Adam Ondra #64 | Ještě jeden pokus! |
Nová epizoda videotýdeníku Adama Ondry na Youtube je o jednom dni pokusů o prvopřelez nové nejtěžší cesty v Čechách - Bohemian Rhapsody za 11+ (9a+) - z minulého týdne na Rovišti.
Tento způsob dělání | 15:52:30 05.05.2020 | "nových" cest, zdá se mi poněkud nešťastným. A co bude dál, megadynamopřeskok do Nebe na Higlandru? | | odpovědět |
  | Re: Tento způsob dělání | 17:06:37 05.05.2020 | Souhlas | | odpovědět |
  | Re: Tento způsob dělání | 11:53:56 06.05.2020 | Souhlas, tahle kombinace mě taky vůbec nenadchla. Kdyby ale při křížení Wave, chvíli lezl Wavem nahoru, pak traverznul zpět doleva do Hafty, tím slezl dolů a znovu pokračoval Bohemian Rhapsody, mohlo by to být pěkné a logické 9b. Obtížnost by byla volitelná v závislosti na počtu přelezených koleček. | pavelll | odpovědět |
Tož tak | 16:05:46 05.05.2020 | http://www.lezec.cz/ clanek.php? key=16016&nazev =proc_nejsou_lezci _mnohde_vitani &lim=0&==& caut=#koment | Vlček | odpovědět |
  | Re: Tož tak | 11:51:11 06.05.2020 | S článkem souhlasím, jen nechápu umístění linku pod tohle video. AO v něm žádné zákazy neporušuje. | pavelll | odpovědět |
Nova cesta??? | 16:22:07 05.05.2020 | Toto je nie je nova cesta, ale na silu vytvoreny variant variant varianty, akoze nepouzivat policu pod spodakom ? WTF. Chlapi, uz jebte na to. Je to asi ako ten boulder Iceberg v krase. | Tenconatonema | odpovědět |
  | Re: Nova cesta??? | 17:01:00 05.05.2020 | No a...? Proč by to nevylezl, nepojmenoval a neoklasifikoval, když to je kombinace toho nejtěžšího lezení, co stěna nabízí a krásný kroky k tomu. Bohužel tady doma nemáme nekonečný pásy skal jako ve Špáňu, kde je to lajna vedle lajny, ale kompaktní skalky jako je Roviště, kde nejtěžší cesty vznikají kombinací těžkých míst stávajících cest.
| Honza | odpovědět |
  |   | Re: Nova cesta??? | 18:05:31 05.05.2020 | Přesně tak, vždyť je to úplně v pohodě. Tím líp že vznikne další nová výzva. Vo co vám jde? | Logik | odpovědět |
  |   |   | Re: Nova cesta??? | 18:23:25 05.05.2020 | tak treba ze se na to neda koukat,protoze ta posedlost vykonem zacina bejt dost nudna.ale je to vec nazoru. | losan | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 22:00:01 05.05.2020 | Koukat se na to právě dá a posedlost výkonem je fascinující. | Karel IV | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 10:03:54 06.05.2020 | Přesně tak. | ivoš | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 10:57:04 06.05.2020 | já se na to rád podívám, dost mě to baví a ty se na to nekoukej ;) easy | | odpovědět |
  | Re: Nova cesta??? | 14:46:47 06.05.2020 | je to dojemné, jak to lidi sere. Myslím, ty varianty. Boha, v době korony bys měl být za každou variantu rád! Jde jen o to, že ty na takové číslo nemáš. Kdyby to byla varianta sedmičky, a bylo by to pěkné lezení, tak si to určitě nepujdeš přelézt, jen proto, že to je varianta viď? i kdyby ti řekl kámoš, že to je pecka lezení... dpc nehledejte ve všem problémy, bordel a špínu. běž raděj lézt a nepruď tady! peace | . | odpovědět |
  |   | Re: Nova cesta??? | 15:06:40 06.05.2020 | Problém je,že ten kecálista vejš nevyleze ani tu sedmičku :D | | odpovědět |
  |   | Re: Nova cesta??? | 15:34:26 06.05.2020 | Já osobně nemám problém s variantou, kdy začnu lézt jednu cestu a v místě křížení s jinou to dolezu tou druhou cestou, abych si z obou vylezl to "zajímavější" a "hezčí". Ale ve chvíli, kdy něco nesmím brát, i když je to v podstatě v linii, a nebo na něco nesmím stoupnout, tak už mě to nebaví a lézt to nepůjdu. Nepřijde mi to přirozené a lidé, co to dělají, jsou u mě fakt pacienti.
