O víkendu 27. - 29. 7. 2018 se v obci Holštejn konají slavnosti, které jsou připomínkou 750 let od první zmínky o Holštejně. O víkendu jsem hovořil s některými organizátory, kteří mě požádali, abych sdělil lezcům, že provozování lezení na Holštejně v období slavností považují za nevhodné.
Tímto bych chtěl požádat lezce, aby se Holštejnu o víkendu vyhnuli, neboť atrakce boudou probíhat v okolí Lidomorny, Holštejnské a očekává se zde větší množství lidí. Každopádně počítejte s tím, že se na Holštejn vůbec autem nedostanete, všechny příjezdové komunikace budou uzavřené, vjezd bude povolen jen domácím a organizátorům. Pro návštěvníky budou vytvořena záchytná parkoviště dále od obce, ze kterých se bude do Holštejna chodit pěšky. Proto doporučuji zvolit o víkendu k lezení jinou lokalitu, vyhnete se tím zbytečným konfliktům s pořadateli. A nutno závěrem dodat, že za poslední roky jsou zde lezci díky svému chování vnímáni stále hůře a považuji za zbytečné to ještě zhoršovat.
Vladimír Vlk Wolf [úpravy] | 12:02 24.07.2018 |
řvaní ve skalách | 08:52:35 25.07.2018 | Když jsem se účastnil rozhovoru s místními tak v podstatě nejvíc jim vadí řev ve skalách- tj nový trend při kterém je třeba každý krok doplňovat mohutným řevem... | | odpovědět |
  | Re: řvaní ve skalách | 10:26:18 25.07.2018 | tak to byl AO ;-) | | odpovědět |
  |   | Re: řvaní ve skalách | 10:29:06 25.07.2018 | jo to je možný, asi to zavedl AO, ale dělá to dost lezců a třeba mě to taky obtěžuje když už se dostanu do skal tak bych tam chtěl být v klidu. | | odpovědět |
  |   |   | Re: řvaní ve skalách | 10:32:13 25.07.2018 | Tak jezdi do oblastí, kde lezci nejsou, a ne na ultrasportovní Holštejn ;-) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 10:38:56 25.07.2018 | a co když jsem ultrasportovní lezec? Mimochodem tenhle trend se rozšířil i mezi nýmandy...takže je potkáš i v oblastech kde lezou 8 a řvou | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 10:47:13 25.07.2018 | Francouzských 8 je už docela těžká cesta, já se nedivím. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 10:54:17 25.07.2018 | takže je to podle tebe v pohodě? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 15:09:22 25.07.2018 | Pro tebe je tezka cesta za 8a, pro nekoho dalsiho je zase treba za 6a. Mnozi to okoukali a ani moc nevi, proc to delaji a zda to pro ne vubec ma kyzeny efekt.. Tak nejak jsem odpozoroval, ze nejvic rvou exhibove, kteri chteji vsem ukazat "kokoujte, co prave lezu" a casto takhle vyvadi v obecnem meritky ve smesne jednoduchych cestach (7a - 7c).. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 15:15:07 25.07.2018 | 7c smesne jednoducha cesta? nechces se prihasit do repre? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 16:40:50 25.07.2018 | Cekal jsem kdy se nekdo chyti te hodnoty v horni limite a na tom zalozi svoji retoriku. Muzes mi prosim rici, co by lezec lezouci napohodu 7c v repre delal? Vyjed nekam do ciziny do proflaklych oblasti a podivej se, co tam nekteri borci strili za cisla. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 15:41:14 26.07.2018 | ja jsem ale nic o borcich z ciziny nepsal | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 19:08:03 26.07.2018 | Jo takhle, protoze jsme s v CR, tak budeme mit v repre nymose, co lezou lepsi turistickej level v cizine. Hmmm, chapu, ale jsem z narocnejsiho kraje.
