LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Umíš jistit? Jasně, viděl jsem to na YouTube.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
44.Pelíšek 10156
45.Kohout 10146
46.Gospoš 10137
Bouldry:
44.Bureš 8600
45.Zíma 8600
46.Paděrová 8556
Hory:
15.Y 5373
16.Louda 5220
17.Abt 5186

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141199 cest
Nové přelezy:
Shoulder P 8A
Srdce Z Tr 8A/8A+
Zviřátko Z 8A
Srdce Z Ka 7C
Perez 8A
Velká Pard 9
Šef 7c
Frost 7C
U Spomen D 7c
Tobi Or No 7c

Stěny
Stěna Luh - ZŠ Vsetín Luh 1544 - Vsetín
Zimní stadion Kopřivnice - Kopřivnice
Hořice v Podkrkonoší - Hořice v Podkrkonoší

Prodejny
Robert Janda - Treking sport - Plzeň
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8
Rock Point Olomouc - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Tak to už je fakt sila

Tak snad jsem už konečně pochopil, proč někteří bafuňáři nechtějí pravidla.Prostě by se ukázala jejich neschopnost, anebo by nevynikla jejich schopnost orientovat se v chaosu!Nevím totiž jak se podaří Slávkovi Vomáčkovi splnit pátý bod prováděcích předpisů pro pořadatele závodů ve sportovním lezení.
    To, že v Bouldr Baru budou perfektní závody není pochyb.To,že tam bude vše, tak jak má být, skutečně nepochybuji!Ale pět dnů před závodem zveřejnit,že tento závod bude Mistrovstvím České republiky je snad hloupý vtip.Nebo si snad dovedete představit, že něco podobného by se mohlo stát např. v lehké atletice? Vždyť tohle dělá z našeho sportu jakousi partu, která se kdesi sejde, tam si něco upachtí, a pak to nazve čímsi.Tak například z Berounských závodů se přes noc staly závody rankingové.A tím se stal bezpředmětný ranking.Koukněte do něj, je to dobrý chaos.
    Ještě by mne zajímaly pocity Dana Kadlece, který už udělal kus práce na přípravě MČR, když mu Slávek naservíroval to,že má smůlu,že nebude pořádat toto mistrovství, že rozhodl, že to bude v BB.
      Mně by určitě nestačila omluva stylu, že jsem to pos...!
    Slávku, co s tím?(asi nic,tak jako vždycky, lidi už si pomalu zvykají)
           
                                Rebel

Libor Hroza   [úpravy] 23:30 08.04.2002Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

Nový komentář 

 
Jak to tak čtu, sem rád že jde spotovní lezení mimo mě.
Zapsal: Ludes, 01:00:15 09.04.2002
 Už se proberte
Chlapi už toho nechte. Dejte si sraz někde v hospodě, louskněte si pár piv a pak se normálně dohodněte. Už mě nebaví číst vaše breky jak kdo co podělal. A pokud nejste schopni spolu jednat, tak řekněte pinglovi ať vám dělá soudce, určitě si s tím poradí.
Zapsal: Michal Pešík, 08:07:14 09.04.2002
 Jen tak dál...
V době, kdy nebyly ICT na tak vysoké úrovni, jsme si vždycky dali po hubě, pak za každý vyražený zub jednoho panáka a pak nás odvezli na záchytku. Libore, nebuď měkkej;-)
Zapsal: Joe, 08:59:43 09.04.2002
 No nevím
Nechci Libore nějak zasahovat do vašich zákulisních her, o těch nic nevím. Faktem ale je, že na serveru ČHS byly závody v BB v kalendáři závodů označeny jako mistrovství republiky už daleko dřív, je to nejmíň dva týdny. Pokud se podíváš na přehled zpráv v sekci závody - sportovní lezení, tak je ta zpráva o tom datována 24.3.2002. Taky to sice není dlouhá doba, ale myslím, že všichni, kdo závodit chtějí, si změny pravidelně sledují, takže tuto debatu spouštíš poněkud s křížkem po funuse, nemyslíš?
Zapsal: Renča, 09:19:38 09.04.2002
 Tak trochu jsem to zvoral

