LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140262 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
HK Ostaš - Police Nad Metují
ZŠ Jihlava - Jihlava
Boulderbar Flamendr - Kadaň

Prodejny
KIWI - svět map a průvodců - Praha 1
HUDYsport - Teplice
Ing. Jan Zavadil - PROFITSPORT - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Dry Tool Cup Brno 2010

Po devíti letech vznikla v podzimním kalendáři díra. Každoroční setkání ledolezců a drytoolistů se v Bratislavském Auparku neuskuteční. Takže nakonec velké štěstí, že se v brně podařilo vybudovat velkou venkovní betonovou stěnu a vlastník i provozovatel stěny jsou organizaci dry tool závodů naklonění. „Král je mrtev! Ať žije král!“

Dovolujeme si Vás pozvat na první ročník „Dry Tool Cup Brno“, zkráceně možno též užívat termínu „Dr.Cup Brno“.
Tento závod je otevřeným Mezinárodním Mistrovstvím České republiky a současně pro závodníky z řad ČHS je nominačním pro IWC UIAA 2011.


Trénink stavěče (foto: P. Holub)


Kolik "čtyřek" dáte za sebou? (foto: P. Holub)


Nicméně i přes to je závod připravený zejména jako setkání lezců, které baví zmítat svá těla v obskurních pozicích za snahy nepoškodit svou schránku užitím nebezpečných nástrojů, vystavovat své tělesné schránky zimnímu chladu až mrazu a znají ten „krásný „pocit, když se vám krev vrací do promrzlých prstů skrz betonově nateklé bandasky.
Kvalifikační cesty budou připraveny tak aby si zalezli pokud možno všichni no a na finále trošičku přitvrdíme.
Stavěči cest jsou Lukáš Pálka a Radek „Zoban“Lienerth.

V tuto chvíli již je na webu H.O.Lokomotiva Brno spuštěna webová prezentace závodu. Všechny informace, aktuální fotografie ze stěny, přihlášky i aktuální startovní listinu, to vše najdete na www.lokalka.eu .


Ke startu připraveno (foto: P. Holub)


Wall, Sky, Climb... (foto: P. Holub)


Silueta (foto: P. Holub)


Takže pokud ještě váháte zda se zúčastnit, pošlete přihlášku, nabruste zbraně a shybujte co se do vás vejde.

Těšíme se na setkání v Brně
Za H.O.Lokomotiva Brno
Zoban

Závod se koná s podporou hlavních partnerů: statutárního města Brna, SUN TECHNOLOGY s.r.o, Somerstone Olympia CZ s.r.o a ČHS.
Partnery závodu jsou: Raveltik s.r.o, BVV – Sportlife, Singing Rock,ClimbOn – OeAV Austria,HUDY sport Brno, Horolezecká škola ClimbOn, TR walls – lezecké stěny, Direct Alpine
Hlavním organizátorem závodu je H.O. lokomotiva Brno ve spolupráci s LC Klajda, LC Olympia a ADREX


Hlavně si nezahodit zbraň (foto: P. Holub)


Šedý beton, šedá obloha, šedý listopad (foto: P. Holub)


Hrátky v převisu (foto: P. Holub)


Několik věcných informací k závodu:



Termín závodu:
Sobota 11.12.2010
Místo konání závodu:
Brno, venkovní lezecká stěna Olympia

adresa:
Olympia lezecká stěna
U Dálnice 777
664 42 Brno - Modřice
Czech republic

Systém závodu v obtížnosti:
Dvoukolový, kategorie muži a kategorie ženy. Kvalifikace na pěti cestách Flash (ženy tři cesty), finále muži 8 závodníků, ženy 6 závodnic stylem OS. Systém závodu na rychlost:
Dvě identické cesty, všichni závodníci tréninkové pokusy v průběhu kvalifikace obtížnosti pak závod vyřazovacím systémem.

