LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Do volnýho (kamení) se nezakládá.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
5.Černý 6808
6.Punčochář 6758
7.Sejbal 6629

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5670 lezců
1140832 cest
Nové přelezy:
Kozel 9
Dude Lebow 7C+
Fialka SD 7C
Anima 7b+
Walking On 7c
Mathilde E 7b
Hammer Kin 7c
Filtri 7b
Fratello S 7b
Matrix Xb

Stěny
Venkovní lezecká stěna -Strahov - Praha 6
ZŠ Choceň - Choceň
Boulder club Kotelna Brno - Brno

Prodejny
Ing. Jan Zavadil - PROFITSPORT - Plzeň
HUDYsport - Jihlava
HUDYsport - Praha 7

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Přelez cesty Kobra 10+/11- ve Višňovém

VIDEO

Martinu Stráníkovi se 27.5. podařilo přelézt cestu Kobra 10+/11- v oblasti Višňové na Slovensku.

Povedl se mu tak 4. přelez, na který potřeboval čtyři pokusy. Sám se domnívá, že to má blíže k 11-. Jedná se o silové lezení ve více jak 45° převise po téměř jenom vysekaných chytech.

Video z přelezu:

Download video (14,8 MB, 3 min) - Martin Stráník leze cestu Kobra 10+/11-, Višňové, Slovensko










Viz jeho Deníček - Stráník Martin (noo noo)

Štěpán Stráník a Jan Chvála   [úpravy] 17:21 29.05.2007Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Pěkný17:29:13 29.05.2007
Gratuluji! Až na tu uchylnou hudbu pekny video :)
Ten co jde za chvíli lízt :)odpovědět 
 Re: Pěkný18:29:06 29.05.2007
Mas snad neco proti linkin park? :o)
zabaodpovědět 
  Re: Pěkný18:29:54 29.05.2007
Proste se k tomu nehodi.
colekodpovědět 
   Oprava18:41:46 29.05.2007
Autor článku jsem já a video točil Jan Chvála, přece nemůžu jistit a točit video najednou :)
Štěpán Stráníkodpovědět 
    Re: Oprava23:11:08 29.05.2007
Aha. Tak jsem to tedy trochu upravil.
Standaodpovědět 
   Re: Pěkný18:48:04 29.05.2007
K martinovymu stylu lezeni se nic jinyho nez pomala muzika neda dat a tahle byla na ocich;).
zabaodpovědět 
 Re: Pěkný09:39:12 30.05.2007
Pěkný pěkný, ale kameraman má parkinsona asi, ne?
marodpovědět 
  Re: Pěkný17:43:43 30.05.2007
Priste by to chtelo stativ..Ale prelez je super,congratulations:-)
m.odpovědět 
 Re: Pěkný22:09:51 08.06.2007
Nevíte někdo název te písničky?
shamanodpovědět 

 Vysekaný chyty- prasečina18:41:11 29.05.2007
Fuj...vypadá to, že to co frčelo ve světě na konci let osmdesátých a začátku devadesátých je teď tady nějak populární. Je trend, že současná světová špička se takovým cestám spíše vyhne.
Bobanodpovědět 
 Re: Vysekaný chyty- prasečina18:44:55 29.05.2007
ty sa tomu vyhybas uz len preto, ze nepatris ani do ceskej spicky, ze bobane?
odpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina18:54:51 29.05.2007
hehe, to je argument stejného ražení jako- nekritizuj fotbalisty, když nehraješ ligu..já bych to nelezl, o tom, žádná, taky na to samozřejmě nemám, ale to s tím nesouvisí- radši si zajedu do ceuse, než na vysekaný kvaky.
Prostě jen, že nejlepší lezci takové cesty nelezou- otevřeně jimi pohrdají.
Bobanodpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina13:30:17 01.06.2007
Nechci Ti vyvracet vkus na čem si raději zalozíš/nezalozíš, ale když jsi tu tak "pěkně" porovnal neporovnatelné, mám otázku. Příklad, v sobotu ráno vstaneš a řekneš si, nepojedu na sekané kvaky ale do Ceuse a večer se vrátím. To jako se přemístíš tam a zpět mávnutím proutku nebo máš kouzelný plášť? Možná by to zajímalo i ostatní, rádi bychom samozřejmě kdykoli navštívili takovou oblast jako je Ceuse. Bylo by možná dobré si uvědomit, že Višeň poskytuje nemalé skupině SK-PL-CZ lezců šanci zalozit si v cestách totoho profilu.

