LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se tam udrží sníh, tak já taky.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Sportcentrum Forea - Lanškroun
Sportareál Klíny vnitřní stěna - Klíny 210
Stěna - Gymnázium Chotěboř - Chotěboř

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
HUDYsport - Hřensko
Ksport - Třinec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Slovácké OUPN 2009

skoro on-line

smallDoplněno foto:7. ročník závodů v lezení na obtížnost, ranking ČHS
Uherský Brod 14. 3. 2009

V sobotu 14. března se do uherskobrodské sokolovny sjelo 20 mužů a 11 žen s cílem poměřit své síly v cestách letošního OUPN, které stavěl Michal Rožek za pomoci Břeti Leblocha a Vojty Hanulíka.

01


foto by © archive Oupn


Kvalifikace žen a mužů probíhala zároveň a lezlo se fleš po předlezení jedním ze stavěčů. Ženy lezly cestu obtížnosti asi 6a a všechny v ní dokázali topovat a tím postoupit do semifinále. Muži lezli delší, trochu vytrvalostní linii asi za 6b+ a viděli jsme 14 topujících (ti postoupili).
Po malé úpravě stěny začalo semifinále. Lezlo se opět na flash. Top v ženské cestě asi za 7a daly a do finále postoupily: Vincourová, Nevělíková, Vlašínová, Ondrová, Svobodová, Švecová a Hnízdilová.

02


foto by © archive Oupn


V mužské semifinále (7b) topovali: Ustohal, Sobek, Škrejpek a Nevělík. Spolu s nimi do finále prošli ještě Harna, Potěšil, Žítek, Němý, Šifra a Eichmeier.

03


foto by © archive Oupn


V 16:00 bylo zahájeno finále žen, které se už lezlo na OS. Dlouhá, vytrvalostní cesta myslím dobře prověřila a rozřadila všechny závodnice. Jedinou chybou na kráse finálovky žen byl chybějící stup v nástupu, který znemožnil malinkaté Janě Vincourové dosáhnout na druhý chyt. Ovšem ani jinak dobře postavené finále žen neurčilo celkovou vítězku a Soňa Hnízdilová spolu s Katkou Švecovou (obě ve finále TOP) musely poměřit svoje síly ještě v superfinále. V tom o třídu nádherným způsobem zvítězila zkušená Soňa Hnízdilová. Na Katku Švecovou zůstalo druhé místo, třetí byla Tereza Svobodová.

04


foto by © archive Oupn


Finále mužů slibovalo napínavý souboj. A opravdu jsme na stěně mohli vidět zajímavou podívanou. Trochu předčasně se s finálovkou rozloučil Filip Fufa Harna (10.). V semifinále fantasticky lezoucí Zdenda Ustohal nedokázal dolézt po malých žlutých chytech do odpočinkového madla těsně před stropem (9.). K madlu se dostal Petr Potěšil (8.) a kousek nad něj do prvních stropových chytů nalezli postupně Žítek (7.) a Němý (6.). Těžké kroky do červených obláčů (pracovně nazvaných zastávka u dvou koz) v první ponorce překonali a část dlouhého stropu ukrojili Sobek a Škrejpek (oba na děleném 4. místě). Druhou ponorku atakoval jako první Martin Šifra a nakonec ho to vyneslo na 3. místo. Jen o teč dál se dostal Aleš Eichmeier (2.). Jako jediný ze závodníků dokázal druhou ponorku pokořit Ondra Nevělík. Když už rozvášněné publikum začínalo věřit, že by mohl dolézt až k závěrečnému krýglu a dát top, případně netopýra a otevřít si zavěšeného (mírně zteplalého) lahváče (čímž by získal zvláštní cenu poroty), Ondra spadl. I tak nádherný výkon a zasloužené první místo.

05


foto by © archive Oupn


06


foto by © archive Oupn


Výsledky finále mužů:


1. Ondřej Nevělík
2. Aleš Eichmeier
3. Martin Šifra
4. a 5. Lukáš Skřejpek a Josef Sobek
6. Miloš Němý
7. Jakub Žítek
8. Petr Potěšil
9. Zdeněk Ustohal
10. Filip Harna

Výsledky finále žen:


1. Soňa Hnízdilová
2. Kateřina Švecová
3. Svobodová Tereza
4. Kristýna Ondrová
5. - 6. Romana Vlašínová a Karolína Nevělíková
7. Jana Vincourková


07


foto by © archive Oupn



08


foto by © archive Oupn


Fotky, kompletní výsledky a další na
www.oupn.wz.cz v sekci >>>info z oupn 2009<<<

Sponzoři akce: Singing Rock, AIX, Hudy sport Zlín, Filtration technology, ČHS, Vichr production, Triop, Hello, Chimpanzee, Varan Outdoor, Barvy - Laky R. Večeřa, Sokol Uh. Brod, Lnice Veletiny, Em-net

Speciální poděkování:
Jmenovitě moc, moc díky Michalovi Rožkovi, bez kterého by to prostě nešlo (hlavní stavěč má vždycky asi nejtěžší práci) a Vojtovi Hanulíkovi, který nám přijel pomoct se stavěním a především byl nenahraditelným pomocníkem při nahazování cest v den závodu. Pak moc díky všem klukům a holkám z HOUBu, kteří vždycky ochotně pomůžou ať už potřebuju cokoili - od chladícího boxu, přes podání klíče až po cokoli co vás napadne v souvislosti se závodem.
Další poděkování patří všem těm, kteří se o lezení vůbec nezajímají a i přesto přijdou na celý den do tělocvičny, sednou za kompy a za džus a tyčinku celý den dělají a dělají - kluci (Vítku, Davide, Peťo) děkuju. Děkuju taky té krojované děvčici z Kopanic a posílám pusu.

V neposlední řadě osobní poděkování:
Mackovi, Matesovi, Nellyně i Filkovi - VŠECHNY VÁS MILUJU a děkuju, že jste snášeli moje zaneprázdnění tímto závodem.
Všichni jste byli fantastičtí! Díky a snad za rock a heavy metal zas!

