LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Bacha, bacha! Jistíš? Dávej pozor! Jisti, jisti! Vole jisti, bacha! Lezu, jo? Lezu! Těžký to bylo, těžký ty vole!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140172 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecké centrum Ruzyně - Praha 6
Lezecká stěna Kralupy - Kralupy nad Vltavou
321 Boulder Club - Brno

Prodejny
NěcoNavíc.cz - České Budějovice
HUDYsport - Praha 6
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Španielsko

Adam Ondra spol.

Všetko sa to začalo vo štvrtok večer, 25. januara.. Tatík sa vrátil z roboty a opýtal sa ma : „ Nechceš ísť s Ondrovcami do Španielska?“, písala Eva, že má miesto.

Moja odpoveď bola všetkým jasná. Chcem. Určite. Ale to nezáležalo len na mne. Najdôležitejšie bolo, čo na to riaditeľ. A potom sa stalo to, čo nikto nečakal. Pustil ma.  Na celé dva týždne. Neviete si predstaviť tú radosť. Další štvrtok, ovešaný ako vianočný stromček, som nasadol na autobus a tradááá do Brna. Tam som sa naložil k Ondrovcom do auta, v Prahe sme zobrali Momo Kuhn-Gáberovú a už sme si to šinuli na trip po Španielskych oblastí.
Najprv sme sa stavili v Baume les Dames ( Francia ). To sme sa chceli len tak rozhýbať po celonočnej ceste v aute. A veru to tak aj bolo. Aspoň teda z mojej strany. Adam poňal tento deň trošku inak. Dal si 8a+ na OS a jedno si pridal na Flash so slovami, že prvý deň to netreba preháňať. Nasadli sme znovu do auta a plní očakávania sme sa vydali do Terradets. A tu nás čakalo prekvapenie. Bola hmla a 1 stupeň nad nulou.  No nebol to vôbec problém. Teda bol, ale nie pre Adama. Keď sme sa dostali do skál, vyšlo slniečko a bolo super teplučko. Nejak sme sa rozliezli a potom to začalo. Teda nič nezačalo. Nikomu to dnes nešlo. Keďže sme v oblasti, kde  Adam a Momo majú vylezené skoro všetko, premiestnili sme sa  do Santa Lynia. Naším prekvapením bol  profil tejto oblasti. Jemne previsnutý asi tak 45 – 60 stupňový strop. Ale cesty krásne. Aj bouldrové aj vytrvalostné. Proste všetko. Okrem rajbasov. Tie som tu fakt nenašiel.


Sta. Lynia

foto by © Eva Ondrová


Adam tu oslavoval narodky a dal si asi ten najkrajší darček. Aspoň on to tvrdil. Vyliezol „KOALU“ 8b+ na OS. A ďalší deň pridal druhú dľžku „Blomu“ 8c+. Momo padala v 7b+ a ja v nejakých 8a. Neskôr sme sa presídlili do oblasti Siurana.


Siurana

foto by © Eva Ondrová


Stretli sme sa tu s Álom a jeho družinou v zložení: Culda, Ondra a Jarda.
Tu si Momo preliezla cestičku „MANDRAGORA“ 7b+ na Flash.  Aj Adamovi šlo. Dal si  9a Estado critico na druhý pokus asi takto: pred druhým pokusom oznámil, že bude len pracovný. Potom bolo počuť z hora háááááá váááá áááááá a už iba HURÁÁÁ. Keď však prišiel dole bol trošku sklamaný, že vraj to nie je 9a, ale len 8c+. Ale aj mne sa darilo, nie síce tak ako Adamovi, ale dalo sa. Dal som si 8a/a+ na Flash, (ale neviem ako sa volá, lebo je to nová cesta a nie je v sprievodcovi, ale videli sme ju len  v dákej knižke v campe.) Ďalšie dni forma len gradovala. Momo padla v ceste „Papagora“ 7c na OS úplne z hora a Áďa, no čo vám budem hovoriť. V deň, keď muchy padali teplom na betón,  sa prešiel po Broadway 8c+/9a (citácia Adama).


Adam Broadway

foto by © Eva Ondrová



Monča 

foto by © Eva Ondrová


V rest day-och Monča neliezla, ale Adam si dal každý rest 8b. Dve mu vyšli na OS,  jedno nie. Ja som to tiež skúšal. Len som tie 8b neliezol na OS. Ale snažil som sa. Potom sme sa stavili aj v ďalších oblastiach. V Alquezáre, Sta. Lorenz de Montgai a potom zasa v Santa Lynii. Alquezár je oblasť nad Barbastrom.  Ale ak nemáte radi jaskyne a úplný strop, sikované a lepené chyty tak tam ani nechoďte.


Sta. Lorenz

foto by © Eva Ondrová



Sta. Lorenz

foto by © Eva Ondrová



Alquezar

foto by © Eva Ondrová


V Santa Lynii sa opäť diali nezvyčajné veci. Boli strašné rozdiely teplôt medzi dňom a nocou. Cez deň bolo 30 stupňov a v noci asi tak -6. Ráno, keď sme sa zobudili, boli na aute zamrznuté okná . Adam do mňa drgal, že sú ideálne podmienky na lezenie a keď som mu hovoril, že je moc zima, tak mi oznámil, že tomu nerozumiem a mám ísť, že bude dobre. Tak sme teda šli. Mal pravdu. Bol skvelý deň, ale na obed bolo tak teplo, že sa nedalo ani liezť.


Poledne v Santa Lynii

foto by © Eva Ondrová

 
Ondrovi Benešovi to tiež šlo. Najprv sa rozliezol v „La traversa de los gladiators“ 7c+/8a na OS a potom aj „Trio termura“ 8a na OS. Ja som mal skvelý deň, keď som najprv vyliezol „Air line“ 8a PP, potom „La traversia de los gladiatoros“ 7c+/8a PP a potom to prišlo. „Santa Linia“ 8b na druhý pokus. Ale viac menej som za to vďačný Ondrovi, pretože vďaka nemu som si to skúsil. A keď zapadlo slnko, dal som to. Fakt ma to tešilo. Posledný deň, tak to bola show. Áďa si dal opäť 8c+/9a“Travers de la Enmiend“ a  La novena puerta 8c/c+ PP. Avšak, keď sme sa konečne začali rozliezať, tak bol koniec a odchádzalo sa domov.


