Ještě jednou se omlouvám za zpoždění, ale už to píšu. V sobotu na Brumlovce proběhl nultý ročník boulderingových závodů pořádaných BB klanem na speciálně postavené věži.
Závody jsme pro všechny závodníky a hlavně pro diváky postavili s Andrejkem v pekelném tempu klasické BB akce.
Nápad uspořádat podobné závody se v našich hlavách zrodil ve stejném období jako myšlenka propojení bouldrovky s barem,ale uskutečnění takovéto akce nebylo v silách našich peněženek ani našich rodinných příslušníků, takže jsme se vydali trnitou cestou hledání vhodných sponzorů.
Na letošní závody jsme pomalu rezignovali a vše si plánovali až na příští rok když najednou z ničeho nic před závody na Ruzyni do nás začal hlodat červík posedlej po akci a naplnění stejných pocitů jako když jsme otevírali bébeso. Na Ruzyni jsme dali první echo, že ASI uděláme závody jaké v Čechách ještě nebyly,ale přitom nebyly jasný sponzoři a pomalu ani místo, kde se vše odehraje.Nicméně červík se rozežral a začal drásat naše hlavy.
Spojení s Léňou, Matym a Radkou bylo natolik plodný, že se 14 dní před závody mohla začít stavět věž a bylo jasné, že zlaťáčky máme pod střechou. Jen ten čas byl nějakej rychlejší…
Teprve v pondělí jsme valili za Poděbrady půjčenou dodávkou pro konstrukci.A protože jsme měli ještě pořád dost času,tak jsme si ho zkracovali vyndaváním bočního skla , protože jsme si preventivně zabouchli klíče.
Čas si tiká a my ve středu začínáme zaklápět desky. Ve čtvrtek večer začíná malá nervozita, neb některé desky se stále povalují na zemi místo na konstrukci. Ale co, je teprve čtvrtek a zítra to rozjedeme….
Cestou domu si promítám co všechno je ještě potřeba udělat a zařídit a najednou čučim, že můj VW brouk líbá zadek nějakýmu Mondeu. Naštěstí chlápek přede mnou zrušil auto před sebou a po krátké domluvě jsem z místa činu odjel, protože jsem mu rozbil jen nárazník.
Pátek je docela veselej a je potřeba dostavět stěnu, dobarvit reklamy, postavit bouldry, zbourat stěnu, převézt na Brumlu a tam ji zase postavit…
Vše začíná parádně, protože než dovezu matrace pod stěnu tak si Lahvi odrazí kotník při zkoušení prvního bouldru. Asi tak v jedenáct hodin večer máme hotovou stěnu. Sice na ní chybějí tři bouldry a pět reklam,ale to se zvládne na Brumle. Kolem druhé hodiny v sobotu ráno máme stěnu skoro zbouranou a připravenou na odvoz ,když milá akuška vrtačka začne blbnout, že jí bolí hlava a že už na to kácí. No naštěstí existujou goly a klíče a hurá je zbouráno. Převoz proběhl celkem v pohodě až na jeden moment když nám dva profily nechtěly projít dveřmi. Gola s klíčema jim domluvili a tradadá na Brumlu.
Na Brumle vyrostla stěna s podiem, osvětlením a s ozvučením krapýnek se skluzem a tušim, že v deset ráno jsme byli připraveni na zahájení závodu. Od osmy už se nám shromažďovali diváci a závodníci a v hlavách probíhal pozoruhodný koncert napínaní strun.
63 pašáků a 11 cácorek bylo připraveno na nultý ročník Boulder Contest 2002 a my už taky. Teda jen na ty tři bouldry, které nám do finále chyběly…
Show doprovázená perfektním osvětlením a ozvučením mohla začít a kvalifikace proběhla bezproblémově.
Maty svým perfektním komentářem dodal správnou energii do lidí a ta se pomalu stupňovala. Na kvalifikaci se do haly přišlo podívat asi tak 150 až 200 lidí a všichni jsme se těšili na finále.
Vše rozpoutali bábovky, které topovali jak divý.Účast dvou Švédek byla více než milá.
Chlapáci se na bouldrech prali jak nejlépe uměli a všem bylo jasné, že musí topovat, protože závodů se učastnila celá česká špička.Tomáš Mrázek vyšel z kvalifikačního kola na prvním místě těsně stíhaný Přibíkem.
Do poslední chvíle nebylo jasné, kdo z chlapáků postoupí, protože bouldříky nebyly zas tak snadné na rozlousknutí a topů moc nebylo.Milým překvapením závodu byl určitě Pájka Rýva, který nejméně dva měsíce nelezl a do finále postoupil. Vyšoupl tak z finále favority jako Toma Doubravského nebo Martina Fojtíka.
