LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když nevíš kudy dál, tak namáguj.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140388 cest
Nové přelezy:
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c

Stěny
Gymnázium Česká Třebová - Česká Třebová
Olympia - Brno - Modřice
Horolezecká stěna Staré Hradiště - Staré Hradiště

Prodejny
bart´s port - Praha 2
Green sport - Brno
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

TK ČHS - Pavel Bém, Adam Ondra, výstupy roku ...

Výstup pražského primátora Pavla Béma na Everest a Adam Ondra a jeho výstupy roku 2007 byly hlavními body tiskové konference pro novináře mainstreamových médií, kterou dnes v Praze pořádal Český horolezecký svaz.

O svých výstupech hovořili i nevidomí horolezci Jan Říha, který loni vylezl Nose VI 5.9 C2 na El Capitan, v Kalifornii, USA, a Roman Ruský, který vystoupil hranou Sasso di Bosconero v  italských Dolomitech.

O svých plánech do budoucna se odvážilo zmínit jen pár z přítomných horolezců. Výškový horolezec Martin Minařík má plánu se pokusit o sólo výstup na Dhaulagiri, kam se chystá počátkem března, a nevidomý Jan Říha by chtěl letos lézt v Dolomitech.

Blížší informace o konferenci a jejích dalších účastnících jsou na stránkách ČHS www.horosvaz.cz, kde by se měly v příštích dnech objevit podrobnější materiály ke stažení.

Lezec.cz   [úpravy] 20:10 22.02.2008Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 =o(22:15:36 22.02.2008
Absolutně nezajímavá zpráva.
Karelodpovědět 
 Re: =o(22:52:08 22.02.2008
Bem mě naprosto nezajímá!
ouzinodpovědět 
  Re: =o(23:13:31 22.02.2008
Ty mě taky ne.
A tohle taky nikoho nezajímá..
Poldaodpovědět 
 Re: =o(08:12:59 23.02.2008
je videt,ze jsi mimo...takove vystupy nevidomich jsou naprosto FAMOZNI!!!kdyby jsi zavrel oci, tak si ani nenazujes lezky
odpovědět 
 Re: =o(13:51:46 26.02.2008
Jasně, mudrlante. Na absolutně nezajímavou zprávu je 43 komentářů docela slušná palba.
 hopodpovědět 

 ježiš09:01:24 23.02.2008
bem tyvole použil kyslik a nikoho nezajima:-d
kouzelnik žitoodpovědět 
 Re: ježiš10:35:48 23.02.2008
Pokud jsi tam byl bez kyslíku a klidně i bez žita-pak můžeš hodnotit.
Honzaodpovědět 

 Solo vystup10:51:10 23.02.2008
Mě tedy dost zaujal solo vystup Martina Minaříka. Jestli je někdo fakt borec, tak je to tenhle člověk. Nikde se nepředvádí, a leze jednu 8mu za druhou sám, bez kyslíku, bez podpory, vse si tahne sam. Tak hlavne jemu drzim palce.
Maggieodpovědět 
 Odpověď Bém11:11:32 23.02.2008
Pánové byl jsem jedním z asi 1500 "horolezců" kterých se letos podařilo vytlačit domorodcům na vrchol.Chtěl bzch touto cestou poděkovat mým podporovatelum co mě tam dotlačili a dotáhli a samozřejmě podpoře ze strany H20 bez kterého by to nešlo.
Naše PR managerka mě doporučila prezentovat se se špičkou (zaměřeno na nezávislé mladé voliče) + tam přidat nevidomý (ženská část + tlak na city voličů).Oslovíme tak jak ženskou část tak i nezávislé voliče ,které potřebujeme
Dík za pochopení
Pavel
odpovědět 
  Re: Odpověď Bém11:28:38 23.02.2008
už ti to žeru Pájo .....
Karelodpovědět 
  Re: Odpověď Bém11:36:20 23.02.2008
ano, bez vody - H20 - by to opravdu neslo!
honzaodpovědět 

 Bém19:37:27 24.02.2008
Nechápu proč se někdo vůbec zmiňuje o člověku jménem Bém, nevylezl nijakou těžkou, v něčem převratnou cestu, navic i když Everest tak s kyslikem, takže se úspěšně zařadil mezi další stovky "chodců" na Everest, nikoliv mezi jednotlivce kteří byly bez kyslíku a ještě posunuly hranice lezeckých možností o nějaký stupínek výše.
Honzaodpovědět 
 Re: Bém20:39:21 24.02.2008
Já se vám divím. Everest je jenom jeden a jestli by mě tam někdo odnes třeba na zádech byl bych strašně rád ááá chlubil bych se... A kdybych tam vyšel s "telefonikou" na zádech byl bych nekonečně nadšený.
A kdybych měl to počasí (soudě podle fotek z knihy od Pavla) tak bych... prostě ráj... pro to už nemám slova.
Everest je nej - proto má tak trochu hodně - výsadní postavení.

