LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrá horolezkyně dosáhne vrcholu, už v základním táboře.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140262 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mimořádná valná hromada ČHS

31. 1. 2009

Český horolezecký svaz svolal mimořádnou valnou hromadu, která se bude konat v sobotu 31. ledna 2009 v aule na Strahově, Zátopkova 100/2.

Důvodem svolání mimořádné valné hromady bylo úmrtí člena výkonného výboru Standy Šilhána. Na programu má být především volba nového výkonného výboru.

Zdroj a více viz: ČHS

(Článek původně vyšel 19.11. 2008)

Aktualizace: Mezi kandidáty přibyli Libor Hroza a Jan Šlechta. Více viz Mimořádná valná hromada 2009.


Lezec.cz   [úpravy] 07:33 16.01.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Pochybnosti11:18:43 19.11.2008
Po mnoha letech nejsem letos poprvé členem ČHS, ale i tak se neubráním vznést pochybnost zda jediným a pravým důvodem je úmrtí Standy Šilhána. V minulosti obdobná situace ( kdy někdo z VV v průběhu funkčního období vystoupil ) nastala mnohokrát a nikdy se mimořádná VH nesvolávala a samozřejmě na to pamatují i stanovy. Pochybnosti ve mne vzbuzuje i fakt, že je asi v podstatě jedno zda je VV bez jednoho člena ( i přes to usnášení schopná ) 3 měsíce ( do konce ledna ), nebo měsíců 5 do počátku dubna kdy má být VH řádná. VV se schází 4 do roka....Jsem zvědav jaké neočekávané a dopředu neavizované návrhy se na mimořádné VH objeví...zvláště má-li samozřejmě stejnou váhu jako VH řádná, ale zsatoupení členstva bude jistě menší.
RAdim Bzuraodpovědět 
 Re: Pochybnosti11:51:34 19.11.2008
Tak jsem mrkl do podrobného infa na webu ČHS a asi to tedy jedno není - dle vyjádření ČHS. Pak přemýšlím o tom zda jsou takové stanovy "praktické" když se musí při odstoupení či úmrtí člena VV pokaždé do 3 měsíců scházet mimořádná VV....
Radim Bzuraodpovědět 
  Re: Pochybnosti12:14:53 19.11.2008
Radime, čti ještě lépe...
Pokud odstoupí jeden, dva... členové zvoleného orgánu, lze kooptovat náhradníka.
Pokud však klesne počet zvolených pod "krtickou mez", je třeba zvolit nové vedení. Běžná praxe všelikdes. Zkrátka pojistka.
No a vzpomeň si, Soňa šla na mateřskou, Zobča odstoupil..., kooptovali se noví členové VV.


