LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Zaber! A trochu výraz při tom!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140287 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Závod Noc tuleních pásů ovládli skialpinisti z Janských Lázní

Open nad 35 vyhrál primátor Pavel Bém

UPDATE: +fota Pavla Béma V podvečer 24. února přivítaly Janské Lázně účastníky pátého ročníku skialpinistického závodu Noc tuleních pásů ALPINE PRO 2007.

Kvalifikace na Mistrovství Evropy ve francouzském Morzine a body do domácího RockPoint Českého poháru přilákaly na start 62 skialpinistů hlavních kategoriích, do OPEN závodu nastoupilo 66 závodníků, včetně sedmi vyznavačů telemarku. V polovině vypsaných kategorií se prosadili domácí závodníci z Janských Lázní.

Alpinistický klub lyžařů východních Krkonoš ALPINE PRO SKI TRAB team připravil závod Noc tuleních pásů, přeložený kvůli nedostatku sněhu z tradičního termínu z počátku ledna. Centrum města začalo ožívat krátce po poledni, když svoje stánky rozbalila testcentra půjčoven skialpinistického a telemarkového vybavení SKI TRAB, RockPoint a Warmpeace. Nad místem startu a cíle vyrostly reklamní oblouky partnerů.


Před startem

 
Pro hlavní kategorie A měřila trasa závodu 20 kilometrů, během čtyř výstupů účastníci překonali převýšení 1900 metrů. Junioři a kadeti, OPEN kategorie a telemark mají závod kratší o úseky v Peci pod Sněžkou a její závodníky čekalo 14 kilometrů s převýšením 900 metrů.
V pět hodin odpoledne odstartovala populární cvičitelka aerobiku Hanka Kynychová závod na delší trase, o čtvrt hodiny později starosta Janských Lázní Václav Němec závod juniorů, kadetů, OPEN a telemark. Na startu bylo zataženo, ve vyšších partiích trasy panovala mlha, která ztěžovala orientaci. Všichni účastníci měli povinnost nést s sebou výbavu, která zahrnovala bezpečnostní helmu, čelovku a litr tekutin. Pro hlavní kategorie byla výbava obsáhlejší, podle pravidel pro pořádání podobných závodů a obsahovala například ještě lékárničku, píšťalku, a rezervní oblečení. Na trase závodu pomáhalo pořadatelům okolo stovky dobrovolníků, kteří od pátku značili trať a během soboty zajišťovali bezchybný průběh závodu. Ten se obešel bez zranění, bez bloudění a dalších problémů.


Po startu


Trať, navzdory špatným sněhovým podmínkám byla dobře sjízdná, lyžovalo se po přemrzlém a z velké části technickém sněhu. Prvních 500 metrů všichni běželi po asfaltové silnici Janskými Lázněmi za sněhem. Úvod trasy je pro všechny kategorie stejný,  z centra města po hlavní silnici  k dolní stanici lanovky, kde čekal závodníky první kontakt se sněhem, nasazování lyží se stoupacími pásy a první výstup na Černou horu. Při sjezdu do Pece pod Sněžkou se trasy dělily, hlavní kategorie pokračovaly z kopce k dolním stanicím vleků. Další stoupání pěšky s lyžemi na batohu vedlo na Hnědý vrch. Po té následoval sjezd do centra Pece a další výstup na pásech sjezdovkami Javor a Smrk. Nad Vebrovkou se trasa kategorií A i B opět spojily a závodníci neupraveným terénem sjížděli do Javořího dolu. Tam začíná poslední výstup zpět na Černou horu. Naposledy sundat pásy, a vychutnat si poslední sjezd zpátky do Janských Lázní. Do centra města, do cíle zase dobíhat na botách s lyžemi v rukou.


Mirek Duch


V hlavní kategorii mužů se prosadil letos suverénní Mirek Duch z pořádajícího AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB teamu a zopakoval si vítězství z roku 2005. Na druhém místě ho  na stupních vítězů doplnil oddílový kolega Pavel Vondra, třetí místo vybojoval Petr Maliga z Beskyd, loňský vítěz OPEN kategorie u kterého sledujeme obrovský skok dopředu. V kategorii žen zvítězila Alice Korbová z Prahy, veterány vyhrál beskydský Roman Glajcar.


Radek Groh



Martin Cienciala.


Mezi juniory si nejlépe počínal jeho oddílový kolega Roman Jadamus, kategorie kadetů ovládli domácí Karolína a Radek Grohovi, medailisté z lednového Evropského poháru ve Francii. V OPEN závodu si nejlépe počínali Michal Galandák z Vrchlabí, v kategorii nad 35 let pražský primátor Pavel Bém v domácích oranžových barvách, mezi ženami Klára Kočarová z Vítkovic a v kategorii Telemark se prosadil Pavel Šedivý z Janských Lázní.


Pražský primátor Pavel Bém



Pražský primátor Pavel Bém


Pořadatelé z AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB teamu věří, že příští zima nebude na sníh tak skoupá, jako ta letošní a proto by rádi pozvali  závodníky, diváky, i všechny další příznivce první lednovou sobotu v roce 2008 na start závodu NOC TULENÍCH PÁSŮ.


Muži


VÝSLEDKY:

MUŽI A:
1. Mirek DUCH  AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB team 2:15:27
2. Pavel VONDRA  AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB team 2:24:48
3. Petr MALIGA  TJ Oldřichovice    2:24:55

MUŽI VETERÁNI:
1. Roman Glajcar  SKIALP Beskydy    2:24:51

ŽENY A:
1. Alice KORBOVÁ  Přírodní vědy Praha    3:02:43

JUNIOŘI:
1. Roman JADAMUS SKIALP Beskydy    1:42:49

KADETI:
1. Radek GROH  AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB team 1:35:25

KADETKY:
1. Karolína GROHOVÁ AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB team 2:04:13

MUŽI OPEN:
1. Michal GALANDÁK KRKONOŠE Vrchlabí  1:53:12
2. Josef MILFAJT  K+K team    1:56:25
3. Martin ŠUPICH  BP LUMEN Úpice    1:57:52

MUŽI OPEN nad 35 let:
1. Pavel BÉM  AKLVK ALPINE PRO SKI TRAB team 2:03:35

ŽENY OPEN:
Klára KOČAROVÁ  HO SSK Vítkovice    2:19:22

MUŽI TELEMARK:
1. Pavel ŠEDIVÝ  K+K TELEMARK Monte Negro  2:16:55

Další informace a výsledky: www.ski-mountaineering.cz


RomanL

Štěpán Pleskač   [úpravy] 15:13 26.02.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 slušnej výkon17:10:38 26.02.2007
je to dobrej chlapík, já mu fandim. Uvidíme jak se popere s tou plánovanou osmitisícovkou. Tohle je ale dobrej výkon..
honzaodpovědět 
 Re: reklama17:33:56 26.02.2007
Ty fotky jsou reklama na alpinepro?????
Marťasodpovědět 
  Re: reklama17:52:18 26.02.2007
jo
stplskcodpovědět 
 Pár fotografii Pavla Béma19:35:53 26.02.2007
Také mu moc fandím. Je to supr výkon.

