LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Posledn slova ped smrt: Cvaknu si tu errku...
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Big Wall - Praha 9 - Vysoany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Plze Americk - Plze
Lezec-shop.cz - tchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

IWC Saas Fee 2014

Lucka a Martina v semifinle

smallV ptek a sobotu se tento tden uskuten dal ze zvod srie IWC. Nejstar a nejprestinj zvod srie Saas Fee. Vyhrl HeeYong Park a Angelika Rainer, Lucie Hrozov skonila 5.

esk barvy budou hjit v lezen na obtnost v kategorii en Lucka Hrozov a Martina Kratochvlov, v kategorii mu nastoup Mirek Matjec, Jan Straka a Radek Lienerth.
Kvalifikace en zan rno v 8:30 a jako prvn poleze Martina Kratochvlov. Mui pak zanaj kvalifikaci po jedn hodin odpoledne.

ledov stna v Saas Fee


Live stream mete sledovat na
http://www.iceclimbingworldcup.ch/service_webcam.htm
o prbnou aktualizaci lnku a fotky se budeme snait prbn.


Martina Kratochvlov odlezla kvalifikaci jako prvn ena. Stejn jako nikdo nechce bt v izolaci pli dlouho tak vtinou nikdo nechce jt prvn. S nstrahami cesty se trochu prala a peci jen z lezen byla citeln nervozita prvnho dosplho svku. Time out v plce cesty zatm znamen vsledek, kter bu bude pod arou do semifinle nebo s trochou tst nad. A semifinle je zase nov hra. Lucka by mla lzt kolem jedn hodiny, kdy my se u budeme pesouvat do izolace ped kvalifikac mu. Vichni lezeme kolem poloviny svch skupin, take na ad bychom mli bt kolem tet.

Martina 18. tedy posledn postup, Lucka 6. a mla top.






Martina Kratochvlov v kvalifikaci

Dolezena kvalifikace mu. Bohuel nikdo z naich zvodnk do semifinle nepostoupil.
Na cest slo jedna lezl jako prvn z eskch zvodnk Radek lienerth. Stabiln postup letos nestail, chtlo to lzt vrazn rychleji a na konci klovho bouldru bohuel dola sla.
Honza Straka na kvalifikan cest slo dv sbral prvn zkuenosti se svtovm pohrem a z toho plynula i urit nervozita. Bohuel kdy ji ze sebe konen setsl tak mu ped prvnm ledovm palkem vyklouznul cepn ze spoku a se jiskilo.
Cel startovn pole pak uzavel na cest slo jedna Mirek Matjec. Bohuel si neporozuml s bouldrem u tet expresky a zamotn, pi nm mlem spadnul ho stlo pli mnoho asu, take skonil ped klovm bouldrem na time out.
Aktuln ekme na vsledky a poleze se finle rychlosti.

Vsledky kvalifikace mui:
Radek Lienerth 14. msto ve skupin 1, pt nepostupujc do semifinle
Mirek Matjec 23 msto ve skupin 1
celkem ve skupin 1 32 zvodnk

Jan Straka 20 msto ve skupin 2
celkem ve skupin 32 zvodnk

vsledky: http://www.iceclimbingworldcup.org/latest-results.htm

sms sobota rno:
Martina zalezla velmi dobe, nejvt  problm zmrzl prsty, je pod -10 ale u se otepluje. Vsledek asi na finle nebude, ale v poad si urit polep.

Aktualizace:
Dolezeno semifinle en. Na estm mst postupuje do finle Lucka Hrozov a rozhodn klobouk dol, protoe rno j nebylo nejlp. Take nezbv ne doufat, e "rmeku" (teploty 38...) zvldne udchat i ve finle.
Martina nastoupila oproti verejku opatrn, ale s vrazn men nervozitou. Zatmco vera zstala pomrn daloko za svmi monostmi, tak dneska se d ct, e zalezla na maximu svch zkuenost se zvody. A jestlie jsme rno oekvali posun, tak jsme ho ekali nkam ke 14. mstu. Nakonec je z toho pro Martinu krsn 10. msto a esk republika tak m poprv v histori zastoupen dvou reprezentantek v prvn destce.

V semifinle mu, kter zan v jednu hodinu se mimo jin pedstav i Janez Svolak, kter vera zalezl excelentn a uvidme jak se popere s nstrahami semifinle.



5212 - rano v Saas


Holky na prohlidce semifinale, cca - 14C


Martina Kratochvlov


Martina v nstupu do semifinle


Martina v semifinle


Martina v semifinle


Martina v semifinle


Pohoda v Saas Fee



Nahran videa z kvalifikace




Radek Lienerth a juraj vingl


Jan Straka


video semifinle - Martina Kratochvlov


fotky z finle















Vsledky:



Obtnost - mui
1. HeeYong Park (KOR)
2. Maxim Tomilov (RUS)
3. Nikolay Kuzovlev (RUS)
27. Radek Lienerth (CZE)
40. Jan Straka (CZE)
45.-46. Mirek Matjec (CZE)
64

Obtnost - eny
1. Angelika Rainer (ITA)
2. WoonSeon Shin (KOR)
3. Maria Tolokonina (RUS)
4. Maryam Filippova (RUS)
5. Lucie Hrozov (CZE)
10. Martina Kratochvlov (CZE)
27

Zatm ve, vce v pondl veer.

zoban   [pravy] 22:53 23.01.2014Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Nominace je neproporcni05:25:21 24.01.2014
Je v ni moc lidi z Brna a malo z Prahy. Vemte i LRH, at se to trochu regionalne a vekove vyrovna.
Papouodpovdt 
 Re: Nominace je neproporcni08:45:52 24.01.2014
slun kudla =D
ondraHodpovdt 
 Re: Nominace je neproporcni09:57:44 24.01.2014
No prdel je, e on by ten LRH ty ostatn nejsp pelez, jako onehdy zvodech v Brn, kde ve vypjench botch pelezl tum zrovna Zobana. Akort e m asi zcela jin vci na prci ne objdt SP...
Jinak jsem zvdavej, kdo krom Lucie aspo postoup do semifinle...
odpovdt 
  Re: Nominace je neproporcni11:34:06 24.01.2014
Doufm, e tam Zoban je za svoje prachy a nebo ne ???
odpovdt 
  Re: Nominace je neproporcni14:25:21 24.01.2014
Plc nesmysly, na zvodech v Brn na obtnost (jin se tu ani nekonaly) urit Zobana nepelezl, je teba si neplst pojmy s dojmy:-).
Vlkodpovdt 
   Re: Nominace je neproporcni17:02:02 24.01.2014
A jak vlastn lezl? Kam dolezl atd.? V tom ofiko reportu tu na lezci o tom nen ani zmnka. Docela by m zajmalo, jak mu to leze.
odpovdt 
   Re: Nominace je neproporcni18:53:16 24.01.2014
to nebylo v Brn, ale na Vru
odpovdt 
    Re: Nominace je neproporcni22:07:25 24.01.2014
Jak muzu nekoho prelezt a pritom byt diskvalifikovany, no nic...
odpovdt 
    Re: Nominace je neproporcni02:11:35 25.01.2014
Jo, bylo to na zvodech ve Vru, bylo to ale ledolezen na rychlost. To je asi trochu jin disciplna. LRH tam byl tet v kvalifikaci (Zoban 9.) a ml druh nejlep as ve finle (dostal ale jen cenu tchy, protoe nevidl a zasekl cepn mimo trasu - tm si to sice prodlouil, ale pravidla to nedovolujou). A prej ml fakt vypjen boty. Koho zajmaj podrobnosti, tak tady (odstra mezery): http://www.hory info.cz/rservic e.php?akce=ti sk&cisloclanku=2011010028
Robertodpovdt 
     Re: Nominace je neproporcni11:07:02 25.01.2014
Parada, je to borec. S o 3 cisla vetsima botama strcil vetsinu do kapsy. Skoda, ze ho diskvalifikovali kvuli necemu, co mu cas spis zhorsilo. Kdyby ne, tak by myslim slovo "prelezl" bylo vice nez na miste.
t.odpovdt 
      Re: Nominace je patn09:58:37 27.01.2014
Nominace je patn a na zklad takto dlan nominace bych se do repre nemohl nikdy dostat i kdybych porazil nejen Zobana, ale i vyhrl v Brn. Je patn z jednoduchho dvodu. Nebyla toti vas zveejnna. Nominace byla zveejnna a po Brn. Kdy u byly znm vechny vsledky. Kdybych nahodou v Brn startoval a vyhrl. Zoban by ml monost do nominac napsat, e se do repre se me nominovat jen zvodnk mlad 50 let. Pro tedy dlat pravidla nominac, kdy si je Zoban nape tak jak potebuje.
LRHodpovdt 
       Re: Nominace je patn11:35:27 27.01.2014
Tak v tomhle bych to nehzel jenom na Zobana. Nemyslm si, e by tohle udlal zmrn. Prost je to podle m o celkovm fungovn svazu. 19.12.2013 kdy byla nominan kriteria zvejnna by u mla bt podle m zvejnna sprvn nominan kriteria do repre na 2015 a ne 2014. Pokud tedy budou obsahovat stejn zvody... protoe te u mme zase jeden za sebou... Nehledal bych v tom te mysl, ale souhlasm, e zveejnn nominanch kriteri mus bt ped zvody, kter se do toho potaj, v dostatenm pedstihu, aby zvodnc mohli ladit formu.... Navc pak to nebude dvat zminky ke spekulacm.
Tom Vidlkodpovdt 
        Re: Nominace je patn11:44:22 27.01.2014
A to se tk i obtnosti.
odpovdt 

 Sledovanost09:24:12 24.01.2014
Na kvalifikaci se v gari koukaj asi tyi lidi. Z toho dva jsou tam asi omylem. Fakt hodn populrn sport. :-)
odpovdt 
 Re: Sledovanost10:36:39 24.01.2014
Na kvalifikace v jinch sportech nkdo kouk? Obas krom trenr, pbuznch tch, kte nepostoup, a nkolika poadatel? (Mon jo, jenom se ptm.)
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Sledovanost11:53:47 24.01.2014
Teba vera jsem koukal v TV na dokonce trninkov jzdy sjezdu v Kitzbhelu.
Azbestodpovdt 
   Re: Sledovanost12:25:07 24.01.2014
A to je dukaz toho, ze primo na miste se lide chodi divat na kvalifikace?
odpovdt 
    Re: Sledovanost12:39:04 24.01.2014
Bylo tam narvno. Lezen nen zajmav na koukn a nikdy nebude.
Azbestodpovdt 
     Re: Sledovanost12:49:20 24.01.2014
Tahle informace mi v ty tvy predchozi vete chybela. No jo Kitzbuhel je klasika nad klasiky. Je jasny, ze s tim se jakakoliv disciplina z lezeni neda srovnavat. Je to proste nuda :).
odpovdt 
 Re: Sledovanost10:44:49 24.01.2014
A kolik mysl, e se dv lid na kvalifikaci normlnho lezen na obtnost, rychlost nebo bouldery?
Navc, jestli to prbn sleduje, tak sis asi viml, e se to pomalu zan plnit. Na vedn den a na to, e je to jen kvalifikace, to ujde.
odpovdt 
  Re: Sledovanost18:18:39 25.01.2014
Te je finle en a taky tam nen narvno. Prost se na to ned koukat.
odpovdt 
   Re: Sledovanost22:16:14 25.01.2014
hele Azbest kdy t to nebav tak se na to pod nedvej a pepni si to na ten tvj Kitzbuhel a nenavej se.
MARTINodpovdt 
    Re: Sledovanost01:08:00 26.01.2014
Klidek. Ja na to nekoukal a predchozi komentar nepsal. Pic.
Azbestodpovdt 

