LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Helé mami, horolezec. Jéé už tam neni!?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
20.Volf 10818
21.Reich 10798
22.Slezáková 10774
Bouldry:
20.Pařík 9503
21.Šolc 9381
22.Šípek 9378
Hory:
6.Punčochář 6758
7.Sejbal 6629
8.Černý 6591

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141772 cest
Nové přelezy:
Anthi 7c
Ochcany Ka 9+/10-
Sick Heil 10-
Renaissanc 7c
Teplákovej 7C
Respekt 7C
Optional I 7c
Alogaki Ti 8a+
Hořký Měsí 9+
Time Lapse 7c

Stěny
gymnázium Orlová - Orlová-Lutyně
Areál sportu - Bystřice nad Pernštejnem
Bouldering za oponou - Měnín

Prodejny
Keen Concept Store - Futurum Ostrava - Ostrava 1
bart´s port - Praha 2
HUDYsport - Frýdek - Místek

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ČP v lezení na obtížnost 2016 Svitavy

Vyhráli: Jakub Konečný a Iva Vejmolová

Jakub Konečný a Iva Vejmolová vyhráli dnes závod Českého poháru v lezení na obtížnost ve Svitavách. Na 2. místě byli Tomáš Binter a Gabriela Vrablíková, 3. Martin Jech a Andrea Pokorná.

Pořadí finále:
Muži:
1. Konečný Jakub
2. Binter Tomáš
3. Jech Martin
4. Urbášek David
5. Trojan Vojtěch
6. Kendík Jan
7. Zíma Jan
8. Keller Mikuláš
9. Skočdopole Jakub
10. Sycha Tomáš
11. Černohous Zbyšek
12. Hartmann Petr


Jakub Konečný

foto © Monika Brkalová



Ženy:
1. Vejmolová Iva
2. Vrablíková Gabriela
3. Pokorná Andrea
4. Slezáková Lenka
5. Šimková Veronika
6. Matúšová Michaela
7. Formanová Petra
8. Večeřová Sabina


Iva Vejmolová

foto © Monika Brkalová





 Výsledková listina - muži

 Výsledková listina - ženy


Po dvou závodech Českého poháru vedou Jakub Konečný a Gabriela Vrablíková.

 Český pohár dospělých na obtížnost 2016 - muži

 Český pohár dospělých na obtížnost 2016 - ženy

V rankingu jsou po dnešním závodě na prvním místě Tomáš Binter a Gabriela Vrablíková.

 Ranking - muži

 Ranking - ženy


Tomáš Binter

foto © Monika Brkalová



Gabriela Vrablíková

foto © Monika Brkalová


Závod Pohár mládeže Svitavy kategorie B vyhráli Radim Hejdušek a Eliška Adamovská, kategorie A vyhráli Jakub Konečný a Lenka Slezáková a kategorie J vyhráli Mikuláš Keller a Andrea Pokorná.

 Pohár mládeže Svitavy - chlapci

 Pohár mládeže Svitavy - dívky

Pořadí poháru mládeže po dvou závodech 2016:

 Pohár mládeže 2016 - chlapci

 Pohár mládeže 2016 - dívky




Kendík Jan - kvalifikace

foto © Monika Brkalová



2

foto © Monika Brkalová



Procházková Barbora

foto © Monika Brkalová



Večeřová Sabina

foto © Monika Brkalová



5

foto © Monika Brkalová



Hala se stěnou

foto © Monika Brkalová



Musil Albert – vítěz kvalifikace

foto © Monika Brkalová



Martin Jech

foto © Monika Brkalová



Prohlídka cesty

foto © Monika Brkalová



Závodníci a  diváci

foto © Monika Brkalová



Matúšová Michaela

foto © Monika Brkalová



Slezáková Lenka

foto © Monika Brkalová



Martin Jech

foto © Monika Brkalová



12

foto © Monika Brkalová




Hala

foto © Monika Brkalová



14

foto © Monika Brkalová




Novotná Eliška

foto © Monika Brkalová



Adamovská Eliška

foto © Monika Brkalová



Prohlídka cesty, v popředí vlevo Iva Vejmolová

foto © Monika Brkalová



Slezáková Lenka

foto © Monika Brkalová



Scheuerová  Veronika a Formanová Petra

foto © Monika Brkalová



19

foto © Monika Brkalová



20

foto © Monika Brkalová



Keller Mikuláš

foto © Monika Brkalová



Simeonová Marie

foto © Monika Brkalová



23

foto © Monika Brkalová



Kliger Petr

foto © Monika Brkalová



Dvouletý Jakub

foto © Monika Brkalová



Scheuerová  Veronika

foto © Monika Brkalová



Kubátová Tereza

foto © Monika Brkalová



Adamovská Eliška

foto © Monika Brkalová



Šimková Veronika

foto © Monika Brkalová



Trojan Vojtěch

foto © Monika Brkalová



Mertin Jech

foto © Monika Brkalová



Holík Rostislav - finálová cesta

foto © Monika Brkalová



Hejdůšek Radim – finálová cesta

foto © Monika Brkalová



Vráblíková Gabriela – finálová cesta

foto © Monika Brkalová



Potůček Šimon – finálová cesta

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů dívky kategorie B

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů chlapci kategorie B

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů dívky kategorie A

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů chlapci kategorie A

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů dívky kategorie J

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů chlapci kategorie J

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů ženy

foto © Monika Brkalová



Stupně vítězů muži

foto © Monika Brkalová



Plakety pro vítěze

foto © Monika Brkalová


loga sponzorů

Loga partnerů


sth   [úpravy] 23:20 14.05.2016Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Stavěči16:45:07 15.05.2016
Jemně řečeno, na rozdíl od těch v Praze, svou práci moc dobře neodvedli. Kvalifikace holky B: na obou cestách 12 závodnic (ze 17) končí více méně na stejném místě, finále holky A: 5 závodnic (2 - 5 místo) padá ze stejného chytu, obdobně situace vypadá u kluků A a J. Na to, že se rozhodovalo o repre, bylo to více méně o náhodě. Tak tento rok budeme mít loterijní mládežnický repremanšaft :). A chudáci dospěláci - ti svoje rozhodující závody budou mít na pidistěnce v Polici nad Metují. To budou mít výbornou přípravu před repre vystoupením a to se někteří svazoví činitelé před časem chvástali, že závody ČP se budou pořádat na pořádných stěnách.
Břídilodpovědět 
 Re: Stavěči17:14:46 15.05.2016
Souhlas, myslím si, že na všechny nominační závody by měl dohlížet Honza Zbranek, o stěnách nemluvě !!!
odpovědět 
 Re: Stavěči13:50:11 16.05.2016
Potvrzuji, cesty u mužů špatně postavené, kde výška hodně rozhodovala. Úplně zbytečně nesmyslné dlouhé kroky. Takhle by to asi být nemělo.
jeden ze zůčastněných lezcůodpovědět 
 Re: Stavěči21:21:09 17.05.2016
Ale no tak,
stačí snad, že prezentace závodů je na exelentní úrovni a vic v ČHS snad ani není potřeba, nebo se pletu?

Ale dost šťouchanců.
Ono skutečně postavit závodní cesty tak aby to nebylo o délce, ale o lezeckých schopnostech a to tak, aby se závodníci průběžně rozřadili je skutečně velice náročné a ne vždy se to podaří i zkušeným matadorům. Nicméně měl jsem za to, že právě kvůli tomu vytvořil ČHS systém certifikovaných stavěčů.

Kdo vlastně byl tím stavěčem?

Jinak pěkné skleněné plakety pro vítěze - jednoduché, elegantní a při tom originální (bez ironie, opravdu se mi líbí).

Marná sláva zorganizovat závody tak aby vše klaplo na 100% je fakt fuška.
JiBodpovědět 

 Cesty a vytrvalost23:48:42 15.05.2016
Mě také něco nejde do hlavy. Mohl by mi to někdo ze znalých vysvětlit? Když vidím třeba MS nebo SP, klidně mládež teď v Arcu, tak lezci mají na cestu limit 8 minut a často dolézají tak, že jim zbývá pár sekund do konce, tedy klidně 7 až 7:30. Když se koukám na výsledky nominačních závodů, tak Eliška Adamovská topla za 3.35 minuty, zbytek lezců leze ve finále do dvou minut. Druhé místo 1:54, třetí místo 1:40. Jak je toto možné? A hlavně když jsou naši závodníci zvyklí lézt takto krátké časy a cesty, tak nedělá jim pak problém viset na pořádných závodech skoro 3-4 krát déle? Nejsem profík, ale skoro bych si myslel, že po českých závodech, kde stačí na medaile vytrvalost na 2-3 minuty, musí být normální závody s potřebou výkonu po dobu 6-8 minut smrtící, není to tak?
odpovědět 

