LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Vystzlivim a nelezu.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Gejzr - Karlovy Vary
Provide Wall - nen v provozu - Doln Chibsk
Bouldering za oponou - Mnn

Prodejny
Keen Concept Store - Futurum Ostrava - Ostrava 1
Rock Point - Chodov - Praha 4
Keen Concept Store - Palc Flra - Praha 3

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Zavradn 9 horolezc

Pakistn

Aktualizace:Mstn policie upesnila, e mezi obmi jsou ti Ukrajinci, dva Slovci (ti asi byli leny Ukrajinskho tmu), dva an, Litevec, Neplec a an s americkm obanstvm.

Pestoe slovensk ady jejich jmna provuj na ukrajinskch horolezeckch strnkch Project alp  jsou zmnna jmna: Anton Dobe a Peter perka.



Devt zahraninch horolezc a jejich mstnho prvodce zavradili pkistnt radiklov. Obti pochzely z Ukrajiny, ny a Ruska. Cizinci chtli vystoupat na devtou nejvy horu svta Nanga Parbat.

tok se odehrl v odlehlm turistickm stedisku sprvn oblasti Gilgit-Baltistn nedaleko zkladnho tbora pod snhem pokrytou horou Nanga Parbat, kter je s vkou 8125 metr devtou nejvy horou svta.


K toku se v telefontu agentue Reuters pihlsila muslimsk pkistnsk militantn skupina Dundullh.


Zdroje:

Vce zde    Pkistnt radiklov zabili u devt nejvy hory svta 9 horolezc

nebo zde    Ozbrojenci v severnm Pkistnu zabili devt zahraninch turist

Lezec.cz   [pravy] 09:54 23.06.2013Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Pern10:39:28 23.06.2013
To je hrza, musm ct, e v Pakistnu asi opravdu pestv bt bezpeno, ani v jednom z lnk nen uvedeno e ta Dundullh je muslimsk organizace. Taky chudky turisty horolezce tyhle radikln hovada nezabili, ale zavradili. Spc neozbrojen, je to hnus.
Steveodpovdt 
 Re: Pern21:38:59 23.06.2013
na druhou stranu ta oblast(diamir) nikdy moc bezpen nebyla, to oblasti jako baltistan, nap.askole, kter je 100% ijtsk, si radiklov ani nevrznou, nemaj rdi taliban.
bohuel ty bezpilotn letouny obas zmasakrujou i njak civiln obyvatelstvo, take jsou nasran a sna se mstt, vendeta je celkem regulrn prostedek pouvanej v kmenov kulte:-(
jeffodpovdt 
  Re: Pern22:32:16 23.06.2013
pesn tak! sklzme, co jsme sami zaseli..
ivanodpovdt 
   Re: Pern09:15:49 24.06.2013
Zaseli? ses posral ne? Az tovje decka budou nosit ve skole burku tak se budes divit...
odpovdt 
    Re: Pern14:53:07 24.06.2013
Vzpamatuj se, bavme se o incidentu, kter se stal na zem Pkistnu, nikoliv u ns ... Pro to spojuje se enm islmu? Achjo ...
 kamza .:)odpovdt 
     Re: Pern20:00:48 27.06.2013
V kad zemi kde zanou mt muslimov kolem 10% obyvatelstva zanaj s nimi problmy. Do t doby si zskvaj sympatie. Tohle bude i v R.
Primitivodpovdt 
    Re: Pern05:18:01 26.06.2013
..to neres, tyhle hovadka narozeni uz do svobody si proste musi najit nepritele, rusak tu uz neni, tak za to muze amik, a kdyz to pise, tak mu vubec nevadi ze z pc co pochazi vzesla z ameriky a s OS widows...taky americky:-))
hahaodpovdt 
     Re: Pern20:03:49 27.06.2013
Ve co se d pout k en islmu je povolen. Teprve pozdji se to zni jako sochy Budhy v afgnistnu.
Primitivodpovdt 
    Re: Pern20:07:05 27.06.2013
Ano budou burku nosit. V R bylo umlm potratem zavradno vce jak 3 miliony dt. EU tajn schvlila pijmn 56 mil. muslimskch imigrant ze severn afriky.Je mon e k nm daj nkolik set tisc muslim. Ti maj v prmru 8 dt, horlezkyn 1-2.
Primitivodpovdt 
     Re: Pern02:57:23 30.06.2013
Tebe to njak ere, ty potraty? Pokecej s pr znsilnjnejma nebo s agresorama v leglnm svazku a teba pestane mlt hovna.
odpovdt 
     Re: Pern07:01:13 08.07.2013
Cituji: V R bylo umlm potratem zavradno vce jak 3 miliony dt.
Ty se taky pkn hovado, jestli se chlap, ty odbornku.
Tom
t o m . u r g e @ a t l a s . c zodpovdt 
     Re: Pern07:02:04 08.07.2013
Cituji: V R bylo umlm potratem zavradno vce jak 3 miliony dt.
Ty se taky pkn hovado, jestli se chlap, ty odbornku.
Tom
t o m . u r g e @ a t l a s . c zodpovdt 

