LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Dobr horolezkyn doshne vrcholu, u v zkladnm tboe.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plze

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
Lezec-shop.cz - tchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lucka Hrozov v Koreji v ledolezen bronzov

Lucka Hrozov skonila tet na prvnm letonm zvod Svtovho pohru v ledolezen 8. a 9. ledna 2011 v korejskm Cheongsongu.

Na pkch ped n v zvod na obtnost skonily na prvnm mst Maria Tolokonina (Rusko), kter se vrtila po matesk pestvce, a na druhm Seon Shin Woonov (Korea).
Velk favoritka Italka Angelika Rainerov, vtzka kvalifikace a  semifinle, byla rozhodmi zadrena kvli domnl chyb, kterou videozznam nepotvrdil. Druh start j ale nevyel a skonila na sedmm mst.

Mezi mui zvtzil Markus Bendler (Rakousko), na druh pce se umstil Park Hee Yong (Korea), tet skonil Maxim Tomilov
(Rusko).

Podle tiskov zprvy, kterou nm poslal Petr Jandk, Lucka Hrozov uspla i v zvod na rychlost, kde poruila dosavadn hegemonii ruskch zvodnic a obsadila tvrt msto, co je historicky nejlep vkon, kter kdy n drytooling v rychlosti zskal. Zlato zskala Irina Bagaeva (Rusko), stbro jej krajanka Natalija Kulikova, bronz Maria Tolokonina (rovn Rusko).

Mezi mui zvtzil Maxim Tomilov, druh byl Pavel Batuev, tet
Maxim Vlasov, vichni ti startovali za Rusko.

Celkov vsledky: www.theuiaa.org

Fotky ze zvodu: picasaweb.google.com

rychlost


obtnost


Ilustran foto: Lucie Hrozov v zvod na rychlost, foto: Libor Hroza

zvody


Ilustran foto: Lucie Hrozov v zvod na obtnost, foto Mra Matjec



Standa Holec   [pravy] 08:20 10.01.2011Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Lucinka09:09:49 10.01.2011
ONA je proste uzasna v kazdom smere
odpovdt 
 Re: Lucinka16:35:16 10.01.2011
Lucinka vypad daleko lpe ne Adam Ondra.Je to jednika a um.
ctitelodpovdt 
  Re: Lucinka22:36:20 10.01.2011
Taky si myslim, ze Lucinecka je mnohem vic sexy nez Adam a navic ma moc hezky prsa!
ctitel 2odpovdt 
   Re: Lucinka15:11:26 13.01.2011
a neml bys fotky?
m.odpovdt 
   Re: Lucinka15:13:46 13.01.2011
jo, prsa ma nadherny. a jak ji po lezeni trci bradavky... hmmmm...
odpovdt 
    Re: Lucinka15:38:18 13.01.2011
Hergot chlapi(?), trochu se ovldejte :-)
ivoodpovdt 
    Re: Lucinka01:13:00 14.01.2011
Fuj! Ty bradavky na fotkach by se meli vyretusovat!
Photoshopodpovdt 
     Re: Lucinka11:15:32 14.01.2011
tak si je vyretusuj a nekaz radost ostatnim.
odpovdt 

