♥Česká skalní repre v Zillertalu ♥ | Video |
Aktualizace Sedmihorskopražské fotovideoduo Kletterkiddies přináší za podpory ČHS video ze soustředění české skalní reprezentace v Zillertalu v létě 2010. V hlavních rolích: Lenka Filipová s Honzou Nedvědem a další..:)
Po dlouhé odmlce se opět ozývá Tj Sedmihorskopražské duo aka Mr.Mysterion & Wj Šwihák supported by tvoje bába & Mrs. Zrzavice production! Vo dlouhejch zimních večerech konečně přišel čas na odložený projekty z našich šuplíků a tak se k vám exkluzivně dostávají nová závažná fakta i zářivý a horký bulvární pecky ze světa českejch lezeckejch celebrit! Pohodlně se usaďte a vychutnejte si čistotu a přesnost domácího střihu, oblíbených písní a hromady klišé! ♥Homevideo♥ aus Zillertal coming právě teď do vašich monitorů...
Z lezeckých výkonů asi nejvíce stojí za povšimnutí flash boulderu Incubator 8b fb od Adama, či nový boulder za 8a+, který během půl hodinky stačil Adam vylézt. Trochu se všem z repre omlouváme: vzhledem k nedostatku času a nutnosti pořízení fotek, jsme bohužel nestihli většinu dalších zajímavých přelezů zachytit na kameru a proto aspoň připomínáme pěkné výkony: Lucka Hrozová a Edita Vopatová si obě připsaly do deníčku cestu Scientist 8a, Ondřej Nevělík nacvičil a následně také Adamovi vyradil na flash Incubator 8b fb. Nesmíme také zapomenout na Tomáše Mrázka, který hned první den vylezl vyhlášenou cestu Dolby Surround 9a. Ve videu ho můžete vidět při nácviku dalšího 9a s názvem Hades...Olin Klapal, Petr Šindel, Jirka Romanovský a Juráš Šefl si všichni zaškrtávají jednu z krásných linijí na Bergstacione, Caramelo za 8b. Naše juniorská partička v čele se Zdeňkem Ustohalem a Karolínkou Nevělíkovou se nenechávala také zahanbit a zkoušeli prásky až do 8b.
Czech climb ♥Homevideo♥ aus Ziller-thriller-tal 2010! (with Adam Ondra and Tomáš Mrázek)
Jako bonbónek přikládáme také další video z naší produkce:) Záznam ze street-boulderových závodů v centru Prahy na podzim 2009 pod taktovkou klůků z Ho Vada! V hlavních rolích pejsek, kočička a slečna s paraplíčkem:)
Vada Street Boulder Contest 2009
Zdroje:
kletterkiddies.wz.cz
Kletterkiddies [úpravy] | 08:13 25.01.2011 |
hmmm | 08:20:32 25.01.2011 | Hrozova vyzera i v plavkach dobre... | | odpovědět |
  | Re: hmmm | 10:26:44 25.01.2011 | Miss repre zcela jednoznačně | | odpovědět |
  |   | Re: hmmm | 11:05:23 25.01.2011 | to je jasne. chodi s nekym? :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: hmmm | 13:49:07 25.01.2011 | ve ktery je to minute? At to clovek nemusi projizdet cely :) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: hmmm | 15:21:28 25.01.2011 | 12:40 | le | odpovědět |
  |   |   |   | Re: hmmm | 15:27:13 25.01.2011 | som to pochopil ze sa pytas ve ktery minute s nekym chodi :) | | odpovědět |
  | Re: hmmm | 15:17:20 25.01.2011 | vopatka de taky | | odpovědět |
  | Re: hmmm | 19:15:07 27.01.2011 | NEPODIVAT SE ANI NA VIDEO... TO UZ PREHANITE NE. SICE NEBYLO NEJSLUSNEJSI,ALE NEBUDTE PICACI,trochu rozumu boha... | | odpovědět |
Dobre video | 08:41:16 25.01.2011 | Skvělé video :) zajímala by mě první písnička z videa - jak se jmenuje kapelka? ví někdo? | Kudrnatej | odpovědět |
  | Re: Dobre video | 09:54:06 25.01.2011 | Stara vec, skladba LOSER od kapely Beck... | m. | odpovědět |
  |   | Re: Dobre video | 09:54:47 25.01.2011 | Aha, se mi to nejak neobnovovalo, tak to tu mas hned nekolikrat... :-) | m. | odpovědět |
  |   | Re: Dobre video | 14:59:59 25.01.2011 | nikoliv, jedná se o kapelu : http://www.youtube.com/watch?v=OYklpJwckKc&feature=related | | odpovědět |
  |   |   | Re: Dobre video | 15:14:00 25.01.2011 | tywe :))) tralaláci s podkresem od Becka je fakt nářez, toto je jen sajrajt z alp :) | | odpovědět |
Pěkný | 09:06:36 25.01.2011 | Dobře vy, super video.
To kudrnatej : Back - Loser | R. | odpovědět |
  | Re: Pěkný | 09:08:17 25.01.2011 | Beck | R. | odpovědět |
dobre | 10:12:37 25.01.2011 | dobry a vtipny video! | j | odpovědět |
dotaz | 13:11:34 25.01.2011 | ahoj,neda se to video někde ztáhnout,díky, Miroslav | lezeni fanda | odpovědět |
  | Re: dotaz | 13:52:52 25.01.2011 | Jasný, akorát by ses ale musel přihlásit na Vimeo...Vpravo dole vedle videa je odkaz na download... | *Kletterkiddies* | odpovědět |
  |   | Re: dotaz | 06:34:40 26.01.2011 | stahni si RearPlayer a to ti umozni stahnout jakykoliv video.. nemusis se registrovat.. | Danny | odpovědět |
:)) | 15:23:26 25.01.2011 | 1:13 lítá tam jak s hajzlákem po lese :))) | bum | odpovědět |
Božííí | 16:06:54 25.01.2011 | Mooc pěkné video a dobře sladěné s muzikou!!!
Mně se líbí i Marti Stráník tady: http://goo.gl/UOp1o.
Jestli to půjde otevřít | jana | odpovědět |
  | Re: Božííí | 17:03:54 25.01.2011 | Marťa má krásnej zadek... A ty svaly! | Kamila | odpovědět |
  |   | Re: Božííí | 20:26:49 25.01.2011 | To jo, ale ten dvojmistrovec vypadá dost mimo, kalba jak má být! | | odpovědět |
pokracovanie Street Boulder Contest | 16:41:20 25.01.2011 | Street Boulder Contest 2009 - vyzera na super akciu, bude/bolo pokracovanie? | jove | odpovědět |
  | Re: pokracovanie Street Boulder Contest | 21:47:07 26.01.2011 | ..............snad jo:)))) | Luk | odpovědět |
... | 17:01:25 25.01.2011 | tomu říkam Grády atmosféry!!! | Zdeněk | odpovědět |
super | 17:42:13 25.01.2011 | fakt super práce...hodte to nekdo prosim na uloz.to... | pedro | odpovědět |
Slovník | 18:42:37 25.01.2011 | Lezecké záběry báječné, slečna v plavkách krásná, hezky se na to kouká. Rád sleduji lezecká videa se synem, baví ho to...bohužel ale budu muset asi přestat. Nechápu co to je za libůstku mluvit jak přisprostlý 12ti letý zamindrákovaný hošík, který neví, jak by na sebe jinak upozornil. Je mi to líto, ale k tomu jsem se odhodlával dlouho, nechci zbytečně prudit, ovšem už to ve mně nějak přeteklo.
