LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   ...I tet drustvo zabloudilo a udlalo prvovstup!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
SQUASHPARK Cibulka - Praha 5
Pajkland - Olomouc
Z Komenskho - Trutnov

Prodejny
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotn
HUDYsport - Praha 1
barts port - Praha 2

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

HS vypovdl spolku SL smlouvu o bouldrovch zvodech

esk horolezeck svaz vypovdl spolku esk sportovn lezen  smlouvu o podn eskho pohru v boulderingu. Zbvajc ti leton zvody: MR Praha, Teplice nad Metuj a Slan chce HS dlat u ve sv reii. HS o tom informoval v zpisu z poslednho jednn vkonnho vboru.

"Spolek esk sportovn lezen (SL) si pevzal vpov smlouvy o podn serilu zvod P v boulderingu a P v boulderingu mldee, kterou mu zaslal HS z dvodu vceetnho neplnn smlouvy ze strany SL. Vpov byla pevzata 16.4. a je platn od 16.5.2018. HS pipravuje uskutenn zbvajcch zvod P ve sv reii, odpovd pedseda KSL T. Binter," uvd se v zpisu.

Sporu se spolkem SL, kter se pokou pevzt organizaci soutnho lezen, se tk jet bod zpisu o vyhodnocen Valn hromady HS: "VV hodnotil organizaci a prbh leton Valn hromady HS a konstatoval, e prbh jednn ukzal, e pro vtinu lensk zkladny jsou nvrhy na osamostatnn soutnho lezen neakceptovateln..."

Mezi dalmi body zpis bez dalch zdvodnn informuje, e z funkce lena Vkonnho vboru HS odstoupil Radan Keil a bude se hledat vhodn kandidt, kter me bt do VV v souladu se stanovami kooptovn.

A vbor rozhodl podat disciplinrn stnost na Jakuba Turka ve vci zveejnn smlouvy mezi HS a spolenost Seznam.cz.
lnek se smlouvou Jakuba Turka vyel na Lezci zde:
Smlouva mezi Seznam.cz a HS a nsledn reakce S je zde: Vyjden HS ke zveejnn smlouvy se Seznam.cz, a.s.

Zpis obsahuje adu dalch bod k rznm tmatm a jeho pln znn je k dispozici zde:

Zpis z jednn Vkonnho vboru

sth   [pravy] 09:54 08.05.2018Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Hlavne to nepodeprit zadnym oduvodnenim...10:59:54 08.05.2018
Hmmm... Dost tvrda ofenziva proti "nepohodlnym" lidem. A jak je ve zvyku CHS, tak bez jedineho zduvodneni.
Asi jsem z narocnejsiho kraje, ale takto dulezite veci bych chtel videt od sveho spolku radne vyargumentovane.
Doufejme tedy, ze boulder zavody pod CHS budou na lepsi urovni nez drytool zavody pod CHS.
odpovdt 

 Cistky v Chs11:02:57 08.05.2018
Kuba jde na koberecek.Kdo bude dalsi?  CSl dostalo vypoved z poradani zavodu pro nesplneni jakych si bodu. A co Chs dostane za neusporadani nekolik let po sobe Mcr v drytolu?
Lrhodpovdt 
 Re: Cistky v Chs12:51:42 08.05.2018
Na tom, e jde Kuba na kobereek nen nic divnho. Nco slbil, podepsal a nedodrel - naopak tohle by mlo bt v civilizovan spolenosti divn a nestandardn.
Jiodpovdt 
  Re: Cistky v Chs14:02:21 08.05.2018
Je zajimave, ze se tyto argumenty opet vraci a to stale bez jedineho dukazu.
CHS tohle sve tvrzeni, ktere navic poustela do sveta dost zamlzene, nicim nikdy nedolozila. A Turek nikde nerekl, ze to tak bylo.
odpovdt 
  Re: Cistky v Chs19:41:25 14.06.2018
Divne a nestandartni je to, ze ta informace neni clenum chs volne pristupna.
odpovdt 
 Ach jo, u je to tu zase14:00:38 08.05.2018
Hehehe, je vtipn a zrove smutn, e se to dozvdm a takhle. Normln je, e o disciplinrnm zen je zpraven nejprve ten, koho zve veden na kobereek. HS to dl obrcen.

Jsem zvdav, co na m vythnou tentokrt. Chystm tedy zznam z jednn. Stay tuned!

