LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Spra, to je jeden velkej chyt. Dole do n vraz ruce a na vrku je vythne.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Z Dukelsk - Pbor
Squashov hala - Bezdruice
Prostor Letany - Praha 9

Prodejny
Lezeck centrum Vertigo - Bratislava
Rock Point Vakovka - Brno
HUDYsport - st nad Labem

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovstv R v boulderingu 2007

Brno, vstavit

Aktualizace: Jirka Oliva pipsal nco vt o prbhu MR. MR v boulderingu vyhrli dnes v Brn Martin Strnk a Lucie Hrozov.

V much byl 2. Slovk David atnek a 3. tpn Strnk.

V ench byla 2. Slovenka Katarina Fickuliakov a 3. jej krajanka Dominika Kovikov.

Cekov leton esk pohr v boulderingu vyhrli Martin StrnkNelly Kudrov.




foto by Martin Spilka




foto by Radka Krej




foto by Radka  Krej




foto by Radka  Krej





foto by Radka  Krej


Jirka Oliva dope jet njak povdn a zhodnocen zvodu a v galerii se budou postupn objevovat fotografie od Radky a Martina.



Tady je:

Velice se omlouvm, e infos o prbhu zvodu se objevuj a nyn, ale kombinace SP+MR byla velmi nron a tko se hledaly sly na tu zvrenou teku v podob reportu.
O SP u nco napsno bylo a tud se o nm nebudu dlouho rozepisovat. Dle mho to byl zvod poveden, i kdy ho provzela ada porodnch bolest.
Dlouho jsme se rozhodovali zda MR po SP uspodat i nikoliv. Na jedn stran vhy byla  skvl zvodn scna se zzemm na opan stran byla nedle, omezen as ukonen zvodu, hodn lid na organizaci, zvod ve stnu SP a celkov unavenost po SP. Nakonec jsme pes vechna negativa doli k zvru, e to zkusme a aspo uvidme pro pt.
Nejvt monster skous bylo samotn stavn boulder na MR a velk dk pat jmenovit Andrejovi, Doubravkovi, Bambusovi a Lahvimu s kterma jsme si to pkn dali kad veer do ty do rna s prstama totl na kau :-).
Na zvod bylo prostednictvm registrace na rockstars.cz pihleno 73 lid. Po zvod SP jsme mly ohlasy, e se pihls jet dalch iks lid ze svku a rzem jsme mli pkn nahnno zda se ve stihne do domluvenho asu uzaven vstavit.
Nakonec se pihlsilo celkem 58 mu a 16 en. Kvli SP se neobjevila pihlen Silva Rajfov, Hela Lipensk a z kluk Jirka Brad. Ze zahrani se prezentovali pouze Slovci a Turci.
Kvalifikace i finle mu a en belo souasn, protoe to kapacita zvodn scny dovolovala a hlavn tak proto, e jsme byli limitovni asem ukonen celho zvodu. Lezlo se tedy celkem osm boulder najednou a divci se mli rozhodn na co koukat. Musk kvalifikace byla trochu podcenn, ale omluvou budi fakt, e kluci stavi u byli dn dojeban ze svku a pi zkouen se bouldery jevily jako optimln. Na druhou stranu si cel zvodn pole krom ty borc hlo na top a vichni si myslm dobe zalezli. Do finle postoupilo 12 lezc z nich 10 se stejnm vsledkem. Ti topy na prvn pokus a tvrt boulder dren posledn chyt. Takovhoto vsledku vak bohuel nedoshl boulderov mg Milan Monroe ehk
Drobnho podvdku se dopustil Pail Richard, kter se zaregistroval a postaril. Jeho proheek se bude jet eit, protoe na P a MR sm startovat pouze star 16-ti let.
Kvalifikace holek dopadla v pohod a bbovky se krsn rozadily. Na vechny topy si hla Slovenka Katarna Fickuliakov a po tech topech brala Lucka Hrozov s Lenkou ernou. Velkm pekvapenm bylo nepostoupen Nelly Kudrov, na kter se evidentn podepsala ast na SP a celkov pemotivovanost.
Do finle postoupilo nakonec 9 zvodnic. Rozhodl jsem tak na zklad protestu Terky ermkov, kter ekala pli dlouho na rozhodho, kter ji dan problm ml vysvtlit. Dan incident jsem vidl a prodleva tam opravdu byla. Fakt, e Tra je ivotnm vtvorem naeho komisae nejvyho v mm rozhodovn nehrl roli :-).
Druh protest se tkal neoitnho chytu v horn sti tvrtho boulderu. Zde jsem protestu ji nevyhovl. Pravidla jasn nedefinuj kdy a jak m rozhod istit a pokud bych umonil opravn pokus, tak by se pak mohli pihlsit dal a dal lezci, kte by si mohli stovat na to sam.
Posledn protest padl na rozhodovn o drenm i nedrenm topu respektive o pidn druh ruky na top. Pravidla jasn kaj: Za dosaen topu je povaovno jeho dren obma rukama souasn ve statick form proveden (min.2 sec). Jak u jsem napsal v jinm pspvku: dokud rozhod nebudou placen profci tak vdy vyvstane njak problm, kter bude v rozporu s pravidly. U Brna tento problm jet vygradoval tm, e rozhodch bylo poteba osm a ti se jet promchali s lidmi, kte rozhodovali na SP, kde jsou trochu jin pravidla.
Na nepidn druh ruky na top doplatil Michal Roek, kter kvli tomu bohuel nepostoupil do finle.
Finle chlapku bylo super. Bylo tvrd a bylo se na co dvat.
Na kadm boulderu se posunovaly hranice pedchozch lezc. A kad boulder ml svho pelezce. Se temi topy suvernn vyhrl astnk finle SP Martin Krutor Strnk, kter se tak stal Mistrem R v boulderingu pro rok 2007. Druh byl slovensk reprezentant David atnek, kter jako jedin topoval boulder slo ti a tet msto si vychutnal tpn Strnk, kter si jist spravil nladu za zvod v Teplicch a stal se tak vcemistrem R.
V enskm finle se totln zamchaly karty oproti kvalifikaci. Mistryn R v boulderingu pro rok 2007 se stala Lucie Hrozov, kter dala dva topy. Druh a tet msto urvaly Slovenky Katarna Fickuliakov a Dominika Kovikov a vcemistryn R se stala Soa Hnzdilov.