 IWC Saas Fee 201411:59:11 24.01.2014
aktualizace od Zobana
 martanodpovdt 
 Re: IWC Saas Fee 201413:11:09 24.01.2014
Tak prma, holky to maj za sebou, do semi postupuje nejenom Lucka, ale i Martina Kratochvlov!
 Tom F.odpovdt 
  Re: IWC Saas Fee 201413:15:22 24.01.2014
Parda, snad v semifinle pejde Lucku nachlazen a Martinu prvotn nervozita:)
Aggyodpovdt 
   Re: IWC Saas Fee 201413:52:50 24.01.2014
Otzkou je, co s Luci udl ten vkon. Ono se takhle od stolu zd, e osmaticet nen dn horeka, ale kdy s tm m podat vt (nekuli pikovej) vkon, je to a dost. A me to pern vyavit. A taky to mezadlat na dal zdravotn problm.
Zatm hezky topovala a vypadalo to, e se to na vkonu neprojevuje. No uvidme, drm palce.
 Tom F.odpovdt 
    Re: IWC Saas Fee 201420:50:49 24.01.2014
Kdy se Tome podv na fotky z kvalifikace u mn, uvid tam e toho mla docela dost. Ztek bude klda. Dopoledne semi, veer (doufejme) finle a nic moc odpoinek mezi tm.
Petr Jandkodpovdt 
  Re: IWC Saas Fee 201413:42:59 24.01.2014
Na obvykl strnce lze prbn sledovat vsledky

(kvalifikace/eny/obtnost: 1. Filippova Maryam (RUS), 2. Rainer Angelika (ITA), Tolokonina Maria (RUS), 6. Horozov Lucie (CZE) 17. Vlasova Alena(RUS), Kratochvlov Martina (CZE))

http://www.iceclimbingworldcup.org/lat est-results.html (odstra 2 mezery)

Kvalifikace mu na obtnost zana asi tak za plhoky, tak drme palce
 Tom F.odpovdt 
   Re: IWC Saas Fee 201418:58:35 24.01.2014
zoban 14. ve skupin, take dohromady asi 28.,
straes 20. ve skupin, dohromady asi 40.,
Mra 23., 46.

tak semifinle snad teba pt
vsledky onlineodpovdt 
    Re: IWC Saas Fee 201419:47:36 24.01.2014
Lucka: https://www.facebook.com/photo.php? v=10152130445918904&notif_t=like (odstranit mezery.)
Petr Jandkodpovdt 
     Re: IWC Saas Fee 201414:49:54 25.01.2014
nahrl jsem fotky od Zobana, jet maj pijt pozdji fotky s Luckou
 martanodpovdt 
      Re: IWC Saas Fee 201414:45:01 26.01.2014
Lucka semifinle: http://on.fb.me/1bqo42e
Martina semifinle: http://on.fb.me/1bqodmj

Podle Lucky bylo semifinle leh, ne kvalifikace.
Petr Jandkodpovdt 

 Martina je skvl!12:27:13 25.01.2014
Velk gratulace Martin, pkn se na to koukalo:) koda mrnho zdren v zatku trasy, pak to ale buila skvle!
Aggyodpovdt 
 Re:Mal upesnn.12:54:10 25.01.2014
Trochu upesnn. esk republika u dv eny na jednom zvodu SP IWC mla. Ja a Lucka.
odpovdt 
  Re:Mal upesnn.12:55:36 25.01.2014
Ano a ob byly do destho msta.
odpovdt 
   Re:Mal upesnn.13:09:41 25.01.2014
tak tak, daje o umstn eskch lezc v IWC u jsem jednou na webu UIAA dohledval a daj se najt u pedchozch lnk, vetn celkovch pot startujch..., asi posledn pedlosk svk
 martanodpovdt 
   Re:Mal upesnn.13:11:36 25.01.2014
A kterej rok to melo bejt?
Kulaodpovdt 
  Re:Mal upesnn.13:25:40 25.01.2014
Pro upesnn? Nepe nic o tom, e by to bylo prvn
odpovdt 
   Re:Mal upesnn.13:34:54 25.01.2014
Zoban to pise nahoe v lnku.
odpovdt 
    Re:Mal upesnn.13:41:42 25.01.2014
j to bral jako reakci na ten titulek o Martin od Aggy
odpovdt 
  Re:Mal upesnn.17:43:47 25.01.2014
V tom pripade velika omluva Jiti :-)
Ale podstatne je za mame dve zenske v prvni desitce :-)
zobanodpovdt 
   Re:Mal upesnn.18:00:38 25.01.2014
Zruit muskou repre a zbyl prachy hodit na baby.
Petr Jandkodpovdt 
    Re:Mal upesnn.20:09:23 25.01.2014
Pamatuji si, ze takov vsledky u chlap driv Zoban velice kritizoval. A tvrdil, ze pro takov vsledky maji jezdit za sv. Tak by me zajimalo, kolik si nech od chs pro platit za svj vkon.
odpovdt 
     Re:Mal upesnn.20:37:52 25.01.2014
Asi se d vychzet z toho, co je napsan na horosvazu zde: http://goo.gl/6Q3H7I
Petr Jandkodpovdt 
      Re:Mal upesnn.16:57:50 26.01.2014
Ned. Je pln jedno, co je kde napsan, je to naprosto bezvznamn. I kdyby tam bylo napsno cokoliv, je tam i vta "Komise si vyhrazuje prvo upravit vi nhrad podle aktuln finann situace v roce 2014". Take pravidla financovn mohou bt kdykoliv zmnna. Pidej k tomu nhubkovou smrnici, kter zakazuje o tom podvat jakkoliv informace, a m z toho stav, kdy si komise me dlat co chce a proplcet co chce komu chce podle vlastnho uven. Take kdy pak na zvody a vlet jede pmo len t komise, nelze se uritmu podezrn divit.
odpovdt 
       Re:Mal upesnn.22:56:17 26.01.2014
Ono nen z eho jinho vychzet. Je tam napsno, e: Reprezentanti jsou Lienerth,m Straka a Matjec, a e na dva evropsk zvody dostanou ..... cestovn 3 K na auto a ubytovn do 25 EUR na osobu a den.
Petr Jandkodpovdt 
        Re:Mal upesnn.23:33:47 26.01.2014
To tam napsan sice je, ale pokud to me bt kdykoliv zmnno a skuten nhrada nemus (a dokonce nesm) bt zveejnna, jsou to jen przdn slova. Jak je rozdl mezi tm, zda tam napou za km 1,- K nebo 20,- K, nebo zda je tam 25 Euro nebo 50 Euro? dn. Kolik skuten bylo za zvody utraceno, se stejn nedozv. A navc vbec nem monost zjistit, zda se njak nhrada jen nepejmenovala a nejde z pln jin rozpotov kapitoly.
odpovdt 
         Re:Mal upesnn.23:50:33 26.01.2014
Pochybuji, e by VV pipustil aby komise peerpala pidlen rozpoet. Kouzlit si me jen v jeho rmci, Take erpn z jin kapitoly bych vylouil. Peerpn VV vdy povoloval a na zklad velmi preciznho a zdvodnn a zcela vjimen. Nemyslm si, e by souasn VV fungoval jinak.
Petr Jandkodpovdt 
          Re:Mal upesnn.07:40:16 27.01.2014
Take chce tvrdit, e kdy d dohromady poty zvodnk na jednotlivch zvodech a spot nklady na zvody a zvodnky podle norem a tabulek na strnkch horosvazu, e ti vyjde stka uveden v rozpotu?

Nikdo tu nepe o peerpn nebo financovn zvodnka z jin kapitoly. Ale z jakho uplku je financovn teba doprovod zvodnk nebo oficiln delegt? Nebo sluebn cesta za svaz, na kter m zstupce svazu za kol nabt zkuenost pro podn podobnch zvod doma. Jako problm vidm mon stet zjm prv v situacch, kdy tam jeden lovk jede jako zvodnk a zrove jako doprovod nebo funkcion svazu. A to je v HS bohuel ppad velmi ast. A lid, co se tohoto astn, tak msto snahy o absolutn transparentnost vol radji absolutn utajen. Pro? Doprovod i cesty funkcion jsou nutn, nezvidm je. Ale pro je nutn skrvat jejich financovn, kdy je ve tak ist a v podku?
odpovdt 
         Re:Mal upesnn.07:24:19 27.01.2014
Je zatek roku a dosud nen schvlen rozpoet - take v tch pravidlech neme bt napsno e jsou definitivn, kdy Zoban nev kolik ve skutenosti dostane. Je tk to pochopit? Kad zminka k nenvistnmu toku je dobr, co?
odpovdt 
          Re:Mal upesnn.08:03:11 27.01.2014
Ale houby, ta vta mi pipad jako klasick oteven zadn dvka, kter ponechvaj monost manipulovat s v nhrad dle poteby.

Pro si to myslm? Je toti jedno, zda je rozpoet schvlen, nebo ne. Stejn zadn dvka byla i u financovn na rok 2013. A je to tam po dobu celho roku, tedy nic takovho, jako e svaz schvlil rozpoet a vypsal to zvazn, ale i po schvlen rozpotu tam ta oficiln monost pravy ve nhrad podle aktuln situace zstala. Take nedlej z lid pitomce a radji se koukni, co je na strnkch horosvazu uvedeno.
odpovdt 
           Re:Mal upesnn.09:56:31 27.01.2014
Ta zadn dvka tam celoron bt mus. Co kdyby se teba rozpoet zaal erpat rychleji ne je pedpoklad (teba by Lucka a Martina byly ob na vech bednch) nebo by teba byl men pspvek od STV (nebo jak se to sdruen dnes jmenuje)? Take za pitomce je te kdo?
odpovdt 
            Re:Mal upesnn.10:33:00 27.01.2014
HS. Protoe to, cos napsal, znamen, e vodnci nastupuj do sezony a plnuj zvody, ani by mli zabezpeenou jakoukoliv podporu. Take rok vnuje trninku, reprezentuje R, mak a oni ti pak eknou, e sorry, ale ped sezonou vypsan nhrady neplat, nic nedostane. Super. Tomu km motivace a podpora. A pak se divme, e na zvody jezd to, co tam jezd, a ti nejlep na to peou.
odpovdt 
             Re:Mal upesnn.11:05:59 27.01.2014
U nkolik let upozoruji na to, e v rozpotu svazu je nutn potat dopedu s tm, e se mus nechat v rozpotu rezerva na obdob kdy probh IWC v jinm rozpotovm roce.
Tvrdit, e nevme kolik meme dt penz je blbost. Dv na zimu si tak chyst dv ne pjde.
LRHodpovdt 
              Re:Mal upesnn.12:17:08 27.01.2014
Umouj vbec takovou tvorbu rozpotu zkony, provdc vyhlky a smrnice svazu? Dost bych se divil.
odpovdt 
               Re:Mal upesnn.12:23:38 27.01.2014
Jde to jen chtt.
LRHodpovdt 
                Re:Mal upesnn.15:51:02 27.01.2014
Na chtn nezvis - musel bys to provst jedin zmnou stanov. Viz. lnek XIII. Hospodaen v prbhu etnho obdob, kterm je kalendn rok.... Take si mimo trenrskou radu na VH piprav i odvodnn zmny v rozpotovn a hospodaen.
odpovdt 
                 Re:Mal upesnn.17:33:07 27.01.2014
Ty tajemn znale. Kdy mi nape kam ti mm napsat jak se to d udlat zcela legln a jednodue, tak ti to napu.
LRHodpovdt 
                  Re:Mal upesnn.20:03:02 27.01.2014
Navrhovana zmena neni nelegalni, spis je naprosto legalni a podle stanov. Proc tajis svoje reseni, teda jestli vubec nejaky mas jen blbe neprovokujes jako vzdy.
odpovdt 
                   Re:Mal upesnn.09:14:14 28.01.2014
A pro ty taj sv jmno? Pro to tady nepu? Protoe se mi nechce tady pst slohovku. Bez monosti konzultace tch, kte by o tom een mohli rozhodnout.
LRHodpovdt 

