LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS nebo smrt!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
5.Štípek 11538
6.Stráník 11449
7.Nespoutaný 11416
Bouldry:
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
7.Kopecký 10375
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141496 cest
Nové přelezy:
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra #85

Súľov - Genezis 8b+ On-sight

Lezení na Súľově na Slovensku se věnuje další díl videotýdeníku Adama Ondry na Youtube.

"Minulý rok jsem se vydal do Súľova na Slovensku a pokusil se přelézt tento šílený projekt se třemi těžkými jednoprstovkami hned za sebou. Můj plán byl vrátit se a dokončit tento rozdělaný byznys. Ne pokaždé se ale situace vyvine tak, jak chceme. Tentokrát jsem zažil neúspěch z dost překvapivých důvodů...," píše Adam v upoutávce k videu.

Video má cca 12 minut a české titulky lze zapnout v nastavení na Youtube:






Předchozí článek k videoseriálu Adama Ondry je zde:

Adam Ondra #85 - Kneebar - The Downgrader

Standa Holec   [úpravy] 07:15 02.10.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 opus dei10:11:53 02.10.2020
tak ale ten boulder v opuse inak ojebal....
odpovědět 
 Re: opus dei10:26:14 02.10.2020
...a kola se roztáčejí!
odpovědět 
 Re: opus dei11:35:35 02.10.2020
Neojebal, při OS těžko můžeš dodržet debilní omezení, které vymysleli místní místo toho aby snížili obtížnost. A i to omezení bych pochopil, ale určovat jakým způsobem brát který chyt je hra pro místní, ovšem z průvodce (který není) to jaksi nevyčteš.
odpovědět 
  Re: opus dei11:42:50 02.10.2020
:-)

Souhlas, slovo od slova.
ivošodpovědět 
   Re: opus dei13:07:51 06.10.2020
řekl "autor" nesmyslných variant na Aniččině stěně:D
odpovědět 
    Re: opus dei19:22:26 07.10.2020
:-) Ten komentář mě pobavil, můj souhlas s ním byl obecný, dlužno podotknout, že jsem neměl na mysli cesty na Vežu nad ohniskom, kde jsem byl jen jednou, před x lety.
Ona je to vlastně systémová záležitost, cest a lezců přibývá a skal je pořád stejně, takže hustota cest roste a při neutuchajících přirozených lezeckých ambicích a i hravosti jsou pak omezení (pro danou novou cestu či variantu) vcelku logická (jednotlivě mohou však být poněkud debilní) a onsajtér si jich nemusí být vědom a leze hlavně tak, aby cestu vylezl v kuse. U Adama předpokládám, že si to obvykle zjistí, jenže tady idea asi vznikla na místě (viz komentář Berny, níže, a zejména Adama) a možná pak linie přelezu nebyla předpisová, jak píší místní znalci.
Pokud jde o Aniččinu stěnu, to není dobrý příklad, pokud jde o omezení. Zaměňuješ svou nechuť k variantám a (mou) nechuť k omezením (i když uznávám, že někdy není zbytí). Tam vím jen o jednom omezení, a to je Houbařova direkt, kde se nebere hrana. Jestli se ti varianty a propojení nelíbí (třeba na Aničce - kdybys znal poměry na místě, tak většina těch variant podstatně využívá logický traverz šikmou trhlinou v horní části stěny), nelez je, věcně je kritizuj, ale omezení do toho netahej, hlavně když tam nejsou.
Taky by ses mohl podepsat ;-)
ivošodpovědět 
     Re: opus dei13:23:37 08.10.2020
Jen aby bylo jasno, zmínka o aniccine stene není z me hlavy ... V téhle věci jsem si už dal na pusu zámeček ... :)
J.Kladaodpovědět 
  Re: opus dei12:00:08 02.10.2020
nejdo o to ktory chyt ktorou rukou, odisiel uplne do prava do hrany1624...
odpovědět 
 Re: opus dei12:00:50 02.10.2020
www.climb.sk/route/comments/201
odpovědět 
  Re: opus dei13:31:45 02.10.2020
myslim ze to vystihol komentar:

> Chlapi, prosim vas, oznacte mi tam chyty nejakym sprejom, chcel by som to onsajtnut, ale bojim sa ze netrafim spravnu liniu, ked je tam tolko "ciest" cez jedny borhaky ...
m.odpovědět 
   Re: opus dei15:10:33 02.10.2020
aj ten horni boulder kolem posledni presky byl zajimavy. urcite bych to ted rad zkusim takhle naprimo. jako drzel se uplne linie borhaku a lezl uplne kolem nej, coz je logictejsi nez jak to leze vetsina-vcetne me- zleva.
ktzodpovědět 
    Re: opus dei19:57:09 02.10.2020
U Adama tam nemůžete řešit nějaký boulder - procházkový pro něho - v Opus Dei...:-) Je vysoký, nesmírně silný, takže si našel svou linku, ale nic si v podstatě nezlehčil. Možná trošku, ale to by nedělalo v jeho výkonu žádný rozdíl.
Opus Dei se leze na krásu, že si necháš říci ty kroky a pohraješ si s nimi, ne na obtížnost, tu už dnes moc nemá... Tak, krásné 8a...
Spíš zajímavé, jak zarval dole na těch skloněných mini lištách...
Rád bych ho viděl v originál Olym.p. a v narovnání Olympiády... Má už vůbec Olympiáda přelez?
SÚlovu zdar!
Zicoodpovědět 
     Re: opus dei22:31:59 02.10.2020
Borec neborec, ojebal to a ma smolu. Ci je to Adam alebo ondra pravidla platia pre kazdeho. Holt ne kazda cesta se da onsajtnut a mnohe maju obmedzenia. Tato aj kus historie. Horsie ze video bude sluzit ako referencny navod na prelez, ale to takto neee. Su tam bekhendove listy ktore robia obtiaze. Pre AO ne, ale pre mnohych jo.
Naco tam bol mlady plevko ked mu nevysvetlil smer?
odpovědět 
      Re: opus dei07:44:30 03.10.2020
Si tam namalujte čáru. Ve Sloupu je (byla) třeba v Depresi a je to hned jasný, když je to tak důležitý.
odpovědět 
      Re: opus dei08:37:20 03.10.2020
Disclaimer : tyhle obtížnosti nelezu takže je nehodnotim. Dvě miliardy restrikcí v Lezeni všech variant sulova neznám takže je taky neresim. AO je vynikající profesionální sportovec.

Můj dojem z dramaturgie: tahle série je podle mého názoru produkovana pod desnym tlakem a je to na tom vidět. Vubec nechápou proč. Kvalita je na úkor kvantity, což si myslím může fungovat v reklamě na slevy v Lidlu nebo Penny, ale ne u produktu typu Masserati nebo Rolex. Nazirano marketingové - podle mne je znacka AO z kategorie Rolex.

Jede se lézt na Sulov, kameru s sebou. Na místě zjistime, ze dírka je zdoktorovana a nejde to lézt. Sakra, co ted?! Jasny leze se, ale jet domu bez materiálu na potenciálni další dil, to by bylo blby. Co ted? Za rohem je 8c, dáme si osicek a vlastně proč ne do videa. Kudy to vede? takhle nějak ... V pulce to nepouští, tak doleva, bum, bum, bum ... vlastně je to porad tak nějak hodně těžký, skala je pěkná, slunce svítí, video bude ...

Celkovej dojem - vlastně to nebylo dopředu dořešeny v detailech, komentářům o směru tyhle varianty se asi nelze divit ... Bez agrese a hejtovani - byl to tedy OS prelez 8b+? Při jeho výkonnosti vlastně nechapu proč to řeší video ...