Je mi ct, e m disciplinrn eil za stejn zleitosti ji minul Vkonn vbor ve sloen Novk - epelkov - Botkov a dal. Kompletn zznamy zde: goo.gl/oFk89p

A souasn Vkonn vbor mi dokonce vyhrooval soudem se sazbou dva roky vzen ve sloen Bloudek - Resch a dal. Viz zde: goo.gl/Rb4Drm
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Ach jo, u je to tu zase14:23:19 08.05.2018
Kdy se to vezme od zatku, HS Vm dovolila nahldnout do smlouvy mezi HS a seznamen z kter jste si udlal opis. Nsledn jste podepsal prohlen, e nebudete dl it jej obsah dl.Chvli jste nechal ustt as a msto na svm bloku, jste zveejnil smlouvu mezi HS a seznamem zde na lezci i pes Vae podepsan prohlen, kde jste se k nemu zavzal a nedodrel.Take asi taky HS bylo pekvapeno, e se smlouva objevila na lezci a od Kuby Turka.No a te HS vydalo na lezci, kter je jeho partner Zpis z jednn vkonnho vboru, kde se v jednom bod jednalo i o Vs a Vaem poruen psan dohody.Co k tomu dodat, normln myslc lovk kdy se k nemu zave a nedodr to, tak taky mus potat s tm, e se to me obrtit proti nmu.A to se stalo...
Martyodpovdt 
   Re: Ach jo, u je to tu zase14:27:36 08.05.2018
"Nsledn jste podepsal prohlen, e nebudete dl it jej obsah dl."

Jake prosim presne zneni toho prohlaseni a kde se da zjistit, ze ho skutecne podepsal? Vzhledem k tomu, ze veskera argumentace se stavi jen na tomto, mohl by nekdo konecne to podepsane prohlaseni ukazat. Je vse co se tvrdi pravda, melo by to byt velmi jednoduche.
odpovdt 
    Re: Ach jo, u je to tu zase14:34:17 08.05.2018
Kdyby nepodepsal tak by se nekroutil jako had a odpovdl napklad,zeptejte se ho.U to zkouelo pr lid ped Vma a co na to Kuba Turek jen mlil.
odpovdt 
     Re: Ach jo, u je to tu zase14:39:52 08.05.2018
Takze stavis jen na svych pocitech... Hezke.

Mimochodem, stale snad jeste u nas plati presumpce nevinny. Rozhodne neplati to, ze si vymyslim nejakou pi.ovinu proti druhe strane a pak budu od druhe strany pozadovat, aby dokazala, ze to tak neni.

Pokud neco podepsal, melo by byt velmi jednoduche a primocare, to dokazat. To za celou dobu neprobehlo. Ze strany CHS se o tom jen mlci - krizova komunikace na urovni nula. Zacit by se mohlo treba tim, ze by se zverejnilo co presne mel podepsat.
odpovdt 
      Re: Ach jo, u je to tu zase14:49:02 08.05.2018
Nestavm...to je hotov vc.
Martyodpovdt 
       Re: Ach jo, u je to tu zase14:51:10 08.05.2018
Prosim o dukaz te "hotove veci".
odpovdt 
        Re: Ach jo, u je to tu zase22:55:57 08.05.2018
Turka jednodue zbavit lenstv HS a dl neeit. Je to magor. Dl bude ventilovat svoje pokroucen ego tady na diskuzch a bh v kde jet, ale nedat mu dal prostor k okrdn asu lid z HS.
Ono je nakonec dobe, e to tak dopadlo. Te je na takovho magora alespo njak pka.
odpovdt 
         Re: Ach jo, u je to tu zase23:47:59 08.05.2018
Nebud naivni, on vi co dela a mozna si presne tohle preje. Jiste s tim kalkuluje a klidne se bude soudit v obcansko-pravnim sporu o neopravnene vylouceni ze spolku nebo tak neco. Takze budme v klidu. Dulezity je vedet, ze na nej nemuze nastoupit jen tak nejakej samozvanej retor s absenci zakladni asertivity. On je vcelku obratnej a tohle moc dobre vi.
Frantaodpovdt 
          Re: Ach jo, u je to tu zase23:55:27 08.05.2018
Asi jo, asi tak njak to bude. Soudn spory tyhle poruen osobnosti maj v oblib, protoe se to nejen to okolo nich, ale m to emocionln nboj.
odpovdt 
           Re: Ach jo, u je to tu zase00:07:46 09.05.2018
Uvedomme si, ze vedeni CHS, ohanejici se profesionalizaci, profesionalove doposud nejsou. Alespon co se tyce jednani a chovani. Je to naprosto normalni vyvoj. Takze nutme je a donutme je k tomu, ale ne za pomoci nastroju, ktere reprezentuji jednani Turka.
Frantaodpovdt 
            Re: Ach jo, u je to tu zase09:16:57 09.05.2018
Pesn jak pe Franto.
odpovdt 
             Re: Ach jo, u je to tu zase14:35:45 09.05.2018
Pesn jak pe ty jak odpovd pesn jak pe Frantovi.
odpovdt 
  Veejn disciplnrka10:14:01 09.05.2018
Ahoj Kubo,bude souhlasit aby byla disciplinrka veejn (pro leny hs)?
Zdendaodpovdt 
   Re: Veejn disciplnrka11:41:58 09.05.2018
Jednn disciplinrn komise je z principu veejn. Take nemm co souhlasit i nesouhlasit :-)
Kuba Turekodpovdt 

 Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:16:12 08.05.2018
M tedy pijde nejpodstatnj jin bod, ne jak vythl ze zpisu Standa. Bloudkovo veden HS ped nmi taj dal dleit zleitosti:

"VV posoudil dost lena o poskytnut kompletn dokumentace dost HS o dotace MMT a usnesl se, e nevyhov,..."

