LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Desátá rozhodne.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP Kranj - obtížnost

poslední závod

smallAktualizace: Adamovi v posledním závodu světového poháru zlatá o chlup unikla. Pro zlatou si dolezl Rakušan Jakob Schubert, druhý pak byl Adam Ondra a třetí Japonec Sachi Amma.

Jakob Schubert


Jacob Schubert

photo by © IFSC



Finále muži


Pohárovou vítězkou se stala Japonka Akiyo Noguchi výkonem (34) před druhou Momokou Odou (34) a třetí Korejkou Jain Kim. (29+)

Akiyo Noguchi


Momoka Oda


photo by © IFSC



Finale ženy


Výsledky finále


muži
1. Jakob Schubert (AUT) 41+
2. Adam Ondra (CZE) 40+
3. Sachi Amma (JPN) 39
4. Gautier Supper (FRA) 38
5. Hyunbin Min (KOR) 36+
6. Manuel Romain (FRA) 35+
7. Romain Desgranges (FRA) 27.5+
8. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 24+

ženy
1. Momoka Oda (JPN) 34+
2. Akiyo Noguchi (JPN) 34
3. Mina Markovic (SLO) 29+
4. Jain Kim (KOR) 29
5. Magdalena Röck (AUT) 26+
6. Dinara Fakhritdinova (RUS) 26+
7. Verhoeven Anak (BEL) 22.5+
8. Maja Vidmar (SLO) 22.5+


Přímý přenos na IFSC nebo Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=CUeXr2Q0hNY

Finále
17:00

poster


Adam Ondra postoupil do finále z 8. místa. V kvalifikaci topovalo 17 mužů první cestu a 15 druhou, ženy topovali 6 a 9 cest v kvalifikaci, poté už v závodu žádný top nepadl. Dalších pět závodníků z ČR do semifinále nepostoupilo.

Výsledky semifinále


muži
1. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 44.5+ Top Top
1. Hyunbin Min (KOR) 44.5+ Top Top
3. Sachi Amma (JPN) 42+ Top Top
3. Romain Desgranges (FRA) 42+ Top Top
3. Jakob Schubert (AUT) 42+ Top Top
3. Gautier Supper (FRA) 42+ Top Top
7. Manuel Romain (FRA) 42 Top Top
8. Adam Ondra (CZE) 41 Top Top
52. Tomáš Binter (CZE) 25+ (51.) 29 (48.)
57.-58. Martin Klemsa (CZE) 8 (59.) 20+ (57.)
59 závodníků celkem (v semi 26)

ženy
1. Jain Kim (KOR) 47 Top Top
2. Mina Markovic (SLO) 46+ Top Top
3. Akiyo Noguchi (JPN) 40 Top Top
4. Magdalena Röck (AUT) 40 28+ (11.) Top (1.)
5. Dinara Fakhritdinova (RUS) 38 Top (1.) Top (1.)
6. Momoka Oda (JPN) 36+ Top (1.) Top (1.)
7. Anak Verhoeven (BEL) 34+ Top (1.) Top (1.)
8. Maja Vidmar (SLO) 33+ 28+ (11.) Top (1.)
31. Jana Vincourková (CZE) 23+ (31.) 26+ (29.)
35. Iva Vejmolová (CZE) 23 (33.) 25 (34.)
40.-41. Tereza Svobodová (CZE) 17+ (40.) 14 (41.)
41 závodnic celkem (v semi 26)

Celkové výsledky:
IFSC Climbing Worldcup 2013:



muži
1. Sachi Amma (JPN) 572
2. Jakob Schubert (AUT) 535
3. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 420
4. Hyunbin Min (KOR) 360
5. Sean McColl (CAN) 356
11. Adam Ondra (CZE) 180
z 84 bodovaných závodníků

ženy
1. Jain Kim (KOR) 625
2. Mina Markovic (SLO) 605
3. Momoka Oda (JPN) 491
4. Magdalena Röck (AUT) 374
5. Dinara Fakhritdinova (RUS) 354
ze 78 bodovaných závodnic

Pořeadí národů
1. Japonsko (JPN) 1750
2. Rakousko (AUT) 1567
3. Francie (FRA) 1460
15. Česká republika (CZE) 180
25 bodovaných ze 30 zúčastněných zemí