kyslíkář
nechte ho býtodpovědět 
  Re: Bém07:11:25 25.02.2008
Zklamu tě, Everest není nej, je "pouze" nejvyšší, lezou tam už i důchodci takže o nějakém převratném sportovním výkonu se nedá mluvit. A kdybych se měl na kopce nechat nosit tak jak píšeš se dám raději na kuličky za domem.
Dadlenaodpovědět 
 Re: Bém21:37:22 24.02.2008
Pavla Béma si vážím... stejně jako stovek dalších lidí co znám. Málokdo z nich posouvá hranice v lezení. Mnozí ale posouvají hranice mého obzoru...
Kdyby byl tento web jen o těch kteří posouvají hranice, jako je Tom a Adam ( a další s brutální silou, excelentní technikou a jinými schopnostmi), byl by o mnoho méně obsáhlý (a zajímavý) než je nyní...
Každý tu má své místo... mladé dívčiny, co na druhém konci objevují krásy skalních měst, bouldristi s čepkama na hlavách, staří klasici neúnavně hájící tradice před vlnou novodobého sportovního lezení, závodníci, reprezentanti(tky)... každý tu má své místo- já, ty aj Pavel...

Vim..:) stárnu... a měknu... (máma by asi řekla, že MOUDŘIM :D).
S pozdravem a úctou
W.Blake
B!LLodpovědět 
  Re: Bém08:33:15 25.02.2008
A z jakych penez si to asi Bem zaplatil, ze? Kdo si mysli, ze tam jel za svy, tak je fakt naivka...
blbecekodpovědět 
   Re: Bém09:27:58 25.02.2008
Hlavne ze to vis ty, troubo.
R.odpovědět 
  Re: Bém09:18:14 25.02.2008
Domnívám se, že jde spíše o to, zda je smyslem ČHS - sportovního svazu - občanského sdružení dělat PR politikům, či prioritně prezentovat ty nej sportovní výkony či něco co posouvá "hranice dál". Jde prostě o to, zda je jistě hodnotný výstup Pavla Béma to nej, co se za poslední rok členům ČHS podařilo. Nejsem schopen to posoudit, ale doufám, že to tak je. Jinak samozřejmě je to oboustranně výhodné spojení - jak pro Pavla Béma a jeh sebeprezentaci, tak pro ČHS - pro něž je to dobrá šance na zviditělnění....
Radim Bzuraodpovědět 
   Re: Bém10:22:01 25.02.2008
To já vylezl v Juře Action directe 11 stylem 6A1 a taky nemůžu říct že jsem ho vylezl (i když jsem ho vylezl ;-). Řekl bych, že vylízt na Everest s kyslíkem je to samý jako ve sportovní cestě chňapat za expresky - sice se dostanu nahoru, ale to je tak všechno. Osobně bych se radši v 7500m otočil a přiznal si že na to nemám, než se hrnul nahoru za každou cenu s kyslíkem a šerpou.. Gl.
odpovědět 
    Re: Bém13:58:46 25.02.2008
Osobně se samozřejmě pod vrcholem Everestu můžeš rozhodnout jak chceš. Pavel Bém se rozhodl jak se rozhodl....je to jeho volba a každýmu je do toho kulový. Zda je jeho výkon prezentován ČHS odpovídajícím způsobem vzhledem kostatním výkonům není problém Bémův, ale spíše komise alpinismu ČHS. Já to posoudit nedokážu, ale pevně věřím, že oni ano....a pokud si někdo myslí že ne, nech´t jsem dá nějaké argumenty a příklady jiných hodnotnějších výstupů.
Radim Bzuraodpovědět 
    Re: Bém15:27:24 25.02.2008
no tak to bych te chtel videt jak by ses otocil kdybys tam uz byl:))) proc ses teda neotocil i na action direct kdyz si videl ze na to nemas:))
h.odpovědět 

 hurá pražskému narcisovi 08:26:25 25.02.2008
a zaplaťpánbu, že adam zatím neleze v tričku ODS
rudaodpovědět 
 Re: hurá pražskému narcisovi 13:08:27 25.02.2008
...a asi jen tak nebude, když ho jeden místostarostenskej modroptáčník tluče přes prstiky za prášek...
Papoušodpovědět 
  Re: hurá pražskému narcisovi 15:13:05 25.02.2008
V ČHS asi jedli ty zelené chobotničky ne???
Jose Prasečí hlavaodpovědět 

 bez názvu10:46:17 25.02.2008
Dobře o úpadku Československého horolezectví píše v poslední Montáně Ivan Fiala. Je pravda, že od jeho dob se opravdu moc věcí ve velkých horách neudálo, lezou se normálky a navíc ještě s kyslíkem. Za Zátopkův čas na 10 km už dnes asi taky nikdo nedostane medaili.
Lepraodpovědět 

