300 cest za 60 dnů
Tři sta cest za šedesát dní....aneb lezecká jízda po Evropě. Jak to všechno začalo?
300 cest za 60 dnů
Tři sta cest za šedesát dní....aneb lezecká jízda po Evropě. Jak to všechno
začalo?
Letos v létě jsme chtěli, stejně jako loni, na Kavkaz. Máme tam vyhlédnutou
jednu cestu na Nakra -Tau, do které jsme se minulý rok nakonec nedostali. Začali
jsme plánovat - jet se mělo opět vlakem, ale co s holkama? Přece je zas
nenecháme doma. Tak jsme začali plánovat akci pro více lidí a nakonec nás bylo
sedm, kteří se chtěli vydat v létě do Ruska. Jenže...., s lezením v horách kromě
mne a Jiřího zkušenosti nikdo neměl, a tak nám bylo jasný, že když v tomhle
složení vyjedeme, budeme mít na starosti pět lidí, kteří ani nevědí jak se
navázat na ledovci. Z čehož plynulo, že si to užijou všichni kromě nás dvou.
Takže na konec, tak trochu sobecky jsme celou plánovanou akci zrušili a přišli
za holkama s nápadem narvat Fiestu až po strop věcmi a vyrazit po skalkařských
oblastech Evropy, a aby to zkously, malovali jsme jim všechno to koupání v moři,
exotická místa a spoustu dalších nesmyslů, které by je mohly pro tento nápad
nadchnout.
Byly pro. Dokonce je to zaujalo víc, než cesta vlakem na Kavkaz. Zbývala jedna
nepříjemná povinnost, a to říct zbývajícím účastníkům, že se Rusko nekoná a
proč. Dopadlo to dobře a snad jsme je ani moc nenasrali. Nic už nestálo v cestě,
a tak jsme se mohli ponořit do snění a plánování o našem letním dobrodružství.
Které státy navštívit, které už ne, kde lézt, kde ne, kde na to vezmeme prachy,
atd. Ale hlavně - jaký tomu dát smysl - tak se zrodil nápad 300 cest vylezených
během dvou měsíců.
Řeknete si možná, co na tom. Asi nic, ale ruku na srdce....kolik cest máte letos
na skalách vy? Neklademe si za cíl žádné obtížnosti nebo vylezené metry, prostě
jedeme poznávat oblasti Evropy a něco o tom napsat pro ostatní.
Už když jsme si s Jirkou prvně sedli u piva a začali si psát oblasti, kde se
chceme stavit, zjistili jsme, že je ten plán naprosto šílený a že bychom na to
potřebovali alespoň dva roky, ale bez problémů i víc. Vždyť kolik oblastí je jen
u nás? Míst zapadlých v lesích a v údolích neznámých potoků, míst menšího než
malého významu, kde pár opravdových nadšenců dělá cesty, které možná už nikdo
jiný nepoleze... No, závěr byl ten, že by se dalo celé ty dva měsíce klidně lézt
jenom ve Francii, ale taky jenom v Německu, Itálii (nebo jen u nás doma (a třeba
jenom na písku)) a pořád bychom nezlezli ani prd z toho, co se dá.
Ale zkusit se to musí.
A teď oblasti, které jsme zahrnuli do našeho plánu.
Německo - Frankenjura,
Francie - Ardeche, Calanques, Verdon
Italie - Finale, Arco
Rakousko – Kampermauer, Berchtesgádenské Alpy
Slovensko - Sulov
300cest [úpravy] | 15:43 25.07.2007 |
Hmm | 16:10:10 25.07.2007 | Snad Vám to vyjde. Já jedu příští středu taky na 2 měsíce lézt :) S Raduš, Solňou a Míšou. Máme v plánu na měsíc do Francie: 2 týdny Ceuse a 2 týdny Tarn, potom na měsíc do Špáňa: Rodellar. Tak jsem zvědavý kolik cest dáme my :) Už se těším jako blázen! Zvlášť na novou cestu od Sharmy v Ceuse, asi ji prubnu... :)) Majtě sa tam fajně, hoj. | Petis | odpovědět |
No a co... | 19:42:48 25.07.2007 | No tak jste lezli, no a co má být? Článek bych doporučil smazat... | Karel | odpovědět |
mam ruku na srdci | 21:13:39 25.07.2007 | a myslim, ze mam vylezeno hodne cest, jediny co vam zavidim je cas kterej na to mate. No a co? | Jakub S. | odpovědět |
Slaný | 21:22:14 25.07.2007 | Nazdar Špína a Jirko jo a taky holky, doufám že si to užijete a všechno vyjde. Kdy odjíždíte?