 Chladnokrevn10:44:00 23.06.2013
The attackers, reportedly dressed in police uniforms, stormed the hotel at the base camp in the foothills of Nanga Parbat shortly after midnight.

"Unknown people entered a hotel where foreign tourists were staying last night and opened fire," Ali Sher, a senior police officer, told Reuters.

The gunmen allegedly took the foreigners' money and passports before shooting them.

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-23018706
Pavelodpovdt 

 Bohuel i kamardi ze Slovenska20:55:29 23.06.2013
Bohuel mm jednu moc patnou zprvu od kamard z HZS Vysok Tatry: velmi pravdpodobn jsou ve skutenosti mezi obtmi atenttu i dva Slovci: Peter "Ujec" perka a Tono Bene. K bych tak mohl tuhle zprvu pozdji dementovat... :-(((
hopetodpovdt 
 Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska22:37:02 23.06.2013
http:// www.expedition.sk/ clanky-azia/item/333-peter-sperka-a- tono-dobes- idu-na-nanga-parbat

Hovorca nemocnice, kam tel priviezli, vak pre Pravdu povedal, e dvaja z mtvych s Slovci. Ministerstvu zahraninch vec zatia pakistansk rady tto informciu nepotvrdili, ministerstvo to ale preveruje.

odpovdt 
 Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska09:18:42 24.06.2013
Druh Slovk v tejto smutnej expedcii bol Tonko Dobe. R.I.P.
sonaodpovdt 
  Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska13:09:48 24.06.2013
aktualne.atlas.sk/v-pakistane-zavrazdili-devat-turistov-militanti-ich-zastrelili-v-hoteli/zahranicie/azia/
 martanodpovdt 
 Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska22:16:05 24.06.2013
Anton Dobe , ne Bene
Paloodpovdt 

 Dalsi hnus, ale ne arabsky...22:16:41 23.06.2013
Pitomci, zjistete si kdo je ta skupina, co se k tomu prihlasila, vytvorila ji pred lety CIA, stejne jako Al Kajdu v 80. letech. To je holy fakt. Dalsi medialni brain masaz, aby se jeste vice zduvodnila neomluvitelna agrese zapadu v regionu. Bohuzel ty zapadni svine neusetri nikoho a samozrejme zapadni nebo aspon bile obeti verejnou minku daleko vice podniti... Je to k zbliti... To neni o muslimech, je to o moci a politice. Hnus nad hnus..
odpovdt 
 Zajmav reakce22:40:53 23.06.2013
Zajmav reakce, tm bych ekl, e obhajuje nepochopiteln in tch zrd. Je mi lto, zmaench ivot a vyjaduji hlubokou soustrast rodinm, zbyten zabitch horolezc.
Janodpovdt 
  Re: Zajmav reakce23:07:50 23.06.2013
Vubec jsi to potom nepochopil... Neobhajuji nikoho z nich, ale rikam, ze nebudme nasrani na normalni Pakistanske lidi... ale na jejich zkorumpovane vladce a na agresory ze zapadu, co tam delaji ne poradek, ale nopak jeste daleko vetsi peklo. tohle je bohuzel smutna soucast te spinave mocenske hry... :-(
odpovdt 
   Re: Zajmav reakce08:32:38 24.06.2013
Za vecno me CIA, kapitalismus a nepracujc buroazie.
Ty bude asi voli Filipa nebo ppad pro Chocholouka, pravdpodobn oboj.
Prudiodpovdt 
    Re: Zajmav reakce08:47:49 24.06.2013
jo, a jet ten amerisk brk...
pavelodpovdt 
    Re: Zajmav reakce05:22:07 26.06.2013
Prudici...takovejmhle sra*um by mela sama lezecka scena rosekat tlamy a byl by klid. Kdyz se jim tu na zapade se zapadnima lanama povetsinou nelibi at si tahnou jinam, maj svobodu, dneska je tu drzet nikdo nebude.
hahaodpovdt 
   Re: Zajmav reakce19:48:33 25.06.2013
Na normln pkistnsk lidi tady nikdo nasran nen. Jestli sis toho neviml tak vichni odsuzuj sre se zbranma, chvstajc se tm jak podle a zbable pozabjeli lidi, kte s jejich problmy (kter si z velk sti vytveji sami svou blbost)nemaj nic spolenho.
pavellezecodpovdt 
  Re: Zajmav reakce00:31:02 24.06.2013
Nen pravda e kad muslim je terorista, ale je pravda e (skoro)kad terorista je muslim.....
Kodlodpovdt 
   Re: Zajmav reakce09:41:15 24.06.2013
v kolik lid u postleli v Americe fundamentalistit kesani ped a v nemocnicch kvli potratm?

