LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, šlapu na ty nohy!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
DDM Domino - Hronov
Lezecké centrum Ruzyně - Praha 6

Prodejny
Popina = nejlevnější v ČR ! - Bruntál
HUDYsport - Brno
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra z nácviku Perfecto Mundo 9b+:

Final Countdown

"Final Countdown" (Finální odpočet) je název další epizody videoseriálu z pokusování v Perfecto Mundo 9b+ ve španělském Margalefu, kterou zveřejnil včera Adam Ondra.

"Podívejte se na další epizodu z Margalefu. Zhruba celý jeden týden byly vynikající podmínky. Bylo chladno, sucho a větrno. Prostě perfektní scénář na přelez. Po dlouhých týdnech čekání, kdy jsem byl stále víc a víc netrpělivý, jsem teď měl obrovskou chuť dát tomu vše," píše Adam v upoutávce k videu.

Viz:



Článek s předchozím videem z projektu:

Adam Ondra z nácviku Perfecto Mundo 9b+: Zvířecí styl

Standa Holec   [úpravy] 11:54 24.12.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Atmosféra 12:36:56 24.12.2020
Všichni ve videu jsou jak na pohřbu. Tolik smutku pro nevylezenou cestu.tragedie...na to se nedá koukat
odpovědět 
 Re: Atmosféra 13:06:01 24.12.2020
Taky vám to přijde celé strašně přitažené za vlasy? Vždyť je to jen lezení! A když tam člověk ještě vidí Blažka, tak se mu otvírá kudla v kapse. Ale Adamovi každopádně jen to nejlepší, je to borec, jakého na světě není!
Martinodpovědět 
  Re: Atmosféra 13:11:22 24.12.2020
Maezine souhlasim, se vsim a doslova díky
Anoodpovědět 
   Re: Atmosféra 16:14:30 24.12.2020
A v čem ti Blažek vadí? Videa jsou super a to díky němu. Adam není horší, má se dobře, tak co tě sere? Sebral ti kačera? Nechápu.
He?odpovědět 
   Re: Atmosféra 15:06:46 25.12.2020
Přidávám se do tábora těch, co jsou za videa rádi. Ať se CELÉMU produkčnímu týmu daří!
Bretacr odpovědět 
  Re: Atmosféra 16:35:03 24.12.2020
Já ti také přeju hezké svátky
 pavelblazekodpovědět 
   Re: Atmosféra 20:52:15 24.12.2020
Pavle ber ty nevhodné komenty nekterych asociálů s nadhledem.diky za tvojí práci a hezký svátky.
pozitivanodpovědět 
 Re: Atmosféra 08:06:19 25.12.2020
Dovoluji si upozornit, ze se jedna o nekolikatydenni maximalni usili celeho tymu lidi smerovane k jedinemu cili, ktereho se tentokrat nepodarilo dosahnout. To maji jako vsichni jasat? Jasne, v podstatne casti populace je standardni reakci 'vo nic nejde vole, jdeme na jedno', jenze to je prave rozdil mezi temi, co dosahuji prumernych ci spise podprumernych vysledku a temi nejlepsimi. Muj osobni nazor je, ze se jednalo o poctivy, remeslne dokonale zvladnuty dokument jednoho velmi zajimaveho, i kdyz nakonec neuspesneho projektu. Za me super. Preji hodne stesti, priste to urcite vyjde
pupuodpovědět 
  Re: Atmosféra 09:06:24 25.12.2020
Celeho tymu... A k cemu je ten tym jako dobry?
odpovědět 
   Re: Atmosféra 09:43:11 25.12.2020
A k čemu je dobrý tvůj komentář/dotaz? Kromě teda toho se snažit vysírat a živit svojí anonymitu? Začni žít svůj život a vážit si práce druhých.
Pcheodpovědět 
    Re: Atmosféra 10:43:48 25.12.2020
Práce potřebná a zbytečná. Tohle bys řadil kam?
odpovědět 
     Re: Atmosféra 12:22:56 25.12.2020
lezeš? je to potřebný nebo zbytečný ?
odpovědět 
     Re: Atmosféra 13:02:03 25.12.2020
Všichni jsme zbyteční, ba škodliví.
odpovědět 
     Re: Atmosféra 21:28:31 25.12.2020
Plácej si co chceš. Tvůj cíl nechápu a ani nechci. Zvracej si v anonymitě dál.
Pcheodpovědět 
   Re: Atmosféra 20:18:06 25.12.2020
Tak pokud beres lezeni jako zabavu s kamarady, tak je pro Tebe tym naprosto zbytecny. Pokud jsi borec okresni urovne, pak taktez. Pokud lezes na urovni svetove spicky, bez profi tymu se neobejdes. Nerikam, ze jedno je dobre a druhe spatne - a obavam se, ze ze stretu techto svetu vyplyva nejedno nedorozumeni. Pokud adorujes borce, ktery si tvrdosijne postaru smudla ty svoje vrazdy na ceskem pisku, musi Ti sportovni profesional na svetove urovni pripadat uplne ujety. Naopak, pokud borce ukazes svetove verejnosti, budou na nej koukat jako na blazna oni (to jsme tady zaznamenali asi vsichni u jednoho z predchozich dilu). Jiny svet, jina disciplina. Oboji ma sve misto. Doporucuji proto nezamenovat.
pupuodpovědět 
    Re: Atmosféra 10:34:44 28.12.2020
jenže přelez něčeho, co byl ještě před deseti lety ve sportovním lezení extrem, dnes s nikým nehne a lidi co byli špička ve sportovním lezení před dvaceti lety ani sportovkářům nic neřeknou. Přelez 60 let staré vraždy bude rezonovat ještě deset let a i sportovkáři vyjmenujou dvacet starých pískařů (což platí i pro cizinu, jen dosaď místo písků grit, Dolomiti atd.)
odpovědět 
     Re: Atmosféra 09:46:19 02.01.2021
A to je presne ten omyl. Ujistuji Te, ze prelez 60 let stare vrazdy nechava kohokoliv mimo relativne uzkou lokalni komunitu naprosto chladnym a tu partu prestarlych hipiku v cele se Spekem opet mimo uzkou lokalni komunitu nezna nikdo. Tak maximalne si nekdo vzpomene, ze nejakeho magora videli na videu od Adama. Tim vubec nechci rict, ze to nejsou super borci, ale jsou to super borci lokalniho vyznamu. Adam a jemu podobni jsou borci, ktere znaji po celem svete a to i hodne mimo lezeckou komunitu.
pupuodpovědět 
      Re: Atmosféra 19:59:27 02.01.2021
No nevim, když jsem si před pár dny přečetl, že J. Pearson a jeho družka vylezli ty dvě cesty na gritu, zajímalo mě to. Asi jsem přestárlej hipík, ale když se o tom píše ve světovejch lezeckejch médiích, tak nás takovejch bude asi víc. Taky to jsou cesty slavný hlavně tím, že jsou o držku a s Perfecto M. srovnávat obtížností nejdou.
Myslím teda hlavně, že nemá smysl poměřovat, co je víc a co je významnější. Poměřování pinďourů je všeobecně směšný.
P.odpovědět 
       Re: Atmosféra 21:45:30 02.01.2021
Kdo je Pearson?
odpovědět 
        Re: Atmosféra 22:01:35 02.01.2021
Lehce přestárlej hipík.
Ale pár kámošů ho zná. U tebe si nejsem jistej.
P.odpovědět 
         Re: Atmosféra 08:33:51 03.01.2021
A Laďu znáš? Ten zná každýho, i jeho zná každej, teda skoro...
odpovědět 
          Re: Atmosféra 09:58:46 03.01.2021
To vypadá, že je lezec.cz tréninková platforma sdružení "mlady-demagog.cz".
P.odpovědět 
           Re: Atmosféra 15:19:08 03.01.2021
Stárneš?
odpovědět 
            Re: Atmosféra 17:16:27 03.01.2021
Jasně že stárnu. Ale to výše nebylo ani trochu popuzený, pokud máš podle rekce dojem, že jo.
P.odpovědět 
      Re: Atmosféra 11:10:31 03.01.2021
Vždyť jsem to psal snad jasně, v Čechách každý zná Špeka (včetně tebe), v Anglii každý zná Pearsona, v obou zemích znají dnes Adama a nikde si nevzpomenou, kdo byl na špici ve sportovním lezení před deseti lety (asi tipnou Adama). Ale kdo má v kapsa "ušmudlaná" Bílá oblaka, to se ví od prvovýstupce po toho posledního.
odpovědět 
       Re: Atmosféra 16:02:48 03.01.2021
Před 10 lety bych tipnul Mrázu. A před 20 Yajiho nebo Legranda.
odpovědět 