Prosím tedy...respektujte, že se na vaše videa nekoukají jen lidé, kteří mluví jako vy, ale také lidé, se kterými u toho třeba sedí děti nebo mladí lidé pro které jste vzory, a kteří se asi leckdy nestačí divit s čím vším jste schopní se prezentovat. Není potřeba aby se na toto téma rozjela diskuze, je to jen taková moje malá žádost...prosba...prosbička...s díky FUFU... | Fufu | odpovědět |
  | Re: Slovník | 18:47:30 25.01.2011 | q | | odpovědět |
  | Re: Slovník | 20:03:33 25.01.2011 | Souhlas s předchozím komentářem. Na jedné straně určitě někteří z repre by měli volit umírněnější slovník, na straně druhé by autor videa měl k dokonalosti inkriminované záběry raději střihnout. | Indián | odpovědět |
  |   | Re: Slovník | 20:48:08 25.01.2011 | a víte co?....jděte do ... | | odpovědět |
  | Re: Slovník | 20:49:06 25.01.2011 | Velmi nás mrzí, že celé jinak bezva video kazí naše nešťastné hlášky. Tyto hlášky byly ve videu vytrženy z kontextu celého průběhu večera. Opravdu může video dělat dojem na někoho, kdo nás nezná, že máme slabé vyjadřovací schopnosti. Ten, kdo nás zná ví, že známe i více jiných slov... Tvůrci videa použíli nefer střihy. Díky těmto zásahům se podařilo zkazit dojem z úplně normálního posezení, tak jak jej znáte všichni.Trochu me to prekvapilo, kdyz nataceji cely tyden lezeni a rozhovory s lezci a toto jim prijde vhodne dat do videa o výjezdu repre.
Kdo je bez viny, tak at hodi kamenem. | Ondřej Beneš | odpovědět |
  |   | Re: Slovník | 21:00:43 25.01.2011 | Jo sorry Onřeji, jsme to tím dalším komentářem asi ještě víc zavařili:))) Každopádně se teda ještě jednou všem omlouváme za naše pubertální stříhání a blbé vtípky... | *Kletterkiddies* | odpovědět |
  |   |   | Re: Slovník | 21:33:30 25.01.2011 | Kletterkiddies má podporu ČHS ? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Slovník | 21:50:30 25.01.2011 | Chlast, m---t atd. Sodoma komora a takovéto akce se účastní i junioři ! | | odpovědět |
  |   | Re: Slovník | 20:11:38 02.02.2011 | Ondro! To si snad děláš srandu. | safi | odpovědět |
  | Re: Neslušné slovíčko | 20:50:32 25.01.2011 | Udělali jsme již nápravu...Tímto bychom se rádi postiženým omluvili. Jako dokumentární team však nemůžeme cenzurovat rozpustilosti a nemravy našich reprezentantů. Snažíme se Vám přinášet fakta čirá jako horská studánka...:) | *Kletterkiddies* | odpovědět |
  |   | Re: Neslušné slovíčko | 11:52:47 26.01.2011 | mno, tim ze se budem tvarit ze jsme lepsi , lepsi nebudeme. Ja uz si to video teda uplne nepamatuju ponevadz sem ho videl uz pred par dny v bebecku uplne opilej a zdrogovanej, ale musim rict, ze sem si z neho odnesl pocit, ze se jedna v podstate uplne normalni popis reality, navic celkem dobre a vtipne udelany. (Mno mohlo by mit mozna *, jako ze do 12 let nevhodne:) | laco saolin | odpovědět |
  |   |   | Re: Neslušné slovíčko | 20:23:57 26.01.2011 | :D | TujboPefa | odpovědět |
Paradni videjko | 22:00:13 25.01.2011 | ... jojo super atmosfera, paricka, lezeni. Dikec | upman | odpovědět |
Vzali jste jim šanci!!! | 22:29:16 25.01.2011 | Pokládám za skandální, že video vzniklé za podpory ČHS prezentuje některé reprezentantky zcela neúměrně na úkor jiných. Zatímco záběry jedné reprezentantky v plavkách zabírají dlouhých devět vteřin (měřil jsem to), ostatní reprezentantky se v plavkách vůbec neobjevují! V zájmu rovnosti soutěže by měly být tyto záběry doplněny. Nebo zcela odstraněny.
A očekávám, že pokud se tak nestane, měl by se k této do nebe volající nespravedlnosti vyjádřit VV.
A to, že na žádném záběru se neobjevuje v plavkách reprezentantka z Brna, to také asi nebude náhoda, ŽE?! | Aleš | odpovědět |
  | Re: Vzali jste jim šanci!!! | 07:19:12 26.01.2011 | To proto, ze tam zadna reprezentantka z Brna nebyla... | ondra | odpovědět |
  |   | Re: Vzali jste jim šanci!!! | 07:57:56 26.01.2011 | Tvl. to jsou zas komenty. Vždy mě to rozesměje(v lepším případě). Ondro neřeš je ,nestojí to zato. Pupertální hňupové stále budou slintat jak po Lucce tak po Editě ..je to trapné !! A přitom to jsou tak v pohodě holky ...fakt trapne..
Všichni co se někdy zůčastnili nějaké párty v Ostrově či nějaké party podobné chápou ....prostě Bastafidli !!! | OndraH. | odpovědět |
  |   |   | Mediální komise. | 08:44:37 26.01.2011 | Tak na tohle a podobnou propagaci má ve svém rozpočtu Čhs vyčleněno 490 000Kč. Škoda, že z toho videa není cítit marihuana, kterou kouří taky pár "reprezentantů Čhs". Co je tak jednou za čas poslat na antidopink? Propagace chlastu a vulgarit se Čhs podařila výborně. Teď už jen ta tráva! | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Mediální komise. | 09:02:54 26.01.2011 | Někdy už může být těžké rozeznat toho, kdo si dělá z ostatních srandu od někoho, kdo to už myslí(?) vážně. Ty patříš do které skupiny? | Žebřík | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 09:34:21 26.01.2011 | Legraci si nedělám. Koukni na stránky Čhs na rozpočet. A pokud tohle video vzniklo za podpory Čhs, Budu jako člen Čhs chtít vědět kam šly peníze mediální komise. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 09:59:16 26.01.2011 | Ale nezapomeň se pak pod tu žádost podepsat, jinak se na tebe každej z vysoka vy....
