LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Paráda, už budu u kruhu! Ale proč je od kruhu vždycky bouldr?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
22.Slezáková 10774
23.Mokroluský 10766
24.Janošová 10748
Bouldry:
22.Šípek 9378
23.Urubčík 9375
24.Moravec 9350
Hory:
24.Novotný 3598
25.Čáp 3573
26.Kaván 3148

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140246 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Sportcentrum Forea - Lanškroun
ZŠ Komenského - Trutnov
(Sky Club Brumlovka - Praha - uzavřena) - Praha 4

Prodejny
HUDYsport - České Budějovice
HUDYsport - Karlovy Vary
HUDYsport - Hřensko

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra vydražil pro Člověka v tísni lezečky za 800 eur

Adam Ondra vydražil pro humanitární organizaci Člověk v tísni své lezečky z Dawn Wall za 800 euro, jak napsal před chvílí na Instagramu.

"Dražba skončila s 800 eury putujícími Člověku v tísni, s největší nabídkou od @barefoot_barbarian. Je to vlastně krasný příběh, neboť on a jeho rodina (foto;-)) byla v Yosemitech, když jsem vylezl Dawn Wall a nabídl mi pivo na oslavu mého přelezu," napsal na Instagram před chvílí Adam:

The auction has ended with 800 Euros going to Clovek v tisni (People in Need), with the highest bid by @barefoot_barbarian. Thank you so much Giuliano! This is actually a nice story as he and his family (pic;-)) were in the Valley during my ascent and offered me a beer after my ascent of Dawn Wall to celebrate. Drazba skoncila s 800 Eury putujici Cloveku v tisni, s nejvetsi nabidkou od @barefoot_barbarian. Je to vlastne krasny pribeh, nebot on a jeho rodina (foto;-)) byla v Yosemitech, kdyz jsem vylezl Dawn Wall a nabidl mi pivo na oslavu meho prelezu. Thanks to everybody who participated @okasl @samojasko @sushijohan @m_basler (I am soo sorry, the auction ended before you made the bid) @coxtimothy1 @jeroendutch1 and all the others!

A post shared by Adam Ondra (@adam.ondra) on




Dražba se konala od pondělního večera po 24 hodin na Instagramu, kde mohli zájemci přihazovat do komentářů pod příslušným Adamovým postem, viz článek na Lezci: Adam Ondra draží lezečky z Dawn Wall pro Člověka v tísni

sth   [úpravy] 09:29 29.03.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 ektor10:12:56 29.03.2017
800USD-800EUR
korodpovědět 
 Re: ektor10:17:32 29.03.2017
opravuji v titulku, díky.
 Standaodpovědět 
 Adam - výlupek všech ctností20:29:29 30.03.2017
- baletní škola ....Horáček .... ČvT emočení....... a co dál?
asi hledá cestu do ztraceného ráje, kdo bez hříchů, ať hodí k Ámen
Teaserodpovědět 

 Palec hore11:41:38 29.03.2017
Za mě rozhodně palec nahoru, diskuze pod původním článkem mě dosti znechutila. Zvlášť v lezecké komunitě...Dneska už je dobrý úmysl téměř trestným činem:(
 Hurvajzodpovědět 
 Re: Palec hore11:53:45 29.03.2017
Souhlasím, mě se tenhle čin taky líbí.
pavelllodpovědět 
 Re: Palec hore11:55:46 29.03.2017
Naprostý souhlas. Jsem ani nevěděl, že mezi lezci je tolik odborníků na neziskovky, uprchlíky, sociální dávky a etnické menšiny.
Tomášodpovědět 
  Re: Palec hore17:16:40 29.03.2017
Take se mi cin libi. Palec nahoru! Z diskuze pod predchozim clankem me mrazilo i presto, ze o lezecke komunite nemam zadne iluze.

Ty tebou citovani odbornici se uz nacpali i do teto diskuze :).
odpovědět 
 Re: Palec hore12:10:20 29.03.2017
Idea OK, recipient diskutabilni...
Jsem zvedavej, koho Big Adam obstastni supportem priste. Kazdopadne opoustim Church of AO ;-)
Papoušodpovědět 
  Re: Palec hore12:15:23 29.03.2017
To je jen dobře pro vás oba, podle mě. :-)
pavelllodpovědět 
   Re: Palec hore12:21:09 29.03.2017
Blbá adresa je prostě blbá adresa. Podle mě je škoda, aby si Mistr zadal s někym takovym :-)
Papoušodpovědět 
    Re: Palec hore12:40:22 29.03.2017
Myslím že AO má neupíratelné právo na to udělat ze sebe idiota..
Kennyodpovědět 
     Re: Palec hore13:51:18 29.03.2017
Ano, tak jako ty, idiote..
odpovědět 
      Re: Palec hore14:07:43 29.03.2017
Bohužel má Kenny pravdu.
odpovědět 
       Re: Palec hore14:45:59 29.03.2017
Jasne.. Kenny ma pravdu. Proc jako? Jedina fakticka pravda je, ze Adam udelal supr vec. Tak se totiz dobremu skutku rika. Mohl to udelat i jinou formou, ale to neni tak dulezite.
:)odpovědět 
        Re: Palec hore15:54:20 29.03.2017
Zřejmě to vidíme každý jinak. Pro velkou část lidí je pomoc lidem v některých problémových oblastech kontraproduktivní zlo, které jen generuje více a více lidí, kterým je potřeba opět pomoci. Takže z mého pohledu je podpora podobných organizací nemorální a špatná, produkuje jen další problémy, zejména v okamžiku, kdy by podobnou pomoc potřebovali děti u nás. Opravdu nechápu, proč posílat třeba prachy uprchlíkům do Sýrie, když tady někteří nemají na vozík, na potřebnou léčbu nebo se na protetické pomůcky nebo slepecké psy musí dělat dělat veřejná sbírka. Ale ono by to pak asi nebylo mediálně tak vděčné a tak přitažlivé pro sponzory. Třeba se o AO dočkáme i nějakého hollywoodského dojáku, kde AO vyrůstá v rozvojovém Česku, pak leze v Americe a nakonec prodává své lezečky, posílá americké peníze na Dálný východ a film uzavře romantické scéna AO se zachráněným opáleným děckem v náručí... Trapná podpora Horáčka a nesmyslná podpora neziskovek jako ČvT. No, alespoň že to klukovi leze.
odpovědět 
         Re: Palec hore16:10:23 29.03.2017
Alibisticky nazor ceskeho prizdisrace. Ze se na svete zvysuje pocet lidi, kteri potrebuji pomoc? No to je novinka. Clovek v tisni nedava hotovost, ale pomaha tem lidem v tisni se odlepit ode dna. Vis o tom naprosty hovno. Adame, parada!
ondreiyodpovědět 
          Re: Palec hore16:23:31 29.03.2017
Jasně, třeba podpora lidských práv v Lybii a organizací, co bojují v Lybii proti režimu, to je přesně to, co potřebujeme. Není nad to oslabit tam režim natolik, že není schopen efektivně kontrolovat své území a tak nechává značnou část pobřeží IS a jiným skupinám, které organizují dopravu uprchlíků ze severní Afriky do Evropy. To se vyplatí. Možná by měl prodat třeba i kalhoty, mohl by to pak poslat Šabatové, aby měli migranti a další nepřizpůsobiví lepší zastoupení a vyhlídky na bohatší život ze sociálních dávek.

odpovědět 
          Re: Palec hore16:30:44 29.03.2017
Z demografie.info o Africe:

Spolu s dovozem lékařské péče zde totiž nedošlo ke změnám v individuálním myšlení lidí, k socioekonomickým a hospodářským změnám. Přetrvávající vysoká porodnost je zde i nadále spojena s tradičními hodnotami, rozšíření antikoncepce je minimální. Tak začalo docházet k populační explozi a masivnímu populačnímu přírůstku. Hospodářská produkce oblasti je nedostatečná, dochází k devastaci orné půdy, občanským válkám, etnickým a náboženským konfliktům.
odpovědět 
           Re: Palec hore16:41:53 29.03.2017
Jenže tohle dobroserům nevysvětlíš... :-( Oni to raději budou podporovat dále. Jedni z hlouposti, druzí z naivity a pro třetí je to vítaný vývoj, protože čím více trpících a hladovějících, tím větší zdroje budou mít na starost.
odpovědět 
            Re: Palec hore00:40:22 30.03.2017
Nastesti tu jsou lide jako ty, kteri svou nezmernou inteligenci, rozhledem a znalostmi ten svet davaji do poradku! A pritom staci tak malo, otevrit Parlamentni listy, Aeoronet, procitat navrhovane personalizovane prispevky na FB a vse by slo hladce!
odpovědět 
             Re: Palec hore07:21:40 30.03.2017
Místo tvých nenávistnych příspěvku by jsi mohl argumentovat třeba statistikou o vývoji v těchto zemích a pozitivním vlivu těchto aktivit. budu hrozné rad pokud vyvrátis názor věcnými argumenty a ukážeš všem, ze se přispěvatel mýlí.
odpovědět 
              Re: Palec hore09:35:19 30.03.2017
Nenavistnych? Rika clovek, ktery nadava lidem s jinym nazorem do dobroseru :D
odpovědět 
               Re: Palec hore17:25:03 30.03.2017
Předchozí příspěvek jsem nepsal, ale budiž. A teď ty argumenty.....čekám.
odpovědět 
               Re: Palec hore18:02:27 30.03.2017
Nadává? Já myslel, že výrazy jako dobroser, sluníčkář nebo vegetarián jsou označení, ne nadávka.
odpovědět 
              Re: Palec hore09:39:19 30.03.2017
Btw. neni spatne si vlastne nejdriv zjistit neco o tom, co Clovek v tisni dela, pred vynasenim "nazoru" (a kde ze jsou k tem "nazorum" ta podpurna fakta? :) )
odpovědět 
               Re: Palec hore11:04:08 30.03.2017
Bohužel to víme. https://www.clovekvtisni.cz/
odpovědět 
           Re: Palec hore11:54:56 31.03.2017
Vono to mívá zpoždění, nejdřív se zlepší kvalita života, lék. péče etc., a až pak se dějou nějaké změny socio/ekomické, způsob života a tak. Otázkou je, zda tahle planeta unese to přechodné obobí.
k.odpovědět 
            Re: Palec hore16:20:38 31.03.2017
Některé oblasti více lidí prostě neuživí. Nikdy tam nebude dostatek jídla a vody pro všechny. O ostatních zdrojích platí to samé.
odpovědět 
            Re: Palec hore15:02:26 05.04.2017
deset dětí na rodinu by neuživila ani Evropa, natož ty státy, kam se cpe ČvT. Dokud je nebudou učit i demografii, jsou to všechno vyhozené peníze
odpovědět 
         Re: Palec hore16:23:14 29.03.2017
Tento názor fakt bolí...
Todpovědět 
         Re: Palec hore00:15:52 30.03.2017
No možná že jsou z AO počínání vlhký jeho chlebodárci - sponzoři. Neboť jeho dobroserské (podpora čVt) a správňácké (podpora Horáčka) aktivity koneckonců mediálně vděčné, že. Nakonec nejde o nic jinýho než o prachy...
Karel Mňauodpovědět 
          Re: Palec hore09:41:51 30.03.2017
Kam chlapi chodite pro template na tyhle prispevky? Temer identicke vyrazivo a obsahy sdeleni koluji napric netem. Kdopak tak silne ovlivnil vase nazory, ze je ted slychame nezmenene temer ze vsech stran?
odpovědět 
          Re: Palec hore11:01:12 30.03.2017
No nechci se AO dotknout, ale myslel bych si, že je na sponzorech životně závislý. AO umí lézt, ale co umí ještě dalšího, čím by se mohl živit? Pokud vím, tak lezení je pro něj vším a je to to jediné, co ho zajímá. A lezením jako prací se vydělávat moc nedá, bez sponzorů by to měl sakra těžké. Takže image je potřeba budovat, PR je nezbytné, bohatý Horáček, celosvětově známá ČvT... myslím, že naše názory ho zajímat nemusí, ani ty pochvalné, ani ty kritické.
odpovědět 
        Re: Palec hore00:12:59 30.03.2017
"dobrý skutek"... Rád bych znal Tvoji definici dobra. Nebo možná radši ani nee...
filodpovědět 
 Re: Palec hore13:05:33 29.03.2017
I za mě!
odpovědět 
  Re: Palec hore16:12:49 29.03.2017
Kolik peněz spolkne administrativa a propagace versus kolik peněz se dostane, tam kam má? Efektivita neziskovék je nízká a jsou to v některých případech nástroje pro obživu....AO ať si podporuje koho chce, mám svůj vlastní názor a takovéto příklady mne neinspiruji a spíše me zavádí ke zneužívání dobře myšlenky a dobrého jména. Ony ty solární panely je taky v principu správná věc, ale tak jak to bylo od začátku nastaveny, tak je to jenom tunel.
odpovědět 
   Re: Palec hore16:24:05 29.03.2017
Už fakt dost!
odpovědět 
    Re: Palec hore16:43:15 29.03.2017
Pravda bolí a tato informace se ti zřejmě nehodí do tvého ideologického krámu. Pokud sdílím tyto věci veřejně, tak musím počítat i s jiným názorem.,..
odpovědět 
     Re: Palec hore00:42:05 30.03.2017
:D
odpovědět 
   Re: Palec hore20:14:10 30.03.2017
Pro mě jsi akorát alibistiskej sráč, kterej si tu hledá důvody pro svojí lakotu.
Dušan K.odpovědět 
    Re: Palec hore08:26:04 31.03.2017
Nevíš nic, protože to nevíš. Ty jsi takový ten EU demokrat. U normálního člověka bych třeba očekával logicky protiargument, vyvracejici výše uvedeny výrok. Kde nic, tu nic. Proste urážky, nadávky, ocerneni člověka, nejlépe aby ho vyhodily z práce. Klasická taktika aktivistů, žijících z peněz někoho jiného. Takhle si to nějak představujes? A propo přispívám do trosku jiných spolku, kde je pomoc přímo adresována ke konkrétním případům- provoz kanceláře s jedním člověkem, minimální propagace. Proste činy ne slova.
odpovědět 
     Re: Palec hore příště Kalashnikov09:44:04 31.03.2017
Škoda že AO nedělá praktickou střelbu,nebo nějákou její odnož.Ono by se luxusně vyjímalo vydražení automatu známého pana konstruktéra na pomoc Africkým a Arabským uživatelům.Pod tou hlavičkou ČvT by to byla naprostá pecka :D I když takovej výrobek firmy Colt se v tý Arábii a Africe taky najde. Vydražení křusek....to bude jenom pár starejch kusů Ákáček a trochu čínskejch nábojů.Nic velkýho.
odpovědět 
     Re: Palec hore10:10:42 31.03.2017
ok, omlouvám se za nadávku, tvůj příspěvek je v týhle žumpě jeden z normálních. Stejně si ale myslím, že je to alibismus. Zrovna Člověk v tísni dlouhodobě prokazuje, že pomáhá v širokém spektru humanitárních katastrof. A efektivně. Jasně, když jezdí z evropy do Barmy, tak tam prostě jsou cestovní a mzdový náklady, na druhou stranu spousta těch mzdovejch nákladů jsou místní platy.
A protože na režii padne 30% tak do místa, kde bylo sucho nebo zemětřesení nepošleme těch 70%, protože to stojí 30% na režii? Sorry, to je alibistickej postoj.

Jako releventnější námitku beru, že humanitární pomoc často neřeší demografický vývoj, naopak ho zhoršuje. Postavíme nemocnici v chudé oblasti, tím se prodlouží délka života, tím se ještě zrychlí růst populace a je otázka, jestli to místní zdroje dokáží uživit. Ale to je filosofická otázka na jinou debatu.

Jinak ještě jednou omluva za nadávku, ujely mi nervy, když jsem pročítal příspěvky těch, co vidí migranta za každým rohem a proto blejou nenávistný kecy i pod článek o tom, že Adam udělal charitativní počin.
Takže Adame, za mě pochvala a nenech se odradit od toho, abys projevil veřejně svůj názor. Je to cenný zejména v týhle nenávistný atmosféře na sociálních sítích.
Dušan K.odpovědět 
      Re: Palec hore12:00:06 31.03.2017
Základní pravidlo racionálního dobroserství zní: "Mysli globálně, jednej lokálně."

Všechny tyhle organizace dělají přesný opak, takže za mně blbý:)
k.odpovědět 
       Re: Palec hore17:22:37 31.03.2017
Co je jako blbý? Že známý sportovec udělá charitativní dražbu to je blbý? Nebo že si vybere na co chce výtěžek věnovat? Mohl si vybrat mezi příspěvkem na kočičí útulek, příspěvkem nějaké církvi, příspěvkem na snížení státního rozpočtu, příspěvkem na podporu narkomanů v odvykací kůře, příspěvkem na slepý, handikapovaný nebo milion jinejch věcí. Vybral si humanitární organizaci, která v africe kope studny a staví školy.
Co je na tom proboha blbý? Blbý jsou na tom akorát ty kecy, který se tu strhly v diskusi. Kdyby přispěl na kočičí útulek tak by to bylo dobrý? Najednou mu nadáváte do dobrosera. Máte fóbii z migrantů, ale vadí vám, když nějaká organizace kope studny černochům v africe, aby měli vodu a nehrnuli se k nám?
Já ti řeknu, co vám vadí. Vám vadí, že se Šimon Pánek postavil v migrační krizi na stranu migrantů. A vod tý doby je dobroser, vlastizrádce a já nevím co. Vy jste zase užiteční idioti, ze kterejch maj radost v Kremlu. Končím, nemá to smysl.
Dušan K.odpovědět 
        Re: Palec hore19:09:45 31.03.2017
Děkujeme.
odpovědět 
        Re: Palec hore22:54:00 01.04.2017
tak si představ takové např. hraboše... přemnoží se na poli, všecko tam vyžerou. protože ti jich bude líto tak jim otevřeš sýpku... oni se v ní přemnoží ještě víc než na tom poli, všecko tam sežerou, aby neměli hlad tak si je vemzmeš dom...
klasikodpovědět 
        Re: Palec hore09:19:18 02.04.2017
Ty to hodně nedáváš, viď? Ty máš pocit, že jsi na straně dobra, tak můžeš vést svatou válku proti xenofobům etc.? Klidně si jí veď, ale je dost vtipný, přečtu-li si svůj předchozí komentář a tvoji reakci na něj, tak tvoje reakce reaguje na nějaké tvoje smyšlenky, který v mým komentáři, ale vůbec nejsou.
P.S.: Stejně jako AO má svatý právo, dávat příspěvky komu chce, tak já mám svatý právo kritizovat koho chci, za co chci, tomu se říká demokracie a svoboda projevu, obzvláště pokud je to za počin provedený ve veřejném prostoru.
k.odpovědět 

 good job16:06:26 29.03.2017
Adys super prace, jen tak dal.
wondrisodpovědět 
 Re: blow job00:17:55 30.03.2017
Joo přesně, super práce "Adys"! Ještě se chvíli snaž a možná že i brzo nafasuješ nový růžový lezačky!!!
generální manager La Botaodpovědět 
  Re: blow job00:43:40 30.03.2017
Tak to kluci vyblejte z ty hlavy rovnou. Pekne naprimo vypuste ten proud te nenavisti a frustraci, proc to delat takhle neprimo..?
odpovědět 