Jo jak se to narodí tak dám vědět.
Horám zdar. | Jirka | odpovědět |
...a hlavu na spalek | 22:24:27 25.07.2007 | Ruku na srdce a hlavu na spalek,na jednu stranu Vam to chlapci a devcata preju,na druhou stranu,mit ja tak 2 mesice casu...Doufam,ze se tu objevi nalezite obsahly clanek,jen co se vratite!To Karel:Proc mazat? | Olly | odpovědět |
  | Re: ...a hlavu na spalek | 22:46:42 25.07.2007 | Protože to je PR, a navíc to nemá to žádnou hodnotu... Hodilo by se to max. na něčí soukromej web.. | Karel | odpovědět |
  |   | Re: ...a hlavu na spalek | 22:53:00 25.07.2007 | Jako uvod dobry, ale..
Chybi tomu vlastni pribeh, tohle jste si meli schovat a zacit tim clanek po navratu.
PS: 300+ cest se da vylezt za den. | Mysak | odpovědět |
  |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 10:15:16 26.07.2007 | Vsadím se s tebou že ani hovno nedáš 300 cest za den! A můžou to být klidně i šestky... | Petis | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 11:07:53 26.07.2007 | ...to bylo zřejmě myšleno ironicky...:-). | Venca | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 16:27:58 26.07.2007 | Kdo rika, ze to zvladnu ja. Ale jsou i borci co jich zvladnout pres 500 za den. | Mysak | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 17:27:44 26.07.2007 | Jedna cesta prumerne pod tri minuty, 24 hodin v kuse? Tak to je slusny.. | petr n. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 17:43:42 26.07.2007 | Mysaku sem s nima!:) Znam lidi co bez vetsi namahy daji 50 boldru ci 30 cest s lanem za 1 den, pocitam ze by to slo s trochou snahy zdvojnasobit, ale 500:), jenom 500krat se navazat a natahnout botky je vykon!:)! | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 18:19:32 26.07.2007 | Napr. John Arran, cca. dva roky zpatky dal priblizne 540 cest za den. Jeho partak asi o deset min. Aby to stihli, lezli vsechno solo. Takze to navazovani odpada:)
Pokud me budete opravdu nutit, tak se pokusim najit clanek, kde to je s podrobnostma. Zatim se mi nechce tou hromadou casopisu prochazet. | Mysak | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 23:06:28 26.07.2007 | http://www.planetfear.com/news_detail.asp?n_id=4840 | TomasC | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 23:16:33 26.07.2007 | Diky, je tam chybi pocet odlezenych metru: John 4 897m Shane 4 574m. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 10:49:43 27.07.2007 | mno jo , to sou posuci. Prumerna dylka cesty kousek pres devet metru. V labaku by jim ty metry vystacily tak na 100 cest. Ovsem pocitam ze tam ty pady na zem by nebyly 3 (Shane) ale maximalne jeden:) | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: ...a hlavu na spalek | 10:21:29 27.07.2007 | Dik za odkaz, to je clanek o lezeni. | jx null | odpovědět |
?? | 06:44:56 26.07.2007 | Také mi ta akce přijde prezentovaná až moc na to, že je to vlastně vo ničem, chápu že pro kluky účastníky je to výzva, ale pro ostatní nezajímavé. | c | odpovědět |
proč mazat? | 07:27:37 26.07.2007 | proč mazat? no sice je tento článek tak trochu oničem, ale na druhou stranu jestli dostali nějakou podporu a mají to prezentovat, tak ať dělají co umí.
Ty co to chtějí smazat jen závidí, že někdo má to štěstí a sehnal někoho kdo je podpořil. Nejde přeci o článek, ale o to že mají chuť se pouštět do nějaké takové akce. Všichni nemůžou lézt jen na Everesty a K2 a nebo super výkony jako Mraza. Každý má svou akci a toto je veřejný web tak proč to tady nezviditelnit... třeba další články z jejich cesty budou stát za to.
