LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
SAUNA - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lezení na olympiádě: Adam Ondra 6.

finále lezecké kombinace

Adam Ondra skončil dnes na 6. místě finále závodu v lezecké kombinaci mužů na olympiádě v Paříži. V závěrečné finálové části lezení na obtížnost byl na sdíleném 1. místě, ale v kombinaci se slabým výsledkem v dopoledním bouldru (7. místo, žádný top) to na víc nevyšlo. Zlato vyhrál Brit Toby Roberts, stříbro Japonec Sorato Anraku, bronz Rakušan Jakob Schubert.


V obtížnosti byl shodně s Adamem 1. Jakob Schubert, na sdílené 3. místo obtížnosti zalezli Toby Roberts a Španěl Alberto Gines Lopez (ten však skončil celkově 7.), Sorato Anraku byl v obtížnosti 5.

Výsledky kombinace bouldru a obtížnosti:



olympics.com


Adam Ondra, finále Olympiáda Paříž 2024 © Jan Virt/IFSC


Komentář ČHS na Facebooku:



...




Zpráva z finále bouldru:

Po bouldrové části finále závodu v lezecké kombinaci mužů na olympiádě v Paříži je Adam Ondra na průběžném 7. místě. Nedal ani jeden top. Závod pokračuje od 12:35 lezením na obtížnost. Závod vysílá ČT sport. Průběžné výsledky lze sledovat na odkazu níže.

Výsledky bouldru:



Výsledky bouldru podrobně na stránkách olympics.com:

olympics.com

Průběžné výsledky kombinace bouldru a obtížnosti:

olympics.com

....




Zpráva z rána:

Za účasti Adama Ondry pokračuje dnes na olympiádě v Paříži závod v lezecké kombinaci mužů, a to finálem: od 10:15 boulderingem a od 12:35 lezením na obtížnost. Adam startuje jako šestý v pořadí, protože do finále postoupil ze 3. místa v úvodní části kombinace. Závod vysílá ČT sport. Průběžné výsledky lze sledovat na odkazu níže.

Průběžné výsledky bouldru:

olympics.com

Zpráva ze středeční kvalifikace obtížnosti:

Lezení na olympiádě: Adam Ondra jde do finále - Úvodní část v lezení na obtížnost lezecké kombinace

Zpráva z pondělní kvalifikace bouldru:

Lezení na olympiádě - Adam Ondra po úvodním boulderingu lezecké kombinace 5.

Předchozí nedělní článek s podrobným programem:

Lezení na olympiádě začíná zítra v 10:00

Standa Holec   [úpravy] 13:35 09.08.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Ne11:34:29 09.08.2024
Adame je to 0 .škoda,  a Reshu ty se ostříhej vypadáš jak dylina
Hejtrsodpovědět 

 online11:35:47 09.08.2024
https://olympics.com/en/paris-2024/ results/sport-climbing/men-s-boulder-and-lead/fnl -000100-- lepší výsledky 2 mezery
odpovědět 
 Re: online11:50:15 09.08.2024
Pravda, link upravím, díky!
 Standaodpovědět 

 :-/11:49:37 09.08.2024
Tak dnes se rozhodně nedaří ....
MModpovědět 
 Re: :-/12:07:58 09.08.2024
Ve finále Top a wodoo kletba na zbytek startovního pole
Duch labákuodpovědět 
  Re: :-/12:23:59 09.08.2024
Drizim pesti Ado, naper to tam pekne vodspoda az navrch.
Rufusodpovědět 
  Re: :-/12:27:19 09.08.2024
Když dá Top a ta odskočená trojka popadá pod 60kou, tak je placka doma! :)

Každopádně v obtížnosti bude do trojky!Už nemá co ztratit a s tím se leze líp. Ty tři ho nepřelezou. Maximálně Koubajs nebo Bert...

Obtížnost bude až na dvě vyjímky obráceně než bóldry
Naďa & Míra Posledníodpovědět 
   Re: :-/15:38:40 09.08.2024
No, placka doma samozřejmě nebyla, ale ... vostudu rozhodně neudělal, lano bylo super. Prostě celkově velice solidní, byť ne špičkový výkon na TOP světové úrovni.

Slavit to rozhodně nepůjde, ale jinak ... kdo z nás to má?
MModpovědět 
    Re: :-/15:41:25 09.08.2024
A proč to mít? K čemu je to dobré? Buď máš medaili a nebo je úplně jedno, zda jsi byl 4. nebo 30. nebo tam vůbec nejel.
odpovědět 
     Re: :-/17:32:43 16.08.2024
jj, to bys nepochopil :-D
odpovědět 

 Ts12:14:22 09.08.2024
Opičí děti by měli taky startovat samostatně. Ádo 5 urveš a bude to krásný
odpovědět 
 Re: Ts12:22:10 09.08.2024
Presne tak..
Ocelotodpovědět 
  Re: Ts13:34:58 09.08.2024
neurval. Ten boudlering byl prilis hroznej...
Uz nerve a nebojuje... dededk:(

Schubertovi secka cest, a Robberts rozhodne zaslouzene jako velice univerzanli spickovej lezec. Jo a jeste tam je anarku... ja ty japonce nejak neru vazne chudaky. Berou to moc "indoorvoe", ale spis jim krivdim.
joudaodpovědět 

 Adame diky13:33:32 09.08.2024
... ze jsme si mohli zafandit a zarvat. At to leze.
 zapalodpovědět 

 Placky všecky13:41:39 09.08.2024
Ádo dekujeme placka v obtiznosti bez diskuze! Naprosto suverenni vykon!

