LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Scribo ergo sum. Zapisuj si cesty!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140258 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
V 16 - Plzeň
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Svěťák v boulderingu ve Švýcarsku

Martin Stráník druhý!

SP bouldering 2016 SUIMartin Stráník získal fantastické stříbro a skončil druhý za Rusem Alexejem Rubtsovem. V ženách zvítězila dost přesvědčivě Shauna Coxsey.


muži stupně




Výsledky muži:



# Name Nation
1 Alexey Rubtsov RUS
2 Martin Stranik CZE
3 Jorg Verhoeven NED
4 Alban LEVIER FRA
5 Jakob Schubert AUT
6 Tyler Landman GBR



Výsledky ženy:



# Name Nation
1 Shauna Coxsey GBR
2 Melissa Le Neve FRA
3 Megan Mascarenas USA
4 Akiyo Noguchi JPN
5 Janja Garnbret SLO
6 CLEMENTINE KAISER FRA



Čtvrtý boulder hodně na ramena po divně sklopených trojúhelnících Martin bohužel nedává, ale vypadá zpočátku hodně nadějně a ve srovnání s ostatními i silně. Na tomto boulderu si Martin šahal po zlatu. Tento boulder nakonec vystavuje stopku celé finálové šestce.

Martin Stráník


Druhý boulder dal Martin jediný, to ho posouvá na skvělé druhé místo.

Pro ženy je čtvrtý boulder, přes neskutečný sklopan na nohu, také nepřekonatelný.

Záznam finále:





Martin Stráník postoupil do odpoledního finále.

Byl jako 6. posledním postupujícím. Podařilo se mu topovat dva bouldry s výsledkem 2t4 4b11.

Záznam semifinále:


Finálová šestka mužů:

Martin Stranik CZE
Jorg Verhoeven NED
Jakob Schubert AUT
Alexey Rubtsov RUS
Alban LEVIER FRA
Tyler Landman GBR

Finálová šestka žen:

Shauna Coxsey GBR
Megan Mascarenas USA
Akiyo Noguchi JPN
Clementine Kaiser FRA
Melissa Le Neve FRA
Janja Garnbret SLO




Martin Stráník postoupil do sobotního semifinále prvního letošního závodu Světového poháru v boulderingu ve švýcarském Meiringenu.

Byl jako 10. posledním postupujícím z kvalifikační skupiny B. Podařilo se mu topovat dva bouldry z pěti na celkem 4 pokusy (2t4 2b4).
Štěpán Stráník nepostoupil. Ve skupině byl 13. se dvěma topy na 6 pokusů (2t6 4b12) a celkově skončil na 25. místě.

Oldřich Klapal skončil 73. s výsledkem 0t 1b1, Roman Kučera byl 78. s výsledkem 0t 1b4.

Viz: General results MEN bouldering v 15:30

Odpoledne startovaly ženy. Z našich skončila Dominika Dupalová celkově 41. s výsledkem 1t4 3b12 ve 2. kvalifikační skupině. Petra Růžičková byla 49. s výsledkem 1t4 2b5 v 1. kvalifikační skupině. Eliška Vlčková skončila na 55. příčce s výsledkem 0t 2b5 ve 2. skupině.

Viz: General results WOMEN bouldering

Zde je videoreportáž IFSC z páteční kvalifikace:





Zpráva ze čtvrtka 14.4.2016

První letošní závod Světového poháru v boulderingu začíná zítra ve švýcarském Meiringenu. Na startovce jsou Martin Stráník, Štěpán Stráník, Roman Kučera, Oldřich Klapal, Petra Růžičková, Eliška Vlčková a Dominika Dupalová.

Zítra bude dopoledne kvalifikace mužů odpoledne žen. V sobotu je semifinále a finále, ze kterých se chystá online přenos.

Martin Stráník je naším favoritem, loni byl na posledním SP v Mnichově 2., před tím na ME v Innsbrucku 5., ve světovém bouldrovém rankingu je 14. (viz: World Ranking: MEN bouldering.

Adam Ondra, celkově ve světovém bouldrovém rankingu 3., nestartuje. Podle informací z vedení české reprezentace se letos chystá pouze na 2 závody, a to v obtížnosti v srpnu Arcu a v září na MS v Paříži, a jinak chce lézt po skalách.

Předběžný program:


Pátek, 15. dubna
10:00-14:30 kvalifikace muži
16:30-20:30 kvalifikace ženy

Sobota, 16. dubna
11:00-14:00 semifinále muži a ženy – (LIVE)





18:30-20:30 finále muži a ženy – (LIVE)





20:30 Vyhlášení vítězů – (LIVE)

