LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Blbá cesta, blbá! Chyty tu nejsou, jištění je blbý. Nejsem přece nějakej blbej lezec abych jí lez.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
9. 11281
10.Janošová 11254
11.Vopat 11234
Bouldry:
9.Popovský 10228
10.Lavička 10075
11.Šlapák 10053
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140166 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

CAO News 02/2005

Ke stažení je tu další - únorové číslo horolezeckého měsíčníku severočeského regionu CAO News 2 / 2005.

V tomto čísle naleznete si můžete přečíst o nejlepším sportovci CAO Děčín za rok 2004, jak strávil dva měsíce v Nepálu Lukáš Chalupecký, kdo, kde udělal Hore Zdar a samozřejmě obět nechybí ladné křivky lepých děv.

Stáhnětě si CAO News 2 z Lezce (dokument formátu pdf, velikost cca 1,1 MB).

Letos už vyšlo:
CAO News 1 (cca 1,7 MB)


Domovská stránka CAO:
cao-news.webpark.cz


Lezec.cz   [úpravy] 13:58 11.02.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 pametnicke okenko11:15:26 14.02.2005
Pametnicke okenko je dobry napad, alespon tedy IMHO. Ta fotka Zabilky je pekna.
No ta baba taky :-)
jirkaodpovědět 

 Cervova kandidatura11:59:28 14.02.2005
s tou Cervovou kandidaturou do VV to snad nemyslite vazne, zene?
odpovědět 
 Re: Cervova kandidatura14:32:09 14.02.2005
Asi myslí,
ale ty by ses měl představit
a rád bych se s Tebou seznámil.

Červ
Cervodpovědět 
 Re: Cervova kandidatura14:56:40 14.02.2005
Ano, Červenáček na Hrad! Česko se zapíše ještě hlouběji do světových horolezeckých análů! Začneme změnou lezeckých stylů - na stupínku nejvyšším bude dominovat ředitelem ČHS vyšlechtěný "nezávislý styl, který je více než sólo" (viz www.horosvaz.cz/skaly/index.phtml?rb=27) Třikrát hurá :-)
Papoušodpovědět 
  Re: Cervova kandidatura16:08:03 14.02.2005
Autor nezávislého stylu na hrad, jsi chtěl říct? Budiž, ale Honzíku, co chceš měnit v ČHS? Resp. jakoupak aktivitu bys rád pod ČHS provozoval? Nějaký další průšvih s ochranáři?
Tomáš F.odpovědět 
   Re: Cervova kandidatura16:19:08 14.02.2005
Pedpokládám, že jde o Tomáše Franka.
Který z mnoha průšvihů s ochranáři máš na mysli ?
Ten jak jsem se s nimi popral ?
Nebo ten jak jsem je viděl i s gazíkem najetý
v krkonošských slatích ?
Nebo ten jak jsme se nemohli shodnout na teorii
globálního oteplování ?
Jan Šlechtaodpovědět 
  Re: Cervova kandidatura16:13:41 14.02.2005
Milý Papouši,

budou dominovat takové styly,
které přinesou něco nového
a přírodně hodnotného.

Představ se prosím
celým jménem
Jan Šlechtaodpovědět 
   Re: Cervova kandidatura16:34:26 14.02.2005
Jo. Jde o mojí maličkost.
Z poslední doby mám na mysli hlavně Tvé podařené výcviky v KRNAPu. Už takhle to tam je s ochranářema dost na prd a Ty tam ještě taháš komerční výcviky. Fakt dobrý. Už takhle není pomalu místo, kde by nebylo nějakých problémů, na KRNAP se zkoušelo žádat o jakási povolení, a pán si tam vozí klienty a ještě to prezentuje na stránkách.

Jo a Papouš se přece představil. Tohoto endemitického tvora ze severních Čech tady kdekdo dobře zná :-)
Tomáš F.odpovědět 
    Re: Cervova kandidatura09:13:36 15.02.2005
Čekáme na tvoje vyjádření Červe, aspoň obhajobu co se těch Krkonoš a tvých komerčních aktivit týká.
Michalodpovědět 
     Re: Cervova kandidatura16:37:53 16.02.2005
Opět tě musím požádat o celé jméno
Jan Šlechtaodpovědět 
    Re: Cervova kandidatura15:38:01 16.02.2005
ENDEMICKÉHO tvora, nebo IDIOTSKÉHO. Papouš je tak půl na půl :-).
Martin Králodpovědět 
    Re: Cervova kandidatura16:29:46 16.02.2005
Super, že jsi to ty,
dlouho jsem tě neviděl.

Odpovídám totéž co tzv. Spiderovi

mám jinou metodiku i oblasti ve kterých
cvičím, z ochranářského hlediska je to
košér
Jan Šlechtaodpovědět 
   Re: Cervova kandidatura08:36:23 15.02.2005
Zdar jmenovče!
Co si mám představit pod :"budou dominovat takové styly, které přinesou něco nového
a přírodně hodnotného." Já opravdu nevím, co si pod tím mám představit.
P.S. Ačkoliv se podepisuji takřka vždy celým jménem, cítím, že bych měl udělat vyjímku :o)). Papouš je snad dostatečně znám a navíc je tam emajl. To je na diskuzi na www snad dost?
Jan Puš 030558/xxxx
Jan P.odpovědět 
    Re: Cervova kandidatura08:40:18 15.02.2005
Průšvih! Oprava: 580305/xxx!
jan podpovědět 
    Re: Cervova kandidatura16:36:19 16.02.2005
již nyní existuje zavedený systém tzv. grantů,
někdy hodnotí ti, kteří náš sport již neprovozují,
např. i 80-letý Luis Trenker lezl v horách,
o to méně hodnotil.

Věci, které na svazu zatím zvykem nejsou bych rád
představil ve své vizi. Asi tak v příštím týdnu
na horosvazovém serveru.