 Paradna atmosfera12:56:51 24.12.2020
Skvelý diel, malo to atmosféru, filmari sa pochlapili! Inspirativne pozerat, co vsetko stoji za prelezom jednej z najtazsich ciest na svete. Adamovi poklona a drim palce, nepochybujem, ze to da.
erpeodpovědět 

 Proc nevynechaji vulgarismy?15:27:39 24.12.2020
Jsem jedinej komu vadi v Adamovych PR videich vulgarni slova?
Pepaodpovědět 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?16:21:20 24.12.2020
Spis nez vulgarismy jako takove jejich intezita pres cele udoli.
odpovědět 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?16:54:34 24.12.2020
To aspoň mluví česky
odpovědět 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?18:02:26 24.12.2020
bez hulakanejch sprostaren to nema tu divackou atraktivitu, to mas jako kdbys natacel porno bez holy kuze.
odpovědět 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?22:23:28 24.12.2020
Od porna clovek aspon tusi co ma ocekavat a neni urcene vsem, kdezto tato PR videa predpokladam maji oslovit i nelezeckou komunitu. Pustil bys to svym detem? Blazek to tu evidentne monitoruje, jestlipak se vyjadri? Hekani, vulgarity, tahani stavebniho materialu do jeskyni... to je fakt divne PR ;).
Pepaodpovědět 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?13:19:00 25.12.2020
...užíváš si lezení venku, pak přijde takový "nadprůměrný" lezec, začne řvát a nadávat,to je pak ta pravá atmosféra, co?
Madam Ondraodpovědět 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?22:23:13 24.12.2020
Jaroslav Hašek: Doslov k 1. dílu Švejka

Život není žádnou školou uhlazeného chování. Každý mluví tak, jak je schopen. Ceremoniář dr Guth mluví jinak než hostinský Palivec „U kalicha“, a tento román není pomůckou k salonnímu ušlechtění a naučnou knihou, jakých výrazů je možno ve společnosti užívat. Je to historický obraz určité doby.

Je-li třeba užít nějakého silného výrazu, který skutečně padl, nerozpakuji se jej podat právě tak, jak se to stalo. Opisovat nebo vytečkovat považuji za nejpitomější přetvářku. Slov těch užívá se i v parlamentě.