Celkov poad v pohru dopadlo takto:

Mui eny
1. Martin Strnk 1. Nelly Kudrov 
2. Jakub Hlavek 2. Anna ermkov
3. Martin Fojtk 3. Lenka ern

Hlavnm partnerem cel boulder srie zvod 2007 bylo Nescaf a drte palce a se pt rok dky jejich podpoe opt rozjede boulder koloto, kter ji m svoji stabiln rove.


A zde mte oficiln vsledky

Vsledkovka ke staen:

 MR Brno 07 - vsledkovka

Lezec.cz   [pravy] 19:07 11.11.2007Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Gratulace!!!20:04:35 11.11.2007
Gratuluju. U Martina se to dalo ekat, ale Lca to je bomba!! Jse prost borkyn!!!!!:-)
Syselodpovdt 

 Grtulace!21:42:10 11.11.2007
Tda, Lucko, moc gratuluju, jsi dobr:)
Braodpovdt 

 ?22:28:37 11.11.2007
na finle jsem nebyl, ale zajmalo by m jak zalezla silva? to tak v sobotu zapaila nebo prost nemla formu?
afodpovdt 
 Re: ?10:27:45 12.11.2007
Silva Rajfova na MCR vubec neprisla, za to jeji segra sla do finale z 8. mista (v kvalifikaci na kazdy boulder jen JEDEN pokus a na finale to stacilo!!)--nojo, staci umet ;)
mlokodpovdt 
  Re: ?15:18:12 12.11.2007
a pro nepila?
afodpovdt 

 ...22:36:54 11.11.2007
Je uboh, jak jste se zhostili MR a e je tu pouze jenom trapn konstatovn. Ale co jinho oekvat od bandy, kter promrh as debatou o Mg.
Dorian Grayodpovdt 
 Re: hloup kritiku12:58:13 12.11.2007
Ono bylo vera hnusn poas a ty se asi natvan na cel svt co?
Zdalipak jsi tak kluky pochvlil jak perfektn dlali online zpravodajstv ze svtovho pohru v boulderingu. A nebo um jenom kritizovat?
A co pro druh dl ty?
nekritikodpovdt 
  Re: hloup kritiku14:39:07 12.11.2007
Bohuel musm s Dorianem souhlasit...troku ostuda.
Vencaodpovdt 
   Re: hloup kritiku07:00:17 13.11.2007
To, e jste sem nenapsali podrobnj lnek, Venco a Doriane, je skuten trapn.
ebkodpovdt 
    Re: hloup kritiku20:01:16 15.11.2007
Zaprv jsem tam nebyl a za druh jsou k tomu ureni jin.
PS: Trapn jsem od narozen...:-)
Vencaodpovdt 

 lucka jede22:52:24 11.11.2007
kdo v posledn dob vidl jak mak lucka a jak j to leze v e to nen jen nhoda! U se tm na obtnost na smchov! Lucka te neporaz jen ty kter se nezastn....
petrodpovdt 

 hamba23:43:08 11.11.2007
tak tohle je informace z MR v bouldru na nejnavtvovanjm eskm lezeckm servru!!!!!
tondaodpovdt 
 shame 2 u nigga09:44:46 12.11.2007
Ach ty, MR skonilo vera v 18h veer. Vm, e Standa a spol. povs pknj lnek se vm vudy, ale chtlo by jim to dt trochu as. Peci jenom to byl nabit vkend a vzhledem k tomu, jak lezec.cz pkn pokryl svk, nen dvod oekvat, e se tak nestane u MR. To zas jenom nkter retardovan jedinci se asi zejm patn vyspali nebo co
janekodpovdt 

 Vsledky08:06:33 12.11.2007
Nevte kde sou vechny vsledky? Dky Honza
Honzaodpovdt 

 ufff09:24:31 12.11.2007
Jasn!!! pro tu nen njak video? a fotky? Pro v noci Oliv sp? To sou hajzlov e sem do te (12.11.2007 9:23) nic nedali!!!!

Fuj Fuj
:Dodpovdt 
 Re: ufff09:35:54 12.11.2007
Protoe ty taky v noci sp.
Jestli jsi tak hrozn zvdav na vsledky a video, tak se ml pijet podvat do Brna a teba i zafandit.
jiriodpovdt 
  Re: ufff09:41:18 12.11.2007
Nechal jsi se nachytat. Chch. Ta ironie bije do o. A smajlk :D to zichruje, kdyby nhodou. Marn, jak tak koukm. Ale nebu smutn, nejsi sm, taky obas pu bez rozmyslu.
Kokaodpovdt 
   Re: ufff10:05:57 12.11.2007
mau :)
:Dodpovdt 

