LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Místní klasifikace: mluví; nemluví; nemluv na mě!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140248 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7c
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Natočení zloději

smallNabídka pro víkendové zloděje z Refugia!?

Dostali jsme nabídku na zveřejnění videa, na kterém jsou natočeni lezci zloději, kteří tento víkend ukradli věci v Refugiu v Tisé.

Jindřich z Refugia zlodějům vzkazuje:

Do čtrnácti dnů čekáme balíček s omluvou a kradeným zbožím, nestane-li se, zahrajete KAMARÁDŮM (jestli vůbec nějaké máte) hlavní roli v krátkém filmu z našich kamer a pak budete muset chodit kanálem.   

Krámek


"Případů "horokrádeží" přibývá, někdy je to z bivaku, jindy přímo pod skálou, z auta, tentokrát se jedná o krámek.
Kdosi má od neděle nové GRIGRI, asi na něj neměl, stejně ho má. Předpokládám, že buď se s ním pochlubí, nebo ho někomu výhodně střelí. V případě, že vám - kamarádům někdo ukáže cosi drahého, na co ještě před chvílí neměl, nebo vám něco zázračně
levně nabídne,  představte si...."



Refugio Tisá


Stránky "Refíčka":

Refugio Tisá



Zdraví



Jindřich   [úpravy] 08:29 28.04.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 bokovka09:11:52 28.04.2011
já to nebyl! tentokrát mam alibi!!
A.odpovědět 
 Re: bokovka14:55:38 28.04.2011
Myslím, že adekvátní by bylo neposílat omluvu a balík, ale když už o produkt měl zloděj zájem, tak by měl poslat spíš složenku.

Jestli teda to nebyl zloděj, který nejdřív krade a pak až přemýšlí co s tím.
Hadrburgodpovědět 

 :(09:14:46 28.04.2011
bída no,ve státě kde krade i prezident tužky je to darebný všechno, morálka žádná,lidi se chovaj jak chovaj,tak si myslim,že tu uvidíme dřív to video.
rohlikodpovědět 
 Re: :( BÍDA10:52:51 28.04.2011
FAKTO TO BYL BÍDA???
BÍDO, BRAŇ SE!!!
JANKOVITÝ STROUŽEK ČESNEKUodpovědět 

 pro dobrotu..09:18:30 28.04.2011
.. dukazy rovnou na policii
yellowodpovědět 
 Re: pro dobrotu..11:43:51 29.04.2011
..nie je to tak, že ak más vedomosť o tom že bol spáchaný trestný čin, je tvojou povinnosťou to ohlásiť ?? :)))))...ja by som neváhal...hajzli
majoodpovědět 

 nove veci09:58:48 28.04.2011
Mam 4 nove expresky, ale fakt mam od nich blocek ;-)
misoodpovědět 

