LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kdyby tu tak byl Boriš! Ten umí po skalinách!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
40.Hronek 10385
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
Bouldry:
40.Radouchova 8656
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140192 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Šutr - Liberec 17
K2-Poprad - Poprad
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
SAMBAR sport Kladno - Kladno - Kročehlavy
Green sport - Brno
HUDYsport - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MČR na SmíchOffě nebude!

S politováním musím oznámit, že jsem se po pečlivém zvážení  rozhodl vzdát se pořádání MČR 2009 v lezení na obtížnost.
Důvodem je můj zásadní nesouhlas s „Aktualizovaným stanoviskem VV ČHS k nominaci na MS 2009 v Číně“.

Svůj postoj k podivné nominaci L. Hrozové, tehdejším předsedou komise sportovního lezení J. Pražákem, jsem zde již prezentoval v předchozích diskuzích a k tomuto tématu se již a nehodlám  vracet.

Mnohem vážnějším problémem je pro mne postup některých funkcionářů a členů VV v této záležitosti. Výkonnému výboru byl totiž předložen návrh „Aktualizovaného stanoviska….“  který měl být schválen korespondenčním hlasováním přesto, že do zasedání VV zbývalo pouze 17 dní. K mému překvapení k tomuto hlasování VV přistoupil. Iniciátoři této dohody s L. Hrozou st. tím jednak znemožnili jednomu členu VV hlasovat (z důvodů jeho nepřítomnosti) a především znemožnili jakoukoliv diskuzi na dané téma na schůzi VV. Rád bych ještě poznamenal, že  VV v tomto složení použil za 7 měsíců své činnosti institut korespondenčního hlasování poprvé až v tomto případě. Ptám se proč?

Pro mě se tímto stává ČHS nedůvěryhodným partnerem. Již poněkolikáté ustupuje lidem, kteří jdou bezohledně pouze za svým profitem. K dosažení svých cílů jsou ochotni použít jakýchkoliv prostředků: pomluv, výhrůžek, nadávek, mediálního nátlaku, zákulisních dohod apod.
Ve světle těchto událostí si dokážu představit, že pokud bych MČR  2009 uspořádal a došlo by ke sporu mezi  organizátorem závodu a L. Hrozou st. (kdo ho zná, ví,  že je to velmi pravděpodobné), nebude  ČHS  schopen zaujmout nestranné stanovisko a opět raději ustoupí mediálnímu nátlaku a výhrůžkám. 

Protože bychom v Lezeckém centru SmíchOff rádi v tradici závodů pokračovali, připravujeme  pro Vás zcela nový dvoudenní závod, který bude postaven tak, aby si dobře zazávodili rekreační lezci, ale i závodníci patřící ke světové špičce. Podrobnější info o tomto závodě můžete očekávat  zde na Lezci začátkem října. 
 

Tomáš Rakovič
rakovic@lezeckesteny.cz


Tomáš Rakovič   [úpravy] 21:13 13.09.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Moc Škoda21:31:41 13.09.2009
Tak to je moc škoda, na Smíchově byly vždy parádní závody. Kvalitnější stěna v ČR není, takže škoda dvojnásobná.
Štěpán Stráníkodpovědět 
 Re: Moc Škoda21:37:41 13.09.2009
Tak co na Klajdě? Co KLAJDA TEAM nechcete to uspořádat?;)
sr.odpovědět 
 Re: Moc Škoda21:58:22 13.09.2009
Je to možná škoda, ale je to ouplně fuk. Na Ruzyni byli taky vždy kvalitní závody a nevidím důvod k pláči.
:)odpovědět 
  Re: Moc Škoda22:22:01 13.09.2009
Zavodi tam byli dobri, ale malo tvrde :-)
cestinarodpovědět 

 ajajajaj23:04:50 13.09.2009
to bude diskuze, to bude masakr, to nechci videt ...
Mr. Skivoodpovědět 
 Re: ajajajaj23:58:53 13.09.2009
přečtete si T.Rakoviče pořádně a neskuhrejte, že je něčeho škoda, to je akorát důsledek, jsem zvědavá jak se management CHS zachová za platy Sazky a eraru
odpovědět 

 vymluva, od zacatku MCR nebylo nikde ohlaseno!!!!01:48:06 14.09.2009
jezis tomasku ono se te to dotklo kdyz lucce opravnene podle jasnych faktu prirkli co ji nalezelo??nebrec prosim te, kdyz se silve rajfove platili letenky jen z duvodu ze se koupili dopredu (australie) a nebo kdyz uz byla mimo poradi dle pravidel (moskva 08) tak jsi s tim nic neprovedl a to jsi byl clenem sportovni komise...a pokud vim tak MCR jeste nebylo nahlaseno nikde, to cekas ze musi byt automaticky kazdy rok na tve stene?to uz taky zacina bejt pomalu nuda:-)chce to zmenu tak jen dobre
climberodpovědět 
 Re: vymluva, od zacatku MCR nebylo nikde ohlaseno!!!!06:35:26 14.09.2009
Moje řeč. MČR bude na jiné stěně a žádná tragédie se nekoná.
to je jednoodpovědět 
  Re: vymluva, od zacatku MCR nebylo nikde ohlaseno!!!!08:58:27 14.09.2009
podle mě to je škoda,nejlepší stěna je víc než vhodná k závodům jako je mčr. a smutný to je hlavně proto že závody dělat chtějí.jejich ústup celkem chápu.
h.odpovědět 
  Re: vymluva, od zacatku MCR nebylo nikde ohlaseno!!!!08:23:33 18.09.2009
To by me zajimalo na jake? V tak kratkem casovem horizontu to v reale znamena ze MCR nebude....
odpovědět 
 Re: vymluva, od zacatku MCR nebylo nikde ohlaseno!!!!09:36:05 14.09.2009
Zjavne sa ozval niekto, kto na tie preteky aj tak liezt nechodi.
odpovědět 

 no doprdele07:17:54 14.09.2009
ku*va tak kde to sme.kdo je teda ten dobry a kdo ten spatny?hroza je dobry? no to si snad ze me delate kozy, CHS je dobre? no to si snad ze me ku*va delate jeste vetsi kozy
nasrany lezecodpovědět 

 Peníze09:08:42 14.09.2009
Ono je to možná taky proto,že vám na to MČR nechce svaz dát tolik peněz co byste chtěli.
odpovědět 
 Re: Peníze09:26:00 14.09.2009
Já se ani nedivím , že to Rakovič udělal.Není možné aby u nás vítězili neustále intrikáni jako je Pražák a křikloun Hroza st.Dokud VV rozjel takovou hru,tak za ni ponese i odpovědnost.Teď by se ke všemu měli postavit i závodníci a na takové mistrovství nejet.Udělejte si raději nějaký sraz ve skalách a ať tam závodí jen Lucie Hrozová.Ta zvládne vše a má na to i žaludek.
odpovědět 
  Re: Peníze09:42:31 14.09.2009
Mně jako křikloun přijde spíš Rakovič. Jeho alergické reakce na jakoukoliv kritiku jeho stěny (i když je třeba dobře myšlená, stačí si projít starší články související se smíchovem) či osoby jsou známé. A ta odpověď na otázku, kolik po VV chtěl a kolik mu nabízeli by byla VÍC než zajímavá.
Jinak doufám, že Lucie Hrozová se nenechá vyvést z rovnováhy podobnými výblitky a soustředí se na lezení, které opravdu umí. Ten drytool v zimě jí vyšel skvěle, letní sezóna je horší, tak ať se jí daří.
odpovědět 
 Re: Peníze09:41:49 14.09.2009
O peníze tu opravdu nejde.
Rakodpovědět 
  Re: Peníze10:46:00 14.09.2009
O penize jde VZDY az na prvnim miste...
..odpovědět 

 Nátlak09:31:04 14.09.2009
A není tohle nátlak Tomáši? Když VV nehlasuje jak chceš ty, závody nebudou!
odpovědět 
 Re: Nátlak09:32:46 14.09.2009
Jasně zatočte s VV!
odpovědět 
 Re: Nátlak09:39:20 14.09.2009
Kdyby VV hlasoval standardně jako v jiných případech,tedy na své řádné schůzi, tak bych neřekl ani slovo. Vadí mi postup VV v této záležitosti. Zkrátka se nemohu zbavit dojmu, že šlo o manipulaci.
Rakodpovědět 
  Re: Nátlak09:47:02 14.09.2009
Teď si Tomáši toho Hrozu snad i v tom nátlaku předběhl.Kdybys použil alespoň něco konkrétního, ale ty stávkuješ jen proto,že VV hlasoval korespondečně.
odpovědět 
   Re: Nátlak10:54:27 14.09.2009
Jako nátlak bych to chápal, kdybych po VV něco požadoval. Já ale nic nepožaduji. Nechci revizi rozhodnutí VV, nechci aby někdo odstupoval a nechci víc peněz za pořádání závodů. Jenom už nechci dělat MČR pod hlavičkou ČHS. Mám totiž lepší zábavu, než si zase nechat nadávat od Hrozových jako loni.
Rakodpovědět 
    Re: Nátlak12:02:48 14.09.2009
Znamená to, že chcete dělat MČR mimo ČHS? A co Vám v tom brání? To pak zakážete Hrozovým účast? A není to dětinské?
milanodpovědět 
     Re: Nátlak12:13:47 14.09.2009
Možná jsem se nepřesně vyjádřil. Nechci dělat MČR ani pod hlavičkou ČHS ani pod jinou hlavičkou. Toť vše.
Rakodpovědět 
      Re: Nátlak12:16:12 14.09.2009
Díky za upřesnění.
milanodpovědět 
    Re: Nátlak14:29:25 14.09.2009
To co se stalo vloni, ale bylo kvůli vašemu svévolnému rozhodnutí, že rychlosti dáte míň peněz. Vůbec se nedivím, že se Hroza ozval. Určitě nevybíravě, ale za to zcela oprávněně. Trochu tady mlžíš.
tak trochu ležodpovědět 
    Re: Nátlak20:26:55 15.09.2009
S Rakem souhlasím. Sami jsme z podobných důvodů pořádali závod ČP v boulderingu v Ostravě naposledy. A taky spíše uspořádáme závody své, bez nutných závazků stejně nepodporujícího ČHS.
Zdravím Anonymy
Gendisodpovědět 
  Re: Nátlak08:52:46 15.09.2009
Ahoj, to jak jsi se rozhodl, je Tomáši samozřejmě tvá věc. Ale pakliže je ten důvod to, že proběhlo hlasování VV korespondenčně, musím ti položit následující otázku. Pokud se prokáže, že to hlasování bylo naprosto v pořádku a nešlo o žádnou manipulaci, že argumenty se kterými VV pracoval byli pravdivé a že opravdu nebyla jiná možnost než vše přehodnotit a uznat náhradu nákladů, přehodnotíš ty veřejně své stanovisko ???
Roman Wimmerodpovědět 
   Re: Nátlak14:04:55 16.09.2009
Ahoj,
Nikdy neříkej nikdy, ale skutečně si nedovedu představit, že bych své stanovisko veřejně přehodnotil. Veřejně tu však sdělím něco jiného..