Peklad pro obyejnho lena zn: "Tohle nen tvj spolek! U jsme ti ho ukradli a ty u nem prvo vdt, co tvm jmnem dlme, kde bereme penze, za co je platme a komu je poslme."
Kuba Turekodpovdt 
 Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:24:10 08.05.2018
Nic neznamena. Lezecka obec je velmi prosta a nenarocna a toto je pro ni nepodstatne. Tech par co by to chteli jinak uz ze svych rad davno vytlacila nebo pasovala do role nekalych ci nicemu nerozumnejicich zivlu.
Takze spis jinymi slovy, mate to co sami chcete, pokud to nevyjde, muzete si za par let nadavat jen sami sobe.
odpovdt 
 Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:30:04 08.05.2018
A te budete zase pst co ten a onen a napadat HS a Vae oponenty jen proto, e neumte dret slovo.
odpovdt 
  Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:32:17 08.05.2018
Hele a ty se zase kdo, e se opovauje pst takov pitominy na veejn web?
Kuba Turekodpovdt 
   Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:40:50 08.05.2018
No prece Marty.
Marty ma z toho celeho spatny pocit a proto ma jasno!
odpovdt 
    Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:43:04 08.05.2018
U jste vytoen na zatku diskuze, to se normln nestv. Sta odpov podepsal a nebo nepodepsal a bude jasno.Jestli le HS a nebo Vy co je na tom k nepochopen tuto otzku Vm bude tady klst asi vce lid..
Martyodpovdt 
     Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!14:50:48 08.05.2018
Ne Marty. Dokazovat ma vzdy ta strana, ktera obvinuje. Mame zde presumpci nevinny.

Tedy ne staci odpoved podepsal nepodepsal, ale staci aby CHS sve obvineni necim dokazala. Zde uplne jednoduse postaci presny text dokumentu a ukazat ten tolik opakovany podpis (pokud ma CHS strach ukazat podpis, muze najit nestrannou autoritu, ktere podepsany dokument ukaze a ktera bude tvrzeni CHS garantovat). Velmi jednoduche. Divim se, ze to CHS neudelala uz davno... Az se trochu vkrada otazka proc?
odpovdt 
      Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!15:12:52 08.05.2018
Hele....pokej si disciplinrku tam Ve uvid jak to bylo ju...a KT to dobe v.A zatm se tady me KT obhajovat jak chce...
Martyodpovdt 
       Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!15:17:00 08.05.2018
Na disciplinarku, tedy spise soud, by si mel hlavne cekat ty pred tim, nez tu zacnes placat jako hotovou vec neco, co nedovedes vubec nicim podlozit...
odpovdt 
       Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!15:21:45 08.05.2018
Disciplinarka dopadne asi nejak takto:

DK se shodla, ze KT hrube porusil slib, kteremu se pisemne uvazal a timto svym jednanim poskodil CHS.

