LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Náčelník má vždycky pravdu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
23.Cibulka 4617
24.Novotný 3598
25.Čáp 3573

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5670 lezců
1140863 cest
Nové přelezy:
Fialka SD 7C
Kozel 9
Dude Lebow 7C+
Fialka SD 7C
Anima 7b+
Walking On 7c
Mathilde E 7b
Hammer Kin 7c
Filtri 7b
Fratello S 7b

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Péřovka Lightline Jacket pro lezce od Mountain Equipment

Uživatelský test

Péřovka Lightline Jacket od Mountain Equipment je určena pro sportovní lezce na zimu a my jsme měli příležitost ji ozkoušet v uživatelském testu Lezce. Ač má slovo lehká (light) v názvu, při zimních výletech nám moc lehká nepřišla a dobře chránila před mrazy.

Námi testovaný model velikosti XL měl hmotnost 852 gramů, což je zhruba dvakrát tolik, co váží nejlehčí péřovky pro sportovní lezce, s kterými máme zkušenosti. Tepelný komfort byl zjevně proto luxusní. Bunda je ušita z odolné látky, která umožňuje maximální loft (nafouknutí komor), chrání peří před navlhnutím a v lezeckém prostředí s ostrými kameny a keři by měla spíš odolat protrhnutí.

Péřovka Lightline Hooded Jacket

Zkoušení Lightline Jacket od Mountain Equipment


Má odnímatelnou kapuci. To jsme ale v praxi nevyužívali. Měli jsme ji stále připnutou, v pohotovosti, protože výborně střižená kapuce skvěle chránila, když začal foukat mrazivý vítr.

Bunda má dvoucestný zip, praktický při jištění, kdy si ho můžete zespodu povolit, aby bylo jistítko volně přístupné a netáhlo tolik na břicho.

Detail rozepnutého dolního zipu při jištění.

Detail rozepnutého dolního zipu při jištění.


Při jištění s částečně rozepnutým dolním zipem

Při jištění s částečně rozepnutým dolním zipem



Má dvě hluboké vnější zateplené kapsy na zip, do nichž si schováte ruce na ohřátí nebo dáte čepici a rukavice. A jednu malou vnitřní kapsu na zip. Ta může být na telefon, doklady apod.

Testování na túře po sněhu.

Kapuce i hluboké vnější zateplené kapsy na zip skvěle chránily na zimní túře, když začal foukat mrazivý vítr


Vnitřní kapsa

Malá vnitřní kapsa na zip


Co mi na této péřovce chybělo, byly velké vnitřní kapsy, které jiné modely lezeckých péřovek mívají mj. proto, aby se do nich vešly lezečky, jejichž guma má horší přilnavost, když nechráněná vymrzne.

V malé vnitřní kapse byl vložen kompresní pytlík, do kterého lze péřovku nacpat podobně jako do obalu na spacák a lépe se sbalí do batohu.

Péřovka sbalená do obalu

Péřovka jde nacpat do obalu, který najdete v malé vnitřní kapse



Nezaznamenali jsme, že by péřovka pouštěla peří.

Kvalitní podšívka

Péřovka má kvalitní podšívku




Testování při zimním lezení na skalách v Tetíně

Při zimním lezení na skalách na Tetíně



Výrobce o bundě Lightline Jacket uvádí, že "je navržena podle požadavků moderních lezců a je světovým standardem pro lehké a technické péřové bundy".

"Svrchní i vnitřní konstrukce péřové bundy LIGHTLINE JACKET je ušita z polyamidového materiálu DRILITE® Loft 40 D, který peří chrání před navlhnutím, a tedy i před ztrátou tepelně izolačních vlastností. Zároveň tato látka díky lehkosti umožňuje maximální loft (nafouknutí komor) peří, což výrazně podporuje tepelně izolační vlastnosti. Zároveň je na LIGHTLINE JACKET použita hrubší látka, která je vhodná do lezeckého prostředí plného skal a keřů, kde snadno hrozí protrhnutí.
Každá komora je zvlášť plněna prachovým peřím o minimálním poměru 90/10 s výbornou plnivostí 700 cuin. Celkem ho bunda obsahuje 296 g a to je dostatečné množství na to, aby poskytla nadstandardní tepelný komfort i v teplotách kolem nuly,"
uvádí v propagačním textu výrobce.

Vyrábí se v několika barevných provedeních. Měli jsme k ozkoušení modrou s oranžovou podšívkou, zde je i na oficiální produktové fotce:

Lightline Hooded Jacket

Lightline Jacket od Mountain Equipment


Výrobce vyzdvihuje tyto parametry:
- Prošívané komory z voděodolného materiálu DRILITE® Loft 40 D umožňující vysoký loft peří pro maximální tepelný komfort.
- Vyšší odolnost vůči protržení.
- Každá komora je peřím plněna zvlášť s přesně definovanou váhou peří pro optimální komfort.
- Kvalitní dvoucestný zip značky YKK s vnitřní légou zabraňující únik tepla.
- Odnímatelná kapuce s plnohodnotným nastavením a vysokým límcem.
- Dvě zateplené kapsy na zip.
- Nastavitelný spodní lem bundy pomocí stahovacích tkaniček.

Prodává se za cenu kolem 6600 Kč.

Stránky výrobce:

www.mountain-equipment.co.uk

Značka Mountain Equipment


Začátky britské značky Mountain Equipment se datují do roku 1961. Od té doby více než 50 let firma vyrábí a dodává oblečení pro různé expedice na nejvyšší vrcholy světa nebo na odvážné výpravy na severní a jižní pól Země.

sth   [úpravy] 07:25 14.02.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 podobný09:43:22 14.02.2019
Zrovna jsem koupil podobný s náplní 650, taky 90/10 peří, hodně lehký, sbalitelný, doprava zdarma, za 1160,- (39 liber). Tak to jsem udělal dobře. Ušetřil jsem 5440,-
odpovědět 
 Re: podobný10:08:21 14.02.2019
Tos udelal hodne dobre.. ses borec!!
Martinodpovědět 

 cena14:37:52 14.02.2019
Když si koupím v decathlonu dvě péřové bundy, třeba jednu S a druhou M, můžu je dát na sebe a výsledek bude, řekl bych, lepší za čtvrtinu ceny. takže si můžu koupit vlastně 8 bund :D za cenu téhle jedné.
decathlonistaodpovědět 
 Re: cena15:35:37 14.02.2019
já teda chápu drahou vymakanou péřovku někam do velké zdi, kde rozhoduje každej gram a detail provedení. chápu to na vícedenní přechod pohoří, aby batoh nelámal hřbet deset hodin denně. ale snad mi někdo dokáže vysvětlit, co přináší péřovka za šest litrů na skalky deset minut od auta navíc proti dejmetomu hubertusu nebo vaťáku. ale možná je to jen nízkou obtížností, ve které se pohybuju.
Lukas B.odpovědět 
  Re: cena16:59:51 14.02.2019
Večer u vohně budeš plakat 6x tolik co běžnej lezec s péřovkou za litr ;)
odpovědět 
  Re: cena17:03:20 14.02.2019
taky se mi zda ta perovka moc draha, ale napad s hubertusem me dostal, to je dobra alternativa pro chudy lezecky lid na zimni vypady do skalek ;)) dlouhej hubertus by pak paradne pasoval dohromady s tema o 20 cisel delsima dzinama ...
jansenodpovědět 
   Re: cena22:16:23 14.02.2019
Jo, ty džíny jsou hrubé :-D
odpovědět 
    Re: cena09:21:52 15.02.2019
Když nakupuješ v Decatlonu, tak neřešíš jestli ti to bude nebo nebude. Babička je přešije a upraví.
odpovědět 
  Re: cena07:36:45 15.02.2019
Lukáši, nemusíš to pochopit, stačí když to přijmeš.