J.Kladaodpovědět 
       Re: opus dei08:39:56 03.10.2020
nechápou (vyse) = nechápu. Překlep. Aby nedošlo k mýlce.
J.Kladaodpovědět 
        Re: opus dei09:22:19 03.10.2020
Přibližně tak nějak díš,...Kládo
odpovědět 
       Re: opus dei13:02:05 05.10.2020
Jaj do piči čo je toto také? :DDD Další hejter Adama Ondru :D
odpovědět 
        Re: opus dei13:16:10 08.10.2020
Čo je toto také?? Toto také rozhodne není hejt viz. Disclaimer. Toto také je zargumentovanej kritickej názor na dramaturgii tohohle dílu, resp. cely série. Toto take dramaturgie je slovensky dramaturgie.
J.Kladaodpovědět 
         Re: opus dei13:19:56 08.10.2020
Toto take do pi.., Automaticky opravovac do... Dramaturgia!
J.Kladaodpovědět 
      Re: opus dei20:00:19 05.10.2020
Myslis, ze Plevko vie kade presne ide Opus? hahaha..Plevko odbornik na Sulov :)
Inac k tomu hornemu borhaku a ze horny boulder isiel v linii...ten borhak tam osadil asi Tomanec do Dia, preto je vpravo od realnej linie, lebo Dio tam odbocuje doprava. To, ze tam je tak ako je, teraz deformuje povodnu liniu.
Cesta je teda doistena, co zas dnes uz az tak nikomu vlastne nevadi, ale je doistena zle.
A ano, bez ohladu na to kto co kde ako, neliezol vrsok Opusom, to teda ani nahodou.
Inac paradny vykon ako vzdy, klobucik dole
Bernyodpovědět 
      Re: opus dei00:32:10 06.10.2020
Otazka je inde, co je to vlastne za cesta ked sa neda onsajtnut?
logicodpovědět 
       Re: opus dei06:21:55 06.10.2020
cest ktere neonsajtnes je mnoho. zajed do krasu, fontace a dalsich oblasti. tezke cesty jsou hodne o obmedzenich
odpovědět 
       Re: opus dei08:24:20 06.10.2020
Ked chces onsajtovat, zistis si zakladne info ako pocet isteni, linia a pripadne obmedzenia. Ked mozes tyzden stravit studovanim cesty na flash, mozes par minut venovat aj zisteniu relevantnych info k onsajtu. Adam sa na to vykaslal, lebo to neplanoval liezt, resp. Plevko to nevedel a tak to aj dopadlo. Mimochodom, cesta je urcite onsajtovatelna, ma len jedno naozaj jednoduche obmedzenie.
Bernyodpovědět 
       Re: opus dei08:10:02 07.10.2020
Taky nesnáším cesty, co se nedaj onsajtnout.
Prostě, někdy natlučeš směr a vznikne taková kokotina, kterou abys přelez, tak musíš dát blbejch několik pokusů.
chytrákodpovědět 
     Re: opus dei08:19:58 03.10.2020
Zdar Zico. Olympiádu má podle mě Stano Klimo. 10+/11-
Kepraodpovědět 
      Re: opus dei11:29:02 03.10.2020
aj Maco
qqqodpovědět 

