LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Vopravdickej horolezec všude strká prsty, u žen vidí madla, na všem shybne a jeho nejlepší kámoš je friend.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
16.Klapal 10927
17.Churavý 10918
18.Melen 10848
Bouldry:
16.Kučera 9800
17.Nespoutaný 9631
18.Obal 9550
Hory:
29.Štalmach 2894
30.Rak 2854
31.Homolka 2838

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140443 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
Boulderbar Flamendr - Kadaň
ZŠ Dukelská - Příbor
HO Náchod lezecká stěna ZŠ TGM - Náchod

Prodejny
HUDYsport - Praha 5
HUDYsport - Praha 1
KIWI - svět map a průvodců - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Onsajt

Ján Smoleň

"Jsou věci, který mě ve skalách trápí stokrát víc, než nějaký mágo". Druhý díl nového lezeckého seriálu Onsajt, tentokrát v hlavní roli šuhajko Smolko!



Jan Šimánek   [úpravy] 09:44 08.09.2015Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 kompromis10:27:56 08.09.2015
ty chceš kompromis a když se udělal kompromis, že se povolilo mágo na Křižáku, tak je ti to stejně málo a tvrdíš, že bez něj lézt těžké věci nejde. Když ale ve čtyřicítkách jde někdo lézt Otisky prstů ve dvě odpoledne, tak to není o tom, že to bez mága nejde, ale že to je kokot. Holt v teple jsou těžké i osmy a desítky se polezou na podzim.

Ale to je jak mluvit do dubu. Dokud nebudou dělat ochranáři, za co jsou placení, tak to bude stále horší. Včetně těch pokut pro turisty, co všechno osír..., s tím souhlas.
Lodpovědět 
 Re: kompromis13:04:53 08.09.2015
Nechápu jak někomu může vadit mágo na skále. Pro ty co si hrají na tradice: stejně nelezete bosky a na konopným laně s hačiskýma karabinama - tak co řešíte - mágo je stejně jako nové lezečky a materiály přirozený vývoj lezení. Pro ty, co se hájí tím, že skála po zaplácání mágem klouže a že to skále škodí - nedávno jsem šáhl do zapocenýho madla na skále, kde bylo mágo zakázaný a řeknu vám takovej humus jsem ještě nezažil! Zlátý přemágovaný chyty - učitě škodí skále míň než vrstva potu a kůže. Kdyby to mágo každej po přelezu jemně kartáčkem očistil, tak by jeho používání vadilo akorát blbcům. Ale ono je lepší řešení - zakonzervovat klasické oblasti a prodávat je jako retro výrobek.
odpovědět 
  Barva13:16:44 08.09.2015
Mě je mágo u zadku, klidně ho používejte, skále je to jedno, ale mohli byste používat nějaké nebílé. Opravdu je problém to něčím přibarvit, aby to pak z věží a stěn nesvítilo?
odpovědět 
   Re: Barva07:11:43 09.09.2015
presne tak..to bily hnusne sviti..Navic bych rekl ze u vetsiny lidi jde v pripade pouziti maga spis o zvyk nez o potrebu..v cestach normalni obtiznosti se na to da odvyknout stejne jako na koureni..
Yeanodpovědět 
    Re: Barva10:51:04 09.09.2015
Nojo. Ale jakpak by potom ti halasní a ukecaní "borci" poznali kam mají šáhnout. Žejo....
HonzaKodpovědět 
    Re: Barva14:44:50 09.09.2015
Tak barevny mago se uz v zahranici celkem bezne prodava, napr. zde: http://goo.gl/sPi0um jen u nas na to shopy jeste nejak neprisly...
misakodpovědět 
     Re: Barva23:30:19 09.09.2015
Tak když někdo bude chtít, lze to objednat i z toho zahraničí. Ale kdo to dělá? Zajímalo by mne, zda by třeba ochranáři protestovali úplně stejně proti mágu barvy skály, jako proti mágu bílému. Bílé bych nechal výhradně na umělky, barevné pak na skály. Mě je jedno, zda ho někdo používá, nebo ne. Beru argumenty obou stran, v jednoduchách není potřeba, v těžkých (pro mne je těžká taková, ve které se začínám bát, což u mne vede k pocení) se hodí, ale omágované skály mi vadí.
odpovědět 
  Re: kompromis13:17:08 08.09.2015
Byla by škoda, kdyby tak pěknej a sympatickej rozhovor sklouznul zase jenom k dementnímu hádání o mg.
(Mimochodem, druhej velmi pěknej a sympatickej rozhovor - se Simčou - se včera objevil na stránkách BB. To skoro zakládá spekulace o nějakých kumulativních teoriích :)
P.odpovědět 
   Re: kompromis14:12:38 08.09.2015
hele podívej se - dementní maglajzový diskuse vidím jako přirozený a logický důsledek dementního a nesoudného maglajzového holedbání.