Nebejt bafuňářskýho hambince, jsi podruhý olympijský medailista
odpovědět 
 Re: Placky všecky13:46:23 09.08.2024
Bohuzial si to dnes prehral sam.
Prvy boulder mal jednoznace dat(na to mal) a cakal som, ze aj na trojke zabojuje a top by mohol padnut.Bol to taky oldschool boulder, co by mu mohol sediet. ale necakal som, ze na nom skonci tak zle.

Pri troche stastia a mozno pokuse-dvoch naviac by aj dvojka bola v jeho silach.

om bol prekvpapeny ze Anraku nevyhral. Jednoznancne najlepsi lezec.
odpovědět 
  Re: Placky všecky13:50:02 09.08.2024
Nejlepší lezec asi jo, ale Toby má víc nashybováno.
odpovědět 
  Re: Placky všecky20:47:57 09.08.2024
A pak měj rád Slováky.
odpovědět 

 Vyrovnaná kombinace?13:46:43 09.08.2024
Pokud nejlepší z bouldru má 69 bodů a nejhorší z lana 54 bodů tak je něco špatně (stavěčsky, nebo bodovačsky) Sorryjako

Na kdyby se nehraje: mít z prvního bouldru (skorodržený) top, placka by nebyla. Mít ještě i druhý (skorodržený) top, byl by to bronz/stříbro. Zlato bylo vysoko, mlaďoši jsou fakt už jinde...

AO je borec! Gratulky 
Teoretikodpovědět 
 Re: Vyrovnaná kombinace?14:12:07 09.08.2024
Co determinuje poradi neni kolik mas bodu, ale o kolik vic/min jich mas nez ostatni. Bodovy rozdil mezi nejlepsim a nejhorsim v bouldrech byl 45.2 bodu a na lane 42 bodu.
 zapalodpovědět 
  Re: Vyrovnaná kombinace?14:16:40 09.08.2024
proti tomu kovidovýmu kočkopsovi s vopičkama na gumičkách to tentokrát trochu dávalo smysl. ale žádná vostuda, Lindsey Vonn taky tuhle nevyhrála zlato a svět se taky nezbořil a bude furt nejlepší.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Vyrovnaná kombinace?14:22:33 09.08.2024
Přesně tak, je to úspěch.
odpovědět 
   Re: Vyrovnaná kombinace?15:01:16 09.08.2024
Přesně tak. Narozdíl od minulé haluze, kdy celkově vyhrál Lopez kvůli 1. místu v rychlosti, aniž by dosáhl nejrychlejšího času, letos vyhrál nejuniverzálnější lezec.

Je zajímavé, že na laně je pořád nejlepší Schubert, Ondra těsně v závěsu - zkušenosti jenom silou nenahradíš. V boulderech ani jeden nestačí na mladé kočkodany, ale Schubert něco dá díky lepší technice v dynamických pohybech a proto mu mlaďoši tolik neodskočí a zůstane ve hře. Lopez se od minulých her hodně zlepšil na laně.
Martinodpovědět 
    Re: Vyrovnaná kombinace?15:30:29 09.08.2024
na OH byl Adam a Roberts lepší, než Schubert. bouldery, tam je to spíš o náhodě, v SF byl lepší Adam, ve F Schubert.
odpovědět 
     Re: Vyrovnaná kombinace?15:43:44 09.08.2024
Schubert na leadu lepsi nebyl - v semi o dost hur nez Adam a ve finale dostali stejne bodove ohodnoceni (96) - nicmenne Adam tam byl s vetsi prevahou.
wtf?odpovědět 
      Re: Vyrovnaná kombinace?09:22:34 10.08.2024
V hodnocení finále obtížnosti by se dalo protestovat a Adam by byl lepší, ale celkově by to nic nezměnilo, takže to nejspíš nemělo smysl podávat.
Martinodpovědět 
   Re: Vyrovnaná kombinace?15:34:43 09.08.2024
Hele, já mám LV fakt rád, a hodně a furt ji celkem dost sleduji .. primárně z ortopedického zájmu:-) ... ale v čem je TEĎ nejlepší:-)?
MModpovědět 
    Re: Vyrovnaná kombinace?21:53:54 09.08.2024
v čem je teď LV nejlepší? v tom, že ji to nikdo nevezme. že každý se s ní bude (muset) srovnávat.
Lukas B.odpovědět 
  Re: Vyrovnaná kombinace?14:36:42 09.08.2024
Jasně, taky můžeš napsat, že podmínky měli všichni stejný, což je oblíbená floskule...

Šlo mi o to že oficiálně je to vyhlášené jako kombinace dvou lezeckých disciplín, u kterých se bodování má stanovit tak, aby ani jedna z disciplín (bodově) nepřevažovala nad druhou. Stav kdy na jedné všichni bodují mezi 20 - 70 body a na druhé téměř neexistuje pravděpodobnost že by někdo měl méně než 50 bodů vypovídá o tom že to bodově vyvážené není (myšleno od stavitelů, nikoliv v pravidlech, kde to je obojí 0-100b).