 Naruila hegemonii ruskch zvodnic?09:25:30 10.01.2011
1.Ruska, 2.Ruska, 3.Ruska
odpovdt 
 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?10:10:20 10.01.2011
No aspo troiku :o)
stipodpovdt 
 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:18:20 10.01.2011
Zkuste vy zvistivci doshnout alespo 1% z toho eho doshla Lucka.
Prcalodpovdt 
  Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:08:26 10.01.2011
Kdo zvid? Je dobr, ale mon naruila hegemonii zvodnic bvalho Sovtskho svazu (Ukrajincm to pr s cepny taky leze), ale Rusek holt ne. Taky nen automaticky kad na zpad od naich hranic Nmec, tak si zvyknte, e existuj Rusov, Ukrajinci, Blorusov atd a ne jen "Rusci". V Rusku se oficiln neoslavuje Heil Hitler, vyhlazovn id, rasismus a podobn, jako tomu je v Lotysku, na Ukrajin atd.
odpovdt 
   Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:50:39 10.01.2011
Vloni to bylo tak, e prvnch sem byly Rusky a Ukrajinky a Lucka osm. Te se posunula na tvrt msto
Petr Jandkodpovdt 
   Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?14:32:24 10.01.2011
Tebe bych si chtl podat, boleviku.
antirusodpovdt 
  Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:34:45 10.01.2011
co to zase mele o zvisti ? na to piel jak ?
odpovdt 
   Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:50:31 10.01.2011
:)) ten je uplne mimo :) taky jsem si nevsimla zavisti :)
hodpovdt 
    Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?14:07:14 10.01.2011
ekl bych, e m pravdu. Ten, kdo nedoke pogratulovat Lucce teba k bronzu z obtnosti, ale jen hled nco, do eho se d uritm zpsobem njak rejpnout, tak zvistiv zkrtka je, o tom dn. A pln nejvc zvid ti, co nic neum, nebo okliv holky. Tak to bylo, je a bude, bohuel.
Pavelodpovdt 
     Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:35:52 10.01.2011
No ekl bych e kdo seje vtr, asto sklid sraky, aneb, mon e kdyby L. pla spch jinm, bylo by j taky pno. Co tak teba popt spchu nejmenovan mlad zvodnici, kter j mlem natrhla pr..cinu, msto toho zat vyskakovat (jet na zvodech) a hledat dvody pro se j tak dailo a pro ji naopak L. nepevlcovala jako parn mltika?? Nebo e by to bylo jinak? A co na to Jan Tleska? A co Mr.Hruza? Hlavn e jsme vichni kmoi a pejem si jen to nejlep, ejo ... A jinak, nic proti vkonm Lucie, nebo kohokoliv jinho nemm a drm jim vech deset, koda, e jsou u toho nkte lidi nkdy tak trochu kokosi ... ;-)
Dany de Vitoodpovdt 
      Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:37:28 10.01.2011
A jin hezk holka to vona je, jen koda e trochu pipi ...
odpovdt 
      Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?22:53:01 10.01.2011
Ty ses dalsi vul, co nic nevi a pise jen same kydy. Pokud vim, mela L. pretrhany vazy v kotniku, dlouho mela sadru, a tim padem trenovala malo a spis v ledu, v Brne ani nemohla mit formu, to jsou hola fakta. Srovnavat ji s nekym, kdo ty chyty zna a trenuje na nich je dalsi nesmysl, a krome toho opravdova kvalita zavodnika se pozna predevsim na svetaku. Ja na sve domaci stence porazim vsechny sve kamarady, co jinak lezou o hodne lip. Kdybych s nima zavodil na svetaku, tak bych si mezi nima ani neuprdl. Kdyby byla ta tva neznama tak dobra, jak si ty myslis, tak by urcite nejmin na jeden svetak jela. Ale je to tak, ze na to nema, a proto tam ani nepojede. Neverim, ze kdyby na to mela, tak by nechtela ziskat nove zkusenosti, nebo penize za prvni, druhe, treti misto. Na domaci stence je kazdy kralem, ale cesty na svetaku, at uz se jedna o obtiznost, bouldering, nebo drytooling jsou o necem jinem. Dokud tva neznama neuspeje na svetaku, a bude si hrat porad jen na domacim hristi, tak do te doby to budou z tve strany jen a jen nesmyslny kydy a zadna fakta.
odpovdt 
      Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?00:15:33 11.01.2011
100% suhlasim s Danym, nepodpisany predomnou je uplne mimo. Vobec nejde o to ako "neznama" lezie, ale ake reci maju Hrozovci (nedpraju jej nech je dobra alebo nie je - a dobra teda je!)
odpovdt 
       Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?00:34:14 11.01.2011
No, a ty urit bude jednou z tch nejodpudivjch enskejch, co kdy po na planet chodily. Dm ti dobrou radu. Nepru, nezvi a zalez do dry, a t radji dnej chlap nevid.
odpovdt 
       Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:01:08 11.01.2011
je to nejak moc anonymne takze ten predtym
100% suhlas ... som ja :) btw niesom skareda zenska ale skaredy chlap :)
jodpovdt 
      Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:32:16 11.01.2011
Ty nado mou nepodpsan alebo nepodpsan , kde berie t drzos toto psa, ke ju ani trochu nepozn? To sa ti to anonymne a zbabelo ura, e? Ja osobne Luciu poznm u vea rokov a rozhodne je to vemi fajn dieva. Tie rei, e niekomu nieo nepraje s absoltne nezmyseln a s len vplodom fantzie anonymnch blbcov, alebo bohch zvistlivcov, o im rob rados trsi o niekom pinav rei. Maj odvahu a sks jej poveda tieto tvoje primitvne drsty priamo do o, ale to ty nikdy neurob, ve si ju mono ani len nikdy nevidel nevidela.
Annaodpovdt 
       Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:09:27 11.01.2011
lucku mozno nepoznam tak dobre ako ty, ale v brne na drytoolcupe som bol a ako s ocom ohovarali martinu pocul. to samozrejme vobec nesuvisi s tym ze luckine vykony su skvele a treba im pogratulovat.
jodpovdt 
        Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:20:21 11.01.2011
a teraz peace, v niecom mate pravdu: pod clankom o horaciovi to mala byt kondolencna kniha a nasli sa blbci co to kazili, pod tymto tu by to asi mala byt kniha gratulacii, takze pardon. nemyslim si vsak ze by som napisal nieco drze alebo urazlive.
jodpovdt 
        Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?19:03:37 11.01.2011
Pete tady, e pomlouvme Martinu z Brna, e j nepejem a podobn vci.
Tak trochu vysvtlen jak to vidm j.e zvody v Brn byly velice dobe pipraven jsem se u nkde zmioval. e jsem ml njak vtky k enskm cestm taky. A k samotn Martin taky.
Ale i j samotn jsem ekl, e je koda, aby nejezdila na SP.Jezdit na velk zvody nechce, jak tvrdila i do televize,e je to vlastn ztrta asu. Na tohle tvrzen jsem ml nmitku, pro vlastn tedy trnuje a zvod v Brn. To nen pomluva.
Pro jsem byl v Brn trochu v rozpacch? Urit si lidi, kte tam zvodili vzpomenou na situaci, kdy Zoban pedlzal jednu muskou cestu a v jednom mst se zasekl a vykikl, "tady jsme asi zapomli namontovat chyt". Nic divnho, stane se. Kdyby, ale na nj Martina nevykikla," vdy jsme to lezli bez nj". O nic nejde, nakonec to byla musk cesta. Ale Zoban mi ped zvody tvrdil, e Martina nelezla dnou, tedy ani muskou cestu. Tak jsem si udlal svj sudek.
To, e ensk cesty byly nesilov a mli stejn charakter jsem prost tak bral. Finalov cesta byla postaven jinak, a ta rozhodne jsem si kal.
Drytoolingu si myslm rozumm hodn a vm jak zvodnk jde do chytu, kter zn a nebo do chytu, kter je pro nj neznm. Ale to je tak jen mj pocit. Ne fakt.
Fakt je, ale ten, e finalov cesta en se na posledn chvli znnila a to vynechnm silovch pas, s tm, jak mi ekl Zoban, e by to holky nepelezli snad jen Lucka, Martina a mon Jitka.Ony i tu "druhou variantu" ,ty zbyl dvata stejn nepelezla v. Ale oponoval mi, e druh varianta byla pipraven dopedu.
To m trochu zaskoilo, protoe jsem stl s kamardy za Jurou ermkem, kter byl rozhod a Zobanovi kal, e tu pvodn finlovou cestu en u m nakreslenou a nechce se mu to na posledn chlvli mnit. Zmna cesty spovala v tom, e se vynechala silov pas a byla nahrazena st musk cesty, kde podle Zobana byla Martina bezkonkurenn. A m naskoila takov souvislost.
Kdy Martina lezla jin musk cesty, nelezla i tuhle st, kter byla urena nejdv jen pro mue?
Kdybych chtl bt doopravdy dsledn, tak druh v Brn mla bt Jitka, i s tm , e ji sundali v mst kde si sedla na cepn. A pro? Kdyby brci pustili nesestihan video jak leze Martina, museli by si jist vimnout, e pi jednom uklouznut a zhoupnut se, Martinu zachytil jisti do lana.
Je to jasn technick incident. Tak jsem zvdav na to, j ped asem slben video. Pokud si dobe vzpomnm, tak si i v jednom komenti o nj Jitka kala a vm pro. To nejsou pomluvy co pu. Prost je to o regulrnosti a o snaze se piblit co nejvt objektivit.
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
         Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?19:32:04 11.01.2011
Podvejme se, zajmav...
Willhemodpovdt 
         Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:07:34 11.01.2011
takze:
1. "kriticka" cast v zenskej finalovej ceste (ktoru martina tak dobre preliezla) az _za_ miestom kde sa odpojila muzska kvalifikacna
2. myslim si ze jitke by to nasadnutie na cepin snad aj preslo keby pred tym neliezla hrotmi v dierkach po chytoch a neslapala za hranu dosky (mozno som to nevidel dobre ale mal som silny dojem ze hej)
3. podla toho co vravel zoban, bola tazsia finalova cesta pripravena pre pripad ze by prihlasene slovinky ktore nikto nepoznal liezli moc dobre, nemyslim si ze by chceli zvyhodnovat martinu (to by stacilo pripravit rovno len tu lahsiu cestu, naco to menit na poslednu chvilu a putat pozornost?)
4. keby aj martina mala byt tretia tak je to aj tak super vykon a ako "mladu neskusenu" ju treba motivovat a podporovat a nie vymyslat konspiracne teorie
5. pokial viem tak sa nikdy s luckou porovnavat nechela, az bude mat chut si nieco dokazovat chut tak si to rozdaju na SP :)
jodpovdt 
          Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:26:54 11.01.2011
J jen napsal to, co jsem vnmal j! Nikoho jsem nepomlouval a Lucka u vbec ne. A jestli byl "kritick" sek nad, pod nebo nkde jinde, zvodnk by neml lzt ani metr zvodn cesty. :-(
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
          Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:31:55 11.01.2011
A pro tu cestu nezrobi priamo? Napi mi na mj mail a j ti to napu. Je to na dl
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
          Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?00:34:11 12.01.2011
JJJ,kdy nkoho veejn znmho nakne z neho, a ten ti odpov svm jmnem, tak bys ml mt v sob petku slunosti a svj koment podepsat tak svm jmnem, jinak je to vi tm, co je napad, drz a urliv. JJJ, ty jsi v Brn zvodil, nebo jsi jen njakej umil a rejpal, co nco nkde od nkoho zaslechl, v podstat sm podn nic nev, no pesto si mus za kadou cenu vynucovat pozornost vm monm, vetn bod x-y? Kter stran tm pome? Mon nev, ale vbec dn, a to je na tom to nejblbj.:-(
Pavelodpovdt 
           Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?02:36:08 12.01.2011
v brne som zavodil, pozornost nepotrebujem, dufal som ze "peace" komentarom to tu ukoncim, ale prejavila sa navykovost flame diskusii a tak som "musel" reagovat, uz sa skusim ovladat a budem ticho
jodpovdt 
            Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:55:52 12.01.2011
JJJ, ticho bt vbec nemus, stailo pln mlo - jen se se podepsat celm svm jmnem. Jinak to beru tak, e za svmi slovy si moc nestoj a prost jen rd prud. Jsi Jozef, nebo Juraj, nebo jsi psmenko J vyuil jen tak nhodn?
Pavelodpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?00:17:28 13.01.2011
jaj sherlocku, neviem co to furt riesis, podobny nazor tu prezentovali ludia predo mnou aj po mne (aj dost drsnejsie). precitaj si poriadne co som napisal a zistis ze som nikoho neurazal, naviac zacinam mat pocit ze lucka je v tom asi celkom nevinne ...
s podpisovanim by si mal zacat u seba (ak je tvoj nick vseobecne znamy tak ospravedln moju nevedomost). co mas proti skaredym holkam?
jodpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:44:33 13.01.2011
No myslim, ze Pavel tim chtel jenom rict, ze kdyz uz si davas tu praci a vypisujes vecne argumenty a vytvaris dojem cloveka, ktery o "tom neco vi", tak by asi nebylo spatne dodat tomu vahu tim, ze se podopises. Takhle to totiz vetsina lidi (alespon ja tedy urcite) bude povazovat za dalsi anonymni stek, ktery klidne mohl splodit clovek, ktery je uplne mimo misu.
K :)odpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:54:23 13.01.2011
ok takze vecnost argumentov sa meria tym kto sa pod ne podpise?
j odpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:09:14 13.01.2011
Vecnost ne, ale jejich vaha ano..
Kodpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?14:08:57 15.01.2011
Anonym nikdy za nic nestoj, nech sm sv jmno povauje za nic.
William Shakespeareodpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?16:16:11 14.01.2011
"K" vycita "J", ze sa nepodpise celym menom. Z toho vyplyva, ze "K" = Kokot, ktory druhym diktuje, co maju robit, ale sam robi opak.
odpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:04:58 14.01.2011
Ty jsi to nepochopil.. Takze pomaleji, aby to pochopil i clovek, ktery i na slusnou nikoho osocujici reakci ihned reaguje vulgarismy: K tu neargumentuje a netvari se jako clovek, ktery byl primo u toho a vi o kterou bezi. Takze ani nemusi dodavat tu zminovanou "vahu" svym argumentum podpisem, protoze by to bylo vicemene zbytecne: K neargumentuje - jen ho zajimalo, kdo je ten clovek, ktery ma zrejme nejake informace o danem deni, zda je to nekdo existujici ci i se svoji "zpovedi" clovek smysleny. Samozrejme kdyby tu K tvrdil, ze tam byl a podaval svuj pohled na vec, tak by asi nebylo spatne, aby se podepsal. Tim by hned vsem diskutujicim byl nabizen pohled z jine strany za kterym si nekdo stoji a nebylo by to pouhopouhe tlachani do vetru, ktere si klidne mohl vymyslet Honza z Dolni Horni jen kvuli tomu, ze mu ten a ten z ucastnenych leze krkem. A to svadi k myslence, aby do diskuzi mohli "prispivat" jen registrovani uzivatele tak jako napr. na rockclimbing.com ci ukclimbing. Ale to uz je na jinou diskuzi..
hadej kdo :)odpovdt 
                 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?09:07:45 18.01.2011
Neee, ja to ale opravdu nebyl ;-)
...a J je legracni.
Honzaodpovdt 
         Gratulace Lucce a jedna mala prosba20:50:52 11.01.2011
Nejprve bych chtel Lucce podekovat za perfektni reprezentaci CHS na zavode SP v Koreji a poprat stejny nebo i vetsi uspech v dalsich zavodech SP.

Druha cast, tedy prosba se tyka nejakych poznamek ucinenych k MCR v Brne.
Bohuzel tady nekteri jedinci fabuluji a upravuji a je to presne to ceho jsem se po urcitych naznacich v Brne obaval.