 parchanti10:03:31 28.04.2011
Čau Jindro, fakt si myslíž, že by těma kanálama neměli chodit už rovnou teď!3koda to je malá ,ale ostuda velká! A myslím, že pro poučení by to bylo jen a jen dobře !! TODLE SE FAKT NEDĚLÁ !!
OndraH.odpovědět 
 Re: parchanti10:38:12 28.04.2011
Určitě mají ti idioti ještě pocit Jánošíků,že zlému kapitalistovi,které stejně okrádá lezce tím,že jim prodává matroš za vysoké ceny,věci sebrali vlastně právem...
Ostatně když někdy čtu komentáře pod článkama,kde se řeší nějaký obchodník s lezeckým materiálem,tak mám z nich taky pocit,že každý má vlastně právo si kupovat matroš za nákupní cenu...
Já bych na žádné vracení nečekal a ty zloděje normálně udal..
Petr Šodpovědět 
  Re: parchanti16:18:13 28.04.2011
Kterypak obchod vlastnis Ty? Obhajovat marze 60 a vice procent, kdyz obchodnik v podstate nepridava zadnou dalsi hodnotu, mi prijde stejne nechutne, jako vyse zminena kradez...
Derekodpovědět 
   Re: parchanti16:40:26 28.04.2011
hle, Janosik...
odpovědět 
   Re: parchanti20:18:11 28.04.2011
Hele dereku, nebo jak se jmenuješ, že má tady u nás
koncový obchodník marži 60%, jak jsi to generalizoval, jsou pěkný kecy, to se snad týká jen výrobců, kteří maj zároveň svoje obchody. Běžný
koncový obchodník má od dvaceti do čtyřiceti procent /pokud zrovna není obchodní zástupce a zároveň prodejce - šikovnej/, mám kamarády, kteří daj marži 10% jen pro to, aby měli v obchodě exkluzivní značku, kterou tady koupí jen procento zákazníků.
Já osobně nemám s obchodem nic společnýho, ale trochu do toho vidím, a vím, že to není žádná sranda - v dnešní době se objednává zboží minimálně rok dopředu, také se stane, že na ISPO vybereš vzorky na příští zimu, a celé množství je už zabukováno. Během roku je prakticky nemožné přiobědnat další velikosti a je jen na majitelích těchto koncových obchodů, jak se tomu věnují a jak jsou chytří a předvídaví. Tak si kecy o 60 procentech a nicnedělání strč do prdele. milano
 milanoodpovědět 
    Re: parchanti21:39:55 28.04.2011
Ooch, úplně jsi mě svým dojemným vyprávěním rozbrečel! Dělal jsem cca 8 let v Hudáči a musím říct, že těch 60% vůbec není nereálných. Takže si svojí legrační obhajobu českého knedlíkového kapitalismu strč taky do prdele!
Pedroodpovědět 
     Re: parchanti23:36:45 28.04.2011
Šedesátka je docela normální. Ale mysli taky na to, že se z něčeho musí zaplatit nájem prostor, elektřina, lidi, kteří to prodávají, software, kterej to zaúčtuje, další rozvoj prodejny, sleva na všechny možný kartičky a podobně. Pak to zacáluješ kartou, banka si slupne z platby další 3 procenta a čistej zisk na prodaným GriGri bude deset kaček. V outdooru se těžko bohatne, ale když se snažíš, uživíš se...a vůbec, jaký marže mají třeba konzultanti? Dělat obchod neni zlodějina. Je top stejně těžká práce jako každá jiná.
O.odpovědět 
      Re: parchanti09:27:12 29.04.2011
Obchodníci s jiným zbožím (např. elektronikou, potravinama, ...) by si něco takového nemohli dovolit. Co mám zkušenost, tak se to pohybuje někde mezi 10 - 20 %. Outdoor je opravdu specialitka a zdůvodňovat to nájmem, SW a kartama je hovadina, ostatní mají podobné výdaje a uživí se. Též vím od kamarádky, která pracovala v Hudy, že 60 % není nic výjimečného. Co si pak o tom mám myslet ?
Martinodpovědět 
       Re: parchanti16:16:44 29.04.2011
ne nevím, když třeba zemědělci prodávají řetězcům mléko za 6 Kč a pak to koupíš za 20, to není zrovna 10 proc. marže
tomodpovědět 
        Re: parchanti21:25:00 29.04.2011
a v americe zase lyncujou cernochy...
odpovědět 
         Re: parchanti11:09:06 30.04.2011
To bylo naposledy nekdy v 19: stoleti. Dneska je to spis naopak...
odpovědět 
        Re: parchanti07:09:28 30.04.2011
Ale to tu trochu pleteš. Zemědělci dodávají surové mléko. Ti, co ho vykupují, nejsou překupníci, ale zpracovatelé. Mléko se musí zpracovat, ošetřit a zabalit. Proto se cena dostane na těch 10 Kč.
Martinodpovědět 
      Re: parchanti01:01:04 01.05.2011
Konzultanti prodávají to, co mají v hlavě, ale ne zboží v regálech, které vyrobí někdo jiný. Nápad tedy dobrý, ale logika mimo mísu.
Konzultantodpovědět 
  Re: parchanti16:24:08 28.04.2011
no taky mi dost vadí, že české lano v Arcu stojí polovinu co tady.. no bohužel už je tam levnější i máslo. Pokud tedy mám možnost ho přes známého koupit za tady za cenu co tam, řekně te mi kdo by jste to nebral. Ale tohle trochu koresponduje s českou náurou.
Přesto bych to uzavřel .. KRÁST SE PROSTĚ NEMÁ a tohle nabídka byla až moc velkorysá
vilikodpovědět 
   Re: parchanti20:57:41 28.04.2011
nj v zahranici je levneji nez u nas a nejmensi mzda tak 2-3x vetsi jak u nas... Opravdu pekna ukazka kapitalismu :D made in CR
odpovědět 
    Re: parchanti11:13:05 30.04.2011
...ale hlavne ze se uz nestoji fronty na banany, ze!
odpovědět 
 Re: parchanti10:43:35 28.04.2011
Přesně tak! Já bych se nikoho neptal a rovnou sem lupnul video a pro jistotu i fotky ksichtů z toho videa nějak zvětšený, jestli to jde. Jasně že je fér dát druhou šanci někomu, kdo něco omylem po*ere, ale tihle hajzlové záměrně kradli ve tvym obchodě! Ať si na ně daj ostatní majzla, když to udělali jednou, pochybuju, že příště je svědomí a vzpomínka na tvoje milý jednání přemluví, aby to nedělali... Každý svého štěstí strůjce a pro tohle omluva prostě není. Hore zdar.
Polodpovědět 
  Re: parchanti11:19:48 28.04.2011
Zveřejnit a usekat ruce...
Mě vykradli auto s veškerou výbavou cca dva roky zpět, v době kdy jsem na to jako student praceně šetřil kdovíjak dlouho. Žádný slitování!
mira.kodpovědět 
 Re: parchanti12:11:26 28.04.2011
Taky si myslím, že je Jindřichova nabídka až příliš velkorysá, ale co naplat, jednou byla zveřejněna a nezbývá, než ji dodržet.
 Křovákodpovědět 

 Bych se stím nesral12:48:29 28.04.2011
Zveřejnit!!!!
M.odpovědět 

 Dirty world13:30:31 28.04.2011
No jednou sme bavili,že lezci přeci nejsou kurvy...no,lezci ne,ale lidi jo..ale co na druhou stranu čekat ve státě,kde prezident veřejně prohlásí o krádeži,že je to normální a běžná věc..chce se mi tu z toho zvracet..
čertodpovědět 
 Re: Dirty world22:10:07 29.04.2011
lezci nejsou svině ale těch je málo.myslím tím starý klasiky-takový ty fousatý dědky,ty pravý horolezce.
dneska potkávam pod skalama kdejakýho kašpara s kostkovanejma teplákama jak honí outdoor a je mně z toho na blití
fousáčodpovědět 
  Re: Dirty world07:15:28 30.04.2011
Fousatí dědkové jsou praví horolezci ? Zdůvodni.
Protože lezou dýl ? Protože lezení brali jako útěk z reality, jako protest proti době ? Protože mladší lezou jen pro zábavu ?
Fakt by mě zajímalo, čím se liší pravost fousatého lezce od kostkovaného lezce ;)
odpovědět 
  Re: Dirty world11:10:53 30.04.2011
Myslim ze fousáč má jen mindrák z toho, že ti kostkovatí lezou věci o kterých se mu ani nesní..
odpovědět 
  Re: Dirty world11:18:37 30.04.2011
Myslím že toto je nádherná ukázka vzpomínkového optimismu. Co dodat, fousáči nařiď si budík!
Pedroodpovědět 
   Re: Dirty world15:08:57 30.04.2011
mozna chtel basnik rici ze ty fousaty nekradou.
odpovědět 
    Re: Dirty world21:20:35 30.04.2011
staří klasici co lezou věci o kterejch se vám študentíkům v kostkovanejch gatích ani nezdálo.
jsou to lidi co maji nejakej vztah k přírodě a ne jako mladá tlupa uřvanejch pitomců co se posype maglajzem a de rybařit do skal a pak si ty svoje ,,výkony,, zapisuje do jejich trapnejch deníčků.
fousáčodpovědět 
     Re: Dirty world21:23:10 30.04.2011
a stejně-běžte někam kostkogatáci vás mám tak leda u prdele
fousáčodpovědět 
      Re: Dirty world22:44:29 30.04.2011
Vousáči, z Tebe září těžká zamindrákovanost! Běž to radši rozdejchat do nějaký nálevny...
odpovědět 
      Re: Dirty world22:45:44 30.04.2011
U prdele je nemáš, to by sis tu nevyléval žluč...
Pedroodpovědět 
  Re: Dirty world19:24:11 03.05.2011
:)
mr. dirty odpovědět 