Semifinálová cesta na lano, kde někdo vypadl kolem 20ti bodů a někdo kolem 70ti byla do kombinace postavená líp, to je vše.
Teoretikodpovědět 
 Re: Vyrovnaná kombinace?16:20:13 09.08.2024
pravda, ten nepoměr je evidentní bouldry byly těžký 4 ze 4 a cesta byla těžká jen ze 2/4
odpovědět 
 Re: Vyrovnaná kombinace?09:32:59 10.08.2024
Jako vždy a všude zde platí ono Qui bonum. Jak si to pánové z MOV zařídili, tak to je a vždy to běží pod něčí taktovkoui. Momentálně je boom anglosasů. Napřed 3 kombinace, dnes 2 kombinace a jednou možná vše samostatně, na což ovšem doplatí jak Adam tak Schubert.
HonzaKodpovědět 

 Vyrovnaná kombinace?13:49:35 09.08.2024
Pokud nejlepší z bouldru má 69 bodů a nejhorší z lana 54 bodů tak je něco špatně (stavěčsky, nebo bodovačsky) Sorryjako

Na kdyby se nehraje: mít z prvního bouldru (skorodržený) top, placka by nebyla. Mít ještě i druhý (skorodržený) top, byl by to bronz/stříbro. Zlato bylo vysoko, mlaďoši jsou fakt už jinde...

AO je borec! Gratulky 
Teoretikodpovědět 
 Re: Vyrovnaná kombinace?13:54:59 09.08.2024
Velice dobre postavené finále, bohužel Adam neumí skákat, prohrál si to v bouldrech, tam byl zbytek o vagon jinde. Super reprezentace a sup na skály s takovou formou tam zas diktovat.
odpovědět 

 Vyrovnaná kombinace?14:13:42 09.08.2024
Pokud nejlepší z bouldru má 69 bodů a nejhorší z lana 54 bodů tak je něco špatně (stavěčsky, nebo bodovačsky) Sorryjako

Na kdyby se nehraje: mít z prvního bouldru (skorodržený) top, placka by nebyla. Mít ještě i druhý (skorodržený) top, byl by to bronz/stříbro. Zlato bylo vysoko, mlaďoši jsou fakt už jinde...

AO je borec! Gratulky 
Teoretikodpovědět 

 Dobře14:37:21 09.08.2024
Adam zalez krásně a díky mu za to. Teď se konečně může začít věnovat tomu důležitějšímu, skalám. Těším se na to.
Syselodpovědět 

 why so serious!?14:49:37 09.08.2024
Tady je vidět jak je to jedno a jak je to absurdní, je to dobrý jako takový zpestření pro zábavu, ale špatně je jakkoliv se na to upínat, podřizovat roky života přípravě na takovou chujovinku, na kterou se lidi koukají v podstatě jen tak pro legraci, protože nic jinýho než taková pohybová televizní reality TV, byť zábavná, na páteční dopoledne v práci to není...proč to všichni berou tak vážně, omg...kdyby se prohodily bouldry a cesta z kvalifikace na finále, tak ho teď všichni vzývají, kdyby postavili bouldry aspoň jeden míň do jeho antistylu nebo celkově půlka obtížnosti nebyla jenom omáčka, kterou se projde z finalistů každý, a nejlepší by měl možnost aby se jeho lepší výkon oproti ostatním nějak bodově projevil, tak je teď národní hrdina...ale jo, hezky jsem se pobavil, ale jinak je fakt blbost v tomhle sportu vůbec soutěžit, natož to brát takhle vážně, protože je to nepředvídatelný. Jen pro zajímavost, kdyby byly stejný pravidla jako na minulý olympiádě a násobilo se pořadí jednotlivých disciplín, tak by byl Adam 3. a Roberts 4.
odpovědět 
 Re: why so serious!?15:26:07 09.08.2024
To násobení dávalo smysl, když tam byly ty tři disciplíny. Sčítání bodů dává v dvojkombinaci větší smysl. Kdo jednu disciplínu totálně pokazí, má velmi malou šanci na medaili a tak vítězí univerzálové, což je logické.
Beeodpovědět 
 Re: why so serious!?15:26:08 09.08.2024
To násobení dávalo smysl, když tam byly ty tři disciplíny. Sčítání bodů dává v dvojkombinaci větší smysl. Kdo jednu disciplínu totálně pokazí, má velmi malou šanci na medaili a tak vítězí univerzálové, což je logické.
Beeodpovědět 
  Re: why so serious!?15:31:53 09.08.2024
Ani ne, na vítězství by to opravdu stačit nemělo, ale na bednu jo. Takže první 2 místa by brali ti, co byli 1. a 5. a třetí místo ten co byl 1. a 7. Takhle vyhrál ten co byl 3. a 3. Takhle to zní, že by to násobení skoro bylo spravedlivější...
odpovědět 
   Re: why so serious!?18:22:16 09.08.2024
Nauč se číst než začneš poučovat ty kretene!
odpovědět 
  Re: why so serious!?19:26:31 09.08.2024
Nasobeni je blbost. Bodovanie je lepsie, len to bodovanie nieje idealne. Hlavne boulder.Chcelo by to viacej obodovanyhc chytov aby to lepsie reflektovalo vykony/roziely. Na druhej strane pri niektorych bouldroch je problem dat zmysluplne aj dva zony aby jedna z nich nebola len do poctu.

Mame tu ine sporty, kde sa vedeli inspirovat a asi sa aj inspirovali. Viacboj.
Nezalezi na umiestneni ale na vykone a celkovom bodovom sucte za vsetky discipliny.