20-30% obyvatel nakupovala u ťamanů, dnes v Decatlonu nebo Tescu, jezdí Dacií a chodí v botách z pracovních potřeb.

Co je na tom k nechápání? Fakt si myslíš, že když lezeš nízký čísla, tak musíš jet do skal Dacií a chodit tam v pracovních botách?
odpovědět 
   Re: cena10:28:08 15.02.2019
Nekdy se mrkni do DECATHLONU je to sport pro masy, ale porovnej napr. grigri + v dec a hudy,... cena v hudy přes 2400 a v dec 2000 koupis tam horsi veci, ale i lepsi prumer za lepsi ceny. Porovnej set skialpu pokud chodis na vrbatku a zpet tak nepotrebujes skialpy za 20000 a vic, proste pro takove lidi je dec, neni to specialka. Kdyz koupis neco blbe napr. ve Francii tak nemaji problem vyridit reklamaci u nas a vratit ti penize. Nemaji problem s reklamaci jako v HUDY. Nekoupis tam az tak top produkty, ale kolik lidi je vlastne potrebuje? Kolik sportu u nas resi ekologii? to je par postrehu proc nakupovat v dec.
odpovědět 
    Re: cena15:56:12 15.02.2019
To jsi asi nekoupil zase tak moc výhodně, viz. https://1url.cz/oMGoH
Jen tak jsem to zkusil na první dobrou.
Moje zkušenost s decatlonem je trochu jiná, ale nic proti.
odpovědět 
     Re: cena17:11:23 15.02.2019
to neni o koupi co nejlevnejsiho zbozi, ale celkovem pristupu k cenam a rad si zaplatim i za servis s vyrizenim reklamaci atd., pokud koupis u curdy za co nejmene,tak hodne zdaru pri reklamaci, ale nastestesti mame vsichni na vyber a muzeme se rozhodnout podle toho co nam nejvice sedi.
odpovědět 
     Re: cena02:17:18 16.02.2019
grigri+ a grigri 2 je trochu rozdil.. taky predrecnik mluvil o Hudy, ne o Affektu. jen par takovych podstatnych detailu.
odpovědět 
   Re: cena11:52:01 15.02.2019
ale jó, samozřejmě že to chápu a respektuju, je to vobyčejná frikulínina a machrovina, sobě uděláš radost a ostatním ukážeš, že na to máš. jsou to Vaše prachy a dělejte si s nimi co se Vám zlíbí. dle libosti si kupujte auta za půldruha milionu na hrkání okolo komína, goráčovky do rýgrovek na procházku, karbonový bicykly na cestu do krámu pro rohlíky. akorát se ňák budete muset přenýst přes to, že si z Vás někteří budou tropit šprýmy.
Lukas B.odpovědět 
    Re: cena15:36:22 15.02.2019
Ono to je vzájemný, když přijdeš do kina v botách z pracovních potřeb, vyrazíš na přechod s nejlevnějším batohem od ťamanů nebo z dekáče, tak asi padne nějaký šprým.
Ale ty to v pohodě vydržíš a navíc ušetříš. A to se vyplatí.
odpovědět 
     Re: cena18:03:16 17.02.2019
ausgerechnet boty a batohy kupuju docela drahý, protože holt tam nejde o machrovinu, ale netrápení a nerychtování si těla. ovšem hadry na kratochvíli kde o nic nejde (ať z hlediska extrémnosti podmínek či potřeby ukázati se) kupuju a používám skutečně laciný. volejbal třeba hraju v pruhovaných pyžamovejch kalhotách po dědečkovi a na takový ty běžný krkonošský podmínky kde se nešetřej gramy stačí decathlon/lidl za málo stovek..
Lukas B.odpovědět 
      Re: cena19:30:03 17.02.2019
Jo, v pohodě. Tak to je, na Sněžku, přes Luční boudu (pokud neběžíš) určitě nepotřebuješ nic speciálního a určitě to uneseš.
A přijde mi fér srovnávat Lidl s Decatlonem. Celé jsi to popsal docela trefně.
odpovědět 
       Re: cena19:35:49 17.02.2019
to probůh ne, na běhání mě neužije. okolo luční se jen tak kývám, vždyť bruslení je takovej klidnej, téměř statickej sport.
Lukas B.odpovědět 
        Re: cena23:50:13 19.02.2019
Taky nechápu, co na tý Sáblíkový všichni viděj. Ty rychlobruslaři se vůbec v televizi vždycky jen tak kejvaj.
honzaodpovědět 
       Lidl21:54:05 17.02.2019
Lidl je fajn. Používám jejich funkční trika a dresy. A zrovna na výběhu Kozích hřbetů ze Špindlu na Luční se člověk celkem zapotí. A světe div se, triko z Lidlu je dobré. To samé cyklo věci - od půli února jezdím a včera i dnes jsem měl jen tričko z Lidlu, vestu z Lidlu a takovou tenkou neprofouknutelnou bundičku. Pravda, v tašce na nosiči jsem měl mikinu a ještě jednu bundu, protože jsem oblečení moc nevěřil, ale ač byly ráno dva stupně, nebyly ty další věci potřeba. Za mě Lidl palec nahoru.
odpovědět 
    Re: cena18:04:33 15.02.2019
Ty tu ještě otravuješ? A ja myslel ze uz blbnes s trhackou na nejtech ve Wadi Rum!
hary dalyodpovědět 
    Re: cena02:59:27 16.02.2019
Pupkati panove v prilehavych barevnych elastaccich pokrytych vsemoznymi logy na karbonovych kolech je takovy cesky kolorit. Snad nikde jinde na svete jsem nevidel takovou koncentraci takovych cyklistickych stvoreni.
odpovědět 
     Re: cena10:51:18 16.02.2019
a v čem je problém? oni s tím problém nemají...a tím to končí, hm?
pupekodpovědět 
      Re: cena11:59:11 16.02.2019
Kde je psano neco o problemu??
odpovědět 
     Re: cena08:33:49 17.02.2019
A já si dosud myslel,že Čech-standard = chudák co sotva má na jídlo. A on si takový důchodce místo toho vyjíždí na karbonových rámech.

To jsme si tu za posledních dvacet, třicet let hodně polepšili.
odpovědět 
      Re: cena15:40:20 18.02.2019
?? Dle ceho si dosel na ten divny standard?
odpovědět 
     Re: cena15:33:25 17.02.2019
Protože maximálně jezdíš na starým horáku po Srbsku nebo Brdech :-) Vyjeď kamkoliv do Dolomit nebo Alp a uvidíš tam takovou fůru pupkatých italských, rakouských a bůhví odkud dědků nastřelených v pestrých dresech, že ti budou oči přecházet. Na rozdíl od Čechů, kteří pořád čumí, kdo je jak a za kolik oblečený a na jak drahém jezdí kole - pokud máš drahý, tak jsi za zbohatlíka a pokud máš levný, tak jsi za socku hodnou posměchu, to v cizině nikdo neřeší.
Petr Šodpovědět 
      Re: cena19:53:03 17.02.2019
Popisujes sve myslenky o cyklistech, jo? Nebo jak si k tomu co pises prisel?
odpovědět 
 Re: cena07:30:09 15.02.2019
Nebude to stejný. Decatlon dělá totální low end. Zrovna jejich péřovky jsou nic moc. Mám doma jednu dětskou a další bych už nekoupil.