 Dirty world13:31:01 28.04.2011
No jednou sme bavili,že lezci přeci nejsou kurvy...no,lezci ne,ale lidi jo..ale co na druhou stranu čekat ve státě,kde prezident veřejně prohlásí o krádeži,že je to normální a běžná věc..chce se mi tu z toho zvracet..
čertodpovědět 

 Humanismus = cesta do pekel13:49:23 28.04.2011
Kradli? Tak se s nima ne...! Žádný ohledy, oznámit na policii a zveřejnit video, aby ostatní věděli na koho si dát pozor. Cokoliv jinýho je sr.. si do vlastního hnízda. Proč nějaký ohledy a možnosti "vrácení s omluvou"???  To samý platí pro našeho slavnýho prezidenta, stydim se za něj. Chce se mi blejt velebnosti.
Lynchodpovědět 
 Re: Humanismus = cesta do pekel14:17:12 28.04.2011
Me se zas chce blejt z tvejch kecu...
R.odpovědět 
 Re: Humanismus = cesta do pekel16:19:59 28.04.2011
Jsi fakt drsnak!
.odpovědět 
 Re: Humanismus = cesta do pekel17:28:58 28.04.2011
kdyz uz citujes, tak presne, puvodni verze je >to je hnus, velebnosti<.
odpovědět 

 Mimo misu14:03:22 28.04.2011
Sorry, ale nechapu, proc sem furt pletete Klause - to byl medialni (ne)for od CT, na kterej se mnoho lidi uplne zbytecne upnulo. Jestli sem chcete tahat prirovnani s politkou, najdete si jiste mnoho zavaznejsich prohresku.
O.odpovědět 
 Re: Mimo misu20:08:19 01.05.2011
ale Klaus nekrad jen propisky
blackodpovědět 

 Nezverejnovat14:26:10 28.04.2011
bacha na to zda to chces zverejnit paaac zakon to zakazuje a to za dost jasnych podminek + velice tucna pokuta,rozhodne pocitej ze zlodej se muze citit dotceny,pac kdo krade je i takova kurva aby chtel odskodneni za mazani jeho jm. :)

byl jsem upozornen na obdobne jednani ze se ho nesmim dopusit necht me ta osoba muze zalovat..
treba na net foto s cinem,nebo vylepit v jeho okoli plakaty ze krade..

vitej v CR :D

Klausovo pero nebylo darovaci o cemz vypovedela mluvci Chile ze se jednalo o remeslny "sperk" nedarovaci a ne o "klasickou" podepisovaci tuzku co se nechava po podpisech statnikum. I kdyz i ta nekdy dosahuje velkych sum.

Opet jen VITEJ V CR :D

politika je svinstvo a uz dlouho se divim ze je netopime ve vltave.....
odpovědět 
 Re: Nezverejnovat14:35:59 28.04.2011
Bude hůř, stát už nic nemá a teď jsme na řadě my!
odpovědět 
  Re: Nezverejnovat14:39:01 28.04.2011
ale nám nevadí spát ve skalách a vařit na ohni =D takže máme náskok =D
OndraH.odpovědět 
   Re: Nezverejnovat22:27:11 29.04.2011
jestli se to stane kazdej budem radi za tu zkusenost... jen bude asi nepeknej pohled na ty dalsi,ale ja "sul" menit za zlaty hodinky k h**** nebudu :D
odpovědět 
 Re: Nezverejnovat14:38:47 28.04.2011
Není problém video se zlodějema anonymně zveřejnit kdekoli a pak převzít sem, na Lezce a nazvat to třeba:!Jak plyne čas v Refu...". a nevidim problem.
odpovědět 
  Re: Nezverejnovat15:20:28 28.04.2011
haha....čechXčechojXzlodějXzloději....když krade václav proč ne vobyčejnej občan,nebo stan???Divíme se námi proslulé aktivitě???krade se se všude,to nepopírám ale u nás je to jako vařit v itošce makaróni.....kanálem nebo tunelem
ten vůlodpovědět 