Nen pravda, e (skoro)kad terorista je muslim, ale e (skoro)kad terorista je nboensk fanatik. Katolk, protestant, muslim, hinduista, budhista, vecko jedno. Jak pestane lovk myslet SM, je tu prser
odpovdt 
    Re: Zajmav reakce10:04:43 24.06.2013
Ten buddhismus bych z toho vynechal, ten fakt nsil neprodukuje, ale jinak je to vstin - s tm, e ta fanatick ideologie nemus bt "klasick" nboenstv. Nkter teroristick skupiny byly, zvl᚝ v posledn tvrtin minulho stolet, ne nboensk, ale ist politick.
Robertodpovdt 
     Re: Zajmav reakce10:26:49 24.06.2013
pouil jsem ptomn as - dnes je skuten terorismus tm jenom nboensk. A kdyby se i do souasn televize nedostaly zbry z Tibetu, i Thajska, skoro bych ti i uvil, e buddhisti jsou nensiln bernci :-)


Jinak ano, nsil bvalo i politick, nrodnostn ba i zcela bez ideologie, ale dnes se "BOHEM" - jednm i vce - zatiuje skoro kad, kdo m v ruce zbran a jeho nsil dopad na civilisty. Zarkv i Bush s Obamou
odpovdt 
     Re: Zajmav reakce11:30:33 24.06.2013
A co ty budhysti co obchodovali s lidma a sem tam nejakyho klucika i prefikli? Pravda je taka ze teroristi jsou vetsinou nabozensti fanatici. o podilu zastoupeni se muzeme jen prit..
strejdaodpovdt 
      Re: Zajmav reakce21:36:51 24.06.2013
Jet e nevm, co jsou to ty budhysti. pln bych se bla...
Berushkaodpovdt 
       Re: Zajmav reakce09:43:51 25.06.2013
o holcicky se nezajimaj
strejdaodpovdt 
     Re: Zajmav reakce15:09:53 24.06.2013
Bohuel nem pravdu, v Burm vyvvrauj radikln budhistit mnii nrodnostn meniny. Budhismus byl pro mne vdycky dkaz, e me bt nboenstv skuten bez nsil, ale asy se mn. I pro horolezce. Je to jenom iluze, e se d jet kamkoli a zase se v podku vrtit - svt vypad jinak.
Lenka Alanaodpovdt 
      Re: Zajmav reakce15:22:11 24.06.2013
Nsilnosti v Tibetu nemly, pokud vm, nic spolenho s buddhismem; a ano, kriminln iny se nevyhnuly ani buddhistickm klterm, u ve star n, nicmn nelo o vradn nevinnch ve jmnu vry.
Ovem pokud se v Barm dje to, o em pe - nic o tom nevm, ale nemu to ani poprat a nejsp v, o em mluv - tak je to fakt zl a nerozumm tomu. (Pokud to je tedy ve jmnu vry, ne, e se teba terorist maskuj jako mnii, ale tak to asi nebude.) Nic, nezaplevelujme to tady.
Robertodpovdt 
 Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...08:33:21 24.06.2013
Se vedle, podle Kornu je normln a doporuen zabjet nevc. Muslimov nejsou umrnn nebo radikln, dlaj pouze to co maj napsan v t jejich blzniv knce. Jinak upmnou soustrast rodinm.
Loudisodpovdt 
  Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...09:02:36 24.06.2013
Pea perku jsem znal. Prkrt jsme spolu kdysi dvno lezli. To co provedli ti islamisti byla hajzlovina prvnho stupn. To muslimm nikdo neodpe. Nesvdjte to na CIA , USA a pod. Stlel muslimsk lenec.
est pamtce dobrch chlap
Palo .odpovdt 
   Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...09:25:20 24.06.2013
Kurna doufam ze to neni pravda!
Petera znam a je to clovek,ktery zachranil spoustu lezcu a turistu,je to vyborny clovek-pisu "je"protoze doufam............
Michalodpovdt 
  Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...09:59:34 24.06.2013
Loudisi, nen to pravda, zeptej se njakho religionisty nebo arabisty (a ev. nesu podle ryvk, kter nkdo bez kontextu ocitoval na netu - teba v bibli najde asto jet oklivj pase, kdy chce).