Ohledně nejlepších lezců co lezou a co ne... T.Mrázek přelezl ve Višni Los Brňos a myslím že pár dalších cest. Podle výroku "nejlepší lezci takové cesty nelezou" buď Mráza ve Višni nebyl, pak jsem asi idiot a nebo neřadíš takového lezce mezi nejlepší. V tom případě je titul idiota na Tvé straně.

S pozdravem
Ladis
 Ladisodpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina13:52:33 01.06.2007
Konečně pořádný názor !!!
Přemekodpovědět 
 Re: Vysekaný chyty- prasečina18:54:32 29.05.2007
Tak mi vysvětli proč má Kinematix 9a tolik přelezů a nachází se v Gorges de Loup, kde jsou cesty vysekané! Nebo Pietra Murata nejznámější a podle mnohých nejhezčí 8b+ v Evropě tím neříkám že sekání podporuju...
Štěpán Stráníkodpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina19:00:08 29.05.2007
Ale lezou, jen ne úplně všichni...
Štěpán Stráníkodpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina19:02:41 29.05.2007
No právě, ve Francii to kdysi všechno začalo- Buoux, Orgon, Volx...přátelé gaston a pocket:-). Prostě to není správný.
Bobanodpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina19:08:55 29.05.2007
Není třeba Růže a Vampýři známější?:-)
I když je to možná 8c, už se nepamatuju...
Bobanodpovědět 
   ale no tak...21:06:38 29.05.2007
11- na 4. je super, to snad neni třeba komentovat, sekaná nesekaná. Sme tam, kde skal je málo, tak proč se tomu vyhýbat. Mít to za barákem...
A až za videa budou tučný honoráře, určitě to bude lepší. Ale i tak se mi to líbilo.
Alaodpovědět 
    Re: ale no tak...22:02:53 29.05.2007
Ps.: Já to má za barákem :-D Kdy se stavíš, big zlobo?
pbla4024odpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina22:23:33 29.05.2007
Růže je 8b
odpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina22:01:58 29.05.2007
Jenže sekání ve Francii už je pasé. Pokud vím, tak třeba hit loňského léta Abyss je čistě přírodní.
pbla4024odpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina22:23:39 29.05.2007
když už to tam maj všechno pěkně vysekaný, cóóó ...
Alaodpovědět 
    Re: Vysekaný chyty- prasečina22:26:28 29.05.2007
Kdo nám bude sekat v Argentonu, z toho uděláme sekanou.
pbla4024odpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina15:48:37 30.05.2007
Aby jsi tohle pochopil tak by jsi nesmel mit v hlave h... .
odpovědět 
 Re: Vysekaný chyty- prasečina23:30:52 29.05.2007
Světová špička dost často leze sekaný cesty bez sekaných chytů, a to je jen dobře :-D
Gl.odpovědět 
  Re: Vysekaný chyty- prasečina23:41:21 29.05.2007
Ale taky leze po sekaných cestách např. Reini S' Vibos 8c+ a pár jiných těžkých cest v Arcu, můžu dále pokračovat cesty v Gorges de Loup, Některé cesty v Ospu-Misink link 8b+ a myslíš že na nich neleze světová špička, to se teda pěkně pleteš, samozřejmě někteří na nich nelezou, ale to je menšina.
odpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina23:50:52 29.05.2007
Ale už se dál neseká.
pbla4024odpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina23:52:57 29.05.2007
Myslim tim, že jeden "světová špička" si řekne "tohle je nelezitelný, přitesnu a bude pěkná cesta", a pak přijde jinej a přeleze to bez seknutýho.. Prostě sekání je prasárna a na skály nepatří.
odpovědět 
   Re: Vysekaný chyty- prasečina09:33:30 30.05.2007
Nemyslím, si, že by se světová špička kdovíjak hrnula do Ospu/ kromě A.O./, v Arcu toho je obecně vysekáno spousta. To ale neznamená, že sekání je správný, mockrát se už potvrdilo, že lze tu cestu vylézt po přírodních chytech a sekanou nebrat. Je to slabost, nemám na to, tak tesnu, no...hlavně ať to udělám/ mám přelezené. Jasně, některé stěny nejdou bez sekané přelézt, ale tak nemůžou zůstat bez linie? Všechno kurvit kvůli vlastnímu egu.
Bobanodpovědět 
    Re: Vysekaný chyty- prasečina19:22:18 30.05.2007
Co furt, Bobane, řešíš? Mates to VYLEZL, né vysekal. Tak mu poblahopřej a nepruď.
Lukyodpovědět 
     Re: Vysekaný chyty- prasečina19:44:27 30.05.2007
jj, souhlasím
Petisodpovědět 
     Re: Vysekaný chyty- prasečina11:45:39 31.05.2007
Vysekane cesty by mely byt pro takoveho takoveho lezce jako je Martin,TABU.Hadej proc...
odpovědět 
      Re: Vysekaný chyty- prasečina21:04:32 31.05.2007
Jseš ty ale pěkná pí..
odpovědět 
      Re: Vysekaný chyty- prasečina16:28:24 01.06.2007
No to je teda pěkná hloupost. Tabu je pro lezce jen to, co on chce aby bylo. Každý má právo lézt takový typ cest, co jemu se líbí.
Lukyodpovědět 
 Re: Vysekaný chyty- prasečina11:50:29 30.05.2007
Ja to vidim skor tak, ze vyhybat sa tomu mozes ked mas v dosahu sto kilometrov od baraku na vyber dvesto ciest obtiaznosti, aku chces liezt. Ked je v dosahu 500km naokolo jedina a ta je seknuta, tak mas na vyber pockat na tie dva tydne do roka, kedy sa dostanes niekam na vyjazd a zatial liezt miestne kvaky alebo si zaliezt a zatrenovat na bohuzial sekanej ceste. Volba je na kazdom a nevidim dovod to tu nejako rozoberat. Frantici si to mozu dovolit nepochybne a tam sa fakt divim preco vobec niekto kedy sekane cesty liezol. U nas sa skor divim, preco by niekto sekane cesty neliezol. Jasan ze ak by som mal na vyber medzi sekanou a prirodnou cestou, vyberiem si prirodnu. Ale ked na vyber nemas, lezies to co je poruke. Jednoduche. Alebo mozes cely rok viset na nejakej zahnitej umeline.
branoodpovědět 