Na Euroclimbing.com je pár fotografií s panem Bémem ze závodu Noc tuleních pásů.

Odkaz na fotografie http://tinyurl.com/275dsh

Všem závodníkům gratuluji!

odpovědět 
 Re: slušnej výkon10:35:21 27.02.2007
Bohuzel naprosto zkorumpovanej...
odpovědět 
  Re: slušnej výkon20:52:48 01.03.2007
Jestli něco víš, tak to oznam policii a nevopruzuj tady mezi slušnými lidmi.
Petr J.odpovědět 

 asi to bude hodnotný športovní výkon08:46:53 27.02.2007
leč poněkud sterilní. to u nás v oddíle, tam máme lepčí šialpinýsty. a jak umějí pít!
Lukas B.odpovědět 
 Re: asi to bude hodnotný športovní výkon11:04:38 27.02.2007
jistě nejdůležitější je se všude ožrat , případně poblít.. :-[
Vilíkodpovědět 
  Re: asi to bude hodnotný športovní výkon12:28:43 27.02.2007
no chlapečku.... asi víc slyším, když někdo vydupe a sjede nějakou pořádnou stráň a napíše vo tom lakonickej článek. zlé jazyky tvrdí, že takzvaní závodní skialpinisti nemají šanci ani jako daunhylysti, ani jako běžkaři, a tak tropí tu svoji obskurní disciplínu. když už jsme u toho jazyka, tak věz, že po pitce na dvorský boudě zapomenutej a ztracenej jazyk z přezkáče byl málem kamenem úrazu jednoho slavného a oceňovaného sjezdu.
Lukas B.odpovědět 
   Re: asi to bude hodnotný športovní výkon20:50:12 27.02.2007
.. dobrá budu pokračovat ve tvém stylu oslovování tedy "frajeršutysto" já nezpochybňoval ŽÁDNÝ sportovní výkon ,ale to ožírání. Bohužel patřím lidem , kteří ve svém zaměstnání musí řešit i následky působení takových ožralů. A když vidíš 12-ti letého kluka co se kvůli ožralovi nikdy nepostavý , tak Tě hodnocení , že někdo umí pít taky bude štvát!!!! Howgh
vilíkodpovědět 
    Re: asi to bude hodnotný športovní výkon07:50:35 28.02.2007
jestli máš v nějakou práci a v ní nějakej problém, tak se na ni vykašli a jdi prodávat na tržiště rajčata. ty jsi úžasně funkčně gramotnej, že by na tebe mohli vodit ekškůrze. no nic, du nakrmit prase.
Lukas B.odpovědět 
     Re: asi to bude hodnotný športovní výkon08:50:52 28.02.2007
Plácaš píč.... Radši jsi měl jít krmit to prase hned.
dědekodpovědět 
     Re: asi to bude hodnotný športovní výkon08:55:01 28.02.2007
Plácaš píč.... Radši jsi měl jít krmit to prase hned.
dědekodpovědět 
      Re: asi to bude hodnotný športovní výkon09:13:07 28.02.2007
no nic, tak se vomlouvám, měl jsem bejt potichu, stejně jako jsem nekomentoval toho Ondrovic wonderboje, páč mě závodní běžkaření na tlustejch lyžích zajímá podobně jako ten Wonderboj, teda zhruba vůbec, tady furt hrozí, že když projevim nenadšení a přidám doušku pro pár znalejch, tak někomu pošlapu mazlíka.
no nevodpustim si, ty tři tečky, to mělo znamenat co? hned si vymej pusinku mejdlem s jelenem, nebo přijď blíž nádivo sprostá, a budeš bit na holou, nebo se vo to aspoň upřimně a spravedlivě pokusim.
Lukas B.odpovědět 
       Re: asi to bude hodnotný športovní výkon20:56:00 01.03.2007
Idiote.
Petr J.odpovědět 

 Noc tuleních pásů11:23:38 27.02.2007
Co se týče p. Béma pěkný výkon samotné zveřejnění článku poskytuje dostatečné info. o akci  včetně fotek. Ale proč zařadit na foto dne výše zmíněného
pána mě opravdu uniká.Karel.
odpovědět 
 Re: Noc tuleních pásů11:38:23 27.02.2007
karle nepruď!
odpovědět 
  Re: Noc tuleních pásů10:06:32 01.03.2007
Reaguji na první komentář podemnou. A vzkazuji Ti
milý neznámý pokud se neumíš pod ten svůj štěk
do éteru ani podepsat tak opravdu nepruď.
Jinak si myslím že vzhledem k celkem dobrému
článku který je sám ozdoben upoutávkou jeho (p.Béma) fotografie a ve kterém jsou jeho další fografie je potom zbytečné to vyvěsit jako fotku
dne?! Jednak tam bylo spousta dalších borců kteří
stáli za pozornost a hlavně kteří na nás nekoukaj každej den z nějakejch zdělovacích prostředků.
A nemá cenu rozpitvávat další věci okolo toho.
Takže jediná konkretní připomínka ode mne zní:
Zvolil bych jiné foto dne.A patří do rubriky komentáře.Napsal to bych nejraději ještě nějak jasněji ale bohužel mám obavy které pramení
z Tvého projevu že bys to asi nepochopil.
P.S.
Všechny nepodepsané nebo podepsné komentáře smyšlenou přezdívkou zaváněji mírou zodpovědnosti za své jednání svého autora a nemají v žádné diskuzi co dělat a snižují valitu těchto i ostatních stránek. Zdravim Tebe i všechny ostatní duchem prosté kteří se už z jakéhokoli důvodu neumějí podepsat. Karel.