Takže znovu. Přečti si ty stanovy, a případně se i zamysli než něco rupneš do fóra :-))
Tomáš F.odpovědět 
   Re: Pochybnosti12:18:42 19.11.2008
Že je někdo paranoidní, ještě neznamená, že po něm nejdou.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Pochybnosti14:01:29 19.11.2008
však jsem se opravil...ale zase tak podrobně dění v ČHS nesleduji abych pátral po tom kdo šel na mateřskou...kdo odstoupil kdo koho nahradil či nenahradil a zda za 2 roky byl obměněn ( znovu kooptován )1 či 3 členové VV...tato souslednost na webu ČHS popsána není. Píše se pouze o Standovi. No počátkem února uvidíme co se z toho vyloupne.
Radim Bzuraodpovědět 
 Re: Pochybnosti - fakta12:27:03 19.11.2008
Takže jsem si díky tobě pročetla stanovy ČHS, tedy části o mimořádné VH a o VV. První věc je, že současné stanovy byly schváleny na VH v minulém roce, tedy 24.3.2007. Tudíž situace, které nastaly v minulosti, byly řešeny podle starých stanov. V těch nových se v bodě 9 §15 (Výkonný výbor) skutečně píše: "Výkonný výbor může kooptovat za odstupující členy v době mezi konáním volebních valných hromad maximálně 2 členy. Pokud počet zvolených členů výkonného výboru klesne pod pět, musí se uskutečnit mimořádná valná hromada, která provede volbu nového výkonného výboru." Pokud je směrodatné, že nesmí být méně než 5 ZVOLENÝCH členů VV, tak tato situace opravdu nastala, protože 2 kooptace už proběhly, tudíž zvolení členové VV jsou nyní jen 4. Nemá to co dělat s usnášeníschopností VV. Bod 5 §14 (VH) pak uvádí: "Ke svolání mimořádné valné hromady je zapotřebí návrh minimálně 5 členů výkonného výboru nebo alespoň 1/5 všech členů ČHS. Mimořádná valná hromada se musí sejít do tří měsíců ode dne splnění podmínek pro její svolání." Vzhledem k tomu, že VV (ostatně jako všichni členové) se musí řídit stanovami, tak je logické, že návrh na svolání mimořádné VH podali, když jim to stanovy ukládají.
Renčaodpovědět 
 Re: Pochybnosti12:34:37 19.11.2008
Bylo by dobré,kdyby jako nečlen ČHS si se staral o svoje osobní problémy a nestrkal frňák tam kam nemáš.Starej se prostě o své,vole.
Člen ČHSodpovědět 
  Re: Pochybnosti12:56:40 19.11.2008
Neříká tak, ani tak, ale na jeho slova dojde.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Pochybnosti16:27:12 21.11.2008
navíc po něm jdou :-)))))
odpovědět 
  Re: Pochybnosti14:10:14 19.11.2008
Anonymní člene ČHS....pokud se něco prezentuje na veřejném neČHS webu je třeba počítat i s účastí a názory neČHS členů či bývalých členů, takový je prostě svět. Můj prvotní názor na článek na lezci byl jistě unáhlený, ale pravdou je, že nezasvěcení a detailně se stanovami neseznámení ( včetně historie odchodů a příchodů členů VV ) členové a delegáti....nepochopí z předloženého bla nic...redaktor neredaktor ( trošku supluje renča detailním popisem stavu ).
Ještě než mi budete nasazovat psí hlavu vyčkejte výsledku....protože historicky by to nebylo první a asi ani poslední nečekané hlasování o čemsi či v průběhu jednání VH předložený " překvaipivý a nepřipravený návrh"
Jinak čao anonymní VOE.
Radim Bzuraodpovědět 
   Re: Pochybnosti08:23:25 20.11.2008
Ja prostě nejsem anonymní,Jsem jsem členem spolku ,který si řeší své problémy.Ty jsi nějaký člověk,který s nama nema nic společného,protože nemáš dobrou vuli něco řešit.Jen pitomě kecaš a kalíš vodu.Hleď si svého.Udělej si pořádek v rodině.Jelene.
člen ČHSodpovědět 
    Re: Pochybnosti15:28:26 20.11.2008