mě lezení jako sport vlastně nezajímá, nikdy jsem nevylezl nic co by stálo za řeč, nedosáhl jsem nikdy ani na slušnej rekreantskej standard, a tak mi ňáká ta špička může bejt ukradená.

hele, nešlo by to "se jako kompromisně" (jako ti indiáni co furt uzavírali nějaký ty dohody na věčný časy) dohodnout, že teda ty formální a psaný pravidla jsou teda pro turisty a líné hobíky a širokou lezeckou veřejnost, a špička (opravdová špička) se bude držet zlatého "lez a drž hubu"? nešlo by k tomu přistupovat jako ke spaní a vohníčku ve skalách, prostě tiše jak indián - vidím rozdíl mezi cudně vopečeným buřtem a táborákem se sudem, diskoškou a řevem vůkol, prostě nemlaskat a nebejt voraženej?
Lukas B.odpovědět 
    Re: kompromis14:41:42 08.09.2015
Je konec léta, koukám, byla dobrá sklizeň..
glumodpovědět 
    Re: kompromis15:07:17 08.09.2015
vopravdovej indian necte Lezce
prazskej indianodpovědět 
    Re: kompromis18:46:35 08.09.2015
Lezeni te nezajima, nikdy si nic poradne nevylezl atd., ale i presto se tu vyjadrujes k temer kazdemu tematu tykajicimu se vsech lezeckych disciplin.. Proc?
odpovědět 
     Re: kompromis19:52:52 08.09.2015
Proč nedokážeš přečíst, co Lukáš píše?
Kuba Turekodpovědět 
     Re: kompromis06:37:38 09.09.2015
a umí se podepsat a za svejma názorama si stojí, takže není sráč
Hlína st.odpovědět 
      Re: kompromis09:13:15 09.09.2015
Aaaa, je to tu stale dokola.. Mene sebestrednosti by neuskodilo. "hlina st." i pres to, ze si o asi sobe mysli neco jineho, je pro 99% navstevniku techto stranek stejny anonymni srac jako kdokoliv jiny. Ale jo, honte si dal navzajem pera, budujte si tu svoji soukromou virtualni realitu a dal "ucene" krafejte do vseho. Bohuzel tech par opakujicich pismenek pod prispevkem ma dost negativ - z nejakeho bohuzel dosti lidskeho duvodu vetsina lidi nesnese, ze by se ta pismenka pospinila, kdyby se ukazalo, ze byly napsane pod necim co je totalni blbost.. Dobra ukazka jsou ti "podepsani" prispevovatele vyse, jejich cca. kazdy 3. prispevek je plny hovadin, bohuzel casto presvedcive znejicich a ovencenych "neanonymitou". (toto pisi k anonymite obecne, kdyz uz jste znovu rozjeli ten svuj kolovratek. Nevztahuje se to k diskuzi zde). Ted si me mistni "neanonymove" sezerte :).
odpovědět 
       Re: kompromis11:18:18 09.09.2015
Že nemáš slušné vychování, za to nemůžeš Ty, ale Tvoji rodiče. Že plácáš blbosti, za to si můžeš sám, protože jsi nedával ve škole pozor. Ale možná se to časem zlepší, až vyrosteš.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: kompromis11:25:31 09.09.2015
No tak znodnoceni toho co jsou blbosti a veci tykajici se vychovani, ma od KT fakt vahu :).
odpovědět 
        Re: kompromis13:39:01 09.09.2015
Další z omylů Kuby Turka. Rodiče a výchova opravdu za vše nemohou, je velmi časté, že stejně vychovávaní sourozenci mají chování, morálku i hodnoty odlišné :-)
odpovědět 
         Re: kompromis15:28:15 09.09.2015
Také Ty by sis mohl napřed přečíst to, na co pindáš, abys nebyl za hlupáka.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: kompromis16:10:47 09.09.2015
No proti Turkovi, kazdy hlupak. O tom zadna ;).
odpovědět 
          Re: kompromis18:33:47 09.09.2015
Ale já za hlupíka nejsem. I když vlastně ano, ty mne za něj považuješ. Ale to není tak úplně směrodatné :-)

