Eliška Adamovská dala své první 8c | |
Eliška Adamovská dala včera své první 8c a bude to asi i vůbec nejlepší český ženský výkon za poslední tři roky. V Olianě ve Španělsku vylezla cestu Fish Eye 8c, jak informovala na Instagramu.
Cestu si zatím ještě nezapsala do deníčku na Lezci, ale už má zapsán přelez svého prvního 8b+ ( Gorilas En La Niebla), který dala pár dní před tím také v Olianě.
Eliška Adamovská (ročník narození 2001) byla zatím na 3. místě ženského žebříčku na Lezci, za 1. Editou Vopatovou a 2. Ivou Vejmolovou. Tento výkon by ji opět měl posunout výše.
Jedinou českou ženou, která měla dosud v historii zápisů přelez cesty v obtížnosti 8c, je Edita Vopatová s cestou Cringer za 11- ve Frankejuře, kterou vylezla v roce 2014. Eliška ji teď dorovnala.
Viz žebříček, deníček Eliška a cesta Fish Eye:
Žebříček -ženy
Adamovska Elis (Elis)
Fish Eye
První ženské české poctivé 8c stále čeká | 12:35:45 19.03.2017 | Elišce samozřejmě gratulace. Edita 8c zatím nevylezla. Stačí se podívat na hodnocení na 8a.nu a do nového průvodce, kde už je Cringer za 8b+. A co se týče Fish Eye, také soft. Ale tak na něčem se začít musí. | znalec | odpovědět |
  | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 12:41:46 19.03.2017 | Gratulace jak sviň! Jestli to bylo na čtyři pokusy, tak to evidentně není její limit. Těším se na další výkony. | hulak | odpovědět |
  | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 13:16:47 19.03.2017 | Tak Lena Herrman i Mellisa Le Nevé mají Cringera za 8b+.Obecnej názor hodně z přelezců je "soft"(8c),ale asi bych to uplně nehrotil.Třeba u nás se k tomu může vyjádřit zrovna hlavně Edita,Ondra B. a Paprsek. Tuším,že to vylezl ještě Martin T. Jestli někdo další nevím.I tak v našich vodách od Edity super výkon. Co se Fish Eye a 8a.nu 62 přelezců 8c,včetně Adama. Jedinej jurskej Felix N. 8b+. Řekl bych přej a bude ti přáno a já to Editě i Elišce moc přeju.I to 9a a vejš. | neznalec | odpovědět |
  |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 15:16:36 19.03.2017 | Jo, však to nemusíš hrotit. Můj příspěvek byl pouze k tomu, že na POCTIVÉ céčko se ještě čeká. A je jasné, že skoro každý sáhne po své první cestě svého maxima po nějaké, která pouští ;-). Proto hodnocení "soft" mi přijde jako ukazatel. Ať už u Cringera nebo u Fish Eye, když si přečteš, kolik lidí píše, že je to soft a pro většinu to bylo první cejdo. A každý honí bodíky, takže si to neshoděj ;-). Takže Cringer fakt sorry neee, Eliščin přelez si myslím, že je větší počin, ještě vzhledem k jejímu věku. | znalec | odpovědět |
  |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 17:34:02 19.03.2017 | Fish ale nikdo nedává jako soft.Nebo jsem teda něco přehlídnul :) A co se Cringera týče...nevím,já to nelezl,ty možná jo.No a v průvodcích je bordel.Zvlášť v těch do Jury.A zvlášť ve "Šventérovi".Počin je to od obou.I kdyby to bylo "jen" to b+/c. | neznalec | odpovědět |
  |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 17:37:53 19.03.2017 | Tak zřejmě znáš slovíčko "soft", když ti vyjede na 8a.nu databáze přelezců této cesty, tak si přečti kolik lidí má v komentářích napsáno, že je to soft :-) celkem dost :-) | znalec | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 17:43:18 19.03.2017 | No něco jsem tam teda přehlíd...Ok,ale to je asi fuck ne? Když je u Fishe ten poměr ve prospěch 8c. :) A už netroll. Holky jsou dobrý.Určitě lepší než ty :) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 17:49:19 19.03.2017 | Tak rozhodně jsou holky lepší než nějakej troll ;-). Jen mám rád jen věci uvedené na pravou míru ;-). | znalec | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 21:58:13 19.03.2017 | Ale věř, že si to děláš v životě úplně zbytečně těžký. Znám podobnejch pár lidí a zbyl jim jen ten jejich negativizmus. | Přející | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 09:17:20 20.03.2017 | Znalec - tomu se říká závist | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 11:44:54 20.03.2017 | proč neuvedeš na pravou míru své jméno? Od pedanta tvého druhu očekávám i příjmení. | Jirka | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 17:21:46 20.03.2017 | A mňa zas fascinuje ako keď niekto nevelebí do nebies je hneď závistlivec, aj keď svojím príspevkom nedehonestuje nikoho a uvedie aj relevantné fakty... Aj keď je pravda, že je asi zbytočné sa v tom tak rýpať...