 Bém - proč ne?13:04:45 25.02.2008
Já bych se na aktivity Pavla Béma zkusil podívat z druhé strany. Samozřejmě můžeme vyčítat politikovi snahu o zviditelnění se, ale není náhodou takováto spoluopráce oboustranná? Kolikrát byl horolezecký sport skloňován v médiích kvůli Bémovi a kolikrát kvůli Adamu Ondrovi? Myslím, že zájem celebrit o náš sportu mu může jenom prospět a buďme rádi, že pan Bém na té tiskovce byl, možná právě proto byl o ní zájem ze strany novinářů. Všeobecná známost našeho sportu nám dle mého názoru může jenom pomoci při vyjednávání podmínek pobytu v chráněných oblastech, obecném pohledu sponzorů na náš sport... Važme si lidí, kteří našemu sportu pomáhají, bez rozdílu barvy pleti stejně jako politického, náboženského a já nevím jakého ještě smýšlení. To, že byla sportovní úroveň výstupu hóóódně malá víme všichni a ani Pavel Bém onen výstup nikterak ze sportovního hlediska nepřeceňuje. V kolika denících jste milí kritikové četli zprávu o tiskové konferenci? Byla to tedy spíše pomoc ČHS nebo zviditelnění politika, který má těchto příležitostí mnohem více a jsou jistě snazší cesty na první stránky novin. A kolikrát se jméno Pavel Bém skloňovalo v periodicích v souvislosti s jeho záštitou nad závodem na Václaváku...
Petr Reschodpovědět 

 K213:36:02 25.02.2008
Tak nevím, co je hodnotnější K2 Chesenovým pilířem bez kyslíku nebo EVEREST s kyslíkem a nosičema.

Tak to je do očí trochu bijící, tady někdo zase dostal malou domů !!!!!

Je to k smíchu...

Jak zaseješ, tak sklidíš
Jose Prasečí hlavaodpovědět 
 Re: K214:35:58 25.02.2008
Naprosty souhlas s Petrem Reshem, to ze vytup P. Bema neni ze sportovniho pohledu nejakym posunem ceskeho horolezectvi je asi jasny, i kdyz nechci snizovat jeho vykon, ale urcite je dobre, ze se na tiskovce ukazal, vetsina redakci je zavalena nabidkou tiskovek ve velkem a pravda je takova, ze kdyby tam P. Bem nedorazil, tak bude ucast novinaru ani ne polovicni, prinos pro prumerneho lezce ci citatele zde je skutecne nulovy, ale pro lidi kteri zavodi a jsou zavisly na sponzorech ci lidem kteri se staraji o zavody, jednani o vyjimkach atd. je publicita lezeni pomerne dulezita a je uplne sumak jakym zpusobem, smekam pred vykony lidi na spici ve vsech oblastech lezeni, ale co si budem povidat, tradicni media toto tema nezajima dokud se nespoji s nekym medialne znamym, cili v tomto pripade si myslim male + pro lidi ze svazu, ze Bema pozvali.
odpovědět 
 Re: K214:43:30 25.02.2008
Nevšimla jsem si, že by Pavel Bém dostal od ČHS za svůj výkon nějaké ocenění. Spíš si myslím, že opravdu Bém měl pomoci nalákat na tiskovku novináře.
Kočkaodpovědět 
  Re: K215:07:23 25.02.2008
Nic proti Pavlu Bémovi, a jeho výkonu na Everestu, no myslím, že by to dal i bez kyslíku.....ale kdyby to nedal, tak jak je zvykem v České Republice by ho lidi sežrali. Ale s K2-Chesen se to nedá srovnávat.