Odkazy:
www.worldcupkranj.com
www.ifsc-climbing.org

Marťan a JirkaS   [úpravy] 11:00 17.11.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Jj00:22:47 18.11.2013
AO byl v semifinále osmý a v celkovém pořadí jedenáctý. Jaký průměr měl ten chlup v titulku?
Nehrotil bych to, to umí mnohem lépe Blesk.
Na pohodu i na férovku.
 Gampodpovědět 
 Re: Jj09:41:00 18.11.2013
Jacob 41+ Adam 40+ a Sachi 39. Dobrá bylo to možná o dva chlupy :-).
Ale semifinále sem nepleť, finále je úplně jinej závod, včetně načasování sil a psychického tlaku. Ze semifinále postupoval např. Ramon z prvního místa a pak skončil osmej.
Jedenáctý celkově je Adam po pouhých dvou závodech SP ve srovnání s ostatními, kteří absolvovali šest závodů. To je takový skóre, který ani netřeba komentovat.
 jirkasodpovědět 
  Dement Gump13:48:46 18.11.2013
On ten Gump jen rychleji asi pise nez mysli resp. asi jenom pise...checht.
A Adam samozrejme super bomba!
Martas.odpovědět 
   Re: Dement Gump01:39:09 19.11.2013
no zas ten, kdo psal tenhle článek, si ani po 2 dnech neni schopný zjistit, kdo v ženských vyhrál, nebo že na fotce není Noguchi, ale Momoka Oda.To mi přijde dost smutné.
odpovědět 

 Jen si tu dál něco nalhavejme....02:38:21 18.11.2013
Moc se mi líbí tohle lhaní si do vlastní kapsy...to jak se teď na lezci musí člověk zaregistrovat než si může opravdu poplakat nad "skvělými" výkony naší reprezentace
 bflmodpovědět 
 Re: Jen si tu dál něco nalhavejme....10:48:45 18.11.2013
Většinu závodů SP píšu já a podle přání většiny závodníků jsou už dlouho komentáře pod těmito články jen pro přihlášené, (pokud to nespletu). Kdo se jak umístil je tu jasně vidět.
Na komentování závodů máš samozřejmě právo zde i jinde. Jestli to přispěje ke zvýšení kultury psaného slova, zlepšení vztahů, nebo k vyšším výkonům závodníků je na vás :)
 martanodpovědět 
  Re: Jen si tu dál něco nalhavejme....13:46:44 18.11.2013
Tak tady máš názornou ukázku, jak funguje "neanonymní" registrace. Výsledkem je v podstatě další anonym, o kterém vlastně nevíš, kdo to je. Už podle IP adresy bys ale mohl poznat, že to psal David Chudoba alias Bída. Tak mi řekněte, k čemu taková registrace je? Na .... Nemusím to slovo psát, že?
 Pacientodpovědět 
   Re: Jen si tu dál něco nalhavejme....07:51:09 19.11.2013
Taková registrace je k tomu, že je těch sraček míň. Že je registrace všelék, to si snad nikdo nemyslí, nebo jo?
honzaodpovědět 
    vyhrála momoka oda.10:24:10 20.11.2013
sakra
odpovědět 
  Re: Jen si tu dál něco nalhavejme....15:22:55 20.11.2013
Zajimavé, že najednou přestala být registrace pod tímhle článkem zapnutá..
odpovědět 
   Re: Jen si tu dál něco nalhavejme....15:55:31 20.11.2013
Asi moje chyba, článek při jedné z editací spadnul (vynulovaly se parametry asi při výpadku mého přihlášení) a nejspíš jsem tam podmínku zapomněl pak znovu zadat.
 martanodpovědět 

 Gratulece07:57:07 18.11.2013
Velká gratulace Adamovi, druhé místo je naprosto úžasný výkon! K tomu zlato od minula, paráda! Držím palce na příští rok.
 Pažout ml.odpovědět 