Viz: www.ifsc-climbing.org

sth a jis   [úpravy] 21:30 16.04.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Podpora Martina18:43:51 14.04.2016
Když letos Adam vypouští spoustu závodů, tak by Čhs mohlo finančně víc podpořit Martina Stránika na mimoevropské závody. Ať taky může šířit um českých lezců ve světě.
LRHodpovědět 
 Re: Podpora Martina21:40:43 14.04.2016
To by bylo moc fajn!
Cyril odpovědět 
  Re: Podpora Martina08:21:20 15.04.2016
Martin je na startovce i někde v Číně. Začíná to vypadat, že komise má i nějakou koncepci :)
odpovědět 
 Re: Podpora Martina09:11:07 15.04.2016
čhs by mohlo začít hlavně dělat i něco pro normální členy a až potom může řešit pár vyvolených jedinců...
odpovědět 
  Re: Podpora Martina09:25:08 15.04.2016
Ne, v první řadě má ČHS začít podporovat dobré lezce v repre a pak zajistit rozumný kvalitní seriál domácích závodů. To bez čhs nejde, když si svaz sám a dobrovolně vzal závodní lezení a repre pod svá křídla a dostává na to prachy. Zbytek se bez ČHS obejde. K závodění svaz potřebuji, ale ještě se mi nestalo, že bych ho potřeboval při lezení venku.
odpovědět 
   Re: Podpora Martina10:58:53 15.04.2016
Takže si všechna potřebná povolení k lezení na spoustě našich skal vyřizuješ sám a ty tisíce kvalitních jištění osazuješ též sám z čistého altruismu, to musíš mít božské schopnosti, že pak máš ještě vůbec čas na lezení:-).
Vlkodpovědět 
    Re: Podpora Martina11:09:18 15.04.2016
:-) V poho, můj příspěvěk byl úmyslně přehnán do krajnosti jako reakce na tu podporu pro pár vyvolených.
odpovědět 
     Re: Podpora Martina14:18:57 15.04.2016
A teď vám jde o co? :-) Martin si rozhodně podporu svazu zaslouží, protože pokud bude dobrej nejenom na české, ale i na světové úrovni, tak se o tom bude mluvit v médiích a dostane se to do povědomí více lidí. Více lidí bude chtít lézt, více firem bude chtít podporovat sport, který je zrovna v módě, a tak se do lezení dostane větší objem peněz a spokojení budete všichni :-) A pojďte už se konečně podepisovat, zajímalo by mě, na koho se mám na stěně mračit, dík :-)
Karina Bílkováodpovědět 
      Re: Podpora Martina16:32:46 15.04.2016
Omlouvám se, pokud došlo k nepochopení. Bylo to trochu přehnané, ale ne ironické. O té podpoře si to myslím také, stejně tak o závodech. Kvalitní seriál a maximální podpora lidí schopných obstát ve světové konkurenci by měla být samozřejmá. Takže pokud se svaz rozhoupal k podpoře, tak teď už jen kvalitní seriál závodů a nebude na co si stěžovat :-)
odpovědět 
      Re: Podpora Martina18:00:24 15.04.2016
Tak asi takhle, když už mi zmiňuješ (pokud mluvíš o všech, tak mě to nutně zahrnuje). Všem závodníkům moc držím palce! Přeju jim, aby je svaz dotoval atd. Ale aby se z lezení stala komerční masovka, to si teda vážně nepřeju. Bůh chraň nás i naše skály a proboha netlačte lidi do lezení, lezte sami pro radost, kdo lézt chce lezení si najde, lézt se dá i nekomerčne v rámci oddílu, kde se vám věnují zadarmo instruktoři z nadšení a proto aby si sami vychovali spolulezce. Tak jsem to zažil já, tak se mi to líbí a tak to mám rád :-) Naviděnou ve skalách a nemágujte, kde se to nesmí!!!
r0binodpovědět 
      Re: Podpora Martina23:27:18 15.04.2016
zrovna v modě...no hezký..zlatá doba,kdy se lezení neříkalo sport a lezení bylo o dobrodružství.. je mi líto,že to mladý absolutně nechápou.
velkej chytrákodpovědět 
       Re: Podpora Martina10:17:38 16.04.2016
Ale houby. Takhle bys mohl psát o všem. Víš, jaký unikát bylo z počátku auto? Vyjížďka autem to bylo něco. Nebo kola. Kdo měl kolo, byl něco extra, když se sešlo pár cyklistů na "spanilou jízdu", seběhla se půlka města. A sami cyklisté byli elita, které mezi sebe jen nerada poštěla další, protože cyklistika a jízda krajinou je něco vznešeného, čemu většina nerozumí. A takto bychom mohli pokračovat u všeho. Každý začínající sport byl něčím výjimečný, dělalo ho jen pár jedinců a ti považovali ten sport i sami sebe za něco extra. A postupem času se ukázalo, že je to jen další pohybová aktivita pro každé. Viz to kolo. Několik let zpět jsem vyslech rozhovor dvou cyklistů, kde si jeden stěžoval, že dneska jsou cyklistické kalhoty a oblečení dostupné všem a jezdí v tom každý amatér, takže nikdo na první pohled nepozná, že on je něco extra, kdežto dříve si ho každý všiml a obdivně se otáčel :-)
odpovědět 
        Re: Podpora Martina11:25:04 16.04.2016
hahaha ten ciklasta mě pobavil..on byl ale toy.) jo chápu tě,ale mě sere,že mi někdo kuli nějakýmu sportu(závodní lezení) říká věci jako více firem, větší objem peněz,zrovna v módě,svaz,organizace..no to je fujtajbl ani jedno ve skalách nepotřebuj.
velkej chytrákodpovědět 
         Re: Podpora Martina16:41:22 16.04.2016
No, v tomto s tebou souhlasím. A bohužel to mám obráceně. Já zase nemám rád, když mne zajímá lezení závodní, a musím kvůli tomu poslouchat věci okolo skal, které mi nic neříkají. To je bohužel výsledek propojení dvou nesouvisejících aktivit a nuceného členství v ČHS, pokud chceš dělat lezení jen jako sport :-(
odpovědět 
          Re: Podpora Martina22:22:38 16.04.2016
Jasně, za tvých mladých let byla tráva zelenější, nebe modřejší a ve skalách jenom lezci s velkým L, za mých mladých let frčelo heslo "Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí" :-) Toho se držím a proto, ať patříš k jakékoliv skupině, tak je dobrý si tuhle větu připomínat a tolerovat i všechny ostatní skupiny, které se k lezení hlásí, protože přece jenom je to jeden sport, který nás všechny spojuje :-)
 Karinaodpovědět 
           Re: Podpora Martina00:33:08 17.04.2016
Jestli jsem něco nesnášel, byl to Havel. A tohle heslo o pravdě a lásce je hloupé a nepravdivé.
odpovědět 
            Re: Podpora Martina15:17:03 18.04.2016
To s pravdou a láskou tvořej lidi. To že to tak někdy není a anonymní chytráci učiněj obrovskej objev, že to často neplatí a pak ho z humorem a jakože nadhledem a úsměvem šíří znamená jen to, že s nima se dál nemá cenu bavit. Naštěstí to taky znamená, že sami reálně nic moc nejsou schopný udělat, takže snad nemůžou nic zkazit.
Valmarodpovědět 
             Re: Podpora Martina19:42:16 18.04.2016
Očividně nedosahuji tvých kvalit. Nějak jsem nepochopil, co jsi tím vlastně chtěl říci.
odpovědět 
              Re: Podpora Martina22:37:27 18.04.2016
Tak polopatě. Tohle heslo nemůže být nepravdivé, protože ač se tváří jako výrok o stavu věcí, tak je spíše povzbuzením ke konání a tím přiblížení se tomu, že by se výrokem o stavu věcí opravdu stalo. Kdo si nepřeje, aby bylo naplněno, tak vlastně naplňuje jeho nepravdivost. Kdo žije, jako kdyby platilo, přispívá k tomu, že opravdu platí...

Je pravda, že tím tupým způsobem typu "Havel řekl blbost podívej se kolem sebe" to tu chápe docela dost lidí. Ale jsou vidět i jiní. Stačí se ještě jednou podívat kolem sebe..
Valmarodpovědět 
               Re: Podpora Martina10:18:20 19.04.2016
Už začínám chápat, kam tím míříš. Ale jako zásadní problém vidím pojmy Pravda a láska. Jsou to záležitosti naprosto subjektivní a jednu a tu samou věc může jedna strana vnímat jako lež a druhá jako pravdu. To samé o té lásce - co někdo může považovat za lásku k bližnímu, jiný za velezradu. A to už vůbec nemluvím o dlouhodobém hledisku, kde "láska" může být kontraproduktivní.