Správně bylo kdysi řečeno, že dobře vychovaný člověk může číst všechno. Nad tím, co je přirozené, pozastavují se jen největší sviňáci a rafinovaní sprosťáci, kteří ve své nejmizernější lžimorálce nedívají se na obsah a s rozčilením vrhají se na jednotlivá slova.

Před léty četl jsem kritiku jakési novely, ve které se kritik rozčiloval nad tím, že autor napsal: „Vysmrkal se a utřel si nos“. Příčí se prý to všemu estetickému, vznešenému, co má dát národu literatura.

Toť jen malá ukázka, jaká hovada se rodí pod sluncem.

Lidé, kteří se pozastavují nad silným výrazem, jsou zbabělci, neboť skutečný život je překvapuje a tací slabí lidé jsou právě těmi největšími poškozovači kultury i charakteru. Oni by vychovali národ jako skupinu přecitlivělých lidiček, masturbantů falešné kultury typu sv. Aloise, o kterém se vypravuje v knize mnicha Eustacha, že když sv. Alois uslyšel, jak jeden muž za hlučného rachotu vypustil své větry, tu se dal do pláče a jedině modlitbou se upokojil.

Tací lidé se veřejně rozhořčují, ale s neobyčejnou zálibou chodí po veřejných záchodkách přečíst si neslušné nápisy na stěnách.

Užívaje ve své knize několika silných výrazů, konstatoval jsem letmo, jak se skutečně mluví.

Od hostinského Palivce nemůžeme žádat, aby mluvil tak jemně jako pí Laudová, dr Guth, pí Olga Fastrová a celá řada jiných, kteří by nejraději udělali z celé Československé republiky velký salon s parketami, kde by se chodilo ve fracích, v rukavičkách a mluvilo vybraně a pěstoval se jemný mrav salonů, pod jehož rouškou bývají právě salonní lvi oddáni nejhorším neřestem a výstřednostem.
Papoušodpovědět 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?23:07:19 24.12.2020
pěkně to papouš vymaloval, líp se to snad ani vyjádřit nedá. tak snad jen ještě pepovi, jestli mu to nedošlo: ano, všichni pevně doufáme, že seš už jedinej.
DTXodpovědět 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?02:39:28 25.12.2020
stale platne.
kral micioodpovědět 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?09:48:13 25.12.2020
Jo. Palivec se proslavil vulgarismy, primo jimi vesel do literatury, a byl na to hrd. Ovsem jeho vulgarismy vznikly tak rikajic in natura, bez kamery.
Otazka je zda se takto potrebuje proslavit kazdej.. a do jake miry tam hraje roli to vedomi kamery a zvysovani sledovanosti.
Pro zarny priklad lidovosti a ziskavani obliby u sirokych vrstev nemusime ku*da chodit daleko.
odpovědět 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:02:56 25.12.2020
Zajimavy koment Papousi, asi jsme se nepochopili. Ja jsem cetl Svejka i jine knihy od Haska. Vulgarismy, ktere jsou v jeho knihach a ty, ktere nechava zaznit Adamuv PR team, jsou preci jen trosku jine...
Ja Adamovi fandim ale myslim, ze toto PR team proste nezvlada a dela mu medvedi sluzbu.
Navic, Haska si vzdycky cetla ponekud odrostlejsi generace. Fakt bys toto pustil svym detem nebo deckam na lezeckem krouzku?
Pepaodpovědět 
   Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:22:22 25.12.2020
Za mě by idealizování bylo podstatně horší, takže pokud se někdo ve chvíli neúspěchu, zmaru, frustrace ... projeví takto, je to jen realisické zachycení daného okamžiku. Bytostně nesnáším pokrytecké, politicky korektní a podobné lidi, z těch je mi akorát tak na b....(pardon na udlání nevolno). Té přetvářky co dnes člověk vidí, to je až neuvěřitelné a čím jsem starší, tím mám na ni větší alergii:-).
Vlkodpovědět 
    Re: Proc nevynechaji vulgarismy?20:20:40 25.12.2020
Přesně tím se bude dobře argumentovat místňákům třeba na Holštejně. I Vlk říkal, že je to normální
odpovědět 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?21:10:12 25.12.2020
Tady hovoříme o jedné z nejtěžších cest na světě a výkonech na vrcholové úrovni, nerad bych to srovnával s tou bandou hobíkovských lezců na těch našich útvarech:-), nejhorší jsou stejně ti, kteří při každém kroku vydávají zvuky, jak souložící mamut, že prý jim to pomáhá, akorát nevím v čem:-).
Vlkodpovědět 
      Re: Proc nevynechaji vulgarismy?21:32:55 25.12.2020
Když on je ale pro spoustu těch šontáků vzorem a pak to tak vypadá :D
odpovědět 
      Re: Proc nevynechaji vulgarismy?13:27:22 27.12.2020
Aha, pri vykonu na vrcholne urovni je to OK? Takze treba v karate je OK misto "kiai" rvat "pi.a"? Hmm, to mne nenapadlo ;). Asi nejen mne, kdyz to v jinych sportech a dokonce ani u jinych svetovych lezcu neslysim. Ale u jedne cesky divciny na boulderu a u Adama je to OK, aha.
Pepaodpovědět 
       Re: Proc nevynechaji vulgarismy?16:29:07 27.12.2020
Vulgarity bych netoleroval a zazmam, kde se sprostá slova vyskytují , bych vypískal, nebo daboval špačkovským "HROME" (myšlen etiket Špaček)
...odpovědět 
       Re: Proc nevynechaji vulgarismy?21:52:23 27.12.2020
... karate :-) jsem si vzpomněl na Denisovy BJP
Papoušodpovědět 
   Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:31:56 25.12.2020
Jako otec dvou synů ti klidně řeknu, že ano a neměl bych s tím nejmenší problém. Vulgarizmy mi vadí při používání vůči jiným lidem, ale jako vyjádření extrémní nepohody a frustrace z nějakého činu, mi to přijde vcelku akceptovatelné. Kdyby tam z Adama místi píčy a kurev vypadlo "jejda to se mi nějak nepovedlo", asi bych to video okamžitě vypnul. Je to sice PR, ale z extrémního prostředí, kde se s námahou a na hranici všech svých schopností pohybuje několik (jednotky) jedinců z celého světa. Neroufnu si odhadnout počet lezců na světě. A asi je těch pár slov omluvitelných. V normální mluvě je nepoužívá.
Lubošodpovědět 
    Re: Proc nevynechaji vulgarismy?12:32:20 25.12.2020
Naprosto s vámi pánové souzním (Luboš, Vlk) málokdo si umí představit v pokusu tu hranu jakou jedou lezci Adamova formátu.
 jirkasodpovědět 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?10:41:47 28.12.2020
je to o výchově, kdo celý život slyší o hovnech, kundách atd. tomu prostě SAKRA nenaskočí
odpovědět 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?10:05:16 29.12.2020
nevim co tam kdo slysi, ale jako predseda HO Picin vam za nas celej oddil sdeluju ze slovo vulgarni mi prijde vo dost vic vulgarni nez treba pica. Samozrejme jde i o uhel pohledu, i kdyz zrovna me prijde uplne docela ok z libovolnyho uhlu.
Lilian Supbrtatrovic odpovědět 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:15:03 29.12.2020
nevim co tam kdo slysi, ale jako predseda HO Picin vam za nas celej oddil sdeluju ze slovo vulgarni mi prijde vo dost vic vulgarni nez treba pica. Samozrejme jde i o uhel pohledu, i kdyz zrovna me prijde uplne docela ok z libovolnyho uhlu.
Lilian Supbrtatrovic odpovědět 
    Re: Proc nevynechaji vulgarismy?12:44:36 25.12.2020
Perfektne receno!
odpovědět 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?13:11:26 25.12.2020
Naprostá pravda Pepíku. Celý tento mini seriál je velmi toxický a nevhodný v dnešní pokročilé době. Už jen to že hlavní postavou je mladý, bílý, bohatý, heterosexuální běloch je dle mého názoru dostatečným důvodem celou produkci zrušit. Ať jdou dělat něco užitečnýho!
odpovědět 