Prosim nechte techto nesmyslnych osobnich narazek, protoze vysledek je jediny. Stale vic a vic lidi ztraci motivaci se zavodu ucastnit. Nekomu mozna vyhovuje vehravat nad dvema souperi, kteri jsou navic o tridu slabsi, ale rada lidi pak da prednost jit si zalezt ven nez na zavody.
Jinak toto berte jako oficialni prosbu subkomise Drytoolingu a led komise soutnho lezen HS. Osobn nzor jsem ekl u na zvodech a nemnm na nm jedin slovo.
Diky Radek
zobanodpovdt 
          Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba09:21:35 12.01.2011
1) Pokud bude m dl vc lid dvat pednost tomu, jt si zalzt ven, ne na zvody, tak to bude jen dobe :-)) Lezen, zejmna to s cepny, je toti o nem jinm, ne o akrobacii na umlch chytech s ntem pl metru pod zadkem a atnou se sprchou za rohem. Tedy, to mj osobn nzor ;-))
2) Ovem z pohledu zvenku - mil zvodnci, pokud povaujete za to prav oechov, e o monch podvdcch a lumprnikch (malho, eskho rozmru) se prost potom a tak nebude mluvit, a odpusme si, co jsme si ... pak mm teda siln pocit, e jste u pln mimo. Zvodn v emkoliv je snad o dodrovn pravidel, ne? Ale - v problm :)
3) Jinak Lucii Hrozov samozejm gratulace za velk vkon - absolvovat dv sportovn disciplny (v jakmkoliv sportu) za okolnost, e vtina soupe, v zsad vkonnostn rovnocennch, absolvuje jen jednu, a v obou se umstit na eln pozici, je ctyhodn.
4) Mimochodem, leze Lucie s cepny taky nkde jinde, ne na umlch cestch? Urit by j to tam taky sluelo :-) /A teba by j nikdo nezvidl ;-))) /
Pavel Rysodpovdt 
           Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba10:07:30 12.01.2011
Pavlu Rysovi - ad 4) prohldni si obrzky k tomuto lnku, to jsou ty kousek nad diskus :-). Pokud tomu ruzm tak, jak se zd? pak t nemohly zmlit o jeden obrzek dol posunut popisky :-)
Petr Jandkodpovdt 
            Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba10:09:35 12.01.2011
Pardon, on se lnek u nad diskus neobjevuje. Tak jinak: Prohldi si fotky ke lnku, zejmna tu posledn, obsahuje odpov na tvou otzku . 4.
Petr Jandkodpovdt 
             Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba10:50:49 12.01.2011
Koukm, koukm ... Je fakt, e jsem to pedtm moc neprohlel, nechal jsem se unst popisky :-) No, stejn tam vidm nty s nacvakanma expreskama (vpravo nahoe) a ty stromy, co tam jsou, urit rostou nkde v nin ;-). Ale ovem, cvin skly, taky skly!
Pavel Rysodpovdt 
              Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba11:11:14 12.01.2011
Je to drytoolov oblast, ve kter trnuje Markus Bendler. Psal o n i ve svlm lnku Voltmetr zde na Lezci http://goo.gl/edlNj, dal fotky odtamtud najde v rozhovoru s Luckou zde: http://goo.gl/dSGGr
Nemohu se zbavit dojmu, e ani by ses zajmal o fakta, hled co bys mohl vytknout.
Podv-li se na jakkoliv drytoolistick lnky odkudkoliv, vude jsou nty nahusto a s nacvakanmi expreskami, protoe drytooling provozuj vichni slun lezci ve srakov skle, kter dr pohromad jen mrazem a k niemu jinmu se ned vyut. V tom smru nen rozdl mezi Bendlerem, Luckou, Jitkou, nebo Luboem.
Petr Jandkodpovdt 
               Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba13:15:19 12.01.2011
Ale vdy j Lucce nic nevytkm, nebo snad jo? Jen km co jsi mon nepochopil - e lezen s cepnama se podle mne za normlnch okolnost odehrv v horch. Kde fakt nejsou ani nacvakan expresky, ani nty po metru, ani atna za rohem. Myslet na drytooling nkde po rozbit skle mne ani nenapadlo, popravd eeno ani moc nevnmm, e nco takovho existuje (a ani moc nevim, co si o tom mm myslet, s vjimkou toho, e kdy se to provozuje nkde jinde ne v lomu nebo na t rozbit skle, tak je to podle mne vi t skle prasrna ...).
To se tu mjte pkn, jdu se balit do Tater :-)
Pavel Rysodpovdt 
                Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba13:27:34 12.01.2011
Aha, tak to se omlopuvm, e jsem ti podsunul nco, co jsi nemyslel.
Jen k tomu, e ada dtytoolist spnch v zvodech dvala taky velmi pkn vci v horch, teba Jeden z bratr Anthamattenovch s li Steckem v Himlaji nkdy tum pedloni, psalo se tom. Pod plat, e to, co se nejdv dl na malch skalkch se potom pen do vych a vych hor a tm vznik pokrok i tam.
Petr Jandkodpovdt 
                 Re: Gratulace Lucce a jedna mala prosba12:37:49 13.01.2011
"vznik pokrok" :))
P.odpovdt 
         Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?09:31:03 12.01.2011
Libore proc jsi teda nepodal oficialni protest? Pri tom uklouznuti stala Lucie kousek od jistice a hned to komentovala - i kdyz sam jistic okamzite lano povolil a tvrdil ze je lano povolene a nedrzi ji. verim ze to tak mohlo vypadat a vsichni co stali okolo vi, ze si toho Lucka vsimla a nenechala si to pro sebe. Neni tedy lepsi nez sirit mezi lidma tuhle atmosferu, tak podat oficialni protest a nechat to na rozhodnuti rozhodcich? Jsem myslel ze od toho tam jsou a tak to normalne ve sportu chodi ...
D.odpovdt 
          Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?10:23:34 12.01.2011
Neml jsem dvod podvat protest, neml by vliv na umstn Lucky. Tak to v zvodn chod. Protesty jsou vdy nepjemn vc a vtinou je zvodnci berou osobn. Je to problm vude.
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
           Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?10:58:43 12.01.2011
asi u je na ase, abych se taky vyjdila. libore, mysl, e to, e od zvod m pomlouv kde se d si neberu osobn? Krom toho, e dlm pomrn nronou kolu, tak si na lezen musm vydlvat sama, a proto se mi nechce vyhazovat penze za SP, co je pro tebe asi tk pochopit. A potom, co se strhlo po jednch blbejch zvodech, m to jednak zhnusilo, ale taky dost mrzelo a u by se mi nechtlo zvodit ani kdyby mi to nkdo zaplatil. Ano povedlo se, lucka nebude mt konkurenci. Jen mi jet napi adresu kam mm poslat ceny a tch 30 euro co jsem vyhrla,abys byl konen spokojenej a tohle vechno skonilo. Ped zvodama jsem lezla 2 chlapsk kvalifikace. Ale potom co jsem si o sob mohla pest ani neoekvm, e by mi nkdo vil. Na finle bylo nkolik rozhodch, tak ti snad nebyli pln slep. ale co u
martinaodpovdt 
            Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:36:07 12.01.2011
A to je to, co je na cel vci patn:-( e si mysl, e t pomlouvm.Nepomlouvm T!! Snam se jen bt co nejvc objektivn. Tady pe, e jsi lezla dv musk cesty, Zoban mi tvrdl, e dnou. :-( Lucka, Libor i j jsme si za tu dobu co zvod proli spoustou peripeti a to nejen na domcch zvodech. V Kirov zvhodnn domcch bylo oividn, napklad. A proto se sname ve si ohldat. Je to pln normln. Lucka dl taky velice tkou kolu( prva), dv zvodn ve! A v mi stoj to velik sil. A pak sta jedno rozhodnut njakho funkcione a ve je v trapu. A nebo tv vyjden, e si jen tak mimochodem jde zazvodit a tm poraz reprezentantku. To taky ubl. Ty jsi se na zvody pipravovala a makala jsi, aby ses co nejlpe umstila a je pokriteck tvrdit, e ne. Nikdy jsem netvrdil, e jsi podvdla. Myslm si, e na to jsi pli frov a bezelstn. Prost okol kolem tebe se t sna podporovat a pomhat ti.To, e nechce na SP z dvodu finannho, jsi te ekla poprve. Myslm si, e je to koda, to jsem ti ekl i v Brn, e bys mla jet na SP. A finance. U tvmu pteli Lukovi jsem pedloni nabzel monost jet s nmi bez pispvn na cestu. V penzch to nen. A Sp by ti dal stran moc. Na velkch zvodech mus dt emoce stranou a dret se co nejvc chladn objektivnosti a tomu je poteba se taky uit.Jet jednou opakuji, nepomlouvm t. Jsi pod velkm vlivem Zobana a Vlka, kte jsou na druh stran behu ne j. A tam je troku zakopan pes. Ale neml by to bt pro tebe velk problm udlat si svj nzor. Pokud mi pole mail na tebe napu ti vc, co nemus st vichni na Lezci.
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:45:55 12.01.2011
To co pe je mlo? Fakt vo niem. Ukivdn otec, neustle hledajc problmy vdy a vude. Miliardy argument...Skoro dn zvod se neobejde bez mench nkdy i vtch chybiek, ale jse to vcemn jen ty Libor-rebel, kdo nen nikdy nad vc a ptr po vem, a po vech kte jen nco udlali patn. To e se nav do Martiny, je zejm, zmiuje to na vechny strany. Mon taktika, jak odradit konkurenci.
Ach jo.odpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:14:14 12.01.2011
Co blbne? (Jet k tomu anonymn.) Normln bych to tady nezaplcval, ale jestli je to tak, e skoro dn zvod se jaksi neobejde bez chybiek a vichni jsou nad vc, akort ten rebel Hroza ne, tak mm ponkud jinou pedstavu o tom, kdo je ten blzen a kdo letadlo. Jak se tady pe o nco vej pokud je pehlen podvdk pro nkter normln, tak dotyn jsou mimo.
Je ovem zjevn, e celkov atomosfra v sle je vce ne napjat :). Libor pe sice podle mne slun, ale zjevn nasranej (viz zven poet pravopisnch let), na jinm mst ve se nkdo podv na lezen s cepny po skalkch s nadhledem a Liborovi blzk Petr Jandk (nic proti tomu!) u vid erty za stromem, a tak podobn :))
Robertodpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:39:26 12.01.2011
Roberte, mon mou diskusi s Pavem Rysem vid jako zjitenj, ne ve skutenosti je.
Pod tenhle lnek pu do diskuse vlastn jen proto, e jde o pevzatou tiskovou zprvu, kterou jsem napsal a kterou pevzala vtina mdi, a u to publikovali jako mj lnek nebo jej upravili a podepsali samo, nebo nco mezi tm.

Zvodnmu lezen u ns by celkov prospla klidnj a objetivnj atmosfra. J za sebe km, e rd napu o ptch drytoolovch zvodech svku tiskovou zprvu, kde se ve finle budou vyskytovat i dal esk (i slovensk) jmna a vbec mi nebude vadit, kdy budou z Brna a okol.
Pro diskuse zde je charalteristick, e nikoho teba nezajmalo pro byla zastavena Angelika (V dob odesln zprv jsem to jet nevdl), o kolik byla Lucka druh a jak mlo j schzelo ke stbru, e Markus Bendler vyhrl jen lepm vsledkem semifinle....

Chyby a chybiky se na zvodech ve svku dly vude. Vloni na jedn stran v Saas Fee sud sundali kandidtku na vitzstv Chlo (dej j pnbv vn klid) i uro vingla za minimln, spe formln pestupky - Chlo si dala cepn do dry mimo znu ale v traverzu, kde j to nijak nepomohlo, uro lpl kousek vedle.
V dalm zvod v Rumunsku naopak Stphanie Maureau necvakla expresku a rozhod ji msto diskvalifikace upozornilo, ona se vrtil, cvakla a lezla dl, take Lucka tm pdem zstala ped finle a Chlo ztatila poad v celkovm rankingu. Vichni to vdli, ale ani ten "hrozn Hroza" nepodal protest.

