Finálová cesta vedla stejném profilu jako minulý rok. Spodek vedl po meších, ale pozitivních chytech a bych dost na sílu - natejkalo.
Asi ve dvou třetinách natahovací boulder do oblého volantu a tam výměna a pak po malých chytech. To už lezl jen Mráza.
Tomáš Mrázek tečoval topový chyt (top bylo cvaknutí expr.) a stává se vítězem MČR, za ním Kuba Hlaváček a na třetím místě Martin Stráník.
Martin Stráník asi doplatil na to, že lezl před finálem závod na rychlost.
Rychlost ženy:
L. Hrozová, E. Karešová, D. Kotrbová, L. Raifová.
Muži:
L. Hroza, M.Šifra, M. Stráník, J.Švácha.
Dívky postupující do finále obtížnost:
N. Kudrová, S. Rajfová, S. Hnízdilová, K. Ondrová, E. Karešová, D. Dupalová, D. Sandová, D. Kotrbová, L.Hrozová a J.Mázlová.
Pěkná vyrovnaná cesta, která vedla v tom samém profilu co semifinále mužů. Cesta byla po menších pozitivních lištách s klíčem v převise, přebrání velkého oblého volantu. Odtud již vytrvalostní závěr. Žádná z dívek nedolezla do topu.
Do finále postupují:
T. Mrázek, M. Straník, K. Hlaváček, J. Petečel, P. Resch, M. Šifra, A. Rozsypal, P. Havrda.
Semifinálová cesta mužů měla klasifikaci dle stavitelů asi kolem 8a.
V cestě byla dvě boulderová místa. První vyřadilo asi polovinu závodníků a bylo v půlce cesty, v traverzu doleva, v relativně málo převislé pasáži, byl to silově technický krok za menší oblé chyty.
Druhé místo bylo pak v převisu, zde se rozhodovalo o postupu, top se podařil jedině Tomášovi Mrázkovi.
JJ... Děkujeme závodníkům i divákům za výborné výkony a atmosféru. Team lezeckého centra.
Mistrovství České Republiky v lezení se blíží, takže posilujte, připravujte se, lezte, jezte a tak dále a tak dále. A pokud nechcete závodit. Tak se přijďte aspoň podívat a podpořit lezce.
Na stěnu Smíchoff 1.12.-2.12 2007, kde proběhne boj o titul mistra a (mistryně)České Republiky a to v závodech lezení na rychlost a v lezení na obtížnost.
Krom výtečného zážitku z pozorování těch nejlepších borců a borkyň pro vás připravíme i dostatek provozních kapalin a ostatních dobrot.
P.S.:a co by jste určitě měli vědět je samozřejmě časový harmonogram celé akce
Sobota
8:30 - Začátek prezentace závodníků
9:30 - Uzavření izolace mužů a žen
10:00 - Start kvalifikace mužů a žen Obtížnost
15.00 – Start kvalifikace Rychlost
Neděle
9:00 - Uzavření izolace mužů Obtížnost
9:30 - Start semifinále mužů Obtížnost
14:00 - Start finále žen Obtížnost
15:00 – Start semifinále ,finále Rychlost
17:30 - Start finále mužů Obtížnost
19:00 - Vyhlášení výsledků MČR a celkové výsledky ČP 2007
nichts to je, ale v sobotu je to zadačo, tak jim tam pujdu osoupat podlahu a tekutiny si vezmu svý a dobroty taky. Jo byznys je byznes. Fakt off smichof.
I počemu vy mě tože neskazali? u menja mnogo rublej, ja mogol tože zaplatiť... U vas chorošaja cenzura i totalita, ja eto ljublju! Moj krasivyj- kak vy skazajetě- gezicht mogol vyseť v nadživotnoj mocnosti v celom sportovisku. I vsjudě majo krasivoe oslovenie...
Mně eto nenraviťsja...Kol´ko ja dolžen zaplatit, aby vy vsjo premalovali i prepisali????
No, to fakt sedí... se směju:) chtěl jsem se vyfakovat, ale než k tomu došlo, už jsem byl vyfakovanej...A to fakujícím profíkem způsobem mě fascinujícím. A to jsem nesměle nadhodil téma k možnému zlepšení služeb.