STačí zatím takhle ?
Jan Šlechtaodpovědět 
     Re: Cervova kandidatura17:05:22 16.02.2005
Hele, Honzo, v hodnocení grantů bych sice možná rovněž viděl nějaké ty rezervy, ale na druhou stranu fakt, že je hodnotí i ti, kteří už aktivně nelezou, bych jako závadu nevnímal.
A mezi náma, tahat sem termíny jako "náš sport", je možná od Tebe poněkud nerozumné. Jisté je, že máš ještě pořád slušnou fyzičku a že chodíš po horách, ale pokud si vzpomínám, většina Tvých aktivit lze označit za turistiku, max. za VHT. Osobně proti tomu nic nemám, ostatně v poslední době se také věnuju radši turistice, ale nechápu, proč tedy chceš kandidovat právě do VV horolezců a ne sekce VHT při KČT.
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Cervova kandidatura17:24:24 16.02.2005
Zatim určitě stačí. Těším se na až to dáš na weba. Nevím jestli mají hodnotit až tak moc ti, kteří to právě na špici dělají, protož hodnotí sami sebe a nebo kamarády a naopak "nekamarády".
jan pušodpovědět 
   Re: Cervova kandidatura15:47:20 15.02.2005
Ahoj Červe,

hele to dominovat takové styly jak píšeš... to myslíš třeba jak jsi učil nováčky v Obřáku pohyb a lezení v ledu s jendím cepínem?....
To bylo opravdu povedené - banda amatérů s absolutně nevyhovujícím vybavením a pod vedením samorosta, který si nedělá nic s tím, že je v první zóně národního praku?!!!
Co bys tam ještě napáchal za další škody - co?
Ne ne to bychom to dopracovali...
Robert Žák
Spiderodpovědět 
    Re: Cervova kandidatura16:26:59 16.02.2005
Ahoj Spidere,

předpokládám, že jde o tebe co jezdíš na potlach
u Jeffa,

mám teď jinou metodiku i oblasti,
z ochranářského pohledu je to košér

Díky za reflexi minulých zločinů,
ale nech si to pro sebe,
horolezci mezi sebou to tak dělají,
dávají tak přednost přátelství před
neblahými českými vlastnostmi
Jan Šlechtaodpovědět 
     Re: Cervova kandidatura13:48:34 18.02.2005
Hele Cerve co je tohle za kydy. Když někdo porušuje pravidla a tím škodí nám všem, tak si to máme nechávat pro sebe??? Budiž. Ale když ještě ke všemu tento člověk kandiduje? Nepřijde ti tak trochu, že v ten moment dáváš v šanc i svoje morální kvality, o kterých právě tohle je? Ale ty nechci hodnotit, protože se osobně neznáme. Jen mě předvapil ten pohled na předchozí výrok. Gejza - Hosohopo
Honza Gejza Polákodpovědět 

 VH ČHS13:57:42 14.02.2005
Jana červenáčka šlechtu neznám, ale vcelku by mne zajímel zmiňovaný program. Příslib byl, že měsíc předem se objeví na serveru ČHS všechny kandidátky, tak jsem v napjatém očekávání......
Radim Bzuraodpovědět 
 Re: VH ČHS10:38:43 15.02.2005
Jan Šlechta, muž který definuje nové styly i struktury…
Na stránce http://mujweb.cz/www/horokurs2000/Slechta.htm se představuje. Představuje i své neuskutečněné plány a tvrdí, že je instruktorem I. Třídy. A kdypak se jím stal? Nepochybně zdatný turista. Hurá do VV!

Ze stránky:
Ing. Jan Šlechta CSc. - Červ
Honza Červ se narodil 18.9.1959 v Praze. 15x překonal hranici 4000 m n.m. v Alpách, zúčastnil se 7 mimoevropských expedic, při kterých vždy stanul výše než 4500 m n.m., všechno vesměs sólovým způsobem. Jeho krédem není pouze zdolávat vrcholy sólovým způsobem, ale k těmto vrcholům přistupovat vlastními silami, tj. nezávislým stylem, který sám definoval. Na jaře roku 2002 plánuje sólový výstup na Mount Everest. Byl by tak prvním čechem, kterému by se to podařilo. Připravovat se na tento výstup hodlá sólovými výstupy v oblasti Pamíru a Ťan-Šanu, kde jsou podmínky tvrdší než v samotné Himaláji. Působí jako předseda HO Alpin IV čítající 60 členů. Je instruktorem I.třídy a své zkušenosti předává v Horokurzu jehož strukturu sám definoval. Pro lezce připravující se do velkých hor pořádá Alpinský pohár, který v domácích podmínkách prověřuje jejich síly a připravenost. Loni se stal vítězem soutěže veteránů.
Horobiografie
1987 Fanské hory - Čimtarga 5487 m n.m. - spolu s Prokešem a Lešťákem
1988 Alpy - Mont Blanc 4809 m n.m. - sólo obtížnost G2
1989 Alpy - Monte Rosa - Dufourspitze 4634 m n.m. - sólo obtížnost G4
1990 Pamír - Pik Lenin 5300 m n.m. - expedice, při které se ocitl tváří v tvář největšímu neštěstí v dějinách horolezectví
1991 Himaláj - Island Peak 6189 m n.m. - sólo, přechod Jiri - Gorak Shep - Jiri
1992 Alpy - Mont Blanc 4809 m n.m. - s horolezci HO Alpin IV
1993 Alpy - Monte Lagazzuoi 2600 m n.m. - s turisty KrVyTu
1994 Alpy - Matterhorn 4476 m n.m. - sólo obtížnost G5
1995 Andy - Huascarán 6784 m n.m. - sólo
1996 Alpy - Ortler 3995 m n.m. - sólo obtížnost G3
1997 Ťan-Šan - Chan-Tengri 6995 m n.m. - sólo, přechod ledovce Inylček
1998 Alpy - Monte Rosa - Dufourspitze 4634 m n.m. - sólo obtížnost G5, přechod GHRV
1999 Ťan-Šan - Pik Alpin IV asi 5000 m n.m. - sólo v neznámém terénu, přechod sedla 4000m n.m. a zpět
2000 Ťan-Šan - Pik Kočička 4550 m n.m. - sólo v neznámém terénu v odlehlé oblasti Kujlju-Tau
odpovědět 
  Re: VH ČHS14:00:43 15.02.2005
Pokud má být předsedou ČHS " nejlepší - nejuznávanější horolezec ", tak se v Čechách najdou jiní borci a výpis cest a dosažených vrcholů v horoagitce asi nestačí.
Za men bych spíš přivítál představu o fungování svazu. Směry kam si měl svaz ubírat, osobní přínos Červa pro tyto vize, nástroje jakými chce oněch cílů dosáhnout atd....
Ale je to boj každého kandidáta.....a ZA SEBE ŘÍKÁM NA ZÁKLADĚ VÝČTU VÝSTUPŮ BYCH PRO ČERVA ANI PRO NIKOHO JINÉHO RUKU NEZVEDNUL.
Radim Bzuraodpovědět 
   Re: VH ČHS16:19:35 15.02.2005
Ne. že bych s tebou nesouhlasil, ale nejsi-li člen ČHS, je úplně jedno pro koho ruku zvedneš nebo ne, anžto to toho nemáš co kecat :-)
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: VH ČHS16:21:31 15.02.2005
Radim je předseda HO Spartak Ústí n.L.
Michalodpovědět 
     Re: VH ČHS16:26:10 15.02.2005
To sice je, ale sám inzeroval, že od tohoto roku v tom našem spolku není. Tedy asi bude muset za prvé: na VH poslat nějakého člena ČHS ze svého oddílu, za druhé: papírově se zříci předsedování té části oddílu, která je v ČHS :-) Složité :-)
Leč každopádně je jedno, pro koho bude zvedat ruku (i když není jedno, koho doporučí svému delegátovi na VH)
Tomáš F.odpovědět 
      Re: VH ČHS16:35:27 15.02.2005
Přesně tak. Michal asi nesleduje dění :-)