Problem lezenia je aj, ze je subjektviny. ked to stavaci netrafia, co 100% nikdy, tak ma vveciu vahu jedna disciplina.
Takze dfuam, ze to bol posledny zavod v kombinacii.
odpovědět 
 Re: why so serious!?16:41:56 09.08.2024
Asi myslíš why so serious, to by ses ale měl zeptat především se sám sebe, dost dlouhej příspěvek na to, že je to vlastně šumák...
odpovědět 
  Šumák18:01:15 09.08.2024
Není náhodou šumák ochranná známka?
Matematická olympiáda odpovědět 
   Re: Šumák18:58:36 09.08.2024
Nevim, ale kdyby jo, tak spíš asi Šumák.
odpovědět 

 OH15:27:30 09.08.2024
Pěknej výkon, ale pokňhal to Adam sám. na jedničku a dvojku Adam měl, ale nevymyslel správnou betu, resp. na jedničce několikrát skákal double dyno, na správné řešení přišel až chvilinku před koncem, a na dvojce nepřišel na řešení do topu, neměl tam jít dynamicky, Anraku ukázal, jak to udělat. Dát ty dva bouldry, asi by to byla jiná písnička... Druhá věc je, že prostě ty pohyby nemá tak v krvi, jako mlaďoši, neokáže tak rychle najít správné řešení a to ho stojí síly, kůži...a to pak může chybět.
odpovědět 
 Re: OH19:31:22 09.08.2024
Na bronz mu stacil top na jednoke jednotka a dat aspon prvu zonu v trojke.
No a na to mal.

Pri trojke som autoamticky cakal minimalne druhu zonu a aj na top som mu fandil.

Dvojka vyzerala nadejne ale chcelo to jeden/dva pokusy naviac. Skoda, ze k topu sa dostal len dva krat.

Prial som mu medailu. Mal na nu.
odpovědět 
  Re: OH20:43:57 09.08.2024
Já si myslím, že ty první dva neudržený topy ho stály placku. U prvního boulderu smůla a čas. A ten druhej koordinační, to mi přišlo, jak je a víc byla móda skákat, tak vsadil ten top na blbou kartu...(a kdo ví jak by to zacloumalo s nervama soupeřů, kdyby měl 2 topy z boulderu?).Nic na tom nemění, že Adam je srdcař,legenda a klobouk dolů, fak.
Šafi odpovědět 
   Re: OH20:46:48 09.08.2024
Fakt.oprava
Šafiodpovědět 
   Re: OH09:50:46 10.08.2024
Ked si pozries bodove rozdiely, tak ako som pisal na tretie miesto mu stacil TOP na jednotke a v trojke dat prvu zonu.
S dvomi topmi by mal striebro.
Na zlato potreboval pridat este jednu druhu zonu.

odpovědět 
    Re: OH17:43:33 10.08.2024
Ano,přesně jak píšeš
odpovědět 

 Holky16:47:54 09.08.2024
Kde se můžu  jako správnej pederast ráno kouknout s vpn na pubescentky?
odpovědět 
 Re: Holky17:03:07 09.08.2024
ČT Spor tonline ;-)
ondraodpovědět 
 Re: Holky17:15:44 09.08.2024
www.france.tv/paris-h24/direct.html
pbla4024odpovědět 
 Re: Holky18:49:42 09.08.2024
S VPN přes Kanadu koukám na holky na CBS.
Jirasodpovědět 

 gratulace16:54:38 09.08.2024
Na laně zalezli dědci nejlíp a bouldr je stejně jenom taková tréninková náhražka pro nešťastníky ze zemí, kde nejsou skály ale jenom šutry (ale která se zcela nepochopitelně rozvinula i v zemích, kde ty skály jsou), takže neúspěch v této disciplíně není třeba brát nijak vážně a naopak je potřeba si užít skvělý výsledek z lezení. 
honzaodpovědět 

 Lano16:59:59 09.08.2024
Skoda, ze neni lano zvlast.
odpovědět 
 Re: Lano18:02:40 10.08.2024
Samozřejmě by bylo dobré, aby na oh byly obě disciplíny zvlášť a mohla se jich účastnit celá špička, neořezaná kvótami pro jednotlivé země. Ale jestli by to zrovna Adamovi tak pomohlo nevím, protože kdo to trochu sleduje, tak ví, že poslední rok a půl se na laně trápil, v rámci kombinace měl lepší bouldr. V Paříži zalezl lano ve finále výborně, ale nebyl pod tlakem jako ostatní, takže těžko z toho dělat závěry.
Petrodpovědět 
  Re: Lano12:27:08 12.08.2024
Tak zrovna lano mel jak v semi, tak ve finale na vybornou. Ve finale ho zalezl nejlip ze vsech (a hlavne nejcisteji, nejelegantneji, bez chyb). Pokud by se lezla jen obtiznost, ma medajli jasnou... No vzhledem k tomu, ze boulder je proste jina disciplina, tak uz me vyhral beztak znovu Adam :-) Sprinteri taky nebehaji kombinaci s trati na 5 km... proste chujovina ta kombinace. I kdyz porad lepsi, nez minule s rychlosti.
Michalodpovědět 

 Díky za supr podívanou20:22:58 09.08.2024
Adamovi všechna čest. Škoda, že lezení nebylo na olympiádě prvně o čtyři roky dříve a že se na samostatnou obtížnost tím pádem musí ještě čtyři roky čekat... A taky palec nahoru P. Reschovi za komentování, i když to není profi komentátor, celý přenos se příjemně poslouchal. 
KubaBodpovědět 

 medaile20:38:52 09.08.2024
No vida, tak realita se ukázala. A to bylo přitom vztekání se a nadávání těm, kdož si před OH dovolil tipnout, respektive odvodit z dosavadních výsledků, že to na placku nejspíš nebude. Natož aby byla zlatá, jak tady někteří prorokovali...