Pěkný den všem
Jose Prasečí hlavaodpovědět 
   Re: K215:26:35 25.02.2008
Naprosto souhlasím, jen mě udivuje, jak na lezec.cz píšou takový ignoranti. Štve mě, že o výstupu na K2 v článku není ani zmínka a pak tu nějakej vocas napíše, že Bém tam lezl za podpory H20
Honzaodpovědět 
    Re: K215:27:32 25.02.2008
myslím na Everest
odpovědět 
   Re: K215:46:47 25.02.2008
Jo, asi by to dal i bez kyslíku, obtížnost normálky na Everest se s Česenem na K2 srovnat nedá, ale pořád to nevysvětluje, proč to srovnávat, jak to souvisí s tou malou domů a co je k smíchu.
Kočkaodpovědět 
    Re: K216:07:01 25.02.2008
No já myslel, že dostal výstup roku nad 6000 m n.m. pro rok 2007 od ČHS.
Jose Prasečí hlavaodpovědět 
     Re: K216:17:34 25.02.2008
Tak ještě jednou: nedostal. Za loňský rok v této kategorii ocenění prostě není.
Kočkaodpovědět 
     Re: K216:27:16 25.02.2008
Ale no tak, Chose...Bém za to SAMOZŘEJMĚ nemá výstup roku...(pokud se nepletu, tak ani nakonec v téhle kategorii nebyl udělen)!-) Jiná věc je, zda tohle spojení (ČHS a pan PB) přinese nějaký efekt (ČHS pochopitelně)...A zde si myslím, že přínos bude nulový...
jíraodpovědět 
      Re: K208:39:45 26.02.2008
Souhlasím nic proti asi jsem se spletl, ale proč nebyl udělen by mě zajímalo??
Jose Prasečí hlavaodpovědět 
       Re: K208:55:36 26.02.2008
To:Jose P.H. Proč nebyl udělen VR tady na lezci už mnohokrát zaznělo. Prostě nebyl v letošním roce takový výkon, který by si to zasloužil.To rozhodla hodnotící komise.Ale názorů na to může být tolik, kolik nás je horolezců. Staň se jedním z hodnotitelů a ovlivni tak názor. Ale to asi zabere více času, než jen výběr výstupů roku. Jak je pořád slyšet,ta komise co to má na starosti hledá nové lidi,tak se do toho dej. Stejně už ty bafíci potřebují vyměnit.
odpovědět 
        Re: K208:57:03 26.02.2008
Zapomněl jsem se podepsat.P.
Petrodpovědět 
     Re: K208:48:13 26.02.2008
Zkus příště jinou cestu.Nejdřív myslet a potom psát. Nikdy ne naopak.Potom se ti nestane,že budeš hloupě napadat bez základních znalostí věci.Možná před psaním stačí si něco i přečíst.Přeju do budoucna více klidu.
Petrodpovědět 
      Re: K209:38:32 26.02.2008
No já to rychle přečetl ten článek a udělal si závěr, že to je výstup roku tak jsem se trochu rozohnil....jsem horká hlava a navíc jsem tu nebyl, 40 dní jsem byl v Andách. Myslím, že by ten výstup měl dostat Libor za K2 málem tam umřel, je to po 24 letech druhý Čech, tak by jsi to zasloužil a navíc to bylo Česenovým pilířem nevím, co se pokládá za víc??? Je to jen můj subjektivní názor.

Pěkný den všem
Jose Prasečí hlavaodpovědět 
       Re: K210:31:15 26.02.2008
:-) no hejže Chose; máš recht - osobně bych, kdybych měl sedět v té hodnotící komisi tenhle výstup hodně prosazoval.
btw: a vůbec ten váš veljet - tvůj sjezd by si také zasloužil... alespoň čestné uznání, sakra. A to ta komise myslím udělat mohla. Pokud se tedy rozhodli, že tyhle výkony jsou srovnatelné s něčím, co už tady v minulosti bylo, mohli alespoň přihlédnout k tomu, že to v loňském roce patřilo k největším výkonům sezóny.