odpovědět 
   Re: Noc tuleních pásů14:10:52 01.03.2007
no je pravda, ze to tak nejak vnimame ze podepsat se je slusne. (Taky si myslim, zes nijak neprudil, byla to jen poznamka.) Nicmene internet je v tomto ohledu trosku choulostive medium. Podle me to nijak o kvalite stranek nevypovida a nesnizuje jejich hodnotu ani hodnotu prispevku atd. Protoze jaky je rozdil mezi tim, ze ty napises Karel , ja napisu Tom Vidlak a nekdo nenapise nic. Ten rozdil tam totiz neni zadnej. Protoze, stejne tak ja muzu svuj prispevek podepsat Karel, Pavel Bem, Mikulas atd.. Bude pak verohodnejsi ???
Tom Vidlakodpovědět 
   Re: Noc tuleních pásů21:06:44 02.03.2007
Tak už jsem tady a dole připojuju podpis a kontakt. A pár poznámek: - to že je slušnost se podepsat uznávám, nicméně to že někdo napíše pod svou reakci Karel má pro mě stejnou vypovídací hodnotu, jako když tam nenapíše nic - Karlů je asi miliarda a který jsi ty z toho fakt nepoznám. Za další mi fakt přijde směšné točit se na tom, že na fotce dne je Bém - proč by tam být proboha nemohl nebo neměl - já ho neznám, ale je lezec - no tak je na fotce na lezci, hotovo dvacet. No a jestli jsem se tě dotkl tak to mě fakt mrzí, ale pokud už někoho označuješ za prostého duchem, tak si po sobě aspoň zkontroluj pravopis. A nebuď takovej suchar!
marianodpovědět 
 Re: Noc tuleních pásů11:39:35 27.02.2007
Kdyby to byla povedena fotka tak beru ale je pravda ze tohle neni ani povedena fotka:-)
klassikodpovědět 
  Re: Noc tuleních pásů12:17:33 27.02.2007
tak ten pražský hlavoun je asi pěkně našlápnutej...kdyby takový byli všici politici
odpovědět 
 Re: Noc tuleních pásů13:36:53 27.02.2007
A stezoval by sis, kdyby tam byla stejna fotka nekoho jinyho?
Zajimalo by me co ty zdejsi kritiky takhle zere?
Aspon se venuje necemu co je tady vetsine lidi blizky. Je znamej, tak se to zvyrazni - to sou proste media (to neni ve zlym, celkove me to tady pride decentni). Divate se a ctete si radeji o nejakejch vyzranejch prasopsech?
O.odpovědět 
 Re: Noc tuleních pásů21:02:35 27.02.2007
Měli tam dát nějakou pěknou babu. Že jo :o)
Belialodpovědět 