Tak teď si sypu popel na hlavu.Byl jsem teď cca 14 dnů v nemocnici a nesledoval jsem net.Když jsem otevřel stránky svazu, nenašel jsem v aktualitách čerstvější zprávu o MČR v BB než byla ta z 8.4.Takže jsem reagoval svým článkem.
Byl jsem ale upozorněn, že první informace byla na svazových stránkách již 24.3. t.j. 20 dnů před konáním závodu. Sice tato doba je již serioznější,ale i tak nesplňuje předpis.
Ještě jednou,sypu si popel na hlavu a omlouvám se dotčeným.Ale za podstatou článku stojím!
Rebel
Zapsal: rebel, 09:19:57 09.04.2002
 20 dní je málo
Za těch 20 dní předem můžu já, info z BB a od Slávka jsem dostal v pátek večer (22 dní předem) a já si neuvědomil, že v pondělí už bude pozdě a došlo mi to až v neděli, kdy mě Slávek začal bombardovat ať s tím něco udělám. Sorry, příště se polepším, když na tom visí osud sportovního lezení.
Zapsal: Jindra, ČHS, 10:05:14 09.04.2002
 Libor se sekl, ale 20 dní je stejně kravina
Jestli je dle pravidel povinné oznámit MČR dvacet dní předem, tak to je výsměch největšího kalibru pro ty co berou lezení fakt seriozně sportovně. Osobně už nezávodím a lezu na pohodu, ale chudáci ti co se snaží skutečně správně sportovně trénovat (makrocyklus, mikrocykly, závěrečné ladění formy - Cha,cha chááá) aby udělali pořádněj výsledek, aby s ním mohli oslovit mecenáše, a získat tak podmínky pro další rozvoj, cha cha cháááá. To je srandááá - BB se propůjčil k MČR která bude pouhým MČR v aktuální formě. Kdo ji má tento týden vyhraje cha cháááá. Kdo trénujete furt stejně, máte super šanci! Protože ti co se to dozvěděli 20 předem za 20 dní tréninku nic nevytrhnou, natož topovej chyt.

Nebo že by si to v BB klanu vylobovali u ČHS už dříve, vyrobili nový A9, tajně poladili formu, skoro dle pravidel tj. 20dní předem to oznámili a pořadí MČR v boulderingu bude v sobotu 1. Andrejko 2. Oliváč 3. Jirous. Ca cha chááá.

Teď vážně: To podezření je sranda, ani o jednom ze tří jmenovaných si něco takového nemyslím, jenom je škoda BB klane že tomu zavdáváte důvody.

A vy, páni na příslušných židlích, myslím že se ve většině sportů vyhlašuje konání MČR hustě před sezónou. Myslím že i ve svěťáku to Mráza ví několik měsíců dopředu. Cha cháá - stejně je to borec, když se i přes vaší "podporu" dokázal prosadit.