Tímto je všechny pozdravuji.
odpovědět 
 Re: medaile20:50:28 09.08.2024
A kdo nás, prosím tě, pozdravuje?
Šafi odpovědět 
  Re: medaile21:01:58 09.08.2024
úspěšný tipař
odpovědět 
 Re: medaile21:15:16 09.08.2024
Yep, realita se ukázala, v budrech smůla, na laně nejlepší.
odpovědět 
  Re: medaile21:19:17 09.08.2024
A jakou medaili z toho má?
odpovědět 
  Re: medaile21:19:17 09.08.2024
Stejnak to nestačilo, kde se stala chyba? Stejný jak v Tokiu. Životní forma stačila na šesté místo.
odpovědět 
   Re: medaile22:45:22 09.08.2024
on je to samozřejmě furt kočkopes. ano, kdysi se stalo, že nějaký exot vyhrál skok do dálky i čtyřstovku, ale že by bylo vhodné a rozumné skok do dálky a čtyřstovku oceňovat jako kombinaci?
Lukas B.odpovědět 
    Re: medaile08:28:20 10.08.2024
V životě to chodí tak, že musíš hrát s těmi kartami, které jsou na stole. A buď to zvládneš a nebo ne.

Vše ostatní jsou jen výmluvy hodné malého děcka.
odpovědět 
    Re: medaile12:33:02 10.08.2024
Adam Ondra je bývalý mistr světa v boulderingu a obtížnosti a pořád v obou disciplínách patří do nejužší světové špičky.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: medaile23:03:13 09.08.2024
Si hlupák a ubožák. Podrtil obtížnost a má zlatou. Tady ty keci jak na něco nemá... Nechal v obtížnosti ty plackare za sebou.

AO gratulace a famózní výkon.
....odpovědět 
  Re: medaile08:17:03 10.08.2024
Laman Londra na to neměl v semifinále záchvěv a nějaké na sebe navazující haluze.. konec závodní kariéry je jediná cesta ..snad mu nejebne a ebude další 4 roky trénovat .. akorát mu křupne ramínko, tak ale určitě si to užil i když podle těch výrazů spíš ne .. :)
:Dodpovědět 
  Re: medaile08:19:29 10.08.2024
Hovno s mákem, nemá nic a jede domů s prázdnou. Hlupák a ubožák jsi sám.
odpovědět 
 Re: medaile20:19:23 14.08.2024
no, jestli jsi ten jouda, co tak intenzivně trval na tom, že Adam už ve špičce nemá co dělat a že by to měl pověsit na hřebík, asi ti dost spadla čelist a teď se to snažíš okecat, ale moc ti to nejde :-D Ale nevěš hlavu, nám je ukradený, cos psal předtim a stejně tak je nám buřt i to, jak sám sobě tleskáš teď, kloučku.
odpovědět 
  Re: medaile18:08:44 15.08.2024
Vzhledem k tomu, že máš potřebu resucitovat v podstatě již mrtvou debatu, tak to vypadá, že ti to co píšu až tak jedno není. Tvůj "nadhled" je zjevně jen špatně hrnou pózou. Ale chápu, že tě pěkně sere, že jsem správně predikoval, že AO z OH žádnou medaili nepřiveze, že jeho maximum je případný postup do finále OH a že se mé věštby naplnily.
O tom, jak to nandal ostatním lezcům na OH jsme mohli vidět, když utíkal jak malý klučina se vybrečet mamince na ramínko...
Jednatřicetiletý dospělý chlap!
odpovědět 
   Re: medaile20:05:13 15.08.2024
Vysmívat se něčí výkonnosti pod rouškou objektivity z pozice jakéhosi samozvaného specialisty na výkonostní lezení, nešť, pořekadlo o názorech a díře do řiti je nadčasové. Čert to vem.

Ale bezostyšně se vysmívat něčím emocím, to už svědčí o pořádný dávce sebenenávisti .
Hodpovědět 
    Re: medaile20:50:14 15.08.2024
Emoce k životu patří, ale také musí odpovídat situaci. Pokud by dospělý chlap brčel, protože mu umřelo, děcko žena, někdo blízký, pak je to na místě a naprosto v pořádku.

Ale pokud se v jednatřiceti letech jde vyplakat na ramínko mamince, protože ho ve sportu porazili jiní soupeři, tak jen ukazuje, že je ještě stále malé nevyzrálé děcko.

Tohle období si normální lidé odbydou tak kolem šesti, max osmi let.

A tvé mravokárné pindy si strč do řiti, ty kašpare.


odpovědět 
     Re: medaile21:11:21 15.08.2024
Takže jsem se nespletl.
Konečně je jasný co ti hejtři vlastně řeší.
Sebe.
Hodpovědět 
      Re: medaile21:28:05 15.08.2024
- Zaprvé otázka, kdo je tady hejtr.
- Za druhé jedno pověstné přísloví praví: "podle sebe soudím tebe..."
odpovědět 
       Re: medaile21:38:04 15.08.2024
No právě. Tak si na něj až budeš příště posuzovat a odsuzovat něčí emoční vyzrálost, vzpomeň.
Hodpovědět 
        Re: medaile21:42:14 15.08.2024
Hlavně aby tys na něj pamatoval až se tady zase budeš do někoho navážet, jak je tvým "dobrým" zvykem.
odpovědět 
     Re: medaile22:35:54 15.08.2024
S predikcí výsledku jsi se trefil, dobrý odhad! Ale kopat do Adama za projevení emocí, chlape, to jsi klesnul nízko. Dost to ukazuje na nějaké tvé mindráčky...
atapakaodpovědět 
      Re: medaile05:41:01 16.08.2024
I ty jeden midráčku. Je normální projevovat emoce, ale úměrně věku a situaci.
odpovědět 
       Re: medaile09:45:22 16.08.2024
S ohledem na vypjatost situace za mne ok, ale chápu že na to máš svůj názor a není na tom nic špatného.
atapakaodpovědět 
   Re: medaile22:40:35 15.08.2024
mno, nic se nezměnilo (nikdo nečekal, že by mohlo), pořád máš tendenci se sebestředně točit okolo něčeho svýho a nereagovat vůbec na to, co ti říkají druzí a zjevně je jedno, kolik nás je. Ale jestliže si v jednom příspěvku hraješ na soudce toho, s kým si svobodně sdílí dospělý a špičkově lezoucí chlap své emoce a na konci téhož příspěvku označuješ něčí kritiku za mravokárné pindy (tam, kde dotyčný o mravech nepíše ani prd, píše o sebenenávisti a, člověče, něco na tom asi bude), je to vizitka, kterou průměrně psychicky zralej dospělej člověk takhle zvenku čte dost jednoznačně. Dík za další pobavení, ty jeden expertní tipaři :-D A Adamovi díky za špičkovej výkon v obtížnosti, ať už si to jacíkoli lůzři okecávaj jakkoli, je to borec a my, co jsme v pohodě, jsme na něj hrdí. Thumbs up!
odpovědět 
    Re: medaile05:53:37 16.08.2024
Ano, správně jsem z průběžných výsledků odvodil jaký bude konečný účet. Stalo se přesně podle mé predikce a chápu, že tě to sere. A zjevně ještě víc tě sere, že jsem si dovolil to připomenout pod článkem o konečném výsledku. Vidím, že když se bráním, tak každá záminka je dobrá, jak mi to osolit. Nic se nezměnilo a ani jsem nečekal, že by se něco změnilo.

