LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Gravitace je sviňa!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
5.Štípek 11538
6.Stráník 11449
7.Nespoutaný 11416
Bouldry:
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
7.Kopecký 10375
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141496 cest
Nové přelezy:
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+

Stěny
RadOTTín - Praha 5 - Radotín
AK T.J. Sokol Mšeno - Mšeno u Mělníka
BalvanBoulder - Horažďovice

Prodejny
HUDYsport - Karlovy Vary
HUDYsport - Liberec
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Jak je to s uzavřenou cestou v Srbsku?

Informace o uzavření cyklostezky pod skalami v Srbsku u Berouna, které je vyznačeno dopravní značkou zákaz vstupu kvůli padajícím kamenům, ale nikdo to nerespektuje, se dostala do včerejších večerních televizních zpráv. Jak to tam vypadalo, se můžete podívat na záznam příspěvku.

Podle reportáže, na které jsou vidět i lezci, hrozí při vstupu přes zákaz pokuta až 2500 Kč a uzavření má trvat až 2 roky. Davy turistů proudily na stezce bez zjevných problémů. A také se tam zjevně bez potíží lezlo na skalách.

Reportáž České televize o uzavření cyklostezky Srbsko, které nikdo nerespektuje

ČT o uzavření cyklostezky Srbsko


Stezka byla formálně uzavřena v únoru poté co, z horní části svahu Červených skal spadl skalní blok, který se při pádu roztříštil, a některé jeho části dopadly na cyklostezku, jak jsme tehdy psali v článku na Lezci: Uzavření cyklostezky Srbsko - Pád skal

Jaké máte zkušenosti s aktuální lezeckou situací v Srbsku vy?

sth   [úpravy] 13:21 04.04.2016Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 jsem tam taky byl s rodinkou15:07:52 04.04.2016
von ten stát plnej buzerací a nařízení jaksi nenechává žádný prostor pro užití selského rozumu. prostě je tam cedule a hotovo. jako zimní pneumatiky na déjedničce nebo lavinové výstrahy mezi kvetoucími sněženkami. selsky to chápu tak, že obec není schopna zajistit bezpečnost chodců na místní komunikaci ve svém vlastnictví a tak tam dá ceduli aby ji nikdo nežaloval.

takže skály samozřejmě padají. padají po povolení silných mrazů, při silném dešti, při silném větru a nějaký čas po dlouhodobém dešti. rozhodně nepadají o slunečném víkendu ve výjimečně suchém předjaří, kdy poslední silnější mrazy byly někdy v únoru.

taky šutry padají od kamzíků a od lidí motajících se ve svahu. v českém krase nebyl v poslední době zaznamenán výskyt kamzíků a předpokládám, že dělníci skal v červenejch mají soudnost a netěží o slunečném víkendu(?).

stejně tak, jako šutry padají kdekoli jinde. kde se asi vzala všechna ta neulehlá suť kdekoli pod skalou či svahem, he?
Lukas B.odpovědět 