 CZE09:11:26 18.11.2013
Hele za nas startuje na SP jen Adam? Ze vcelkovych vysledcich nikdo z CR nejni:-(
 strejdaodpovědět 
 Re: CZE - sezóna 201311:31:42 18.11.2013
Za ČR startovalo letos v Kranji 6 závodníků a v článku (i minulém) je to uvedené.
V celkovém žebříčku letošního SP je pouze Adam Ondra, neboť body se dostávají jen za umístění v semifinále a tam se letos bohužel nikdo jiný z ČR v obtížnosti nedostal.
...v boulderingu se do rankingu dostali Jan Chvála, Martin Stráník a Karolína Nevělíková, na rychlost Libor Hroza (2.) a Jan Kříž.
Tedy celkem máme letos v žebříčku SP 6 závodníků, když nepočítám ledy. Z toho zásadní je pouze umístění Libora (2.) a Adama (11. po dvou závodech).
 martanodpovědět 
  Re: CZE - sezóna 201313:03:21 18.11.2013
Marťane, jak to píšeš, tak by mi to i korespondovalo s repre, tak jak by repre měla vypadat. A v podstatě dnes vypadá. Tři závodníci Adam, Libor a Lucka vozí finálová umístění a medaile. Pak jsou tu čtyři závodníci, kteří jsou schopni dovézt nějaký ten bod. No a následují další reprezentanti, kteří jsou "nadějní" někteří už několik let. A kde nic tu nic. Problém repre je vlastně jen v tom, jak se finančně podporují různě výkonní reprezentanti.
LRHodpovědět 
   Re: CZE - sezóna 201314:47:25 18.11.2013
nefunguje neco typu: rok jezdi a privez vysledek, pokud ne tak hus?
 strejdaodpovědět 
    Re: CZE - sezóna 201311:45:38 19.11.2013
Prostě někoho závody baví, tak na ně jezdí, ikdyž ví, že nebude na bedně. Někdo poslední být musí, na to je možná potřeba větší odvaha než být první. Radost ze závodu by měli mít ale oba stejnou. Kdyby to tak nebylo, tak už by to bylo fakt ubohý. To už bysme byli jako v Severní Koreji, kde prohra fotbalistu v zápase je považována pomalu za vlastizradu. Buďme tolerantní, a nezakazujme někomu nevyhrávat nebo dokonce být poslední! "Není důležité vítězství, ale dobře si zabojovat!" Nebo přesněji:

"The important thing in life is not the triumph but the struggle, the essential thing is not to have conquered but to have fought well."

Pierre de Frédy, Baron de Coubertin


 Ohne Modpovědět 
     Re: CZE - sezóna 201312:03:41 19.11.2013
Souhlasím s tím, že někdo poslední být musí. A dokonce souhlasím i s tím, že když se nominuje měl by dostat šanci. Ale nemohu souhlasit s tím, že v jednom svazu v jedné disciplíně dostávají velkorysou podporu i ti neúspěšní. A v druhé disciplíně ti úspěšní si musejí velice doplácet.
LRHodpovědět 
  Re: CZE - sezóna 201314:46:15 18.11.2013
jo ja sem to cetl jen sem koukal i na celkove skore a kde nic tunic. tak nevim nakolik se tomu zavodnici venuji. nic vic nic min. z devadesati jedno misto to je smutny:-(
 strejdaodpovědět 
   Re: CZE - sezóna 201315:51:33 18.11.2013
Trošku statistiky ze SP v Krajn jak šel čas