Tohle je pesn to mylen, kter produkuje podobn hrzy. Vidme muslimy jako brutln (ano, v jistch regionech se jich tak vtina chov), cikny jako zlodje (ano, v jistch regionech se jich tak vtina chov) - a muslimov na opltku vid v kadm blm (zvl᚝ mluv-li anglicky) agresora a vraha (ano, napklad v afgnsko-pkistnskm pohrani je jen mlo lid, kterm by nkdo ze ir rodiny nezahynul, jako civilista, pi stetnut s invazn armdou - nejastji pi nletech). Ti kte se sna rozliovat, jsou asto kamenovni vlastnmi lidmi.
Tohle me fakt patn dopadnout.
R.I.P. pro ty, kte zahynuli, a u byli odkudkoliv, a soustrast jejich blzkm. Je to fakt smutn. Kdy se horolezec nevrt z hory, je to zl; kdy zahyne jako ob zbytenho nsil, je to jet hor.
Robertodpovdt 
   Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...10:17:35 24.06.2013
Jenom neznaly a hloupy clovek muze tvrdit, ze neexistuje spojeni mezi tim co se stalo a islamem. Kamo, nechci rozjizdet nejakou dlouhou diskuzi kter je mimo tema. Kamose to nikomu nevrati. Diskutovat muzes, ale fakta jsou jasny a souvislosti mezi nimi taky. Skoda lidskch zivotu a hodne sily ostatnm.
loudisodpovdt 
    Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...15:14:58 24.06.2013
Jist souvislost tam urit je, ale ne takov, jak pe. Neudlm nic s tm, "e je ti to jasn", ale kdy bude takovch vtina ... tak to bude m dl tm hor, ne lep.
Pokoj vem.
Robertodpovdt 
     Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...20:10:40 24.06.2013
Ped pr dny jsem toil pivo v eskm stnku vedle tureckho. U ns sam vepov, pivo a koalka. Turci siln nboensky zaloen. Pesto jsem nepoznal ani nznak njak nenvisti. Naopak kdy jsme jim nabdli olomouck syreky a nealkoholick pivo a prohodili pr slov o spolen prci a i o nboenstv, tak si ns zaali velice vit a druh den se k nm ihned hlsili jako nejvt kamardi. Nen to poprv, co bych se setkal s takto vstcnm a tolerantnm pstupem od muslima. A to jak u nich v domovin, tak v zahrani. Je hloup hzet vechny do jednoho pytle a odsoudit jen podle nboenstv.
Martinekodpovdt 
      Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...08:43:01 25.06.2013
Naznak nenavisti si nepoznal, protoze jich je tady jeste malo. Az jich bude vic, tak se budes divit. Ale ja jsem na ne pripravenej :-D
Skullodpovdt 
 Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...09:09:08 24.06.2013
bez si blit jinam ty jeden ...opakujucorikalfrantavhospodeamazarucenepravdu...
bleeeodpovdt 
 Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...11:01:49 24.06.2013
Zajimavy... v 80 letech a CIA.
"Bozi vojaci" (jak zni preklad nazvu skupiny Dzundallah) operuji od roku 2002 a jejich zakladatel Abdolmalek Rigi byl popraven v Iranu v roce 2010. Sunnistska skupina operujici z Pakistanu proti Siitskemu Iranu. A podle hesla nepritel meho nepritele je muj pritel pravdepodobne vybavena ze skladu CIA. Pak uz je to jen konspiracni fanatismus. Kazdopadne ti horolezci s tim nemeli nic spolecneho. RIP
Michodpovdt 
 Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...05:20:31 26.06.2013
..a ty hrdino se podepis, a nebo vis co? Zkus zajet treba do labaku , nebo do adru, a tam zkouset lezcum o kterych si ctes v pruvodci a pak to lezes rikat tyhle svoje "moudra"...myslim ze pak budes mit delsi lezeckou a rekonvalescencni pauzu! piiiiiiiiico
hahaodpovdt 
  Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...07:15:46 26.06.2013
Je mi t tak trochu lto, haho. Pod njakm jinm lnkem by se jeden i zasml, ale tady...
Willhemodpovdt 
  Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...10:03:42 26.06.2013
Te jsi tomu nasadil korunu, nechpu,jak tohle me vypustit do svta
abkodpovdt 
 Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky...11:04:39 29.06.2013
Pro nm nadv do zpadnch svin?
K.odpovdt 