 Pad18:52:38 29.05.2007
Kdyby chtel nekdo videt jak Martin padal tak se kouknete sem:
muj2.edisk.cz:8080/2/ 29a7f73a9c2ff66de8ff55f0a5d00045/Kobra-pad.wmv
komenter mi hlasi ze to je moc dlouhy slovo tak jsem musel v odkazu udelat jednu mezeru - tak si ji vymazte ;)
pro jistotu jsem tam zadnou muziku nedal aby to nekomu nevadilo :P. musite ale omluvit horsi kvalituobrazu ;)
odpovědět 
 Re: Pad19:02:48 29.05.2007
Pád je opravdu kvalitní-skoro podlaha
Štěpán Stráníkodpovědět 
 Re: Pad19:02:51 29.05.2007
ten link nefunguje ani po odstraneni medzery..mozes opravit?
odpovědět 
  Re: Pad19:08:00 29.05.2007
nevim jak vlozit tak dlouhy odkaz - komentar mi to nebere... BTW ten link po odstraneni mezery funguje - vyzkouseno.
zabaodpovědět 
  Re: Pad19:09:28 29.05.2007
nevim jak vlozit tak dlouhy odkaz - komentar mi to nebere... BTW ten link po odstraneni mezery funguje - vyzkouseno.
zabaodpovědět 
   Re: Pad19:20:34 29.05.2007
tak ten link funguje pouze na mem pocitaci...
nahral jsem to na leteckou postu to uz by melo jit.
http://leteckaposta.cz/700049815
zabaodpovědět 
    Re: Pad20:50:31 29.05.2007
Tahle sćesta je z bídou za 9. Kdo nevěří ať to zkusí.
Sklípkan
sklípkanodpovědět 
     Re: Pad23:28:39 30.05.2007
To jseš pěkná pí..
odpovědět 