Btw. 7c leze mraky Cechu, staci opet vyjet do nejake te ciziny. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 11:27:18 25.07.2018 | A problémom asi nebude len "řvaní" pod skalami... | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 13:03:23 25.07.2018 | Místním toho vadí víc a postupně to řeší: spaní u školky a kaštanu včetně bordelu po lezcích vyřešily zákazy vjezdu,porušování pravidel ochrany přírody - hnízdění poštolek, teď bude asi na řadě spolek ječících dervišů ve skalách, lezců co se neumí chovat a neuvědomují si, že jsou na návštěvě je čím dál tím víc a když to tak půjde dál nakonec se objeví vedle cedule Holštejn další se slovy zde nejsou lezci vítáni a bude klid. Pak už tam budeme jezdit akorát ti, pro které není Kras jen něco, co je potřeba za každou cenu a co nejrychleji vytěžit:-). | Vlk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 13:47:05 25.07.2018 | Já tam slyšel výt vlky.. auuúúú auuúúú | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 13:55:23 25.07.2018 | Je to smutný, když jde člověk do skal a místní ho berou jako svoloč co je tam na obtíž. Automaticky ve škatulce křikloun a bordelář, když neseš lano nebo bouldermatku... | nitro | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 14:05:08 25.07.2018 | Tož, ale to "automaticky" nevzniklo samé od seba, že áno? | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 14:42:45 25.07.2018 | auuúúú auuúúú
....
MĚSÍC
....
auuúúú auuúúú
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 22:01:32 25.07.2018 | už to nehul | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 09:33:05 26.07.2018 | ...auúúú | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 14:48:29 25.07.2018 | no vznika to tam kam chodi hodne lidi, viz problemy adr, labak ale taky praha, krumlov, amsterdam a dal. obvykle proto ze se tam mistni puvodne snazi pritahnout lidi kvuli turismu a nejakou dobu z toho profituji (i ja jako nekrasar pamatuju doby kdy lezci u pepy na holstejne rozhodne skodna nebyli). toto je pouze smutny dusledek kdy lidi je uz moc.... cim vic lidi tim vic prasat, lezec nebo turista nebo cyklista, to je fuk. pro lezce je to smutne pouze tim, ze se nemaji moc kam presunout kdyz skaly jsou stacionarni a tyto by se treba zakazaly. jedine co se da delat tak chovat se normalne, nervat (nebo aspon pokud mozno co nejmin), hovna zakopat, nechcat lidem na plot pri navratu z hospody ve dve rano a spat tak aby o me nikdo moc nevedel a abych nikoho nerusil. a kdyz se tak nekdo nechova tak ho na to i za cenu potencialne rozbite huby upozornit.... | ondra | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 15:12:05 25.07.2018 | Ja se na nekterych mistech citim jako mistni, ale rozhodne tam nekoho nepritahuji a ani jsem nepritovahoval. Neni mistni jako mistni. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 15:31:00 25.07.2018 | ano, neni mistni jako mistni. majitel hospody obvykle navstevniky chce, majitel chaloupky u lesa pod skalou milujici klid obvykle ne. | ondra | odpovědět |
  | Re: řvaní ve skalách | 15:02:53 25.07.2018 | Řvaní na skalách je nový módní trend, který aplikuje kdejaký blbeček. Okamžitě se tak dá poznat, že ten člověk je úplný dement. | | odpovědět |
  |   | Re: řvaní ve skalách | 16:58:09 25.07.2018 | dement si ty podívej se třeba na fitkaře nebo trojbojaře, taky řvou protože ti to uvolní to napětí , mě řvaní neva ať si řvou i lezci co lezou 5ky když mu to pomůže , podle mě nějvětší hovada sou stejně ti kreténi co tam navrtaly borháky a nýty .. nad tím se už nikdo nezamyslí co ?? ste posraní pokrytci
ať si každej dělá co si myslí že je správný | :D | odpovědět |
  |   |   | Re: řvaní ve skalách | 17:54:07 25.07.2018 | Podle me spravny propychovat lezcum gumy u auta a vykradat jim batoha pod skalama. A az do ted sem mel trochu vycitky, protoze jsem si myslel, ze lezci nejsou tak tolerantni jako si ty. Takze parada, diky!