1.Já nezpochybňuji, hlasování jako takové. Korespondenčně hlasovat lze a návrh byl přijat většinou hlasů. Manipulaci a úmysly už nemůže nikdo věrohodně prokázat ani zpochybnit.
2.O tom zda bylo, či nebylo hlasování v pořádku bude rozhodovat disciplinární komise pod Tvým vedením a Tebe si jako nestranného arbitra zpochybnit dovolím.
Byl jsi to byl právě Ty, kdo přesvědčoval výkonný výbor, že je potřeba celou záležitost vyřešit okamžitě, protože jinak hrozí ČHS žaloba a po ní bude zcela jistě následovat prohraný soud.
Následně se ustanovila skupina funkcionářů, kteří začali vyjednávat s  L.Hrozou st., přestože vyjednáváním byl pověřen někdo jiný. Podle mě jste jednali bez mandátu.
Za normálních okolností by jistě nebyl problém, aby byla dohoda s L.Hrozou st. sepsána a schválena na řádné schůzi VV, která se měla konat za 17 dní. Seriozní protistrana by to jistě akceptovala. Jenže tam by se mohla rozvinout diskuse a dohoda by nemusela být schválena. Pak by skutečně muselo dojít k soudu, kde by byl výsledek velmi nejasný. To se L.Hrozovi st. nehodilo. Omluva a zaplacení požadované částky bez soudu, to je přece jenom lepší. Že se zavázal dál nemedializovat celou záležitost? Nevadí na to má přece K. Turka viz.: http://www. Hory doly.cz/ vypsat.php? id=12342 (odstraň mezery)
K vyjednávání o dohodě jste nepřizvali člena VV, který byl jednáním s L.Hrozou pověřen právě výkonným výborem, jenže L. Hrozovi st. nevyhovoval.
V celé této kauze jsi dle mého názoru sehrál klíčovou roli.
3.Nemám žádné požadavky na ČHS právě proto, že si uvědomuji, že hlasování proběhlo v souladu se stanovami. Nicméně nikoliv v souladu s dobrými mravy.
4.Nechci pořádat MČR pod hlavičkou ČHS, dokud budeš předsedat disciplinární komisi Ty. Zkrátka proto, že Ti nedůvěřuji.
5.Tvá sugestivní otázka mě v mém přesvědčení jen utvrzuje. Opravdu si myslíš, že přehodnotím své stanovisko, když Ty shledáš, že jsi nic nemanipuloval?
Rakodpovědět 
    jen houst a vetsi kapky14:51:58 16.09.2009
Tuhle jsem si vzpomnel, ze spor o penize se da resit zcela proste: jejich odebranim. Coz me zase privedlo na myslenku, ze CHS vyhlasilo anketu o smerovani svazu.
http://www.horosvaz.cz/index.php? cmd=page&type=1&article=1063& title=anketa-chs

Neni tezke uhadnout, co jsem vyplnil ohledne podpory soutezniho lezeni.
Radek J.odpovědět 
    Re: Nátlak15:09:06 16.09.2009
Tomáši, pokud se dá nazvat něco co je v rozporu s dobrým mravem. Tak je to záležitost loňského MČR, kdy jste po závodech závodníkům řekli, že dostanou jen polovinu avizované odměny. To je asi něco podobného,jako kdyby si se domluvil se zákazníkem na ceně stěny, a on ti po té, co by si ji postavil, zákazník by řekl, že si myslel, že s tím budeš mít víc práce, tak ti dá jen polovinu domluvených peněz.
Jinak co se týká Kuby Turka, tak doopravdy pro mě pracuje a bere za to čistého 150 000Kč, Roman Wimr dostává o něco míň. A všichni z VV co pro mě hlasovali dostali jednorázově 200 000Kč.:))) Potom pro mě pracuje BIS, ale to je tajný.Tak to prosím tě nikomu neříkej.:)))
Tomáši, teď když už víš všechno, a ty víš všechno, mohl bys mi říct, kdo s kým mrsknul o zeď na párty po Rock Masteru? Dovoluji si připomenout, že tou dobou už jsme byli na cestě domů.
Libor Hrozaodpovědět 
     Re: Nátlak15:34:35 16.09.2009
Ježkovy voči, nechte už toho. Že se někdy hovno rozmazá, to se občas stane. Ale tohle je už tanec extra-debilů, co se těma hovnama doslova pomazávají. Jeden jako druhej. Prohráli jste.
Zrušit závodní komisi.
Začít na zelený louce.
člen ČHSodpovědět 
     Re: Nátlak08:27:28 17.09.2009
Libore ted jses utvrdil v tom že jsi..... na mčr v rychlosti přišlo každému nelogický že by ženské v rychlosti měli dostat normal plnou pálku...vzdyt byli jen 3 (tzn odměna pro každého!!!) vzdyt ta posledni skoro ani nevylezla nahoru. pravidla že prize money dostávají závodnící byla stanovena pro obtížnost a bouldry a bohužel byla převzata i pro rychlost.
zuluodpovědět 
      Re: Nátlak09:19:30 17.09.2009
Je plno sportovních disciplín, kde běžně závodí třeba i jen dva závodníci v kategorii. V případě, že jim organizátor nechce dát odměnu, řeší se to tak, že v propozicích závodu je napsáno např:"V případě menšího počtu než 5 startujících nebude kategorie vyhlášena".A je to zveřejněno dopředu.Závodníci se mohou rozhodnout dopředu, zda jim je to jedno a nebo to risknou.
Prostě je to o pravidlech a ta byla porušena. V našem sportovním lezení je největším problémem , že se vždy najdou "důvody" proč nedodržet pravidla.
A co to zkusit tak, že by se ty pravidla neporušovala a jen na základě zkušeností vylepšovala.
Někde jsem to četl jinak , ale přizpůsobím to na lezce. " Lezci mají vztah k dodržování pravidel ,asi jako holky z Perlovky k panenství"

Ps. A proč to zkrouhli klukům? Těch bylo víc.
Libor Hrozaodpovědět 
       Re: Nátlak13:34:42 17.09.2009
chceš tvrdit že lezení na rychlost je tady na stejný úrovni jako obtížnost aby si zasloužilo stejné odměny? není.
jak jsem psal v pravidlech to bylo ale rychlost tam u toho neměla být.myslím že to mělo být posouzeno citlivě a bylo.nebo ona lucka závodila na mčr v rychlosti jenom proto že si šla pro odměnu??!!
zuluodpovědět 
        Re: Nátlak13:53:10 17.09.2009
Pokud není rychlost na stejné úrovni, má to být v pravidlech. Chybu udělal ten, kdo ta pravidla špatně napsal a ne ten, kdo vyžadoval aby psané slovo platilo.

Chceš aby policajti citlivě posuzovali překročení rychlosti v obci, protože jsi zrovna hrozně spěchal nebo měl vztek? To bychom se dostali z právního státu někam do středověku.
kafrodpovědět 
         Re: Nátlak14:09:36 17.09.2009
Varianta "pravidla umožňovala dvojí výklad" vám na mysl nepřišla, monsieur?
pbla4024odpovědět 
          Re: Nátlak14:18:10 17.09.2009
Najděte si pane finančníku diskusi pod článkem, kde se to tehdy probíralo a zejména od Sysla.