Televizní reportáž ze závodu vysílaná Televizí Slovácko je k dispozici na této adrese:
http://www.oupn.wz.cz/online.html

Břeťa Lebloch   [úpravy] 14:53 17.03.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Jo18:45:33 14.03.2009
Gratulace holkám z finjale, zvlště těm z Pusťáku.
(Půlka finalistek je snad dost úspěch)
Honzaodpovědět 

 :)22:10:24 14.03.2009
Super závody...moc se mi to líbilo..vše jak mělo být..škoda té janičky..jinak všem ještě jendou gratuluji:))
Lukáš Skřejpekodpovědět 
 Re: :)08:16:57 15.03.2009
Gratulace tobě Lukyne.
Lukáš Soukalodpovědět 
  Re: :)18:08:12 15.03.2009
Diky i když tě neznám ale díky..ale přece gratulujem všem..:)
Lukáš Skřejpekodpovědět 
 Re: :)18:16:33 15.03.2009
moc fajn zavody uz se tesim na pristi rok
zdeněk ustohalodpovědět 

 Podekovani06:45:44 15.03.2009
Zavody super:-) Janicka to bylo smutne to je fakt, ale myslim ze letos staveci udelali zase velky pokrok v tom, aby cesty byly i pro ty deti..jenze hold nejde uhlidat vse:-( Janicka se aspon otrka uz takhle mlada a na dospelych zavodech, kde asi bude do bucouna patrit taky mezi nejmensi, uz bude vedet co muze prijit...je to bojovnice, tak se s tim urcite i ted poprala a da ji to jen vetsi motivaci k treninku!;-)
KacaCodpovědět 

 Tak to má vypadat.08:15:25 15.03.2009
Takže závody zvládnuté na 1. Prostě jde vidět že jste v tom kovaní. Jen tak dál Břeťo už se těším na další ročník.
Tomáš odpovědět 

 66620:51:46 15.03.2009
v prvni rade - Moc dekuji za super zavody, i kdyz z cest jsem si prosel jen necele finale, ale i tak jsem mel ze zavodu super pocit
A za druhe - chci vsem ozanamit ze pokud v pristim  rocniku neprijedou s karimatkou a spacakem tak neproziji Slovacke Oupn v cele krase. My co jsme zustali jsme si paradne vedle v baru uzili vykony Toma Cruise ktery se od nas dockal povzbuzovani jako kdyby lezez nasi finalovku :-)
Ondraodpovědět 
 Re: 66608:31:03 16.03.2009
Oprava - samozrejme necelou kvalifikaci (no jo - rano moudrejsi vecera)
Ondraodpovědět 

 66608:35:03 16.03.2009
Všimni si, aké majú tie afričanky vyťahané cecky.
To bude tým suchom...
Pozri,pozri,čo idú robiť s tým hadom,nebodaj ho idú jesť,
Fúj,to je nechutné!
Ale prečo?To jedia vždy pri slávnosti Basája
a navyše mäso z pytóna je halucinogénne.
Ale ono na začiatku halucinogénne nie je,
najprv musí tri dni ležať v šťave z jedovatých húseníc.
Nechcem rušiť páni,ale šaman sa vás pýta,čo si dáte na večeru.
Halucinogénne mäso z pytóna, vás poprosím,
k tomu 2-krát afričanku s vyťahaným poprsím, aj tuná pre kamaráta.
Mne maximálne 20-ročnú a hlavne nech má charizmu.
A hadí výtok na prípitok doneste nám na izbu.
Ondraodpovědět 
 Re: 66608:36:21 16.03.2009
Čo je páni... na volačom zme sa dohodli...
ardnOodpovědět 
  Re: 66608:51:23 16.03.2009
Ja som si tiež myslel, že sme sa dohodli, tož herdeg čo sa to robí?
z neúspěšného kvalifikanta finalistou - to by sa ti lůbilo, co?
pravý nefalšovaný stanistaodpovědět 
   Re: 66608:56:46 16.03.2009
No jiste :-) ale kdyz to tak vemu tak finale jsem si taky zkusil, ale rozhdne to nebylo necele finale ale necely usek neceleho finale... tam kde vsichni sklepavali jsem nemel silu ani haknout... :-D
Ondraodpovědět 
    Re: 66609:02:23 16.03.2009
ber to tak, že není důležité zvítězit, ale pořádně po závodě zapařit :-))) - kdo neostal na tanečky, tak ten opravdu přišel ohodně - okonce jsme viděli i otevírání piva na konci chlapské finálky, že Michale?
odpovědět 
     Re: 66609:28:58 16.03.2009
Tak tak, závody to boli SUPER! Vdaka vsetkym organizatorom! Ale to, co bolo po zavodoch, to je ako druha faza treningu. A kto trenuje jednofazovo, prichadza o vela... :-DDD
miloodpovědět 
      Re: 66609:42:43 16.03.2009
Miloš vi o cem mluvi, a proto zkusene ucil cleny(ky)(ku) HOUB druhou fazi treninku. :-)
Ondraodpovědět 
       Re: 66609:50:13 16.03.2009
Jo, jo - v Brodě Uherském se trénuje dvoufázově už dlouhé roky - a výsledky tomu odpovídají :-))
Břeťaodpovědět 
        Tretifaze10:42:19 16.03.2009
No jo pane velkomozny... :-) Uz se tesim do Arca, Jenys zase predvede trenink trifazovy :-) pres den lezeni, vecer vinko a rano cuco nebo slivovicka :-) (jo a v prubehu noci zkoumani prilehlych lesu a navrat se slovy "ty ku_vy me tam chteji ozrat")
Ondraodpovědět 
      Re: 66607:25:15 17.03.2009
Tak ja douám, že Ti ten dvoufázový treénink vydrží až do prosince na Mejcup...to "áčko" z posledního ročníku musíš nějak odčinit:-))
KacaC.odpovědět 
       Re: 66613:44:55 18.03.2009
Určite vydrží! Veď keď mám takú motiváciu...:-)))
miloodpovědět 

