LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Co můžeš vylézt dnes, neodkládej na zítra.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Horolezecká stěna Lanškroun - Lanškroun
Lezecké sdružení Kotelna - Brno
Hannah Outdoor Centrum - lezení v ledu - !stěna zbourána! - Tanvaldský Špičák II

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
Rock Point - NC Šestka - Praha 6 - Ruzyně
Rock Point Hradec Králové - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Black Diamond drytoolcup Brno 2012

již tuto sobotu

BLACK DIAMOND Drytoolcup 2013I přes zcela bezplatně poskytnutý PR závodu nejmenovaným členem ČHS, za který velmi děkujeme si vás dovolujeme pozvat na největší drytoolingovou party závěru roku 2012.
Takže několik stručných informací co a jak a pro atraktivitu jsem se rozhodnul zvolit populární formu rozhovoru sama se sebou, která se zde na lezci již jednou velmi osvědčila.

Takže jaképak, copak, půjdeme na to.

Takže Zobane, jaké to podujatie vlastně v sobotu Český horolezecký svaz v pozici organizátora a podobě pořadatelů z HO Lokomotiva Brno a lezeckého centra Klajda připravujete?
V Brně v sobotu proběhne Mezinárodní mistrovství České republiky v drytoolingu. Tento závod BLACK DIAMOND Drytoolcup je také součástí Evropského poháru 2012/2013.

Co je vlastně cílem této akce?
Cílů si tato akce klade několik a ač se může jevit, že jejich současné dosažení je obtížné, v minulých ročnících se nám tak dařilo.
Tím prvním je, aby si lezci dobře zalezli, pořádně utahali svá těla a drytooling mohli vyzkoušet i méně zkušení drytoolisté. Kvalifikace je proto pro muže na pěti cestách, pro ženy na třech a cesty jsou stavěné tak, aby si v každé minimálně do poloviny zalezl i méně zkušený lezec. Navíc se kvalifikace leze FLASH, tzn. s předlezením a vysvětlením stavěčem.
Sportovně nejhodnotnějším cílem je pak udělení titulu mezinárodního mistra/mistryně ČR pro rok 2012. Soubojem o tento titul se rozhodne ve finále, které se na rozdíl od kvalifikace leze OS. Vzhledem ke stavu na startovní listině je letos velmi pravděpodobné, že se do finále nedostanou všichni v minulých letech vidění finalisté a zejména v kategorii chlapů je konkurence obrovská, protože na finále má papírově jistotu minimálně 16 přihlášených.


kvalda - chlapi 2012



kvalda - chlapi 2012



kvalda - baby 2012



kvalda - baby 2012


A co je to Evropský pohár?
Evropský pohár je soukromým projektem organizátorů tří drytoolingových závodů - ledolezeckých eventů.
MMČR BLACK DIAMOND Brno, Eisklettern festival Kandersteg a Glace Glisse v rakouském Unken.
Cílem je vzájemná mediální podpora těchto závodů a zvýšení jejich mezinárodní prestiže.
Evropský pohár si neklade za cíl vytvářet strukturu jako IWC, ale chce být jeho případným předstupněm popularizujícím tuto lezeckou disciplínu.
I z tohoto důvodu jsou pravidla odlišná od IWC, na některých závodech se leze TR a vůbec celkově jsou pojaty jako závody pro širší lezeckou veřejnost. Nicméně i přes to se jich účastní špička, která je možná vyhledává jako protipól jasně sportovně zaměřeného IWC. Přeci jen atmosféra je více otevřená a možná, byť to někdo neuslyší rád, jsou tyto závody víc o lezení než o soutěži.

Jak je to s programem pro soutěžící a jak pro diváky?
Prezence závodníků bude probíhat od 8:00, v 9:00 proběhne technický meeting, vysvětlení pravidel a předlezení kvalifikačních cest.
Od 10:00 bude do 15:00 probíhat kvalifikace v obtížnosti i kvalifikace pro závod v rychlosti.
Od 15:30 do 20:00 budou probíhat nejprvě finálové rozlezy rychlosti, pak obtížnosti žen - je připravena cesta se jménem FLAMEWAR (pracovní název zněl Cvičená opička) a obtížností kolem M8. Pro muže je připravena cesta FLY OR DIE (neboli Lítej nebo zdechni), klasifikace v kuse M???.
Pro diváky je připravena super podívaná, protože těšit se můžete na lezení vítěze ročníku 2009 Juraje Švingála a vítěze ročníku 2010 Alexandara Matarugy, Míry Matějce nebo také talentovaného juniora Petra Hartmana. Pozadu nebudou chtít zůstat silní Slovinci a domácí barvy budou hájit Pavel Bača Vrtík a Lukáš Pálka.
V kategorii žen se představí dvojnásobná vicemistryně ČR Martina Kratochvílová, překvapit může brněnská krasolezkyně (rozuměj krasová lezkyně) Dita Tichá a hlavní ozdobou ženského závodu bude trojnásobná misryně světa, vítězka IWC 2012 a vynikající lezkyně Angelika Reiner.
V průběhu dne si pak příchozí mohou drytooling vyzkoušet na připravené lehké cestě, lezci mohou otestovat zbraně BLACK DIAMOND a také si můžete zasoutěžit.
Každý kdo cestu vyleze až nahoru obdrží lístek do večerní tomboly o hodnotné ceny našich partněrů.
Pro sportovně méně aktivní diváky je připravena soutěžní otázka, kterou bude moderátor vyhlašovat v průběhu kvalifikací. Vyplníte správně soutěžní lístek, odevzdáte a pokud budete mít štěstí, proběhne ve 13:00 a 16:00 slosování o hodnotnou cenu našeho partnera firem HUDY sport a BLACK DIAMOND.
Vrcholem programu pak bude po vyhlášení párty ve vyhřívaném stanu, kterou zahájí promítání Dodo Kopolda - My life with Trango.


Dodo Kopold ve čtvrté kvalifikační cestě

foto by Pavel Nesvatba/www.photonesvadba.com





Petr Adámek v nejtěžší kvalifikační cestě mužů

foto by Pavel Nesvatba/www.photonesvadba.com


Aleksander Mataruga ve finále 2011

Aleksander Mataruga ve finále 2011



Aleksander Mataruga ve finále 2011


loňské vyhlášení

Loňské vyhlášení


Co by jsi nám řekl k údajně nestandartně vysoké podpoře závodu ze strany ČHS?

Subkomise dytoolingu dotuje tento závod částkou 15 000,- Kč, tj. cca 5% celkového rozpočtu závodu.
V letošním roce pak HO Lokomotiva Brno zažádal o přidělení finančních prostředků na výrobu nových struktur a nákup drytoolingových chytů používaných v SP. VV v rámci vyhodnocování došlých žádostí přidělil na rok 2012 a realizaci tohoto konkrétního projektu 39 000,- Kč.
Samozřejmě doufám, že mne pochopíte, že nemohu uvádět kolik z toho jsme komu odsypali na organizaci expedic, nákupy skialpového vybavení a tak.

Nějakých pár slov závěrem?
Prostě přijeďte do Brna, zalézt, podívat se, pobavit se. Prostě být součástí toho, proč se vlastně tomuto sportu věnujeme. Nebo je to všechno víc než jen sport?
Jinak veškeré aktuální informace k připravovanému on line přenosu finále, výsledky kvalifikací i fotky z průběhu dne naleznete na Drytoolcup.eu.

Zobanovi za vzájemnou vnitřní rozmluvu děkuje Zoban

PS: On je tak trochu blázen, ale neříkejte mu to, když bude v ruce držet zbraně, je hrozně vztahovačný a pomstychtivý. To víte, brňák....



Zoban   [úpravy] 09:50 06.12.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Nenapravitelný10:16:10 06.12.2012
Zobčo, co jsem ti to včera říkal o finálovce bab, nebuď tak skromný s klasifikací, na OS pod časovým stresem (pro mě i bez něj:-),) jen M8?:-). Ty jsi fakt nenapravitelný.
Vlkodpovědět 
 Re: Nenapravitelný10:45:33 06.12.2012
Je to provokatér, co bys chtěl .... navíc i ta forma toho rozhovoru. Bojím se až si to tu někteří přečtou to zas bude komentů...
Tom Vidlákodpovědět 
 Re: Nenapravitelný11:01:51 06.12.2012
Není ta .... z Lokálky?;-)
W.....modpovědět 