 organizace10:32:14 12.11.2007
cel akce byla bomba, ale teda neodpustim si apelovat pro zkvalitnn pro pt rozhodch - jednak byl problm v topech-jednou uznali nkomu e ho chytl jen jednou rukou a zamval, podruh ne, pak zas e se nesm osahat dopedu ze zem chyty-mnoho lid to dlalo a pak najednou v mlo ppadech to rozhod zakzali...mno prost imho nepilo mi to obas moc spravedliv..ale jinak fakt skvl akce,vbec nelituju e sem takovou dlku jela!!;-)
Raduodpovdt 
 Re: organizace11:10:24 12.11.2007
Opravdu souhlasim. Bud zmenit pravidla, ze top staci jednou rukou a nebo to prisne trestat, i kdyby tam na pohodu maval hodinu! Hold zavody jsou prave i o tom. O vyxdrbech, ktere si clovek neovedomi. Myslim ze nepridani do topu se totiz stane kazdemu jednou za cas - pak si na to dava bacha. A s tim osahavanim chytu mi to taky neni jasne. Opravdu vim, ze nekteri smeli a jini ne. Upresnete to prosim pro pristi zavody a hlavne stanovte jednoznacne pravidla ne nam lezcum, ale zapisovacum a chytacum. Nakonec jeste jedna poznamka. Na MCR se ani ze tretiny necistily chyty tak aktivne jak na svetaku, coz je trochu smutne. Nekde na to totiz srali temer uplne! Jinak ale muj celkovy nazor je TOTAL BOMBA, az ne tech par "drobnych" pripominek. Priste prijedu urcite znava. Jo vlastne bouldry taky nebyly moc vyvyzene... :)
Petisodpovdt 
  Re: organizace12:01:58 12.11.2007
Fotky, vsledky a text o MR bude dnes veer. Vydrte :)
Co se rozhodch te. Je to vdycky boj a dokud nebude dostaten penz na profi rozhod, tak se v podstat vdy stane nco neobjektivnho. Nepidn druh ruky na top je neppustn a taky to dotyn odnesl neast ve finle. Ostatn jsem u pak neeil, protoe by to nemlo vliv na finle. Zmatek jestli se sm chytat chyt pi obhldce nebo ne, vznikl tm, e dan rozhod cel den psobil na SP, kde se to nesm. itn chyt nen pevn v pravidlech zakotveno a nen to rozhodho povinnost. Bude se to muset zmnit. Ostatn jako dal drobnosti o kterch vme.
Olivodpovdt 
 Re: organizace11:43:01 12.11.2007
nelepsi org.je ovsem s relaxatorem,dratenym vyhanecem vsi a blech.diky tobe sem byl doma neskutecne uspesny a vubec nevadilo, ze sem prijel pozde a s chabym zavodnim vysledkem.
bidloodpovdt 
  Re: organizace20:01:54 12.11.2007
Na SP se moc nee jestli tam tu ruku pid nebo ne vtinou tam stejn kadej jen placne a mv divkm ... tak nevim jestli kdybych byl rozhod a tohle mi udlal zvodnk na topu bych to neuznal, nebo sp vim e bych to urit uznal. Kdy je evidentn e zvodnk je na topu v pohod, uznat...sp bych to neuznal kdyby se na topu nkdo 2 vteiny klepal a pak spadl...
nitroodpovdt 
   Re: organizace20:05:44 12.11.2007
viz bezchybne ohodnocen pad z topu anny cermakove
lukasodpovdt 
   Re: organizace20:45:12 12.11.2007
No tak to jsem opanho nzoru s tm hodnocenm na zvodech SP :)Neuznaj ti ani prd dle mch zkuenost.
Jirousodpovdt 
    Re: organizace20:57:51 12.11.2007
ok, ale ekni co si o tom mysl...
nitroodpovdt 
     Re: organizace09:24:29 13.11.2007
Na topu mus mt zvodnk dv ruce do t doby dokud mu rozhod neekne, nebo si to s rozhodm pohledem nezkontroluje. Nepijde mi na tom nic divnho, kdy se zvodnk druhou rukou ani nedotkne nen to top ani kdyby v tom chytu dlal shyby na jedn ruce.
Napklad pi lezen koutem je asto snadn opt se o topovou oblinu jednou rukou ale druh ruka se pid jen s obtemi.

Na eskch zvodech jsou rozhod vdy slabina protoe to dlaj lidi kte nejsou prokoleni a ani za to asto nic nedostanou.