Rada pro ostatní: Drž hubu a krok, nic se ti nestane...
az budes zkusena zavodnice budes vedet ze na zavodech je nejkrasnejsi izolace casem dlouha, avsak rozmery mala a neutulna, studena a smradlava se zakazem vstupu rodinym prislusnikum, psum a starcum
Tak ještě k tomu co psala Nelly...bych rád aby organizátor doplnil info k rychlosti. Jelikož už jsem ten jeden z mála co poleze jen rychlost, bylo by dobrý víc než jen začátek v 15:00. Třeba do kdy se presentovat, do kdy být v izolaci, jestli nějaká bude a to by snad i stačilo, díky moc.
kdyz se ti to zda dobry tak tam chod..a na nazor ostatnich kasli..a do slipacu si davej klidne bramboru kdyz se ti to zda pohodlny..proste co si myslej vostatni ti muze bejt uplne jedno..hlavne ze ses v poho...
Jasně:-) Já už jsem sice doma v Praze, ale hezky to ilustruje jak jsou někteří zdejší, skoro bych řekl, rádoby lezci rozmazlení... a to je s tímhle termínem šetřím... No jo, zlatý impík v Havu:-)
do finále snad postupovalo 8 holek a ne 1O, jak je teď psáno. nejdřív dvě, co postoupi ani nenapíšou a pak zase je tam napíšou všechny. je to mčr a takovej bordel ve výsledcích. Dejte si s tím psaním trochu práce. :-)
Díky všem za povedenou akci. I ve stavitelsky náročných profilech (kolmice) se cesty povedly. Organizace šlapala (no to losování kvalifikace...), rychlost byla z mého pohledu nuda, ale asi to někoho baví. Možná bych přece jenom měl malou poznámku na téma stavění finálové cesty. Asi se všichni shodneme na tom, že nemá cenu stavět cestu Tomáši Mrázkovi. Říkal, že by to mohlo být klidně i finále SP. Tak hold to v pohodě vyleze jako semifinále a na ostatní stačí míň přísný metr. Možná se potom nestane, že čtyři lidi spadnou na třech chytech. Faktem ale je, že situaci nechtěně znepřehlednil Martin Stráník tím, že se zrubal na rychlosti. Mimochodem tam dal traťový rekord na pravé cestě, škoda, že mu levá nesedla a proto v ní rval chyty, aby to bylo něčím zajímavé.
Ještě jednou dík a příští rok na viděnou na Smíchově.
Nemohu s tebou souhlasit ohledne rychlosti.Videl jsem to poprve a doslova me to nadchlo.Slovo nuda je skoro urazka tech co to absolvovali.Zavod to je jako kazdy jiny a kdo na to ma tak to dela a asi v budoucnu jich bude vic.Dobry lezec umi rycle a i obtizne.Je to videt i na M.Stranikovi.Je obdivuhodne, ze se dokazal dostat na bednu v odouch disciplinach.Mel jsi to taky zkusit , zda na to mas.
nejde o to,na to mit nebo ne. je to proste divna disciplina. to uz lezci muzou delat i shbyby na rychlost nebo na mnozstvi nebo skoky (uz se deje), aby to bylo nejak divacky zajimavy, ale proste to s lezenim bude mit min spolecneho.
V rychlosti skončej většinou ti co jim nejde obtížnost. Taky jsem si to teď po čase zkusil a na nějakej čas mám dost. Určitě bych mohl na rychlost potrénovat a bejt tak Liborovi rovnoceným soupeřem, tak jak to dokázal Martin bez tréninku, ale není to disciplína kterou bych chtěl trénovat.
Toť můj názor.
Asi nemas pravdu.Protoze na druhem miste skoncil Martin Sifra, ktery byl, jak jsem koukal chytre v rychlosti odkaucovanej.A to k teto discipline take patri.A tenhle mladicek, taky zalezl dobre v obtiznosti.A zlepsuje se od jednoho zavodu k druhemu.Ony ty dve discipliny asi k sobe jdou.Jen je to potreba dobre sladit.Martin Stranik nebyl po rychlosti ani utahany .Jen se asi rozehral na provozni teplotu.A kolik z vas by dalo za to nevim co jen aby jste dolezli v obtiznosti tam kam on.Tak se uklidnete.Zavody byly zajimave a mely spad.