Ale kam nas to posune? Pro tebe to bude zrejme nepopiratelny dukaz (asi jako kdyz Holecek rozhodoval o potrestani Jarose za pouzivani Mg na pisku..). Pro jine ten skutecny (a tak snadno ukazatelny) dukaz bude stale chybet.
odpovdt 
       Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!15:25:19 08.05.2018
J se tady ped Tebou rozhodn neobhajuji :-) Navc jsem pesn popsal, jak to bylo a motivy svho jednn v odkazovanm lnku a diskusi.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!15:33:10 08.05.2018
Tak nechpu pro se tolik roziluje te mte monost na disciplinrce pednst svj nzor na vc a teba se tm vyjasn situace a vci se posunou dl.Ale jak jsem psal musel jste vdt, e jdete s k na trh a musel jste potat, e to ponese nsledky na to jste chytr dost.
Martyodpovdt 
         Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!15:56:56 08.05.2018
Jak jsi piel na to, e se roziluji?
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!16:04:43 08.05.2018
Vypadalo to tak, ale tmto se omlouvm e jsem V duevn stav nazval "rozilen" a beru sv slova zpt, jsem rd, e jste tuto zprvu o sv osob(od HS) zde na lezci peel naprosto s klidem :-) a budete dl bojovat za pravdu s "prolhanm" vedenm HS.
Martyodpovdt 
           Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!18:17:30 08.05.2018
J jsem nkde napsal, e veden HS je prolhan?
Kuba Turekodpovdt 
            Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!22:40:20 08.05.2018
Marty, ty chce opravdu diskutovat s Turkem? Copak nev jak je to magor?
odpovdt 
             Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!22:55:48 08.05.2018
Presne tak. Turek se prave teteli blahem, ze se jeho pseudo-kauza zas propira pod clankem, jehoz tema je uplne jine. Stejne moc dobre vedel, co dela, nechava vas ted v blazene nevedomosti. On to ma urcite promysleny a s disciplinarkou jisto jiste pocital. Tak mu hlavne nesedejte na lep, on se znemozni, jako vzdy, sam.
Frantaodpovdt 
              Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!22:58:55 08.05.2018
Netetel....
odpovdt 
               Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:07:39 08.05.2018
Turek u se znemonil. U jenom to, jak se vykroucel bylo k smchu.
A souhlas s tm, e on je pedevm rd, e se o nm mluv a pe. Potebuje bt alespo nkde centrem pozornosti. Jedno v em. Klidn a se to to okolo hovadin, kter sm vytvo a pak do nich vthne lidi okolo. Zkrtka magor :)
odpovdt 
                Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:13:07 08.05.2018
Ale on neni magor. Jen si to proste od nej berete presne tak, jak on chce. Tak vam to serviruje a tak to nekteri konzumujete. Ne vsichni sanozrejme. Vetsina nereaguje.
Frantaodpovdt 
                 Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:28:42 08.05.2018
Jasn e jsme blb pokud mu na to tady skeme. Podobn je on zase psycho, kdy si na tomhle iv svoj pochroumanou mentalitu.
odpovdt 
                  Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!19:10:10 09.05.2018
Pesn jak pe Franto.
odpovdt 
               Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:08:19 08.05.2018
Jo mas pravdu, neteteli. To jsem opravdu prehnal tento slovni obrat. Strasne se omlouvam. Vetu s obratem "teteli" beru zpet.
Frantaodpovdt 
              Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:05:35 08.05.2018
Nejsem snad blbej, ne? Samozejm vm, co dlm.

A propos: Ty nev, co dl?
Kuba Turekodpovdt 
               Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:09:29 08.05.2018
Samozrejme, ze vim.
Frantaodpovdt 
               Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:12:26 08.05.2018
Tak tahle Turkova odpov ilustruje to co jsem napsal nahoe. Hra na zapltn lid okolo do jeho hovadin. Hlavn a se to to okolo nj :)
odpovdt 
                Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:15:53 08.05.2018
Bud v klidu. Mel bych navrh na optimalni zneni odpovedi na jakykoliv, zduraznuji jakykoliv komentar od KT.
Frantaodpovdt 
                 Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:30:19 08.05.2018
? Tipuji: dnou odpov mu nedvat ;)
odpovdt 
                  Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:32:40 08.05.2018
... ani jakkoli na cokoli od nj nereagovat. Tipnul jsem sprvn?
odpovdt 
                  Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:34:43 08.05.2018
Noooo a mame to. Nebo pokud bude mit nekdo potrebu za kazdou cenu odpovidat, tak treba: Kubo, rekni Koleje...
Frantaodpovdt 
                   Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:51:28 08.05.2018
Nebo by mohla existuovat jet jedna smyslupln konverzace s Turkem:
"Turku, napi v"
A kdy nape, tak to bude ta vjimka, kdy stoj za to mu odpovdt: "doprdele b"
odpovdt 
                    Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!23:58:05 08.05.2018
Taky hodne dobry!!! Na to moje je odpoved: Baba Te poleje. Asi jesle, max 1. trida. Mozna by byla dobra anketa tady na Lezci s moznostmi, ale bylo by dobre, kdyby se jedna odpoved historicky ustalila. Mozna by mohla vejit i do dejin lezeni jako Odpoved Turkovi.
Frantaodpovdt 
                     Re: Ukradli jsme ti tvj spolek. Howgh!11:55:01 09.05.2018
A mate hosi take neco k tematu? :)
odpovdt 

 Zvodnci budou platit15:09:41 08.05.2018
A vte, na co se tm? A se tu najde opravdu nkdo schopn, kdo bude dosahovat slunch umstn, a za starty bude muset do HS platit. Mlo by to logiku - na repre dresu je reklamn plocha, kter je HS, pokud si zvodnk seene sponzory, bude muset za plochu zaplatit HS. A to sam prize money - pokud zvodnk doshne na njakou odmnu, ml by teba polovinu vhry nebo hodnoty odmny zaplatit svazu. 
odpovdt 
 Re: Zvodnci budou platit18:24:16 08.05.2018
Si delas prdel, ale https://www.tyden.cz/ rubriky/sport/zimni-sporty /sjezdove-lyzovani/potresta-svaz- zahrobskou-rozhodne-se-v-dubnu_111709.html
Geoodpovdt 
  Re: Zvodnci budou platit19:05:49 08.05.2018
No, pokej, j si prdel nedlm. J to myslel pln vn. Schema je jasn popsan v tom ppadu s Ledeckou. To jsi neetl?