Ale problém s tím také nemám :-) Možná vlastně, že kdyby mi všechno ostatní přišlo lehké, už jsem to měl vylezené a nemohl jsem jet jinam, začal bych sám se sebou takové hry (typu půjde to bez toho madla a nebo ne?) hrát taky. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Nova cesta??? | 15:52:48 06.05.2020 | Presne tak. Tymto pristupom by si kludne v oblasti bez potencialu urobil 9c. Cesty, ktore maju zakazane chyty a stupy zasadne tiez neleziem, nie su to totiz nove cesty. Robia to vetsinou ludia, co sa nemaju sancu pohnut z oblasti, kde je vycerpany potencial alebo ti co si myslia, ze koli takymto kokotinam sa vyplati aktualizovat sprievodcu a zasa si zanho vypytat peniaze. V pripade Adama, to je absencia moznosti vyrazit do zahranicia. Ved ta kombinacia je uplny ulet. | Tenconatonemaalepicuje | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 16:06:29 06.05.2020 | Za mě to naopak není totální úlet. Oproti Big Cicrcle na Wessensteinu do cela pohoda. Jen se to bude asi blbě vycvakávat a při lezení se zabere několik linií (ač právě v tomto místě obvykle nebývá přelidněno).
Nic neporušil, nikoho neomezil. Kdo chce může to lézt, kdo nechce nemusí to lézt. Naprostá pohoda. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 21:26:18 06.05.2020 | to jo , to máš pravdu. Taky si moc nedokážu představit , že bych tady u nás z místní vyhlášené šestky udělal 8a tak, že vynecháš pravé madýlko nad borhákem a můžeš stoupat pouze na krystálek 10 cm od borháku vlevo a vůbec nesmíš stát vpravo od borháků, to je zakázané :)) to už pak smrdí, že se budou bílou čárou kreslit co jo co ne.. což sem už taky vlastně viděl, takže bomba :) | . | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 09:03:09 07.05.2020 | V podstate ide o to, ze na Adamovi je vidiet, ze sa presunul do takeho kvalitativneho extremu, ak ide o sportove lezenie, ze v oblasti kam pride na to, aby si zaliezol ma jednu max dve cesty, v niektorych nic. Ako nositel takejto kvality by sa nal zamysliet nad tym ci sa na podielat na takychto kokotinach a podporvat tento uplne chory trend. Ako keby to bolo spojenie niekolkych ciest kde sa beru vsetky ich povodne chyty a stupy OK. Ale zrejme je to o tom ako pise niekto nizsie, ze z hladiska marketingu musi nieco produkovat. Zaujimalo by ma kde on hlada motivaciu na taketo podniky, musi to byt prenho asi dost tazke, ja osobne to moc nechapem. Tiez nerozumiem tomu preco s takym potencialom nevytvori nieco hodnotne v horach. Nejake krute 9a po vlastnom. Viac dlzok atd. V sportovom lezeni sa podla mna zacina zabijat. | Tenconatonemaalemahorad | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 09:57:26 07.05.2020 | Ty chorý trende a kokotino, Ššodí ti tím nějak, nebo někomu jinýmu? Ne, tak nedržkuj a dělej si svoje, nemusíš mít ve všem stejný názory, jako někdo jinej, ale to neznamená, že když má někdo na jinej jinej názor, je to chorý trend a kokotina.