Kubo v La traversia de los gladiatoros“ 7c+/8a PP

foto by © Eva Ondrová



Traverz de la Enmiend

foto by © Eva Ondrová


Ak to mám takto v skratke zhrnúť. Vrelo odporúčam oblasti: Terradets, Siurana, Santa Lynia. V týchto oblastiach sa nájde všetko.
A ešte k našim výkonom. Momo mala trošku smolu, pretože padala v posledných metroch, či dokonca krokoch, ja sa tiež za svoje výkony hanbiť nemusím a Adam, jeho výkony hovoria za všetko. Proste KING.

Adam Ondra ( La Sportiva, Rock Empire )
Estado critico                       9a (podľa Adama 8c+)
Broadway                8c+/9a, 4 pokusy
Travers de la Enmiend            8c+/9a, 4 pokusy
L´odi social 8c+, 2 pokusy
Blomu L3 8c+, 3 pokusy
La novena puerta                    8c/c+ PP
El koala                    8b+, první OS přelez cesty dříve hodnocené jako 8c
Desafiando a Newton              8b+ OS,
Sta. Lynia, Bad Boy, Blomu L2, Sexhibition – cesty obtížnosti 8b, styl OS
Umpah – pah o entre a dos aguas  8b flash
celkem okolo 20cest nad 8a v průběhu asi 14 dnů včetně restday

Kubo Kováčik ( VERTIGO, MKŠK Modra)
Santa linia 8b PP
??? 8a/a+ Flash
Aplum 8a+ PP
Fam de mai 8a+ PP
Celkovo 6x8a PP, 2x 8a+ PP, 1x8b PP, 1x8a/a+ PP

Momo Kuhn Gáberová ( Saltic, Singing Rock, Sensor )
Mandragora 7b+ Flash
Air line 7b+ PP
několik cest 7a+ OS




Poznámka: Estado critico ( Siurana )– cesta má bez Adama 4 přelezy, R. Julian, D. Andrada, N. Favressse a E. Marin.
Je klasifikována jako 9a. Vede cestou Kalea Borroka, v polovině odbočuje doprava. Adam cestu vylezl vpodstatě na druhý pokus, v prvním dolezl do 2/3 cesty, kvůli silnému větru se nechal spustit, oblékl se, vyšplhal po expreskách a laně a dolezl zbytek. Všechny těžké kroky zvládl v „onsightu“ Dalším pokusem cestu vylezl a snížil  klasifikaci cesty na 8c+.    E.O.














Kubo Kovačik   [úpravy] 08:57 22.02.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Adam rulezzz10:28:20 22.02.2007
Pěkný článek, dík!
Ondraodpovědět 

 senzor?13:38:07 22.02.2007
nema ten sponzor náhodou být sensor?
zdenekodpovědět 
 Re: senzor?14:25:47 22.02.2007
Nebo taky SUSPENSOR ?
odpovědět 
  Re: senzor?16:49:19 23.02.2007
ja jen kdybych nekoho sponsoroval tak by se mi to moc nelibilo
jinak souhlasim ze je to malichernost
zdenekodpovědět 
  Re: senzor?16:50:53 23.02.2007
ja jen kdybych nekoho sponsoroval tak by se mi to moc nelibilo
jinak souhlasim ze je to malichernost
zdenekodpovědět 
   Re: senzor?16:52:54 23.02.2007
proc se to tu vypsalo 2krát??
zdenekodpovědět 

 Jak snadné14:32:30 22.02.2007
Čte se to pomalu jako pohádka. Škoda jen, že nejsou podobné skály blíž, jinak věřím tomu, že by Adam dal brzy 8c OS. I přesto bych ho na letošek tipoval. Když se člověk dozví ty souvislosti, je to ještě brutálnější, než hodnoty sečtené v žebříčku, protože z těch není patrné, jak rychle to Adam vybouchal. Možná by někdy stálo za to, napsat něco podobného do zahraničí, ať ostatní ví.
Dík za článek.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Jak snadné18:12:18 22.02.2007
..uz jsem dal male intro na anglicke stranky UK climbing :)

jinak neuveritelne! (nejlepsim lezcum by to trvalo 14 tydnu!)
mlokodpovědět 
 Re: Jak snadné15:59:26 23.02.2007
Hotovo: http://www.czechclimbing.com/clanek.php?key=5626
Lezec teamodpovědět 
 otázky a odpovědi...15:50:07 26.02.2007
Malá nápověda:
1) Když tam byl 14 dní, jak rychle to asi vybouchal?
2) Existuje 8a.nu (atd.) a tam už taky asi něco tuší...
A.odpovědět 
  Re: otázky a odpovědi...09:39:58 28.02.2007
Ono se to snadněji čte než vyhledává. Jinak samozřejmě "tuší" už asi absolutně každý. Dík za článek a pozdrav nejlepšímu sportovnímu lezci světa.
Petr Reschodpovědět 

 adam10:02:10 23.02.2007
ADAM DIKTUJE !!!!!!!!
Lugiodpovědět 

 Prostě super výlet12:27:34 23.02.2007
Adam je fakt hustej, nejhustší! A Kuba? to je taky dobrej robot. Akorát ta Monča je taková líná...chi..chi, no a Eva? (Adamovo mamka), tak ta taky řádila, né? Viděl sem jí lézt jen jednou, však šlo jí to dobře! lépe nežli mě. :-)
ps: Kubo pošli mi na sebe kontakt,dík.
Ježourodpovědět 
 Re: Prostě super výlet12:40:15 23.02.2007
Tak na tomto zájezdu jsem lenošila jedině já a že Monče to nevyšlo podle představ? To se přeci stává, ne?
Evaodpovědět 
  Re: Prostě super výlet13:06:26 23.02.2007
No Monča je zamil...., proto jí to nešlo,né? Ale to se fakt stává.
Jinak,já lenošil nejvíc, ty si aspoň řídila :-)
Ps: dobrá fotka: jak Adam bubnuje na bongo
Ježourodpovědět 
   Re: Prostě super výlet16:59:12 23.02.2007
...no viděl jsem včera u Ondry fotečky a měli jste tam fakt pěkně. Zvlášť ta Santa Lynia (Azbeste je to asi 30 km od Terradets a průvodce by taky byl :-) vypadá moc pěkně. Jinak Culda si na tom zájezdu taky vylezl pěkný cestovky a tím nám proved magickej únik :-)
Lukyodpovědět 
    Re: Prostě super výlet18:30:44 23.02.2007
nechte si zbytek rozhovoru na doma diky
odpovědět 
     ???20:18:01 23.02.2007
???
odpovědět 