Adam 2009 1 z 73
2010 2 z 58
2011 ......
2012 ......
2013 2 z 59

Tomáš 2010 58 z 58
2011 51 z 55
2012 45 z 48
2013 52 z 59

Tereza 2011 26 z 34
2012 35 z 36
2013 41 z 41

Ostatní současní reprezentanti letos v Krajni byli poprve.
LRHodpovědět 
    Re: CZE - sezóna 201317:48:15 18.11.2013
Tomáš a Tereza žádný progres navzdory věku- jsou mladí a měli by se zlepšovat. Martin K si sice výkony repre zaslouží / prostě nejsou lepší /, ten se už ale asi moc nezlepší- kvůli věku. Otázkou je, jestli má cenu, aby jezdili, můžeme tu mluvit o zkušenostech atd. V jiných sportech taky jezdí spousta repre, i když ničeho nedosáhnou...
nesmrtelný blázenodpovědět 
     Re: CZE - sezóna 201318:16:26 18.11.2013
Nikdy a nikde jsem neřekl, aby ti co se na tuzemských závodech nominovali aby na SP nejezdili, protože mají malou výkonnost. Ale jde mi o to, aby ti slabší závodníci neměli větší podporu než ti co vozí medaile. A to se děje.
LRHodpovědět 
     Re: CZE - sezóna 201318:18:43 18.11.2013
Zkušenost z nižších pater. Když jsem v našem oddíle přenastavil proplácení nákladů závodníků tak, aby v případě horšího umístění nesl část nákladů sám závodník, dopadlo to asi takhle. Na závody najednou nejezdil nikdo a úplně nám ujel vlak. On by ujel i tak, ale ne tak rychle...
Ve fotbale, v hokeji nese zodpovědnost za výsledky trenér, popř. manažer. Víc psát nemusím.
 Bídaodpovědět 
      Re: CZE - sezóna 201318:55:30 18.11.2013
Takže výsledek byl tak jako tak ujetý vlak, akorát že to bylo mnohem dražší?
Jirkaodpovědět 
       Re: CZE - sezóna 201309:04:54 19.11.2013
Je to už přes 10 let, ale 2 talenty jsme tu měli. Jeden ztratil motivaci, a druhý měl našlápnuto dobře, ale chtěl, aby mu oddíl proplatil úplně všechno, včetně cesty na SP, což by zhltlo celou částku na závodníky. Měl jsem tehdy názor, že pokud chce někdo závodit v SP, musí mít odvahu zariskovat a shánět vlastní sponzory. Pár závodníků, co objížděli na vlastní náklady svěťáky už v ČR bylo. Ti méně našlápnutí v našem oddíle riskovat nechtěli ani na úrovni pouťáků, tak se krom občasné účasti na AMČR přestalo jezdit na závody úplně.
Bídaodpovědět 

 Trenink a motivace reprezentantů04:37:23 19.11.2013
Najít v sobě motivaci být dobrý nebo nejlepší není jednoduché. V případě, že chci REPREZENTOVAT ČR jako jeden z jejich nejlepších lezců na obtížnost, zvlášt pokud mám v týmu Adama Ondru, odevzdal bych v tréninku všechno. Nevěřím, že Tomáš a Martin, by pravidelně končili na posledních místech, kdyby trénovali naplno. Hoši, sakra, buď si přiznejte, že nemáte motivaci, schopnosti nebo trénink, ale přestaňte už dělat ostudu sobě i českým lezcům.
Vodpovědět 
 Re: Trenink a motivace reprezentantů07:58:24 19.11.2013
Mluvit za ně nemůžem. Měli by se vyjádřit oni. pro klemsiče je to odměna, přeci jen v tomhle věku najít motivaci dřít-klobouk dolů. Jiná věc je Tomáš, který je na tom léta stejně. Tam by to asi chtělo více přitlačit, ale je to věc trenérů, pokud vůbec nějaké má.Viděl jsem makat Lucku a myslím, že trénuje tak intenzivně jako všichni ostatní na chvostu SP dohromady. Protože má trenéra.
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: Trenink a motivace reprezentantů08:09:10 19.11.2013
takovej tomáš mrázek ani ao trenéra neměli nebo se pletu
mr.gentlemanodpovědět 
   Re: Trenink a motivace reprezentantů09:28:10 19.11.2013
Nedávno tu měl Dan Kadlec dobrý komentář a řekl bych, že to vystihl dobře. Bylo tam i něco o Němcích a Rakušanech a jejich změně v systému v přípravě repre už od dětí. Faktem je, že finanční možnosti ÖAV a DAV jsou někde jinde a dodávku JungeČHS jsem ještě nepotkal. Každopádně si troufám tipnout, že oba dva sousedské svazy nepoužívají model rodič-trenér-bafuňář v jedné osobě.
Oběma kritizovaným repre bych dal šanci ještě jednu sezónu, Martinovi ale jen když nepoleze v ponožkách :-D
Bídaodpovědět 
    Re: Trenink a motivace reprezentantů11:48:38 19.11.2013
Bído to je super věc jak to u našich sousedů funguje.Ale tady u nás v čechách je to naprosto nereálné.To by rozpočet ČHS musel být mnohokrát větší a nesměli by tam fungovat osobní zájmy na vybrané jedince.Jinak by to zase dopadlo stejně jako je teď.
mártyodpovědět 
 Re: Trenink a motivace reprezentantů12:17:48 19.11.2013
Myslim ze navazet se do Klemsice je uplne mimo. Stejne tak jako Rozek na stara kolena lezou porad dobre a fakt nemuzou za to, ze je v nominacnich zavodech nikdo neporazi. Pokud tu ma byt talent na urovni seniorske repre tak je musi porazet s prehledem a prstem v nose. To vi urcite oba. A tak pokud se nominovali tak proc by nejeli na SP? Az budou dedkove tak no to zavzpominaji, na tu atmosferu a tak... Maji muj obdiv oba. Na druhou stranu se mladym nedivim. Co z toho zavodit? Ve triceti stejne skonci a co pak? Budou mit nasetreno. Rozjetou karieru nebo pujdou na pracak... Zlate skalni lezeni - po praci :-)
jjodpovědět 
  Re: Trenink a motivace reprezentantů12:35:41 19.11.2013
Jedna věc je jasná lezení na OH.A pak třeba bude více peněz.A ty keci o přeplněných skalách si nechte na doma.
odpovědět 
   Re: Trenink a motivace reprezentantů13:56:54 19.11.2013
Myslim, ze Binter a Tereza S. funguju na principe pohody. Doma ich vacsina uznava, maju podporu, umiestnuju sa na poprednych prieckach na domacich pretekoch a takpovediac si vychutnavaju vseobecne uznanie bubliny, ktora sa okolo nich vytvorila. Su to proste "top sportovci" v ociach vacsiny. Tu hanbu sem tam na tych par medzinarodnych pretekoch neriesia, idu dalej. To, ze lezu na urovni 40 rocnych lezeckych dedkov a dve generacie liezli pred nimi lepsie, to si radsej nepripustaju. Ved naco, psy stekaju, karavana ide dalej. Tak to funguje aj u nas na Slovensku.
Bertikodpovědět 
    Re: Trenink a motivace reprezentantů14:59:22 19.11.2013
tak si maj tu pohodu na SP zaplatit sami.
strejdaodpovědět 
     Re: Trenink a motivace reprezentantů12:09:22 20.11.2013
a jak presne ucast lezeni na OH pomuze se zlepsit v konkurenci NASI repre?
odpovědět 
    Re: Trenink a motivace reprezentantů15:46:03 20.11.2013
Bertiku, fakt se podivej na video: http://www.youtube.com/watch?v=KGw8zMcO60M z 3:14:03
Opravdu to vypada na tezkou pohodu... vylet za svazovy prachy do Slovinska, jinak se ten vykon nazvat neda. OK, ma pravo tam jet, tak at jede, kdyz ji stoji za to se tam trmacet kvuli 5 vylezenym metrum. Je fajn se ucastnit svetoveho poharu, nasat atmosferu, byt pri tom... ale za svy.
odpovědět 