Důvody: svrchní látka má extrémně špatnou pevnost, leze z ní peří. Peří není ve všech částech, třeba v rukávech je duté vlákno. A vzhledem k obecné nekvalitě si ani nedělám iluze o kvalitě peří.
H.odpovědět 
  Re: cena10:31:13 15.02.2019
Sezonu dvě vydrží, pak ji vyhodíš a koupíš novou. Po pár letech máš pořád novou funkční, zatímco super kvalitní drahou už také musíš vyměnit... Zní to šíleně, ale funguje to. U oblečení i u nářadí a vybavené. Prostě to rok dva používám, pak to vyhodím (ve většině případů to dokonce jde vrátit nebo reklamovat, třeba Lidl s tím moc problémů nedělá) a koupím nové. A mám tak pořád nové a moderní. A rozdíl ve funkčnosti je tak malý, že ho laik nepozná, to samé platí o té bundě. Pro normálního člověka je to nesmysl.
odpovědět 
   Re: cena11:38:56 15.02.2019
Otázka je, co se stane s tím, co vyhodíš? Kam to vyhodíš? Takhle se na světě hromadí krámy, tři bundy místo jedné... V tomhle ohledu mi připadá smysluplné koupit kvalitní věc, co vydrží dlouho.
Víťaodpovědět 
    Re: cena11:45:44 15.02.2019
Ty Dekacovsky bundy jsou z petflasek. A zase to metnes do kontiku k petflaskam. Nebo smazce pod most. A smazka v tom pak nekde dohori. Je to vic eko nez MH
odpovědět 
     Re: cena12:44:21 15.02.2019
Upřímně, jak moc eko je recenzovaná bunda jsem nezkoumal, myslel jsem to spíš obecně, že není špatné o takových věcech přemýšlet. Třeba zmiňované nářadí z pet lahví celé nevyrobíš a tam už bych zkoumal kvalitu a jestli mi třeba výrobce nabízí servis, kde je schopen nářadí opravit a nebo mi ho v případě problému vymění za nový kus a starý vyhodí, protože se jedná o levný šunt, kde se mu to vyplatí. Ekologické jednání Decathlonu nijak nezpochybňuji, jen nevím, jestli mají parametry srovnatelný produkt, jako je recenzovaná bunda. Myslím, že nebyla vymyšlená pro odpolední výlety na Tetín.
Víťaodpovědět 
      Re: cena12:51:43 15.02.2019
Pokud nejsi profík, který má nářadí několikrát, tak zrovna servis a opravy jsou problém. Pokud mám třeba napůl oklepanou omítku nebo napůl předvrtanou fasádu na terče na izolaci, a kladivo se podělá, co teď? Jezdit do servisu a čekat několik dní na opravu? A porouchají se i Makita nebo Bosch za X tisíc... Ale u kladiva z Lidlu, které mimochodem používám už druhým rokem a ok, ho prostě zahodím (nebo v záruce reklamuji a oni vrátí peníze) a okamžitě koupím nové a ještě ten den v práci pokračuji. Ale jasně, ekologické to zrovna není.
odpovědět 
     Re: cena16:09:49 15.02.2019
O kečua péřovce uprímně pochybuju, že vydrží dvě sezony. Střih příšernej, kvalita materiálu odpovídá ceně. Ale je fakt, že ti asi vrátí peníze.
odpovědět 
      Re: cena17:32:56 15.02.2019
vydrzi vic nez dve sezony, osobni zkusenost, ale musim napsat, ze nemuzes koupit vse co tam visi a urcite ne tu nejlevnejsi, osobne velmi dobra zkusenost, manzelka ma super perovku hardwear velmi lehkou a teplou a stejne rada nosi perovku z dec a to je velmi citliva na teplo a pohodlnost bundy. Letos mam dokonce pocit, ze hardwear ani nevytahla. Tak to je porovnani znackove kvalitni perovky za cca 9000 a dec za cca 2500 (mozna trochu mene).
odpovědět 
    Re: cena12:46:13 15.02.2019
Máš pravdu, z ekologického pohledu je to prasárna, ale bavíme se o užitné hodnotě a poměru cena/výkon.
odpovědět 
 Re: cena07:42:11 15.02.2019
Takhle se mužeš dívat na všechno. Třeba fábkou taky dojedeš kam potřebuješ.. ale v bmw tě ta jízda ještě bude bavit.
tomasodpovědět 
  Re: cena09:18:12 15.02.2019
Ale Fábka je předražená. Za jednu fábku koupít dvě Dacie a když si je zapřáhneš za sebou, tak pojedou stejně jako jedna Fábka a ještě 100 táců ušetříš.
odpovědět 
  Re: cena10:58:40 15.02.2019
Mě to teda v BMW moc nebaví.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: cena14:07:22 15.02.2019
Ideální je Trabant, maluch nebo škoda R110 ;-) to je pravý adrenalin ;-)
odpovědět 
    Re: cena15:48:14 15.02.2019
Nad RS130 není. Prý. Mě teda ale nebaví řídit žádné auto.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: cena17:34:49 15.02.2019
tak to pak neni o BMW
odpovědět 
      Re: cena21:36:04 16.02.2019
Já jezdil donášet ve Wartburgu.
Tuba oKurekodpovědět 
       Re: cena18:25:00 17.02.2019
Já teda dřív v práci jezdil hlavně rumunským gazíkem zvaným ARO. Potom jsme vystřídal spoustu aut a něco malých motorek od levných po drahé. Warťas jsem ale nikdy neřídil. Musel to být ale tehdy zážitek...
Kuba Turekodpovědět 
        Re: cena20:28:02 20.02.2019
Tak uz vime, v cem jsi jezdil donaset. Na takovy jako ty, se proste nesmi zapomenout. Vo to se postarame.
Tuba oKurekodpovědět 
      Re: cena01:07:31 17.02.2019
To jsem nikdy netvrdil.
Kuba Turekodpovědět 

 ad cena18:08:55 14.02.2019
a ty husy nebo kachny, nebo jakým peřím je to vycpané, ty bydlely v ňákým luxusním resortu, kde měla každá svůj pokojíček...nebo co je na tom tak drahý?
to je fukodpovědět 
 Re: ad cena20:33:19 14.02.2019

Drahý je to proto že to musí živit několik článků v prodejním řetězci a ještě tvrdit význam značky
Bambulaodpovědět 
 Re: ad cena20:33:23 14.02.2019

Drahý je to proto že to musí živit několik článků v prodejním řetězci a ještě tvrdit význam značky
Bambulaodpovědět 
 Re: ad cena08:15:07 15.02.2019
:-)
R. odpovědět 
 Re: ad cena08:32:04 15.02.2019
litr bunda, bůra nápis
Papoušodpovědět 

 Draha bunda?09:19:27 15.02.2019
Ja mam třeba tolik penez ze bych si ji klidne koupil, je to fajn pocit když jsi v hezke a prijemne bunde. Problém tech penez je v tom, ze uz mam jinou od Mamutu a stejne ji moc nevyuzivam. Takze kdybych nemel, tak třeba koupim nebo zene jako darek...peníze mam i proto, ze cely život dobře pracuji a taky lezu, tak třeba moc neutracim v marketech, ta nadváha je fakt strasak.
mm.odpovědět 

 drahá vs levná12:53:10 15.02.2019
Opět tady kolují mýty (neplést s nýty) a polopravdy.

za značky a produkty v kmenovém portfoliu řetězců  DC, SPST, INTS a podobně zaplatíte méně peněz, ale nemáte garanci STABILNÍHO nadprůměrného výkonu a výdrže. Jinými slovy, můžete mít štěstí a koupit produkt, který za "rozumné" peníze nabídne lehce nadprůměrný výkon a výdrž. Ten samý produkt z jiné šarže nebo jiný produkt stejné značky už ale může být těžce pokulhávající čili v ten moment vyhozené peníze. Velké řětězce zpravidla nemívají problém s reklamacemi nebo mají nadstandardně nastavené služby zk - vrácení, výměna produktů apod. - takže plus pro zk.