Libor to vid njak, nemus mt ve vem pravdu, ale bylo by lep, kdyby na vcn a konkrtn Liborovy vtky nkdo tak vcn a konkrtn odpovdl, ppadn je vyvrtil to se tu ale nestalo. Msto toho jsou tu lehce hysterick protihrozovsk vlevy bez konkrtnch argument. Takhle se bohuel nikam nedostaneme.
Petr Jandkodpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:14:15 12.01.2011
:) Nejsme v rozporu, myslm. Tedy, pinejmenm pokud se tk tvho poslednho odstavce. S tm bych souhlasil stoprocentn.
Robertodpovdt 
                 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:17:55 12.01.2011
P.S. Tak mne napad, e by bylo mon docela zajmav udlat sond, kter klov slova jsou s to na Lezci vyvolat nejvt vn. Te mne napadaj dva kandidti: "maglajz" a "Hroza". Jet nco?
:)))
/Pitom je to v obou ppadech vlastn docela jasn ;)))))))))))) /
Robertodpovdt 
                  Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?10:26:33 13.01.2011
Jet jsi zapomnl na slova "Kuba Turek". Vvyolvaj taky u dlouho vhradn negativn reakce bez ohledu na obsah sdlen nad nimi.
P.odpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?13:56:44 12.01.2011
Pane Hrozo, na to, e jste docela spn a schopn lovk a mte skvl a talentovan dti, m pekvapuje, e jste tak nepejc. Normln bych sem vbec nepsal, ale roziluje m, e veejn soudte a osoujete nkolik lid, kte Vm nesed, jen na zklad Vaich dojm a pocit. Kde je Vae zkuenost? Kde je V nadhled a moudro, kter jste rozhodn u mohl (za ty roky) v horch naerpat. m to je, e mezi horolezci je tolik zti a kupanstv? Ach jo, v dob, kdy jsem o Vs slyel poprv, jsem si nedokzal pedstavit, e budete takovej.
Viktorodpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?14:45:03 12.01.2011
Prosim aby jsi mi nevkladal do ust co jsem nerekl.
To ze slysis co ty chces je jedna vec a to jak to je je druha vec.
Toto co pisu, pisu za sebe jako soukronmou osobu a timto ti rikam, jdi uz nekam.
Napachal jsi v souteznim lezeni v CR uz tolik skody, ze se divim ze ti jednou na nejakych zavodech nekdo neda po hube.
Uvedom si konecne, ze titmo svym konanim znechucujes vsechny lidi kolem a poskozujes zejmena Lucku a Libora, kteri makaji jak bobri a maji vysledky.
Timto jakoukoliv diskusi z me strany koncim, nebot ty jsi o sve pravde presvedcen, nedas si to jakkoliv vymluvit a jsi tak pitomy, ze ani nepoznas kdo ze slovaku vecne a velmi trefne napsal bez emoci vecne pripominky.
Radek
Liboreodpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?14:46:09 12.01.2011
Pardon, u predchoziho prispevku jsem se tak nasral, ze jsem prehodil podpis.
Radek
zobanodpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:23:41 12.01.2011
Sakra, ml jsem dost a sem, kdy jsem psal ten koment o kousek vej. Mon by se mi povedl barvitj :)) Jo, v sle je opravdu husto!
Samozejm, z galerie je blb vidt, jak se to m s tou pravdou ... Rovn nasranej Zoban asi taky dti nejsp neere (jednou jsem se s nm v Tatrch vidl a vypadal normln), ovem Liborovi, jak se zd, v brzk dob roztrh obanku :))
No nic. J se nejdu balit do Tater, ale pracovat :(((
Robertodpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?19:54:22 12.01.2011
Zobane,obviuje m, e jsem v soutnm lezenm napchal hodn kody. Uve aspo jeden ppad! Jinak jsi lh!A naopak j si dm tu prci a najdu tv pspvky tady na lezci, kter se asem ukzali jako pln pitomost.Teba to, e jsi snioval vkon jedn zvodnice na rychlost na MR na Smchov, e nen schopn ani tu tra na rychlost vylzt, protoe na n spadla. A ona pitom na tom samm mistrovstv, ale na obtnost, porazila i Helenu Lipenskou. Mysl, e jsi t zvodnici pomohl? Ne! Ty jsi se jen nekompetentn vyjdil k nemu emu nerozum. Tak a te u se k tomu nebudu Vyjadovat. :-)
Libor rebel Hroza odpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?21:54:35 12.01.2011
Tak nad tmhle Zobanovm komentem jsem se opravdu pobavil:
"...jsi tak pitomy, ze ani nepoznas kdo ze slovaku vecne a velmi trefne napsal bez emoci vecne pripominky."
To jsou ale argumenty!:))) A ten neznm s malm j? Hmm, ten bude asi nejchytej, jen zatm nev ani jak se jmenuje.:-) Zoban v, ale nepov.:-)
Pavelodpovdt 
               Zvodnci kon v pondl01:20:15 13.01.2011
Neboj Pavle, za pr dn (asi v pondl) bude se zvodnm sportem konec v celm esku. Pak se asem zakousnou bagry i do kanceli sportovnch svaz na Strahov.
Kuba Turekodpovdt 
                Re: Zvodnci kon v pondl01:23:24 13.01.2011
Pokud se zvodnk organizovanch v HS tk, tch se to v podstat nijak nedotkne, protoe jako piln sledovatel a ast kritik pomr v HS dobe v, e rozpoet ji cca dva roky s pjmem ze Sazky vbec nepot a nevm pro pe takov nesmysl :-)
Petr Jandkodpovdt 
                 Re: Zvodnci kon v pondl08:42:01 13.01.2011
tak jste se projevili, kluci, ale uz stacilo hybaj zpatky na DollyInfo
odpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?01:15:58 14.01.2011
Zoban? Nen to ten namylenej machrek z brna??
Petraodpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:34:49 15.01.2011
Jo, to bude on :))
odpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:16:58 18.01.2011
kdo um ten si to me dovolit
m.odpovdt 
                 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:08:38 18.01.2011
Je zajimavy, ze vetsinou lidi, co nejvic umi, u toho taky nejmin krici... To ale rozhodne Zobanuv pripad nebude...
Pedroodpovdt 
                 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:13:18 18.01.2011
Me mi ct co mysl tm e "um"?
Petraodpovdt 
                 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:02:28 18.01.2011
Si cyp??
MModpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:54:54 21.01.2011
Petra nen to ta krva co nen z Brna?
m.odpovdt 
                Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?16:00:50 21.01.2011
Petra nen to ta krva co nen z Brna?
m.odpovdt 
                 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?18:36:47 21.01.2011
Achjo, zobanuv vlezdoprdelista si poridil internet.. :(
..odpovdt 
            Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:07:32 12.01.2011
Tenhle pspvek se mi zd trochu iracionln. Kad dobr trenr me potvrdit, e nen pro nikoho, kdo se chce prosadit ve svtovm mtku vhodou, nemt doma konkurenci. Ostatn to i v nkolika rozhovorech ekla i sama Lucka, cituji: "Bylo by moct fajn, kdybych tam mla k sob jet njakou partaku. koda, e Ja Mzlov je dost asov vyten a asi jezdit nebude , Martina Kratochvlov pr zvodit na SP nechce. Tak se snad do ptho roku njak zvodnice objev a nebudu sama."
Tak opravdu nevm, komu prospje rozetvvat mezi sebou zvodnice, kter by mohly reprezentovat esk lezen.
Petr Jandkodpovdt 
            Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?13:47:58 12.01.2011
Ped kamerami v rozhovoru s T, Martina ekla pln jin dvod, pro nechce jezdit na SP, ne pe te tady.
odpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?14:49:49 12.01.2011
Ne rekla uplne to stejne, jen trochu jinymi slovy.
Radek
zobanodpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:16:56 12.01.2011
Ne, o penzch vbec nic ped T neekla.
odpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?01:09:43 14.01.2011
Ja bych M. vubec neresil. Takovejch jako je ona uz bylo...
Arnostodpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?01:12:05 14.01.2011
D se nkde najt ten rozhovor?
Dusheenodpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?09:26:10 14.01.2011
Cel rozhovor se d najt na lokalka.eu A tady je pepis rozhovoru s Martinou.

" Zvody Sp, m to jako moc nelk,jako teba celej den jet do vcarska. Pak lovk vypadne pi kvalifikaci, e se smekne zbra nebo tak. Potom celej den ekat, nebo asi v tom nevidm smysl toho lezen, bych si ekla, e je to, to zam jdu. Take radi si zajedu nkam zalzt, do Rakouska do drytoolovejch oblast..."

Mon se v rozhovoru skrv nco o nedostatku penz, jak tvrd Zoba. :-)Ale j to tam nenael:-( ekl bych, e nm Zoba zase vr klny do hlavy :-(
Ten co taky mus etitodpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:42:54 15.01.2011
Joo, na vymejvani mozku je zoban odbornik..
odpovdt 
            Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?09:40:53 14.01.2011
Martino nenech se vyprovokovat lovkem, kter u tady nkolik let le,provokuje ve jmnu sv pravdy,pekrucuje skutenosti.
Vnuj se sportu, kter ti jde a pokud ti chyb prachy, tak dej vedt, eknu ti o nkom, kdo ti pome.
Bobalodpovdt 
            Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?02:05:12 15.01.2011
Martino, sorry, ale myslm, e m trochu velk oi, kdy se bere jako konkurence Lucky, mon trochu konkuruje Jitce, kter mla v Brn zrovna smlu. Mon, e prv ty jsi svm komentem doclila toho, e Lucku u v Brn neuvidte. Jestli lo nkomu o odstrann konkurence, tak maximln tob. Piece
Humanyodpovdt 
             Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?12:41:29 15.01.2011
Souhlas. Hrozovic rodinka mi sice moc sympaticka neni, ale kazdy soudny clovek musi uznat, ze neco dokazali. Oproti tomu Martine se trochu povedou jedny zavody, a nekteri z toho hned delaji zavery. Vcelku to koresponduje s brnenskou mentalitou "je to nejlepsi protoze je to moravsky"...
daliborodpovdt 
              Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?15:20:11 18.01.2011
no jo praskej pepk promluvil....m se lb e ta agresivita je z prahydo brna daleko vt, ale prej e u se nel i jeden lovk nakterho jsm byli v Brn zl a okliv tak fakt sorry.
m.odpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?17:06:55 18.01.2011
Zklamu Te ale z Prahy nejsem.
daliborodpovdt 
               Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?20:23:46 18.01.2011
Rozdl je e po zvodech v Praze me jt Brk do hospody a nikomu to nevad, do Brna u pr lid jezdit nechce jak tam mstn machrujou na celej svt.
odpovdt 
         Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?11:03:36 13.01.2011
Fotra si holt nevyberes :-(
synodpovdt 
 Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?13:00:44 10.01.2011
To chce se podvat na celkov vsledky, ne jen na prvn ti. V prvnch osmi je pet Rusek, take by to mlo znt Ruska, Ruska, Ruska, eka, Ruska, Bulharka, Korejka, Ruska.
Petr Jandkodpovdt 
  Re: Naruila hegemonii ruskch zvodnic?13:55:17 10.01.2011
S naprostm klidem se d ct, e hegemoni Rusek naruila, nechala za sebou toti dv losk medailistky. V.Chabalinu, kter byla loni v celkovm SP na 2.mst (5.,1.,4.,3.) a N.Gallyamovu, kter se loni zastnila dvou zvod SP a obsadila na nich 3. a 2. msto. Lucka v Koreji skonila na rychlost ped nimi, a to na 4. mst z 21 startujcch, co je podle mho hodn dobr vsledek. Pokud nkterm pislkm rychlost vad, tak by teba mohli Lucce pogratulovat za bronzovou medaili v obtnosti, kterou zskala mezi 34 zvodnicemi. Dle mho oba vsledky jsou super a j moc gratuluji!
Pavelodpovdt 

 prsa23:25:50 10.01.2011
jo ty prsa fakt dobry)))))prsa-vykony,vykony-prsa,prsa-vykony co bylo driv????
...odpovdt 
 Re: prsa23:58:29 10.01.2011
hele, na me se na smichaci usmala :-)
usmevodpovdt 
  Re: prsa15:41:14 12.01.2011
To ti opravdu zvidm.Na m se na Smchov usmla T.S. a j ml hned po lezen.
Plajtodpovdt 
 Re: prsa23:59:17 10.01.2011
hele, na me se na smichaci usmala :-)
usmevodpovdt 