Každopádne gratulácia za super výkon! Či už soft, alebo hard ;) | JANN | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 09:05:52 21.03.2017 | Velké gratulace!
Holt maí to těžké ty ženy. Jakmile vylezou něco těžšího, tak se my muži cítíme ohroženi a přispěcháme se snížením. Do té doby se mlčí. Bylo to tak i za nás. Opus Dei 10-? Ne, 9+/10-...:-)
Jasné, že si ženy vyberou měkčí 8c, protože my muži na začátku jsme si ho taky vybrali... Ale to udělali všichni, takže byl klid...:-)
Tak to je, nedá se s tím nic dělat! Leda jako Adam, že si to shodil sám a šel na něco těžšího... To ale dokáže jen výjimečný jedinec! | Rosťa Tomanec Zico | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 13:02:36 21.03.2017 | Rosťo, jsem rád, že jsi napsal tento komentář. Sám víš, jak jsem nadával, že jste srazili Opus Dei, když ho přelezla Saša Holková - Gendová (jinak osobní trenérka Elišky :) a to ještě bez přidaného borháku.
A je také komické, jak muži komentují a znehodnocují ženské přelezy (samo že né všichni :) a přitom se nikdo nezamyslí nad tím co lezou naši chlapi - nepočítám Adama. Pár jedinců 8c, 8c+!!! Takže pánové, jestli vám ty holky trochu nešlapou na paty :) | Pepe | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 17:32:27 21.03.2017 | Ad Zico: Eliska tedy není vyjimecny jedinec?
Ad Pepe: Když je to meksi 8c, tak se to uz nesmí napsat, když to pak vyleze zenska?
Ad znalec: souhlasim s Tebou, ja mam taky rad věci uvedene na pravou miru a nepovazuji to ani za zavist, ani za shazovani.
Ad Eliska: velka gratulace ke skvělému vykonu a k vylezeni 8c!!! Dle mne je téměř jiste, ze brzy potvrdis v dalších cestách tohoto cisla nebo většího. | Martas. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 21:17:34 21.03.2017 | Jestli neni zbytecny sem psat, ze je tezsi nebo lehci. Super vykon, spousta top-holek ve fishi travilo daleko vic casu. Asi malokdo z cechacku muze proklamovat "soft". Priklanim se spis k "fucking hard and long..." :) | A. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 10:50:28 22.03.2017 | Jak je možné, že pod tak skvělím výkonem se zde na lezci najde pár "čur...ů" co nikomu nic nepřejí, hovno lezezou a jen rejou, něco zpochybňují, svoje názory prezentují jako fakta např. když něco kritizuji tak bych měl o tom něco vědět, takže kritici kdo z Vás lezl tuto cestu a opravdu Vám ve Vašem snažení přišlo lehčí 8C...hmmm a jestli ne tak jen blbě kecáte...no nic radši trénujte méně kecejte a něco dokažte | | odpovědět |
  | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 21:56:10 20.03.2017 | A za kolik ti Fish Eye prislo, kdyz si ho lezl? | | odpovědět |
  |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 09:19:19 21.03.2017 | 9+/10-
krasovejch | Vlk :-) | odpovědět |
  |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 10:26:54 21.03.2017 | VIIIc labských :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 13:39:41 21.03.2017 | Vlku, tak to by ses v tom ani nehnul, co? Navíc je to do kopce :) | | odpovědět |
  |   | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 12:50:43 21.03.2017 | Nevím co tady řešíte, podle 8a.nu jasné 8c až na jeden zápis, lidi probuďte se, gratulace Elišce! | Pavel | odpovědět |
  | Re: První ženské české poctivé 8c stále čeká | 21:19:51 21.03.2017 | Podle staryho pruvodce 8c Edita vylezla.... Zkus neco chytrejsiho, ty odborniku pres cisla ;) | Le big zloba mac | odpovědět |
Rybí očko | 14:12:52 19.03.2017 | Vynikající, velká gratulace z Liberce. | TomS | odpovědět |
Osmcéčko | 14:26:54 19.03.2017 | Neskutečný. Blahopřeji. | Steve | odpovědět |