Pokud neznám tvé jméno tak samozřejmě anonymní jsi. Jinak podle tvé logiky bych se neměl zajímat třeba o dění v ODS či ČSSD protože nejsem jejím členem? Neměl si myslet nic o korupci ve fotbalu protože nejsem členem ČMFS? ČHS je jako občanské sdružení otevřeným spolkem jehož můžu či nemusím být členem. Myslet si o tom můžu co chci už jen proto, že mi chodí info z ČHS na mail, tyto informace jsou na veřejných serverech atd...obecně se asi každý z nás zajímá o kde co....na tom je založena výměna informací a mediální svět...kdy si myslíme a někdy se i vyjadřujeme k věcem, kterých nejsme naprosto přímo účastni ...a já ač nejsem členem ČHS se o něj zajímám již jen proto, že se členem v budoucnu státi zase mohu a již třeba jen proto že lezu a ČHS může mé aktivity v boucnu ovlivnit..., ale tohle jsou asi souvislosti, které jsou mimo tvé velice omezené chápání a dle optiky přemýšlím a vyjadřuju se pouze k tomu, na co mám průkazku a nic ostatní mě nezajímá....
Radim Bzuraodpovědět 
     Re: Pochybnosti12:08:28 23.11.2008
Radime-Škoda ,že jako čerstvý nečlen se nemůžeš zůčastnit mimořádné VH . A ještě větší škoda,že nevíš co práce stojí svolání další VH,O blbé dva měsíce před řádnou VH.Nemáš to v životě asi jednoduché s tím neustálým podezříváním ostatních lidí.Pro stávající VV by opravdu bylo po všech stránkách lepší svolání řádné VH.
Jura Čermákodpovědět 
      Re: Pochybnosti09:10:31 24.11.2008
Juro díky za reakci, je jasné, že zpropagovat mimořádku a pozvat zástupce oddílů v nestandartním čase někam do zasedačky není věc jednoduchá. Ale v době profesionálního sekretariátu, možnosti rozesílání emailů na databázi zástupců a členů, možnost rozesílání SMS na kontaktní telefony... Dále lze jistě anoncovat výrazněji na svazovém webu, inzerovat v MONTAně ( to se stihne ). Umístit místo článku, který zmizí v propadlišti dějin na měsíc předem banner na LEZEC a další čtené weby...dá se toho dělat spousta proto, aby dorazila usnašeníschopná část ČHS. Ale pokud si svaz dal něco takového do stanov není nutné hořekovat nad rozlitým mlékem.
K podezřívání: Možná kdyby jsme se znali osobně přišel by jsi na to, že mě to trapí pouze natolik, že napíšu svůj názor do diskuse na lezci. Spím dobře. S kamarády a ani rodinou ČHS nerozebírám, protože na světě existují pro můj život a to i horolezecký podstatnější věci než impotentní nic neovlivňující a nepodporující svaz.
Jinak podezřívání není asi to pravé slovo. Je to jistá opatrnost na základě tuším 7 valných hromad, kterých jsem byl účasten a připomínaly více než střety názorů sportovců parlamentní jednání, kdy někteří s někým kamarádí a jiní zase nikoliv, kdy něco se prezentuje měsíce dopředu a něco či někdo je vytažen na VH na posledních chvíli jako králík z klobouku. A je naprosto jasné, že moderátor, časová tíseň, nepřipravenost argumentů protistrany, mediální známost atd....sehrají své. Tím nechci říci, že je to špatně...je to naprosto legitimní a vyhrávají ti připravení a to zejména bohužel zákulisně politicky. Ono stačí pročíst reportáže Jakuba Turka, Tomáše Franka atd..z posledních VH.
Máš pravdu, že v jistých věcech jsem byl zejména na webu kritický ( neřekl bych že podezřívavý), ale ono se pak ukázalo ( povinné vyjádření na základě vzneseného dotazu na VH )zejména co se týče hospodaření, že to byla pravda....
Jinak samozřejmě být pasivním členem - zaplatit a o nic se nestarat, nepátrat a nezajímat se, taky jde, ale to není cesta v před....
RAdim Bzuraodpovědět 
       Re: Pochybnosti09:40:34 26.11.2008
A ty už jsi viděl novou Montanu? A ty přesně víš, jaké další kroky VV pro zpropagování akce plánuje a dělá? (samozřejmě ve spolupráci s profesionálním sekretariátem) Tak to nás máš fakt za totální blbce a nedivim se ti, že nechceš být v organizaci, kterou řídí takoví blbci.