 No to je vborn!23:52:29 10.01.2011
Vtenice! Jak jinak?! Gratulace!
pagtodpovdt 

 Rozhod 15:28:20 12.01.2011
Nevm, jak to bylo v Brn, do toho se mchat nebudu.  Myslm, e  zadren do lana se jen tko d dokzat, pokud to sm jisti nepizn, co samozejm nemus. Ale co se te rozhodch obecn, ne vdy a vude se dr pravidel. Nkdy snad i opravdu dlaj, e jsou slep. Vidl jsem nkolik pmch penos ze zvod SP, na nkterm, napklad pi pekroen erven ry, zvodnka nechali pokraovat v cest s klidem dl a bylo pouze na zvodncch, zda podaj protest. Nikdo ho nepodal, take mu to prolo. Na jinm SP za pekroen ry, rozhod zvodnka hned sundali dol. A to sam se dje i pi vynechn expresek. Nkde zvodnka okamit zastav a je konec, jinde mu dovol vrtit se k vynechan expresce a pokrauje dl, jakoby se nechumelilo. Na rozhod bych pokad urit nespolhal.
odpovdt 

 Jsou prva tk kola? 16:21:07 13.01.2011
Prosm njak prvnky- eknte mn, jak moc je to studium tk, mn vichni kali, e nejt잚 je se tam dostat a pak u jen poohoooda....jsem vdycky prvnkm zvidl , kolik maj volnho asu, ale mon se asy mn a prva jsou fakt nron...teda, nemyslm ty v Plzni:-)
nesmrteln blzenodpovdt 
 Re: Jsou prva tk kola? 00:30:43 14.01.2011
Nejsou tezky, ale pokud nemas vlastni usudek a selskej rozum, tak se srotis jak pitomec, takze tezky jak pro koho:)) pro me super skola s plno volnym casem
Kackaodpovdt 
  Re: Jsou prva tk kola? 00:37:39 14.01.2011
ale uz sem 5 let v pracovnim procesu takze je to jen hezka vzpominka:)
Kackaodpovdt 
   Kaena20:25:52 15.01.2011
Vystudovan prvnika na sttn kole a s ptiletou prax k tomu, ale esk pravopis j dodnes nic nek.:)) Holt, to je ta dnen rove vysokokolk.:)) Hloup lidi jsou zkrtka vude, jak na sttnch kolch, tak i soukromch, jak na prvech, tak medicn, nebo matfyzu.:))
odpovdt 
    Re: Kaena21:13:25 15.01.2011
Ale hlavne ze ma "vlastni usudek" :-D
odpovdt 
     Re: Kaena08:18:48 21.01.2011
hlavne ze sis ulevil :D
Kackaodpovdt 
 Re: Jsou prva tk kola? 00:58:08 14.01.2011
Ja sem primo prava sice nestudoval, ale soude dle vypovedi 2 mych pratel jsou prava idealni skola, pokud chces mit hodne casu i na dulezitejsi veci nez je VS studium-napr. lezecky trenink. Je to naprosta knedlikarna-jako drtiva vestina humanitnich oboru, i kdyz urcite bude spousta lidi prskat. Predem pripadne oponenty upozornuji, ze jsem absolvent jak VUT, tak FSS MU, takze si myslim ze urcitou predstavu mam...
Pedroodpovdt 
  Re: Jsou prva tk kola? 10:47:36 14.01.2011
J mu porovnat matfyz, prvn lkaskou, a prva v Praze. Dle toho, jak jsme bhem studia byli vyten, bych to srovnal takhle: medici vo zkoukovom vichni brutal, prva mla nkter sttnice brutal, matfyz zbava, ptelsk povdn u zkouek... Chlastalo se vude stejn, co do objemu, ale vtipy byly na prvech trapn, na matfyzu specializovan, u medik ern a jadrn. Ale to bylo v devadestch letech. Dnes jsou vrazn slab ronky, podle eho taky rove kol a jejich nroky vypadaj.
Bbulodpovdt 
   Re: Jsou prva tk kola?11:22:12 14.01.2011
Promi, zvdavost mi ned - to jsi to vechno dostudoval?
Aleodpovdt 
    Re: Jsou prva tk kola?12:00:07 14.01.2011
Jedno j, druh mj klon (dvoje), tet moje ena. Copak bych j mohl studovat nkterou z tch dvou kol? :-D
Bbulodpovdt 
 Re: Jsou prva tk kola? 09:57:37 14.01.2011
Vysok kola aplikovanho prva (VAP) bakalsk studijn program Prvn specializace obor Prvo v podnikn.
odpovdt 
  Re: Jsou prva tk kola? 10:35:56 14.01.2011
Ds m situace, kdy si nkdo mysl, e pravniina je vda.Prvnci jsou lid bez charakteru a norem etiky a morlky.Vtina z nich je ochotna za penze udlat cokoli a pitom a skovvaj se za zkony, kter odsouhlasili nekompetentn poslaci.Tak co?
Pvoodpovdt 
   Re: Jsou prva tk kola? 11:14:58 14.01.2011
bacha na generalizace...)))
odpovdt 
    Re: Jsou prva tk kola? 18:24:58 15.01.2011
V tomhle bych klidne generalizoval, Pivon ma pravdu...
odpovdt 
  Re: Jsou prva tk kola? 10:37:24 14.01.2011
Zas takova knedlikarna to neni, oproti jinym humanitnim oborum... Ale Lucka nestuduje na statni skole, ale soukrome. No a myslim, ze o jejich urovni u nas by bylo snad lepsi pomlcet...
odpovdt 
   Diskuze12:35:41 14.01.2011
J bych ty diskuze zakzal, vzhledem k pspvkm, co se tu objevujou, myslim, nemaj smysl. Bte radi lzt.
Kuba Kubikulaodpovdt 
    Re: Diskuze12:46:08 15.01.2011
Tak to necti a bez lizt radsi Ty, kdyz se Ti to nelibi...
barbuchaodpovdt 
   Re: Jsou prva tk kola? 14:24:17 15.01.2011
To: nesmrteln blzen
Martina psala, e dl pomrn nronou kolu. Je teprve ale jen na stedn. Je stedn kola nron studium?:)))))))))))))))))))))))))))
Jirkaodpovdt 
    Re: Jsou prva tk kola? 17:24:33 15.01.2011
no o ekonomce sa rika ze to je nejtezsi gympl v praze :)
odpovdt 
     Re: Jsou prva tk kola? 18:09:54 15.01.2011
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
...no to jsi me dostal! Je to smutny ale je to tak.
dadaodpovdt 
      Re: Jsou prva tk kola? 23:43:10 15.01.2011
VE! Ne obchodn akadmie.
Kuba Turekodpovdt 
       Re: Jsou prva tk kola? 18:54:41 17.01.2011
martina je ale jen na stredni...:-)
odpovdt 
        Re: Jsou prva tk kola? 20:01:17 18.01.2011
Joo?? Ale vypada mnohem "vyvinuteji" :-D
modpovdt 
         Re: Jsou prva tk kola? 06:56:07 19.01.2011
No, soud podle jejho rozhovoru na T a psemnho projevu zde na Lezci, tak bych ani neekl. Zle, co jsi ml tou vyvinutost na mysli.:-D
odpovdt 
          Re: Jsou prva tk kola? 08:13:09 19.01.2011
:-D no jako husicka to je. Mel jsem na mysli tu jinou vyvinutost...
modpovdt 
          Re: Jsou prva tk kola? 08:38:48 19.01.2011
zoban musi delat cim dal tim do mladsich, ty mu ty jeho reci jeste zerou...
modpovdt 
    NEJt잚 kola09:57:34 19.01.2011
nejt잚 stedn kola na svt je Fakulta Podnikatelsk VUT v Brn - jestli Martina nestuduje tohle, tak to neme mt tk
janekodpovdt 

 chyty14:32:57 14.01.2011
Libor tady psal, e po letech praxe podle zpsobu jak jde zvodnk do chytu pozn  jestli danou cestu leze poprv nebo ne? Celkem by m zajmalo jak. Me to njak osvtlit?
Dky.
marek slabodpovdt 
 Re: chyty16:44:49 14.01.2011
Nepsal jsem, e se podle toho jak jde do chytu pozn, e u tu cestu lezl, ale e zn ten chyt. A to podle toho, e na rozdl od normlnho lezen, kdy chyt dr relativn na velk ploe. Cepnem ho doopravdy dr jen na pr mm. A kdy na chyt nevid zezhora, kdy zakld cepn, tak nev, kde je pro hrot to nejlep msto. A tak na tkch chytech kter nejsou zezhora vidt si zkuen zvodnci chyt zkus na pr mstech zatit a pak vol to nejlep msto. Kdy, ale nkdo v jak chyt vypad zezhora pokld samozejm hrot rovnou na nejlep msto a et tak slu i as na dal lezen.
Libor rebel Hrozaodpovdt 
  Re: chyty23:12:10 14.01.2011
Libore nezlob se na mne, ale v necem Tvoje teorie malinko pokulhava ... V uvodni casti muzskeho finale (za spodakem) byly kamenne chyty, ktere vetsina lidi vcetne Juraje Svingala nebo Mirka Matejce prebirala hooodne opatrne (protoze opravdu stoji za hovno) a Janez Svolsak se ve stejnych krocich prosel jako by se nechumelilo. Chces snad tvrdit ze ty chyty znal???
Vitaodpovdt 
   Re: chyty23:25:45 14.01.2011
Nebo ze by byl Janez jenom mlady a bezstarostny? Podobne jako Martina...?? :o))
odpovdt 
   Re: chyty05:36:06 15.01.2011
Takhle teda ne, pane Hroza. Tak jak jse to napsal - to neni 100% pravda. Mozna neco kolem 85-95% a o tom se ted budem hadat :-) Fakt perly svinim :-(
vlaodpovdt 