A k tvému textu:

Že nemáš slušné vychování, za to nemůžeš Ty, ale Tvoji rodiče.

Ne, to není pravda. Někoho můžeš vychovávat jak chceš a vštěpovat mu slušnost a morálku od narození až do dospělosti, stejně to nepomůže. To, že se někdo neporjevuje jako slušně vychovaný ještě neznamená, že ho slušně nevychovávali. Ne vždy tedy za to mohou rodiče.

Že plácáš blbosti, za to si můžeš sám, protože jsi nedával ve škole pozor. Co to má společného se školou? Blbosti můžeš plácat i když ve škole dáváš pozor. Je poměrně hodně lidí, co mají titul a ve škole dávali pozor na úplně vše, ale schází jim schopnost to uplatnit v praxi. Nehledě na to, že můžeš dávat pzoor, ale pochopit špatně.

Takže sice jsem tu za hlupáka, ale přesto mi přijde, že vše, co jsi napsal, jsi napsal mimo a jen s cílem zesměšnit a urazit. No, raději budu i nadále hlupákem, než být chytrákem jako ty :-)
odpovědět 
           Re: kompromis20:06:52 09.09.2015
Nepředpokládám, že Tvoji rodiče měli v malíku Gutha-Jarkovského, Špačka a Vašáryovou, ale vštípit Ti měli, že psaní se podepisuje a lidé se navzájem představují. Když přijdeš mezi ostatní, měl by ses představit první, zvláště pokud chceš říci něco v přítomnosti starší a společensky výše postavené osoby. Ze stylu Tvé diskuse lze s velkou pravděpodobností odhadnout, že Lukáš je vůči Tobě právě v této pozici.

Že neporozumíš významu psaného textu, je už Tvoje vina, za to rodiče nemohou, pokud nejsi psychicky nemocný. Tato základní dovednost se učí už od základní školy.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: kompromis20:22:39 09.09.2015
Jistě, mohu za to já. Rodiče mne to učili, ale mám svůj vlastní názor a usoudil jsem, že je občas lepší se sprostě nepodepisovat.

Takže jsem rád, že se tvůj příspěvek, na který jsem reagoval, vyjasnil.
odpovědět 
            Re: kompromis22:08:22 09.09.2015
Oooo, Turek dela zavery na zaklade par vet v diskuzi a vyvozuje z toho, kdo je komu nadrazeny. Nekdo informace, nekdo fakta, nekdo holt jen vlastni pochybne domnenky.. Ale vlastne to jen podpira ten prispevek, ktery to odstartoval. Nemusis nutne za kazdou cenu branit integritu sve virtualni identity..
A jo jo, internetova diskuze, casto plna jen pripominek na konkretni prispevky se jiste ridi stejnymi pravidly jako spolecensky styk v 30. letech minuleho stoleti.. Taky je smesne si myslet, ze predstavit se treba jako Lukas B. ci Kuba Turek je v rovine predstaveni se osobne.
Franta Tulipka, stredoskolsky ucitel, 62 let, Kvetoslavova 633/2odpovědět 
             Re: kompromis22:40:38 09.09.2015
Milý Franto Tulipko. Lidé se navzájem představují z ryze praktických důvodů už pěkných pár tisíc let. Kdo to nedělá, je nezdvořák a jeho tvrzení je nedůvěryhodné. Vynález internetu na tom nic nezměnil.
Kuba Turekodpovědět 
              Re: kompromis23:26:05 09.09.2015
A je potřeba, abych tady byl za slušňáka a jakékoliv mé sdělení bylo důveryhodné? Já myslím, že podepisování, nezdvořák a důvěryhodnost spolu moc nesouvisí. Podívejme se třeba na tebe. Ačkoliv se tu podepisuješ, za některé věci tě považuji za nezdvořáka a rozhodně tě nepovažuji za důvěryhodného. A naopak, občas tu anonymně píší lidé velmi slušně a zdvořile a jejich sdělení za důvěryhodná považovat lze, zejména když uvádí fakta, která lze ověřit.