První komentář byla jednoznačně nadsázka, legrace, a hned se chytil nějakej úzkoprsej chudinka.
Moh by sis třeba taky zkusit představit, kolik dřiny u všech těch natočených "lidiček" je asi za tím, že "pohodářsky" něco sázej v Zillertalu.
A hlavně, začni jíst maso, protože se smyslem pro nadsázku a legraci jsi na tom fakt zoufale!
A se smyslem pro realitu možná taky.
Možná by sis mohl dát sem tam i pivo, taky by tě to třeba uvolnilo. | P. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 23:39:18 27.01.2011 | vegetariany do toho netahej nebo te flaknu mrkvou | jan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 09:07:24 27.01.2011 | Jasně, pošli mail, rád ti to zodpovím. Obecně se jedná o zajištění plnění pro sponzory ze strany ČHS. Tzn. každý partner, který něco ČHS poskytne, vyžaduje logicky protiplnění - inzerci u mediálních partnerů, inzerci na vlastním webu, Ročenku...to je takhle od stolu střeleno možná osmdesát procent nákladů Mediální komise. Výsledek této práce se výrazně projeví již v nejnovějším rozpočtu a jak píšu jinde, rozhodně jsme ještě neskončili.(no a jak také píšu jinde, tento film Mediální komise finančně nepodpořila, ale přesto má ze soustředění užitek, např. v podobě fotografií, které využíváme pro své materiály) | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 12:50:00 27.01.2011 | Petř, kolik peněz přispívá MŠMT na skalní repre? | člen čhs | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 13:07:35 27.01.2011 | Otázku by bylo lepší směřovat na finančního experta Honzu Bloudka. Ale asi ani on by to nedokázal říci jednoznačně, neboť dle mého názoru jednoznačná odpověď neexistuje. Veškeré státní dotace (MŠMT, nově MF, zbytky extrahované ze Sazky) mají několik parametrů, podle nichž se rozdělují. Jedním z parametrů je např. i velikost členské základny, viditelnost sportu v médiích (i takových jako je Lezec, ale i menších) apod. Z těchto parametrů se pak vypočítává určitý koeficient, podle něhož se poskytuje příspěvek. Takže je to otázka, nakolik tato reprezentace přispěla k mediální viditelnosti horolezectví, nakolik s ní soucítí členská základna... Stejné je to v podstatě i u alpinistů, závodního drytoolu a řadě dalších činností uvnitř ČHS. | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 15:11:57 27.01.2011 | Podle mého, peníze z MF může ČHS rozdelit, jak uzná za vhodné. Klidně i na skalní repre, nebo drytool. Je to tak Petrě? | Honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 08:55:16 28.01.2011 | Samozřejmě, že může, myslím, že otázka směřovala spíše k úvaze, do jaké míry si skalní reprezentanti na svoji činnost "vydělají". | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 08:55:22 28.01.2011 | Samozřejmě, že může, myslím, že otázka směřovala spíše k úvaze, do jaké míry si skalní reprezentanti na svoji činnost "vydělají". | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Mediální komise. | 09:56:21 26.01.2011 | Dovolil bych si taky pustit kritiku. Jako člen ČHS do toho mám vlastně právo kecat. Video se mi líbí a jako člověk, co fůru těch lidí zná, tak se zasměji.
Ale nelíbí se mi také ten střih a vulgarity. Hlavní důvod je takový, že video by nás mělo reprezentovat ve světě.
Další co mě stve, že to je video jen o Adamovi a Mrázkovi (dotyčným se omlouvám), to jsou profíci a mají videí od svých sponzorů relativně dostatek. Ve skalní repre jsou i další, méně známí - o nich to mělo celé být.Je mi jasný, že to neřežou tak jako Adam nebo Tom, ale klidně bych se kouknul, jak přelézají něco "lehčího".
Jestli je pravda, že za tohle zaplatil svaz 20 tisíc, tak mi nepřijde jako správná investice. Svaz dnes nepodporuje kdejakou horolezeckou akci a na tohle prachy padnout.
Jako samo domo video výborný!, jako komereční profi video reprezentujicí české lezení naprostá hrůza.
Je to jen názor. Diky za pochopeni. | Člen svazu :-) | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 10:24:35 26.01.2011 | Nepotřebuji vidět Hrozovou v plavkách, chtěl jsem ji vidět lézt.... | Jeef | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 22:15:28 26.01.2011 | ja ji chci videt lezt v tech plavkach, co ma na sobe v tomhle videu | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 08:32:54 27.01.2011 | Já chci vidět v plavkách Hrozu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 22:39:39 04.02.2011 | ...staršího | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 23:24:18 04.02.2011 | Oba . To by byl zážitek. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Mediální komise. | 00:22:41 05.02.2011 | :oD! | | odpovědět |
heslo | 09:49:49 26.01.2011 | Ahoj, ted mi to pise, ze je potreba ke shlednuti nejake heslo, pac se video tvari, ze je soukrome..Nevite nekdo, jake to heslo je? dik | Mira | odpovědět |
  | Re: heslo | 09:51:56 26.01.2011 | Mr.Dat | | odpovědět |
  | Re: heslo | 11:13:57 26.01.2011 | ma to nekdo stahle, rad bych se podival, poripade funkcni heslo | | odpovědět |
Kde je chyba??? | 09:55:43 26.01.2011 | Buďto jsem úplný blb, nebo to video je zaheslované. | Bubák | odpovědět |
Kde je chyba??? | 09:55:46 26.01.2011 | Buďto jsem úplný blb, nebo to video je zaheslované. | Bubák | odpovědět |
  | Re: Kde je chyba??? | 09:59:58 26.01.2011 | Uz to asi stáhli. Kluci, co tě nezabije, to tě posílí! Stahovat zase netřeba. | Člen svazu :-) | odpovědět |
  |   | Re: Kde je chyba??? | 10:07:08 26.01.2011 | Pokoukání to bylo příjemný, hlavně poslední minuta:-) Ovšem estli to mělo prezentovat ČHS, tak nevím, to mě připomělo náborovej plakát městské policie Praha, kde lákali budoucí četníky na jízdu na motorce po zadním... | Willhem | odpovědět |
  | Re: Kde je chyba??? | 10:02:52 26.01.2011 | Chyba je s největší pravděpodobností v komentářích a kritice nahoře. Počti si. Prostě ses chtěl podívat příliš pozdě. | Bubáčice | odpovědět |
  |   | Re: Kde je chyba??? | 10:22:58 26.01.2011 | Video je i na oficiálních stránkách Čhs. Když porovnám třeba propagační video z Brna z cepínů nebo z ME v Imstu, tomu říkám propagace. Nevím kolik to stálo, nevím ani kolik stálo tohle. Třeba nám to VV řekne. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Kde je chyba??? | 11:01:05 26.01.2011 | Dle mého skromného odhadu to nestálo nic. Jen mnoho práce filmařů. Předpokládám, že podpora ČHS spočívala v tom, že zúčastněným, včetně oněch výrobců tohoto videa, proplatila cestovné, tedy kilometrovné, a to z prostředků komise skalního lezení. | Bubáčice | odpovědět |
  | Re: Kde je chyba??? | 11:19:33 26.01.2011 | tak to muzete zrovna stahnout celej clanek...kua, to sem se nestihl ani podivat...ale nechapu proc je video zaheslovany...pokud je duvot to, ze nekdo rve, ze se tam mluvi sproste a Lucka tam je v plavkach, tak urcite kdyz bude video, kde se sproste mluvit nebude a Lucka tam bude v oteplovkach a ve vataku, tak se najdou lidi kterejm bude vadit to ze je to moc slusny a je tam malo kocek v plavkach... | martin | odpovědět |
Stůjte si za tím!! | 10:25:24 26.01.2011 | Snad jste se se nepo.. z bafuňářského krafání! Nějaké obavy, aby to nedejbože neviděla neposkvrněná mládež, pro kterou jste vzory... ta mládež hulí v lepšim případě jednoho špeka za druhym. Když vidí takhle skvěle lézt (obecně sportovat) normální lidi "jako jsem já", půjde do toho. Když uvidí trapnou potěmkino-agitku "silou lví, letem sokolím", zůstane u toho špeka.