 Sláva vítězům, čest poraženým14:15:48 19.11.2013
Zdá se mi naprosto nepatřičné mluvit o umístění ve spodní části žebříčku jako o ostudě. Připadá mi to absolutně nesportovní. Někdo musí být vždycky poslední, kdyby se na to všichni, kdo nemají šanci stát na bedně vyprdli, tak kdo by soutěžil? Otázka finanční podpory, to je naprosto jiná věc, a tam se dá diskutovat o nezaslouženém čerpání prostředků, ale to lze i bez urážek. 
klaraodpovědět 
 Re: Sláva vítězům, čest poraženým14:22:24 19.11.2013
No bez urážšk to jde, kdyby to bylo jednou a nebo dvakrát.Ale když to trvá už pár let.Tak to "nasere".A hlavně toho kdo na to má a podává výsledky.No a jako řadový členové se stejně nic nedozvíme o financování, protože ČHS nám to nesmý říc.Mají to zakázané směrnicí, kterou si vytvořili.Jak usměvné.
odpovědět 
 Re: Sláva vítězům, čest poraženým18:02:28 19.11.2013
Kláro, měla bys pravdu, kdyby se jednalo o souboj dobrých výkonů. Když někdo maká na max a zaleze dobře, zaslouží obdiv i kdyby byl poslední. Někdo opravdu poslední být musí a v soubojích s holkami jako je Markovič nebo Oda moc šancí není a klidně bych to podporoval i v případě toho špatného umístění. Ale tady je problém jiný. Opravdu naše repre maká na max? Jaký výkon odvádí? Nechci a nebudu to hodnotit, udělej si představu o výkonech sama. Záznam kvalifikace je na
http://www.youtube.com/watch?v=KGw8zMcO60M a koukni na 3:14:03.