Časový harmonogram závodu:
8:00 – zahájení prezentace
9:00 – předlezení kvalifikačních cest
9:20 – 14:30 – kvalifikace
9:00 – 15:30 – trénink rychlost
15:30 – 17:00 – závod rychlost
17:15 – 17:30 – prohlídka finále ženy
17:30 – 18:30 – finále ženy
18:30 – 18:45 – prohlídka finále muži
18:45 – 20:00 – finále muži
20:00 – vyhodnocení výsledků, předání cen vítězům

Startovné
Pro členy ČHS, OeAV a partnerských organizací UIAA a neorganiované závodníky registrované do 1.12.2010 200,- Kč.
Startovné při registraci po 1.12.2010 je 250,- Kč /10 EUR . Startovné je možné uhradit převodem na účet oddílu nebo hotově u prezence závodníků.
Startovné zahrnuje závodní triko, občerstvení (1 x guláš s chlebem, 1 x káva, čaj průběžně podle potřeby).

Ceny
Každý ze závodníků obdrží od organizátora malou pozornost.

Obtížnost muži
1. 200 EUR + věcná cena
2. 100 EUR + věcná cena
3. 50 EUR + věcná cena

Obtížnost ženy
1. 50 EUR + věcná cena
2. 30 EUR + věcná cena
3. 20 EUR + věcná cena
Rychlost
Věcná cena pro první tři závodníky v kategorii mužů i žen.

Kontakt:
Horolezecký oddíl Lokomotiva Brno  - www.lokalka.eu
Mgr. Radek Lienerth – zástupce hlavního organizátora
Tel:  +420603810600
e-mail: zoban@seznam.cz



Hrátky v převisu (foto: P. Holub)


Něco pro ženy ? (foto: Zoban)


Mám jednu ruku dlouhou... (foto: Zoban)


Hrana totemu (foto: Zoban)


X - games? (foto: Zoban)


stěna (foto: Zoban)


stěna (foto: Zoban)

Zoban   [úpravy] 09:22 28.11.2010Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 vau :)14:56:11 28.11.2010
Vypadá to super. Bude se moci stena užívat k drytoolu i po závodech pro normální nezávodní lezce?
danodpovědět 

 pěkná stěnka15:22:28 28.11.2010
když to vidim, úplně mě svrbí prsty
aTomodpovědět 
 Drobná oprava20:19:37 28.11.2010
V textu článku se nám projevil tiskařský šotek, když nám z jednoho z hlavních partnerů, společnosti Somerstone Olympia CZ s.r.o, udělal společnost Sumerstone...
Jestli mohu administratory pozadat o opravu a následné smazání tohoto komentáře.
Dík Radek
zobanodpovědět 
 Drytooling trenink20:23:17 28.11.2010
Tento tyden je možné na tréninkových cestách postavených na stěně u Olympie polézt. Předpokládá to vlastní zbraně a samostatnost.
Zájemci ať se ozvou na tel. 603810600
Pokud to klapne tak v sobotu odpoledne by stěna mohla být na Drytoolink otevřena i pro širší lezeckou veřejnost, ale potřebujeme dořešit ještě drobné formality.
V neděli bude poslední možnost treninku na tréninkových cestách, od pondělka 6.12. se začnou stavět závodní cesty.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Drytooling trenink22:14:33 28.11.2010
A po závodech se bude dát jít zalízt? Uvažuje se o "normálním" provozu když bude zájem?
Alíšaodpovědět 
   Re: Drytooling trenink09:29:50 29.11.2010
Ano, stěna bude po závodech otevřená i pro veřejnost. Zatím cca 2 dny v týdnu, dle zájmu otevirací dobu prodloužíme. V provozu bude i půčovna na cepíny.
Petr - Klajdaodpovědět 
    Re: Drytooling trenink15:39:26 29.11.2010
Supr, dik za zprávu!
Alíšaodpovědět 
  Re: Drytooling trenink22:29:15 30.11.2010
V sobotu 4.12.2010 bude stena otevrena pro trenink od 15.00 - 20.00
V nedeli podle zajmu, kontakt mailem nebo telefonem.
Celkem je nastaveno 6 cest cca M3 - M4, 1 cesta M5, 2 cesty M6 a ctyri cesty asi trochu tezsi :-) + 2 paralelni cesty na rychlost
Radek
zobanodpovědět 
    Drytooling trenink - upřesnění na neděli21:49:38 04.12.2010
Dneska na stěně přibyla jedna vypečená linie po kamenných chytech. Takže kdo si je chce ošahat bude mít příležitost zítra večer. Budeme na stěně od 17.00 do 20.00, pak už bude pro zavodici v době stavění vstup uzavřen. Jinak treninkove cesty zustavaji, takže pokud někdo bude chtit jit lezt v tydnu, domluva po telefonu 603810600 s tim, že mimo rychlost budou zavodni cesty označene a nelezou se!!!
Pěkný večer Radek
zobanodpovědět 