Rozhodnut rozhodho mus bt svat, pokud je rozhod nejistej a nech se obmkit rozezlenma rodiema zvodnk, nebo pokud sm prost nebude vdt jak to posoudit je to jeho nedostaten znalost situace a tud problm pro poadatele zvodu.
Jirousodpovdt 
      Re: organizace12:44:32 13.11.2007
souhlasm s jirousem
celvinixodpovdt 
       Re: organizace20:27:37 13.11.2007
Na SP pidaj velice asto nkdy i jen na pl vteiny ob ruce zamavaj a jdou dol nikdo nevyaduje dren obma rukama 2 vteiny, chtl bych vidt n reakci ve finle kdybys byl rozhod a tohle nkomu udlal, pro m bys byl pknej kkt. Nikde jsem nenapsal e by Top nkdo nechytil obma, navc na Topu je vdycky fikan madlo aby k tomu vbec nedolo...Jde mi o to e bych sp eil kdy u je patnej chyt na topu a nkdo by se tam klepal 2 sec. a pak spadl jestli uznat, podle m ne i kdy v pravidlech je e 2 sec sta...podle vs asi jo:-)
nitroodpovdt 
        Re: organizace22:11:36 13.11.2007
Uff, co furt e? Prost jsou njak pravidla a ty platj. Jak jsou by ml vdt kadej zvodnk kter chce zvodit, neznalost neomlouv.
Jirousodpovdt 
         Re: organizace03:49:42 14.11.2007
m recht:-)
nitroodpovdt 
         Re: organizace13:24:50 14.11.2007
Ahoj Jirousi! Musm se ozvat, abych uvedl vc na
pravou mru. Nemyslm to ve zlm vi Tob, Ty jsi nemohl nic ovlivnit. M pravdu v tom, e neznalost pravidel neomlouv, v eufrii jsem na to zapomnl a msto pidn prav ruky k lev jsem zamval divkm. Rozhod to zaali eit a po debat mi bolder uznali na OS. Prvn a tet boulder jsem dal na OS, tvrt na prvn pokus do pedposlednho chytu a bylo mi jasn, e jsem ve finle, ale po dolezen si m zavolal Oliv a ekl, e byl na m podan protest od jednoho z rozhodch a e mi druh boulder mus krtnout a napsat jako druh pokus. Pro to tak neudlali u jinch? Protoe museli vdt, e by jsi neel do finle, ale el bych j. Tak si to aspo myslm. Take debata nen o tom, e jsem nedal pravou ruku k lev a o njakch pravidlech, ale o tom, e to prolo zvodnkm, kte udlali to sam, nebudu jmenovat a nic se jim nekrtalo! Protoe oni by stejn nemohli zashnout do finle, take pro to komplikovat, e ano?! Po vyven vsledkovky jsem zael za Olivem a zeptal se, pro to jinm nekrtli. Odpov, e "zrovna m vidlo nejvc lid" jsem povaoval za zvltn. Ale aby situace byla zachrnna, tak ekl, e se jim to tedy mus taky krtnout. V tu chvli jsem to bral za bezpedmtn a taky jsem mu to ekl. Co k tomu vc dodat... Tohle m mrz... Nic vc k tomu pst nebudu, protoe nyn se u nic nevye a tak se tme na dal zvody. Michal
Michal Roekodpovdt 
          Re: organizace13:46:37 14.11.2007
Vak v pohod, ty jsi udlal blbost a stla t finle.
Jak jsem psal ji mnohokrt , rozhod jsou nejvt slabost eskch zvod.
A tohle MR bylo fakt nezvldnut...zle na kadm umstn nikoliv pouze na finalistech!
Souhlasm s tebou a vm e bych si to vyprotestoval... jestli ti rozhod ekl "top" tak to top byl a basta! (i kdy podle pravidel nebyl) protoe co ekne rozhod je svat a zvodnk se podle toho d.
Jestli mn nkdo pi rozhodovn nadroval tak a si sm shne do svdom, mn to bylo jedno protoe jsem byl rozjebanej po SP a spojen tchto dvou akc jsem kritizoval dvno ped jejich konnm.
Jirousodpovdt 
          Re: organizace16:23:17 14.11.2007
Jenom upesnm, e protest nebyl podn rozhodm, ale zvodnkem, ktermu lo tak o finle. Lezcm kterm to prolo by na finle nemli vliv.
Olivodpovdt 
           Re: organizace13:07:24 15.11.2007
Zdravm T Olivi a jsem rd, e jsi se ozval a krtce napsal, kdo to byl a pro to udlal. Protoe ten Slovk zvodnk tam vyskakoval, jako by byl editel zvodu, tak jsem ml za to, e je jeden z vs. Verej m psan muselo tak bt, aby jsi zareagoval, protoe jsem z vce stran slyel a taky sm tuil, e to nebylo ist, ale je to ok, vyeeno. Vm, e jsi to taky v tu chvli neml lehk. Te obecn, pokud rozhod uznaj top a pak njak zvodnk pod protest a pokozen ekne, e ho to nezajm, dleit je, jak bylo rozhodnuto pvodn, co me protestujc eit! Ve fotbale m hlavn slovo rozhod, jak rozhodne, to plat. Jak napsal vera Jirous, e by si to vyprotestoval. Kdy se nco podobnho stane nkomu jinmu a moc nezvod, jako j, tak a m monost se obhjit, pokud je ta monost! Michal
Michal Roekodpovdt 
            Re: organizace14:16:22 15.11.2007
Neboj nic! Pba by si nic nevyprotestoval :) Sice nco podee, ale od toho je prv as na protesty, aby byla monost vsledek ppadn pehodnotit. Jsem rd, e to bere sportovn a e t to neotrvilo na dal zvod. Teda doufm :).
Olivodpovdt 
             Re: organizace14:37:09 15.11.2007
Vyprotestoval bych pokud by mi rozhod ekl "top"...a j se nsledn pustil.