 Nádherný fotky11:35:00 16.05.2016
Skvěle fotograficky pokrytý závody. Opravdu pěkný záběry, šikovná fotografka.
Steveodpovědět 
 Re: Nádherný fotky11:51:52 16.05.2016
Fotky jsou výrazný, ale osobně mi ta "ateliérová stylizace"(nevím, jak to barevný tónování či co to je pojmenovat) úplně nesedí, dělá to na mě dojem, jako by závodníci pózovali před objektivem, působí to na mě trochu nepřirozeně. Ale může to být jenom můj osobní dojem vyplývající z nějakých podobně laděných fotek úplně odjinud, který jsem porůznu viděl...
P.odpovědět 
  Re: Nádherný fotky12:12:23 16.05.2016
Není to jen tvůj dojem. Už jen to logo Brnkalová je paskvil. Fotky jsou hezké, klidně se dají vytisknout a pověsit nad postel, ale fotoreprotáž ze závodů a dokumentární foto má vypadat jinak.
odpovědět 
   Re: Nádherný fotky13:12:49 18.05.2016
no stylem jsou ty fotky foodporno, reklama na auto, katalog nábytku nebo jiná navoněná bída. ale proti gustu žáden dyšputát.
Lukas B.odpovědět 
    Re: Nádherný fotky14:48:08 18.05.2016
No, nechtěl jsem být formulačně zas tak moc zlý :)
P.odpovědět 
     Re: Nádherný fotky16:00:06 18.05.2016
taky nechci bejt zlej. je to prostě styl kterej se někomu líbí a někomu ne. jsou to vlastně dvě fotky dohromady přes sebe, jedna podexponovaná a druhá přeexponovaná, zrovna je to trendy v reklamě (a prasárničkách), všechno se pak zdá takové šťavnatější a barevnější (zlatý časy, kdy se matlaly okraje cocky vazelínou...)
Lukas B.odpovědět 
      Logo ve fotce nikdy16:45:22 18.05.2016
A ještě to logo...! Strkat do fotky vlastní logo může jenom egomaniak nebo blázen nebo jáužnevímkdo.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Logo ve fotce nikdy18:12:15 18.05.2016
Co chceš od mladé holčiny... ještě plná ideálů a teorií, tipoval bych na nějakou humanitní VŠ se zaměřením na film a kameru. Takže sice umí udělat technicky dokonalou fotku, ale tak nějak neumí poznat, kdy je a kdy není vhodná. O logu raději nemluvím, už se tu o tom psalo, když se tu objevilo poprvé. Že ruší celou kompozici a jako rušivý prvek stahuje oči je pro slečnu méně, než hrdost, když vidí své jméno i jinde, než na svém webu.
odpovědět 
        Re: Logo ve fotce nikdy18:24:05 18.05.2016
No nevím, humanitní škola zaměřená na film a kameru? Znám buď umělecké školy s těmito obory, nebo spíš technické. Opravdu humanitní žurnalistika má tohle za okrajové téma. Ale možná že se mýlím, jenom fakt nevím.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Logo ve fotce nikdy18:31:07 18.05.2016
Měl jsi pravdu. Humanitní obor.

Slečna si kromě loga do fotek (to dělají obvykle nepříliš úspěšní fotografové) strká i titul před jméno (to je takový ten syndrom holek z vesnice, co udělaly vysokou školu) a navíc sama sebe představuje v mužském rodě (o tom už nevím, co si mám myslet).