 Vulgarismy??13:05:51 25.12.2020
řešíte vulgarismy? mě osobně teda o dost větší psycho přijde ta gabča s tím větrákem tam... 2:45.. nevím no, pro me už je tohle mimo.. ale nevím proč to píšu vlastně že? asi každého věc... spíš obecně - aby třeba nebylo za chvilku běžné, že nad lezcema v každé cestě bude někdo viset s větráky, nebo zrovna nainstalovat větráky na nějaké stožáry.. nebo každý si přitáhne na své bouldrové místečko ,sice jen na den, ale na každý den, hromadu palet..  si světová špička, točíš videa pro všechny, tak se podle toho chovej, ať ti mlaďoši, kteří tě sledujou nedělají podobné ko.ko.ti.ny jako ty
bodpovědět 
 Re: Vulgarismy??13:16:03 25.12.2020
Mně zas přijdeš mimo ty. Třeba ten větrák zrovna v dané situaci mohl pomoct. I kdyby si všichni začali foukat větrákem do cruxu tak co? A palety po přelezu uklidili, takže taky no problem.
odpovědět 
  Re: Vulgarismy??13:26:49 25.12.2020
Přesně tak, já bych mu tam ještě donesl plazmovou televizi, mohl by si pouštět něco na uklidnění.
Madam Ondraodpovědět 
   Re: Vulgarismy??13:58:37 25.12.2020
neplač
odpovědět 
    Re: Vulgarismy??14:53:29 25.12.2020
taky by mě celkem zajímalo, co bys všechno snesl pod skalama? kdybych si tam donesl lehátko, telku, gril.... Já to všem strašně přeju, ale vždyť to nejde všechno takhle vylepšovat donekonečna... vždyť lezení je krásné, tak jak je...
nech takodpovědět 
 Vetrak19:12:21 25.12.2020
Podivejte se na YT jak Dave Graham vylezl Ali Hulk :) jen pro srovnani, neobhajuju ani neodsuzuju
Michalodpovědět 