 kdo bude na bedně?11:50:55 06.12.2012
Ditáááááááá !!!!!!
odpovědět 

 Peníze12:04:38 06.12.2012
Sice fňukáš jak máš málo peněz na takovoudle opičárnu od ČHS. Ale když to srovnám s tím kolik členů má náš oddíl tzn. kolik peněz odevzdá a kolik jich dostane na grantech zpátky přesto, že pracujeme s dětma, staráme se o skály, atd. Tak to co píšeš 1) moc není pro širokou lezeckou veřejnost 2) příliš nevytváří trvalé hodnoty 3) připomíná výsměch většině, které nakonec nezbývá, než kdeco dělat zadáčo, či pracně schánět sponzory jinde, než sahají kontakty ČHS. 
Radši Nonameodpovědět 
 Re: Peníze12:39:45 06.12.2012
vždy jsem chtěl vědět co znamená být brňák, dík za vysvětlení v p.s.
moravakodpovědět 
 Re: Peníze19:10:53 06.12.2012
Promin, ale kde jsem se vyjadril, ze mam od CHS malo penez?
Jen pro poradek, uvedl jsem ze dotace CHS pokryva cca 5% rozpoctu zavodu. Za dane situace mi to prijde odpovidajici.
Takze kde je ta stiznost?
radek
zobanodpovědět 
  Re: Peníze19:57:02 06.12.2012
Je jedno jestli to je 5% nebo 10% neb je tvoje věc kolik se rozhodneš závodama provařit. Kolik je ale 15 000 + 39 000 % ze všech rozdělenejch peněz ČHS a kolika % členům ty peníze něco přinesou? Stížnost nevidím nikde, jen prsení jak to je skoro zadáčo... Tak soráč, že nemám taky radost, když sme vlastně ušetřili ;-)
odpovědět 
   Re: Peníze20:44:38 06.12.2012
Proč někomu vyčítáš dotace nebo podporu na závody. Na začátku léta jsi měl možnost napsat si žádost o grant z ČHS, řádně zdůvodnit svoje požadavky a třeba by jsi těch 39 litrů dostal ty a mohl jsi realizovat něco co by bavilo tebe a tvé přátele. Tahle dotace je na speciální chyty a struktury - ty si Zoban nenechá doma v obýváku ale budou někomu sloužit. Zrovna tak slouží chyty na rychlost v Mammutu u Hrozy. Prostě jen udělali něco víc a výsledkem je, že z toho ostatní mají užitek. Jinak Zoban má celkem můj respekt, v tomhle počasí stavět týden cesty - klobouk dolů. :-)
Míraodpovědět 
    Re: Peníze21:44:58 06.12.2012
Dík za rady, jen jsou drobátko out. Co píšu není fňukání, jen jiný pohled na věc.
odpovědět 
 Re: Peníze01:14:06 07.12.2012
Za současné situace prostě není jiná možnost než opustit Titanic jménem ČHS!
Jarmil Kratochvílodpovědět 
  Re: Peníze10:13:41 07.12.2012
...krysy opouštějí loď??
odpovědět 
   Re: Peníze17:22:05 07.12.2012
Lepší být živá krysa, než mrtvý námořník.
odpovědět 
    Re: Peníze20:40:43 07.12.2012
A co tvoje čest? Stavovská čest horolezce který se podílí na rozvoji sportu který ho baví, o který se zajímá a kterým žije?
odpovědět 
     Re: Peníze21:36:35 07.12.2012
No tak k tomu určitě potřebuje čhs.
odpovědět 
     Re: Peníze08:30:59 08.12.2012
A co má moje čest společného s ČHS? A kromě toho - lezením nežiju, lezení jako životní styl nemám. Pouze sport jako každý jiný. A raději bych platil vstupné či poplatky přímo správcům oblastí, než do ČHS.
odpovědět 
      Re: Peníze15:22:18 08.12.2012
To jsem tušil že lezením nežiješ. Jinak bys nepsal tyhle kraviny.
odpovědět 
       Re: Peníze15:38:43 08.12.2012
Kraviny píšeš ty, protože ostatním podsouváš své hodnoty a nejsi schopen či ochoten to se na to podívat i z jiného úhlu. Pokud má někdo lezení jako životní styl, ok, uznávám to. A nemám nic proti. Je to tvé právo a žij si, čím chceš. Ale nechápu, proč by nemohl lézt někdo jen tak pro zábavu a odreagování se. Že ty to neuznáváš ještě neznamená, že to tak nemá velká spousta dalších lezců. Někdy jdeme s kamarády na kolo, někdy na vodu, někdy do skal. Asi nemáme tu správnou stavovskou čest, ale jsme spokojení. A to je to hlavní :-) Ne, lidé jako ty nebo ČHS nás opravdu nezajímají. Správci vybraných oblastí a kamarádi ze skal jsou pro nás důležitější. A raději strávíme den pod skálou úklidem po cizích, než placením příspěvků. Ale pro tebe asi budeme ty krysy. No, co se dá dělat. Ať ti to leze. Ahoj.
odpovědět 
        Re: Peníze13:49:57 09.12.2012
No ona ta údržba skal a třeba i vyjednávání výjimek aby nám chráněnka povolila lezení, resp. chod sekretariátu ČHS aby se tím vyjednáváním mohl někdo oficiálně zabývat atd. také něco stojí.
Takže jednou za rok přispět pár stovkama na chod svazu (tím pádem beze studu být jeho členem) , který není samozřejmě dokonalý, není až tak od věci.
walldaodpovědět 
         Re: Peníze18:11:31 09.12.2012
No když víš kolik odevzdá nějaká skupina a kolik musí pak shánět jinde, tak zjistíš, že nic není tak černobílé jak píšeš... Tím chci jen říct, že by se asi našlo několik větších partiček u kterých by pokus s vystoupením třeba na rok mohl přinést nečekaně pozitivní výsledky. Aby jsi v tom neměl zmatek, tak sem píšou odhaduji tři nonameáci ;-)
odpovědět 
         Re: Peníze19:10:17 09.12.2012
Bohužel nemáš pravdu. Tebou popisované činnosti by bez ČHS neustaly. ČHS jako takový nic nedělá, dělají to konkrétní lidé. A ti by to dělali i bez ČHS. Naopak by to mohlo vést ke značnému zlepšení výsledků a celkovému pozitivnímu rozvoji lezení. Ono je třeba trochu rozdíl, když někde dostane povolení ČHS a lezou tam všichni a ČHS není schopno a ani ochotno dodržovat podmínky, a když by někde měl povolení k lezení jen určitý horolezecký oddíl, který by byl odpovědný za dodržování domluveného a slíbeného. To samé platí třeba pro lezecký sport, který by si založil vlastní svaz a podobně. Prostě místo jedné špatně funkční mamutí organizace, jejíž vybrané jednotlivé sekce se téměř nenávidí, by vzniklo několik menších a funkčních celků. Nemám problém s penězi, mám problém je dávat někam, kde si je podle mne nezaslouží.
odpovědět 
          Re: Peníze20:34:32 09.12.2012
Máš úplnou pravdu a hlavně sem rád že to tak maj i jinde, teda jestli nejseš od nás ;-) Myslím že získat povolení by šlo docela vpohodě. A hlavně už vidím cizince co nedodržuje pravidla, jak ty místňáky co to dojednali posílá do p.. To by se během chvilky ukázal majitel pozemku, zelený i policajti co sou náhodou poblíž na houbách. Finančně by to byl + určitě a navíc se daleko lépe shánějí žluťáky na adresné projekty. Jediná nevýhoda je pojištění, který by se muselo na začátku použít od OEAV a je v některejch ohledech horší. Nojo no, sní se to krásně, jen to chce ten správnej nas....cí impulz.
odpovědět 
          Re: Peníze23:20:33 10.12.2012
Bohužel ani ty nemáš úplně pravdu, když tvrdíš, že v tomto svaz nic nedělá.Např. to nové vyměněné jištění které se objevuje na skalách a ke kterému se všichni okolo lezoucí beze zbytku hlásí,musel někdo vymyslet, odzkoušet, zajistit certifikaci, najít výrobce, zadat výrobu, postarat se o distribuci,uskladnění,účetní a skladovou agendu, proškolit správce a vybavit je prostředky aby to mohli dělat atd.Ano, toto všechno dělají konkrétní lidé, veverky to zatím neumí, i když by to mohlo být třeba rychlejší a možná i levnější :-).Tito lidé jsou mnohdy zaměstnanci či ,,spolupracovníci,, ČHS.Samo se to neudělalo :-).
Co se týka vyjednávání výjimek na správách CHKO tam také chodí konkrétní lidé (máš řejmě na mysli správce oblastí které jednotlivé sektory znají lépe než sekretářka ze svazu, či jiný pověřený zástupce) ale oficielní žádost o udělení výjimky ze zákona na MŽP dává zase svaz (rozuměj, někdo ten dokument zpracuje a podá oficiální cestou) a to se většinou neudělá v parku na lavičce a zadarmo.Svaz si platí na to lidi a prostory kde se vše toto odehrává.Jestli by to šlo dělat třeba lépe či laciněji je jiná otázka.Ale že svaz nedělá nic, tak to prosím neberu.
Možná, jak zmiňuješ, by se ty které správy CHKO bavily raději se zástupci místních oddílů a těm by se toho třeba podařilo vyjednat více než celému svazu.Ale možná by se taky CHKO s nima vůbec nebavila.
P.S.Vaše komentáře jsou vedeny celkem korektně, tak se prosím nebojte podepsat.Kvůli tomu, že máte jiný nazor než já, na vás nájemného vraha nepošlu:-)
walldaodpovědět 
           Re: Peníze12:33:28 11.12.2012
Myslím že podpis je zbytečný, neb není dobré vyčuhovat z řady. Co se týká činností svazu tak jasně že něco dělá. Jen mě přijde, že je tolik zahleděný do správnosti a důležitosti svých činností, že ho to již vzdaluje nejen od řadových členů, ale hlavně a to je daleko horší, je dál od funkčních oddílů. Je sice pár referenčních míst kde to neplatí, ale tam jde spíš o osobní vazby viz. tento článek. Tebou zmíněná distribuce materiálu je jeden z příkladů. Jiný pohled na tuto problematiku může být, že se to konečně po 12 letech pokusů co pamatuji naučili. A stejně se tluče veliký procento železa od kovářů. Další veliký průšvih je současný systém instruktorů. Tito lidé by měli být páteří členské základy a skrze ně by čhs mělo oslovovat řadové členy. Nikoliv správci oblastí. Jenže pro samé standardy a školení v alpách, aby mohl být člověk intruktorem na písek, nechce toto příliš nikdo z respektovaných lidí podstoupit. Sečteno podtženo aktivní oddíl si žije totálně paralelní život (instruktora nemá od čhs, materiálně podporuje prvovýstupce i budoucí naděje z vlastních zdrojů, dokáže mít vliv na zásadově neorganizované, atd.) Jediné co má s čhs společného je odvod příspěvků a snaha je získat zpátky na grantech. Piš si co cheš, ale není to správné a skrze valnou hromadu moc nenaděláš. Připadá mě tedy, že vystoupení by bylo ideální řešení pro dosažení nějaké změny. P.S. pak se ti klidně i podepíšu
odpovědět 