https://goo.gl/rwnHwu

A e by se zvodnci mli s HS dlit o prize money? To je peci logick ne? Vdy svaz jim tu vytv podmnky, dl soustedn, plat licenci, kol trenry...
odpovdt 
   Re: Zvodnci budou platit20:15:14 08.05.2018
Srovnn je o pr nul jinde, v alpine ski teou peci jen jin prachy;) No ale dohody mezi sportovcem, zastupujcm subjektem, svazem a sponzorem, poadateli atd. jsou v jakmkoli profisportu nikoli ast, ale nepostradateln. Pokud dohodu jedna ze stran poru, dal strany maj prvo na realizaci sankc. Jednoduch. Pokud nkdo podepe takovou dohodu, kde jsou zvazky, plnn, sankce formulovny nejasn, je to jeho rozhodnut. Nic vc, nic m. Novini prost vyrbj "kauzy" z naprostch samozejmost.
semtamodpovdt 
    Re: Zvodnci budou platit22:44:26 08.05.2018
Jasn, smlouvy jsou v podku, nemm nic proti. Kad si ml pest co podepisuje. Jen ekm, kdy se podobn poadavek na povinn nkup reklamn plochy nebo teba repre pspvek ve vi 50 % odmn za zvody objev i v repre smlouv HS. A samozejm, nen povinnost to podepisovat, nikdo nikoho peci nenut za repre startovat, je to dobrovoln volba kadho.
odpovdt 
     Re: Zvodnci budou platit23:15:28 08.05.2018
Ale vzdyt rozdeleni reklamnich ploch je uz jasne dane soucasnou repre smlouvou:
"1) veker plochy na hornm dle zvodnho dresu (tlko/triko), pop. na celotlovm
dresu, pat HS, zvodnk je nesm vyuvat pro sv sponzory, partnery nebo jin
reklamn ely,
2) veker plochy na spodnm dle zvodnho dresu (kalhotch) me vyut reprezentant
pro sv partnery nebo sponzory, ale pouze pokud by se nedostal do kolize
s ppadnmi partnery a sponzory HS; max. plocha me init 150 cm2,
3) veker plochy na ostatnm soutnm vybaven (sedk, pytlk na magnzium)
ponechv HS k vyuit reprezentantovi, za podmnky dodren pravidel IFSC pro
rok 2018,
4) veker nevyuit plochy na ostatnm nezvodnm soutnm vybaven (bundy,
mikiny, batohy) me zvodnk vyuvat pro svou potebu.
odpovdt 
      Re: Zvodnci budou platit23:17:51 08.05.2018
Problem Ledecke jsem pochopil tak, ze dokud nebyla sponzorsky zajimava tak lyzarsky svaz sve nasmlouvane plochy na jejim dresu nevyuzival, no a ted kdyz je hvezdou tak se o sva prava prihlasil...
odpovdt 
      Re: Zvodnci budou platit08:10:52 09.05.2018
Co plat dnes, nemus platit ztra. Ty snad v, co bude v repre smlouv teba za dva roky?
odpovdt 
     Re: Zvodnci budou platit08:15:01 09.05.2018
50% odmen jakoze vyhrajes lano tak to riznes na stredovy znacce,joooo!!!
odpovdt 
      Re: Zvodnci budou platit09:32:58 09.05.2018
Ti drsnj s podnmi noi to mohou rozplit podl. Nic to ale nemn na tom, e to nem bt polovina odmny, ale polovina hodnoty odmny :-) Lano by asi HS neeil, ale teba Plkov te dostala Porsche 711 Boxter GTS za cca 2 mega. A to u by pro svaz zajmav bt mohlo. V lezen to sice nen moc pravdpodobn, ale kdo v, s m pijdou sponzoi na OH.
odpovdt 
   Re: Zvodnci budou platit10:34:12 09.05.2018
Jo, tohle nastava v mnoha sportech, kde naopak i ty zavodnici dostavaji mnoho ve velke mire nazpet. Jednostrane (byt se muzeme tvarit, ze CHS poskytuje ty tebou vyjemenovane veci na vysoke urovni a ti uspesni zavodnici by bez tech poskytovanych veci nebyli) to bude cesta akorat do pekel.
odpovdt 
    Re: Zvodnci budou platit11:10:23 09.05.2018
Jak se to vezme - z hlediska HS je to geniln. dn nklady, dn zbyten financovn zvodnk, a kdy se nhodou najde nkdo jako AO, tak z toho jet bude HS profitovat.