Jako by Adam něudelal dost hodnotnejch výstupů. A na Madagaskaru niečo hodnotné v horách vytvořil. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Nova cesta??? | 10:33:23 07.05.2020 | Daj si rohypnol brasko a uzivaj si vymyslenu obtiaznost. | Tencotidaliek | odpovědět |
product placement | 18:18:23 05.05.2020 | nejsem prilis fanda ao ale co mi vylozene zacina vadit je jaky dostava neomezeny prostor na tomhle webu. To ze maka a hrne jeden vykon za druhym je pro sportovni lezeni prima,ale pokud neexistuje smlouva mezi lezec.cz a jeho manazerem,tak aby znacka aoa a bezne tri,ctyri videa na strance,mela tolik prostoru,proste neni normalni. Bylo by nacase si rict,ze aoa je proste marketingova znacka,ktera je cilene budovana a to príma video -delam to prece pro lidi _je proste vyrobni nastroj. Neni to nic proti olympionikovi,ale lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely.anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji. | losan | odpovědět |
  | Re: product placement | 19:03:06 05.05.2020 | losane tak na to nečum! a nepruď tady.me se to libi. když si tak chytry natoč video a dej ho sem prosimte at se muzeme pokochat. | Horymir | odpovědět |
  |   | Re: product placement | 22:14:41 05.05.2020 | já nemám problém s tím, že se ti to líbí. to je věc vkusu/názoru.
mě jen vadí nevyváženost, že se z tohohle webu začíná stávat web adama ondry. a jedno moje - nebo kohokoliv jinýho - video na tom nic nezmění.
to bychom je museli chrlit se stejnou kadencí.
| losan | odpovědět |
  |   |   | Re: product placement | 04:45:26 06.05.2020 | Nezáviď Mistrovi a přihoď sem kvalitní content. | Papouš | odpovědět |
  |   |   |   | Re: product placement | 08:13:50 06.05.2020 | ahoj,nekritizuju kvalitu ani zamereni videa,ale nevyvazenost webovyho obsahu. Chapu ze kazdej tyden neni zasoba novych kousku napric spektrem,ale tohle je zas opacny extrem. Vzdyt by se dalo dohodnout a nasdilet videa hanibalu,emontany,pripojit k tomu neco textu jako bonus,chlivek s bio dotycnyho lezce,prip. Historicke pozadi,zajimavy paralely..nedalo? Videa z vyroby chytu,info o novych stenach-na trinactce je nova venkovni stena??.Davam jen reakci z pohledu konzumenta,nemam ambice se prezentovat min kvalitnimi videy a zahlcovat jima medialni prostor. | losan | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: product placement | 09:03:50 06.05.2020 | Samozřejmě by byl web lezec lepší takovej, jak ho popisuješ. Otázka ale zní, proč by takovej měl bejt a kdo by to zaplatil.
Celkem si dokážu představit, že někdo přijde za majiteli lezce, řekne hele máte značku a databázi cest ale chybí vám obsah. Jsem ochoten a schopen dodat obsah, zde je ukázka, odhaduju že za půl roku vám to přinese iks prokliků navíc a budu po vás za to chtít tolik a tolik. A dokážu si představit i to, že když ten obsah bude za něco stát, tak se takovej novinář dohodne. Ono by možná "stačilo" prolejzat zahraniční lezecký weby různýho zaměření a vybírat a překládat to nejlepší z nich. | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: product placement | 15:03:33 06.05.2020 | Nemáš ambice něco dělat, tak to tu zahlcuješ kecama. Jestli to dobře chápu, tak tohle je komunitní web, takže kdo sem co přinese v zubech, to tu visí. Jestli chceš zapalovat, musíš sám hořet, tak něco stluč dohromady a komunitně se podílej. Nebo přijď s vlastním projektem a ukaž se.