Z kandidátových výstupů na mne ten Lagazuoi s turisty udělal opravdový dojem.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: VH ČHS16:56:52 16.02.2005
Byl to druhý nejhorší rok, co se týče nejlepšího výstupu v každém roce, zamilovával jsem se do manželky;
loni to bylo ještě horší, odmilovával jsem se od ní;
ale jinak v profilu uvidíš, že se
postupně zlepšuji a 2003 považuji za svoji 1 v
Alpách a za polárním kruhem ve Skandinávii.

Možná, že v těch Trenkerových 80-ti, konečně přelezu 8 na umělé stěně.

Nebudu předbíhat vizi.
Jan Šlechtaodpovědět 
        Re: VH ČHS17:11:01 16.02.2005
Červe pořádáš pořád ty svý přiblblý závody typu „vyběhni Sněžku a nedej se chytit ochranářem“?
A jak je to s tou inzerovanou jedničkou?
odpovědět 
        Re: VH ČHS18:03:20 16.02.2005
To byl jen takovej přátelskej štulec :-) Předseda VHS by měl být především schopný (ale ne všeho schopný) manažer, neměl by si hrabat na svém vlastním písečku víc, než je slušné, měl by mít přehled o všech disciplínách horolezectví a žádnou neprotěžovat... Moc požadavků a málo kandidátů, kteří by to splnili.
Odměna za funkci - dobrý pocit, kažený výtkami všech, kdo by to dělali líp. Jsem zvědav, jak to dopadne...
Vytunelované členstvo, nebo utěšený rozvoj?
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: VH ČHS18:08:16 16.02.2005
oprava: ČHS samozřejmě
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: VH ČHS19:12:11 16.02.2005
Zamiloval , nezamiloval , odmiloval ,podminoval, a co takhle, že tenghle rok ti jsou malý bačkory, ale příští budou lepší. Prosím tě, vždyť ty si nevidíš do pusy. Jestli takovej exot pobíhající v chráněných zónách se svojí komerční bandou bude šéfovat svazu tak vracím bumážku :-)
Myšákodpovědět 
      Re: VH ČHS09:21:58 16.02.2005
Tome, tvůj názor ohledně se zříkání předsedování té části oddílu která je v ČHS vychází z čeho? Ve stanovách ČHS nic podobného není a je těžké diktovat něco samostatnému občanskému sdružení, které má své IČO, stanovy, rozpočet valné hromady atd....a navíc splňuje všechny podmínky které davá pro své kolektivní členy ČHS - přezkoušený instruktor atd....atd...
Radim Bzuraodpovědět 
       Re: VH ČHS09:41:25 16.02.2005
Nevidím důvod, proč bys jako nečlen (kterým momentálně jsi) nemohl komentovat dění v nějaké organizaci, navíc organizaci ve které jsi byl a t řeba zase budeš. Ovšem do výběru předsedy Ti asi opravdu nic není. Stejně jako do dalšího směřování organizace. Nevím jak je to ve stanovách, ale situace, kdy předsedou oddílu spadjícího pod nějakou organizaci je člověk, který v mateřské organizaci není, je pro prostý rozum poněkud schizofrení. :o)))
Ale myslím, že už byli i reprezentanti, kteří také reprezentovali, ač nebyli členy. Nebo se mýlím?
jan pušodpovědět 
        Re: VH ČHS13:42:47 16.02.2005
Na situaci, že je předseda oddílu nečlen jednoho z desítek sportovních svazů nevidím nic shizofrenního. ČHS není (!!!!!) pro náš oddíl žádnou mateřskou organizací!!! Náš oddíl ( jako kolektivní člen ), nebo jednotliví členové mohou být členy ČHS, OEAV,DAV, KČT....či desítek dalších organizací tak jak sami členové za sebe nebo výbor oddílu za kolektiv rozhodne. ČHS není zřizovatelem našeho oddílu! Dokonce ani naše sportovní aktivity, projekty, závody, údržbu oblastí přímo nijak ČHS nedotuje!!! Nemáme mezi sebou žádné smluvní vztahy či právní vazby!!!
Vloni jsem členem ČHS byl, takže budu ze soupisky ČHS vyškrtnut až v roce 06!! Zaplatit známky PRO TENTO ROK si mohu až do konce roku 05 uznám-li to smysluplným. Samozřejmě, že jako faktický nečlen nemohu být kandidátem na VH ČHS - to ostatně nikdo netvrdí a za náš oddíl určitě bude na VH člen ČHS. Z výše popsaných důvodů samozřejmě mám právo komentovat dění v ČHS, dokonce mám právo vyjadřovat se k budoucímu předsedovi, protože to bude možná i můj předseda ČHS a pokud né můj, tak určitě předseda části 109 členného oddílu, která si mne taktéž zvolila a kterou taktéž zastupuju - i ktyž pouze morálně nikoliv fakticky třeba na VH ČHS.
Tak jako se každý Čech vyjadřuje k problémům bydlení pana Grosse mám já obdobnou možnost vyjadřovat se k dění v ČHS stejně tak, jako k úplatkářství ve fotbalovém svazu. Mám možnost se seznamovat s veřejně přístupnými dokumenty, komentovat je či veřejně hanit. Mám dokoce možnost po domluvě širšího vedení oddílu přes našeho kandidáta na VH ČHS ať jím bude kdokoliv možnost ovlivnit vývoj tak, abych třeba někdy měl zase důvod členem ČHS být.