Mezi přestavbou bouldrů z kvalifikačních na finálové proběhla diashow Pepeho o jeho cestě do Peru a my jsme si v klidu doladili dva chybějící bouldry.
Finále začaly slečny po šesté hodině za podpory Dj´s a diváků v hale bylo kolem pětiset. O krásnou podívanou se postarala Věrka Kotasová, která má neuvěřitelnou formu a v bouldrech se nám tak trošku prošla. Nicméně ostatní bábovky bojovaly statečně a zasloužili si nemalé ovace, které jim dav dával.
Během přestávky na přestavění bouldrů se do haly nahrnula další stovka lidí a na mě zbyl poslední bouldr, který nám chyběl. Schválně jestli tipnete,který to byl…
Finále chlapů bylo jedním slovem prostě “Boží“! Moc to nedokážu popsat,protože pro mě samotného to bylo nepopsatelný a strhující. Kdo to zažil ví o čem mluvím. Neuvěřitelný boj Mrázy na druhém bouldru, kdy v poslední vteřině chytil top a vůbec celá dvanáctka borců rvoucích se se čtyřmi problémy byla fantastická podívaná….
Moc děkuju všem, kdo nám na závodech pomáhali, jmenovitě Lahvymu, Párkovi a Menšovi a samozřejmě taky všem sponzorům akce (Volný,Rockpillars,Ocún) a těším se na příští rok. S Andrejkem máme připraveno několik závodů na náměstích a další lahůdky, takže trénujte tvrdě ať si můžete vychutnat atmosféru finále…
P.S. Fotky budou! Klidně i vy posílejte na Lezce nebo noste do bebesa.Díky
A zde jsou výsledky. (pozn. redakce)
Oliváč [úpravy] | 22:28 02.12.2002 |
SUPER | 23:12:15 02.12.2002 | Super závody, super organizace, super atmosféra, super výkony. | Vlasta Volák | odpovědět |
uff | 23:19:14 02.12.2002 | neboli díky Oliváčovi za popis, který naznačil ještě daleko větší drama než jaký bylo k vidění na Brumlovce. Ale dovolím si ještě jednou poznámku: myslím si že by to do budoucna přece jen chtělo dát hned po akci prvních pět řádek o tom kdo vyhrál a už teď by tu byla určitě smršť ohlasů těch, kteří u toho v sobotu byli a nemohli v noci usnout, protože se jim před očima míhaly ty chyty-nechyty a prostě toho byli ještě pořád plný. Jinak ta akce měla teda neskutečnej odpich a tempo, je to prostě vymakaný! A abych už moc nezdržoval, jenom jsem fakt ocenil, jak ty bouldry skvěle prokázaly, že to není jen o fyzičce a technice, ale i o fištrónu. No a pak ještě byla škoda že do toho na závěr nenastoupil Andrey a neukázal všem jak to mělo vlastně vypadat;) | tomash | odpovědět |
super akce | 07:53:12 03.12.2002 | Hm, bezvadnej clanek. Je hezky, ze tu pises o svym rozbitym broukovi, nebo zabouchlejch klickach. Vazne nevim, koho to zajima. Misto toho tu mohly byt mnohem podstatnejsi informace.... Kazdopadne si zopakuj shodu podmetu s prisudkem (necekam, ze vis o cem mluvim, tak ti to vysvetlim... Kdyz babovky, tak -ly, zlato....)
ale jinak super akce, az na jednotlivce. Ten tvuj Maty vsechny zavodniky pekne vystresoval svejma debilnima hlaskama typu "tak nam to Mrazo ukaz, jak se to dela..." apod. Myslim, ze Maty byl jedina velka slabina cele akce. Jinak to byla jedinecna podivana. | Petr | odpovědět |
  | Re: super akce | 11:24:25 03.12.2002 | Naopak. Maty, byl perla těchhle závodů. Nedovedu si představit lepšího moderátora. | Hop | odpovědět |
  |   | Re: Maty | 12:26:10 03.12.2002 | No teda me se Maty taky libil. Ale je to jasny, v moderovani se nikdy nemuzes zalibit vsem. Ja bych naopak rek, ze to bylo proste dost dobre pohodove moderovani, zadna exhibice. Vic muzou rict (a nebo jen vedet) jen sami lezci. No ale spis si myslim, ze lidi, ktere dokazou vystressovat hlasky Matyho, se asi do finale Contestu jen tak nedostanou... | tomash | odpovědět |
  | Re: super akce | 13:13:09 03.12.2002 | Si tak řikám, jestli to myslíš vážně nebo jestli jseš opravdu tak chytrej...:)
P.S. jo a před nebo se čárka nepíše...jestli teda víš o čem mluvím... | Oliváč | odpovědět |
  |   | Re: Re: super akce | 13:36:07 03.12.2002 | Tady v tom případě opravdu ne, ale když je něco ve vylučovacím poměru tak jo: např. buď Oliváč, nebo Jirous. To je to méně podstatné, podstatnější je, že se mi páčí tvůj web boulder.cz, akorát mně nechoděj ty poslední videa. Papouš | Papouš | odpovědět |
  |   |   | Re: Re: Re: super akce | 15:19:40 03.12.2002 | boulder.cz je supr, ale taky mi nejdou posledni videa, nevim cim to je, kdyz ty predchozi bezi v pohode. Olivaci na takove rypalky se vykasli delas sqelou praci. | jirka | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Re: Re: Re: super akce | 20:19:06 03.12.2002 | Ty videa nejdou stáhnout,protožeeee...