Prémiové značky - udavají vývoj oboru na trhu, investují peníze do testování, experimentují s technologiemi a snaží se co nejméně kopírovat již zaběhlé produkty. nabízejí prémiové materiály z kterých šijí - což pro zk znamená zejména stabilní nadstandardní výkon spojený s dlouhodobou výdrží nad rámec daný zákonem.
i u prémiových značek je možné trefit horší sérii, příp vadný kus ale pravděpodobnost se velmi snižuje. Za toto logicky zaplatíte více.

v tom je celé kouzlo.
teď záleží jenom, co z toho chcete.
Jennyodpovědět 
 Re: drahá vs levná15:44:25 15.02.2019
1) Dekáč ani Tesko nemají nejmenší problémy s reklamacemi. 2) Prémiová značka ani zdaleka neznamená prémiová výdrž nebo dokonce prémiová kvalita materiálu.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: drahá vs levná16:08:14 15.02.2019
To je všeobecně známé, že Tesco s Decatlonem jsou lídry trhu s nejvyšší možnou kvalitou.
odpovědět 
  Re: drahá vs levná16:12:41 15.02.2019
1)ano, a proto to ve stejném znění píšu v předchozím příspěvku. Tedy ještě jednou - DCT (tesco bych vynechal, protože brand jako regatta outdoor se pohybuje úrovní zpracování a materiálů k textilu v Lidlu - čili komerční potravinové řetězce) SPST INT mají z hlediska zk nadstandardně nastavené podmínky v případě reklamací, výměny nebo vracení zboží.

2) prosím o info, která z kmenových značek výše jmenovaných řetězců - v příp. DC a outdooru např Quechua, Simond apod pracuje s těmito prémiovými materiály - Pertex, Polartec, Scholler, Pontetero, Pitards, Perwanger leather, a jiné. prosím o info, které prémiové materiály od topových výrobců používají brandy z DC a prosím o info, kdo z dalších brandů mimo DC tyto materiály pro jejich výborné výkony používá.
Jennyodpovědět 
   Re: drahá vs levná21:22:14 15.02.2019
Jenže to jsou špičkové materiály, které 30% populace ani nezná podle názvu, natož aby znalo jejich vlastnosti.

Takže nepochybuju, že Lukáš B. nebo KT napíšou, že rozdíl mezi materiály "Decatlon" a "Lidl" nepoznají a nejlépe se cítí v hubertusu po dědovi, který dědili naprosto zdarma a na jejich číslo nic jiného není potřeba.
odpovědět 
    Re: drahá vs levná21:54:20 15.02.2019
o to tu nejde.
Já pořád čekám, že když se výše jmenovaný nestydí podepsat, tak se taky nebude stydět nás obohatit o svůj odborný výklad.
Když to tak stručně a sebejistě shrnul, měli bychom vědět, jaké znalosti před námi skrývá (a ještě jsme je nestihli objevit).
Jennyodpovědět 
   Re: drahá vs levná02:29:32 16.02.2019
Co je proboha na tech tebouo jmenovanych a obstaroznich materialech premioveho? :-) Doba trosku pokrocila, materialy stejnych vlastnosti, klidne i lepsich, vyrobi kde kdo, jen na tom neni ta "premiova" a vlastne notne stara cedulka s logem materialu, ale je tam cedulka s jinym logem.
Jannyodpovědět 
    Re: drahá vs levná15:21:09 16.02.2019
ok. prosím jmenuj ty tebou pokročilé materiály, kdo je vyrábí a v čem jsou zajímavější. můžeš to klidně postavit i poměrově parametry/výkon/cena. zatím to vypadá, že jsi jedním z hl výrobců ty. ostatně jako pár dalších jedinců tady..
Jennyodpovědět 
     Re: drahá vs levná16:28:34 16.02.2019
Precti si to znovu. Pisi, ze stejne materialy vyrabi kde kdo. Trebas u Pollartecu lide jako ty plati akorat za cedulku, vetsina fleecu od jinych firem je na tom plus minus stejne.
jannyodpovědět 
      Re: drahá vs levná18:28:30 16.02.2019
Absolutně nemáš pravdu, mezi fleesem jsou poměrně velké rozdíly a to mnohdy i od stejného výrobce, ale různé typy. Mohu uvést příklad, všechny tři flísky mám, víc o čem mluvím.

Mountain Equipment Eclipse T-zip používá tecnopile stejně jako High Point Elektron, ale přesto HP Elektron je dramaticky horší a po materiálové stránce, tak i po střihové, funkční atd. A teď si vedle toho polož ještě Qetchua MH 120 a jsi na vietnamské tržnici, cenově, materiálově i zpracováním.

Rozdíly naprosto jasné ve funkci, materiálu i ceně.
odpovědět 
      Re: drahá vs levná21:56:39 16.02.2019
tak znovu. KDO JE KDE KDO?
JAK SE TYTO MATERIALY JMENUJI?
zatim jsi nabidl jen placani do vetru.
to se nezlob, ale na tom se diskuze stavet neda.
Jennyodpovědět 
  Re: drahá vs levná16:15:19 15.02.2019
1)ano, a proto to ve stejném znění píšu v předchozím příspěvku. Tedy ještě jednou - DCT (tesco bych vynechal, protože brand jako regatta outdoor se pohybuje úrovní zpracování a materiálů k textilu v Lidlu - čili komerční potravinové řetězce) SPST INT mají z hlediska zk nadstandardně nastavené podmínky v případě reklamací, výměny nebo vracení zboží.

2) prosím o info, která z kmenových značek výše jmenovaných řetězců - v příp. DC a outdooru např Quechua, Simond apod pracuje s těmito prémiovými materiály - Pertex, Polartec, Scholler, Pontetero, Pitards, Perwanger leather, a jiné. prosím o info, které prémiové materiály od topových výrobců používají brandy z DC a prosím o info, kdo z dalších brandů mimo DC tyto materiály pro jejich výborné výkony používá.
Jennyodpovědět 
  Re: drahá vs levná18:13:01 15.02.2019
ještě bys Jakube Turku mohl doplnit třeba srovnání s českými značkami. U nás top výrobci outdoorového textilu - např Direct ALpine, High Point opět na některé produkty používají mmateriály ze špičky nabídky - Pertex, Polartec, Pontetero, BlocVent. Tedy materiály, ze kterých šijí brandy jako Montura, Montane, Rab, Black Diamond, ortovox, Lowe Alpine, Berghaus - tedy špička outd. trhu.
DA a Highpoint částečně oblékají českou a i zahraniční lezeckou špičku.

prosím o srovnání jakou špičku obléká Quechua, Simond, Decathlon a jaké jejich výkonné materiály jsou používány napříč jinými značkami. Dost se vyznáš, tak by mě docela zajímal jiný pohled. Erudovaný samozřejmě.
Jennyodpovědět 
   Re: drahá vs levná00:19:59 16.02.2019
Přečti si ještě jednou, co jsem napsal výše v bodě 2).