 super21:03:27 29.05.2007
Pěknej přelez, hustý cesty, gratulace, že to je sekaný, tak to může vadit tak akorát bobanoj, tak tedka Proces ??
 George-JPodpovědět 
 Re: super21:42:38 29.05.2007
Parádní přelez jen ty debilní komentáře tady,ale na to si člověk musí zvyknout a radši je ani nečíst...
odpovědět 
  Re: super22:32:46 29.05.2007
Já vůl na ot video kouknul...to už si nikdy nebudu moc zapsat OS do deníčku:)), jinak pěkný
Crosbyodpovědět 
 Re: super09:36:59 30.05.2007
No jo, až dospěješ, třeba změníš názor.Nebo vylezeš ze svého malého chlívečku. Sekání je svinstvo.
Nesmrtelný blázenodpovědět 

 Sekání fuuuuj!23:28:13 29.05.2007
Vylízt znamená vyřešit problém-seknutím se nevyřeši ale změni, prostě prasárna! Výroba cest patří na překližku a ne do skal, FUJ!!! tomu kdo to přitesal!
PS: k výkonu na prasárně veliká gratulace!
Gl.odpovědět 
 Re: Sekání fuuuuj!08:35:54 30.05.2007
Zajímalo by mě, kolik z vás bylo ve Višňovém a ví jak to tam vypadá a jaká je historie této oblasti, když jste tak znalí !!!
Jinak Martinovi gratulace k přelezu !!
Přemoodpovědět 
  Kobra11:11:30 30.05.2007
Souhlas s Přemou. Gratulace Martinovi. Je to bourák jako hrom!
Penodpovědět 
   Re: Kobra11:46:26 30.05.2007
Přesně, nebyl jsem tam, ale v snad kompletně sekané nebo doktorované oblasti, která neměla tradici a jestli se nepletu byla i dost rozlámaná... Sekání spíš nepodporuju, ale v tomto prípadě není moc co řešit. Video fajn, poněkud roztřesený - co třeba stativ, nebo nějaká podložka? přelez super.
Máčaodpovědět 
    Re: Kobra13:14:46 30.05.2007
..takze je to takova horsi venkovni umela stena.
Bezpochyby lepsi nez zvetralej previs, lezeni na zdravym vzduchu, ptaci spivaj okolo, proste slava Tomancovi a jinym vrtakum. Jenom nevim proc si to lezci zacali zapisovat jako skalni prelezy ...
Nebo vim? Muzu si zapsat cervenou z Ruzyne? Nebude se mi nekdo smat?
ukecanecodpovědět 
    Re: Kobra23:00:38 30.05.2007
Jo, hochu, ve Višňovém se lezlo, když ty jsi ještě určitě nosil plínky! (Nic ve zlém, možná i já...) A ty sedmičky, co tam jsou v mírně převislých plotnách dávají zabrat nejednomu borci. :-)
I tato oblast má svou kouzelnou historii. Víno musíš ochutnat, abys o jeho chuti mohl hovořit a do jeho tajů proniknout.
Zicoodpovědět 
     Re: Kobra09:13:50 31.05.2007
gratulujem a zdravím ta Zico
Kmeto
kmetoodpovědět 
     Re: Kobra14:24:27 31.05.2007
Graf nebude?
pbla4024odpovědět 
    Re: Kobra12:02:41 04.06.2007
Pokial viem, bez uprav by sa v previslej casti nedalo nikdy liezt. Kedze nikde nic take nebolo, obuchali sa sutre, trochu sa polepilo a posekalo a z rozbitiska sa urobila vonkajsia telocvicna. Nemam na to aby som to liezol, ale myslim si, ze tomu velmi neublizili tymi upravami, pretoze to bol aj tak humus.
odpovědět 