 AO.14:18:20 25.12.2020
Cesta je cíl .
 Michalodpovědět 
 Re: AO.14:26:54 25.12.2020
A tato cesta měla za cíl co nejvíc shlédnutí reklam a s tím spojeny zisk. No.
odpovědět 

 smisene pocity14:25:59 25.12.2020
Adamovi fandim a preju at cestu brzo preleze. Pouziti vetraku mi uz priprada lehce za hranou. Hranici mame kazdy jinde, chapu frustraci z cekani na podminky, ale vysouset cestu? I meterorologicke podminky k lezeni v prirode patri, chybi mi urcita pokora,... mozna i to je ta klicova malickost, ktera tentokrat chybela k prelezu... v zivote nejde vsechno rvat “na silu”
aTomodpovědět 
 Re: smisene pocity14:48:06 25.12.2020
top koment za celou tuhle sérii videí a vůbec všech posledních videí za poslední rok/roky od A.O.. Podle me jsi to nádherně vystihl..
TOP KOMENT!!odpovědět 
 Re: smisene pocity18:08:18 25.12.2020
Souhlasim. Toho vetraku jsem si prvne ani nevsiml, myslel jsem, ze tam je kameraman. Za me je to hodne ulitle.
Co by udelal, kdyby to ten pokus vylezl? Zapsal by si "9b+ (s větrákem)"?
eirodpovědět 
  Re: smisene pocity18:29:36 25.12.2020
S větrákem a nákoleníkama. Nikdo z jeho předchůdců ani jedno nepoužil.
odpovědět 
   Re: smisene pocity20:26:01 25.12.2020
Tak nemůže být nejlepší napořád. Škoda jen, že takovej Megos působí tak spratkovitě
odpovědět 
    Re: smisene pocity09:56:11 27.12.2020
Megos nepůsobí spratkovite, a přelez 9C v týmu jen on a jeho přítelkyně, má taky něco do sebe
odpovědět 
     Re: smisene pocity15:35:19 27.12.2020
Spratkovitej sem myslel jeho výraz, ale na to může mít každej jinej názor. Naopak, chrupec v Ceüse na parkovišti působí hodně pohodovým přístupem. I když zase red bull...
odpovědět 
   Re: smisene pocity21:29:50 25.12.2020
Nákoleníky mi nevadí, spáry se taky lezou v rukavicích z toho samého důvodu, klouby opřené o skálu prostě bolí. A třeba předchůdci žádné kolínko nenašli, takže to nepotřebovali... Navíc je to něco co může použít kdokoli bez složitého řešení.

Ale ten větrák je ostuda, když nefouká tak nefouká. Příště, když se nebude cítit při síle, tak si za sedák zahákne heliové balónky?

Osobně by se mi více líbilo, kdyby radši lezl něco lehčího, když už nebyla podmínka.
eirodpovědět 
  Re: smisene pocity19:37:18 26.12.2020
https://www.youtube.com/watch?v=n6JrnE77MEQ&ab_channel=mellow
dave grahamodpovědět 
   Re: smisene pocity19:53:22 26.12.2020
No, nevypada to uchylne? :D Ja jsem osobne proti tomuto.
Co budou delat, az se vybije baterka? Mi to prijde akorat jako moderni rozmazlenost a rozezranost :( Nestaci bzukot dronu, ted pribyde hukot větráku.
eirodpovědět 
    Re: smisene pocity22:15:05 26.12.2020
Ještě mohou mít kšiltovky s vrtulkou na mikro vysoušení...
odpovědět 
    Re: smisene pocity17:52:28 27.12.2020
az se jim vybije baterka tak ji znova nabijou. Ano, je to zazrak!
odpovědět 

 .14:50:07 25.12.2020
koment z 8a ( to jen tak že se to nezdá jen ,,nepřejícím čechům)..
While I have great respect for Adam and for those who’ve sent Perfecto Mundo. However, I find these videos over the top and am just not interested in his road to Tokyo or his 4 photographers and personal fan holder for his month and a half of not sending. I know it sounds disrespectful but, for me, it is way too much cult of personality and is very contrary to the spirit of climbing that I’ve known for my 25 yrs climbing. I’ve basically stopped watching Adam’s videos out of boredom. I hope he is making a good living and I don’t wish him to do anything that would impact his ability to have a good life and to climb, but I just don’t care and what he portrays is not the kind of climbing experience that excites me. I really prefer the more honest videos of people who just go climbing with their friends.
8aodpovědět 
 Re: .16:39:54 25.12.2020
A co jako? Když ty videa nemá rád, tak ať se na ně prostě nekouká, ne? Je mi lidí který se potřebuju takhle vypisovat aby si jich alespoň někdo všiml fakt líto :) Nechápu ty komentáře, co díl Adama tak furt ta samá kupa hnoje od těch samejch lidi. Už vám to tady každej napsal 100x po každým Adamově videu, ale pro jistotu ještě jednou: Tak na to prostě nečumte a nemusíte tady pak ventilovat svoji frustraci z Blažka a spol., která stejně zajímá jen vás a vám podobný, popřípadě si založte vlastní web a můžete si tam přitakávat a navzájem se plácat po ramenou vy jelita :)
Petr Martinecodpovědět 
  Re: .16:58:44 25.12.2020
Asi proto, že jsou ty videa kupa hnoje nehledě na to, že Adam chce cestu vylézt, podmínka nepodmínka, kde je pokora? Hulákat, vysoušet... atd.
Madam Ondraodpovědět 
   Re: .21:54:31 25.12.2020
Si přečti na co reaguješ, pak si přečti, cos napsal. Ty seš mist zbytečnejch, hloupejch reakcí.
odpovědět 
   Re: .15:53:52 26.12.2020
Jednoduše na tu cestu očividně v dané chvíli neměl výkonnost. Borci co to vylezli, tak tam nebyli ani tak dlouho ani s takovým týmem, jen lezli na skalách.
odpovědět 
  Re: .20:04:12 25.12.2020
No, ono to muze byt i tak, ze Adam byl pro nekoho neco jako lezecky buh. Byl to jeden z mala, ktery se za jakychkoliv podminek drzel "lezecke etiky" a pritom dokazal lezt nejlip na svete. Vzdy jsem touzil byt pri tom, kdyz Ada pokusoval nejaky projekt. Tento serial mi to umoznil, ale, bohuzel, s horkou pachuti (vetrak, covid situace, apod.). A domnivam se, ze to nektere muze mrzet stejne tak jako me, a chteli by se vyjadrit, aby se to treba nekdy navratilo zpet do davnych, zlatych, kolejich.
Strength and Honorodpovědět 
  Re: .23:39:16 03.01.2021
Ptáš-li se co jako, tak věz že asi tolik, že tady mnohokrát zazněla replika o zaprděným nepřejícím českým rybníčku, kterej kontrastuje se zahraniční velkorysostí, širokým srdcem a poplácáváním po rameni.