Ač již nyní ze všemožných stran zaznívá, že je paranoidní že předseda horolezeckého oddílu není členem ČHS mohu s naprostou jistotou tvrdit, že na tom naprosto nic paranoidního není. Funkcionáři všech sportovních oddílů, klubů atd. nikdy nemusí být povinně členy příslušných svazů!!! To musí být vždy pouze registrovaní sportovci na výkonostní úrovni, delegáti atd.. ale v žádném případě sportovní manažeři, lékaři, trenéři...maséři a já nevím kdo ještě.

Sám jsem zvědav zda bude na nynější VH předložena účelová změna stanov. Pokud bude, tak jen ke škodě ČHS....

A čím více lidí " z venku " ( i když já sám se tak zatím necítím ) se bude k dění v českém horolezectví a samozřejmě i svazu vyjadřovat tím pro svaz lépe, prtože je naděje, že zavene čerství vítr a ledy se pohnou.

A pokud jde někomu o slovíčkaření, že všichni ti dlegáti, kteří si budou na VH vyzvedávat teprve průkazky či dokonce platit budou hlasovat neoprávněně při všech hlasováních před tímto aktem. Osobně by mne zajímalo zda všech více jak 10 000 členů, kteří jsou na VH zastoupeni jsou opravdu REÁLNĚ ČLENY ( mají průkazku a zaplaceno )a tím spíš kandidáti na VH....ostatně řada závodníků ČP ČHS nebyla členy ČHS ani v loňském roce....a možná i řada dlegátů - což je těžko zjistitelné, protže se po průkazce nikdo neptá a stav členů se bere z předchozího roku....
Radim Bzuraodpovědět 
         Re: VH ČHS14:43:04 16.02.2005
Radime. Grosse si platíš ze svých daní a je Tvůj zaměstnanec. Fotbalový svaz nevím, ale nějaké dotace z daní dostává. Čhs buď nic a nebo málo. Navíc ve fotbale se to týká podvodu na sázejících.tedy přesahuje to fotbalový svaz. Ale je věcí čutálistů koho budou mít za předsedu.
Neřeším právně-stanovní věci. Jste ještě na soupisce oddílů ČHS? Byl jsi to Ty, kdo říkal že Tě situace v Čhs znechucuje a tak ho opouštíš a přestáváš se k němu vyjadřovat.
Sám jsem o podobném kroku uvažoval, tedy se Ti nedivím, ale teď Ti poněkud nerozumím. Máš Čhs z krku, netýká se Tě! Nebo jo? A nebo jak?
Jste (oddíl, klub) jakýmsi partnerem svazu? Nesouvisíte s ním ničím víc, nežli tím, že někteří členové vašeho spolku jsou i členy Čhs? Uvažujete o funkci styčného důstojníka?
jan pušodpovědět 
          Re: VH ČHS15:46:27 16.02.2005
Nikdy jsem nepsal nic o tom, že se nebudu vyjadřovat k dění v ČHS. I jako nečlena mě jako horolezce nejsilnější český svaz ovlivňuje při mých aktivitách a dění uvnitř mne zajímá. V CHS nechci být proto,že mi přijde v současném stavu jako organizace téměř nepotřebný, protože nevytváří pro horolezce žádnou konkrétní hodnotu a neposkytuje servis, který by dle mého poskytovat ČHS měla. A samozřejmě je to jak jsem psal: truc. To neznamená, že mi je tento stav lhostejný a nechci na něm něco změnit tak, aby vyhovoval i mne jako členovi třeba v letech příštích a nebo bylo členství výhodné pro další členy oddílu, který vedu, třeba za pár let pro mého syna atd... I když jsem letos nezaplatil dle stanov jsem členem do 31.1. 2006! ( dle vyjádření sekretariátu ). Do té doby figuruju jako číslo v sestavě, jsou na mne čerpány příspěvky atd... Nemám volební právo atd... o tom není diskuse. Ale každopádně nesouhlasím s tím, že mi je kuloví do toho kdo bude předsedou ČHS nebo nebude!! Nemám možnost to fakticky ovlivnit. To ale není to samé, jako že by mě to mělo být jedno a neměl bych se k tomu vyjadřovat! Taky mi není lhostejné kdo je prezidentem v USA a to prostě proto, že politika USA ovlivňuje dění v celém světě! Obdobně ovlivňují vyjednané vyjímky ČHS, podpora oddílů, závodů, propgace horolezectví v médiích atd.... mne, jako rekreačního sportovce či majitele firmy v outdoor businessu, či diváka u televize, který by viděl jako sportovce roku rád Mrázu a né nějakýho střelce ze vzduchovky...... Rozpočet ČHS se skládá také z mých daní, z peněz ze sazky, peněz z členských příspěvků atd..atd...ČHS je podporována ze státního rozpočtu přes ČSTV obdobně jako každý státní úředník v tomto státě!!!

Velice pochybuji, že tebe jako občana nezajímají sdružení, politické strany, právní subjekty, resorty ( prostě vše kolem čeho se točí večerní zprávy )atd...jejichž nejsi členem a nevyjadřuješ se k dění uvnitř, nemáš na to názor, který veřejně ať již v montaně, na webu, v hospodě neprezentuješ jako osoba JAn PUš a nikoliv jako předseda oddílu, nebo představitel firmy atd....Existuje pro to pojem " občanská společnost ", který vyjadřuje to, že by nám neměli být lhostejné věci veřejné a věci které se nás týkají. Mne se historicky dění v ČHS týká, protože jsem byl dlouholetým členem, jsem stále horolezcem, jsem stále členem ČHS ač neplatícím, ale faktickým, jsem stále předsedou oddílu a mám stále zájem na tom, aby ona organizace fingovala jako servisní organizace pro všechny horolezce mnohem lépe než nyní...