 Proč jsem to napsal?12:38:09 06.12.2012
Na podivnost pravidel u závodů pořádaných v Brně Zobanem, jsem poukazoval už předloni i loni. Ale nedával jsem tomu až tak velkou váhu, jak jsem asi měl. Protože ještě před loňským Brnem platila pravidla financování repre  podle výsledků na SP( tak stanovil Zoban). Po loňském Brnu a velikém úspěchu Lukáše Pálky v Brně, Zoban kritéria odměňování změnil a peníze rozdělil paušálně, bez nutnosti se na SP umístit. A tak se mohlo stát, že Lukáš za 51 místo na jednom závodě SP dostal paušálně 5000Kč a Lucka za 2 místo v jiném závodě SP nic. Nejde o výši částky, ale o princip. Celý rok proti tomuhle způsobu podpory reprezentace bojuji.
      Když jsem na Gutovce viděl výkon Lukáše a Martiny a uvědomil jsem si opět, že Brno bude rozhodovat o repre, tak už mi to nedalo A napsal jsem kritiku na daná pravidla závodu.(Neplést si s porušováním )
    Čhs potažmo Zoban dle mého soudu spíše chce, aby v reprezentaci bylo co nejvíc lidí a na dosahovaných výsledcích mu tak moc nezáleží. Protože podle dřívějších pravidel (která také stanovil on) by Lukáš ani Martina neměli nárok na žádnou podporu. Můžete si myslet cokoli. Ale je to Zoban, kdo neustále manipuluje  s pravidly a nominacemi. Protože je pod nimi podepsán on ne já. Já jen upozorňuji na nešvary které jsou.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Proč jsem to napsal?12:44:24 06.12.2012
Pane Hrozo, moc Vas prosim, abyste si zaspamovaval svuj prispevek "Karikatura na MMČR". Tam bude ta zumpa a tady se budeme normalne bavit. Myslite, ze by to bylo mozne? Velice dekuji.
pkodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?12:56:35 06.12.2012
nejlepe do hodpody tam to Cechum jde dobre co? Jakmile se nekdo ozve a na neco poukaze tak ho hned poslat dopr.... . Pokud by na tom neco nebylo tak proc tu Hrozu nekdo nesetre argumentem? A nejen jeho ale je tu i vic lidi ktery to vidi stejne jako on...
strejdaodpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?13:29:19 06.12.2012
Prosiiiiiim!!! Mam si kleknout? Ja myslim, ze nekteri se ozvali az az, vsechno se vi, vsechno je jasne!
pkodpovědět 
    Re: Proč jsem to napsal?14:37:21 06.12.2012
radši strč hlavu do písku, ideální pro tebe
mr. gentlemanodpovědět 
 Re: Proč jsem to napsal?16:04:09 06.12.2012
Omlouvám se všem, taky jsem sem nechtěla kydat další hnůj, ale prostě už to chci mít z krku.

Libore jseš pěknej zmrd, prostě mě k tobě nenapadá jiné přirovnání. Ano dostala jsem dotace, zhruba 20 euro (možná víc, nepamatuju si to). Nikdy jsem netvrdila, že mám na to, abych přelezla Lucku a nikdy jsem netvrdila, že mám na dotace nějaké právo, protože si uvědomuju, že jsou to peníze běžných členů ČHS, kterým je závodění dost ukradený a navíc sama dost pochybuju, že by do svazu nějaké peníze přinášelo. Podotýkám, že dotace nedostáváme jen já, Lukáš a Lucka, ale i další závodníci a proto mě už dost štve neustále číst jen své a Lukinovo jméno v diskuzích, které se týkájí tvých rozporů se zobanem, se kterým já, krom toho, že bydlíme ve stejném městě a občas spolu chodíme lézt, nemám nic společného. Tak bych byla ráda abys jednou byl chlap a napsal mně, klidně na mejl, co ti na mně tak vadí a mohli bychm to vyřešit jako normální lidi.

Omlovám se, že to musí číst i ostatní. Asi mi to na popularitě moc nepřidá, ale třeba když přijedete do Brna, tak zjistíte, že tu nejsou všichni takový kokoti, jak se vypráví


martinaodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?16:20:47 06.12.2012
Libor možná není chlap, tož nezkoumal sem. Ale nevím jestli toto psala ženská a ještě k tomu veřejně asi má na to koule, ale asi má koule jen takhle psát, co zkusit domluvit zobčovi co, aby byl fér. Všiml jsem si , že tvé jméno používá, než že by chtěl černit tebe, tak si jen ukázat na to co je blbě. A možná, že píše dle tebe špatné věci, ale horší je asi ten kdo je dělá než ten kdo o nich pak napíše.
Keksodpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?17:57:02 07.12.2012
KEKSI
Možná by bylo nejlepší kdyby ti taťka Hroza prozradil kolik investuje svaz do Lucky a Libora. Né na kilometr nebo nějaký jeden závod ale ročně. tady bych to raději nezveřejňoval.
odpovědět 
    Re: Proč jsem to napsal?19:27:21 07.12.2012
To se sice pravda, ale jsou jediní, kdo má v ČR aspoň trochu solidní výsledky v závodním lezení. Tj. ty peníze nejsou úplně na 100% prosrané...
Žabáčekodpovědět 
     Re: Proč jsem to napsal?20:28:18 07.12.2012
Hele sleduješ alespoň občas nějaký sport? Třeba i to lezení? V drytoolu závodí pár lidí na světě (v babách obvzlášť), rychlost je doménou jen několika států (i když se počet států rozrůstá). V Čechách všem znechutil rychlost Hroza. Teď to samé dělá v drytoolu. Asi tak. :-)
odpovědět 
      Re: Proč jsem to napsal?12:00:47 08.12.2012
V drytoolu že závodí pár lidí na světě? V babách? Dej si obklad na hlavu a pak se podívej třeba sem http://www.theuiaa.or g/upload_area/file s/1/women-lead.pdf (2 mezery; výsledkovka SP 2012) nebo sem http://www.theuiaa.or g/upload_area/file s/1/!Women_lead_ranking.pdf (2 mezery; výsledkovka SP 2011). V obou letech bylo v seriálu SP (vrcholný světový podnik pro závodní elitu) plus minus 50 bab, průměrná účast na závodě okolo pětadvaceti (logicky, když se to koná od Švýcarska po Koreu). To jsou zcela standardní počty pro vrcholový podnik v individuálním sportu, který nemá popularitu tenisu nebo atletiky.
Mimochodem, čísla pro chlapy jsou v obou případech zcela srovnatelný.
odpovědět 
       Re: Proč jsem to napsal?14:28:34 08.12.2012
Tak podle těch odkazů měl minulý pisatel pravdu. Pokud se celého seriálu Světového poháru účastní 48 holek a z toho je ještě půlka z Ruska a Koreje, tak to není nic moc. Navíc z toho vyplývá, že národní federace na jednotlivé závody v podstatě mohou nominovat kohokoliv.
Došlíkodpovědět 
        Re: Proč jsem to napsal?21:19:16 08.12.2012
Můžou nominovat kohokoliv, taky to někdy podle toho vypadá;-) Určitě může závodit v jakékoliv lezecké disciplíně třeba Egypťan nebo Albánec, ale co tam předvede?
Willhemodpovědět 
        Re: Proč jsem to napsal?12:50:48 09.12.2012
Ach jo. 48 holek v seriálu (rok předtím 56), průměrně 25 lidí na závodě, to je ti nic moc? A jak bys organizačně zvládl závod SP, kde bude startovat 120 lidí? To není tenisový grandslam, kde máš jeden hlavní a tři nebo čtyři vedlejší kurty. Máš jednu ledovou stěnu, na ní nacpeš omezenej počet cest. Nemůžeš lézt kvalifikaci jedné kategorie ve dvou nebo třech dnech, venkovní podmínky se mění tak, že by to regulérností nemělo nic společného. Tam musí být omezení. Že si tam každá federace v rámci své výpravy může přihlásit koho chce, to je pravda, ale zdá se, že většina je soudných; ty závody mají, podle občasných přenosů, docela slušnou úroveň. Až tam budou hromadně jezdit zoufalci, nejspíš zavedou formální kvalifikační závody, nebo něco takového. A až bude na světě tolik lidí závodně lézt, jako hrát závodně tenis a každá federace bude s to poslat na SP pět lidí takové úrovně, aby nespadli od druhé expresky, tak se to holt bude muset řešit nějak jinak ...
odpovědět 
         Re: Proč jsem to napsal?13:18:34 09.12.2012
Kéž by to tak bylo. Kdyby na každý typ závodů byly minimální výkonnostní limity a směl tam vždy jen ten, kdo přeleze určitou obtížnost postavenou certifikovaným stavěčem s licencí, ubylo opravdu dost problémů. Jak v drytoolu, tak i v obtížnosti. To by asi byl ten největší naschvál, který by někdo mohl dnešnímu ČHS udělat :-)
odpovědět 
         Re: Proč jsem to napsal?21:03:03 09.12.2012
Ano, 25 závodníků je podle mě nic moc, protože je to maximum těch, kteří se chtějí zúčastnit. Kdyby to bylo 25 závodníků vybraných dle rankingu, ve kterém by třeba bylo 200 lidí, pak by to bylo ok. Nemá smysl srovnávat s tenisem. A že by nemohlo závodit více lidí, protože by se to nestihlo? Třeba ve Švýcarsku bylo 80 chlapů a problém nebyl.
Došlíkodpovědět 
     Re: Proč jsem to napsal?18:58:16 09.12.2012
Žabáčku-ty se vyznáš klobouk dolů,
odpovědět 
    Re: Proč jsem to napsal?08:57:38 10.12.2012
To není nic tajného. Třeba v disciplinárním řízení mezi Zobanem a Rebelem se o tom mluvilo. Myslím že Libor ml. dostal celkově nějakých sto tisíc korun za sezonu a Lucie jednotlivé desítky tisíc korun a stále se to snižuje. Záleželo na jejich výsledcích a vzdálenosti závodů. Tady se to zmiňovalo přibližně: http://1url.cz/keCN Pokud chceš, můžeš o oficiální čísla požádat sekretariát ČHS www.horosvaz.cz Pokud jsi člen, dostaneš je, jinak Ti do toho nic není.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?16:33:16 06.12.2012
nebude zm*dblb zoban hm? hrozák nemá žádnou funkci ani pozici, aby ti ubližil, zlaťákama, mocí a zavařením, může hrozit leda Zobák (to jest tvůj známej ne) a komouši. Pár lezcočlánků prudí, ale neublíží.
hrozák/zobákodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?16:56:00 06.12.2012
Martino, jsi velice krásná ženská a i dobrá lezkyně. Vlastně jsi hned druhá v drytoolu za Luckou. Ale bohužel, jak nastavuje Zoban pravidla, tak je to právě on, kdo používá tvé jméno aby ovlivnil lidi na svou stranu.Např z VV Čhs. Tak já prostě kontruji. Nic co jsem napsal není směřováno proti tvé osobě, vždy to bylo použito, jako názorná ukázka toho, kam to Zoban svým přístupem k pravidlům dotáhl. A bohužel se v tom vezeš ty a Lukin. Nebo co z toho co píšu není pravda?
Martino další věc je to, jak mě tady nazýváš. Vím, že prožíváš jalová léta, jako každá mladá holka. A jen se nad tím, jak mě oslovuješ usměju :-)
Máš v hlavě chaos a já ti ho napravovat nebudu :-)
Libor rebel hrozaodpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?17:19:48 06.12.2012
Uááááá.
Navrhuju prosadit na lezeckých webech ban na Libora Hrozu, Zobana, na texty ve kterých jsou třeba i jenom zmínění, na drytool a závodní lezení.
Tohle už není otázka disciplinárních řízení, ale především intenzivní psychoterapie.
Taky bych se přimlouval za doživotní zákaz funkcí pro oba jmenované. Už jen kvůli troše toho klidu.
Fakt že Hlínův komentář na HI pod článkem o sezóně drajtůlových závodů je naprosto výstižný.
Bez ohledu na to, jak ty věci vypadají ve skutečnosti, jestli to jsou problémy velký nebo malý atd., jakmile někde zahlídnu jméno Libor Rebel Hroza, naskakujou mi pupínky. U Zobana to není tak intenzivní, ale pachuť je tam vždycky taky.
LRH pravděpodobně považuje za svou zásluhu, jak urputně upozorňuje na problémy a křivdy. Nemohl by mu někdo trpělivý vysvětlit, že už to překročilo určitou mez a jde už naopak o medvědí službu?
Díky posledním pár článkům a diskusím u mě zas dost zesílila představa, že nebýt závodní lezení v ČHS, bylo by o moc líp.
P.odpovědět 
    Re: Proč jsem to napsal?23:21:45 06.12.2012
Zákaz funkcí pro Hrozu opravdu netřeba. KANDIDOVAL UŽ TÉMĚŘ NA VŠECHNY POSTY.Marně.Bohudík sám sebe prostě nezvolí. Na Valnou hromadu zřejmě nejezdí pisálci z lezce.A rituál s vystupováním a opětným vstupováním do ČHS nezabral.
odpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?20:17:43 06.12.2012
Libore a nebylo by třeba lepší to vyřešit jako chlap a zajet do Brna ??? A netahat do toho lidi, kteří chtějí lozit a neřešit tvoje křivdy ( i když máš částečnou pravdu ).Kdyby mě otec tahle přepíral na veřejnosti tak bych ho poslal asi někam.Jestli tvoje děti už nejsou dospělí a neumí se o sebe postarat a říc svůj názor. A ty ho musíš tlumočit.Tak to je jako ve školce.Kdybys byl co k čemu zajedeš do Brna tam si to vyřídíš, Lucka se zůčasní a třeba všem natře prdel a bude klid.
mártyodpovědět 
  Zoban i Rebel se snaží 17:10:33 06.12.2012
Martino, mě přijde, že v tom jsi namočená nevinně, a myslím, že Ti nikdo nevyčítá nějaké dotace nebo prize money, jestli nějaké dostáváš.

Problém je v tom, že ČHS nemá jasná pravidla, stabilní nominační kritéria a průhledný systém podpory závodního lezení. Je to jako v politice - vše se mění na poslední chvíli, evidentně ve prospěch lidí u moci a jejich chráněnců, někdy velmi zmateně.

Personifikuje se to na spor Rebel - Zoban. Oba mají svým způsobem pravdu, snaží se o posun celého lezení dopředu, ale často na sebe narazí, protože jsou svým způsobem švihnutí (kdyby nebyli, tak nic nebudou dělat pro ostatní a budou si lézt někde v závětří sami pro sebe). Zatímco Zoban je spíš pragmatik a tlačí organizaci všeho možného hlava-nehlava, Rebel tlačí na zavedení systému do závodního lezení, aby byl použitelný pro všechny bez ohledu, čí je zrovna syn, dcera nebo člen jakého oddílu z jakéhokoliv města či vesnice. Nesmyslnost současného systému ukazuje nejlépe na penězích, protože ty jsou pro každého pochopitelné. Stejně tak by ale mohl argumentovat jinými položkami.