AO je best of, takže jedna dvě zprávy tejdně o nejlepším lezci světa na lezeckym webu jsou moc? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: product placement | 15:12:30 06.05.2020 | losan nechápe celé historické pozadí tohoto webu.jeho vznik a vývoj.Nechápe kdo,co,kde a s kým.Je to jen jeho konzument.Nic nevytvoří.Ale rád by přitom tvůrce směroval.Těžký to má ten náš losan. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: product placement | 16:25:25 06.05.2020 | +1 | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: product placement | 07:46:50 07.05.2020 | +1 | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: product placement | 16:25:14 06.05.2020 | +1 | | odpovědět |
  | Re: product placement | 19:55:23 05.05.2020 | video z nejtesi cesty v cechach v oblasti kterou zna kazdej prazak. To asi patri na web o taznych ptacich. | kokojumbo | odpovědět |
  |   | Re: product placement | 10:15:11 06.05.2020 | +1 pěkně | | odpovědět |
  | Re: product placement | 10:14:35 06.05.2020 | @losan "nejsem prilis fanda ao" tady si moh skončit, všechno ostatní už bylo zbytečný. Závis je svině. | | odpovědět |
  |   | Re: product placement | 11:03:02 06.05.2020 | neni tvuj argument trochu ucelovej?na zavist se da svest skoro vsechno.kdyz mela ct kauzu s ucelovym a nevyvazenym zpravodajstvim,za kterou se pak omlouvala,byl ten tlak a kritika zvenci taky jen zavist? Ne/byt neci fanda jeste nemusi znamenat narokovat si stejnou medialni pozornost. | losan | odpovědět |
  |   |   | Re: product placement | 11:57:37 06.05.2020 | Není, jsem na 99% přesvědčenej o tom, že za tvým hloupým žvástáním stojí závist. Adam je zdaleka nejlepší českej lezec, není nic divnýho na tom, že se na lezci objevuje často. Přesto nicméně zdaleka na přední straně není jen on. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: product placement | 12:27:42 06.05.2020 | Já AO na rozdíl od losana docela držím palce. (Každopádně jako lezci. Jako autorovi tun mediálního materiálu a influencerovi - tady bych asi byl trošku opatrnější, i když vyloženě negativní určitě nejsem.) No a zdá se mi, že to, co losan napsal, stojí za úvahu, že na tom něco je. Jasně, výsledky té úvahy a praktické důsledky, které by z toho vzešly, mohou být různé. Nezdálo se mi ale, že by psal něco agresivně, a co psal, mi přišlo mnohem podnětnější než zkratka, která všechno převede na závist. | P. (staré) | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: product placement | 13:43:46 06.05.2020 | Co je podnětnýho na myšlence, že je Adam markentingová značka? To už tu bylo mockrát. A i kdyby to tak bylo, tak co jako? Na tom nic není přece. A že se nejlepší českej lezec objevuje často na dedikovaném portálu, na tom není nic divného, natožpak, když v podstatě jako jediný produkuje takováto videa. Jestli jste si s losanem neráčili všimnou, objevují se tady i jiná lezecká videa, pokud jsou.
K úvaze, že losana žene závist, me dovádí právě to, že o věcech naprosto normálních píše s despektem a agresivním podtónem, vždyť podle dle něj se tu děje něco nefér. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: product placement | 13:51:33 06.05.2020 | Na úvodní stránce je mj.: přednášky Trávy, Horezdary s Háčkem, Smolo, Mrkva, Jiří Prcek Slavík... Prostě to, co píše losan, je mimo. Až budou jiní lezci dělat videa jako Adam, jistě tu taky budou. Každý výjimečný český výkon se tu objeví a realita je, že Adam jich má na svědomí zdaleka nejvíc. A neobjevují se tu jen na výkon zaměřená videa, zdaleka ne.
Takže: vobyčejná závist, losan i ty.