 pekny09:16:45 29.11.2010
moc pekny fotky a vubec pozvanka na akci, uz se tesim na zavody a taky az si to sama vyzkousim behem zimnich mesicu :-)
Peliskaodpovědět 

 Něco pro ženy18:24:27 30.11.2010
Výše odměn pro ženy mě  rozesmála
- to mají levnější cepíny ?
Nazvat 20 EUR cenou zní pro mě spíš jako vtip.
 feferonodpovědět 
 Re: Něco pro ženy19:24:21 30.11.2010
No, vzhledem k tomu, že se podobných závodů u nás účastní 2-3 ženy, tak ty odměny asi proporčně odpovídají.
tomodpovědět 
  Re: Něco pro ženy19:32:51 30.11.2010
Jestli jezdí 3 tak by 70 Eur první a 30 pro druhou proporčně odpovídalo líp.
Ale buď vklidu, já jen tak rýpu a nic nedělám :-).
 feferonodpovědět 
   Re: Něco pro ženy09:16:48 01.12.2010
Myslím si, že žen přijede víc než tři :-) Ale jak mi slíbil Zoban, ženy se mohou přihlásit i do kategorie mužů a tak se porvat i o ty prachy :-). Co je ale, podstatné, závod tím může být o to dramatičtější...vždyť kterej chlap by se chtěl nechat porazit nějakou bábovkou, že? :-)
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
    Re: Něco pro ženy12:53:07 01.12.2010
No Lucka nie je žiadna bábovka, chlapi sa majú čoho obávať :). Minulý rok bolo ženských 8 (ak si dobre pamätám), tento rok snáď nie menej :).
Majkaodpovědět 
    Re: Něco pro ženy17:21:46 01.12.2010
Libore prosim nevkladej mi do ust, co jsem nerekl. Lucka samozrejmne muze v ramci sveho treninku lezt i mezi chlapi, ale stejne jako v Bratislave mimo soutez.
Jinak nevim, ale pro MCR v Drytoolingu zadny predpis o vysi penezni ceny neni, tudiz je to na rozhodnuti organizatora.
Tesim se na setkani Radek
zobanodpovědět 
     Re: Něco pro ženy19:44:33 01.12.2010
Ok.Tak promiň já to tak pochopil :-(
LiborRebel Hrozaodpovědět 
      Re: Něco pro ženy09:57:48 02.12.2010
Lezení pro mne znamená něco trochu jinýho, než jsou závody na stěně, takže až tolik nevím, jak to kde chodí. Nicméně bez ohledu na to, skutečně nechápu, proč by ženská nemohla zcela regulérně soutěžit s chlapama, když si myslí, že na to má a je to v daným sportu technicky možný. V řadě sportů to tak je.
Jinak pokud jde o odměny pro vítěze, tak soukromý subjekt jako ČHS nebo lezecká stěna si může stanovit pravidla jaká chce, to je fakt. Ovšem pokud se pod rozdílné odměny pro muže a ženy "podepíše" (jako partner) magistrát města Brna, koleduje si o *dost* velký průser, když by to někdo někde chtěl rozmazávat. Ona to totiž skutečně je diskriminace (závodí se ve stejné disciplíně, podle stejných pravidel), a to je dneska výrazné politické téma. (Osobně si tipuju, že o tomhle na brněnském magistrátě nikdo neví, jinak by se už dávno chytal za hlavu.)
Robertodpovědět 
       Re: Něco pro ženy13:07:34 02.12.2010
Méně teorie, více praxe Roberte. Přihlaš se, přijeď, uvidíš a pochopíš.