 kobra06:32:01 30.05.2007
pěknej kousek,co vylezl Štěpán?
celvinixodpovědět 

 PAD07:56:27 30.05.2007
NEJEDE NĚKDO NA PADÁNÍ Z HRADCE A MÁ FLEK V AUTĚ?????BYL BYCH ZAVÁZÁN
celvinixodpovědět 
 PADÁNÍ08:08:32 30.05.2007
No možná budeme mít jedno místo a přes hradec bych to zkousnul jet, není to skoro zajížďka, dám ti vědět ve zítra.
Štěpán Stráníkodpovědět 
  Re: PADÁNÍ09:02:25 30.05.2007
to by byla paráda,určo napiš zda to pujde celvinix@seznam.cz
celvinixodpovědět 

 jen tak dal14:50:17 30.05.2007
gratulace....jen je smutny ze ty sekany cesty vynikaji...ale tomu uz se asi vyhnout neda...
honza k.odpovědět 
 Re: jen tak dal15:23:18 30.05.2007
kurva vy to tu resite jak kdyby to nekdo vysekal minuly tyden..byli jste vubec nekdy ve Visni???
odpovědět 
  Re: jen tak dal15:46:16 30.05.2007
Dojedte k nam do Lanoveho centra a ja Vam vsem postavim takove 11 ze,se vam protocej bulvy,horolezci.
Spravceodpovědět 
   Re: jen tak dal16:32:11 30.05.2007
No, myslim, ze nahradit komercnim lanovym centrem atmosferu a lezeni na skalach asi pujde jen tezko..
odpovědět 
   Re: jen tak dal12:27:15 31.05.2007
No upřímně bych docela rád tebou postavené jedenáctky viděl :) Postav dej vědět a rád se zastavím je pozkoušet...Uvidíme jak trefíš obtížnost.
Dobře to napsal Rosťa a dobře to napsal Braňo...není co dodat.
Matin udělal super přelez a při tom se natočilo fajn video. Buďte rádi, že je, protože taky mohlo být velký kulový. Natáčení videí není prča a jejich střih už vůbec ne. Každý kdo jednou zkusil ví o čem píšu. Že nejsou profi videa je snad každýmu jasný, že je nikdo zadara točit nebude. Nebo si fakt myslíte, že ty super videa Sharmy dělal Josh doma na koleni a má za ně pouze dobrý pocit? :)
Když jsem natočil a střihl Mrázův přelez Undergroundu, tak se taky ztrhla vlna průjmu kritiky. Docela jsem se bavil :).
Takže vy, co nešetříte municí blábolů zkuste radši něco spíchnout sami anebo pro jistotu mlčte...

Oliváčodpovědět 
    Re: jen tak dal13:43:15 31.05.2007
Tomu mám rozumět, že místo blábolů mám vzít majzlík a kladivo a jít něco přitesat???? :-D
Gl.odpovědět 
     Re: jen tak dal14:10:03 31.05.2007
Psal jsem o kritice k videu...sekání jsem neřešil :)
Oliváčodpovědět 
      Re: jen tak dal14:41:58 31.05.2007
Vypadalo to, že myslíš i sekání ;-)
Video jsem neviděl, ale pokud je roztřesený tak je to ostuda - přece když si beru kameru tak k ní beru i stativ.. Pochybuju, že ho až na místě napadlo že bude točit a zrovna se tam náhodou kamera objevila..
Střih a ozvučení v dobrý kvalitě je o něčem jiným, to už je dost práce..
Gl.odpovědět 
       Natáčení15:35:30 31.05.2007
Točilo se to foťákem a ne kamerou
Štěpán Stráníkodpovědět 
        Re: Natáčení15:56:31 31.05.2007
O to víc to chtělo stativ, nebo ho aspoň mít opřenej o strom, v nejhorším aspoň o loket, pak se to tolik neklepe..
odpovědět 
    Re: jen tak dal15:45:36 31.05.2007
Nohele, to video je fakt docela tragicky rozklepaný, to myslím blábol není, ale co už. Co bych ale chtěl hlavně napsat - mám k dispozici profi kameru i slušně vybavenou střižnu i nějaký zkušenosti, takže klíďo můžem něco domluvit a vyzkoušet - mail přikládám.
marianodpovědět 