P.S. Adam influencer? Lol, to určitě ne. Závist jako vyšitá. Podle sebe... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: product placement | 14:07:54 06.05.2020 | Dík za analýzu :) | P. (staré) | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: product placement | 14:12:56 06.05.2020 | :-D není zač. A k věci najednou nic. Podjebávat, to jo, ale pak nic. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: product placement | 13:30:52 06.05.2020 | tak jestli jsi na 99.9 pr presvedcenej,tak me by zajimalo to 0.1pr protoze to je aspon nejaka sance,ze si cetl i neco jinyho nez jen svuj nazor.i tak jsem promyslel tvou pripominku,ale nedava smysl.zavist ceho,ze dobre leze?bohuzel nejsem fanda vykonnosti,mam jiny idoly.ze je svobodnej,ze ma respekt?to ma kupa lidi,tak proc zrovna zavist tady. | losan | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: product placement | 13:44:18 06.05.2020 | Viz výše. | | odpovědět |
  | Re: product placement | 11:56:21 06.05.2020 | Není to tak, jak píše v úvodu losan. Věci se mají tak: díky tomu, že je Adam Ondra aktivní, tak můžeme mít obsah, o který má řada čtenářů zájem. A dělají to obdobně mnohé zahraniční lezecké weby. | Standa | odpovědět |
  |   | Re: product placement | 13:35:55 06.05.2020 | to zni jakoby zbytek lez osobnosti sedel u stolu u piva,coz neni pravda. Kdyz mi kazdej tyden do mastale privezou krmeni taky ho spasu a nebudu se ptat jestli je vse cajk? Proc tedy rovnou neudelat mezi diskuzi a inzerci zalozku adam ondra? | losan | odpovědět |
  |   |   | Re: product placement | 14:42:54 06.05.2020 | proč ne? možná to není špatné řešení, ten kdo se bude chtít dívat na to klikne. A je fakt, že nemusí být zaplněná hlavní stránka jeho videi. Ikdyž mě to třeba osobně nevadí. Adam Ondra je nejlepší lezec světa. Někomu asi uniká, že je z ČR a lezec.cz je český server. Z toho vyplývá ledasco.. ať mu to leze, peace! | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: product placement | 16:09:53 06.05.2020 | Nemusí být zaplavená. Ale za to nemůže AO! On je prostě a jednoduše aktivní a většina lidí ho ráda sleduje. Nemůže za to, že ostatní dělaj houno, nebo oproti němu mnohem méně. A nebo možná toho matroše je dost, ale správci webu na to serrouu. | Karel IV | odpovědět |
  | Re: product placement | 14:09:27 06.05.2020 | losane losane, pokud opravdu uvažujes takto, jde to se tebou (a bohužel nejen s tebou, je to čímdál častější jev) z kopce. Proč probohaživýho by se ti měl někdo zpovídat, proč vkládá na vlastní web - který ti mimochodem dává k dispozici a ty jej konzumuješ zcela zdarma - obsah takovej nebo makovej a denně nebo jednou za uherskej rok? IMNSHO bulvárních s*aček a reklamních ústřelů je tu hodně rozumnej objem. A stejně se najdou debílci tvýho ražení, který místo aby článek prostě a jednoduše nerozklikávali tak to udělaj, přečtou, skouknou video a pak začnou vypisovat že je tohle nebo tamto "moc často" a reklama a PP ve videu na který je FAKT nikdo nenutil koukat a kdesicosi dalšího vyhrabou. Jako střelení. Nerozumím. | DX | odpovědět |
  |   | Re: product placement | 16:24:38 06.05.2020 | +1 | | odpovědět |
  |   | Re: product placement | 16:27:57 06.05.2020 | Přesně, tihle lidi, kteří mají pocit, že by se kvůli nim měl posrat, to je fakt komedie. Že by se jim nějak měl zodpovídat. Kdyby se svým návrhem aspoň přišel a mluvil jiným tónem, ale ne, on si to ještě ke všemu napíše stylem "všichni se ze mě poserte". Skromnost a úcta k druhým, to už se dnes přestává nosit, mám ten pocit. A bohužel i mezi lezci. Zajímalo by mě, kolik losanovi je. | | odpovědět |
  | Re: product placement | 12:30:29 08.05.2020 | Lezec, tak jako x dalších, publikuje články ze své vůle. Žádná smlouva neexistuje. | pavelblazek | odpovědět |
Závidím AO jeho angličtinu.. | 20:40:53 05.05.2020 | ale nějak nedokážu pochopit, že v těch nejkrušnějších momentech, kdy se něco nepovede a emoce by měly jít ven to dokáže zmáknout v angličtině.. Takhle nějak si představuju pracovní poměr v lezení na plný úvazek... | Láďa | odpovědět |
  | Re: Závidím AO jeho angličtinu.. | 23:49:04 05.05.2020 | Mi to prijde celkem normalni teda. Uz nejaky cas ziju v zahranici a kleju anglicky jako nativ spikr haha. Ve Spanu po par mesicich mi to taky preplo do puta de madre | Michal | odpovědět |
  | Re: Závidím AO jeho angličtinu.. | 10:19:13 06.05.2020 | A další nenápadně porypující závistivec.