 Škoda11:18:19 16.03.2009
Díky za perfektně zorganizováné závody s vyváženýma cestama.Stavěč je skutečně dobrý.Škoda jen , že na rankingový závod nepřijeli lezci první a druhé kategorie.Bylo by alespoň na co koukat.Snad příští rok.
Jéňaodpovědět 
 Re: Škoda11:25:05 16.03.2009
Jéňo aby se na tebe někteří startující nenaštvali, že z nich děláš nějaké béčka resp. céčka. Myslím, že to zas nebylo tak hrozné. Vem si, že by přijeli jako loni Adam O. a Martin S. a asi by zase nebylo co řešit. Takhle to bylo myslím akurátní. Já jsem s účastí hodně spokojený. Tohle není republika ani ČP, tohle jsou prostě úplně obyčejné rankingové závody pro všechny kategorie.
Břeťaodpovědět 
  Re: Škoda12:36:05 16.03.2009
Juchuuu
ardnOodpovědět 
  Re: Škoda12:52:54 16.03.2009
Já z nich žadné céčka nedělám.Oni prostě jsou.Podívej se na finále Českého poháru.A tak skvěle připravené závody by si někoho z toho áčka zasloužily.Některé lezecké pokusy i ve finále byly hodně zoufalé.
Jéňaodpovědět 
   Re: Škoda13:07:12 16.03.2009
No myslim ze s tim Ceckem docela prehanis. At uz je to 1 Nevelik nebo 10 Fufa, tak bych finalovou sestavu vubec takhle nenazval. Proste na letosni Oupn neprijeli spicky jako Ondra a Stranik, ale vubec to na zavodech neubralo. Jiste meli lepsi nebo dulezitejsi program a kdyz ne, tak jejich skoda. Spicky se uz Oupn nekolikrat zucastnily takze vedi o co prichazi :-)
Ondraodpovědět 
    Re: Škoda13:11:58 16.03.2009
Prosím tě můžeš mně připomenout , kdy někdo z těch co byli ve finále na Českém poháru něco výrazně ukazali.Mám asi špatnou pamět.
Jéňaodpovědět 
     Re: Škoda13:14:59 16.03.2009
Jinak závody byly velice pěkné o tom není pochyb.Hlavně ty cesty , ale to už jsem pochválil.
Jéňaodpovědět 
     Re: Škoda13:19:04 16.03.2009
Tusim ze Šifra a Fufa si loni resp. letos na ČP docela vedli, nebo si myslis opak?
Ondraodpovědět 
      Re: Škoda13:35:17 16.03.2009
Ale to jsou snad junioři,né, na mužích toho moc neukazali.A nechci tady poukazovat na jejich špatnou sezonu v Evropském poháru 2008.Prostě ani mezi juniorama nemáme mimo Ondry výrazné osobnosti.To je skutečnost.Ale asi jsem udělal trochu chybu,protože Aleš lezl vyrovnaně a ukázal,že je na sezonu 2009 dobře připraven.Těším se na Lomnici , snad to tam bude lepší.
Jáňaodpovědět 
       Re: Škoda14:46:52 16.03.2009
Jéňo ty jsi ubožák první kategorie...
k.p.odpovědět 
        Re: Škoda14:51:40 16.03.2009
Osobně si myslím, že každý i Jéňa má právo na názor a vůbec mu ho neberu. Já jsem spokojený, Jéňovi díky za pochvalu závodu a ave stanas.
Břeťa Leblochodpovědět 
        Re: Škoda14:52:10 16.03.2009
Proč mě uražíš.Bojíš se pravdy.Ale to není dobře a nikomu tím nepomůžeš.
Jéňaodpovědět 
         Re: Škoda15:21:27 16.03.2009
Břeťo, tak doře připravený závod by si zasloužíl víc těch béček a áček, ale za to ty nemužeš.Vy jste udělali maximum.Kdyby to takskvěle připravené závody byly všude.
Jáňaodpovědět 
        Re: Škoda14:58:32 16.03.2009
Hmm, "zajimavy" naroz ale mohl si ho trochu rozvest kdyz uz si ho napsal.
Ondraodpovědět 
         Re: Škoda22:48:45 16.03.2009
Asi vůbec jéňa neví jaká je uroven na Evropským poháru...to je mi fakt líto:)A docela blbí nás srovnavat s Adamem nebo Martinem...ale i když tě to dělá dobře tak úrážej:)já sem rád za to jak lezu a nestěžuju si...ale tyto urážky:))asi seš borec a super lezec(:
Lukáš Skřejpekodpovědět 
          Re: Škoda08:46:29 17.03.2009
Viděl jsem Evropský pohár jenom v Brně.Úroveň lezení můžu srovnávat jen z výsledků.Srovnávat tvoje výsledky s výsledkama Ondry nebo Stráníka ,tak bych se opravdu cítil byt blahový.Mě jen štve ,že pokud se u nás udělají taková skvělé závody tak tam ti áčka a béčka nedojedou.Taky bych je rád viděl jak jim to jde.Tosnad můžu.A souboj céček a dětí si nechám na okresní Tendon cup.
Jéňaodpovědět 
          Re: Škoda09:17:08 17.03.2009
Vpodstatě souhlas s Lukynem. Bez té masy závodníků by jaksi ta samotná "esa" jaksi nevynikla. A navíc ani esa nevznikaj z ničeho. Vždycky se musejí vytříbit z toho davu lezců. A taky pro nelezeckej zbytek má svůj půvab sledovat vývoj a změny formy jednotlivých závodníků. A o tom vlastně celej lezeckej život je.
Honzaodpovědět 
           Re: Škoda09:58:53 17.03.2009
Tak mně potom vysvětli proč ten Luky nebyl schopen za celou dobu co jezdí na Evropský pohár postoupit ani mezi 15 lezců Evropského poháru.
Jéňaodpovědět 
            Re: Škoda10:44:16 17.03.2009
Prostě proto, že asi nemáme lepšího místo něho, anebo lepší by byli, ale nemají zájem EP absolvovat. Ono i to cestování a následný závod je náročnej. (Někteří z přihlášených nejsou schopni sjet ani polovinu)....
Honzaodpovědět 
             Re: Škoda10:53:10 17.03.2009
Ne, je to všechno otázka peněz. Zkus si ty závody objet. Min. 1000kč dáš za dopravu, ubytování se liší podle ročního období od 30e za závod po 30e za noc atd atd...proč by tam kdo jezdil? Aby utratil peníze a pak ho ještě nějací tlučhubové, kteří nic podobného nikdy nezkusili a ani tomu nemohou rozumět ho ještě pomluvili proč tam nejel nikdo jiný...a proč tam vlastně nikdo jiný nejel? protože na to nemaj...
t.todpovědět 
              Re: Škoda11:50:33 17.03.2009
Pokud to tedy dobře chápu,tak že céčka jsou ačka,protože mají o trochu víc peněz.To je potom,ale v tom sportovním lezení něco špatného,když každé dítě řezníka může reprezentovat.Proč to to ČHS dovoli.Nerozumím tomu.Promiňte mně všichni.
Jéňaodpovědět 
               Re: Škoda13:00:43 17.03.2009
btw. ČHS není jedinou a všerozhodující organizací v ČR...to jen tak pro doplnění (jen reprezentanti vybraní ČHS dostanou od ní peníze)
Jinak možná bys měl vážně svá slova poněkud více vážit - znehodnocovat výsledky jiných jde v tomto státě (asi i jinde teda;-))většině lidí velice dobře! Většinou ale se jedná o lidi, co sami v životě nezkusili pořádně zatrénovat a opravdu něco dokázat...
KacaC.odpovědět 
                Re: Škoda13:23:08 17.03.2009
ty si to zkusila??
odpovědět 
                 Re: Škoda13:26:08 17.03.2009
Zamysli se a odpovez si sam;-) nebo se zeptej lidi co me skutecne znaji...ale je fakt, ted uz sem "stara vykopavka" tak mam zastaraly pohled na vec:-))
KacaC.odpovědět 
                Re: Škoda15:11:24 17.03.2009
No a vidišto u holek se mně ty závody libili moc.Hlavně ta co skončila druhá.Ta holčina přelezla jasné favoriktky.To byl výkon.Mladá a talentovaná,na to se pěkně kouká.Té jsem držel palce.
Jéňaodpovědět 
         Re: Škoda08:58:41 17.03.2009
Nevim jak rozvést.Řeknu to po hokejisticky.Já se těšil na Jágra a on dojel Emil Sušenka.To je realita.A to,že Emil Sušenka si myslí,že je Jágr,je jeho problém.