Takže konkrétně v případě ČHS bych zavrhl okamžitou spravedlnost, lásku i pravdu a řídil se potřebami svazu tak, aby to vedlo k jeho rozvoji zejména z hlediska dlouhodobého. Jenže to se v naší dnešní společnosti (myšleno obecně), nějak moc nenosí a to právě díky lidem, jako byl Havel nebo jako je dnes Šabatová a různé humanitární organizace a různí dobroserové. A proto jsem tak alergický právě na to heslo Pravda a láska...
odpovědět 
            Re: Podpora Martina19:09:08 18.04.2016
Proboha.. Vrat se k diskuzi na novinky.cz, tam se budes citit dobre a nezasirej to tady.
odpovědět 
             Re: Podpora Martina19:41:27 18.04.2016
Nejsem to já, kdo sem podobný shit jako Pravda a láska bla bla bla tahá. Takže začni u zdroje, tedy Karin.
odpovědět 
              Re: Podpora Martina20:26:14 18.04.2016
Jestli nevidis rozdil mezi tim jak vede diskuzi Karin a jak ty, tak to potes koste...
odpovědět 
               Re: Podpora Martina22:05:36 18.04.2016
Právě že vidím. Od Karin samé prázdné řeči, sem tam sluníčko, ale konkrétního a k věci nic. Jen že pravda a láska zvítězí, svaz je super a správci to díky svazu nedělají zadarmo. Pokud je toto podle tebe ten správný styl, tak nevím... Pak je logické, že se neshodneme ani my dva, a že styl komunikace toho druhého nám připadá úplně mimo mísu :-)
odpovědět 
           Re: Podpora Martina11:59:40 17.04.2016
ale ty nic netoleruješ.ty mě jen přesvědčuješ,že je pro mě dobrej nějakej svaz a peníze a více firem..chápu to tak,že vidíš možnost podpory od svazu,tak za ně oroduješ,ale vykládat tady jak je svaz super,aby si měla víc peněz na závody..ani náhodou..jinak s tou pravdou a láskou si mě velmi pobavila.)a prosim tě neber to nijak osobně.
velkej chytrákodpovědět 
            Re: Podpora Martina15:15:33 18.04.2016
To s pravdou a láskou tvořej lidi. To že to tak někdy není a Velký chytráci učiněj obrovskej objev, že to často neplatí a pak ho z humorem a jakože nadhledem a usměvem šíří znamená jen to, že s nima se dál nemá cenu bavit. Naštěstí to taky znamená, že sami reálně nic moc nejsou schopný udělat, takže snad nemůžou nic zkazit.
Valmarodpovědět 
             Re: Podpora Martina18:44:51 18.04.2016
co to má bejt..promin nerozumim ti,,,obrovskej objev, že to často neplatí a pak ho z humorem a jakože nadhledem a usměvem šíří.. hahaha co to je..četl jsi co jsem psal..nic o žádným objevu a proč sem motáš,co kdo dokázal.názor snad muže mít každej.
velkej chytrákodpovědět 
           Re: Podpora Martina13:42:59 17.04.2016
Jestli je Tvým mottem věta jistého alkoholika, tak je skutečně další diskuse naprosto zbytečná...
malej Vojtaodpovědět 
            Re: Podpora Martina17:12:22 17.04.2016
Me se ten ideal lasky a pravdy taky libi. Pokud nekomu laska a pravda nevoni, tak je asi opravdu zbytecna dalsi diskuze :) Nevim teda jak moc Gandhi chlastal, ale ja si ho docela vazim (stejne jako Havla, ktery imho volne z Gandhiho citatu o pravde a lasce vychazel).
Tomodpovědět 
             Re: Podpora Martina09:24:07 18.04.2016
pravda a láska od člena kolaborantské rodiny, která se měla nejlépe za okupace, vždycky poněkud zapáchají. srovnávat havla s Gándím je poněkud silná káva
odpovědět 
              Re: Podpora Martina11:06:11 18.04.2016
No, mě spíš přijde silná káva číst tady ty diskuse.
Nikdo není dokonalej, asi ani G., ani H., ale oba stopro dalece přesahujou meze nějakýho haterskýho přizdisráče.
P.odpovědět 
               Re: Podpora Martina15:06:14 18.04.2016
gándí chtěl vyhnat angličany nenásilím, strejda havel chtěl vyhnat židy (už před okupací vysoká funkce u českých fašistů), táta havel hostil esesáky, syn havel chtěl bombardovat na balkáně roky před natem. pravda a láska je fajn, ale od někoho to zní falešně
odpovědět 
                Re: Podpora Martina15:19:16 18.04.2016
A tohle shrnutí je z kterýho Peroutky?
Valmarodpovědět 
                 Re: Podpora Martina19:00:06 18.04.2016
Valmare,
to co co jsi předvedl je klasický řečnický faul. Ono totiž to, že o něčem nevíš, neznamená, že to neexistuje.

Havlům byl totiž zkonfiskován majetek nikoli za okupace, ale až na základě tzv. Benešových dekretů a před únorem 1948! Už z toho plyne, že jakási forma kolaborace s fašisty byla. O tom, že by Havel st. chtěl likvidovat židy sic nic nevím, ale o chuti VH bombardovat Srbsko se však VH dostatečně vyjadřil v onom slavném rozhovoru pro francouzký časopis(pravda až v průběhu bombardování a ne před). Havlovy válečně štvavé chotky se pak ještě projevily před invazí USA a VB do Iráku. Viz Dopis osmi. Do jaké míry se pak ukázaly záminky k invazi věrohodnými už dnes všichni víme. Včetně důsledků, které to přineslo.

Holt mediálni obrazy lidí se od těch reálných zpravidla diametrálně liší. Ale to to jsme zase off topic, ale ne jen článku, ale i webu, že?
JiBodpovědět 
                  Re: Podpora Martina19:14:47 18.04.2016
A taky rozhodne neplati, ze kdyz si JiBe myslis, ze neco nejak je, ze tomu tak je i ve skutecnosti...

To co tu dlouhodobe predvadis spolecne s "fundovanymi" prispevky typy toho o Havlech je jak z "nezavyslych zpravodajskych webu pro inteligentni lidi s vlastnim rozumem" typu aeronet.cz
odpovědět 
                   Re: Podpora Martina19:59:17 18.04.2016
Jak také jinak, vždiť jsem přece dítě představ!

Protože, když to není podle šablony, to to je přece Areonetu, to dá rozum... (;-).
JiBodpovědět 
                    Re: Podpora Martina20:25:10 18.04.2016
Jaka sablona prosimte? Jasne, doda to pocit jedinecne vyjimecnosti a prozreni.. At se ti libi nebo ne, vetsina lidi se neridi sablonou a hlavne ani nemaji potrebu to porad zduraznovat. Naopak od skutecne nezavisleho cloveka takoveto sebehodnoceni nikdy neuslysis, nema to zapotrebi a ani sam nepotrebuje se takto hodnotit.

Problem je v tom, ze zijes v nejake pokrivene predstave, ze zastavas nazory, ktere nejsou podle sablony, ktera slabsim jedincum vnucovana. Tohle silne jednoduche deleni sveta a tohle presvedceni o svych nazorech je velmi masivne rozsirena vec mezi navsteniky aeronetu a desitek podobnych serveru. Stejne tak idee, ktere tu hlasas. To rozhodne neni nic noveho, takovych "informaci" jsou tisice vsude kolem. Vicemene opakujes jak pres kopirak veci, ktere neustale mezi navstevniky zaznivaji a jeste omalovas pozlatkem, ze nejedes podle sablony a ze si ten, co skutecne vi..
odpovědět 
                     Re: Podpora Martina20:40:27 18.04.2016
Aha, takže zase nic, zas tomu Vaškovi Havlů křivdili ...(;-(.
JiBodpovědět 
                      Re: Podpora Martina20:43:56 18.04.2016
Vaskovi Havlu? Vy jste byli v nejakem blizkem vztahu nebo to je to jen zovialni vykrik doplnujici tvou osobnost?
odpovědět 
                       Re: Podpora Martina21:07:24 18.04.2016
c)
JiBodpovědět 
                        Re: Podpora Martina07:55:46 19.04.2016
Zdar JiBe,
nikdy jsem nevěřil, že budu souhlasit, byť jen částečně, s tvým pohledem na svět, ale tentokráte nemohu jinak.