Držím palce a hlavně si to užijte ať ti co vám to nepřejí jen závidí | Mára | odpovědět |
  | Re: proč mazat? | 10:04:42 26.07.2007 | tak to je celkem vtipnej komentar, ze si dokonce dokazali sehnat sponzora :) vzhledem k jejich vztahu k sambaru... | kotik | odpovědět |
  | Re: proč mazat? | 22:30:42 28.07.2007 | Sponzor? Na co na toto potrebujes sponzora? My byli v Mysakem ve Spanelsku na 2 mesice za 150 eur a 1000 ceskych na 2 mesice, lizt. My bychom jeli klidne i za vic, ale tenkrat jsme vic nemeli. | NAtalie | odpovědět |
Outdůůůr | 08:19:06 26.07.2007 | Joo, všechno OK, ale dejme si bacha, aby tady za chvíly nebyly heroický články o tom jak se někdo chystá o víkendu do Ádru...přijde mi to totiž asi tak na stejný hladině jako dvouměsíční toulání po divoké západní Evropě. Prostě mějme trochu úctu k té velmi dobře nastavené laťce kvality tady na tom lezcoj.cézet ...howg | Karby | odpovědět |
  | Re: Outdůůůr | 09:35:42 26.07.2007 | Kdyz to bude ctivy clanek s peknyma fotkama, tak proc by nemohl byt o vikendu v Adru?
Bajo napsal celou knizku, a taky to nebyl pribeh o zdovalani K2 nebo severky Eigeru, ale jenom o blbinach z Tater. | M.. | odpovědět |
  | Re: Outdůůůr | 10:47:30 26.07.2007 | Neboj budou , když se tu píše o tom že někdo šel na Marmoladu , na které už byla polovina německých důchodců a potom hlásá že je to tady potřeba rozbít něčím pohodovým,tak toto má alespoň nápad .Jinak už se těším na to až se vrátí první turnusy z dovolené . | tomáš | odpovědět |
  |   | Re: Outdůůůr | 11:53:10 26.07.2007 | Dobře nastavená laťka ??? Hahaha | Dája | odpovědět |
  |   |   | Re: Outdůůůr | 13:17:45 26.07.2007 | Dájo! Co ty tady, zalez na hovrch a rejpej tam do novoměšťáků... | Karby | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Outdůůůr | 14:12:09 26.07.2007 | Nojo vlastně... Konkurece se sledovat musí... | Dája | odpovědět |
proč mazat? | 10:12:43 26.07.2007 | nevím jaký mají vztah k "sponzoru-m" a je mi to vcelku jedno. A přesně tak jak tu psal někdo... když napíšeš a dodáš hezké fotky z nějaké trojky tak si to taky rád přečtu | Mára | odpovědět |
  | ne mazat, ale vubec radsi nepsat | 12:02:21 26.07.2007 | Skalní Muž na Hrubici: letošní vítězové 50 cest za 12 hodin,...Jenom drobná ilustrace toho, že vašich 300/60 není žádná velká výzva, která by mohla ospravedlnit článek, kterej je o ničem. Pak už ale zůstává jen ten článek a ten je o ničem. Chápal bych, kdybyste napsali v okamžiku, kdy se vám podařilo plán splnit. Teď to moc nemá smysl a fakt to zavání PR, navíc tenhle článek je nudnej i stylisticky. | janek | odpovědět |
  |   | Re: ne mazat, ale vubec radsi nepsat | 14:23:23 26.07.2007 | Prohlídl jsme si jejich stránky a už mám nakoupeno na sambarsportu, to asi byl účel, že jo...fakt si tohle lidi odpusťte. Prostor lezce.cz si drží svoji kvalitu v článcích a vy se s tímhle "nevtíravým" PRkem zabaleným do úsměvného jakoby výkonu jděte vycpat! | janek | odpovědět |
  |   |   | Re: ne mazat, ale vubec radsi nepsat | 16:17:07 26.07.2007 | takže si nakoupil :) jestli to mělo splnit tento účel tak to vyšlo :)))))
v tom obchodě nakupuji (a nejen tam) a trochu je znám a nemám pocit, že toto mají zapotřebí. A jestli ty kluky znají a něco jim dali tak jen dobře. Vím, že podporují dosti takových akcí a nejde jen o lezení. Osobně jsem rád, že jsou obchody co dokážou podpořit i projekty obyčejných lezců. Ale jak to tak chodí, tak jsou lidi co budou remcat i nad super článkem... protože to není o nich :))))) | jarda | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ne mazat, ale vubec radsi nepsat | 17:57:17 26.07.2007 | ted jsi to teda rozseknul;o)) | janek | odpovědět |
no | 12:02:48 26.07.2007 | podle některých reakci to vypadá, že na lezce se můžou psát ty nej nej nej výkony, akce atd. Já myslel, že je to server pro všechny co lezou a nezáleží na výkonech. Ale evidentně se pletu. | jar | odpovědět |
  | Re: no | 12:49:34 27.07.2007 | Jo, jenže tenhle článek není o lezení, ale o tom, že se bude lízt. A navíc se nebude lízt nic, co bych potřeboval vědět předem a sledovat postup..