Být lepší se neodpouští. | | odpovědět |
boží | 11:00:44 06.05.2020 | Zase pecka, ten drive do přelezu je neuvěřitelný. Jen tak dál, díky za každé video. | | odpovědět |
okay | 20:28:01 06.05.2020 | mate recht,kdyz je neco zadarmo,nemel by nikdo vznaset namitek.nechal jsem se unyst a zapomnel ze telku a radio si platim ale tenhle web je soukromej.takze sory za rozmary a neberte se tak vazne borci. | losan | odpovědět |
  | Re: okay | 20:39:13 06.05.2020 | Už drž hubu ty arogantní šmejde. | | odpovědět |
  | Re: okay | 09:31:47 07.05.2020 | "kdyz je neco zadarmo,nemel by nikdo vznaset namitek" tak to je jen jedna z věcí, který ti tady lidi vytýkali. Koukám, že patříš k tomu typu lidí, kteří hlavně musej mít pravdu a věcná stránka je až tak nezajímá, tak ses chytil toho, co je nejsnáze napadnutelný a na ostatní výtky už nereaguješ. Seš chudák.
"neberte se tak vazne borci" to platí hlavně pro tebe. Uvědom si, že ty seš ten, kterej tady začal agresivně rejpat do něčeho, co ničemu neškodí, nikomu neubližuje...? Ostatní ti jen říkaj, že je to v pohodě. A kdo se bere vážně, ten, co bere v klidu něco, co nikomu neškodí, nebo ten, co na tom hledá mouchy... ;) Hádám patříš k typu lidí, kterejm tenhle paradox nikdy nedojde. | | odpovědět |
  |   | Re: okay | 15:09:02 07.05.2020 | tak zaprve,pises tu o agresivite ale sam titulujes druhy chudakama,a zadnej smajlicek na tom nic nezmeni.za druhy,vadi ti ignoranstvi,ale sam nejsi schopnej se ani podepsat,coz je zaklad slusnosti jakykoliv komunikace.za treti,omluvil jsem se,protoze to ze mi neco nesedi,je muj problem,presto nejsi schopen to vzit na vedomi a dal viris bahno. Mam pokracovat dal?asi ne. Bohuzel realita je takova,ze cast toho hnoje kterym titulujes druhyho,jses ty sam,at uz jsi jeden nebo kolik vas je. Bohuzel kde vitezi emoce vlastni bidy nad argumentama a vecnocsti,konci diskuze. | losan | odpovědět |
  |   |   | Re: okay | 19:03:34 07.05.2020 | Tak za prve, to, že je někdo jinej agresivní, nic nemění na tvojí agresivitě. Za druhé, je hodně velkej rozdíl, jestli člověk s agresením začne, nebo je agresivní v reakci na někoho, kdo s tím začal. Za třetí, vzhledem k tomu dodatku neberte se tak vážně borci vyzněla celá ta tvoje omluva neupřímně, takže jsem sotva na něco mohl brát ohled. Neomlouváš se tak, že zároveň dáš tomu druhýmu najevo, že vlastně pořád ten druhej je ten "debil".
Vidím, že něco jako pokora je ti naprosto cizí.
| | odpovědět |
  |   |   |   | Re: okay | 20:13:27 07.05.2020 | Jenže narozdíl od tebe jsem ani neosočoval nikoho z agresivity, ani nikoho jinak neurážel, což ty děláš a ještě stavíš druhý do latě.
Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno, což je můj názor, většina je proti, vidí to jinak, okay, nejsem vlastník webu, neplatím si ho, není co řešit.
ale napsat že ty bejt agresivní můžeš, protože tvoje agrese je jiná - vznikla až jako reakce - zatímco já bejt agresivní nemůžu -asi protože se ti nehodím do tvý optiky kterou sis nastavil kdesi nazačátku?? tak to je docela síla.
to se vracíme někam do totality.
to, že nejsem dostatečně pokornej, dle jakýho měřítka? tvýho?? Co by sis představoval jako dostatečnou pokoru??