No to bych řekl, že byl po rychlosti utahaný. Ty jsi s ním mluvil? Chlapi a holky, prosím nemalujte si to tak, že jako kdo v obtížnosti postoupí do semifinále SP, ten je u nás porazitelný. Ten rozdíl je prostě propastný. Stačí se vrátit k semifinálové cestě, kde ještě zalezl Martin právě ten rozdíl třídy, zatímco zbytek zase popadal na jednom (prvním) opravdu těžkém místě. Tím nechci snížit profesorský výkon Kuby Hlaváčka ve finále, kdy právě využil onoho historického okamžiku, kde se ještě dalo sáhnout na MČR na stříbro. Příště už to zase možná nepůjde.
A ještě jeden příklad toho propastného rozdílu. Brácha přestal mít zájem o závody SP právě v okamžiku, kdy se ta propast prohloubila. V dobách Kamzíka, Havlíka nebo Ciencaly (snad mu moc neprzním jméno) se dal ještě nějaký výsledek ve světě zalézt, to ještě Zdenda postoupil do semifinále, ale o pár let později, kdy ho na MČR porazil z našich jenom Mrazík, končil v SP kolem padesátého místa. Zdenda mi to určitě promine, protože je jako já realista a umí se pravdě podívat do očí. Přestaňme snít, ten sport je dneska ve světě opravdu hodně jinde. O to lépe, že máme dva závodníky dospělé a jednoho mladého, který to světové dění spoluvytváří. Obdivuju Mrázu, že to vydrží tak dlouho - je to jeho OSMÝ titul v republice.
Tak to jenom jako návrat na zem.
Tak napiš, s čím nesouhlasíš. Za sebe musím říct, že pro mě je hodně zajímavé slyšet názory té špičky. Napsat je tu samozřejmě nemůžu, tak jenom vycházím z toho, co jsem zažil. V roce 1994 se na MČR v Ruzyni sešla poměrně slušná úroveň lezců ze zahraničí. Kromě tady působících lezců z bývalé SSSR i bratři Bindhammerové. Tehdy byl mistr republiky celkově v závodu na pátém místě, ve finále byli pouze dva Češi. Já jsem prostě jenom strašně rád, že tu špičku máme a chtěl bych, aby si toho vážili i ostatní a uvědomili si onen propastný rozdíl, který je ve výkonosti a samozřejmě i v přístupu k tréninku a lezení samotnému. Ono to není jen tak se vyšvihnout dopředu a já mám trochu strach, že služebně mladší generace si to ne vždy úplně uvědomuje. Taky mě zaráží, že do finále postupujou pořád ti samí pardi, jako před lety a že tam postoupím já, jakožto absolutní nespecialista na tuhle disciplínu. Něco nedobrého je v našem sportu, když ti "důchodci" pořád umí porážet nadějné kluky. Pro mě byl nejhezčím objevem finále Martin Šifra, určitě taky ztahanej z rychlosti. Hůrá, mladej kluk, nová tvář.
No nic, pojďme trénovat, někdo do zbrusu nových boulder center, někdo se pověsit na ty tři chyty v "předsíni". Když ti v "předsíni" budou hodně na těch třech chytech viset, možná se s těmi specialisty sejdou příští rok zase ve finále. Co ty na to Álo...
No, Jirousi, co jsi napsal je pěkná blbost! Jestliže podle tebe lezou rychlost jen ti, co nemají šanci být dobří v obtížnosti nebo boulderingu, tak nechápu, jak je pak možné, že Lucka Hrozová vyhrála MČR v boulderingu a v obtížnosti na MČR byla 3. To, že vyhrála i rychlost jen ukazuje její všestrannost a ne neschopnost v jiných disciplínách.
A co se týče Libora, tak ten vůbec závodit neměl, protože byl nemocný, a taky to bylo ne něm vidět.