 Pokusy?18:13:23 25.02.2007
"...cestu vylezl vpodstatě na druhý pokus, v prvním dolezl do 2/3 cesty, kvůli silnému větru se nechal spustit, oblékl se, vyšplhal po expreskách a laně a dolezl zbytek..."

a neni náhodou na dva pokusy že do toho nalezu, nejde to, tak slezu a napodruhý to vylezu odspoda nahoru? (nešťourám, jen se ptám, ve "sportovním" lezení se fakt nevyznam)
uplne jinej martinodpovědět 
 Re: Pokusy?20:24:05 25.02.2007
Podívej se synku Adamovi do deníčku, na kolik pokusů si to napsal on a pak mudruj. :-)).
Vlkodpovědět 
  Re: Pokusy?08:40:04 26.02.2007
Vlku je to v p..... , dnes uz se nic neutaji.Kde jsou ty casy , kdyz jsme v hospode vse dali na OS.
odpovědět 

 Adam leze dobře, a dál ?14:02:26 26.02.2007
Nedá mi to opět nereagovat ... Adam leze dobře, i ostatní lezou dobře, to se jim musí nechat. Ale není mi jasné, proč se musíte takto trapně chlubit. Nejspíš kvůli sponzorovi, očekával bych. Což se mi dost hnusí, když se kvůli penězům musí dělat takový opičárny, jako třeba psát sem seznam vylezených cest a vydávat to za článek.
A jestli se tímto chlubíte jen z vlastní vůle, aby vás všichni obdivovali, tak to vás lituji :-(
Neberte to jako závist, ale jako popíchnutí - nedělejte ze sebe cvičený opice a buďte sami sebou. Ať se vašimi úspěchy chlubí sponzoři, ne vy. A vy můžete napsat mnohem lepší článek, ve kterém uvedete i něco přínosného pro všechny lezce (kde to vlastně je, jaké jsou možnosti kromě lezení, ubytování, výdaje, jak se vám tam líbilo, jsou tam cesty i pro "obyčejné" lezce atd ...). Díky.
Petrodpovědět 
 Re: Adam leze dobře, a dál ?14:14:35 26.02.2007
Rozhodně nesouhlasím s tebou,mě se článek zdá pěkný. Zajímá mě kdo co vylezl a jakým stylem.Takže já děkuji klukům za tuto prezentaci,koho to nezajímá nemusí číst!
radekodpovědět 
 Re: Adam leze dobře, a dál ?15:21:09 26.02.2007
To jsou zase rozumy...jestli sis nespletl stranky, hochu. Bez k Turkovi na kopcejamypomluvy.cz,
tam ty svoje informace pro obycejne lezce, a zadny clanky o spickovych lezeckych vykonech.
Petricekodpovědět 
  Re: Adam leze dobře, a dál ?15:29:28 26.02.2007
Přesně takovou reakci jsem čekal. Ano, máš pravdu, jsou to jen informace o výkonech - dobré pro statistiku, ale pro většinu lidí neužitečné.
Připadne mi tento přístup velice podobný typu "Mám rád sport, každý den se dívám na fotbal v televizi". Já teda radši lezu, než sleduji výkony druhých, proto by mě potěšilo od takových borců, jakým Adam a spol. jistě je, nějaké informace, které bych mohl využít pro lezení. A takových informací mají spoustu, jen ne potřebu se o ně podělit. To, co tu píší, je především kvůli sponzorům a "divákům".
Petrodpovědět 
   Re: Adam leze dobře, a dál ?17:40:18 26.02.2007
Napis nieco o sebe Petr, radi si to precitame. A vobec nam nebude vadit, ked spomenies aj prijazdovu cestu, ceny v hospode a kde sa da spat chodit na WC a tak. Mimochodom mozes spomenut aj to co ste liezli, ci boli mokre chyty,stupy, kto mal formu a ked nemal formu tak preco nemal...Kolko ste vypili piva ci vody, ako ste boli Sami Sebou. Mozes dokonca pridat aj fotky...Si to predstav, to je sloboda coo. Myslim, ze sa najde dost ludi, ktori budu radi ak sa podelis o svoje vedomosti a zazitky. Tak do toho.
Branoodpovědět 
    Re: Adam leze dobře, a dál ?08:57:06 27.02.2007
Tak ještě jednou - objasnil jsem to v příspěvku na který jsi reagoval-nereagoval:

Připadne mi tento přístup velice podobný typu "Mám rád sport, každý den se dívám na fotbal v televizi". Já teda radši lezu, než sleduji výkony druhých, proto by mě potěšilo od takových borců, jakým Adam a spol. jistě je, nějaké informace, které bych mohl využít pro lezení. A takových informací mají spoustu, jen ne potřebu se o ně podělit. To, co tu píší, je především kvůli sponzorům a "divákům".

