chyb tady nepoum. Tko na cviiti, lehko na bojiti.

Vehlasn kardiologDr. Maurice S. Rawlings mluv ve filmu

Do Pekla a Zpet: Zitky z Klinick Smrti: http ://www.insightsofgod. com/downloads/CZ_video_Do_Pekla_a_zpet_DrRawings.avi

stahni si mezery
Pletanodpovdt 
     Re: pouceni21:52:59 03.10.2008
Re: Od fanatika 20:54:32 03.10.2008
m osobn nejvce z kesanskch autor zaujal mistr Eckhart a Jan od ke-temn noc(nepopletl jsem ten nzev?).Nen tam dn posln do pekel, dn dokmatick argumentovn . Spe je to velice nitern popis fungovn lidsk psychiky jazykem tehdejho paradigmatu. Do dnes z t knihy velice erpm.Kesan Jan od ke je tak schopn oslovit a obohatit jak vcho, tak i ateistu. m m ale zde obohatil Pletan? Svm nekompromisnm fanatizmem, jen nepipout jin pohled na ivot?
kuba novk

Mazal se probudil a zase si hraje na boha odpovdal jsem na tento smazan pspvek jet mm diskusi ped sebou sthnu si ji necenzurovanou :-)
Pletanodpovdt 
      OMLUVA MAZALOVI22:32:00 03.10.2008
M mj obdiv, e dnes nemae jako minule jak se zd ten pspvek tu je stle a stratil se mi z o dky m paranoie pouze na chvli :-)
Pletanodpovdt 
     Re: pouceni12:52:34 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mn napadla mylnka, e Ty jsi vlastn svtlono. Viz. Tvj blud o setmlm lezeckm webu, kam jest zapoteb vnsti svtla.

Jestli ano - napi to. Jak si to pedstavuje. To bude zajmav.
Mno a dle.
Tak njak cejtm teho spodnho vejra, zase.
Ty se bude vydvat za svtlonoe jezuitskho a v tom cejtm podnho hka.
Ty bude chtt jejich majetky. A potom teba plit ns tme. Odpadlky od vry.

Ale co mne ds je dal vejr.
Ty vole - v kdo byl prvn propagtor svtla?
Njakej ten Lucipher = Svtlono.
Take, kdy jsem s tma svejma vejrama doel a sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti pouiju Tv zban:

Pletnek = ten kdo vn svtlo do setml diskuze na lezci
Pletnek = ten kdo prosvcuje
Pletnek = ten kdo osvtluje
Pletnek = ten kdo nm pin svtlo
Pletnek = svtlono
Pletnek = Lucipher
Pletnek = bel

Neposlouchejte jej, lid dob. On jest Lucipherem, on jest dlem Satanovm.
Odvrate tve sv od dla blova.
Spaste sv due ped blem, ktermto on jest.

Haleluj. Haleluj. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovdt 
   Re: pouceni13:01:59 04.10.2008
pravdu d, brate.
Haleluj vem lidem dobr vry.
Jist stup a suchou sklu, peji Vm.
Datelodpovdt 
   Re: pouceni17:47:17 05.10.2008
Myslm e pro Pletana je zvazn to, co ekne knz L. Halk. K tomu s upnul a to je jeho modla. A Pletanovo netst, sm Pletan je asi milej a hodnej lovk.
odpovdt 
  Re: pouceni18:47:58 03.10.2008
Kaktoe neexistuje pevtlovn? M na to njak dkaz?
Milanodpovdt 
   Re: pouceni21:31:12 03.10.2008
A ty m 100% dkaz, e pevtlovn existuje?
Pletanodpovdt 
    Re: pouceni21:55:10 03.10.2008
jo nekdy se stane v chyba matrixu a i v novem tele si celkem dobre pamatuji hned nekolik predchozich zivotu. Vcelku neprijemne vzpominky mam na konec jedny telesny schranky co mi spalili na namesti v severnim Spanelsku nejaci trumberove v kutnach, snazila jsem se jim vysvetlit ze prevtelovani existuje, ale chteli nejaky 100% dukaz. Nekolik staleti jsem davala prednost holubum a zpevnym ptakum, nez jsem to znova riskla u lidi. Ted ziju v jednom desnym chlivakovi a pisem spolu hlouposti na Lezce, jo zivot je zmena.
Vsimnete si: soul..souli..sauli
my soulodpovdt 
    Re: pouceni22:32:52 03.10.2008
Peti si teba pr knek od Stanislava Grofa.Jeho transpersonln psychologie, kter se opr hlavn o PRAXI, byla nucena pipustit, e jev zvan reinkarnace v nevdom klient opravdu existuje.To samozejm nen dkaz o reinkarnaci samotn. Tak jako tv odkazy o tmatu pekla nedokazuj, e peklo existuje. Opt v to meme jen vit, i nevit. A tou svou vrou peklo, i reinkarnaci, nebo nebe vlastn uskuteovat.Kad si ale uskuteujeme vlastn vru, vlastn pesvden, ke kter ns pivedla nae vlastn SKUENOST.Ano-me nm pedat skuenost tv vry. Ale tm, e polape skuenost jinch,se ti to moc nepovede. (J mm opravdu skuenost takovou, e mnoh osbky tetovnm rozvjm-zle samozejm na motivu)
kuba novkodpovdt 
     Re: pouceni09:42:11 05.10.2008
Osobn mohu doporuit etbu Stanislava Lema.
Pokud chce Pletan uvidt i jin vci. Napklad:
М.И. Рижский - Русская библия, история переводов библии в России.
Pak snad pochop, co vidl pravoslavn knz Halk.