Pokud chce někdo srovnávat časy Martina a Libora, stačí, když se podívá na výsledky letošního MS v rychlosti, kde v kvalifikaci měl Libor čas 26,25 a postupoval z 8. místa a Martin Stránik 37,95, což mu stačilo na 37. místo.
Pokud ty se chceš srovnávat s Liborem, tak jeď na SP nebo MS a pak můžeš kritizovat, ale takhle jen urážíš víc lidí, včetně Elišky Karešové a Martina Šifru. Ti také neumějí lézt obtížnost? Podle tebe asi ne, ale proč byl Martin ve finále 6.??? Ty musíš být asi hodně naštvanej, že ses do finále nedostal, jinak si neumím vysvětlit ty tvý kecy. Příště až budeš něco psát, tak u toho i trochu mysli.
No Lucka se ted hodne zlepsila, to je pravda, ale zobecnovat z toho, ze lze byt vsestrany, je nesmysl. V rychlosti soutezilo vcera 5 zen, z toho dve to lezly poprve nebo podruhe v zivote a spis jen proto, ze tam teda byly ...
V obtiznosti zavodilo zen 10, a na MCR v Bouldrech nezavodila Silva ... z tak male ucasti vyvozovat, ze je nekdo vsestranny ...
Je skoda, ze aspon v obtiznosti nesoutezi vice lidi, pak by ty vysledky byly asi hodnotnejsi. Nebo prinejmensim nenapadnutelne takovymi rypaly ;-)
No, to máš sice pravdu, že Helena také nelezla, ale kdoví, jestli by MČR v bouldru vyhrála právě ona, kdyby závodila. Vždyť na závodech v Teplicích byla třetí a v kvalifikaci dokonce šestá. A to byl závod také bez účasti Silvy. Třeba by MČR Helena opravdu vyhrála, kdyby tam byla, ale také by se klidně mohlo stát, že by se ani do finále nedostala.
Je také možné, že by vyhrála i MČR v obtížnosti, ale když ani tam nezávodila, tak nemá smysl víc o tom plkat, co by bylo, kdyby...:-)
Netvrdim že rychlost lezou jen ti co nemají šanci být dobří v obtížnosti nebo boulderingu, šanci maj všichni. Podle mě mají tito lezci jen větší tendenci uchylovat se k rychlosti a aspoň tak se prosadit.
Libor je borec a je to světová špička ale na MČR nebyl nedostižnej a to jsem i v příspěvku psal.
Martina s Liborem jsem srovnával na tomto závodu a nebyl tam velký rozdíl časů. To že byl Libor nemocnej je jen jeho věc, stějně jako wervolfovo utržený poutko v prstu.
Jestli jsem někoho urazil tak ať se ozve.
A naštvanej ani rozlobenej nejsem, na rychlost jsem šel ze srandy a výše jsem napsal svůj názor tak jako ty svůj.
Jasně, máš pravdu, je to jeho věc, že startoval nemocnej a taky s tím asi musel počítat, že nepodá svůj standardní výkon. Co mě ale zaráží, je spíš to, že když Liborovi závod moc nevyjde, tak je hned s někým srovnáván. Ale o tom, že Martin skončil na MS v rychlosti 37., tedy za Liborem téměř o 30 míst, samozřejmě nikdo nenapsal ani slovo. Ale kdyby byl za Liborem těsně, tak to by se určitě nějaký dobrák našel, co by o tom rád napsal.:D
V rychlosti skončej většinou ti co jim nejde obtížnost. Taky jsem si to teď po čase zkusil a na nějakej čas mám dost. Určitě bych mohl na rychlost potrénovat a bejt tak Liborovi rovnoceným soupeřem, tak jak to dokázal Martin bez tréninku, ale není to disciplína kterou bych chtěl trénovat.
Toť můj názor.
Třeba Příba nefetuje tak kvalitně jako dřív a naopak dostává rozum. Asi není tajemstvím, jak moc finalisti trénujou a jak často lezou. Někdo na laně od léta nelez, někdo občas na písku, někdo se stěnám vyhejbá jak čert kříži. Stačí si trochu zabouldrovat a finále je doma. Je pak jasný, kde se bere ta propast mezi mrázou, adamem, martinem a těmi ostatními. Není problém se mrknout,jak se leze venku a pak je zbytečný nad něčím mudrovat. Není málo holek, co maj vylezený 8c. A copak lezou naše finalistky a finalisti? Bez práce nejsou koláče ale jenom koláčky...