 Bílá cedule s červeným kruhem15:17:40 04.04.2016
Presstituti zase nemají co dělat. Domnívám se, že pokud nevlastním řidičský prukaz a tedy jsem nemusel před státem daným komisařem prokázat svoje znalosti, mezi které patři i svislé dopravní značení, mám nějakou bílou ceduli s červeným kruhem okolo (nebo s černým panáčkem uprostřed) na háku. Nepatří moje povinnosti ji znát a řídit se jí. Navíc dodatková tabulka jen varuje, ale nezakazuje...
 vonkreuzodpovědět 
 Re: Bílá cedule s červeným kruhem15:41:34 04.04.2016
Presstituti? Nemají máslo na hlavně náhodou obecní úředníci? To si fakt myslíš, že po této cestě se opravdu nemá / nebude chodit?
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Bílá cedule s červeným kruhem15:52:30 04.04.2016
Lukáši, "kamzíci" se tam občas vyskytují. Sice jsou již pár věků ochočení a hlídá je psisko a "bača", ale CHKO je používá ke spásání trav na stráních nad skalama...sice jsem tam šutry od nich nikdy lítat neviděl, ale helma nikdy neuškodí...jinak souhlas upozorňující cedule se "vstupem na vlastní nebezpečí" je zcela dostatečná...
odpovědět 
   Re: Bílá cedule s červeným kruhem16:07:05 04.04.2016
Na ty "kamínky" co ležej vedle cesty a vyryly si při dopadu půl metru hlubokou díku do země, by helma nestačila.Jasně značka je alibismus.
odpovědět 
   Re: Bílá cedule s červeným kruhem17:55:40 04.04.2016
Kdysi se mluvilo o ovcích (za má tehdejší ochranářské éry jsme takovou blbost zatrhli), pak snad byly nějakou dobu pronajaté bez valného účinku na přírodu, ale myslím že aktuálně Správa CHKO žádné ovce na skalních hranách nepoužívá.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Bílá cedule s červeným kruhem10:43:05 05.04.2016
Ale používá ;) Pase se i v okolí Prahy a v Praze, smíšená stádečka ovce a pár koz.
ggogleodpovědět 
     Re: Bílá cedule s červeným kruhem11:46:14 05.04.2016
Jo, v Praze se pase. Ale Český kras? Měl bys prosím podrobnosti, to by mě zajímalo - kdo to chová, kdo to pase, kde se pase? Nebo nějaký odkaz?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Bílá cedule s červeným kruhem23:23:02 05.04.2016
tak tři roky zpět určitě. Loni jsem nic nezaznamenal, což nic neznamená, neboť jsem tam byl sotva 3x...
odpovědět 
      Re: Bílá cedule s červeným kruhem23:27:24 05.04.2016
tak tři roky zpět určitě. Loni jsem nic nezaznamenal, což nic neznamená, neboť jsem tam byl sotva 3x...
odpovědět 
     Re: Bílá cedule s červeným kruhem00:30:17 06.04.2016
Uz zbejvaj jen cedule...zakaz vstupu ..padajici kozy :-)) A je to na vystehovani...vitejte v Absurdistanu...Kocab.
:-)odpovědět 
      Re: Bílá cedule s červeným kruhem19:21:18 06.04.2016
Tak na padající kozy se dá aplikovat silikón nebo pořádná podprda?
krasavecodpovědět 
   Re: Bílá cedule s červeným kruhem22:36:13 04.04.2016
Není dostatečná. Neznám přesný status té cesty, ale obecně se nelze odpovědnosti za případně vzniklou škodu takto zcela zbavit. Pokud tedy někdo ví, že tam něco padá, tak pokud tam nezakáže vstup, je pak po něm za určitých okolností možné vzniklou škodu vymáhat. Pokud tam ale dá zákaz vstupu, tak ne. Kdybys byl za cestu odpovědný, opravdu bys riskoval, že tam na někoho něco spadne a pak tě budou tahat po soudech a soudit se o velké odškodné?
odpovědět 
  Re: Bílá cedule s červeným kruhem00:27:52 06.04.2016
Kubo, maslo na palici maj hlavne volici, pac si tam ty trotly dycinky navolej. Ale to bys mel uz ve svem veku vedet:-))
odpovědět 
   Re: Bílá cedule s červeným kruhem10:01:38 06.04.2016
No... tohle je zrovna úřednické rozhodnutí. Tu značku tam postavili nevolení úředníci. Za to nemůže zastupitelstvo Berouna ani Srbska. ...i když v obecném smyslu máš samozřejmě pravdu.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Bílá cedule s červeným kruhem16:18:09 04.04.2016
Jakoze "neznalost zakonu omlouva"?

A u jakych prosimte veci, ktere v zivote musis dodrzovat, si musel pred statem danym komisarem dokazat svoje znalosti? Dokazaloval si pred komisarem, ze nesmis vrazdit, krast atd.?
odpovědět 

 Dokument16:21:11 04.04.2016
Dotycne opatreni MU Beroun:

  http://goo.gl/kpDgqd
jikosodpovědět 

 Zákaz není zákaz18:27:53 04.04.2016
Já nevím, ale nejde tam především o odpovědnost? Každému je jedno, zda tam lidé chodí, nebo ne. Ale řekl bych, že až to někoho zabije, že bude rozdíl v odpovědnosti. Tedy pokud na tebe spadne skalní blok na oficiální otevřené cyklostezce, je za to někdo odpovědný, nebo ne? Ale když tam dají zákaz vstupu a něco tě tam zabije, můžeš si za to sám. Takže osobně bych si myslel, že nejde o zákaz za účelem vylidnění oblasti, ale o zákaz, který zbaví odpovědné za případnou odpovědnost. Takže proč by to kdo kontroloval a řešil?  Jinými slovy, je to něco jako "vstup na vlastní nebezpečí", o kterém jsem bohužel slyšel, že se provozovatel takto odpovědnosti zříci nemůže. Kdežto zákazem vstupu ano.
odpovědět 
 Re: Zákaz není zákaz21:19:56 04.04.2016
Dopravní značka zákaz vstupu znamená jediné: zákaz vstupu. Zákaz vjezd je zákaz vjezdu. Pokud mají zákazy smysl, tak tam mají stát měšťáci nebo policajti z Berouna ve dne v noci a upozorňovat, případně pokutovat. Pokud zákazy smysl nemají, tak tam nemají co dělat ani striktní zákazové značky.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Zákaz není zákaz22:30:16 04.04.2016
Nemáš pravdu. Nemůže u každé značky stát policista. Když už bys chtěl být tak striktní, tak když je tam zákaz vstupu, lidé by měli být tak uvědomnělí, že tam prostě nebudou chodit. Ale aby každý prd hlídala policie, to je nesmysl. Aby tam byla policie nonstop, to by bylo možné v případě akutního ohrožení, například plánovaného odstřelu, kdy je potřeba prostor vyklidi a opravdu tam nikoho nepustit. Zbytek je ale na lidech. Jinak skončíme s policajtem za každým rohem, všude budou kamery a radary... I když, vlastně kdyby se udělala databáze osob, na cyklostezku se dala kamera s automatickým rozpoznáváním obličejů a následně by systém automaticky rozesílal pokuty. A kdo by neměl alibi a neprokázal, že tam nebyl a že je to jen shoda, ihned by platil tisíce na pokutě. Byl bys pak spokojen?
odpovědět 
   Re: Zákaz není zákaz00:57:11 05.04.2016
Pokud je tam zákaz vstupu/vjezdu, něco tam akutně hrozí, ne? A když policajti kouknou na telku, tak vidí, že tam chodí stovky lidí, kteří jsou v ohrožení. Takže mi to hlava nějak nebere - něco je zakázané, ale vlastně na to všichni prdí, protože vědí, že se jim reálně nemůže stát víc, než dřív, dokud tam žádný zákaz nebyl. Chápu to dobře?
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Zákaz není zákaz14:31:24 05.04.2016
Ne, chápeš to naprosto špatně. Ale nehodlám zabředávat do dalších nesmyslných debat s tebou. Dej se k policii, budeš to tam pak moci kontrolovat sám, když ti to tak vadí. Nebo si stěžuj :-) Ale nenuť svoje hlouposti ostatním. Měj se, dále nereaguji.
odpovědět 
  Re: Zákaz není zákaz12:06:37 05.04.2016
Jako, ze by mel u kazde znacky se zakazem vjezdu stat policista? No, co se tu jeste nedozvime.. :)

No mozna by bylo nejlepsi, aby ke kazdemu jedinci nad 18 let byl pridelen jeden policista, ktery by ho ihned trestal jakmile by porusil nejaky nas zakon ci zakonem dany predpis.
odpovědět 
   Re: Zákaz není zákaz12:44:58 05.04.2016
Nepochopil... Takže ještě jednou: Masivně a vědomě porušovaný zákaz je buď úplná pitomost (a pak tam nemá být), nebo důležitá věc (a pak by měl být vynucován). Zatím to vypadá nejspíš na tu pitomost, a proto to ani policajty nezajímá.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Zákaz není zákaz13:56:51 05.04.2016
Neboj, pochopil ;). Toto co tu rikas, je tu tvuj nazor, nikoliv fakt. Na tento nazor mas samozrejmne narok.
Jen dodam, ze masivne se u nas kazdy den porusuje mnoho predpisu. Prikladem budiz rychlostni limity. O tom, zda je to pitomost ci ne, nechme rozhodovat lidi, kteri tomu rozumi (tim asi nebude osoba Jakuba Turka) a ne internetove postavicky sirici sve nazory a laicke domnenky jako fakta.
odpovědět 
     Opravník oblíbených omylů15:31:03 05.04.2016
Jen dodam, ze masivne se u nas kazdy den porusuje mnoho predpisu. Prikladem budiz rychlostni limity. O tom, zda je to pitomost ci ne, nechme rozhodovat lidi, kteri tomu rozumi

Hahahaha. 1) O rychlostních limitech nerozhodují lidí, kteří tomu rozumí, ale poslanci a senátoři. Až na jednoho nebo dva nejsou z bezpečnostně-dopravní branže, ale jsou to stejní chytráci a zároveň pitomci jako my, kteří jsme si je zvolili. 2) Masivní porušování rychlostních limitů se masivně potlačuje kontinulální represí policie, která na to vyčleňuje velké lidské i materiální síly.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Opravník oblíbených omylů16:21:43 05.04.2016
Ale, no tak... Touto retorikou muzes oduvodnit poruseni jakehokoliv pocinani, ktere tobe osobne z nejakeho duvodu nevyhovuje.