:), fakt. Vn!
Datelodpovdt 
      Re: pouceni09:43:09 05.10.2008
Hm, a si to pevede do UNICODE - je to v rutin.
Datelodpovdt 
    Re: pouceni16:29:12 05.10.2008
Ano, pij dnes veer ve 21.15 ke trojce na Smchi, dostane po papuli, uvid svteln tunel a pak se probud teba jako Escherichia Coli ve stn steva frontmana skupiny Root.
Milanodpovdt 
  Re: pouceni19:00:58 03.10.2008
Pletane... nic ve zlm, ale tohle si opravdu nezasloum. Hodinu anebo dny neplacen bohusluby prosm ne. Ser na to...bud v klidu, dej si prek a nechovej se jako Spasitel. Dk. S pozdravem 666.
Krakonoodpovdt 
   Re: pouceni22:52:46 03.10.2008
Za fm bt marani, j u to napsat ve sfych Buche- knikach. Nic nevite, to marani. Krakono, kuba, pletan fechno jsou marani.
Erich von D-anikekenodpovdt 
  Re: pouceni21:53:17 03.10.2008
Pravoslavn knz Halk to vid... hele, ale mysl e fakt vbec nkoho zajm, co si mysl pravoslavn knz Halk kdy kouk na televizi? :-)
Jste sice fakt asi dobr dvojka, ale vae npady zase tak nosn nejsou, aby to udlalo program na tolik strnek co jsi popsal.
odpovdt 
  Re: pouceni12:52:16 04.10.2008
tak kolikrt jsi smilnil?

Apage satanas
Datelodpovdt 
  Re: pouceni13:08:39 04.10.2008
Brate, oni se radovali brto smilnil? Jaksi nechpu tok Tvch mylnek.
Ty nm sdkuje, e mysl na spolen obcovn m a en a kozl satanovch? Tam no tam kdesi na Karlovch kamenech?

Apage Satanas
Datelodpovdt 
  Re: pouceni13:08:52 04.10.2008
Brate, oni se radovali brto smilnil? Jaksi nechpu tok Tvch mylnek.
Ty nm sdkuje, e mysl na spolen obcovn m a en a kozl satanovch? Tam no tam kdesi na Petrovch kamenech?

Apage Satanas
Datelodpovdt 

 praso lezci17:59:11 03.10.2008
Tak vm nevm hoi,
kdy vs tam vidim s takovym bagorem plnym hae u nohou, jak se plcte na tmetrovej utk, vn nevm, jestli bych tomuhle zrovna kal lezen.Sp je to hodn krytiky, u jen ty flekance s tunama mgla v jasnejch madlech?
Chlapy to ho tam rovnou mete nahazovat lopatou
nebo stkat pistol :o(
Jdet si radj pt prasit na njakou z praskejch bouldrovek hmm, tohle vn nen na pochvalu :o(((
Sokolodpovdt 
 Re: praso lezci18:36:53 03.10.2008
Dy to taky lezen nen. To je bouldering. A magnzium v boulderingu-to u je takov tradice tohoto sportu. Mgo k tomu prost pat jak k tenisu mek. Ale asi tento sport moc nezn, protoe jinak by ti to bylo celkem jasn. Toto nen tradin pskovcov lezen na njakou 60ti metrovou v kdesi v echch.Toto je pln jin sport na pln jinm hiti..
kuba novkodpovdt 
  Re: praso lezci18:59:11 03.10.2008
Nechte tch plk vo tm lezen (stejn ty utre sou jen posran od rack), mne zajm jak je to s tm Bohem a spasenm a tak velijak. Bo, Kuba je vru osvcen hlava a Vlk, kter mi slbil vysvtlit princip modlen a dobu post pro lep odhad suchosti skal v Moravskm Krase jel pejiovat zdrban cesty na Kalymnosu. No a dky tto diskuzi se mi doufm poda podkrt tajemstv skryt pod besdeklem a bt osvcen poznnm.
ajodpovdt 
   Re: praso lezci22:56:29 03.10.2008
Vlk seral Karkulku.To v kad. A mon musel na ten kalymnos zdrhnout.
PT.odpovdt 
 Re: praso lezci18:55:21 03.10.2008
vulgrn smazal admin
Krakonoodpovdt 

 Mg na psku22:39:59 03.10.2008
Prosm pkn, co si myslte o mgovn na psku?
A co o cestch Karla Bliny?
Jak mte nzor na potrestn Adama Ondry?
Co ochrani, jsou fajn, e!
HS vzkvt, myslm e je na sprvn cest!