Karin je ještě mladá holka, tak toho moc nepamatuje a školství plní svou primární roli velmi dobře.

Pro Karin a pár dalších přidávám jeden hnusnej špinavej dokument, něco jako Květy zla pro VH: http://1url.cz/otKme

Jen malé upozornění, nic se neděje náhodně, přečtení některých dokumentů Vám změní vidění světa k nepoznání.

Ale stejně si nedělám velké naděje, že zdejší telátka umí přečíst text, který je delší než 3 stránky.
pomstychtivý skřetodpovědět 
                         Re: Podpora Martina09:36:40 19.04.2016
:). Kdepak beres to presvedceni, ze ty nejsi telatko a ostatni ano? A kdepak beres to presvedceni, ze ostatni nemaji mnohem sirsi znalosti nez mas ty?
odpovědět 
                         Re: Podpora Martina09:46:53 19.04.2016
A co toto cele ma spolecneho s Gandiho heslem? Nikdo tu nerika, ze Havel byl svaty (to je taky asi nejvetsi rozdil mezi "bulvarnimu netelecimi konsipiratory", kteri vykrikuji sve jednoznacne pravdy a lidmi jako Karina).
Cele je to trochu vice komplexnejsi a fakt si nestaci precist jeden dokument z "konspiracniho" severu co nemam vedet.. Ci vice dokumentu jednoho ideoveho zastoupeni.
odpovědět 
                          Re: Podpora Martina10:05:55 19.04.2016
Zkus si vybrat, zda se chceš zastat Gandího nebo Havla. Oba si ve svém životě hráli na morální autority, jeden spával s pubescentkama, druhej chlastal a podváděl svou manželku. Padni komu padni... Ta kouřová clona, co nám sem dávaj sluníčka se stejně časem rozplyne a zůstane tu už jen ten smrad. Ten dokument si raději přečti a pak nad ním ohrnuj nos, ale dle časů bych řekl, že si tomu dal možná jen ty 3 stránky, co jsem psal... Škoda mluvit... Terminus technicus Víra v Havla... Čtením se to dá léčit.
pomstychtivý skřetodpovědět 
                           Re: Podpora Martina10:22:20 19.04.2016
Mi teda přijde docela debilní a demagogický (černobílé účelové schéma) i to dělení českýho světa na "sluníčkáře" a ty "realistický", nebo "racionální"...
Hesla o pravdě a lásce jsou příšerná (pro mě) bez ohledu na zdroj. Ale s docela velkou pravděpodobností by se dal najít v rodině kohokoli z nás nějakej minimálně strejda nebo děda s pošramoceným štítem. Spaní s pubescentkama a manželskou nevěru s dovolením neřeším. To je žurnalistickej balast (neříkám že nepravda).
Nicméně přes spoustu nejrůznějších "ale" jsou osobnosti, kterých si kvůli různejm věcem vážím, a pak třeba hlasy (internetový - nejen) žumpy, který jsou pro mě asi jako mazání sraček po hlavě. A leckdy je to i tím, jak prezentují věci, na kterých třeba něco je - ale způsob, kterým to použijou, a konsekvence, který z toho chybně vyvozujou už jsou totálně mimo.
P.odpovědět 
                            Re: Podpora Martina10:41:24 19.04.2016
Drahé P.,
problém je, že to jsou osobnosti, které se nám média snaží dávat za morální autority. (což u zvrhlého strýce asi nebude ten případ :-)

Můj názor je jen takový, že buď to jsou morální autority, nebo ne. Pokud se sami ve svém životě chovali jinak než se nám tu snaží tisk a aktivisté tvrdit, nemám potřebu je jako morální autority uznávat a také to dělat nebudu. Naopak jsem pro aktivní šíření osvěty.
pomstychtivý skřetodpovědět 
                             Re: Podpora Martina12:11:53 19.04.2016
Jen bych dodal, že podle mne ani nic takového, jako je morální autorita, obecně neexistuje. To, co je pro jednoho morální autorita, klidně může pro druhého být válečný zločinec :-)
odpovědět 
                              Re: Podpora Martina12:15:49 19.04.2016
Více než trefné :-)
pomstychtivý skřetodpovědět 
                              Re: Podpora Martina13:40:46 19.04.2016
Morální autorita? Za největší morální autoritu se v části světa považuje papež. A právě jsem četl jeho slova uprchlíkům: "Zachází se s vámi jako se zátěží, přitom jste darem. Selháváme příliš často v tom, že vás nevítáme.".

Takže morální autorita? Se sakra musím krotit, abych nebyl sprostý a agresivní. Chce se mi zvracet, ruce se mi klepou vzteky. Raději už nic nepíšu, ať neskončím u soudu. Fuj. Morální autority.
odpovědět 
                               Re: Podpora Martina22:08:14 19.04.2016
Fuj, to co tu píšeš.
odpovědět 
                               Re: Podpora Martina00:26:59 20.04.2016
Taky bych vsechny ty pricmoudliky rozjebal hydralickym lisem. Ale uplne vsechny! Zmrdy jedny. Vsechny ty hlupacky si ta media uz uplne omotala kolem prstu a lezou amikum do prdele. Uz se proberte vy ovce! Bez Putina bysme uz byly v totalni pici!!!! Nastesti tu jsou raciolni jedinci, kteri si nenechaji veset buliky na nos, maji vlasti a vysoce kvalitni rozum. Konecne jsem nasel server, kde se mi zacina libit. A prekvapive to ani neni zadna zurnalistika pro lidi, kteri si nenachaji tupe vymyvat mozky jako (myslim tim ty, co volili naseho pana Prezidenta Milose Zemana!)
ortelar!odpovědět 
                                povinná registrace00:57:51 20.04.2016
Správně! Jsem štastnej, že tu můžu číst podobný moudra! Diskusí bez povinný registrace za svobodu projevu!
honzaodpovědět 
                                 Re: povinná registrace13:24:34 20.04.2016
To je velmi problematické. Existuje tu sice jakási svoboda, ale skutečnost je trochu jiná. Bohužel, některé názory jsou společensky nepřijatelné, i když je má třeba většina společnosti. Takže těžko říkat a psát podobné názory neanonymně. Ve svém okolí neznám nikoho, kdo by neměl na uprchlíky názor podobný, jako je uveden výše, ale na veřejnosti se staví neutrálně. Takže v tomto podporuji anonymitu, protože svoboda a nezávislost tu v tomto stále není.
odpovědět 
                                  Re: povinná registrace13:29:24 20.04.2016
To je fenomén. Podobnejma "hlasama" se to na českém netu hemží v poslední době skoro všude, tak proč by vlastně měly chybět na Lezci, žejo.
Tohle je možná ještě pádnější argument pro povinnou registraci než nějaký ty vulgaritky.
P.odpovědět 
                                   Re: povinná registrace13:50:05 20.04.2016
Takže místo toho, aby se lidi zamysleli nad tím, proč se internet a diskuze podobnými hlasy jen hemží, raději je omezíme. Gratuluji. Opět se tu oficiálně jede jedna linie, zatímco soukromě a hezky potichu si většina lidí bude šeptat opak.
odpovědět 
                                    Re: povinná registrace15:12:44 20.04.2016
Pěkná demagogická manipulace s pojmy "většina", "svoboda" (sice nezmíněná, ale pojímaná). Hele, bodujete tady v té diskusi parádně, vzorník postupů a prostředků je tu představen v plné kráse. Platí tě někdo, anebo je to jenom koníček?
P.odpovědět 
                                     Re: povinná registrace19:30:21 20.04.2016
Demagogie a manipulace s pojmy, jako je "většina"? Ha ha ha. Fakt neznám nikoho, kdo by se zrovna k ekonomickým migrantům stavěl kladně. Ale třeba se jen pohybuji ve špatné a zkažené společnosti. nevím. Co myslíš, jako by dopadlo, kdyby sem dali admini anketu s výběrem "chci uprchlíky / nechci uprchlíky"?
odpovědět 
                                     Re: povinná registrace19:33:14 20.04.2016
Ještě doplním - zrovna dnes je na Novinky anketa s otázkou Jsou česká média svobodná? A hádej, jaký je výsledek? Odpovědi jsou 5.8 procent ANO, 94.2 procent NE. Tak já jen až zase budeš někoho obviňovat z manipulace s pojmem "většina" :-)
odpovědět 
                                      Re: povinná registrace23:35:55 20.04.2016
jasně, to je přece z hlediska vědecké metodologie zcela dokonalá anketa, tesat do kamene takovýhle výsledky, že jo? Vždyť už jen ty pojmy jsou přesně vydefinovaný, takže se všichni v jedný ze dvou možných kategorií naprosto shodují, že? Nehledě na reprezentativitu výběrového souboru získaného metodou takovéhle ankety...
(kdyby ti to náhodou nedocházelo, myslim to ironicky a to velmi silně. Nějaká doporučení na dovzdělání tady nemají cenu)
tleskačodpovědět 
                                       Re: povinná registrace07:17:09 21.04.2016
Pokud máš na mysli věci jako průzkum veřejného mínění a statistika, tak ok. Ovšem rozdíl 5 versus 95 procent je tak vysoký, že mírné odchylky na výsledku nic nezmění.