Finalni rozhodnuti (schvaleni zakonu) mozna udelaji politici, navrhy a podklady vychazi z odborne obce. Dnes je velmi popularni vse shazovat. Vetsinou se k tomu uchyli lide oplyvajici sladkou neznalosti a totalni neodbornosti nebo lide, kteri tim sleduji nejaky zamer.

Kdyz si na chvili stoupnes k silnici, tak v prubehu par minut napocitas desitky prestupku, tvuj argument je tedy dosti slaby.

Tim koncim (coz znamena, ze ani nebudu dale cist tvou odpoved).
odpovědět 
      Re: Opravník oblíbených omylů16:21:59 05.04.2016
Opět nemáš pravdu. Proces je sice takový, jak popisuješ, ale ti, co tomu podle tebe nerozumí, rozhodují na základě odborníky zpracovaných podkladů. Obvykle to probíhá tak, že co odborníci připraví, to politici schválí. Takže opravdu rozhodují odborníci, i když procesně možná nepřímo.
odpovědět 
       Re: Opravník oblíbených omylů17:21:45 05.04.2016
Proces je takový, jaký popisuji :-) Tak to asi tak procesně běží, ne?

Nic neshazuji. Samozřejmě že nějaký vliv na rozhodování o rychlosti na silnicích odborníci mají. Finální rozhodnutí je ovšem na politicích neboli nás voličích. Ukázalo se to teď přesně na pokusu o zvýšení povolené rychlosti na dálnicích na 150 km/h. Odborníci doporučovali její zvýšení, Parlamentem to prošlo a Senát to zatrhnul. V Senátu při tom sedí snad jen Huml z dopravní policie a veřejně se k tomu vyjadřoval Moos z dopravní fakulty ČVUT.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Opravník oblíbených omylů00:38:00 06.04.2016
1, hahahahaha nenene poslanci a senatori, ale lidi...ano Kubo ve volbach vzdy, sorry, ze si lidi volej idioty je uz jejich vec. Ted zas budou masirovani ucit se cinsky....tak tautau.
odpovědět 
  Re: Zákaz není zákaz00:33:35 06.04.2016
Jdi uz s tema zakazama do hajzlu....dik Kubo, pripomels mi Hrusinskeho....jdi s tou chemii do hajzlu:-)
odpovědět 

 A co na to říká ČHS?12:34:20 05.04.2016
Co na to říká ČHS? Na webu horosvaz.cz je jediná uzavírka napsaná na sektor "Šanův kout", kde je uzavírka do konce roku. Předpokládám, že tam něco spadlo a probíhá sanace a případná výměna jištění. Jinak v celé oblasti momentálně probíhá výměna jištění, ale to je standardně označeno smyčkou v prvnim postupovém jištění.

Lezci si jsou přeci vědomi, že horolezectví je činnost na vlastní nebezpečí a proto nás (alespoň nás s ČHSkou) to nemusí zajímat. Nás zajímají jen uzavírky uveřejněné na webu www.horosvaz.cz který je oficialní informační kanál ČHS.
Pavelodpovědět 
 Re: A co na to říká ČHS?13:40:50 05.04.2016
Jasně Pavle, tebe zákazová značka nemusí zajímat. Stejně jako když jedeš lézt někam autem, stačí, když máš v kufru lano, CHS kartičku a nemusíš ani rešit jednosměrky a zákazy vjezdu.
Bl.odpovědět 
  Re: A co na to říká ČHS?14:00:37 05.04.2016
Vetsinou tam ale takto autem dojede vice lidi a pri tom ty zakazy v tech jednosmerkach poruci, z cehoz naprosto logicky plyne, ze zakaz je pitomost.
uKba uTrekodpovědět 
   Re: A co na to říká ČHS?14:23:04 05.04.2016
Jj, třeba na ulici u nás před domem je zákaz zastavení. Z toho logicky plyne, že je to nesmysl. Sice je tam požární hydrant, ale což...
Bl.odpovědět 
    Re: A co na to říká ČHS?14:45:23 05.04.2016
Jenže v tom to případě je potřeba rozlišit situaci. Je rozdíl, když ti někdo porušením zákazu blokuje hydrant něbo tě nějak ohrožuje, a tím, když porušením zákazu vystaví zvýšenému riziku sám sebe. Oba zákazy by měli lidé dodržovat, o to se nepřu, ale důsledná kontrola policie a mastné pokuty by měly být v tom prvním případě, kdy tak chrání statní. Rozhodně bych neplýtval omezené zdroje policie na kontorlu toho, zda na sebe někdo nejde nechat spadnout šutr. Asi by se mi hrubě nelíbilo, kdyby policie hlídkovala na zákazu vstupu na cyklostezku kvůli ignorantům, kteří ohrožují maximálně tak sebe, a u školy, kde řidiči jezdí jak prasata a na přechodech děti nepouští, by nikdo nebyl.
odpovědět 
 Re: A co na to říká ČHS?21:44:32 05.04.2016
No spíš jsem chtěl poukázat na to že je to pitomost... Nebo mi cheš říct, že by se měly zavřít všechny skály, protože by tam nějakému lezci mohl spadnout šutr na hlavu ?
Na jaře je skoro každý vápno tak trochu štěrkoviště... ;) A uředníkova starost o bezpečí mě dojímá až k slzám... :D
Pavelodpovědět 
  Re: A co na to říká ČHS?16:50:31 06.04.2016
Co cekas? Spada to pod Beroun. Je kladna, ale stale zrejme relativne nizka pravdepodobnost, ze se tam muze vysypat nejaky sutr za coz pak pravne muze nest nasledky mesto Beroun. Das tam tedy primarne zakaz kvuli tomu, aby ses zprostil pravni odpovednosti a upozrnil lidi na fakt, ze tam na ne neco muze spadnout. Nebezpeci ale neni tak velke, aby si to vynucoval pomoci policejnich slozek a zaroven clovek, ktery tam vstoupi, je si vedom faktu, ze s vyssi pravdepodobnosti ho do kebule uderi kamen nez pri prochazce po parku.
odpovědět 