Petr Reschodpovědět 
        Re: Pochybnosti14:31:29 26.11.2008
Nevím proč tak vyhraněný názor a ostrý tón, kde se slovo blbec opakuje hned několikrát....Jen jsem reagoval na Jurův příspěvěk, že se jedná o velký kus práce - což nikdo nezpochybňuje. Pokud se děje to, co jsem střelil od boku a třeba ještě řada dalších věcí je to jen dobře a nikdo nežíká, že je to špatně.
Petře vcelku se nedivím, že se čílíš když někdo rýpe či zpochybňuje i tvoji věc....na stranu druhou, když se na to podíváš okem prostého člena ( či potencionálního člena ), z prvotní informace na lezci a ani na webu ČHS nebylo patrné proč se tak děje - svolává mimořádná VH ( bylo následně doplněno s vysvětlením vazby na stanovy a historická fakta ohledně příchodů a odchodů na lezci v diskusi a na webu ČHS ). Je zbytečné asi spekulovat o tom, jak VH dopadne či nedopadne, kolik lidí se sejde či nesejde a jak dalece bude práce VV úspěšná či neúspěšná.
Já již nejsem členem ČHS né proto, že si myslím, že je či není někdo blbcem, ale proto, že nemám pocit, že by ČHS nějakým způsobem hájil mé zájmy, poskytoval servis a podporoval věci pro mne podstatné. O dění se zajímám proto, že se to může v budoucnu změnit a ČHS může můj lezecký život nečlena ( člena OAEV ) ze své pozice samozřejmě ovlivňovat. ČHS něco nabízí a to něco, mě momentálně neoslovuje...neznamená to ale, že bych měl něco osobního proti lidem, kteří mají názor jiný a práci v ČHS vidí jako smysluplnou a přínosnou. Já vidím smysluplnost a vazbu na efektivní výsledek někde jinde...S pozdravem
Radim Bzuraodpovědět 
         Re: Pochybnosti08:38:59 01.12.2008
Bzuro ty nejsi opravdu vůl, ty jsi korunovanej.Nevim co chceš vyprovokovat a proč jako nečlen ČHS strkaš nos do této organizace.Ubližuje ti?Nemužeš kvůli ní v noci spát?Stojí tě nějaké finance?Asi nic z toho!Jenom blbě prudíš.Ty musíš ,ale byt exot.
člen ČHSodpovědět 
         Re: Pochybnosti08:40:02 01.12.2008
Bzuro ty nejsi opravdu vůl, ty jsi korunovanej.Nevim co chceš vyprovokovat a proč jako nečlen ČHS strkaš nos do této organizace.Ubližuje ti?Nemužeš kvůli ní v noci spát?Stojí tě nějaké finance?Asi nic z toho!Jenom blbě prudíš.Ty musíš ,ale byt exot.
člen ČHSodpovědět 
          Re: Pochybnosti09:14:26 01.12.2008
Možná korunovanej vůl, ale umím se podepsat...
Radim Bzuraodpovědět 
           Re: Pochybnosti08:16:16 30.01.2009
Tak jsi nesvéprávny podepisujicí se nečlen.Proč s tebou vlastně někdo debatuje?Ty jsi vlastně zahrádkář v mačkách.Tak o co jde!
Člen ČHSodpovědět 
        Re: Pochybnosti19:49:06 27.01.2009
VOZNAČIL ses mistrně, s ostatními zkušenost nemám ale sebe jsi trefil přesně :o)
Vilém Kreisslodpovědět 
         Re: Pochybnosti19:50:43 27.01.2009
Výše zm. platí pro Resche
Vilém Kreisslodpovědět 
    Re: Pochybnosti16:26:37 21.11.2008
Bzura je Jelen?
Není té zvířeny kolem až dost?
Vyjí Vlci zavile?
Co na to liberečtí fógli?
odpovědět 
 Re: Pochybnosti12:49:26 28.01.2009
Teda samým vysvětlováním stanov se debata odsunula úplně jiným směrem, než byla zřejmě prvotní myšlenka Radimova příspěvku. Sice fakt, že je svolána mimořádná VH, považuji za zcela normální krok, nicméně také by mě zajímalo, co z toho vzejde. Myslím, že Radim se možná snažil upozornit na to, že něco v rámci svazu není v pořádku. Zkrátka osobní vztahy a chování některých členů svazu (mám tím namysli z řad vedení, lidí kolem tohoto okruhu a přední postavy českého lezení a horolezectví) jsou naprosto komické.
No, nechme se překvapit...
Marianodpovědět 