I ty jeden lůzre, ej čo to táram, "průměrně psychicky zralej dospělej člověče" , co jsi vlastně v "pohodě"!
odpovědět 
     Re: medaile09:49:35 16.08.2024
Proboha, ano, vskutku geniálně a naprosto proti všem jsi predikoval něco, o čem se bavili i uklízečky v kumbále. Včetně Adama samotného. Tedy stále patří do nejužší světové špičky, finále byl cíl a na medailovou pozici by bylo potřeba trochu toho štěstíčka. Problém je v tom, že ty tu celou dobu startuješ jak totální čuráčí hlava snad na každého, kdo napsal povzbudivý komentář. Víš, ti lidé se nesnažili natipovat výsledky, ani slepě neadorují svého guru, prostě jen chtěli povzbudit borce, se kterým cítí nějakou sounáležitost. Kdybys ty svůj názor napsal jednou, dvakrát... cajk, ale cpát ho všude a všem, to už je jiná disciplína. Howg, Mindráku.
XYodpovědět 
      Re: medaile10:29:21 16.08.2024
Jasně, ty a to tvoje alter ego mi tu nadáváte do "čuráčích hlav" , ale já tady startují po každém kdo tady vykřikuje o zlatych medailích z OH, když si dovolím je slušně a věčně upozornit na to, že to na nějakou placku opravdu vůbec nevypadá ...

Jinak je hezké, že ta tvoje světová špička je se svou výkonnostní úrovni mimo medailový dosah srozuměna, jen tomu jaksi neodpovídá jeho následná reakce. Logiku však u tebe netřeba hledat, protože kde nic není ani smrt nebere.
odpovědět 
     Re: medaile10:05:44 16.08.2024
Kdybys svou analytickou vášeň použil spíš než na tipování výsledků na ponor do sebe samýho a vyvodil z toho důsledky ke změně v přístupu k sobě a okolí, dost by se ti ulevilo. A myslím nejen tobě.
Bráníš se něčemu, co je celý jedna velká bublina.
Hodpovědět 
      Re: medaile10:45:57 16.08.2024
Tobě a tobě podobným se nezavděčím nikdy, tu ambicí opravdu nemám a i nadále se hodlám omezovat jen sám sebou. Zoufalci, jako jsi ty, pohrdám.
odpovědět 
     Re: medaile10:12:51 16.08.2024
Kdybys svou analytickou vášeň použil spíš než na tipování výsledků na ponor do sebe samýho a vyvodil z toho důsledky ke změně v přístupu k sobě a okolí, dost by se ti ulevilo. A myslím nejen tobě.
Bráníš se něčemu, co je celý jedna velká bublina.
Hodpovědět 
      Re: medaile10:31:31 16.08.2024
Víš co mi můžeš, ty bublinou jedná...
odpovědět 
     Re: medaile10:41:23 16.08.2024
Kdybys svou analytickou vášeň použil spíš než na tipování výsledků na ponor do sebe samýho a vyvodil z toho důsledky ke změně v přístupu k sobě a okolí, dost by se ti ulevilo. A myslím nejen tobě.
Bráníš se něčemu, co je celý jedna velká bublina.
Hodpovědět 
      Re: medaile10:49:32 16.08.2024
A ty a tobě podobní mi tu budete cosi meldovat o tom, že stačí napsat jen jednou...
odpovědět 
       Re: medaile11:45:32 16.08.2024
Samozřejmě jsem to třikrát nepsal, ale je vtipný, že se to takhle rozhodilo i s tou časovou osou.