Andrada řekne joder (mr..) za každou druhou větou, Chris spotřebuje víc hašiše než maglajzu. Mají to štěstí, že nepotřebujou žádnou instituci. Institucionální pojetí sportu je pasé. | Tyrš Coubertin Jarkovský | odpovědět |
  | Re: Stůjte si za tím!! | 11:49:53 26.01.2011 | mas uplne recht,kamo.az tahle neposkvrnena mladez dojde do skal a uslysi svoje vzory po padu pod slanakem,asi pujdou plakaty z pokojicku | JGJ | odpovědět |
  | Stůjte si za tím!! | 11:50:36 26.01.2011 | Souhlas s výše uvedeným. Evidentně se nejedná o video na objednávku svazu a zaplacené svazem, je to super práce pár nadšenců, kteří byli shodou okolností na repre akci a udělali z ní super sestřih. Nic nestahovat, nic nevypípávat a nevystříhávat a komu se to nelíbí ať na to nekouká a de se bodnout..
Klucí super práce, těším se na další a nedejte se odradit závistivcema..
Je to to samé jako když někdo vyčítá, že repre neleze s přilbou.. Pokud někdo napíše že všude okolo něj lezou jen všichni s přilbou, mluví slušně, nehulí a nechlastaj, je to to samé jako když řekne, že v labáku lezou všichni bez mága - jediné co tím říká je, že ve skalách nikdy nebyl a honí si triko jen u klávesnice.. | BB | odpovědět |
  |   | Re: Stůjte si za tím!! | 21:01:34 26.01.2011 | Stálo to prej okolo 20 litrů, takže to video je na objednávku.
Petr Resch treba upresni. | Člen svazu :-) | odpovědět |
  |   |   | Re: Stůjte si za tím!! | 08:09:42 27.01.2011 | Mám dojem že upřesnil níže... | BB | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Stůjte si za tím!! | 08:43:46 27.01.2011 | Až bude tvůj přírůstek, Břéťo, po shlédnutí takového videa vyřvávat všude ,netuše co to znamená , "mrdat" příjde to vtipný jen lezecký komunitě. Jo, ještě možná tu paragánskou by to pobavilo. A to že Andrada pořád "Jodéruje" mi je u "prdele". Ať se takovou mluvu učej děcka jinde,né ve filmečku,kterej by se bez těch fekálií a styků obešel. A byl by i dobrej. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Stůjte si za tím!! | 12:24:13 27.01.2011 | Až bude tvůj přírustek vykřikovat "MRDAT" Tak mu vysvětli, že to nemá vykřikovat. Pokud tě neposlechne tak mu dej přes papulu a je to.
Jinak sprostý slova se děcka stejně naučej ve školce a od dementních strýčků, kteří je to učí naschvál.
| Z. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Stůjte si za tím!! | 13:14:17 27.01.2011 | asi tak.. | BB | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Stůjte si za tím!! | 19:28:16 28.01.2011 | No, takže ofiko Film o reprezentaci a potažmo Lezec.cz musí být další učitel "hoven" ,skoro v přímém přenosu? Má se zařadit po bok dementních strýčků? No tak dík Z. a BB. Už chápu. Asi tak. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Stůjte si za tím!! | 04:04:42 29.01.2011 | nebreč | | odpovědět |
  |   | Re: Stůjte si za tím!! | 13:35:24 27.01.2011 | lezt s prilbou a mluvit slusne patri do jedne kategorie...? zajimava logika...))))) | | odpovědět |
stáhnout x stáhnout | 10:49:17 26.01.2011 | ..na stažení toho videa mě napadá jediný slovo... :) | b. | odpovědět |
stáhnout | 11:49:28 26.01.2011 | myslím, že celý článek o staženém videu ztrácí smysl..... | Radim | odpovědět |
vecna skoda | 11:58:14 26.01.2011 | jaj,v posledni dobe urcite nejvtipnejsi a nejrealistejsi video,ktery jsem ani v nelezeckych momentech nepretacel(a ktery se libilo i na 8a.nu)a uz je v trapu."mluvi sproste,chlastaj,urcite si pichaj i tu marijanku,nektery lezou moc,nektery malo,mam po shlednuti poluce" a video je v cudu | achich | odpovědět |
Za mediální komisi | 14:31:53 26.01.2011 | Zdar všichni lezci,
nechci tu rozebírat detaily, co se mi na filmu líbilo a co nikoli. Poslal jsem je do těch rukou, kam patří, tedy Juráši Šeflovi, který vede tuto sekci ČHS. Obecně si myslím, že Juráš vykročil správným směrem - umí dát dohromady nejlepší tuzemské lezce, umí si sehnat fotografy a kameramany. Umí také poděkovat za podporu celé akci (sekci)- zde formou uvedení loga na úvod filmu. Předpokládám, že se bude i umět poučit z chyb, případně se za některé omluvit.
Toliko stručný komentář za mediální komisi (která mimochodem akci ze svého konkrétního rozpočtu nepodpořila).
Má-li někdo pochybnosti kolem rozpočtu mediální komise, není problém si zjistit podrobnosti, co se za těmi čísly skrývá, eventuálně se zúčastnit VH, která je koncem března. Dovolím si pouze poznamenat, že celkový účet Mediální komise vzhledem k naplňování rozpočtu ČHS je silně plusový (aktuálně kolem tří až čtyř set tisíc pro příští rok a doufám, že to číslo není konečné).