Ale v jednom s tebou nesouhlasim. Chodim do fitka, a nikdy sem tam nikho neslysel tak rvat jako lezce ve skalach. Sem tam nekdo hlasite povzdechne, kdyz treba driti sve maximum. Tam taky nekdy zajdi a uvidis sam. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 18:20:05 25.07.2018 | kokotko uplně vídím to tvoje buzna fitečko plné buzniček, skus si zajit někdy do skutečné posilovny,
nebo si někdy mužeme pod skalama zaboxovat ty fňukno | :D | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 19:03:02 25.07.2018 | Krasna konstruktivni reakce. Tak nejak ani nevim, kdo tu zrovna fnuka. Mimochodem, cejtim se v boji docela zbehly (cisty box tedy ne, ale MMA), tak uprime doufam, ze nekdy typek jako ty projevi tohle sve hrdinstvi a chlapstvi i v tech skalach, az bude ve stejne oblasti jako ja a pronesu nazor, ktery se mu nelibi. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 21:57:28 25.07.2018 | uff, tak to jsi nám to nandal!!! a pak že mágo nemá vedlejší účinky :) | | odpovědět |
  |   |   | Re: řvaní ve skalách | 19:23:23 25.07.2018 | Ať si každej dělá co chce s tím souhlasím,ale jen do té míry pokud tím neomezuje nebo neotravuje někoho dalšího. Mně třeba můžeš poslat do prdele i když mi to řvaní taky vadí tak jsem schopen to překousnout. Ale s místními obyvateli bychom se měli snažit vycházet, takže pozdravit poklízet a potichu | nitro | odpovědět |
  |   |   | Re: řvaní ve skalách | 21:51:08 25.07.2018 | pominu to titulování dementy, ale pokud řveš, abys uvolnil napětí, tak patříš přesně k těm, co řvou, protože to okoukali a přijdou si pak strašně důležití... zkus si zařvat a sledovat, co dělá tvoje tělo...uvolnění to fakt nebude. při výdechu se uvolníš, při zařvání dojde ke zpevnění bránice a to podpoří celkové zpevnění jádra (core), tudíž tělo bude víc "betonové" - proto řvou a hekají tenisti, oštěpaři, vrhači... účinné je tak zařvání těsně před výkonrm nebo v jeho průběhu, řev po úderu, vrhu, kroku už je a) jen dozvuk (utnout ten řev hned je asi tak super, jako se po maratonu naplno zastavit do nuly na metru b) núčinná póza obtěžující všechny kolem. Obávám se, že valná většina spadá do kategorie b)... Často platí, klidná síla = tichá síla = větší síla... | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 08:15:11 26.07.2018 | ono je to b) v tenise dovedeno ještě dál - heká se proto, aby to bylo tomu druhému nepříjemné a trapné a vyvádělo ho to z míry. protože vyhrává ne ten, kdo umí líp plácnout do mičudy, ale ten, kterej druhého psychicky rozhodí a hru mu zhnusí. což teda beru v tom tenise, ale při lezení? | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 08:58:05 26.07.2018 | Toz borci chteji psychicky rozhodit tu skalu. Ta idea odpovida jejich mentalnim schopnostech (teda ne vsech, ale "dementi, kokotko" vyse urcite) a mozna i to rozhozeni te jejich skaly v tom jejich svete i funguje. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 10:09:08 26.07.2018 | Tady je odborníků na tenis, fitness, lezení.
Měli byste dělat kouče, buzny. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 10:32:59 26.07.2018 | Tak jiste tvych kvalit nedosahuji. I kdyz... Pokud si myslis, ze tyhle jednoduche, vseobecne zname veci, jsou vysadou odborniku, tak asi takovy expert nebudes.