 Vlk do VV14:19:53 19.11.2008
Tak co, Vlku, jdeš do toho? Budeš kandidovat? Nemazli se s nima:-)
iljaodpovědět 
 Re: Vlk do VV22:39:28 19.11.2008
Inu, jedna věc je aby Vlk či kdokoliv jiný kandidoval, druhá věc je, zda bude dostatečná klika k jeho zvolení.
Před poslední VH tady byly desítky podobně siláckých komentářů ve vztahu k MG. Spousta lidí tu odkazovala na právo jednotlivých členů se VH zúčastnit s výzvami, že "jim to ukážeme". Kdosi se tu nabízel, že na základě plných mocí bude na VH hlasovat pro MG. No a skutek utek. Onen aktivista sesbíral jen pár desítek hlasů a hlasujících jednotlivců jsem na VH taky neviděl.
Chti tím říci, že kecy po hospodách (nebo v diskusi na Lezci) nám jdou tuze náramně. Ale promyslet smysluplný program, udělat jakousi kampaň a zajistit (předjednat) podporu, to už zavání prací.
mellounodpovědět 
  Re: Vlk do VV22:45:40 19.11.2008
kdyby jste se ohledně MG nestrali tak veřejně tak by žádný problém nebyl.Tak si klidně tam někde o tom diskutujte jak je to zakázané, ale praxe je jiná a bude.a když si chcete řezat větev pod prdelí tak jen tak dál....skály to neodnese a jeslti se zakáže lezení no budiž...stejně se tam poleze
odpovědět 