Tak třeba já si každej rok nějaký to 8b prásknu a na 8c doufám budu mít příští rok více času. Letos jsem se snažila o co nejlepší výsledek v sérii SP a myslím, že to nebylo tak špatný (5.místo SP 2007 v bouldrech).
Já bych na Příbu vsadil, je to všestranný talent. To se v rychlolezení jasně ukázalo. Na poprvé byl famózní. Sice mi na těch dvou cestách prolez boty, neudělá 10 shybů na jedný ruce, ale zato je lišák mazanej. Jestli bude trochu trénovat, tak na něj příští rok vsázim. A klidně i na jeho účast ve finále .. :)
neboj nic, v pristim roce Jirous nejen, že bude ve finale na svetaku v rychlosti, ale take zarucene na bouldrech bude ve finale nebo snad i na bedne. ma teorie vychazi z toho že na lonskem mejcupu skončil Jirous na uzasnem 2.miste a Martin na 4.
Jen nevim proc na mistrovstvi sveta byl Jirous 87. a Martin se stal vicemistrem. tu mi ta ma teorie nejak pokulhava, no mozna Jirous nemel zrovna formu, nebo, ze by to bylo tim, ze ve svete se stavi uplne jine cesty nez u nas? kazdopadne, jestli Jirous Martina porazi i na letosnim mejcupu, tak se mozna dockame v pristim roce dalsiho noveho vicemistra nebo ze by mistra sveta?
Libor nemusel jit vubec naplno, taky nesel, kdyz sel prave s Martinem tak mel oba casy tesne nad 13 a i tak si jistil jen vitezstvi.Vim to z prvni ruky;)
člověk vypustí maximálně konec když už si to jistí...ostatní musí jít naplno..to je prostě fakt, takže tak půl vteřiny až vteřinu by to snad dát mohlo, nic víc...doufam,zrovna na tomhle závodu byl Libor zase přelezitenej, škoda snad příště se všemi prsty...:-)
Už aby to bylo, ale jména na prvních pěti místech se od loňska nezměnila. A kdyby se Martin nehoupal na rychlosti, možná by bylo i na chlup stejný pořadí jako vloni. Takhle si to Martin s Kubou prohodili. Takže vlastně nuda i v obtížnosti...
Kromě Mrázy, který byl naprosto skvělej a jedinečnej, celé MČR byla skutečně dost velká nuda. Ještě, že tam Mráza byl, jinak by nemělo smysl tam chodit. Pozorovat několik let stejné "důchodce" v podstatě s jejich stejnými výsledky = jedná velká nuda. Dokonce mnohem větší, než byla rychlost. Co se týče finálovky, já jakožto obyčejnej divák, jsem byl moc rád, že cesta byla dělaná pro Mrázu, protože chci vidět našeho borce v plné parádě. Kdyby byla cesta mnohem lehčí a ostatní kluci by dolezli třeba 2 metry pod top, nebyl by tak moc vidět rozdíl mezi Mrázou a ostatníma. A jestli si někdo z těch "důchodců" chce víc zalízt, tak nemusí na MČR vůbec závodit, na to mu stačí český pohár, kde Mráza nejezdí a cesty jsou tam určitě lehčí.
Já a mí kámoši jsme příšli kvůli Mrázovi, a ne kvůli partě "důchodců", co by chtěli mít na MČR lehčí cesty. Kvůli Mrázovi platíme vstupné a rádi, ale ne kvůli nejaké partě "důchodců". Tak doufám, že v příštím roce stavěči moc nevyměknou a Mráza opět bude moct ukázat v tvrdých cestách svou vyjímečnost. :-D
cos to tady, predsedo mrazova fanklubu, vyplodil? kdyz se divam na rocniky narozeni zucastnenych, tak sou to vesmes vsechno mladi pardalove, az na par vyjimek (nemluve o juniorech). a pokud jim to leze, tak co sejde na veku? vsichni zustali za mrazou o velkej kus, vek nevek.