 Video10:55:53 02.10.2020
Ondro jsi Čech tak mluv česky.
Pepaodpovědět 
 Re: Video12:05:47 02.10.2020
Dost slabej pokus, potenciál na plamennou válku dneska už 0.
honzaodpovědět 
  Re: Video13:59:24 02.10.2020
Proč válku? Taky mě to přijde divný a možná i něco vypovídající. Ale samozřejmě, je to věc Adama.
odpovědět 
   Re: Video13:02:37 05.10.2020
A o čem to vypovídá?
odpovědět 
 jakej Cech?14:57:38 02.10.2020
moravak a Brnak k tomu!
odpovědět 
  Re: jakej Cech?16:07:17 02.10.2020
Na debilní komentář ještě debilnější odpověď. Gratuluji.
Pavelodpovědět 
   Re: jakej Cech?05:08:42 03.10.2020
fuj, na v zasade slusnej prispevek reagovat nadavkama, ..no, na lepsi reakci asi nemas.
odpovědět 
    Re: jakej Cech?10:09:32 03.10.2020
By mě zajímalo kolik lidí by tomu rozumělo hantecem ;-):-D, asi nikdo čecháčci.. co?
odpovědět 
     Re: jakej Cech?20:54:49 03.10.2020
Jono, asijsky fakt neumim
 odpovědět 
      Re: jakej Cech?21:35:50 03.10.2020
Tak ona je to angličtina se švédským přízvukem pozpátku a s tím by Adam podle všeho problémy mít neměl. Osle
odpovědět 
     Re: jakej Cech?09:18:08 06.10.2020
Hmm, tak sem něco vyprď, já ti to přeložím, ač jsem z Praglu.
Pták ohnívákodpovědět 
    Re: jakej Cech?17:07:50 05.10.2020
V zásadě slušnej příspěvek? No jasně:D a teď ještě tu o Karkulce...
odpovědět 

 údiv21:49:32 02.10.2020
proč zase onanuje nad svými prsty?
tohle jsem nikdy nepochopil (nedělá to jen AO)
vysvětlete mi to někdo.
Lacoodpovědět 
 Re: údiv21:59:05 02.10.2020
Prsty- základní pracovní nástroj každýho lezce, bez nich si nezalezeš, ani nevyhoníš
odpovědět 
  Re: údiv10:10:30 03.10.2020
Ale vyhoníš ;-), musíš být jen krativní :-*
odpovědět 
 Re: údiv15:33:20 06.10.2020
Neni laco jako laco, jen dodavam for sure...
 l.odpovědět 

 Kam toto smeruje13:24:36 03.10.2020
Podla mna by sa mal Adam ukludnit trochu, poslat do pice vsetkych tychto kameramanov a kvazi radcov a chytrolinov co ma okolo seba, zredukovat to nejak a zasa sa sustredit na lezenie lebo to snim pojde z kopca. Mal by rozhodne dat viac na seba a svoj nazor lebo postupne bude jak opicka v ich rukach. Ako toto video cele vypada jak nejaky nepodareny vtip.
Michalodpovědět 
 Re: Kam toto smeruje21:37:11 03.10.2020
Mal, ale nemoze
odpovědět 
  Re: Kam toto smeruje09:53:15 04.10.2020
Pekne video, nemam vubec problem.
Janodpovědět 
 Re: Kam toto smeruje15:56:37 04.10.2020
To je sice pravda. Ale pokud je volba bouchat na směny v kolbence a pak lézt v rytmu panku, nebo se lezením živit a občas strpět nějakej ten cirkus kolem, tak se celkem nedivím tomu, že když na to člověk lezecky má, tak už ten cirkus strpí.