 brnooo15:14:47 19.11.2008
VLK NA HRAD!!!
odpovědět 
 Re: brnooo22:35:25 19.11.2008
U tebe není nic neunáhleného vždy se sereš do všeho...aspoň na webu...
RADIModpovědět 
  Re: brnooo22:38:37 19.11.2008
Vlk nééé to by se lezlo na moravě o sto šest a u nás v čechách by všechny napráskal a zavřel, že tady mágujem jen to nééé.
odpovědět 
   Re: brnooo00:07:52 20.11.2008
Vlk tam udělá pořádek, tomu věřte...
zatím AAodpovědět 
    Re: brnooo08:32:08 20.11.2008
Hlavně ne Vlk, stačí mi co občas předvádí tady na lezci v diskuzím, v lecčem se shodnem, něco je pro mě na hraně, ale občas si Vlk vůbec nevidí do huby, sám sobě odporuje v jednotlivých komentářích atd. Takže kdyby se náhodou stalo že na VV dorazím, Vlka volit nebudu. Nevím koho, ale ho ne. Za práci v Krase ho ale chválím.
nebrnoodpovědět 
     Re: brnooo10:12:02 20.11.2008
Brno staví exoty :-)
Ještě jeden brňák do VV a ČHS jde konečně do kytek :-)
odpovědět 
     Re: brnooo13:36:36 20.11.2008
Souhlas. Kromě toho volit Vlka znamená volit taky Babaču a zelenýho plukovníka a to už je sakra kláda.
xichtodpovědět 
      Re: brnooo18:13:47 20.11.2008
Zelené peklo...fuj a za tím taky stojí VLK fujj ať zůstane na moravě.
odpovědět 
      Re: brnooo kdo na kom (jede)16:23:19 21.11.2008
Vlk je Zobanův kůň, nebo Zoban Vlkův?
Lenodpovědět 
       Re: brnooo kdo na kom (jede)22:21:55 30.11.2008
Vlk neni to ten udavac ? Co podava udani
na lezce, kteri lezou s magem na pisku lepe nez on ?
Co sam leze na pisku s magem ?
Je to ten clovek co se tak strasne nesmyslne rozciloval na Tanvaldskem Spicaku pri lezeni v ledu?
Je to ten clovek co prejistuje prejistene cesty ?
Je to ten clovek co leze ve Sloupe kazdy druhy den
a kazi lezcum naladu a on sighty ?
Je to ten co mi rozsedl zidlicku a nerekl ani popel?

