TENAYA Test Tour 2015 - TTT

-reklama-

TenayaVyzkoušejte modely lezeček TENAYA na lezeckých stěnách a bouldrovkách v České republice a okolí. Níže je rozpis, kdy a kde má TENAYA testovací tour zastávku.


1. Boulderbar Praha (bouldershop.cz) od 23.2. do 2.3.2015.
2. Stěna Brno Komárov (komec.cz) od 3.3. do 9.3.2015
3. Tarnogaj Wroclaw (centrumwspinaczkowe.pl) od 10.3 do 16.3. 2015
4. Flash Wall Olomouc (flashwall.cz) od 17.3. do 23.3. 2015
5. SmíchOff Praha (lezeckecentrum.cz) od 24.3. do 30.3. 2015
6. Eliass Ostrava (scarpa.cz/stena) od 31.3. do 6.4. 2015
7. K2 Bratislava (lezeckastena.sk) od 7.4. do 13.4. 2015
8. Flash wall Brno (flashbb.cz) od 14.4. do 20.4. 2015
9. KV stěna K. Vary (kvstena.cz) od 21.4 do 24.4. 2015
10. Petrohradské padání (padani.eu) od 24.4 do 25.4. 2015
11. Panda Outdoor Písek (pandaoutdoor.cz) od 27.4. do 4.5. 2015
12. Kamzík Č. Budějovice (kamzik.cz) od 5.5. do 11.5. 2015

Tenaya nabízí pro testery v průběhu akce na lezečky slevy. Více u místních prodejců a provozovatelů stěn.

Na stěnách Tarnogaj v polské Wroclawi, Flash Wall v Olomouci a SmíchOff v Praze a také na Petrohradském padání budou součástí TENAYA Test Tour místní závody, kde Tenaya poskytne ceny pro vítěze.

Závody na stěně SmichOff jsou jedny z největších v ČR se slíbenou účastí Adama Ondry.

Viz také:
www.facebook.com

Tenaya plakát


Tenaya story

Tenaya®  je španělská firma specializující se na lezeckou a turistickou obuv a také další outdoorové potřeby. Sídlí na JV Španělska, v regionu s vysokou tradicí v obuvnickém průmyslu.

Tenaya® založil v r. 1977 José Luis García Gallego společně s rodinnými příslušníky. José Luis vedle ostatních rodinných členů, kde všichni bratři byli lezci, měl již první lezecké zkušenosti v 8 letech. Ve 12 letech měl svůj první prvovýstup a v 17 letech začal dělat mnoho prvovýstupů ve všech známých stěnách Španělska (např. Naranjo de Bulnes). Jeho láska k big wallům jej přivedla do oblastí na celém světě, mezi kterými vévodí Fitz Roy a El Capitan. Zde má působivý rekord 6 prvovýstupů.

José Luis se začal zabývat vývojem, konstrukcí a designem lezecké obuvi již v 80. letech. Myšlenka značky Tenaya® spatřila světlo světa v zimě 1995 během jeho prvovýstupů na Mt. Watkins, kolmou stěnu v údolí Tenaya v Yosemitském národním parku. V těchto kolmých stěnách a při lezení v studeném větru Sierry Nevady v Kalifornii se zrodil nápad a následně i realizace značky Tenaya®. Její principy jsou od té doby stále stejné a jsou osou naší veškeré činnosti:
- Veškerá pozornost a úsilí při vývoji lezecké obuvi je směřována k potřebě lezce a k maximálnímu zdokonalení vlastností produktu.

- Design je směřován k jednoduchosti a respektuje potřeby lezce.

- Tenaya® se nezabývá vývojem modelů z hlediska prodejnosti, ale opravdu klade důraz na funkčnost a zpracování produktů. Tento pohled a záměr byl důležitý již při zrodu značky.


Velmi rychle byli do tohoto projektu přizváni lezci jako Ron Kauk, Josune Bereziartu, bratři Iker a Eneko Pouovi a Ramon Julián, kteří začali ve vývoji hrát důležitou roli.

Horolezectví je sportem, který dal duši naší firmě. Tenaya® roste s předávanou zkušeností lezeckých hvězd. Nyní spolupracujeme s lezci jako Alex Megos, Ramon Julian, Josune Bereziartu, Ethan Pringle, Alizée Dufraisse, Miho Nonaka, Felix Neumärker.

Již v průběhu prvních 2 let od zavedení značky Tenaya® na trh byly produkty použity v mnoha obtížných projektech po celém světě. Lezečky se prosadily především svou přesností a precizností na malých stupech.

Následující generace Tenaya® modelů ohromila lezce svou schopností reagovat na biomechaniku nohy, stejně také svou rovnováhou mezi různými vlastnostmi produktu. S modelem Aqua+ Josune Bereziartu přelezla jako první žena na světě cestu obtížnosti 9a. Model ohromil lezeckou veřejnost a umožnil srovnání mužské a ženské lezecké výkonnosti prakticky na stejnou úroveň.

Poslední modely Tenaya® používají technologii SXRDynamics, která kombinuje jednotlivé vrstvy podešve pro dosažení skvělé podpory pro lezce, přesnosti, síly i komfortu. V Tenaya® lezečkách se Ramon Julián stal opakovaně v průběhu několika posledních let mistrem Španělska i mistrem světa v lezení na obtížnost.

Obliba modelů Ra, Inti a Masai stále roste mezi lezci na celém světě, kterým pomáhají v realizaci nejobtížnějších lezeckých projektů.