 dobrý skutek / skrytá agenda09:09:12 30.03.2017
Uděláš dobrý skutek skrze naši organizaci? Ty nechceš? Jsi zlý člověk!
Otázka pro diskutující: Je dobrý skutek, že rusové chrání "své občany" na ukrajinském území? Řekněme, že ano, ale je za tím agenda, která může být zlá. Člověk si musí být hodně jistý co je skrytá agenda organizací, než je podpoří. Každý se totiž tváří svatě.
Příklad. Na východ do muslimských zemí tečou různými cestami mraky peněz na pomoc obyčejným lidem. Jenže spousta těch organizací má přímo zakázané podporovat místní křesťany. Protože by to vypadalo, že západ chce ideologicky ovládnout východ. Takže různé organizace ve výsledku páchají ještě větší zlo na těchto nejvíc utlačovaných, protože posilují jejich utlačovatele a je nechávají bez pomoci. Pomoc těmto lidem se pak musí uskutečňovat tajně. A takový informace se k lidem ani nedostanou. Podporují to pak jen ti, kteří si dají práci jít až k jádru věci a aktivně a inteligentně o to sami od sebe usilují. barnabasfund.org
Arthurodpovědět 
 Re: dobrý skutek / skrytá agenda09:32:26 30.03.2017
Aneb svět je složitej.
Z čehož se taky dost často dělají dost zjednodušené, nekorektní závěry. Třeba že pak nejde rozlišit mezi lepším a horším; že i to lepší má nějaké negativní konsekvence, a tudíž nic není dobré. Takže všechno je špatné, a to původně horší je pak docela přijatelné. To jsou paradoxy. Nebo že pak je lepší nedělat nic, když nic není absolutní.
Hledat nějaké mouchy na čemkoli pozitivním a tím relativizovat, to je v poslední době dost frekventovaná strategie. Čímž nechci říct, že dražení lezeček pro ČvT je samo dobro. Ale těch vášní je tu v diskusi kvůli tomu snad až moc.
P.odpovědět 
  Re: dobrý skutek / skrytá agenda10:09:18 30.03.2017
Ano, proto píšu aktivně a inteligentně podporovat něco co jsem si osobně a důkladně ověřil. Ne třeba jen na základě pocitu viny že když nedám vypadám zle. Já třeba nedávám na tříkrálovou sbírku. I za cenu že nebudu mít na dveřích K+M+B, a vypadat jako lakomec. Katolická církev totiž používá toto dobro současně k propagaci své organizace. KMB na dveřích je nenápadná manipulace, jak tě přitlačit.
Určitě lze činit dobro i bez toho, že bych musel podporovat organizace, jejichž agendu buď neznám (i tu skrytou, ne to co mají na webu), nebo se s ní neztotožňuju. To na co apeluju (a přeju to i AO) aby si lidi dali práci v těch mracích informací, misinforamcí a někdy vyloženě manipulacích, jít k jádru věci a dělat skutečné dobro. Nenechat se zlákat povrchním apelem na image přívětivého člověka.
Arthurodpovědět 
  Re: dobrý skutek / skrytá agenda10:37:31 30.03.2017
To je napsaný naprosto přesně a dokonce si myslím, že vytváření a přiživování popsanýho řekněme "zmatku hodnot" je jednou ze zásadních komunikačních technik např. kremelský propagandy.
honzaodpovědět 
   Re: dobrý skutek / skrytá agenda12:06:26 30.03.2017
Re Honza.
Ano, ty jsou na to vyloženě specialisti :-)
Arthurodpovědět 
 inteligent má mé názory09:48:54 30.03.2017
Je zajímavé, jak se tyhle diskuze (Člověk v tísni, podpora sběru podpisů pro Horáčka) hemží sebeoznačujícími inteligenty. Dunning-Kruger hadr..
odpovědět 
  Re: inteligent má mé názory10:24:33 30.03.2017
Je zajímavé, že málokoho napadne prostě jít, vzít 800 eur a něco osobně a v tichosti podpořit. Bez toho, že bych musel mít někde fotku, která ukazuje, jaký jsem to dobrý člověk.
Že nás k tomu musí dokopat různé organizace, které ani pořádně neznáme. Kromě toho, že si o nich přečteme něco na webu.
Třeba je to ale v případě AO jinak. To by musel říct on.
Arthurodpovědět 
   Re: inteligent má mé názory10:28:55 30.03.2017
Si představuju, že ho někdo z ČvT oslovil a požádal. A on je neposlal do háje, protože je mladej a neokoralej. A teď si to po zásluze schytává.
Možná to bylo jinak, ale tohle se mi zdá jako scénář asi nejpravděpodobnější.
P.odpovědět 
    Re: inteligent má mé názory10:37:01 30.03.2017
Po zásluze schytává? Od koho? Od zdejších diskutérů?
odpovědět 
    Re: inteligent má mé názory10:42:04 30.03.2017
Ano, taky si to myslím. V jeho věku bych dopadl stejně. Vůbec bych o tom nepřemýšlel do hloubky. Chápu ho. Proběhne ti hlavou třeba: když řeknu "Ne, chci si to důkladně rozmyslet" tak někde napíšou že AO nechce podpořit lidi v tísni. To zní strašně...
Na tohle právě ty organizace hrají.
Arthurodpovědět 
     Re: inteligent má mé názory11:02:45 30.03.2017
Takže když teď přijdou Lékaři bez hranic, aby vydražil slipy, ve kterých lezl 3. délku, tak budeme dražit slipy?
odpovědět 
     Re: inteligent má mé názory11:22:41 30.03.2017
To jsou mi konstrukce :)
odpovědět 
    Re: inteligent má mé názory10:52:52 30.03.2017
Takže to vlastně můžeme být rádi, že ho neslovil IS nebo Al-Káida.
odpovědět 
    Re: inteligent má mé názory11:04:15 30.03.2017
Ano, tak to Člověk v tísni dělá. Stejně jako všechny normální neziskovky, které neslouží pouze k odlévání peněz mimo daňové povinnosti.

Také jim občas něco dáme. Přijde mi, že je to jedna ze dvou nebo tří nejlepších organizací ve svém oboru u nás - transparentní, s jasnými cíli, mimo denní politický provoz, ale jasně politicky profilovaná. Navíc s vedením, kterému můžu věřit, a lidmi, které některé znám osobně.

(Myslím, že tak nějak se rozhodují všichni, kteří podporují nějaké bohulibé cíle, ať je to podpora lidských práv, hmotná pomoc, ochrana přírody, psi, nemocní, vzdělání...)

Kuba Turekodpovědět 
     člověk v tísni a imigrace12:36:13 30.03.2017
Jistě si je každý kdo podporuje tuto organizaci vědom, že jejich peníze budou vynaloženy kupř. na integraci migrantů do evropských zemí. Včetně těch zastávajících Islámskou ideologii.
Zodpovědnost na vaší hlavu...
Arthurodpovědět 
      Re: člověk v tísni a imigrace13:33:52 30.03.2017
Ano, jsme si vědomi, na co jde naše podpora.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: člověk v tísni a imigrace18:05:22 30.03.2017
Už jenom to, že ty lidi znáš a jsi s nimi přátelském kontaktu naznačuje, co jsou zač. Nikdo normální by tě nerozdýchal.
odpovědět 
        Re: člověk v tísni a imigrace18:21:05 30.03.2017
Ono to i vysvětluje způsoby podání té správně pravdy
odpovědět 
        Re: člověk v tísni a imigrace21:17:05 30.03.2017
Jak jsi přišel na to, že jsem s nimi v přátelském kontaktu? Jestli takhle kreativně Trumpovsky pracuješ s informacemi, tak je jasné, proč od Tebe čteme takové nesmysly.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: člověk v tísni a imigrace08:54:52 31.03.2017
Prosím tě Turek, ty ho zase chytáš za slovíčko. Napsals: Navíc s vedením, kterému můžu věřit, a lidmi, které některé znám osobně.

Tak z něj nedělej idiota, že napsal že jsi s nimi v přátelském kontaktu. Když jim věříš a osobně je znáš, tak není hovadina to z toho odvodit.
Z čeho se vlastně vykrucuješ?
Raději si nastuduj Islámskou ideologii. Je tu snaha jí integrovat do naší společnosti, tak ať víš do čeho jdeš.
s p u r g e o n @ c e n t r u m . c zodpovědět 
          Re: člověk v tísni a imigrace09:01:59 31.03.2017
To víš, to je ta Turkova logika. Třeba je to tak, že se s těmi lidmi zná osobně a není s nimi v přítelském kontaktu. V jakém kontaktu tedy s nimi je? Pokud ne v přátelském, tak nepřátelském? Pokud bychom tedy vyloučili ten přátelský, dostaneme se k tomu, že Turek přispívá humanitární organizaci a považuje ji za jednu z nejlepších a zároveň je s vedením v nepřátelském kontaktu :-)