 Mj pohled15:35:59 15.01.2011
Mlokdy se vyjaduji na Lezci ke komentm na svou osobu, ale te mm pocit, e je dleit napsat mj pohled. Mil Martino, ani nev, jak mi je lto, e dolo k tak nepjemnm a vyhrocenm emocm. Mon si uvdom skrz sebe, jak moc bolav to me bt pro m, kdy tu na mou osobu a m blzk to spousta lid, vetn tebe. Msto radovn se z medaile smutek u notebooku.
Za sebe mu ct, e jsem t nijak nepomlouvala, nemm to zapoteb a ani ve zvyku. Vbec jsem nekomentovala situaci s lanem, jak pe anonymn D., nebo nkdo jin. Jedin, co jsem ekla, a to v souvislosti s vyenm Evy Ondrov, e za tohle by t na svku sundali, bylo:"No to je mon". A tak jsem ekla, e ty chyty zn, protoe na nem mus trnovat, kdy je to tv domc stna a s cepny to na ten moc nejde. :) A stejn tak jsme mli monost dojet i my do Brna a trnovat tam, jako to vyuili nkte. Co se tk konkurence, byla bych moc rda, kdyby Jitka i ty a ppadn dal holky jsme spolu " drely za jeden cepn", a to jak na zvodech u ns a ve svt, tak teba i nkde na ledovci.
Pokad vtm, kdy meme s holkama ze svku, s nimi jsme velkmi rivalkami, trnovat spolen a posunout se zase o kousek v. Nedvno jsem k nm pozvala trnovat Bulharku Radku Petkovu, kter si stovala na patn trninkov podmnky u nich. Nkte se divili, e j pomhm, ale m to pijde normln a pnosn pro ob. Pedloni jsme zase trnovaly v Chamonix se Stephani M.a Chloe a vzpomnm si jak moc mi dalo, kdy m ped temi lety, kdy jsem zanala s cepny j, vzala Ja s sebou do skal a ukzala mi co a jak.
Zobane, napad tu mho ttu, v izolaci jsi na m zaal neoprvnn kiet, co se m taky dotklo. :( Tv domnky ohledn cest, kam bych dolezla, kter jsi psal v mailu a kter nebyly sprvn,( vzhledem k tomu, e jsme tam pak byli trnovat) m osobn taky chuti do zvodn moc nedvaj. Posuzovn toho, jak kdo lezl kad centimetr cesty mi pijde nesmysln, alespo do t doby, kdy se bude soutit o to, kdo doleze dl.
Letos jsem nemla jednoduch zatek sezny, dlala jsem ve, co se dalo na maximum, snaila jsem se dohnat chybjc vpadek, abych byla dobr v nem, co mm tak rda, a proto o to vc m mrz, e m nesrazil dol jen raz, jen jsem mla zatkem z, ale jet vc tohle ve, co se dje kolem. Mjte se hezky, peji vem, a se vm da, i tm anonymm zde. Spoustu chuti vem ledolezcm a lezcm do toho, co mme rdi.
Lucie Hrozov
Lucka Hrozovodpovdt 
 Re: Mj pohled16:10:22 15.01.2011
Lucko, k tvm vkonm mm respekt, ale to co ik o situaci po Martinin uklouznuti nen pravda. Chpu e se me stt e lovk ve vyhrocen situaci nco ekne a pak si to ani nepamatuje, ale Martinino uklouznut, respektive mon zadren lanem jsi komentovala hned jak se to stalo a slyelo to dost lid ktei stli v chumlu kolem tebe, take jen mal oprava - skuten jsi mon zadren lanem komentovala a to pimo pod stnou, v okamiku kdy Martina uklouzla....
D.odpovdt 
  Re: Mj pohled16:27:12 15.01.2011
A co je prioritn? Jestli Martina byla chycena do lana nebo zda to Lucka komentovala? Bylo to tak jak napsala Lucka. Byl jsem u toho.
L.odpovdt 
   Re: Mj pohled16:43:49 15.01.2011
Martina MOHLA BT zadrena lanem, nicmn toto mli primrn eit rozhod,pokud to tak vypadalo. Lucka KADOPDN non zadreni na mst komentovala, slyelo to vce lid. Podstatn je, e bysme se mli pestat chovat jako idioti a jt radji lzt. HOWGH
D.odpovdt 
    Re: Mj pohled17:25:28 15.01.2011
Pvodn jsem se chtl na pspvek vykalat, nebo tato debata je opravdu pod m rozliovac schopnosti, ale po vyjden Lucky mi to u ned.
Finle enskch hldali tyi lid z rznch hl a pozic a to ze zcela pragmatickch dvod, jeliko jsme po naich dvjch zkuenostech urit problmy oekvali. Naproti tomu cel finle chlap jsem odrozhodcoval sm a bez problm, piem mi chlapi konili na 2-4mst na stejnch chytech a nebylo to jednoduch, ale cel finle chlap probhlo bez problm a invektiv na mst. To se o finle en ned ci, jeliko kdy jsem el okolo Libora hned po poslednm pelezu finlovky, tak kal, e Martina musela znt chyty a cesty lzt, co m pkn nakrklo a opil jsem mu, e to je nesmysl. Na tohle jsme vichni histori opravdu dobe vycvieni a nic takovho bychom nepipustili. Nikdo vak nezpochyboval, e Mara i jin domc na stn trnovali a co udl pouh znalost profil dobe znme teba z Auparku. Take a si to kad pebere jak chce. A pokud by Martina odsedla do lana, la by dol a vsledek by byl jin, stejn tak jako u Jitky, kter bohuel udlala krok podle starch pravidel, ani si to uvdomila. Zmna cesty na leh variantu byla t zcela z pragmatickch dvod, nebo jinak by se stalo, e dv z pti finalistek by konily na zatku a pro divky by to bylo nezajmav a pi v ct zvody se dlaj hlavn pro divky, jinak nemaj absolutn dn smysl. Na thle zvodech byla vdy (pr zvod v Auparku, Trenn... jsem se zastnil, take mohu soudit) vborn atmosfra, ale to tohoto zvodu byly zataeny manry z peklikskch zvod. Pak bych nkterm doporuil zaptrat v historii, kolik f komis sportovnho lezen bylo patnch, te i v drytoolingu, a se divm kdo jet dnes me rt, e je chyba jen na jedn stran a ti na t druh jsou ti nejlep. Tm konm s dovtkem, e jsem mon jeden z tch mla, kte dogmaticky dok rozliit mezi otcem a jeho dtmi s tm, e dti za svho otce a jeho vyjadovn nemohou a zajm je to jak se chovaj a co kaj dti, take bych neml dn problm si jt s Luckou zalzt, co vak o jejm ttovi ci nemohu, na to jsem a moc poznamenn horolezectvm a neuvazuji se na jedno lano s kadm:-)).
Vlkodpovdt 
     Re: Mj pohled20:19:53 15.01.2011
Vlku, jsi pokrytec. Na jedn stran Lucce pogratuluje k spchu na SP. A na druh stran okamit podv na revizn komisi nvrh na pezkoumn Lucina cesku, zda byl pedn do 14 dn po Sp a zda nebyl tento termm o den pekroen. Kdo nev me si to najt na horosvaz.cz . Vlku, nevm jakou m pam, ale mohu pipomenout.Pedsedy. Dan Kadlec? Jet nedvno jste mu nemohli pijt na jmno, protoe jste za nj museli doplatit dluhy. Helena Lipensk? U jste nali njak doklad, z kterho by bylo jasn, e HS nebo reprezentanti, kte museli nosit repre triko s reklamou nejmenovanch firem, z toho nco mli. Kdy se tomu Libor vzepel, Helena ho hnala ped disciplinrku. Prohrla. Kdy si vymyslela, e Libor nadval mezinrodnm rozhodm, na disciplinrce opt prohrla. Protoe se disciplinrka rovnou zeptala tch rozhodch. Jindra Prak, odeel sm a vy jste ti kdo na nj dodnes nadvte. S. Rajfov? Kauza na. Vdy vy jste se museli nakonec Lucce omluvit. Jur? Toho, mm pocit, zase odstraujete vy, j proti nmu nic nemm. Vlku Vzpomn si na sv pspvky, kdy jsi psal, e Lucka nepat na SP v ledu? A kdy pivezla bronz, nedokzal si ani piznat chybu. To byla podpora z veden. Tehdy bylo Lucce asi tolik jako Martin. Vlku, jet k t poctivosti. V, e jeden z dvod pro Zoban zmnil na posledn chvli finlovku en je tento. Martina u t pvodn finlovky tu st ke kld lezla. Jak piznal po zvod ped nkolika lidmi sm Zoban. Tvrdil, e by to vlastn nebylo fr. Ale kdy se na to podvm z druh strany. Vy jste mli na finle en pipravenou silovou cestu, kterou Martina lezla a ke kld. Kdyby Zoban na posledn chvli cestu neznnil z dvod, kter uvd, klidn by jste nechali Martinu lzt cestu, kterou u lezla a k t kld. A e Zoban cestu zmnil a na posledn chvli dosveduje Jura ermk tm, e se mu u na posledn chvli nechtlo pekreslovat tu pvodn.Tak jak je to s tou poctivost?Prost jste chtli podvdt. A pak s tebou na lano...:-)
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
      Re: Mj pohled20:32:37 15.01.2011
:-) Vlku, te jsem dokonce nael mail od Zobana, kde zdvoduje tu zmnu finlovky a zmiuje se o tom, e tu plnovanou finlovku lezla Martina v t sti ke kld.Take a do posledn chvle plnovanou cestu finle en, Martina lezla a ke kld. Zoban mi to asi nevdomky, napsal v mailu. Klidn ti ten mail Vlku pepolu. Jak se me navzat se Zobanem na lano, kdy plnoval na finle cestu, o kter vdl, e jedna zvodnice z n lezla dost velk kus? :-)))
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
       Re: Mj pohled - Tak tohle uz prestava vsechno22:38:35 15.01.2011
Libore, tvoje prekrucovani uz prekrocilo vsechny meze.
Napsal jsem, ze Martina desku a dve klady ktere byly k ni lezla a proto ze by znala cast silove finalovky. To jsme meli v treninkovych cestach, stejne jako byvaly fosny v Bratislave.
Fosnu si muze zavesit a udelat kazdy, ale i pres, ze jsem mel zmeneny cely spodek jsem nechtel tuto silovou pasaz cesty vyuzit pokud to nebude nezbytne nutne a to nebylo, tudiz jsem to poslal tam kam jsem chtel a kde Martina neznala ani jediny chyt (pardon, klada v polovine cesty byla i soucasti treninkovych cest).
Tento clanek mel byt peknym pogratulovanim a podekovanim Lucce za velmi dobry vykon.
Tato diskuse a je vysledkem tve totalni demagogie a klidne zde napisu i to co jsem ti bez obalu rekl osobne. Nechovej se jako idiot a prestan spinit vsechny lidi kolem.
Radek
zobanodpovdt 
        Re: Mj pohled - Tak tohle uz prestava vsechno22:54:12 15.01.2011
hehe, dejte si po cenichu, hosani...
..odpovdt 
        Re: Mj pohled - Tak tohle uz prestava vsechno23:50:53 15.01.2011
Zobane, v tom mailu co jsi mi poslal, jsi napsal tohle: " Navc tady by nkdo mohl ct,e Martina znala cestu,co by byla pravda,protoe tuto pas jsme mli v trninkovch cestch a to, e jsem zmnil jej zatek by nehrlo roli" Tak a si tv slova kad pebere sm. Kdo chce, a mi pole adresu j mu ten tvj mail pepolu.
Libor rebel Hrozaodpovdt 
         Re: Mj pohled - Tak tohle uz prestava vsechno09:13:58 16.01.2011
Bud podej oficialni podnet disciplinarce nebo uz do toho nevrtej.
Radek
Zobanodpovdt 
      Re: Mj pohled21:16:33 15.01.2011
Libore, prosmt, na zklad eho m pocit, e ve jmenovan chtj odstranit Jure?? Dky!
Dusheenodpovdt 
       Re: Mj pohled23:40:16 15.01.2011
Protoe Jur u byl vymnn.
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
        Re: Mj pohled18:12:22 16.01.2011
Zaplat Pan Buh ze je pryc. Nechapu ze mu to nekdo mohl sverit...
Prazakodpovdt 
         Re: Mj pohled20:20:08 18.01.2011
Svit co? Chtl dlat jenom skaln repre.
odpovdt 
     Re: Mj pohled17:43:14 16.01.2011
Vlku, jestli jsi psal upmn, e by pro tebe nebyl problm si jt s Luckou zalzt, no kdov ale o jej podpoe z tv strany neme bt ani ei. Trochu jsem zaptral v historii a nael jeden z tvch koment : "Vsledky Lucky jsem nepehldl, ale u ns se tomu trochu podn vnuje jen Ja, take tohle je u m zrovna potencionln zvodnk, se kterm je poteba pracovat a me se v enskch ve svku i prosadit."
Tvj loni podan nvrh na RK ohledn pezkoumn cesku, jestli Lucka nhodou nepekroila termn pro jeho podn, moc kamardsky nepsob. Rozhodn ne jako pozvnka na lezen. Lucka nen jedin v repre, ale na nikoho jinho jsi nvrh nepodal. Nevm, jestli by pro tebe nebyl problm si s n zalzt, ale j bt na jejm mst s tebou bych neel. Mt za parka na lan nkoho, kdo na m pe nvrhy na RK, j bych urit nechtl.
Ondraodpovdt 
    Re: Mj pohled17:31:26 15.01.2011
Aha! Tak tak to bylo! Slyelo to D, slyelo to mon taky jet ABCD, ale cel ABCD tady pod dokola anonymn smrad...
Eodpovdt 
  Re: Mj pohled16:55:33 15.01.2011
hmm... tak napis presne, co rekla, kdyz to ty tak dobre vis a nezapomen pod svuj koment hodit taky podpis, jestli to zvladnes... Nejak ti nedochazi, ze je to z tve strany nefer, nebot ty vis, e komunikujes tady s Lucii, ale ona ne a nemuze se proti takovym jako jsi ty ani branit.
Kubaodpovdt 
 Re: Mj pohled17:20:05 15.01.2011
Proboha pro si to nevykte nkde v hospod? I kdy takhle se lovk dozv od klvesnice zase spoustu zajmavch drb..
Na zvodech v Brn jsem nebyla, ale pro by nemohla Lucka komentovat vkon jin zvodnice?
Pod tmto lnkem jsem ekala nco jako Gratulace Lucko, dobr prce! Take Lucko, dobr prce! Jen ten v tta by se za vs nemusel pod tak rvt, myslm e u jste dospl, jestli se nepletu...
Jiinaodpovdt 
  Re: Mj pohled23:53:08 15.01.2011
Za hvodnky se v kadm serioznm sportu rvou treni, funkcioni a ppadn lidi od marketingu. Vzhledem k tomu, e Libor star je Lucin trenr a star se j o prachy, tak to holt mus dlat on. (Taky se stejn jako Ty myslm, e i kdyby Lucka cokoliv komentovala, m na to svat prvo, pokud to nebude urliv nebo liv.)
Kuba Turekodpovdt 
 Re: Mj pohled15:13:25 18.01.2011
jako dobr nzor, ale pod m chyb ty fotky, kter byly slibovny na ztku diskuze, take prosm o doplnn :-)
modpovdt 