Když to vemu do důsledku o mne je známo, že letos nejsem platícím členem ČHS...ale jak mohu vědět, že vyjadřující se P. Jandík či Jan Puš je ten, kdo má v peněžence průkazku ČHS? ( a jejich názor má dle VAší rétoriky nějakou validitu, protože jsou IN )
Radim Bzuraodpovědět 
         Re: VH ČHS15:25:33 16.02.2005
Radime, poněkud mlžíš.
Při registraci delegátů na VH jsou kontrolovány platné průkazky => delegát VH musí být nyní, tedy v roce 2005, platícím členem ČHS

Pokud jde o Tvoji pochybnost o REÁLNÉM členství zastupovaných členech ČHS, pak se skutečně operuje i s osobami, které pro aktuální rok nemají zaplacené příspěvky, protože podle Stanov, přestává být členem až ten, kdo více než rok neplatí příspěvky. Ovšem stav členů se nebere z loňského roku, ale ze stavu týden před VH. Ale za předpokladu uvedeném dříve - kdo rok neplatil, je stále ještě členem.
Martin Mellanodpovědět 
          Re: VH ČHS16:22:26 16.02.2005
Nechápu jak se mohou při příchodu kontrolovat průkazky když jsou houfně vydávány o přestávce sekretariátem alespoň části delegátů (alespoň v roce 03 a déle ). Ale jak jsem psal asi 10X není sporu o tom, že nemohu být jako nečlen kandidátem. O kontrolování průkazek mám své mínění na základě zkušeností z několika VH.
Radim Bzuraodpovědět 
           Re: VH ČHS08:49:10 17.02.2005
Hele nevím, u registračního stolku jsem nikdy neseděl. Sekretariát mně tuto praxi potvrdil, ale považuji za docela legitomní, že pokud si někoho pamatují, nebo ho vidí v počítači jako že má zaplaceno, tak že ho zaregistrují a fyzicky dostane průkazku až o přestávce. Ostatně fyzickou kontrolu průkazek by klidně mohl nahradit pohled do počítače. Kontrola papírků je ale v registračních zmatcích nepochybně jednodušší procedura než každého jednoho hledat v DB 10tis. členů.
Martin Mellanodpovědět 
            Re: VH ČHS08:52:18 17.02.2005
Věcný souhlas - pro dané téma to nemá stejně pražádný význam.....
Radimodpovědět 
    Re: VH ČHS09:17:25 16.02.2005
Letos jsem známky ještě neuhradil z osobních důvodů, pokud budou zajímaví kandidáti třeba to ještě udělám. Každopádně jsem předsedou jednoho z těch větších oddílů ( 109 lidí ) a náš kandidát - člen ČHS na VV jistě pojede. Takže ať víš petře vždy vše lépe než ostatní nyní se mýlíš.
Radimodpovědět 
     Re: VH ČHS11:28:13 16.02.2005
Samozřejmě, nemám snímač na tvou hlavu a proto mohu usuzovat jen z toho, co jsi kde veřejně vypustil. V tomto můžeš vždycky udělat cimrmanovský krok stranou, změnit své veřejně proklamované rozhodnutí a prohlásit kohokoliv kdykoliv za blba :-)
Jsi předsedou jakési organizace, která se nazývá "Horolezecký oddíl" a která má s ČHS společné jen to, že část členů tvé organizace je zároveň členy ČHS. Pokud nejsi členem ČHS a nechceš být, nemůžeš být ani předsedou horolezeckého oddílu ČHS, což samozřejmě nevylučuje předsednictví jiné organizace, ani tvůj nepřímý vliv na volbu funkcionářů prostřednictvím doporučení členy ČHS nebo jinak vybraného zástupce.
Jen vidím jako nekorektní argumentovat celkovým počtem 117 členů, protože můžeš argumentovat jen členy, kteří jsou v ČHS a pokud v ČHS sám nechceš být, nemůžeš za ně ani mluvit. můžeš jen sám za sebe zvenku komentovat, což konec konců hojně děláš.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: VH ČHS11:53:33 16.02.2005
Pardon, 109 členů...
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: VH ČHS13:56:46 16.02.2005
Nejsem předsedou žádného horolezeckého oddílu ČHS!!!
Jsem předsedou horolezeckého oddílu TJ Spartak UL, který má svoji právní subjektivitu a je POUZE JAKO KOLEKTIVNÍ ČLEN ČHS!!! Náš oddíl existoval tuším ještě před vznikem ČHS!
Nikoho neoznačuju za blba!!
Nikde není ani slovo o tom, že by museli být všichni členové oddílu zároveň členy sportovního svazu, kde je náš oddíl jako kolektivní člen sdružen! A pokud polovina lidí v oddílu nevidí důvod být členem ČHS, ale jiné organizace není chyba v nich , ale v ČHS!!!
Faktické důvody proč mám právo komentovat dění v ČHS jsem popsal víýše a je zbytečné to opakovat.
K mým osobním postojům bych pouze dodal to, že jsem veřejně prohlásil asi i možná natruc, že nechci být členem organizace jakou ČHS v současnosti je, protože to přináší minimální efekt pro mně a mé aktivity a postrádá to pro mne smysl. Je samozřejmé, že pokud uvidím přínos ČHS pro mou osobu třeba po nynějších volbách či z jiného impulsu, klidně své stanovisko přehodnotím. Mé členství, nebo nečlenství nikoho nespasí a v podstatě může být každému jedno.
Těch co vidí největší problém ČHS v tom, že předseda jednoho oddílu není členem ČHS, nebo těch, kterým náramně vadí, že se jim cpu na jejich píseček přísně tajný a soukromý v duchu bratsrtva kočičí pracky mi je velice líto!!!
Radim Bzuraodpovědět 
       Re: VH ČHS14:45:07 16.02.2005
No, jen abych byl správně pochopen: Jediné, co mi vadí je, že při komentování (mnohdy správném, i když občas trošku demagogickém) argumentuješ i těmi členy vašeho spolku, kteří v ČHS nejsou. To je vše.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: VH ČHS15:51:24 16.02.2005
Ježíšmárjá, to je blázinec... vždyť je to jednoduché - Radim člen ČHS je!
Nezaplacením členství zaniká až po roce, výše už to psal Martin Mellan.
TomasKodpovědět 
         Re: VH ČHS - blázinec :-)15:59:44 16.02.2005
Jejda, Tome, tys už z Tater zpátky? Konečně někdo, kdo udělá pořádek.