No a tenhle moment z 8a.nu ukazuje, že styl Adamovy sebepropagace už začíná lézt krkem i zahraniční lezecké obci. Čili ten koment se pokouší vyvrátit nějaký dogma a tím mi přijde zajímavej.

Samozřejmě že ten, kdo ta videa nemá rád, tak se na ně nedívá a je potichu. Ale proboha, co špatnýho je na tom, že to video někdo shlédne, je z něj znechucen a dá to tady v tý hospodě do placu? Stejně jako není nic špatnýho na nesouhlasu.. tím právě vzniká ta ta diskuse, ne?
honzaodpovědět 
  Re: .11:01:56 04.01.2021
K názoru na video je dobrý daný video vidět, ne jen že kámoš/Eržik/Zrzavec říkali, že je to dobrý nebo špatný. Třeba ty s Adamem si už pouštím bez zvuku a dobrý.
odpovědět 

 .18:43:36 25.12.2020
Tyjo doufám, že Adam tyhlety zvratky nečte.
 abvdahodpovědět 
 Re: .19:57:47 25.12.2020
Já doufám , že čte. Jestli je profík , a dle všeho vypadá že je, tak musí chtít vědět co se děje kolem a přiměřeně na to reagovat. Punk v lezení takového formátu ...eeéé :-) to je minulost..
Ivan Mládekodpovědět 
 Re: .21:04:28 25.12.2020
Kryštofe kdy budeš v Krasu, celkem dlouho něco pro tebe vozím:-).
Vlkodpovědět 
  Re: .21:45:42 25.12.2020
Co? :D
odpovědět 
  Re: .23:03:59 25.12.2020
Jde o ten nález péřovky že? :D Ozvu se ti..
 abvdahodpovědět 

 Proc tam nezustal?19:09:10 25.12.2020
Proc musel jet pryc, kdyz konecne udrzel ten stiskac a byl videt pokrok?
Michalodpovědět 
 Re: Proc tam nezustal?11:16:54 28.12.2020
Přesně! Podle mě na to má, jen to chce trpělivost, klid a čas.
pavelllodpovědět 

 Nestastna serie19:22:04 25.12.2020
Tento dil patril za me k tem lepsim, alespon byly videt nejake pokusy a posun.

Ale celkove nestastne zvoleny format. Projektovani je pro divaka velmi nezajimave, zvlast kdyz nejsou podminky a ani se neleze. Takze vetsina dilu o nicem nebo podobnych ostatnim. Lepsi by bylo pockat na konec a sestrihat to nejzajimavejsi do treba trochu delsiho jednoho videa. Bohuzel se asi tym rozhodl najet na youtubersky model, kde je potreba pravidelne vypoustet videa nehlede na to co se stalo nebo nestalo.
Michalodpovědět 
 Ondra / Blažek22:24:58 25.12.2020
Byl by Ondra bez Blažka asi jo .
Byl by to stejný Ondra určitě ne !
To co marketingově udělal Blažek v ČR a směrem k hlavním trhům je super pro Ondru bez něj by nebyl tam kde je ! To je fakt a prachy jsou prostě třeba pro to aby mohl být top
odpovědět 
  Re: Ondra / Blažek00:20:28 26.12.2020
To jo, proti tomu nemuzu nic rict, zvlast kdyz dovnitr nevidim. Ale je proste fakt, ze jakmile jde o to videama vydelavat, bude to na ukor divaka, jehoz pozitek se presouva na druhou kolej veprospech poctu shlednuti a dalsich metrik ktere vydelavaji. Takze tu prirozene vznika nesoulad.
Michalodpovědět 
   Re: Ondra / Blažek08:51:42 26.12.2020
"Ale je proste fakt, ze jakmile jde o to videama vydelavat, bude to na ukor divaka jehoz pozitek se presouva na druhou kolej veprospech poctu shlednuti a dalsich metrik ktere vydelavaji."