Z hlediska našeho názoru jeden na druhého je tedy úplně jedno, zda se ten druhý podepisuje, nebo ne. Ty si o mě něco myslíš, protože se nepodepisuji, já si o tobě myslím to samé, ačkoliv se podepisuješ.

odpovědět 
               Re: kompromis00:04:13 10.09.2015
Palec hore!
odpovědět 
               Re: kompromis00:54:19 10.09.2015
Blahoslavení chudí duchem...
Kuba Turekodpovědět 
                Re: kompromis09:58:53 10.09.2015
Sebezpytovani?
odpovědět 
               Re: kompromis09:58:02 10.09.2015
Tak tak.
odpovědět 
            Re: kompromis22:43:30 09.09.2015
Jeste ze neexistuje komise pro etiku. Je jasny kdo by byl vrchni udavac.
odpovědět 
        Re: kompromis17:50:36 09.09.2015
konfident STB- za to nemůžeš ty, ale rodiče?
nesmrtelný blázenodpovědět 
         Re: kompromis09:09:29 10.09.2015
Tak Kubo, jak to bylo s STB ? :) nemusme přece pořád jenom pindat o mágu, jsou i důležitější věci..
Agentodpovědět 
          Re: kompromis19:18:06 10.09.2015
Nebyla to StB, ale VKr. Podrobnosti jsi mohl vygúglit, ale když toho nejsi schopný, tak je to tady: http://zkraceno.cz/bhos
Kuba Turekodpovědět 
   Re: kompromis08:44:47 09.09.2015
Souhlas, ale autor Těch pár řádků nad videem si za to bohužel může sám. Chápu, že je "nový seriál" potřeba nějak uvést, ale uvedenou, navíc nepřesnou, citací to super video hned ze začátku celkem hendikepoval..
bejbsodpovědět 
    Re: kompromis11:02:44 09.09.2015
Nojo. Na videu se toho víc poví a navíc člověk může i "vycítit" image a charakter. Pokud to některýmu skalnímu pískaři vadí, může udělat totéž a pohovořit k lezeckýmu národu....
Honzaodpovědět 
     Re: kompromis12:35:58 09.09.2015
ale houby s voctem. je to taková symbióza lezce a komerce. ňákej komerčák natočí rozhovor s někým, kdo moc pěkně leze má ňáký docela normální názory (a dostane za to smyci nebo tričko), ale flákne se nad to bombastickej titulek či podtitulek (na maglajz je spoleh!), a může se vzít jed na to že se rozjede úplně mimoňská diskuse, a každej se na to rád podívá protože ho naláká těch sto milionů diskusních příspěvků a podívá se na to video i když by ho to vlastně jinak nezajímalo, a když už se podívá tak si řekne "hanibal, hanibal, co je to zač, to je ňájek éšop, né, tak na to juknu, a hele, zrovna je v akci toato, a zrovna to potřebuju". je to nemlich stejný jako kátéčkovy bombastický titulky, akorát to tahá na éšop a ne na klikání na reklamy.
Lukas B.odpovědět 
      Re: kompromis12:59:20 09.09.2015
:-)
Kuba Turekodpovědět 
      Re: kompromis13:00:12 09.09.2015
Tuto sahodlouhe "vystajlovane" pisatelove ukajeni jde shrnout jednou vetou: reklama ma mnoho podob.
odpovědět 
      Re: kompromis13:53:08 09.09.2015
Ale jelikož každý normální člověk vezme zboží, které se mu líbí, a prožene přes heureku nebo něco podobného, tak je po akci a slevě, protože obvykle to sežene jinde za stejnou nebo nižší cenu :-)