A k příspěvkům vás "diváků a obdivovatelů": být sám sebou jsem měl na mysli nebýt svázaný sponzorem, tzn. muset napsat výčet svých výkonů a uvést pod ně jméno svého sponzora na nejnavštěvovanější lezecký server, ale kromě této statistiky napsat i něco přínosnějšího pro lezce, kteří by se do těchto míst chtěli někdy podívat, svoje pocity a doporučení ...
A jestli tento "článek" není kvůli sponzorovi, tak proč ? To by zavánělo trochu narcismem - my jsme skvělí a teď všichni koukejte a obdivujte nás. A to si myslím, že nikdo z nich nemá zapotřebí.
A co se týká reakcí na mě - nemyslím, že bych se měl čím chlubit, nevidím důvod, proč bych sem měl něco psát, co se týká jen mě a nikomu jinému to nic nedá. A navíc tento příspěvek nebyl o mně, ale o našich mladých hvězdách, tak nechápu, proč tuto diskuzi otáčíte proti někomu, kdo nesdílí vaše nadšení z bezpochyby úžasných Adamových výkonů. Radši reagujte k věci a diskutujte, ale nenapadejte někoho kvůli tomu, že nemá stejný názor jako vy.
Petrodpovědět 
     Re: Adam leze dobře, a dál ?11:02:06 27.02.2007
Promiň Petře, ale ty seš fakt blb.
Honzaodpovědět 
      Re: Adam leze dobře, a dál ?11:07:18 27.02.2007
Viz. moje poslední věta.
Petrodpovědět 
       Re: Adam leze dobře, a dál ?13:49:27 27.02.2007
Petře,
zapřemýšlel jsi také třeba o tom, kolik je Kubovi let a z jaké pozice to píše, jaké má zájmy, jaké má priority, co ho zajímá a co ne.
Přece jinak napíše článek ten, kterému je náct a jinak ten komu třeba cet či sát. Přece nechceš, aby byl jeden článek jako druhý, to by tady mohl být jednotný mustr, který by se vyplňoval a kdo vyplní špatně má smůlu. To je přece to kouzelné a zajímavé co dělá každý článek osobitým, že ho každý píše podle toho jak to cítí. Ty máš na své straně tu možnost volby, buď si ho přečteš nebo ho vynecháš, takže opravdu nechápu o co ti jde a mohu ti doporučit také něco, přečti si návrh nového rozpočtu ČHS a porovnávej.
Vlkodpovědět 
        Re: Adam leze dobře, a dál ?14:18:00 27.02.2007
Aha, to jsem nezapřemýšlel, v tom máš pravdu :-)
Petrodpovědět 
         Re: Adam leze dobře, a dál ?14:39:46 27.02.2007
Tak to se pak musíš naučit znát autory článků, abys věděl, co od nich můžeš očekávat. Já se podíval, kdo to psal a Kubu trochu znám a tak jsem hned věděl. :-)).
Vlkodpovědět 
          Re: Adam leze dobře, a hotovo!00:17:35 28.02.2007
No, stačí se podívat na jméno autora a popisky pod obrázky :-)
Prostě kluk napsal článeček o tom, jaká byla lezenice. A byl to fakt mazec. Já si přečet celkem s chutí a nic jinýho od toho nečekal.

A narozdíl od řady jinejch článků tady, to má hlavu i patu, pěkný obrázky a oblasti jsou popsaný jinde (použít hledání, nebo si třeba pod KATEGORIE yadat "popisy oblastí").
Tomáš F.odpovědět 
        Re: Adam leze dobře, a dál ?14:21:13 27.02.2007
Možnost volby mám, ale článek si stejně musím přečíst, abych věděl, o čem je. A začínal docela slibně ... a pak už bylo pozdě ;-)
Petrodpovědět 
     Re: Adam leze dobře, a dál ?08:28:33 28.02.2007
jo petře seš vůůůůůůůůůl
bagrodpovědět 
     Re: Adam leze dobře, a dál ?09:25:42 01.03.2007
Nuz ked nezdielas nase nadsenie, tak nie je dovod kritizovat tento clanok. Mne osobne sa Kubov clanok paci, rad si precitam aj tento typ clankov. Vlastne som rad ze aspon niekto nieco napise, lebo ty ako sam pises sa k tomu moc nemas. Ostatne celu tuto debatu som velmi nepochopil - mas na vyber co si precitas a co nie. Na lezcovi je pekne arve to, ze sa tu najde pestry vyber clanko vsetkeho druhu od horolezectva, skialpinizmu, pohodovych vyjazdov, praktickych informacii az po super sportove vykony. Myslim, ze ked cokolvek z toho zmizne, bude to skoda. Preto pred nejakym poucanim kto ma ako pisat sa mi zda prijatelnejsie si proste vybrat clanky ktore budes citat a tie ktore ta nezaujimaju jednoducho odignorovat. Sprievodcu a kde si mas lahnut ti niekto iste napise v inom clanku - ak nebude moc kritikov, ktori odradia ludi od pisania ako takeho. ;))
iny branoodpovědět 
   Re: Adam leze dobře, a dál ?17:57:17 26.02.2007
Informaci o oblastech je na netu i na lezci spousta. Staci pohledat. Treba te clanek nepoucil ani nepobavil, ale "opicarny kvuli sponzorum" a "bud sam sebou" zavani trochu komplexem. Ja rad lezu, a tez si rad prectu o podobne paradnich vykonech. Aspon se pak v Krase nedivim, kdyz jakysi klucina hopka v desitkach :)
Petricekodpovědět 
   Adam fakt leze dobře...15:43:09 26.02.2007
Když se jede líst a hromada se toho vyleze, těžko to jde vynechat. Hlavně když se celý den nedělá skoro nic jiného. To, co tam kluci předvedli, se stejně utajit nedá, takhle je to alespoň černé na bílém. Až tam pojedem hrát kulečník, bude se o tom asi psát ( bohužel ) někde jinde.
O dalších skvostech zájezdu se možná ještě nějakej ten článek objeví...
Ps.: ty vejžblepy o cvičených opicích atd. jsou opravdu vtipný, spíš bych řekl, že tu má někdo problémy sám se sebou...
zlobus maximusodpovědět 
 Re: Adam leze dobře, a dál ?15:56:15 26.02.2007
Neda mi to nereagovat... :-P :-) Me teda clanek vychloubacny a trapny rozhodne neprisel...rad si prectu co, kdo, a kde vylezl...a pokud se Tobe takovy "clanek" nelibi, nikdo Te nenuti, aby sis ho cetl... ;-)
jAodpovědět 
  Re: Adam leze dobře, a dál ?09:05:27 27.02.2007
Kdybych ho nečetl, tak bych nevěděl, o čem je ;-)