MgA. Monika Brkalová

Úspěšně jsem absolvovala magisterské studium na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Teorie a praxe audiovizuální tvorby se zaměřením na kameru. Pracuji jako kameraman a fotograf. Jsem autorem několika dokumentů (režie, kamera, střih, zvuk) hlavně ze sportovního lezení a boulderingu a jako kameraman jsem se podílela na mnoha audiovizuálních počinech. Ve fotografii se primárně zaměřuji na přírodní motivy, horolezectví a sportovního lezení, portréty a mnoho dalších témat. Dále se věnuji kompletnímu grafickému zpracování zakázek (od návrhu po realizaci finálního produktu) a DVD authoringu, který je u mě provázán s detailní grafickou prací. Ve své práci kladu důraz na dokonalost a kvalitu zpracování všech složek.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Logo ve fotce nikdy20:51:43 18.05.2016
ale notak, pane Turek, přibrzděte přeci trošku, navážet se takhle až tupansky do mladé vpodstatě kolegyně, není nikterak důstojné...
odpovědět 
          Re: Logo ve fotce nikdy21:11:04 18.05.2016
tak hele, to, že mě osobně přijdou fotky hnusný vůbec neznamená, že jsou nekvalitní (technicky kvalitní nepochybně jsou) nebo špatný. jsou prostě ve trendy stylu kterej mi připadá jako úlet a slepá ulička a nelíbí se mi, a ta vostuda s tím podpisem, a to je tak asi všechno.
Lukas B.odpovědět 
          Re: Logo ve fotce nikdy22:22:08 18.05.2016
Ty jsi fakt chutné mezinoží. Zamysli se.
Azbestodpovědět 
           Re: Logo ve fotce nikdy23:18:18 18.05.2016
Právě jsem se zamyslel. V čem nemám pravdu? (P.S.: Ta citace je z oficiálních stránek milé slečny.)
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Logo ve fotce nikdy00:27:55 19.05.2016
Co treba ty tve trapne domnenky uvedene v zavorkach? Nebo takoveto nicim nepodlozene veci povazujes za fakta?
odpovědět 
             Re: Logo ve fotce nikdy10:00:19 19.05.2016
V závorkách nejsou fakta, ale dlouhodobě odpozorované skutečnosti, pod které se podepisuji. Schválně - Kdo jiný obvykle dává do fotek své logo? Kdo jiný se obvykle podepisuje titulem (snad ještě kromě doktorů a právníků, kteří titul používají spíš jako náhradu pro označení své funkce)? Které jiné ženy samy sebe označují mužskými profesemi (s několika výjimkami, kde ženská varianta v češtině neexistuje)?
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Logo ve fotce nikdy10:45:56 19.05.2016
Aha, aspon je vdet, jak pracujes s informacemi :).
Vzpomen si ale prosim na tuto svou argumentaci, az tu nekdo napise neco o tobe pres co nebudes schopny prenest ;).
odpovědět 
               Re: Logo ve fotce nikdy11:53:25 19.05.2016
Kdo jde s kůží na trh, musí počítat s tím, že ho ostatní budou hodnotit a komentovat.
Kuba Turekodpovědět 
                Re: Logo ve fotce nikdy12:03:40 19.05.2016
To je fakt, tak si na to prosim vzpomen nez priste zacnes nadavat lidem, kteri se nejak vyjadri o tobe.
odpovědět 
                 Re: Logo ve fotce nikdy12:05:57 19.05.2016
Já někomu nadávám, milý anonyme?
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: Logo ve fotce nikdy12:17:33 19.05.2016
Temer porad, jen to sve chore mysli povazujes za konstatovani faktu :).
odpovědět 
                   Re: Logo ve fotce nikdy12:52:55 19.05.2016
Tak to jo, milý anonyme.
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Logo ve fotce nikdy00:51:42 20.05.2016
Kuwa lidi, to nejste schopní se podepisovat Pepa Nováků 1-1000? Aby Vás tady Kuba nemusel pořád oslovovat "anonyme". Už je to trapné :-).
Pepa Novák 999odpovědět 
                     Re: Logo ve fotce nikdy01:49:22 20.05.2016
Tak jo, Pepo Nováků 999. Taky máš takovou trošku nechuť, když Ti někdo připomene, že ses nepředstavil?
Kuba Turekodpovědět 
                     Re: Logo ve fotce nikdy09:54:31 20.05.2016
Jak vidno vyse, ani pouziti prezdivky (P.) dlouhodobe na lezci pouzivane a s jasne priraditelnou identitou Turkovi nestaci a zacne se navazet do "anonymu" pokud ten komentar rika neco, co se Turkovi nelibi.
Mily anonymodpovědět 
                      Re: Logo ve fotce nikdy09:57:51 20.05.2016
sorry vidno nize.
odpovědět 
            Re: Logo ve fotce nikdy00:35:37 19.05.2016
Jakub Turek kecá do všeho i když o tom vlastně nic neví (to většinou dělají zamindrákovaní neschopní rádoby žurnalisté chudší duchem) a svou nevědomost a diletantství často maskuje urážkami či odcházením od příspěvku který je přivádí do úzkých (to je takový ten syndrom frustrovaných jedinců falešně přesvědčených o svých kvalitách a neuvědomujících si, že ostatním jsou pro smích).
odpovědět 
            Re: Logo ve fotce nikdy00:42:00 19.05.2016
Kubo, odvolávání se na pravdu je tady úplně vedle.
V tuhle chvíli velmi lituju svých komentářů v tomhle vláknu, protože tobě se z nějakého úplně zvráceného důvodu podařilo přetočit to celé do roviny osobního ponižování a výsměchu. Což si autorka fotek za svoji snahu určitě nezaslouží, nehledě na to, že tvoje ponižování a zesměšňování se neopírá vůbec o nic, leda o úplně plytkou pseudoanalýzu a patou znalost češtiny.
P.odpovědět 
             Re: Logo ve fotce nikdy10:03:21 19.05.2016
Co si tak milý anonym představuje pod pseudoanalýzou a pátou znalostí? Tihleti cizí termiti...
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Logo ve fotce nikdy10:34:01 19.05.2016
tak zaprvý: pata je samozřejmě překlep. ty překlepy neděláš? já je dělám skoro furt.
zadruhý: považovat P. za anonyma je poněkud překvapivé - jedná se o mnohaletého diskutéra zde v tomto prostoru, a to diskutéra velmi smířlivého a kultivovaného - a velmi snadno identifikovatelného dle písemného projevu.
zatřetí: nebuď zlej. holka má velký sebevědomí (nebo by aspoň chtěla mít), jistá řemeslná zručnost ji nechybí a focením žrádla nebo katalogu autdůrového šopu by se uživila velmi dobře. to, že se nám netrefila do vkusu je věc jiná.
Lukas B.odpovědět 
               Re: Logo ve fotce nikdy12:00:39 19.05.2016
Tak promiňte pánové, P. není anonym, toho jsem si nevšiml. Omlouvám se. Co je to plytká pseudoanalýza ovšem stále nechápu. Pátou znalost češtiny už chápu jako špatnou znalost češtiny, ale nevím, kam tím milé P. míří.