3) Prémiové značky fakt nejsou Direct Alpine ani High Point, stejně jako Quechua a Decathlon. Z Tvého seznamu se prémiové třídě může blížit jen Simond. (Bavíme se samozřejmě o marketingu a ne kvalitě, pokud používáme slovo "prémiová" značka.)
Kuba Turekodpovědět 
    Re: drahá vs levná10:13:31 16.02.2019
tak zaprvé jsem nepsal, že DA ani HP jsou prémioví výrobci outdoorového vybavení. To sis špatně přečetl, nebo poupravil význam.
Psal jsem, že jde o topové výrobce v rámci českých firem na českém trhu a že oblékají špičkové lezce, horské vůdce, záchranáře atd.
A že používají materiály, které používají světoví výrobci na světovém trhu, a jejich produkty z hlediska výkonnosti a kvality zpracování snesou srovnání se světovou špičkou.
Což se o Quechua nebo SImondu nedá říct ani veselým žertem.

A za druhé, určitě sis všiml, že meritem téhle diskuze není marketing outdoorových firem. V článku se recenzuje péřová bunda od ME.
Prémiovou značku tady tudíž nemá smysl hodnotit z pohledu marketingu, na to bude časem určitě jiné vlákno. Drž se tedy, prosím, tématu. Díkes.
Jennyodpovědět 
     Re: drahá vs levná12:04:50 16.02.2019
Meritem tehle diskuze je to, o cem tu prekvapive lide diskutuji. Nekteri jedinci si treba zase mysli, ze meritem tehle diskuze kritizovat Decathlon, vyzdvihovat DA, Highpoint atd. nebo psat nejake sve domnenky o "premiovych" a "nepremiovych" materialech.
odpovědět 
     Re: drahá vs levná13:07:16 16.02.2019
Tudíž? Ty tady někde vidíš kauzalitu?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: drahá vs levná15:15:56 16.02.2019
Dost silnou.
Akorát jsem se tedy od tebe zatím nic nedozvěděl.
Na to, jak silný prohlášení dáváš, to zatím vypadá, že za nimi stojí prázdná bublina.
Na to bacha. ještě by ti to někdo moh věřit:)
Jennyodpovědět 
       Re: drahá vs levná16:29:25 16.02.2019
No potes... Toto rika clovek, co tu nerekl jedinou konkretni vec :-O
odpovědět 
    Re: drahá vs levná20:08:01 16.02.2019
Simond a prémiová třída? Kubo neblbni. Simond to jsou zpravidla 20 nebo 30 let staré technologie, kdy prodeje děla extra nízká cena.

Prémiovou kvalitu dělají materiály, inovace, zpracování a proto nevadí vysoká cena.
odpovědět 
     Re: drahá vs levná20:19:48 16.02.2019
Mě je to celkem buřt, ale Simond se opravdu blíží prémiové značce, čili marketingově vyhoněnému brandu. Když ve světě anebo aspoň v Evropě řekneš Simond, tak to velkému množství lidí zní povědomě. Když řekneš Tilak, tak to kromě Kammlera, obyvatel Jesenicka a části členstva ČHS nikoho netankuje. V tom je ten rozdíl.

To je podobné jako se šunty od bratří Dasshoferů, nebo se supermarketovým oblečením, co má ve znaku chobotnatce nebo severku.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: drahá vs levná21:16:18 16.02.2019
opět nesmysl.
konkrétně Tilak má velmi dobré renomé a odbyt např v Japonsku.
Zažil jsem, jak japonští turisti brali v ČR bundy od Tilaku po třech, protože tu stávaly zlomek ceny než ty vyexportované u nich.

předpokládám, že to ale opět zpochybníš nějakým "šikovným" argumentem:(

Jennyodpovědět 
      Re: drahá vs levná21:35:22 16.02.2019
Já to vnímám naprosto odlišně. Trabant zná každý východoevropan a značná část západoevropanů i bez "vyhoněného" marketingu a za prémiovou značku ho narozdíl od Ferrari nebo Porsche nepovažuju.

Stejné je to např. s Dacií nebo se Simondem. Takové výrobky si nikdo nekupuje kvůli vlastnostem, ale kvůli ceně.
odpovědět 
       Re: drahá vs levná21:52:20 16.02.2019
Děláš marketing pro Hudyho?
Kuba Turekodpovědět 
        Re: drahá vs levná22:04:15 16.02.2019
vidíš někde kauzalitu?

nosím trička quechua.
stojej stovku a nesmrdí. na lezení supr volba.

chtěl jsem diskuzi, kde se něco dozvím, zatím jediný, co tu mělo výpovědní hodnotu, byl příspěvek vlastníka 3 flísek. nečekal jsem, že se někteří místní matadoři odkopou tak rychle..
Jennyodpovědět 
         Re: drahá vs levná01:06:26 17.02.2019
Kauzalitu tuším, proto se raději předem ptám. Dekáč je tvrdý konkurent Hudáče, a je tedy potřeba lidem dostat do hlavy, že Hudáč neni žádnej supráč, ale prémijovej šop s prémijovejma značkama a prémijovejma materiálma, co umí skoro všecisčko na světě nejlíp a za ty velký prachy to stojí.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: drahá vs levná08:25:49 17.02.2019
Hudymu nedělám marketing, neprodávám tam a dokonce ani nenakupuju. Lezečky preferuju Ocún, lana Tendon nebo Beal, expresky mám Singing Rock.... Čískou produkci extrémně levných produktů nijak nepreferuju, ale pokud bych po ní zatoužil, zajdu spíš na tržnici nebo do pracovních potřeb.

Svět je prostě plnej překvapení a proto ho máme tak rádi.


odpovědět 
         Re: drahá vs levná08:19:02 17.02.2019
S hlupákama se nediskutuje, maximálně tě stáhnou na svojí úroveň. To se u KT stává pravidelně už dlouhé roky.
odpovědět 
          Re: drahá vs levná18:28:33 17.02.2019
Pravil anonym. A já se obával, že v této diskusi na osobní útoky už nedojde...
Kuba Turekodpovědět 
           Re: drahá vs levná06:57:16 18.02.2019
To není osobní útok.
odpovědět 
            Re: drahá vs levná19:23:41 18.02.2019
Je.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: drahá vs levná07:53:15 19.02.2019
Pak se nediv, že tě každý vidí, jak se mu zrovna hodí, když děláš to stejný
odpovědět 
              Re: drahá vs levná15:33:53 19.02.2019
???
Kuba Turekodpovědět 
              Re: drahá vs levná21:23:56 19.02.2019
Je tím zřejmě myšleno, že si po sobě máš přečíst pár příspěvků. Srovnat si návaznosti, souvislosti atd. Pak třeba pochopíš kauzalitu.
odpovědět 
               Re: drahá vs levná22:06:57 19.02.2019
???
Kuba Turekodpovědět 
                Re: drahá vs levná09:11:18 20.02.2019
KT tradičně zacinkal rolničkama a ukázal se v tradičním světle.
odpovědět 
                 Re: drahá vs levná12:19:14 20.02.2019
???
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: drahá vs levná19:12:49 21.02.2019
???
odpovědět 
      Re: drahá vs levná21:11:27 19.02.2019
pokud se "premiova znacka" rovna "zna ji co nejvice lidi" tak mas samozrejme pravdu.
tomasodpovědět 
       Re: drahá vs levná11:11:51 20.02.2019
Tak to bude v ČR asi největší prémiovka rohlíky Penam. Znají je děti, důchodci i bezdomovci.