A pro Radima: nečil se, my si jen šťoucháme, dyk nás za ta léta už znáš :-) Ale nediv se, napřed veřejně vystupuješ (resp. veřejně sděluješ, že nezaplatíš, a pak píšeš, že pro něco/někoho ruku nezvedneš - my víme, žes to myslel obrazně, ale uznej, že to byla nahrávka jak vyšitá).
A jen tak mimochodem, nechceš (ani letos) taky candidovat? Mezi náma, dovedu si představit, že bys určitě přišel s lepšejším programem než Honza Šlechta. Já vím, budeš odpovídat, že nemáš čas (a navíc máš skvělou vejmluvu, nezaplatls příspěvky). No nic, škoda.
Tomáš F.odpovědět 
          Re: VH ČHS - blázinec :-)16:24:28 16.02.2005
Ne mám k tomu jiné důvody než čas a že jsme nezaplatil. Potrobně jsem to popsal jindrovi ze sekretariátu a několika pražským oddílům které mě oslovili...zítra ti to mohu přeposlat pro obraznost...budeš-li mít čas se tím probírat ( ale důvody jsou to myslím lidsky pochopitelné )
Radim Bzuraodpovědět 
           Re: VH ČHS - blázinec :-)16:31:58 16.02.2005
nojo, já to chápu i když jsi mi to neposlal. Jen říkám škoda. I když možná, žes jako rejpal taky užitečnej. Vono totiž, kdyby všichni rejpalové přešli na bafuňaření, už by bafuňáře nic nehonilo.
Tomáš F.odpovědět 
            Re: VH ČHS - blázinec :-)08:58:14 17.02.2005
no opět mi nechodí pop3 od pípni.cz tak si Tome tvoji reakci přečtu až se jim servery umoudří, ale doručenka na mobil, žes něco poslal došla.

To s těmi výstupy za polárním kruhem mě od pana šlechty pobavilo....to by mohla být předsedou ČHS polovina našeho oddílu.
Radim Bzuraodpovědět 
          Re: VH ČHS - blázinec :-)17:31:39 16.02.2005
Tomáši F. Ty to umíš. Ukecej Tomáše K. ať kandiduje. Ty ne, ty už máš naučenou roli šedé eminence tak dobře, že je škoda tě přeobsazovat. :o))
Ale s tím TomsasK to myslím vážně.
jan pušodpovědět 
           Re: VH ČHS - blázinec :-)17:43:52 16.02.2005
Ty ses zbláznil. A kdo potom myslíš bude makat v tý mojí subkomisi? I v BK musí být někdo kdo pracuje, víš? I když, mezi náma, taky bych ho tam rád viděl (za podmínky, že zůstane v BK a bude na nás pracovat).
Tomáš F.odpovědět 
            Re: VH ČHS - blázinec :-)18:07:38 16.02.2005
...bych Ti pomoh, no. Vopisoval bych třeba voběžníky a návody. Kdyby to takhle, teda. Jednotkou práce bafuňáře je snad furt ještě voběžník, ne?
jan pušodpovědět 
        Re: VH ČHS15:52:06 16.02.2005
Názor na mé argumenty můžeš mít jaké chceš stejně jako já mám na tvé. Myslím, že píšu poměrně jasně, že oddíl má přes sto členů z čehož je pouze cca polovina členy ČHS. Váha našeho hlasu na VH je samozřejmě váhou 56 hlasů. O tom, proč chce být pouze polovina členů oddílu zároveň členy ČHS by mělo přemýšlet VV ČHS nikoliv já.
Ná závěr snad jen poznámku, že členství v organizaci sdružené v UIAA je u nás v oddíle povinné. Proč si pouze polovina lidí vybírá ČHS ač je nejlevnější je to, o čem se již léta snažím vést nějakou diskusi....zda smysluplnou nechvám na tobě.
Radim Bzuraodpovědět 
  Re: VH ČHS16:42:47 15.02.2005
Myslím, že se to tady poněkud rozmělňuje. Ale i mě by opravdu zajímalo, s jakým kandidátským programem na nás Honza přijde.
Honzo, bude Tvůj program zveřejněn?
Tomáš F.odpovědět 
  Re: VH ČHS18:21:42 16.02.2005
mimochodem, Honza není předsedou Alpinu IV. Byl jím po nějaké období kolem r. 2000. Pokud vím, je stále členem, přestože je rovněž členem ČAK registrovaným jako oddíl ČHS pod č. 442.
Pokud vím, schůze Alpinu se usnesla na tom, že tohoto svého člena nebude podporovat v kandidatuře do VV. Předpokládám, že tutu podporu bude mít z ČAKu. Přesto však by mě zajímalo, jak to je s tímto dvojím členstvím, a pod kterou hlavičkou jsou pořádány Honzovy aktivity (ty inzerované i na stránkách ČHS jsou pod ČAK, tam jsem se nebyl líný podívat).
Tomáš F.odpovědět 
  Re: VH ČHS18:34:21 16.02.2005
Poučte mi, neznalého. Co je za klasifikaci G? Já už se v nich opravdu nevyznám. F.Pd...Francie, M,D...Anglie, ale odkud je zase G???
jan pušodpovědět 
   Re: G do to ví?20:28:19 16.02.2005
Ale fakt. Co je to za klasifikaci?
jan pušodpovědět 
    Bernská klasifikace08:01:36 17.02.2005
Bernská klasifikace používající se dodnes v regionu Jungfrau a Aletsch disponuje písmenem G a čísly 1 – 20 a opět kalkuluje nejen s technickými obtížemi. Pro porovnání uvádíme několik stupňů.
G 2 – PD
G 3 – PD+
G 4 – AD-
G 5 – AD
G 6 – AD+/D-
G14 – Eiger prvovýstup severní stěnou z roku 1938 (dle UIAA 7+)
Další cesty v severní stěně Eigeru jsou G 15 – G 20
Martin Amm.odpovědět 
     Re: Bernská klasifikace08:13:24 17.02.2005
Aha! No to jsou věci. Až článek v pdf. převedu do sxv. a, dočtu se že ABO je těžší neš VHS a v zemích G12 se G7 leze zřídka, tak asi přes růst DPH skočím pod MDH.
jan pušodpovědět 
     Re: Bernská klasifikace13:01:21 17.02.2005
Diky ted tomu rozumim...... ehm co to je PD a AD? Ja vim kazda stupnice ma sve mouchy , kdyz stary puskas napsal 5 tak to mohlo taky byt prava noha chodecky teren leva 6. Pokud to ale lezl s Jolanku Perlovu. Pak to byla 5 jasna i kdyby pri tom veslovali na jezere. Tak mi prosim jeste vysvetlete ty chodecke klasifikace PD a AD
Richardodpovědět 
      Re: Bernská klasifikace13:05:22 17.02.2005
Jedemn muj kamarad pouziva jednodussi kvalifikaci tam ma jen 3 stupne. Jde, jde to blbe, nejde to. No a staci taky.
Richardodpovědět 
 Re: VH ČHS16:20:34 16.02.2005
na serveru se objeví program, profil i vize,
pak se klidně ozvi na můj mail
Jan Šlechtaodpovědět 