Takže článek naprosto o ničem. Až se vrátí a napíšou fajn článek s fotkama o tom, jak si zalezli, tak ok, to si rád počtu. Ale tohle je na delete. | Jirka | odpovědět |
  |   | Re: no | 22:02:05 27.07.2007 | Ale to je presne to,co jsem mel na musli (ovocnem,s oriskama,mnam...),doufam,ze po navratu pribyde clanek o prelezech,s fotkama a terba i video... | Olly | odpovědět |
  |   | Re: no | 22:22:05 27.07.2007 | Ale to je presne to,co jsem mel na musli (ovocnem,s oriskama,mnam...),doufam,ze po navratu pribyde clanek o prelezech,s fotkama a terba i video... | Olly | odpovědět |
  | Re: no | 17:31:02 27.07.2007 | Když to bude DOBŘE (tzn. čtivě, vtipně, dramaticky nebo já nevím jak ještě, prostě dobře) napsanej článek o tom, že se někdo chystá na normálku II na pětimetrovou Mechovou věž, kterou má za plotem na chalupě, tak si to třeba spousta lidí přečte s chutí. Ale tohle je jako článek vážně celkem nuda, a pokud jde o tu informaci o chystaném výkonu, tak je to taky asi celkem otrava. Fakt spíš na soukromý web nebo rozeslat hromadně mailem známým, aby věděli, že nemají 2 měsíce telefonovat. | Piškot | odpovědět |
  |   | Re: no | 17:38:04 27.07.2007 | Naprosto souhlasim, jenomze tebe, jako literarne vzdelaneho cloveka, bude tezke uspokojit:) | Mysak | odpovědět |
  |   |   | Re: no | 17:46:08 27.07.2007 | Ale jo, Myšáku, až dopíšeš ještě něco k tomu moc slibnýmu počátečnímu nádechu, co se tu teď objevil, budu určitě spokojenej :)) | P. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: no | 17:57:53 27.07.2007 | Udelam co bude v mych silach. Ale nevim, nevim. Zatim muj, dle meho nazoru, nejlepsi clanek jsi pekne strhal. Dokonce jsi pouzil slova jako: blabol, ci adorace (coz dodneska nevim co znamena, ale urcite to nemela byt pochvala).
Ty nam neco napsat nechces? Urcite by to stalo za to. | Mysak | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: no | 18:21:14 27.07.2007 | To byla ta větrovka? Zjišťuju, že nikdo nic nezapomíná, ani po letech... Tak se těším, že se časem seznámím s autory tohohle projektu, a oni mi můj komentář při nějaké příležitosti taky vyčtou :)
Ale ne Myšáku, větrovka nebyla tvoje nejlepší. Teda aspoň podle mě. (Samozřejmě jsem tehdy neznal pozadí, jinak bych si asi komentáře nechal od cesty.) | P. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: no | 18:34:31 27.07.2007 | Mozna mas pravdu, ja jsem ho nikdy necetl. Kazdopadne to byl clanek pro me nejtezsi. Najit hranici, co jeste napsat a co uz ne.
To by me zajimalo, ktery ti prijde lepsi. Jinak ti ty komentare vubec nevycitam, nebyt tam to "cizi" slovo, tak si je vubec nepomatuju. | Mysak | odpovědět |
300 se dá | 12:07:36 26.07.2007 | Z mé vlastní zkušenosti vím že se 300 cest za dva měsíce vylézt dá vcelku snadno... Nevětší roli hraje počasí a zvolená minimální obtížnost cest... jestli polezou i pětky tak to podle mě nemá hodnotu žádnou... | Dája | odpovědět |
Už jsi něco napsal | 12:48:45 26.07.2007 | Kritiku Karle, už jsi někdy někam napsal víc jak dva řádky? Je to vždy o tom, že neseš vlastní kůži na trh. Tak to někdy zkus a pak se nediv, že tě budou ti "lepší" kritizovat. | Karel II | odpovědět |
  | Re: Už jsi něco napsal | 16:19:55 26.07.2007 | To je mimo téma Karle II, tenhle článek je mátožný PR blábol a nemá tu co dělat! | Karel | odpovědět |
  | Re: Už jsi něco napsal | 16:20:34 26.07.2007 | vždy je jednodušší vše kritizovat než ukázat, vymyslet či udělat něco sám. To bohužel platí ve všem. | jarda | odpovědět |
  |   | Re: Už jsi něco napsal | 12:51:44 27.07.2007 | Na to, aby člověk řekl zda se mu něco líbí nebo nelíbí (=kritika) nemusí sám stejné věci dělat. Nebo ty si nikdy neřekneš o filmu, že to byla blbost? A kolik jsi natočil filmů? | Jirka | odpovědět |
:-) | 16:28:51 26.07.2007 | Co je na tom článku PR? četla jsem to celkem dvakrát a asi to mam posunuté nebo nevím.