Jen je kvůli té prémiové kvalitě dost lidí nejí a nekupuje.
odpovědět 
   Re: drahá vs levná02:47:07 16.02.2019
Direct Alpine, Highpoint premiove znacky? :-O Mimochodem, trebas ten tebou zminovany Polartec, je to jen polyestorovy fleece, nic vic, nic min. Nejakou svetobortici zazrak z toho cedulka neudela.
odpovědět 
   Re: drahá vs levná12:08:31 16.02.2019
"DA a Highpoint částečně oblékají českou a i zahraniční lezeckou špičku."

Jako treba?
odpovědět 
    Re: drahá vs levná15:29:37 16.02.2019
neblbni, dohledej si. Když si zvládl odepsat, zvládneš i to.
napovím ti. RJ, MS, ZH, bude toho fakt více
nezapomeň na tilak, a S.J., byť má část výroby mimo evropu.
Jennyodpovědět 
     Re: drahá vs levná16:31:27 16.02.2019
Tak to jo, to jsou svetove spicky! To jo! (a pak ze reklama, ze se nekomu dam prachy a on se nekde ukaze v par hadrech, nefunguje - a ani k tomu neni potreba svetova spicka)
odpovědět 
      Re: drahá vs levná20:10:36 16.02.2019
Tak se nám vyjasňují pojmy "prémiová značka" a "prémiový materiál" a "světová horolezecká špička" Potěšpámbu.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: drahá vs levná12:52:18 18.02.2019
Vidíš v tom kauzalitu?
odpovědět 
        Re: drahá vs levná19:20:52 18.02.2019
Ne.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: drahá vs levná15:47:22 15.02.2019
Ale jo, je to stejné, jako u aut. Audi je také průkopník techniky a nejmodernější novinky mívají jako první. A nechají si za to zaplatit. Otázkou ale je, kdo z normálních lidí tyto vymoženosti využije. 99 % lidí ne, dokonce ani ne jen z těch, co si tu nejnovější S8 koupí :-) Takže super bunda je super, asi bude kvalitní, ale dovolím si tvrdit, že její super vlastnosti využije jen malý zlomek uživatelů, zbytku bohatě dostačuje průměrně kvalitní klasika. Jako s těmi auty, co jsem zmínil. Auto mající 500 koní a tomu odpovídající podvozek je jistě technologický šperk a cena je oprávněná, ale naprosté většině lidí bude na drncání po městě a okreskách postačovat průměrný motor do 250 koní s průměrným podvozkem, prostě super výhody jinde, než na okruhu, kam se nikdo nikdy nepodívá, nevyužiješ. Z nuly na sto za 2,5 a maximálka 300 vypadají impozantně, ale při poskakování mezi semafory je to tak nějak k ničemu :-)
odpovědět 
  Re: drahá vs levná02:48:23 16.02.2019
Audi rozhodne neni prukopnik techniky...
odpovědět 
 Re: drahá vs levná02:23:41 16.02.2019
No tak trochu to vypada, ze prave ty patris mezi ty lidi nejvice zatizenymi a siricimi myty.. Ale diky tobe fajn pro ty "premiove" znacky jak rikas.
odpovědět 

 ubohá mentalita dnešní doby13:46:46 15.02.2019
Dřív to bylo z umělého vlákna a bylo to levný. Dnes je to z funkčního materiálu a je to drahý.
Dřív to byla jednoduše péřovka, dnes je to Lightline Jacket :)
Hraje se na to, že kdo to má, tak není socka. Ale kdo to nemá je socka. Je to ubohá mentalita dnešní doby. Životný filozofie a hodnoty nižší než má vůl vedený na porážku.

Pamatuju si, jak jsem hledali někde ubytování blízko skal. Byly to obyčejný komunistický táborový chatky a plná penze s hnusným jídlem. Chtěli po nás asi litr za chatku pro 4 a za jídlo 360,- za den. Když jsem jim řekl, že je to drahý, tak mi paní řekla s úšklebkem "my předpokládáme, že když někdo jede na dovolenou, tak si to může dovolit". Jinak řečeno "není to pro socky jako ty".
Nejsem boháč, mám cca 55 tis měs. čistýho. Ale nejsem blbec, který se nechá kdejakým idiotem manipulovat.
Je mi úplně jedno v čem lezu. Třeba na písku když je chladno se mi leze dobře v mančestrákách od vietnamců. Mají dobré tření, jsou elastický a neodřu se v nich tolik. Co si myslí lidi okolo mám upřímně u prd.le.
Kdybych jel na měsíc v chladnějším počasí někam drtit vícedélky, tak budu hledat k tomu vhodný oblečení. Může být i drahý.
Je mi ale líto lidí, kteří jsou ochotní někomu cpát prachy za předraženou bundu v podstatě jen kvůli tomu, aby se vyhnuli pocitu, že si o nich nějaký povrchní tydýt řekne, že jsou socky.