Jéňaodpovědět 
          Re: Škoda11:11:34 17.03.2009
Gdyby Jágr věděl, že do play-off stejně nepostoupí, tak by určitě dojel - minimálně předat ceny :-))
Břeťaodpovědět 
          Re: Škoda12:00:35 17.03.2009
to Jeňa: A co si myslíš o sobě Ty? Kdybys závody pravidelně vyhrával a i venku dával ostatním dlouhodobě na prdel, pak bys mohl veřejně presentovat, že je někdo lezec/závodník nižší kategorie. Přesto bys byl min. arogantní. Ale taková nula, která neodvisne ani madlo bude někoho hodnotit? Hodně výše jmenovaných znám osobně, tak vím co lezení dávají a co pro ně znamená... Nesaháš jim ani po kotníky zamindrákovanej nýmande!
k.p.odpovědět 
           Re: Škoda13:52:28 17.03.2009
Představ si,že já vudec nelezu,ale šíleně se mně to líbí a hrozně těm dobrým fandím a přeju jim jejich úspěch.Já říkám co vidím a co vidím to vidím.Ti lezci co byli na Slováckém Oupn nějaká špička nebyla i když pořadarelé připravili skvělé závody.Koukal jsem , že i ty ceny byly pěkné.Tak ,kde je chyba.U mě u diváka , který se přišel podívat na kvalitní lezce a oni přijeli jen céčka.
Céčka si mezi sebou zabojovali a já čekal , že přijede někdo kdo ve světě něco znamená.To je jak , kdybych šel na Rollingstone a oni tam vystoupili Eva a Vašek.Pochop mě.
Jéňaodpovědět 
            Re: Škoda14:04:49 17.03.2009
ty koky Jéňo, sice jsem psal, že máš právo na názor, ale fakt sorry -srovnávat lidi z finále OUPN s úrovní evy a vaška to je trochu moc silné kafe. Mimo jiné mezi nimi byli i reprezentanti a naši reprezentanti nejsou ve světě zdaleka nejhorší. Jasně nepřijala ta úplná česká špička, ale snad bys nechtěl aby na ranking jezdili lidi z české respektive světové špičky - bylo by to krásný, ale... (minimálně brod není Brno nebo Praha). A vážně si myslím, že všichni ti co tam byli lezli parádni a předvedli nám parádní šou - a docela napínavou - a to by tě snad jako diváka uspokojit mohlo - i bez Jágra a Stounů.
břeťaodpovědět 
             Re: Škoda14:58:59 17.03.2009
Musím ti dát ve všem zapravdu,ale stejně jsem se těšil na ty ačka.Hlavně moje děti,které by chtěli lízt a já je v tom chci podporovat.Šou to byla.Ovšem kdyby ji dělali třeba Ondra,Stráníci,Mrázek a další, tak by to bylo ještě lepší.Tobě ovšem můžu říc , že se mnou můžeš počítat jako sponzorem,protože vidím ,že u vás to nejsou vyhozené peníze.Třeba pak na větší peníze přilakáme ty áčka.
Jéňaodpovědět 
              Re: Škoda15:20:51 17.03.2009
jJá fakt nevím co ty seš za idiota...fakt..takhle nás srovnávat...adam ten byl myslim ve skalach...myslis si ze to je lepsi:))martin ten nevim..a treba stepán s. tak tomu do toho vlezla škola..a mraza?myslis?ty toho chces moc...a asi o lezeni nevis...a Evropskej pohár vím co to je..a ze sem nebyl do 15 mista?no a co..dava mi to zkusenosti..vic a vic..ale pro me je lezeni hobby...pro me je prvni zdraví a skola..a kdyz tyto dve veci jdou pak lezu..a dru..v zahranici to maji uplne jinci to lezeni..repre maji soustredeni a tak..a my mladez?nemam nic:)jsme jak chudaci..a vis co martin stranik vyrost v rodine kde lezl jeho tatka a bracha leze..adam to samy...a ja sem treba vyrsot v rodine hokejstu..nech uz nas byt a nesrovnavej nas s nikym..
Lukáš Skřejpekodpovědět 
               Re: Škoda15:46:55 17.03.2009
Mně nenadávej.Dři.Makej co se dá a třeba někdy budeš to áčko.Teď ,ale ječtě nejsi.A co na tom,že někdo je z rodiny lezců a ty hokejistů.Tomu vážně nerozumím.Lezeš a snad někdy budeš mezi chlapama něco znameat.Teď ještě né.Ale to je normální.Jen by ti slušelo trochu skromnosti.Víš jak se říká, že potrefená husa se první ozve.Hrdino.
Jéňaodpovědět 
            Re: Škoda15:57:20 17.03.2009
Já jen nevím, co tě přimělo k očekávání absolutní české špičky na Oupnu. To jeď na MČR. Mám pocit, že tenhleten závod v Brodě je právě pro ty béčkaře a cečkaře, kterým se nechce na poháru padat u třetí expresky, ale občas závodit chtěj. Ceny jsou sice parádní, ale pro lezce typu Tomáš, Adam to za proseděnej den fakt nestačí. Víš kolik už maj doma nepadnoucích lezeček?
K.odpovědět 
             Re: Škoda16:10:55 17.03.2009
Hlavne ze ta prvni potrefena husa co se oozva jsi byl ty:))a srovnavat lezeni podle vysledku?ubohost:))a souboj cecek na Tendon Cupu?hmm tak to si muzes zajet se podivat ted do pustimere...nebo dojed do Lomnice tam je Ceskej pohar..tam uvidis urco martina..no ono kdyz nekdo vyrusta v rodine lezcu tak je to neco jinci..rodice s nema nekam jezdi do skal protoze taky lezou..takze nakonec srovnavej jen z vysledku..
Lukáš Skřejpekodpovědět 
              Skutečnost23:33:34 17.03.2009