 fuj23:38:05 25.01.2014
Zobo, hlavn se z t Martiny neudlj!
Johnyodpovdt 
 Re: fuj12:44:48 26.01.2014
Proc tu neni zadna fotka ani video lucky ale jen martiny? Je to promo martiny nebo ofiko clanek o zavodech? Pusobi to ponekud... prinejmensim zvlastne, navic vzhledem ke kontextu neustalych sporu mezi LRH a zobanem...
feuodpovdt 
  Re: fuj16:45:15 26.01.2014
Taky bych snesl par fotek a video s Luckou. Nebo resp. spis bych cekal, ze tu budou - diky Luccinym vysledkum - fotky a videa prave z jejiho prelezu.
odpovdt 
   Re: fuj17:28:38 26.01.2014
Zobanv zpsob veden komise se mi fakt nelb (nejsem ale v HS, tak je mi do toho h...), nicmn v tomhle je myslm nevinn. Dv sem prost ty fotky a videa, kter m a nen v roli dokumentrnho fotografa, take si me fotit, co chce.
odpovdt 
   Re: fuj17:30:53 26.01.2014
Njak fotky Lucky jsou tady: http://www.hory info.cz/view.ph p?cisloclanku=2014010025 (vyma mezery)
odpovdt 
    Re: fuj08:20:08 27.01.2014
A nebyl tam Zoban Taky jako kou? Nebo aspo jako pedseda komise? Udlat a poslat pr fotek Lucky taky mohl. Ale asi nechtl....
odpovdt 

 Jak sis zalyoval Zobane?11:35:41 26.01.2014
Jak sis zalyoval Zobane?

Zobane, musm uznat, e jsi z naich chlap v Saas dopadl nejlpe.Kdy jsem t ale pak na zvoditi vidl s lyaskm vybavenm,tak mi ned, se t zeptat jak sis zalyoval.             

  Taky se mi vybavila tv slova, e nespn zvodnci by mli jezdit kompletn za sv.                                  Trochu z historie. Kdy jsi se stal vedoucm komise, zaal jsi uskuteovat svou istku proti zvodnkm ke kterm jsi ml vhrady.Tyhle zvodnky jsi odstavil od finann podpory hs brutln tvrdmi podmnkami na umstn. Kter kdyby platily dnes nemohl by sis za svj vkon nechat proplatit od hs kompletn dopravu, startovn i ubytovn.
    Nedopadl jsi nijak extra lpe ne ti reprezentanti je jsi kritizoval v minulosti.
    Ale vem je velik rozdl je to, e napklad Voltmetr spal na parkoviti v nevytopenm aut, na startovn a na ostatn nklady se zvodem v Saas si vydlval na brigdch u m na stn.
    To, e neel po kvalifikaci a i druh den lyovat mon tak zpsobilo to, e na rozdl od tebe, kter jsi rno vylezl a veer vlezl do vyhtho penzionu zplacenho hs. Tak Voltmetr vylez zmrzl jako ps hovno rno z auta a veer zase do toho promrzlho auta vlezl.
    Tak se t ptm Zobane, jak sis zalyoval na zvodech SP IWC v Saas? Jak jsi lezl vme.

LRH  [pravy] 10:46 26.01.2014
LRHodpovdt 
 Re: Jak sis zalyoval Zobane?17:04:35 26.01.2014
Zoban je prost lump. Kdybych ho naapala j, jak lyuje za svazov penze, urit bych mu aspo zlomila hlky. Nkte chlapi holt nejsou mui inu...
Ditaodpovdt 
  Re: Jak sis zalyoval Zobane?22:05:42 26.01.2014
Divm se, e jeho chovn jet pod nkoho udivuje. Chovn nkoho, kdo vybere penze za odvoz bage a kdy je pak odvozce nechce, nech si je. Chovn nkoho, kdo svm kamardm neroztuje jen benzn, ale i amortizaci auta..... Ne nadarmo mu kaj dolrek
007odpovdt 
   Re: Jak sis zalyoval Zobane?23:30:03 26.01.2014
Bez ohledu na vztahy se Zobanem. Co je patnho na roztovn amortizace auta, kdy v nm s nkm jedu. J to klidn rd zaplatm, kdy m nkdo odveze do hor svou pojzdnou popelnic.
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Jak sis zalyoval Zobane?23:41:29 26.01.2014
Tohle tu u jednou bylo. Lidi z HS rd nemm, ale pokud nkomu natoval i amortizaci, je to v podku. Kdy nkoho vezu, rozpotvm nklady podle pedpis finanku. Kad vid jen benzn, ale kdy nkoho povezu vckrt a najedu s nm pr tisc km, on si zaplat jen st benznu, ale j olej, pneu, rozvody... Take natovat to je v podku a sobec a drgrele je naopak ten, koho to nenapadne a platit to nechce.
odpovdt 
     Re: Jak sis zalyoval Zobane?08:29:09 27.01.2014
Take tebe kdy veze kamard na skly, tak mu plat amortizaci? Nebo oni tob, kdy je to obrcen? No, jsem rd, e j to tak s tma svejma nemm.... A je mi jedno jestli si ojedu gumy a olej....

007odpovdt 
      Re: Jak sis zalyoval Zobane?08:59:02 27.01.2014
Samozejm, e mu to platm. Nejsem vyrka. Se podvej sm. Pojedu s kamardy za sezonu teba prkrt do Arca a jednou nebo dvakrt do panlska. Domluvme se, e nklady budeme platit spolen. Take rozpotme naftu, pi spoteb okolo 9 litr kilometr stoj zhruba 3,5. Jedeme ti, take kad korunu.

Po tech letech, kdy spolu jezdme, jsme najeli ron okolo 15.000, kad za naftu zaplatit tedy okolo 45.000,- K. Ale j, jako majitel vozu, jsem zaplatil jet dv vmny oleje po 8.000,- a sadu pneu za 10.000,- a brzdy . A k tomu je pry polovina ivotnosti rozvod. Take jsem za nae spolen vlety zaplatil o 40.000 vce, tedy skoro dvojnsobek. Kdybychom tam nejezdili, nebo jsem jel j jejich autem, neplatil bych to. Pijde ti tedy v podku nechat kamarda zaplatit za spolen cesty dvojnsobek toho, co zaplat ty, jen proto, e jezdte jeho autem msto tvm? Tebe bych tedy chtl za kmoe.
odpovdt 
       Re: Jak sis zalyoval Zobane?09:50:08 27.01.2014
Amortizace je v naprostm podku. Jen ty sla mi moc nesed. Mm taky nafka. Spoteba na dlnici je cca 6litr (tedy cca 2,20k/km). 9 litr v ppad, e m velkou dodvku anebo jezd jako super prase. Olej za 15000km se mn jen jednou a paltm polovic vetn servisu. Pneumatiky vydr vce ne 30000 km a brzdy i vce. To e jsi za ty ti roky jezdil i jinam ne jen na hory, najezdil spoustu km a proto ml tolik vdaj je v podku, ale neme tvrdit e jsi za ty spolen vlety platil 40.000,-k navc.
pokud chce bt pesn, tak jsi do amortizace zapomnl zapotat penze na nkup auta, co in cca 1-5,-K/km (podle ceny auta a najetch km).
Krtekodpovdt 
        Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:29:35 27.01.2014
Sorry, te jsem si viml, e pot tch 15000km kad rok.
Krtekodpovdt 
         Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:36:32 27.01.2014
A taky zle na aut. S Touaregem jsou nklady o nem jinm, ne s Feldou. Ale nejde o prachy, jde o princip.
odpovdt 
       Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:48:03 27.01.2014
Proboha... Jsem rad, ze vas nemam za kamarady. Tyhle vase amortizacni castky s cenama za pohonne hmoty jsou takove, ze radeji sednu do sveho vozu :). Svete div se, auto jsem si koupil abych ho pouzival. S vlastnictvim auta je spojeno mnoho vyhod, a jiste i mnoho nevyhod. Mezi ne patri to, ze auto starne a musim do nej holt investovat a starat se o nej. To je bohuzel neduh toho luxusu, ze jsem si poridil auto do osobnho vlastnictvi. Ono auto casto starne i tim, ze stoji. Btw. rozpocitavate taky cenu auta? Ad. priklad s pneumatikama, letni, zimni, oboji by si mel menit, i kdyz nejezdis, jednou za 4 roky. To napr. znamena koupit jednu sadu pneumatik jednou za 2 roky i kdyz na vyjezdu nikoho nevozis. To vy vsichni, co si tu amortizaci pocitate, najezdite fakt tolik, ze menite kazdy rok?
odpovdt 
        Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:55:14 27.01.2014
Hele, ono je dost rozdl, kdy t nkdo sveze na fesk do Teplic nebo na skly do panlska. Tam k tomu jet pidej podl na poplatcch za dlnice. Ty nklady na km pdole finanku nejsou vycucan z prstu, nen dvod, pro to tak nepotat. Z obou stran. Jako idi nevidm dvod, pro si to nenatovat, jako spolujezdec povauji za fr majiteli auta pispt na celkov opoteben.
odpovdt 
         Re: Jak sis zalyoval Zobane?16:18:40 27.01.2014
No pot, takov kamardy bych chtl mt, co mi budou tovat amortizaci ..... Mm auto za dv mega, gumy na nj vyjdou na 15 tisc jedna, kolik ere nepotm, ale na jednu ndr (95 litr?) ujedu 600km +- asi, kolik bych si mohl tovat? Za naftu je to necelch 6k/km, kolik me hodit amortizace auta? Mm ho tak na 5 let, najedu 20 tisc ron, to je 20k/km. To je 26k/km. Co ty gumy a olej? Rozvody? rovka mi nedvno praskla! Take jsme na 30k za kilk. Nevm, no. Mn je trapn ct si i za podl na naft, kdy vm e mi to tolik ere, ale kadej jsme jinej.
Ivanodpovdt 
          Re: Jak sis zalyoval Zobane?19:14:13 27.01.2014
No jo, prost jsi u velkej kluk. My teprve musme dospt. Natst mm kamardy, kterm nic tovat ani potat nemusm. Ono je to jaksi napad samo, e cesta nkam nen jen benzn :-) A mimochodem, co to m za krm, es za to dal dv mega a m to jet rovky? V thle cen bych ekal msto rovek vbojky a ledky :-)
odpovdt 
          Re: Jak sis zalyoval Zobane?22:14:01 27.01.2014
Nikdy m nenapadlo, e T815 me bejt docela praktick auto pro cestu na hory. Dojede a pod nstup (v zim teda asi jenom na chatu), jenom vzadu na korb to bude asi celkem vtrnej bivak. M klasiku - sklpku? Pokud mu poradit, tak pro zven komfortu spolucestujcch bych doporuoval naloit seno. Jenom to chce dt bacha na sundan boty, protoe v t hromad se pak blb hledaj, co nasere obzvl᚝ v zim.
honzaodpovdt 
           Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:11:28 28.01.2014
Ale jo, tak mte pravdu. Taky si vechny nklady na auto nechvm proplatit. Pece to nebudu platit sm, dky vjezdm se mi opotebovv a kdy ho pak uvm pro svou osobn potebu (mezi n vjezd za lezenm nepatr), je to opoteben fakt znt.