Tady se střetly dva přístupy. Rakovič a spol
1) Napsali jsme tam blbost, každýmu je jasný že takovouhle evidentní kravinu v pravidlech, která jsme sami napsali, nebudeme dodržovat a kdo to po nás bude chtít je svině

Hroza:
2) Co jste napsali to musíte dodržovat, od toho jsou to pravidla. A když jste je napsali špatně, změňte je, ale dokud je nezměníte, platí.
kafrodpovědět 
           Re: Nátlak14:24:00 17.09.2009
To si to špatně pamatujete. Verze jedna byla:
1) Napsali jsme tam blbost, každýmu je jasný že takovouhle evidentní kravinu v pravidlech, která jsme sami napsali, nebudeme dodržovat a kdo to po nás bude chtít je svině
podpovědět 
           Re: Nátlak14:26:20 17.09.2009
To si to špatně pamatujete. Bod 1) byl:
1) Pravidla udávají prize money pouze pro obtížnost a bouldering
http://www.lezec.cz/clanky.php?key=7478
pbla4024odpovědět 
            Re: Nátlak15:32:14 17.09.2009
bylo tam pro bouldering a rychlost o obtiznosti pro zmenu ani slovo
odpovědět 
    Re: Nátlak18:35:11 16.09.2009
Že jsem Ti dvakrát, Tomáš Rakovičí, šlápnul v minulosti na kuří oko, ještě neznamená, že pracuju na zakázku někoho jiného. Na HD celkem jednoznačně vysvětlil stanovisko Výkonného výboru Petr Resch. Poté jsem se podíval, co dřív tvrdila a konala jedna i druhá strana sporu, a jasně vyšlo, kdo kde udělal chybu. Není zcela prokazatelné, zda Rajfovi hážou klacky pod nohy Hrozovým záměrně, nebo omylem. V obou případech by však nikdo z nich neměl být ve vedení závodních komisí.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Nátlak21:08:30 16.09.2009
Ovšem různým pozorovatelům vyšli naprosto jasně přinejmenším tři různí viníci.
 pbla4024odpovědět 
    Re: Nátlak08:59:22 17.09.2009
Ahoj, tak to je opravdu zbytečná konspirační teorie. Ve skutečnosti jsem jen upozornil na možné následky problému, přičemž vyjádření neobsahovalo ani slovo o tom, že je potřeba záležitost vyřešit okamžitě, a ani o tom, že po případné žalobě bude zcela jistě následovat prohraný soud. Ono upozornění je k dispozici na sekretariátu ČHS. Závěrem snad jen dodám, že budu požadovat, aby VV zveřejnil n a p r o s t o v š e, co korespondenčnímu hlasování předcházelo. Jen tak se vyvarujeme dalším polopravdám a lžím.
Roman Wimmerodpovědět 
     Re: Nátlak09:25:48 17.09.2009
Naprosto souhlasím. Zavázal jsem se Petru Reschovi, že naši soukromou korespondenci okolo tohoto problému nezveřejním. A taky to bez jeho souhlasu neudělám, ale i to by mnoho lidem udělalo jasno. Tyhle ty polopravdy a lži a jakési pokusy uklidňovat a zachraňovat situaci mě už nebaví.
Libor Hrozaodpovědět 
   Re: Nátlak17:23:15 16.09.2009
a když víde najevo pochybení odstoupíš Romane?
odpovědět 
    Re: Nátlak18:23:03 16.09.2009
Jak to tak sleduju, nemohou za to samotní závodníci, ti mají nějakej spor. Spíš mi to připadá,že za to může neschopné vedení Čhs, které do toho sporu vneslo ještě větší chaos svým odivuhodným "odvolávám co jsem odvolal, slibuji,co jsem slíbil".Řekl bych, že ryba smrdí od hlavy.Co to jsou nové skutečnosti na které se VV odvolává?Výbuch sopky, zdražení benzínu...co je v tomhle sporu nová skutečnost?
odpovědět 
     Re: Nátlak14:19:29 17.09.2009
Změna stanoviska Jindřicha Pražáka. A VV odsouhlasil, že ho bude ctít.
Petr Reschodpovědět 
    Re: Nátlak10:16:41 17.09.2009
Čí pochybení? VV?
Proč by pak měl odstupovat volený člen orgánu, který se snaží ve věci udělat jasno?
Tomáš F.odpovědět 

 Nechapu09:35:01 14.09.2009
Jako nezavodaka se me to zas tak moc netyka, kde je MCR nebo neni. Ale ctim nazor zavodniku, kteri muzou porovnat.Mapr. Stepan Stranik napsal, ze to je velika skoda. Tak mu na Smichove asi prijdou zavody fine. Tak proc nehodit politiku a penize stranou a neposlouchat kluky a holky, pro ktery jsou ty zavody delany? Co ale nechapu je, ze proc sport, ktery se u nas zacina tak rozsirovat, ma tradici a jsme v nem i celkem dobri ma ve sve vrcholne politice takovy spory. Vzdyt furt tvrdime, jak je v Adru dobre, jak jsou lidi super a stenovy lezci zacinaji kazit etiku a pritom nejsme sami schopni se dobluvit a delame si naschvaly. Proc?
Saxnotodpovědět 
 Re: Nechapu09:45:33 14.09.2009
Závodí především stěnoví lezci. (A závodí se JEN na stěnách.) Těm, co lezou v Adru, je v 99% nějaké MČR srdečně ukradené a nejspíš ani nevědí, kdo je Rakovič.
odpovědět 
  Re: Nechapu09:59:47 14.09.2009
výstižné :)
odpovědět 
 Re: Nechapu10:12:55 14.09.2009
Proč? Protože takhle to chodí v každém závodním sportu.
Kuba Turekodpovědět 

 nechápu10:18:16 14.09.2009
Já nevím kdo je Rakovič. Na MČR nepůjdu ani jako divák. Hrozu znám jen od vidění. Celý mi to příjde postavený na hlavu. Proč pořadatel podmiňuje pořádání MČR nějakým rozhodnutím výboru které se ho netýká? Navíc ve chvíli, kdy jako pořadatel ještě nebyl stanoven? Příjde mi to stejně absurdní jako kdyby řekl: Uspořádám vám krásné mistrovství, ale za podmínky že ho vyhraje Mrázek (jen příklad).
stipodpovědět 

 a že se ozývá až teď?10:45:23 14.09.2009
Jak jsem se právě koukal, tak ono "Aktualizované stanovisko ..." bylo zveřejněno 17.08.2009 (tady na Lezci, na webu ČHS bylo možná i dřív). To je bez tří dnů měsíc. Nějak mi hlava nebere, proč se Tomáš Rakovič ozývá až teď, když jím je tak zcela zásadně pohoršen ... Ty úvahy výše, že motivace k nekonání MS na Smíchově (respektive napsání tohohle článku) může být úplně jiná, mi přijdou velmi logické. Účelovost mi z toho smrdí na sto metrů daleko.
Doktorodpovědět 
 Re: a že se ozývá až teď?11:14:42 14.09.2009
1. Koncem srpna jsem se vrátil z dovolené.
2. Nemám ve zvyku dělat rozhodnutí bez důkladného zvážení. Než jsem se takto rozhodl jednal jsem o celé záležitosti s mnoha zainteresovanými. To zabralo nějaký čas. Proto mé vyjádření až nyní.
Rakodpovědět 
 Re: a že se ozývá až teď?11:19:42 14.09.2009
Ono rozhodnutí VV nese své plody až teď.Pochybuji,že nějaký zasvědcený sponzor pustí ČHS nějaké peníze,když potom vidí jak se s něma zachazí.Hrozová není žádná ikona je to víc taková Yveta Bartošová.
Plavaodpovědět 

 Kraaaasa10:50:32 14.09.2009
To je dobre ze je zase veselo, konecne zase nejaka zabava. Plamenne boje o Mg uz nejak uvadaly. Jen houst a vetsi kapky, hosi! Nejaky MCR je mi srdecne u pr*ele...
no preci ja!odpovědět 

 nová souvislost? nebo jen pokračování boje jinými prostředky11:09:42 14.09.2009
Zápis z VV ČHS 9.9 2009:
"Situace v Komisi soutěžního lezení dospělých
VV po diskusi ke korespondenčnímu hlasování ve věci sporů kolem
způsobu nominací a proplácení nákladě za účast Lucie Hrozové na
závodech zdůrazňuje, že plně podporuje předsedkyni komise
soutěžního lezení dospělých Simonu Rajfovou a respektuje
rozhodnutí, která činí ve své kompetenci. Na podnět předsedkyně
komise soutěžního lezení a člena VV Jiřího Čermáka požádá
Předseda VV disciplinární komisi a revizní komisi ČHS o přezkoumání
skutečností, na základě kterých VV v předmětné věci rozhodoval."
Zkusím trochu rekapitulace: nedávno se VV omluvil p. Hrozovi...Teď se zároveň postavil za p. Rajfovou a na její podnět se bude celá věc znovu přešetřovat. Detaily vynechávám... Pokud tomu někdo rozumí, prosím o vysvětlení. Mě to hlava nebere.
milanodpovědět 
 Re: nová souvislost? nebo jen pokračování boje jinými prostředky16:21:17 14.09.2009
:-)))) Čtu-li dobře smysl textu, tak spíš předsedkyně komise soutěžního lezení a Jiří Čermák ženou VV před revizní a disciplinární komisi, protože se jim nelíbí, jak VV rozhodl. Což samozřejmě můžou.
To je ale bémišdorf :-))))))))
odpovědět 
  Re: nová souvislost? nebo jen pokračování boje jinými prostředky16:42:04 14.09.2009
Přesně, tzn. konec klidu zbraní, zapomeňte. A je tu opět po pár měsících rozhádaný VV jako za předchozího vedení. O tom, že průběh disciplínarní komise bude civilizovaný, lze s úspěchem pohybovat.
milanodpovědět 
   Re: nová souvislost? nebo jen pokračování boje jinými prostředky19:18:07 14.09.2009
"O tom, že průběh disciplínarní komise bude civilizovaný, lze s úspěchem pohybovat"... já doufám v opak. Roman Wimmer není žádné ořezávátko a nevěřím tomu, že by sebou (a svojí komisí) nechal mávat od Hrubého, Rajfové, Hrozy nebo koho jiného.
odpovědět 
  Re: nová souvislost? nebo jen pokračování boje jinými prostředky21:46:06 14.09.2009
Jakej bémišdorf?
odpovědět 
   Re: nová souvislost? nebo jen pokračování boje jinými prostředky09:05:46 15.09.2009
Boehmisches Dorf, v překladu česká vesnice, je, pokud vím, úsloví které se v němčině zhusta používá jako synonymum pro bordel/svinčík.
Robertodpovědět 