A když náhodu ne, tak si napíšu do mého oblíbeného eshopu, řeknu jim, co potřebuji a jakou jim za to jsem ochoten zaplatit/za kolik je to jinde, a mám to také :-) A zda tam vidím hanibala nebo ne, je mi jedno :-)
odpovědět 
       Re: kompromis14:05:03 09.09.2015
ne tak docela. vono to funguje i na tebe, ale trošku jinak a dlouhodoběji. za měsíc si vzpomeneš že potřebuješ dejme tomu lano, poptáš se kámošů, sjedeš diskuse, máš jasno výrobce a model, sjedeš heuréku (nebo podobnou porovnávačku) a na prvních třech místech ti vyskočí éšopy v panelákovém 2+1 někde v třinci či novém jičíně (kterej neumíš najít na mapě) o kterých jsi v životě neslyšel. a jedeš dolů a skončíš u prvního kterej ti připadá že bude existovat ještě napřesrok a u kterýho je šance že se k případné reklamaci postaví jako chlap.

každýho dostanou...
Lukas B.odpovědět 
        Re: kompromis20:29:26 09.09.2015
Asi máš pravdu, u dražšího zboží bych to tak udělal. Drahé věci s pravděpodobností vrácení nebo reklamace kupuji jen u velkých prodejců Mall, Kasa, Alza, CZC...
odpovědět 
        Re: kompromis22:45:34 09.09.2015
Kuwa, co máš proti Třinci a Jičínu???
odpovědět 
         Re: kompromis06:53:51 10.09.2015
právě že vůbec ale lautr vůbec nic :)
Lukas B.odpovědět 
          Re: kompromis08:49:16 10.09.2015
To máš štěstí, už jsem leštil kladiva :-).
odpovědět 
  Re: kompromis19:45:53 09.09.2015
tak si na tisý zkus udržet od maga zablitou lištu - to teprve uvidíš co je humus...
odpovědět 
   Re: kompromis07:18:44 10.09.2015
Konkrétně na Tisí těch zamaglajzovanejch lišt je kromě míst, kde se to dá snadno hodit shora (mimochodem zakázaná praktika) nula, nula, nic.
H.odpovědět 
  Re: kompromis07:56:05 10.09.2015
A viděl jsi někoho ty chyty čistit? Pokud by se to dělo, tak se, myslím, dá mágo respektovat. Nicméně se tak neděje a Křižák je zamágovanej i ve stěnovejch šestkách...
V.odpovědět 
   Re: kompromis12:14:02 11.09.2015
No - on je asi fakt rozdíl zamagovanej chyt na stěně která je v suchu a teplíčku a navíc se dá odšroubovat a očistit, od skály s povětrnostními vlivy. A wapky asi nikdo do skal k čištění brát nebude.....
Honzaodpovědět 
    Re: kompromis19:18:26 14.09.2015
já osobně ( a řekl bych, že spoustu lidí se mnou) bych se spokojil jen s ošmrdláním kartáčem. Nechci po nikom, aby na křižák tahal vapku s prodluškou.
V.odpovědět 
     Re: kompromis09:14:04 18.09.2015
no vono na písku je kolikrát skoro nemožný se do cesty vrátit a vyčistit ji (když není přímo pod slaněním) tak, abych pro změnu třeba lanem skálu nekurvil...
odpovědět 
 Re: kompromis16:46:26 24.09.2015
ceesii a maadzoo, ceesii a maadzoo, puf a muf a detiii ...

Kedy tu uz spravite tlacitko "nezobrazovat diskuse o magneziu" ?
odpovědět 

 Moc pekny!14:10:13 08.09.2015
Diky za super video. Pekny povídání a nadherne natočené!
Mattyodpovědět 
 Re: Moc pekny!15:47:12 08.09.2015
Jj, moc pěkně udělané. Dobře strávená čtvrthodinka :-).
Vencaodpovědět 
  Re: Moc pekny!16:54:58 08.09.2015
Taky se přidávám, dobře mluví. yes!
Machodpovědět 
   Re: Moc pekny!18:12:39 08.09.2015
Rozumné názory,hezké pokoukání.Dík
Michalodpovědět 
 Re: Moc pekny!18:47:46 08.09.2015
Taky se mi to libilo, jak je to natoceny, nazory a tak :) pekny, tesim se na dalsi..
Dannyodpovědět 

