LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Love to climb? So do we.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
Bouldry:
50. 8456
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140171 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MČR v lezení na obtížnost: vyhráli Adam Ondra a Iva Vejmolová

Adam Ondra a Iva Vejmolová vyhráli dnes Mistrovství České republiky v lezení na obtížnost. Druzí byli Jakub Konečný a Eliška Adamovská, třetí Martin Stráník a Eliška Novotná. Lezlo se na stěně postavené v nákupním centru Praha Zličín.









Adam Ondra (foto Standa Mitáč)

Adam Ondra (foto Standa Mitáč)


Iva Vejmolová - finále

Iva Vejmolová - finále (foto Lezec.cz)


Kuba Konečný (foto Standa Mitáč)

Kuba Konečný (foto Standa Mitáč)


Eliška Adamovská - finále

Eliška Adamovská - finále (foto Lezec.cz)


Martin Stráník finále

Martin Stráník - finále (foto Lezec.cz)


Eliška Novotná - finále

Eliška Novotná - finále (foto Lezec.cz)


publikum

publikum (foto Lezec.cz)


stěna

stěna (foto Lezec.cz)


Adam Ondra nohand

Adam Ondra našel v převisu finálovky nohand a zamával publiku (foto Lezec.cz)


Stěna a publikum (foto Standa Mitáč)

Stěna a publikum (foto Standa Mitáč)


Stupně vítězů (foto Standa Mitáč)

Stupně vítězů (foto Standa Mitáč)


Adam Ondra po závodě zkouší exhibičně dolézt finálovku (foto Standa Mitáč)

Adam Ondra po závodě zkouší exhibičně dolézt finálovku (foto Standa Mitáč)



Celkové výsledky dospělých:

 MČR v lezení - finále dospělých muži

 MČR v lezení - finále dospělých ženy

Výsledky celkového Českého poháru 2018:

 Český pohár v lezení - muži

 Český pohár v lezení - ženy

...



Před tím z prvního místa v semifinále postoupili dopoledne Adam Ondra a Iva Vejmolová do odpoledního finále Mistrovství České republiky v lezení na obtížnost v nákupním centru Praha Zličín. Finále začalo v 15:00 lezením žen. Muži lezou od 17:00. Akci půjde sledovat na videu živě.

Výsledky semifinále dospělých:

 MČR v lezení - semifinále dospělých muži

 MČR v lezení - semifinále dospělých ženy

Semifinále dospělých bylo kolem finálovým v mládežnických kategoriích a zároveň finálem Akademického MČR.

Akademickými mistry ČR se stali Tomáš Binter a Iva Vejmolová.

Mistrovství mládeže vyhráli v kategorii A Štěpán Potůček a Eliška Adamovská, v kategorii J Vojtěch Trojan a Sabina Večeřová.

Výsledky akademického a mládežnického mistrovství jsou zde:

 MČR v lezení - Akademické MČR finále muži

 MČR v lezení - Akademické MČR finále ženy

 MČR v lezení - finále mládeže kategorie A chlapci

 MČR v lezení - finále mládeže kategorie A dívky

 MČR v lezení - finále mládeže kategorie J chlapci

 MČR v lezení - finále mládeže kategorie J dívky

 Český pohár v lezení mládeže - chlapci

 Český pohár v lezení mládeže - dívky



Online video přenos je zde:
https://www.bravemm.com/cz/lezenimcrembed.html

sth   [úpravy] 17:55 28.10.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Kamera10:49:51 28.10.2018
Proč někdo nedal kameramanovi alespoň základní informace o tom, co je důležité? Vždyť tam závodníkům často chybějí ruce/nohy, sahají do chytů mimo obraz, chybí celkové pohledy na situaci...  :-(  Škoda.
odpovědět 
 Re: Kamera18:11:48 28.10.2018
snažila jsem se ten obraz posunout lištou na boku a pak mi došlo, že kameraman je blbec.
Hankaodpovědět 
 Re: Kamera14:19:03 29.10.2018
zkus toto: https://youtu.be/zIw1SDOEijk
Petrodpovědět 

 Pořadí 10:53:35 28.10.2018
Jestli správně předpokládám, komentátora slyší všichni? To znamená, ze průběžné výsledky už se můžou říkat nahlas?
Helcá. odpovědět 
 Re: Pořadí 23:35:18 28.10.2018
Ano, uz kdysi davno na svetaku v Brne se podivovala IFSC Jury presidentka proc hrotime kde se houpe preska. A ze vubec nevadi kdyz to zavodnik vidi.
V letosnim roce dokonce IFSC zkusebne chtelo zkusit vysilat vysledky primo do izolace zavodnikum (cetl jsem to ve zmenach pravidel, tak nevim zda to realne nekde bylo).
Jedine co zavodnik nesmi je videt jak se v tom pohybuje jiny zavodnik. Takze videt houpajici presky, videt na tabuli informaci s hodnotou ostatnich to taky problem neni a rict, aktualni poradi, taky ne. Jen nesmi mit podrobne informace o tom jak leze nekdo jiny nebo nekoho jineho videt.
Lumiodpovědět 