.) | 19:54:12 19.03.2017 | ty vle na tý fotce takovej gladiator..) | .. | odpovědět |
Parada | 15:26:50 21.03.2017 | Gratuluju :) Tesim se na pokracovani.....!!! :) | | odpovědět |
Gratulace! | 15:39:33 21.03.2017 | Gratuluji!!! Jen tak dál a dál a dál ;-)
A klasu ať řeší jen ti, co do toho vlezli! | Bída | odpovědět |
Rozhovor | 15:42:51 21.03.2017 | Elišce ještě jednou obr gratulace a na boulder cé zet jsem s ní nahodil rozhovor. | Oliváč | odpovědět |
  | Re: Rozhovor | 17:37:47 21.03.2017 | Rozhovor super, Olivacovi dik (posledni odstavec souhlas) a Elisce gratulace a obdiv. | zapal | odpovědět |
Bouldrovka Ostrava | 09:31:13 22.03.2017 | Elišce obrovská gratulace!! S tím jak v rozhovoru zmiňuje, že ostravská bouldrovka je nej se dá ale polemizovat. Nové bouldry jsou tak jednou za dva měsíce, takže v nové části je ten potenciál nevyužitý. Ve staré části některé chyty připomínají mramor jak na Indii v Krase. U kampusu dost překáží trám v pravé části a to ušmudlané rádoby TRX taky moc nesplňuje svůj účel.
Neříkám, že se nesnaží ale moderní bouldrovky vypadají jinak.
Klidně bych zaplatil za vstup 120 Kč, kdybych každý týden našel nových 10 bouldrů.
| Petr | odpovědět |
  | Re: Bouldrovka Ostrava | 09:48:53 22.03.2017 | Máš pravdu Petře, je to tam fakt hrozný....ale záchody jsou čisté, ne? | Gendis | odpovědět |
  |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 10:15:23 22.03.2017 | Určitě v lepším stavu než na "pohlavním" nádraží :-). | Venca | odpovědět |
  | Re: Bouldrovka Ostrava | 09:55:00 22.03.2017 | na 8c to ale stačí | chemik | odpovědět |
  | Re: Bouldrovka Ostrava | 10:12:28 22.03.2017 | ...na druhou stranu, kritika je potřebná, díky za ni.Je dost věcí, které musíme pořád dohánět. Slibujeme, že se to bude jen zlepšovat
| Gendis | odpovědět |
  | Re: Bouldrovka Ostrava | 10:40:53 22.03.2017 | Mně se na Bloku líbí právě to, že je stále ještě trošku jiný než "moderní bouldrovky". | ondra | odpovědět |
  |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 10:50:19 22.03.2017 | Jasan... a už chybí pouze argument, že "Ostrava přece není Brno nebo Praha". | Tomáš | odpovědět |
  |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 13:06:35 22.03.2017 | Blok je dost do moderny, nestěžujte si... Nicméně, otázka je, jak to Eliška myslela. Někdy totiž "špatné ojeté chyty" znamenají "vyšší tréninkový efekt" :-) A není nic lepšího, nežli najít na bouldrovce svůj "referenční boulder" nebo kolečko, i po nějakém tom roku. Změna musí být, zároveň i rutina musí být, obojí má své klady. | Variant | odpovědět |
  | Re: Bouldrovka Ostrava | 11:17:07 22.03.2017 | Tendon Hlubina na lano je profilově nic moc stěna,ale jde vidět, jak se kluci snaží a investujou do stavění a obměny cest. To mi na bouldru trochu chybí. | Milan | odpovědět |
  |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 21:01:00 22.03.2017 | :D :D :D jsem se zasmál :D | Kubajz.m | odpovědět |
  |   |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 13:56:25 23.03.2017 | Jo i mne to pobavilo. Sice občas po urgencích nechaji postavit nove cesty, ale problém je, ze nestavi skoro nikdo z mistnich, takze když odjede Stranik, tak se cesty pak nehnou pul roku a to je na jinych stenach daleko lepsi. | M. | odpovědět |
  |   |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 21:47:26 23.03.2017 | :D :D | RosťaHolík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Bouldrovka Ostrava | 08:57:18 25.03.2017 | Když jdeš na bouldrovku 4-5 do týdne a měl bys platit 120 korun, tak nevím kdo by tam pak chodil jsem rád za to, jak je to na bloku nastavené a cena je ideální. | RosťaHolík | odpovědět |