 kde to vre17:26:29 15.01.2011
tak ten nadpis teda sedi :)
odpovdt 

 Hnus, co tady o vs vechno tu..11:38:42 16.01.2011
Hnus, co tady o v vechno tu. A to jste pr "horolezci"??? :-) :-) :-) Tfuj..
Ten kdo o tom nco vodpovdt 
 Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..17:34:40 16.01.2011
Tohle nejsou "horolezci", tohle jsou "zavodnici", to je uplne jina kategorie lidi.

Me se nahodou ta diskuze libi. Nejak si neumim predstavit, ze by v jinem sportu po mistrovstvi republiky si navzajem zacli na internetu nadavat organizatori, rozhodci, zavodnici, rodice zavodniku a ostatni, jak to vlastne bylo, kdo kdy co komu rekl, kdo co komu poslal a tak. Fakt se bavim, pokracujte dal.

Kdybych se nahodou zase nekdy stal clenem CHS, tak nechci, aby na tohle sla jedina koruna z meho prispevku. A docela to navazuje na nedavnou diskuzi pod jinymi zavody, kde se resila nizka ucast. Vzdyt takovychto zavodu se muze ucastnit jenom totalni pako.
:)odpovdt 
  Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..18:05:47 16.01.2011
naprost souhlas, jsme tedy dva, jednoznan se pidvm :-)
Ten kdo o tom nco vodpovdt 
  Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..18:16:02 16.01.2011
Je videt, ze jsi se asi nikdy v jinym sportu nepohyboval. Vsude je to totiz tak nejak plus minus stejny. Lezeni v tomto urcite neni vyjimkou...
Pedroodpovdt 
   Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..19:09:57 16.01.2011
Namtkou sporty, kde je to daleko hor a nespravedlivj: krasobruslen, motorismus, basket, umleck gymnastika... A to nemluvm o prodopovanch sportech, jakmi jsou teba tk atletika, cyklistika, bky, mon i skialp....
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..21:25:32 16.01.2011
Najdi mi prosim na internetu diskuzi o jinem sportu, kde si navzajem nadavaji a pomlouvaji se reditel zavodu, rozhodci, vitezove a manazer mistra republiky.
:)odpovdt 
     Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..14:16:22 17.01.2011
www.behy.cz /clanek/6452-bechovicka-radost-i-slzy-ivany-sekyrove /1#comments-anchor

... taky ensk MR, taky dnej protest, jenom dohady a pomluvy
... ale diskuze byla kultivovanj :-) lezci jsou halt vt frajei ne bci :-)
Michal Dodpovdt 
      Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..23:05:07 17.01.2011
Dik za odkaz. Beham velmi prilezitostne, ale Petru Kaminkovou jsem uz ja i moji kamaradi parkrat ve vysledkach nad sebou zahledli, tak jsem si tu diskuzi precetl. Par postrehu: [1] Ve srovnani s Lezcem vyrazne kulturnejsi diskuze. [2] Je hezke, jak jsou u diskutujicich videt jejich vykony. Ty nejvetsi teoretiky bych z fleku predbehnul i ja. [3] Za nejvetsiho "pana Zleho" tam je taky trener. Oni ti treneri to snad maji souzeno.
:)odpovdt 
       Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..07:50:50 19.01.2011
Co se te tch trenr, tak rozdl by tam mezi nimi byl a to dost podstatn. Trenr Ivany Sekyrkov hrub poruil pravidla a vichni to vdli. Organiztor nezabrnil trenrovi jet na kole vedle bc Ivany a trapn se vymluvil na to, e to mla eit ptomn policie. Dokonce ani rozhod Ivanu kvli trenrovi nediskli a tm, e druh Petra nepodala protest, ve prolo.:( V ppad drytool.zvod trenr neporuil dn pravidlo, pouze m vhrady vi organiztorovi a nkterm vcem souvisejcm se zvody, m si popudil proti sob uritou skupinu lid a ta se do nj zakousla jak vyhladovl vlci.:))
odpovdt 
        Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..10:18:14 19.01.2011
M pravdu. Pouze hrub kulisy jsou srovnateln, Bchovice byly skuten kauza, ozvny Brno drytool pipomnaj absurdn divadlo. Nejvtipnj je, e Lucka jasn a estn vyhrla.
Michal Dodpovdt 
        Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..10:37:56 19.01.2011
Je to proste: kdyz si myslis, ze byla porusena pravidla, podej protest. Na miste, bez prodleni. Kdyz to zvora rozhodci/organizator, zen ho na disciplinarku.

Vyres to na miste, nebo drz zobak - rozvirovani diskusi na Netu nicemu nepomuze, akorat na vsechny kydas hnuj.
Radek J.odpovdt 
         Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..15:21:55 21.01.2011
To by ses divil honku, ale pome. Takovej trenr Ivany Sekyrkov se za sv pochyben omluvil a vyjdil se, e u na kole na beckm zvod sv svenkyn nikdy nepojede. Kdyby ta diskuze na netu nebyla, tak by opt na dalch zvodech na kole jel, p to na tom MR v Bchovicch neudlal poprv.:-) Myslm, e taky rozhod po t diskuzi by pt kvli trenrovi u takovou zvodnici rovnou diskvalifikovali podle pravidel.:-)e soupeky na Ivanu nepodaly protest se moc nedivm. Spousta lid se pak kouk skrz prsty na toho, co jej podal. Take vdy je lep, kdy organiztor a rozhod dlaj svou prci podn.:-)
odpovdt 
          Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..18:28:20 21.01.2011
ako vidis cez prsty sa ludia pozeraju aj ked oficialny protest nepodas ...
odpovdt 
 Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..18:10:25 16.01.2011
Boze, proc si myslis ze zrovna mezi horolezcema najdes vic "uslechtilych lidi" nez treba mezi fotbalistama?? Takovouto uvahu bych cekal od cloveka, co lezeni zna jen z knizek, nebo je uz v duchodu...
Pedroodpovdt 
  Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..14:42:55 17.01.2011
Nevezme jmna Boho nadarmo ... sho!!! :-)
Sprvce RSDr.odpovdt 
   Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..17:31:50 17.01.2011
:-(
Pedroodpovdt 
   Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..17:31:50 17.01.2011
:-(
Pedroodpovdt 
  Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..15:37:10 17.01.2011
jo, uz jen duchodci maj jakysi pochybny iluze o ruznejch nesmyslech ktery nastupujici generace dynamickych frikulinu povazuje prinejlepsim za brzdu jejich postupu k vrcholum.
odpovdt 
   Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..17:51:49 17.01.2011
Ha ha, dobre se bavim. V podstate mam stejne rad Hrozu, Vlka, Zobana...a samo Lucku, a jine zavodnice, jsou to lezci a protoze kontroverzni, tak jeste lezou. Totiz ti hodni jsou jiz doma v bnackurkach a vzpominaji na bourlive mladi.Vubec v nich nevidim rozdil v kvalite cehokoliv a fakt jim vsem fandim.
Ten kdo to tu etl cel...
Martas.odpovdt 
    Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..18:31:22 17.01.2011
jo, taky vas vsechny zeru. Oni ti dedkove lezou..akorat necejtej potrebu se motat mezi nastupujici generaci neb tam neni zadny spolecny tema.
A jeden rozdil by tam prece jen byl - hadali se a predhaneli, i zavideli, neb sou to lidi, ale takovejhle hnuj na sebe nekydali. Asi to umoznuje ten technologickej pokrok..
odpovdt 
     Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..21:47:55 17.01.2011
J senilita je laskav v tom, e si lovk nepamatuje to patn, ale jen to dobr. ...vdycky bylo tak, e lidi na sebe kydali hnj, i kdy nemuseli. Horolezcm se to nevyhbalo a nevyhb.
Kuba Turekodpovdt 
      Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..22:15:31 17.01.2011
uved prosimte nejakej priklad.
odpovdt 
      Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..15:09:52 18.01.2011
To je fakt. A spolupracovnkm Sttn bezpenosti, Vojensk rozvdky, Vojensk kontrarozvdky a obdobnch zahraninch organizac se to nevyhbalo ve zven me ...
odpovdt 
     Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..01:12:29 18.01.2011
kde by tak kydali, dy nebyl internet:DDD
odpovdt 
      Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..11:13:37 18.01.2011
Nevim jestli kydali, sp jo, mli na to hospody, dopisn oblky a asopisy, noviny. V ppad Everestu teba i beletrii:))
martanodpovdt 
       Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..11:45:35 18.01.2011
...a tak vbory lidov kontroly, ulin vbory, STV, Veejnou bezpenost, Svaz socialistick mldee, hajnho, pedsedu nrodnho vboru...
odpovdt 
        Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..11:47:34 18.01.2011
V Tis a Krunch horch tak pomocnky Pohranin strem, jinde pomocnky Veejn bezpenosti, atd.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..12:48:38 18.01.2011
no vyborne. takze se vlastne vubec nic nezmenilo..ste jenom banda husakovskejch pohrobku.
odpovdt 
          Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..15:19:07 18.01.2011
Najivko...
Willhemodpovdt 
          Re: Hnus, co tady o vs vechno tu..19:21:45 18.01.2011
Nevm kam pesn m, ale pohrobek je dt, kter se narodilo po smrti otce. To znamen, e Huskovi pohrobci mohou bt lid ve vku cca 18-19 let.
Kuba Turekodpovdt 
           Re: Hnus vobecnej12:57:58 19.01.2011
ze by preneseni vyznamu slova? Kdyz ti reknu ze meles hovna, tak taky neocekavam ze patris k cechu mlynarskemu. A prece budu mit pravdu.
internetova pravdaodpovdt 
            Re: Hnus vobecnej18:30:42 19.01.2011
I to penen m njak pravidla kvliv srozumitelnosti. Kdy se mysl Huskovy dti, tak se nemysl, e Gustv rozesel sv sm po cel generaci echoslovk a jsou to dnen tictnci a tyictnci. Kdou jsou ovem Huskovi pohrobci, to mi nen jasn, to jsem jet nikde neslyel. Koho tm tedy prosm mysl?
Kuba Turekodpovdt 