jsou špatně nahraný na net...opravíme. | Oliváč | odpovědět |
  | Re: super akce | 16:27:02 03.12.2002 | A tobe se nelibilo, jak to Mraza dela??? Me jo, i ostatni akteri to delali pekne. Chapu, ze veta:"...ukaz nam jak bouldrujes", je prijatelnejsi tvemu uchu.
Na moderovani jsem se nechal ukecat den predem a delal jsem to poprve. Pokud se ti to nelibilo, mel jsi hlavu strcit do repraku, nebo mi vzit mikrofon. Oboje by melo stejny nasledky. Pokud jsem nekoho ze zavodniku stresoval, tak sorry. Ale vzhledem k poctu protestu a nadavek se mi nezda.....
| Maty | odpovědět |
  |   | Re: Re: super akce | 17:13:46 03.12.2002 | No jestli muzu rict nebo napsat svuj nazor, tak bych si z takovyhle reakce nic nedelala. V sobotu jsem na Brumlovce byla a abych pravdu rekla, tak me nenapadlo, ze by jsi mel svym moderovanim nekoho stresovat... A pokud jsi moderoval poprve, tak spis naopak klobouk dolu... Neni to nic jednoduchyho vystupovat a projevovat se pred tolika lidma. A jeste je bavit, aby neutekli. :)Rekla bych, ze muzes byt sam se sebou spokojenej... :)A jeste jsem chtela dodat, ze toho tuklyho brouka je mi lito... :) | Eva | odpovědět |
  |   | Re: Re: super akce | 17:28:40 03.12.2002 | No jestli muzu rict nebo napsat svuj nazor, tak bych si z takovyhle reakce nic nedelala. V sobotu jsem na Brumlovce byla a abych pravdu rekla, tak me nenapadlo, ze by jsi mel svym moderovanim nekoho stresovat... A pokud jsi moderoval poprve, tak spis naopak klobouk dolu... Neni to nic jednoduchyho vystupovat a projevovat se pred tolika lidma. A jeste je bavit, aby neutekli. :)Rekla bych, ze muzes byt sam se sebou spokojenej... :)A jeste jsem chtela dodat, ze toho tuklyho brouka je mi lito... :) | Eva | odpovědět |
  | Re: super akce | 14:17:43 13.12.2002 | To Petr:
Lezec je o lezení a závody o organizaci.
Už jsi někdy organizoval takovou akci?
Lezeš taky tak dobře jako kritizuješ? :o)
| Fanny | odpovědět |
Super akce!!! | 08:50:13 03.12.2002 | Fakt bomba akce. Jsem rád, že mě přemluvili, abych startoval, i když jsem kvůli tomu musel opustit večírek s rozpitou Alpou. Čuměl jsem jak vyoraná myš. Dost dobře jsem se bavil, diváci asi moc ne, zvlášť když jsem startoval jako první. Jak už tu na Lezci někdo napsal, starty jsem měl opravdu vynikající, většinou do 2. chytu, dál ani ho... Nářez jak sviňa! Už konečně vím, jak vypadá správný bouldering. Nahlodanou psychiku mi pak napravil pohled na mnohem lepší lezce, jak toho maj taky plný řídítka. Někteří teda dost váleli a bylo se na co koukat. Jenže ženským to sahalo maximálně do pasu. To, co předvedla ve finále Věra Kotasová, byl absolutní nářez a i na ostatní se dobře dívalo, což hala dokázala bouřlivě ocenit. Přísun občerstvení byl dostatečný, jen nevím, z čeho mě bolela hlava, asi z moc hlasité hudby. Těším se na náměstí a doufám, že Plzeň pořadatelé vynechají, abych si nedělal ostudu doma:) | Bída | odpovědět |
  | Re: Super akce!!! | 17:29:10 03.12.2002 | Ten rejpal s těmi tvými zdařilými starty jsem byl já, snad to zkousneš, nic ve zlým - naopak, bohužel jsem to neviděl a kámoš mi ty cesty popsal takto: Těžký jak prase, Bída sotva nastoupil, tak to je dobrý, ne? Takže příště snad už budu (jako divák). Čus | Frantas | odpovědět |