Hodnocen MR na aixu.
Jirousodpovdt 
              Re: organizace18:19:59 15.11.2007
No a jsme ve smyce :) j ikm, e ne. Zkus to na ptm MR a uvidme kdo ml pravdu :D. Ale dost e :) Na tomhle se fakt mus zamakat ikdy se o tom v u dlouho...
Olivodpovdt 
              Re: organizace20:20:20 15.11.2007
Na pedminulm MR jsem v kvalifikaci na prvnm bouldru taky spontln jen pidal druhou ruku a skoil dol. Rozhod tam byl tehdy Andrey a po krtkm rozmylen mi TOP uznal, zejm proto, e byla hrana madlzn a j hup. Dostal jsem se do finle a byl to mj ivotn vkon. Od t doby si na dvousekundov termn dvm sakra bacha. Take dkes Andreyos! :-)
Vencaodpovdt 
               Re: organizace23:29:12 15.11.2007
Spoltln se teba poser :D M to cenu!
:Dodpovdt 
                Re: organizace00:34:44 16.11.2007
...klidn si to vobkresli... a jdi do hajzlu!!! :-)
Vencaodpovdt 
                 Re: organizace09:25:59 16.11.2007
U je to pes stovajdu, dobr.
:Dodpovdt 
             Re: organizace15:27:02 15.11.2007
Co mi zbv:-), vet se kvli tomu nebudu. Dky za odpov a pt pohoda. Michal
Michal Roekodpovdt 
              Re: organizace21:52:22 15.11.2007
Pod dotoho)))))
Kuzmicodpovdt 
           Re: organizace14:32:11 15.11.2007
Zdravm T Olivi a jsem rd, e jsi se ozval a krtce napsal, kdo to byl a pro to udlal. Protoe ten Slovk zvodnk tam vyskakoval, jako by byl editel zvodu, tak jsem ml za to, e je jeden z vs. Verej m psan muselo tak bt, aby jsi zareagoval, protoe jsem z vce stran slyel a taky sm tuil, e to nebylo ist, ale je to ok, vyeeno. Vm, e jsi to taky v tu chvli neml lehk. Te obecn, pokud rozhod uznaj top a pak njak zvodnk pod protest a pokozen ekne, e ho to nezajm, dleit je, jak bylo rozhodnuto pvodn, co me protestujc eit! Ve fotbale m hlavn slovo rozhod, jak rozhodne, to plat. Jak napsal vera Jirous, e by si to vyprotestoval. Kdy se nco podobnho stane nkomu jinmu a moc nezvod, jako j, tak a m monost se obhjit, pokud je ta monost! Michal
Michal Roekodpovdt 
         Re: organizace13:33:47 14.11.2007
Ahoj Jirousi! Musm se ozvat, abych uvedl vc na
pravou mru. Nemyslm to ve zlm vi Tob, Ty jsi nemohl nic ovlivnit. M pravdu v tom, e neznalost pravidel neomlouv, v eufrii jsem na to zapomnl a msto pidn prav ruky k lev jsem zamval divkm. Rozhod to zaali eit a po debat mi bolder uznali na OS. Prvn a tet boulder jsem dal na OS, tvrt na prvn pokus do pedposlednho chytu a bylo mi jasn, e jsem ve finle, ale po dolezen si m zavolal Oliv a ekl, e byl na m podan protest od jednoho z rozhodch a e mi druh boulder mus krtnout a napsat jako druh pokus. Pro to tak neudlali u jinch? Protoe museli vdt, e by jsi neel do finle, ale el bych j. Tak si to aspo myslm. Take debata nen o tom, e jsem nedal pravou ruku k lev a o njakch pravidlech, ale o tom, e to prolo zvodnkm, kte udlali to sam, nebudu jmenovat a nic se jim nekrtalo! Protoe oni by stejn nemohli zashnout do finle, take pro to komplikovat, e ano?! Po vyven vsledkovky jsem zael za Olivem a zeptal se, pro to jinm nekrtli. Odpov, e "zrovna m vidlo nejvc lid" jsem povaoval za zvltn. Ale aby situace byla zachrnna, tak ekl, e se jim to tedy mus taky krtnout. V tu chvli jsem to bral za bezpedmtn a taky jsem mu to ekl. Co k tomu vc dodat... Tohle m mrz... Nic vc k tomu pst nebudu, protoe nyn se u nic nevye a tak se tme na dal zvody. Michal
Michal Roekodpovdt 
  Re: organizace20:33:28 12.11.2007
Na SP se moc nee jestli tam tu ruku pid nebo ne vtinou tam stejn kadej jen placne a mv divkm ... tak nevim jestli kdybych byl rozhod a tohle mi udlal zvodnk na topu bych to neuznal, nebo sp vim e bych to urit uznal. Kdy je evidentn e zvodnk je na topu v pohod, uznat...sp bych to neuznal kdyby se na topu nkdo 2 vteiny klepal a pak spadl...
nitroodpovdt 
   Re: organizace07:38:54 13.11.2007
Pokud vim jendou je v pravidlech mit tam dva ruce, tak je tam mas mit. Na SP se to resi, borci sice mavaj divakum,ale dycky tam tu druhou ruku na chvili pridaji...
Na CP se to taky pripomina je to i v pravidlech.
Kuzmicodpovdt 
    Re: organizace09:23:02 13.11.2007
Presne si to napsal. Naprosto souhlasim!
Petisodpovdt 

 Bouldery12:46:32 12.11.2007
Docela by me zajimal nazor zucastnenych na kvalitu boulderu. Napr. muzsky finale bylo divacky dost o nicem. Baby celkem usly, ale u chlapu ... 1.divacky celkem OK, 2. celkem smutny - pady z jednoho chytu. 3. nikdo se v tom slusne nepohnul. 4. zvednul to vubec nekdo dal z te torjuhelnikove struktury? Podotykam ze jsem odesel predcasne. Nechci rozpoutavat divoke divacke polemiky, zajima me nazor nekoho kdo lezl ;-)
Vitaodpovdt 
 Re: Bouldery13:49:55 12.11.2007
V prvn ad velk dk, za to co se klukm podailo zorganizovat. Svtov pohr a hned nato MR je fakt pecka.
Co se te bouldr, je poteba rozdlit kvalifikaci a finle. Mui mli prvn ti bouldry tak lehk, e jejich nepelezen na 1.pokus znamenalo neast ve finle, co je koda - toto nen obtnost.4.kval.boulder zase se ukzal zbyten okotlenej v topu, co by ale nevadilo, kdyby prvn ti byly t잚. Vbec se ale nedivm, e to tak bylo, protoe stavt x bouldr na svk a republiku je fakt kotel. Finle, myslm, bylo fajn. 1. boulder vzdun lezen na rozpa.2. boulder mon divcky slab, ale pro zvodnky urit fajn.3. kotel-pardn top Davida a 4. boulder parda - kdybys zstal a do konce moh jsi vidt krsn top 1.pokusem Martina a i ostatn potom zaali topinku atakovat. Myslm, e kdyby tento byl ze zatku finle, top bude vce.
Jinak jet jednou velk podkovn za super akci a velk dk vem kdo se na tto monstr akci podleli.
zvodnkodpovdt 
 Re: Bouldery14:53:03 12.11.2007
Jestli to chapu dobre, tak byly 4 bouldry a k dispozici bylo 8 profil. Je to tak??
nezavodnikodpovdt 
  Re: Bouldery15:05:31 12.11.2007
Jo, ale lezlo se zrove - Holky na tyech a kluci taky.
Jirinaodpovdt 
   Re: Bouldery15:16:34 12.11.2007
a lezlo se stejne neatraktivnim systemem jako na finale SP? Z pohledu divaka mi totiz cele finale SP prislo jako dost rozvlekle a nezazivne...
fotonodpovdt 
    Re: Bouldery15:35:08 12.11.2007
Musim ct (a myslim, e nejsem jedin), e ensk kvalifikace na MR byla vn vborn! Skvle postaven bouldery, pkn kroky, prost ndhera! Finle bylo tk, ale nenazvala bych ho divcky nezivnm. Pro nkoho kdo sed v posledn ad a ml celou dobu mon, ale sta si najt nkoho, komu chci fandit a hned to vypad jinak. Chci povzbuzovat a ne pak to komentovat jako nudu, kde se nic nedlo... A na u v zmiovan nedostatky se mi zvody moc lbily, dky organiztorm za n a jet jednou velkou gartulaci Lce!!!
Karina Blkovodpovdt 
     Re: Bouldery12:56:08 15.11.2007
pesn, souhlas.holt kdo nikdy nezvodil nebo neni do boulderingu zaranej tak nikdy nepochop pro se lezlo SP jak se lezlo a nebude to nikdy tak provat jako zaplenej lovk.mn osobn se organizace SP lbila stran moc, bylo hezk sthat koukat jak danej bouldr kdo leze, MR mi pilo taky ok. sem rda, e jednou byly bouldry troiku leh a dovolily si tak zalejzt i tm co na vysok rovni nelezou, myslim, e timhle smrem by se to i mlo ubrat, pokud maj bejt zvody populrn co se zvodnk te..
Radodpovdt 
 Re: Bouldery15:50:05 12.11.2007
Pokud mne hlava nezrazuje, tak ve finle v kadm boulderu byl alespo jeden TOP. Take z mho pohledu dobr. Kluci to dost dlouho ladili a pelzali, ale nikdo dopedu nev, kdo se do finle dostane..:-))
Matyodpovdt 
 Re: Bouldery16:33:03 12.11.2007
Karina fandit um!!! Ja myslm, e je koda, e se to lezlo najednou kluci- holky. Sice to bylo rychlej a vyuily se vechny profily, ale bohuel lovk nesthal vidt vechno. Kdy pozoroval holi topovn, uel mu teba topk u kluk. hlavn na zatku, kdy se zanalo z opanch konc, to bylo docela nron :-) Jinak zvody byly super a Maty je profk.
Z pohledu divka se mi chlapsk finle zdlo troku peplen (hlavn ty zatky u 3,4).
Jiinaodpovdt 