 Gratulace k vsledkm21:37:10 17.01.2011
Myslm, e Lucka si zaslou poblahopt k velmi dobrm vsledkm ve svku a ve ostatn mi pijde krapet mimo tma lnku nemyslte?
Ji Babaaodpovdt 
 Re: Gratulace k vsledkm22:22:22 17.01.2011
svat pravda
odpovdt 

 Co to m za votvrky?15:59:31 18.01.2011
m to Lucka leze na prvn fotce? Hodn mi to pipomn perostl radlo/votvrk. To je njak zvodn zbra, nebo testovac prototyp?
odpovdt 
 Re: Co to m za votvrky?18:07:25 18.01.2011
to je ruskej asfifi, nkres najdes v komentari se ted objevil nedavno u piskaru http://cs.euroclimbing.com/?p=14297
odpovdt 
 Re: Co to m za votvrky?18:07:28 18.01.2011
To nezn fifihky?!
odpovdt 
 Re: Co to m za votvrky?20:02:38 18.01.2011
Toje Ajsfi, kter pochz z bvalho SSSR a pouval se i k zvodn ji v roce 1983 - viz lnek http://goo.gl/W5gsY, je tam aj fotka ve srovnn se Simond akalem
Petr Jandkodpovdt 
  Re: Co to m za votvrky?10:46:47 19.01.2011
Jen technicko - terminologick: v nm znmm ruskm originle se to jmenuje ajs-fifi (pvodn abecedou айс-фифи :) ). Osobn bych si tipoval, e Sovti se tenkrt taky nkde inspirovali, ten nzev mi pijde jako - typick - rusk pepis anglickho termnu. (Led se jinak rusky ekne ljod /лёд :) /
Robertodpovdt 
   Re: Co to m za votvrky?10:53:50 19.01.2011
Hele, ono to tady njak nebere obrzkov psmo ;). Tak pardon ...
Robertodpovdt 
    Re: Co to m za votvrky?10:57:45 19.01.2011
Rusov taky pouvali vraz птица (pro neznal azbuky ptica = ptk)
Vaodpovdt 
   Re: Co to m za votvrky?16:49:36 19.01.2011
Nzvy se mohou liit. Na Kavkaze tomu tenkrt ten lovk, co mi to pjkil na focen kal ajsfi. Myslm, e slovo Ajs sp dokumentuje ruskou zlibu v zpadnch termnech, ne e by to opajcli nkde na zpad. V Rusku potamo CCCP se zrodilo povcero npad, zdobcch dnes katalogy svtovch vrobc. Krom tohohle AJSFI, kter se zase tam moc neujalo, sp jen v zvodech na rychlost, kam ho ale taky pinesli Rusov, pedevm ledovcov rouby. Vechzno, co se dneska vyrb vychz ze samodlnch titanovch vrobk z Ruska, kter pro horolezce pendlujcc za tote mezi vchodem a zpadem jako byl teba Lanmr, znamenaly vborn platidlo. Dal podobn vc jsou Abalokovovy vklnve vyrbn pod nzvem TriCams. Akort Friendy nevymysleli Rusov... :-) nbr yosemitsk lezec a kontruktr Ray Jardine
Petr Jandkodpovdt 
    Re: Co to m za votvrky?16:56:06 19.01.2011
tch peklep, pardon. Ale vy vte, co myslm :-)
Petr Jandkodpovdt 
     Re: Co to m za votvrky?20:11:47 19.01.2011
:) Jo, myslm, e vtinou vme.
Pokud jde o tu motyku do ledu, tak v diskusi k tomu lnku na http://cs.euroclimbing.com/?p=14297 , co se na nj odkazuje ve, je jak jsem tak koukal dokonce vrobn vkres, tam se to taky jmenuje ajs-fifi (co je tedy v zsad jedno, ale ten vkres se me nkomu hodit ;)). Kde jsi ale piel na to, e friendy objevil Jardine? J jsem svho asu nkde vidl, e to vykoumali pvodn dva brchov, jmnem Lowe a ty jejich prvotn nkresy byly fakticky obdoba abalak (je ale velmi pravdpodobn, e je neznali); nicmn njak nevyeili patentovou ochranu a tak se to zaalo dlat v trochu jin podob v Britnii na zdroj si u ale nevzpomenu mon jeden z dl Schuberta? (Pi ruce je nemm.)
Vim, e tahle debata je mimo pvodn tma, ale o kus v to bylo podle mne hor ;(
Robertodpovdt 
      Re: Co to m za votvrky?23:44:13 19.01.2011
Roberte;) mrkni na ten Petrv lnek Ledov prazvody (z roku 2006), vak tam m ty motyky taky. Cosi o frendech by se snad dalo najt v pkn knize Camp4, minimln je tam vc ne popsn vvoj skob a vklnnc v Yosemitech,...
Miroslav md: ...Mm na lezen dva hky, svj tajn trumf pro tropick ledy, a vm, e to s nimi pjde. Kdy ne, budu hky kladivem dotloukat. Chtl jsem je zbrousit ze stran do piky, ale nikdo neml pilnk a taky nevm, jestli by to vbec lo - vypad to na dobr rusk materil. Beru si jeden originl z Kavkazu a jeden, co mi dlal Joska - vynlezce. Nevm, kter je lep. Jet vera jsem si na n udlal nov smyky k vazu, abych hky neztratil, stupaky nebudu pouvat. Kdybych se smekl, nebo dostal ledem i kamenem, tak bych mohl zstat za hky viset. Jeden rusk Vasja mi vyprvl, jak jednou spadl a hk, eisfifi, ho udrel.
martanodpovdt 
      Re: Co to m za votvrky?23:47:45 19.01.2011
No, je to off topic, ale neplete si Friendy a Abalaky=Tricams?
Encyklopedie horolezectv (Dieka a kolektv, 1989) prav, e Ray Jardine byl jednm z nejlepch volnch lezc 70. let, dlal cesty 5.12 a 5.13, prkopnk novch trninkovch metod a roku 1973 zkonstruoval zajiovac pomcku Friend. Zl jazyky tvrd, e neml prachy na to, aby si to patentoval, take na friendech pak zaala vydlvat firma Wild Country v Britnii. To u ale v Hencyklopedii nen.
Petr Jandkodpovdt 
       Re: Co to m za votvrky?08:34:33 20.01.2011
http://www.freepatentsonline.com/4184657.pdf
pbla4024odpovdt 
        Friend10:45:12 20.01.2011
Bravo, vborn odkaz, dky. Zajmav je, e to zkonstruoval v roce 1973, ale patent dostal a v roce 1980.
Petr Jandkodpovdt 
         Re: Friend11:05:21 20.01.2011
http://www.needlesports.com/Needle Sports/nutsmuseum/camsstory.htm
pbla4024odpovdt 
          Re: Friend22:33:06 20.01.2011
Tak tohle je jet lep odkaz - fakt pkn popis. (Jak ten vvoj jde rznmi cestami ke /skoro/ tmu ... ono je to zjevn dno fyzikln podstatou problmu.) A je tedy pravda, e ten produkt Loweovch m bl k abalaku, ne k friendu. I kdy, podv-li se lovk do pslunho patentu - http://www.freepatentsonline.com/3877679.pdf - na obrzek 8, tak tam ten koncept dvou vstednk proti sob u je ... Mon to je dvod, pro kter mnou ve matn vzpomnan Schubert v tetm dle sv "Bezpenosti ... " opravdu celkem obshle pe o Loweovch jako o pvodcch friend (str. 176-178 eskho pekladu - nedalo mi to a podval jsem se :)). Inu - ... (a zajmav je, e rusk/sovtsk pvod abalaku nevzpomn ani Schubert).
Robertodpovdt 
           Re: Friend23:18:04 20.01.2011
Opravdu jet lep odkaz. Z t prvn Jardinovy reklamy vyplv, e nzev Friend vlastn vznikl ze sloganu, kter je parafrz na psniku od Betales, kterou pozdji proslavil Joe Cocker.
Petr Jandkodpovdt 
       Re: Co to m za votvrky?11:09:56 20.01.2011
A jak to bylo-je s Tri camem? Abalak je z Ruska, Tri cam v podob, jak ho znme, maj tum na svdom brati Lowe, ale na krm najdeme Camp, v ppad abalak Viamont. Dlaj tyhle jisttka vbec jet njak firmy?
Willhemodpovdt 
    Re: Co to m za votvrky?23:38:08 19.01.2011
tch peklep, pardon. Ale vy vte, co myslm :-)
Petr Jandkodpovdt 
 Re: Co to m za votvrky?10:31:01 19.01.2011
Lezl na tom i teba mk, Diamantov kulor na Kili (knka Tropick led).
 martanodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.