S uměle vytvářenou genderovou rovností jdi víš ty kam...
Radek
zobanodpovědět 
        Re: Něco pro ženy13:30:04 02.12.2010
A proč teda nemůžou závodit baby s chlapama pohromadě? Vždyť to by byla naopak velice přirozená genderová rovnost.
honzaodpovědět 
        Re: Něco pro ženy23:47:43 08.12.2010
(Sorry, já tady nějakej čas nebyl.)
:) Hele, já fakt nezávodím. Před x lety jsem se byl i podívat na závody s piklama na Tanvaldským Špičáku, tam se lezlo dokonce po ledu, a zjistil jsem, že to prostě není můj šálek čaje. (A jo, 90% těch závodníků leze líp než já, já bych se v tom ani nehnul, ale o to nejde.)
Jinak osobně na samotný slovo gender mám přímo alergii, ti kdo ho používají dávají najevo, že neumějí ani pořádně česky a/nebo chtějí být "in"; a nepřirozeně vytvářená rovnost pohlaví mi vadí taky. Tady jsem chtěl ale pouze naznačit, že brněnský magistrát by vás taky nemusel mít rád, v důsledku. Vím o pár případech, kdy se "leštily kliky" kvůli mnohem méně zřetelným přešlapům. (Aby nedošlo k nedorozumění - bez obav, já to nikde "rozmazávat" nebudu, závody mi za to fakt nestojí :) )
Robertodpovědět 
       Re: Něco pro ženy15:34:39 02.12.2010
Na Smichoffe platej chlapi za vstup o peknejch par penez vic nez baby. Co se tyce te diskriminace pohlavi. Jinak kdyz by se otevrely chlapske souteze, to by se pak mely otevrit i zenske kategorie pro chlapy, ne? A zcela vazne - kdo by pak splakal nad vydelkem? Zenske by pak nemeli ani korunu prize money, ani v chlapech, ani v zenach. Si myslim. Lada
odpovědět 
     Re: Něco pro ženy17:30:36 02.12.2010
Zobane, také není v pravidlech ČHS, že když bude závodit ňákej "černej", jestli musí dostat stejnou odměnu jako ten, co je "bílej".)))))))))) a také tam není psáno, jestli ten první musí dostat víc, než ten druhej.))))))))))))))
To, co ale v pravidlech je, přesněji řečeno v prováděcích předpisech ČHS, se týče startovného. ČHS sice neuvádí konkrétně, zda tyto předpisy platí i pro drytooling, ale jsou to obecná pravidla platná pro každého pořadatele závodů, kterému ČHS poskytuje dotaci na závody jako je MČR a ČP.
"1.7. Pořadatel má právo vybírat startovné od všech závodníků v max. výši 100,-Kč pro členy ČHS a 200,- Kč pro nečleny ČHS, pokud se přihlásí do 10 dní před závodem. Na místě, nebo během 10 dní před závodem je startovné 150 Kč pro členy ČHS a 250 pro nečleny ČHS."
Z toho plyne, že by všem, jak mužům, tak ženám, mělo být sníženo startovné, anebo by se měl pořadatel obejít bez peněz ČHS.:-)
Donaldodpovědět 
      Re: Něco pro ženy17:45:55 02.12.2010
Tak to je blbej předpis:-( osobně si myslím , že startovné by mělo být vyšší, třeba i 500Kč nebo i víc. Aby se mohla zvyšovat celková úroveň závodů.
libor rebel Hrozaodpovědět 
      Re: Něco pro ženy20:56:54 03.12.2010