Zdar pohodový lezbě v přírodě, a možná že příští rok budeme znát hodnověrnýho Mistra ČR v boulderingu.
Zapsal: Kouřa, 11:09:53 09.04.2002
 Závody
Jo a ještě jsem zapomněl...taky by mohl někdo poinformovat o tom jak probíhaly a dopadly závody v Lomnici.Jirous tam nebyl takže by se toho mohl taky jednou chopit někdo inej...
No a Libor by se mohl přejmenovat na Rebel Horká Hlava...myslím to jenom jako fór :)))
Zapsal: Oliváč, 19:15:56 09.04.2002
 Lomnice
Tak teda reaguju,ale myslím si,že nejsem ten pravej,jelikož jsem příliš zainteresovanej.O závodech (s lanem )jsem toho napsal už mnoho a doufám,že lecos padlo i na úrodnou půdu.Potuluju se po těchto podnicích již drahno let (někdy z mikrofonem a někdy bez něho)a pravdou je ,že dostat tuhle disciplínu z kolébky, byla a jak to tak vypadá zase bude pěkná fuška.Pamatuji dobu, kdy jsme zdělovacím prostředkům informace o konání závodů strkali až pod nos a pak možná někdo z místního plátku zavolal jak to dopadlo, nebo spíš jsme výsledky do redakcí talčili sami.Když už se konečně po mnoha letech střídavých úspěchů podařilo konečně nastolit situaci tak, že se sami novináři informují o možnosti udělení akreditace a o konání závodů a zajímají se o účast nejlepších lezců,je nanejvíš trapnou skutečností oznamovat,že na jeden ze čtyřech závodů Českého poháru třeba taky nepřijede vůbec nikdo ze současné špičky,protože proto!!! a že jen doufáte, že skutečně nejlepší současný závodník na překližce pravděpodobně přijede,protože bude potřebovat body do Českého poháru.
Dobré závody dělají především dobře postavené cesty, potom kvalitní závodní pole,které s sebou přináší patřičnou závodní atmosféru a až potom diváci,pro které to vše vlastně organisujeme.
Domníván se proto,že kvalitu tohoto sportu můžeme prosadit jen díky jasným, ale především včasným informacím o složení startovního pole.(nutnost povinných účastí je skutečně minulostí,ale stálo by snad za zvážení zvolit vhodné "stimulační faktory"). Toto je ve výše zmiňované atletice,či jiných sportech zcela samozřejmou skutečností.Tím,že necháme veřejnost tápat v neznalosti,rozhodně tomuto sportu nepomůžeme.
Těším se na reakce.
Zapsal: color, 22:10:45 09.04.2002
 Re to Oliváč
Jsem rád že ses k mému rýpnutí postavil po chlapsku. Navíc ač jsem zmínil BB, správně jsi rozpoznal že jsem mířil někam jinam. Tušil jsem i že známé trio bude asi stavět, a to je prima.
Jenom tvůj argument že když je rozjeté období závodů, tak oznámení který z nich bude republikovej mistrák 30 dní předem (upřesňuji: web ČHS 19 dní, lezec.cz 6 dní) mi skutečně připadá nedostatečný, anebo minimálně nedůstojný právě pro mistrák... ale jak píšeš, je to o tom dolaďování. Přeju ať to klapne.
Zapsal: Kouřa, 09:39:06 10.04.2002
 re Kouřa
Momentíček...
V rubrice závody na Lezci je to uvedený minimálně měsíc.To by myslím mohl přesně zjistit Hop, kdy jsem to tam zadával...
Zapsal: Oliváč, 10:34:19 10.04.2002
 Kdo bouldruje...
...na závodech, tak přijede ať jde o MČR nebo ne, protože je myslím jasné, že v BB budou spolu s Třincem a Šumperkem jedny z nejlepších (nechci přehánět ale doufám že to tak bude) bouldrových závodů u nás. Kdo si chce honit tričko s tím že pojede do BB jen kvůli tomu že je to MČR, ať klidně přijede.
Za další: Neznám staré pravidla, ale nová jsou na ČHS uvedena od 25.3.2002!!!
Takže Libore,tohle jsi fakt nevychytal! ale nakonec omluvil jsi se tak co.
Čugo Jirous
Zapsal: Jirous, 10:44:30 10.04.2002
 Tak ještě jednou s pravdou ven pro Oliváče
Tak tedy dobrá. Nemyslím si že bys chtěl hájit spávnost postupu ČHS, ale pokud si o to říkáš, tak s pravdou ven: Rozlišujme Oznámení Masacr cupu a Mistrovství republiky. Na lezci je masacr dlouho. Že to bude MČR je tam z tvýho příspěvku ze 7.4. 23:22 a dokonce pokud si i dnes klikneš na závody, je tam původní hláška o masacru a ani doplněk že jde o MČR.
To u ČHS na to jdou fikanějš - doplňujou údaje, každý update je zaznamenán. Docela tam chodím, takže mohu říci že to bylo takto: webmaster ČHS vložil někdy zjara kalendář závodů 2002 kde byl uveden Masacr cup v BB, poté (jak trochu výše sám přiznává) mu pan Vomáčko 22 dní předem řekl že to bude MČR a tak to bylo i vloženo 24.3. 9:31 na web. No a nyní webmastr aktualizoval že Masacr cup bude MČR i v kalendáři závodů což bylo provedeno 8.4. 21:29.
Je to puntíčkařina, ale chtěl jsi čistého vína. Rozhodně Jirousi nejde o honění trika, máš pravdu že je vlastně jedno jakej to má status. Masacr by byl dobrej i bez toho.
A jen pro zvědavce, proč se to tak vyvrbilo a upytlíkovalo píše Dan Kadlec v jiném článku. Věděli pánové z BB klanu, když jak říkají byli normálně Vomáčkou osloveni a nabídku přijali, že se někde jinde už dávno MČR se vším všudy připravuje, a že se tak děje také na popud ČHS?
Zapsal: Kouřa, 11:35:49 10.04.2002
 snad už naposledy
For Kouřa.
No nerad bych se hádal, ale myslím, že to že je to MČR jsem na Lezce napsal už asi před měsícem.To ať zodpoví a upřesní Hop jak to bylo a kdy.
Jinak o tom zda věděli či nevěděli - každej může mluvit jen sám za sebe a já znovu opakuju - nevěděl! Už mě to začíná unavovat...k nedorozuměním dochází dnes a denně, tak z toho nedělejte tragédii...
Zapsal: Oliváč, 11:57:38 10.04.2002
 Re: Kouřa
Já osobně věděl že se připravujou závody v Teplicích, že měli bejt MČR jsem se dozvěděl až poté co MČR bylo přiděleno do BB.
Myslím že BB klanu je jedno jestli jsou v BB závody MČR nebo nikoliv. Sponzoři by se sehnali stejní se stejnejma prachama, jen návštěvnost bude vyšší. První místa jsou stejně jasná, protože bouldrová špička přijede(i ze Slovenska) a přijela by, neboť je BB dost známé a dost to kolem něj vře. Tím nechci říct že někdo nemá šanci zámíchat pořadím, naopak to bude dost možné díky rozdílnosti bouldrů v kterou doufám.
Jediný co chci je to, aby závody v BB klapaly jak Švícarský hodinky a aby se líbili závodníkům i přihlížejícím.
PS: kafráme tu o něčem o čem asi prd víme, jak to bylo Kadlec-Vomáčko vědí sami nejlíp, a asi ani jeden nepřiznaj svoji chybu pokud se ňáké dopustili.
Zapsal: Jirous, 12:02:52 10.04.2002
 Zas ta čeština
Příbo by ses taky moh naučit konečně psát...:)))
Švýcarský s měkým...:)))
Zapsal: Oliváč, 12:31:36 10.04.2002
 Ále
No jo.
Zapsal: Jirous, 12:45:31 10.04.2002
 Našel jsem to!
Tak jsem se snažil dohledat boží pravdu ve starých záznamech lezce seč jsem mohl a vyplatilo se. Nemám sice zálohy z každého dne, ale v záloze ze dne 15.3.2002 je již Boulder Masacr Cup označen jako MČR.
Zapsal: hop, 13:25:56 10.04.2002
 re: Kouřa
Kouřo koukej :
Místo konání: Boulderbar Termín: 13.04.2002
Kategorie: MČR Typ: boulderingové
Pořadatel: BB klan E-Mail: Telefon:
Další informace: Bližší info se včas dozvíte.Ceny budou bombastik...Staví Andrej a Oliváč. Vše se bude promítat v přímym přenosu v baru na DVOU videoplátnech.