 Lezec nebo ODS plus13:03:15 27.02.2007
mno pripada mi ze Pavla Bema je vsude nejak moc, PR tah s Everestem se mu zda se vydaril, lezec.cz mu to taky basti.
Jinak namaklej je dost, bohuzel jeho verejnou tvar nelze oddelit od te horolezecke, i kdyz ta je mi mnohokrat sympatictejsi.
Co bude priste: Topolanek vysel na Snezku, Paroubek lyzuje v Alpach, cunek koupil za uplatek Himalaje ????
Jakub Sodpovědět 
 Re: Lezec nebo ODS plus13:12:02 27.02.2007
Jakube S., přej a bude ti přáno! Nazdar!
starej Širlodpovědět 
  Re: Lezec nebo ODS plus14:50:35 27.02.2007
Ach ta naše povaha...Pavel lezl po skalách (a dobře) už v době, kdy zdější překližkolezci lezli sotva po čtyřech, je (a nejen vzhledem ke svým časovým možnostem) ve formě, tak proč mu pořád závidět skialpy, Everest a já nevím co ještě...
Martinodpovědět 
   Re: Lezec nebo ODS plus15:34:24 27.02.2007
Řekl bych, že jsou lidé pořád stejní.
Ale nyní je doba,kdy máme lepší podmínky proto, abychom se prosadili. Někomu to jde lépe, někomu hůře.Každý se musí se svým životem poprat sám.
Honzaodpovědět 
   Re: Lezec nebo ODS plus09:19:30 28.02.2007
je to politik, ktereho MY platime, ktery ma urcitou zodpovednost a jehoz prace je do jiste miry zavazujici, a proto se mi nelibi jeho vylety do himalaji atd. At zacne podnikat a pak si jezdi kam chce. Takhle si vezme "neplacene volno" a hura na mesic do himalaji... To se mi nelibi! Jinak ale respektuji jeho vykony.
dawidodpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus11:21:35 28.02.2007
Tvému zaměstnavateli se líbí tvoje výlety do hor ? Nebo ti do toho nemá co mluvit ? Nebo jen sedíš na zadku a závidíš ostatním ?
Mimochodem P.Bém je volený politik.Když nejsi spokojený,tak ho nevol,nebo se smiř s tím,že ho volí jiní.
milanodpovědět 
     Re: Lezec nebo ODS plus13:47:19 01.03.2007
Jestli jsi zamestnancem, tak pochybuju, ze by sis mohl jen tak v klidu odjet na mesic do hor (everest neni na tyden) a tvuj zamestnavatel by nad tim mavnul rukou. politik je v podstate zamestnancem statu a ma vuci nemu zavazky.
Ty by sis urcite po mesicni absenci musel hledat jinou praci.
Pokud teda nepodnikas, nebo nemas nejake nezavisle povolani...
A jeste bych chtel podotknout, ze behem politicke neplacene dovolene bezi dotycnemu vsechny premie...
A bema jsem na posledne volil!
dawidodpovědět 
      Re: Lezec nebo ODS plus14:14:48 01.03.2007
kolik mas dovolene? 5 tydnu nebo 4 ?? jsou 4 tydny mesic?? vzal si Pavel neplacene volno, nebo jen cerpa radnou dovolenou???vis to??
Tom Vidlakodpovědět 
       Re: Lezec nebo ODS plus15:04:55 01.03.2007
Bém si bere 2 mesice neplacene volno. Pak se vrati a asi nebude jeste nejakou dobu fungovat. Pak mizi na mesic v srpnu na dovolenou na Altaj s Cimrmanama. Takze minimalne 3 mesice/ ale pravdepodobne vic/ nebude v zamestnani. Komu by tohle proslo? Jako zamestnanci na spickove pozici? Protoze on zamestnanec je.
Bobanodpovědět 
        Re: Lezec nebo ODS plus21:02:10 01.03.2007
Závidíš mu co? Ty si to tak zařídit neumíš, co?
Petr J.odpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus01:40:58 02.03.2007
Bylo by mi to jedno, kdybych ho neplatil. Jenže já ho platím nez ohledu na to, zda jsem ho volil nebo ne. Tři měsíce je trochu moc.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Lezec nebo ODS plus10:18:14 02.03.2007
Pozitivne, pozitivne... hergot, ale jak?
Treba ze si ty vejlety nenechava (snad!) proplacet jako reprezentaci.
Nebo je to zdrava sebekriticnost. Vi, ze bude Praze lip, kdyz bude nekde daleko?
:-)
dagodpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus09:30:38 02.03.2007
Asi jak napsal dole Kuba Turek. Tva otazka je mimo misu, ja si to zaridit muzu a v podstate mam povolani, kdy v praci moc nejsem.Ale ja jsem svym vlastnim panem, Bem ne, ten je zamestnanec danovych poplatniku, tak uz to konecne pochop, jenom dokola omilas slovo zavist a o to tu prece nejde, nekoho platim, tak ocekavam nejake vykony, co dela ve svem volnu je jeho vec, ale volno 3 mesice v roce bych mu nedal. Je to asi jako by ses ptal, jestli zavidim lidem v regulovanych bytech nizky najem- to je taky proti rozumu a neda se s tim nic delat...
Bobanodpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus09:32:42 02.03.2007
Co to tu meles? jaka zavist?? To je na urovni toho, ze bych kritizoval zlodeje, a ty bys mi rekl, ze mu to zavidim, jak si to umi zaridit. Premyslej kurva trochu...
dawidodpovědět 
       Re: Lezec nebo ODS plus09:35:32 02.03.2007
Je velkym rozdilem vzit si dovolenou ctyrikrat do roka po tydnu a jet na mesic pryc v kuse. to se tyka zejmena povolani na takoveto urovni. Jestli uklizis v mekaci, tak tam to opravdu nevadi, mesic tam bude za tebe brigadnik...
dawidodpovědět 
  Re: Lezec nebo ODS plus16:41:48 27.02.2007
Mili pratele,
ja preji a pevne verim ze je mi prano, nevim jestli jsem mladej preklizkolezec, spise ne (mladej, bohuzel).
Tak to jenom pro poradek.
V mym prispevku jsou receny dve veci:
1. Pavel Bem je velmi dobry horolezec a ja jej respektuji, jelikoz o jeho vykonech lecos vim od svych znamych, kteri jej znaji osobne. Jsem si pomerne jistej, ze az mi bude tolik, co jemu v takove forme spise nebudu. Shrnuto respekt !!! at jsem preklizkar nebo ne !!!
2. Pavel Bem je, ale primator Prahy tzn funcne na urovni ministra vlady CR (na tom se snad shodneme), prezentaci jeho osoby tedy nutno povazovat za vec verejnou a jako takovou ji take posuzovat.
Ja jsem komentoval to, ze je v posledni dobe prebemovano a to vcetne tohoto serveru. Je na tom neco spatneho? skoro bych rekl ze ne.
polozim jinou otazku proc neni v titulku treba Vitezkou kategorie Kadetky je ... nebo Vitezem kategorie telemark je ...
Spekulovat co vedlo k takovemu titulku samozrejme mohu - obdiv k Pavlu Bemovi, lakavy titulek, vice pristupu protoze lidi budou vice diskutovat, a nebo treba neco tak zasadne nekaleho jako penize (pozor vtip) atd. atd.
Shrnuto Vaclave (starej) Sirle, preji a doufam, ze je mi prano, problem je, ze PB a ani jinym politickou nalepku neodpares a to bohudik nema co spolecneho s lezenim (treba i na preklizce).
Jakub S.odpovědět 
   Re: Lezec nebo ODS plus17:17:47 27.02.2007
..myslim ze je to zbytocne tlacne do extremov stepan pleskac moze byt rad ze p.Bem si prisiel"zabehat",ukazal ze aj clovek s tak nabitym programom a pracou moze vyhravat/co asi suhlasis/ a ty/jakub/ mozes byt rad ze mas zdravie priatelov a pivo po lezeni... a pokial zorganizujes nieco podobne kde ti pride minimalne niekto kto sa postara o titulok na webe ci v novinach...?:)/
milos/odpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus21:14:00 27.02.2007
Pokud jde o titulek, tak je v tom Štěpán nevinně. A stejně jako o fotky s Pavlem, o které jsem ho poprosil. Prostě mi to přišlo zajímavé. Více asi není třeba rozebírat. Hore zdar.
Standaodpovědět 
   Re: Lezec nebo ODS plus07:29:22 28.02.2007
K tytulku s Pavlem B. - věřím že většina z Vás co kritizujete si ani nedovedete představit co ten člověk musí stíhat a do toho ještě trénuje. Myslím že to za obdiv stojí. Většina z nás by se s tím nevyrovnala ani omylem. Proto ten článek právě o Pavloj. (PS: po závodech jel ještě pracovat do PH - ostatní byly chcíplý)

Lidi jsou závistivci a nenechavci a vždycky se najde nějakej pisálek co musí do něčeho šťourat, ať už je to cokoliv.
M.Duchodpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus08:44:34 28.02.2007
No, kluci. Diskuse jde nějak mimo ten závod. Musím jen pochválit pořadatele. Dobře zajištěná trať, solidní počasí, dobrá organizace. Moc se mě to líbilo. Bém je fakt dobrej a je mě šuma fuk jestli je politik nebo ne. Jinak ty plky, že skialpinisti neuměj nahoru ani dolu je kravina, kterou může vypustit jen jelito (LukašB), který to fakt neumí. Je fakt, že v tom článku mohla bejt klidně moje fotka( Dynafit ) určitě by to nikoho neprovokovalo a mě by to potěšilo :))
romanLodpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus12:33:56 28.02.2007
te plati pan Bém za propagační kampaň?....:)))))
p.j.odpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus03:02:06 09.03.2007
Souhlas.
O Štedrej den v Šárce byl jeden z mála, kterej se na všechny lidi v protisměru usmál a pozdravil....
U boku ženušky i ratolesti.
Vím kolik má práce a starostí a obdivuji jeho výkonost v tomhle zápřahu.
Závídím, to nepopřu, a přeju aby vydržel co nejdýl.
Matyodpovědět 
   Re: Lezec nebo ODS plus10:30:28 01.03.2007
Jakube S. Souhlasim s Tebou.
Pro ostatní: Dáse to shrnout takhle každej den není posvícení a každému se občas něco nevydaří na
100% tak jako volba fota inkriminovaného dne.
Naštěstí to není nic tak zásadního svět se nezboří. Co ovšem zásadní věcí je je důvod
proč je takováto fotka nevhodná. Ten se nemění
a kdo má něco v hlavě tak si to z toho vezme.
A já nepochybuji o tom že ten kdo vytváří fotku
dne příště bude zvažovat více zdali politická tvář na fotce dne neuškodí principu že tento servr by měl být od politiky co nejdál.Karel


odpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus10:53:33 01.03.2007
Princip fota dne: Třeba Paroubka vůbec nemusím a také politiku na Lezce.cz tahat nechci, avšak mít ho vyfocenýho v přiléhavé kombinéze na skialpech, tak vám garantuju, že pro mě by to bylo tak zajímavé foto, že by byl okamžitě na foto dne. :-)
 jirkasodpovědět 
     Re: Lezec nebo ODS plus11:10:57 01.03.2007
No Jirko, byla by to asi sprgy fotka :-), ale ve fotu dne na LEZCI já osobně nemusim mít na skialpech vůbec nikoho, protože tenhle sport nemá s lezenim opravdu pranic společnýho. Leze se po skalách, šutrech, horách, ledech, umělých stěnách a dá se lézt po stavbách, třeba taky stromech, možná i dětských prolejzačkách. Ale na lyžích se prostě lyžuje a skialpy jsou a vždycky budou jen lyže.
Lukyodpovědět 
      Re: Lezec nebo ODS plus11:20:19 01.03.2007
Tak me potom teda vysvetli, proc patri skialpinismus pod Cesky horolezecky svaz? :-D a nee treba pod FISaky...
denkodpovědět 
       Re: Lezec nebo ODS plus11:39:36 01.03.2007
To se zeptej na ČHS, já ho tam nezřadil :-)
Lukyodpovědět 
        Re: Lezec nebo ODS plus11:46:27 01.03.2007
tak tomu rikam konecne uhodit hrebicek na hlavicku... :-) proc je vlastne lyzovani ve volnem terenu, cimz bezesporu skialpinizmus je, zarazeno pod CHS? jasne, spousta lidi co leze taky v zimne beha na skialpech, ale to znamena, ze kdyz ja budu v zime hrat pingpong, tak bude pingpong spadat pod CHS? :-)
odpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus11:59:11 01.03.2007
Že by námět na anketu?
 jirkasodpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus12:01:01 01.03.2007
Abych to upřesnil. Mně je vlastně úplně jedno, jestli patří pd ČHS nebo ne. Nejsem už členem. Jen se podivuju, že se fotky z tohoto sportu (proti kterému jinak absolutně nic nemám) objevují jako FOTO DNE na internetových stránkách s názvem LEZEC.cz. Jen nevím jak by se tvářili na HOKEJ.cz, kdybych jim posílal k uveřejnění fotky z MČR ve sportovním lezení :-)
Lukyodpovědět 
          Re: Lezec nebo ODS plus12:08:57 01.03.2007
tohle by opravdu stalo za anketu a myslim si, ze by to bylo rozhedne zajimavejsi, nez tady drbat do toho jak a co dela prazsky primator
odpovědět 
          Re: Lezec nebo ODS plus13:19:01 01.03.2007
A proč ne? V klasickém skialpinismu je výstup obvykle horská túra. Některé úseky dokonce nejdou ani vystoupat a musí se vylézt. I při "normálním" horolezectví se skialpy používaj jako přibližovadlo. Jen se prostě z toho vyvinula i závodní disciplína. Stejně jako jsou závody v lezení. Velká spousta lezců je i skialpinisty, nebo extrémními sjezdaři. Tak proč by se tu nemohlo objevit i něco, co není přímo lezení, ale okrajově se ho týká? Není lepší si rozšiřovat obzor?
Kočkaodpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus14:21:26 01.03.2007
no nastava otazka jestli je skialpinismus POUZE lyzovani ve volnem terenu. Diky outdoorovemu boomu kdy na skialpech uz chodi kde kdo :-) to tak muze mozna vypadat, ale skialpy muzou by i o tom, ze vylezes nahoruminimalne trojku nebo nejakou peknou klasickou ledovou turu (Palavicinak). ALe to holt delaji jen lide trosku extremneji zamereni. ALe to je podle me napln slova Skialpinismus.
Tom Vidlakodpovědět 
         Re: Lezec nebo ODS plus10:04:44 02.03.2007
ski-ALPINISMUS. Co je Alpinismus ?
odpovědět 
       Skialpinisten raus?14:04:40 01.03.2007
Skialpinismus nemá nic s lezením, proto vyloučit z Českého horoLEZECKÉHO svazu? Tak to já bych naopak navrhoval vyhodit soutěžní lezení a lezení po překližce vůbec, co to má prosímvás společného s horama? Ten svaz je přece HOROlezecký, nějaká gymnastika v tělocvičně nemá s horama nic společného a spíš by měla přejít někam do České gymnastické federace.

Že někteří horolezci lezou taky vevnitř přece není důvod, my třeba hrajem někdy v hospodě fotbálek?
jkodpovědět 
        Re: Skialpinisten raus?14:23:32 01.03.2007
naprostej souhlas, skialpy maji k HOROlezeckemu svazu rozhodne podle me bliz nez preklizka.
Tom Vidlakodpovědět 
         Re: Skialpinisten raus?09:41:19 02.03.2007
Asi jsem se špatně vyjádřil (nebo spíš někdo čte jen to, co chce). Nikdy a nikde jsem neprosazoval vyloučení skialpinizmu z ČHS. To je sice ubohá, ale čistě jen vaše interpretace mého výroku. Kdo, nebo co je ve svazu je mi úplně buřt. Je to váš svaz, tak si tam mějte, co si odhlasujete. Moje poznámka se týkala pouze a jen fota dne na servru LEZEC.cz, který slovo HORY v názvu nemá. Toť vše
Lukyodpovědět 
          Re: Skialpinisten raus?10:01:04 02.03.2007
Jo to nebyla rekace jen na tebe, vim, ze Lezec v nazvu hory nema, ale myslim, ze kluci sou radi za navstevnost Horolezcu a Skialpinistu a proto ten clanek.......
Tom Vidlakodpovědět 
          Re: Skialpinisten raus?16:34:16 02.03.2007
Hmm... no asi je nutné dodat, že příspěvek, kde navrhuju vyloučit lezce na překližce, je myšlený značně ironicky. A není to reakce jen na tebe, nebo hlavně na tebe. (viz též "tak tomu rikam konecne uhodit hrebicek na hlavicku... :-) proc je vlastne lyzovani ve volnem terenu, cimz bezesporu skialpinizmus je, zarazeno pod CHS?")