A taky napriklad CHS dotuje MCR na stene nejakou castkou, MCR na rychlost jinou castkou a MCR v Drytoolingu zase jinou castkou. A je to tak v poradku.
Subkomise Drytoolingu predpis k vysi startovneho a odmen nema a dokud ja do toho budu mit co kecat, tak mit nebude, protoze to jsou veci nalezejici do pravomoci organizatora.
Rad te Donalde uvidim na zavodech, pekne si zalezes a muzeme se o tebou zminene problematice pobavit, rad ti vysvetlim, proc je zavod kterehoz organizace jsem hlavou organizovan jak je organizovan.
Jinak na stene je krasne nasnezeno, luxusni zimni atmosfera :-)
Radek
zobanodpovědět 
       Re: Něco pro ženy23:23:04 04.12.2010
Radku, v těch prováděcích předpisech není specifikováno pro jaké konkrétní disciplíny vlastně platí. Ty jsou platné obecně pro každého pořadatele, kteří dostávají dotaci od svazu. Stejně tak by pak mohli říct i ti, co pořádají závody v jiných disciplínách, že pro ně tyto předpisy neplatí. Odjakživa všeobecná pravidla platila vždy pro všechny. Já osobně jsem za, aby se startovné platilo třeba víc, a nic ve zlém, ale mělo by to být pak i v pravidlech.:-)
Co se týče dotace na závody, tak by na pořádaní MČR v drytoolingu-obtížnost měly být poskytnuty stejné peníze od svazu jako na MČR v lezení na obtížnost. Jestli bys mohl napsat jakou dotaci jste dostali vy a kolik ti, co organizují MČR na Rajčeti, abych si udělal lepší představu pro porovnání. Pokud máš peněz méně, tak se trochu víc snaž prosadit, abys jich měl příště víc. Je to taky i na tobě, od toho jsi přece v komisi.:-) Pro zajímavost, loni v Aupeaku v dryt.závodilo dokonce více lidí, než třeba letos na MČR v obtížn. Předpokládám, že na Olympii bude počet závodících cca stejný jako loni v Aupeaku. Také náročnost na stavění cest v dryt.není určitě nižší, spíše naopak. Ohledně rychlosti, méně peněz pro ní je logický, protože v ní startuje daleko méně lidí a také stavění cest na rychlost je mnohem jednodušší, a tím pádem i méně nákladné. Osobně si myslím, že dělat rychlost s cepíny na stěně, kde vůbec nebude led, není dobrý nápad. Takový závod bude úplně postrádat dynamiku, která je u rychlosti prioritní. Bude to nejspíš nudné, divácky nezajímavé a o výkonech nemůže být ani řeč. Navíc hrozí zvýšené riziko úrazů. Jo, kdyby to bylo na ledu, to by bylo něco jiného. Zatím jsem neslyšel o nikom, kdo by pořádal s cepíny rychlost bez ledu. No, zase na druhou stranu, všechno je jednou poprvé a třeba i bez toho ledu to bude fajn.:-)
Donaldodpovědět 
        Re: Něco pro ženy14:49:56 05.12.2010
V rade svych vyjadreni nemas uplne zcela pravdu, takze doraz na zavody a uvidis.
Jinak zavody na rychlost v Auparku dva roky zpatky (tusim) byla uplne nejvetsi prca za vsechny rocniky.
Navic zavod na rychlost neni MCR, to bude na ledu v lednu na Viru.
Radek
zobanodpovědět 