Jo jo, psát si s Turkem je zábava.
odpovědět 
           Re: člověk v tísni a imigrace09:22:32 31.03.2017
Přesně tak, je fakt mimo. Nejen ohledně komunikace.
Arthurodpovědět 
           Re: člověk v tísni a imigrace19:25:19 05.04.2017
To je fakt ulet, co pak nam tu sem zavytalo za exoty...
odpovědět 
          Re: člověk v tísni a imigrace11:06:09 31.03.2017
Nevykrucuju. Znám je. Osobně je znám. Nejsme přátelé. Chápeš?
Kuba Turekodpovědět 
           Re: člověk v tísni a imigrace11:57:41 31.03.2017
A jé je, zase začínáš? Nikdo nepsal, že jste přátelé. Čti pořádně.
odpovědět 
            Re: člověk v tísni a imigrace12:23:15 31.03.2017
Být v přátelském vztahu = být přátelé. Aspoň v řeči našeho českého kmene. Možná jsi u té muslimské čtvrti ztratil cit pro češtinu, tak bys ho měl zase rychle získat, nebo budeš vyvozovat z řeči něco, co v ní není.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: člověk v tísni a imigrace19:08:14 31.03.2017
Tak to máš tu češtinu nějakou pomotanou. Ne, takto to rozhodně není. Že mám třeba s ředitelem naší školy přátelské vztahy rozhodně neznamená, že je to můj přítel nebo kamarád.
odpovědět 
              Re: člověk v tísni a imigrace23:11:47 31.03.2017
Kdo mi to píše?
Kuba Turekodpovědět 
               Re: člověk v tísni a imigrace11:17:39 01.04.2017
Anonym, ignoruj mne. Ideálně vždy, ale to asi nedokážeš :-(
odpovědět 
                Re: člověk v tísni a imigrace19:26:06 02.04.2017
Zkus to same vuci Turkovi nebo jeste lepe vuci uplne vsem :)
odpovědět 
               Re: člověk v tísni a imigrace14:50:51 05.04.2017
Když pod tím není Arthur, tak to nejsem já
Arthurodpovědět 
   Re: inteligent má mé názory10:35:23 30.03.2017
A jak výš, že to málokoho napadne? Podstata podpoření v tichosti je, že se o tom nikdo nedozví, tedy ani ty, abys pak o tom mohl dělat soudy.
odpovědět 
    Re: inteligent má mé názory10:58:42 30.03.2017
Ano máš pravdu. Nemůžu to vědět jestli jich je málo. Třeba se mýlím a je jich hodně. Na druhou stranu jak víš ty, jestli je jich málo nebo ne? Když o tom taky nevíš. Třeba jich málo je. Nebo ty víš že ne? Nebo mně chceš jen chytit za slovíčko? Pointa o čem píšu je jiná, než statistika.
Pointa je, ať si to dělá každý jak uzná sám, ale já vyzývám k tomu, abychom investovali do toho, co důkladně známe. Namísto abychom se nechali do něčeho vtáhnout nějakým apelem organizací, jejichž agendu, hlavně tu skrytou, ani neznáme. A to přeju AO, ať už to v této situaci udělal nebo ne.
Arthurodpovědět 
     Re: inteligent má mé názory11:24:43 30.03.2017
Ja narozdil od tebu tu o tom ale nic neprohlasuju a uz vubec ne na zaklade nejakych mych podivnych nedokazatelnych vnitrnich konstrukci :)
odpovědět 
      Re: inteligent má mé názory11:59:35 30.03.2017
Ty jsi už dělal statistiku, abys mohl dojít k závěru, že neplatí můj předchozí výrok? Proč říkáš, že je to nedokazatelné? Tohle je naprosto dokazatelné! Ano, máš pravdu v tuto chvíli je to jen můj neobjektivní názor, jen neověřená teorie, kterou ale lze objektivně potvrdit nebo vyvrátit. Jestli máš na to čas, tak prosím... pak se můžeme bavit dál a objektivně. Rád přehodnotím svůj výrok na základě tvého objektivního průzkumu.

Jakým způsobem šíříš dobro ve světě ty? Finančními dary organizacím? Jaké bys doporučil? Nebo jinak?
Arthurodpovědět 
       Re: inteligent má mé názory12:17:43 30.03.2017
Aha, takze tu mame Zemanovsky a Trumpovsky pristup k informacim. Co na tom, ze to co tvrdim vubec nemusi byt pravda a sam vlastne vubec nevim zda to je pravda... Dokud mi nikdo me klidne totalne nesmyslne vyroky nevyvrati, jsou pravdive, kdyz vyvrati stanou se "alternativne pravdive" Hlavne pak na tom stavet dal, to jo! :)
odpovědět 
        Re: inteligent má mé názory12:44:23 30.03.2017
Nestavím na tom výroku. Rád se ho kvůli tobě vzdám. Tímto se ho vzdávám a prohlašuji ho za neplatný! Už je to v pohodě?

Myslíš, že je dobré podporovat organizaci, která se stará o integraci migrantů do Evropy, včetně těch, co zastávají islámskou ideologii?
Já jsem třeba žil dlouho ve VB. Svýho času i nedaleko muslimských čtvrtí v Londýně. Takže já na to určitý názor mám.
Co ty na to?
Arthurodpovědět 
         Re: inteligent má mé názory14:07:53 30.03.2017
Takze jestli tomu rozumim dobre, tak je lepsi, kdyz se lide neintegruji a vytvari si komunity sami pro sebe?
odpovědět 
          Re: inteligent má mé názory14:13:19 30.03.2017
To říká kdo? To je tvůj názor?
Arthurodpovědět 
           Re: inteligent má mé názory14:28:18 30.03.2017
Tak pak nerozumim tomu, proc je treba opakovane zduraznovat to, jestli jsme si vedomi, ze CvT se stara o integraci...
Btw. Co to znamena dlouha doba? Co to znamena muslimska ctvrt?
odpovědět 
            Re: inteligent má mé názory15:03:43 30.03.2017
Ty mi vysvětli tohle: Imigruje muslim do Evropy. Jeho ideologie, které pevně věří, mu říká, že lidi okolo něj jsou morálně zkažený a ideologicky zvrácený. Nedokáže si představit, že by se s lidmi okolo něj přátelil jako by bylo vše v pohodě. Považuje za urážku jeho boha i jeho víry, když někdo nevěří v boha Islámu a odmítá uznat, že Mohamed je nevyšší prorok a že jeho učení musíme poslouchat a naplňovat v praxi. Ideologický postoj a způsob života průměrného českého ateisty považuje vyloženě za zlo, které je třeba ze světa odstranit. Věří, že je jeho povinnost obrátit tyto lidi na Islámskou víru, nebo si je podrobit.

Možná mi řekneš, že to je můj „smyšlený konstrukt“, že takhle někdo přemýšlí. Až pojedu do VB, tak můžeš jet se mnou. Osobně ti můžu představit takový lidi a můžeš se jich zeptat, jestli je pravda, že takto smýšlí. Znám je osobně, takže nebude problém některé vyhledat a zeptat se jich.
Nebo mi řekneš že takových je málo. Ano, není jich zas tak moc (kdo ví), o tom se hádat nechci. Ale co právě s těmi, kteří takto smýšlí?

Teď ta otázka: Jak přesně budeš postupovat v integraci takového člověka do českého prostředí a kultury? Jak můžeš zaručit, že bude ochotný se vzdát svých extrémních postojů a integrovat se tak, jak si to představujeme my? Nebo mu snad chceš vnucovat svojí kulturu a svoje ideologický názory?

Pokud nemáš moc jeho postoje změnit, tak je potom zodpovědné se mu snažit pomoci se usadit v takovém prostředí, které je neslučitelné s jeho ideologíí? Není to nakonec i vůči němu nefér se ho snažit integrovat? Protože kdybychom byli upřímní, tak bychom mu měli říct, co my si pod tou integrací vlastně představujeme, co od něj očekáváme a nechat ho se svobodně rozhodnout, jestli o to stojí. Ať se rozhodne, jestli je to prostředí vhodné pro něj.
Dělají to tyhle organizace? Jednají s nimi na rovinu?
Arthurodpovědět 
             Re: inteligent má mé názory15:44:48 30.03.2017
Ziju v Londyne trinact let, ale na tohle se snad da napsat jen, ze tvoje problemy bych vazne chtel mit...

Ale ted vazne, znam mnoho lidi v cechach, se kterymi krome statni prislusnosti nemam nic spolecneho. Rozhodne se desim toho, ze bych mel mit stejny hodnotovy zebricek, jako cela rada mych spoluobcanu. Co stim? Mam extremni nazory ja nebo oni? Koho bude lepsi integrovat? Ma to vubec cenu? Jak daleko by se melo zajit?
odpovědět 
              co je integrace?16:32:30 30.03.2017
To mi právě uniká, smysl toho finančně podporovat organizace, který mají takový cíle. Co to vlastně znamená někoho integrovat? Že musí přijmout určitý styl života? Je integrace odmítání segregace? Jazyk, zaměstnání a společný soubor hodnot? Přijetí multikulturního přístupu, který propůjčuje sociální a politický vliv jednotlivým menšinám? (viz web člověka v tísní)
Co vlastně podporují? Odmítání segregace tedy znamená, že zakážou muslimům vytvářet vlastní komunity? Nebo je pozvou na přednášku proč je lepší to nedělat?
Do čeho ty prachy vlastně jdou?
Arthurodpovědět 
               Re: co je integrace?17:25:51 30.03.2017
Jestli tě to opravdu zajímá, stačí zavolat do Člověka v tísni. Oni Ti to tam rádi řeknou.
Kuba Turekodpovědět 
                Re: co je integrace?21:00:55 30.03.2017
Německá prokuratura obvinila z pokusu o vraždu 18letého Němce s marockými kořeny Saleha S. V Hannoveru hodil dva Molotovovy koktejly v nákupním středisku, aby zabil “nevěřící“. Salehova o dva roky mladší sestra Safia zase pobodala policistku.

Nějak se ta integrace v Evropě obecně nedaří. Ale snad se to teď změní, když AO a Kuba Turek do toho nalejou nějaký prachy..
odpovědět 
                 Re: co je integrace?21:05:03 30.03.2017
A to si jeste nezabrouzdal do zapisu o zlocinech rodilych evropanu... Radeji to necti, nebo ztatis iluze i o sobe ..
odpovědět 
                  Re: co je integrace?21:36:13 30.03.2017
Záměrně mlžíš? Chceš tvrdit, že nevidíš v současné době rozdíl mezi ideologickým zločinem a kriminalitou? V muslimských zemích mají taky kriminalitu. Plus Islámskou ideologii. Ano, Evropa má historii vydlážděnou ideologickými zločiny. Ale násilným ideologiím je třeba se bránit. Ne je integrovat. Díky bohu je třeba nacismus protizákonný. Kdo tvrdí, že Islám je mírumilovná ideologie, slučitelná s demokracií a že jí pouze zneužívají extremisti nikdy nečetl Korán.
Můžu snad alespoň doporučit nějakou literaturu:
Understanding Islamic Terrorism: The Islamic Doctrine of War, Patrick Sookhdeo
Global Jihad: The Future in the Face of Militant Islam
A Pocket Guide to Islam
Fighting the Ideological War: Winning Strategies from Communism to Islamism
Arthurodpovědět 
                   Re: co je integrace?09:57:02 31.03.2017
Kdyby si mel s koranem a islamem pravdu, tak uz jsme, vzhledem k mnozstvi muslimu na svete, vsichni mrtvi.
odpovědět 
                    Re: co je integrace?10:05:00 31.03.2017
Většina nebere učení mohameda tak vážně. Jenže v tom učení to je. To je ten problém. Nastuduj si to. Jde o tu ideologii, která je difinovaná v koránu, ne o to, že díky bohu jí lidi důsledně neuvádí v praxi. Smutná pravda je, že ti co považujeme za extremisty jsou jen důslední v naplňování učení mohameda.
Arthurodpovědět 
                     Re: co je integrace?11:10:23 31.03.2017
Četl jsi kromě Koránu také další náboženské knihy? Třeba Talmud? Bibli?
Kuba Turekodpovědět 
                      Re: co je integrace?11:55:39 31.03.2017
Ale jo, tam jsou také hezky hnusné věci. Ale mohl bys porovnat, kolik násilných akcí a nebo teroristických akcí bylo třeba v posledních deseti letech spácháno ve jménu islámu, a kolik ve jménu křesťanství? Umírajících s Aláhem na rtech bylo poměrně hodně. Kolik lidí se odpálilo a křičelo při tom Ámen nebo Ježíš je veliký?
odpovědět 
                       Re: co je integrace?12:20:06 31.03.2017
Jenom hrubý odhad: V Evropě zahynulo za posledních 40 let o jeden až dva řády víc lidí díky řádění křesťanských a také ateistických teroristů s křesťanskými kořeny, než rukama islámských teroristů.