 Pnov,10:06:27 24.06.2013
Umelo 9 lid !!! Vy se tady hdte o vcech, nad kterma jen rozumujete jako "kovan zpravodajci" a nerozumme jim nikdo.
est jejich pamtce....RIP.
Marastodpovdt 
 Re: Pnov,13:41:10 24.06.2013
jj to je pro lezce typicke ... nejlepsi neresit .. chudaci chlapy ... SMRK terorismu, at uz ho dela kdokoli
wondrisodpovdt 

 Souhlas ??16:04:22 24.06.2013
Ne ze bych to schvaloval ale zabijeni horolezcu mi pripadne stejne legitimni jako zabijeni civilistu z bezpilotnich letadel. Akorat ze toho druheho je 100x vic.
Stepanodpovdt 
 obyejn vrada17:30:13 24.06.2013
Kdy bezpilotn letadlo zabije civilistu , je to tragedie a prser, ale zcela jist to nebylo prvoplnov. Je to omyl, za kter by ml bt nkdo potrestn a dost asto to armdy e.
Ovem to co se stalo pod Nanga Parbatem prvoplnov bylo. Byla to sprost naplnovan vrada, ne omyl, navc vrada lid , kte do tto zam pin prci a penze. Pokud chce Taliban vlt s Amerikou, je jejich blbost, ale tady postleli lidi, kte s tm nemli nic spolenho a mon by dokonce byli i na jejich stran.(jako teba Stepan). Nco takovho mohl naplnovat jen lenec a bohuel islm(Talibn) takov vychovv.
Paloodpovdt 
  Re: obyejn vrada17:42:14 24.06.2013
Kdy bomba z letadla nkomu zabije sestru, ve vtin ppad bohuel nebude eit, jestli to nebyl omyl (on vsledek je stejnej), nehled na to, e takov informace se k nmu ani nedostane. Vytvo si neptele ze vech cizinc - a vimni si, e ada lid tady v debat uvauje v pln stejnch schmatech.
odpovdt 
   Re: obyejn vrada18:11:50 24.06.2013
jet v r.2006 cizinci v pkistnu nebyli terem nos a ni tok, talibani tvrdili, e zabj pouze americk vojky(osobn zkuenost), v r.2011 u byla celkov situace v pakistnu dost patn jak politicky, tak ekonomicky (mu chronologicky porovnat z nkolika pedchozch nvtev).
problm je hlavn v tom, e na pakistn svt zapomnl, pr horolezc je z bdy nevytrhne, pijedou, odjedou, kouzlo tto zem pro m tkv hlavn v tom, e tam nikdo nejezd a tak hory nejsou tak zkomercionalizovan jak v neplu, m anci zat autentickou atmosfru, tyhle vrady nemj s islmem ani s pakistnem jako takovm nic spolenho, jsou to poze snahy uritch kruh totln destabilizovat cel region a uchopit tam moc...nkter korupn praktiky, co jsem tam zail mi npadn pipomnaly esko:-/.
jeffodpovdt 
    Re: obyejn vrada20:46:23 24.06.2013
vichni na pakistn zapomneli? N E C H A P U pro by ml nkdo na njak Pakistance myslet... To jim jako mme shazovat prachy vrtulnikem? M je jasn co chtj, chtj vlku, aby ukzali jak um zabjet... a e to um, to u bohuel vme... zoufal lid dlaj zoufal iny, bohuel... a neplat to jen o Pakistkcch...