Ad fotografka: Jistě jsi si všiml, že jsem se ani nedotkl hodnocení kvality jejích fotek. Jenom jsem poznamenal, že logo fotografa do fotky nepatří. A pak už se diskuse rozjela...
Kuba Turekodpovědět 
               Re: Logo ve fotce nikdy12:13:29 19.05.2016
Nemyslím, že je nutné, aby se autorka fotek snažila trefit do vkusu všech. Naopak, taková snaha má většinou většinou za následek naprostou nudu. Která sice nikoho neurazí, ale ani dvakrát nepotěší.
Logo je naprosto normální věc. Když už někdo dává svoje fotky do veřejného prostoru, navíc zadarmo, není důvod si je nepodepsat. Nějak mi uniká, proč někomu vadí, že se autorka ke svým fotkám hlásí.

Malá poznámka nakonec.
Před časem sem dal fotku bez loga k sobě na blog a druhý den byla na netu s logem Novozélandského obchodu...
M.M.odpovědět 
                Re: Logo ve fotce nikdy12:32:20 19.05.2016
ale v pohodě. někomu se ty fotky líbí a někomu ne, to je úplně v pořádku, někdo holky, druhej vdolky. z mýho pohledu jsou fotky technicky precizní, ale takový mělký a nenápaditý, tuctový reklamní fotky (například luczyho fotkokoláže nejsou můj šálek rumu, ale jsou bomba), podpis je směšný a ad personam k autorce si netroufám podotýkat vůbec nic, bo se bavíme o fotkách a ne o autorce a navíc psychoanalýzovat někoho z pár fotek je pitomost. jo, a pro pořádek podotýkám, že já fotit vůbec neumím, stejně jako neumím skládat symfonie, malovat obrazy a vyšívat dečky, jakož i psát tak aby to mělo hlavu a patu.
Lukas B.odpovědět 
                 Re: Logo ve fotce nikdy12:37:39 19.05.2016
Podpis je směšný protože tam je, a nebo proto jaký je?
M.M. odpovědět 
                  Re: Logo ve fotce nikdy12:44:32 19.05.2016
směšný bo je takový kudrlinkovaný a rušivý. to že tam je, to je holt daň za to že fotí trendy reklamní fotku a že takové se holt asi kradou(?).
Lukas B.odpovědět 
                   Re: Logo ve fotce nikdy01:00:17 20.05.2016
Tak to ses ouplně potopil. "Fundovaně" tady diskutuješ, ale nakonec z Tebe vyleze, že se Ti nelíbí styl. No a? Mi taky ne, ale to je snad jedno. Spíš jsem čekal, že zkritizuješ podstatu podpisu, ne jeho formu...
odpovědět 
              Re: Logo ve fotce nikdy10:48:37 19.05.2016
Ty uz si na tom fakt hodne spatne... Myslim, ze je cas vyblivat sve seme nekde jinde. S kazdym tvym blekotem je to horsi a horsi.
odpovědět 
          Re: Logo ve fotce nikdy22:23:43 18.05.2016
Ufff, je mi te vlastne tak trochu lito..
odpovědět 
          Re: Logo ve fotce nikdy10:19:12 20.05.2016
Kubo kolik Ti Monika Brkalová platí za reklamu? Díky tomu jak jsi to rozmáznul jsem se podíval na její webovky, zamyslel jsem se nad tím jestli se mi fotky líběj nebo ne, dospěl jsem k tomu že jo a že bych si MgA. Brkalovou v případě potřeby klidně jako fotografku najal. Jako (slovy LukášeB.) žrát se musí, ale že by byla v médiích až taková krize, aby bylo třeba dělat pastelku fotografce místního významu? Na druhou stranu uznávám, že marketink pohanou je aspoň trochu nápaditější než když někdo položí do diskuse dotaz na produkt a sám si na něj odpoví.
honzaodpovědět 
           Jsem rád13:25:34 20.05.2016
Slečnu magistru umění Brkalovou si klidně najmi. Dej mi pak prosím vědět, kde její fotky budu moci vidět, aby se kouknul, zda si jí tam nechal její logo.

P.S.: Jsme rád, že jsme jí pomohl, aby sis jí vůbec všimnul.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Jsem rád21:27:48 20.05.2016
Tak logo bych tam nenechal, páč je hnusný.
honzaodpovědět 
      Re: Nádherný fotky19:37:16 18.05.2016
No a mně to připadá trochu i jako takový zjemněný a estetizovaný osmdesátkový retro. Vybaviy se mi nějaké fotky ze ZŠ :)
P.odpovědět 
 Re: Nádherný fotky12:13:52 16.05.2016
Pridavam se. Fotky jsou paradni!
Jeste kdyby u kazde fotky byl popisek, "kdo, co a jak" vydalo by to nad tisic clanku.
odpovědět 
  Re: Nádherný fotky14:35:37 18.05.2016
Doplněny popisky, co jsem s pořadatelem dal dohromady.
 Standaodpovědět 
   Re: Nádherný fotky11:01:28 19.05.2016
Supr! Diky!
odpovědět 
 Re: Nádherný fotky12:24:35 16.05.2016
No, vořez je místy dost tragickej, logo fotografky ruší, povotočení jakbysmet.
Papoušodpovědět 