A u uprchlíků platí to samé. Průřez popuplací nemám, ale rozhodně to není někdo ano, někdo ne. Proto si i nadále dovolím tvrdit, že negativní postoj má většina.
odpovědět 
                                        Re: povinná registrace14:20:57 21.04.2016
Tak tahni mezi sve na diskuzi na novinky a podobny servery a nezasirej "politikou" tenhle server.
odpovědět 
                                         Re: povinná registrace16:17:52 21.04.2016
Máš naprostou pravdu. Souhlasím. Karin si tu svojí "Pravdu a lásku" klidně mohla ušetřit.
odpovědět 
                                          Re: povinná registrace17:02:40 21.04.2016
No to jsi nam to teda nandal.
Kdyz nekdo prohlasi "za mych mladych let frcelo heslo pravda a laska zvitezi nad lzi a nenavisti", tak to povazujes za vytahovani politickeho tematu? :D
odpovědět 
                                           Re: povinná registrace17:04:15 21.04.2016
Sorry, zapomnel jsem na ty uvozovky ("politiku"), ktery tu jsou dost dulezity.
A prosim, zustan na novinkach.
odpovědět 
                                        Re: povinná registrace01:02:04 22.04.2016
neovládáš základy statistiky a o schopnosti kritickýho nebo vědeckýho myšlení si u sebe nech zdát. Běž jinam, tady o tvoje pseudonázory nikdo nestojí.
tleskačodpovědět 
                                         Re: povinná registrace09:55:03 22.04.2016
O mém vzdělání víš houby, nehledě na to, že abys odhadl základní trendy ve společnosti, ani žádné nepotřebuješ. A jít jinam? Proč já? Já tu zase nestojím o kydy o pravdě a lásce nebo úžasnosti ČHS (nejlepší je, když se to spojí dohromnady) a také to tu musím číst :-) Nebo že by to bylo tím, že zdejší poměrně omezená komunita není schopna přijmout i jiný názor? Ale dobrá, stejně je tato debata již poněkud unavující. Co jsem chtěl napsat, to jsem napsal, více už v tomto vlákně psát nebudu. Doufám, že ti to zlepší víkend :-)
odpovědět 
                                          Re: povinná registrace23:21:43 22.04.2016
Ty to musis cist? Fiha, to mas teda drsnou starou... Te lituji. Co by ti udelala kdybys to necetl?
odpovědět 
                                    Re: povinná registrace15:41:37 20.04.2016
Nevetsi for je, ze jsem ten prispevek vyse psal pri snidani jako parodii na to co je jak pres kopirak slyset od "diskuznich" elit na tech nasich internetech.. :)
ortelarodpovědět 
                                     Re: povinná registrace16:19:27 20.04.2016
Ale to přeci bylo jasný. Já reaguju na anonyma těsně nade mnou, kterej možná je a možná není Skřet (a na toho taky...) Tvůj vtip mi byl docela dobře srozumitelnej.
P.odpovědět 
                                      Re: povinná registrace19:56:43 20.04.2016
To Ortelar: chytil jsi mě, jsem kokot, připiš si čárku. Zároveň jsem rád, že tak debilní příspěvek nebyl míněnej vážně.

To P.: anonym podle mě není skřet, ale onen troll, na něhož jsem si slíbil, že nebudu reagovat.

To troll: ..A můžu-li poprosit, nereaguj ani ty na mě. Ber to např. jako svý argumentační vítězství na celý čáře.
honzaodpovědět 
                                     Re: povinná registrace19:26:32 20.04.2016
No a co jako? Že jsi to psal jako parodii se nijak netýká toho, že si to někteří myslí opravdu, ale napsat to pod svým jménem je obecně nepřijatelné. Neznám ve svém okolí nikoho s pozitivním přístupem k uprchlíkům, přesto se nikdo neodváží vystoupit s kritikou či radikálním názorem veřejně.

Pokud sis dobře všiml, já nijak nekomentoval obsah tvého příspěvku, reagoval jsem na zmínku o povinné registraci. Takže opravdu nechápu, proč to nazýváš největším fórem.

odpovědět 
                                      Re: povinná registrace23:39:03 20.04.2016
ten je tak odvážný...všem spadla čelist a ani jedny kalhotky nezůstaly suché, dejte mu metál (ať může jít do...někam jinam)
odpovědět 
                             Re: Podpora Martina23:34:45 19.04.2016
To s tím strejdou mířilo na JiBa, kterej jako jednu z věcí proti H. uváděl, že byl z kolaborantský rodiny. Pokud se jak říkáš někoho snažej média prezentovat jako morální autoritu, je to asi primárně na debatu s těmi médii. Jinak si užívej svoji taktéž nadřazenou rozumnost a ať se ti hezky spinká.
P.odpovědět 
                              Re: Podpora Martina00:13:33 20.04.2016
Tak nejak :)
odpovědět 
                             Re: Podpora Martina00:28:12 20.04.2016
Bez tech zovialnich urazeni a zesmesnovani (navic vicemene nepodlozenych) by to asi neslo, co?
odpovědět 
                           Re: Podpora Martina00:10:54 20.04.2016
Zkus mene zakladat na svych nicim nepodlozenym domnenkach a nehlasat veci, ktere si jen myslis (3 strany, na zaklade ceho si dosel k tomuto zaveru??). Bude lepe. Tohle dilko od Wolfa znam, stejne tak nazory mnoha jinych ze vsech moznych stran. Davas v potaz dilo jednoho cloveka, Jiriho Wolfa. Neni od veci si precist nazory dalsich, treba Johna Boka. To uz tu nejak nezminujes a v tom jen nejvetsi problem..
odpovědět 
                            Re: Podpora Martina08:24:56 20.04.2016
Nemám problém Ti tu dát spousty linků, které ti řeknou v podstatě to, co ten sborník od Wolfa, ale proč bych to dělal? Takhle jsem tu přidal jeden dokument, který si aktuálně stáhlo 22 lidí (statistika je na: http://1url.cz/stats/otKme ).
Když přidám 20 linků, spíše to lidi odradí. Kdyby ta myšlenka utkvěla jen u každého pátého, jsem spokojen.

