Veden horosvazu chyst zmny v organizaci a zen HS

+ stnost ve vci zmru oddlen sportovnho lezen od HS

Nvrh zmn v organizaci a zen eskho horolezeckho svazu, jejich clem by mlo bt mj. to, aby valn hromada byla sloen pouze z delegt a nikoli len, m v plnu veden horosvazu. Veden o zamlench zmnch informuje v zpisu z poslednho vkonnho vboru.

"VV diskutoval o potebnch zmnch v organizaci a zen HS, kter by pomohly vyeit problmy, se ktermi se HS potk. Prvnm problmem je rozshl a rznorod innost, druhm je VH sloen ze len, nikoli z delegt, jak je tomu v jinch sportovnch svazech, tetm je mezera mezi centrlnm zenm na stran jedn a innost na lokln rovn a individulnm lenstvm na stran druh..." uvd se v zpisu.

Vedle dalch bod se v zpisu informuje, e veden podalo "stnost k Disciplinrn komisi ve vci zmru oddlen sportovnho lezen od HS a pokozen dobrho jmna HS".

Viz:

Zpis z jednn Vkonnho vboru eskho horolezeckho svazu

zen a organizace HS nvrhy zmn

sth   [pravy] 20:52 10.05.2019

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 CHS22:14:20 10.05.2019
tohle je fakt nekonecnej pribeh... bud je tam hroza, nebo jan, nebo resh co seka, pak se zaviraji oblasti... Sportovni lezeni zachranuje AO bez propagace.. Hele nechcete se na to uz vybodnout :D