Určitě máš pravdu Jéňo že třeba minulý rok byla lepší úroveň závodů, co se týká závodníků, ale nemůžeš chtít, aby každý rok zde přijeli ti nejlepší lezci, to dost dobře nejde. Na českým poháru se taky né vždy sejde špička, ale pak třeba na nějakých závodech se sejde dost dobrá konkurence. To že řadíš některý nebo všechny finalisty do jedný sebranky je tvůj slepý pohled. To že jsi viděl závody v Brně jako divák beru, ale kde bereš tu jisotu když nejsi do 15.místa na Evropě že nic neznamenáš, kdyby jsi jen věděl jak je těžký se prosadit mezi těmi závodníky na Evropským poháru juniorů, tak by jsi 100% změnil řeč, do toho absolutně nevidíš a je vidět že o tom vůbec nic nevíš, pohled diváka je samozřejmě pochopitelnej, jenže hrozně z mý zkušenosti klame. Vím o tom dost sám sem prožil moc hezký a hlavně úspěšný dva roky na Evropáků, tak o tom něco vím. No a podle tebe ty tvý Céčka:Ondra Nevělík leze především bouldery, ale je to moc cílevědomej kluk a přeju mu ať to někam dotáhne, na trenálu odevzdá víc než včechno a určitě do cécka nepatří...skály hovoří za vše. Kalovi se asi více daří na skalách, tam leze víc než dobře, ale taky určitě dobře zalezl, céčko? absolutní nesmysl... Fufovi to nevyšlo, snad to prolomí a bude lízt, tak jak mu to jde na skalách, tak leze úžasně, že by opět céčko, tak to jsem asi splepý :) hloupost. Lukáš je určitě normální a né namachrovanej kluk, znám ho osobně, tak nevím proč si to o něm myslíš, neznáš, nevíš. Pak je jsou tu další talenti, kde např. Zdenda Ustohal to může dotáhnout dost daleko, tak hezký balet už jsem dlouho u závodníka neviděl. Můžeš si myslet co chceš, ale když do toho nevidíš tak nesuď... No a s tím Jágrem to jseš teda trapnej... to samý s Evou a Vaškem, to je hodně špatnej pohled na věc. Mrázu chtít na těchto závodech, to by byl zázrak... To opravdu nemůžeš nikdy chtít, nejezdí ani na čp. Opravdu je pravda, že děcka z lezecké rodiny mají k lezení blíže než ti kteří z ní nejsou, to vím sám protože z lezecký rodiny jsem, ale to neznamená že by to nemohli nikam dotáhnout. Jestli sem budeš tahat Mrázu, že není z lezecký rodiny, tak to máš pravdu. Mráza jako jeden z mála lezců sěl za jedním cíle být nejlepší na světě, ač mu nikdo v úvodů svých slov nevěřil ani omylem, tak to dokázal. Nekřesťanské tréninky a obrovská vůle a podle mě neskutěšným talentem nabrat obrovské množství síly za krátkou dobu s tím se musí člověk narodit, to prostě jinak nejde, považuju ho za nejlepšího závodníka na světě a obdivuju jakým způsobem toho dosáhl! Brácha leze určitě dobře, u něho vidím taky obrovský talent od nižšího věku... O Adamovi ani nemluvně, to co dokazuje, nad tím se musí každýmu rozum zastavit, kdo do toho alespoň trochu více vidí. Je nesmysl srovnávat výsledky s těmito top 3 lezci v ČR. Někdy je třeba více pokory a né hledat jen to špatný. Závody Slovácké Opun patří z mýho pohledu výše než některý závody českýho poháru, tomu přeju ať mu to vydrží co nejdéle. Řeknu ti čím to je, ty lidi tam do toho dávají víc než jen povinost, že máme na starost závody...stavěč dělá určitě hodně a majího opravdu skvělýho, to je bez debat. 100% souhlasím s Lukášem Skřejpkem a KatkouC.
Štěpán Stráníkodpovědět 
               Re: Skutečnost08:52:27 18.03.2009
Drahý štěpáne Stráníku, v podstatě jsi řekl to co já.Já se na to dívám jako divák a tak to prostě vidím.U mě hrají velikou roly jen ty výsledky,nic víc.Ty ty kluky znáš,ale já né!Já vidím jenom jejich výsledky na ostatních závodech a tam nikdo nikdy výrazně nezařźářil.Závody byly velice dobře připraveny.Cesty byly kvalitní.Ceny byly dostatečně vysoké.Tak nevim proč bych jako divák neměl očekávat lidi,kteří v rankingu Českého poharu se umístují alespoň do 15 místa.Nic víc nechci.Chci prostě jen vidět lepší lezce a vidět co umí.Pokud je Skřejpek dobrý parták , tak ti to neberu.Ale u mě je průměrný lezec a hulvát,který mě nadává.Prostě nemá vychování.
Ať raději ukaže v Lomnici , že se alespoň dostane do finále.Přeji mu to,uz je proto,že je tady od nás.
Jsem divak a bohužel,mohu sledovat lezení jen od internetu.Jako divak se do komunity horolezců nikdy nedostanu,ale dovol mně abych těm áčkům držel palce a fandil a sem tam je u nás na závodech viděl.Břeťovi se ozvu a dám dost velikou finanční částku ,aby ty ačka k nám dojeli.Bude jim za první místo stačit 1000 Euro?
Jéňaodpovědět 
                Re: Skutečnost09:14:41 18.03.2009
Ubožáku ohaníš se prachama, určitě máš holou prdel. A máš děti? Podle tvého IQ jsem myslel že ti je tak osum. No ty děláš reklamu OUPN, to se tam všichni pohrnou. Třeba se někde na závodech potkáme a budem to moct probrat naživo.