Tak třeba: IRA (Irsko a Británie), Baskové (Španělsko), Skotové (Británie), Rote Brigade (Německo a severní Evropa), francouzské studentské hnutí (Francie), KGB a její klony (po celém světě), Šakal (po celém světě), Pohraniční stráž (Železná opona)...
Kuba Turekodpovědět 
                        Re: co je integrace?13:24:57 31.03.2017
Přesně tak. A v podstatě jsou to všichni zločinci a masový vrazi, kteří se za nějakou ideologii schovávají. Nevím, kolik lidí zažilo ve škole nějaký druh šikany, ale úplně selským rozumem, když např. Nejste ta první generace, ale druhá (většina teristů na západě jsou rodilý evropané)a od malička vnímáte, že se od vaší rodiny všichni distancují, nejen slyšíte, ale i čtete spoustu článků o tom, jak jste špatní, vaše náboženství je špatné, tak pokud nejste silná a morální osobnost, ale spíš někdo emočně labilní, tak úplně chápu, že se pak třeba dostanete k tomu, že chcete spáchat něco jako teroristický útok. Vůbec neobhajuju teroristy, ani Korán. Nechápu jak někdo může věřit Koránu, když je v porovnání s Biblí jen dílem jednoho proroka. Mě z toho vychází to, že je asi spousta muslimů silná a velice morální, pokud těch teroristických útoků je tolik, kolik jich je... Být pod takovou nenávistí a nic nespáchat je celkem obdivuhodné.
A teda ČVT řeší i jiné věci než...
Valmarodpovědět 
                         Re: co je integrace?16:14:11 31.03.2017
To máš stejný, jako kdyby se 50 milionů bílejch evropanů v posledních padesáti letech přestěhovalo na střední východ. Taky je místní nebudou mít rádi, budou je odstrkovat, šikanovat atd.

Problém je v odlišnosti a množství. Odlišný člověk má těžkej život od školky do rakve. Množství je pak roznětka sporů se špatným koncem. Pokud jeden Mustafa dělá na rohu kebab, je to docela fajn a nikoho to netrápí. Pokud těch Mustafů jsou miliony, začnou si brát životní prostor původního obyvatelstva. Světe div se, že se mu to nelíbí.

Stejnak je to s bílejma evropanama. Rozlejzali se po celým světě, nejednu civilizaci vyhubili.

Ve skutečnosti je to jenom o síle, idealismus nepřekoná zvířecí instinkt nejnebezpečnějšího zvířete na planetě Zemi. Instiknty nefungují pouze u jedinců s poruchou. Jedinci s poruchou jsou z pohledu evoluce určeni k zániku, ani příroda či Bůh (jak je libo) nesnáší odlišnosti.

Podporování multikulti je pak něco jako evoluční sebevražda.




r.odpovědět 
                          Re: co je integrace?16:19:15 31.03.2017
Bacha na tu evoluci, na kterou se odvoláváš. Ta ti dokáže bejt teda potvora, až z tebe udělá blbce ajncvaj.
Kuba Turekodpovědět 
                           Re: co je integrace?21:15:40 31.03.2017
Děkuji za varování, uz se stalo a bylo to hodně rychlé. Jinak kromě stírání diskutujiciho, nechceš raději argumentovat ?
r.odpovědět 
                            Re: co je integrace?21:20:03 31.03.2017
Nechce. On totiž Kuba Turek je o tolik chytřejší a má o tolik lepší rozumové schopnosti, že u něj pravděpodobně ta evoluce už proběhla a nechce ztrácet čas obyčejnými lidmi.
odpovědět 
                             Re: co je integrace?23:14:10 31.03.2017
V tomto jsem asi chytřejší, protože napsat tohle v souvislosti s evolucí, je opravdu hovadina: "ani příroda či Bůh (jak je libo) nesnáší odlišnosti."
Kuba Turekodpovědět 
                              Re: co je integrace?11:16:35 01.04.2017
Já vím, že jsi chytřejší. A hezčí. A milejší. A vůbec, dostal jsem vedle tebe komplex méněcennosti, jdu se spláchnout.
odpovědět 
                               Re: co je integrace?22:41:58 01.04.2017
No hurá! Další troll pryč.
Kuba Turekodpovědět 
                              Re: co je integrace?20:26:46 04.04.2017
Tak je velice pravděpodobné, že jsi chtyřejší než já. Já jsem jenom standardní debil. A evoluce nejspíš opravdu miluje poruchy, které vedou k vlastnímu zániku.
r.odpovědět 
                        Re: co je integrace?16:19:14 31.03.2017
O to ale nejde, srovnáváš nesrovnatelné. Konflikty byly a budou, ale v zásadě se jedná o boj jedné malé (v porovnání třeba s celou evropskou populací) skupiny proti druhé a má to konkrétní cíl a obvykle se odehrávalo/odehrává na konkrétním území. Kdežto současné tažení IS, Al-Kaidy a podobných je obecně tažení proti celé západní kultuře. Asi jediné přirovnání bych viděl křížové výpravy, ale ty byly staletí zpět a dnes jsme někde trochu jinde, stačí se podívat například na tolerantnost - kolik funkčních mešit, kde muslimy nikdo neomezuje, je v Evropě a kolik kostelů je například ve zmíněné Sýrii?
odpovědět 
                         Re: co je integrace?16:32:26 31.03.2017
A třeba rekonkvista? Liberální islámsko-křesťanské prostředí před ní, a agresivní křesťanské vytlačení kultivovaných a tolerantních Arabů z Pyrenejského poloostrova?
odpovědět 
                          Re: co je integrace?15:18:37 05.04.2017
Pyrenejský poloostrov nikdy nebyl čistě arabský - Arabové tam byli vládnoucí menšinou. Takže snaha o odstranění arabského vlivu po vítězství reconquisty byla jen logickým důsledkem nové vládnoucí třídy - asi jako když ti samí Arabové od sedmého století postupně islamizovali severní Afriku a právě to Španělsko. Prostě se změnil režim. Církev ať křesťanská, tak muslimská (konfuciánská, hinduistická i animisté) vždy sloužila k posílení stávajícího pořádku.

Tím samozřejmě platí, že pokud by se reconquista nezadařila, Španěláci by mluvili arabsky a modlili se k východu. Ale na to tam byli moc krátce
odpovědět 
                         Re: co je integrace?17:46:17 31.03.2017
V Sýrii bylo před válkou hodně křesťanských kostelů.
Kuba Turekodpovědět 
                          Re: co je integrace?19:08:48 31.03.2017
Ale už není...
odpovědět 
                           Re: co je integrace?23:15:02 31.03.2017
Když je deklarovaný ateista podporovaný Rusáky rozstřílel, tak už tam nejsou.
Kuba Turekodpovědět 
                            Re: co je integrace?12:42:11 01.04.2017
A co Palmýra? Taky ateista a Rusáci? A co na to NATO? A Francouzi? A Turci? A Kuba Turek?
odpovědět 
                             Re: co je integrace?16:14:41 02.04.2017
Palmýra je křesťanský kostel?
Kuba Turekodpovědět 
                              Re: co je integrace?19:09:08 05.04.2017
Dopln si vzdelani. Palmyra byla historicka pamatka zarazena na seznam UNESCO, kterou z vetsiny znicilli muslimove z IS, jelikoz urazela jejich viru.
odpovědět 
                            Re: co je integrace?07:49:45 02.04.2017
Lháři.
odpovědět 
                            Re: co je integrace?15:19:53 05.04.2017
ty seš turku fakt debil
odpovědět 
                        Re: co je integrace?14:05:46 05.04.2017
"Jenom hrubý odhad: V Evropě ...Pohraniční stráž (Železná opona)..."
Kuba Turek

A co z toho prosím tě plyne? Že pokud existují evropané, kteří používají ideologii k potlačování svobod jiných, k ospravedlnění násilí (ať už něco překroutí, nebo opravdu vychází z určitého systému učení), tak to ospravedlňuje podporu lidí, kteří zastávají další zvrácenou ideologii jako je Islám? A proto ji máme integrovat do naší společnosti?
Co je to za blbost? Takže snad platí "už je tu dost násilí, tak proč si nepřidat další"? Copak nevidíš tu hloupost?
Všem těm ideologiím, které mají ve svém učení nesnášenlivost, příkazy podmanit si a utlačovat lidi jiných vyznání (Islám), se musíme bránit a ne je integrovat. A je nakonec jedno odkud a jak se tu vzaly.
Četl si Korán?
odpovědět 
                         Re: co je integrace?21:27:39 05.04.2017
Ano četl. Samozřejmě ne se všemi hadísami a sírami a už vůbec ne se všemi tafsírami. Proč se ptáš?
Kuba Turekodpovědět 
                          Re: co je integrace?21:59:35 05.04.2017
Pokud jsi to opravdu četl, důsledně a pozorně a přijde ti tahle ideologie hodná integrace do evropské společnosti, tak už se neptám na nic. Tady pak jakákoli další debata pozbývá smysl.
Arthurodpovědět 
                       Re: co je integrace?13:09:11 31.03.2017
Preci neni problem si nejaka cisla vygooglit.
Treba tady http://www.datagraver.com/case/ people-killed-by-terrorism-per-year-in- western-europe-1970-2015
(Dve mezery).
Staci se podivat treba na LRA, pro porovnani, jak militantni muzou byt i jine nabozenstvi.
odpovědět 
           Re: inteligent má mé názory14:30:57 30.03.2017
Nejsem sice ten, kdo polozil otazku. Ale pro pochopeni, kteremu zrejme nedoslo, otazka neni oznamovaci veta..
odpovědět 

 co dotuje člověk v tísni?13:03:01 30.03.2017
Jistě si je každý kdo podporuje tuto organizaci vědom, že jejich peníze budou vynaloženy kupř. na integraci migrantů do evropských zemí. Včetně těch zastávajících Islámskou ideologii.