 :)10:44:02 01.12.2010
moc to tam nerozrépejte, ať můžem přes léto jezdit lízt! :)
honza k.odpovědět 
 Re: :)00:36:19 02.12.2010
Zoban a spol. je jako kačer Skrblík, ale z českého Kocourkova. Ty tzv. ceny pro ženy to je docela trapné, je to výsměch k výkonům holek. Všude jinde ve světě, co se týče lezení, závodí více chlapů než žen, ale nikde na světáku a i jiných mezinárodních závodech se nestává, že by dávali ženám méně peněz, protože jich startovalo méně a navíc s takovým ostudným rozdílem. U nás v ČP v obtížnosti nebo boulderingu taky závodí daleko méně holek než kluků a pokud dostanou peníze, tak nastejno. Na letošním ČP v LB závodilo pouze 5 žen a v obtížnosti na Rajčeti taky jen 5. Organizátor může cenami diskriminovat koho chce, ale je to z jeho strany určitě neseriózní přístup. Když bude bábovek málo a některé se rozhodnout závodit s tlupou chlapů, tak sice můžou, ale pouze mimo soutěž. Nejspíš proto, aby náhodou některá kráska něco neuloupla z pytle organizátorů. Ti se pojistili pro všechny případy, ať tak nebo onak, bábovky mají šanci získat pouze almužnu. Jo, ale jinak organizátor je opravdový frajer, protože dovolí holkám platit naprosto stejný startovný jako chlapům.:) Mimochodem, stejně žádná Sněhurka nemá šanci mezi ledoborci uspět do třetího místa, tak nevím, co se Zoban a spol. tak cuká. Ranec dukátů by jim i tak zůstal celej.:) A na závěr dotaz, jak se odměňovalo loni u našich sousedů Slováků?
Donaldodpovědět 
  Re: :)00:44:30 02.12.2010
Taky bych dal bábovkám víc, ale krutá realita je, že ve spoustě sportů jsou ženy placený míň (golf, fotbal, basketbal, hokej a dalo by se pokračovat), jinak pokud jsou holky schopný uspět proti klukum, nemá cenu kategorie oddělovat, věřim, že pro Lucku by to pak byla větší motivace
aTomodpovědět 
   Re: :)09:07:35 02.12.2010
jo je to realita, nevím jestli krutá. Ve vetšině sportů je podle mě totiž daleko větší konkurence mezi chlapama než mezi babama, proto si myslím, že ve spoustě sportů je to s finančníma odměnama nastaveno podobně tj. že baby mají prostě menší finanční prémie. K těm co jsi vyjmenoval, můžu z vlastní zkušenosti přidat třeba cyklistiku (stačí kouknout na jakýkoliv závody a to NEJEN v ČR)
Tom Vidlákodpovědět 
  Re: :)09:13:35 02.12.2010
jen taková podle mě logická úvaha k Tvé větě o tom, že dovolí platit holkám stejné startovné... Pokud bychom se na to podívali s čistě matematického případně ekonomickéhpo hlediska tak by holky, v případě že předpokládáme, že jich startuje méně než mužů, měly plati naopak více :-). A to z toho důvodu, že pravděpodobně náklady na postavení cest, pronájem prostoru, zázemí apod. Budou odhadem stejné jako v případě mužů, ale podělit by se o ně mělo méně účastnic. :-)... na závěr: I když nejsem rozhodně skalním příznivcem Zobana :-) tak si myslím, že takovýhle komentáře by se tu možná neobjevili v případě, že by u závodů nefigurovalo jeho jméno... možná bude lepší hodnotit až po skončení závodů a nejlíp, když to udělají účastníci...
Tom Vidlákodpovědět 
   Re: :)10:38:02 02.12.2010
Řešení je nasnadě. Kluci a holky můžou startovat dohromady. Náklady na stavění cest budou pak úplně stejné.:-)
odpovědět 
    Re: :)12:55:49 02.12.2010
Jojo přesně jak říkáš :-) jen marně přemýšlím, proč v takovém množství sportů okolo, jsou kategorie muži/ženy oddělené... a nikdo to ještě nesloučil :-)
Tom Vidlákodpovědět 
     Re: :)15:54:49 02.12.2010
jak kde, jak kdy, a také záleží v jakém sportu. Podívej se stránky svazu cyklistiky, například žáci, junioři, kadeti většinou závodí spolu bez rozlišení pohlaví. A pokud chtějí ženy závodit s chlapy tak můžou, a kdyby se náhodou umístily, tak berou stejnou odměnu jako chlapi, jenže většinou ony samy ani nechtějí, páč celkem zákonitě ženská na chlapa, tedy alespoň ve sportu:-), zkrátka nemá.:-)
odpovědět 
      Re: :)16:04:03 02.12.2010
No to neni dobry priklad, treba v BMX startuji kategorie holek s klukama, ale s klukama o rok mladsima ...
odpovědět 
       Re: :)16:28:11 02.12.2010
já o voze, ty o koze... koukni se na závody v kat. - silnice, tam je to většinou tak, jak jsem psal. Za chvíli bys mohl vyrukovat s krasojízdou, nebo něčím podobným. Jak jsem psal, je to jak kde, jak kdy, atd...