Horám, skalám, šutrům i lezcům zdar | Petr Resch | odpovědět |
  | Re: Za mediální komisi | 16:12:36 26.01.2011 | Škoda, že když se to v komisích hemží statisícema, nemohlo se zaplatit ubytování alespoň v kempu. Čirou náhodou týden po tomhle setkání byl před super free tábořištěm u přehrady zákaz vjezdu a zákaz spaní. To samé na druhé straně silnice. Hádam, že kvalita organizátora ( v tomto případě Juráše) se pozná, že to pořídil co nejlevnějc, tudíž za nulu. A příští rok to bude zase někde jinde, se stejným nákladem a se zákazy po odjezdu.. | A. | odpovědět |
  |   | Re: Za mediální komisi | 16:46:14 26.01.2011 | Je úžasné, jak nám to tady Petr napasal. Všechno je vlastně v pořádku, jen to video nejde přehrát. Peněz je vlastně taky dost, teda , alespoň pro mediální(jeho)komisi. Mám pocit, že repre má reprezentovat vlast. Ne, aby si po jejím výletu rakušáci říkali,:" byli tady nějací češi a dělali tu bordel". | člen Čhs | odpovědět |
  |   |   | Re: Za mediální komisi | 08:50:52 27.01.2011 | Nepíšu, že je vše v pořádku a své výhrady jsem sdělil Jurášovi.
Peněz rozhodně není moc, to taky nikde neuvádím, akorát jsem si dovolil připomenout výdělečný charakter mé komise.
Mimochodem mě rozhodně nepohoršoval pohled na hezkou holku v plavkách. Naopak mi to ve spojení s hudbou přijde jedna z nejlepších pasáží filmu. Fakt jsem se bavil. | Petr Resch | odpovědět |
  |   | Re: Za mediální komisi | 21:07:28 26.01.2011 | Presne tak! Video se zaplatí, ale legální kemp ne. Celá repre házela bobky v minovém lese za ilegálním kempem. Pěkně jsme se zase předvedli těm Rakušákům, reprezentace ČR :-). | Člen svazu :-) | odpovědět |
  |   |   | Re: Za mediální komisi | 00:12:33 27.01.2011 | clene svazu, nemusis byt hned tak napruzenej, neboj, video z tvych prispevku se neporizovalo, ale s tim kempem bych s tebou souhlasil. | d. | odpovědět |
  |   | Re: Za mediální komisi | 19:12:54 27.01.2011 | smutny :( dalsi zakaz
| | odpovědět |
  | Re: Za mediální komisi | 21:27:45 26.01.2011 | Petře R., jestli tě pohoršovalo i to, že se tam objevila na pár vteřinek hezká reprezentantka ve vodě v dvoudílných tmavěmodrých navíc úplně neprůhledných plavkách, tak jí pro příště doporuč, ať se koupe celá v neoprénu a na hlavu ať si dá černou kuklu.:-))))) | Jirka | odpovědět |
  | Re: Za mediální komisi | 21:33:06 26.01.2011 | Jeefe, Petře R. a další, jestli vás pohoršovalo i to, že se tam objevila na pár vteřinek hezká reprezentantka ve vodě v dvoudílných tmavěmodrých navíc úplně neprůhledných plavkách, tak jí pro příště doporučte, ať se koupe celá v neoprénu a na hlavu ať si dá černou kuklu.:-)))))))))))))))))))) | Jirka | odpovědět |
Thumbs up! | 15:02:26 26.01.2011 | Vada - vyborne, motivacne, plne pozitivnej nalady. Co to druhe? kde sa k nemu dostanem? i na chs to chce odo mna passw.dik | jojo | odpovědět |
  | Re: Thumbs up! | 15:52:57 26.01.2011 | prosm prosim ako sa da pozriet to video?je este niekde nezaheslovane? | | odpovědět |
Anketa | 16:09:04 26.01.2011 | ... Věříte Mistrovi, že by opravdu nevyměnil výlet s repre v Zillerthalu za 3tí, nebo 4tej titul?!? | malý ryba | odpovědět |
  | Re: Anketa | 19:52:21 26.01.2011 | Jo, ale určitě by nikdo něrěk, že by to vyměnila za první, druhej : ) | pulec | odpovědět |
Běžte už někam | 17:04:43 26.01.2011 | Už mě to tady pěkně štve. Po dlouhé době video, které neukazovalo furt jen dokola přelezy prásků, na které stejně 98% lidí tady nedosáhne, ale originálním a vtipným způsobem ukazovalo taky zákulisí naší reprezentace, a ono kvůli pár puritánům zmizí. Chápu, že to asi není video, které by se mělo ukazovat potentátům z UIAA, ale pro normálního člověka, kterých je na skalách doufám většina, to myslím byla příjemná změna. Ukazovalo naše špičkové lezce jako lidi a ne jako stroje na čísla s písmenkama. Jestli se někomu nelíbí pěkná holka v plavkách, nebo jestli se snaží své dítě uchránit před pár sprostýma slovama, které to dítě stejně už dávno zná, tak ať si stěžuje v parlamentu, kde na takové hovadiny mají čas a neotravuje tady vzduch lidem, co se nebudou červenat před slovy, a poloodhalenými postavami, co se tam vyskytovaly.
| Vašek | odpovědět |
  | Re: Běžte už někam | 17:47:17 26.01.2011 | jake jeto heslo??? | | odpovědět |
  |   | Re: Běžte už někam | 17:49:58 26.01.2011 | HOvada | | odpovědět |
  | Re: Běžte už někam | 12:48:50 27.01.2011 | Mě se video taky moc líbilo. Děti mám taky a vždy to nejdřív zkouknu, jestli je to "košér" a pak jim to klidně pustím. Kdybych to nedělal, tak mi za chvilku chodí kluk po domě a dokola si opakuje "mrd*t, mrd*t". Takový už děti jsou.. | Zoix098 | odpovědět |
  |   | Re: Běžte už někam | 12:55:59 27.01.2011 | Rozhodně! To že jadrnej slovník k lezení třeba patří je věc jedna, ale děti, aby doma úplně nezvlčily tak se snažím(e) trochu ovládat aspoň doma. Ženuška si teda myslí, že já se nesnažím vůbec, ale já vím, že doma jo, doma se snažím, ale moc to nejde :) Ale děti mě okřikují a poučují, co se smí a nesmí říkat, takže máme jasno... | Bébul | odpovědět |
Asi to musi byt zajimave video, | 18:15:54 26.01.2011 | kdyz je o nem tady clanek. No, treba mi ho nekdo a nekdy taky ukaze ;-) Rad bych se podival a udela si svuj nazor. | Honza | odpovědět |
street contest | 21:57:17 26.01.2011 | fakt super... slecna s paraplickem nejlepšííí :D | Martin | odpovědět |
  | Re: street contest | 09:12:04 27.01.2011 | tak sa dohodnite slecna s paraplickom alebo lucka v plavkach :) ... | | odpovědět |
videjko pěkný | 22:35:07 26.01.2011 | Lízt na to, aby sme se dostali do repre neumíme, ale kecat repre do toho, jak maj jezdit na skály, jak tam u toho maj mluvit, co dělat a co nedělat to umíme. Běžte se všichni bodnout. Všichni lidi co tam byli si to zasloužili tím, že na sobě pracovali. Natočili u toho video, který vypovídalo o tom, že sice lezou jako někdo uplně z jiný galaxie, ale mluvit dokážou stejně jako my všichni ostatní. A dal bych krk za to, že většina těch co se začli první rozčilovat nad slovníkem mluví uplně stejně. Jestli to někdo nepovažuje za vhodný pro jeho dítě, tak ať mu to nepouští, taky bych dítěti nepouštěl film, kterej by podle mě pro něj nebyl. A vzory? Je hezký a dobrý mít vzor, ale to neznamená utvářet si ho podle sebe ani myslet si, že je dokonalej a když zjistim, že neni tak na něj zapomenut.