Žil jsem dlouho v Británii. Svýho času i nedaleko muslimské čtvrtě v Londýně. Takže já na to určitý názor mám.

Co vy lezci na to?

Arthurodpovědět 
 Re: co dotuje člověk v tísni?13:06:59 30.03.2017
Já tu názor bohužel napsat nemohu, neb bych byl pravděpodobně popohnán před soud.
odpovědět 
  Re: co dotuje člověk v tísni?14:08:30 30.03.2017
Mám to podobně. Byl jsem u AČR, působil v oblastech kde ČvT operuje a udělal jsem si na ně dost vyhraněný názor. Nic bližšího se napsat nedá, též by mě za to mohli zavřít. To jsme to dopracovali 27 let po revoluci :(
odpovědět 
   Re: co dotuje člověk v tísni?14:13:36 30.03.2017
tak hoši zůstaňte na aeronetech, sputnicích apod.. tam nemusíte brečet že vás zavřou
Todpovědět 
   Re: co dotuje člověk v tísni?14:42:08 30.03.2017
Mám to podobně. Působil jsem v AČR na mnoha místech, kde působí ČvT a byl překvapen odvahou, obětavostí a odhodláním, které v těch oblastech vynakládali. To se projevilo v úžasných výsledcích práce, ve zprostředkování pomoci lidem, kteří byli fakt v zoufalé situaci. Na vlastní oči jsem viděl hromady se zdecimovanými životy konfliktů kolem nich, kteří se díky ČvT navraceli zpátky ke svým normálním životům. Až jsem sám za sebe cítil často trapně, obzvlášť v situacích, kdy jsme my jen vyplňovaly prázdné hodiny, dny nic neděláním..
odpovědět 
    Re: co dotuje člověk v tísni?18:01:33 30.03.2017
No a co jako? Hlavně si z toho neukákni.
odpovědět 
    Re: co dotuje člověk v tísni?18:01:35 30.03.2017
"úžasné výsledky" = masakry etnických Srbů?
odpovědět 
     Re: co dotuje člověk v tísni?18:28:48 30.03.2017
To si asi pleteš s ČvT s ozbrojenejma jednotkama :)
odpovědět 
   Re: co dotuje člověk v tísni?18:24:54 30.03.2017
No a co jako? Hlavně si z toho neukákni.
odpovědět 
 Re: co dotuje člověk v tísni?14:50:19 30.03.2017
Krev není voda. Ale jsou na světě idealisti, kteří toto chtějí změnit a nebudou váhat při tom položit vaše životy. Dostane-li se utopický idealista k moci, zůstanou za ním miliony mrtvých.
retezodpovědět 
  Re: co dotuje člověk v tísni?12:11:27 04.04.2017
Ano, utopický idealismus také považuji za nebezpečný když se takto smýšlející dostanou k moci. To že je takové smýšlení dnes rozšířené je zčásti výsledkem humanistické filozofie, která učí, že člověk je v jádru dobrý a mírumilovný. Stačí, okolo něj vytvořit podmínky (vzdělání, pracovní příležitosti, zdravotní péči...) a jeho dobrota a mírumilovnost se projeví v praxi.
To je ta lež, které věří utopičtí idealisti.
Arthurodpovědět 
   Re: co dotuje člověk v tísni?17:23:10 04.04.2017
Věří na to nejen utopičtí idealisté, ale také vyznavači křesťanství, islámu, buddhismu i hinduismu a jistě i mnoha dalších náboženství a myšlenkových směrů. Pokud nevěříš takto pozitivnímu směru uvažování, zkus to z druhé strany negativně. Stačí aby lidi neměli co jíst, co pít, anebo neprokoukli nějakého toho lokáloního či globálního despotu, a stanou se z nich zvířata. Kdekoliv a kdokoliv na světě se pod tímto tlakem pustí do nelítostného boje se všemi ostatními. Ještě naši otcové a dědové o tom mohou osobně vyprávět.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: co dotuje člověk v tísni?17:44:23 04.04.2017
Ale lidi jsou zvířata.
odpovědět 
    Re: co dotuje člověk v tísni?13:02:11 05.04.2017
Turek "Věří na to nejen utopičtí idealisté, ale také vyznavači křesťanství, islámu, buddhismu i hinduismu a jistě i mnoha dalších náboženství a myšlenkových směrů."
Turkova generalizace.
Někteří křesťané možná, ale když se na to odvoláváš, víš co je v NZ? Co o tom učil Ježíš?
Ale i další náboženství? A z čeho vychází takový ateista (další myšlenkový směr)? Jak on došel k tomu, že člověk je v jádru dobrý a mírumilovný?
Ty tomu tedy věříš? Na základě čeho? To jsi se ráno probudil a jen tak tě to napadlo? Jsi křesťan, ateista, budhista? Na základě čeho formuješ svoje přesvědčení?
Arthurodpovědět 
     Re: co dotuje člověk v tísni?21:32:51 05.04.2017
Jestli myslíš Nový Zéland nebo Nový zákon, případně notářský zápis nebo dokonce Nové Zámky, není jasné. Ale v každém případě bych si pro sebe nechal, co je soukromí každého z nás.

A blbý dotaz na Nový zákon jsi jistě nemyslel vážně, že ne? To se učí na každé střední škole.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: co dotuje člověk v tísni?22:03:19 05.04.2017
Stydíš se odpovědět na to, na základě čeho formuješ svoje přesvědčení? Jak víš, že v jádru je člověk dobrý a mírumilovný? Nebo se znovu úskočně vyhneš otázce?
Arthurodpovědět 
       Re: co dotuje člověk v tísni?22:28:06 05.04.2017
Turku, zapomeň na mojí předchozí otázku. Pokud jsi totiž opravdu četl (tak jak píšeš nahoře), důsledně a pozorně mohamedovo učení a přijde ti tahle ideologie hodná integrace do evropské společnosti (což vědomě podporuješ), tak z mé strany diskuse s tebou tak jako tak končí.
Arthurodpovědět 
        Re: co dotuje člověk v tísni?12:32:52 06.04.2017
Další troll pryč. To jsem rád.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: co dotuje člověk v tísni?14:02:37 05.04.2017
A grandfather is talking with his grandson and he says there are two wolves inside of us which are always at war with each other.

One of them is a good wolf which represents things like kindness, bravery and love. The other is a bad wolf, which represents things like greed, hatred and fear.

The grandson stops and thinks about it for a second then he looks up at his grandfather and says, “Grandfather, which one wins?”

The grandfather quietly replies, the one you feed.
odpovědět 
    Re: co dotuje člověk v tísni?14:58:10 05.04.2017
To je hezká ilustrace. No a teď si nastudujte učení mohameda. A zjistíte čím se krmí ti, které K. Turek podporuje, aby se integrovali do naší společnosti.
A pak si od toho odvoďte k čemu to nevyhnutelně povede.
Arthurodpovědět 
 Re: co dotuje člověk v tísni?17:44:07 30.03.2017
For je v tom, ze utracet penize na integraci lidi z tehlech koncin je naprostej nesmysl.

Ty "integrovatelny" jsou vicemene zaintegrovany jeste nez sem dojedou (internet, telka, skoly na 1st world urovni, rodina, atd.) a na ty denni drobny odlisnosti zivota tady si zvyknou behem par mesicu. A navic sem dojedou, respektive uz jsou davno tady, legalne. Protoze jednak na to maj mentalne kapacitu, druhak po tom "zapadnim zivote" opravdu touzi.

Ten zbytek, to je proste bez sance v 99,99999999% pripadu. Zpravidla (tusim ze ofiko cislo negramotnosti je pres 50%) nevzdelany, nevzdelatelny a se slusnou sbirkou psychickej problemu (pochopitelne vzhledem k tomu v jakym hardcoru vyrostli). S jednotlivcema ma malejma skupina z tohohle ranku se da jeste nejak pracovat, ale v soucasnejch cislech to bude tezkej pruser.

Tohle ale levicackejm retardum, vericim v socialni inzenyrstvi a naivum nevysvetlite.

Zdroj: studoval jsem, byt neformalne, stredovychodni kultury, stravil v MENA regionu nejakej cas a mam "doma" arabku
Aodpovědět 
  Re: co dotuje člověk v tísni?20:06:32 30.03.2017
Hele já dělal v neziskovce co podporuje vzdělávání chudejch dětí v Himaláji... funguje to přináší to výsledky a je to dobrej pocit, ale diskutovat s lidma co maj akorát blbý kecy a hledaj jen negativa a co nejde apod. je prostě ztráta času
Todpovědět 
   Re: co dotuje člověk v tísni?08:11:21 31.03.2017
Zdar, vidím to podobně. Taky nepochybuju o užitečnosti mnoha neziskovek, což neznamená, že nemaj chyby a nenajdou se mezi nima potvory.
Ale s tím diskutováním je to zvláštní - vím to, že to nemá cenu, ale stejně mi to někdy nedá a zkouším. Přitom frustrace z podivné protiargumentace je pravidelná. Ani mi nevadí, že druzí si myslí něco jiného, ale styl argumentace mne dostává pravidelně do varu.
Bobrodpovědět 
    Re: co dotuje člověk v tísni?08:56:41 31.03.2017
Ale třeba já se nebavím o neziskovkách jako takových, ale o té pomoci. I kdyby byla otganizace sebelepší, tak prostě zrvaotné péče a humanitární pomoc do regionů jako je Afrika nebo Sýrie nepatří. Je to smutné, ale je to kontraproduktivní. Takové množství lidí ta země neuživí. A pokud dnes ošetříš a nakrmíš 10 000 černoušků, tak se ti akorát rozmnoží a za pár let bude mít další humanitární krizi a budeš krmit a ošetřovat 50 000 černoušků. Tedy jakákoliv pomoc akorát zvyšuje čísla lidí, kteří pomoc potřebují. O tom, co se tam děje třeba s půsou a vypalováním pralesů, aby bylo možné ty další trpící nakrmit, je lepší nepsat. Pokud by chtěl někdo pomoci, je potřeba snížit počet lidí a zamezit jejich množení a zamezit násilným zásahům zvenčí.