Osobně si myslím, že větší prioritu pro celý ČHS by měly mít teď Rebelovy požadavky. Není to nic složitého vymyslet univerzální pravidla, ale je těžké vyžadovat jejich dodržování delší dobu beze změny. Tohle ovšem Rebel ani Zoban nezmění. Ti se mohou hádat na Lezci a udávat se u disciplinární komise, ale hlavní pravomoc je v rukou výkonného výboru. Ten v tomhle ohledu bohužel nefunguje jako neotřesitelná autorita.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Zoban i Rebel se snaží 20:29:20 06.12.2012
Pravidla jsou celkem jasná. Jen se vždycky najde někdo, kdo je začne zpochybňovat a hledat v nich nějaké kličky nebo naopak tajemně naznačovat, že jsou postavená jen pro někoho. Přesně to samé děláš ty. Co je na nominačních nebo dotačních pravidlech nepřesného? Kdysi nebyla skoro žádná pravidla a o všem rozhodla komise. Teď máme všechno do detailů popsané, existují reprezentační smlouvy a já nevím co všechno a pořád bude někdo tvrdit že je to neprůhledné.....
odpovědět 
    Re: Zoban i Rebel se snaží 21:08:54 06.12.2012
Až budu vědět komu, rád Ti odpovím.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?17:10:58 06.12.2012
Martina, ta z pod Vojtěcha? Od Klemsiče?
Juraodpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?19:34:15 07.12.2012
Kdo je Martina z pod Vojěcha od Klemsiče?? :-D
kkodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?17:14:31 06.12.2012
Marťo naopak za mě ti to na popularitě přidalo.... Lezeš protože tě to baví a né proprachy... Což je duležity... A svuj nazor a obrazek sem si na tebe udělal najaře v Rakousku a myslim že si fajn baba. Takže buď vklidu. Ona by byla nuda kdybi se Libor se Zobanem nedohadovali nežalovali atd.... Ale je to smutny..
Šamponodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?23:29:51 06.12.2012
brňáci jsou koko.i, proto nemusím do brna už znova jezdit abych to zjistil.
Tomáš V.odpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?01:26:41 07.12.2012
Zdaleka ne všichni, ale je pravda, že koncentrace ko*otů je na moravě a v brně zvlášť vyšší než ve zbytku republiky...
..odpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?11:59:01 07.12.2012
A čecháčci jsou větší kokoti bléblé, kokoti, bléblé.
mikiodpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?01:20:02 07.12.2012
Martinu, sice se na Tebe hezky kouká, ale když otevřeš pusu nebo sedneš ke klávesnici, tak nevím, jestli se smát nebo plakat...
jarinodpovědět 
 Re: Proč jsem to napsal?07:27:23 07.12.2012
Hledáme nadějné juniory pro závody v drytoolingu.
Pokud máte ve vašem oddíle nějakého mladého talentovaného lezce či lezkyni,
kteří lezou ledy a lákaly by je drytoolingové závody, kontaktujte prosím
komisi drytoolingu ČHS. Komise má zájem rozšířit počet juniorů, kteří se
budou věnovat drytoolingu, a přispět tím k posílení této horolezecké
disciplíny.
Zájemci o závodění v drytoolingu budou mít možnost změřit své síly již tuto
sobotu 1.12. 2012 na závodě na pražské Gutovce a nebo o týden později na
mezinárodním mistrovství ČR v drytoolingu, které se bude konat v Brně
Oba závody jsou nominační, na základě jejich výsledků bude sestavena
reprezentace v drytoolingu na rok 2013, jejíž juniorská část (závodníci do
21 let) se zúčastní prvního juniorského mistrovství světa, které se bude
konat v lednu 2013 ve švýcarském Saas Fee. Pokud se mezi novými zájemci na
těchto závodech objeví mimořádné talenty, je možné jejich zařazení do této
juniorské reprezentace.
Radek Lienerth, předseda komise ČHS pro drytooling
odpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?12:22:13 07.12.2012
dobrej joke
odpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?13:30:16 07.12.2012
dobrej joke
odpovědět 
  Re: Proč jsem to napsal?13:37:41 07.12.2012
Zobane ty jsi se snad zbláznil. Dovedeš si představit, že pustíme někoho na závody, kde jsou tvoje prapodivná nesportovní pravidla? Vychovat mladého sportovce v jakémkoliv sportu je šílená nevděčná práce. A hned na začátku někomu ukázat, že vše není jak se říká a každému se měří jiným metrem, tak všichni ti, ještě naivní, ihned utečou k počítači. Kurvíš sport a děláš z něho komerční podívanou, kde jediný výdělek je odměna v tvé kapse. Běž do háje. A ještě k tomu to nazveš Mistrovství republiky. Doufám, že tě některý ten cizinec co přijede a uvidí ten bordel kopne do prdele.
trenérodpovědět 
   Re: Proč jsem to napsal?16:18:52 07.12.2012
Nechápu zdejší pisálky, tolik hádek a nevraživosti ohledně naprosto zbytečného sportu, nějak tomu nerozumím, asi jsou to ty začínající zimní deprese, zkuste to třeba léčit "chlastem", pak se vám budou prsty na klávesnici motat, jak vítr v bedně a raději nebudete psát vůbec nic. I když o mnohých by se dalo říci, že jsou pod obraz již teď, alespoň podle těch výb...zde. Ať žije virtuální svět a život, važte si ho, bez něj by většina z vás brzy umřela, protože už neumí žít v reálu:-).
Vlkodpovědět 
    Re: Proč jsem to napsal?16:52:23 07.12.2012
Vlku, co děláš v Krasu je dobrá věc, ale lezení jako závodnímu sportu naprosto nerozumíš. Ty asi nejsi schopen pochopit a akceptovat pravidla u žádného sportu. Ve svém věku už by jsi se neměl chovat jako blb. Zoban s těma závodama ulétl a ty mu v tom ještě kryješ záda. Raději se do toho nemíchej, děláš nakonec ze sebe pitomce. Mistrovství republiky na soukromé akci, existuje ještě větší pitomost. V této zemi je snad vše možné. Jako, ti komunisti po dvaceti letech v krajských radách. Lidi nenechte se zblbnout. Chvilku myslete. Už těch blbostí bylo dost.
trenérodpovědět 
     Re: Proč jsem to napsal?09:33:36 08.12.2012
Ale copak trenére, nelíbí se ti označení pro lezení jako naprosto zbytečný sport, ale vždyť je to pravda, tak se tolik nedurdi. Možná tomu nerozumím vůbec a je mi to šumák, nicméně mám své názory a ty se ti nemusí líbit, to je tvé právo. Osobně bych vrcholový sport nepodporoval v žádném odvětví, jsou to naprosto nesmyslně vynaložené prostředky v lenivé a pohodlné lidské společnosti, která už neví co by. Ale k závodům, běž se tam dnes podívat a uvidíš, nic není tak černé jak se zdá a ten závod bude zcela v pohodě a klidu a že někdo, komu jde v první řadě jen o peníze pro svoji závodnici, otravuje akorát tak vzduch, tak s tím už mnozí počítají a ani je to nepřekvapí.
Vlkodpovědět 
      Re: Proč jsem to napsal?10:00:37 08.12.2012
Jedno ti to není. Protože, kdyby ti to bylo jedno, tak se do takových debilních diskuzí nemícháš. Dnes se tam podívat určitě zajdu. Proč né? Ale svoje svěřence závodit nenechám. Lezení je specifický sport, kde hodně záleží na mozku. A nechat si nalhávat od podvodníků, že je všechno fér a ono to evidentně není, tomu mozku moc nesedí. Zoban dělá vše jen pro sebe a umí to šikovně maskovat. Nikdy nic zadarmo neudělal a kdo s ním šel do party, tak vždy na to řádně doplatil. Zoban nikdy žádného lezce nevychoval. Ani ty jsi to neudělal. Máš problémy s vlastníma dětima. Tvůj názor na sport je oprávněný, ale pak musíš být v hluboko v duši šíleně zamindrákovaný, když nejsi schopen dopřát lidem co něco umí, aby se realizovali a nemuseli u toho podvádět.
Trenérodpovědět 
       Re: Proč jsem to napsal?18:06:36 08.12.2012
Ale trenére, no tak, my co máme tyto diskuze jako terapii, respektive jako velmi příjemné odreagování se od náročné práce, tak nás to prostě baví, co je na tom divného. Mě hlavně zajímá, že si mám jít po práci kam zalézt a mám po čem lézt, to je to rozhodující, a to, že je lezení o hlavě vím velmi dobře, narozdíl od jiných, které potkávám na skalách dnes a denně. A se svými dětmi problémy naštěstí nemám (nefetují, sportují,hrají na nástroje, chodí dle věku a chuti do hospody či za ženskýma, naprosto normální vývoj), to víš my kteří se řídíme heslem, že vrcholem mateřské lásky je, když své vlastní dítě nazabiješ, jsme při výchově naprosto v pohodě a velmi tolerantní, protože to co nestihneš do čtyřech let, tak je už naprosto zbytečné:-). No a že bych trpěl nějakýma mindrákama, tak tím by jsi pobavil nejen mě, ale i dost lidí, co mě znají, slova jako deprese, mindráky, stres a jim podobné neznám, respektive nevím, co znamenají a vzhledem k tomu, že jsem(přece jen v mém věku by se už určité věci měly hlídat)prošel tento týden dosti důkladnými vyšetřeními a jsem naprosto zdráv a fit (byť moje maminka by dodala, že až na tu hlavu, a ta má vždy pravdu).
Vlkodpovědět 
        Re: Proč jsem to napsal?18:46:35 08.12.2012
Kdybys na tom byl tak, jak píšeš, neměl bys potřebu takto shazovat a znevažovat něco, na čem někteří ostatní třeba dost usilovně makají a má to pro ně nějakou hodnotu. Ostatně, ono i to samotné zdůrazňování toho, jak jsi v pohodě, svědčí spíše o opaku. Asi jako když bys hystericky řval na své okolí, že jsi naprosto klidný.
odpovědět 
         Re: Proč jsem to napsal?22:21:19 08.12.2012
Když myslíš, vyvracet ti to nebudu, zřejmě jsi velmy dobrý psycholog.
Vlkodpovědět 
          Re: Proč jsem to napsal?02:30:28 09.12.2012
To mě překvapuje, celá diskuze, i to , že reaguješ na anonyma ... o Tě na tom proboha baví?
Lidská hloupost, závist a zloba nezná mezí, ale bojovat s ní je trochu ztráta času ... sorry
Viktorodpovědět 
      Re: Proč jsem to napsal?13:10:32 08.12.2012
Hele, Vlku, sice tě vůbec neznám, ani to jméno, ale když je lezení tak zbytečný sport, proč se v tom ČHS tak angažuje? Máš pro to nějaké vysvětlení? Proč má ČHS sportovní část a proč vyhazuje statisíce na závodníky? Tomu nerozumím :-(
odpovědět 

 blondýny15:53:51 06.12.2012
Čumím na startovku, ženský teda extra třída Angelika, snad dojede aji Lůca, to by byla super podívaná na dvě namakaný blondýnky, škoda jen, že už je taká zima:D ale z chalanů nikdo zas tak špica, co ten Bendler? chci vidět co předváděl na tom videjku naživo.
Keksodpovědět 
 Re: blondýny18:21:17 06.12.2012
Byla by to skutečná pohádka, kdyby se tihleti dva chlapi, oba dost nesnesitelný a oba dost pracovitý a se spoustou dalších kvalit, konečně sešli u jednoho stolu a řekli si třeba jednoroční Ban. A neskutečná pohádka by byla kdyby lucka dorazila do Brna a dodala mu lesk (tam myslim v tuto chvíli nejspíš chybí slovo Zobana). Pohádka, ale zkuste se zamyslet chlapi. Každopádně ať Brno vyjde!
odpovědět 
  Re: blondýny19:08:35 06.12.2012
Diky :-)
Radek
zobanodpovědět 
   Re: blondýny01:31:20 07.12.2012
Další pohádka by byla ta, kdy by Zoban dal dvě kila učitelce češtiny z nějaké brněnské základky, aby si ten jeho rozhovor před zveřejněním přečetla a opravila mu alespoň ty jeho nejhorší prasárny, když jde o to Mistrovství přímo mezinárodní...
Neříkejte mi, že po D1 z Prahy do Brna nevozí alespoň občas i učebnice ČJ pro základní školy...;-)