vesnický buranodpovědět 
 Re: ubohá mentalita dnešní doby15:16:54 15.02.2019
Tak hlavne, ze mas petapade cistyho a zivotny filosofii.
odpovědět 
  Re: ubohá mentalita dnešní doby15:45:21 15.02.2019
hlavně žes ty pochopil pointu
vesnický buranodpovědět 
   Re: ubohá mentalita dnešní doby16:06:23 15.02.2019
Jo. To neboj. Jen si z Tebe delam prdel za chlubeni se a gramaticky chyby.
odpovědět 
    Re: ubohá mentalita dnešní doby16:24:28 15.02.2019
Chlubení se čím? Že lezu v kalhotách od čongů? Plat jsem zmínil čistě kvůli tomu, aby bylo jasno, že to nepíšu z pozice někoho, kdo dělá z nouze cnost. Ve smyslu "nemám na to, a tak budu říkat, že si předražený hadry kupují jen blbci, abych se cítil lépe". 55 tis. co skutečně mám, je myslím tak neutrální, že se tím člověk nemůže ani chlubit, ani se trápit, že má málo.
Chtěl jsem tím podtrhnout, že rozdělování lidí na socky a nesocky je hovadská mentalita, která vůbec nemusí odpovídat realitě. Je to zaslepené nálepkování lidí a je mi líto, že se to děje (zažil jsem) i mezi lezci.
Nevím proč, ale s lezci obecně řečeno mám dobrou zkušenost a sere mně, když se v téhle mně blízké komunitě objeví někdo s touhle mentalitou. Kšeftaři s těmahle předraženýma hadrama to asi nechtěně, ale podporují.
A že dělám gr. chyby? :) S tím se jdi vys.at :)
vesnický buranodpovědět 
     Re: ubohá mentalita dnešní doby20:38:32 15.02.2019
Bereš víc než 75.000,- hrubého, na což nedosáhne 95% populace občanů ČR a tvrdíš, že nejsi bohatý ani chudý. Mě to tak nepřijde, pokud to máš po celý rok. Buď jseš neskutečně šikovnej řemeslník, nebo ajťák a táhneš hypošku na barák za Prahou (vesnickej buran) nebo jsi uklízečka v Lucembusku. A s tou gramatikou je to prostě sranda, kór, když si s ní vyděláš takový lóve.
odpovědět 
      Re: ubohá mentalita dnešní doby21:48:37 15.02.2019
Kámoš dělá střechy plus sem tam nějakou vejškařinu a má víc než já. Žádná věda. Kdybych věděl, že tě to bude tak rajcovat, tak bych to tam nenapsal.
Pořád míjíš pointu.
Někdo snad pochopil...
vesnický buranodpovědět 
       Re: ubohá mentalita dnešní doby21:59:12 15.02.2019
O pointě sdělení nepolemizuju, i když s ním nemusím třeba vůbec souhlasit. O gramatice taky ne. Polemizuju jen s tím, že tvůj měsíční příjem odporuje tvému tvrzení. No a teď jsem se navíc dozvěděl, že kámoš je ještě bohatší. Je to legranda tě číst.
odpovědět 
        Re: ubohá mentalita dnešní doby22:51:19 15.02.2019
Co čemu prosím tě odporuje mému tvrzení? A jakému přesně tvrzení?
Vyjadřuju tady, že je mi líto lidí, kteří nálepkují druhé (hlavně mi jde o lezce) jako socky, (nejen) podle toho jaký nosí hadry. A že konkrétně tohle považuju za ubohou povrchní mentalitu. A že mi to vadí především v lezecké komunitě, kterou mám rád a jsem proto na ni zvlášť citlivý.
Napsal jsem to pod recenzi předražený bundy, která má konečnou hodnotu pro zákazníka max. 2 táci. Abych si jí koupil bych musel být blbej, nebo podlehnout tlaku okolí "abych nevypadal jako socka".
A nebo je možná jiný vysvětlení. Třeba ty husy, ze kterých se odralo peří zrovna na tuhle bundu vyhrály soudní žalobu a ta firma musí teď vydělat od zákazníků prachy, který padly na náhradu škody za ty holý břicha a psychickou ujmu těch hus.
vesnický buranodpovědět 
         Re: ubohá mentalita dnešní doby23:07:23 15.02.2019
Ježišmarjá přesedni si.
Polemizuju jen s tvým tvrzením, že se 75.000,- hrubého celoročně měšíčně nejsi boháč. Jseš. Nazdar.
PS: Kecy, podle vzoru Hrad
Učitel asi nebudeš.
odpovědět 
          Re: ubohá mentalita dnešní doby23:25:34 15.02.2019
Aha, takže si odporuju tím, že jsem o sobě prohlásil, že nejsem boháč, ale podle tebe boháč jsem, protože mám 55 t. měs. :))
Čímž jsi zavedl obecně platný kritérium boháčovství pro Českou republiku :))
A ještě sis udělal dobře, že jsi poukázal na to, že jsem dement na gramatiku.
Ale k mí pointě nic. Tak teda nic, měj se..
vesnický buranodpovědět 
           Re: ubohá mentalita dnešní doby23:31:19 15.02.2019
Zkousis to dobre, ale papa. Jsem rad, ze te neznám. Teda doufam.
odpovědět 
            Re: ubohá mentalita dnešní doby20:15:11 16.02.2019
"mí pointě"
odpovědět 
          Re: ubohá mentalita dnešní doby02:54:51 16.02.2019
No tvl. O gramatice poucuje nekdo, kdo sam dela chyby a kdo hned prvni reakci staci rozhovor uplne jinym, irelevantnim, smerem. Takova diskuze ma pak grady.
odpovědět 
           Re: ubohá mentalita dnešní doby21:08:53 16.02.2019
Nepoučuji, jen se směji.
odpovědět 
            Re: ubohá mentalita dnešní doby09:29:53 17.02.2019
Sam sobe, ze?
odpovědět 
         Re: ubohá mentalita dnešní doby23:08:58 15.02.2019
Tácy
odpovědět 
         Re: ubohá mentalita dnešní doby10:31:16 19.02.2019
Ser na ne/nej. To je tu uz takovej zvyk, uplne mijet tema, prekrucovat a rozebirat nepodstatnosti.
DXodpovědět 
 Re: ubohá mentalita dnešní doby16:22:24 15.02.2019
ok,je to tak,taky mam péřovku za 6 tisic,a do skal jezdim v bundě z pracovních oděvů a tu drahou mam jenom do prahy na stěnu abych si tam nepřipadal blbě.
danielodpovědět 
  Re: ubohá mentalita dnešní doby17:16:04 15.02.2019
Tak přijeď Dane k nám, tady máme všichni na háku, kdo co nosí, ať na stěnu nebo do skal, ať drahý nebo levný. Budeš se tu cítit lépe, že nemusíš řešit takový hovadiny ;)
horal - metrosexuálodpovědět 
 Re: ubohá mentalita dnešní doby20:12:23 16.02.2019
Pěkně jsi se zasnil. To tě čeká v pondělí asi tvrdý náraz do reality.
odpovědět 
 Re: ubohá mentalita dnešní doby07:36:37 19.02.2019
jestli máš pětapade čistýho a považuješ se za standart tak věz, že jsi z bohatýho kraje. nemám ani polovinu čistýho co ty a mančestrákách od ťonga lezu taky a nikde se s tím nechlubím.
evidentně tvoje psýché není napojena na Tao, jinak by si nepsal takový bludy
odpovědět 
 Re: ubohá mentalita dnešní doby21:26:19 19.02.2019
Netvrdim ze tahle bunda je dobra. Vlastne o ni vubec nic nevim (= na sobe jsem ji nemel). Ale klidne dam za peknou dobre padnouci bundu i vice. Trochu me mrzi, ze se na to nekdo diva pohledem, ze chci jen machrovat, vytahovat se. Pritom to nikomu necpu na obdiv... Jen mam rad kvatni veci a chapu, ze si za ne musim priplatit. Ale to je se vsim (bydleni, jidlo atd.)
tomasodpovědět 
  Re: ubohá mentalita dnešní doby08:29:21 20.02.2019
Tak cela ta diskuze je nejspis o tom, ze vysoka castka a hezke logo dost casto nepredstavujou kvalitu, ktera odpovida cene. Pak tu jsou spis sociologicke polemiky nad tim, proc si lide maximalne na vylet do Alp kupuji vybaveni jak do Himalaje a casto si ho i v techto teplych zimach co tu mame berou na chozeni po meste.

Nikdo normalni si asi nemysli, ze machrujes, jako si nikdo normalni snad nemysli, ze kdyz nekdo napise "... zda se mi to drahy, poslouzi i levnejsi" tak ze hejti.
odpovědět 
   Re: ubohá mentalita dnešní doby10:25:17 20.02.2019
bohužel druhá část diskuze je o tom, že se tu cenu produktu snaží stanovit lidi kteří si k outdooru ani nečuchli a mají minimální představu o cenotvorbě zboží a faktorech, které se do ní promítají.