 Kozy11:11:47 14.09.2009
Překližka a to, co se okolo ní děje, to je jako silikony... Vypadá to libově, ale maso to není.
Jako člen ČHS asi navrhnu se nepárat s těma, co lezou pod střechou po dřevotřísce. Akorát si nás berou do huby a už mne s tím s.e.r.o.u. Založte si svůj kroužek a tam se povražděte.
Do lezby "tam venku" vnášíte akorát bordel, pomluvy, mágo a hromadu jiných s.r.a.č.e.k. včetně kašlání na zvyková pravidla.
Udělejte se fakt pro sebe, s lezením máte společné tak max, že víte, co je sedák.
Nýmandodpovědět 
 Re: Kozy11:33:22 14.09.2009
Tak tenhle koment je vcelku na miste a nezbjva nez souhlasit. Kdyz se mohla oddelit IFSC od UIAA, tak proc by se u nas nemohlo oddelit vnitrni lezeni od venkovniho? A hadejte kto bude predseda teho vnitrniho:-)))
domanesedimodpovědět 
  Re: Kozy13:39:06 14.09.2009
Kdo by byl předseda sportolezců nevim, ale právě to je mi fakt jedno. Ten návrh na oddělení závodního lezení od jiných lezeckých aktivit je *krajně* rozumný. (A už aby to bylo, chtělo by se mi říct, ale jako člen jiného horosvazu bych se měl držel zpátky ;)).
Robertodpovědět 
   Re: Kozy14:51:02 14.09.2009
S timto nazorem uplne souhlasim. Pokud se vevnitr furt hadate a nejste schopni se domluvit, tak si zalozte vlastni asociaci a nenicte cistotu lezeni vseobecne. Uz ted znam spoustu lidi, co leze venku a odchazi z CHS. A pokud to tahle pujde dal, tak nas bude vic a vic. A zustane uz jen preklizkarska zakladna. Zavodeni a preklizka je super doplnek horolezcum, ale jak muzou bejt horolezci doplnkem preklizkaru atd?
saxnotodpovědět 
    Re: Kozy16:21:33 14.09.2009
Neblázni, to si fakt myslíte, že závodníci jsou jen překližkáři? to je legrační. Co to vůbec je za kategorii překližkáři? dneska vetšina lidí začíná s lezením na umělých stěnách, větší část z nich pak pokračuje do skal a hor. Někdo má tu cestu obráceně, ale kategorie překližkáři v roce 2009? už s tím dejte pokoj. Máme těch horolezců "tolik", že by jsme mohli ze svazu taky vyloučit ty co rybařej, mágujou, šlapou po laně, boulderujou a nevážou se dračákem??? Daleko lepší by bylo kdyby se svaz snažil do svých řad dostat i poměrně početnou skupinu vysokohorských turistů.
bolekodpovědět 
     Re: Kozy17:21:41 14.09.2009
Upřímně řečeno Bolku, na to ještě žádné minulé ani současné vedení nedozrálo, i když je to nasnadě už nejméně deset let.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Kozy19:24:41 14.09.2009
Projdi se někdy po Adru, Hrubici, Bořni, Tatrách, Alpách a ptej se lidí co tam potkáš v nástupech cest, kolik z nich někdy lezlo na závodech, nebo aspoň sledují nějaké závody. Pak to samé udělej na pár umělých stěnách /jmenovat nechci, nemám o nich dobrý přehled :)/. Zcela nepochybně uvidíš rozdíl.
(A jak už se tu psalo - ono se snad závodí i jinde než na překližce?)
odpovědět 
     Re: Kozy19:24:54 14.09.2009
Projdi se někdy po Adru, Hrubici, Bořni, Tatrách, Alpách a ptej se lidí co tam potkáš v nástupech cest, kolik z nich někdy lezlo na závodech, nebo aspoň sledují nějaké závody. Pak to samé udělej na pár umělých stěnách /jmenovat nechci, nemám o nich dobrý přehled :)/. Zcela nepochybně uvidíš rozdíl.
(A jak už se tu psalo - ono se snad závodí i jinde než na překližce?)
D.odpovědět 
      Re: Kozy23:27:26 15.09.2009
závodí se, ikdyž trochu neobjektivně a ne vždy formou organizované soutěže, také na skalách - kdo vyleze těžšší cestu, závodí se v horách, závodí se v boulderingu, v Prachově na 24 hodinovce, závodí se na El Capu kdo ho vyleze rychleji...... to všechno jsou také soutěže
bolekodpovědět 
       Re: Kozy13:42:17 17.09.2009
V tom máš, Bolku, určitě pravdu. Rozdíl je v tom, že ti "soutěžící" o kterých píšeš teď, si sice občas taky dají do držky (třeba u Peňáka, žeano), ale zpravidla neotravují vzduch, nevydírají a neventilují svá bebíčka tak širokému publiku, jako ti závodníci z překližky.

Co působím ve svazu, pořád se hádají... takhle zvnějšku mi to dokonce přijde, že všichni proti všem... jen díky článku o Fifince vím, že existují i party (něco jako Rychlé šípy, bojující proti Mažňákovi... nebo Černé zrůdě ve spolupráci - ale spojenectví pro potopení někoho dalšího myslím bývá jen dočasné).
Takže se prostě nikd nemůže divit, že po všec těch hádanicích jsou závodníci další věcí, která mi na ČHS jako takovém vadí.
Opravdu bych byl radši, kdyby se hádali někde jinde (proč my ostatní - dle Tvé definice, soutěžící na jiné úrovni, máme pořád poslouchat nebo dokonce posuzovat a chápat spory nějaké v podstatě marginální skupiny?).
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Kozy14:22:47 15.09.2009
Zdar Bolku, víš, já mám pocit, jako by se svaz povětšinou choval, jako by těch horolezců měl tolik, že může v klidu vyloučit kohokoli :-)
(nejenom "...ty co rybařej, mágujou, šlapou po laně, boulderujou a nevážou se dračákem...")
Pro "...početnou skupinu vysokohorských turistů..." není svaz vůbec, ale vůbec ničím atraktivní. Je to (možná) smutné, ale je to tak. Členství v KČT (třeba v tzv. sekci VHT, zabývající se tradičním alpinismem) přináší minimálně slevy na řadě chat, pojištění stejně zajímavé jako v ČHS, možnosti připojištění zajímavější... Jen holt místo na přejišťování skalek může mít dobrý pocit jen z toho, že z příspěvků přispívá na síť turistického značení (to mi ale přijde taky docela fajn, no ne?).

btw: omlouvám se za OT všem, kteří tady diskutují o kozách (a dalších vážných věcech) ;-)
Tomáš F.odpovědět 
      Re: Kozy10:57:41 17.09.2009
Naopak, informace o existenci VHT v KCT mi prijde jako nejzajimavejsi prispevek v teto diskuzi. Ne kazdy potrebuje Alpenverein.
jx zeroodpovědět 
       Re: Kozy12:40:50 17.09.2009
Exustuje tam daleko déle, než se od Klubu československých turistů horolezci odtrhli a pak se k nim zase vrátili a pak zase odtrhli. Je to už hodně přes to let.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Kozy13:26:43 17.09.2009
Jojo, existují a celkem dlouho (Kubo, stovka let to bude, ale hodně přes sto? - od kdy to počítáš? Vznik pražský sekce AV? To bylo skoro dvacet let před vznikem KČT. Nebo vznik tý Chodoumskýho party u Planinců?). Oni alpinisti a túristi spíš vždycky fungovali vedle sebe. Byť se ti výhradně čeští někdy pod křídla KČT utíkali :-) Ale byli v KČT ještě i po druhý válce (což je méně než sto let - vzpomeň si, sám jsi psal o Kuttovch výstupech - ty dělal pod KČT). Dokonce i horolezeckou metodiku vydávali zpočátku hlavně v KČT.

ad. JX...: no, oni existují, jen nevím, zda ti budou vyhovovat. Ale podstatné je, že si na nic moc nehrají, dělají nějakou tu metodiku (dokonce i pravidelná cvičení pro členy, nejenom instruktory)... a podpoříš značení :-)
Já je mám celkem rád. Dokonce když jsem takhle jednou frfňal že dotuju závodníky a nejmenovaný bafuňář svazu horolezců českých mě poslal k tůristům, tak jsem si šel zjistit podmínky členství. Docela mně nalomili :-) Členství u nich mi nakonec fakt přišlo výhodnější (teda, je to jistě ralativní, členství v ČHS mi nepřináší výhody lautr žádné... takže skoro každá jiná organizace musí být výhodnější).
Tomáš F.odpovědět 
        Re: Kozy17:06:00 17.09.2009
Jojo, tak nějak to bylo. Německý a později německo-rakouský a ještě později německý a rakouský alpeneverein si členy udržel. Jsou mezi nimi prostí turisté, co dojdou sotva na chatu, milovníci horských kapliček, obdivovatelé květin, vyznavači VHT (oni říkají spíš Hochalpine), rekreační horolezci, závodníci i horolezecká elita. Všichni jsou na své členství hrdí, ale nikdo z toho nic nemá kromě soudržnosti, silné organizace v zádech, pojistky a dalších podobných nehmotných statků. Závodníci i expedičníci shánějí peníze mimo alpenverein na vlastní triko. To by se mi taky líbilo: Chceš prachy (organizátore, závodníku, manažere...)? Rádi tě podpoříme, poskytneme informační servis, zaštítímě tě jménem organizace, ale prachy si sežeň, kde umíš.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Kozy04:29:07 18.09.2009
Alpenverain je opravdu oproti CHS velmi odlišná organizace, ale obcas také sponzoruje- podporuje. (byl jsem na několika expedicích, které DAV dost podpořil.)
hraesvelgrodpovědět 
          Re: Kozy09:45:45 18.09.2009
Možná půjde i o to, že "alpenvereiny" jsou dva. Rakouský OEAV a německý DAV. OEAV, pokud vím, to skutečně dělá tak jak popisuje Kuba. A DAV - sice občas, ale přece jen - některé expedice podporuje (mám pocit, že je to navázané na nějakou vládní podporu, ale to opravdu dobře nevím).
Doktorodpovědět 
         Re: Kozy09:03:17 18.09.2009
Kubo a ty jsi už někdy pořádal závody, závodil a podobné věci a nebo jseš chytrej, že jsi si to někde přečetl.
odpovědět 
          Re: Kozy10:01:17 18.09.2009
Podobné věci jsem pořádal, sponzoroval i dělal mediální partnerství. Vždy za své peníze.
Kuba Turekodpovědět 