 "Sportovn chovn"16:19:22 12.11.2007
Mn se na MR nejvc lbily hereck vstupy mladch brnnskch vzteklch a psychicky nevyrovnanch zvodnic.
P.S. Nevte nhodou, pro mlo ensk finle devt zvodnic? :-)
Tondaodpovdt 
 Re: "Sportovn chovn"17:16:54 12.11.2007
To vim naprosto presne. Jelikoz se rozhodci u jednoho boulderu v kvalifikaci nevenoval asi 30s Tereze Cermakove a nevysvetlil ji, co a jak a to ji rozhodilo natolik, ze se nebyla schopna koncentrovat a o 2body ji uniklo finale. Po zvazeni ji tam Olivac "pustil". Ale myslim, ze jinak to nikomu nevadilo ;)
mlokodpovdt 
  Re: "Sportovn chovn"21:15:06 12.11.2007
Mloku, ty jsi asi jejich velk obdivovatel, ne? Mimochodem mon to nkomu i vadilo. :-))
Tondaodpovdt 
   Re: "Sportovn chovn"08:19:13 13.11.2007
nene, byl jsem rozhod na vedlejm bouldru a s Olivem jsme to pak eili..jen jsem se snaili bt objektivn vi tomum, co ji rozhodilo
mlokodpovdt 
 Re: "Sportovn chovn"20:01:52 12.11.2007
tyto zaovdnice jsou timto chovanim povestne,jsou to ale jeste mimina a jednou vyrostou..teda doufam:) nicmene divadlo jedne z nich na ctvrtem bouldru bylo opravdu VELMI TRAPNE!!!snad se holka zamysli
lukasodpovdt 
  Re: "Sportovn chovn"20:11:40 12.11.2007
Oliv to nem lehk,j bych se na ni vykalal na histerku
odpovdt 
   Re: "Sportovn chovn"22:15:23 12.11.2007
no, mozna kdyby nebyla domaci, tak ji rozhodci do finale nepusti. :-) holt nekdo si to umi zaridit.:) mozna, ze to ze zavodniku nikomu nevadilo, ale v ramci pravidel to urcite nebylo,coz by clovek od MCR ale ocekaval. I kdyz na druhou stranu, je blbe, ze se ji nikdo nevenoval. ve finale si pak o 1 misto polepsila, tak to pro ni urcite melo vyznam.
odpovdt 
  nechte je09:38:10 13.11.2007
Kdy jsme u toho, tak A.. v tom topu, co j Oliv neuznal podle "pravidel" ty 2 sekundy opravdu drela. Bylo to sice nejist a nakonec z nj spadla, ale ten asovej limit, co ho mla dret obma rukama tam byl. Tak ji tady neshazujte, prost si to proila jak se pat. To ovem neznamen, e byla trapn. Jinak velk gratulace poadatelm, zvldli jste to dobe. Mouchy byly, ale ty musej bejt vdy, aby vynikly klady. A tch tahle akce mla bohat!! dky za skvlej divckej zitek
janekodpovdt 
   Re: nechte je09:45:18 13.11.2007
Ale prosm tebe... v kolik jsou dv sekundy? holky jsou to pkn tak ti rozumim ale top to nebyl ani z jedoucho vlaku tak se mrkni na hodinky a odpotej si to.
Stejn sem nakonec nkdo d video a bude to jasn. Ruce tam mla ob ale po pidn druh stekla jak prjem :)
Peace a hlavn e je sranda ne?
Jirousodpovdt 
    Re: nechte je10:08:24 13.11.2007
jojo,asi m recht.My sme j to s Jankem pli,p byla prvn,kdo byl vubec schopnej se tam udret jednou rukou a jeste pidat druhou.Topk by vak ml asi vypadat jinak,to jo.A mona, kdyby to nerozhooval pmo velk f Oliv,tak by ho i mla.Takovej Mlok by j to uro uznal (viz.ve:) A sranda byla to jooo
mraodpovdt 
     Re: nechte je10:31:36 13.11.2007
Pn bylo otcem fanoukovsk mylenky, e jo Mro;) sp si myslm, e je zbyten komentovat jej nslednou emotivn reakci - kdo z n nikdy nezahodil tenisovou raketu, nenakop m nebo vzteky nerozmakal pingpongovej mek??;o))
janekodpovdt 
      Re: nechte je10:37:52 13.11.2007
j asto kopu do bouldrovky:-D Ted m napada, e u vim,pro mam drav lezeky na pice:)
mraodpovdt 
       Re: nechte je11:03:59 13.11.2007
Mon by bylo nejlep dvat na top madlo, aby se to nemuselo eit...
nitroodpovdt 
        Re: nechte je11:52:47 13.11.2007
nebo udlat na vech profilech podn vlezy (bu tradin esk vykulen na oblej vrek nebo tradin castlehillsk mantle problem)......
janekodpovdt 
     Re: nechte je07:58:45 14.11.2007
chachaa..takovej "top" bych ji nemohl uznat ani ja ;)
mlokodpovdt 
   histerka18:34:28 13.11.2007
Top ve tvrtm finlovm bouldru jsem urit nedrela tak, aby mi ho mohl nekdo uznat... Za sv vlevy emoc se omlouvm tm kter to tak pohorilo... Byla jsem natvan jen sama na sebe!!! Velik gratulace Lucce a hlavn holkm slovenkm...
Anna ermkovodpovdt 
    Re: histerka19:35:39 13.11.2007
To je reakce... klobok dol!
P.odpovdt 
    Re: histerka11:20:48 15.11.2007
Hezk..:-)..co se vlevu emoc te, v tom bych problm nevidl, mn se to naopak lbilo, je to pece jen velk zvod a emoce k tomu pat...kdy budou vichni klidn jako led, tak to pak nebude bhvco...:-)
odpovdt 
   histerka18:40:22 13.11.2007
Top ve tvrtm finlovm bouldru jsem urit nedrela tak, aby mi ho mohl nekdo uznat... Za sv vlevy emoc se omlouvm tm kter to tak pohorilo... Byla jsem natvan jen sama na sebe!!! Velik gratulace Lucce a hlavn holkm slovenkm...
Anna ermkovodpovdt 
    Re: histerka08:39:27 14.11.2007
respekt...
lukasodpovdt 