bleodpovdt 
     Re: obyejn vrada21:47:03 24.06.2013
Pkistn je stt na pokraji zhroucen a svoje zem nem pln pod kontrolou. V nkterch stech vldne Taliban a svoje pedstavy o svt a o islmu prosazuje dost krut. Bn je veejn biovn, amputace a kamenovn a popravy. Mstnm se to asto vbec nelb, protoe by radi prodvali pivo a hai turistm, ale nemou nic dlat. Kdy se ozvou, nebo pokus o odpor, skon pitluen na sloupu pro vstrahu.
Ti tonci vbec nemuseli bt mstn, sp to byli oldci kdovokud, kter Taliban plat z penz zskanejch pevn z drog a nos.
pavelkodpovdt 
      Re: obyejn vrada22:06:32 24.06.2013
Pozor, drogama Tliban nevydlv. Prv naopak, napklad po jeho nstupu k moci v Afghnistnu tam zcela zsadn poklesla produkce opia. O penze ale nouzi nem, na Arabskm poloostrov jich je dost.
odpovdt 
       Re: obyejn vrada22:14:14 24.06.2013
To k kdo ? Talibn? Klesla spoteba, produkce ne. Vechno jde na vvoz. Arabov maj penz dost, pravda. Ale lep je mt dvakrt vic ne dost.
P.odpovdt 
        Re: obyejn vrada07:28:56 25.06.2013
Jenom mal pipomnka, v Pakistnu neij Arabov...
qwfodpovdt 
         Re: obyejn vrada11:32:53 25.06.2013
nejsou ale arabasi jsou hlavnim odberatelem.
strejdaodpovdt 
       taliban & opium06:58:50 25.06.2013
To je hrozn, jak lidi lou a pekrucujou fakta a jsou schopni z jednoho nejvtch producent surovho opia udlat organizaci bojujc proti drogm. Co to mele. Tento rok je oszeno zhruba 200.000 hektar. Z toho podl Talibnu, v provincich, kde m moc Talibn - cca 75%. Oekv se siln roda, srovnateln s 2007 a jenom na poplatcch za pstovn o obchod od mstnch farm vybere zhruba 100milionu dolar. Si zjisti fakta. (sm osobn erpm ze sprvy adu OSN proti drogm - UNODC). .....R.I.P.
Elementodpovdt 
        Re: taliban & opium07:15:02 25.06.2013
Chovme se jako kdyby nm cel svt patil, nectme mstn kultury ani tu vlastn, nato aby jsme si j brnili. A bude h ....
Honzaodpovdt 
         Re: Chytrolini09:01:28 25.06.2013

Kdy tu nkter pspvky, tak je mi podruh v souvislosti s touto tragedii smutno. Vy "odbornici", uvdomujete si , e nevinn zemelo 11 lid? Co tady rozumujete. V tto chvl inteligentn lovk zpravidla vyjaduje upmnou soustrast a vzpomn. Mnoz z Vs ale snad uvauji, jako ti fanatit vrahov.
Tona Dobee jsem znal osobn, proto si dovoluji tvrdit, e soud podle Vaich "blafu" byste mu svou inteligenci, kamardstvm, schopnostmi a dovednostmi neshali ani po kotnky. Te na zvr si km, e jsem vbec ztrcel as psanm tohoto pspvku, vdy Vy to stejn asi nepochopte.