 Dobrá reklama15:34:19 28.04.2011
Nebo taky slušná reklama toho krámku, třeba lepší než banner na tejden za ty samý prachy jako grigri ...ha ha
Rodpovědět 
 Re: Dobrá reklama16:21:38 28.04.2011
...myslim ze to byl hlavni ucel tohoto clanku :-D
odpovědět 
 Re: Dobrá reklama17:13:08 28.04.2011
Vzhledem k těm fotkám ukazujícím krámek v celé kráse je to dost možný:-)))
Willhemodpovědět 
  Re: Dobrá reklama18:43:59 28.04.2011
Vzhledem k poslední zkušenosti dávám Refugiu palec dolů, jídlo nic moc, dlouho se čeká, ceny jak v Hudáči.
Ivanodpovědět 
  Re: Dobrá reklama18:52:24 28.04.2011
Nevím jestli si to dobře pamatuji, ale v knížce rock stars se Ron Kauk(nebo někdo jiný) cestou do Josemit:) "zastavil" taky v nějakém krámku a něco si odnesl. Rovněž zlikvidovali pneumatiky nějakému rangerovi. Treba se jedná o budoucího nadějného lezce, který žije pod skalami, pojídá špagety s kečupem a na vercajk prostě nemá. Ted už vážně, když to chceš řešit - proč nedáš záběry z kamery policii? Rovněž zveřejnění záběrů z kamery se ti nemusí vyplatit. Tak přestan dělat reklamu a konej tak jak se má. A propo doufám, že už jste zlepšili kuchyni. Protože kdybych natočil na kameru co jsme tam dostali(byl jsem tam cca před rokem), tak by jsi byl v podobné situaci jako ten, který ti odnesl gri gri.
elementodpovědět 
   Re: Dobrá reklama21:41:46 28.04.2011
Souhlas, jídlo k zblití, ceny nehorázný... REFUGIO NEVER MORE!
Kamilodpovědět 
    Re: Dobrá23:24:07 28.04.2011
Podle mě vaří výborně a ceny jsou jako kdekoliv jinde. Prostředí je příjemný a nekouří mi tam nikdo pod nos.
Steveodpovědět 
     Re: Dobrá08:12:27 29.04.2011
Osobně jsem z Refa nadšený. Skvělé místo, hezký barák a hlavně příjemní majitelé a většinou i obsluha. Nechodim tam žrát, ale vždy když si něco dám, je to chutné a má to i stravovací kulturu.
Ale to je na vkusu každého. Někdo má rád plný talíř omáčky a knedlíků.
Více takových obchodníků a provozovatelů nejen restaurací!
Fáberaodpovědět 
   Re: Dobrá reklama22:07:08 28.04.2011
Cus Elemente, jo, vařej tam na bačkoru... zastav se při cestě ze Sněžníku do Děčína ve Zlatý Lípě. Ač je to hotýlek 4 hvězdy, ceny za velmi kvalitní jídlo řekl bych relevantní. Z Jury jsme se tam s Mauglim stavili a fakt pecka. Obsluha příjemná a jídlo rychle na talíři. Výpřež oproti tomu taky nic moc.
Mikiodpovědět 
    Re: Dobrá reklama22:56:27 28.04.2011
Jj, souhlas, Vyprez taky nicmoc.. Staci vedet kdo ji vlastni...
odpovědět 
     Re: Dobrá reklama22:50:30 29.04.2011
Hele Výpřež zase není špatná, ale v porovnání se Zlatou Lípou je horší. Rozhodně ale lepší než Refugio.
M.odpovědět 
    Re: Dobrá reklama10:07:54 02.05.2011
No, tak podle mě v okolí skal v Tisé a Ostrově na jídlo nic lepšího není. Jestli někde blbě vařej, tak rozhodně ne v Refugiu. Pokud se vám v Refu nelíbí, tak vás tam nikdo nenutí chodit, i tak tam je lidí o víkendu až dost. Lípa možná špatná není, ale je to 17 km a srovnávat čtyřhvězdu hotel s lezeckou kavárnou je trochu mimo mísu.
Kubaodpovědět 
   Re: Dobrá reklama22:42:01 28.04.2011
Nebo knížka Westwand, tam si rovnou v obchodě naplnili celej tahačák:)
 martanodpovědět 