Video mě náhodou pobavilo a líbilo se mi. A ať si každej leze, mluví a večírkuje jak chce, je to jeho právo dokud neznemožňuje to samý ostatním. Běžte všichni na čerstvej vzduch. | Martin (uplně jinej :)) | odpovědět |
  | Re: videjko pěkný | 08:58:52 27.01.2011 | A co je podle tebe vhodný video? Pro děti, co třeba ve třech, či čtyřech letech jezděj s rodiči do skal,a občas s nimi, sedíce na klíně, mrkaj na počítač? Lezoucí Červená Karkůlka, nebo sólující Rumcajz? Bylo by to super,třeba zrovna Rumcajz to nemá na písek daleko ! Bohužel, to zatím nikoho nenapadlo natočit. Takže musíme brát za vděk dobrými filmečky,kde občas někdo uplně dementně vyřvává mrdááát. Mám se tvářit spokojeně? Hele pokud točič byl ten,co si myslím,nechtěj ani vědět co předhodil na talentovkách. :D | | odpovědět |
  |   | Re: videjko pěkný | 09:54:37 27.01.2011 | lezeckych videi uz sou hromady a tech,ktery sou politicky korektni je vetsina.takze vybirat s deckem na kline mas z ceho.to,ze lezci nadavaji u lezeni a vecer mluvi sproste u piva je proste fakt a ze se to v tom videu objevilo,je docela osvezeni | . | odpovědět |
  |   | Re: videjko pěkný | 16:12:42 27.01.2011 | Tak předhoď něco sám troubo. A nebo natoč něco dětem sám když máš ty dobrý nápady. Všechny filmy (teď myslim normální nelezecký) taky nejsou vhodný pro děti jiný sou přímo pro děti a jiný zase dětem neuškoděj. To, že tenhle neni pro děti neznamená že se nesmí natočit. | Martin (uplně jinej :)) | odpovědět |
Cenzura??? | 23:54:36 26.01.2011 | Tak to je síla, myslel jsem, že jsem si koupil diář na rok 2011. | Přemek | odpovědět |
Video | 08:45:51 27.01.2011 | Nazdar, kluciiii ceskiiii. Mne sa teda video pacilo, podla mna bolo uplne ale uplne v pohode. Vsetko, od hudby cez strih atd. Akurat by som rad videl menej Adama, ten je na videach vsade a viac ostatnych, aj Tomas mal podla mna malo priestoru. Urcite by bolo zaujimave vidiet skusanie pripadne prelez dolby surround...potesili ostravaci, uplne stacil ten maly sotik z total brutal...Aj forma sa mi paci, nemusi byt vsetko uhladene a zosnurovane. Proste po case zasa raz nieco, na co si spomeniem aj po polroku niekde na skalach... | alfonz | odpovědět |
Video | 09:46:34 27.01.2011 | Vzhledem k tomu, že video bylo ještě před tím, než jsme ho stihli zablokovat staženo a už nemáme žádnou možnost ovlivnit jeho další šírení (facebookova skupina I love climbing ho publikovala 70tisicum svych přátel), přijde nam teď již zbytečné video blokovat... Všem postiženým se tímto omlouváme, poučení pro příště. Během několika hodin se vyjádříme i ohledně dalších sporných věcí s čhs a pod. | *Kletterkiddies* | odpovědět |
  | Re: Video | 10:54:30 27.01.2011 | video pěkný, dle ohlasů se líbí nejenom mě, kdo se dívat nechce,ten se nedívá, pokud se na to dívá se mnou 4letý dítě, no tak se holt prvně mrknu sám, že jo.. holky v plavkách žádný porno a ostatní řešit nebudem,že jo ku***:) lezení a svěží hlavě zdar | lezeni fanda | odpovědět |
  | Hudba u Total Brutal | 12:49:36 27.01.2011 | Co je to za skladbu ktera hraje k Adamovu prelezu Total Brutal (piano+cello)? Diky! | Honza | odpovědět |
  |   | Re: Hudba u Total Brutal | 19:09:08 27.01.2011 | PJ Harvey
kdo nezna,neleze :D
slusna na yt je (hodne pohodova pisen:) trochu kriklava a jeste su dobre zabery od ni pro BBC radio ... (bylo to i na CT)
ht tp://www.youtube.com/watch?v=ZON2rv5XKzo
ht tp://www.youtube.com/watch?v=rsHcuN9gZaE | Fil | odpovědět |
  | Re: Video | 13:06:54 27.01.2011 | A muzu se zeptat, proc jste ho chteli zablokovat? Kdyby se melo blokovat vse na co se ozvou kriticke hlasy, tak bude vsude bohapuste prazdno :). Nikde snad neni receno, ze vse co se objevi na internetu ma byt pristupne i predskolnim batolatum. Jina otazka ovsem je, za jakym ucelem melo byt video natoceno. Mohli byste to trochu osvetlit nahodne prochazejicimu ctenari? Pokud to bylo video placene CHS, ktere melo nejakym (podle meho docela zabavnym) zpusobem dokumentovat jeden podareny vyjezd, tak to klobouk dolu, povedlo se! A budu jenom rad za vice takovych pocinu. Pokud to mel byt "naborovy" dokument reprezentujici ceske lezeni, jak tu nekdo pise, tak to potes panbuh.. Toto az moc pro tento ucel vypada jako "homevideo".
Pokud je to z te prvni kategorie, tak se taky primlouvam i pro jine hlavni postavy nez Adam.
Da se to nekde stahnout v nejaky poradny kvalite? | | odpovědět |
  | Re: Video | 13:35:22 27.01.2011 | A muzu se zeptat, proc jste ho chteli zablokovat? Kdyby se melo blokovat vse na co se ozvou kriticke hlasy, tak bude vsude bohapuste prazdno :). Nikde snad neni receno, ze vse co se objevi na internetu ma byt pristupne i predskolnim batolatum. Jina otazka ovsem je, za jakym ucelem melo byt video natoceno. Mohli byste to trochu osvetlit nahodne prochazejicimu ctenari? Pokud to bylo video placene CHS, ktere melo nejakym (podle meho docela zabavnym) zpusobem dokumentovat jeden podareny vyjezd, tak to klobouk dolu, povedlo se! A budu jenom rad za vice takovych pocinu. Pokud to mel byt "naborovy" dokument reprezentujici ceske lezeni, jak tu nekdo pise, tak to potes panbuh.. Toto az moc pro tento ucel vypada jako "homevideo".