Pro svaz by bylo dobře chápat "horolezectví" v názvu ČHS široce, takže zahrnuje širokou škálu aktivit, které mají něco společného s horami nebo lezením. (Např. větší skupina má větší sílu při jednání s různými "orgány".) Z nějakých zvláštních pohnutek se přesto objevuje dost lidí, kteří mají dojem, že to či ono "není dost hodnotné (elitní,...)", a proč to teda v ČHS vůbec je.

Obdobně si myslím že pro provozovatele lezce je výhodné, když server čtou i skiaplinisti, vysohorští turisti, a jiná podobná pakáž, která např. chodí a lyžuje. Mimo jiné příjmy z internetové reklamy obvykle přímo souvisí s počtem návštěvníků, naopak výdaje a práce daleko míň. Ale jako ty nejseš členem ČHS, tak já nejsem redakce LEZEC.cz, takže takže do toho, jestli tam nějaký lyžující Bém být může nebo ne vlastně kecat nechci.
jkodpovědět 
      Re: Lezec nebo ......14:55:55 01.03.2007
To je houby navrh Luky, zustavas na puli cesty! Co takhle vysokohorskyturista.cz, zavodniskialpinista.cz, piskarskyflakac.cz, 4c.com, industrial.cz, hustejklajmbr.cz, preklizkarazdomsrtiudusenimmaglajzem.cz. Pekne kazdej do svyho chlivecku a vopovazte se z nej vystcit nos!
Radek J.odpovědět 
       Re: Lezec nebo ......09:51:16 02.03.2007
To není v žádném případě návrh, to je jen názor :-)
Mimochodem lezec je dost velký chlív. Čistě matematicky množiny lezení a skialpinismus nemají průnik. Domácí úkol: nakreslete množiny horolezectví, lezení, alpinismus, bouldering, kaňoning, paraglajding a šachy. Podmnožiny vyznačte červeně štafovaně, průniky modře tečkovaně. Otázka pro jedničkáře - jsou jsou šachy podmnožinou některé z množin a proč?
Lukyodpovědět 
        Re: Lezec nebo ......23:57:25 02.03.2007
Jo? Vezmi si takovou tůru, tušímže Iva tu někdy něco cca takového popisovala. Vylezeš na Grossglocker západním hřebenem, nazuješ lyže a sjedeš dolů. Je to skiapinistická tůra s lezeckým výstupem nahoru, lezecká tůra se sestupem na lyžích, nebo dokonce turistická tůra zajímavým kusem hřebenem technikou odpovídající terénu?

Odpověď 1) záleží člověk od člověka 2) v každé části tůry jsi něco jiného, například nahoru po hřebeni si můžeš říkat "kurva, proč já táhnu na zádech lyže, když jsem LEZEC?" a při sjezdu dolů "jsem já to ale vůl, v batohu lano a matroš, a přitom jsem LYŽAŘ" :-)