Te m ale napadla dal vc - a to, e si budu tovat pspvek, kdy nkdo pojede ke m na chalupu. Dlte to tak nkdo? Koneckonc mon nen i od vci tovat men drobn nvtvm doma - za topen, vodu, opoteben rznch vc atd.
odpovdt 
            Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:26:27 28.01.2014
Za chalupu jo. 5 K/kWh.
honzaodpovdt 
             Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:47:48 28.01.2014
Take trochu vc ne normln stoj 1 kWh, to pijde pehnan. Ale o pspvku urit popemlm.
odpovdt 
            Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:46:29 28.01.2014
:-)
Ivanodpovdt 
            Re: Jak sis zalyoval Zobane?15:31:34 28.01.2014
a kdyz si doma otevres verejny zachodky, mozna budes jednou bohac :))
l.odpovdt 
            Re: Jak sis zalyoval Zobane?11:04:32 29.01.2014
Kdy Ti na chalupu pijede pt kamard, tak samozejm nikdo nic nee. Kdy jich tam pijede padest, tak je to poteba eit.
Kuba Turekodpovdt 
             Re: Jak sis zalyoval Zobane?20:22:38 29.01.2014
Ach boe, tebe chci za kamarda, Kubo.....
007odpovdt 
              Re: Jak sis zalyoval Zobane?23:05:37 29.01.2014
J Tebe ne, kdy se ani nenamh pedstavit.
Kuba Turekodpovdt 
               Re: Jak sis zalyoval Zobane?08:35:16 30.01.2014
Bond, James Bond
007odpovdt 
        Re: Jak sis zalyoval Zobane?11:03:26 27.01.2014
dospli jsme k nsledujcmu: kadej ekne njak hausnumero, kolik ho stoj kilometr. s felici jsem byl nkde na necel ptikorun, s peotem asi na esti (pokles hodnoty, servis, spotebn materil jako gumy, palivo, vostikovae, technick, pojitn se vm vudy), rozumn to padne u rozumn ojetejch aut rozumn velikosti nkam mezi ptikorunu a desetikorunu.
vybere se z nabzenejch voz nkterej a o cen se potom nediskutuje. samozejm vedou sluebky.
samozejm je urit VIP skupina kde si navzjem nepispvme nic, protoe se to njak v dlouhodobm horizontu ustl na nule.

(mimochodem - vlastnk auta navc nese riziko v ppad e se mu auto na cestch pose, a opravy, cesty na podvalncch, dovolen navc atakdle jsou potom holt jednoznan jeho byznys)
Lukas B.odpovdt 
 Re: Jak sis zalyoval Zobane?22:15:49 26.01.2014
Jojo, dobr umpa....
pavelodpovdt 
 Re: Jak sis zalyoval Zobane?00:02:43 27.01.2014
Obdivuhodn evnivost, zvlt kdy je to sport, kterej je totln vo niem, vnuje se mu pt lid v republice a ktermu snad fand jen vrobci cepo.
U toho chlapi nechte nebo si to vykejte mimo veejnou sfru. Vdy jste s tm svm hdnm se vo drobn smn. Nejlep by bylo, aby prost se takvhle okrajovky vbec nedotovaly, zbyly by penze na drbu skal.
Steveodpovdt 
  Re: Jak sis zalyoval Zobane?07:49:52 27.01.2014
Nic by ti na skly nezbylo. Podvej se do rozpotu. lensk pspvky jsou 3.700.000. Pspvky od sttu na sport 3.765.000,- K.

Take na sport a podporu repre dostv svaz skoro tyi mega. Tebe nezajm, kde ty penze jsou a kam jdou? Spotat nklady na zvody nen tk, podvat se, jak se umisuje nae repre, tak ne.

Teba kdy se zamysl, tak by transparentnost etnictv HS jednak zamezila podobnm sporm a hdkm, a jedna zefektivnila nakldn s penzi, take by se za tuto stku dalo udlat pro vechny leny svazu vce. Nechpu, e t nezajm, co se dje s prakticky plkou rozpotu :-(
odpovdt 
   Re: Jak sis zalyoval Zobane?09:34:59 27.01.2014
Nech si trochu od odpovdnch ve VV vysvtlit pspvky od sttu, ne tu zane plcat nesmysly, kolik dostvme na sport a kolik je za pspvky. Je vidt, e o tom nic moc nev.
Vlkodpovdt 
    Re: Jak sis zalyoval Zobane?09:47:14 27.01.2014
Pokud to v lp, tak pro se s nmi nepodl?
d.odpovdt 
    Re: Jak sis zalyoval Zobane?09:49:01 27.01.2014
Ahoj Vlku :-) by m zajmal tvj nzor na nae chlapy, na pspvek od hs pro n, jejich vsledek a to lyovn. Ty jsi byl velk propagtor toho, aby za takov vsledky nedostali od hs nic. Takhle jet za prachy hs vkldku lyuj. Co ty na to?
LRHodpovdt 
     Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:21:07 27.01.2014
Opt bych se pouze a jen opakoval, e za tohle rozdlovn me jeden nejmenovan manaer jedn na zvodnice, kter tak dlouho rpal do rozdlovn penz v komisi, a to dosplo tam kde to je te a Zoban za to neme, protoe jsem byl na tom VV, kde mu bylo eeno, e pravidla pro rozdlovn maj bt srovnateln s dalmi zvodnmi komisemi (vzhledem ke stnostem jednoho manaera) - dosplmi na obtnost... A pro druhho pispvatele, co se neum podepsat plat jen to otepan: vojk se star, vojk m - tud se trochu sna si zskat relevantn informace, obas to troku bol, kdy lovk mus zapojit mozkov zvity a dt si nco podn dohromady, ale pak aspo v o em mluv. Tmto jsem ekl ve a nevdm dvod dle se touto diskuz zabvat.
Vlkodpovdt 
      Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:49:08 27.01.2014
Vlku, promi, ale nemete si za to sami? Dobr, berme to tak, e jsme pln pitomec a nerozumm tomu. Je to mon. Ale ekl bych, e podobn je na tom vtina len. A zajm mne, jak a komu penze teou. Co tedy mm dlat? Kouknu na strnky svazu a tam vidm njak rozpoty a njak sla. A z toho, co tam najdu si utvm nzor. Kde si tedy mm informace zjistit? Jedin, kdo mi je me poskytnout, jsou funkcioni, ne adov lenov. Ale prv ty funkcione podezrm z nefr praktik, take tko mohu pedpokldat, e mi daj pravdiv a relevantn informace.

Jo, kdybych ml podezen, e nkdo erp vce, ne m, a mohl jsem se podvat do transparentnho etnictv, zjistit, e nklady na akci byly takov a takov, mlel bych. Tak pora. Kdy mne bude zajmat, komu bylo kolik z NAICH penz vyplaceno v souvislosti s akc IWC Saas Fee ( a je jedno, zda mne zajm, kolik bylo vyplaceno zvodnkm a kolik koum, doprovodu a zstupcm HS navazujcm dobr vztahy s organiztory), kde to najdu? Jak se to dozvm?
odpovdt 
       Re: Jak sis zalyoval Zobane?11:44:24 27.01.2014
Zdar, tady je koment Honzy Bloudka k rozpotu na r. 2012, co sice nen aktuln, ale ty spory byly i tenkrt, take pedpokldm, e princip z toho je njak jasnej.

http://tinyurl.com/kz63b7b

Ten koment je zejm do urit mry i reakce na tento lnek v. diskuse pod nm, piem ta diskuse je msty myslm celkem pnosn, by dlouh:

http://tinyurl.com/motxc7e
honzaodpovdt 
        Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:50:44 27.01.2014
Ale v kostce je to tak (jestli to chpu sprvn), e HS dostv dotace od MMT, kter jsou podmnn mj. existenc repre. ili repre (a navc jet prce s mlde a asi jet nco) si ty prachy "vydl" a jet mon zbyde nco i na ty skly (tm si nejsem jist). Mediln obraz je sice takovej, e HS dotuje nespn zvodnky na kor skal, ale vm tomu, e to tak nen. Bnmu nezvodcmu lenovi me bejt de facto jedno, jak dstojn nebo nedstojn se njak supi v zvodnm lezen rvou o svou koist. To je intern vc zvodnk - lapidrn eeno a se teba poserou - nezvisle na vsledku t rvaky bude na skly pod stejn penz.
honzaodpovdt 
         Re: Jak sis zalyoval Zobane?13:07:32 27.01.2014
Z krtkodobho hlediska to tak je. Ale z dlouhodobho hlediska me siln repre a vce spch ve sportovnm lezen do lezen pivst vce lid a vce sponzor a tm i vce penz do svazu jako takovho, take tedy i na skly.