Zdenekodpovědět 
                 Re: Skutečnost09:40:52 18.03.2009
Pánové, pánové - obvzlášť někteří - trochu moc se to tu vyostřilo kvůli tak malému závodu. Opravdu jsou tu trochu zbytečné emoce. Děláme ty závody proto, aby si na nich všichni dobře zalezli. Když přijedou hvězdy nejvyššího kalibru jsme potěšeni, když ne těší nás to taky, protože přijedou jiní a i oni dostanou šanci být první.
Jasně že se snažíme aby to bylo perfektní - vždycky se o to snažíme a už sedmým rokem pilujeme zdánlivé maličkosti, na kterých to občas může stát, ale opravdu nikdy nevíme kdo přijede. Většinou je to loterie, z které pak mají bolavou hlavu hlavně stavěči -jak sakra psotavit ty cesty aby nebyly ani moc lehké ani moc těžké, všichni si zalezli..... Pokud bychom měli jako odměnu pro nejlepší prize money v eurech a ještě takovou sumu, věřím, že by se z toho stalo masters (minimálně na středoevropské úrovni). Protože jak známo - některé hvězdy motivují k lezení peníze. Obávám se ovšem zda jsme vůbec schopni závody na tak vysoké úrovni, pro tak dobré lidi, udělat - my, parta pořadatelských amatérů, z nichž jeden dostal před sedmi lety (asi dost šílený) nápad - na tenkrát asi třetinové stěně - udělat první ročník. Lezení zdar!
Břeťa Leblochodpovědět 
                  Re: Skutečnost08:13:55 19.03.2009
Masters středoevropské úrovně? Prize money ti to z nich neudělají. Co parametry stěny, zázemí, organizace... Nemáte v Brodě posunutou realitu? Jsou to lokální závody - i když skvělé. ( Kolik by těch výše uvedených "céček" dojelo nebýt osobního pozvání M.R.? ) Každopádně klobouk dolů, máte můj obdiv, něco o pořádání závodů vím. Jestli nad propagací tohoto "sportu" nepřevážila nějaká infantilní ješitnost. Nejen u vás. Obecně. Kolik bylo před pár lety závodů jak s lanem tak bouldrových všech kategoríí? Kolik se jich účastnilo závodníků? Jde o přístupu k věci...
anonymodpovědět 
                   Re: Skutečnost09:39:55 19.03.2009
Milý anonyme (už jsem sem nechtěl nic přispívat, ale na tohle jsem prostě musel odpovědět minimálně proto, že se snažíš ve svém příspěvku shodit práci organizátorů). Pokud je tam napsáno masters středoevropské úrovně v souvislosti s prize money (Jéňa mluvil o částce 1000 euro), tak by to určitě byla pravda. O tom, že by to organizátoři asi nebyli schopní udělat se tam píše taky. A možná to ani nechceme. Prostě chcem dělat závody pro všechny lidi a je nám jedno kdo se hlásí k jakému písmenku. Propagace tohodle sportu je věc opravdu složitá. Ale konkrétně o tomhle závodu se mluvilo na dvou rozhlasových stanicích a vznikla reportáž do regionální televize (na regionální závody a víceméně okrajový sport docela slušná propagace). Psané reporty jsou na nejednom webíku a pokud bysme moc chtěli, tak by jsme rozeslali pozvánky a reportáže i v angličtině na ty zahraniční - možná nebudem až takoví ňoumové, jak by se mohlo zdát. A nikdo z nás si nemyslí, že by v Brodě byla stěna na světové úrovni. A to že spoustu závodníků pozval Michal Rožek - to je snad něco proti něčemu? Vždyť Michal je již 6 let nedílnou součástí pořadatelského týmu, tak proč by jako nemohl na OUPN zvát lidi - i když třeba osobně? Pokud, jak tvrdíš, máš zkušenosti s organizováním závodů, tak prosímtě zůstaň stát nohama na zemi - my nemáme hlavu v oblacích ani po tomto ročníku a ni po předchozích, kdy u nás startovala i světová elita. Pořád si uvědomujem, že nemáme prostor ani čas na to udělat něco o moc většího a i přesto se snažíme být každý rok ještě lepší. V době kdy se na pořádání každé jenom trochu větší akce podílí profesionální týmy manažerů a organizátorů.
S největší pravděpodobností jsi jen závidějící provokatér, který organizaci čehokoliv viděl jen z velké dálky a navíc na letošním OUPN ani vůbec nebyl, protože jinak nechápu, proč jsi se nepodepsal.
Tvá snaha zkazit mi (nám) dobrý pocit z povedených závodů se mijí účinkem. Ten pocit si zkazit nedáme. Vždycky se najde nějaký chytrák, který by všechno zvládnul lépe a dělal jinak - jenže sám ještě nikdy nic nedokázal. Pokud je to jinak vystup z anonimity a představ se nám, ať víme s jakým velkým organizátorem máme tu čest.
Břeťa Leblochodpovědět 
                    Re: Skutečnost13:11:07 19.03.2009