jkodpovědět 
         Lezec nebo lyžec - vsjo ravnó......10:21:16 03.03.2007
Zjevně nastal čas na trochu teorie. Přijmeme-li Dieškovu definici horolezectví jako POHYBU V HOROLEZECKÉM TERÉNU, kde se neuvažuje se směrem onoho pohybu (nahoru, dolů i do stran) a nakonec je nám lhostejná i výstroj a výzbroj (lezečky, mačky, lyže, naboso...), snadno se srovnáme s tím, že borec poklidně si sjíždějící na snowboardu strmou ledovou stráň, která byla třeba mezi válkami považována za vrchol extrémního lezení, je HOROLEZEC! S tím se musela vyrovnávat moje generace, neboť strmé stráně Les Courtes, Aig. du Plan, Aig. Blanche, Ortleru atd., které jsme v krvi a potu vylejzali sotva nahoru, začali sjíždět hrdinové jako Holzer, Saudan, Vallencant, Boivin a další dolů, právě v sedmdesátých letech. Jen jsme se báli, aby nás třeba na staré cestě na Vojtěcha v Labsku nebo na Leteckejch Milencích nesmetl nějakej pošuk na koloběžce či inlajnech. (Určitě na to taky dojde!) Nazdar! V. Š.
starej Širlodpovědět 
          Re: Lezec nebo lyžec - vsjo ravnó......10:34:36 03.03.2007
Dojde, dojde...
Ovšem je tu i jiný trend. Ti chlapci, jak tak zří mé tupozraké oko, valnou část cesty pobíhají s těmi lyžemi v ruce, připomínajíce ty bejkaře, co taky běhaj bahnem s kolem na zádech. Tomu se ptej říká cyklo-cross (opakující se (cyklicky) křížové cesta.
Tedy horolezení půjde možná tímto směrem a bude se běhat, ověšený matrošem, po louce.
dagodpovědět 
     Re: Lezec nebo ODS plus15:02:52 01.03.2007
Zdravim Tě Jiří, respektuji Tvůj názor a vkus.
Bohužel dle mého názoru máš lepší vkus na skalní oblasti.Karel.
odpovědět 
    Re: Lezec nebo ODS plus11:23:49 02.03.2007
V tom, že o sportovní aktivitě vrcholného politika se informuje v médiích bych neviděl žádný problém. To, že organizátor, politik a případně někdo další případně získá nějaké vedlejší plusy z medializace víkendového závodu, mě přijde normální. Vzpomeňme např. na "mediální pokrytí" Špidlova či Dzurindova běhání.
Trošku jiný pohled mám na ten Everest. Kdyby P.B. tak rok před volbami (celostátními či pražskými - podle ambicí) prohlásil, že na půl roku odchází ze všech funkcí, z politiky (taky nezapomeňme, že je 1. místopředseda ODS v době, kdy předčasné volby či jiné politické manévry nejsou úplně neočekávatelné), pak doladil formu, zdolal Everest, dal se po něm do kupy, a pak se do politiky (třeba i přímo do kampaně) s velkou pompou vrátil, tak bych si řekl: Jo, to je Frajer.
Zvolený postup podle mě ale jen potvrzuje fakt, že pro neschopné, všehoschopné i schopné s odolným žaludkem je politika u nás ještě stále skvělé "povolání". Jak by se vám (hlavně těm nekritickým příznicům kohokoli), jako občanům, líbilo kdyby se třeba takový Zdenda Škromach nebo Standa Grossů sebrali a na 2 měsíce odjeli ne na Everest ani jinam do hor, ale za pantátou Zemanem na Vysočinu chlastat?
Vašekodpovědět 
     Dovči politiků08:57:37 03.03.2007
Jo, souhlas.
Trochu jinak:
Takovej horolezec, ten vleze fšude! Fakt. Dlouholetý šéf VW, nežli šéfoval.
Významným horolezcem byl i Prof. MUDr. PhDr. Viktor Emil Frankl, Dr. h.c.mult., zakladatel Logoterapie, jen co se vrátil z Osvětimi.
Na Rysy lezl president a generál Svoboda, občas nějaký I tajemník i Jan Pavel II - Kristův tajemník.
Dovču si na to nebrali, to jde zvládnout za prodlouženej víkend.
Dovču trávili politici komunističtí na Krymu. Případně byli gubernátorem posláni do krimu a nebo je otrávili. Nejni trávení jako trávení, nejni Krym jako krim, některým z toho dobře netrávilo a zemřeli raději sami.
Emerickej president musí být na dovolené doma, aby všichni viděli, jak má usa rád, každou chvíli přerušit dovolenou a letět do vybílenýho domu k voválnýmu stolu. Takovej Regál na dovče klátil bushe - v táááákhle velkým klobouku se pral s roštím zarůstajícím jeho ranč, a oficiální fotograf cvakal.
U nás máme tyhle speci-fika. Poměrně mladí chlapci na volebním plakátu lákají, Ať už se jeden usmívá, jako by ho právě přistihli při onanii a nebo druhej chrastí expreskama.
Český národ má na své politiky vůbec špeciální požadavky. Už jsem slyšel v tramvaji: "Alespoň když bude pryč, nebude moct krást" Vox populi - Vox Dei (neplést si populi s populus, to druhé je topol(ánek)).
Jeden senátor pravil, že senát je kravina, ale pro něj dobrej job, je placenej a nemusí nic dělat a platěj mu i cesty za kšefty. Toto vyvolává v zemi, kde boryš umí po skalinách obdiv: "Ten si to umí zařídit!" sklání v obdivu hlavu našinec a takový člověk dostane důvěru.
Proto nás zářné zítřky neminou!
Tomuhle fakt přeju, aby když mu utekl top v partaji, aby ho dal jinde, protože... logoterapie byla už zmíněná.
Končím politické okénko. Smajlík pro ty s pomalejším úsudkem. :-) Tak!
dagodpovědět 
  Re: Lezec nebo ODS plus12:57:26 01.03.2007
Tak u pána Širla tu podporu chápu, když je též politicky činný v této nechvalně proslulé partaji. Ale ostatní?
Dannyodpovědět 
   Bém, Širl + ODS plus...18:48:45 01.03.2007
To máš tak, Danny, třeba je Bém sympatickej i lidem činným ve "chvalně" proslulých partajích, potažmo i těm v partajích absolutně nečinným...
Nazdar! V. Š. (okresní politik, světovej horolezec)
starej Širlodpovědět 
    Pro V.Š. okresního horolezce a světového politika10:31:19 06.03.2007
Jo, jo, když se zalejvá, tak každé ego začne růst.
Dannyodpovědět 
     Re: horolezec13:20:18 06.03.2007
Nemusím s někým politicky souhlasit (ba naopak, mohu s ním i hluboce nesouhlasit), přesto si jej mohu hluboce vážit.
Václave, nazdar!

A podotýkám, že napadáme-li někoho (domnívaje se, že pro to máme důvod) je slušností se identifikovat :-)

Tomáš F.odpovědět 
     Pro Dannyho, horolezce a kritika nedefinovaného formátu...14:09:24 06.03.2007
Děkuji za podnět - o světovou politiku jsem nikdy neusiloval, ale když myslíš...
Nazdar! V. Š.
starej Širlodpovědět 
 Re: Lezec nebo ODS plus15:13:18 27.02.2007
Přesně
tenhle vývoj diskuze sem čekal.
Před patnácti lety jsem začínal s lezením, bylo to super. Bezelstný lidi,
vždycky ti se všim pomohli, super party lezců, ať lezeš pětky, nebo
osmičky, ve skalách a potom v hospodě to bylo jedno. A pak s lezením
začínalo víc a víc lidí, stal se z toho módní adrenalinovej sport a
najednou leze každej. Tak sem toho nechal.
Potkám hezkou dvaceltiletou holku bavíme se, a co děláš?
Já lezu po skalách.
Jó, a kde lezeš.?
No v Ádru, na Křížáku,....
A cos tam vylezla? (bydlím kousek votamtuď)
A najednou je ticho.
Tím chci říct, že asi těm moderním lezcům, co tady píšou do diskuzí , asi úplně nerozumím. Ať napíšeš, co napíšeš, vždycky
se tam najde polovina lidí, kteří jsou závistiví, troufnu si říct že zlí,a píšou bludy.
To nejsou ty lidi, se kterýma jsem se ve skalách potkával, se kterýma jsem lezl, po lezení pil pivo, a se kterýma mi
bylo dobře. Asi je jiná doba. A to je mi těsně přes třicet, a už musím tohle říkat.
stplskcodpovědět 
  Re: Lezec nebo ODS plus16:46:06 27.02.2007
Podle vseho jsme stejne stari, stejne dlouho lezeme (nevim jestli je to dulezity), ale i presto vubec nerozumim kontextu tvoji reakce, mozna proto ze lezu porad.
Jakub S.odpovědět 
   Re: Lezec nebo ODS plus13:52:58 28.02.2007
Ja prave Stepana chapu. Nicmene porad na piskach potkas prima lidi. A v tech drevenych dobach, kdy lezlo par lidi, se taky dali najit zavistivci, moralisti, skodici,...Sice min, ale stejne. Staci se v lete projit Adrem a kdyz uz tam nekoho lezouciho potkas, vetsinou je fajn. Je zase pravda, ze pokud si chci lezeni uzit se vsim, radsi jedu na pisek nez do Jury. Je vetsi pravdepodobnost ze potkam lidi se kterejma se budu citit lip.