Ale jak to s na repre vypad, vme vichni. Asi bych to nazval padkem. Co me do budoucna svaz nabdnout potencionlnm reprezentantm nabdnout? Jen problmy a znechucen. Nkdy mm pocit, e tento stav je navozen mysln aby zbylo vce penz na ne pln dobr, kte te jezd, ale kte by si jinak mezi schopnmi ani nekrtli.
odpovdt 
          Re: Jak sis zalyoval Zobane?13:38:33 27.01.2014
To, zda repre je nebo nen v padku, je z hlediska dotace od MMT asi celkem umk. Zkrtka repre je i takto dostaujc k tomu, aby ta dotace la. A pokud by z tohodle pohledu bylo poteba nco mnit, pak sp asi pilkat do oddl dti, ne pracovat na zlepen repre.
honzaodpovdt 
           Re: Jak sis zalyoval Zobane?17:50:16 27.01.2014
Ale to spolu peci souvis. Koncepce mus pokrvat ve od nboru novk a po pi o ty nejlep v repre. A pro oddly lezen na skalch i pro oddly ist jen peklikov a vkonnostn.
odpovdt 
            Re: Jak sis zalyoval Zobane?20:37:02 27.01.2014
A jak pesn se bude peovat o nejlep?
pbla4024odpovdt 
             Re: Jak sis zalyoval Zobane?21:13:18 27.01.2014
O nejlep se u peuje.Nedostanou nic.
odpovdt 
              Re: Jak sis zalyoval Zobane?21:51:31 27.01.2014
Hele chpu e to krk LRH, ale pro by to mlo krkat nkoho jinho?
honzaodpovdt 
               Re: Jak sis zalyoval Zobane?00:37:13 28.01.2014
Pro? To mysl vn? Souasn situace nejen e je patn, ale hlavn je demotivuj pro mlde i rodie lezouc mldee. Co je tu za perspektivy? Kdy bude njak kluk nebo holka dt, co ho ek? Nemonost si tady v R zazvodit (kvalita mnoha cest i spousty zvodnk je pern, sta se podvat na zznam z MR, jak Strnk velmi lehce deklasoval celou nai piku, nebo jak na MR a dalch zvodech postav jednoduch cesty a pak zvodnky nechaj vyhrt podle asu), ast v repre se spoustou patnch, co tam nemaj co dlat, tm nulov podpora. Take pro dt a makat? Take krkat by to mlo vechny rodie od lezouc mldee, vechny trenry a vechny, kdo chtj lzt zvodn.
odpovdt 
                Re: Jak sis zalyoval Zobane?07:01:25 28.01.2014
Kdy jsou vichni tak patn, tak je to pro stedn ikovn dtko naopak pleitost vyniknout jako jednook mezi slepejma, ne?
honzaodpovdt 
                 Re: Jak sis zalyoval Zobane?08:45:55 28.01.2014
Ano i ne. Potebujeme tyto poloslep a mme jim z naich penz platit akce, na kterch se nechytaj, protoe tam s tm maj hoku i normln vidouc? Pro jednook je mon souasn systm dobr. Zalezou si, v lezeckm krouku pravdpodobn njak to esk mistrovstv znamen i presti, rodie se mohou chlubit, e dtko je nejlep, nape o tob mstn bulvrn pltek. Ale jinak? Jinak tento systm vede akort ke stagnaci, ztrt motivace a absenci kvalitn konkurence, kter by t hnala dopedu. Take HS v tomto vykonv pesn opanou funkci, ne m. Problm ale je, e t jednook vtin to vyhovuje, protoe v, e na pikovou rove nem a nebo e dostat se na n by zatracen bolelo. Take jako celek volme cestu pohodlnou, podporujeme prmr a kvalitn a nadjn vkony radji ignorujeme a sname se je potlait, protoe m v oni budou, tm ne budeme my :-(
odpovdt 
                  Re: Jak sis zalyoval Zobane?09:40:15 28.01.2014
Nerozumm tomu, protoe syn chod do krouku kde leze po zvtkch a houpe se na lan a na to asi dnej pspvek od HS nelze oekvat, proto se zeptm jako laik: nen to namsto stetu dobra se zlem jen stet dvou koncepc? Prachy pedevim pro piku (vchova pr repre zvodnk) kontra prachy vem (vchova irok zkladny hobk zvodcch pro srandu na regionln rovni)?
honzaodpovdt 
                   Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:17:02 28.01.2014
Stet koncepc to je. Jene te je to prv tak, jak pe. Penze jsou pro eskou "piku" na kor podpory zkladny a rozvoje hobk, ze kterch by se jednou mohli zvodnci stt. V pice je hodn lid, kterm se plat i za ne pikov vsledky. O to mn pak zbv na ty ostatn. Kdyby se na mezinrodn rovni podporovali msto mnoha prmrnch lezc bez valnch anc jen ti, co opravdu voz body a medaile, zbylo by na podporu t irok zkladny vce penz. Ti, co to mysl opravdu vn a makaj tak, e maj vsledky, by mli podporu tak lep a jet by tu byla urit motivace, e kdy chce do repre a do svta, mus nco dlat. Z krtkodobho hlediska by tu asi byl v repre vpadek, ne by se ukzalo, kdo na to vlastn m a kdo ne a kdo se tomu chce vnovat a kdo chce jen jezdit na vlety, ale dlouhodob by se kvalita eskho lezen zvila. Minimln by ast v repre znamela opravdu dobrho lezce a presti. U to samo o sob by byl dost slun pokrok vi dneku. Jak je nzor na repre dnes, asi nemusm zmiovat. Stejn tak jej vkonnost :-) Lid z komise sice pod kaj, e systm a koncepce jsou dobr, ale opravdu jsou, kdy esk lezen dovedly tam, kde je? Take seberte prachy souasn repre, podpote lpe jen pr pikovch zvodnk a podporu jet podmite dobrmi vsledky, a zbytek penz dejte na mlde oddlm a stnm ve form podpory krouk, amatrskch zvod nebo vlet do skal.
odpovdt 
                    Re: Jak sis zalyoval Zobane?11:32:03 28.01.2014
OK, dky za vysvtlen.
honzaodpovdt 
                    Re: Jak sis zalyoval Zobane?14:03:18 28.01.2014
A kde podle tebe esk lezen je? Mme dost dobrch zvodnk, medailisty z MS, ME, vtze SP. Je teba si uvdomit srovnn na mal zemiky s tm co je kolem ns. Nikdy nebudeme mt poet lezc jako Nmecko nebo Rakousko. Nikdy nebude trninkov podpora a monosti jako ve Francii. Pro by ml systm a koncepce patn? Z tohoto systmu vzeel Ondra, Mrzek, Strnk, Rajfov, oba Hrozovci a spousta dalch dobrch lezc na skalch i v horch.
odpovdt 
                     Re: Jak sis zalyoval Zobane?14:35:02 28.01.2014
Oni vyli sp navzdory tomu systmu. Na tch, co tu byli jmenovn nem systm zvod dnou zsluhu. Vichni se vypracovali vlastn pl a vl, ppadn se svmi trenry.
Petr Jandkodpovdt 
                      Re: Jak sis zalyoval Zobane?14:44:09 28.01.2014
Navzdory systmu? To nechpu. To jako existuje njak systm, kter ze m udl reprezentanta bez vle, ple a sil trenra?
odpovdt 
                       Re: Jak sis zalyoval Zobane?14:51:13 28.01.2014
Z toho systmu vyel akort Binter mlad, kter je podporovm HS a jak dopad pod nakonci po dobu 4 let.
odpovdt 
                       Re: Jak sis zalyoval Zobane?15:08:38 28.01.2014
Vedouc zvodn komise nen trenr zvodnk. Je ednk, kter dl rozpoet, pravidla rozdlovn penz, zaizuje licence reprezentantm, dl nominace a podobn. Ml by pitom spolupracovat a rozhodovat spolu s leny komise. Pokud jet k tomu nkoho trnuje, je to jeho vlastn aktivita. Nevm, kdo trnoval Mrzka, ale trnoval se nejvc sm, mon mu pomhala Helena Lipensk, kter vystudovala tlocvik a njakou dobu byla vedouc reprezentace. Adam se trnoval sm, ale myslm, e spolupracuje s jednotlivmi odbornky mimo HS. Libora a Lucku trnuje LRH.
Petr Jandkodpovdt 
                        Re: Jak sis zalyoval Zobane?08:45:02 29.01.2014
Mrzu trnoval nejprve Tufi a potom Zico, zvl᚝ bez Tufiho by se nedostal nikdy tak daleko
Cacoodpovdt 
                       Re: Jak sis zalyoval Zobane?15:33:55 28.01.2014
Ano, navzdory systmu. pikovho lezce z tebe svaz neudl, ale celkem spolehliv um pikov lezce nebo lezce s potencilem odradit od toho, aby ml chu jezdit a zvodit a reprezentovat. Souasn systm je pro dobr lezce demotivujc a znechucujc. A i pro rodie, kte nesou nejvt st prce, asu a nklad spojench s rozvojem od malho talentu po reprezentanta.
odpovdt 
                        Re: Jak sis zalyoval Zobane?09:15:22 29.01.2014
Sice njakou dobu pln nesleduju zvody pln pesn ale opravdu by m zajmalo jak pikov lezec nebo lezec s potencilem byl odrazen od toho aby jezdil zvodit a reprezentovat? Jedno nebo dv jmna by nebyly? Nebo jmno rodie, kter zdeptn podmnkami odmtl jezdit na zvody?
Modpovdt 
                         Re: Jak sis zalyoval Zobane?11:18:35 29.01.2014
Pst jmna tu nebudu, protoe by to bylo nefr. Kdyby to ti lid chtli dt veejn najevo, udlali by to. Nemm tedy nic jinho, ne m tvrzen. Ale v tomu, e pr lid, co byli dob a se zvodnm skonili (nebo s nm ani podn nezaali) se slovy, e za tchto podmnek se na to mohou vykalat, a ztratili o tuto st lezen zjem, tu pr je. A jsou to i pomrn znm jmna. Ale vlastn nemm jen przdn ruce - nedvno (rok, rok a pl) a tu byl s jednou takovou osobou rozhovor.

A jde to jet jinak - zajdi nkdy na zvody, klidn od RTC pes PM a po P a MR a zeptej se tam zvodnk a rodi a trenr. Zjisti si nzory, poptej se, zkus si najt lidi, co dve zvodili, ale u nezvod, a zeptej se jich, pro. A sm zjist, e je toho mnohem vc, ne do jedn diskuze na Lezci.
odpovdt 
                          Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:21:19 29.01.2014
Ty jsi tohle vechno absolvoval? A co jim tedy chyb?
odpovdt 
                           Re: Jak sis zalyoval Zobane?14:08:04 29.01.2014
Absolvoval, proto tak vm, o em pu. Ale jak jsem navrhl ve - zajdi si za nimi sm, jestli t to tolik zajm. Urit to pro tebe bude mt pnos vt, ne zprostedkovan. Stejn bys mi nevil.
odpovdt 
                     Re: Jak sis zalyoval Zobane?15:38:50 28.01.2014
To je fakt bomba. Nejsi ty ze svazu? Podobn manipulace a pekrucovn fakt by tomu nasvdovaly. Za chvli se tu dozvme, e za Adamem Ondrou i Tomem Mrzkem stoj pikov podmnky a zzem, kter jim HS vytvoil, ne? A jet se pochvalte, jak jste pomohli dostat se do svtov piky Liborovi a Lucce :-)))