 lezec?16:07:44 28.04.2011
A byl to lezec? Třeba to byla nějaká smažka na výletě a je jí celkem jedno, co na lezci půjde za video, jestli vůbec ví o lezci.
vranikodpovědět 
 Bez viny? 21:17:35 28.04.2011
Kdo jsi bez viny, hoď první kamenem. Nikdy jste nic neukradli? Já kradl jablka po sadech v Arku, brambory na polích, ryby z potoka kde se dalo a jezdil jsem dlouhé roky "načerno" šalinama nebo jsem občas "omylem" přejel vlakovou zastávku. Někdy jsem na lezeckých výletech dlabal opravdu jen špagety s kečupem, ostružiny posbírané v příkopech a nebo ryby, který jsme nachytali. Jezdili jsme stopem nebo nejlevnějším autobusem. Nejsem na to dneska nějak extra pyšnej, ale je to tak. Byly to docela krásný roky. BTW někde jsem četl, že Hudy (nebo ňákej jinej boryš?) začínal lézt na laně, který se zratilo na Labi z nějakýho šífu. Ještě že tam tenkrát nebyly kamery..
motákodpovědět 
  Re: Bez viny? 21:35:59 28.04.2011
Prvni rozumnej prispevek-smekam!
odpovědět 
  Re: Bez viny? 21:48:11 28.04.2011
dalsi janosik... tos myslel fakt uplne vazne? jestli jo... pak se neni co divit ze to v cesku vypada tak jak to vypada.
odpovědět 
  Re: Bez viny? 21:49:32 28.04.2011
srovnavat jabka natrhany z ciziho stromu s ukradenym lezeckym vercajkem v krame.. trochu mimo, nezda se ti?
odpovědět 
   Re: Bez viny? 22:48:47 28.04.2011
A už je to tady. Nepodepsaní a schovaní za dav budou určovat co se ještě krást může (jablka v sadě a ryby v potoce) a co už je mimo (módní lezecký cajk). Krádež je krádež. Říkám, že jsem kradl brambory, pytlačil a jezdil na černo... Jsem lepší než zloděj z toho obchodu? O kolik jsem podle Vás lepší? Jo, taky cítím určitý rozdíl ale z výše uvedených důvodů alespoň nehodlám nikoho anonymně soudit. Připadá mi rozumnější třeba věnovat přebytečný jistítko a sedák po ségře (co už neleze) nějakýmu začátečníkovi a přidat mu k tomu i nějaký bezplatný školení nebo poslat prachy na charitu. Další dobrej počin je zaplatit ze svýho nový nerezový jištění pro všechny. A pokud ho ve svým volným čase (po dohodě s místní vrcholovou komisí) i bezplatně osadíte... Sice všechno celkem nic moc významnýho ale furt lepší než na netu anonymně skuhrat "kam ten svět spěje". Nebojte, už Vám ten lynč nebudu dál kazit.
motákodpovědět 
    Re: Bez viny? 23:01:10 28.04.2011
Priteli, podepises-li se jako motak a tvuj emajl je stejne anonymni datl, myslim ze tvuj podpis ma stejnou vahu jako absence meho. Touzis-li skutecne pokracovat v tehle diskusi s pouzitim jmen a plnych referenci, rekni a na emajl se ti ozvu.
Proc se tady exponuju: Tvuj citat o opravnenosti hazeni kamenem mi tu proklate nesedi. Shledavam ZASADNI rozdil mezi tim kdyz nekdo utrhne hrusku na cizim strome nebo upytlaci pstruha v potoce (dobre, v podminkach stredni evropy lze skutecne hladovet a byt tim dohnan ke kradezi jen v hodne extremnim pripade...) a tim kdyz nekdo v ksefte s vice mene luxusnim zbozim (jo, lezecke cajky jsou luxus..) ukradne neco z regalu.
Tvoje povidani o venovani ojeteho matrose, pripadne dobrocinnosti a obecne prospesnych pracech pro blaho vsech na skalach..maji svoje misto ale ne tady. Obavam se ze skutecne michas prislovecne hrusky s jabkama.
odpovědět 
    Re: Bez viny? 08:23:02 29.04.2011
To si snad děláš srandu.Takže závěrem!podle tebe".Zloděj je vlastně chudáček co okradl velkého kapitalistu a dobře mu tak( vždyť to dělá každej) .Motáku Ty jsi asi zaměstnanec co ??? Kdybys byl soukromník a měl si všechno zboží kupovat(za svoje) a pak se modlit, abys to prodal a měl na nájem, daně atd..Tak bys tady asi tahle blbě nekecal a rovnoul Ty parchanty ukřižoval.
Mártyodpovědět 
     Re: Bez viny? 10:39:49 29.04.2011
Krást se nemá. Nic jinýho jsem netvrdil. Zloději nejsou chudáčci a pokud si to ani je nijak neobhajuju. Majitele nebo vedoucího prodejny lidsky chápu ale řeší to prostě blbě. Vadí mi tady jiná věc. Není vám divný, že se vždycky najde dost spravedlivejch, kteří mají hned jasno. Věřím, že všichni kteří se tu rozhořčujete, máte doma nebo ve svých firmách v PC jen legální SW a na skříňce originální CD a DVD. Prostě by měl každej místo blbýho krafání o čtvrcení zlodějů začít sám u sebe.
Motákodpovědět 
      Re: Bez viny? 07:33:49 01.05.2011
Až ti párkrát vykradou auto. Šetříš na kolo a to ti taky někdo ukradne.Tak tě napadají řešení ,že tato diskuze je procházka rájem.A majitel to řeší blbě hmmmm.Policie mu v tomto nepomůže TAK TO MÁ PODLE TEBE SEDĚD S RUKAMA V KLÍNĚ ???? Jeho okradli tak má svoje řešení a s tím souhlasím:Já bych to dal na net už dávno.Jo a prosím Tě, že nikdo není bez viny to máš pravdu, ale to neznamená , že se bude krást a zloději se budou obhajovat to je fak k zbl...
Mártyodpovědět 
      Re: Bez viny? 08:20:53 01.05.2011
Myslím, že sis to vyložil po svém a Moták měl na mysli trochu jinou stranu mince. Přestože sady a pstruzi nejsou uplně nej příklad, tak třeba ten nelegální soft i další věci, už člověka vedou k zamyšlení nad sebou samým. Příspěvek byl minimálně zajímavě naťuklý vrut.
Každopádně držím palce ať se to povede nějak rozumně vyřešit. Někdy je lepší přistupovat k tomu tak, že se to stalo a tím to taky skončilo. Člověk řešením banality může ztratit víc než onu věc. Procento takovýchto lezo-zlodějíčků je doufám malé. Co bych asi dělal já kdybych měl život jaký měl ten dotyčný...
P.s. já v Tisé o víkendu byl a kolem Refa lidí jak mraky. Nedivil bych se kdyby to udělal nějaký hejsek, co má zkreslené představy o krádeži, jako mnoho z nás...
pgodpovědět 
  Re: Bez viny? 22:48:50 28.04.2011
To byli ve třiačtyřicátém roce čtyři výtečníci na Křížové ve Svatém Janu. "Půjčili" si lano od zvonu v Berouně, a protože nestihli vylézt ty tři délky včas, nezvonilo se ten den klekání. Ale nakonec lano vrátili! Dva z nich se posléze stali slavnými horolezci: A. Černík, M. Lev, J. Schmidt a M. Schüller
Kuba Turekodpovědět 