Ale uznávám, že poslat to všechno dopiče by byl čin hodný zenového mistra. Zejména pokud by se ukázalo, že kola kšeftu se točej dál i tak.
honzaodpovědět 
 Re: Kam toto smeruje16:13:47 04.10.2020
Anebo ještě jinak. Myslíš to dobře, ale jako výkřik na diskusním fóru to má malou hodnotu. Tohle by Adamovi měli říct u piva kámoši (tedy né fanoušci, né spolupracovníci, né sponzoři). A Adamův manažér by měl dohlédnout na to, aby se pivo s kámošema aspoň jednou do měsíce stalo součástí Adamova tréninkového plánu. Protože udržet si odstup je obtížný, ale užitečný.
honzaodpovědět 
  Re: Kam toto smeruje13:04:51 05.10.2020
+1 souhlas.
odpovědět 
  Re: Kam toto smeruje14:59:24 06.10.2020
Myslím, že na pivo nechodí a otázkou je, zda má kámoše mimo ty tři vyjmenované kategorie.
odpovědět 
 Re: Kam toto smeruje14:47:25 06.10.2020
upřímně,z tohoto dílu nemám vůbec negativní dojem. na mě to působí jako docela upřímné nahlédnutí do kuchyně slavného lezce,kdy je vidět, že ne vždy vše funguje skvěle a i improvizace a nedůstojné bastlení se najdou, včetně náhradního, ne tak hodnotného(v adamových měřítkách) výstupu a tím jakéhosi náhradního píár.
rozumím tvým povzdechům, ale je to profesionální lezec a (sebe)propagace patří k jeho práci. můj odhad je, že jemu osobně to taky moc nevoní, ale je to součást jeho profese, kterou vykonává dobrovolně. myslím si k tomu ještě, že tým lidí kolem sebe už adam má celkem dlouho a s jeho lezením to to přesto za tu dobu stále nevypadá tak zle,jak mu prorokuješ.
určitě by šlo méně tlačit na propagační pilu, ale v jeho případě mi to připadá kultivované, takže mě to nerozčiluje.
josefodpovědět 