 Vanocni Sperlonga06:40:18 15.02.2005
Tak jsem to docetl. Zaujal me clanek o Vanocni Sperlonze a Zprava o stavu netopyru v Ceskych stolach.
doktorodpovědět 

 A co Merlina a Amaragon?!!15:48:43 16.02.2005
Fí ha, já myslel, jak se vám bude líbit pověst o Merlině a Amaragovi a vidím, že nejvíc zabrala zmínka o Červově kandidatuře :o))
Houbaodpovědět 
 Re: A co Merlina a Amaragon?!!16:04:42 16.02.2005
Krásná pověst! Věru! Ale jak se o ní hádat? No, šlo by to, ale dalo by to praci.
Leda. Leda! Byl Amaragon v čhs? Magovala Merlina? No, fuj!!! Přeci tu krásu nebudeme kazit!!!
jan pušodpovědět 
  Re: A co Merlina a Amaragon?!!16:28:40 16.02.2005
...nebo esli Stragomir nezanechal v Dolním Žlebu nějaké potomky :o))
Houbaodpovědět 
   Re: A co Merlina a Amaragon?!!17:09:40 16.02.2005
Stragomír je osoba rozporuplná. Na jednu stranu jeho zvyk zaklínat adolescenty do dřevin a nebo skalních objektů je trošku nevkusný. Na druhé straně se mu ty skály docela povedly! Pokud by pan čaroděj vynechal mne, ať směle pokračuje.
P.S. Milý Stragomíre, pokud čteš, s důvěrou se na mne obrať. Dodám ti seznam vhodných osob pro přeměnu v skalní útvary.
jan pušodpovědět 
 Re: A co Merlina a Amaragon?!!20:22:59 17.02.2005
Houbovi a dalším redaktorům, přispěvovatelům a tak se omlouvám. Já prostě měl pocit, že reagovat se má :-) A mezi náma, nejlepší (teda kromě pamětníků a pověstí) je stejně výzva: Na ledy

No, ale na drühou stranu, uznejte, že tolik příspěvků jste ještě pod zprávou o novém čísle neměli.
Takhle se dělá PR. Vždy něco dostatečně vhodného k pohádání se, a budete největší a nejčtenější :-)
Tomáš F.odpovědět 

 Slechta & Co.21:45:40 16.02.2005
Proboha co ten Sclechta je za embryo . Vzdyt ten chlap jeste snad ani nevidel spagat. Nazev sportu "Horolezectvi" je odvozen z cinosti pri niz se po horach leze a ne chodi se skupinou roztouzenych turistek. Leda ze by lezl po tech turistkach. Na mne dela stejny dojem jako ten Caban. Oba bych poslal na leceni ci nekam k certu. Oba jsou radobydobrodruzi kteri se narodili o 70 let pozdeji. Bojim se ze jednoho dne jeden z tech pitomcu vytahne kulovnici, nejakem zemedelci postrili kravy a pak napise reportaz o tom jak prekonal Bufalo bila. Cesky se tomu taky rika zamrzla puberta.Prosim o vysvetleni klasifikace G. Meni to neco jako ze leva noha je obuta v bote o dve cisla vetsi a prava v bote o dve cisla mensi? Rozdil pak dava obtiznost.
Richardodpovědět 
 Re: Slechta & Co.09:00:33 17.02.2005
Hlavně ať předsedou ČHS není žádný člověk s osobními komerčními zájmy. Vždycky to začne smrdět korupcí ať dříve či později, přece jen jde o dost peněz.
Michalodpovědět 
  Re: Slechta & Co.09:38:36 17.02.2005
To je dost těžký. Už dnes je ve VV či v komisích celá řada lidí, kteří mají své privátní komerční outdoor aktivity ať již v podobě obchodů s materiálem, licencované horské vůdce atd... Má-li to být odborník v daném oboru se zkušenostmi a praxí a třeba i profík ve sportovním managemntu atd... těžko najdeš někoho kdo se tím zároveň neživí naplno či částečně. Ostatně skandera pokud vím ručil za úvěry své firmy, která byla stavební.....nikoliv outdoor.
Ale každý kandidát by měl asi sdělit ve své agitce čím se živí, aby mohli případní volitelé posoudit možný střet zájmů či důvěrihodnost.
Radim Bzuraodpovědět 
   Re: lezení & Co.10:04:07 17.02.2005
Říct by to měl.
V zemích na jihozápad od nás se to řeší často jakousi kulturou a zábranama (ale také to vždycky nevyjde). Známý byl u jakéhosi bosse v jeho kanceláři a on tam měl počítač a vedle něj laptopa. Vysvětlení: Směl si vyřizovat své soukronmé záležitosti v praci. Nechápeš? Já to také hnedle neopochopil. Přeci by neposílal soukromý emajl ze služebního počítače! To dá rozum, ne?
jan pušodpovědět 
   Re: Slechta & Co.15:00:39 17.02.2005
Vyřešit to tak, aby ten nový člověk neměl žádné komerční privátní aktivity. Ten u mě vyhrává.
MIchalodpovědět 
 Re: Slechta & Co.12:50:14 17.02.2005
Otevřený dopis kandidátovi do Výkonného výboru ČHS (VV)

Honzo, myslím, že si jsi vědom toho, že osobně proti Tobě vůbec nic nemám. Možná naopak, vždy jsem měl slabost pro mírně trhlé jedince, kteří si dokázali kráčet za svým, a za takového Tě považuju. A prosím, neber to ve špatném slova smyslu.