No, abys to pochopil, o čem je řeč, tak si musíš přečíst všechny příspěvky, co zde psal Petr Resch. Byla to pouze reakce k těm jeho článkům, kde píše, že je něco nedobrého v našem sportu, když pořád ti samí "důchodci" na závodech poráží nadějné kluky. A v jiném článku zase píše o tom, že cesty měly být mnohem lehčí, to aby si všichni mohli víc zalízt.
Tak jsem prostě napsal svůj názor, nic víc.
Jo, a na Mrázu nechodím jak do ZOO, ale je to asi tak, že určitě dám přednost například vystoupení L.Pavarottiho, před kdákavým hlasem mé sousedky. Mimochodem důchodkyně, ale to už opravdová:-)
Rychlost byla opravdu kromě souboje o zlato nuda. Pořád dokola ta samá lehká cesta, která se zejm. v případě žen lezla nudně pomalu. Je to slepá ulička, a kdo to nevidí jsou jen zaslepení rychlostníci, kteří si nechtějí přiznat pravdu, avšak zájem a úrověň startujících jasně mluví o nezájmu. Nemluvě o tom, že i diváci se radši tratili k baru.
Já s tebou moc nesouhlasím. Říkáš lehká cesta, kterou lezly holky pomalu. Neodporuje si to? Rychlost je disciplína, která v ČR v podstatě teprve začíná a záleží pouze na lidech, jak tomu bude v budoucnu. Každopádně SP v rychlosti je jiná podívaná a to je taky cíl do budoucna.
ooo jak je tento narod maly...prijde na zavody, vidi co este nevidel a vsetko vi. tyhle zavody se absolutne nedaji srovnavat se zavody, ktere se konaji ve svete(snad mozna jen v cestach na obtiznost, a to jen a pouze sektor, kde je ta ktera cesta), tim nechci kritizovat smichov, protoze se jen ujal toho co bylo potreba udelat, ale ne proto, ze by to chtel udelat... zavody by nemely byt je o postaveni cest a dovezeni lavicek... bohuzel na svazu vubec tady v tom prdánkove chybi nekdo kdo by to pochcopil. emigrace! mier vsetkym.
hehe,ty ses teda partak do nepohody. hovno udelat, trochu si zamrmlat a vypadnout za lepsim. dneska uz ale nikam emigrovat nemusis, staci se prestehovat, ty truhlo.
mě teda rychlost nadchla tak, že jsem trošku popřemýšlel. Rychlost je hold zvláštní disciplína, která se trénuje jinak. Neleze ji zatím moc lidí a není se čemu divit, když chce nekdo lézt dobře na skalách,není důvod rychlost trénovat. Měli bychom jí podpořit, jako další dosciplínu. Vždyť je to sport jako každý jiný...
Ahoj, něco málo fotek a to pouze ze semi-muži je zde: http://www.nolimits.estranky.cz/, omlouvám se, příště jich bude víc. Járda Petečel, Járda Petečel...JE NEJLEPŠÍ.
Ahoj, něco málo fotek a to pouze ze semi-muži je zde: http://www.nolimits.estranky.cz/, omlouvám se, příště jich bude víc. Járda Petečel, Járda Petečel...JE NEJLEPŠÍ.
... a fotky bych udělal lepší, kdybych ani nesundal krytku oběktivu a místo filmu tam šoupnul toaleťák. Když ještě necháš foťák namočit 2h v zákysu, to jsou pak fotečky. Máš se ještě co učit...:)
Jenom fotky egypťana kabaha ujdou...
Můžeš být na sebe hrdý, jistě Tě to stálo hodně úsilí, abys mohl toto konstatovat. Přesti Ti nedám :-D. Rád bych si dovolil také jedno konstatování..."sem takové věci nepatří".
Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.