 Gratulace!!!16:39:52 30.05.2007
Parádní výkon, moc gratuluju. Forma jako blázen! PS: Odkud máš to hezké tílko...? :)) PS2: (pro lidi - možná i lezce): kdyby to tu kluci nenapsali, tak ani nevíte o nějaké Višni, natož že tam někdo sekal. Místo aby jste pochválili super výkon, zase jen blbě žvastáte! Zdar na skalách.
Petisodpovědět 
 Re: Gratulace!!!17:59:14 30.05.2007
Ale víme jak to vypadá- je to malý a ještě tesaný, tak nejezdíme, máme blízko skály lepší, větší, hezčí...:-) Ale jinak supr výkon. Gratulace.
Nesmrtelný blázen-lezecodpovědět 
  Re: Gratulace!!!19:42:07 30.05.2007
No tak jsou tam cesty až do 25m (možná i 30m), což teda asi nevíš, dále tam nejsou pouze tesané chyty, ale i PŘíRODNÍ, upravené a dokonce i přilepené! To čumíš, co? A já bohužel bydlím v Ostravě a nic bližšího, co by bylo lepší tady není. Pokud u tebe jo, buď rád. A příště se radši podepiš, posero nesmrtelný :)
Petisodpovědět 
   Re: Gratulace!!!09:02:03 31.05.2007
Ty woe, vzdyt jsem se podepsal. Tak jako Petis)
Nesmrtelný blázenodpovědět 
    Re: Gratulace!!!12:36:00 31.05.2007
Ja mam ale na rozdil od tebe u jmena uvedeny mail, kde najdes plne jmeno i prijmeni, vis? Ty ne, Buh vi kdo se skryva pod tvou prezdivkou... Treba normalni clovek, treba borec, ale treba taky pekny ch... (nemyslim chlapec) :)
Petisodpovědět 
     Re: Gratulace!!!16:15:51 31.05.2007
Ty woe, zase někdo další, kdo se ještě nesrovnal s netem. Možná ti je 12, možná 20, možná 50. Nevím, ale asi to je jedno. Každý si může vymyslet tisíce mailů, kapito? Nekapito? Takže z tohoto hlediska NENÍ rozdíl mezi Petisem a NB. Jinak samozřejmě je. A velký :-)
NBodpovědět 