Gratuluji, a ije HS.
odpovdt 
                      Re: Kde je esk lezen?18:38:14 28.01.2014
Sp bych se zeptal kde by mohlo bt? Kdyby nebylo tohohle na hlavu postavenho systmu, kter momentln "vyuv" trio BDZ. Mon by bez tohohle tria nenarostla paprov agentra, mon by se nezvedly o desetitisce nepm nklady na reprezentanty, mon by penze ly spravedlivm pomrem mezi spn a mn spn reprezentanty, mon by spousta rodi byla spokojenj se systmem zvod pro dti.
A pro tam tri BDZ pod jsou?
1) Asi to VV vyhovuje. (Myslm si, e pln ne.)
2) Trio BDZ je neskuten dobr v obhajob toho co dlaj. Extra tda je v tom Binter st. Ten snad studoval propagandu u Geblse. A i toho by strdil do kapsy.
Snad jen to omlouv VV, e tam tohle trio pod je. Protoe tak jak um tohle trio uplst z h...a bi to nikdo nedovede. Ale oni s nm navc um i zaprskat.
A prv proto jsou na zvodech podporovn zcela nesn zvodnci. Ale jak jsem napsal propaganda tohoto tria mate mozky VV. Myslm si, e hs by ml vytvoit komisy propagandy. Pedsedu a leny bychom do n u mli.
Tato komise by hs pak zcela jist pomohla vythnout penze z ministerstev, protoe ministert ednci rdi sly takov keci o tom, jak jsme spn a pitom je to jen propaganda.
Tudy vede cesta pro esk lezen. Zblbnout hlavu tm co rozdluj. Trio BDZ se to podailo u VV. Pro by se jim to nemlo podait na mnisterstvech.
LRHodpovdt 
                       Re: Kde je esk lezen?19:40:57 28.01.2014
Dkujeme za optn potvrzen Godwinova zkona:
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
pbla4024odpovdt 
                        Re: Kde je esk lezen?20:22:35 28.01.2014
woe :)
l.odpovdt 
                        Re: Kde je esk lezen?15:18:43 29.01.2014
:-) jak zkon popisuje pirovnn ke komunistm?
Bdaodpovdt 
                        Re: Kde je esk lezen?16:15:28 29.01.2014
Rekl bych, ze se o Godwinuv zakon v tomto pripade nejedna. Godwinuv zakon chapu spis tak, ze prirovnani k nacistum bude s vysokou pravdepodobnosti pouzito na namitky ucastnika diskuze. Tu je ale situace jina, proste to bylo prirovnani toho jak se Binter chova. A v takove situaci je to podle me platny diskuzni argument vyjadrujici nazor pisatele.
odpovdt 
                         Re: Kde je esk lezen?17:05:29 29.01.2014
Myslm, e ne, pirovnn k nacismu se nemus tkat protivnka v diskusi, ale i diskutovanho jevu. Viz pklad v pslunm hesle esk Wiki:
Nap. pi debat o kvalitch njakho politika je mono tvrzen Je to skvl politik, vdy zsadnm zpsobem pozdvihnul ekonomiku. zpochybnit odpovd Samotn fakt, e pozdvihnul ekonomiku, neznamen, e je skvl politik i Hitler pozdvihnul ekonomiku.
...Prv proto, e takov pirovnn v nkterch situacch me bt platn, k Godwin, je poteba takov naduvn podobnch porovnn omezit. Jedin tak je mono zajistit, aby platn pirovnn tohoto druhu mla patin dopad.
P.odpovdt 
                       Re: Kde je esk lezen?23:49:55 28.01.2014
Libore promi, ale tyhle argumenty jsou hodn debila. Pomjm, kdo by mohl a nemohl mt pravdu (taky mi lecos nejde pod nos), ale tohle je moc. Myslm si, e kdybys vyklidil pole a nechal to na slunjch lidech, pomry se zmn. Tohle slun nen! U m m velk mnus. Podle mho nzoru jsi odsouzen k tomu, e svm pstupem (a konkrtn Ty) nic nezmnn. Nech toho a budou mnit jin, v podstat jim pouze kaz snahu.
Jo a zajmalo by mne, zda byl v Saas fee Zoban skuten lyovat.
Azbestodpovdt 
                        Re: Kde je esk lezen?04:15:22 29.01.2014
By me teda zajimalo kdo kdy neco nekdy zmeni!protoze na to ti ostatni meli uz fakt spoustu casu, a jedine byt drobne zmeny jsou diky LRH
Climberodpovdt 
                         Re: Kde je esk lezen?07:33:01 29.01.2014
M by zase zajmalo jakou zmnu prosadil LRH? Teda krom zhrubnut zdej diskuze.
odpovdt 
                          Re: Kde je esk lezen?11:01:56 29.01.2014
Zmna? Dost dleit - v se o problmech. Te je as, aby je nkdo eil.
Kuba Turekodpovdt 
                       Re: Kde je esk lezen?01:55:44 29.01.2014
Hele, Libore, asi bych nebyl tak extrmn jako Azbest, ale kdybys to nebyl konkrtn ty (nekonzument), tak bych se po obdobnm pspvku vyjdil ve stylu "hele, dneska u si radi nenalejvej a nehul..."
Takhle ale fakt nevim... :)
Robertodpovdt 
                        Re: Kde je esk lezen?07:41:58 29.01.2014
LRH tvoje nenvist k VV HS a pedsedm sportovnch komis t na dobro zaslepila a zatemnila zdrav sudek jinak by si nemohl napsat,takov blbol!Mon sem tam m dobr npady,ale svm jednnm to doke hned zakopat do ztracena.
Jenk Pletichaodpovdt 
                         Re: Kde je esk lezen?09:39:10 29.01.2014
Tak popoad. Nevm zda pesn se m pirovnn tk Godwinova zkona. Ale asto tento zkon zneuvaj pro svou obranu ti, co prosazuj sv cle skrz propagandu. Protoe oni znaj vechny tyhle tudovan zkony, a znaj je proto, e jsou skvl v propagand.
Azbeste pipadnou ti slunj lidi ti, kte oividn na VH mluv nepravdu a kdy jim doke, e lou. Jako by se nechumelilo eknou, e si to neuvdomili. Slunj jsou jen ti co maj vytben chovn a pak t zezadu podtrhnou? Ti co kulantn na kor jinch podporuj sv svence, ti jsou tak slunj?
Azbeste, Zoban dooravdy na SP v Saas Fee lyoval.
Zmny kterch jsem doshl? Ta posledn je ta, e VV chce konen Zobana sesadit z funkce.Zatm provedl njak kroky k jeho sesazen, ale nevm, zda budou mt dost odvahy to dothnout do konce.
Teba jsem doshl toho, u je to pr let, e se i u mldee stanovuj nominan pravidla. Celkem samozejm vc, ekl bys. Ale kolik jsem si pro tuhle samozejmou vc udlal neptel. Prost spoust lid vadilo, e u se nemohou jen tak domluvit a za penze hs si z dtma udlat dovolenou.
M nenvist k VV ? J nemm nenvist k VV j mm spoustu pipomnek k tomu, jak se stav VV k soutnmu lezen. A to je rozdl. Tm vichni z VV mi ekli, e m pipomnky maj hlavu a patu. Ale e je prosazuji dost nediplomaticky. Pro tedy kdy oni jso ti, kte to um, ty m pipomnky neprosad a nechaj zvodnky v ump.
V podle m je vt svirna vdt, e se dje svinstvo, mt monost tomu svinstvu zamezit, ale pitom neudlat nic.
LRHodpovdt 
                          Re: Kde je esk lezen?09:56:10 29.01.2014
27. leden je Mezinrodn den pamtky obt holocaustu. U jenom proto je vytahovn Goebelse kvli malichernm sporm v marginlnm zjmovm sdruen o pouh den pozdji pinejmenm nevkusn.
pbla4024odpovdt 
                           Re: Kde je esk lezen?10:07:07 29.01.2014
Ano me mt pravdu. Ale tady jsem toho hajzla pouil, v souvislosti jen s tm, e byl oznaovn jako mistr propagandy. Pokud to nkoho urazilo, omlouvm se za to. V dnm ppad to nebylo myleno nijak jinak ne v souvislosti s propagandou a jej silou dosahovn cl.
LRHodpovdt 
                           Re: Kde je esk lezen?10:22:58 29.01.2014
Nechci se nikoho dotknout, ale "Goebbelsovsk propaganda" je prost nevinn hyperbola - kli bez ambice nkoho uret a po njakejch osmdesti letech u snad ani neme mt tu slu nkoho urazit.
honzaodpovdt 
                            Re: Kde je esk lezen?10:37:07 29.01.2014
Tak to se doufm plete.
Azbestodpovdt 
                            Re: Kde je esk lezen?16:16:59 29.01.2014
"nevinna hyperbola"? :D Neco jeste vice pseudointelektualne znejiciho by tu nebylo?
odpovdt 
                             Re: Kde je esk lezen?07:57:31 30.01.2014
Pseudo-intelektuln? Na takhle pocizcku pechytele tam, kde me krsn, esky a krtce napsat "pechytele"? ;)
honzaodpovdt 
                              Re: Kde je esk lezen?11:02:57 30.01.2014
Mon proto, e to m trochu jin vznam ne "pechytele"? ;)
odpovdt 
                               Re: Kde je esk lezen?11:59:17 30.01.2014
Mon. Rd se nechm o t nuanci pouit.
honzaodpovdt 
                           Re: Kde je esk lezen?10:38:44 29.01.2014
Diky za odkaz na ten zakon, dobra informace. Ale uz to neprehanej, kolik dni pozdeji po tomto dni uz by to nebylo nechutne podle tebe? Prosim, nehledej souvislosti tam kde nejsou a navic ty to vis, ze tam nejsou.
Martas.odpovdt 
                          Re: Kde je esk lezen?10:15:34 29.01.2014
Libore, na to ti mohu odpovdt naprosto pesn. Jakmile se nkde zane nco eit nebo dlat, tak ty a tob podobn pejdete do osobnch tok a sebelep akci nebo npad tak degradujete na osobn spor, do kterho se ostatn radji nechtj motat a bt s nm spojovni. Na vai obranu je poteba napsat, e pevod do osobn roviny je obvykle iniciovn druhou stranou, ne nadarmo je zve vynikajcmi manipultory, a toto je prv jedna z manipulanch technik, ale to nic nemn na tom, e jim to erete i s navijkem a nepemlte o niem, krom sv pravdy. To je ten dvod, pro se jim da tak dlouho dret tento stav akoliv se nelb mnoha lidem od trenr a po samotn zvodnky. Rozhdaj protivnky, nechaj je se zesmnit protivnky a jsou v klidu. Ale kdy jsi na to sm za tch mnoho let nepiel, asi je zbyten ti to pst :-( Ale teba si z toho nco odnesou ostatn.
odpovdt 
                           Re: Kde je esk lezen?10:27:59 29.01.2014
Vm, e m pravdu. Vm tak, e m pmoarost mi dl problmy. Co na srdci, to na jazyku nen dobr pro diplomata. Taky jm nejsem. Ale dost vc se mi povedlo i bez diplomacie. Dost lid u do tto problematiky zan dky mmu "bulvru" vidt. A teba oni budou diplomatitj a dky mm informacm tu kru dothnou dl :-)
Bylo by to pro esk soutn lezen dobr, vlastn i pro cel hs.
LRHodpovdt 
                            Re: Kde je esk lezen?12:17:40 29.01.2014
To, co pe Liborv pedenk (bohuel anonymn), bych podepsal. Ale na rozdl od Libora bych byl bohuel skeptick, pokud jde o to, e ten "bulvr" vci njak vrazn posune. Zdatn soupei se s tm vypodaj jako nic. Snad jen, pispje k vnitnmu odreagovn LRH a silnjmu dvodu pro to, aby ada lid nebyla ve spolku, kter funguje tak, jak funguje.
Robertodpovdt 
                             Re: Kde je esk lezen?14:13:39 29.01.2014
Hezky eeno, ale problmy jsou dva. Prvn je ten, e urit skupina lezc svaz se bez svazu neobejde. V extrmnm ppad a s hodn velkou nmahou a vysokmi nklady me obejt esk soutn lezen. Pokud chce zvodit, neme jen trnovat a pak jet rovnou na svk nebo i teba jen na MR, je poteba i urit psychick pprava. A pokud bys chtl teba prv na ten svk, mus bt lenem HS a jet pes svaz. Take jsi nucen svaz akceptovat a bt jeho lenem.

A vc druh - uritm lidem, a to nejen ze svazu, souasn systm vyhovuje. Bohuel, proti zmnm bude bojovat i ada zvodnk a rodi lezouc mldee, protoe dobe vd, e by se oni nebo jejich dti do svta moc nepodvali. Bylo by to na del psan, ale princip je ten, e monost bt v repre i pi nzk vkonnosti a praktick nemonosti doshnout na mezinrodnch zvodech dobrho vsledku, mnoha lidem vyhovuje. Na esk pomry lezou dobe, sta jim to, dt do toho vce asu a nmahy nejsou ochotni. I to je tedy jeden z dvod, pro m souasn veden podporu a pro tu nen dn snaha o zpsnn podmnek.

Kdy jsi na mezinrodnch zvodech zvisl na lidech z komise a oni rozhoduj o tv budoucnosti a monostech, pjde oteven proti nim? V moci tchto lid je ti zkazit celou sezonu, na kterou se teba rok pipravuje. Vidl jsi, za co Zoban dostal dva disciplinrn tresty? Pro ty, kdo nevd, cituji:

V prvnm ppad lo o nezaplacen zvodnch licenc pro reprezentaci v ledolezen a drytoolingu vinou Radka Lienertha a o osobn toky, kter Lienerth publikoval jako pedseda komiyse jak na strnkch HS, tak na serverech Lezec a v komenti na H I (ten byl poslze pro poruen pravidel pro komente skryt), kter DK potrestala pouze podmnenm trestem zkazu innosti na jeden rok. Odvodnila to Lienerthovou omluvou prostednictvm advoktn kancele ped zapoetm disciplinrnho zen. Tato omluva vak nebyla produktem zpytovn svdom ze strany Radka Lienertha, ale byla vynucena hrozbou aloby.

Take a ti nkdo z komise nepole pihlku nebo nevyd papry na svk, tak se ti omluv, vesele tam zstane dl a ty m rok v hji.

A potrestn druh:

Ve druhm ppad jde o uvdn nepravdivch daj ohledn nklad na ast Lucie Hrozov na zvodech svtovho pohru tak, aby byla postavena do nepznivho svtla.

Dej si dohromady vechny tyhle vci a pak sm uvid, pro je zmna tak obtn a pro ada lid radji ml a trp a jen tie douf, e se svezou a zbude i na n.