Milý Břeťo obávám se, že jsi vůbec nepochopil co jsem výše napsal. Tvá reakce je toho důkazem. Bez emocí si celou diskusi vyzkoušej přečíst znovu. Předně OUPN výborné závody. Každoročně. Bez pochyby. Nikdo nesnižuje vaši práci a úsilí!!! K věci: 1. Prize money závody nedělají viz. "jak známo - některé hvězdy motivují k lezení peníze" ? Moje narážka z jakého důvodu a proč pořádat závody - v české kotlině potažmo v Brodu - vaše motivace? 2. Parametry stěny a zázemí. Pořádat na cca 6-8m vysoké stěne závody středoevropského významu? Existují určitá pravidla min. pro MČR. a nejde jen o stěnu 3. K osobnímu pozvání - ježiši úplně naopak. Vždy je to o osobních vztazích. Jen - kdyby mělo OUPN takovou "prestiž" (pls. vůbec nemyšleno zle) tak bude dopředu omezen počet startujících s možností se registrovat několik měsíců předem. Viz MEJCUP. 4. Nepodepsal jsem se, protože se třeba známe... Podpis na anonymních webových diskusích? Tak třeba Emil Sušenka.
Nikoho jsem nechtěl se svým příspěvkem dotknout a urazit. Opakuji že lidí, kteří toto pořádají si VELMI VÁŽÍM! Proč jsem tady reagoval. Na tvou určitou ješitnost a aroganci: - že propaguješ závody v médiích a při tom se nedokážeš zastat "svých" závodníků min. za to že jdou s kůží na trh, viz opravdu plodná diskuse s Jeňou asi potencionální sponzor hm... nebo třeba: "minulé ročníky, kdy u nás startovala světová elita" jakože tak kvalitní závody nebo domluva z Krasu? atd.
Toto je lezecký server, tak určité "chvástalství" projde hůř než třeba v regionální televizi. Každopádně přeju hodně úspěšných dalších ročníků. Opravdu. A ať to leze.
Tuto diskusi už neotevřu. Tolik ..... nejenom pod tímto článkem, ale poslední dobou na Lezci. TEČKA.
Emil Sušenkaodpovědět 
                     Re: Skutečnost14:17:16 19.03.2009
mejcup do niceho netahej:-D :-D :-D
KacaC.odpovědět 
                     Re: Skutečnost19:08:39 19.03.2009
Tož Emile: Jaké chvástalství? To, že u nás lezl Adam a Martin - to je prostě fakt, já z toho ale nedělám nic nevíc - jenom to tak prostě je. Že je domluvil a přesvědčil Michal - no to je s největší pravděpodobností pravda. na druhou stranu Adam na naše závody jezdil už v době, kdy ještě zdaleka taková hvězda nebyl - i když už tenkrát bylo jasné, že je obrovský talent. Jaká je naše motivace - nevím asi to dělám(e) každoročně proto, že mě to baví - jiný důvod totiž neexistuje. Co se týká rozměrů stěny - jo, to víme, proto z toho ani nechceme dělat mistrovství světa nebo kdoví co - to jsem nikdy neřekl - spíš naopak. Nezastal jsem se závodníků - myslím, že hned několikrát jsem to udělal. na druhou stranu - nevidím důvod proč i když nrsouhlasím by bylo nutné někomu nadávat. A peníze - ten citát jsem si půjčil od Mrázka. Mě těžko můžou k lezení motivovat peníze - maximálně ty utracené za cestování a matroš :-)) - peníze na živobytí si vydělávám jinak. A když se známe, tak pak to nepodepsání opravdu nechápu - je to ovšem tvá svobodná vůle a já s tím nic neudělám. Opravdu asi bude nejlepší tuhle diskusi uzavřít - dost možná je totiž úplně zbytečná a o ničem. Emile Sušenka - hmmm - už jsem to kdesi slyšel :-))
Břeťaodpovědět 
                    Re: Skutečnost15:49:18 19.03.2009
Břéto,pod tohle se podepíšu.Nemůžu vám moc pomoc fyzicky,ale ty peníze co jsem nabidl dodá.
Jéňaodpovědět 
                     Re: Skutečnost19:10:41 19.03.2009
Jéňo, mohl by ses mi ozvat na mail? b r e t a l YV seznam. cz (bez mezer) díky
Břeťaodpovědět 
                 Re: Skutečnost09:48:07 18.03.2009
Teď ti nerozumím.Prachy opravdu mám a chci je investovat do dobré věci a proto mám být ubožák.Pokud je každý mecenáš ubožák,tak proč každý shání sponzory.Přemýšlej co píšeš.Nemůžu ten sport vykonávat,ale libí se mně,tak mě nech dělat co uznám za vhodné.A take nevim , proč bych měl zrovna s tebou uvedenou zaležitost probírat.Neznám tě a jsi uplně volný.Ale zdravím tě.
Jéňaodpovědět 
                  Re: Skutečnost10:09:22 18.03.2009
Hospodský z vidlákova naláká lezeckou smetánku na peníze k závodům světové úrovně na místní stěnce v kulturním sále. (organizátoři prominou).
Zdeněkodpovědět 
                Re: Skutečnost09:47:39 18.03.2009
Cituji: "Tak nevim proč bych jako divák neměl očekávat lidi,kteří v rankingu Českého poharu se umístují alespoň do 15 místa"...
Odpověď: Muži (Ranking 2008)- Eichmeier Aleš 8.místo, Nevělík Ondřej 11.místo(a to bez jednoho závodu!), Šifra Martin 13.místo(taky bez 1 závodu)...Ženy (Ranking 2008): Ondrová Kristýna 2.místo, Hnízdilová Soňa 8.místo (bez 1 závodu a na jednom odstoupení po semifinále kvůli zranění)...
Štěpa to vystihl celkem dobře a myslím, že to spíš někdo vůbec nepochopil...Souhlasím tady s reakcí Zdeňka - oháníš se penězma a myslíš si, že si za ně koupíš "svět"?! Doufám že lezení v tomto směru zůstane ještě aspoň nějakou chvíli spíše u statutu "životního stylu" než klasického komerčního sportu (ono totiž není o úmělé stěně!)