odpovědět 
      Re: :)16:51:04 02.12.2010
Jo máš pravdu že v v mladších kategoriích se to občas děje, ale ja mluvil o kategoriích ženy, muži. Myslím že Elite s babama třeba nikdy do kategorie asi nedali... Ale je to jak říkáš samy nechtějí a je to logický...
Tom Vidlákodpovědět 
  Re: :)11:33:38 02.12.2010
Á, chlapeček má problém se sebevědomím, že? Odměny jsou sice dost nevyrovnané, ale podívej se na startovní listinu - zatím jsou přihlášeny pouze 3 baby. Krom toho, kdo chce závodit, tak to sned dělá pro sebe a né pro prachy. A tvá reakce se mi zdá poněkud nepřiměřená. Doufám, že už jsi se přihlásil na závody a nejsi jen jeden z těch co si léčí své komplexy urážením ostatních v diskusi, která se jich vlastně ani netýká.
martinaodpovědět 
  Re: :)11:38:40 02.12.2010
Musím tady podotknout, že i na Ep drytoolu v Insbrucku byl taky velký rozdíl v price meny, ale pokud by se nějaká holka dostala do finále ( kvalifikace měli holky a kluci stejné)chlapů, dostala by peníze jako by byla chlap. :-) Ještě dodatek, proč jsem si myslel, že holky mohou startovat na MČR i mezi klukama? Radku, řekl jsi mi, že by Lucka musela teda lézt i chlapské kvalifikace . Tak jsem si myslel, že bude s nima i normálně závodit. A nakonec, proč by to tak nemohlo být?
libor rebel hrozaodpovědět 
   Re: :)09:39:33 03.12.2010
Souhlas, proč by to tak nemohlo být, když sama chce? Radku? Opačně (aby chlap, když chce, startoval v kategorii bab), to sice nejde, ale to má logický důvod - aspoň zatím jsou obecně chlapi lepší :-)
lynnhillodpovědět 
   Re: :)14:40:48 03.12.2010
Libore a ja bych zas chtel lezt s babama, jsem taky lepsi nez vetsina z nich. A kdyz tvoje Lucka bude Mistr republiky, ja aspon muzu byt Mistryne republiky :D
Co to zas proboha resis? Snad je jasne, ze jsou normalni (teda v nekterych sportech...) muzske a zenske kategorie ...
Ferda Mravenecodpovědět 
    Re: :)14:59:54 03.12.2010
Já toho moc neřeším. Na spoustě drytoolových závodech na světě lezou baby s chlapama.Loni v Chamonix prní byl chlap, druhá Stefanie, ¨třetí Lucka a pak další muž.V Kanadě vyhrála mezi muži zase Petra Muller. Zeptal jsem se tedy jestli bude moct lézt Lucka s chlapama a rozuměl jsem tomu, že jo! Teď se ukázalo, že jen mimo závod. Ale když by lezla i kvalifikační cesty chlapů, proč by nemohla být i s nima vyhlášená oficialně. I když si myslím, že by měla skončit nejlíp tak pátá, pokud teda borci nepřestali trénovat.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
    Re: :)17:22:18 03.12.2010
Co na tom nechápeš? Přece je jasné, že je Lucka dobrá a tak by snad mohla závodit důstojně. To, že ve své kategorii nemá konkurentky není její chyba, přesto jí pořadatelé závodu dávají najevo (například výší odměny), že je její výkon a celá kategorie druhořadá.
feuodpovědět 
 Re: :)07:42:58 02.12.2010
Souhlas, je to vážně trapný :-(
feuodpovědět 
  Re: :)15:29:11 04.12.2010
a co ty Feu, hecneš se a půjdeš závodit?
aTomodpovědět 
   Re: :)21:12:22 05.12.2010
Všichni víme že Lucka je skvělá..Chlapi s chlapama..
Třeba jednou přijdou borky ze zahraničí a Lucka nebude první..Taky Lucka nezavodí s chlapama na obtížnost to by asi Adama Ondru neporazila,Mrázu a Strániky? nebo jo..
Pokud bude startovat s chlapama jdu se na MČR v obtížnosti podívat!!!
lezkyodpovědět 
    Re: :)01:06:34 06.12.2010
Jenomže mimo drytool jsou u nás finanční odměny žen identické s muži, a to platí ve sportovním lezení komplet, ať je to obtížnost, boulder, nebo rychlost. Ve sportovním lezení soutěží také málo žen, takže vymlouvat se v drytoolu na nižší účast žen než mužů, je pouze směšná výmluva pořadatele. Myslím, že pokud organizátor je totálně neschopný zařídit stejnou výši peněz i pro ženy, tak by měl nechat ženy závodit s muži, pokud to některé tak chtějí, a měly by tak dostat šanci získat stejnou výši peněz. Jenomže organizátor to nepovolí, protože je velkej ješita a na ješitnost zatím nevynalezli žádnej lék.
Kubaodpovědět 
    Re: :)09:34:23 06.12.2010
Jasně :-D Prijedou borky ze zahranici, ktere prilaka 50 eur :-D Dobrej vtip.
feuodpovědět 
     Re: :)23:38:18 06.12.2010
startovni listina k 6.12.2010