 ČHS vs ZÁVODY11:31:15 14.09.2009
Tento spor může vyřešit jen jedna jediná věc. Někdo by si měl konečně uvědomit, že sportovní lezení a ČHS nejde dohromady. Tak ať si sportovní lezci založí vlastní občanské sdružení a bude po problémech. Stejně akorát žerou peníze členů ČHS a řadové členy to stejně nezajímá. Dejte peníze radši do skal. Uvidíme jak dopadne dotazník k nové koncepci ČHS.
Radimodpovědět 
 Re: ČHS vs ZÁVODY12:01:23 14.09.2009
neuziraji, zavodnici dostavaji penize od msmt a to jim cca vyjde na to jejich zavodeni
odpovědět 
  Re: ČHS vs ZÁVODY15:31:18 14.09.2009
Když se závodníci oddělí od ČHS, tak už neuvidí ani korunu od sponzorů a státu. Peníze se dostávají na sportovní lezení a nějaké výsledky a ne na rekreaci. Vysvětlete někomu, že 8c je pro vás výsledek...
Martinodpovědět 
   Re: ČHS vs ZÁVODY16:16:08 14.09.2009
Kdo už neuvidí ani korunu? Závodníci, nebo ČHS?
1) To, co ČHS mělo díky členským příspěvkům a dividendám Sazky (ty jsou čím dál tím menší až žádné, ale to je jiný problém), bude mít dál. To, co ČHS mělo díky dotacím MŠMT za umístění na závodech (toho teda moc nebylo), budou mít závodníci. Sponzory bude mít ten, kdo si je sežene - nějaká firma bude radši sponzorovat špičkového borce v disciplíně sledované úzkým okruhem lidí, jiná /relativně/ masovou organizaci; záleží na marketingové strategii.
2) A především - bude to tak správně. Každý za své.
odpovědět 
    Re: ČHS vs ZÁVODY14:32:13 15.09.2009
:-) příspěvky od SAZKY by byly (asi na chvíli) o maličko menší, určitou část svaz dostává na počet "hlav".
Příspěvky od MŠMT by blo možné čerpat místo na "umístění" a "repre" na "masovost" případně na práci s mládeží :-)

Ale byl by klid. To by stálo i za nějakou tu dotaci. Vejboři by se mohli pro změnu zabývat tím, jak udělat členství ve svazu atraktivní pro všední nezávodící dav. Obávám se, že takhle řeší především hádky mezi závodníky (a nejrůznější nátlakové a protestní akce).
Tomáš F.odpovědět 