 MČR a kvalita.11:12:49 28.10.2018
Tak k semifinále holek...Už chápu proč je závodní lezení s lanem tak "atraktivní".Je super zábava zalézt si do boulderu ke třetí expresce a šmitec.Kdo stavěl? Jech? České (teda Moravské) špičce to evidentně neva,ale zbytek to asi moc na příště nenamotivovalo.Stěna v nákupáku,kde se nedají postavit pořádný cesty,takže to musí stavěč idiotsky utáhnout,je na hovno.Lezecky i jako promo ČHS.Jste to mohli postavit na bouldrovce rovnou.Nebo v Reschově kozím chlívku.Ten má aspoň tradici z devadesátek.
odpovědět 
 Re: MČR a kvalita.11:24:22 28.10.2018
Opravdu jsi chtěl říct, že obtížnost není atraktivní, protože (dnes) nějaké závodnice na stěne spadly v těžkém kroku? To zní dost divně, i kdyby člověk připustil, že je správný předpoklad, že obtížnost není atraktivní (což je minimálně sporné; podle mě to pravda není).
odpovědět 
  Re: MČR a kvalita.11:46:31 28.10.2018
?????
odpovědět 
   Re: MČR a kvalita.11:48:52 28.10.2018
Napovím ti trochu: je to česky :-D Teď už se snad chytíš.
odpovědět 
    Re: MČR a kvalita.13:31:03 28.10.2018
Fakt si mu to ted krutoprisne nandal! On proste neni tak chytry jako ty, no...
odpovědět 
     Re: MČR a kvalita.14:12:47 28.10.2018
V pohode, ja se neptal na vyznam, ake duvod jeho "prispevku";))))
odpovědět 
      Re: MČR a kvalita.14:26:52 28.10.2018
Na co reaguješ? Nedává to smysl, on se vůbec neptal na to, co těch tvých pět otazníků znamenalo, to ses musel přehlídnout, pane troll ;) Neblbni, komu co nalháváš, ty jsi napsal pět otazníků, nepoložils' žádnou otázku. Tu jsi položil až teď.

Důvod - chtěl jsem okomentovat, co napsal ten první, jelikož mám na věc jiný pohled.

odpovědět 
     Re: MČR a kvalita.14:17:59 28.10.2018
Na rozdíl od tebe si myslím, že je dost chytrý(á) na to, aby se normálně zeptal(a), na co chce, namísto nicneříkajích otazníků.

Aneb nejdřív se zamysli nad tím, co komentuješ, než se začneš do někoho nesmyslně navážet.

P.S. tady probíhá nějaká soutěž v chytrosti? Nevšim jsem si ;)

odpovědět 
      Re: MČR a kvalita.16:11:17 29.10.2018
"Aneb nejdřív se zamysli nad tím, co komentuješ, než se začneš do někoho nesmyslně navážet."

Neni od veci se ridit vlastnimi radami, ze? Dlouhodobe, konzistentne.