Jestli je to on a vy ho zvolite, tak zacnu lizt na pisku s magem ;-] a vystoupim z blazince jmenem CHS
nonameodpovědět 
        Re: brnooo kdo na kom (jede)22:23:49 30.11.2008
Chtel jsem napsat

Peace and love.
Climb now work later.
Ale nejak to nevyslo tak treba priste.

nonameodpovědět 
        Re: brnooo kdo na kom (jede)20:14:39 01.12.2008
Jestli začnete líst na písku s magnéziem my ochránci přírody ho budemé omývat ze skal na nástupech sádlem! Slaňovat umíme, tak si dejte bacha nebo budeme krmit sýkorky lojem, který připevníme na klíčová místa!

S pozdravem sypejte práčkům váš CHRÁKÁÓ :-)
CHÁKO :-)odpovědět 
      Re: brnooo01:11:50 10.01.2009
Kdo je zelenej plukovnik??
PAVELodpovědět 

 Poněkud málo kandidátů07:32:31 07.01.2009
Pokud dobře počítám, je zatím tolik kandidátů, kolik je členů VV. To je trochu málo a vzdáleně to připomíná kandidátku Národní fronty, s tím rozdílem, že tito hoši kandidují z vlastní vůle. Domnívám se, že minimální počet kandidujících by měl být alespoň deset. To se opravdu mezi 10 000 ci nenajdou další, kteří by chtěli to lezení pomoci tlačit dopředu? Co ti, kteří vždycky po valné hromadě vykřikují " co jste to zase v tý Praze odhlasovali"?
Ťéšaodpovědět 
 Re: Poněkud málo kandidátů09:28:39 07.01.2009
I kandidáti NF kandidovali dobrovolně. A zpravidla rádi!
Tým z pozadí sestavoval Zoban s Vlkem a asi vzali všechny kdo jim kejnul. Neumím si představit, že jim budou všichni tihle kejvat dál ;) Nu, uvidíme :-)
Je to trochu technokratická kandidátka - to má s těmi kandidáty NF stejný.
A když ti vadí, že jich není víc, proč tu rukavici nezvedneš?
odpovědět 
  Re: Poněkud málo kandidátů12:43:19 07.01.2009
Tak zaprvé, kandidáti mě nevadí, vážím si toho, že do toho jdou. Vadí mě že je jich málo. Zadruhý dělám v komisi a mám v tom rezervy. Zatřetí volba je na tři roky a co když se v ty době změním v senilního staříka. Ale teď bezesrandy. Měli by být další a z nich by se podle počtu obdržených hlasů měli vybírat pro případnou koptaci
odpovědět 
  Re: Poněkud málo kandidátů12:49:17 07.01.2009
Podivej mily nepodepsany anonyme, lidi kteri kandiduji do VV maji svou hlavu a sve nazory a ty si uvedom ze podobnymi vyjadrenimi neurazis mne ale tyto lidi, kterych ja si pro ochotu neco udelat pro CHS vazim.
Kdyz uz jsi tak chytrej, tak co jsi udelal ty?
Radek
zobanodpovědět 

 Hroza jen to ne!19:52:40 28.01.2009
Odvaha tohoto známého prudiče nezná mezí. Bože jen to ne! Ten všude vznáší jen zlo a nepokoje. A ještě má odvahu kadidovat jako vedoucí komise lezení! Větší mínus by pro sportovní lezce ani nemohlo být.
odpovědět 
 Re: Hroza jen to ne!20:26:24 28.01.2009
Sám si říká rebel,takže co dodat. A pokud jiný není,tak hádám,že mají sportovní lezci(ovšem kromě rychlolezení)po žížalkách. Možná proto Raka vykousal....
Honzaodpovědět 
 Re: Hroza ano20:35:32 28.01.2009
Libora Hrozu znám přes dvacet let. Nevšiml jsem si , že by někde vnášel zlo atd. Navíc je to člověk, který má zkušenosti z téměř všech horolezeckých disciplín. Mě připadá jako dobrý kandidát. A závěrem bych autora výše uvedeného příspěvku chtěl poprosit aby příště nezapoměl uvést svůj podpis.
Pavel Čuprodpovědět 
 Re: Hroza jen to ne!22:57:08 28.01.2009
To že je známý prudič sis přečetl kde, na internetu ? Celkem pochybuju že by se jednalo o Tvoje vlastní zkušenosti a napsat můžu o komkoliv cokoliv. Mně se Libor zdá jako dobrý kandidát.
Maraodpovědět 
  Re: Hroza jen to ne!00:21:52 29.01.2009
Hm, hm, naivní to lidé!!!
odpovědět 
   Re: Hroza jen to ne!07:01:25 29.01.2009
Přesto že sám osobně mám velké otazníky nad novým kandidátem do VV, jež si říká Libor Rebel Hroza, tak bych chtěl vyzvat i jeho kritiky, aby nezapomínali se podepisovat pod své výroky. Přece jen není zapotřebí přejímat jeho vlastní zlozvyky a zlozvyky jeho přátel (;-).