Víš, co je to empatie ? Zkus ji použít a říct, co je vedlo k napsání tohoto příspěvku.
Petrodpovědět 
   Re: Adam leze dobře, a dál ?10:32:59 27.02.2007
Empatie neboli vcítění označuje porozumění emocím a motivům druhého člověka. Pro schopnost empatie je užitečné umět odložit svoje vlastní názory, hodnoty a předsudky. - tolik z wikipedie.
Tak to ctu stale dokola a zda se mi, ze to Kuba napsal, protoze se mu tam libilo a protoze si dobre zalezl a protoze Adama obdivuje za jeho talent a pili a pristup k lezeni. Ale je to jen muj nazor...
A kdyz najdu na lezci clanek o Adamovi, tak logicky ocekavam, ze nebude o tom, jak se ve skalach kalilo, ale o tom, co tezkeho vylezl. To, ze to asi nebude pro me, mi na tom nevadi, nekteri to tady mozna ctou - at pouziju tvuj primer - protoze nejen radi hraji fotbal ve sve male vesnicke lize, ale radi se podivaji i na to, jak hraje Juventus(? co ja vim, kdo hraje dobre fotbal ;-))
A ani seznam cest mi nevadi, aspon si muzu - stejne jako u nejakeho povedenoho golu - jen zavrtet hlavou a rict si: "To je teda narez!".
Marieodpovědět 
    Re: Adam leze dobře, a dál ?11:04:47 27.02.2007
Nerozumím - je hezké, že se tam Kubovi líbilo, ale o tom tam toho moc není. Jestli dobře čtu, tak je tam jen nadšení z výkonů a jejich výčet.
Já taky obdivuju spoustu kamarádů, s kterými lezu, ale nenapadlo by mě na Lezce psát jejich vylezené cesty, to bych jako kamarád ani udělat nemohl ...

Ano, to srovnání s fotbalem by sedělo, kdyby ...
kdybych tam byl s ním a díval se, jak to leze; kdyby tu bylo video a něco z toho měl; ale když tu jsou jen výsledky, je to jen jako výsledková tabulka fotbalové ligy, prostě statistika.
Když to vezmu z mého pohledu - když už se tu objeví článek o Adamovi (ať už od něj nebo od někoho jemu blízkému), tak bych očekával, že jako hvězda českého lezení půjde příkladem a bude přínosem pro celou lezeckou obec (to už tu jednou bylo, že ? Viz. diskuze okolo Mrázy a rozpočtu ČHS :-) ). Tzn. "přinejmenším" pár zmínek a tipů o zkušenostech a možnostech v dané oblasti (a že jich navštívil a zná bezpočet). Tady by zase mohli jiní namítat "jeho výkony jsou dostatečným přínosem, jeho jméno pro nás dělá obrovskou službu", ale s tím se nedá souhlasit. Zkuste si dát toto a někdejší článek o rozpočtu ČHS dohromady a podívat se na to trochu s nadhledem. Je to sice dost pracné, ale zkuste to ...
Petrodpovědět 
     Re: Adam leze dobře, a dál ?19:39:58 27.02.2007
Ty uz jenom meles stale to same dokola, protoze se rad poslouchas, vid?

A zrejme nejsi schopen, nebo nemas o cem, psat, tak nam tu vsech pises takove blaboly. Ale je fakt, ze zrovna dnes ani nemam silu cist neco jineho, a tak mi tato tvoje uroven opakovani vyhovuje. Vlaste muzes pokracovat.

Jo a clanek se mi libil a z Kubuv styl psani taky.
Natalieodpovědět 
    Re: Adam leze dobře, a dál ?14:38:04 28.02.2007
Ja vedel ze deset piv neda:-)
Klassikodpovědět 
 Re: Adam leze dobře, a dál ?16:36:44 26.02.2007
Jak se to dělá, "být sám sebou"? Matně si pamatuju z různých bilboardů, že to řeší nějaká rtěnka, barva na vlasy, šampón nebo tak něco. Akorát už nevím přesně, co, a protože jde fakt o hodně, nerad bych to spletl. Taky bych se rád konečně stal sám sebou - tak jestli víš jak na to, Petře, sem s tím!
(Akorát mám strach, že až na sebe tu věc aplikuju a vlezu před zrcadlo, ukáže se tam definitivně cvičená opice.)
Piškotodpovědět 
  Re: Adam leze dobře, a dál ?18:13:14 26.02.2007
... taky chci byt cvicena opice! Kdyby ti petr prozradil tajemstvi, nenech si ho prosim pro sebe...
lina vopiceodpovědět 
   ???22:50:58 26.02.2007
No, kdyz se mluvi o sponzorech, tak jak tak koukam, Adam uz neleze za Saltic a Singing rock. Sponzori bejvaj holt nekdy chudaci. Sponzorujou hromadu sportovcu a pak kdyz se z te hromady konecne vyklube velka hvezda, tak ta jim klidne utece k jinemu, co da vic. Tak to vetsinou chodi. Je to ale logicke. Co se da delat? Jedine stat se supersponzorem a nabidnout hvezdam superpodminky. Pak by jim s nejvetsi pravdepodobnosti zadna neutekla.:-):-)
Jirkaodpovědět 
 Re: Adam leze dobře, a dál ?21:15:21 27.02.2007
Petrovi:
Myslím, že tvoje reakce, takové to, jak ty říkáš popíchnutí, je hloupé a navíc zákeřné.
Prominul bych ti, že nevíš, co mohu za redakci Lezce prozradit, že každý článek od Ondrových je téměř od nás na kolenou vyprošený. Oni právě proto, že se nechtěj chlubit, by nic sami neposlali.