  |   | Re: Re: Super akce!!! | 18:04:41 03.12.2002 | Já se polepším! Příště aspoň 3. chyt na každém boulderu! | Bída | odpovědět |
Idnes | 09:32:41 03.12.2002 | http://sport.idnes.cz/sporty.asp?r=sporty&c=A021202_094150_sporty_ruz | jirka | odpovědět |
babovki | 09:40:49 03.12.2002 | naprosto strhujici akce, kdo neprisel vazne zavahal. ale doufejme ze pristi rok to na tech namestich bude taky aspon z poloviny dobry jako v sobotu :) clanek taky super a aspon pekne dokresluje to, ze to nejni zadna prdel usporadat neco kam prijde petset lidi a vyborne se bavi. jen tak dal, urcite prijdu | SpiderCz | odpovědět |
video | 09:44:57 03.12.2002 | kua, jsem to ale hlava dubova, chtel jsem se vlastne zeptat/primluvit za video z druheho finaloveho bouldru muzskeho finale, kde mraza tak zabojoval ... plz. estli to nekdo mate zdygytalyzujte to a uploadnete to nekam, kde to bude verejne pristupny :)
to petr : je hezky, ze umis shodu podnetu s prisudkem, este nam ukaz, ze umis i zorganizovat akci aspon pro sto lidi a myslim, ze se ti budu klanet nejen ja | SpiderCz | odpovědět |
Kdo vyhrál? | 10:49:31 03.12.2002 | Proč se pořád mluví o Mrázkovi i když dostal na boulderu na frak? Kdo tedy vlastně vyhrál? Nebylo by od věci, kdyby se zveřejnily konečné výsledky.
Díky David | David | odpovědět |
  | Re: Kdo vyhrál? | 11:18:03 03.12.2002 | Davide a všichni podobní, už mě neštvěte a radši trochu hledejte. Výsledky už jsou dávno na serveru. | Hop | odpovědět |
vyvazenost? | 17:22:48 03.12.2002 | clanek je to zajimavy, ale cekal bych take popis souteze (s tim jak borci bojovali) tak, jak to obvykle bylo komentovano v predeslych clancich ze soutezi. par jmen tam sice padlo "Tomáš Mrázek vyšel z kvalifikačního kola na prvním místě těsně stíhaný Přibíkem." jo jsou to samozrejme borci, ale o konecnem vitezi a taky o druhem v poradi a jejich vykonech (a to asi nemalych, kdyz vyhrali?!) tam neni ani slovo. mozna je to jen muj subjektivni dojem, ale nevypadal by ten clanek trochu jinak, kdyby vyhral nekdo jiny (ze znamych), napr. jirous? ale nemyslim to samozrejme ve zlem a uz vubec to neni zadny utok, chran buh. jen mi prijde divne, ze ty vysledky musim dohledavat (a asi podle odezvy a komentaru nejen ja) nekde jinde. lezeni zdar | lezec | odpovědět |
  | Re: vyvazenost? | 17:35:34 03.12.2002 | ten článek se měl správně jmenovat "jak jsme dělali Boulder contest" a bylo by to v pořádku. Organizovat takovouhle monstrakci stojí mnoho času, nervů a odhodlání a Oliváčovi a jeho brachům nelze než gratulovat, že se tpo povedlo.
Jinak bych řekl, že tu poněkud zapadl fakt, že Mráza byl jako obvykle druhý, i když tentokrát ne za Chobotem :-) | Petr Jandík | odpovědět |
  | Re: vyvazenost? | 19:40:05 03.12.2002 | ten článek se měl správně jmenovat "jak jsme dělali Boulder contest" a bylo by to v pořádku. Organizovat takovouhle monstrakci stojí mnoho času, nervů a odhodlání a Oliváčovi a jeho brachům nelze než gratulovat, že se tpo povedlo.