Bohužel, začínám mít pocit, že lezcům nebo "takylezcům" nebo bůhví vlastně kdo se to tu vyskytuje, je společná jedna vlastnost. když druhej uzná chybu, že něco přepísk, vlítnou na něj a začnou do něj kopat.slabost se neodpouští, co? jak bys nazval takový chování, schválně? to není ani na toho chudáka, kterým jsi mě tituloval.
ztráta času tohle..
| losan | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: okay | 17:13:13 09.05.2020 | "napsat že ty bejt agresivní můžeš, protože tvoje agrese je jiná - vznikla až jako reakce" no tak to tam fakt napsano neni. Je tam napsano "je hodně velkej rozdíl, jestli člověk s agresením začne, nebo je agresivní v reakci na někoho, kdo s tím začal." - A to je rozdil.
S tou agresivitou to taky nejni tak, jak rikas "a to príma video -delam to prece pro lidi"..."lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely"..."anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji"
"Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno" tak to rozhodne neni pravda, postnu ti sem, cos napsal: "product placement 18:18:23 05.05.2020
nejsem prilis fanda ao ale co mi vylozene zacina vadit je jaky dostava neomezeny prostor na tomhle webu. To ze maka a hrne jeden vykon za druhym je pro sportovni lezeni prima,ale pokud neexistuje smlouva mezi lezec.cz a jeho manazerem,tak aby znacka aoa a bezne tri,ctyri videa na strance,mela tolik prostoru,proste neni normalni. Bylo by nacase si rict,ze aoa je proste marketingova znacka,ktera je cilene budovana a to príma video -delam to prece pro lidi _je proste vyrobni nastroj. Neni to nic proti olympionikovi,ale lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely.anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji."
Jako mnoho lidi v dnesni dobe ti jde lip hledani chyb na druhejch, nez na sobe. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: okay | 09:05:20 11.05.2020 | bohužel, není to tak. stačí se podívat pár desetiletí zpět na poválečnou situaci v československu, benešovy dekrety, lynče a odsun němců.
agrese prostě není ospravedlněním protože "on si přece začal". agrese vždycky byla a bude jen jedna.
taky je dobrý zauvažovat, než začnešn střílet soudy, nakolik to, co píšeš, platí pro tebe samotnýho. člověk většinou měří druhým optikou sebe sama. takže bych možná začal s hledáním chyb u sebe sama, když už máš potřebu koučovat druhý.
| losan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 10:00:47 11.05.2020 | Nepochopils. To nemelo byt ospravedlneni, ja jsem si svoji agrese vedom. Ty ne, ty tady pises, ze jsi agresivni vubec nebyl a lzes o tom, co jsi vlastne napsal, ne ja. Jen sis moje slova spatne vylozil, resp. je nepochopil.
hezky, jak jsi se vyhnul komentovani toho zbytku :-DDD
"člověk VĚTŠINOU měří druhým optikou sebe sama" i kdyby, tak porad jen vetsinou ;) bylo by fajn, kdybys rozumel aspon svym vlastnim slovum. Takze zpatky na znacky...Jako mnoho lidi v dnesni dobe ti jde lip hledani chyb na druhejch, nez na sobe.
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 10:49:33 11.05.2020 | tak bu%d si tak naivní (nebo blbej), že ti nedošlo, že fakt příliš nemám chuť smysluplnějc zabývat někým, kdo ani nemá elementární slušnost se podepsat zato nadrženě čeká na další příspěvek, jen aby mohl zareagovat.
bohužel už se opakuješ a nudíš, nejen tím, že ti docházej argumenty, ale i tím, jak interepretuješ psaný text. to totiž ukazuje na to, kdo ve skutečnosti jsi, trochu zakomplexovanej trollík.
| losan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 12:50:57 11.05.2020 | "tak bu%d si tak naivní (nebo blbej), že ti nedošlo, že fakt příliš nemám chuť smysluplnějc zabývat někým, kdo ani nemá elementární slušnost se podepsat" lol to určitě, výmluva
"zato nadrženě čeká na další příspěvek, jen aby mohl zareagovat" lol vždyť jsi zareagoval rychleji, než já... A losan 20:13:27 07.05.2020 moje reakce 17:13:13 09.05.2020 a i kdybych tady "nadrženě čekal" na tvou reakci, tak na tom není špatnýho a to že z toho děláš něco špatnýho je jen tvoje další agrese...