Pokud je to z te prvni kategorie, tak se taky primlouvam i pro jine hlavni postavy nez Adam.
Da se to nekde stahnout v nejaky poradny kvalite? | | odpovědět |
obe videa moc pekny | 12:57:38 27.01.2011 | :-)
chtel bych mit na packach taky takovy prisavky jako ta czeecza :-) | gredin | odpovědět |
  | Re: obe videa moc pekny | 14:16:14 27.01.2011 | Taky se přimlouvám za sestřih, kde bude více záběrů i s ostatními členy akce, vždyť Edita, Ondra a další jsou prezentováni pouze několikavteřinovým klipem v autě a pod. Něco lezeckých záběrů dalších borců by určitě stálo za zhlédnutí a bylo to i jaksi férové i z důvodu autorského vztahu kameraman - protagonista. Videa s Adamem jsou zdlouhavá a kromě toho mi přijde, že v těch hard cestách se jenom prochází, chybí akce. | Indián | odpovědět |
download | 14:55:03 27.01.2011 | Kdyby něco http:// download.hellshare.sk /thrillertal-2010-mp4 /2290670/ | kdyby | odpovědět |
  | Re: download | 15:51:01 27.01.2011 | reup
http://www. megaupload.com /?d=CZYO038J | vitek | odpovědět |
  | Pěkný pěkný | 16:03:31 27.01.2011 | To videjko je krásný, lidský a může zklamat pouze nelezce. Doma v gauči jsem si ho vychutnal mnohem líp než při premiéře v bébéčku. Děkuji.... | Tomajda | odpovědět |
zdar | 00:40:39 28.01.2011 | samozřejmě bychom taky rádi zviditelnili ostatní, třeba míň známy členy repre, ale do zillertalu jsme jeli hlavně fotit a na videu jsme pracovali jenom mimochodem. protože adam leze tak jak leze, je jednodužší si sednout k němu na 15 minut do sedáku a něco použitelnýho z toho pořídit, něž se věnovat někomu kdo na cestě pracuje třeba celej den nebo dýl. byli jsme tam necelej týden, z toho nějaký dny pršelo, a kolem 10 reprezentantů. bohužel prostě na víc nebyl čas..
video jsme se rozhodli znovu sestříhnout v rámci zachování dobrých vztahů, konec konců o dvě sprostý slova míň ničemu neublížili.. | kletterkiddies | odpovědět |
seznam skladeb | 00:55:30 28.01.2011 | 1.beck "looser"
2.pj harvey "beautiful fealing"
3.midi lidi "láska"
4.the cure "boys dont cry"
5.nedvědi "na kameni kámen"
6.igor stravinsky "ballad(l baiser de la feé)"
7.lenka filipová "prý se tomu říká láska"
8.michael jackson "triller"
9.nosaj thing "coat of arms"
10.arvo part "spiegel im spiegel"
11.rocky "gonna fly now" | kletterkiddies | odpovědět |
  | Re: seznam skladeb | 18:44:20 28.01.2011 | skvělý výběr! s drobnými vybočeními zcela kopíruje kontury méhu vkusu. video taktéž super - když někde vidím učísnutého sharmu v dokonalém záběru v hd kvalitě, zvedá se mi kýbl. | vondřej | odpovědět |
  |   | Re: seznam skladeb | 00:54:56 29.01.2011 | blbe nevidíš si do huby | | odpovědět |
special thanx | 01:28:54 28.01.2011 | jo a taky sme chtěli moc poděkovat banánovi a předsedovi za fajnovej překlad!! & oprava na neublížily výše | kletterkiddies | odpovědět |
Tak přispělo ČHS nebo ne? | 11:39:46 28.01.2011 | Komentářů je docela dost, jen z nich explicitně nevyplývají některé zásadní věci:
• přispělo ČHS na zájezd protagonistů?
• přispělo ČHS na zhotovení videa?
mohl by prosím toto admin zjistit a uvést do článku? Protože z komentářů vyplývá spíše že ne (údajný free camp) atd. Pokud by odpovědi na otázky byly záporné dala by se akce považovat i za soukromou (i když protagonisté figurují v reprezentativní skupině nejlepších) a pak není důvod video cenzurovat a zavrhovat (taky důvod děkovat někomu za něco).
Video jsem shlédl "z rychlíku" před jeho odstraněním ale bez zvuku - přišlo mi v pohodě. V anglických titulcích vulgarity nebyly, pokud se vyskytly v originále, košer to asi není ale co by jste chtěli, nejsme tu v klubu Rychlých čípů, že jo. | Staník | odpovědět |
:-D | 20:19:18 29.01.2011 | 8c/c+ pak to dolezu 8beckem, jako normalne bych to nelez ale jakoze prsi tak to polezu, no to me proste po*er :-) | strejda | odpovědět |
Úhel pohledu ... | 10:10:14 30.01.2011 | Včera jsem toto video viděl na výroční schůzi TJ Český ráj, i když nevím jakou verzi (jestli původní nebo už nějakou prostříhanou). Z pohledu filmařského by se to dalo za dvě minuty rozcupovat na kousky, ale na druhou stranu je to docela dobrá sonda do vidění světa mladou lezeckou generací, a to jak obsahem, tak formou zpracování! Každý tvůrce by se měl hned na začátku zamyslet, pro jakého diváka své video vlastně dělá. Jestliže tvůrci toto video dělali pro své vrstevníky, pak je vše v pořádku, těm se určitě bude líbit. Ale jestliže ho dělali na zakázku někoho jako PR video o činnosti skalní repre s tím, že ho použijí při shánění dalších pěněz, pak bych doporučil dát ho do šuplíku a zaplacené(?) peníze odepsat. A chlapsky to přiznat! Všechno se přece nepovede a příště už by to mohlo být lepší, zejména když nápad sám je výborný!