Jinak bych řekl, že tu poněkud zapadl fakt, že Mráza byl jako obvykle druhý, i když tentokrát ne za Chobotem :-) | Petr Jandík | odpovědět |
  |   | Re: Re: vyvazenost? | 20:11:08 03.12.2002 | Podle mě tomu článku chybělo jediné: ty výsledky, a to aspoň na prvních třech místech. Pak napsal Oliváč něco o pozadí contestu, což je podle mě přesně to ono, protože přesně tohle nemohl napsat nikdo jiný. To ostatní, jaký ty závody vlastně byly, už přece můžeme dát dohromady my co jsme na to čučeli, a dokonce kdyby to psal Oliváč, tak by mi to asi připadalo trošku jako sebechvála (jako kdysi při předchozích závodech v BB - o fotbalovém zápase taky nepíšou organizátoři). Abych teda jen nekecal, tak pro mě především byly nezapomenutelný zážitky, když Mráza pořád nevěděl, jak na ten druhej bouldr, dokonce myslím jako jedinej udržel ten proradnej falešnej chyt, aby pak stejně o kus dál spadl a v okamžiku, kdy už by si člověk ani nestih zapálit cigaretu, mu to docvaklo a skočil do toho znovu a jinak a probleskl to až k topu. A pak další moment, kdy Mráza na čtvrtym trhal nehty hranu a ne a nechtělo se mu dolů (přestože nahoru to už nešlo). A pak další momenty, jak Jakub Hlaváček vždycky kroutil hlavou a padal už na prvním chytu, aby to pak párkrát nádherně dotopoval. A pak jak v ženskejch všecky ty finálový cesty vypadaly tak supertěžký, než se v nich prošla Věra Kotasová. A to nesmím zapomenout na to, jak ještě před zahájením finále Andrey ukazoval (pamatuju si to hlavně na mužský čtyřce), že to je vlastně hračka pro malý dětičky;) A je to jasný, pořád se tu píše o tom, co zmák a nezmák Mráza a vůbec se tu nic nenapíše o tom jak lezl vítěz, no jo, jenže málo platný, vítěze asi málo lidí sledovalo tak jako Mrázu, největší událostí byla právě tahle porážka a ne to vítězství, vítěz se však teď už může konejšit tím, že v příštích závodech na něj budou upřený všecky oči.... | tomash | odpovědět |
  |   |   | Re: Re: Re: vyvazenost? | 21:00:59 03.12.2002 | Máš pravdu. myslet pozitivně. Proč už tu není portrét vítěze? | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Re: Re: Re: vyvazenost? | 21:42:30 03.12.2002 | No, měl by, měl by... Tož kdo to zmákne? (já teda určitě ne) | tomash | odpovědět |
  |   |   | Vítěz | 12:26:11 04.12.2002 | NA VÍTĚZE - NA BLACKA!!!!!!Abyste se z toho Mrázy ne...... | David | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Vítěz | 13:43:49 04.12.2002 | Ale ale ale...proč taková slova?
Black vyhrál a je to super a moc mu blahopřeju,ale v boulderingu jak doufám víš není jasného vítěze nikde a ani ve světové špičce není jednoznačný vítěz.Na BC02 mohlo bejt na bedně nejvyšší minimálně 5 dalších jiných jmen.Mráza podal parádní výkon a můžeme bejt jenom rádi, že na závody přijal pozvání a šel se svojí kůží na trh v disciplíně, která není jeho vlastní!
Klobouk dolů a díky za účast. | Oliváč | odpovědět |
Skvělá akce | 20:09:21 03.12.2002 | Gratuluju kluci!Byla to opravdu špičková akce s naprosto perfektním vyvrcholením ve finále.Parádní bouldery a bouldering.Výborně zvládnutá organizace.Když jsem si přečetl v jakém presu jste to zvládli, tak smekám. | Petr Štěch PAD bouldering gear | odpovědět |
Jo, | 21:35:41 03.12.2002 | a prosimvás, až někdo zjistí, kdy o tom bude ten dokument v televizi (těším se moc), tak o tom napište aspoň malý článeček, hlavně to nedávejte do tý lištičky vpravo;))) Teda néééééééé, že by nebyla důležitá, ale... Jo teď si dělám srandu, ale kdyby aspoň ta lištička "Nově na serveru" blikala (jako třeba bannery) a kdyby tam opravdu byly novinky, tak by to zas tak blbý nebylo. Jenže to tak není, asi i z technických důvodů. Článeček myslím tady trkne nejlíp. | tomash | odpovědět |
Mega akce | 22:24:23 03.12.2002 | To,co se v sobotu odehrálo na Brumlovce bylo fakt mega.Bylo úplně užásné vidět ty lidičky,jak jksou úplně púohlcení tou atmosférou a lezcema,který tam předváděli opravdu dobré kousky.Bylo to super a těším se na další akce tohoto typu. | E.Mary | odpovědět |
| 13:01:32 04.12.2002 | Nebylo by lepší zakázat komentáře, který se skládaj jen ze slov "úžasná akce" "mega" fantastický" atd. a místo toho udělat anketu? | tomik | odpovědět |
  | Re: | 14:35:42 04.12.2002 | Tak si tu mega anketu udelej, urcite bude fantasticka. | Maty | odpovědět |
Kdo je opravdový vítěz?! | 14:44:32 04.12.2002 | Asi to trošku nechápu. V samotném (jinak velice pěkném) článku i v mnoha komentářích čtu jen ódu na výkon Tomáše Mrázka. Podle výsledkové listiny ovšem v závodě Boulder Contest 2002 zvítězil Karel Černý ze Zlína. Zvítězil tedy omylem? Nebo sice zvítězil, ale jeho výkon byl mnohem horší než Mrázkův? Anebo to, že ZVÍTĚZIL v tak skvělém závodě, je tak nezajímavé ve srovnání s tím, že tam STARTOVAL Tomáš?