Mirek z Krnovaodpovdt 
          Re: Chytrolini09:56:17 25.06.2013
je to hrozn tragdie a samozejm soustrast vem pozstalm, Ale me mi Mirku z Krnova vysvtlit co m spolenho rozebrn siln nestabiln situace v Pakistnu s nectou k zemelm ?
To e je v tto sti svta mn bezpeno ne bylo ped X lety je prost fakt a myslm si e je dobr to vdt a mluvit o tom. Svt se mn a to bohuel k hormu.
Teba to alepo pro pt zabrn takovm rodinnm tragdim, jako teba nos tch dvou naivnch holek. Kad kdo cestuje do tchto nestabilnch zem ( a nemus to samozejm bt jen Pakistn a Afgnistn ), tak s tmto rizikem mus do budoucna potat. S radikalizac islmu, bojem o zdroje energie a narstajcm potem lid na planet se sitace v budoucnu bude jen a jen zhorovat.
sdodpovdt 
           Re: Chytrolini10:51:21 25.06.2013
Chtj nboensk stt. Chtj to, co se pliv prosazuje i tady. Oni vrad te, katolci i protestanti vradili ve velkm ve jmnu boha naposled v tyictm ptm.


Je smutn, co se stalo v Pakoi, je smutnj, e se to dje i u ns.
odpovdt 
           Re: Chytrolini-pro" Sd"12:27:50 25.06.2013

Ano, v mnohm s Tebou souhlasm, ale pesto si myslm, e v tomto okamiku si obt zaslou pedevm vyjden cty. Myslm si, e kolegov Slovci ( nap. web JAMESu)se chovaj v tomto okamiku mnohm dstojnn. Na dal polemiky je pece asu dost.
Mirek z Krnovaodpovdt 
 Re: Souhlas ??16:39:35 25.06.2013
Jo vole, teba ukrajinsk drony tam to pod...
K.odpovdt 

 :-/08:47:09 25.06.2013
Kurva, jak to tak ctu, tak jsem z toho strasne rozcarovanej. Tolik naivnich optimistu jako tady pod tim clankem jsem uz dlouho nevidel. Bohuzel je porad v mode bejt vsemilujici a vsemobjimajici dredatej pohodar s travkou u drzky. A to jsem myslel, ze hippies uz vymreli. Punk's not dead, amateri!
Skullodpovdt 

 Vnitn dra12:25:38 25.06.2013
Ubhlo u pr dn a to co se stalo se v hlav prost ned vstebat a me ubhnout teba i nkolik destek let, ale nikdy se nevsteb. Vyvolv to vnitn zmatek, protoe to nejde nikam zaadit a zakatulkovat, uchopit, vnitn zpracovat... Tohle nen o horolezectv, a tu ekneme cokoliv, nikdy nebude mon vystihnout tu vnitn dru, mnohem vt ne po kulkch v hlavch naich koleg, kterou to v ns zanechv...
Michal M.odpovdt 
 Re: Vnitn dra13:09:56 25.06.2013
je to hodne smutny co se stalo,nejhorsi je ze to mohla odsrat minulej rok expedice s marou holeckem a s klukama co byli poprvy v horach.ale v podstate to mohl odskakat kdokoli.je smutny ze byli ve spatnou dobu na spatnym miste.
gorbiodpovdt 
 Re: Vnitn dra10:15:33 26.06.2013
jo
Arab a jeho dloodpovdt 

 Dv eky08:28:00 27.06.2013
Novinky.cz: Na internetu se objevilo video s ekami unesenmi v Pkistnu http://goo.gl/ZbVUn
Martinodpovdt 
 Re: Dv eky09:47:21 27.06.2013
jasnej fake, a na tu pas s holkama, nkdo se zmocnil originlu videa, kter se nkde zaseklo a trochu to peil... protoe dle m pvodn poadavek byl asi jinej... teda jen hypotza.
revodpovdt 