To samé export demokracie. Někde to demokraticky nejde, oblast potřebuje diktátora a silnou ruku. Demokracie jen povede k rozdrobení území na menší celky, kde nebude vláda, ale budou vládnou gangy.

Píšete o pomoci v Himalájích a podpoře vzdělání. Fajn. Mají se ti vzdělanější lidé lépe? Na co jim tam vzdělání je? Nikdy tam žádné neměli, vše, co k životu potřebovali, a ono toho není třeba v Tibetu mnoho, jim dal život. Pokud tedy chcete třeba Tibetu pomoci, tak nejlépe tak uděláte, když oblast zavřete, zredukujete populaci, aby země uživila všechny při jejich nedávném životním stylu, a to je vše. Vzdělání je jistě dobré, ale v těchto oblastech působí spíše problémy. K životu v těchto regionech není potřeba, ale lidé začnou být nespokojení, začnou mít další a další požadavky, mladí začnou odcházet... Co dál? Teď tam humanitární organizace zřizují školu. Za třicet let tam ty samé humanitární organzace budou zřizovat péči o přestárlé, protože mladí odejdou a o staré se nebude mít kdo starat, i když se díky doveženým lékům dožijí vyššího věku. A to nemluvím o nestabilitě vzniklé tím, že ti vzdělaní si ve budou vzdělaní, ale frustrovaní z nulových vyhlídek (ne, nikdy se tam nebudou mít jako v západní Evropě) a začnou takové ty bojůvky za svobodu nebo náboženství. A to se fakt vyplatí. Kdyby se neziskovky rozhodly v Africe zřídit ozbrojené hlídky a hlídat zvěř před pytláky nebo prales před vypalováním, bylo by to super. Ale podporovat množení naopak k vybíjení zvěře a vypalování lesa vede, protože ti nově zachránění chtějí jíst. Takže proto podobnou humanitární pomoc neeee.
odpovědět 
     Re: co dotuje člověk v tísni?09:29:31 31.03.2017
ona ta vysoká porodnost často koreluje s chudobou a nízkou vzdělaností
Todpovědět 
      Re: co dotuje člověk v tísni?10:05:00 31.03.2017
To je pravda, ale konkrétně v regionech, o kterých jsem mluvil, nikdy nikdo z těchto lidí bohatý nebude. Etiopie, Namibie, Tibet, Sýrie... tam nemáš být z čeho bohatý. A kromě toho tam nemají ani tu práci, pro tolik lidí tam prostě práce není. Proto si myslím, že jediných řešením je podstatné snížení počtu obyvatelstva. Dříve se to regulovalo přirozeně, ale právě pomoc byla to, co do těchto končin vzneslo problémy ve stávajícím rozsahu. Tím neříká, že ta pomoc nebyla míně dobře.
odpovědět 
      Re: co dotuje člověk v tísni?15:34:24 05.04.2017
Egypt a Káhira není ani zaostalý region, ani chudý region a lidi tam taky nejsou nevzdělaní. A přesto rodina s šesti, osmi, ale i deseti dětmi není žádná výjimka. A podpora Muslimského bratrstva je oficiálně asi 15-20 procent, neoficiální odhady jsou DVOJNÁSOBNÉ. A Muslimské bratrstvo je i v Egyptě! zakázaná teroristická organizace. Počet obyvatel v Egyptě je 100 milionů. To mi dává cca 30 milionů islámských fanatiků a potenciálních teroristů. Bavil jsem se tam i s lidmi (dvě vysokoškolačky), kteří sami sebe považují za liberální a Muslimské bratrstvo nemají rádi. Přesto ti řeknou, že mírová smlouva s Izraelem je jen cár papíru a je potřeba je smést z povrchu země a podporují palestinský Hamás.
Dneska utíkají (prý) před válkou, ale garantuju ti, že začnou utíkat ZA vodou. Nedovedeš si představit, jak tam s ní (uprostřed pouště) plýtvají.
odpovědět 
     Re: co dotuje člověk v tísni?09:31:33 31.03.2017
"Neziskovky" tam vzdělávají lidi, aby jim pomohly... a ten trik je v tom k čemu. K tomu, aby následně přijímali západní politiku a vliv. To je ta skrytá agenda, o které jsem tu mluvil. Ona se těžko prodává cocacola někomu, kdo ti nedokáže ani napsat objednávku. To samozřejmě pro ilustraci zjednodušuju. Ale v principu o to jde.
A právě takové "dobré skutky" pak lidi naivně podporují.
Arthurodpovědět 
 Re: co dotuje člověk v tísni?18:27:38 30.03.2017
Chlapci, nechcete si přesunout tu diskuzi do míst, kde ji normálně provádíte a budete tam mít mnoho spřízněných duší (Novinky, Parlamentní listy, FB skupiny? atd.) a nezasírat to tady?
odpovědět 
 Re: co dotuje člověk v tísni?09:42:40 31.03.2017
no co na to napsat. půlku afriky tu nechce nikdo. jeden asimilovanej martin tankvej, nebo ray koranteng nikomu nevadí. ale jen pro to, že někdo má zájem válčit a rozvracet politiky jiných států a šířit tam svoji demokracii za účelem obchodu, si sem nemůžeme přistěhovat desetitisíce lidí. je potřeba situaci řešit tam, u nich doma a ne je přesídlit k nám domů. jde o to pomoct jim stabilizovat jejich zemi, aby tam mohli zase normálně žít. nacpat je do evropy prostě nejde. já se taky necpu na blízkej východ. je přirozený pro člověka zůstat tam, kde má kořeny, pokud to nějaká složitá životní situace nenaruší - válka, ano, ta to narušila, ale proč: viz výše. něčí zájmy. ale to není důvod je sem stěhovat po statisících. máme svých problémů dost...jsem pro pomoc tam u nich, ne pro přesidlování/emigraci
odpovědět 

 Adam - výlupek všech ctností20:35:05 30.03.2017

- baletní škola ....Horáček .... ČvT emočení....... a co dál?
asi hledá cestu do ztraceného ráje, kdo bez hříchů, ať hodí k Ámen
Teaser
Teaserodpovědět 

 pomoc nebo okupace?10:08:00 31.03.2017
Neziskovky jsou pouze jednou vlnou v řadě „pomoci“. Funguje to asi takhle: Třeba Asad nehraje na ruku západním mocnostem, tak jak si představují. Začne až moc koketovat s rusy. Tím vznikne konflikt vlivu. Aby západ (i rusko) získaly znovu vliv, vyšlou celou řadu pomoci lidem do cílového státu. Nejdřív agenty, kteří uplatí a ovlivní místní opozici. Potom vyšlou vojenskou pomoc. Pak nastupují západní (nebo ruské) firmy s pomocí obnovit infrastrukturu a další věci. V této vlně pomoci se k tomu přidají „neziskovky“ - součást propagandy vytvářející image útlocitných ochránců a osvoboditelů ze západu (nebo ruska).
Arthurodpovědět 

 Spolčení hlupců10:20:18 31.03.2017
Dobrá knížka, doporučuji většině komentujících, i když ji patrně stejně nepochopí.

Adame, palec nahoru, udělal jsi dobrý skutek ;-)
Bídaodpovědět 
 Re: Spolčení hlupců10:54:08 31.03.2017
Co jiného čekat, že? Ostatně je to logické, očividně se zde setkávají dva úplně odlišné názorové proudy, od lezení až humanitární pomoc, obě skupiny se absolutně nechápou a ze svého hlediska je ta druhá úplně mimo. Bída, Turek a spol zastávají klasické skalní lezení se všemi hodnotami, otevřenost, komunikaci, demokraci, humanitu... A skupina druhá bere lezení jako vrcholový sport, prioritou jsou ostré lokty, účel světí prostředky, demokracie je na obtíž, humanitu by nejraději zakázali, jde se po výkonu a financích. Je smutné, že lidé z těchto skupin musí být v jednom spolku. A tak si tak říkám, že to Bídou uvedené Spolčení hlupců vlastně nemusí platit jen na knihu, ale v současném stavu hezky vystihuje stav ČHS.
odpovědět 
  Re: Spolčení hlupců10:58:23 31.03.2017
To je nějaká parodie? :-D
Bídaodpovědět 
   Re: Spolčení hlupců11:12:59 31.03.2017
:D Ideolog ČHS Bída....uplně ho vidím místo Duška ve scénce "Vždyť je černej! Vybledne. Majkl Jackson dal miliardu,aby vyblednul! Mažu tě!" :D
odpovědět 
    Re: Spolčení hlupců11:23:50 31.03.2017
Na ideology té zkratky máte jiné pašáky.
Bídaodpovědět 
     Re: Spolčení hlupců11:56:21 31.03.2017
Rešáky co maj vstrý tesáky.
odpovědět 

 Ze zpráv a webu ČvT12:50:09 31.03.2017
Z webu humanitární organizace ČvT:
Pomoc Člověka v tísni v Sýrii: 7 800 dětí má lepší přístup ke vzdělání díky naší podpoře 22 provizorních škol

Ze zpráv v ČR:
Bývalý student ze Sýrie, 36letý Syřan, plánoval v Německu teroristické útoky. V jeho zabaveném počítači se nalezly plány na výrobu bomby a tlumiče. Muž čelí podezření, že chtěl "pomocí výbušniny či zbraní spáchat útok s radikálně islamistickým motivem vůči lidem žijícím v Německu".