17:14:21 03.12.2007
Strhaní brutálně nerozumně nadření gladiátoří na oltáři toužící po potlesku a poklepání po rameni. Za co vlastně? Nikdy bych se s nimi neměřil, protože zbaběle brutálně trénují. Postav se pod stěnu bez tý kreténský přetížený přípravy! A teď ukaž, co v tobě vlastně je pikolíku. Nebuď robot, buď normální jako já. Závod je jinak vyhraný již dávno dopředu ve smradu tělocvičny, kde nikdy nebudu (já budu na horách a skalách). Pak je otázka, k čemu to komu je? Alespoň, že ta reklama na předražené výrobky pro pomýlené tůristy funguje. Je to sice klamavá reklama, ale budiž, cepři na to maj.
PS: Koupím umělé chyty a magensium.
Moudrák
Re: Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.
17:51:21 03.12.2007
Bláznova moudrost... to už někdy někdo napsal. Myslím, že jsem to nedočet,ale tohle za přečtení stojí. Škoda, že se poeta a milovník přírody víc nerozepsal... :)
Re: Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.
18:14:17 03.12.2007
Výkony těch závodníků jsou úžasný a pro mne absolutně nedostižný. Ale vedlo mne to k hlasitému zamyšlení. Asi bylo lepší si to nechat pro sebe. Sorry.
Moudrák
Kubo díky, škoda jen, že ji už není nikdo schopen někde zveřejnit. Snad více k ránu se již vše napraví a já si budu moci počísti v kompletních výlsedkách.
Volání po informacích se zdá zbytečné.Poslední divák odešel a pořadatelé to mají "za sebou". Výsledky a ostatní už je za darmo a tak to podle toho vypadá. Škoda, že ani LEZEC.cz není lepší.
Ahojte, vcera a dneska jsem mel fofr a tak jsem nestihl ty vysledky na svazu zverejnit. Rychlost musim jeste upravit z pavouka na souhrnku. takze se tam co nejdriv objevi. Pokud se vse podari tak uz zitra.:)
zatim dobrou
Výsledky co jsem si stáhl na Hudyoffě jsou minimálně u mě špatně!!!! Mám být desátý.
9. Zozulák Jan 56,00 54,00
9. Přibil Jiří 76,00- 52,00-
U MČR by se asi stávat nemělo...
Ahoj Jirousi,
nejedna se o chybu informacni ale tiskovou :-).
Kdyby ses pozorne podival, vysledek v pravem sloupci je spravne a v levem si nekdo nevsiml dvou devitek pod sebou. Prijmi omluvu a ver, ze se nam takovato chyba stane maximalne jednou za deset let.
Ahoj Jirousi. tak jak psal tomas. Jedna se pouze o chybu v zobrazeni. V soucasne dobe probiha vyvoj nove aplikace, ktera bude spolecna pro vsechny typy zavody od obtiznosti, pres bouldering az po rychlost. Jak u mladeze, tak u dospelych.
Tato aplikace se testovala rovnez v praze a paralelne se delaly vysledky v excelu. Proto i ty zameny mezi mekkym a tvrdym i ve tvem jmene. Ty sestavy se stale ladi a upravuji, takze diky za nahlaseni, opravdu jsme si toho na miste primo nevsmli a doma jeste nekontrolovali. takze opravime a na svaz zverejnime jiz v poradku:).
Ahoj Jirousi,
nejedna se o chybu informacni ale tiskovou :-).
Kdyby ses pozorne podival, vysledek v pravem sloupci je spravne a v levem si nekdo nevsiml dvou devitek pod sebou. Prijmi omluvu a ver, ze se nam takovato chyba stane maximalne jednou za deset let.
skoda, honzo, ze kdyz uz neumis psat, ze neumis ani cist. Pak se taky stane, ze o par prispevku vyse pise kuba, ze jiz vysledky na patricna mista odeslal. Vzhledem k tobe ale NA DARMO :-)
popravde, ostuda velika!:-)
fotky by se mely objevit predevsim na domovskych strankach smich-offa, mista tam je dost...
prozradi mi kuba ci tomas proc tomu tak neni ani po takrka tydnu? nemelo by byt na tech staronovych strankach neco navic???
Aby to jeste nekoho zajimalo ;) Letos jsem se rozhodl ze nebudu natacet ani fotit, jelikoz to za me udela spousta jinych, a ono houbelec. Neztracejte cas s DVD a dejte to na net.