 Odezva11:35:26 14.09.2009
Podle mého Tomáš Rak závody pořádá i pro peníze, to by byl taky dost blázen kdyby ne. Na druhou stranu kdyby měl L. Hroza tisíckrát pravdu, tak je jeho "neštěstím" jakým způsobem si jí vynucuje. Ale jaký je hlavní důvod je skoro jedno. Spíš a o dost víc mě zarážejí ty komentáře lidí, kteří do toho vůbec nevidí. Dost se divím, jak můžou psát tak urážlivě, když o tom nic nevědí...  no prostě jsem jen chtěla říct, že ty lidi mluví do toho do čeho by neměli a prostě se mi už vůbec nelíbí, že se to řeší takhle přes net a myslím si, že by si spíš měli říct sami závodníci, kde chtějí závodit... protože když budou závody třeba na nějaké malé stěně, tak se bude závodit špatně, na špatně postavených cestách to nebude objektivní a určitě to zhorší pohled na naše závody i ve světě a to je škoda...
Eliškaodpovědět 
 Re: Odezva11:59:37 14.09.2009
Vážená, většinu členů ČHS a lezců vůbec nezajímají války překlížkových lezců. Co většinu zajímá jsou prostředky na reprezentaci, která lezeckou obec spíš nereprezentuje. Takže nechejte i ostatní sdělit svůj kritický názor. Je to i z jejich peněz, nebo ne?
milanodpovědět 
  Re: Odezva12:02:21 14.09.2009
zavodnici dostavaji penize od msmt a to jim cca vyjde na to jejich zavodeni
odpovědět 
   Re: Odezva12:04:49 14.09.2009
A na základě jakých krierií? Není jedním z nich velikost členské základny?
milanodpovědět 
    Re: Odezva13:35:17 14.09.2009
Do peněz od MŠMT nevidím, ale například peníze od Sazky se, pokud vím, rozdělují s ohledem na velikost členské základny a svého času jich pěkná část šla i na reprezentaci. Jediné co šlo skoro kompletně na servis pro členy byly členské příspěvky. Pochybuju, že by se to změnilo.
člen UIAA, nečlen CHSodpovědět 
     Re: Odezva13:46:08 14.09.2009
Aniž bych pátral po konkrétních částkách a způsobech jejich rozděléní v rámci rozpočtu ČHS troufám si tvrdit, že po případném oddělení závodní sekce se objem peněz na skutečnou servisní činnost na člena podstatně zvýší.
milanodpovědět 
      Re: Odezva16:06:30 14.09.2009
Nelze jinak, než souhlasit. I když mne osobně se chaos v ČHS netýká :)
člen UIAA, nečlen CHSodpovědět 
       Re: Odezva16:37:43 14.09.2009
Mě tedy již několik let jako nečlena ČHS taky ne. O))
Na druhou stranu mě dost vadí, že horolezci (člen, nečlen) vypadají v očích informované veřejnosti jako banda rozhádaných pitomců.
milanodpovědět 
    Re: Odezva13:42:48 14.09.2009
to je od sazky ale od msmt je to za reprezentaci na sp,me,ms a podle dosazeneho umisteni...vic konkretneji nevim
odpovědět 
     Re: Odezva17:23:31 14.09.2009
Stačí se kouknout do rozpočtu ČHS - je veřejně dostupný na webu.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Odezva17:52:57 14.09.2009
Pokud jsem jen rychle vzhlédl rozpočet na 2009, tak ve 4 komisích soutěžního a závodního lezení, vč. závodního skialpinismu (164. tisíc Kč) je přes 1,1 mil. Kč. z 5,099 mil. Kč.
Bohužel jsem nenašel zdroj o financování rozpočtu (a jejich kvantifikaci) o tom , co pár desítek ? závodníků na překlížce horosvaz vlastně stojí.
milanodpovědět 
 Re: Odezva19:21:13 14.09.2009
názor že Rak dělá závody pro peníze mohlo vymyslet opravdové hovádko. Co se tu píše že lidem jsou závody ukradený - tak si myslím že to ani náhodou. kupa diváků se přijde podívat na dobrej závod a spousta lidí si přečte článek o závodě, podivá na fotky, na video.... Že to v tuto chvíli čhs nevede nejlépe vede k takovýmhle činům.zpětně pak lidi ani neviděj chybu v čhs ale jinde.
Smícháč je bomba stěna světových parametrů a já jsem tam velice rád jezdil na mčr, určitě tenhle závod vybočil z řady "obyč" českých pohárů.
džejodpovědět 
  Re: Odezva19:30:22 14.09.2009
Když srovnáš tu kupu a spoustu s počtem lidí, kteří jezdí do skal, bude to fakt malá malá menšina. (Mimochodem, většina lidí co leze venku ani nečte tuhle debatu, řekl bych. A já bych to taky nečet, kdybych neměl pauzu v práci ;))
D. odpovědět 
   Re: Odezva21:40:08 14.09.2009
Odkaz na rozpocet CHS vcetne prijmu na konci dokumentu.
http://www.horosvaz.cz/res/data/027/003166.pdf
PTodpovědět 
   Re: Odezva21:44:50 14.09.2009
Odkaz na rozpocet CHS vcetne prijmu na konci dokumentu.
http://www.horosvaz.cz/res/data/027/003166.pdf
PTodpovědět 
    Tak to je DOST síla!22:11:11 14.09.2009
No POTĚŠ KOŠTĚ! To je ale čtení ... Největší příjmy z členských příspěvků - 3,15 mil. Kč. Pak Sazka, 2,29 mil. Kč. MŠMT (to je za závody, chápu-li správně) - 0,25 mil. Kč.
A jak se s tím nakládá? Jen na závody na umělých stěnách (mládež + dospělí) jste si, milí členové ČHS, na Valné hromadě odhlasovali příspěvek 1,51 mil. Kč. (A to jsou v části „Soutěžní a závodní činnost“ ještě další položky.) Zato na celou část „Členský servis“ je tam 1,57 mil Kč. Nu, pravda, „Admistrativa, propagace“ taky není nejskromnější, pouhých 1,75mil. Kč, z toho provozní náklady (čeho, VV???) 1,4 mil Kč.
Naštěstí, nejsem v ČHS. Jinak bych se asi šel ožrat do němoty, fakt.
Robertodpovědět 
     Re: Tak to je DOST síla!22:31:35 14.09.2009
Pro ilustraci: 1 zaměstnanec - 1 průměrný plat - náklady cca 500 000 Kč/rok. Do toho započítej diety, cestovné, komunikace, papír... A nejseš daleko od milionu.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Tak to je DOST síla!08:47:59 15.09.2009
Těch 0,5 M na plat plus minus beru, ale ten rozdíl 0,9 do celkové částky je hodně. Samozřejmě, pokud je tam nasypaných x dalších položek co se nevejdou jinam, je to možný. Pak se tomu ale říká neprůhledné finanční toky. A právě k tomu srovnání - já jsem v Jamesu. Když se podívám na tamější rozpočet (http:// www.james.sk/download /2009roz.xls ;odstraň mezery) vidím, že to v jiném horosvazu může vypadat zcela odlišně. Jak pokud jde o transparentnost (viz rozklíčování provozních výdajů), tak pokud jde o poměr částek, které na jednotlivé činnosti jdou (poměr závody:činnost pro členy je zhruba 1:3,5).
Robertodpovědět 
       Re: Tak to je DOST síla!09:43:51 15.09.2009
Roberte, ČHS má dva (slovy DVA) zaměstnance - tajemníka a účetního. Do tohole se ještě myslím počítá taky webhosting od Vizusu a další věci, No zkrátka, žádný tunel tady nenajdeš, to ti mohu jako bývalý člen VV zaručit i u tohoto VV. Ty prachy tak tak pokryjou činost, která je nezbytná.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: Tak to je DOST síla!09:53:40 15.09.2009
Netvrdím, že je to tunel, jen že je to neprůhledný a na tom trvám. (S výhradou, že pokud je někde přístupný podrobnější rozpočet - nehledal jsem ho, věřím předřečníkům - tak samozřejmě beru zpět.) A na tom srovnání se rovněž nic nemění.
Jinak se omlouvám za dvojí vložení stejného textu, to byla moje nešikovnost, ne úmysl to tu spamovat.
OT: Teď jsem si uvědomil, že Ti dlužím dvě reakce na Tvém webu, jednu z nich možná nějakého významu ;), nějak jsem neměl čas na takovéhle věci. Bude napraveno ;)
Robertodpovědět 
       Re: Tak to je DOST síla!10:09:41 15.09.2009
Pro ROBERTA
Musíš se ale taky podivat na dotace které mimo jiné ovlivňuje úspěšnost závodníků a o té se může Jamesu jenom zdát.
odpovědět 
        Re: Tak to je DOST síla!12:08:30 15.09.2009
???????? Dotační příjmy ČHS (MF + MŠMT) 1,258 mil. Kč. z 5,099 mil. příjmů rozpočtu /toho aktuálního, co na něj odkázala Kočka/. Dotační příjmy James 1,115 mil. Sk (používám Sk, aby se to líp představovalo) z 5,237 mil. příjmů rozpočtu. (Jasně, že výše dotací je dána politickým rozhodnutím, ale pokud tvoje poznámka měla znamenat, že ČHS to zvládá zásadně líp, pak nechápu.)
Robertodpovědět 
     Re: Tak to je DOST síla!07:29:06 15.09.2009
Jde o to, co v tom je. Může to být pronájem místnosti, zasedačky na VH, Plat, odměny externím spolupracovníkům. Cesťáky, telefony, tisk materiálů...
Každý se může podívat na výročky jiných o.s. a porovnat.
dagodpovědět 
      Re: Tak to je DOST síla!09:45:58 15.09.2009
Těch 0,5 M na plat plus minus beru, ale ten rozdíl 0,9 do celkové částky je hodně. Samozřejmě, pokud je tam nasypaných x dalších položek co se nevejdou jinam, je to možný. Pak se tomu ale říká neprůhledné finanční toky. A právě k tomu srovnání - já jsem v Jamesu. Když se podívám na tamější rozpočet (http:// www.james.sk/download /2009roz.xls ;odstraň mezery) vidím, že to v jiném horosvazu může vypadat zcela odlišně. Jak pokud jde o transparentnost (viz rozklíčování provozních výdajů), tak pokud jde o poměr částek, které na jednotlivé činnosti jdou (poměr závody:činnost pro členy je zhruba 1:3,5).
Robertodpovědět 
       Re: Tak to je DOST síla!11:31:04 15.09.2009
Já do hospodaření ČHS nevidím. Nevím co tam je, co je v kterých položkách. Třeba cesťák se může objevit v nákladech komise, v administrativě...
Každý člen ČHS má právo znát účetnictví, může o něm hlasovat. Pokud se mu to nezdá, měl by s zajímat.
Jsme stále v kruhu. Chceme aby ČHS řídili nejlepší profici, bez střetu zájmů k tomu. Ale zadarmo. Občas to zadarmo (nebo skoro) někteří dělají. S tím, že se o sobě nic dobrýho nedoví, jen že všechno dělají blbě a že sedí na teplý sesli. Což když člověk po práci něco takhle dělá, tak ho moc nemotivuje...
Dagodpovědět 
     Re: Tak to je DOST síla!08:41:43 15.09.2009
Odkaz, co sem dal PT byl rozpočet na minulý rok, kdy se předpokládalo, že co Sazka má poslat, to pošle. Pokud se správně pamatuju na podklady k VH, tak Sazka neposlala cca 1 mil Kč, které slíbila a celkový schodek příjmů jdoucích přes ČSTV (ve kterých jsou právě právě příjmy ze Sazky) oproti plánovaným byl cca 1,5 mil Kč. Díky omezení výdajů byl nakonec schodek rozpočtu za rok 2008 jen cca 0,5 mil Kč a počítá se s ním v rozpočtu na tento rok, který je tento: http://www.horosvaz.cz/res/data/037/004181.pdf , a ve kterém se už počítá s tím, že Sazka pošle jen těch necelých 0,5 mil Kč. Pokud se rozčiluješ nad provozními náklady, tak ČHS má 2 stálé zaměstnance (nyní zaměstnankyně). Kuba Turek tu píše o 0,5 mil na zaměstnance na rok, možná je to trochu míň, každopádně se pod 800 tis. za ty dva lidi za rok nedostaneš. Nejen tobě, ale i ostatním, co se občas rozčílí nad výplatou, doporučuji podívat se na náklady zaměstnavatele, které jen s vaší výplatou má za rok. Měla by vám to dát mzdová účetní při ročním vyúčtování. Říká se tomu evideční list. Velmi zhruba spočítáno je to asi 2x tolik, než dostanete do ruky.
Kočkaodpovědět 
      Re: Tak to je DOST síla!08:52:46 15.09.2009
Můžu tě ujistit, že o relacích mezi tím co dostaneš jako zaměstnanec do ruky a náklady zaměstnavatele něco vím. A nad rozpočtem ČHS se nerozčiluju, nemám k tomu kompetenci, jen jsem dost v šoku :). A právě jsem to dovysvětlil o kousek výš.
Robertodpovědět 
       Re: Tak to je DOST síla!10:43:31 15.09.2009
Jo, koukám, že jsme se časově trochu sešli v reakcích. Píšu dost pomalu. Jestli se tě to dotklo, tak se omlouvám, bylo to cíleno zároveň obecně. Zároveň s tím, jak v každé diskusi o penězích ve svazu se vždycky objeví někdo, kdo argumentuje tím, že z toho lidi ve vedení mají děsnej vejvar, což je při 5-milionovém rozpočtu na rok prostě nesmysl, se mi asociovali všichni ti zaměstnanečtí remcalové, kteří nechápou, že jejich výplata není jediný náklad, který s nima jejich zaměstnavatel má. Prostě jsem tam nacpala moc myšlenek najednou.
Kočkaodpovědět 
        Re: Tak to je DOST síla!11:49:24 15.09.2009
:) OK
Robertodpovědět 
        Re: Tak to je DOST síla!22:46:18 15.09.2009
Zdara kočko :-) pisni mě mám novinky a kurnik nemám na tebe spojení a bez spojení není velení..jojo kde to bředneš tady to houstne :-)
Brendyodpovědět 