http: //www.lokalka.eu /?bcoid=1987

:-))))

Radek
odpovědět 
      Re: :)15:03:02 08.12.2010
Každopádně za ty prachy závod nepřitáhne borky ze svěťáku:)) a asi ani borce jako je Bendler, ač dostanou chlapi peněz víc, je to pořád málo ve srovnání se závody v Rakousku.
Kubaodpovědět 
       Re: :)22:54:20 08.12.2010
Kubo a ty už jsi poslal přihlášku? Vlastně proč, ty prachy co jsou jako price money stejně nestojí za nic. Ale možná těch přes třicet přihlášených lidí za svou účastí na závodech vidí hlavně něco jiného a to je asi to co mně motivuje k tomu takovou věc dělat.
Takže tak :-)
Radek
zobanodpovědět 
        Re: :)19:53:07 10.12.2010
Jestli budu závodit, nebo se koukat jako divák, anebo pojedu na lyže, je moje věc. Nic to nemění na tom, že mám na některé věci jiný názor, než ty. Přece med kolem pusy ti v tomto mazat nebudu, když si myslím něco úplně jiného.:-) Samozřejmě, že ti patří uznání za to, že ty závody děláš, že si s tím dáš určitě tuny práce se vším všudy, není to lehké ani jednoduché, o tom žádná.:-) Ale je i dost věcí, o čem se dá přinejmenším polemizovat, a to nejen o penězích.:-) Například za celý letošní rok na webu Horosvazu nebyli vůbec zveřejněni reprezentanti 2010, kteří měli být nominovaní ze závodu v Bratislavě. Byla tam uvedená pouze Hrozová, ale ta měla nominaci na základě SP. Vím, že závodili i jiní, ale na seznam repre se jaksi nedostali.:-)
Kubaodpovědět 
         Re: :)00:53:41 13.12.2010
Jestli jsi měl na mysli tuto stranku http://www.horosvaz.cz/ index.php?cmd=page&id=269, tak se prosim podivaj na nadpis. Stoji tam totiz 2011 :-)
2010 jsem totiz uz smazal, ale jinak pokud te to zajima tak vzenskych byla nominovana na 2010 Lucka, v chlapech Mirek Matejec a Lukas Palka. Do Busteni se pak prihlasil jeste jeden clovek na vlastni zadost, ale nakonec neodcestoval, nezveda telefon a neodpovida na maily. No co uz :-(
Radek
zobanodpovědět 
          Re: :)19:12:56 13.12.2010
Ne, já měl na mysli tu stránku, co jsi už smazal.:-) Sám víš nejlíp, že tam byla pouze Lucka Hrozová a na ostatní se zapomnělo, teda papírově.:-)Podle toho, co píšeš a podle toho, že vím, že kluci závodili, tak je logické, že v repre byli, jen nebyla jejich jména zveřejněna v tabulce repre, což by mělo být. A k tomu jsem měl poznámku.:-) Repre na 2011 jsi už napsal.:-) Trochu se divím, že tam není Martina a Lukáš. Řekl bych, že asi nechtějí.:-(( Škoda.
Kubaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.