Btw. proc se uz nepodepisujes? Resp. proc se podepisujes jen pod nejake sve prispeveky?
odpovědět 
       Re: MČR a kvalita.17:03:17 29.10.2018
Lol :-) nevidět si na špičku nosu... Nebo sis nevšim, že se nepodepisuješ? ;)
odpovědět 
  Re: MČR a kvalita.13:30:23 28.10.2018
Lezeni na lanech je pro divaka, a to casto i lezeni znaleho, velmi nudna podivana. Jak to vnimaji nahodni kolemjdouci muze clovek odkoukat i z toho nakupaku - vetsina lidi tam moc dlouho nevydrzi.
odpovědět 
   Re: MČR a kvalita.13:50:20 28.10.2018
Tak tohle MČR nudné opravdu je, není to hezké lezení a koukání :-( I když snaha ze strany ČHS je, je to prostě celé divné, cesta není hezká (neviním stavěče, udělali maximum, ale stěna asi víc neumožní), výkony byly podivné, žádné zajímavé kroky, žádné technické pasáže, lezení bylo nemastné/neslané/nejisté... A kamera tomu také moc neprospívá, detaily lezců (pokud se kamera zrovna nesnaží udržet v záběru oba, takže není vidět pořádně ani jeden) asi ok, ale není z toho vidět žádné lezení, další kroky mimo kameru, lezci sahají mimo záběr... Jako jo, ČHS dělá asi maximum, závody v NC z marketingového hlediska asi budu lepší, než v úzkém kruhu kamarádů někde na stěně, ale z hlediska lezení je to dost strašné. Problém taky asi bude, že tu není více dobrých lezců, tohle nevypadá jako MČR, ale jako nějaké regionální oddílové závody :-(
odpovědět 
    Re: MČR a kvalita.17:56:35 28.10.2018
Nemám ten pocit. Skoukl jsem finale mužů. Diváků dost, atmosféra super. Výkony parádní.
Steveodpovědět 
    Re: MČR a kvalita.18:37:13 28.10.2018
Čti pořádně :-) Příspěvěk jsem psal v 13:50:20, tedy před finále. Pravda, finále vypadalo trochu lépe, výkony prvních tří šly, ale MČR není jen těch 30 minut finále, kde je k dispozici stěna celá, ne jen polovina. Takže ano, finále nebylo špatné (až na kameru, kde dokonce lezec vylezl z obrazu celý), ale jako dvoudenní celek si dovolím tvrdit, že na komerční stěně by bylo lidí více. Zde to kolemjdoucí moc nezajímalo a lezci, kteří by na stěnu stěnu přišli, den v nákupáku strávit nechtěli. Atmosféra na offu nebo bw by byla mnohem lepší.
odpovědět 
     Re: MČR a kvalita.22:11:15 30.10.2018
Nebyla. Byl jsem na několika open závodech v OFFu na obtížnost a atmoška zdaleka nebyla taková, jako na Zličíně. Navíc tam nemá kde být publikum a není tam co dělat po dobu, než se přestaví cesty mezi jednotlivými koly. Navíc by se těžko sehnaly peníze na přenos, protože pro sponzora typu ING je nějaká tělocvična, kam přijdou jen kamarádi lezců naprosto nezajímavá. Nebyly by prize money pro vítěze (věnovala je Metropole). Rak by těžko sáhl do kešeně a vyplázl 100 táců na odměny.
odpovědět 
      Re: MČR a kvalita.01:02:54 31.10.2018
Já to chápu. A souhlasím, rozhodnutí ČHS rozumím a schvaluji ho. Ovšem nic to nemění na špatných lezeckých výkonech, trochu nesmyslných cestách (vynucených okolnostmi) a celkově špatném videopřenosu. Komentátora hodnotit nemohu, raději jsem to sledoval bez zvuku. Kamera a komentátor se do budoucna zlepší, pokud si vezmou za příklad přenosy z SP/MS, ale ten zbytek... Možná by se mohla zlepšit stěna, pokud by se postavila větší, aby to nebyl boulder na laně, ale jsem hodně zvědavý, co se stane s výkony. Už od dětí tu máme v každé kategorii dva dobré, pak dlouho dlouho nic a pak nějaké hobíky. O nějaké vyrovnané špičce, alespoň na finále, se tu mluvit nedá. To částečně degraduje i cesty, protože buď vše bude padat dole a něam výše dolevou dva tři, nebo se to udělá lehké a nesmyslně se pak napálí vršek. No doufejme, že současné podmínky a možnosti přivedou více dobrých a trochu se to srovná.
odpovědět 
       Re: MČR a kvalita.10:11:22 31.10.2018
Podle jakého kritéria hodnotíš výkony, že jsou údajně špatné? Co by podle tebe byly dobré výkony? Jak vypadá dobrý výkon? Všichni TOP a rozhodnutí časem? To se tady už mockrát kritizovalo jako špatné. ve finále nejslabší padali v půlce, nejlepší muži těsně pod topem. Možná měly holky finále těžší, než by bylo optimální, nedolézaly až to vrcholové desky.
odpovědět 
        Re: MČR a kvalita.17:32:38 31.10.2018
No však to píšu. Obvykle jeden až tři ze skupiny lezou o třídu lépe, než zbytek. A pak je problém. Stavěči za to nemohou, dělají maximum. Já také nekritizoval, ale psal jsem, že by to chtělo alespoň u finalistů vyrovnanější výkony, tedy aby lezli všichni zhruba podobně, ne aby tam byli dva závodníci a zbytek hobíci, co přišli z dlouhé chvíle.
odpovědět 
         Re: MČR a kvalita.17:51:06 31.10.2018
Nojo. To pak chce zakázat start Adamovi, to se startovní pole vyrovná :-) Tvoje výtka je směřovaná na nesprávné místo. Na MČR startují ti nejlepší, kteří u nás lezou. A je to tak dost podobně i ve většině jiných států, že tam je jeden - dva lezci/lezkyně na špici a další už jsou o kus pod nimi. Nemůžeš se nechat mýlit světovým pohárem, kde se sejdou ti nejlepší ze zúčastněných zemí. Projdi si výsledky SP a udělej si výtah závodníků jen z jednotlivých zemí.
odpovědět 
          Re: MČR a kvalita.22:29:15 31.10.2018
Jasně, pořád se ale nevylučujeme. Aktuálně máš pravdu, ale jeden z důvodů špatného stavu je i to, že lezení jako vrcholový sport nemělo co nabídnout a na závody se často jezdilo jen tak pro zábavu. Ovšem pokud ČHS udrží stávající směr, tedy šanci na plat a vysoké prizemoney, mohla by řevniost a snaha o co nejlepší výsledky značně stoupnout, tedy i výkony nyní průměrných by se mohly značně zlepšit a vyrovnat.
odpovědět 
           Re: MČR a kvalita.23:06:57 31.10.2018
S tím by se souhlasit dalo. Ale pořád bych těm výkonům na MČR neříkal špatné. Ale dostat se to situace Rakušanů nebo Slovinců je záležitost na řadu let.
odpovědět 
 Re: MČR a kvalita.11:38:58 28.10.2018
To ze čecháčci sou bábovky není nic nového :P :D
klatrerodpovědět 
 Re: MČR a kvalita.12:06:00 28.10.2018
Blabla bla blabla .... jsem blb co sám nic neumí, ale hlavně si musím plivnout na ostatní, abych si aspoň trochu pohonil svoje velký ego co ;-)
odpovědět 
  Re: MČR a kvalita.13:31:54 28.10.2018
Tak toto uz je uplne skvela a priznana "podle sebe, soudim tebe" :-D
odpovědět 
   Re: MČR a kvalita.15:34:57 29.10.2018
Přiznaná určitě ne. Nikde tam není napsáno a ani z ničeho takové přiznání nevyplývá. Buď jsi to špatně pochopil, nebo (a to spíš) je tvoje reakce založena na rčení "přání otcem myšlenky". :-D