John Bok je ukázka lidské a morální úrovně slavných disidentů, o moc horší příklad se prostě již vybrat nedá, děkuji za něj, hodně to o tobě vypovídá.
pomstychtivý skřetodpovědět 
                             Re: Podpora Martina09:09:07 20.04.2016
Vis co? Tohle jsem presne cekal. Se skupinou lidi jako ty nelze vest diskuze. Cokoliv nebo kohokoliv s jinym nazorem totiz zaskatulkuji presne tak jak to predvadis svym poslednim prispevkem.
Mimochodem, chci-li byt objektivni a davam-li link na pomerne extremni nazor neni od veci odkazat i na nazor protistrany.
odpovědět 
                              Re: Podpora Martina12:06:45 20.04.2016
A proč bych měl chtít být objektivní? Nechceš z této diskuse udělat něco jako německé komentované vydání Mého boje? (1600 stran z knížky, která obsahově ani nestojí za tu pozornost) To by byla teprve schizofrenie.

Test schizofrenie:
Můj názor je ten, že VH byl podprůměrný prezident, který mohl vykonat velké věci, ale místo toho dal nažrat spoustě kamarádíčků a vykonal vše, aby byl jeho zaměstnavatel spokojený, ale existují i názory, které praví, že to byl ten nejlepší prezident na světě, skvělý dramatik, úžasný člověk, který nebyl nikdy zapleten do žádných podvodů a leváren, nikdy nedal nikomu z přátel prezidentskou milost, ani je jinak neprotěžoval, nikdy nedostal žádný majetek, který byl odejmut dle dekretů vydaných prezidentem Benešem, opravdu vzorně se staral o to, aby naše země vzkvétala a vůbec byl nej a nikdy jinak.

Až jsem se u toho zarděl. No hnus velebnosti.

Pokud jako názor uvedeš bez konkrétního zdroje jen Johna Boka, tak dostáváš odpověď právě a jen k jeho kontraverzní osobě. Linky si klidně dohledej, je to miláček. (alkohol, bitky s policií, podpora cikánů a pedofilů)

Ale jinak máš pravdu, člověk s argumenty si s člověkem bez argumentů moc nepokecá.
pomstychtivý skřetodpovědět 
                           Re: Podpora Martina00:19:54 20.04.2016
Ooooo, neni nad to svoje jednoduche vnimani sveta prezentovat jako neco vic..
Jak se vubec da diskutovat s clovekem, ktery misto racionalni diskuze kyda spinu jez ma podlomit celkovou osobnost a hlasani lidi, kteri ani nemaji moznost se hajit a muze to byt k probiranemu tematu vicemene irelevantni (pro snazsi pochopeni, nezoufam si nad tim co rikas, ale jakym zpusobem tu vedes diskuzi..).
odpovědět 
                         Re: Podpora Martina13:15:09 19.04.2016
LOL, ty jsi vazne chudak. Tema nenavistnyma bludama z konspiracnich internetovych stranek se muzes trebas udavit a pak se prosim vrat na novinky.cz, odkud jsi zrejme prisel.

Pekne zpracovany info o Martinovym super vykonu ve svetaku a dementi se tu budou hadat o havlovi.

f.odpovědět 
                  Re: Podpora Martina09:00:00 19.04.2016
Srbsko je tak oklouzany ze by mu troska bombardovanicka jenom prospela.
odpovědět 
      Re: Podpora Martina22:49:05 16.04.2016
Doufám, že todle všechno se s lezením nestane. Jinak Martinovi samozřejmě fandím...
vašek k.odpovědět 
  Re: Podpora Martina16:49:21 15.04.2016
To by ses taky nemusel dočkat. Doporučuji vystoupit ze svazu, tak jak jsem to před lety udělal já. Kdyby to udělal každý nespokojený, udělalo by to vichr ve svzové pokladně a pak by se možná konečně věci uvedli do pohybu...
Švejkodpovědět 
   Re: Podpora Martina18:04:13 15.04.2016
A s čím konkrétně jste nespokojení? A co dalšího konkrétně by měl svaz dělat pro své členy? Byl si na valné hromadě prosazovat svoje zájmy? Svaz se drží koncepce, kterou si nastavil, a dál ji rozvíjí. A proč konkrétně si vystoupil? Abys mohl sám za sebe dělat závody? Starat se o nějakou skalní oblast? Organizovat metodické dny? Poskytovat levnější pojištění? :-) Měla jsem tenhle názor taky, ale není lepší pomoct organizaci, která má více jak 12 tisíc členů, namísto toho, abys jí hanil a vystupoval z ní?
 Karina Bílkováodpovědět 
    Re: Podpora Martina20:28:06 15.04.2016
Karco, kasli na to :-D na lezci je kazdy nejchytrejsi.. nekrm je , nema to cenu, vzdy jich bude vic :-( Ps: jakto ze nejsi ve Svajcu :-)
Ondra Hazdraodpovědět 
    Re: Podpora Martina10:27:19 16.04.2016
Nejdříve jsem chtěl napsat, že máš pravdu, ale pak jsem si prošel jednotlivé bodu a:

Závody pořádané bez ČHS bývají často stejně dobré, na závody opravdu ČHS potřeba není.

Starat se o skalní oblast? No, je hezké, že to někdo dělá, ale kdyby nedělal, nic se neděje. Kdyby nebylo ČHS, o některé oblasti by se lidé starali o nadále, někde by se nelezlo nebo lezlo po vlastním. I nějaká ta db by vnikla. Takže já osobně zde ČHS nepotřebuji.

Metodické dny? K čemu je to dobré? Nikdy jsem na žádném nebyl, přesto lezu. Kdo chce, může se vzdělávat v rámci některého z mnoha oddílů, opět na to není ČHS potřeba.

Levnější pojištění? Jaké? K čemu je dobré? Platím si AV, ČHS na pojištění opravdu nepotřebuji.

No tak já ti nevím. Vše, co jsi vyjmenovala, se obejde i bez ČHS. Jediný význam vidím ve výjimkách v lezení v některých oblastech, ale jsem přesvědčen o tom, že místní organizace by to zvládla také a lépe, neb by si byla schopna zabezpečit pořádek a dodržování pravidel, což ČHS není.