Až z komentáře jsem pochopila, že jim někdo něco dal. Kdybych něco dostala, tak bych to zviditelnila ještě víc :-):-). Tak ať vám to leze a kašlete na kritiku, máte příležitost tak ji využijte. | Káča | odpovědět |
  | Re: :-) | 18:01:10 26.07.2007 | PR je to v tom, že tam je odkaz na jejich www milá Káčo. A vzhledem k tomu, že jejich www by google neobjevil ani náhodou, tak se prezentují tady. Zadarmo, před dobrou návštěvností. A jejich www už propaguje ten e-sport. Ještě něčemu nerozumíš? Celá diskuze je o tom, že kdyby všichni psali na lezce takovýhle blitky, tak bychom tady každej strávili 15 min při každým spuštění, než bychom našli něco ke čtení.. | janek | odpovědět |
  | Re: :-) | 18:16:23 26.07.2007 | Nebude mi vadit, naopak, rád si to přečtu, když někdo napíše článek jak vylezl dvě trojky na Hrubici, když to bude vtipný, milý, s fotkama, proč ne. Ale ne nějaká vize, co chci, nezáživná, nudná, napsaná jen kvůli sponzorům. | Karel | odpovědět |
  |   | Re: :-) | 19:10:24 26.07.2007 | Tak si vygoogluj "Sahara na Sahaře" :-) | P. | odpovědět |
  |   |   | Re: :-) | 20:55:50 26.07.2007 | No asi se pletu, ale zadala jsem do google 300 cest a našlo to jejich adresu dokonce mezi prvníma. Tak nevím. No to je jedno, koukám, že je to spíš tím, že jste nepřející, možná si sáhni do svědomí- když by jsi dělal nějakou podobnou akci a nezáleží na hodnotě pro ostatní, ale jen proto, že je to tvůj nápad a někdo ti na to přispěl tak bys také rád někam umístil článek i s odkazem...
Ale já hloupá, ty Karle a tobě podobní vlastně jen lezete samé super věci a píšete jen samé super články a všichni Vás miluji :-( kouká ti ta závist z očí... A přeci není nic jednoduššího než takové články nečíst, povznes se nad to a otevři jiný článek třeba expedice Devold :-) tomu říkam PR. Sem, aby se člověk bál psát jak je to tu samej "profík". Vsadím se Karle, že ty budeš jen klasický teoretik co se tady chvástá jak dělá to a to a rozumí všemu takový pan chytrolín co umí jen rozdávat rady.
Musím říci, že jsi mě pěkně nakrkl, ale jsem osoba mírumilovná a povznáším se na to a přeji ti ať ti to leze tak jak kritizuje :-) Pačko a užívejte krásného letního lezení a pryč od netu - jen se z něj blbne | Káča | odpovědět |
  |   |   |   | Re: :-) | 20:58:46 26.07.2007 | Přiznávám, že článek není úplně tak super, ale na druhou stranu včera vyrazili tak snad hodí nějaké fotky a napíšou co už mají za sebou. Já osobně si to ráda přečtu | Káča | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: :-) | 21:05:59 26.07.2007 | A ještě jednu věc jsem zapoměla napsat. Raději si přečtu o tom, že někdo někoho podpořil, dal mu vybavení, peníze či jakoukoliv pomoc, než koukat na pořád blikající bannery oznamujíci maximální slevy atd. Pro mě je přijatelnější obchodník, který přidá něco na kdejaký blázniví nápad, než když mu tu celý rok bliká banner . A co tak je první článek není nej, ale věřím jim, že se polepší a ať tam klidně šoupnou logo. | Káča | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: :-) | 21:23:02 26.07.2007 | to jsou kurňa kecy...do háje s imodžovejma outdůůůristama, do háje s předraženejma ksindlama, který ti stejně to ryzí jádro kamarádství na laně nikdy nedají, do háje se sentimentem a vůbec vemte svou holku a běžte s ní do háje, je totiž pěknej večer. Howgh...a hlavně, ten článej je slátanina vo ničem a nic na tom nezmění žádnej komentář. | karby | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: :-) | 08:23:54 27.07.2007 | Káčo, musíš uznat, že to není článek a je naprosto o ničem. Někdo má 2 měsíce prázdnin a jede lézt, a 300 cest je jakýsi odhad, kolik by toho mohli vylézt. Nevidím v tom žádný nápad, nevidím v tom naprosto nic, jen odkaz na sponzora.