Gampodpovědět 
    Re: blondýny09:41:30 07.12.2012
Neblbni Zoban má vysokou školu. Nechápu jak je možné, že nikdo z vás nevidí, že Zoban je podvodník, který pro svoje komerční zájmy je schopen čehokoliv. Každý sport musí mít přísná pravidla, pokud je nemá tak tam kvete korupce. Vždyť to vidíte v naší politice. A vám se to líbí? Vraťte se do RVHP! A ještě se do toho pustil te Žofin s tou svoji povedenou knihou o ničem. Děs a hrůza. Jdu raději do fitnesska, tam jsou alespoň lidi co vědí co chtějí.
odpovědět 
     Re: blondýny18:44:47 07.12.2012
Tak to je tedy vtip století :-D
Kulaodpovědět 
     Re: blondýny19:25:32 07.12.2012
Nevím jestli jsi to myslel jako vtip, každopádně máš pravdu!
taky Rebel, ale ne Hrozaodpovědět 
 Re: blondýny20:33:25 06.12.2012
Jedna blondýna má trenéra, který ji nepustí na největší akci v ČR díky tomu, že řeší svoje ego. Neúčast na vrcholné akci (svévolnou a bez náležité omluvy) by v jiných sportech řešili úplně jinak a Libor by měl po dotacích úplně.
odpovědět 
  Re: blondýny00:18:37 07.12.2012
Hele, můžeš nám napsat, co by asi tak nějaký svaz řešil nebo co máš za problém? Zoban jasně píše "Evropský pohár je soukromým projektem organizátorů tří drytoolingových závodů". Chápu, když by se podivoval nad neúčastí na nějakých oficiálních závodů UIAA nebo nějaké světové federace, ale toto jsou sranda závody, které někdo pasoval na nějaké mistrovství. Chceš snad říci, že má někdo povinnost se účastnit nějakých soukromých akcí?? Nevím, co má nebo nemá Lucka s Liborem za povinnosti nebo plány, ale nechápu, jakým právem bys jim chtěl předepisovat účast na soukromých akcích Zobana. Prober se. To, že je něco největší akcí, ještě neznamená, že je akcí dobrou. Z této diskuze je mi akorát tak na blití. Jak ze Zobana, tak, bohužel, i z Libora. Ale nic to nemění na tom, že Libor má pravdu. Pevná, neměnná a průhledná pravidla by ničemu neuškodila. Ne, v tomto státě se nikdo nikam nedostane. Pryč odsud, pryč od ČHS. Viz AO.
Nas***ý čtenářodpovědět 
   Re: blondýny07:17:42 07.12.2012
Mistrovství České republiky - to je ta země ve které žiješ. :-)
odpovědět 
  Re: blondýny18:43:58 07.12.2012
Neúčast na MČR...a to i na těch pořádaných jednotlivými svazy....což tady nevím zda je????..je u spousty reprezentantů v řadě sportů zcela běžné a normální. Přesněji řečeno je to tak u všech sportů, kde MČR není hlavním nominačním závodem. Což by tady fakt asi nešlo.

Prudit třeba Špotákovou nebo Sáblíkovou s tím, že MUSÍ startovat na republice, by mohl fakt jedině debil. Jistě, pokud chtějí, tak tím lépe, sláva jim a pro domácí fanoušky bomba, ale je to jen a jen na nich.
MModpovědět 
   Re: blondýny20:33:39 07.12.2012
Ony nemusí? Ony chtějí. A možná je ani nenapadne se mistrovství nezúčastnit.
odpovědět 
    Re: blondýny20:47:21 07.12.2012
No, ony se obvykle neúčastní. A nelze se divit - tréninkový plán unese jen omezený počet vrcholů.
odpovědět 

 A proč to nelezou v lezečkách??20:25:26 06.12.2012
Kuwa to je vlastně úplná blbost, proč nelezou ty cesty v lezečkách a s MG na řiti??
odpovědět 
 Re: A proč to nelezou v lezečkách??20:41:39 06.12.2012
Si to zkus chytráku a uvidíme v čem to půjde líp a v sobotu budou ruce spíše mrznout než se potit, i když v zimě na skále používáme mg především jako nejlepší ochranu před chladem:-)
Vlkodpovědět 
 Re: A proč to nelezou v lezečkách??21:05:13 06.12.2012
ja sa domnievam, ze dovodom su jasne pravidla: zakaz madza :), tak sa vymyslel drajtuuul
odpovědět 
  Re: A proč to nelezou v lezečkách??21:56:45 06.12.2012
Nevím jak kde, ale u nás na Moravě se s mg leze běžně a žádná pravidla ho nezakazují, nemáme rádi, když nám někdo potem zasírá chyty:-).
Vlkodpovědět 

 Pro ty co chtějí vyhrát21:38:51 06.12.2012
... bude jedno překvapení, pokud budete schopni přelouskat přwed nástupem do cest 300 stránkovou knihu Trénink sportovního lezce II(hodně platí i pro iceclimbery), tak se vaše úroveň okamžitě zvedne o dva výkonostní stupně. Kniha bude k mání v areálu závodu, kde to už si lehce najdete. ... možná přímo u samotného Libora Hrozy, říkal, že už nechce nikde nic psát, a že začne pořádně trénovat aby Zobanovi ukázal jak se má lézt. Nebo nepřijede?
zofinodpovědět 
 Re: Pro ty co chtějí vyhrát21:55:57 06.12.2012
co to je za trapný PR?
kvakodpovědět 
  Re: Pro ty co chtějí vyhrát22:06:35 06.12.2012
Trápne určite, PR asi ťažko...
tah-sha-tungaodpovědět 
 Re: Pro ty co chtějí vyhrát22:16:56 06.12.2012
To je jako reklama ??? A nebudou se u toho prodávat i nějaké kalendáře ???
odpovědět 

 Ať vyjdou pěkně závody23:30:49 06.12.2012
Vždyť je to všechno jedno. Každý má a bude mít pouze svůj názor, takže je zbytečný se hádat :-) Zobanovi přeji, ať závody vyjdou, jak si představoval. Vemte si, co to dalo práce vše postavit! Fandím ! Ahoj Matty z Brna
MATTYodpovědět 
 Re: Ať vyjdou pěkně závody19:36:42 07.12.2012
Takový optimistický užitečný idioty systém potřebuje :-)
kkodpovědět 
  Re: Ať vyjdou pěkně závody22:56:26 07.12.2012
Tak lepší než se nervovat ne? :-) Každý vidí jen to špatný, to je škoda.
Mattyodpovědět 

 mago10:27:24 07.12.2012
me uz to pouzivani maga na pisku sere
strejdaodpovědět 
 Re: mago10:59:51 07.12.2012
hurá, konečně to tu dostává další dimenzi, co takhle vytvořit multigigamegaofftopicflame diskuzi?? :D
žeňaodpovědět 
 Re: mago11:05:38 07.12.2012
Mě ne, já ho naopak na Moravských píscích velmi podporuji:-). Ale jako pokus jinak dobrý, příště se vyjadřuj přesně.
Vlkodpovědět 
  Re: mago21:42:45 08.12.2012
Když je trochu sněhu tak se to mágo na Hrubici ztratí;)
baron prášilodpovědět 

 Závod12:02:58 09.12.2012
Byl jsem se tam v sobotu chvíli podívat, fakt se to Zobanovi vydařilo: počasí super, lidí hodně, muzika dobrá, komu byla moc zima, mohl skočit do Olympie na kafe nebo čaj. Soutěžící si to zjevně taky užívali. V tomto kontextu je fakt jedno, jestli mu někdo závidí tu práci, kterou si s tím dal a sponzory, které na to sehnal (z nichž pár šušňů přihodil i domovský ČHS). Podstatné je, že tu někdo něco dělá i pro jiné lezce, nejen pro svoje děti. Ghowgh
Honzaodpovědět 
 Re: Závod12:57:18 09.12.2012
Tenhle příspěvek naprosto krásně ilustruje, jak je vnímání závodů různý - a v čem je možná zakopaný pes. Spousta lidí by psala především o tom, jak to dopadlo ze sportovního hlediska - kdo vyhrál, kdo překvapivě nepostoupil, jak kdo lezl ... O tom tady není ani zmínka, pro pisatele bylo zjevně nejdůležitější jaký bylo počasí, jaká byla muzika, prostě atmosféra - a hlavně, že si to soutěžící užili, o umístění nejde. Nic proti tomu - jen je otázka, jestli se takovýhle závody mají jmenovat Mezinárodní Mistrovství ČR. Řek bych, že když by je Zoban pojmenoval třeba Olympia Cup, asi by ubylo problémů a podstatně víc lidí by bylo spokojenejch ...
odpovědět 
  Re: Závod13:14:48 09.12.2012
No on hlavně pisatel Honza úplně pominul, o čem celá tato debata byla. Naschvál? Nebo nepochopil? No hlavně že bylo to fajn počasí, ne? Takže se pochválíme a vše poběží při starém.
odpovědět 
  Re: Závod13:25:52 09.12.2012
Průběžné výsledkové listiny a výsledky finále si můžeš přečíst na oficiálním webu.
BD toolsodpovědět 
   Re: Závod13:48:44 09.12.2012
To až tak úplně nelze, protože například výsledky ženského finále v obtížnosti tam nejsou (zato kvalifikace je tam dvakrát). Ono je to - s ohledem na to, kdo byl v kvalifikaci a jak dopadla - asi poměrně jasný, ale bylo by možná zajímavý vidět, jak velkej rozdíl asi byl mezi Angelikou, Barbarou, a zbytkem.
odpovědět 
    Re: Závod14:22:25 09.12.2012
Podle rozdílu na Gutovce odhaduji, že mezi Agelikou a zbytkem o něco malinko větší, než mezi Luckou a zbytkem a na Gutovce to bylo víc než půl cesty.