 A co na to říká ČHS?21:40:57 05.04.2016
Co na to říká ČHS? Na webu horosvaz.cz je jediná uzavírka napsaná na sektor "Šanův kout", kde je uzavírka do konce roku. Předpokládám, že tam něco spadlo a probíhá sanace a případná výměna jištění. Jinak v celé oblasti momentálně probíhá výměna jištění, ale to je standardně označeno smyčkou v prvnim postupovém jištění.

Lezci si jsou přeci vědomi, že horolezectví je činnost na vlastní nebezpečí a proto nás (alespoň nás s ČHSkou) to nemusí zajímat. Nás zajímají jen uzavírky uveřejněné na webu www.horosvaz.cz který je oficialní informační kanál ČHS.
Pavelodpovědět 

 Opatření Berouna15:57:05 06.04.2016
Zdravím,

podíval jsem se na opatření, kterým byl zákaz zaveden a podle mě není v souladu se zákonem. Neudělá s tím Svaz něco?
Syselodpovědět 
 Re: Opatření Berouna21:03:11 06.04.2016
jiný osoby s právním vzděláním si zase myslí, že je v pořádku. Svaz by proto měl určitě zahájit soudní při, se vším všudy (tedy i finančními výdaji), aby soud rozhodl (nejspíše to bude další právní názor). Doufám, že mezitím spadne kus skály a někoho zabije, potom by se soudní pře ještě mohla odehrávat, zda pojišťovna bude hradit nějaké plnění. Jojo, správní čecháčci, vést blbý pindy o tom, jak všechno vochcat a obejít zákazy a nepochopit, že tam asi je nějaké reálné nebezpečí.
odpovědět 
  Re: Opatření Berouna22:32:05 06.04.2016
Skála spadne bez ohledu na to, jestli je někde nějaký zákaz a co vidím z reportáže ČT, tak zákaz vážně někoho od chození po cestě moc neodradí.
Syselodpovědět 

 pojištění18:26:05 06.04.2016
Zdravíčko, tušíte někdo, jak je to s proplácením zdravotní péče/záchranných akcí pojišťovnou, když se tam někomu něco stane a třeba bude muset přijet sanitka/přiletět vrtulník? Bude to rozdíl, teď když je tam člověk vlastně protizákonně?
Kubaodpovědět 
 Re: pojištění21:00:43 06.04.2016
Zdravotní povinné pojištění (a tedy lékařská péče) neřeší, zda jsi konal zákonně či nezákonně. Ošetří tě vždycky. Jiné to může být u dalších plnění, když jsi pojištěný komerčně např. na ušlý zisk, škodu způsobenou jinému, škodu obecně apod. To se musíš podívat do své pojistné smlouvy.
Kuba Turekodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179554)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Flake Is Fake 6c Vrbovsko
Lora II 6c Vrbovsko
Fits My Style 6b+ Vrbovsko
Hugo 6b Vrbovsko
Mäusezähnchen VIIIa Schmilka
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! | RIP | RIP | Re: Ani | Ss | Ani | Re: masakr | Re: To není vše |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (91)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (11)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (8)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 372 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 323 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 293 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 271 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.