 Portrétovky14:39:12 16.05.2016
Mě se foto moc líbí, skutečně má zajímavý nádech ateliérové fotografie, kéž mi jednou taky někdo takovou udělá. Celkově skvělý průřez závodnickou scénou, díky za ně.
 jirkasodpovědět 
 Re: Portrétovky13:04:50 18.05.2016
Souhlasím. Tipuju, že spousta závodníků píše autorce kvůli nové profilovce na Facebook (já bych psal :-)
Pájaodpovědět 
 Re: Portrétovky21:52:11 18.05.2016
... nebreč, já ti udělám.
zofinodpovědět 

 Netrol pořád doma, vylez radši toho trolla18:28:30 16.05.2016
Na závodech jsem nebyl, ale za stavěče bych dal  ruku do ohně. Reference od zavodníků jsou taky pozitivní, tak tady furt netrolte a bežte radši lízt čunici...
spolubydlícíodpovědět 
 Re: Netrol pořád doma, vylez radši toho trolla08:01:35 17.05.2016
No byt autorem cest, neposlouchal a necetl bych nazory zde na lezci, ale opravdu bych si promluvil a pozeptal se zavodniku.
Po shlednuti vysledkovky jsem se par lidi pozeptal a asi se to staveni tentokrat opravdu moc nepovedlo. Nicmene to se stava, ale bez zpetne vazby se z toho neda moc poucit.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Netrol pořád doma, vylez radši toho trolla09:46:43 17.05.2016
I já se poptal závodníků a pár mě jich řeklo, že pokud jde o kvalitu postavených cest, to byly nejhorší závody za několik posledních let. Stavěč by se měl nad sebou vážně zamyslet - trendy ve stavění závodních cest jsou dnes trochu jinde než před pár léty.
Břídilodpovědět 
   Re: Netrol pořád doma, vylez radši toho trolla15:39:52 17.05.2016
Stavěč tvrdý chleba má. Určitě bych si nedovolil paušálně stavěče kritizovat, sám závody pořádám a vím, jak je těžké cesty naladit. Stavěči ČP poháru předpokládám, že jsou „profíci“ a prošli metodickým kurzem Honzy Zbranka a mají náležitou kvalifikaci. S Azbestem jsem rozebíral systém stavění, měl totiž možnost se přichomýtnout ke stavění ČP boulderingu v Plzni. Překvapilo mě, že neměli žádnou kontrolu, zpětnou vazbu nějakého supervizora. Tady si myslím, že by svaz měl zapracovat a měl by existovat člověk, který cesty posvětí a pustí na ně závodníky. Je to o sbírání zkušeností drobných nuancí a ty se musí předávat dál. Nemělo by stávat, že stavěč po závodě objevuje „závodní“ stavěčské řemeslo. Mě se podařilo naladit cesty až v třetím ročníků závodů. Ale ještě jednou opakuju, naladění závodních cest = těžké, nejtěžší věc na závodech.
martinodpovědět 
 Re: Netrol pořád doma, vylez radši toho trolla15:32:27 17.05.2016
Nic jsem nevidel, nic jsem neslysel, nic jsem nezjistoval, nic nevim, ale na 100% muzu rict, ze ... ;)
odpovědět 