Ne ted vazne, co se zas deje? Kazda zmena nemusi vest k lepsimu.Co treba mit plan a toho se drzet, max ho poupravit, ale mit hlavne koncept do budoucna.
odpovdt 
 Re: CHS23:06:06 10.05.2019
Ale oni ho maj a dr se ho. A to hodn dsledn.
odpovdt 
  Re: Dobre jmeno08:42:03 11.05.2019
Dobre jmno a Chs? :-))))) To snad nen ani mon.
odpovdt 
   Re: Dobre jmeno08:22:48 12.05.2019
Ztrestat SL e poukazuje na chyby v HS, neomalen chovn jistch len veden a chce nco zlepit je fakt pecka..
A.odpovdt 
    CHS dl patn jmno lezcm11:44:38 12.05.2019
U jen to, e CHS m njakou disciplinrn komis je len. Vdy to je peitek komunismu. CHS je stle komunistickou organizac, kter se nedokzala zmnit ve spolek 21. stolet
J.odpovdt 
     Re: CHS dl patn jmno lezcm12:17:45 12.05.2019
A jak si takov spolek pedstavuje? e kad, kdo m dru do prdele, do veho kafr? To by teprve vypadalo. Jako idel to urit nen, ale tak njak to funguje.
odpovdt 
      Re: CHS dl patn jmno lezcm14:20:10 12.05.2019
Od toho je to spolek, aby jeho lenov kafrali do toho, co je, kdo je zastupuje. Jestli se ti to nelb, odsthuje se na vchod.
J.odpovdt 
       Re: CHS dl patn jmno lezcm18:27:17 12.05.2019
Veden se vol, chce-li zmnu, tak nabdni nco, co vtinu zaujme a pi dal volb me smle pebrat ote. Potej ale s tm, e se taky nebude kadmu lbit.
odpovdt 
        Re: CHS dl patn jmno lezcm21:24:02 12.05.2019
Je naivn si myslet, e jako jednotlivec, kterej se nech zvolit do VV, pohnu se zabhnutm systmem. Kdyby to lo, tak u by to dvno nkdo udlal. Systm veden CHS se nezmnil, protoe to tm, kte jsou jeho soust vyhovuje,... pro rzn "vhody". Take jedin co m smysl je vyhzet star veden a nahradit ho komplet novm, nebo stenou zmnu mohlo pinst CSL pevzetm oprat sportovnho lezen. Ale nechalo se sebou vyjebat.....
J.odpovdt 
         Re: CHS dl patn jmno lezcm00:07:54 13.05.2019
SL nic konkrtnho nepineslo. Klst otzky nesta. Mlo hodn velk prostor na minul VH, ale nepesvdili.
odpovdt 
          Re: CHS dl patn jmno lezcm06:00:13 13.05.2019
Bylo to na pedminul VH, ale to je detail. Zasadili se o nezruen ztrty mldenickch hlas, kter Bloudek vehementn prosazoval. VV se skpnm zub mus najt koeficient a to nen mlo. Dle chtli revizi tok penz do indru a outdru. To neprosadili, protoe rozhoduje outdr a ten se plit nim nechce. O nic jinho se na VH nesnaili.
odpovdt 
         Re: CHS dl patn jmno lezcm07:15:05 13.05.2019
Vid, a jsme u toho. Najdi si kolegy na vechny mon pozice ve veden a zrove se demokraticky nepotkejte mezi sebou navzjem. Tihle aspo dr pi sob (vypad to tak) a zase takov hrza to taky nen. Jasn, me bt lp, ale i h
odpovdt 
        Re: CHS dl patn jmno lezcm11:22:14 22.05.2019
Vpodstat souhlas. Na tom je onen cel princip demokracie. Na valnou hromadu, kde se d jet nco ukecat nikdo nepijde a jen kafr. Ovem VH je v Praze a tak se nedivme, e si praci odsouhlas ve podle sebe. To i bval komoui a dnen t.zv. opozice bejvali mazanj a kdy o nco lo, tak se sjelo kvantum autobus s oponenty. Prost - asi to dnes nen tak hav a nebo ta vtina zlenivla a rezignovala.
Honzaodpovdt 
         Re: CHS dl patn jmno lezcm19:17:33 25.06.2019
honzo ,to e se valn hromada kon v praze to podle tebe znamen e si praci nco odsouhlas?pokud je mi znmo tak na valnou hromadu jsou zvni zstupci vech oddl,.mysl e by se nco zmnilo pokud by se to konalo teba v brn???
v problm s nzkou ast je sp v tom e zrovna bylo hezky a nikomu se nechtlo.
danielodpovdt 
       Re: CHS dl patn jmno lezcm18:58:26 25.06.2019
pro na vchod ,odsthuj se ty teba na zpad.
joodpovdt 
      Re: CHS dl patn jmno lezcm14:20:12 12.05.2019
Od toho je to spolek, aby jeho lenov kafrali do toho, co je, kdo je zastupuje. Jestli se ti to nelb, odsthuje se na vchod.
J.odpovdt 
     Re: CHS dl patn jmno lezcm12:54:21 12.05.2019
Kad sportovn svaz m disciplinrn komisi.
odpovdt 
      Re: CHS dl patn jmno lezcm21:00:21 12.06.2019
Vechny sportovn svazy jsou poznamenan dobou komunismu
odpovdt 
     Re: CHS dl patn jmno lezcm22:34:37 13.06.2019
nejde zkazit nco, co neexistuje.
odpovdt 
    CHS dl patn jmno lezcm11:44:47 12.05.2019
U jen to, e CHS m njakou disciplinrn komis je len. Vdy to je peitek komunismu. CHS je stle komunistickou organizac, kter se nedokzala zmnit ve spolek 21. stolet
J.odpovdt 
     Re: CHS dl patn jmno lezcm10:38:47 13.05.2019
A m disciplinrn komise potrestala nejvtm trestem, co kdy snad od komunismu udlila a pokldm to osobn za nesmysl a zrove nepochopen, co je to spolek, je jasn, e njak takov orgn mus existovat.

Typicky m tvrd trestat nejhor zvrstva, napklad sekn do skal, zatajovn informac, vzjemn urky na veejnosti a pod.
Kuba Turekodpovdt 

 VV versus disciplinrka09:41:01 11.05.2019
Vedle dalch bod ns VV v zpisu neinformuje, e dva, mon a ti lenov VV stoj ped DK. Co kdyby nm "poddnm" poskytl i v thle vci njakou informaci.
odpovdt 
 Re: VV versus disciplinrka15:41:45 11.05.2019
Takhle se to ale u ns dl. Podvej se na vldu.
odpovdt 
 Re: VV versus disciplinrka10:40:24 13.05.2019
Kte? A kdy se bude konat? Zajmalo by m to - jednn disciplinrn komise je z principu veejn.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: VV versus disciplinrka12:40:57 13.05.2019
Pokud je to opravdu pravda, a tkalo by se to i P. Resche, je nutn uplatnit 14 Vylouen len disciplinrnho orgnu. Bohuel o tomto kroku rozhoduje VV, take je to vlastn neuplatniteln.
odpovdt