Kdo z normlnch lid by riskoval, e ho budou lid ze svazu prakticky beztrestn "stavt do nepznivho svtla", e mu budou ohroovat lezeckou kariru nebo e budou vytvet nominan podmnky a kritria podpory tak, aby to pro tebe bylo co nejmn vhodn?
odpovdt 
                         Re: Kde je esk lezen?11:30:17 29.01.2014
Jendo kdo Ti dv penze.HS ?? A kdybys nedostla ani korunu a vechny penze by li na bezvznamnou lokalitu, ale tu by vlastnil len vboru HS tak bys asi taky prskal.
odpovdt 
             Re: Jak sis zalyoval Zobane?00:42:39 28.01.2014
Asi nijak, tedy stejn, jako dosud. Dokud se nenastav odmovn a podpora podle vkon odpovdajcch mezinrodn rovni a ty podmnky nebudou pedem dan a pevn a oviteln, nic se nezmn. Dokud se bude platit za podprmrn a prmrn vsledky, nikdy nebude na to, aby bylo na slunou podporu tch nejlepch.
odpovdt 
         Re: Jak sis zalyoval Zobane?14:52:32 27.01.2014
Kdy post ty sla, co jsou v diskuzi pod lnkem, vyjde ti, e repre tehdy serala min. o 300 tis. vc, ne vydlala. Jak je to v souasnosti, to je ovem neprhledn. Natst u pt let nejsem v tomhle spolku.
odpovdt 
      Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:58:15 27.01.2014
Vlku vdy kec! Kdyby VV nadil Zobanovi aby dry byl srovnateln s jinmi soutenmi discilnami. Lucka by dostala asi tak tyikrt vc ne j dal Zoban. Podvej se zpt kolik dostvali po tomto VV v ostatnch disciplnch a kolik drytool. A nevymlej si tu. A nebo, e by si ztratil pam?
LRHodpovdt 
      Re: Jak sis zalyoval Zobane?13:05:59 27.01.2014
Vlku, ale kdo tady "kurva" voz vsledky ??? Zoban(a jeho kmoi),Ty,Binter(a jeho rodina u 4 roky erpaj penze za posledn msta)....kdo mimo Lucky a AO piveze medaile.Tak i kdy se jej manaer roziluje tak jedin prvem, kter m open o vsledky.Tak kdo by se ml stydt pedevm jse TY VLKU a ZOBANE, ale Vy na to stejn "serete" a jedete si jak uznte za vhodn.Tak aspo malinko soudnosti a chce to podpoit Ty nejlep a ne jim hzet klacky pod nohy....
mrtyodpovdt 
       Re: Jak sis zalyoval Zobane?15:10:48 27.01.2014
Teba jim nikdo klacky pod nohy nehz a jen jeden manager m pocit e je mu neustle kivdno a nevh k tomu pout jakkoliv argument. Vetn argumentac z rok 2011 nebo 2010. Doba, finance i konkurence je nkde jinde. U ani ta Lucka nevoz medaile, neme pouvat zakdovan navigan pokyny, m krat cepn, horeku a jen 1 K na kilometr. No a pak natve managera kdy vid Zobana jak se v gari spokojen opr o sv lyask hlky a v ruce dr plechovku s plzeskm.Jet pr zvod a bude tady nuda. LRH bude muset sv pspvky pst v azbuce na zerbjdnsk weby.
odpovdt 
        Re: Jak sis zalyoval Zobane?17:04:19 27.01.2014
Ne nasere jedna vc kdy lza dostane na startovn penze a piveze posledn msto (Binter a to stabiln)...no a pak jede na zvody nkdo kdo na to m a piveze medaily a dostane tak akort ho..o.Zoban to m normln jako keft, je to skoro to sam jako kdy babi bude ministrem financ a pitom vlastn firmy, kter jsou na sttu a rozdlen penz nepmo zvisl a tak to m pesn Zoban.
odpovdt 
        Re: Jak sis zalyoval Zobane?12:48:51 28.01.2014
Nezn Zobana, to je nechutnej suchar, plechovku Plzn by do ruky nevzal....
007odpovdt 
      Re: Jak sis zalyoval Zobane?19:35:22 27.01.2014
Jen kolik tomu managerovi zstalo za nehty ? :-\
Radekodpovdt 
    Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:11:49 27.01.2014
U po nkolikt tu nkomu pe, e plc nesmysly, ale nikdy teda nenape jak to vid ty... Pro ns, co do toho moc nevidme, nechce bt trochu konkrtnj?
odpovdt 
    Re: Jak sis zalyoval Zobane?10:37:04 27.01.2014
Motivace, pro vstoupit do HS :) Ale lyovaku atd. mi asi nikdo neproplat...
A.odpovdt 
 Pros nelyoval, Voltmete?09:50:11 27.01.2014
Si teda myslim, e kdyby chtl Voltmetr jt na lye, tak by el a ani span v aut by mu v tom nezabrnilo.

Znm jedno sdlo pochybn fyziky, co pijelo pes noc z ech do hor, pak lo na chlupy (http://goo.gl/JZKIfH), pespalo v aut a rno lo na bhny do dol (http://goo.gl/EstuU2) a vodpoledne na bhny do sedla (http://goo.gl/vElPMy). A to sdlo to peilo.

Take je to mon sp vo tom, e si to Zoban dovede lp zorganizovat nebo teba e Voltmetrovi se nechtlo na lye.

Pros nelyoval, Voltmete?
Papouodpovdt 
  Re: Pros nelyoval, Voltmete?10:07:54 27.01.2014
Papoui, samozejm, e m pravdu v tom, e kdyby Voltmert chtl jt lyovat, tak by el. Ale nevid v tom rozdl? Zoban jako f komise nepispl Voltmetrovi ani korunu . Sob a jinm za stejn patn umstn zaplatil startovn, dopravu a ubytovn na dva dny. A jt z tepla penzionu kter ti plat hs lyovat, je urit pjemnj ne z promrzlho auta.
LRHodpovdt 
   Re: Pros nelyoval, Voltmete?10:29:02 27.01.2014
Ani korunu? Le nebo jen pe nepravdu? Citace z nominanch pravidel: Kad nominovan reprezentant startujc na ME, MSJ a SP v drytoolingu na obtnost bude mt v roce 2014 hrazeno: startovn ve dvou zvodech IWC, mezinrodn zvodn licenci, pojistn, cestovn na dva evropsk zvody podle dohody len drustva tak aby se minimalizoval poet aut (Saas Fee, Champagny en Vanoise, nebo Rabenstein) 3 K/km + dlnin poplatky, tunely apod. na kad auto obsazen dvma a vce HS oficiln nominovanmi astnky zvod nebo 1,50 K/km bez dlninch poplatk, tunel apod., bude-li zvodnk cestovat individuln, hrazen cestovnho, dlninch poplatk apod. je pak odstupovno dle vkonnosti (viz ne), ubytovn na evropskch zvodech IWC do ve 25 Euro po dobu nezbytn nutnou (2 noci na zvod).
Pokud jel sm a riskoval e nebude do 20 msta, tak pochopiteln za cestu nic nedostane ale to vdl u kdy tam jel. Kadopdn ale nco dostal (startovn, pspvek na ubytovn, licence) a nemusel si hradit vechny nklady.
odpovdt 
    Re: Pros nelyoval, Voltmete?10:48:30 27.01.2014
To byl rok 2011
Petr Jandkodpovdt 
    Re: Pros nelyoval, Voltmete?10:52:55 27.01.2014
Nelu! Koukni na nominace kter napsal Zoban na rok 2010
Kdyby platily i letos, tak by Zoban nemohl dstat dn pspvek, tak jako tehdy nedostal Voltmetr. Ale letos Zoban vdl, e bude jezdit. Tak pro by psal tak tvrd pravidla, e.
LRHodpovdt 
    Re: Pros nelyoval, Voltmete?11:02:00 27.01.2014
Jestlie se nhrady mohou operativn mnit podle uven len komise, jsou zveejnn jakchkoliv pravidel a jejich nsledn citace bezpedmtn :-)
odpovdt 
     Re: Pros nelyoval, Voltmete?11:24:04 27.01.2014
Ale nejsou. Pokud se zveejn vas a plat vdycky po celou seznu.
Nemohl by teba LRH msto opakovanch osobnch tok (a u jsou nebo nejsou na mst) napsat zcela vcn njak nvrh financovn - pro drytool, obtnost, rychlost i boulder?
P.odpovdt 
      Re: Pros nelyoval, Voltmete?11:31:16 27.01.2014
Jednak to LRH udlal u mnohokrt, a jednak se mi nezdaj ani tv slova o tom financovn. Jsou v pmm rozporu s tm, co tu pe Vlk. A hlavn s Binterovou hlkou Komise si vyhrazuje prvo upravit vi nhrad podle aktuln finann situace v roce xxxx. Tato vta umouje komisi se odvolat na aktuln finann situaci a podporu pro jednotliv zvodnky upravit od plnho zruen a po proplacen pln veho nad vypsan rmec.
odpovdt 
       Re: Pros nelyoval, Voltmete?11:47:49 27.01.2014
Mj posledn nvrh, mon trochu neprofesionln, jsem pednesl na VH. A to utvoit trenrskou radu. I pes m neprofesionln vystoupen bylo jasn, e by trenrsk rada byla mnohem objektivnj ne jedinec , kter ve uruje a k si komise.
LRHodpovdt 
        Re: Pros nelyoval, Voltmete?12:17:48 27.01.2014
Tak teba se to povede pt, zdlo se, e je ance.
Omlouvm se, e tvoje nvrhy pesn neznm, nesnam se to moc sledovat, je mon, es u to vude mon psal.
Myslel jsem teba zcela konkrtn, vyslenou "alternativu" pro tuhle seznu - kolik z stky uren na zvodn ml konkrtn kdo dostat podle tebe.
Nem to bt dn past.
(Jinak Zobanovo lyovn m v zsad neur. Pokud ml volnou chvli, pro by neel. Samozejm, o lyovn nejde, byl to jenom trochu drynickej zpsob, jak strhnout pozornost na nesrovnalosti ve financovn.)
P.odpovdt 
         Re: Pros nelyoval, Voltmete?12:36:34 27.01.2014
Ty vole lrh vyndej si hlavu ze zadku a pemlej zda je toto cesta kterou neho doke. Na to jak jsi starej jsou tvoje koment zde fakt mimo
odpovdt 
          Re: Pros nelyoval, Voltmete?14:58:59 27.01.2014
Taky mi neni jasn, pro to sem pe. Ne, e by neml pravdu, nejsp m, ale: inovnkm svazu to je zjevn fuk; adov lenov to u taky slyeli (e s tm nic nedlaj, je jejich boj); a lidi mimo HS u leda tak NASERE, jak pi kad pleitosti tapetuje a tapetuje a tapetuje...
D.odpovdt 
           Re: Pros nelyoval, Voltmete?19:22:05 27.01.2014
omlouvm se zainterosovanm, ale njak se v tom ztrcm. Kdo je VOLTMETR, prosm, je zmnn v lnku?
whoiswho?odpovdt 
            Re: Pros nelyoval, Voltmete?21:28:47 27.01.2014
http://cs.wikipedia.org /wiki/Voltmetr
P.odpovdt 
            Re: Pros nelyoval, Voltmete?22:59:57 27.01.2014
Honza Olt, kter ped njakm asem celkem hodn pokouel drytool. k se mu tak.
odpovdt 
         Re: Lyoval Zoban za penze hs?12:46:27 27.01.2014
Samozejm, e si Zoban me ve svm volnm ase dlat co chce.
Jen je poteba vdt nsledujc. V roce 2010 a 2011 Zoban nastavenm velice psnch nominanch pravidel odstavil vechny drytoolisty, kte byly s vsledky cca stejn jako je on, od jakkoli finann podpory ze strany hs. Udlal tm istku od lid, kte mu vadili.
Te kdy chce sm zvodit, sm si nastav pravidla tak, e i kdy se umst, tak jako ti kter dv kritizoval. M ve zaplacen k dobru jednu zalacenou noc a den lyovn.
Z mho pohledu je to vsmch tm kter kritizoval a kte si zvody komletn platili sami.