Ani jednoho z lezců neznám osobně. Mrázy si velice vážím a moc mu fandím. Ale přijde mi krajně nespravedlivé oslavovat výsledky druhého a jen jaksi mimochodem, bez jediného slova uznání, poznamenat „jó a vyhrál ňákej Černý, ale to nikoho přece nezajímá…“
Vždyť právě to, že k závodu nastoupí takový lezec, jako je Tomáš Mrázek, by mělo být pro ostatní obrovskou motivací a pokud se navíc někomu podaří Tomáše porazit, mělo by být řečeno, že právě TO byl parádní výkon. Jinak bychom mohli zavést systém, který funguje při hodnocení letů na lyžích – kam doletí není rozhodující – rozhodující je JAK :o)
Takhle to alespoň vidím já. A Karlovi Černému jako první GRATULUJI!!
| Houba | odpovědět |
  | Re: Kdo je opravdový vítěz?! | 16:02:53 04.12.2002 | Něco málo o vítězi...
Článek jsem opravdu psal spíše o tom jak to vypadalo před akcí a nejlépe to vystihl tomash proč jsem tak činil.O tom jak závody vypadaly a probíhaly pomalu vyplouvá na povrch samo.
Karel Černý (Black) je známý hustý lezec ze Zlína, který se v lezení pohybuje už hodně dlouho.Samozřejmě od začátku patřil k favoritům. Jeho výkony jsou víc než parádní a tuším,že to je první český lezec,který onsightoval osmáčka a víc.To vše někdy před třemi - čtyřmi lety.Nezapomenu jak si v pohodě sedíme v Buoux v "čechokempu" a najednou čučim, že se k nám řítí embéčko...:) Vylezl z něho právě Black se svými kámoši a slovy:"my už jedeme ze Španělska..."
Black má v Moravském Krase projekty a přelezené těžké cesty do stupně 8b.Nejtěžší a nejznámější projekt je "Kostěj nesmrtelný",který údajně přelezl R.Štefánek. Blackova fotka je i ve staré Montaně právě z této cesty a fotil ji Filípo Šilhán.Tenkrát jsem tam s Filípem byl a z Blacka jsme maličko nechápali.
Toť malé přiblížení postavičky Karla Černého.Určitě si zaslouží větší a lepší profil a brzy se tak určitě stane.
P.S.Chtěl bych upozornit, že tušim, že jsou v příspěvku chyby,ale snad jsou tohle kurňa lezecký stránky a ne stránky pravopisu.Takže prosim Petra ať vystydne...:)
| Oliváč | odpovědět |
  | Re: Kdo je opravdový vítěz?! | 16:08:29 04.12.2002 | Souhlas, Black byl v sobotu prostě nejlepší. | David | odpovědět |
  | Re: Kdo je opravdový vítěz?! | 16:15:05 04.12.2002 | Máš svatou pravdu, gratuluju taky a je to úžasnej výkon, ale já taky stále čekám, jestli se tu někdo rozepíše o výkonu Karla Černého, dalších holek a tak! Já to třeba být nemůžu a vyřádil se na tom co jsem viděl já, protože - a to je asi třeba nezasvěceným vysvětlit - uprostřed byla "krychle", nazval bych to skoro Rubikovou kostkou - a pokud jsi chtěl být tomu lezení takřka na dosah, tak jsi mohl vidět jenom dva ze čtyř borců, kteří se po stěnách kostky posouvali. No co myslíš, že jsem udělal já a hodně ostatních? Sedli sme si u těch prvních dvou stran a čekali, až tam nastoupí ti nejlepší ze semifinále, a až s nima jsme všechny strany tý kostky oběhli. Teď bych se moh pustit do tý kostky a říct, jak by bylo skvělý, kdyby ti borci lezli na jedný stěně vedle sebe. Jenže právě ta kostka je podle mě magická věc, nejlepší vychytávka celý akce, akorát prostě fandí těm známějším jménům, protože když si vybíráš na co se budeš koukat (a předem nevíš, kde to bude nejlepší), nepochybně tě to nejvíc bude táhnout k těm známějším jménům. | tomash | odpovědět |