Tedy pokud zvodn lezen na vrcholov rovni ume, niemu to nevad, svaz to nic nebude stt, alespo nemus vyplcet podporu, cestovn a podobn. A pokud neume, svaz vydl. Take a je tento systm pro zvodnky patn, z hlediska HS je super, protoe na nm nejde prodlat, mnonost je pouze zisk.
odpovdt 
     Re: Zvodnci budou platit11:51:01 09.05.2018
Nesouhlasim. Svaz si dobre uvedomuje, kolik jim ti vrcholovi lezci prinasi prachu. Proto ty hnusne tahanice o sportovce. Bez vysledku (hlavne tedy Adama Ondry) nebo jakztakz vysledku (sem tam nekdo z tech ostatnich) si myslim, ze ty dotace, ktere dle zpravy tvori obrovskou cast prijmu, by byly o dost mensi.
odpovdt 
      Re: Zvodnci budou platit13:34:51 09.05.2018
Je prv otzka, zda ty pjmy (nebo naven) generovan extra dobrm lezen (finle/bedna) nebudou ni, ne nklady potebn na dosaen tchto vsledk. K emu ti je o 500 tisc vy dotace, kdy na to naven mus 700 tisc vynaloit? Teba je pro svaz finann vhodnj vykazovat prci pro dti a mlde a na zvody jezdit jen tak pro zbavu s minimlnmi nklady, ne dosahovat pikovch vsledk a mt nklady vysok. Kdyby to bylo tak, jak popisuje, HS by se o lep vsledky u dvno snail. Ale souasn alostn stav eskho zvodnho lezen nen zapiinn neznalost, ale nezjmem, tedy zejm dobr vsledky zase takovou vhodou nejsou.
odpovdt 
       Re: Zvodnci budou platit14:42:26 09.05.2018
Je dobre si uvedomit, ze pro tento rok je dotace MSMT cca 12 milionu korun a vsechny balicky te dotace jsou dost spojene se sportovnim lezenim. Neverim, ze by dotace byly tak velke, kdyby nebylo Adama Ondry a kdyby treba to nejlepsi v cem se muzeme pochlubit mez dospelymi zavodniky byl Binter jr.
odpovdt 
        Re: Zvodnci budou platit16:25:17 09.05.2018
Me to tak bt a nemus. Piznm se, e tak dalece, abych toto zkoumal, mne to nezajm.
odpovdt 
       Re: Zvodnci budou platit15:35:48 09.05.2018
K tto debat je nutno dodat, e HS nen firma a nemlo by se vst jako firma. Kdo si to mysl, nech nahldne na prvih souasn politiky.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Zvodnci budou platit15:57:11 09.05.2018
Nekecame, makame! Penize na vse najdem.
horosvaodpovdt 
        Re: Zvodnci budou platit16:24:22 09.05.2018
S tm u mne, jako u volie ANO, asi moc nepochod...
odpovdt 
         Re: Zvodnci budou platit12:00:03 10.05.2018
voli ano..no je vidt,e jsi dement.
odpovdt 
          Re: Zvodnci budou platit12:08:44 10.05.2018
No jo no, kad jsme njak...
odpovdt 
        Re: Zvodnci budou platit17:50:02 09.05.2018
A u vbec ne jako firma na vrobu mediln-exhibinch tmat a prostoru pro magory typu KT.
odpovdt 
         Re: Zvodnci budou platit18:50:37 09.05.2018
Jsem rd, e jsi potvrdil m slova.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Zvodnci budou platit19:11:48 09.05.2018
Co kdyz je to zena? Diskuteri lezce jsou strasne sexisticti...
odpovdt 
        Re: Zvodnci budou platit16:53:02 10.05.2018
nebyly snad svobodne volby? jo aha... oni vyhrali ti spatni - protoze my - elita - to vime. ne, nejsem priznivec AB ale tohle me bavi uz hodne dlouho...
odpovdt 
         Re: Zvodnci budou platit18:38:06 10.05.2018
Nco se ti nezd na pojmu "elita"?
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Zvodnci budou platit06:34:00 11.05.2018
Jelitomon
Jitrniceodpovdt 
         Re: Zvodnci budou platit19:12:45 10.05.2018
Me zase bavi ten boj proti elitam namisto toho abychom je na rukou nosili a vytvarili jim podminky kde sve elitni schopnosti mohou aplikovat..
odpovdt 
         Re: Zvodnci budou platit19:19:25 10.05.2018
Presne jak pises Franto
odpovdt 
          Re: Zvodnci budou platit20:25:18 10.05.2018
Ja to nepisu, ja se podepisuju.
Frantaodpovdt 
           Re: Zvodnci budou platit20:42:16 10.05.2018
Presne jak pises Franto
odpovdt 

 U1415:33:37 08.05.2018
...a mme po boulderovch zvodech.Jetĕ e je blizko Rakousko a Nĕmecko.
odpovdt 
 Re: U1417:05:53 08.05.2018
Ty nev, e HS raz zsadu, e v U14 by dti bouldrovat vbec nemly? Je to nezdrav.
odpovdt 
  Re: U1418:35:18 08.05.2018
Pak je tedy podivn, e si HS zve na posledn trnink reprezentace (kde se mimo jin trnoval i boulder) dti z U14.
odpovdt 
   Re: U1418:58:59 08.05.2018
Co je na tom divnho? Tys nikdy neslyel, kdy se dve rodie a treni doadovali boulder zvod U14, od HS odpov, e dn nebudu, e dti bouldrovat nemaj?
odpovdt 
    Re: U1420:20:24 08.05.2018
Divn je, e akoliv HS tvrd, e bouldering pro U14 je patn, pesto si dti z U14 zve na repre trninky boulderu.
odpovdt 
     Re: U1422:39:35 08.05.2018
Pod nechpu, co je ti na tom divnho. Kdy boulderov zvody nebyly, nebyly proto, e to nebylo zdrav. Pak je nkdo udlal, tak to zase bylo preferovan, pprava je poteba. No a te, kdy teba zase nebudou, budou opt nezdrav a jejich absence nen chyba, ale respektovn pravidel dtskho lezen. Pod mi nen jasn, co na tom nechpe :-)
odpovdt 