Fakt to není. Můžeš něčím vydělávat, ale nemusíš to dělat tak, že za každou cenu maximalizuješ zisk, v tomto případě počet shléednutí atd. Můžeš dělat kvalitní produkt, který ti stejně vydělá.
odpovědět 
    Re: Ondra / Blažek10:46:35 26.12.2020
Souhlasim, nenapsal jsem to presne. Do urcite chvile to jde spolu -- lepsi video, vice shlednuti. Ale kdyz clovek zacne premyslet, jak z toho vic vymacknout ruznyma taktikama a strategiema, je to casto na ukor divaka. A to se podle me stalo tady: vysoka frekvence videi na ukor kvality obsahu.
Michalodpovědět 
  Re: Ondra / Blažek01:52:23 26.12.2020
AO bez Blažka by byl zřejmě stále AO. S PB je jen loutka na vydělávání peněz. Neříkám, že špatně či dobře, jen to tak vnímám.
odpovědět 
   Re: Ondra / Blažek09:22:31 26.12.2020
Ty se taky zkus zamyslet, než začneš psát. Koho tvůj názor obohatí a čemu prospíváš? Jen škodíš a pliveš síru. I když se budeš snažit tvrdit opak. Adam je mega hvězda. Lezecký svět nezná odměny alá jiný sporty. Aby Adam byl na špici (a to tedy JE!), tak těžko bude řešit cokoliv jinýho než sport. Role Blažka je pro něho důležitá. Videa jsou skvělá a pokud i přinášejí potřebné finance, tak je to přece jenom dobře.
He?odpovědět 
    Re: Ondra / Blažek10:12:35 26.12.2020
Asi to není možný, ale co kdyby ta videa nebyla skvělá ?
odpovědět 
     Re: Ondra / Blažek11:04:50 26.12.2020
Pro někoho jsou a pro někoho nejsou. To je normální. Ty se snažíš udělat normu z urážení pod stínem anonymity. Shame :)!
Tfujodpovědět 
    Re: Ondra / Blažek13:49:20 27.12.2020
Já souhlasím s názorem, že vliv Blažka na Adamovo lezení moc pozitivní není. Jaké má Adam lezecký úspěchy na skalach s PB jako managerem? Jasně - je to trochu zkreslený přípravou na OH, ale porovnání s dobou před PB, kdy posílal jedno 9b za druhým je do očí bijící. Nicméně tohle si musí vyhodnotit Adam sám.
Podpovědět 
     Re: Ondra / Blažek15:30:45 27.12.2020
Tak po profi stránce ho to určitě posunulo, ale nic nebude zadara, že jo
odpovědět 
     Re: Ondra / Blažek15:46:15 27.12.2020
Aaa pán je znalec. Blažek s ním strávil hromadu hodin na Dawn wallu a od té doby Adam nic nevylezl :). Jasně ty mudro. 9c, 9a+ flash a cela řada tucto přelezů. Kam na ty fóry chodíš :)? Hoď nějaký další. Prosííím.
He?odpovědět 
      Re: Ondra / Blažek16:41:24 27.12.2020
No, pokud se k tomu jako obyčejný lezec mohu vyjádřit, tak je na Adovejch videích divná ta profesionální sterilita. Žádný pohyb ani joke navíc, aby nerozhodil pevne naplanovany den a pruběh samotného lezení. Je to takové stetilní až nepřirozené.....
odpovědět 
       Re: Ondra / Blažek17:00:10 27.12.2020
Sterilním a nepřirozeným dojmem na mě určitě nepůsobí.
odpovědět 
       Re: Ondra / Blažek19:55:10 27.12.2020
To už jsou vážně totální trotloviny :-D Zapomnělo se ještě na to, že určuji, kdy může na záchod, kdy se může dívat na televizi, kdy... kam na to proboha chodíte?
 pavelblazekodpovědět 
        Re: Ondra / Blažek21:59:28 27.12.2020
Někdo tady vcelku nekonfliktne napíše, ze mu to připadá sterilní a ty zareagujes, ze je to trotlovina ... OK ...
J.Kladaodpovědět 
         Re: Ondra / Blažek07:39:26 28.12.2020
"Žádný pohyb ani joke navíc, aby nerozhodil pevne naplanovany den a pruběh samotného lezení."

Očividně reagoval na toto, ne na tu sterilitu.
odpovědět 
          Re: Ondra / Blažek07:55:38 28.12.2020
Klasika. Kláda si vždy vypíchne, to co se mu hodí. Skoro v každé diskusi. Kdyby aspoň více lezl nebo aspoň něco lezl :).
Pozorovatelodpovědět 
           Re: Ondra / Blažek10:01:52 28.12.2020
Aha, aha ... vypichnu, nevypichnu ... lezu, nelezu ... hlavne to s tím nesouvisi ... generalizaci nekomentuju ... soupnutim do jakýsi univerzální škatulky "hater" se me nedotknes... Bavime se tady o nejakym produktu ve veřejným prostoru, ten vyvolává nějaký reakce, evidentně pozitivní a negativní, neřeší se tady jestli je nebo AO vrcholovej sportovec nebo ne, o tom není pochyb ... Jako autor nebo protagonista k tomu mohu přistoupit různě - z hlediska komunikace není podle mne explicitni odmítnutí úplně ta nejlepší strategie - doporucuju projet si reakce tvůrců paralelniho seriálu "kolem skal" ...
J.Kladaodpovědět 
            Re: Ondra / Blažek10:34:04 28.12.2020
Chápu, že nekomentuješ nesmyslnou generalizaci, tím spíš ale nechápu, jakým směrem se tvůj příspěvek dále odvíjel...všude, jen ne k věci, ke které ses vyjadřoval. Pak se nediv, že ti někdo napíše, že si Kláda vypíchne, nebo napíše, co se mu hodí.
odpovědět 