Pozn. k organizaci | 15:03:58 04.12.2002 | Přidávám se k chvále celé akce, atmosféra i výkony byly opravdu skvělé. Následující poznámku vůči organizátorům berte jako možné zlepšení na příště, ne jako kritiku. Nápad snímat videokamerami sryté bouldry od publika byl v pořádku, jen to chtělo umístit kamery výše, tak aby přihlížející diváci nezacláněli. Také nasvícení bouldrů pro přenos na plátno nebylo v pořádku, bylo to příliš tmavé. Jinak velká pochvala za skvělou akci. | Dave | odpovědět |
  | Re: Pozn. k organizaci | 15:14:37 04.12.2002 | Díky za poznámku, víme o tom. Příště již bude věž na pódiu, takže snímání bude pohodovější a celkový přehled také. | Maty | odpovědět |
  |   | Re: Re: Pozn. k organizaci | 17:14:06 04.12.2002 | Co nějaké fota z akcičky? Na to,že už je středa tak bych čekal paradní fotečky na Lezci. Přimlouvám se za ně. Prosím, prosím pro nás co tam nemohli být s vámi. Děkuji. | Fanda | odpovědět |
Nějaký foto a pochvala | 20:52:05 04.12.2002 | Mám pár fotek z kvalifikace, pak jsem musel bohužel vypadnout. Jelikož mně závody zajímají převážně jenom jako objekt focení, tak se mi ani nevybavujou jména. Pardon. Samozřejmě až na pár profláknutých kousků a těch, který jsem nějak zaregistroval při svém nicotném pinožení na různých překližkách :o). Tak pokud mi někdo napíše jména, třeba mejlem, rád je doplním. Vítěz tam na tuty musí taky někde být, jakmile se ozvalo magický slovo "favorit", hned jsem se tam hrnul. Ale neudržel jsem :o). Tady to je.
Jinak akce parádně zmáknutá, moderatizér v pohodě, pivo na dosah, muzika atd. Mrzí mně předčasný odchod. | ZdenekT | odpovědět |
Nějaký foto a pochvala | 21:15:57 04.12.2002 | Mám pár fotek z kvalifikace, pak jsem musel bohužel vypadnout. Jelikož mně závody zajímají převážně jenom jako objekt focení, tak se mi ani nevybavujou jména. Pardon. Samozřejmě až na pár profláknutých kousků a těch, který jsem nějak zaregistroval při svém nicotném pinožení na různých překližkách :o). Tak pokud mi někdo napíše jména, třeba mejlem, rád je doplním. Vítěz tam na tuty musí taky někde být, jakmile se ozvalo magický slovo "favorit", hned jsem se tam hrnul. Ale neudržel jsem :o). Tady to je.
Jinak akce parádně zmáknutá, moderatizér v pohodě, pivo na dosah, muzika atd. Mrzí mně předčasný odchod. | ZdenekT | odpovědět |
  | Re: Nějaký foto a pochvala | 22:43:52 04.12.2002 | Mooooc pekny fotecky, Zdenku. | Maty | odpovědět |
  | Re: Nějaký foto a pochvala | 00:11:28 05.12.2002 | Ahoj, fotky jsou bezvadný a rád bych je použil ijinde než na netu. Máš-li zájem kontaktuj mě na tel .:604334690 nebo si mě najdi v bébesu. Díky | Oliváč | odpovědět |
  | Re: Nějaký foto a pochvala | 08:55:28 05.12.2002 | Tak já zas nebyl na kvalifikaci, ale mám nějaký fotky z finále
zde. | Standa | odpovědět |
  |   | Re: Re: Nějaký foto a pochvala | 11:01:06 05.12.2002 | Cau Stando, pekny. Mohl bys mi poslat emailem fotecku z vyhlaseni? Diky. | Maty | odpovědět |
  |   |   | Re: Re: Re: Nějaký foto a pochvala | 16:47:10 05.12.2002 | Tak už putuje. Foto snad úspěšně odesláno. | Standa | odpovědět |
  | Re: Nějaký foto a pochvala | 11:55:27 05.12.2002 | Další fotky od Malýho Peťána www.aret.cz/foto/bc posílejte všichni kdo něco máte.Díky. | Oliváč | odpovědět |
  |   | BC 02: další fotky | 12:06:45 05.12.2002 | Tak TADY je taky pár pohříchu amatérských fotek z Contestu. Pozor! případné a určitě žádoucí změny popisků a textů můžu udělat až po neděli, bo do tý doby nebudu na netu... | tomash | odpovědět |
  |   |   | Re: BC 02: další fotky | 17:44:18 05.12.2002 | Ech, ty zlotřilče. Díky za další dokreslení obrázku. Při těch ženskejch sem se fakt kochal. Jsou neuvěřitelně dobrý a pěkný a ...ach. Chlapce beru jako přirozenou překážku, neměl jsi je fotit vůbec, běs a hrůza(oni, ne fotky). | Maty | odpovědět |