 Rada...???19:59:16 12.11.2007
Divacky to bylo bomba! Myslim ze system muzi zeny najednou je pecka. Je pravda ze to clovek nekdy trochu nestihal, ale byly chvile, kde se na jedne strane nic nedelo a byl jsem rad ze sleduji napeti a boj na druhe strane zavodniho pole. Na priste bych mozna doporucil barevne chyty misto bilych a vice svetla pro fotografy a kameramany a muzeme s lezenim vyrazit do sveta byznysu, sponzoru, televiz, internetu, on-line zajimavych prenosu apod. Diky vsem za organizaci ;)
Petisodpovdt 
 Re: Rada...???12:18:04 13.11.2007
Souhlasm absolutn s mm kamardem z "mordoru" (nic proti Peti:-))! Napu ve v jednom: Bylo to super zvldnut, myslm, e by vichni mli podkovat Olivovi, kterej si myslm zvldal ve tak, aby to bylo pokud mono dle pravidel, ale jeliko je i super lovek, tak se snail i zbyten nkomu neubliovat! Kadopadn zatracen, nikdo nepodkoval jmenovit tak Danovi Kadlecovi, kterej v celm organizovn svku sehrl mega dleitou lohu! Take: DANE a OLIVI a vem dalm co je neznm jmnem dkec, super zvldnut(i moji kmoi cyklisti vydreli na cel finle svku a to jim to nic nek;-)
Kakaodpovdt 
  Re: Rada...???14:24:49 13.11.2007
no nevim jestli Danovi patri velky dik. mozna leda tak za to, ze to nedopadlo este hur. ale to je spis diky schopnym lidem, kteri kolem celyho svetaku behali. Za Danovy neschopnosti napr. smrad v izolaci, neumet skoro ani slovo anglicky, faux paux pri vyhlasovani jsem se skoro az stydel. O ostatnich vecech, treba shaneni penez radsi ani nechci vedet a neverim, ze vsechno probehlo hladce. Jsem rad ze to dopadlo aspon tak jak to dopadlo. Priste to uz doufam bude organizovat nekdo jinej, jestli bude nejaky priste.
mier
lodpovdt 
   Re: Rada...???16:05:58 13.11.2007
Oka kadej vid jen to svoje..jinak skvlej podpis..lovk hned vid jak se jmenuje a stoj si za svm nzorem;-) Jinak jednoduch, pt svtk dlej Ty:-)
Kakaodpovdt 
    Re: Rada...???16:42:51 13.11.2007
no hlavne, ze podle tvyho podpisu poznam o koho jde. napsal jsem jen svuj nazor z trochu jinyho pohledu, ne jen opevovani organizatoru. a ze jsem nenapsal svoje jmeno..treba k tomu mam svy duvody a vyuzivam anonymity internetu. na poradani zavodu ambice nemam, kritika muze bejt dle me poucna.
esad
lodpovdt 
     Re: Rada...???17:58:48 13.11.2007
ESAD se koukm chytil, jinak jsem taky dost kritick k peten na AIXU.
Jirousodpovdt 
     Re: Rada...???19:27:36 13.11.2007
Hele ja beru kadou kritiku, ale taky vm, kolik ten svk stl sil(j neerpm z jednoho dne co potom vidm)..navc m ponkud vad jak tenhle nrod um jen kritizovat...jo k mmu jmnu,jsem takhle na RS take si to klo me najt...
Kakaodpovdt 
   Re: Rada...???17:24:04 13.11.2007
zato ty bude asi Anglian, ty faux pauxi!
sylvaodpovdt 

 info09:50:51 13.11.2007
Je ter skoro deset hodin.... a pod nic!
libor rebel hrozaodpovdt 
 Re: info10:10:05 13.11.2007
10:10 a furt nic. Jejeje,ten to vede:)
m.odpovdt 

 a poraaaaad11:04:48 13.11.2007
NIC...vim e je s tim hodn prce atd atd,ale u je to holt takov soust cel takovto akce,tak by se mohli dt hned dohromady alespo komplet vsledky s fotkama a teba do dne pidat njakej lnek, to by snad lo. Ale jinak to chpu, je to fuka dt dohromady supr zvody a pak jet ty mdia:-)
Jirkaodpovdt 