Vyměnit duplicitní kvalifikaci za výsledky finále by webu soutěže jedině prospělo. Taky by neškodilo zprovoznit odkazy na archiv minulých výsledků, když už se uvádějí. Odkazy vedou kamsi na web lokomotivy, kde ty soubory už nejsou.

Ocenit je třeba pokus o online přenos, i když tak úplně nevyšel. Jiné závody téhle série EP online přenosy v minuloisti neměly vůbec a získat od nich výsledky bylo ještě daleko horší. Takže Brno mezi EP králem.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Závod21:44:32 09.12.2012
Jandíku takhle se to přeci nedá posuzovat, kdo dolezl o kolik dál, to záleží na charakteru cesty, není to skok daleký. Angelika ve finálovce lezla spíš na rychlost a jak hrnula tak to trochu uspěchala, když to nevidíš nemůžes hodnotit. A vzájemný výsledky Angeliky a Hrozové jsou za poslední tři roky na svěťákách těsně ve prospěch Hrozovky.
Počasí fakt dobrý.
pepinoodpovědět 
      Re: Závod11:01:52 10.12.2012
Šedá teorie, zelený strom života. Barbara překvapila. Srovnávat Lucku s Angelikou je těžké. Angelika měla vetší výkyvy nahoru i dolů, Lucka spíše stabilní výsledky. Angelika několik závodů vyhrála, Lucka ještě žádný, i když k tomu byla dvakrát dost blízko.l V Kirově když ji chtěl neoprávněně zastavit rozhodčí, ztratila čas, který pak chyběl, a ve Francii to bylo o cvaknutí topu. Snad se to podaří letos.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Závod11:22:22 10.12.2012
Třebas si nikdy nelezl na skalách, kde kdy je jeden krok víc než dvaadvacet v jiný cestě..
odpovědět 
        Re: Závod20:32:36 10.12.2012
Za ty léta co lezu jsem už takových cest viděl dost, ale závodní cesty se takhle obyčejně nestaví, není cílem aby všichni popadali na jednom bouldru.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: Závod14:42:02 11.12.2012
u obtížnosti se to takhle stavět dá,pikle jsou něco jiného a dost nevyzpytatelný,stačí jeden horší chyt,nebo špatnej,dlouhej,nic moc nátah,seknutí vedle a je to
odpovědět 
    Re: Závod15:11:14 09.12.2012
Tu provozní chybičku s výsledky ženského finále zoban určitě odstraní. Jinak rozdíl mezi Angelikou a Barbarou velký nebyl, ale od Martiny měly tyhle dvě závodnice přeci jen odskok. Nevím jestli to byl můj dojem, ale na Martině v traverzu byla vidět trochu nervozita, která ubrala dost sil do poslední třetiny cesty. I tak jsem jí nejvíc fandil, je velký talent a má pro tohle lezení neskutečný cit.
BD toolsodpovědět 
     Re: Závod18:03:30 09.12.2012
Myslím si, že Martina především ten konec traverzu hůře přečetla, protože narozdíl od Barbary a Angeliky to šla nohama napřed, přes ledový špalek, což byl daleko horší krok do chytu ve stěně, než jak to řešily obě Italky, ty poslední chyty v traverzu lezly čtyřkama, což jim umožnilo lépe sáhnout do chytu ve stěně. Podle mé znalosti cesty jsem tipoval, že by Martina mohla dolézt ještě dál, někam k zelenému chytu za traverzem ve stěně. Ale i tak pěkný výsledek.
Vlkodpovědět 
      Re: Závod18:14:00 09.12.2012
Jo, jo, v traverzu to chtělo "šuky", pořád hledat něco pro nohy asi dost vysilovalo, ale i III. místo v takové konkurenci je super, každopádně Martina má velký potenciál.
BD toolsodpovědět 

 Závod16:16:55 09.12.2012
Ano, původní podstatu diskuze jsem pominul úmyslně, protože mi přišla malicherná. Znám oba aktéry a myslím si, že návštěvníci stránek lezec.cz si nezaslouží číst zlostné výpady zhrzeného otce protěžované dcery (a syna), kterým svojí zapruzelostí jednoznačně škodí. Kdyby Lucka byla se svým talentem a dříčským přístupem dcerou někoho jiného, bylo by jí povoleno tento víkend svoje umění předvést a třeba by jí drytoolingová obec přijímala úplně jinak, než (jak se k tomu mnozí vyjadřují) jen jako loutku, které Libor kazí dětství. Stejně tak Zoban má svoje mouchy a ne každému sedne, protože je svým způsobem floutek. Ten zásadní problém je, že téměř všechna Liborova vystoupení zde jsou kritika, výpady a uražená ješitnost, kdy očerňuje všechny kolem sebe ve snaze "nasbírat pomyslné body" pro svoje děti. Možná se v domovském oddíle chová jinak, ale ještě nikdy jsem neslyšel (ani tady nečet) o jediném podniku, který by Libor udělal pro druhé (vně svojí rodiny). Možná jsou úsměvná Zobanova povzdechnutí, jak dělá věci na úkor soukromí, necítíte ale, že právě v tom by mohla být ta podstata diskuze?
A ve snaze být úplně objektivní - ano závod se klidně mohl jmenovat např. Místní přebor Olympia open, stejně by se někdo ozval a poukazoval by na to, že v ČHS budou peníze chybět pro výjezdy jeho dětí, které z jeho pohledu jsou důležitější, než to, že si za ně pohodově zalezlo mnohem víc lidí. Vzhledem k umístění "betonklajdy" se udělalo i něco pro propagaci drytoolingu, formou kvízu a možnosti vyzkoušet si suchý toling nasucho byla zapojena "laická veřejnost" a průběžné výsledky bylo možno (včetně inovátorského pokusu on-line přenosů se všemi chybami, které občas inovátorství přináší) dohledat na oficiálních stránkách.
Tolik k pisateli anonymovi, s příspěvkem ve 13:14:48. A co asi Libor nikdy nebude ochoten pochopit je, že jen s penězi ČHS by na tomto závodě šlo nakoupit chyty a struktury (jako se to stalo i v Mamutu), ale přidaná hodnota je někde úplně jinde, především a hlavně v té práci navíc: další sponzoři, pricemoney, zázemí, inovátorství, snaha zapojit co nejvíc lidí, týdny strávené na přípravě a potom taky stavbě cest navzdory počasí... I když je pro mne Zoban floutek, za tohlemu smekám a to vydařené počasí přeji :-)
Honzaodpovědět 
 Re: Závod17:09:14 09.12.2012
Honzo, kdyby Lucka chtěla, do Brna by jela. Rozhodla se ale jet do Švýcarska a v sobotu udělala první ženský přelez Spidermana - M13, v oblasti Eptingen.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Závod18:03:47 09.12.2012
Lucce gratuluji, upřímně. A pokud je to pravda, s těmi Holešovicemi, tak se omlouvám a Liborovi fandím, aby mu jeho případné snažení v tomto směru lidi co nejmíň shazovali. Přeci jen je to pro mne do Holešovic dál a třeba nemám všechny informace, trochu mne vyhecoval styl, jakým bylo závodům v Brně děláno negativní PR. Vážím si každého, kdo posouvá hranice toho, co považujeme za normální a běžné, pokud to dělá i s myšlenkou na druhé. Ať už s podporou ČHS, nebo jen tak doma na místním plácku :-)
Honzaodpovědět 
  Re: Závod19:20:14 09.12.2012
Vau! Lucce gratuluju! To je rozhodne lepsi nez ucast na sranda zavodech, nebo jak to tu nekdo nazyval.
odpovědět 
 Re: Závod17:21:15 09.12.2012
Honzo, v tom článku, co Libor napsal o Brně, to skutečně přenhal, ale pokud tvrdíš, že nic nezorganizoval pro ostatní, přeháníš to zase ty. Jen co já pamatuju udělal v Holešovicích asi 5 drytoolových závodů.