Co ti ale zazlívám je, že navrhuješ jakési schéma, jak by měl vypadat článek, co by se z něj lezci měli dovědět a další kecy.
Jsou to opravdu jen bezuzdý kecy když si člověk uvědomí, že jsou jen od někoho, kdo doposud nic nenapsal a kromě těhle rádoby féráckejch připomínek ani nenapíše.
 jirkasodpovědět 
  Re: Adam leze dobře, a dál ?22:04:56 27.02.2007
V tomhle s Tebou Jirko plně souhlasím, já jsem na tom lépe, mám to většinou hned z první ruky. :-)).Ono to chce se nenechat takovýma lidma otrávit a závist jak zcela jistě dobře víš ( minimálně z jedné pěkné pohádky ) je nesmrtelná.
Vlkodpovědět 
   Re: Adam leze dobře, a dál ?10:27:25 28.02.2007
Lituji, že jsem sem vůbec napsal svůj názor. Nechápu, proč to berete jako negativní, šlo mi jen o to, když už si dá někdo tu práci s článkem a fotkama, aby se trochu rozepsal. Proti Adamovi jsem neřekl jedinýho slova, naopak jsem řekl, že je bezesporu borec. Vyjadřoval jsem se k úrovni článku. Nechápu, proč sem pletete závist a podobný nesmysly. Nechápu, proč napadáte mě a nediskutujete o mém názoru. Měl jsem doposud přehnané mínění o úrovni lidí, ale když si ani nejste schopni přečíst, co je napsáno, aniž byste hledali mezi řádky něco, co tam absolutně není, a nevytrhávaly jednotlivá slova z kontextu, vidím, že TADY diskuze nemá žádný smysl. Mějte se fajn a omlouvám se, jestli jsem se někoho dotknul ...
Petrodpovědět 
    Re: Adam leze dobře, a dál ?13:43:44 28.02.2007
Čau Petře, já bych řekl, že sis tyhle reakce zasloužil formou svojí připomínky. Nebyla jenom věcná (protinázor), ale i trochu agresivní: osočování z narcismu, z toho, že je to jenom vynucené sponzory atd. atd.
Když o empatii - jako by chyběla tobě. Proč nechceš pochopit, že třeba právě touhle formou někdo sděluje, že se mu někde líbilo, že to tam stálo za to... (Někdo lyrické popisy, někdo nepřímo výčtem cest.) Že takovéhle informace mohou z různých důvodů někoho zajímat - a nebylo by snad špatné, ani kdyby jen jako pasivní diváky, ale ono to může být třeba taky motivující... Na fotbal v TV se dívají asi taky fotbalisti a rádi a není to snad špatné... (ten zmíněný příměr).
Zkus naopak ty sám to, co chceš po všech ostatních - připustit, že tohle nemusí pro každého být totéž co pro tebe. Co nezajímá mě a co bych nenapsal já, nemusí být ještě špatné. A ten tvůj odsudek, kterej tam je (a nejenom požadavek o víc informací a jiných), myslím hodně zjednodušuje a křivdí.
Piškotodpovědět 
    Re: Adam leze dobře, a dál ?14:10:07 28.02.2007
pozde bycha honiti, ja bejt admin... smazal bych te i s klavesnici (to by zas bylo kecu). Kuli takovejm hnupum sem pak lidi nechtej psat
strasne zlej lacoodpovědět 
  Re: Adam leze dobře, a dál ?22:34:16 27.02.2007
K tomu snad jen ještě dodám, že Kubův článek se i v zahraničí asi taky dost líbil, když ho z anglického překladu na czechclimbing.com přeložili na kiarn.com i do francouzštiny viz http://www.kairn.com/article.html?id=861
 Standaodpovědět 
   Re: Adam leze dobře, a dál ?18:22:18 01.03.2007
vyserte si oko s těma p......!!!!!!!!!
filekodpovědět 
    Re: Adam leze dobře, a dál ?18:24:13 01.03.2007
lulini, asi napíšu článek o tom, jak umím krásně zpívat......
filekodpovědět 
 Re: Adam leze dobře, a dál ?17:47:40 01.03.2007
ja s tebou souhlasim...taky bych radsi vic info o oblasti abych se tam moh jednou mrknout...to co tam adam vylezl pro me samozrejme neni a muzu akorat zirat s otevrenou hubou:-)
Macikodpovědět 

 STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI10:14:03 27.02.2007
STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI. JE SICE PĚKNÝ ŽE LEZE DOBŘE, ALE NA LEZCOVI JE O TOM POŘÁD NĚCO.AT SI UDĚLÁ SVOJE STRÁNKY A TAM AT SE CHLUBÍ.
tomasodpovědět 
 Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI10:22:44 27.02.2007
Zase tak moc akcni to nejni. Takhle se nechlubi Adam, ale jeho potrhla matka a spol. Adamovi uspechy preju, jen by si mel uvedomit, co se pod jeho jmenem deje. Tenhle clanek jeste jde, ale ty predchozi byli mnohem horsi.
Petr S.odpovědět 
  Re:10:48:48 27.02.2007
Panove, jestli mate komplex, bezte si ho vylit jinam.
Radek J.odpovědět 
  Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI13:32:24 27.02.2007
Chlapci, všimli jste si kdo vůbec ten článek psal? Pokud ano, tak potom nechápu úroveň Vašeho vyjadřování, slušně řečeno. Pokud o Adamovi píší jiní tak v tom nevidím nic špatného, dokonce bych v tom neviděl nic špatného ani v případě, kdyby napsal něco on, to je přece normální, obzvlášťe když jsou to špičkové výkony. Čím je obsah stránek pestřejší, tím více si každý může vybrat a nikdo nikoho nenutí číst všechny články, já také vše nečtu. Pro Vás podobné mám jednu radu, založte si své stránky, kde můžete vydávat články, které se vám líbí, aspoň uvidíte kolik to dá práce a pro kolik lidí budou zajímavé.
Vlkodpovědět 
   Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI16:50:33 27.02.2007
A taky vopacne.Kdo se chce tady k necemu vykacat at se vykeca.Protoze kdo to nechce cist at to necte.
Zuchodpovědět 
 Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI10:53:07 27.02.2007
Ozvi se, neboj se. Už máš nejvyšší čas.
http://www.plpetrohrad.cz/
Mudr. Kamenná Hranaodpovědět 
 Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI15:44:29 27.02.2007
Jsi ubožák tomas...Více k tvému příspěvku ani není potřeba dodávat... Btw:Pěkný članek a takových článku tady více!!!
Burilodpovědět 
  Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI18:22:54 27.02.2007
Adam je dobrej!!!Jen tak dál!!!
lucodpovědět 
   Re: STRČTE SI CELÝHO ONDRU DO ŘITI20:21:14 27.02.2007
Ses poradnej chudak chlape.. Rekl bys neco podobnyho i o Sharmovi nebo Grahamovi? (ptz Adam je stejna liga a lidi by si to meli uvedomovat).. Stejne tak by ses mel zamyslet nad tim, proc si neska nenapsal na idnes.cz stiznost, proc furt pisou o ty Katce Neumannove, vzdyt prece jenom vyhrala svet.. Hmm? Je to na podobny urovni a tyhle kecy me fakt serou, protoze tehle vykonu je potreba si vazit, jinde ve svete to uz pochopili(Francie, Italie, USA)-zahr. servery jsou toho dukazem-casto o nicem jinym nez o vykonech nepisou..
Hlasatelodpovědět 