 Otřesné21:03:27 28.04.2011
Nějak to nechápu. Někteří se snaží pseudopozitivně reagovat, jini pseudovtipně reagují – ačkoliv je to katastrofa. Někdo něco šlohnul – je to skutečně odporný fakt – a to by  člověk třeba nemohl uveřejnit? Ostuda! Jednotlivci, jistě jich není mnoho, kteří takovéto věci dělaji, by  měli být ukřižováni a vyloučeni  ze společnosti. Možná jsou neinformovaní, možná jsou kleptomani, nebo mají jiné nutkání toto uskutečnit, ale  to se prostě ve slušné společnosti nedělá. Tisíckrát za život jsem byl konfrontován s chutí něco mít – malé věci i věci celkem velké – s tím se prostě nedá nic dělat - ale nijak jsem si nic nepřivlastnil. Hotovo – je to prostě odporny fakt a tak to má  člověk i mít možnost  zveřejnit
Michael Beranekodpovědět 
 Re: Otřesné21:21:39 28.04.2011
Souhlas. Klaus a podobné případy s tím opravdu nemají co dělat. A jinak k těm steskům na marže. Ani nejsem obchodník a ani nejsem bohatý. Ale vím,že jsme malý rybník a od toho se to všechno odvíjí. V Itálii,Francii,Německu,Polsku a samozřejmně v Americe žije lidí trochu více a tak ty marže jsou o něčem jiném.
Ale tohle v Refku je o normální zlodějně..Proto udat a trestat.Žádná shovívavost s tím šmejdem.
Petr Šodpovědět 
  Re: Otřesné21:59:56 28.04.2011
1.)Reklama!!!
2.)Na policajtech stejně stím nic nenadělaj, a dobře to vědí, je to do 5-tis.
Jak psal někdo výše- slušně si to vynahradili reklamou na Lezci / fotky,web odkaz, ještě to rychle přileštili/.
3.)Krást se krade všude, třeba u nás holky v Albertu bez ostrahy se perou statečně dnes a denně se zlodějíčkama i s pořádnýma čórkařema.Třeba dnes ulovily 100m od krámu vozík narvanej tak za 10tis. a maj z toho hovno a taky za hovno. Jenom se tím podniky prostě nechlubí, že se jim tam krade, taky to má negativní dopad na klientelu.
Pedroodpovědět 
   Re: Krádež22:40:43 28.04.2011
Po přečtení této diskuze, se opravdu nestíhám divit, to co se stalo je už fakt humus, jsem pro to ty idioty zveřejnit, protože přesně jak tady již někdo psal policie s nimi stejně nic nezmůže, a takovýhle jednání není úplně v pořádku, kdyby jsme si navzájem všichni takhle kradli, asi by to nikam nevedlo. Myslím si že rozebírání kvality jídla v restauraci, nebo krádež pera naším presidentem, sem taky úplně nepatří. Co se jídla týká si myslím že, každý má jiné chutě a to co někomu nechutná, druhému může úplně vyhovovat. Ale co mě zaráží je nestydatost některých z našich řad, který zde zmiňují "vysoké marže" v některých našich obchodech, marže si obchodník nestanoví sám, ale jsou mu zčásti stanoveny, ale hlavně myslím si že nebýt obchodů, tak asi budeme lézt v důchodkách a sedáky si šít doma, jako za totality ,kdy tu nic nebylo. A pro ty co jsou tak "chytří" a soudí tady obchodníky, vzkazuji, ať si zkusí sami podnikat v odvětví obchodu a poznají, že to není zas tak jednoduché, jak si představují. A tvrzení že snahou zviditelnit se tady prostřednictvím videa se záznamem krádeže, k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat, to asi někdo myslel jako nepochopený vtip, ne?Jinak přeji nám všem, ať se takovéto případy stávají co nejméně. Hezký večer všem Yeti
Yetiodpovědět 
    Re: Krádež23:23:28 28.04.2011
Já to čekal. Já to říkal.. Stačí že se to stalo obchodníkovi a už se zvedá lůzy křik..:-) Trošku přeháním,ale mnoho komentářů je ta stejná klasika. Zašťiťování se historkama známých lezců,co kde a kdy jak ukradli jak neměli na matroš a na jídlo a blabla. Troufám si tvrdit,že je to z 99 procent akorát lezecká latina a reklama jak se udělat zajímavým a "nezávislým". Kecy. Zloděj je jenom zloděj..
Petr Šodpovědět 
   Re: Otřesné22:51:34 28.04.2011
1. REKLAMA, nedovedu si představit, že by každý outdorový obchodník řešil podobné problémy zde na těchto stránkách.
2. Jakou má majitel Refugia jistotu, že zmíněný zloděj je lezec ? Jestliže nikoliv 100%, pak je otázkou, zda toto obvinění, zde na lezci směrem k příchozím návštěvníkům, není slušně řečeno "netaktní"
Ivanodpovědět 
    Re: Otřesné23:27:08 28.04.2011
Zatím to žádného outdorového obchodníka nenapadlo. Asi jsou už zhnusený, tím, že jim tam lidi kradou, takže je chápu a jsem zvědavý, zda se to gri-gri navrátí, nebo se uvidí, kdo to byl.
Steveodpovědět 
    Re: Otřesné23:32:35 28.04.2011
Lezci se poznají obvykle podle slangu, sandálů naboso a několika jiných poznávacích znamení. Podle stručnosti a pojetí článku věřím v tomto případě více majitelům obchodu než občanským sdružením a jiným zástupcům karmy a podobných záležitostí...;)
Gampodpovědět 
   Reklama sotva23:51:13 28.04.2011
Foto, jsem tam dal já z vlastní iniciativy, mám rád články s fotkou. Od Refugia jsem dostal pouze malý odstavec s žádostí o zveřejnění, na což jsem s chutí přistoupil, protože prostě kradení se mi hnusí, vám ne?
 jirkasodpovědět 
    Re: Reklama sotva05:16:41 29.04.2011
Znám Jidřicha a Pavlínu dost dlouho na to, že by se nesnížili, takový reklamě!!Mám dojem, že lezeckou chásku poznají velice dobře, už dlouho lezou, takže by nedali tuto zprávu, kdyby neměli jistotu, že čorkaři byli bohužel z řad lezců.Spíž je naštvalo, že i této době má ještě někdo zapotřebí prostě krást z lezců je to prostě smutné!
Jeník Pletichaodpovědět 

 Nic nemáte.08:05:38 29.04.2011
Pokud nemáte po celém krámě stopy rukou od maglajzu nebo na videu borce co si neodpustí při krádeži pár shybů na futrech, jak si můžete být jisti že jsou to lezci ? :D Navíc si myslím, že je to jen bububu a nic nemáte.
Loupežníkodpovědět 