Jinak se mi libi, kdyz je vrcholny politik v tak dobre forme, dela co ho bavi, tim je spokojenejsi a svoji praci bude delat o to lip. A je zase pravdepodobnejsi ze to bude slusnej clovek, kdyz uz leze, lyzuje:))
loudisodpovědět 

 umelej sport17:09:58 28.02.2007
hmm je to cely naky umely, nevim proc zrovna P.Bem je hlavni postavou zavodu. Urcite je to schopnej chlapik, ale takovahle propagace je fakt zbytecna, vubec se nedivim lidem ze se jim to nelibi, precijen  teziste jeho profesionalni prace je jinde nez Lezce.cz...
Hladovy Joeodpovědět 
 Re: umelej sport21:24:03 28.02.2007
Pokud teda vím, tak Pavel Bém jako hlavní postava závodu rozhodně nepůsobil... Byl si tam zazávodit jako každý jiný. Nechápu jak to může v někom vyvolávat pochybnosti?! Hlavní postavu tady z něho děláte vy všichni v této diskuzi!
Ondraodpovědět 
  Re: umelej sport00:46:44 01.03.2007
hlavni postavou delaj z Pavla Bema hlavne tyhle mediea a u Lezce me to dost mrzi...pan Bem si byl zazavodit a vedl si sqele (protoze asi vsichni vime ze neni z cukru, ma fyzicku a vydrz a je docela dobrej:-), tecka...dal by nemelo bejt nic, rozhodne ne fotky dne, rozhodne ne zbytecny oslavny odstavce...at maj klid profi zavodnici, nestranny outdooraci i ctenari, kterejm je verejna funkce u pr*dele,tohle neni Blesk...
MCodpovědět 
   Re: umelej sport06:54:23 01.03.2007
Kluci,holky už jsem Vám psala u Everestu,když umíte kecat,běžte stavět Huhulány dokud je sníh.Nebo se předveďte sami co umíte,ale ať pak nejsou jen samé nekrolagy za ty co jen žvaní.(Širláku ahoj ta popovodňová z Rathenu)wendy
wendyodpovědět 
   Re: umelej sport,20:03:23 01.03.2007
Neni? Noooo, jak se to veme, zejo!

umelej sport, umely senzance, umely politici na umelym snehu a do toho umely fotky z photoshopu.

Takze asi nejni, i gdyz teda v Blesich a Hrrrromech ty prsa taky vohnou nahoru a krk priskrtej a politika v podvlikackach taky vemou.

Zdarec! Zdravi nepoliticky nelezec, subjektivne v pasivni rezistenci, objektivne subjektivne pobaven z republiky Bémen und Maren J.

P.S. Kdyz date tac, tak vam treba tu fotku pa-ruba, Populuse... v teplakach sezenu!? Heee!

:-) :-) :-)
dagodpovědět 
    Re: umelej sport,21:14:29 01.03.2007
No a bez táce bys nesehnal? Nenech se formovat dobou a udělej něco jen tak pro radost! :-)
Petr J.odpovědět 

 jeee Roman Lukeš10:17:43 01.03.2007
No konečně fotka pořádného závodníka:))))
pawlakodpovědět 
 Re: jeee Roman Lukeš10:11:36 04.03.2007
jupí. Konečně jsem spokojenej. Moc hezký fotky :-))))
RomanLodpovědět 

 Nový rozhovor s Pavlem Bémem14:48:41 02.03.2007
Udělal jsem s Pavlem Bémem rozhovor, zhruba za týden si to budete moci přečíst.

Je to sympatický člověk a buďme rádí, že ho máme tam kde je.
Mikiodpovědět 
 Re: Nový rozhovor s Pavlem Bémem16:52:33 02.03.2007
Milujeme ho!!!
Bobanodpovědět 
 Re: Nový rozhovor s Pavlem Bémem21:51:21 02.03.2007
boze hlavne nedavat na lezce aneb predem dylyt, dylyt, pak uz na to opravdu hodim ... a v oblibenejch si lezce presunu do kategorie bulvarni politika.
Jakub S.odpovědět 
  Re: Nový rozhovor s Pavlem Bémem18:22:18 03.03.2007
Nevim jak ostatni co sem pisou, ale je trochu politiku sleduju a rekl bych ze Bem patri k tem lepsim a budme radi ze tam nekdo takovej je, nehlede na to, ze porada spoustu dobrocinejch akci a tak. A proto ze ma rad sporty tam nekdy muze udelat i nejakou akci pro "nas"
Matthew
Matthewodpovědět 
   ...23:07:39 03.03.2007
Mi tak prijde, ze nektere lidi proste bavi kritizovat a duvod ani neni podstatny. Podle me se puvodne jednalo o normalni clanek o zavodu, kde bylo zmineno ze ve sve kategorii vyhral P. Bem. Ja v tom nevidim nic bulvarniho a prijde mi, ze to z nej delaji pouze nektere prispevky v teto diskuzi. O tomto zavode by se prece psalo i kdyby tam primator nebyl...a to ze vyhral ve sve kategorii je zbytecne zvelicovano prave Vami rejpalisty a "kritiky"....a prispevky typu doba je zla, lezci nejsou takovi jako byli, svet je spatny, no ja nevim...autor toho komentare ma jak pise neco pres tricet a mi nezbyva nez zavidet ze v "jeho dobe" bylo vse idealnejsi...kez bych tehdy mohl lezt a ne ted s takovymi nemoralnimi a nekamaradskymi lidmi...
hklodpovědět 
    Re: ...19:45:48 04.03.2007
Prominte, ze se pripojuju, asi to nikoho nebude zajimat, ale proste mi to neda, je to tak lakave pripojit svuj nazor, ze si nemuzu pomoci, prestoze tusim, jak je to zbytecne.
Tedy Pavel Bem [snad se tak pise] je moc sympatickej, tim nemyslim dokonalej, ze ma nejaky normalni zajmy je prece skvely, budu mu na Everestu fandit. Tim ze dela neco normalniho krome politiky, ma prece sanci zustat normalni. Co ja vim, tak je strasne pracovitej, nekdy az moc, nedavno jsme pro magistrat kaceli stromy ve Hvezde, kamarad si z par javoru delal tramky, drevo se vozi stejne na skladku, bezel kolem Bem, zavolal na magistrat, co se to tam deje a uz sme meli prusvih, je fakt pracovitej, nic mu neunikne.
Karel Miffekodpovědět 
 Re: Nový rozhovor s Pavlem Bémem20:07:23 04.03.2007
Pokud někoho zajímá blížší informace o výstupu pana primátora na Mt.Everest, tak zde je rozhovor:

Rozhovor s Pavlem Bémem je na adrese:

http://tinyurl.com/yo9zh3
M.odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179373)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Les Furtifs 8b+ Manikia
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.