 Stavění15:55:55 18.05.2016
Aby jen zbytečně nepřibývalo různých dalších myšlenek na toto téma, tak vím, že stavěč se těsně před závody zranil a nemohl tak postavené cesty vyzkoušet a objektivně zhodnotit. A najít na poslední chvíli někoho, kdo by to uměl posoudit, se asi zkrátka nepodařilo.
Daliborodpovědět 
 Re: Stavění18:18:08 18.05.2016
To je sice smutné, ale nic to neomlouvá. Tak důležitá akce, jako jsou nominační závody, má být zajištěna týmem, tedy ne že vše záleží a stojí na jednom jedinci. Buď měl být v záloze a pohotovosti někdo jiný, nebo měly být závody zrušeny. Ale pokazit takto výjimečné závody a tím i ovlivnit repre a řadu závodníků, je těžko omluvitelné. Pokud má svaz nějakého hlavního stavěče, má s ním být dohoda, že v případě významných akcí má být v pohotovosti na telefonu a připravit vyrazit, kdyby třeba někoho přejela tramvaj...
odpovědět 
  Re: Stavění18:21:40 18.05.2016
;)))))) se bavím!!!!
odpovědět 
   Re: Stavění12:36:02 19.05.2016
No to se zase uplně nebav :) ,protože na stavění závodů tohoto typu musíš mít licenci a je to placená činnost.Normální práce,která má mít přesně stanovenou kvalitu.Proč? Protože má i přesně stanovenou cenu.Najdeš na stránkách ČHS.Vejvar to uplně neni,ale za takovou cenu se přibližně staví cesty pro běžný konzumenty stěn.
odpovědět 
  Re: Stavění20:31:20 18.05.2016
Takže už mě následná diskuze "vyhecovala" k tomu taky napsat svoje (ač vím, že to nemám zapotřebí a že se to proti mě obrátí). Ano zranění se mi přihodilo těsně před závodem ale zajistil jsem si Romana Kučeru (též hlavní stavěč ČHS) který si cesty vylezl a následně jsme je vyladili. Cesty se mu líbili. Řekl bych, že tenhle závod nominaci do reprezentace nějak zvlášť neovlivnil neví koho jiného v mužích byste tam chtěli mít něž: Ondra, Konečný, Jech a Binter. Stejně tak i v ženách: Vráblíková, Vejmolová, Slezáková a bohužel schodně po dvou závodech Šimková s Pokornou. Máme nějaký naděje o kterých nevím asi...Co se týče cest pro kategorie B tak je dle výsledků vidět, že 6. místo u kluků by stačilo na 3. místo u holek ve stejné kategorii (kdo viděl závody tak ví, že nemohli mít rozdílné cesty) Pro kluky B byli cesty myslim trefený akorát, ve finále ani jeden stejný výsledek. Holky krom Elišky A. a Terky K. holt lezou tužku a zato jako stavěč nemůžu. (ve finále taky ani jeden stejný výsledek) V modrém finále si rozhodně troufám tvrdit výška nehrála roli (rozhodně nevyhráli největší ale ti co uměli lízt) Dle výsledku je největší úlet Tužová Natálie Smíchov 2. Svitavy 11. (proč však netuším) jinak více méně stabilní výkony. Co se týče A, J a Žen tak tam nejdál dolezla žena která byla nejmenší (Iva Vejmolová) ostatní padali ve výlezu z převisu kde to chtělo dobře vyřešit nohama. Co se týče repre A: Slezáková (1. a 1.) Matúšová (2. a 2.) Večeřová (4. a 3.) a Loužecká (3. a 5.) takže si myslím, že žádný úlet a vyrovnané výsledky. Holky Juniorky to samé...stejná reprezentace jako loni - Pokorná a Scheuerová + Šimková (taky loňský reprezentant, jen letos o kategorii víš) a při neúčasti Elišky Vlčková byla celkově po dvou závodech Taberyová. KLuci A - stejná repre jako loni: Konečný, Trojan a Kendík. Pak dva kluci stejný počet bodů. Kluci J taktéž: Keller, Černohos, Dvouletý, Kliger taky reprezentanti z let minulých. Takže mě zajímá v jaké kategorii a koho tenhle závod ovlivnil při nominaci do repre?!? :) Aby jste věděli, tak vím kde jsem uělal chybu!!! Chybou bylo totálně přepálené mužské finále ale krutě přepálené...vzniklo to tak, že cesty zkoušel Roman Kučera (finalista českého poháru v bouldrech) odkrokoval to v pohodě (je prostě silnej no) jenom moje chyba, že jsem nezareagoval nato, že se vlastně kluci moc v kvaldách nepředvedli, (7c+ a 8a) jediný kdo přelezl obě Kuba Konečný...Takže finále který chtěl Tomáš Binter st. za 8b bylo asi zbytečný ale i tak bylo údajně težší ale co hlavně nevyrovnané (moje chyba). Co se týče stylu cest...no zkušenost mám takovou, že se nejde zavděčit všem...někomu se líbili víc (mám zpětnou odezvu) a nikdo mě osobně neřekl, co se mu nelíbilo a už vůbec mě s nima nikdo neposlal do prde-háje. Klidně to příště udělejte, rád si s vámi popovídám! :) tak a teď do mě!!!
Vítek Lachman
Vítek Lachmanodpovědět 
   Re: Stavění20:39:33 18.05.2016
Pak by mě tady ještě zajímalo pane Břídil, jaký jsou teďka ty trendy v tom stavění, když jste takovej znalec? Lezl jste někdy těžší cestu než 7c nebo 8a (a to myslim na stěně) tyhle závody (což je proto mému nomálnímu stylu neobyklé) byli dost silové na prsty a bicepsy, člověk musel mastit a vydržet být silný v pažích a prstech. Pak nějaká finesa s patičkou, struktur tam myslim taky bylo dost...Myslím si, že cesty na Evropským poháru nebo na SP nevypadají moc jinak. K tomu by se ale musel vyjádřit někdo kdo je leze a lezl jich víc...což je podle mě první čtyřka u mužů a ty zrovna si cesty chválili...tak a teď kdo má pravdu co? :D
Vítek Lachmanodpovědět 
    Re: Stavění22:06:39 18.05.2016
Nakonec jsi se pěkně pochválil a vše, z Tvého úhlu pohledu, je OK - závidím sebevědomí. Škoda jen, že si to nemyslí závodnici, alespoň těch pár, co jsem s nimi mluvil. Pro mě standardem by měli být cesty jako byli v Prague a to byl značný rozdíl ve srovnáním s tím, co bylo ve Svitavách. Myslím si, že tahle stěna skýtá dost místa na to, aby to šlo. A to už nemluvím o tom, že prvky bezpečnosti byly také lehce zanedbané. Chceš nechceš, mě se to prostě nelíbilo :(. Ale co si z toho vezmeš Ty, je Tvůj problém.
Břídilodpovědět 
     Re: Stavění22:31:03 18.05.2016
Jestli ti přijde, že jsem se za vše pochválil, tak jsi asi nepochopil co jsem psal...já jen poukázal nato, že si nemyslím, že výběr repre byl snad o náhodě! Jak psal, závody kdy se člověk odvděčí všem se povedou málo kdy...a co se týče bezpečnostních prvků, od toho je tam delegát a hlavní pořadatel, těm nic divné nepřišlo (ostatně ani ja nečekal, že se něco podobného stane) ale je jasný, že takovýhle momenty na závodní scénu nepatří!!!! taky se jim pak radikalně předešlo...a to místo na další cestu si od tebe příště rád nechám ukázat! Jinak je škoda, že se každý z nás bavil s jinýma závodníkama :( Mě kritika nevadí a nemám s ní problém, vím co jsem udělal špatně a věř, že pro mě byly tyhle závody zatím nejhorší a nejtěžší co jsem stavěl(a to jako znalec asi víš, že jsem jich úplně málo nestavěl) ! Měj se hezky a a příště na závodech co se snad budou líbit všem!
Vítek Lachmanodpovědět 
      Re: Stavění21:44:57 19.05.2016
Díky za odezvu, jsem opravdu rád, že jsi se nebal vystoupit se svým názorem a snad opravdu příště na závodech co se snad budou líbit všem!
Břídilodpovědět 
      Re: Stavění22:20:08 19.05.2016
Díky za odezvu, jsem opravdu rád, že jsi se nebal vystoupit se svým názorem a snad opravdu příště na závodech co se snad budou líbit všem!
Břídilodpovědět 
       Re: Stavění09:59:58 20.05.2016
Skoda, ze ty si se bal vystoupit se svym nazorem na zavodech.. Pripadne jakou vahu maji pripominky od nekoho o kom stavec ani nevi, zda ty cesty lezl nebo ne.
odpovědět 
     Re: Stavění08:10:13 19.05.2016
Zajímalo by mě Břídile, proč jsi svůj názor nevyjádřil na závodech?