 Smutn upesnn a jet hor realita20:49:00 27.06.2013
Jet se tu najde njak pravdolskask p*a, kter bude ty handrov hlavy obhajovat? http://1url.cz/MNXA
 vonkreuzodpovdt 
 Re: Smutn upesnn a jet hor realita21:14:51 27.06.2013
Nemm dojem, e by tady nkdo atenttnky obhajoval (tm m schvaloval, co se stalo). Pr lid se tu pokouelo uvaovat o souvislostech a koenech problmu, pro nkter i to bylo nestraviteln.
Jinak v tom lnku, krom popisu vrad, je i dal pro mne dsiv, mon jet dsivej fakt - ta Srbka je v ohroen ivota, m letenku na 25. ervence a zd se, e nikdo nejev zjem j umonit dvj odlet??? ("Stle mnme msto pobytu ... potebuji pomoc, abych se ze zem dostala dv. Nemm penze, jen pas.") Jestli to tak fakt je, tak ... nevm, jak nazvat jednn toho dopravce i konzulrnch orgn.
Robertodpovdt 
  Re: Smutn upesnn a jet hor realita09:21:44 28.06.2013
V, kolik lid tam potebuje pomoc a je v ohroen ivota? Chpu, e pro tu Srbku to je asi nepjemn, ale co jako? To se cel stt podl kvli tomu, e ona si tam pijela zalzt? Nezlobte se, ale to je peci pitomost. Na celm svt umr kad den spousta lid zbyten, asto nesmysln. A ty chce, aby se kvli jedn lezkyni dlo co? Jsem si jist, e tam maj na prci jin vci, ne se starat o nkoho, kdo tam pijel za zbavou. Tam nelezte a mte klid. Ale tohle je klasick ppad, kdy si kad chce uvat, jezd do rizikovch oblast a kdy se nco podl, tak honem, stte pomoz a ostatn starejte se. A se postar sama. Kdy se umla dostat tam, a se dostane i zpt. A krom toho mi pijde ponkud paranoidn. e nkdo napadl kemp a vystlel je tam, to chpu. Ale e by pak jezdil za peivm lenem po Pakistnu a snail se ho ulovit, tomu nevm ani trochu. Pro by to dlali? A pokud to tak opravdu je, je za tm nco pln jinho.
odpovdt 
   Re: Smutn upesnn a jet hor realita10:27:49 28.06.2013
No m spe pijde jako absurdita, e dcera jednoho z tch slovk konvertovala na islm. To je paradox stojc za zamylen. Lid se eou a zabjej, s tm se asi ned nic dlat ale tohle je fakt smutn.
odpovdt 
    Re: Smutn upesnn a jet hor realita13:11:05 28.06.2013
pesn to je k zamylen, nesmme vidt vci ernoble, hzet pslunky jedn vry do jednoho pytle, nesmme pronet rychl soudy... nikdy to nepovede k dobrmu een
Mozkov blnaodpovdt 
 Re: Smutn upesnn a jet hor realita12:18:04 29.06.2013
celkem jsem rd, e jsem se osob nikdy nepovaoval za lezce i horolezce, i kdy jsem mon na rozdl od nkterch ostatnch sem tam nco vylezl, koncentrace xenofob v tto komunit mi pijde docela znan:(.
jeffodpovdt 
  Re: Smutn upesnn a jet hor realita08:08:10 01.07.2013
Me nm laskav objasnit, v em podle tebe spov nae xenofobie?
K.odpovdt 

 Dcera se islamsk vry nevzd11:31:27 28.06.2013
na portle www.cas.sk je rozhovor s dcerou Petra perku, lnek je pod zkrcnm url http://xoe.cz/24B
Teaserodpovdt 

 Ksindl15:38:42 01.07.2013
Normln sprost vrada v podn muslimskch deprivant... Nejsi muslim, protoe ses s nmi nepomodlil, proto t zabijeme a okrademe. Opt tok proti nm vem, tedy i proti tm, kte ty vrahy tady obhajuj.
K.odpovdt 
 Re: Ksindl10:31:27 03.07.2013
Zajimavy by bylo kdyby to nasralo cinany a rohodli se ty islamce srovant....
odpovdt 
  Re: Ksindl11:19:05 03.07.2013
Jen tak na okraj, spousta cinanu vyznava islam.
odpovdt 
   Re: Ksindl12:32:23 03.07.2013
Ujgurov, tak jsou s nimi neustle problmy...
odpovdt 

 Priamy svedok Zhang Jinghuan16:22:47 01.07.2013
nadhlad.com/content/priamy-svedok-zhang-jinghuan-0
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1395 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.