 Tak to nemyslite vážně19:09:17 27.02.2007
Absolutně netuším kdo jsi ale potkat tě jednou nekde ve skalách tak ti asi počechrám fasádu frajere,nazývat nekoho koho pořádně neznáš pomateným a už vůbec říct o adamovi že se snaží přehnaně prezentovat,Vůbec když něco umíš tak o tom nepotřebuješ mluvit a Adam je toho názorným příkladem.Fakt se těším že tě jednou potkám blbečku.
Mezinárodně uznanejodpovědět 
 Re: Tak to nemyslite vážně19:43:03 27.02.2007
A co když bude p. Tomas měřit 2 metry, mít černý pásek v Kung-fu a vážit 100kg? Radši buď opatrný s ivektivami. Ale to je jen tak...off topic:-) ale pobavilo mě to.
Bobanodpovědět 
  Re: Tak to nemyslite vážně19:44:12 27.02.2007
Sakra...s INVEKTIVAMI...
Bobanodpovědět 
   Re: Tak to nemyslite vážně19:47:47 27.02.2007
Jako David a Goliáš dva metry 100kg asi na sobě máknu:-)nebo mu ulezu a švácnu po něm lokrem nebo nejlip adamem aby poznal zač je toho težká váha v lezení.
Mezinarodne uznanejodpovědět 
    Re: Tak to nemyslite vážně19:55:28 27.02.2007
Adamem...to mu udělá radost, ale musíš trefit:-)
Bobanodpovědět 

 Vo co vám de?21:34:41 27.02.2007
Opravdu nedokážu pochopit, proč sem ty komentáře píšete.

Nezajímá Vás, co zrovna vylezl asi nejnadějnější českej (pardom moravskej) sportovní lezec? Tak to nečtěte a máte vystaráno!
Takže si do řiti strčte ty svý komentáře!

Já se sem chodím koukat, ce je novýho. A v rubrice novejch komentářů najdu jen nějaký podělaný výlevy zakomplexovanejch volů. A to mně sere.

S pozdravem
starej klasik a konzerva
Tomáš F.odpovědět 
 Re: Vo co vám de?23:11:26 27.02.2007
aale jo...precetl jsem si ty komentare a kladne nastesti prevazujou nad zapornyma...(a to jeste k tomu temer vsechny negativni napsal "velky" Petr osobne)...tak doufam ze te to Adame neodradi!!!
hklodpovědět 
 Re: Vo co vám de?23:28:26 27.02.2007
Tome, takhle vytočenýho tě snad ani neznám :-). Ty komentáře jsou opravu pozoruhodnej sociologickej vzorek. Článek je OK, fotky kvalitní, Eva Ondrová normální mamka a Adam skvělej lezec a skromnej kluk. Ondra Beneš má pěknej saxofon (co na něj asi hraje?) Monča už taky jede pěkně nahoru.
Ten článek je ostatně převzatej z climb.sk a líbil se mi už tam, hlavně ty fotky.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Vo co vám de?00:10:11 28.02.2007
Jo, vytočenej to já občas sem :-)

A jinak souhlas. Ten kluk leze neuvěřitelně a i když tyhlensti gymnasti nejsou moje krevní skupina, tak nevidím jedinej důvod se do něj navážet. Naopak, obdivně zírám.

A pokud se to někomu nelíbí, fakt to nemusí číst (a komentovat).
Často některý zprávy přeskakuju.
Tomáš F.odpovědět 
   Re: Vo co vám de?00:16:18 28.02.2007
Nemyslím si, že by bylo špatný napsat negativní názor, pokud ho mám. Ale mělo by to být věcné a slušné a mít hlavu a patu. Tohle není ten případ.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Vo co vám de?00:40:10 28.02.2007
No, nějak mi vadí, že tz podivný komentáře se tady množej. Nic není dost dobrý. Tamhle spialpinisti měli závod a vyhrál tam jednu kategorii jakejsi Bém. A hnedka je průser z toho, že si ho (protože je známej i mimo lezení) dovolili oškliví skialpinisti dát do podtitulku.
Nebo článek o kandidatuře současný předsedkyně ČHS opět na tutéž funkci. Ejhle, místo očekávané diskuse na téma stav svazu, jeho vývoj a směřování, a o vhodnosti kandidátky, neplodná debata o jakémsi omylu (kterýho si kromě postiženého závodníka nikdo nevšiml), kterého se někdy dopustila když referovala o cvičenejch vopičkách.
A to už vůbec nemluvím vo těch úplně nejchytřejších (kterejm se nikdy nic nestane protože seděj na prdeli u klávesnic), co tady pokaždý rozputaj štvanici, stane-li se někomu něco na horách.
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Vo co vám de?03:10:52 28.02.2007
...že ses tak rozjel... je to strašnej svět :-)
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Vo co vám de?11:35:39 02.03.2007
a ty bez taky do riti.
odpovědět 
   Re: Vo co vám de?08:36:28 28.02.2007
To plati i pro tebe.Kdyz se ti nelibi komentare, tak je necti.Precti si co pises, jsi stejny jak ti zavistivi magori....Adam je bezesporu jednicka...
souhlasodpovědět 
  Re: Vo co vám de?08:17:56 28.02.2007
Není převzatej. Jak psal výše Jirkas, byl adminy Lezce vyprošen a autoři ho poslali ke zveřejnění na oba weby.
 Standaodpovědět 