 Vyjádření12:03:47 14.09.2009
Nejprve jsem se vůbec k tomuto článku nechtěl vyjadřovat, ale když už jsem zde tolikrát zmiňován tak se vyjádřím.
          Existují tři skupiny lidí. První skupině i kdybych se na hlavu postavil se nezavděčím a budu pro ně hajzl.Takže nemá cenu jim co vysvětlovat.
      Druhá skupina lidí je ta, která ví o co jde a známě. Tudíž taky nemá cenu jim něco psát. A pak je tu třetí skupina tzv. nestraných, kteří si z článku Tomáše udělají jasno, kdo koho vydírá.
    Je mi líto lidí,kteří ze sebe dělají hlupáky tím , že se neseznámí s argumenty obou stran. A přikloní se pouze z jakého si kamarádství k jedné z nich.
      Co se týče Čhs a závodů, skoro si dovoluji říct, že VV má v popisu práce oddělit závodění od Čhs.Jinak si počínání VV neumím vysvětlit. 
Libor Hrozaodpovědět 
 Re: Vyjádření12:27:15 14.09.2009
Patrim do prvi skupiny.JSI HAJZL.A jen prohoha nikomu nerad!!!!!VV ČHS ti už dost vlezl do pozadí.
odpovědět 
  Re: Vyjádření12:41:57 14.09.2009
Co se tak pozastavujete???Čí je to stěna ??? prostě majitel nesouhlasí s rozhodnutím ČHS a dal to tahle najevo a na to má plné právo.
No a Hroza teď ze sebe bude dělat ukřivděného chudáčka jak jsou všichni proti němu.
Aspoň jde vydět kam to pan Hroza dotáhnul a je to škoda jeden člověk a jakej udělá kolem sebe bordel.
odpovědět 
 Re: Vyjádření17:55:18 14.09.2009
A by bylo snad pro většinovou členskou základnu jen dobře, ne?
milanodpovědět 
 Re: Vyjádření10:22:37 24.09.2009
ofšem pomíjíš čtvrtou skupinu!
Tu které jsou závody a závodění buřt a kterou tyhle vaše věčné hádky jen napruží :-)
odpovědět 

 stěna MČR12:39:11 14.09.2009
Nechci hodnotit a zastávat se jedné či druhé strany, i když proti L.Hrozovi mám své silné antipatie, ale to nechme stranou. Jen doufám, že se ČHS nerozhodne pořádat MČR v Mammutu, protože to by byla katastrofa, nejhorší stěna v Praze i širokém okolí ani prášit se tam pořádně nemůže.
Johny25odpovědět 
 Re: stěna MČR12:44:45 14.09.2009
No to snad nééééé v mamutu to by byl provar, ale asi by to vyhrála..... no hádejte kdo???No možná proto, že by závodila sama plus nějaké křoví od Hrozů.
odpovědět 
  Re: stěna MČR17:26:48 14.09.2009
Zase buďte kluci soudný.Myslím si, že ani Hróza neusiluje o pořádání MČR u sebe v Mamutu. Zase úplný debil není a ví, že ta stěna ty parametry prostě nemá. Nepodsouvejte do diskuse něco, co není vůbec vysloveno.
S Rakem naprosto souhlasím. VV jednal nestandardně a rychle a to vyvolává pochyby o podjatosti členů VV. Proto se rozhodl, tak jak se rozhodl. Respektujte to!
Zdénaodpovědět 

 MČR v boulderech13:16:37 14.09.2009
Když už je tu řeč o MČR, bude vůbec nějaké(vůbec někde)?
neodpovědět 

 Zrušit všechno14:31:37 14.09.2009
Když čtu jak tady všichni melete a házíte špínu, tak by bylo asi nejlepší závody úplně zrušit. Totálně jste totiž těmito rozhovory smetli jejich duši.
Svůj sedák odhazuji v dál a jdu se projít do skal. Tam snad bude větší klid než zde.
Jeklodpovědět 

 Bravo, Raku15:00:36 14.09.2009
Raku, klobouk dolů. Jestli tu někdo píše, že jde o prachy, tak mu to moc nemyslí. MČR je dobrá reklama pro stěnu, ale naprosto chápu důvody, proč závody na Smíchově nebudou. Škoda, těšil jsem se do Práglu na dobrý závody na dobrý stěně, kde potkám spoustu známých, a také na nějakou tu after party. Ale dění v ČHS je snadno pochopitelným důvodem, proč ty závody nedělat. Jak to tu letos čtu, jsem rád, že nejsem členem této organizace. Přeji, ať se Smíchoffu daří i bez MČR.
 Bídaodpovědět 
 Re: Bravo, Raku16:52:54 14.09.2009
Toto je věc Raka a tak se rozhodl. On nejlíp ví proč to dělá.Takže nehodlám komentovat.
Ale co mě trochu zaráží je to že Lucka nechá za sebe mluvit Tátu.To mě mrzí a věřím že si najde svoji cestu.Tu nejlepší.
všem pohodu pa
Kori
Koriodpovědět 
  Re: Bravo, Raku17:26:33 14.09.2009
Myslím, že Libor Hroza st. v tomto jedná za Lucku spíš jako manažer (kterým je), než otec. V žádném seriozním sportu se nevyjadřují ve věcech pravidel a nominací sportovci sami - jejich práce je tréning a dobré výkony, na ostatní jsou bafuňáři.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Bravo, Raku18:02:21 14.09.2009
a ty jsi asi manager Libora, alespon z mnoha minulych prispevku bych to tusil.
nemanagerodpovědět 
    Re: Bravo, Raku18:15:40 14.09.2009
Ale to snad ne, Nemanagere! Že mě jako člena ČHS štvou přiblblé zákulisní praktiky na závodech, které nepřímo platím, snad ještě neznamená, že někoho manažuju. Nebo snad jo?
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Bravo, Raku18:54:47 14.09.2009
Kubu, ale tebe štve vše...jseš diskutér a to ti dělá dobře.
odpovědět 
      Re: Bravo, Raku22:33:48 14.09.2009
Možná jsi si všiml, že tady na Lezci se pouštím do diskusí jenom na témata, které se mne osobně týkají. Nebo Tobě je jedno, kam a jak jdou Tvoje prachy?
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Bravo, Raku13:29:23 15.09.2009
Ahoj Kubo,
myslím, že takhle to může být taky pochopeno a nebo tak jak jsem to psal.
Jen se mě to zdá poněkud nafoooouklé.Lucii znám a držím ji palce to rozhodně.A taky ji držím palce v životě.
Tak věřím, že ví co dělá.Protože tu nejde jen o sport.
A pokud jde o to manažerování tak se mě moc nezdá, že by takto vystupovali ve světě sportu.
No, ale to je na vlastním úsudku každého.
tak pa
Koriodpovědět 
   Re: Bravo, Raku10:17:17 18.09.2009
Kubo máš pravdu ,otec není nikdy jistý
odpovědět 

 Fascinující18:27:37 14.09.2009
Všichni víme, že v ČHS nejde ani o život, ani o pořádné peníze (čti - letenka do Číny nestojí "pořádné peníze"). Jde tam v zásadě o kousek našeho volného času. Abych šel ještě dále, jde tam o ho+no. Přesto se jste (jsme?) kvůli tomu schopni hádat do krve, dělat si naschvály a hystericky vyřvávat na Lezci.

Tak mne napadá - máte vy ještě čas na to lezení samotné?
Ondřejodpovědět 
 Re: Fascinující18:46:19 14.09.2009
presne, clovek ma z tehle zabomysich sporu pocit ze (horo)lezci jsou banda zamindrakovanejch dementu :(
odpovědět 
  Re: Fascinující08:32:25 15.09.2009
a taky že jsou, proč by se měli od většinové populůace v tomhle směru lišit?
stipodpovědět 
   Re: Fascinující10:51:14 15.09.2009
mas recht, je fakt ze ja lidi co lezou potkal v poslednim rocniku na VS pri vyjezdu do zahranici, tak sem mel trochu zkreslenej pohled…
odpovědět 
 Re: Fascinující19:34:01 14.09.2009
Hele, a nechceš mi teda jednu tu letenku do Číny koupit, když to nejsou žádné pořádné peníze? :)))
Já bych si tam docela jel zalézt, ale těch 30 litrů /odhad/ zrovna v kapse u košile nějak nemám...
D.odpovědět 
  Re: Fascinující19:56:12 14.09.2009
Musíš holt víc makat a ne bejt sociál...
Pedroodpovědět 
   Re: Fascinující21:02:00 14.09.2009
Nemusíš dělat vůbec nic, stačí vstoupit do svazu a nechat si od někoho slovně slíbit, že ti to zaplatí :-D
Martinodpovědět 
    Re: Fascinující00:55:11 15.09.2009
No, než ti to slíbí, musíš vyhrát Mistrovství republiky... Musíš chtít vidět všechna fakta.
odpovědět 
     Re: Fascinující07:18:22 15.09.2009
To už nyní nebude takový probjém když Lucinka poleze sama rozhodčí bude Rebel Libor Hroza ,meneger-sponzor a agitátor Turek Kuba,plátce-ČHS.
odpovědět 
      Re: Fascinující09:49:18 15.09.2009
Řeč byla o minulém roce 2008. Tam mistrovství republiky vyhrála a byla pak nominována na MS.
odpovědět 
       Re: Fascinující10:08:53 15.09.2009
Musím opravit, pletou se tu různé výsledky z různých disciplín. Nominaci na MS za rychlost měla Lucka za 4 místo na ME 2008 v rychlosti. Vítězství na MČR v rychlosti se na nominaci nedá použít, protože tam Hrozovi závodí jen sami se sebou,nemaje soupeře.

Vítězství na MČR v obtížnosti je zase jiná disciplína a vzhledem k úrovni našeho dámského lezení na obtížnost by sotva mohlo být podkladem pro nominaci na MS v obtížnosti.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Fascinující11:06:03 15.09.2009
Když jsem letěl s Éroflotem v roce 2007, stála mne 18k. Peníze jsem si musil půjčit, a pak je vydělával místo dohadování se na webu.

Jinak by mne lákalo uvádět, co jsou pro mne podstatné částky, kolik platím za studia a jak jsem finančně v řiti, ale zrovna mne napadá, že to málo svého volného času raději využiji k něčemu, co přinese výsledky.