 niektore cesty na svk14:35:06 06.10.2020
Ahojte, neviem ako u vás,ale na svk je to podľa mňa takto:
egoonanista si urobí cestu tak, ze vyhliadne si liniu(väčšinou variant variantu) ,ktorá aby bola jedinečná,tak jej zadefinuje chyty( u tych lezcov s nižším koeficientom aj kroky),ktoré prezradí len najvernejším spijencom aby to náhodou niekto nepreliezol. A aby to nenapadlo niekoho skúšať na os, tak tam návrat úplne na hovno istenia aby sa prípadný odvážlivec dochramal ci zabil. No toto všetko by som chápal keby si to nechal pre seba. Ale keď si niekto takuto kokocinu verejne zapíše ako prvovystup alebo sa to objaví v nejakom sprievodcovi,tak to už len idiot si moze myslieť že taka cesta ma nejaku hodnotu.
Andyodpovědět 
 Re: niektore cesty na svk21:32:20 06.10.2020
Ak nepoznáš historiu lezenia na Súľove, tak nemudruj.
e.odpovědět 
  Re: niektore cesty na svk07:45:56 07.10.2020
Proč není nějakej rozumnej průvodce, tak významné oblasti?
odpovědět 
   Re: niektore cesty na svk08:12:36 07.10.2020
Preco si ho neurobil?
qqqodpovědět 
    Re: niektore cesty na svk13:54:33 07.10.2020
Pro qqq: Neurobil som ho preto, protože nejsu místní. Kdo jinej by měl dělat průvodce, než někdo, kdo oblast zná a má přehled ideálně o minulosti i současnosti dané oblasti. Jasný, zisk budou sotva nálady plus kupa času v řiti, ale stejně. Nebo pošlite podlady Piškotovi, určitě bude rád. Jako asi by se chvílu kroutil a tak, ale nakonec by to dopadlo.
odpovědět 
     Re: niektore cesty na svk22:32:06 07.10.2020
Nepochopil si, moja chyba. Kto ma cas a chut (potrebuje ho) nech urobi.
qqqodpovědět 
      Re: niektore cesty na svk06:43:00 10.10.2020
Tak určitě. U nás taky kluci z Labak dělají průvodce na kras a obráceně.
odpovědět 
       Re: niektore cesty na svk08:03:40 11.10.2020
Stačí chuť, ostatné sú výhovorky.
qqq2odpovědět 
        Re: niektore cesty na svk09:33:39 11.10.2020
Tvl, odborník na průvodce promluvil, to mě fakt pobavilo. Asi si neumíš představit, co je to za práci a i když to děláš s místními, tak v tom může být dost chyb,protože se nemůžeš spolehnout ani na předchozí stará vydání průvodců, ani na paměti starých, protože názory bývají mnohdy protichůdné. Něco málo o tom vím:-), ale jen málo.
Vlkodpovědět 
         Re: niektore cesty na svk17:01:29 11.10.2020
To sú technické problémy ktoré sú riešiteľné. Sprievodcu môže urobiť ktokoľvek kto chce, ktokoľvek komu odplata príde zmysluplná. A niečo o tom viem.
qqq2odpovědět 
        Re: niektore cesty na svk09:33:43 11.10.2020
Tvl, odborník na průvodce promluvil, to mě fakt pobavilo. Asi si neumíš představit, co je to za práci a i když to děláš s místními, tak v tom může být dost chyb,protože se nemůžeš spolehnout ani na předchozí stará vydání průvodců, ani na paměti starých, protože názory bývají mnohdy protichůdné. Něco málo o tom vím:-), ale jen málo.
Vlkodpovědět 
   Re: niektore cesty na svk09:11:55 07.10.2020
sprievodca nie je, aby nam sem nechodili davy cechov poliakov madarov svedov americanov ugrofincov arabov a martanov.... aby nam nekecali do nasich logickych obmedzeni. Cesty vymyslame zasadne tak aby sa nedali onsajtnut. Ked si nieco onsajtol, tak si to zakonite ojebal. Istenia vrtame zasadne mimo linku a vsetky je potrebne predlzit sluckami aby sli cvaknut z rozumnych pozicii. Material sa droli a je to take spevnene lezenie po cemente a betone. Nieco ako ked lezes na stene po sedych chytoch. V sulove sa neda rozumne zaparkovat, takze domaci pytaju aj 7E na den za parkovanie.
odpovědět 
    Re: niektore cesty na svk10:31:10 07.10.2020
tak počkej až budeš chtít průvodce na labák, ti ho omlátím o hlavu zdrcho :)
.odpovědět 
     Re: niektore cesty na svk13:04:08 07.10.2020
sprievodcu mam, ale moc som si tam nezaliezol. Strasne siroke a mokre spary tam boli, skoby nebolo kam zabijat. Trochu to poriesili frendy, ale hore ked sa veza polozila a stratila sa spara tak ten rajbak nesiel odistit. Nastastie sa dalo kladivom seknut par stupov do mokrej skaly a vyjst to vcelku v pohode navrchol. Nemal som zo sebou cement, chcelo by to aby tie stupy siel nejaky domaci vybetonovat aby sa to nesypalo a aby aj ostatni mali rovnake podmienky ako ja pri preleze.
odpovědět 
    Re: niektore cesty na svk10:32:44 07.10.2020
+ pro tebe parkování u kosti za 20E, pro američany, švédy, maďary... zdarma, měj se
odpovědět 
    Re: niektore cesty na svk11:52:23 07.10.2020
Proč takový omezení vole, když nemáte pruvodce a skoro nikdo neví, kde ten Sulov je?
chytrákodpovědět 
     Re: niektore cesty na svk12:57:53 07.10.2020
kazdy si vie vyguglit sulov, je to na SVK-CZ hranici, prameni tam cerna ostravice a je tam super chata na ceskej strane kde maju boruvkove knedliky.
odpovědět 
      Re: niektore cesty na svk14:50:49 07.10.2020
Sprievodca sa asi ešte stále dá kúpiť v Súľovskéj krčme, nieje to úplne novinka, ale orientovať sa podľa neho dá, kto chodí do skál častejšie, tak si tie špeciálne informácie zistí.
e.odpovědět 

 Tufi23:28:01 09.10.2020
Chybi mi vyjadreni Tufiho ... prosim
R.odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179554)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Flake Is Fake 6c Vrbovsko
Lora II 6c Vrbovsko
Fits My Style 6b+ Vrbovsko
Hugo 6b Vrbovsko
Mäusezähnchen VIIIa Schmilka
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! | RIP | RIP | Re: Ani | Ss | Ani | Re: masakr | Re: To není vše |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (91)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (11)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (8)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 372 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 323 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 292 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 293 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 271 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.