V Tenaya® hrdě držíme výrobu ve Španělsku. Nikdy nebudeme přijímat kompromisy v kvalitě, ale také v sociální politice i ochraně životního prostředí.
Stále se držíme stejných hodnot, které stály u založení firmy. Dosažení nových hodnot zpracování i kvality. To je důvod, proč vlastně existujeme.

www.tenaya.net


Tenaya

   [úpravy] 11:09 04.03.2015

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 marketing12:46:01 04.03.2015
Lezečky neznám ale asi nebudou špatný. Filozofie i historie firmy je celkem poutavá. Trochu jim tam ale asi hapruje marketing pro "východní Evropu". Na jejich webu dělí svět na několik částí. Mimo jiné na Evropu (myšleno asi západní...) a potom na východní Evropu. Hranice těchto dvou oblastí v představách web designera probíhá asi po bývalé železné oponě přičemž východní i západní Německo je na západě... To by mohlo jejich potenciální zákazníky z "východní Evropy" trochu naštvat. Je to jen okrajová poznámka. Stejně asi při dalším nákupu lezeček dám přednost lokálním obuvníkům ze zlínského kraje. 
 motákodpovědět 
 Re: marketing14:59:36 04.03.2015
Už dlouho tu nebyla poznámka k jazykové úrovni, tak se pokusím zaplnit díru na trhu. Omlouvám se :)
To si ten komerční český text nemohl přečíst někdo, kdo umí trochu víc česky? Nebo ho rovnou do češtiny z originálu přeložit?
Když se v textu tak zdůrazňuje kvalita, preciznost, hodnoty, tak co třeba ještě nedělat si ostudu s formou prezentace?
Neřeším chyby tady v komentářích, ale ofiko reklamní text napsanej tímhle způsobem je trapas.
Skloňování vlastních jmen, vedlejší věty uvozované tupě "kde", El capitan, vývoj lezecké obuje, držíme výrobu ve Španělsku jako součástí filozofie...; formulace jako "myšlenka značky Tenaya spatřila světlo světa", "dosáhl opakovaného titulu", věta "Dnes modely Ra, Inti a Masai jsou oblíbenými mezi stále rostoucím počtem lezců na celém světě, kterým pomáhají v realizaci nejobtížnějších lezeckých projektů".
P(iškot).odpovědět 
  Re: marketing16:18:59 04.03.2015
Piškote dík za feedback, vztah k češtině už se dneska mezi lezcema moc nevidí.
JInak za sebe můžu říct, že asi víc než chyby v textu mě zajímaj ty lezečky, když budou dobrý, koupím si je i přes absenci korektora:)
Bohužel při náhledu na web mám z nich smíšený pocity, špice i pata mi přijde něco mezi salticama a triopama. Jak už tu někdo psal, trochu necitlivý kopyta. ale zkusím, uvidíme:)
Honzaodpovědět 
   Srovnání 3 nejdražších značek.17:54:18 04.03.2015
Každému sedí něco jiného, La sportivy jsou pro mě neforemná kopyta, Scarpy nejpohodlnější papuče a z těchto (typ Ra) jsem měl taky pocit jako z Triopů (takže jde to, ale Triopy jsou levnější...)
odpovědět 
   Kamarád je dost chválí20:59:51 04.03.2015
Na Padání je rád ozkouším. Mohly by mi sedět.
Steveodpovědět 
  Re: marketing22:56:47 04.03.2015
"José Luis vedle ostatních rodinných členů, kde všichni bratři byli lezci, měl již první lezecké zkušenosti v 8 letech." To psal nejaky ucenlivy program, ne?
Petricekodpovědět 

 Ohromení15:14:54 04.03.2015
Je tu někdo, koho ohromil model Aqua+? Já si na to nevzpomínám :-). Taky by mě zajímalo, jak srovnal ženskou a mužskou výkonnost. Kolik bab vylezlo 9b nebo 9b+? :-)
o..odpovědět 
 Re: Ohromení10:59:54 05.03.2015
V době kdy ta "baba" vylezla první babské 9a,chlapci ještě 9b natož 9b+ nelezli.To jsi ale ještě nebyl na světě :)
odpovědět 

 Chyba na plakátě19:38:04 06.03.2015
Vypadá, že na plakátě je chyba. Testování v Olomouci Flash Wall nemůže být od 7.3., protože tou dobou je v Polsku. Zdá se, že správný termín je až od 17.3.2015
Bodpovědět 
 Re: Chyba na plakátě12:16:09 07.03.2015
OK. Opraveno v textu článku. Díky za upozornění.
 Standaodpovědět 

 Brno???17:46:00 09.03.2015
Proč je to v Brně na stěně, kam nikdo nechodí? To je nějaký marketingový tah, jehož hloubku jsem nepochopil? Dovozce je provozovatel této stěny?
007odpovědět 
 Re: Brno???12:42:10 10.03.2015
Já tam chodím. Tak proto.
Modpovědět 
  Re: Brno???13:47:51 10.03.2015
:-) Je fakt, že je tam domácí atmosféra. Je tam tak málo lidí, že se všichni znaj. A ten malej tlustej si stálých zákazníků považuje a třepe jim rukou, doufajíc, že zůstanou věrni.....
007odpovědět 
   Re: Brno???11:24:52 11.03.2015
Tak tam hlavně, prosím, nezačni chodit.
Děkuji.
odpovědět