Naopak tebou odsuzovaná akce Devold nějaký nápad a nějaký účel měla, takže článek sem opravdu patřil. Ať kladný nebo ne, prostě to sem patřilo.
A ještě poznámka - bohužel takovou slátaninu přečíst musím, abych se dověděl, o čem je. Tak neříkej nic o tom, že to nemám číst, to je proti logice. Podobně jako tu časté výkřiky "nelez to, když na to nemáš" - taky dopředu nemůžu vědět, co mě čeká a jestli na to nemám ...
Je mi smutno z takových blábolů :-( | Petr | odpovědět |
  |   |   |   | Re: :-) | 09:42:36 27.07.2007 | Kačenko ty jsi trochu tupější děvče. Jak můžeš usuzovat, že my, co zastáváme názor, že tenhle článek je prostě trapnej, jsme nějací zakomplexovaní jedinci, kterým někde něco někdo neotisknul nebo co? Fakt se prober. Taky lezu jenom v "lidským" stupni SEDM (jak UIAA, tak na písku) a stačí mi to k radosti a rád o tom napíšu článek (a propos: bude, právě o Skalním mužovi ve Skaláku - a bude o super výkonech bez sponzorů). Tyhle trotlíci si ale můžou svejch 300/60 se sponzorem strčit za klobouk a neotravovat. Aź napíšou článek ze zájezdu, s fotkama a tak, tak je nikdo kritizovat nebude (teda pokud to bude mít lepší stylistickou úroveň než to hovínko, kvůli kterýmu se tady všichni virtuálně přeme;o)) | janek | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: :-) | 09:56:20 27.07.2007 | Super! Doufám že článek bude i s fotkama ze závěrečného klání ;-) | Sp. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: :-) | 13:24:45 27.07.2007 | Zdar, no to si piš, půjde hlavně o ně. Ale Běhy asi bude nasranej, až se uvidí na takhle populárním veřejným prostoru, jak si tahá froté ručník ze žaludku;o)) | janek | odpovědět |
Kapánek bída... | 22:45:26 26.07.2007 | ...text je nic neříkající natolik, až to vlastně není ani text. Kdyby tu bylo něco navíc (humor, osobitost apod.) velmi rád si to přečtu, ale takhle sotva. Alespoň nějakou fotku, jak se drsňáci se sponzorem složili na dvojku frenda a významně jej po vzoru horských vůdců ukládají do báglu by udělat mohli!
Jinak mne taky docela štve, že stejný blábol je na všech ostatních serverech. | Ondřej | odpovědět |
Účel světí prostředky | 14:14:28 27.07.2007 | ...z pěkně nekvalitního hovna možná slušný bič, v souvislosti s množstvím získaného matroše :-). | Venca | odpovědět |
Skalní město u Stříbrné | 12:02:01 29.07.2007 | Nová skalní oblast v Západních čechách u Stříbrné. Podrobnější informace naleznou zájemci na www.sasatoma.borec.cz | sasa.toman | odpovědět |
Výborná reakce | 09:05:57 31.07.2007 | http://www.ho ryinfo.cz/vi ew.php?cisloclank u=2007070014&naz evclanku=sest-cest-za-den
bez mezer! | | odpovědět |
  | Re: Výborná reakce: 6 cest za den! | 10:46:51 31.07.2007 | ... inspirováni široce mediálně propagovanou akcí "300 cest za 60 dní" což vychází na pět cest denně, se rozhodli vypnout k ještě vyššímu výkonu...
Mediální podpora, alpský styl... Škoda jen, že po návratu neuspořádali tiskovou konferenci.
Výborné jsou i komentáře, zvlášť ten tenisův a Dagův na konci :-) Hoši děkujeme. | Tomáš F. | odpovědět |
  |   | Re: Výborná reakce: 6 cest za den! | 12:09:31 31.07.2007 | Zdá se ovšem podle komentářů, že tato akce zdaleka není tak čistá, jak se tváří! | | odpovědět |
|