Už chápeš, proč se tu mluví o ostudě?
odpovědět 
  Re: Sláva vítězům, čest poraženým08:02:45 20.11.2013
já to vidím trochu jinak, ikdyž naši na světovou špičku nemají, stejně si zaslouží tam jet a závodit, už jenom proto, že u nás prostě nikdo lepší prostě momentálě není, fin. podporu si bez debaty zaslouží
mr.gentlemanodpovědět 
   Re: Sláva vítězům, čest poraženým08:39:21 20.11.2013
Nikdo lepší u nás není? To je nějaký vtip? Hele, to přeci nemůžeš myslet vážně.
odpovědět 
    Re: Sláva vítězům, čest poraženým08:53:20 20.11.2013
Klid. Neviděl to videjko s Terezou... :) Ja jsem viděl a zustal jsem u vytržení.
jbodpovědět 
    Re: Sláva vítězům, čest poraženým11:08:48 20.11.2013
tak kdo v kategorii lezení na obtížnost je výrazně lepší než výše zmínění?
odpovědět 
     Re: Sláva vítězům, čest poraženým11:27:20 20.11.2013
Jednak celá řada lidí, co lezou, ale nezávodí. Ale tam to může být sporné, protože objektivní důkaz není. Takže pokud chceš konkrétní ověřená jména, kde je lepší výkon potvrzen, koukni se na výsledky z MČR. Terka se ani nedostala na bednu.
odpovědět 
      Re: Sláva vítězům, čest poraženým15:17:59 20.11.2013
V deníčku tady na lezci je Terka druhá, na skalách je přitom jak je vidět celkem málo, takže hromada lepších asi není. Na skalách dává těžké cesty, i teď, takže spíš než ty urážky by to chtělo vědět, proč ty závody teď tak kazí. Hlava, špatná forma, únava na konci sezóny? Navíc když v Kranji před dvěma roky byla v semi a na skalách lezla totéž co teď.
Ono když řešíte to MČR, na bedně byly další dvě holky, co na tomhle svěťáku taky byly, jejich výkon byl sice lepší, ale taky ani ne na semi. A Edita, která závodit nechce. No Terka v té druhé cestě vypadá opravdu tragicky, ale teda od monitoru to odsoudit a poplivat ji? Vám se nestalo, že jste spadli v pro vás třeba jindy normálně lezitelné cestě? Nebo že vás na závodech zalezl někdo, kdo jinak ne? Asi ne, u monitoru se to nestává.
odpovědět 
       Re: Sláva vítězům, čest poraženým17:23:34 20.11.2013
Tak ještě jednou - problém není, že takhle zalezla. Problém je, že podobné výkony podává dlouhodobě. Pokud máš čas a chuť, tak na webu jsou záznamy všech svěťáků i dalších závodů. To samé jiní. Ostatní účastnice bych nekomentoval, dejme jim rok hájení :-)
odpovědět 
       Re: Sláva vítězům, čest poraženým18:30:58 20.11.2013
V deníčku tady na Lezci - to fakt každý, kdo leze, to píše do místního deníčku?
odpovědět 
  Re: Sláva vítězům, čest poraženým09:08:28 20.11.2013
No, docela mě to přesvědčilo, že výkonnostně je Třeba Tereza pozadu a mám z toho, co píše Hroza pocit, že má s tou nespravedlností financování pravdu, ale stejně mi nepřipadá správné nazývat ty výkony ostudou. Problém je každopádně spíš v systému financování nežli ve výkonech.
klaraodpovědět 
   Re: Sláva vítězům, čest poraženým09:35:01 20.11.2013
Někdy se něco nepovede a pokud se jedná o momentální výpadek, ostuda to není, jen smůla. Ale co v případě, že takto výkon vypadá dlouhodobě či se zhoršuje? Proč nikdo nemá dost soudnosti, aby to včas napravil? Asi to nechápu, ale co z podobných závodů a výkonů kdokoliv má? Tohle přeci ani není na radost ze sportu nebo z účasti. Kdyby alespoň mohli říct, že si dobře zalezli, ale ani to nemohou. Jaký přínos pro závodníka a trenéra to má?
odpovědět 
    Re: Sláva vítězům, čest poraženým09:42:35 20.11.2013
Ještě bych dodal, že ta ostuda není mířená přímo na závodníka. Ostuda je to pro nás pro všechny mít dlouhodobě takovouto repre a takovéto vedení, které posílá takto připravené závodníky reprezentovat a ještě jim to platí. Terka tam určitě dělala co mohla, věřím, že to nezkazila naschvál. Ostuda je to naše, že připustíme, aby naše špička byla v tomto stavu.
odpovědět 
   Re: Sláva vítězům, čest poraženým11:51:53 20.11.2013
Kláro. Nikde jsem nenapsal, že je ostuda být poslední. Já se jen snažím upozornit na nepoctivé financování českých reprezentantů v různých lezeckých disciplínách v kterých se závodí.
Já se jen snažím upozorňovat na obří rozdíl ve finanční podpoře reprezentantů.
LRHodpovědět 
    Re: Sláva vítězům, čest poraženým15:30:24 20.11.2013
Ano, Libore, já jsem si všimla, že s tou ostudou jsi to nepsal ty, naopak směrem k závodníkům vystupuješ korektně. Můj komentář směřoval k některým jiným.
klaraodpovědět 