 Krásná atletika22:55:49 30.05.2007
Pěkná atletika, vypadá to, jako by ses procházel. Gratuluji k výkonu a díky za popularizaci špičkové atletické oblasti. Mě šly spíše technicko - vytrvalostní cesty, ale tuto atletiku jsem vždy obdivoval. A omlouvám se, že jsem nepřijel, ale rodina měla jiné plány.
Nic si nedělej z lidí, kteří umělé chyty napadají. Oni nemají ani páru o tom, jak těžké je udělat dobrou cestu, ať umělou nebo přírodní. Já jsem se za svůj lezecký život nalozil dost "šotolin" v množství různých oblastech, abych věděl, jak vypadá kvalitní cesta. Višňové jsme doslova vydupali ze země a teď je to pro tři země nejlepší sportovní nebo výkonnostní oblast. A na to, aby se tam člověk chytil, je sakra třeba umět lézt! Jak technicky, tak silově. Nejeden silák tu pohořel. Anebo se nadřel, než něco vylezl. Kumm Ombo 8b, Skala 8b, Haremheb 8b/b+, Abadžikra 8b/b+, Panter 8b+ anebo Bascervill 8a+, Šaman 7c+, to jsou dnes legendy. A je to třeba umět s nohama. Třeba Proces 9a je naprosto technická cesta, to se nedá ushybovat.
Tak ještě jednou blahopřeji, děkuji za účast i v Ostravě a tobě i Štěpánovi držím dál palce!!!
Zicoodpovědět 
 Re: Krásná atletika23:32:11 30.05.2007
Jo díky moc...
Štěpán Stráníkodpovědět 
 Re: Krásná atletika09:17:16 31.05.2007
Tak.
kmetoodpovědět 
 Re: Krásná atletika09:49:04 31.05.2007
Vysekal jsem krasnou cestu na svem brezolitovem baracku.Kdo ji vyleze dostane 1000 kc!Borci.
Pepa Kalfasodpovědět 
 Re: Krásná atletika13:36:30 31.05.2007
Jakej je rozdíl mezi přitesnutím škrabky pro desítkovej krok a vytesáním velkýho madla?? Žádnej-problém jsi nevyřešil ale změnil, jen v jednom případě jsi sis to zlehčil na 10 a v druhým třeba na 6. Prostě pokud nemůžeš něco přelézt, tak běž trénovat a pak to třeba půjde.. A pokud ne, tak to nech jinýmu lepšímu a říkej si "Tady by byla pěkná cesta, škoda že na to nemám".
A že Višeň byla převislá šotolina? Tak zkus prorazit převislou šotolinou a nedělej z toho krásnou pevnou oblast!
Gl.odpovědět 
  Re: Krásná atletika14:42:33 31.05.2007
Nevím jestli jsi někdy byl ve Višnovém, takže nevím jestli víš o čem píšeš a nebo to říkáš jenom obecně. Každopádně v neděli tam budu a budu se těšit, že přijedeš a ukážeš jak že se to lozí tou šotolinou. Místa je tam dost a klidně tě i odjistím jestli nemáš partáka. Každopádně co se týče Višnového díky Zicovi a spol. za umožnění hodně husté lezby. Budu se tešit ve skalach na ukázkovou odpověd. Cus
Libor Zajícodpovědět 
   Re: Krásná atletika14:56:42 31.05.2007
Obecně o sekání kdekoliv..
Jističe netřeba, nejspíš bych neodlezl od země, ledaže bych si tam ještě přitesnul ;-)
Prostě Višeň je lepší umělina - je to z kamene a v přírodě, ale jinak to je prasárna vysekaná..
Gl.odpovědět 
    Re: Krásná atletika15:26:09 31.05.2007
Hele, pane filozove Gl., když se ti Višeň nelíbí tak se nemotej do tehle diskuze a běž na nějake filozofické stránky a nech sportovní lezení na sportovních lezcích...kteří rádi filozofují zrovna vo Višni...ABA HAREM VO VI...
Kačaodpovědět 
     Re: Krásná atletika16:42:21 31.05.2007
Docela si dovedu predstavit situaci, kdy dnesni sportovni lezec prijde k vysekane devitce a rekne si - no, kdyby tady nejaky vul pred deseti lety nevymlatil ty chyty, udelal bych tu peknou jedenactku. Jenze vira v to, ze nyni je clovek na maximu svych moznosti je zda se neomezena.
Jako ty me posles na fildu, ja te mohu poslat na preklizku, nebo do telocvicny delat shyby za jeden prst. Nechapu totiz, proc vubec lezes po skale.
Petrodpovědět 
     Re: Krásná atletika- umělotinka17:02:44 31.05.2007
Co je to za hovadinu? Konečně se na Lezci něco řeší, něco co má smysl daleko více než mágo, které skále neškodí, ale něco co té skále kurevsky škodí- tj. kontroverze- sekat/ nesekat, máme tu dokonce nechvalně proslulého Zika, zástupce sekajících, který se doposud nesrovnal s vývojem lezení a pravděpodobně zakrněl v době před 15lety a ty si stěžuješ...blahblahblah, tohle myslím spoustu lidí zajímá, vzpamatuj se.
NBodpovědět 
      Re: Krásná atletika- umělotinka17:24:44 31.05.2007
ty jsi zakrněl
odpovědět 
      Re: Řešení hlavolamu18:52:28 31.05.2007
Nahraď slovo MÁGO slovem SEKÁNÍ a výsledek jsou dvě naprosto identický debaty:))))
Alaodpovědět 
     Re: Krásná atletika10:42:53 01.06.2007
no, poslat nekoho na filozoficke stranky kvuli tomu, ze kritizuje sekani a vicemene se u toho pasovat na zastupce sportovnich lezcu, je dost trapny, i kdybys za to napsala BUBU HARI nebo jmeno jinyho azteckyho boha, mila Kaco.
sportovni bezecodpovědět 
    Re: Krásná atletika15:37:38 31.05.2007
Prdlajz do toho vidis, jedna se o normalni moderni umeni z konce 20 stoleti, rekl bych slovanskou verzi Azteckych pyramid ci soch na Velikonocnich ostrovech. RyTec RoTor Zico je pravej lidovej umelec jenom vo tom jeste nevi.
lacoodpovědět 
 Re: Krásná atletika16:13:27 31.05.2007
hehe, a pro který tři země? Snad nemyslíš ČR? hihihi, to je ale kravina.
Nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: Krásná atletika19:31:33 31.05.2007
Jooo zemepis je slozita veda...a kdyz uz mas tak spatnou orientaci v mape tak se zkus poptat nekoho z tveho okoli...pokud ten clovek nebude stejny debil jak ty tak ti treba dobre poradi...no a jetli jsi narazel na to ze severni morava (ze ktere tam jezdi snad vsichni co trochu lezou) nepatri do CR tak te netipuju na debila ale zakomplexovaneho cechacka...vyber si...abadzikra
odpovědět 
   Re: Krásná atletika08:29:34 01.06.2007
To je smůla že nejsou ze Severní Moravy, ale ze Slezska.
pbla4024odpovědět 
   Re: Krásná atletika09:36:13 01.06.2007
Co to plácáš? Myslel jsem ČR v kontextu významu slova, o Moravě jsem vůbec nepřemýšlel. Podle toho jak tu Moravu zdůrazňuješ bych hádal, že máš komplex spíše ty:-) hihihi.
P.S. jsem napůl Moravák, hňupe
NBodpovědět 
   Re: Krásná atletika09:45:32 01.06.2007
Co takhle Madarsko, Slovensko, Polsko? Nebo Madarsko, Slovensko , Ukrajina? Ani nemusite koukat na mapu. Myslim, ze sousedi se SK.
Cechacekodpovědět 
    Re: Krásná atletika10:52:29 01.06.2007
narazku sev. morava / slezsko jsem nepochopil?
NB: myslel jsi CR v kontextu vyznamu slova??? a o morave ze jsi vubec nepremyslel? Co to meles? proste i kdyby se jednalo jen o lidi z moravy tak jde porad o CR...
Cechacek: no vyborne znas sousedni staty slovenska - snad by bylo mozna ale dobre zjistit si, kde lezi visnove - to uz bys pak moc pochyby nemel ktere 3 staty to jsou
T.odpovědět 
     Re: Krásná atletika12:00:04 01.06.2007
Hihihi, ty to ale vůbec, vůbec nechápeš. Višňové je na Slovensku? Nebo ne? Hihihi.Zeměpis? No, výborně se bavím.Morava není v ČR? A Kde? A co jan Tleskač? A co Zico? Sedím kousek od Labáku u piva a je to bžunda.
NBodpovědět 
     Re: Krásná atletika12:02:18 01.06.2007
Hele, brašničku na záda a šupky hupky do školičky, máš co dohánět. Honem honem, než dostaneš od maminky rákoskou.Nebo Rákoskou?
NBodpovědět 