Ostravská boulderovka | 11:45:06 22.03.2017 | Ještě jednou moc GRATULUJI k Elle za úžasný výkon!!! Nevím co máte proti naší ostravské boulderovce ale za mne je suprová. Vždycky se dá něco zlepšit to nepopírám, ale odkud se rodí ta největší síla v Česku? Jasně, že z moravy. Pražáci, vy máte luxusní boulderovky a nevím co všechno. Ale my máme to, co máme a úplně nám to stačí na to naše lezení :) Já jsem spokojený za to, co tady máme a za to, co Saša pro to dělá. Jestli chceš moderní boulderovku jako mají v Německu, zaplať 300Kč za vstup, předpokládám, že chodíš tak 3x za týden a za měsíc nebudeš mít co jíst :) Myslím si, že je to dostačující na to, aby jsi stejně natrénoval, jako ti zahraniční sousedi :) | Denis | odpovědět |
  | Ostravska superstena bohuzel snizuje inteligenci. | 12:51:17 22.03.2017 | Tak zrovna podle toho, co jsi tu napsal, to vypada, ze Ostrava ma mozna svaly, ale s tim AQ, nebo jak tomu tam rikate, to asi uz bude horsi, co?
Prelozeno: někdo z Ostravy napsal nebo promluvil o skvele boulderovce zde,jiny z Ostravy nato sdelil, ze si mysli, ze jsou uz modernejsi boulderovky, no a další uz asi fakt hodne hloupy a zase Ostravak pak uz vztekle napise, at jdou ti Prazaci do prdele. No a pak se divite vy Ostravaci, ze se vam všichni smejou.
Jinak urcite souhlasim, ze dobra boulderovka pomaha jak najit talenty, tak je dal rozvijet, ale není pro vykon to nejpodstatnejsi, nebo tak něco .. | M. | odpovědět |
  |   | Re: Ostravska superstena bohuzel snizuje inteligenci. | 12:54:46 22.03.2017 | V Ostrave berete 4.000 mesicne? Myslel jsem, ze za Vase schopnosti, jak je znamo, zadny blazen nebude ochoten dat takovy balik...asi jsem vas trosku podcenil. | mm. | odpovědět |
  |   |   | Re: Ostravska superstena bohuzel snizuje inteligenci. | 17:17:16 22.03.2017 | A znovu je tady klasická písnička. Ostraváci brečí pro nízké platy, Pražáci pro nízkou úrovneň výkonnostního lezení :-). | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ostravska superstena bohuzel snizuje inteligenci. | 17:26:51 22.03.2017 | No snižuje jí u některých jedinců opravdu pořádně. | | odpovědět |
  |   | Re: Ostravska superstena bohuzel snizuje inteligenci. | 11:03:11 24.03.2017 | Musím se Denise zastat. Úplně zbytečně to hrotíš, mluvit o IQ na základě jednoho příspěvku je úplně mimo a říká to naopak něco o tobě.
Smysl Denisova příspěvku je v tom, že super boulderovka není ještě záruka super výkonů; stačí i horší bouldrovka. To, že jmenoval Pražáky je naprosto ok a nijak se tím do Pražáků přece nenavážel. Hledáš v tom úplně zbytečně něco, co v tom není. Bohužel nejsi sám, kdo si to vyložil jako napadání Pražáků, jak tak koukám. Achjo. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Ostravska superstena bohuzel snizuje inteligenci. | 12:18:54 24.03.2017 | Sparťani děkují Baníku za hodnocení hráčského kádru Pražáků.Ve vztahu k podmínkám,které v Praze mají,je to teda čistá tragédie.No teď ještě,jestli nabušený agent "D" používá k jídlu aspoň lžíci.Sparťani si teď nejsou zcela jistí.To že umí lézt 8c už vědí ze středečních svodek agenta "O" krycího jména "Pražák". | | odpovědět |
  | Re: Ostravská boulderovka | 13:21:39 22.03.2017 | Hele jsem si jistý, že nekritizoval nikdo z Prahy, ale z místních. Protože z Prahy nikdo na druhou stranu republiky bouldrovat nejezdí. | | odpovědět |
  |   | Re: Ostravská boulderovka | 15:00:24 22.03.2017 | Víte, proč je v Ostravě tak nízká nezaměstnanost? Bo je tam už všechno udělané... :) | Karel | odpovědět |