PS. zkus prosim delat neco s tou frustraci, at se neprojevuje v kazdem tvem prispevku. Shazujes sam sebe. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 14:09:43 26.07.2018 | tak hlavně že víš, co bysme měli dělat my , teď ještě zkusit popřemýšlet (co to je, si najdeš kdyžtak přes google), co bys mohl zkusit se sebou udělat ty. pak bude fajn nejenom nám :) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: řvaní ve skalách | 09:00:34 26.07.2018 | Pekne, ale obavam se, ze diskutujes s nekym na koho diskuze a vysvetleni neplati. A mozna akorat schytas nejakou nadavku ci neco podobneho. | | odpovědět |
skály a přístup | 15:14:25 25.07.2018 | pokud někdo jede do skal a jede tam lézt a chce tam nocovat a druhej den lézt, tak nechápu, že má potřebu se večer ožírat a dělat bordel, jelikož ten druhej den asi vyleze kulový. a pokud tam jede nějaká partička a večer dělá na dědině bugr, tak zaslouží od těch slušných lezců co už dávno spí a o koho jde ví, minimálně vypustit všechny gumy. v lepším případě propíchat | málo pilec | odpovědět |
  | Re: skály a přístup | 16:42:53 25.07.2018 | Ano, k tomu jeste znasilnit manzelky a deti, zmlatit jejich pribuzne. To je jiste jedine funkcni reseni, jine urcite neexistuje. | | odpovědět |
  |   | Re: skály a přístup | 09:13:40 26.07.2018 | takový samozřejmý věci jsem už neuváděl. to je bez diskuse | | odpovědět |
nasráno ve skalách | 23:57:44 25.07.2018 | a to že je ve skalách nasráno místňákům nevadí? | d. | odpovědět |
  | Re: nasráno ve skalách | 10:33:42 26.07.2018 | Vadi. | | odpovědět |
  | Re: nasráno ve skalách | 10:57:59 26.07.2018 | A když pomineme extrémy jako hovna za ploty a říji na vsi, a podíváme se na drobnosti, jako kupičky po vysypaných Mg-pytlících a nebo odhozená dvacátá "tejpka" nebo vajgl pod skalama... Už jenom fakt, že tohle některým sportovcům přijde v pohodě, je smutný. (Ono to popravdě tak nebije do očí, ale o to víc to vypovídá o přemýšlení konkrétního jednotlivce.) | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   | Re: nasráno ve skalách | 11:39:30 26.07.2018 | Ty odhozeny tejpy jsou fakt hnus. Trva jim sakra dlouho nez rozlozej a tak "zkrasluji" krajinu po dlouhy cas. Nerad bych, aby se v lezecke komunite stalo z odhazovani pouzitych tejp na zem neco podobneho jako se pro jistou cast obyvatelstva stalo odhazovani odpadku (vajglu) vsude mozne po zemi. | | odpovědět |
  |   | Re: nasráno ve skalách | 15:02:02 27.07.2018 | Me prijde uplne maximalne nepochopitelny, ze nekdo, kdo si rika lezec, muze po sobe nechat jakejkoli bordel. Hovnama pocinaje, petkama konce. Snazit se chovat tak, aby po mym odchodu nebylo poznat, ze sem na miste byl hodinu, den, tyden, by mel bejt uplne zaklad. Odjakziva byla pro lezce priroda domovem a pokud to takhle vypada i u nekterych “lezcu” doma, tak potes. A je uplne fuk, kdo co leze..Pokud po sobe necha bordel, je tak akorat kkt, zadnej lezec. | Marphy | odpovědět |
  |   |   | Re: nasráno ve skalách | 17:38:20 27.07.2018 | ah jaj.
tohle kdyz nekde zacnes ventilovat, nejcastejsi reakce jsou:
a) pokrok nezastavis
b) tak si to uklid kdyz ti to vadi
c) urcite nekde sam delas jeste vetsi bordel
d) vrat se do hrobu
e) chces do drzky?
Dovolavat se toho ze lezci maji nejake moralni zasady a ohledy k prirode.. to se mozna nosilo fakt v tom minulym tisicileti. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nasráno ve skalách | 19:45:00 27.07.2018 | chybí ti tam dve veci - f) ...kokotko g) ...buzno | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: nasráno ve skalách | 20:16:37 27.07.2018 | abych doplnil do seznamu:
žiju tady a teď
inzerovat stažené průvodce je normální | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: nasráno ve skalách | 19:49:49 27.07.2018 | co čekáš od národu, kde je i v roce 2018 "normální" hodit vajgl na zem... ať se každý tady považuje za evropana jak chce, ale převažujícím chováním, kulturou a prostředím patří češi pořád k východnímu bloku. bohužel. | | odpovědět |
křik ve skalách | 16:03:45 31.07.2018 | toleroval bych výkřik jako podporu silového výkonu (to snad ani nikomu moc nevadí) větší problém jsou sprosté nadávky po následujícím pádu a samozřejmě ne jenom na Holštejně !!! | PavelKa | odpovědět |
|