 Ruka12:15:36 13.11.2007
Cipak je ruka na tom obrazku uplne nahore vpravo?? (ten klikaci z uvodni stranky)
Standa & Honzaodpovdt 
 Re: Ruka12:38:26 13.11.2007
vypada jako Kuby, nikdo jinej takovy chapadla nema.
schvalne vi-li to autor
l.odpovdt 
  Re: Ruka13:01:27 13.11.2007
No jast, Kuba Lahvo Chapadl.. kdo jin :)
Martinodpovdt 

 Koment k SP+MR15:02:49 13.11.2007
Vkendov brno zailo zase jednou pardn akci z lezeckho prosted. Poprv mohla esk veejnost vidt nejlep svtov boulderisty, navc v atmosfe, kter byla z pohledu divka vce ne dstojn. Neskuten naden, kter dokzalo z minima financ vydolovat maximum je obdivuhodn. Proto nelze nenevyslovit obrovsk dk Danu Kadlecovi za to, e to ustl, Rakovi za skvl profily a Andrejovi za chyty. A si km, e v okamiku, kdy to naden zmiz, podobnou akci u u ns neuvidme.
Vle a dina byla i na stran stavitel Tome Doubravskho, Jirky Olivy, Tome Bardase, Andreje Chrastina a (??) Honzy Hlavka. Tihle tpkov pod dozorem rakouskho hlavnho stavitele vydeli za pt dn a hlavn noc celekm 28 kousk na SP a 16 vciek na MR. Kluci dk.
No samozejm taky dk Lezci za skvl zprostedkovn prbhu SP. koda jen, e obecn bylo MR takovm pvakem SP a to i v ppad prv Lezce, kter byl jako mediln partner podepsn pod celm vkendem a to MR njak vyumlo. Kdyby bylo MR zvl᚝, byl by o nj jist vt zjem, mon by byly i vyladnj bouldery...zbyten kecy, akce se povedla. Jet jednou dky vem jmenovanm i dalm, kte se do vtu neveli.
pln na zvr smekm ped Martinem a nemn tpnem Strnkovmi. Finlov ast Martina v SP ukzala, e s nm svt zvodnho boulderingu sakra mus potat a osobn smekm ped vl, kter mus k takovmu postaven vst. Zejmna proto, e kluci nepochz z dn velk lhn lezc a (protoe jsme se Zdendou zaili nco podobnho) musm konstatovat, e je hodn tk v takovchto podmnkch bez monosti sebereflexe dky kadodennmu setkvn s ostatnmi dt, dt a dt. Dky, esk srdko si vrn.
Petr Reschodpovdt 
 Re: Koment k SP+MR16:27:53 13.11.2007
Bolo to famozne! Z mojho pohladu, pohladu divaka, bolo finale SP jeden uzasny zazitok.. a organizacne perfektne zvladnute. Dik :-)
Anonimkaodpovdt 
  Mte v tom binec21:44:04 13.11.2007
Prv jsem si etl vsledky zvodu a byly tam chyby v topech.Ml jsem si vimnout hned na zvodech.Mrz m to,e se to stv na takovch zvodech.
Zvodnikodpovdt 
   Re: Mte v tom binec22:02:42 13.11.2007
taky jsem si toho viml a m upozornn pmo na mst o chybch v topech zjevn nemlo inek
celvinixodpovdt 
    Re: Mte v tom binec22:48:41 13.11.2007
Jak jsem u napsal...Rozhod bohuel nebyli stoprocentn a vsledky jsem upravil pouze u lezc, kterm lo o postup do finle...
Olivodpovdt 
     Re: Mte v tom binec09:10:23 14.11.2007
Co je vzhledem k dleitosti zvodu (MR) tragick selhn a vdom zanedbn... Rozhod za 4.
Jirousodpovdt 
      Re: Mte v tom binec11:35:47 14.11.2007
:)
Olivodpovdt 
 Re: Koment k SP+MR22:18:52 13.11.2007
Fakt musm smeknout ped odhodlnm a prac kolem lid Dana Kadlece, Olive a party stav kolem Andreje Chrastiny. Svk byl supr podvan a zorganizovat ve urit bylo dost sloit, profily od Tome Rakovie byly bomba. MR bylo taky supr koda malinko rozhodch, ale vem to ert, te u stejn s tm nikdo nic neudl. Andreovi jsem vbec nezvidl e mus s klukama postavit bouldery pes noc, kdy toho mli urit pln zuby z pedelch dn, jet jednou dky!
tpn Strnkodpovdt 
  Re: Koment k SP+MR22:36:58 13.11.2007
i kdyz sem se ucastnil jen casti, pripojuju se ke tpovi, bylo to dost dobre.. a Olivacovi dik za peknej clanecek ;)
tpkaodpovdt 

 foto23:43:27 14.11.2007
Njak nae fotky jsem u dal na strnky a jsou tam i z SP, tak kyby jet nkdo neml dost zelench profil... www.msfoto.unas.cz
Martinodpovdt 
 Re: foto16:09:51 16.11.2007
nejaky fotky ze SP dal peta nemec taky ne web mejcupu...
chyskaodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190388)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1471 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1340 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.