To je napsano o Masacr Cupu a to MČR je mistrovství ne ????
Zapsal: jirka, 14:41:24 10.04.2002
 JwzcdUeREMMxBTpaJRE
wsOZyh Hey, thanks for the blog article.Thanks Again.
Zapsal: BTpdrWYynKeRwyu, 03:03:41 21.12.2013


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179515)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Freedom VIIb Labské Údolí - Pravý Břeh
Captain Nemo 5A Fontainebleau
Dimnjak 7a Nahorevo
Club Gold 7a Nahorevo
Skoll Extension 9+/10- Beycik
Nově komentované:
Troubadour VIIIb Labské Údolí - Pravý Břeh
Rub 8+ Lom Kobyla
Tony 8A Bahratal
Troubadour VIIIb Labské Údolí - Pravý Břeh
Tanec Kadetů VIIIa Labské Údolí - Pravý Břeh

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Slanění | Eva Milovská fb post | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Re: Slanění | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Stando nejde to smazat? | Re: jak to bylo doopravdy? |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (76)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (2)
Mára Holeček a spol. čekají ve stěně Langtangu na lepší počasí (1)
Na Everestu našli botu i s ostatky, zřejmě po Andrewu Irvinovi (1)

 Nově v inzerci:
Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 369 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 321 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 290 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 293 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 267 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.