Ondraodpovědět 
   Re: Stavění21:24:43 18.05.2016
Ahoj, jsem ten anonym, co psal to o tom jištění dalším stavěčem. Nebylo to myšleno jako tvá neschopnost, ale naopak pojistka, abys z ní nebyl obviněn. Už dlouho mám pocit, že chyba často není ve stavěčích (neplatí pro závody dětí a mládeže, tam to umí opravdu dobře jen velmi málo stavěčů (dua Honza Šolc/Honza Zbranek, Bobr/Jarda, Viktor/Vilda)), ale v nízké výkonnosti lezců. Když pak nastavíš pořádné cesty, jsi obviněn z neschopnosti, protože to bylo těžké. Co jsem měl možnost se seznámit s tvými cestami, tak to bylo obvykle v pohodě a patřilo to k tomu lepšímu. Přesto si ale stejně myslím, že by významné akce pořádané svazem měly jištění pro případ výpadku někoho z týmu mít. A tobě držím palce do dalších závodů. Jen tak dál :-)
odpovědět 

 příšťě líp19:42:00 18.05.2016
Na dokumenaci ze závodů nevhodně zvolený styl. Logo rušivý a přeumělkovaný, ale žádnej učenej z nebe nespadnul, každej nějak začínal přece.
odpovědět 
 krásné fotky20:48:43 18.05.2016
fotky velmi velmi zdařilé, foť! logo by mohlo být méně výrazné.at se daří
horymírodpovědět 

 Foto dne:
Rabštejn, cesty Rigo střed (narovnání) 7, tam jen visí lano a Hrana Riga 6-
Hrana Riga
 Databáze cest:
Všechny cesty (179596)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Renaissance Of Je T'Aime 7c Kalymnos
Komín III Labské Údolí - Pravý Břeh
ZNC 5A Blansko Sever
Alogaki Tis Panagias 8a+ Manikia
No Time For Safety... 7a+ Kalymnos
Nově komentované:
Čtyřka Z Matiky 4 Skalky Za Aritmou
Pedrův Smrk 10- Josefovské Údolí
Pedrův Smrk 10- Josefovské Údolí
Dvoukruhová 5+ Skalný
Cesta K Nebeskému Klidu 6+ Srbsko

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš |

 Nové komentáře:
Poučení od anonyma? | Re: poučení | Re: Ani | Re: ††† | Re: krása | Re: Esence bytí | Re: Ss | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: bezcitnosť |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (142)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (127)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (17)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (13)

 Nově v inzerci:
Brigáda v Krkonoších | Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 389 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 329 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 299 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 298 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 279 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.