| Zdenek Strnad | odpovědět |
  | Re: Úhel pohledu ... | 12:09:58 01.02.2011 | Právě jsem dokoukal původní verzi u kamaráda, u kterého jsem na návštěvě (měl to stažené) - a bohužel plný souhlas, pokud jde o filmovou /ne/kvalitu! Předesílám, nejsem FAMÁK, mám jen filmovou průmyslovku, ale: jako amatérské videjko v pohodě, jako zaplacený výtvor to nestojí ani za stovku, natož za deset tisíc(!!!). Jen namátkou - příšerně zkreslená "rakouská" muzika v úvodu, kamera která nezná pojem fokus, o tom, že záběry celek, polocelek, americký záběr, polodetail, detail ap. mají nějaký význam ve filmové řeči taky asi kameraman nikdy neslyšel, je tam jen málo pasáží kde střih není naprosto nepřirozený atd. Proto to taky působí tak, jak působí ... Nejsem člen ČHS, takže mne ty vyhozené peníze nepálí, ale mediální komise by se měla zamyslet :) | Roman F. | odpovědět |
  |   | Re: Úhel pohledu ... | 16:25:00 01.02.2011 | nebreč | hermiona | odpovědět |
  | Re: Úhel pohledu ... | 12:23:36 01.02.2011 | No buď rád , že jsi se měl vůbec na co podívat.Příště se na to může "třeba" někdo vykašlat. | | odpovědět |
  |   | Re: Úhel pohledu ... | 12:14:53 02.02.2011 | Nebo se taky může zlepšit. Ale to asi nikoho nenapadlo. | | odpovědět |
  |   | Re: Úhel pohledu ... | 12:43:44 02.02.2011 | Vykašlat a ušetřit desítku? jako člen ČHS hlasuju pro! | honza | odpovědět |
  |   |   | Re: Úhel pohledu ... | 13:22:23 02.02.2011 | Jestli jsem dobře rozuměl Juráíšovi, tak to nestojí tak: "vykašlat a ušetřit desítku." Peníze šly především na fotky, video je něco navrch k tomu. Ale já jako člen bych hlasoval pro i kdyby teda mělo stát tu desítku. Dost možná tu ale hrajou generační rozdíly. Pamětnická videa jsou určitě mnohem decentnější, aby živoucím mrtvolám nebylo líto, kolik už toho taky nezvládnou nebo nesměj :))) | P. | odpovědět |
  |   |   | Re: Úhel pohledu ... | 13:25:16 02.02.2011 | Jestli jsem dobře rozuměl Jurášovi, tak to nestojí tak: "vykašlat a ušetřit desítku." Peníze šly především na fotky, video je spíš něco navrch k tomu. Ale já jako člen bych hlasoval pro i kdyby teda mělo stát tu desítku. Dost možná tu ale hrajou generační rozdíly. Pamětnická videa jsou určitě mnohem decentnější, aby živoucím mrtvolám nebylo líto, kolik už toho taky nezvládnou nebo nesměj :))) | P. | odpovědět |
Suma sumárum ze strany komise sportovního lezení ČHS | 17:56:52 31.01.2011 | Ahoj,
pokusím se to nějak shrnout z mého pohledu a odpovědět na vaše otázky...
1.finance - kluci dostali z rozpočtu komise proplacený cesťák a honorář 10tisíc korun (za oba)
2.jejich úkolem bylo pořídit fotky pro účely propagace svazu (Ročenka, web apod.) a k tomu pořídit neformální video, které by sloužilo spíše jako památka pro zúčastněné a pro filmový zážitek lezecké komunity.
3.místo - místo, kde jsme spali bylo mnou vybráno po několika doporučeních a i po osobním shlédnutí. Rozhodl jsem se, že atmosféra nahoře v údolí bude určitě lepší, než dole v kempu mezi důchodci. Co se týče osazenstva, tak určitě na daném místě zdaleka nebyli jen Češi. A upřímně řečeno, největší bordel tam vždycky zůstal po Rakušanech. A v neposlední řadě jsem se snažil uspořádat soustředění za co nejnižší náklady. Rozpočet ČHS mluví za své a peněz není dostatek, takže když to jde, tak proč ne.
Myslím si, že za ty prachy odvedli kluci hodně dobrou práci!!! Fotky byly parádní a taky je ČHS použilo. Video se mi sice zprvu zdálo zbytečně vulgární, ale pak jsem si řekl, že jsme byli ve skalách a ne na výroční schůzi maminek z dětského klubu Beruška. Také jsem chtěl, aby tam bylo míň Adama a více ostatních, ale jak už výše objasnil Vojta, neměli jsme dostatek dobrých záběrů.(Prvotní úkol byl udělat fotky!) Tak jsem ponechal dílo v původní verzi autorů.
Opravdu jsem nečekal negativní ohlasy ze strany lezců, co se slovníku týče a už vůbec ne ze strany účastníků. Ale mám proto pochopení. Video bylo předěláno jen kvůli negativním ohlasům a přání ze strany účastníků. Takže kluci sestříhali film, aby nikoho neurážel a snad ani nikoho nepoškodil.
Když jsem film viděl poprvé, shodou okolností jsem těsně před tím viděl nový lezecký film Core. Když vynechám, že se tam taky mluví sprostě, přišla mi to oproti našemu videu opravdu nuda a tak jsem byl velmi rád, že konečně máme z český dílny nějaký super lezecký film, kde se lezou těžký prásky a zároveň se u toho člověk i pobaví. Rozhodně nebylo video tvořeno za účelem představení reprezentace ČHS sponzorům či jiným partnerům ČHS.
Takže asi tak.
Doufám, že se nám letos povede podobná akce a už bez podobných nezdarů. Konec konců...chybama se člověk učí.
Savana | Juráš Šefl - předseda komise skalního lezení | odpovědět |
  | Re: Suma sumárum ze strany komise sportovního lezení ČHS | 21:01:53 31.01.2011 | Svět se globalizuje a s tím nastávají časy, kdy na každém kelímku s kávou musí být, že bývá horká, na navigaci, že za řidiče nekroutí volantem, na záložce knihy brzy bude muset být úplný seznam sprostých slov s uvedením strany, aby to rodiče mohli případně vytrhnout (méně pozorní zapomenou sundat obálku se záložkou) - no a každý film bude muset mít několik posudků od psychologů práce, psychologů volného času, dětských psychologů, gerontopsychologů, profesorů etiky, zdravé výživy a politické korektnosti, feldkuráta Katze nevyjímaje - takže bude přesně definován jeho optimální divák. Tzn., že u většiny lezeckých videí tam bude pro sichr rovnou: "pouze pro primitivní chlíváky, s možností dalších negativních vlivů". Pak by to mohlo projít bez neúnosného rizika sankcí a potenciálních žalob, a ještě to třeba bude fungovat jako skvělá negativní reklama. | P. | odpovědět |
  | Re: Suma sumárum ze strany komise sportovního lezení ČHS | 09:44:09 02.02.2011 | Pro mne dobrá odpověď. Kdo nic nedělá, nic nezkazí, jen je potřeba vydržet a nenechat se předčasně otrávit ... | Zdeněk Strnad | odpovědět |
Diky | 03:54:27 03.02.2011 | Definitivne nejlepsi video ceskeho lezeni za poslednich nekolik let. Diky moc za to kluci! | HHH | odpovědět |
  | Re: Diky | 08:34:16 12.03.2011 | přesně tak. Hele nevíte někdo co to je za tu chytlavou písen v úvodu?? | Janýs | odpovědět |
|