Tak lidi, hlaste se. Kolik peněz na podporu vzdělání Syřanů pošleme? Vzdělaný Syřan, dobrý Syřan. A nebo že by...???
odpovědět 
 Re: Ze zpráv a webu ČvT12:51:28 31.03.2017
Jen podotýkám, že se nejedná o náhodně vybraný případ, ale dnešní aktuální zprávy.
odpovědět 
  Re: Ze zpráv a webu ČvT20:00:49 31.03.2017
No a co je jeste horsi, u nejakeho Cecha v Liberci dnes nasli sklad streliva v byte, plus Cesi dnes udelali nekolik stovek trestnych cinu. To bysme to mely zkrouhnout hlavne u nas.
odpovědět 
   Re: Ze zpráv a webu ČvT21:18:20 31.03.2017
Ano, udělali. Takže jak vidíš, máme svoje problémisty, nepotřebujeme další. A kromě toho - nemyslím si, že by Češi i se svým skladem zbraní dělali prasárny jako odpálení se v davu cizích lidí nebo že by si jen tak pro nic za nic vyhodili do povětří hotel.
odpovědět 
    Re: Ze zpráv a webu ČvT23:10:02 31.03.2017
Jednodušší je vystřílet hospodu, nechat vybouchnout plyn, nebo způsobit požár a zavřít dveře zvenku. Sapík na střelbu po sídlišti si pořídí jen málokdo.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Ze zpráv a webu ČvT12:56:03 31.03.2017
To, proč nemají v Evropě co dělat je spíš jejich demografická politika, odpadové hospodářství, hospodaření s vodou, ignorování policie atd. A to jsou věci, které nemám z doslechu, žil jsem v Egyptě. Kolegyně žila v Libanonu a
odpovědět 
  Re: Ze zpráv a webu ČvT12:56:27 31.03.2017
má stejné zkušenosti.
odpovědět 
 Re: Ze zpráv a webu ČvT08:27:00 02.04.2017
Nechovej se jako aktivista. Nestojí ti to zato. Nějaký Syrany znám a oni sami říkají, ze to co sem utíká a Erdogan poušti jsou ty "nejhorší", oni jim říkají kriminální verbež, často musí utéci, jinak by je například v rodném městě ukamenovali za spolupráci s bastardy z daesh. No a o zneužívání válečného neštěstí prizivniky z Maroka a Tuniska, nelze pochybovat. pozor v Maroku jsem pracoval a znám souvislosti a je tam spoustu pracovitých lidi. Problémem je legální migrace v 60. letech především do Francie napr. na stavbu metra a jasné vykořisťování těchto nadeniků, ta pachuť v nich proste je. Nedávno jsem to řešil s jedním mladým klubem z Turecka - maka jako šroub, ale o Německu se vyjádřil jasné - tu zemi nemám rad. Otázkou je co jsou motivy politiku, dávat občanství lidem, kteří v principu o to nestojí - někde jsem četl tvrdé přirovnání, kdy současné levicově - bolševické vlády v Evropě si sem tahají voličský dobytek, aby si zajistily dostatek voličů koupenych za sociální dávky. A vzhledem k bohaté historii Evropy co se týká vykořisťování cizých území se nelze divit jejich černému svědomí a hodně me zarážî integrační pokusy vrahů z daesh. Co se stalo je, ze proste většina neziskovek, kteří se v tomto nějak angažují proste ztratily důvěru, nikdo jim nevěří a není se čemu divit. Lžou, manipulují s fakty, nedodržují zákony atd. Proste sebelepší myšlenka pokud je prosazovaná neduveryhodnymi lidmi je špatně.
odpovědět 
  Re: Ze zpráv a webu ČvT10:28:59 02.04.2017
Ku.va, proc s timhle netahnete na Novinky, AE news, Parlamentni listy a kdovika jeste...? Tam najdete nazorovne spriznene duse a nebudete muset plevelit lezeckou diskuzi..
odpovědět 
   Re: Ze zpráv a webu ČvT13:10:14 02.04.2017
Tak lidi vyjadřují názor tam, kde byl článek pulikován. Co se ti na tom nezdá? Kdyby tu ten článek nebyl, lidi by sem na toto téma nepsali. To samé Horáček.
odpovědět 
    Re: Ze zpráv a webu ČvT17:47:19 02.04.2017
Adam je borec!A doufám,že ze svých úspěchů vytěží co nejvíc!Jak říká Tonda Panenka:"ty kopačky,který jsem měl na nohách při tom legendárním dloubáku,jsem prodal asi šestkrát!":-)))))
odpovědět 
    Re: Ze zpráv a webu ČvT19:30:29 02.04.2017
Akorat tem lidem nejak unika, ze vyjadruji nazor na uplne neco jineho nez o cem je clanek ... :)
Tady se rozjela novinkovska diskuze "svetaznalych" diskuteru o problematice imigrace a fungovani dobrocinnych organizaci.
odpovědět 
   Re: Ze zpráv a webu ČvT18:42:42 02.04.2017
Ještě bych to smazal, toto přece není ta správná pravda. A vůbec se mi to nehodí do mého světa.
odpovědět 
    Re: Ze zpráv a webu ČvT19:31:59 02.04.2017
Spravne mluvis v prvni osobe ;)
odpovědět 

 Člověk v tísni - Hospodaření11:26:31 04.04.2017
Vážení,
podívejte se prosím na stránky čvt, na odkaz https://www.clovekvtisni.cz/cs/jak-hospodarime , je zde hospodaření za rok 2015, kde je 2016 netuším, ještě asi brzy.
Jsou zde dvě podivnosti:
1) V některých koláčových grafen nejsou popisky ke všem položkám, přičemž nelze řící, že popisky jsou jen u těch největších, popsané jsou třeba i menší díly koláče a některé jiné větší nikoli.
2) V grafu týkajícím se rozdělení nákladu na jednotlivé země jsou pouze procenta nikoliv však absolutní částka, která u všech ostatních koláčových grafů je! + problém 1)

Takto "přehledně" zveřejněné hospodaření považuji za manipulativní, neb výše uvedené "chyby" jistě nejsou náhodné.

Ve mně osobně toto, jako občansky uvědomělému kriticky uvažujícímu svobodnému člověku, který se nebojí ptát a chce znát odpovědi, vyvolává jisté pocity nedůvěry vůči této organizaci.

Sami ve svých cílech hovoří o otevřenosti a kdo chce zapalovat, musí sám hořet.

k.odpovědět 
 Re: Člověk v tísni - Hospodaření14:16:37 04.04.2017
Ted jeste jestli za tim stoji iluminati nebo zidovske spiknuti nebo reinkarnace Usama Bin Ladina...

A saha to dal, projizdel jsem stranky mnoha firem a organizaci a nektere kolacove grafy natoz pak informace o toku penez vubec nesdileji!?!!

To aby se clovek bal vyjit na ulici v teto znicene dobe, rikam ja uvedomely kriticky uvazujici clovek!
odpovědět 
 Re: Člověk v tísni - Hospodaření14:18:57 04.04.2017
nebo jinak - jestliže přímo, či nepřímo finančně podporuje např. kubánské teroristy (Kubánce z Miami, jež jsou na seznamu teroristů FBI), co si o nich můžeš myslet. A ano jsou to ti lidé, kteří jsou v bezprostředním kontaktu s "bílými vdovami"
odpovědět 
  Re: Člověk v tísni - Hospodaření20:50:33 04.04.2017
Slysel jsem, ze Panek stoji za atentatem na Kennedyho. Des.. A to by ho chtela cast obyvatel CR za prezidenta. Lidi proberte se, myslete hlavou a nebudte ovce!
odpovědět 
   Re: Člověk v tísni - Hospodaření14:59:58 05.04.2017
Pánek podporuje bílé vdovy (celá tahle opozice je na celé Kubě asi šedesát žen), ty jsou napojené na emigrantské organizace v Miami, které založili lidé, jež vyhodili do vzduchu kubánské civilní letadlo a proto jsou na seznamu teroristů FBI - co je na tom spekulativního? To nejsou dohady, to vše najdeš v oficiálních listinách. Netahej do toho Kenedyho
odpovědět 
 Re: Člověk v tísni - Hospodaření14:20:20 04.04.2017
Cituješ Lenina, Dzeržinského, nebo Augustina?
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Člověk v tísni - Hospodaření16:30:37 04.04.2017
Hehe. Občansky uvědomělý kriticky uvažující člověk, který když pátrá po tom, jak někdo hospodaří, tak se spokojí s pár obrázky. Co takhle (třeba) výroční zpráva nebo zprávy auditora uveřejněné na těch stejných stránkách? https://www.clovekvtisni.cz/cs/vyrocni-zpravy Věřím, že tam se dočteš informace, které jsi hledal.
Od občansky uvědomělého člověka bych očekával trošku obratnější práci s informacemi...
odpovědět 
  Re: Člověk v tísni - Hospodaření10:18:46 05.04.2017
Otázka zní, proč, když už si dělají práci s koláčkama, to tam nedají sakumprdum rovnou, proč si musím nesrovnalosti hledat ve výroční zprávě.
Když už, tak se vykašlu na koláčky a odkážu všechny rovnou na výroční zprávu.
Prostě je to manipulativní a basta.

A samozřjmě židobolševické spiknutí, Ilumináti, jaderné testy KLDR v tom všem maj lepičku Ádovi lezečky.
k.odpovědět 
  Re: Člověk v tísni - Hospodaření19:28:09 05.04.2017
To chces po panackovi moc ;).
odpovědět 
 Re: Člověk v tísni - Hospodaření17:43:27 04.04.2017
Ale to je dobře. Naopak, čím více by se rozkradlo, tím lépe, protože pak zbude méně peněz na reálnou podporu na místě.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (22)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.