 Příroda to vymyslela jinak16:31:52 19.11.2013
Když chlap dostane přes hubu, má od přírody dvě řešení, jak se k tomu postavit. To první. Au au to moc bolelo. Už se nebudu prát. Raději uteču.
    Řešení druhé. Au au to moc bolelo. Pokud se příště budu chtít zase pustit do rvačky. Musím předtím hodně potrénovat, abych já byl ten vítěz a nebolelo mě to.
      Příroda to dokonce vymyslela i po chemické stránce.
    A to tak, že když chlap vyhraje do jeho těla jsou "vpuštěny šťastné endorfíny" a na případné šrámy zapomene.
    A když chlap prohraje, jsou do těla " vpuštěny negativní endorfíny" aby to bolelo víc. A příště do té rvačky nešel. A tím pádem přežil. Sice jako ten kdo prohrál, ale se zachráněným životem.
    Co se týká některých našich reprezentantů, jdou úplně proti matce přírodě.
LRHodpovědět 
 Re: Příroda to vymyslela jinak09:09:39 20.11.2013
:) tak to byl dobrý příměr.
Aldoodpovědět 
 LRH10:41:08 20.11.2013
Libore, kdy už konečně dospěješ!?
 Martin Klemsaodpovědět 
  Re: Medaile za zadarmo.12:14:05 20.11.2013
Martine , jsi rozumný a poctiví kluk. Tak mi vysvětli, proč komise sportovního lezení na letošní rok měla navýšen rozpočet o 200 000Kč oproti loňsku.K tomu dostala ještě mimořádně 100 000Kč na měření reprezentantů a fyziologické služby pro ně.
Komise drytoolová dostala na letošní rok přidáno 500 Kč ( SLOVY pětset korun). Přitom těch dvěstě tisíc a i ta pětistovka šla z jednoho balíku, o kterém si mohl rozhodnout svaz jak s ním naloží. Svaz neměl určeno, že by peníze museli jít jen na obtížnost! Klidně to mohlo být i obráceně.
V praxi to znamenalo např. že na ME v Chamonix i ti neúspěšní reprezentanti měli zaplacené ubytování několik nocí po 1300Kč za noc plus k tomu dopravu atd.
A Lucce na závod Sp V Rusku bylo napsáno, že z ekonomické situace Čhs nemůže na tento závod dostat ani korunu. Dovezla bronz. Co ty na to Martine.
Není hloupé vozit za peníze svazu poslední místa. A na druhé straně vozit medaile pro českou republiku za soukromé peníze? Nebo mi chceš tvrdit, že pro Českou republiku je hodnotnější tvé předposlední místo ze SP v obtížnosti než medaile Lucky ze SP v drytoolu?
LRHodpovědět 
   Re: Medaile za zadarmo.15:18:27 20.11.2013
tak pokud lucka za 3. místo nedostala nic, je to ostuda na účet svazu,smutné..
mr.gentlemanodpovědět 
   Re: Medaile za zadarmo.16:52:20 20.11.2013
No skoda, ze Lucka neleze s lanem. Jinak bejt posledni je hrdinstvi! minimalne pak tady na Lezci , chnu, chnu...
praskla bublinaodpovědět 
 Re: Příroda to vymyslela jinak15:39:46 20.11.2013
Souhlas
kruegerodpovědět 
  Re: Příroda to vymyslela jinak15:55:45 20.11.2013
Nebude to třeba tím že obtížnost je financovaná z jiné škatulky než cepíny? A přehazovat peníze z jedné škatulky do druhé v průběhu roku jen tak nejde. My to tak ve firmě máme.
odpovědět 
   Sláva vítězům, peníze poraženým.16:12:44 20.11.2013
Financování drytoolu není z jiné škatulky než obtížnost.
Zjednodušeně. Ministerstvo dá ČHs peníze na závodění a v podstatě si ho Čhs může na závodění rozdělit jak chce.
Čhs si zvolilo cestu podporovat méně úspěšné. Ti v současné době v podstatě na závody SP konané v Evropě nemusejí doplácet ani korunu ze svého.
LRHodpovědět 
    Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.16:54:53 20.11.2013
ČHS si svolilo cestu podpory prestižní disciplíny. Pokud chce někdo příspěvek, ať závodí na obtížnost.
pbla4024odpovědět 
     Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.17:06:22 20.11.2013
Takhle je to přesněji.