  | Re: Nějaký foto a pochvala | 12:13:25 05.12.2002 | Další fotky od Malýho Peťána www.aret.cz/foto/bc posílejte všichni kdo něco máte.Díky. | Oliváč | odpovědět |
  |   | Re: Re: Nějaký foto a pochvala | 18:28:06 05.12.2002 | Chci jen pochválit fotečky Peťána a říct, že jsem se doost lekla, když jsem uviděla mojí fotku hned jako úvodní. Je pěkná až na mě tam:) | Zuzka Kuldovka | odpovědět |
  |   |   | Re: Re: Re: Nějaký foto a pochvala | 01:05:12 06.12.2002 | Zuzko nené, uvodní fotka je super a docela vystihuje, jaký boj jste s Ajkou svedli, bomba. Všimla jsi si dvanácté fotky? Jak tě Jirous bedlivě sleduje? A jak je nasvícený :) To je úúúplně romantický... | Malý Peťán | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Re: Re: Re: Nějaký foto a pochvala | 10:46:20 06.12.2002 | Nojo,tak tomuhle se řiká romantika.Holky náhodou svedly superboj a je dobrý,že taky závoděj i ňáký jiný holky než jen naše špička.Jen tak dál!Třeba z vás taky za čas bude špička:)) | Vlada | odpovědět |
Malilinko kritiky... | 19:48:17 05.12.2002 | Blahopřeju ke skvělejm závodům, bohužel to mám všechno z druhý až třetí ruky. A to je právě důvod proč píšu. Přesně ve stejným termínu byl totiž už půl roku dopředu nahlášenej poslední finálovej závod Českýho poháru mládeže v Hořicích. Je škoda že dvě skvělý lezecký akce se sešly na stejný datum. Olivko zkuste se příště mrknout i do závodního kalendáře mládeže, ať se můžeme podělit o diváky i soutěžící. Docela mě mrzelo že do Hořic nepřijela ani jedna Rajfka, obě jsou ozdobou mládežnickejch závodů. A taky bych se na starý kolena docela rád juknul na výkony současný bouldr špičky! Je mi jasný, že termín na Brumle si těžko můžete nějak moc vybírat, ale....
Těšim se příště na skvělou boulder podívanou!
Hoj Houmy. | Houmy | odpovědět |
  | Re: Malilinko kritiky... | 21:58:04 05.12.2002 | Je mi to taky líto,ale už jsem to jednou psal.Vybírat jsme si nemohli. Buď to bude letos anebo až příští rok.Jinej termín na Brumle nebyl.Bohužial.Příště se to snad nebude překrejvat... | Oliváč | odpovědět |
  |   | Re: Re: Malilinko kritiky... | 20:38:30 06.12.2002 | Vím že je to pakec sehnat termín, stačí mi to v Jičíně, natož na Brumle. Ale obě akce se zdařily a díky za ně. Tak hodně sil i do dalších takovejch akcí! Hoj Houmy. | Houmy | odpovědět |
  |   | Re: Re: Malilinko kritiky... | 20:48:04 06.12.2002 | Teď sem koukal na fotky a mohlo to bejt fakt supr noční šou! Příště chci bejt u toho!! Hoj Houmy a blahoželám!! | Houmy | odpovědět |
Velká poklona | 00:05:58 07.12.2002 | Díky Oliváči, Léňo, Andreji, Lahváči, Majkle, Čívo, Buřte, JirkoMenšíku, Paštiku, Maty (superkomentář!!!),holky (supertanga) a všem ostatním, které si teďkon nevybavuju za supermegagigasuperpokemongiga akci, která se fakt moc povedla a byla určitě nejlepší svého druhu, kterou sem gdy nafštívil!! Už teĎ se těšim na další ročníky!!!!!!
Čusbusbuldrkontestuskentus | Luk | odpovědět |
Fotky | 22:30:51 10.12.2002 | koukám sem skoro každej den, jestli nepřibyly další fotky ... zatim nic, tak si alespoň sprostě hraju s fotkama, co nafotili ostatní (páč já jsem jaksi nefotil).Tak pokud chcete tak se mrkněte na boulder.wz.cz. Ale opakuji...nic nového jen takový úpravičky. Joa kdybyste někdo speciálně chtěli upravit nějakou fotku (že jo Kuldovko? ;)) ) tak klíďo napište - já si s tim pohraju ;) | Filous | odpovědět |
|