odpovědět 
    Re: MČR a kvalita.16:12:58 29.10.2018
Jo, to uz tak byva, ze kdyz nekdo (ty), rika "ja delam to a to".
odpovědět 

 vysledky12:47:05 28.10.2018
Je nekde tabulka s prubeznymi vysledky? Jeste vcera jsem nekde videl, jak dopadla kvalda, ale ted to nemuzu najit. Zajimalo by me, jak dopadlo semi.
Todpovědět 
 Re: vysledky13:29:07 28.10.2018
Tabulky jsem před chvílí doplnil do zprávy.
 Standaodpovědět 
 Re: vysledky14:09:08 28.10.2018
Koukni na horosvazí Facebook, semifinálové tabulky už tam jsou komplet.
martinodpovědět 
 Re: vysledky14:25:23 28.10.2018
A tabulky z kvaldy jsou ve včerejším článku z kvaldy:
http://www.lezec.cz/clanek.php?key=15081&nazev=mcr_v_lezeni_kvalifikace
 Standaodpovědět 

 Hudba17:30:54 28.10.2018
Tyvole proc hraje pri finale muzu takovej smooth jazz? :) To neni uplne hudba na vybuzeni vykonu...
Todpovědět 
 Re: Hudba17:39:57 28.10.2018
A kamera...ted se sel kameraman asi vychcat a z Kuby jsme videli v jednom z klicovem kroku jen nohy a pak uz ani to ne :)
Todpovědět 
  Re: Hudba18:05:00 28.10.2018
Celkově přenos byl opravdu hroznej ..... myslím kamery a střih. To se oko lezce opravdu moc nepokochalo..... škoda ;-(
Tomodpovědět 
 Re: Hudba18:09:17 28.10.2018
pořád lepší než moderátor...to je tragedie :-(
odpovědět 