http://bit.ly/SIXAls
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Závod17:50:31 09.12.2012
Petře, já taky, ale rozdíl mezi Brnem a Holeškami, to je nebe a dudy. Brno dnes jednoznačně převzalo štafetu dřívěších závodů v Auparku v Blavě co se kvality a úrovně týče.
Vlkodpovědět 
   Re: Závod18:05:30 09.12.2012
jasně Vlk, ještě se Zobakem napište, že to děláte na úkor rodiny a vodění klientu po horach....
odpovědět 
    Re: Závod18:29:18 09.12.2012
Všichni "chytráci" běžte si to zkusit. Nevím na čí úkor to tam zoban dělal, ale vím přesně jak dlouho tam strávil, než se "Olympie" změnila z letního provozu na drytoolové centrum se závodními cestami. A to všechno dělal sám z plošiny, srovnal bych to s tvrdou prací ukrajinského dělníka na nějaké stavbě v zimně. K tomu všemu zajistil promo a zázemí závodů, potřebnou techniku a podobně. Někdy si zkuste dát jenom blbej kompl ven do -7, uvidíte jak začne stávkovat. Jemu se to až na stávkující časomíru celkem povedlo. K tomu stihl v den závodů během 50ti minut předlézt všechny kvalif. cesty, částečně to odmoderovat a vyřešit jakýkoliv technický problém, nebo vyčistit cesty od zanechaných zbraní a celý závod mít pod kontrolou, včetně dodržování pravidel.
Kdo někdy něco organizoval, tak určitě vidí, kolik práce tam bylo, a ti co jen od klávesnice kritizují, tak by se trochu mohli jednou chytit za nos.
BD toolsodpovědět 
     Re: Závod19:18:13 09.12.2012
Co z toho plyne? Že jsou věci které evidentně dělat umí a dělá je dobře....a všechna čest za to. Pak jsou ale oblasti, kdy je jeho působení velmi mírně řečeno diskutabilní, a tam by měl jít od válu a jít tam místo něj někdo, kdo v tom udělá pořádek a jasno, minimálně proto, aby mohl vždy Hrozu zcela věcně a v klidu umlátit fakty. Lucie by lezla jak nejlíp umí, měla by max podmínky jež ČHS může zajistit(že toho až tak moc nemůže je smůla, ale to je život), a byl by tu konečně klid. Teda, až na to mágo na písku, no:-)

MModpovědět 
     Re: Závod20:42:31 09.12.2012
Navic mezitim jeste stihl nakrmit hladovejici sirotky, udelat 3 bypassy a zachranit matku s ditetem pred jedoucim autem. Tak vy rejpalove od klavesnice neprudte a konecne uznejte, ze tento clovek nema vubec zadnou chybu!
odpovědět 
    Re: Závod21:08:32 09.12.2012
Pro chudáčka anonyma, co se neumí ani podepsat, já věci nedělám na úkor rodiny a pacoše po horách nevodím už vůbec, mám poněkud jinou profesi, kde mám v práci těch pacientů taky víc než dost:-).
Vlkodpovědět 
     Re: Závod22:41:16 09.12.2012
on vlk je také takový anonym, třeba v deníčkách není vlk jen jeden.
chudačekodpovědět 
      Re: Závod07:40:11 10.12.2012
To, že někteří se rádi podepíší stejně jako já neřeším, jejich ubohost, a v deníčku rozhodně nejsem, to je ten rozdíl. Stejně jako bych neměl problém se zavedením registrace, ale to by se z bulváru stal nudný web, protože mnohým by došla odvaha, anonymně jim to jde mnohem lépe:-).
Ale to je běžný stav, odpovídající realitě ve společnosti.
Vlkodpovědět 
       Re: Závod13:45:28 10.12.2012
Netrpíš snad pocitem, že Vlk je jen jediný na světě? :D Tu na lezci budu spíš za vlka považovat toho, kdo to tu má spojené s registrací v deníčku.
tomodpovědět 
        Re: Závod13:49:49 10.12.2012
To jsi mě pobavil:-DDD
Willhemodpovědět 
        Re: Závod17:49:22 10.12.2012
To není pocit, to je vědomí, originál je vždy jen jeden, ostatní jsou plagiáty.
Vlkodpovědět 
         Re: Závod17:50:49 10.12.2012
A ty si teda plagiát?
tomodpovědět 
          Re: Závod20:34:10 10.12.2012
To je fakt inteligentní otázka. Zeptáš se originála jestli je plagiát, řekne že ne. Zeptáš se plagiáta, taky řekne že ne, protože plagiát se nikdy nepřizná :-)
Petr Jandíkodpovědět 
          Re: Závod21:24:32 10.12.2012
Klidně ti odpovím, originál již téměř pět desítek let:-).
Vlkodpovědět 
           Re: Závod22:01:51 10.12.2012
viz předchozí petrův příspěvek:)
odpovědět 
            Re: Závod08:03:01 11.12.2012
Když myslíš, ale jak jsem psal výše, registrace by to z valné části vyřešila a mnozí by měli po žouželkách:-).
Vlkodpovědět 
   Re: Závod18:16:54 09.12.2012
No samozřejmě, že možnosti v Holešovicích a v Brně jsou zcela rozdílné a tím pádem i kvalita závodů na obou místech uskutečnitelná je taky jiná. V tomto má Brno rozhodně navrch. Ani na Gutovce nejsou stejné možnosti.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Závod18:06:27 09.12.2012
komentář nad tvým článkem, patřil i k tomuto příspěvku, Petře
Honzaodpovědět 

 Cyklista a lezec20:12:30 09.12.2012
ještě že jako cyklista nemusím platit příspěvky, abych si zajezdil po terénu na kole. A že závody jsou financovány jinak, než z příspěvku cyklistů...
odpovědět 
 Re: Cyklista a lezec02:12:28 11.12.2012
óooo jak se mýlíš. Jaké stamiliony tečou do cyklostezek, cyklotras, cykloznačení, cykloinfrastruktury, cyklostrategie, cykloenviromentalismu, cykloNGO, cykloúředníků... O tom si horolezci mohou jenom nechat snít.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Cyklista a lezec07:07:05 11.12.2012
Jenomže to nejsou prachy na zaježdění si po terénu na kole. To jsou prachy, který končej bůhvíkde a je za ně bulšit. Strategie, cyklokoridory, cyklostezky, informační tabule se svatozáří žlutejch hvězd - jak tohle vše proboha souvisí se "zaježděním si v terénu na kole"? Ještě tak možná singltraky.
honzaodpovědět 
   Re: Cyklista a lezec09:57:00 11.12.2012
Moc nesouvisí, ale vlastně dost jo. Tohle jsou prachy, které jdou na rekreační cyklistiku v různých podobách. Tak jako jdou o dva až tři řády nižší peníze na rekreační lezení v různých podobách. (Pro představu: Jenom jeden obyčejný jednoduchý soukromý singltrekový areálek v Jizerkách stál daňové poplatníky víc než několik ročních rozpočtů celého ČHS.)
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Cyklista a lezec10:15:54 11.12.2012
Děkujeme pěkně pánům cyklistům, stejně stát neví kam s penězi. Ano, nejraději mám ty procházky po rozoraných lesních cestách.
horolezecodpovědět 
    Re: Cyklista a lezec10:52:38 11.12.2012
A to je dobře nebo špatně? Já to z toho nějak nepochopil. Nehledě na to, že ČHS o nové členy, rozšiřování základny nebo publicitu nestojí, takže je vlastně vše v pořádku, ne?
odpovědět 
     Re: Cyklista a lezec11:37:23 11.12.2012
Jestli je to dobře nebo špatně si musíš rozmyslet sám nejpozději před nejbližšími volbami.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Cyklista a lezec11:48:12 11.12.2012
Které volby máš na mysli?
odpovědět 
       Re: Cyklista a lezec14:32:41 11.12.2012
Jakékoliv.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Cyklista a lezec19:55:27 11.12.2012
Publicitu dělá Český svaz cyklistiky nebo jeho členové? Proč usuzuješ že svaz nestojí o nové členy? Radši jen malé pomluvy, viď?
odpovědět 
  Re: Cyklista a lezec13:57:59 11.12.2012
U těch cyklostezek bych byl opatrný...stojí hodně(a valná část těch pěněz je vyloženě spláchnuta do hajzlu, o tom žádná), ale je otázkou, zda jsou cyklisté těmi, kteří je využívají nejvíc. Třeba okolo Prahy mám pocit, že bruslařů je dokonce víc, a v řadě případů jsou hojně využívány i matky s kočárky a podobně. Rozhodně se tady nejedná většinou o jednoúčelová zařízení/komunikace.
MModpovědět 

 Vševěd19:49:51 11.12.2012
Já jsem s obrem hovořil. On tu byl. Tady seděl, jak sedíš ty, ty, ty a ty. Tady všude seděl. Já jsem mu to samozřejmě vytkl. Já jsem mu řekl přímo, jako to říkám tady vám, podívej se, Koloději, já nejsem proti tobě nijak zaujatý. Ty víš dobře, že ne. Já chápu, že to nemáš lehké. A on to skutečně nemá lehké. Já nevím, jestli jste takového obra někdy viděli. On to nemá lehké. On to má velice těžké. A tak já jsem mu řekl, Koloději, já to všechno vím, ale prosím tě, nedupej. Nedupej. Jsi snad králík, Koloději? Takhle jsem se ho přímo zeptal. Jsi snad králík? A on odpověděl, že ne. Čili vidíte: on to ví, že není králík, a přesto dupe.
Dlouhý, Široký a Krátkozrakýodpovědět 
 Re: Vševěd21:41:27 11.12.2012
:)
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.