Agresivní HODNĚ ZAKOMPLEXOVANÍ vykrucovači jako ty jsou nejhorší. A nudíš mě už hodně.
P.S. co je to za podpis, losan? Pokud vím, tak v ČR mají lidi jméno a příjmení. Každopádně v diskuzi je úplně jedno, jak se kdo jmenuje, tak se na to nevymlouvej ;) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 13:16:56 11.05.2020 | tak v tom asi výjimečně souhlasim, pokud jsi schopen přečíst a interepretovat "neosočoval jsem druhý lidi z agresivity" jako "píšeš, že jsi agresivní vůbec nebyl a lžeš" tak fakt nemá cenu, aby ses podepisoval. užij si onanii..
| losan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 13:58:02 11.05.2020 | Uričtě jsem neinterpretoval tvoje slova "neosočoval jsem druhý lidi z agresivity" jako "píšeš, že jsi agresivní vůbec nebyl a lžeš".
Vycházel jsem z tohoto: "Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno" - to je podle tebe jediný, co jsi udělal = žádná agrese.
Každopádně ty jsi ten tonoucí, co se chytá stébla, nereaguješ na to, v čem mám pravdu, to velkoryse přehlížíš, nemáš odvahu na to, aby ses s tím konfrontoval...tobe už vůbec nejde o diskuzi.
musel bych být blázen, abych se podepisoval někde, kde jsou agresivní hloupoučcí ustrašení lidi jako ty. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 14:32:31 11.05.2020 | jojo..bacha na zanet slach! | losan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 16:32:14 11.05.2020 | takže třeba namátkou:
10:00:47 11.05.2020
Nepochopils. To nemelo byt ospravedlneni, ja jsem si svoji agrese vedom. Ty ne, ty tady pises, ze jsi agresivni vubec nebyl a lzes o tom, co jsi vlastne napsal, ne ja...
- "agresivní jsem vůbec nebyl.
špatná práce s textem, vkládání mi do úst něco, jsem jsem neřekl/nenapsal, překrucování, lež.( a ještě obviňování z toho, že lžu já).
-správné znění textu:
Jenže narozdíl od tebe jsem ani neosočoval nikoho z agresivity, ani nikoho jinak neurážel, což ty děláš a ještě stavíš druhý do latě.
- to samé výraz agresivita. zřejmě s ní máš nějaký problém, cosi tě nutí to slovo neustále používat (vypouštět?). nikde není důkaz o mé agresivitě, jde pouze o tvůj výklad a interpretaci toho, jak vidíš chování druhé (virtuální osoby), takže se mě nesnaž trapně vmanipulovat do role agresora, protože to je tvoje bludná představa.
"Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno" - byla pouze zkratka, kterou jsem dodatečně shrnul již něco, co jsem považoval za uzavřené( .."když druhej uzná chybu, že něco přepísk.."), což si zřejmě opět defektně interpretoval jako pokus vyvléct se ze stínu toho, co bylo mnou napsáno.
celkově netuším, proč máš neustále potřebu mě vmanipulovávat do role, kde bych se měl "před inkvizici" zpovídat za svoje názory. jestli máš s mojí agresí (tvoou představou ) problém, je to tvůj problém a mě příliš nezajímá. Jen mi přijde úsměvný, když chce "pacient" léčit své bludy napravováním oveček.
jinak pokud jsi na webu agresivních hloupoučkých lidí (agrese už se zřejmě rozšiřuje do davu), je to opět jen tvůj problém. Já ten problém nemám a tak se v pohodě podepisuju.
| losan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 13:16:12 12.05.2020 | joj, tahle mládež školou povinná...hošani, tu sice občas potkáte superpsychologa i učitelku z vaší školky, ale už vám to končí;) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: okay | 14:26:49 13.05.2020 | ...no ty vole :DDD | | odpovědět |
Adame díky! | 20:48:13 06.05.2020 | Je úplně jasný proč jsi v tom co děláš nejlepší. Velká inspirace. | | odpovědět |
  | Re: Adame díky! | 09:08:16 08.05.2020 | To je koment... To už všechny ty hejty mají větíš hloubku.
Inspirace k čemu? Být nejlepší? Dělat varianty? Vlastní pořad Olympionika? Být? | | odpovědět |
|