 nic moc18:27:55 28.10.2018
debilně snímané (aneb ukaž jak ulezeš kameramanovi ze záběru) a neuvěřitelně trhovnicky komentované (většinu času nicneříkající ale zato takřka neustálé protivné výkřiky k vybuzení obecenstva). fakt by to nešlo dělat líp?
Martinodpovědět 
 Re: nic moc18:49:04 28.10.2018
Já třeba nechápu, když se všichni tak snaží o přilákání lidí-diváků k lezení, jeho propagaci atd, jak si můžou dovolit v přímém přenosu, ale koneckonců i v tom obchoďáku, kde se snad mají lákat ti kolemjdoucí, mít několikaminutové pomlky, jako například při prohlížení cesty. Který laik v tu chvíli nevypne televizi, který kolemjdoucí se zastaví? Přesně tato hluchá místa se přeci musí nějak vyplnit!
feuodpovědět 
  Re: nic moc23:09:29 28.10.2018
Tak určitě. Třeba nějáká nepostupující juniorka by mohla k tyči,trochu se zavrtět v titěrných plavečkách a třeba Stráník,protože je slušně nabitej a ne nějákej chcípáček vyhublej,by mohl dělat "ta-ble-ty". Určitě by to publikum (i to nelezecké) oslovilo.Hlavně jde o lezení.Chápu,že MČR není svěťák,ale tohle bylo fakt....divný.
odpovědět 
   Re: nic moc09:17:23 29.10.2018
No ja nemyslim nutne takovy exhibice. Ale to opravdu nejsou zadne informace, ktere by komentator mohl sdelovat? Neco o zavodnicich, o pravdidlech zavodu, o historii lezeni, o treninku... A jako ano, klidne mohli pripravit 4 minutovy rozhovor s nekym, s trenerem, s nekym z CHS, s nejakym byvaly zavodnikem... nevim, cokoli je lepsi, nez kdyz jde ve chvili nudy komentator na cigaro. Cekat, ze pripravi sestrihy ze semi nebo kvaldy atd je asi na soucasny stav moc, ale jsou i reseni, ktera nestoji prakticky nic...
feuodpovědět 
    Re: nic moc14:25:53 29.10.2018
Rozhovor s Adamem byl, taky krátký s předsedou. Jinak ale dobrý námět na příště. Je potřeba tyhle údaje moderátorovi připravit. Snažil se dělat atmosféru a celkem se dařilo. Když to srovnám třeba s Brťákem na loňském MČR v boulderingu, nebyl horší.
Fauodpovědět 
    Re: nic moc18:24:48 29.10.2018
Jako ze by to nekdo udelal poradne. Na to svaz s 18 mil. rozpoctem nema.
Geoodpovědět 
     Re: nic moc19:22:20 29.10.2018
Já nevím, čí to je práce. Mně asi forma závodů nijak neuráží (ani nákupák, ani typ stěny - bztak je teď i ve světě běžné, že se v semifinále končí u páté presky, viz Innsbruck) a co se týká atmosféry, musela bych tam být, jak už někdo řekl. Spíš je to možná trochu pro dobrotu na žebrotu (taky by nemusel být online přenos vůbec). Takhle nadáváme na kameru a komentátora (tedy to je alespoň to, na co nadávám já), ale neoceníme snahu udělat aspoň něco. No pravda je, že jsme asi moc rozmazlení tím, jak si dneska kde kdo umí udělat kvalitní video a čekáme jistý standardy. Jasně že některé věci jsou mimo mísu, pokud se jede s malým rozpočtem. na druhou stranu si dovedu představit, že nenechat lezce neustále vylézat ze záběrů a nechat komentátora mluvit k věci během celé vysílací doby, náklady nemusí nijak dramaticky zdražit.
Feuodpovědět 
      Re: nic moc00:19:35 31.10.2018
Hele ja si musel dloubnout. To je porad profesionalizace svazu a pak na MCR nejsou schopny zajistit normalniho speakra, kterej se na akci pripravi. Kor, kdyz uz se rozhodli uprednostnit popularizacni smer a poradat takove akce v obchodaku. I toho kameramana moh nekdo usmernit co vlastne divaky zajima, pokud to teda nebylo uplny nemehlo.
Geoodpovědět 

 Kamera, střih hudba.19:27:27 28.10.2018
Hudba, kamera a střih. Hudba asi nějaký zadarmo rádio. Zbytek doufám dělal někdo z lásky a zadarmo. Jeslti ne tak doufám, že nedostanou zaplaceno. Vyleze ti lezec že záběru, v klíčovém místě? Nikdy nezaberes celou stěnu, takže není vidět, kam vlastně dolezli. Smutek. Ať se štáb přihlásí, chci jim dát práci, abych je mohl vyhodit.
Dmnkodpovědět 
 Re: Kamera, střih hudba.08:01:11 29.10.2018
Souhlas, ten kamerovej záznam byl strašnej, lezec šel vždycky do chytu, kterej nebyl na kameře vidět a až když ho držel, najela na něj kamera... To se fakt nepovedlo.
Pavelodpovědět 

 gratulace08:23:54 29.10.2018
Tituly jsou "v rodině" :) Gratulace oběma vítězům a ostatním na bedně taky.
R. odpovědět 