 Nic nemáte.08:08:09 29.04.2011
Pokud nemáte po celém krámě stopy rukou od maglajzu nebo na videu borce co si neodpustí při krádeži pár shybů na futrech, jak si můžete být jisti že jsou to lezci ? :D Navíc si myslím, že je to jen bububu a nic nemáte.
Loupežníkodpovědět 
 Re: Nic nemáte.08:50:28 29.04.2011
Lezecká komunita je sice mnohem a mnohem větší než např. před třiceti lety, ale pořád spousta lezců zná spoustu lezců a to by mohl být tenhle případ.
K.odpovědět 
  zlodeji stale chodeji !!!10:21:37 29.04.2011
jsem pro zverejneni videa . do 5 tisic je to jen prestupek , ktery se nikde zlodejickovi v rejstriku neobjevi . misto kecu o reklamach , zradlu , prezidentech a dalsich blbostech , by se mel tento cin verejne odsoudit a potrestat tak lapku aspon krutou ostudou. z drobných kradezti se stava bezna norma . to vsak nelze tolerovat.
klikodpovědět 
   Re: zlodeji stale chodeji !!!17:09:22 29.04.2011
Hele nejsem si uplně jist, ale on to video asi zveřejnit nemůže. Když instaluješ kameru na takové místo, tak to podlehá nějaké legislativě, a asi něco podepisuješ. Já jen aby majitelé refugia nemuseli platit více než stojí gri gri úřadu na ochranu osobních údajů, protože pokud to zveřejní tak tím, že to tady veřejně oznámili, bude ihned jasné kdo to zveřejnil. V hospodě, kdxž si naistaluješ kameru, tak ji taky nemůžeš dát online a záznamy jsou v režimu ochrany. Ale třeba se mýlím. Tíme se nezastávám zlodějům, nejradši bych je taky viděl, ale pouze upozornuji na možná úskalí zveřejnění údajů z průmyslové kamery. Banky taky nezveřejnují záznamy o zlodějích a věř mi, že kdyby to šlo, tak už to dělají. Takže jediné co mu zbývá je to předat policii a pomoci jim s identifikací, samozřejmě pouze tehdy pokud svojí kameru řádně nahlásil a splnuje všechny požadavky dané zákonem. V opačném případě, by se asi jednalo o důkaz, který nelze použít. A i když to bude pouze přestupek, tak může dostat pokutu, nebo prospěšné práce v místě bydliště pokud nemá prachy. No a pokud nezaplatí nebo neodpracuje, tak může dostat podmínku. Což za gri gri je už dobrý. Ale právník by to jistě vysvětlil lépe. A myslím, že komentáře co se týká kvality jídla, pokud to nebudou brát osobně, jim můžou pomoci se zlepšit v postavení proti konkurenci, která je v okolí Děčína zajistě veliká. Jinak lepší informace asi najde na www.uooz.cz.
Elementodpovědět 
    Re: zlodeji stale chodeji !!!17:10:27 29.04.2011
sorry www.uoou.cz
elementodpovědět 
     Re: zlodeji stale chodeji !!!23:01:50 29.04.2011
Jestli by Refugio mělo platit nějakou pokutu za zveřejnění, tak já na ní rád něco přidám;)
 martanodpovědět 
      Re: zlodeji stale chodeji !!!23:43:55 29.04.2011
To by YouTube asi vůbec nefachal, když je to tak přísně hlídáno...;)
odpovědět 
      Re: zlodeji stale chodeji !!!12:50:53 01.05.2011
Na případnou pokutu přispěju s radostí také! Myslím, že zveřejnění záznamu je super nápad,nakonec jak jinak to řešit,že?!(vlastně ještě funguje pořádnej lepák!) Jindřichovi držím palce!
Tomáš Benešodpovědět 
    Re: zlodeji stale chodeji !!!13:11:53 10.05.2011
http://zpravy.ihned.cz/ cesko/c1-51812460-urady-maji-brat-nahravky -jako-dukazy-prestupku

Jen k tematu
Radek J.odpovědět 

 No a co teda s tim16:51:50 29.04.2011
Do 5000Kc je to prestupek ve kterem se mozna policie vubec nebude angazovat..a kdyz jo, tak dotycnej odejde s usmevem na rtech a bez zaznamu v rejstriku.
V tehle povedene zemi nelze zverejnit video zlodeje aniz by se clovek vystavil nebezpeci zaloby. No dobry.
Majitel obchodu asi udelal nejrozumnejsi moznou vec - pokousi se apelovat na jakesi zbytky moralky.
Dotycnej zlodej se muze chytit za nos a ukradenej matros s omluvou vratit.. a ostatnim nezbyde nez doufat ze mu casem dojde ze by se asi krast nemelo, a to ani tam kde nejsou kamery.
Pokud se balicek s vracenym cajkem neobjevi, primlouval bych se za zverejneni.. i s rizikem nasledneho orientaku s zalobou za nezakonne zverejneni osobnich udaju (pravnici, opravte mi terminologii, jestli to mam zasadne spatne).
Pak by se totiz mohlo ukazat jaka je nalada mezi lidem v podzamci - jestli bude zlodej ostrakizovan (nejen mezi svymi kamarady.. u tech totiz nelze vyloucit ze maji moralni uroven podobnou, tj nebylo to na reteze nebo pribity, takze je v poradku to ukrast) .. nebo zda bude okradeny majitel kramu predmetem vysmechu jako naivni prostacek ktery jeste veri v pravo a spravedlnost.
Kazdou chvili cteme o vykradenym aute, vykradenejch batozich pod stenou..a komentare jsou plne rozhorceni.
V tomhle clanku popsana zlodejna se v principu vubec nelisi od vykradeni auta.
Navrhoval bych aby majitel obchodu informoval (na Lezci) jak se zalezitost vyviji - a dojde-li k zalobe za zverejneni osobnich udaju, mohli by vsichni co tu broji proti zlodejum prijit delat publikum do soudni sine a v pripade verdiktu proti majiteli obchodu se slozit na (pripadnou) pokutu.
neni to jedno?odpovědět 

 myslenka18:16:03 29.04.2011
Jsme opravdu národem zbabělých zlodějů, jak se domníval tatíček Masaryk, když nás nabádal nebát se a nekrást?
odpovědět 
 Re: myslenka20:20:22 29.04.2011
zverejnit na para dni , aby ho nekdo poznal a identifikoval . pak stahnout . jo s tema soudama to neni zas tak horke . zaplatit pravnika si zlodej asi tezko dovoli. nebylo by to jednoduche a jednoznacne pro zlodejicka .
odpovědět 
  Re: myslenka21:46:47 02.05.2011
komicky se mylite.

video zverejnit muze, ale musi se zdrzet kometare ze slo o zlodeje. to muze az po jejich pravomocnem odsouzeni, jinak riskuje.