Ufff, to by se snad mohlo chytit... :-))))))
Dagodpovdt 
 Re: Mg na psku22:41:46 03.10.2008
Nudite se..? kupte si medvidka myvala ;-))
Duraodpovdt 
 Re: Mg na psku13:10:26 04.10.2008
Cesty Karlovy jsou bo.
Bh ho ochrauj ped Satanovmi spratky a jinou podobnou holotou
Pletnekodpovdt 
 Re: Mg na psku13:39:19 06.10.2008
1. Mg na psku - Sraka vetn tch co ho pouvaj.
2. Cesty K.B. - Bo - Karel m im dl tm vt cit pro dobr cesty - Ti co mu to nepej a dlaj vechno proto aby mu to znechutili a zniili co nejvc prce se odmny taky dokaj - e LESNKU.
3. Potrestn bylo dobr ale mal a potrestanch bylo mlo Maglajzpytlk :)
4. Ochrani jsou fakt posunut dost mimo kluci zelen v ele s LESNKEM.
5. HS - zajmav organizace - dokud bude tato firma nakaena takovmi zamstnanci jako je LESNK a jemu podobn co najust nechvaj vytloukat pkn cesty a co stahuj z v pkn malovan knky a budem jim toto ponn schvalovat tak to nebude stt furt za nic. Kdyby radi la tvrdji po tch vystresovanejch pouvach Mg prachu dky jejich strachu :)
FERYodpovdt 
  Re: Mg na psku09:47:36 07.10.2008

Fery. Mluv jak faoun-ernobl vidn svta a nic mezi tm neexistuje. Zkrtka pipomn mi to hlky o tom, jak jsou vichni IDI patn a dobr je jen rijsk rasa. Zvl᚝ kdy VECHNY maglajzisty pirovnv k srakm.A co ti maglajzisti, co mgujou u ns ve chibech, kde to zakzan nen? Nebo vude jinde ve svt? Ano, pro mnoh je svt tak sloit, e si jej mus zjednoduit do zavdjcch schmat.Zde uvedu pr pkladu tohoto zjednoduen svta slaboduchch:
Magnzium-zlo
opocen ruka-dobro

Boulderista ve znakovm obleen-zlo
Horolezec v kostkovan koili-dobro

Muslim, modlc se na kobereku ped ropnou v-zlo
Zpadn, bl lovk, jen bojuje za svobodu irku-dobro

Mohl bych napsat cel seznam tchto deformac. Ale urit nen teba. Sami mte ve svm okol urit dostatek "ernoblist".
kuba novkodpovdt 

 Dky!!23:07:46 03.10.2008
Venku zu Velk Hospodsk Krize (pi pohledu na obchodn et se mi dl mdlivo) a taky je to tak njak tuln postaru - jenom to mgo u se njak nechyt.Kdo jsi bez viny, prvn ho kamenem!
FrantaSodpovdt 
 Re: Dky!!12:54:45 04.10.2008
Pravdu d, sem daleko od odmova a vidm to den co den
Asi si pudu dt jedno ern za 250 K. To je tady bn ce.

A co na to n Lucipher Pletnek?
Datelodpovdt 
 Re: Dky!!12:58:45 04.10.2008
Pravdu d, sem daleko od odmova a vidm to den co den
Asi si pudu dt jedno ern za 250 K. To je tady bn ce.

A co na to n Lucipher Pletnek?
Datelodpovdt 
  Re: Dky!!13:38:15 04.10.2008
Kuuua Datle - jdi si vzt taky njak ten prek...
hklodpovdt 
   Re: Dky!!17:12:44 04.10.2008
Kujva dvuat.
Sem si dal dve cerny a btto. 500-00 vo co gou?
Na rozdl od agittora je to smutn realita.
Tak ekl datel.

:) vem pohodu a nakonec i tomu Pleasovi.
:) A nm to, ale opravdu vem, pkn leze.
Datelodpovdt 
    Na rekord???10:12:17 06.10.2008
Kua tady se zase diskutuje na rekordn poet koment? Asi se zanu modlit aby nm top vylo
Bea 666 Lebloch
B. Leblochodpovdt 
    Na rekord???10:12:49 06.10.2008
Kua tady se zase diskutuje na rekordn poet koment? Asi se zanu modlit aby nm top vylo
Bea 666 Lebloch
B. Leblochodpovdt 
     Re: Na rekord???10:32:26 07.10.2008
Fakt nelzu, 2 zejdliky za cca. 500 K.

Bueeeeeeeeee
Datelodpovdt