 des bes... (jinak gratulace Adamovi)08:37:16 29.10.2018
Uroven mistrovstvi byla dost silena, uz jen tim prostredim. Nebo znate nejaky jiny sport, ktery ma sve mistrovstvi v nakupnim centru??! :-o  K tomu hudba motivacni jak z pocitacovych her v devadesatkach, komentoval to nejaky roztleskavac, co obdobny sport v zivote nevidel a kameraman, ktery mel byt povolanim spis strihac... smutny pohled kam MCR u nas smeruje s hlediska jeho provedeni. Nevim, jestli je v CHS az takova nouze o penize, nebo cim to je?
michalodpovědět 
 Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)09:08:16 29.10.2018
Co povídáš tvl? Bylo to pěkný :-)
Jirkaodpovědět 
  Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)10:11:06 29.10.2018
Tak to máš velmi nízké nároky na kvalitu sportovní akce na úrovni mistrovství republiky. Neumím posoudit atmosféru, v které závody probíhaly, nebyl jsem tam. Ale profil stěny byl fádní, hudba úplně mimo, komentátor na okamžitou výměnu a kameraman to byla čistá tragedie. No a pořádání vrcholové sportovní akce v nákupním centru nebudu raději ani komentovat.
PS: gratulace všem co byli na bedně.


breptaodpovědět 
   Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)15:56:09 29.10.2018
Ta hudba je ze hry Jazz Jackrabbit. :-)
pavelllodpovědět 
   Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)08:20:37 30.10.2018
Možná je to daný tím, že jsem tam na rozdíl od tebe byl a vše si užil přímo na místě :-)
Jirkaodpovědět 
    Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)10:04:24 30.10.2018
Ano nebyl jsem tam, ale hodnotil jsem pouze to, co bylo zřejmé z přímého přenosu. A troufnu si odhadnout, že závody sledovalo mnohem více lidi u kompu než na živo.
breptaodpovědět 
 Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)09:53:02 30.10.2018
Konkrétně v Metropoli Zličín bylo MČR ve squashi a pořádá se tam zimní atletický závod ve skoku o tyči "Pražská tyčka"
Petrodpovědět 
  Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)20:47:16 30.10.2018
Ta ma aspoň úroveň. MČR bylo spíš na šavli.
odpovědět 
   Re: des bes... (jinak gratulace Adamovi)21:38:04 30.10.2018
Proč? Výkony byly parádní a Adama další kluci docela honili, stejně tak Ivu. Ta vyhrála jen o plusko.
odpovědět 

 komentátor09:41:40 29.10.2018
Mám problém s jednou věcí - s komentátorem. Ten byl špatný, to se jinak nedá říct, znělo to, jako by se v lezení moc nevyznal, to hlavně, a mně osobně neseděl ani jeho styl, ale to může být otázka osobních preferencí. To raději někoho méně "profesionálního", zato s větší znalostí problematiky. Otázka je, jestli není problém někoho takového vůbec sehnat.

Nemám problém s pořádáním v nákupním centru, asi by se dala najít lepší místa, ale i horší místa. Spousta sportů se nemůže konat v nákupáku z jejich podstaty (např. fotbal), takže ptát se, jestli známě jiný sport atd. je trochu zavádějící. Spousta sportů nemá žádný přímý přenos MČR, takže můžeme být rádi, že nějaký vůbec byl, byť nebyl ideální.

Je třeba si uvědomit, že zlepšovat se dá vždy, to v podstatě nemá strop...a zároveň že je jednoduché kritizovat.
R. odpovědět 
 Re: komentátor16:16:41 29.10.2018
Blabla bla blabla .... jsem blb co sám nic neumí, ale hlavně si musím plivnout na ostatní, abych si aspoň trochu pohonil svoje velký ego co ;-)

Komentátor byl dobrý. Co si kdy odkomentoval ty?
odpovědět 
  Re: komentátor16:55:35 29.10.2018
Blb jsi bohuzel spis Ty. Nebo jsi snad na urovni vypaseneho tlustoprda valejiciho se doma na pohovce, cumiciho na Ligu Mistru s vykriky typu: Ty cu.aku, jak to hrajes? Puste mne tam a ja Ti to ukazu!?
odpovědět 
  Re: komentátor16:55:52 29.10.2018
To je zase slint. To jako nemuze nikdo kritizovat (ne nadavat, ale kritizovat) nejakou cinnost, ve ktere neni sam hvezda? Taky mam doma spousta knizek, ktery jsou podle me brak, ale sam jsem zadnou nenapsal. Dokonce jsem videl i nejaky ten mizerny film a taky jsem adny nenatocil. No a o hudbe a obrazech ani nemluve.
Zkus trochu nadhledu a pripustit, ze i lidem, co nikdy nic nekomentovali, muze prijit nektery komentator otravny.
Todpovědět 
  Re: komentátor18:56:53 29.10.2018
Tak to je jak argument našeho hradního pána, bohužel stejně tak lichý a ubohý jak on sám.
Tomášodpovědět 
  Re: komentátor17:07:36 01.11.2018
Fajn, umíš zkopírovat něčí vulgární zblitku, vidím :) Asi jsi tím chtěl naznačit? Můj příspěvek a příspěvek od příspěvků MČR a kvalita dost liší. Za prve jiný styl - já to napsal slušně. Za druhé jen nekritizuji, ale taky obhajuji. Za třetí nekritizuji nesmyslně (např. je zcestná kritika založená na tom, že některé slabší závodnice spadly v semifinále nízko - to je prostě součást lezení a stává se to i na stěnách vyšších).