Indyodpovědět 
   Re: myslenka21:49:31 02.05.2011
a bez tech zvastu o tom jak se kdo komicky myli by to neslo?
odpovědět 
    Re: myslenka10:04:58 03.05.2011
Vy mamlasové to se vém to dneska moralizuje když máte nesrovnatelný možnosti než sme měli za komunistů.ale co my s výcvikem co si neukradneš to nemáš,jak se řiká voják se stará voják má.Chtěl bych vás vidět mirkové dušínové jak byste s timhle přístupem přežili na vojně, no museli byste se přizpůsobit a hotovo,tak to totiž je.aA mimochodem kradlo se vždycky a nejenom tady ale po celym světě akorát to má všude trochu jinou podobu.Samozdřejmě že milionář ze švýcarska neude vykrádat auta a zase vykradač aut asi nebude kupovat českou společnost aby zlikvidoval konkurenci,každej si jede ve svym ale výsledek je stejnej
ondraodpovědět 
     Re: myslenka10:59:23 03.05.2011
No tak tebe musel nějakej suprák řádně vzít po palici. Možná že tu hvězdu s opasku máš na čele vytetovanou pořád.
odpovědět 
     Re: myslenka16:25:03 03.05.2011
Jezismarja, to je krasa..do kamene tesat. A jeste jsi mohl pridat ze udavat se nema, ale hlasit se to musi. A kdyz sem tam nekoho vesej nebo upalujou, no dobre mu tak, mel drzet hubu a krok a tak nam aspon ted obstara zabavu na nudny odpoledne.
Clovece, vzdyt ty jsi primo archetyp, tebe by meli vyznamenat nejakou statni cenou nebo dat do muzea..
odpovědět 
      Re: myslenka18:09:48 03.05.2011
aspon by byl klid vod vašich nesmyslnejch komentářů,je vidět že procházíté životem jako v bavlnce všechno máte snahu hodnotit aodsuzovat a samozdřejmě si myslíte že vám by se tostát nemohlo vy jste spravedlnost sama ale tomu nevěřim záleží totiž na podmínkách.Když se člověku nic neděje a žije si jako prase v žitě je snadný bejt mirek dušín,neni problém všechno je v pohodě ale běda jak začne vo něco jít tobyste se začali projevovat uplně jinak tomu věřte
ondraodpovědět 
       Re: myslenka20:53:17 03.05.2011
No tak nas teda pouc, kdyz jsi to tak pekne zrelativizoval. Jake prikori je nutno utrpet aby podle tve stupnice relativni moralky mel dotycny jedinec nezadatelne pravo ukrast v obchode zbozi s visackou rekneme... 1000 kc?
odpovědět 
        Re: myslenka12:22:57 05.05.2011
Jedinec se musi predtim v tomtez kseftu nechat okrast o ... rekneme ... 1000 Kc.
honzaodpovědět 
       Re: Myslenka20:58:16 03.05.2011
Ondro mylíš se. Prostě se nekrade a hotovo, ať už je to svetr z regálu nebo krabice mléka v samoobsluze. A také nemáš pravdu, že se krade všude na světě. V některých evropských státech stále i v dnešní době nezamykaji své domy a třeba v některých horských chatách ve Švýcarsku nebo Rakousku je nepřišroubovaná ani řetězem nepřipevněná kasička do které při nepřítomnosti chataře prostě ti co přespali hodí penízky za přespání. A ještě méně máš pravdu, že situace před sametovou revolucí byla taková, že se krást muselo, jak vzplývá z Tveho textu. Kupodivu byla veliká spousta lidí, která prostě z principu nekradla a takoví jako Ty se jim prostě tenkrát smáli jací jsou hlupáci. Krást se prostě nemá – a to za každých okolností, v jakékoliv době, kdekoliv.

Michael Beranekodpovědět 
       Re: myslenka11:19:36 05.05.2011
Ondro, je mi z tebe smutno. Obhajovat zloděje je už fakt síla!
Za středověku či muslimských zemích se zlodějům sekaly/sekají ruce, u nás se bohužel na zloděje nesmíš ani křivě podívat. Místo toho si zloděje přímo pěstujeme!
Kdyby se hlasovalo, jsem pro návrat tradice sekání ruk, pak by si to každý takový vychcánek i jejich obhájci 2x rozmysleli.
PS: na vojně jsem byl a vůbec nerozumím tomu, o čem to blábolíš.
Martinodpovědět 

 Hned10:56:08 03.05.2011
Jindro, normálně to sem loupni ať se na toho šmejda všichni koukneme. Klidně na tu cenu zboží co ukradl přispěju ale fakt by potřeboval pořádně přes hubu jako odstrašující příklad.
FERYodpovědět 
 Re: Hned18:43:54 05.05.2011
Přesně tak,krást je prostě špatně a ani omluva,ani vysvětlení pro to neexistuje.Zveřejni to rovnou a je po ptákách.
 Ollyodpovědět 
  ..se nemá.13:13:40 09.05.2011
Krást se nemá, to je jednou daný. Snad ten chudák zloděj to někdy pochopí,a třeba se i polepší /a vrátí nebo zaplatí:)
Jinak Refučko - dobrý jídlo,obsluha,věci. Jo, kdyby bylo více takových i jinde..
miresodpovědět 

 Jak to dopadlo?19:41:21 13.05.2011
Ahoj, jak to tedy vše dopadlo?
kudrnáčodpovědět 
 Re: Jak to dopadlo?16:24:13 17.05.2011
Taky by mě to zajímalo
Zdeněkodpovědět 

 tak nic10:43:07 17.05.2011
Tak co, bude video?
petrodpovědět 
 Re: tak nic23:16:37 17.05.2011
hovno,reklamu si udělali a to jim stačí.
přeju jim at se jejich hovno změní v ježka a at tam maj mnohem víc zloděju ba celý bandy který jim to tam rozeberou do mrtě.
fuck off celý refučio a jestli vás okradli tak vám to přeju!ted aspon vím kde se bojej zveřejnit záznamy z kamery a pojedu na čorku-těšte se!
lump/zlodějodpovědět 

  17:25:25 24.05.2011
Jak to teda vlastně všechno dopadlo???

Když sem dáte článek a navnadíte hafo lidí, tak to alespoň dotáhněte a řekněte nějaké resume...
odpovědět 
 Re:08:33:14 26.05.2011
Jestli to nebyla jen reklama...
reklamaodpovědět 
  Re:10:05:43 26.05.2011
V tom případě si tam už NIKDY NIC nekoupím!
J.odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (22)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.