Ať to leze!
Ondřejodpovědět 

 Teda...17:18:59 15.09.2009
Já nevym, já se v tom nevoryjentuju, já sem na tohle asi tuze moc (s)prostej. Ale když čtu co píše Libor H., pak Fifinka, pak tyhle trucy, přetahování... Není v tom materiálu, co se z něj dělají tyhlecty stěny, něco jedovatýho? Že jako to člověka, co je u tý stěny dýl, že to přiotráví.
Já měl své druhy (sebe v to počítaje) na laně v plenéru vždycky trochu za agresivní, nesnášenlivé kusy. Ale proti tomuhle to byl samej Gandhí. :-)
Dagodpovědět 
 Re: Teda...23:47:39 15.09.2009
To jako že my, kteří s tebou někdy někde lezli, že jsme krásní štíhlí lidé (jako onen zmiňovaný indický právník)?
Tos některé z nás potěšil... Já jen, že jsem měl pocit, že jak je ten článek vedle... jo.. "Realityšou" to nazval, že jako se tam píše o mojí spokojeně tloustnoucí (byť jinak nesporně báječné) figuře... až na ta nesmyslná předsevzetí...
Tomáš F.odpovědět 
  Re: Teda...10:36:55 16.09.2009
Ale fuj...přece nechceš, abychom ti uvěřili, že takový vzdělaný člověk jako ty zredukuje Gándhího teorii aktivního, ale nenásilného odporu, na asketický zjev vyznavače. I když musím uznat, že těžko člověk může vypadat jako Gándhí a mít sílu na násilný odpor :-)
lynnhillodpovědět 
   Re: Teda...13:04:43 16.09.2009
...tušil jsem, že se někdo chytne...ale že zrovna podnikatelka z Detroitu působící v Kalifornii - to bych nečekal :-)))
Tomáš F.odpovědět 
  Re: Teda...17:34:01 16.09.2009
Ale kdež, tlustý byli a jsou! Ale nějak ta jejich nesnášenlivost má své meze. Meze jako hranice, nikoliv louky! :-) Senášenlivost, nikoliv snášení vajec, i když možná to hnojník-kurník připomíná. :-)
Možná, že ta nesvalová hmota trochu tlumí ty nezdravý vášně... Nebo je to v tý překližce, vždyť kližka néjní zdravá, to se ví!
Dagodpovědět 
   Re: Teda...12:22:33 17.09.2009
Guláš jedině z kližky! I když, jak tu debatu tady pozoruju, tak hodně lidí je schopných udělat i guláš z kuřecího... A vůbec, kdo z vás udělá shyb se 100kg, co?
Willhemodpovědět 
    Re: Teda...13:07:03 17.09.2009
Z kližky nebo pře-kližky? Neni to jen pře-klep či dokonce klep?
Filipoodpovědět 
    Re: Teda...13:44:28 17.09.2009
Z koho že naděláme guláš?
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Teda...17:08:04 17.09.2009
Z Hrozného Raka?
Kuba Turekodpovědět 

 MČR01:17:16 18.09.2009
život je změna..třeba bude MČR V MAMMUTU!!CESTA NA RYCHLOST TAM JE A OBTÍŽNOST TAM KLUCI TAKY VYMYSLÍ!!!!!!!
Dominikodpovědět 

 Zametat před vlastním prahem01:02:16 19.09.2009
Když už tady  Rak  tak upřímně vyjádřil své emoce nad nespravedlností světa, nebo-li  nad rozhodnutím VV, které bylo na míle vzdálené jeho vlastním představám, tak by bylo teď jistě namístě, kdyby byl schopen vysvětlit, proč umožnil v r. 2008 jako bývalý šéf reprezentace dospělých, spolu s dalšími členy komise -  H. Lipenskou a  J. Čermákem, neoprávněné proplacení závodů Silvii Rajfové: SP Moskva – celé náklady, SP Vail – příspěvek 10 000,- Kč, i když nesplnila pro proplacení požadovaná kritéria. Toto rozhodnutí komise, pod vedením Raka, muselo být učiněno pouze "na koleně", neboť žádný záznam o udělení výjimky pro S. Rajfovou, nikde na webových stránkách svazu neexistuje. Bylo by více než vhodné, kdyby byla loňská komise požádala VV o udělení výjimky pro Rajfovou byť jen koresp. hlasováním, nebo přinejmenším ona sama udělala oficiální zápis o svém vlastním rozhodnutí, přičemž by jej patřičně zdůvodnila.
Je dost podivné, že se teď právě Tomáš Rakovič pozastavuje nad koresp. hlasováním VV, které je v souladu se stanovy ČHS, když on sám, za svého působení v komisi, dělal spolu se svými členy některá rozhodnutí dokonce jen "pro modré oči" bez jakékoliv zápisu.
A jen tak mimochodem, ještě by mě zajímalo, jestli má Rak čisté svědomí ohledně loňského MČR, když dobře věděl, spolu se svým kamarádem z komise J. Čermákem, jenž byl hlavním rozhodčím MČR, že S. Rajfová měla být správně podle pravidel ČHS na MČR diskvalifikována, protože necvakla první dvě expresky ve správném pořadí.  Nikdo sice nepodal protest, ale viděla to většina diváků, samozřejmě jistič, bylo to točeno  oficiální kamerou pro potřeby rozhodčích, a proto mi přijde jako ignorance, když takovou věc na nejdůležitějších závodech roku, ponechá bez povšimnutí, jak  hlavní organizátor, tak i hlavní rozhodčí, což je ještě mnohem závažnější.
Myslím, že v první řade by si měl Rak a spol., alias slavný "Čtyřlístek", zamést před vlastním prahem, a teprve pak začít kritizovat konání někoho jiného.
PS: Osobně nejsem pro diskvalifikaci, když závodník necvakne expresky ve správném pořadí, ale mělo by se to pak zavést do pravidel. Myslím, že kdyby se nejednalo o Rajfovou, tak by u jiného závodníka následovala diskvalifikace.
Pavel Novákodpovědět 
 Re: Zametat před vlastním prahem01:09:17 19.09.2009
Napsal Pavel Novák alias Libor Hroza.
odpovědět 
  Re: Zametat před vlastním prahem08:07:03 21.09.2009
Ted v pondělí 21.9 v 7,10 jsem přijel do Prahy nočním vlakem z Tater. Doopravdy nejsem Pavel Novák, ani někdo jiný.
Libor Hrozaodpovědět 
 Re: Zametat před vlastním prahem01:16:01 19.09.2009
Napsal Pavel Novák alias Libor Hroza.
odpovědět 
  Re: Zametat před vlastním prahem08:27:10 19.09.2009
To co napsal jde vyvratit, az uz to psal kdokoliv, ne?
odpovědět 
   Re: Zametat před vlastním prahem10:51:25 19.09.2009
To je ovšem velmi podstatná poznámka :)))
Robertodpovědět 
  Re: Zametat před vlastním prahem10:48:16 19.09.2009
Pochybuju, že by to psal Libor Hroza pod pseudonymem. V diskusích tady se podepisuje, a to i pod o mnoho víc kontroverzní příspěvky. (Kromě toho, řekl bych že obvykle píše od sebe ze stěny, takže pod stejnou IP, což vidí kdokoliv z administrátorů, takže by to bylo odhalitelný dost lehce.)
Robertodpovědět 
 Re: Zametat před vlastním prahem12:14:29 19.09.2009
Ahoj Pavle NOVÁKU.
Mám již podobnou zkušenost s p.DVOŘÁKEM, a tobě tedy navrhuji totéž.Nejsem schopen tady popisovat co je tak či onak za několik let ,z jaké pozice ještě může závodník něco změnit.něco o protestech,kdo a kdy byl v jaké komisi,kdy komise uděluje vyjimky atd atd.Navrhuji tedy abychom se sešli-na závodech ve skalách, na pivu a ty tady potom napíšeš...
Jura Čermákodpovědět 

 Stanovisko a plná podpora Rakoviče.20:38:23 19.09.2009
Není třeba plnit tento server vyčerpávajícími články: náš názor najdete na: www.tomasmrazek.cz
HelčaL. a TomášM.odpovědět 
 Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.20:53:10 19.09.2009
tak tenhle web mi hází varování před trojským koněm, jak si to bezpečně přečíst?
odpovědět 
  Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.22:41:40 19.09.2009
Jednoduchá odpověď: nečti to. Pokud někdo nemá tolik respektu ke čtenářům, aby udržel své vlastní stránky v použitelném stavu (tzn. bez škodlivého nebo podezřelého kódu), nestojí ten obsah za námahu.
(Je úplně fuk, jestli je to Mrázek, Messner nebo Václav Klaus.)
odpovědět 
   Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.22:47:22 19.09.2009
P.S.
Pokud by sis někdy něco takového životně nutně potřeboval přečíst, použij nějaký textový browser, třeba links nebo lynx a pokud možno ne na MS Windows. To je více méně docela bezpečný (ne úplně).
odpovědět 
 Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.21:31:13 19.09.2009
Obecné formulace.... Navíc to máte děcka zavírované...Nejste tak trochu zhrzení...Všichni Vám křivdí...
A co tak za svoje? V klidu bez stresů a kritiků? Nebude Vám líp?
Asi ne, a o tom to je...
Váš názor?odpovědět 
 Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.09:01:22 20.09.2009
Sepsali jste tam opravdu zajímavý pamflet...
hraesvelgrodpovědět 
  Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.20:08:35 20.09.2009
Ano, bohužel nám někdo odposlechl heslo a zaviroval web. Vypadá to, že se někdo opravdu snažil. Situace je však nyní vyřešená - vir odstraněn, můžete u nás serfovat bez obav.
HelčaL.odpovědět 
   Re: Stanovisko a plná podpora Rakoviče.20:30:45 20.09.2009
To byl jistě rafinovaný útok Libora Hrozy, že jo??
hraesvelgrodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179369)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (21)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.