odpovědět 
                 Re: Skutečnost10:04:41 18.03.2009
Jsi šikula.Umíš pracovat s daty.Ale to je pořád jenom to co dělám sám.Nechci si někoho kupovat.To určitě nechci.Jen chci někomu pomoc a vidět jak se mu daří.Pak mám radost i já.Je to něco divného.Pokud schopný pořadatel dokáže zorganizovat takové dobrá závody,tak si zaslouží aby tam ty béčka a áčka dojeli.Na tom také není nic špatného.A my diváci budeme mít příjemný zážitek.A všichni budou spokojeni a pořádně to oslaví.
Jéňaodpovědět 
                  Re: Skutečnost10:22:03 18.03.2009
Za práci s daty mě platí - tak snad to i umím:-) Jestli chceš někoho skutečně podpořit, tak ten "sponzoring" poskytni těm největším mladým nadějím co u nás máme a věř mi, že jich není málo (nechci citovat, abych někoho nepropagovala)! Pánové prominout, ale Tomáš ani Adam nejsou zrovna ti, co by měli problém s penězi, díky kterým jsou schopni vytvořit si ideální treninkové podmínky;-) Jo a teď si trošku zapráším od pusy...Oupn je super, ale nemyslím, že by Brno bylo špatně organizované, jen v té hale hold neuděláme nikdy takovou přátelskou atmosféru:-)
KacaC.odpovědět 
                  Re: Skutečnost15:07:16 18.03.2009
Soňa Hnízdilová patří k nejlepším, na loňském MČR skončila na 4. místě. Sice je pravda, že tam nebyly ani z holek úplně ty nej, ale 4. místo z MČR bych mezi C-čka určitě neřadil.:-)
Pavelodpovědět 
                Re: Skutečnost09:50:56 18.03.2009
O pardon podpis (sem se tak soustředila nezkomolit jméno)..a jěště podoknu - Rožek Michal byl staveč, ale jinak 6.místo v rankingu 2008 (bez 1závodu)..:-))
KacaC.odpovědět 
             Re: Škoda16:23:06 17.03.2009
Loni tam ten Stráník byl a bylo se na co dívat, to je balet když leze.
Jéňaodpovědět 
              Re: Škoda12:40:09 18.03.2009
Mily Jeno, jen bych rad abys mi upresnil pojem ceska spicka respektive Beckari jak jsi psal ty. Bohuzel pro OUPN(teda BOHUDIK pro CR) jsou Adam a Mraza absolutni svetova spicka (+teda Martin) a do nejakych uvah o tom proc neprijeli/neprijedou bych nezabredaval. A ten zbytek? Jaky zbytek? At uz se v prostredi CP orientujes nebo ne tak az na prvni tri mista je finale HODNE vyrovnane a prakticky nevyzpytatelne jak dopadne. A z tech tri mist-Martin S.(o nem uz rec byla), Kuba Hlavacek a Petr Resch. Jak jsi si mohl tady v deniccich vsimnout tak Kuba byl na skalach, kde se mu podaril super prelez a pokud by jsi cetl komentare i k jinym clankum, tak bys vedel, ze Petrovi se ma prave "narodit" dite. Myslis, ze je motivace 2000kc dostatecna(plus nedejboze ze by nevyhral) proc stravit cely den v hale, kdyz bylo tak hezky-naklady na cestovani? Plus tim co prohlasujes vlastne podkopavas i Petrovu schopnost odhadu: Filip Harna je ve skalni repre, a o Alesi E. uvazuje taky. Tim chces rict, ze tito lide jsou cecka?
Nevim proc kritizovat tento rocnik, ktery se povedl naprosto skvele-zadne nezbytne prodluzovani, obtiznost cest vychytana naprosto(coz se jen tak lehce nepovede-zvlast kdyz do posledni chvile nevis kolik prijede lidi), zalezli si i lidi, ktere by jsi jinak na zavod nedostal a na druhou stranu si myslim, ze finale bylo taky docela napinave. Naopak jedine co cenu ma(a cos chvalim) je snaha podporit rozvoj lezeni u nas a to uz jakymkoliv zpusobem. A poradani zavodu na ktere by prijel Adam i Mraza? Myslis, ze toho za cely rok v kolotoci SP nemaji dost? Domnivas se, ze to pritahne spoustu divaku/novych lidi k lezeni? Pokud to nebude vylozene jako SP na vystavisti, ale napr. zavody v Brode, tak tezko, takze bych radeji hledal jinaci cesty jak tomuto sportu pomoci.
Treba loni byly 2zavody CP v boulderech +MCR. Proc nebyli dalsi? Odpoved je veskrze jednoducha, penize...rozhodne je organizovani zavodu nevydelas, prave naopak a jenom te pak mrzi, kdyz nekdo pomlouva i drobne nedostatky, ktere byly...to pak odradi uplne. ne ze jsem nechtel zorganizovat zavod loni i u nas, ale...financi neni nikdy dost a zvlast 20ti letemu se jedna hur...
o. n.odpovědět 
   Re: Škoda22:48:08 16.03.2009
O tom třídění závodníku jsem to taky moc nepobral... Nicméně každý, kdo organizoval jakékoliv závody, ví že účast závodníků je naprosto nevyzpytatelná (i Stráník na poslední chvíly nemohl přijet). Pravda je, že OUPN by si určitě zasloužilo větší "popularitu" i větší "respekt" závodníků, ale dobré věci se dají dělat na všech úrovních. A OUPN velice dobrá akce je!
Vojtaodpovědět 
    Re: Škoda - Ach jo10:37:49 18.03.2009
Ach jo.... Je mi líto, že to zašlo tak daleko. Nadávkama ani urážkama se nic nevyřeší (pokud tu vůbec je něco k řešení).
Nemusím s Jéňou souhlasit, že jsme měli na závodě céčkaře, ale pravda je, že ti úplně nejlepší z republiky tam nebyli (tím neříkám, že jsem si myslel, že by měli přijet - mohli a taky nemuseli), ale i tak mu nemusím nadávat.
Může mě potěšit, že mi nabízí peníze na další ročník - jsem rád - rozpočet je každý rok napjatý a pokud chci vyplácet finanční odměny je to ještě horší.
Prosím vás hoďte (myslím zbytečné) emoce za hlavu, těšte se z lezení ať už jako přímí aktéři nebo jen diváci, mějte se rádi a vyhlížejte jaro. Radši už se na tuhle diskusi nebudu dívat, protože bych si pokazil pocit z myslím docela slušně odvedené práce na tomto ročníku. Všem zúčastněným (divákům, závodníkům, organizátorům, sponzorům....) ještě jednou díky. TEČKA
Břeťa Leblochodpovědět 
     Re: Škoda - Ach jo17:04:08 18.03.2009
On to tak chudák nemyslel. Špatně jsme ho pochopili. Cituje totiž Evropskou Klasifikaci Lezcu (ECC). Co ale nezdůraznil je že se klasifikuje A-Z, tzn. že sk. A, B i C, stejně jako D, E, F a G je naprostá špička. Já osobně se pohybuji na úrovni T-W viz. na www.jenikovybludy.com :-))
Přeji všem hodně lezeckých úspěchů a příští rok na skvělém OUPN naslezenou!
Vojtaodpovědět 

 supr zavod18:27:02 16.03.2009
zdarec:) zavody byly fakt super..jenom skoda ze pivko nebylo chlazene..ale v takovych podminkych..su uz moc rozezrany:D a jeste v te chvily kdy doslo..no nebyt usmevu holek v bufiku:P
Pivařodpovědět 
 Re: supr zavod22:40:53 16.03.2009
...no zbyla tam ještě bedna Birellu, takže zas takovou nouzi jsi určitě neměl :)
Vojtaodpovědět 
  Re: supr zavod12:24:54 17.03.2009
Vojto, nezbyla - kluci ju v nedělu vypily při nahazování chytů na stěnu :-))
Břeťaodpovědět 
   Re: supr zavod12:44:57 17.03.2009
kluci ju vypili - já vím - myslel jsem víc na tu bednu :-))
odpovědět 

 video ze závodu08:34:15 17.03.2009
http://www.youtube.com/watch?v=7s5KFbyBmrQ
Vojtaodpovědět 

 Lezeni22:27:03 24.10.2009
Gratuluji Zdenkovi !
Mikodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.