 9914:40:00 02.06.2007
uz to bude...
tomodpovědět 

 10014:41:41 02.06.2007
...a je to. k přelezu gratuluju, super vykon, a to že je to sekany mi je v takovýhle oblasti úplně jedno.
tomodpovědět 
 Re: 10018:30:48 02.06.2007
taky se přidávám ke gratulacím- úúúúpnej balet to je .. :-)) D.
Denaodpovědět 
  Re: 10021:38:29 02.06.2007
Tak to tady čtu a napadá mi, jestli by se neměli všechny sekaný cesty překrejt armaturou a zalít betonem:)) aby se to jako "opravilo"....skoro v každý cestě je vlastně sekáno, nebo vrtáno...no to bych taky opravil:)
betonářodpovědět 

 Foto dne:
Patagonia
Dorothy, 7
 Databáze cest:
Všechny cesty (179455)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Objížďková 4 Skála U Nového Spolí
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Anima 7b+ Brseč
Walking On The Rain 7c Terre Alte
I Am Not A Carpet Muncher 8a Buzetski Kanjon
Nově komentované:
Krumlovská 7 Skála U Nového Spolí
Nech Mne Žít 5 Budčice
Dvoukruhová 5+ Skalný
Black Cobra 9a Baile Herculane
Kríza Stredného Veku 10- Porúbka

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Problém na sestupu | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: bezcitnosť | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (112)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 364 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 319 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 288 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 289 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 263 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.