a nesouvisí to s tím jestli je někdo socka nebo bohatec ale jak moc si uvědomuje reálný obsah a dosah svýho myšlení.
Jennyodpovědět 
    Re: ubohá mentalita dnešní doby12:20:11 20.02.2019
cenotvorba = nákupní cena x 2? a ty faktory?
Papoušodpovědět 
     Re: ubohá mentalita dnešní doby13:33:14 20.02.2019
tvl. nákupy, doprava, energie, marketing, kurzy měn atd atd.
dvojkou bych to ani nekrátil.
Jennyodpovědět 
    Re: ubohá mentalita dnešní doby14:08:53 20.02.2019
No a pak tu jsou lide, kteri ve sve naivite si o sobe mysli, ze rozumi outdoor a cenotvorbe a podivne obecne fraze vydavaji za argumenty... Ty tu pusobi skoro nejvice.
odpovědět 
     Re: ubohá mentalita dnešní doby14:42:02 20.02.2019
no a pak tu jsou lidi, kteří ani žadné argumenty vymýšlet nezkoušejí, ví že jejich funkcí je dělat vycpávku a jsou s tím v pohodě.
Akorát mi hlava nebere, proč vata píše druhým, že jsou vata.
Jennyodpovědět 
  Re: ubohá mentalita dnešní doby12:48:34 20.02.2019
V pohodě, normální lidi Tě pochopili normálně, buď v klidu.
Ondřejodpovědět 

 perofka16:05:48 15.02.2019
je tarapacovzdorna a  merlottesna?
l.odpovědět 

 kurz11:00:55 16.02.2019
Vypisuju sázky kdo komu tady dřív rozbije dr*ku.. jestli markeťáci a prodejci Decathlonu a nebo zástupci "prééémiových značek", Hudáče a spol.
Aktuální kurz 1,72 ve prospěch premiantů :)))

... běžte radši lézt, pitomci ;)
exodpovědět 
 Re: kurz12:46:59 16.02.2019
No já to tady pročítám jen v pauzách mezi prací a lezením. Ale stejně by mně zajímalo, jak jsi mně odhalil hmmmmm. :-)
Pitomecodpovědět 
  Re: kurz13:03:08 16.02.2019
cookies :))))
odpovědět 

 Mantel23:26:28 16.02.2019
Ty voe, jedna pochcaná bunda a pod tím článkem je diskuse se sto příspěvky. To nemáte nic lepšího na  práci než "tárať takéto drísty" nebo případně pomlouvat mladého Bintera, byť 95% z těch, co to píšou, nikdy nevylezlo to, co on. Zajímalo by mne, zda je tohle možné jen v Česku. Kdo si tu bundu bude chtít z nějakého důvodu pořídit a má na to, ať to udělá a je to, sakra, jen jeho věc.
Sagvan Tofuodpovědět 
 Re: Mantel11:50:52 18.02.2019
hele nepruď, to je takový náš národní sport.. :))) do všeho rejt a bejt nespokojený...občas sme v tom fakt dobří
odpovědět 
  Re: Mantel15:39:34 18.02.2019
Jo, jde vam to tu fakt dobre.
odpovědět 
   Re: Mantel22:53:41 18.02.2019
dik
odpovědět 
 Re: Mantel15:39:13 18.02.2019
No a ted si predstav, ze kazdeho vec je i si tu bundu neporidit a koupit si jinou, ci dokonce rict, ze je predrazena a podelit se svou zkusenosti. Taky je, predstav si, kazdeho vec rikat svuj nazor na ruzny reprezentanty v lezeni, treba stejne jako zrovna ty tu vynasis sve nazory na lidi co rikaji nazory na ty reprezentanty. Je to sakra jejich vec, ne? To nemas nic lepsiho na praci nez je takhle tarat?

Ono asi vsechno neridi jen tim "diva se na svet stejne jako ja" == dobry clovek, "diva se na svet jinak" == spatny clovek, ktery se na vsechno stezuje.
odpovědět 
  Re: Mantel21:34:52 18.02.2019
Vidí to moc černě, jednoznačně celospolečenská diskuze nad zásadními tématy, jako je nejasná hranice mezi bohatstvím a chudobou, určení společenského statusu dle typických charakteristik, vztahy v rámci různorodého kolektivu ... těch témat je skutečně více a věřím, ze pozorný čtenář zajisté ocení odborné kvality diskusního klubu a odnese si nejednu nezodpovezenou otázku a ti vnimavejsi i ty rady do života
odpovědět 
   Re: Mantel22:32:53 18.02.2019
Tak určitě... já bych ocenil výkon všech diskutujících... je vidět, že do toho vkládají to pravé lezecké srdíčko, a o to tu přece jde... ne vždy stálo na straně každého příspěvku to štěstíčko, ale taková je hra... kdo dá víc příspěvku vyhrál... a o tom to je, nebát se a prostě tam dát ten správný příspěvek
odpovědět 
    Re: Mantel07:29:42 19.02.2019
Dalším rozměrem zajisté pomoc lidem, žijících ve velkých městech trpících pocitem odloučení vycházející ze společenského uplatnění, v některých případech i neuplatněni dle svých představ a z toho plynoucí frustrace, která se projevuje zvýšenou agresivitou. Je to vlastně takový ventil aby se to na ulicích nepralo.
odpovědět 
     zbožné přání10:55:33 20.02.2019
Kdyby se to raději pralo.
odpovědět 

 prilba17:47:41 18.02.2019
A jak to je s přilbou? Vejde se pod kapucí?
Vlado Vodpovědět 
 Re: prilba22:20:45 18.02.2019
Kapuce se vejde pod velkou prilbu.
odpovědět 
  Re: prilba22:27:08 18.02.2019
:D:D:D.... :DDDDD
odpovědět 
 Re: prilba22:28:36 18.02.2019
v kompresním pytlíku se do přilby vejde i celá bunda
odpovědět 
 Re: prilba13:37:43 21.02.2019
Dobrý dotaz. Vyzkoušel jsem to teď, a přilba se pod kapuci vejde, i když byla trochu nacpaná.
 Standaodpovědět 
  Re: prilba14:25:08 22.02.2019
Krasa, jedna budna a takova diskuze. A protoze se mi bunda moc libi a pripada mi nesmirne dobra, levna, slusiva a prakticka, rad bych se jeste zeptal na par dulezitych praktickych veci:
1) Da se bunda koupit bez toho futralu? Podle me by pak mohla vyjit do 5.500Kc, ne?
2) Je na ni podil detske prace pri vyrobe? Vite, kdyz se toho dotykaji ty nevinne detske prstiky, hned se mi v tom lip chodi.
3) Byly ty husy chovany v ekochovech, usmrceny se vsemi poctami, cast peri obetovana? Je vse halal? Nerad bych bundu z nejakejch spinavejch potvor s podelanou riti prejetejch autobusem.
4) Jsou jednotlive komory bundy spocitane specialnim softwarem? Probehlo testovani na zviratech, lidech, v aerodynamickem tunelu? Co simulace extremnich podminek? Zatezove testy, certifikace? At nekoupim nejakou haluz co sije rakosnicek za hrst rejze.
5) Stalost barev v dusledku UV zareni. Je podchycena a garantovana?
6) Vztahuje se zaruka jen na prvniho uzivatele? A pokud je zaruka dozivotni, co kdyz majitel na prvni ture v bunde umrzne? Smi ji pak uplatnovat pozustali?
7) Da se bez te bundy zit?
Dekuji. Jestli budou me dotazy adekvatne a fundovane zodpovezeny, bundu si koupim. Ne pro sebe, ale muj pes je zimomrivej.
Tom Atomodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179458)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Il Pastorello E La Carpeta 6c Ulassai
Pericolo Sampato 6a Ulassai
Take The Rosert’s Edge 6c Brela
Objížďková 4 Skála U Nového Spolí
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Nově komentované:
Krumlovská 7 Skála U Nového Spolí
Nech Mne Žít 5 Budčice
Dvoukruhová 5+ Skalný
Black Cobra 9a Baile Herculane
Kríza Stredného Veku 10- Porúbka

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Neumim | Re: RIP + pridať 15° | Re: ††† | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Nějaká ta smutná fakta | Neumim | Re: ††† |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (126)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (45)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v rychlolezení (9)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (8)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 366 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 320 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 289 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 290 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 263 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.