Tak nepohrdej sám sebou a nebudeš si muset ty bolavé emoce promítat do druhých, odsuzovat je a bránit se nějakým domnělým útokúm. Život se ti zlepší asi tak o stopadesát procent kámo.
Víc už pro tebe fakt udělat nemúžem, holt si na to musíš přijít sám.
Hodpovědět 
        Re: medaile12:02:39 16.08.2024
Ty domnělý útoku, starej se o sebe a na mé pocity se klidně můžeš vykašlat. O tvé "dobré rady" fakt nestojím. I nadále budu komentovat, co uznám za vhodné a jak to uznám za vhodné.
odpovědět 
         Re: medaile17:27:47 16.08.2024
pěkně to za mě druzí vystihli. Čim to asi bude, že se necháš tak snadno vyprovokovat... Emoční zralost a zenový klid za tím nebudou, to už modří vědí. A stejně jak můžeš komentovat cokoli a pěkně se tím odkopat, podobně můžou komentovat ostatní, i kdyby ses postavil na tu svou dutou hlavičku. Za mě top smeč: "...uklízečky v kumbále. Včetně Adama samotného...". Zamysli se nad tím (dělám si srandu, sebereflexe u tebe nebude nasnadě). S čím nesouhlasím, je, že "...startuješ jak totální čuráčí hlava snad na každého, kdo napsal povzbudivý komentář...". Podle mě totiž ...slepě a hluše startuješ jak totální čuráčí hlava..., a to je dost rozdíl. Vystačíš si sám. Holku taky nemáš, co?
pozorovatelodpovědět 
          Re: medaile19:46:57 16.08.2024
ajajajaj, na to, jak jsou ti ukradené moje názory tak mi tu věnuješ svou pozornost docela dost dlouho...

A říkáš mi "že startuji jak čuráčí hlava" jo! tak to to jo, to jsi mě uklidnil.

Tak já tě zase uklidním tím, že o tom zda něco budu či nebudu komentovat a jak, si i nadále budu rozhodovat sám. Bez ohledu na tvé buranské úrážky, ty šupáku jeden.

A do mé Anči Dlaňové se laskavě nenavážej, jo. Já se do té tvojí taky neseru.
odpovědět 
           Re: medaile23:09:49 16.08.2024
slepě a hluše... Na opakování se už jsme si zvykli a řekl bych, že tu jsou všichni, co ti odepsali, ledově klidní. Ale proč se vlastně podivuješ těm reakcím a tolik si obhajuješ, že si budeš psát, co chceš? Přeci je to diskuze, nikdo ti nezakazoval cokoli psát. Nebo jsi na začátku puberty? To by přecijen mnohé vysvětlovalo a vlastně bys pak byl jakž takž v normě.
pozorovatelodpovědět 
            Re: medaile21:37:40 20.08.2024
njn, metakognice je holt nad jeho kapacity, to ale snad bylo jasný od začátku :-)
odpovědět 

 Adam11:40:29 10.08.2024
Adam byl skvělý a my pevně věříme, že se olympijská disciplína lezení na obtížnost odtrhne od boulderingu, tak tomu mělo být již od počátku! Péťa Resch skvělý komentář během závodu a pěkné háro!😀👍
Ať to leze všem 😀🤗
Luci Kaftodpovědět 

 Adam11:40:33 10.08.2024
Adam byl skvělý a my pevně věříme, že se olympijská disciplína lezení na obtížnost odtrhne od boulderingu, tak tomu mělo být již od počátku! Péťa Resch skvělý komentář během závodu a pěkné háro!😀👍
Ať to leze všem 😀🤗
Luci Kaftodpovědět 
 Re: Adam16:22:34 10.08.2024
ses asi díval na jiný závody, ty tlápoty co tam řešh hnětl , bože uplná katastrofa a ten druhej ať o byl kdo byl to bylo ještě horší ..naučil se dvě slova a motal máču pořád dokola katasrofa :D
sis ulítodpovědět 
  Re: Adam17:36:47 10.08.2024
Ale prosim Ta, choj uz do p..ce, co tu hejtujes. Ved ta olympiada aj Adam a vsetko bolo super. Si si doma natrhol predkozku a teraz sa tu rozdrapujes.
Michalodpovědět 

 Všechno zlé je k něčemu dobré21:14:48 10.08.2024
Jedno plus to 6. místo má. Možná konečně splaskne, alespoň trochu, ta komerční bublina a Adámek zase bude fungovat normálně.
odpovědět 

 Příště bude23:34:40 10.08.2024
Adame vydrž ještě 4 roky, to dáš a pak to bude se vší parádou! Díky za reprezentaci!
odpovědět 

 hmmmmmmm13:55:11 11.08.2024
Nevyhral najlepsi bouldrista.
Nevyhral najlepsi lanar.
Ked trenujeme na boulder, lano slabne.
Ked trenujeme na lano, boulder slabne.
Vyhral ten co dokazal najlepsie natrenovat
priemer medzi lanom a bouldrom,
+ faktor create_4_boulders(random_seed()).
odpovědět 
 Re: hmmmmmmm23:36:02 11.08.2024
No a co? Biatlon nebo silový trojboj jsou také nesouvisející. Dřep a benchpress jsou také odlišné. Tohle neměl vyhrát nejlepší bouldrista nebo nejlepší lanař, ale měl to vyhrát ten, kdo nejlépe zvládne obojí. Já bych klidně nechal i tu rychlost.
odpovědět 
  Re: hmmmmmmm08:06:09 12.08.2024
Na druhou stranu běháš a střílíš za cca stejných podmínek, železo taky váží pořád stejně. Kdežto kam se posunul charakter boulderů (na laně to asi není taková hrůza), lepší nekomentovat. Vůbec, kdo zadáva, jak mají bouldery vypadat? To mě přijde pomale nejvzdálenější disciplína oproti reálu venku. Něco jako "výměna mečů" nebo šachy, kdy jeden táhne jednou a druhej by mohl dělat "dvojtah"
odpovědět 
 Re: hmmmmmmm12:32:37 12.08.2024
Jenze ten biatlonista se muze rozhodnout, zda bude trenovat jenom bezky a bude top v behu na lyzich,nebo ho bavi i strilet. Bezec se taky muze rozhodnout, jestli bude trenovat spring na 100m, nebo beh na 5 km a podle toho pak zavodit na prislusne soutezi... Lezec se rozhodnout nemuze, proste je tam kombinace a basta, takze leda se muze rozhodnout se na to cele vyprdnout a lezt jen svetaky. Tesim se az konecne uvidim na olympiade nejlepsi boulderisty a nejlepsi na lane pekne zvlast. Pak konecne vyhraje ten nejlepsi v jednom a druhem.
Michalodpovědět 
  Re: hmmmmmmm13:47:38 13.08.2024
presne, gymnastika ma medailu za kazde vytrcenie prdele
odpovědět 