Takže pokud by ČHS zanikl a na jeho místě se objevily dva jiné nezávislé a nespojené svazy, tedy jeden na závodní lezení a druhý pro skály, z mého hlediska by to bylo lepší. Jsou to dva odlišné světy, dohromady to fungovat nikdy dobře nebude.
odpovědět 
     Re: Podpora Martina20:41:34 16.04.2016
A je to tu zase. Že si chlapi nedáte pokoj... Tak si nějaký svůj trucsvaz založ. Nikdo a nic Ti v tom nebrání.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Podpora Martina22:39:02 16.04.2016
No jo, Ondro, bylo by to jednodušší, ale přijde mi, že nechávat to bez odezvy je špatný :-) Ve švajcu nejsem, protože jsem se na základě výsledků z prvního závodu nenominovala do repre, o to víc jsem držela palce a fandila Martinovi v semi a ve finále, je krutej :-)

No a k tomu svazu:
Závody jdou dělat i bez svazu, ale aby si mohl udělat závody čp a mčr, musí to svaz zaštiťovat - a jenom na základě těchto závodů se dostaneš do repre. Navíc členství ve svazu ti sníží startovné o tolik, že máš příspěvek za tři závody zpátky.

Když se podíváš na zápis z valné hromady, tak zjistíš, že loni bylo na údržbu skal čerpáno 1,5 milionu korun. Tu práci musel někdo udělat a pochybuju, že by ji správci oblastí dělali za dobré slovo (kterého se jim zrovna tady asi těžko dostane :-)) a na vlastní náklady.

Metodické dny jsou dobré pro ty, kteří si nemyslí, že dělají všechno dobře a chtějí umět pomoct a poskytnout první pomoc, když to bude potřeba. Pokud ses to naučil na vlastní náklady a někde jinde, tak je to samozřejmě super pro tebe. Ale zároveň je dobré mít tu příležitost se to naučit.

Že se vše obejde i bez svazu je jasné, ale otázkou pořád zůstává, jestli to skutečně je ta správná cesta. Jestli na místo shazování něčí práce a tvrzení, že někdo by jiný by ji dělal líp, není lepší tu práci ocenit a pokud na to máš volnou kapacitu, tak s tou prací pomoct. To je totiž všechno, o co mi jde.. Aby to nebyl jen takovej hejt z trucu, ale konstruktivní diskuze :-)
 Karinaodpovědět 
       Re: Podpora Martina23:35:49 16.04.2016
Naprostej souhlas.
Steveodpovědět 
       Re: Podpora Martina00:30:56 17.04.2016
Ale já přeci neříkal, že bych to dělal lépe :-) Asi ne. Nedělal bych to v podobě, v jaké to svaz dělá, vůbec. Jen jsem se vyjádřil ve smyslu, že kromě repre a výjimek je svaz zbytečný. Nic víc. A jak vidíš, někteří ze svazu vystoupili a také fungují, svaz nepotřebují. Takže já beru tvůj názor, že svaz je užitečný, ale ty mi, prosím, neber názor můj. Jo a s tím startovným to nebyl dobrý příklad, protože to přepočítáváš jen na peníze. A tohle není jen otázka peněz, ale principu. A určité legitimity názorů, protože člen ČHS má právo se vyjadřovat ke své organizaci. A bohužel, v tomto případě, že když se mi v ČHS nelíbí, tak v něm nemusím být, neplatí.
odpovědět 
       Re: Podpora Martina08:35:29 17.04.2016
1,5 mega je nic. Správci skal to s takovouhle mizernou podporou dělají skoro zadarmo. Klidně by to mohlo být třikrát tolik.
kkodpovědět 
       Re: Podpora Martina13:07:13 17.04.2016
"Tu práci musel někdo udělat a pochybuju, že by ji správci oblastí dělali za dobré slovo (kterého se jim zrovna tady asi těžko dostane :-)) a na vlastní náklady."
Děvče, drž se zpátky. Jestli si fakt myslíš, že správci oblastí mají vejvar obdobnej jako stávající předseda ČHS s půlúvazkem za 25 litrů, tak to běž někdy prohlásit třeba ke Kosťovi do Žlebu nebo k Tošovákovi v Ádru. Ale vem si s sebou nejmíň tři dost svalnatý gorily, aby ti kryly cestu ke dveřím. Kdokoliv kdo se stará o nějakou oblast, je v mínusu ( ve výsledku do toho rve vlastní prachy a čas). Nikdo se tomu nevzpírá, protože to ty lidi dělají ze vztahu k věci. Ale podobný kydy jsou hodně nemístný.
odpovědět 
        Re: Podpora Martina13:44:27 17.04.2016
Pěkně napsáno..
Švejkodpovědět 
        Re: Podpora Martina19:08:45 17.04.2016
To je dobrý, jak se dá v podstatě cokoliv obrátit na svůj pohled :-) Ja přece neříkám, ze na tom někdo vydělává, ja jenom obhajuju existenci svazu. Pokud ho ale neshledavate užitečnej, tak je to samozřejmě vás názor a nechte si ho :-) A asi nezměnim svůj názor na základě vyhrožování.. Vidíme se ve skalách, třeba si to tam nad pivem vysvětlíme lip nez anonymně v internetový diskuzi..
Karinaodpovědět 
         Re: Podpora Martina11:09:12 18.04.2016
Neříkáš, že na tom někdo vydělává? A co teda má znamenat věta
"Tu práci musel někdo udělat a pochybuju, že by ji správci oblastí dělali za dobré slovo (kterého se jim zrovna tady asi těžko dostane :-)) a na vlastní náklady."???
odpovědět 
          Re: Podpora Martina19:17:46 18.04.2016
Muzes byt v plusu (tedy vydelat), muzes byt priblizne na nule nebo muzes byt v minusu (tedy prodelat nebo neco dotovat ze svych zdroju).
odpovědět 
          Re: Podpora Martina15:39:07 20.04.2016
Správci, opraváři jištění, někdy prvovýstupci dostávají zdarma materiál, půjčuje se vrtačka, dávají se lepidla... Lidi placení obvykle nejsou. Taky jsem dostal pár kruhů a vrcholových krabic, abych to narval do jedněch zapadlých pískovcových skalek.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Podpora Martina19:52:05 18.04.2016
Diskuse o užitečnosti svazu tady již byla X-krát. Zdejší diskusi je myslím třeba chápat jako hospodu, kde si člověk zanadává, občas pokecá, občas se něco dozví. Ale - stejně jako v hospodě - opravdovej svět je "tam venku".
honzaodpovědět 
          Re: Podpora Martina09:52:33 19.04.2016
Ne tak úplně. Hospoda je fajn, ale dabata zahrnuje jen přísedící a případně náhodného kolemjdoucího. Tady má možnost se s názory obou stran seznámit mnohem více lidí. Vliv na obecné mínění o ČHS je tak mnohem větší, než kdybychom uvedenou debatu vedli v té hospodě.
odpovědět 
           Re: Podpora Martina22:10:52 19.04.2016
To jo, ovšem obecné mínění o ČHS nemá na fungování ČHS žádnej vliv.
honzaodpovědět 
            Re: Podpora Martina23:06:01 19.04.2016
Možná to nemá vliv přímý, ale že by byl nulový, to bych netvrdil.
odpovědět 
             Re: Podpora Martina23:18:02 19.04.2016
Po zaokrouhlení nulový. Vliv na ČHS by měla jedině politická práce: přijít se snadno uchopitelným a zároveň závažným tématem, které trápí typické voliče, tedy velké oddíly, tedy řekněme klasiky. A to téma mravenčí prací a přímou komunikací tlačit a pak na VH postavit nový vedení a nechat se zvolit.