 lháři17:29:33 27.12.2020
Nechápu lidi, které baví šířit tady lži. Jediný, kdo to asi přelezl rychleji, než Adam, byl Jakob Schubert, ale i ten to zkoušel už předtím. Stefano na tom strávil mnohem dýl v průběhu několika let. Alex těžko říct, říká, že 15 dní zkoušení a 16 to poslal.
Je ale úplně zbytečné to srovnávat, vzhledem k tomu, že nevíme, jaké měli ti borci podmínky, až na Adama, který měl otřesné, což je dobře zdokumentováno, takže to ani není k dalšímu polemizování.
odpovědět 
 Re: lháři08:59:00 28.12.2020
Hlavní cíl sice odolává, ale ta série kolem je i tak úctyhodná. Škoda, že to část české lezecké, zejména anonymní veřejnosti bere jako samozřejmost, ale je to náš takový národní zvyk, že doma není každý prorokem. Krom toho i ti nejlepší potřebují občas neúspěch jako součást motivace. Kolikrát se ve sportu stalo, že po nějakém částečném neúspěchu přišla pecka. Jsou sice sportovci, co po dosažení všeho dosažitelného zabalí kariéru v 25 letech, ale Adam podle mě mezi ně nepatří. Spíš bych zařadil do kategorie, v které jsou třeba bratři Huberové, co i s 50+ na krku a dokonce i malou pivní vanou pořád vrtají desítky v horách a momentálně se snaží o novou cestu v severní stěně Eigeru. AO bude plnit první stránky lezeckých médií ještě hodně dlouho a pro pár jedinců by bylo lepší se aspoň trochu nakazit jeho motivací než psát kraviny na lezce.
Bídaodpovědět 
  Re: lháři10:39:23 28.12.2020
Musím říct, že na tom národním zvyku je. Tady se sice mnohokrát v rúzných obměnách opakuje argument (mimochodem většinou míněný ne jako dobrá rada, ale jako způsob, jak tomu druhému ukázat, jak je blbej), že se nedá generalizovat z reakcí pár frustrovaných jedinců, jenže pokud se jeden podívá na zahraniční komentáře, je to neoddiskutovatelný fakt. Tolik negativních komentářů je jen v českém rybníčku a to s velkou převahou.
odpovědět 
   Náš pán14:05:33 28.12.2020
kde jsou zalezlí Adamovi fanoušci, tak málo pozitivnich komentů nejlepšímu lezci planety, které nic nestojí...vyjadřuji nekonečnou podporu!Díky za každý díl a skvělému týmu AO
věrný hltač pánových můvůodpovědět 

 sketches of spain22:59:47 29.12.2020
Série k Perfecto je podle mýho názoru skvělá! Cením práci celého týmu (lanovka!), krásný záběry, emoce, díky díky! Za tímhle je tolik práce, že si to zaslouží jedině respekt. A ty konspirační teorie odborné poroty na lezci, kluci kluci...                                                                                                                                                                                                                                                     
Jan Š.odpovědět 
 Re: sketches of spain10:59:28 30.12.2020
Ale chybí k tomu ten Miles! Nebo se pletu?
Jináč, já už skoro nevim, jestli je dobrý vycházet takovému publiku vstříc a krmit ho... Je to horší a horší.
P.odpovědět 
  Re: sketches of spain16:38:28 30.12.2020
Miles tomu chybí, ale to bysme se na to pak koukali už jen my dva :)
Jan Š.odpovědět 

 Megos10:21:00 03.01.2021
Megos působí megaspratkovitě a taky je,  myslí si o sobě fakt hodně, je to na něm vidět. A v Perfecto Mundo žádné koleno nenašel, sám to říkal.
odpovědět 
 Re: Megos18:28:30 03.01.2021
Co Megos, i kámoš to říkal.
Zrzavecodpovědět 
  Re: Megos20:23:44 03.01.2021
Říkal to ve videu o přelezu, najdi si to klidně na youtube, jestli jsi toho schopen, jakože asi nejsi, ty polointeligente.
odpovědět 
   Re: Megos08:46:15 04.01.2021
Ty musíš mít dobrej smysl pro cokoliv. Nechybí ti něco?
odpovědět 
 Re: Megos19:21:57 03.01.2021
to je ale zase nazor tvl..
odpovědět 
  Re: Megos20:22:26 03.01.2021
...ano, je to názor, a tvoje slova nejsou žádná kritika názoru. Klidně mě rozargumentuj na sračky, ale argumentuj.
odpovědět 
  Re: Megos08:07:17 04.01.2021
To jo.. ve srovnani s nim je i polointeligent genius :)
Prichazi modni vlna "Megos je spratek" a kdo tvrdi neco jinyho, tak je rovnou peknej idiot a trouba :)
A.odpovědět 
  Re: Megos08:50:58 04.01.2021
To jo.. ve srovnani s nim je i polointeligent genius :)
Prichazi modni vlna "Megos je spratek" a kdo tvrdi neco jinyho, tak je rovnou peknej idiot a trouba :)
A.odpovědět 
 Re: Megos21:51:11 03.01.2021
Megos je sympatak a super cool borec, komentuje ho negativně jen člověk co mu závidí ze je aktualne nejlepší skalní lezec. Na Megose nám kluci nesahejte, tady šanci nemáte!
Za nás z holky odpovědět 
  Re: Megos23:15:43 03.01.2021
Ne.
odpovědět 
 Re: Megos23:54:26 03.01.2021
Megos je sympatak a super cool borec, komentuje ho negativně jen člověk co mu závidí ze je aktualne nejlepší skalní lezec. Na Megose nám kluci nesahejte, tady šanci nemáte!
Za nás z holky odpovědět 
  Re: Megos20:19:22 05.01.2021
Ne. Spratek je.
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.