 Novej trenér 22:03:50 11.08.2024
Co takhle nového trenéra? Vyvodit důsledky z neúspěchu
Godpovědět 
 Re: Novej trenér 00:05:18 12.08.2024
Na to pozor. Nezapomínej, že šéftrenér/trenér může pouze za úspěchy a výsledky dobré. Za výsledky špatné může vždy problém na straně závodníka.
odpovědět 
 Re: Novej trenér 17:02:01 12.08.2024
Konkrétně kterého nového trenéra bys realizačnímu týmu adama ondry doporučil?
Ideálně dva nebo tři podobne kvality
odpovědět 
  Re: Novej trenér 18:24:37 12.08.2024
Trenérů je spousta, vůbec nemusí být český. Je běžné, že sportovci na této úrovni okolo sebe mají tým mezinárodní. Omezovat se na pár neschopáků a zoufalců v českém rybníčku je trochu ubohé. A navíc pak je trenér i zbytečný, mám pocit, že v dobách největší slávy AO českého trenéra také neměl.
odpovědět 
  Re: Novej trenér 20:40:12 12.08.2024
Podobné kvality jako je ten současný?
Minimálně každý málo úspěšný běžec a těch jsou stovky.
odpovědět 
   Re: Novej trenér 21:03:00 12.08.2024
Nestyď se a řekni jména, který trenér měl svěřence na OH, nebo stačí i finále SP za posledních 5 let. To co bylo před tím neřeš, ono se nám ten sport trošičku posunul…
odpovědět 
    Re: Novej trenér 22:39:20 12.08.2024
Právě. Sport se posunul. AO měl natrénováno z doby dřívější a z toho dožil. Právě posledních pár let s trenérem se ukázalo, že ho trenér neumí připravit, protože, jak sám píšeš, sport se změnil, ale AO změnu natrénovat nezvládl. A pokud se podíváme na zbytek, tak to, jako dopadají jeho ostatní svěřenci, je spíše ostuda. U nových nic moc a trénink starého se ukázal jako špatný, protože nevedl k tomu, co bylo potřeba.
odpovědět 
     Re: Novej trenér 13:56:50 13.08.2024
Tvl. natrénováno z doby minulé :-), ty jsi fakt hlava, no to snad ne, ještěže existují takový odborníci jako ty a můžou Adamovi poradit...
odpovědět 
      Re: Novej trenér 17:11:26 13.08.2024
Hlupák jsi ty, když nechápeš kontext a co bylo míněno tím natrénováním. Naštěstí o nic nejde, takže si to užij a měj se, další komunikace je zbytečná.
odpovědět 

 a bylo to marný11:53:58 12.08.2024
Trenér okamžitě spáchat sepuku při slanění na ceremoniálu hned za Tomem Cruisem a napíchnout se na tu olympyjskou vlajku, fyzio vplést do kola. Stavěče finále honit po světě jako Izraelci Černé září po Mnichově. Z maglajzáků a sedáků těch, kteří byli lepší, nadělat woodoo panenky a spálit v nějaké temné Norské jeskyni. Realizační tým z minulých OH obětovat v krvavém pohanském rituál na Býčí skále (představuji si, že si vyříznou srdce navzájem a zakousnou se do něj v kruhu všichni v jednom okamžiku), aby za 4 roky byla magická forma a poté OH na 100 let zakázali. Resche ostříhat a poslat na strusku, dokud slovo borec neřekne, alespoň dvakrát v jedné větě.
Taxemtovidělodpovědět 
 Re: a bylo to marný13:49:13 13.08.2024
lol :-)
odpovědět 

 Nový trenér21:24:27 12.08.2024
Zajímalo by mě, jak by AO dopadl, kdyby měl nějakého špičkového zahraničního trenéra. Takového, který je trenér orientovaný na lezení a ne běhání. A nebo co by stalo, kdyby se za rok rozhodl, že bude chtít zkusit i LA a takového trenéra by angažoval. Bohužel po kecech od majzlíka Resche si myslím, že to je nereálné a mají takovou možnost ošetřenou jako no-go. 
Lukášodpovědět 
 Re: Nový trenér21:38:54 12.08.2024
Myslíš, že Tomoa nemá špičkového trenéra? Kam spadají tvoje znalosti sportovního tréninku vrcholových sportovců, to by zase zajímalo mě?
odpovědět 
  Re: Nový trenér06:46:20 13.08.2024
Ano, on má špičkového trenéra. A jeho výsledky to dlouhodobě dokazují. A proto by mě zajímalo, jaké výsledky by měl s podobně kvalitním trenérem AO po roce tréninku. Dělat na našem nejlepším lezci pokusy s rádoby trenérem mi přijde škoda. Když ten pokus na AO nevyjde, tak nemáme jiné lezce, co by ho výsledkově nahradili.
Lukášodpovědět 

 Vytrvalostní lezec?16:34:54 18.08.2024
Tak už ta olympiáda skončila?
Dítě Wolfganga G.odpovědět 
 Re: Vytrvalostní lezec?11:47:42 21.08.2024
A další je za rohem
Dítě Wolfganga Mozartaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.