Problém je v tom, že takový téma - navzdory bouřlivým debatám o ledasjaký konině na lezci - asi neexistuje (napadá mě populistický "stop ferratám", což je snadno uchopitelný, ale zas to myslím skoro nikoho netrápí). Menší problém pak je to, že by to byla brutální práce prakticky za nic.
honzaodpovědět 
        Re: Podpora Martina23:27:47 17.04.2016
Pro Karin, spravcove to dělají zadarmo. Pro kreténa, který Karine doporučuje 3 gorily aby odešla dverma, prijed mi to říct ke Kostovi do oči. Vyhrožovat holce.....? No to snad ne
safiodpovědět 
         Re: Podpora Martina10:51:21 18.04.2016
Koukám, že něco jako nadsázka je tu neznámé... :-(
odpovědět 
          Re: Podpora Martina11:11:05 18.04.2016
No, tak nějak. Lidi zjevně ztrácejí nadhled.
odpovědět 
         Re: Podpora Martina11:43:07 18.04.2016
hhahaha ty si trouba vid..vždyt nikdo jí nevyhrožoval.normální nadsázka ty hrdino
odpovědět 
          Re: Podpora Martina16:13:23 18.04.2016
Pozor -vtipný vtip! :P
m.odpovědět 
 Re: Podpora Martina11:07:24 21.04.2016
co se v tomhle vlákně tak dlouhosáhlého řeší? nechce se mi to číst. díky :)
honza k.odpovědět 
 Re: Podpora Martina11:07:25 21.04.2016
co se v tomhle vlákně tak dlouhosáhlého řeší? nechce se mi to číst. díky :)
honza k.odpovědět 
  Re: Podpora Martina14:38:32 21.04.2016
Vicemene to, ze pro hloupeho kazdy hloupy. Necti to.
odpovědět 

 davej21:42:24 15.04.2016
Bojuj Martine! Držíme palce.
mjodpovědět 

 davej21:54:09 15.04.2016
Bojuj Martine! Držíme palce.
mjodpovědět 

 Finale13:39:45 16.04.2016
Martin je ve finale!!! Nechal za sebou Hojera, Gelmanova, Chong Jongvona a další siláky.
Tomodpovědět 

 final17:03:42 16.04.2016
Martine, makej, budu drtit palce u monitoru!!!!!

odpovědět 

 nejde přehrát18:59:20 16.04.2016
škoda že video z finále je soukromé.. :/
odpovědět 
 Re: nejde přehrát19:02:45 16.04.2016
thecube.com
m.odpovědět 
 Re: nejde přehrát19:19:53 16.04.2016
https://www.youtube.com/watch?v=uy-SAx3Qsbo
kodpovědět 
  Re: nejde přehrát19:53:21 16.04.2016
dik :)
odpovědět 

 !!19:53:28 16.04.2016
Dávej Martas!!!😊
hodpovědět 
 Re: !!20:38:20 16.04.2016
martas druhy?
odpovědět 
  Re: !!21:02:11 16.04.2016
jooooo!! :)
hodpovědět 

 FINALE20:35:37 16.04.2016
Ty vole,
škoda nešáhnutýho Bonusu ve 4. boulderu!
Martin RULES !!!!!
odpovědět 
 Re: FINALE a Martin.21:09:47 16.04.2016
Cílevědomý dříč.Tam kde je,je hlavně proto,že chce o hodně víc než ostatní.Umístění je ta třešinka.Tak hodně štěstí ať je třešní celý sad.
odpovědět 
  Re: FINALE a Martin.21:34:19 16.04.2016
hm...to jsou věci, to by jeden nečekal :D
...odpovědět 
 Re: FINALE22:29:29 16.04.2016
POdle videa martin na Zonu sahl v prvním pokusu...myslím že měl být první - na pokusy by to vyšlo.
 Flyodpovědět 
  Re: FINALE22:52:12 16.04.2016
Martin měl vyhrát a byl nejlepší, viděli jsme to na vlastní oči :) Zdravíme že Švýcarska!
Reprezentace teamodpovědět 
   Re: FINALE00:24:06 17.04.2016
53:18 Zóna ???? Sakriš ???
https://www.youtube.com/watch?v=uy-SAx3Qsbo
odpovědět 

 Paráda!21:33:28 16.04.2016
Skvělý! Obrovská gratulace Martinovi!
P.odpovědět 

 Martin o stupeň výše23:38:48 16.04.2016
Pro mě Martin vyhrál, na čtvrtým boulderu předvedl, že byl nejsilněší. Do chytu šel kontolovaně a s převahou, škoda, že ho neudržel. už jsem ho viděl v topu.
Steveodpovědět 

 zona02:16:35 17.04.2016
Dechberouci vykon! Rozcarovani z ctvrteho nebonusu vedlo k:

On each boulder, a bonus point will be awarded if the competitor controls the Bonus Hold, marked as
described in Article 7.2.8. The bonus point will be awarded also where a competitor successfully
completes the boulder without having controlled the Bonus Hold. The Bonus Hold shall be considered
as “controlled” where a competitor has made use of the hold to achieve a stable or controlled position.

Jak to vykladaji rozhodci je nazorne u Rubtsova. Ve svem druhem pokusu (https://goo.gl/EIc0Uk) si taky sahnul evidentne jenom pro cislo do tabulky, ale zapocitano ma az ctvrty pokus, kdy se pokusil vzeprit a zlepsit si nohu.
Trochu nestastna volba bonus holdu.
Ickoodpovědět 
 Re: zona08:12:40 17.04.2016
Souhlas! Ve čtyřce Martin dominoval a přesto z něj neměl bonus. Smůla, příšte snad se už zlato povede.
Honzaodpovědět 
  Re: zona11:53:35 17.04.2016
od Martina trochu takticka chyba. Jinak ale vykon mimoradny! Gratulace velika!
odpovědět 
   Re: Trenére?16:47:22 17.04.2016
Kdo ho trénuje?
odpovědět 
 Re: zona19:55:55 18.04.2016
Zajimalo by me proc podle rozhodcich stabilni stani na zone nestaci na zapocitani te zony.
Dodpovědět 

 Gratulace08:17:58 17.04.2016
Velká gratulac,  byl to napínavej boj. Martin lezl fantasticky. Je to pan boulderista.
 jirkasodpovědět 

 Pecka!10:39:31 17.04.2016
Gratulace Martinovi! Vypadá to, postup do finále loni a letos konečně prolomil, tak jen tak dál!!
Valmarodpovědět 

 Rozhovor s Martinem08:11:40 19.04.2016
Na Boulder tečka cé zet rychlý pokec s Martinem o jeho jízdě na SP.
Boulder Barodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.