  |   | Re: Ostravská boulderovka | 15:57:33 22.03.2017 | Praha - Norimberk (Cafe Kraft) je dvě a půl hodiny. Praha - Ostrava jsou čtyři hodiny s porodem na D1. O kvalite bouldrovek raději nemluvím. Vstupné v Cafe Kraft 245 Kč, vstupné v Ostravě 70 Kč. Přímé náklady na cestu do Ostravy cca 1000 Kč, náklady na cestu do Norimberka cca 650 Kč. Pokud tedy z Prahy někam dále na boulder, Německo je jednoznačná volba (Norimberk, Bayreuth). O kvalitě boulderů a bouldrovky je zbytečné diskutovat, Německo je i celkově levnější. Neexistuje jediný důvod, proč jezdit do Ostravy. Tedy pokud člověk není masochista nebo se tam nekonají závody nominační. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Ostravská boulderovka | 17:09:08 22.03.2017 | Já teda do Ostravy jezdím za 2h53min za cca 300Kc, ale na bouldrovku fakt ne. | Rookie | odpovědět |
  |   |   | Re: Ostravská boulderovka | 17:19:30 22.03.2017 | Já teda do Ostravy jezdím za 2h53min za cca 300Kc, ale na bouldrovku fakt ne. | Rookie | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ostravská boulderovka | 19:22:45 22.03.2017 | Tak tuhle chybu jsem také jednou udělal. Do Ostravy vlakem :-( | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ostravská boulderovka | 15:01:42 24.03.2017 | Takže buď lítáš nebo postáváš na "dálnici"!-) Dobře Ti tak. | jíra | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Ostravská boulderovka | 10:30:34 26.03.2017 | Pořádně se podívejte na čem natrénoval Kuba konečný. všechnu tu sílu.. V Lipníku mají bouldrovku 3x4m :D :D tak tady nedrbejte podmínky na bloku :D není to o stěně!! | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Ostravská boulderovka | 10:30:35 26.03.2017 | Pořádně se podívejte na čem natrénoval Kuba konečný. všechnu tu sílu.. V Lipníku mají bouldrovku 3x4m :D :D tak tady nedrbejte podmínky na bloku :D není to o stěně!! | | odpovědět |
Počet míst na OH | 12:25:11 22.03.2017 | Lidi, kolik míst očekáváte, že ČR na OH dostane? Když tak vidím ty výkony a k tomu čtu, jak se ti lezci chtějí dostat na OH, tak nestačím žasnout. Pro AO to neplatí, ten to má v hlavě srovnané a má představu o tom, co to obnáší, ale už tomu zbytku někdo řekl, že dostat se na OH bude trochu náročnější, než se dostat v ČR do repre? | | odpovědět |
  | Re: Počet míst na OH | 12:37:59 22.03.2017 | no ja si myslim ze to bude asi tak ze ziadne miesto automaticky..bude par miest pre europu a bude daka kvalda asi.. | Mato | odpovědět |
  |   | Re: Počet míst na OH | 15:24:54 22.03.2017 | Tak to bylo myšleno - kolik lezců z ČR má závodní výkonnost na to, aby se zařadilo mezi naprostou evropskou/světovou špičku? | | odpovědět |
  |   |   | Re: Počet míst na OH | 15:41:23 22.03.2017 | Jenom Adam, to ale neznamená, že by ti ostatní neměli chtít a snažit se o to. Mít cíl je dobře. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Počet míst na OH | 20:18:04 22.03.2017 | S první větou nesouhlas. Nejen Adam. Plus Libor Hroza (mladej samozřejmě), Martin Stráník. A ještě Lucka Hrozová, ale ta v zimním lezení. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Počet míst na OH | 21:00:12 22.03.2017 | Hroza? Jsi spadnul z višně? Jak se kvalifikuje v bouldrech nebo v obtížnosti chlap co má skoro 2 metry a nelezl spoustu roků. | | odpovědět |
Eliška je skvělá | 13:18:23 23.03.2017 | V jejím věku je už teď hodně daleko a řekl bych, že se teprve rozlézá. Takže jen houšť avětší kapky! | dugi006 | odpovědět |
  | Re: Eliška je skvělá | 13:24:01 24.03.2017 | Margo Hayes hlásila v šestnácti taky 8b+ a 8c-čka, jestli teda dobře pamatuju.
Takže budoucnost slibuje leccos. | | odpovědět |
|