Důvod, proč jsem se odhodlal vystupovat otevřeně proti Tobě, se týká výhradně Tvé kandidatury, kterou nepovažuju za šťastnou, z důvodů, které ještě uvedu.
Víš Honzo, přiznám se, že to dělám nerad. Není příjemné jít proti někomu, koho znám, a zároveň proti někomu, kdo mi zatím nikdy nevadil. Sledoval jsem Tvé aktivity a i když se mi třeba nelíbily, považoval jsem je zejména za Tvoji věc, která mi nepřipadala natolik důležitou, abych se k ní jakkoli vyjadřoval. To se ovšem změnilo v okamžiku, kdy vešlo ve známost, že hodláš kandidovat do VV. Jak jsi již jistě pochopil, budu se proti této Tvé kandidatuře stavět nejenom vahou oněch tří hlasů, které má náš oddíl na VH, ale jsem připraven použít mj. i všechny prostředky, které mi dává např. prostor internetových diskusí, či postavení, které jsem si odpracoval za léta bafuňaření v oddílech, ve svazu apod.. I když tomuto postavení nepřikládám nijak významnou váhu, přesto věřím, že se delegáti VH spíše přikloní k názoru člověka, o jehož již několikaleté soustavné práci pro svaz něco vědí, než ke kandidatuře člověka za kterým stojí pouze organizace partyzánských akcí v chráněných územích, která proti celému svazu pouze popuzují státní orgány. Pokud tedy hodláš opravdu kandidovat do VV, hodlám proti Tvé kandidatuře vystoupit i na VH.

Stejně, jako řada dalších, si nemyslím, že by v ČHS nešla řada věcí měnit k lepšímu. Naopak. Domnívám se rovněž, že by vrcholné orgány svazu zasluhovaly nějakou obměnu. Nedomnívám se však, že by obměna reprezentovaná právě Tebou přinesla onen příslovečný čerstvý vítr a zlepšení situace.
Důvodů, proč si to nemyslím, je několik. Především to, že vím jakým způsobem organizuješ akce i to, jak je zabezpečuješ. Tvé absolutní pohrdání platnou legislativou, pravidly ale i všeobecně uznávanými normami má sice jisté kouzlo, přesto si myslím, že dokud zodpovědnost poneseš pouze Ty, jako soukromá osoba, popř. Tebou zřízený ČAK (o kterém není zcela zřejmé, nakolik je organizací poskytující služby, mj. v cestovním ruchu, zprostředkování a prodej, a do jaké míry je oddílem při ČHS), je to toliko Tvojí záležitostí, popř. záležitostí mezi Tebou a případnými poškozenými, mezi tebou a orgány státní správy či mezi Tebou a orgány činnými v trestním řízení. Opravdu si nepřeji, aby se podobné věci stávaly záležitostí svazu. Důvodem který s předchozím souvisí, je i Tvé působení v komerčně-horolezecké sféře. Ne snad, že bych nechápal, že řada horolezců (i bafuňářů) podniká v blízkých oborech, ale v Tvém případě si jen těžko dokážu představit, že bys dokázal své aktivity oddělovat.
Dalším důvodem je nepochybně Tvůj sklon ke konfliktním a vyhroceným situacím. V ČHS lze těžko připustit, aby, rozhádáš-li se zbytkem vedení (jako např. v oddíle) jsi sice zůstal členem, ale zároveň abys založit svaz další, pracující paralelně. Tato představa je jistě poněkud absurdní, vzpomínám-li si však, je to přesně způsob, kterým jsi řešil rozpory ve svém předchozím oddíle. A posledním důvodem, proč si nepřeji, aby ses stal členem VV ČHS je můj (možná neodůvodněný) pocit, že jím chceš být pouze z toho důvodu, abys mohl více ovlivňovat toky peněz ve prospěch svůj, popř. svých akcí. Samozřejmě chápu, že bys rád vyjížděl do odlehlých oblastí za dobrodružstvím a pořádal výšlapy na známé kopce. I já mám podobné cíle. Na druhou stranu se však domnívám, že podobné výlety si má každý zajišťovat vlastními prostředky a pouze v případech, kdy se jedná o akce zcela mimořádného charakteru, může na ně přispívat např. i svaz z prostředků pro reprezentaci. Těžko však lze za mimořádně hodnotný výkon považovat styl, který Ty definuješ jako nezávislý a o kterém nelze říct nic jiného, než že se jedná o vysokohorskou turistiku v (uznávám) velmi syrové a čisté podobě.

Honzo, na rozdíl od Tebe znám stávající strukturu ČHS, znám problémy se kterými se potýká, od organizačních po legislativní. Rovněž na rozdíl od Tebe vím, kolik práce a času práce v těchto strukturách vyžaduje. Asi i to je důvod, proč jsem já osobně dosud nikdy do VV nekandidoval a nehodlám kandidovat ani nyní. Při vědomí všeho uvedeného Tě Honzo vyzývám, abys svoji kandidaturu ještě zvážil.
Tomáš Frankodpovědět 
  Re: Slechta & Co.13:35:53 17.02.2005
Tak to je slovo do pranice....pěkné! - a takhle by to mělo být. Měly by setkávat vize, názory, kandidáti či členové VV a potencionální členové v rovině věcné, ale i v rovině osobní...jen tak dále a pouze doufat, že v této soutěži koncepcí ( což zdůrazňuji ) a osobností zvítězí opravdu Ti nejlepší pro dané funkce....a čím víc kandidátů bude tím lépe....
Radim Bzuraodpovědět 
   Re: Slechta & Co.14:21:45 17.02.2005
Já ale doufám, že to nebude v diskuzi k časopisu CAO.
Michalodpovědět 
  Re: Slechta & Co.14:44:04 17.02.2005
A nechceš to hodit jako samostatný článek nebo dát do Diskuse? Pod CAO news je to trochu off-topic.
jkodpovědět 
   Re: Slechta & Co.14:57:00 17.02.2005
Už jsem to tam loupnul, dofám že se Tomáš nebude zlobit :-). Takže další reakce v diskusi, OK?
Petr Jandíkodpovědět 

 CAO-chvála12:23:30 17.02.2005
Konečně jsem si našel chvilku a začetl jsem se do CAO a musím pchválit pěmětnické okénko, člověka potěší jaká dřív byla upřímnost v lezení. Doufám a přeju aby tato rubrika měla co nejvíc pokračování. PS: bejt ženská a Vašek mladší......
Michalodpovědět 
 CAO-chvála-podruhé15:28:26 17.02.2005
Vždy se bojím dlouhejch článků jako je třeba od Luboše, ale po přečtení jsem se výborně pobavil, fakt super. Chce to ještě třeba víc fotek do článku, Lubo příště.
Michalodpovědět 
 Re: CAO-chvála23:33:57 21.02.2005
Díky za chválu. Potěšílo mne to. Měj se!
Saša
Sašaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 308 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 249 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.