 Nic nez kokoti09:42:43 28.02.2007
Proc se kurva vzdycky najde hromada kokotu, ktery
tu pisou svoje trapny kritizujici nazory?
dawidodpovědět 
 AŤ SE PÍŠE DÁL..10:10:23 28.02.2007
HaHaHa, nejsem náhodou zase zpátky v čechách? To se hnedle pozná. Rozvojová země ve všech ohledech.... Kvalita článku ( nebo i jiné domácí tvorby určené pro pobavení ) se pozná podle počtu a poučnosti komentářů. Přes stovku je to supervýkon, negativní jsou zábavný dvojnásobně ...
ALAodpovědět 

 Přehnaná propagace???09:53:06 28.02.2007
Osobně se domnívám, že reakce, které považují informace o Adamových přelezech za příliš časté, jsou podnětné pro webmastery Lezce, neboť v pravém sloupečku se možná skutečně až příliš často objeví krátký článeček o každém zapsaném přelezu Adama. On je samozřejmě každý tento přelez výjimečný, ale jak kluci vidíte, nekteří čtenáři považují informace za příliš časté. Shrnutí zájezdu do Španělska považuji za naprosto oprávněné a informativně OK. Těm, kteří "samopropagaci" Adama kritizují bych chtěl vzkázat, aby používali méně axpresivní vyjádření a přečetli si, kdo sem ty články tak často píše. Nebo myslíte, že jsou to články na objednávku? Ha, ha. Myslím, že už v minulosti se více lidem stalo, že sem někdo v dobré vůli něco o někom napsal, samozřejmě bez vědomí toho, o kom se tam jedná (já osobně jsem pustil ven info o Rosťovo přelezu Bimbaluny a už podobnou hovadinu neudělám).
Petr Reschodpovědět 
 Re: Přehnaná propagace???10:35:21 28.02.2007
Clanek se mne libi, ale Kuba ho urcite nepsal.Ta objednavka tam je na 100%.Nevim proc to musi autor delat.
Joklodpovědět 
  Re: Přehnaná propagace???12:37:30 28.02.2007
Jokl, jokl chtěl bych mít tvoji jistotu, buď své tvrzení dolož, nejlépe písemným čestným prohlášením od Kuby, že to bylo na objednávku a pokud ho nemáš, tak neplácej nesmysly. Já zas mám opačný názor a vzhledem k tomu, že toho vím zcela určitě víc než ty, tak ten můj bude daleko blíže pravdě.
Vlkodpovědět 
   Re: Přehnaná propagace???00:09:07 01.03.2007
Vlku nesmysly placas ty.Precti si clanky od Kovačika co na predtim napsal.A pokud tohle napsal on tak do neho vstoupil DUCH SVATY.
Joklodpovědět 
    Re: Přehnaná propagace???07:50:27 01.03.2007
Takže jak jsem s úspěchem předpokládal, jsou to jen tvé domněnky bez jasných důkazů, chlapče dej se na politiku, tam se s tímto úsudkem velmi hodíš ( tvůj výplod se dá zařadit na roveň Paroubkovu projevu těsně po loňských parlamentních volbách). Tvá dedukce, že by někdo Kubovi diktoval do pera, co má napsat, či něco podobného zavání téměř duševní chorobou. Kdyby jsi znal Bokuláče tak jako já, nevypustil by jsi podobnou stupidní poznámku z úst natož z klávesnice. Doporučil bych ti než něco plácneš, tak se pořádně s danou věcí obeznámit.
Vlkodpovědět 
     Re: Přehnaná propagace???08:35:53 01.03.2007
Vlku , nevim co s tim ma spolecneho Bokula.Tady se jedna o sponzory.Bez si omyt oci.
Joklodpovědět 
      Re: Přehnaná propagace???10:51:45 01.03.2007
Takže ty chceš tvrdit, že ta objednávka na 100% jak píšeš v prvním příspěvku a tom celém se to točí, vznikla přímo z popudu sponzorů, což polopaticky řečeno znamená to, že sponzoři oslovili přímo Kubu, aby to napsal, neboť já hovořil výše o všech členech rodiny nejen o Bokulovi :-)).
Vlkodpovědět 
       Re: Přehnaná propagace???21:05:28 01.03.2007
Vlku, ty znáš Jokl? Neztrácej čas.
Na Lezce denně vleze přes pět tisíc lidí a určité procento magorů musí bejt zákonitě přítomno.
Spíš mě napadá, zda je situace dlouhodobě udržitelná. Lidi málo píšou články a když pak někdo napíše něco, může být pár anonymama, i přes třeba těch 5 tis. spokojených čitatelů, otráven a dalšího psaní se zdrží. Pak už si asi jen budem listovat v databázi, co?
JirkaSodpovědět 
        Re: Přehnaná propagace???23:44:25 01.03.2007
Dnes jsem se potkal s Liborem a říkal mu, že je třeba pořádně opět rozvířit vody na stojatých českých rybnících, tak dávám dohromady poněkud kontroverznější téma. :-)). PS: Jinak dnes dostal všechny opravy na Kras a slíbil jsem mu Chřiby.
Vlkodpovědět 
 Re: Přehnaná propagace???11:09:42 28.02.2007
Čím viac som liezol extrémne cesty, tým viac ma zaujímalo, čo iní lezú....pre mňa sú čísla a výčet ciest veľmi dôležité a keď to v akomkoľvek článku nie je, chýba mi to. Adam podáva výkony, o ktorých sme v nedávnej minulosti všetci iba snívali a preto sa niet čo čudovať, že je ho plný net...a bez sponzorov sa nedá robiť vrcholový šport. článok bol v poriadku a nič mu nechýbalo, možno by som sa bol rád dozvedel viac aj o samotnom autorovi článku, ale to je všetko.
Adam, držím palce!
Kmeťo
kmeťoodpovědět 

 Klettern20:45:45 17.03.2007
V novym vydani nemeckyho casopisu je hned na zacatku v Kurz news clanek o Adamovi, prezto ze je Klettern podle me silne konservativne Nemeckej,pisou o nem s respektem. Klobouk dolu !
KENYodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.