Kouknte na ten rozdl u pravidel 2010 stejn byla i pro 2011 a pravidel na 2014 (web chs)

Zobane, Nedvno jsi se Lucce ospravedloval tm, e jsi to tak tvrd udlal, abys etil svazu penze :-) A odnesli to jin.

Co kdybys te uetil chs penze tm, e bys tento a pt rok dostval na zvody od hs finann podporu prv podle tvch pravidel z roku 2010 a 2011?

To by bylo fr.

A mon by t to trochu ospravedlnilo ped tmi co jsi jim ty penze utnul.

A m by bylo doopravdy jedno jak sis zalyoval.
LRHodpovdt 
          Re: Lyoval Zoban za penze hs?13:08:10 27.01.2014
Ty ti neodpov.....na to jsou podn sri.
mrtyodpovdt 
           Zloin a trest13:58:58 27.01.2014
Na ztej vron schzi oddlu Zoban pislbil pinst usvden lyask hlky. Bude jimi dn vyprskn a nato mu budou zlomeny.
Ditaodpovdt 
            Re: Zloin a trest14:40:38 27.01.2014
Dito nejse to nhodou ty co jsi se Zobanem a spol minul rok v Brn ped zvodama dvala prvn pokusy se zbranmi do ledu, kter ti zapjil Zoban ? Tak proto ta obhajoba...
odpovdt 
             Re: Zloin a trest14:48:33 27.01.2014
Jak obhajoba? Dostane na prdel.
Ditaodpovdt 
              Re: Zloin a trest21:49:28 27.01.2014
Bude lnek na lezce? Nebo na bdsm.cz?
honzaodpovdt 
          Re: Lyoval Zoban za penze hs?14:29:18 27.01.2014
Podle me nedela uplne vse umyslne, aby skodil, ale spise z toho duvodu, ze svoji funkci v CHS moc nezvlada. Proste na to nema, ale na druhou stranu je asi jeden z mala, kdo to chce delat.
odpovdt 
           Re: Lyoval Zoban za penze hs?14:50:16 27.01.2014
Kdy to nezvld a tim pokozuje jin, mel by odstoupit.
odpovdt 
            Re: Lyoval Zoban za penze hs?16:44:01 27.01.2014
No tak jo.
A fakt vn mnn otzka. Je tu pr jinch, lepch, ochotnch to dlat, ze kterch by se dal vybrat nkdo dal?
P.odpovdt 
             Re: Lyoval Zoban za penze hs?17:25:35 27.01.2014
proc to nedela LHR? mozna by se dycky po kazdych zavodech neprehnala lezcem boure komentaru
odpovdt 
              Re: Lyoval Zoban za penze hs?19:51:58 27.01.2014
Protoze neumi ani pocitat....a hlavne jednat s lidmi.
odpovdt 
               Re: Lyoval Zoban za penze hs?21:32:32 27.01.2014
Naopak! Potat um velmi dobe....
007odpovdt 
       Re: Pros nelyoval, Voltmete?21:44:30 29.01.2014
Neudelal, nikdy nic nenavrhl. Jen mytus o LRH. Stejne jako nekteri politici bude jen opakovat libiva hesla. Stejne jako LRH zaslouzil se o nominacni pravidla. Ta snad plati asi 10 let a najednou se o ne zaslouzil LRH.....
odpovdt 
        Re: Pros nelyoval, Voltmete?11:38:38 30.01.2014
Nevl bys, Lucka u leze a zvod 17 let. A kdy zaala lzt, doopravdy nominan pravidla nebyla.
odpovdt 

 Chuovka20:11:38 27.01.2014
lnek svm charakterem a piloenm visulnm materilem spe pipomn popis veselho vletu moravskho chasnka a jeho kubny ne seriosn report inovnka HS...
Wolframodpovdt 
 Re: Chuovka20:28:06 27.01.2014
A tak to taky je.....a jet k tomu ten chasnk rozhoduje o penzch, ale vdy se njak splete a pole penze za posledn msta a ne za prvn.A pod ne a ne to pochopit.
odpovdt 

 Brc na IWC Saas Fee 201409:04:27 28.01.2014
WTF, to je njakej serizn report, nebo njak kampa propagujc mn spn?
d.odpovdt 
 Re: Brc na IWC Saas Fee 201410:47:18 28.01.2014
KOLIK DOSTAL ZOBAN(proplaceno cesk, ubytovn, startovn...) ZA 14 msto...a nebo bude pouit nhubkov smrnice a nikdo se nic nedov.
odpovdt 
  Re: Brc na IWC Saas Fee 201412:05:15 28.01.2014
On byl 14. ve skupin, celkov byl asi na hor pozici. Kolik dostal lze dohledat v tch nominanch kritrich na webu HS - dle vsledk by ml dostat ty minimln pspvky tam uvdn. Teda pokud neudlali njakou vjimku ve financovn a v takovm ppad, s tendenc HS mlit, se nic nedozv..
odpovdt 
   Re: Brc na IWC Saas Fee 201412:37:28 28.01.2014
Dv poznmky:

Prvn:
Kolik dostal bych peformuloval na podmiovac kolik by ml dostat.

Druh:
Kolik by ml dostat podle vypsanch nhrad se tk jen osoby jako zvodnka. Ale nemohl nco dostat i jako osoba kou a oficiln zstupce svazu, kter tam byl naerpat zkuenosti? Kdyby ano, tak to by u lo mimo vypsan dotace na zvodnka, nebo ne? Take opt jsme u toho, e urit lid by mohli mt dky kumulaci funkc zaplaceno mnohem vce, ne zvodnci, a to bez ohledu na umstn a bez monosti kontroly ze strany len svazu. Lep otzka by tedy byla, jak byly celkov nklady, kter HS ml ve spojen s akc IWC Saas Fee 2014.
odpovdt 
  Re: Brc na IWC Saas Fee 201412:30:11 28.01.2014
Za 14 ve skupin. Celkov byl 28. Podle pravidel kter sestavil na rok 2010 a 2011 pro ty, kter kritizoval, e nejsou spn, by nedostal ani korunu.(To ale neml ambice zvodit)
Te kdy zvodit chce stanovil nominace tak, aby se do repre dostal. A podporu stanovil tak, e pm nklady na zvod(startovn,cestovn a ubytovn)m zaplacen od hs.Pesnou stku bude hs tajit :-)
Pro tedy teba nenapsal, e ten kdo nepostoup do semifinle(druh den) nebude mt u dal noc proplacenou a me jet dom.
Uetil by hs penze. ale potom by si u podle m nemohl lyovat za penze hs.
odpovdt 
   Re: Brc na IWC Saas Fee 201413:46:56 28.01.2014
Te Zoban a za chvilku pojede Binter mlad pro dal super ZADN umstn v lezen za penze HS co mu nech proplatit jeho tatnek.Zvrem HS nebo-li veden je u jen rodinn firma, kde plat jse n dostane penze i za posledn msto a Ty se nm nelb sice voz medaile, ale od ns prd dostane.
odpovdt 
    Re: Brc na IWC Saas Fee 201413:50:19 28.01.2014
Docela se m lb vyjden VLKA, ekne upln "hovno" k problmu a k tomu dod u se nebudu vyjadovat jste stejn vichni blb a nerozumte tomu.
odpovdt 

 je stle dokola opakovan pohoren na mst?14:47:17 28.01.2014
v souvislosti s pomry v hs, nechpu, emu se stle divte..tohle svinstvo spn funguje spoustu let mezi vrcholnmi politiky, kte uruj pravidla nm vem a celmu sttu, tak pro by to tak nemohlo fungovat i v hs?snaha zavdt morln zsady a spravedlnost do tak mal sousti zkaenho systmu i i jen kritizovat jejich nepitomnost, bez snahy ovlivnit systm jako celek, zavn dle mho bu povrchnost nebo pokrytectvm..
ivanodpovdt 
 Re: je stle dokola opakovan pohoren na mst?11:41:07 29.01.2014
A nen nhodou sted zjmu Zobanovo podnikn a jeho lenstv ve vboru.To se pak mak.
odpovdt 
  Re: je stle dokola opakovan pohoren na mst?11:45:22 29.01.2014
Chce ct, e by ml Zoban odejt stedem?
odpovdt 

 Jedin spn zvodnk bez fotek i videa?12:01:18 29.01.2014
Kdy se konen dte fotky a videa Lucky? Dopadla nejlpe, vichni a na Martinu jsou hluboko vzadu za n a u nich jsme zahlceni nicnekajcmi fotkami "rodinnho" charakteru.
odpovdt 
 Re: Jedin spn zvodnk bez fotek i videa?12:48:14 29.01.2014
Podvej se na posledn vtu lnku a mon pochop. J bych to vidl asi takhle: Zoban pijede v pondl dom, sthne fotky z foku aby sem dal ty nejlep, pak si pete diskuzi, vypn pota a jede nkam na lye vyistit si hlavu od tch blbol tady.
odpovdt 
  Re: Jedin spn zvodnk bez fotek i videa?13:09:03 29.01.2014
No na vtu jsem se podval a tak jsem prv ekal nco vc. Je u steda :).
odpovdt 
   Re: Jedin spn zvodnk bez fotek i videa?13:22:45 29.01.2014
Je to Zobanv lnek a dl si ho k obrazu svmu. Volba fotografi vypovd, jak ten obraz je a jak priority autor m. Luciny fotky, jist pkn, m MIrek Matjec, vidl jsem ho fotit. Teba je nkam d. Kdo m zjem o objektivnj rteporte, me najt, pokud hled.
Petr Jandkodpovdt 

 Ach...19:07:58 29.01.2014
...to je k pli!
Ondej Strakaodpovdt 

 Achjo...20:50:49 29.01.2014
... a j furt nevm jak si Zoban vlastn zalyoval...
odpovdt 
 Re: Achjo...23:40:48 29.01.2014
le... Nic moc... Pod mu v oblouku siln podkluzovala patka. Nicmn pocit z toho ml nramn a tak je vlastn velmi dobr.
odpovdt 

 Ahjojo...11:51:39 30.01.2014
Pekroili jste magickou hranici dvou set pspvk :) A za rohem je dal zvod stejn srie... Tak jak? Budem dret palce zvodnkm? J jo. Dokonce bez ohledu na to, jestli jsou z Prahy nebo Brna :D A bez ohledu na to, jestli si vezou lye nebo ne ;)
 Tom F.odpovdt 
 Re: Ahjojo...13:38:33 30.01.2014
To by byla rna pro celej tendle veselej svt, kdyby se proflklo, e Zoban nic nedostal :-D. ... Taky drm palce, a to stoj co to stoj ...
adamodpovdt 
  Re: Ahjojo...13:52:56 30.01.2014
Omyl, dn rna by to nebyla. Naprosto jsi nepochopil, o em to cel je. Nen dleit jestli dostal nebo ne. A mu klidn zaplat i tu lyovaku a teba i posledn msto. Ale a se to neutajuje ped tmi, kte to plat, tedy daov poplatnci a lenov svazu. Nejde o penze jako takov, jde o transparentnost a iteln a frov podmnky pro vechny zvodnky.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1395 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.