ČHS si svolilo cestu podpory neúspěšných reprezentantů v prestižní disciplíně. Pokud chce někdo příspěvek na bezplatné cestování po Evropě, ať závodí na obtížnost.
LRHodpovědět 
      Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.17:15:57 20.11.2013
A Libore, o co ti teda jde? Aby Lucka dostala víc peněz, nebo o systémovou změnu v reprezentaci a zlepšení jejích výsledků?
Bídaodpovědět 
       Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.17:27:24 20.11.2013
O co Liborovi jde, to ví jen on sám, pochopitelně. Z venku to (podle mne) vypadá tak, že principiálně o to druhé, nicméně pochopitelná osobní naštvanost způsobuje, že se do toho silně promítá i to první.
Robertodpovědět 
       Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.18:08:57 20.11.2013
Už roky bojuji o systémovou změnu. Změnu, kdy by podpora ze strany Čhs měla pro reprezenty hlavu a patu.
Současné vedení říká, že pokud by nepodporovali obtížnost nikdo by tam od nás nejezdil. Proč tedy Lucka jezdí reprezentovat i kdyžd drytool nepodporují. Je to proto, že závodit chce. A tak jezdí!
I na obtížnost by jezdili ti kteří závodit chtějí i bez podpory Čhs.
Ale když už Čhs dostane od státu peníze na reprezentaci České republiky, měli by být hlavně podporovaní ti kdo republiku reprezentují nejlépe. A ne ti kdo mají ve vedení své rodiče či kamarády.
LRHodpovědět 
        Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.18:33:13 20.11.2013
No to by bylo škody, kdyby tam nikdo nejel. No a co? Tak tam pět let nikdo nepojede, ono se vůbec nic nestane. Ušetřené peníze investujte do rozvoje a přípravy, třeba se to zlepší.
odpovědět 
         Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.14:52:22 21.11.2013
to zni rozumne.nakonec mraza zadnou velkou podporu a podminky taky nemel a kosil jak smrtak
odpovědět 
       Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.21:44:24 24.11.2013
Bído,nedávný komentář z nižších pater byl přesně o tom.Kdo na to má tak dostane závody zaplacené a kdo ne tak ať si jezdí, ale za svoje.Ale v ČHS to neplatí a je LRH má tu"smůlu", že jeho dcera vozý medaile a její podpora je v podstatě nulová.Ale pár dalších závodníků se stabilně neumísťuje, ale dostávají peníze.Tak kde je zakopaný pes.Asi by mě to taky štvalo a ještě víc když to trvá už nějaký rok.
mártyodpovědět 
        Re: Sláva vítězům, peníze poraženým.22:11:34 24.11.2013
Lucie vozí medaile z lezení na obtížnost?
pbla4024odpovědět 

 Gratulace!!!07:49:11 21.11.2013
Gratuluju Adamovi, super výkony!
Když si tak čtu tady ty komentáře a vidím jak někteří nesouhlasí se systémem financování a dalšími věcmi, tak si kladu otázku, jestli tím že to píšou na lezce do komentářů, tím něco změní..
Pavelodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 356 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 313 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.