Pár komentátorů jsem už slyšel. Dobrý komentáror podle mě komentuje, co se děje na stěně, rozumí chytům, pozicím apod. To tenhle neuměl. Například Charlie Boscoe, který komentuje pro IFSC.

/.S. Co má společného fakt, jestli jsem já něco komentoval, s tím, jaký mám na toho komentátora názor? Nic, naprosto zavádějící otázka.
R.odpovědět 
 Re: komentátor17:43:30 29.10.2018
Trh žádá známé xichty se schopností mluvit, oslovovat masy, tak mu je holt dáme. Třeba Brťák má supr stajl a jako lezce mě jeho akce fakt baví, ale pro veřejnost, která o lezení nic neví, je prostě "lepší" to nechat na někom, kdo o lezení ví prd, ale davy ho žerou. Pár takovejch už jsem viděl i slyšel, většinou to bejvá moderátor z nějakýho místního pop-rádia. Lezcům to rve uši a nejraděj by zoufalstvím sežrali vlastní lezky (klidně raw p**o), ale promotéři podobnějch akcí chtějí ty "místní masy". Taky trošku selfpromo moderátora i promotéra. To že si v pauze jde na cígo a na place je ticho místo aby předem vymyslel jak bude s těma svejma vovcema (diváci v nákupáku) v pauzách pracovat (tedy dal si s celou akcí nějakou tu práci, přípravu atd.), je jeho věc, holt i takový borci jsou mezi náma...
DXodpovědět 
  Re: komentátor19:25:50 29.10.2018
Mně se nelíbí Brťák, ani pro lezce to není k poslouchání (a publikum se v tomto dělí pna dva tábory). Na druhou stranu, když komentuje nezasvěcený, jsou pak právě ty trapné proluky. Komentátor-lezec by asi spíše věděl, o čem má mluvit, nedalo by mu takovou práci s připravit. Bouhužel tedy toto nejde říct ani o Brťákovi. Asi je tedy nemožné najít mezi lezci kvalitního komentátora??
Feuodpovědět 
   Re: komentátor21:01:54 29.10.2018
Opakuji svou domnenku: Tuhle konkretni akci komentoval nelezec, z vyse uvedenych duvodu. Odpoved na tvou posledni otazku je Ano, neni problem mezi lezci najit borca, kterej by to zvladnul (z pohledu lezcu) lip nez diskutovanej typek. Ale nebyla vule nebo cesta.
DXodpovědět 
   Re: komentátor21:02:25 29.10.2018
Tady jich je mraky, stačí vybrat ....
***odpovědět 
   Re: komentátor10:14:30 30.10.2018
Za mě je Brťák nejlepší komentátor co jsem zatim zažil... viz. letošní fasťák ... hláška co se mi zůstala .... PTZ - PřílišTalentovanýZmrd ....= nejvíc :-D
SLABOUCHodpovědět 
   Re: komentátor11:38:01 30.10.2018
Souhlas, Brtak je zatim to nejhorsi co jsem zazil:(. Ty jeho pokusy o radyby vtipne hlasky, ktere mi pripadaji, ze spis daneho lezce ztrapnuji. Nebo nutnost to celou dobu rikat ve stylu podobnemu rapu a hip hopu. At si to dela na nejake underground lezecke akci, ale tady si myslim se to absolutne nehodi.
Tim nechci obhajovat speakra na MCR. Delal kiksy, ale muzu rict ze treba prerek Okun misto Ocun jsem vubec neslysel, i kdyz jsem byl kousek od neho. A slysel jsem, jak ho na to upozornuji. Tim ze z meho pohledu skoro nonstop neco rikal, tak jsem to jednim uchem sem a druhym ven a nevnimal jsem ho:)
odpovědět 
  Re: komentátor13:09:31 30.10.2018
Jedna věc je, jestli si organizátoři myslí, že trh žádá někoho známého, druhá věc, jestli ho trh skutečně žádá. Já bych si tím druhým nebyl tak jistý, tohle není akce typu Stardance, nebo nějaká reality show, a není to ani fotbal. Podle mě trh žádá hlavně někoho dobrého, což nemusí nutně být někdo známý. Pokud je navíc známý, může to být asi výhodou.