Ale úplně mimochodem, pokud vím, mají být splněny nějaké "formální náležitosti" třeba že výstup má být oficiálně přihlášen. Přihlásili jste si to?
Tomáš F.odpovědět 
        Re: K215:25:28 26.02.2008
Jasné vše jsem řádně přihlásil sjezd i výstup stačilo by jen říct, že jsme po dlouhé době něco vylezli mrd dup s tím oceněním....je mi to líto za celou expedici, se ti to málokdy poštěstí-udělat takovou věc s takovým super kolektivem škoda, byla to čistě Česká expedice....
Jose prasečí hlavaodpovědět 
         Re: K216:16:58 26.02.2008
Hm. Tak to mi přijde tak trochu divný...
Že by to nebylo ani na "čestný uznání"... chmchmchmch. Mrkev v zimě :-(
Fakt je mi to málo pochopitelný.
Argument že něco podobného tady už bylo do jisté míry člověk může brát - i když jde o výstupy ROKU a ne výstupy historie, žeano.
No, nechám to koňovi. Má mnohem větší hlavu.
A taky svazu - má mnohem víc hlav :-)
Tomáš F.odpovědět 
          Re: K218:34:20 26.02.2008
Ještě k výstupům. Tome a Jose, hodnotitelů VR bylo pochopitelně více a ne každý hodnotil výstup na K2 jako VR,nebo ČU.Prostým sečtením hlasů vyšlo to,co vyšlo.Nebudu zde říkat,jak kdo hodnotil,ale pochopitelně je to vždy více či méně subjektivní.Určitě v tom hodnocení hrálo roli i to,že Joska R. K2 vylezl před dvaceti lety i to,že letos to byl výstup zakončený bojem více expedic o vrchol,tedy ne v úplně čistém stylu,jak zmiňujete pouze české expedice.Pochopitelně v každém případě velký výkon, ale jak vidíte výsledek součtu hodnocení vyšel jinak.Tak to berme sportovně.A tobě Jose gratulace za J.Ameriku!!
Martin odpovědět 
           Re: K219:02:02 26.02.2008
Ale jóóó, Martine, já to sportovně beru. Ostatně se mě to netýká. Já si tady s Chosém nezávazně krafu :-)
Ono to je tak, že jsem si myslel, že to třeba nebylo přihlášený, že jste sjezd vůbec neřešili, apod. Spíš tedy že mě neocenění právě tohodle vejletu přišlo tak nějak škoda.
Ale ostatně, rozhodoval o tom kolektivní orgán, myslím si, že průhledně (a demokraticky), takže jo. Rozhodnutí je takové jaké je. Jen mi to osobně může přijít třeba líto.

A mezi náma... Na tý TK mohl sedět vedle Pavla Béma třeba Libor (a myslím si, že by pozvání neodmítnul), ale to už je úplně mimo...

Zdravím,
Tom
Tomáš F.odpovědět 
   Re: K210:35:27 26.02.2008
hehe větou: "Nic proti Pavlu Bémovi, a jeho výkonu na Everestu, no myslím, že by to dal i bez kyslíku.....ale kdyby to nedal, tak jak je zvykem v České Republice by ho lidi sežrali..." jsi to pěkně vystihl.
osobně myslím, že by na ten vršem měl i bez kyslíku - ale nemohl si dovolit ani sebemenším způsobem riskovat, že by třeba nedošel - prostě ta mediální masírka a vše související - vedla k tomu, že na ten vršek prostě musel (i kdyby ho tam měli opravdu vynést jak tady někdo ftipně poznamenává).
Tomáš F.odpovědět 
    Re: K215:42:37 26.02.2008
Mediální " masírku" spáchal sám od sebe a vydatně přiživoval. Tak asi tak.
nesmrtelný blázenodpovědět 
     Re: K216:21:45 26.02.2008
Těžká věc...
Když odjel na výlet na jinej kopec - a neinformoval pravidelně... Schytal to.
Když příště odjížděl, poskytl informace... A schytal to...

Já vím, jeho volba (živit se politikou)...
Tomáš F.odpovědět 
     Re: K209:03:15 27.02.2008
hi hi hi
odpovědět 

 svazová tiskovka10:45:40 26.02.2008
Tak nevím... Opravdu mám proti svazu celou řadu výhrad. Taky proto v něm nejsem.
Ale opravdu jsem nepochopil, co vlastně všichni máte proti publikování úplně normální tiskové zprávy. Prostě svaz měl tiskovku. Na Lezec.cz o tom vyšla zprávička - první reakce: nikoho to nezajímá; no jasně, proto také (dotyčný nikdo)nešel na tiskovku, že... Ale proč tady teda exhibuje a má potřebu se se světem a národem podělit o názor?

Osobně mám pocit, že svaz veřejnost o svých aktivitách informovat má. Třeba (a mj.) formou tiskovek. A že si tam dovolil (kromě některých oceněných v rámci "výstupů roku") přizvat nějakou "celebritu" - třeba Béma? No a co? Třeba bylo logickou snahou přilákat novináře a tedy mít o něco větší efekt z této formy informování o své činnosti.
Tomáš F.odpovědět 
 Re: svazová tiskovka15:26:32 26.02.2008
Jasné to je pravda
Jose prasečí hlavaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179394)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talkante IV Bielatal
Pokvareni Ritam 7c+ Vintjan
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.