  23:03:39 08.05.2018
trapaaaas. zabo-mysi valky.
odpovdt 

 Kam kr HS? 23:30:30 08.05.2018
To bude jet tmat s blc se olympidou co HS vyrob.
Jirous odpovdt 
 Re: Kam kr HS? 23:57:08 08.05.2018
Bohuel pravdu d.
Kuba Turekodpovdt 
 Re: Kam kr HS? 10:38:11 09.05.2018
No jo, jak to nekde zacne smrdet penezma a zacne se krocan porcovat, no nedej boze aby se musel delit nahodou na vic porci :-)
odpovdt 
  Re: Kam kr HS? 17:21:39 09.05.2018
A pro si myslte, e SL se nejdve chtlo trhnout, pak pebrat pod sebe zvody a zvodnky.
odpovdt 
 Re: Kam kr HS? 18:24:48 09.05.2018
Kam kr HS? No pece pehazovat skoro 12 m od MMT vidlemi mezi pr kopiek, aby trocha slmy spadla sprvnm smrem. Co na tom, e ani takov stka nen zrukou posunu ke kvalit. Dleit je podat to rov a serateln lensk zkladn. Ta bude stejn pod spokojen, 400 ntovn, pojitn lacin, u su taky spokojen len. Co je mi do njakch sportovc. Treni se zlep, zacvakaj pekolen a nau se aspo rovn sedt a sprvn chodit. Udl se pseudosoustedn pro 30 lid, nechaj se zahopsat po Smchov, pkn se to nato a nafot. Tlocvike krsn nasvt a zakomponuj jak Jee kzajcho ovekm, nebo jako Lenina na socrealistickch obrazech. No a kdyby chtl nkdo o nem diskutovat, dme mu Turka, ten vechno zamaskuje.
Bdaodpovdt 
  Re: Kam kr HS? 18:48:42 09.05.2018
Bido, pekne jsi to vystihl.
Lrhodpovdt 
  Re: Kam kr HS? 19:13:28 09.05.2018
:-D
Dobre!
odpovdt 
   Re: Kam kr HS? 22:19:49 09.05.2018
I pestoe onch 12 mil. vce ne souvis se sportovnm lezen, dle rozpotu na VH do sportovnho lezen tee jen okolo 5 mil. + njak sekretarit.
Honzaodpovdt 
    Re: Kam kr HS? 07:12:33 10.05.2018
Bdo, snad to je dobe, e do lezen tee vce penz.Podle tvho pspvku t to asi "sere".Nkdo musel zapracovat, zadat, aby penze dostali.Oni zase jen tak zadarmo nepiltly( i kdy tomu malinko pomohla fotbalov afra). Nebo si pod mysl, e dti nos p? Vtinou, kdy nco napadnu , tak mm lep pln jak ty penze vyut, jak je rozdlit a Ty ho m ? Z tvho pspvku jsem teda nic nevyetl co bys udlal lepho, jak bys investoval, koho bys podpoil, abys nenasral druhho, kterho nepodpo, jako je teba LRH ?
Nov pidlen penz pro svaz u trv nco okolo roku a proto nap. i SL se snailo do toho njak lpnout a z kole si nco utrhnout no pro ne, je to boj o prachy, prci a pod..
Martyodpovdt 
     Penze zadarmo07:51:20 10.05.2018
Mrty, ale ty penze jsou zadarmo! Njakej ednk je sebral daovm poplatnkm a dal je "horolezcm". A ti si za penze druhch budou uvat svch radovnek.
LRHodpovdt 
      Re: Penze zadarmo08:32:00 10.05.2018
Opravu ? podej trestn oznmen....
Martyodpovdt 
       Re: Penze zadarmo09:32:36 10.05.2018
Opravdu to tak je. Fakt. Libor nekec. Ten ty penze musel vydlat a pak odevzdat.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Penze zadarmo10:05:05 10.05.2018
A co jako? Jakou to m souvislost? Pvod penz je v tomto ppad irelevantn.
odpovdt 
         Re: Penze zadarmo11:45:21 10.05.2018
Jako nic... Je dobr vdt, e to nejsou prachy zadarmo, ale nkdo nm je dal na njak bohulib el.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Penze zadarmo12:55:45 10.05.2018
Lrh,KT dobe vm co jsou dotace a odkud se berou, ale tohle snad nen tma na lezci.
odpovdt 
           Re: Penze zadarmo08:10:30 11.05.2018
A hlavn nejde ani tak o ty dotace, ale o ten proces, ne ta st balku "dotace" dojde ke koncovmu pjemci...
odpovdt 
       Re: Penze zadarmo17:06:56 10.05.2018
Souhlasm e dotace jsou svinstvo a e ten, kdo je vymyslel, by ml jt bruet. Jenom na to bohuel nen paragraf.
honzaodpovdt 
        Re: Penze zadarmo09:53:43 11.05.2018
Presne jak pises Franto
odpovdt 
        Re: Penze zadarmo10:20:23 20.05.2018
Dotace jsou dobre , prinosne ... bohuzel tu je spatna vlastnost , mozna navyk(v cechach a poskomunistickych statech extremni), ze z eraru to neboli.
odpovdt 
         Re: Penze zadarmo18:49:57 20.05.2018
Dotace jsou svinstvo nejvt v jakkoliv oblasti. Princip dotaci je sebrat penze vem a dt je pr vyvolenm. Funguje to tak, e se seberou posledn penze vem co maj mlo a daj se nkomu, kdo m hodn. V nejvy dotan lize se dotujou miliardi.