 čorera:)17:58:44 08.09.2015
Co to sou čorera?:D
 Hurvajzodpovědět 
 Re: čorera:)08:30:16 09.09.2015
Jo to by mě taky zajímalo... gůglil sem, ale nevygůglil :(
Martinodpovědět 
  Re: čorera:)08:39:46 09.09.2015
..no já si představil vodní žlábky jako na vápně.. :-) Jinak pěkný rozhovor i lezení.
bejbsodpovědět 
 chorro je spanelsky proud nebo taky15:42:55 09.09.2015
hadice, pokud to ovsem nejsou normalni dorty
smolo-cesky slovnikodpovědět 

 dooobrý20:41:43 08.09.2015
,,se nažerou těch sraček a pak se z toho ve skalách poserou a pochčijou" vtipný ale smutný. odpadky ze skal a lesa nosim po kilech ale vložky a hajzlpapíry už jsou na mne moc.
Dobrej týpek, dobrý názory, dobrý video.
Víc takových!
drbicodpovědět 
 Re: dooobrý22:18:51 08.09.2015
Kam ale chodí chcát dotyčný? Nebo má celodenní držák?
odpovědět 
  Re: dooobrý22:49:58 08.09.2015
Vyměšuje zásadně (pokud to již nestihl neplánovaně po cestě vzhůru) z vrcholku věže na pod ním procházející turisty :-).
odpovědět 
   Re: dooobrý07:09:23 09.09.2015
..presne takovej pocit jsme mel minulej vikend z tech davu turistu...Stado prijede..nazerese...probehne znacenou stezku...nafoti s ena chytry mobili a da to na facebook..pak se nalodi a odjede..Me by asi tahle masove rizena turistika nijak nenadchla..
Yeanodpovědět 
  Re: dooobrý10:55:49 09.09.2015
Nejde ani o ony "hromádky" ale o to jak a kde jsou. Nás starší už učitel v 6 třídě učil, že se ono H..o se ma zahrabat. Obyčejná kočka to dělá a jeho výsost člověk je horší než pes, po kterým ani to nedokáže, Raděj nosí pytlíky a spoustu jinejch blbin aby holt zvýšil kšefty vykuků...
HonzaKodpovědět 
   Re: dooobrý21:39:51 09.09.2015
Jo, jenže kdybys třeba v pražském parku zahrabával hovno po každém psovi, vpadal by park za chvíli jako oranice.
odpovědět 
    Re: dooobrý09:10:30 10.09.2015
No. Když někdo neumí, tak asi jo...
HonzaKodpovědět 

 No hej!15:24:33 09.09.2015
Smolko, super rozhovor!
Bídaodpovědět 

 Smolo gut01:11:26 10.09.2015
Povedený, díky!
A pro kritiky, který tady poslední dobou furt remcaj, že je někde nějaký logo firmy: buď tam bude logo nebo nebude video (ano, někde je to přehnaný, když je tisíc rádoby náhodnejch dlouhejch záběrů na logo na hadrech). Ale kolik se tu objevilo videí bez loga který za něco stály?
odpovědět 
 Re: Smolo gut10:08:49 10.09.2015
Díky za pravdivý a rozumný názor. Důvod, proč tyhle videa vznikají (Onsajt, 24h) je fakticky ten, že nám tady taková videa chybí, Máme bohatou lezeckou scénu, tak proč o ní něco nevytvořit. To, kolik to stojí vyrobit, nikde nepotřebujeme filtrovat - levné to není a jako přímá reklama, z které by byly prodeje, to fakt nefunguje. Ale děláme to, protože chceme a můžeme. Přijde nám smysluplné přinést komunitě něco jinýho, než banner s nápisem SLEVA. A ano, je tam naše logo, protože chceme, aby tio kteří to ocení věděli, že je to naše práce. Loga sponzorů lezce jsou asi jasná :)
Ondra (Hanibal)odpovědět 
  Re: Smolo gut10:34:29 10.09.2015
totálně v pohodě. musím narovinu říct, že natočení zajímavého videa s velmi decentním logem mi přijde jako jedna z nejsympatičtějších reklamních strategií.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Smolo gut12:40:42 14.09.2015
Parádní pokoukání, dobrý názory na lezbu.
broněkodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.