A tím jsi si jistý, že šlo o to dát lidem známou tvář? Nebo je to dohad? Já ho neznal...


R. odpovědět 
   Re: komentátor13:23:08 30.10.2018
Mrkni na ofi zpravu od Svazu, kdo ji psal a kdo stoji za timhle medialnim eventem: http://www.crestcom.cz/cz/klient/?id=131 ted uz je to snad jasny.
DXodpovědět 
    Re: komentátor14:36:48 30.10.2018
Není mi to jasnější, prosím tedy o vysvětlení.
R. odpovědět 
     Re: komentátor15:13:55 30.10.2018
Uf. Viz. mé příspěvky výše - zajištění této akce (eventu) prostě obstarala firma viz. link. Ta má své postupy, své lidi, které nasazuje dle potřeby, dle situace, dle svých zkušeností. Pravděpodobně byla participace této firmy (možná i účast konkrétního moderátora) podmínkou ze strany ING, možná ze strany Metropole Zličín, možná ze strany jiného spolupartnera. A možná se obdobné postupy týkaly i vizuálu live přenosu, tedy kamery, režie a zajištění online vysílací kapacity.
DXodpovědět 
      Re: komentátor16:10:56 30.10.2018
Uf... Hmm hmm pěkný, díky, explicitní odpověď na mou otázku jsem tam ale nenašel, asi byla moc složitá :) takže teda šlo o to dát známý xicht se schopností oslovovat masy, nebo to byl člověk té firmy? V tom se tvoje příspěvky dost zásadně rozcházejí, jednou tvrdíš to, podruhé něco jiného.

Díky za odkázání na tvoje předchozí příspěvky, je to ale k ničemu, tam jsem právě odpověď na tvou otázku nenašel, kdybych ji tam našel, tak bych se ani neptal.
R. odpovědět 
       Re: komentátor17:14:50 30.10.2018
"...dát známý xicht se schopností oslovovat masy, nebo to byl člověk té firmy? V tom se tvoje příspěvky dost zásadně rozcházejí..." Nerozcházejí, je to totiž jedno a totéž. Nechci zde řešit marketingovou strategii ani pořadatele, ani organizátora, notabene s někým, kdo o tom zdá se nemá základní tuchu. Fakt nic proti tobě, ale tohle už fakt chce trošku vedět jak tyhle věci v reálu běhají. Prostě jsem ve svých příspěvcích postupně konstatoval, jak to obvykle chodí (a nejsou to domněnky, ale fakta vycházející z x let zkušeností). Cílem těchto mých konstatování bylo nastínit možnosti, proč (pravděpodobně) nebylo "z lezeckého pohledu" možné ovlivnit kdo bude komentovat, kdo bude kamerovat ani kdo bude technicky zajišťovat vysílání. Howgh.
DXodpovědět 
        Re: komentátor16:42:40 01.11.2018
No, mým cílem bylo dovědět se odpověď na jednoduchou, jasně položenou otázku, což nedokážeš. Beru to tedy tak, že jsi něco plácl, s čím sám nesouhlasíš a tvoje taktika, jak se s tím vyrovnat je strčit hlavu do písku (howgh je s v souladu) a dělat, žes to nikdy nenapsal, druhá odvést pozornost mnoha slovy, která na to odpověď nedávají. Třetí shazovat mě, abys vypadal lepší. To howgh je s tím naprosto v souladu. Sice zbabělé, ale taky způsob... :)

""...dát známý xicht se schopností oslovovat masy, nebo to byl člověk té firmy? V tom se tvoje příspěvky dost zásadně rozcházejí..." Nerozcházejí, je to totiž jedno a totéž." Ne, není. Člověk nějaké firmy může a nemusí být známý. Jinými slovy - jsou to dvě odlišné kvality, na sobě nezávislé.

Z čeho vyvozuješ, že nemám základní tuchu? Co se tvých příspěvků týká, nenapsal jsi asi nic, co bych nevěděl. Dělá to za mě člověka, který nemá základní tuchu? Ne.

Nevím, proč jsi přešel poslední dva příspěvky do útoku a shazování. Chováš se jako děcko, kterému někdo rozbil bábovičku. Dá se komunikovat i líp, popřemýšlej.

Na internetu se lidi chovaj fakt nechutně...

R.odpovědět 

 Marketingová akce nikoli MČR17:38:43 04.11.2018
Jako marketingová akce ok, jako MČR nikoli.... O zisk z reklamy se dělí CHS, poradajici agentura a chs
.odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.