J mm celkem hovno a nikdo m nedotuje. Ale dan, ze kterejch jdou dotace platit musm.

Oekvm pt revoluci. Bude krvav a svoji stranu jsem si u vybral.
Arcikacirodpovdt 
          Re: Penze zadarmo22:04:32 20.05.2018
Kdy zaneme ANO, SPD, komane a jejich ppravku orandy vet na kandelbry?
Kuba Turekodpovdt 
           Re: Penze zadarmo08:12:09 21.05.2018
A skonte s pseudonovini?:-D
odpovdt 
     Re: Kam kr HS? 10:09:26 10.05.2018
J bych pln ml, klidn se podlm na mailu.
Bdaodpovdt 
      Re: Kam kr HS? 11:46:05 10.05.2018
slabousek@gmail.com
Slabouchodpovdt 
      Re: Kam kr HS? 11:46:43 10.05.2018
Koho navrhuje?
Kuba Turekodpovdt 
     Re: Kam kr HS? 15:11:45 10.05.2018
Ono Marty, kdyz jen neco potece, ale nebude nic odtekat, tak brzo tect prestane. Nic nefunguje jen jednostrane.

Primarne by ses mel spis zamerovat na to, zda se neco deje, neco smysluplneho a koncepcniho vznika, nez ze zrovna pritekaji penize. To samo o sobe nic neznamena a jak se ukazalo, vubec to nemusi znamenat, ze se lezecka obec bude mit lepe. A kdyz ten privod je hodne zalozen na uspesich velmi uzke skupiny lidi, je hodne riskantni na tom stavet nejake budouci plany.

Tak Marty, fakt prestan verit na to, ze deti nosi cap.
odpovdt 
      Re: Kam kr HS? 08:11:16 11.05.2018
Nelze ne souhlasit s rmem sentora Kubery..."a jednou skon dotace,pjdou zase mnoz do prce".:-)
odpovdt 
       Re: Kam kr HS? 08:43:06 11.05.2018
U aby to bylo
odpovdt 

 Vymastenost23:29:35 09.05.2018
Ojojoj vy ste banda vymastencu..doufam ze fakt jen sedite doma na tech vasich zaparenych prdelich, a nehustite tyhle sracky nekomu z oci do oci..to by jeden blil.. fuj, to sou jedy! Do skal takove kryply nepoustet, prosim!
odpovdt 
 Re: Vymastenost19:20:25 10.05.2018
Takova vostra slova vuci CHS...
odpovdt 

 Pro?18:09:55 12.05.2018
Ven HS, mete sem vloit njak vysvtlen, pro se o to sportovn lezen tak krtte, kdy se o zvodnky ve skutenosti nestarte, nemte o n zjem a chovte se, jakoby pro vs byli pt?
odpovdt 
 Re: Pro?13:25:18 15.05.2018
Nemou, maj ho menho a tve je to... Bloudek Vztekl Rek a dal....
odpovdt 

 nejbli zvody08:59:18 23.05.2018
Ven, u za 3 tdny bude MR v boulderingu - ekme na PROPOZICE!
odpovdt 
 Re: nejbli zvody10:58:29 23.05.2018
To vm bude stait den pedem!
odpovdt 
 Re: nejbli zvody12:20:17 23.05.2018
Navrhuji vypovĕdĕt HS smlouvu na podn zvod.
odpovdt 
 Re: nejbli zvody - CHS si da vypoved12:21:17 23.05.2018
Tak to aby CHS zachovalo latku a nastoleny trend, bude ted muset vypovedet smlouvu samo se sebou.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.