Mě osobně na jeho kandidátní vizitce zaujalo nejvíce toto: „Nekandiduji proti někomu kandiduji za sebe.“
Tak si říkám, proč to říká??? Vždyť se ho na to nikdo doposud neptal! Nebo že by to bylo jinak než tvrdí?

Stejně tak mě zaujalo to, jak zdůrazňuje „Nechci maglajz na písku“ Vždyť o hledání řešení MG na písku letošní VH přeci vůbec není a VV o tomto nebude mít možnost rozhodovat, neb poslední verzi pískovcových pravidel schvalovala VH a ne VV! Že by to byla jen snaha populisticky zaťukat na dvířka konzervativně naladěné většiny delegátů VH?

Čím to, že se nechal navrhnout na kandidáta do VV až po dvou měsících těsně před VH a to až po té, kdy mu jistý Petr Jandík udělal patřičnou reklamu na jeho dceru a díky tomu i na něj samotného a také po té, kdy ho sám k tomu vyzval? Jaký zájem to vlastně bude ve VV hájit? ČHS a nebo jiný?

Čímpak to, že se opomněl zmínit o tom, že je proti němu vedeno disciplinární řízení související s činností, které jak sám uvádí, by se chtěl v ČHS věnovat?!
V civilizovaném světě je dobrým zvykem, že do vyřešení jakýchkoli pochybností takovýto člověk vyčká pravomocného rozhodnutí a teprve pak se jakkoli angažuje!!! Uznávám však, že v ČHS v současnosti panují krapet jiné obyčeje (;-(.
Jiří Babačaodpovědět 
    Re: Hroza jen to ne!07:52:19 29.01.2009
Jirko Babačo jen pro upřesnění. Proti mě se nikdy nevedlo disciplinární řízení! Návrh na disciplinární řízení na Libora Hrozu mladšího podala Helena Lipenská. Nakonec od této komise odešla sama s postihem a celé vykonstruované obvinění Libora ml. bylo smeteno ze stolu. Pokud jde o reklamu na Lucku tak za tím stojí mafie která má své chapadla i v Itálii kde Lucku svou mocnou paží tlačila od expresky k expresce.A jen díky vlivnější mafii z ruska Lucka nezvítězila a prvenství tak připadlo závodnici podporované Putinem.Jirko, ale bacha na to, i odnož Kozy Monstry se Sicílie ukazuje drápky a připravuje své zavodníky.Problém je zatím v tom že nebyli připuštěni její závodníci na start poněvadž si do ledu donesli své zbraně a s kalašnikovem se paragáni dělají dost špatně.Jirko, pořád není nic rozhodnuto.O titulu blázen roku se bude rozhodovat až příští týden, tak neklesej na duchu, už jsem za tebe zaplatil startovné.
Libor Hroza st.odpovědět 
     Re: Hroza jen to ne!08:07:42 29.01.2009
Ještě pro upřesnění. O lezení v ledu a Lucku se nezajímáš jen ty, ale i kriminálka protože se dozvěděli že Lucka umí dělat paragány se zbraněma a kasifikovali to jako nedovolené ozbrojování.A teď pátrají kam ty paragány se zbraněma ukryla.U jandíka už byli a taky neprozradil.
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
     Re: Hroza jen to ne!11:15:13 29.01.2009
Koza Monstra je mocna! Hrozo nezapomen!
Nechtit bily prach pro vsechny je omyl. Chapu, jsme jenom lidi, delame chyby. Na napravu je pro tentokrat jeste cas! Tvuj Kolumbijsky obchodni partner a dobry pritel
Chavez Rodriquez De La Perigo Brancoodpovědět 
     Re: Hroza jen to ne!11:37:45 29.01.2009
Libore, na celkem regulerni namitky jsi reagoval jako magor! Husta vizitka pro potencionalniho kandidata...
Svejkodpovědět 
      Re: Hroza jen to ne!12:34:11 29.01.2009
Já myslím že magor je tady někdo úplně jinej.Jaká otázka taková odpověď.Babača tady podává o mě zkreslené informace a já se mám tvářit jako že nic? Co kdyby se omluvil? Napíše že je se mnou vedené disciplinární řízení a přitom to není pravda. Hodit bláto to umí...
Libor Hrozaodpovědět 
      Re: Hroza jen to ne!13:59:55 29.01.2009
Hele, pánové! (Předesílám, že s Liborem si tykáme a párkrát jsem s ním dělal rozhovor pro HD.) Proč nenapíšete konkrétní připomínky? Myslím, že Libor se snaží být transparentní, což je velmi férové: Bude bránit zákaz maglajzu na písku (téma, které se stále probírá), nechce proti nikomu bojovat (necítí se být členem žádné frakce), kandidaturu podal docela pozdě (ale stále v době, kdy se mohou delegáti rozhodnout). O výsledcích rodinného klanu (otec Eiger, dcera všechno mimo hor a syn rychlost) se zmiňovalo mnoho médií včetně mého, ale před pár dny už Lucka pronikla i na Novu. To je pro činovníka ČHS plus, že si uvědomuje důležitost komunikace s veřejností. Ohledně údajného disciplinárního řízení s Liborem neznám podrobnosti, ale myslím, že disciplinární řízení není důvodem pro opuštění funkce. Když proti mně šel VV ČHS, měl jsem přestat dělat instruktora a odejít z vedení oddílu? Když ho po roce skrečovali, měl jsem se tam zase vrátit? To by byla blbost, že jo?
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Hroza jen to ne!15:16:40 29.01.2009
Vaše tvrzení není pravdivé. Ve skutečnosti chce dotyčný bránit povolení magnézia na písku. To je přesný opak toho co píšete.
odpovědět 
        Re: Hroza jen to ne!15:50:45 29.01.2009
Lekce češtiny: 1) "Bude bránit zákaz maglajzu na písku" = bude se zasazovat, aby zákaz nebyl zrušen. 2) "Bude bránit zákazu maglajzu na písku" = bude chtít zákaz zrušit.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Hroza jen to ne!18:00:42 29.01.2009
A vida. Ovšem pak je nepravdivé tvrzení "není členem žádné frakce".
pbla4024odpovědět 
          Re: Hroza jen to ne!19:09:27 29.01.2009
Lekce z pojmosloví: Frakce je více či méně formální sdružení osob v rámci jedné organizace. Myslím, že Libor chtěl říci, že do žádné takové party nepatří. Názor na maglajz je jiná věc.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Hroza jen to ne!19:21:09 29.01.2009
To jako že se nepřidá k inkvizičnímu tažení, vedenému skupinkou postarších turistů proti lezcům?
pbla4024odpovědět 
            Re: Hroza jen to ne!20:56:10 29.01.2009
Aha, takže ten do neleze na překližce a nebo na cvičných skalách není lezec ale turista? Hm, zajímavá to pro mě novinka.
Borsaodpovědět 
             Re: Hroza jen to ne!21:53:07 29.01.2009
Zde se jedná o takzvanou "nutnou podmínku".
pbla4024odpovědět 
             Re: Hroza jen to ne!22:24:32 29.01.2009
Co to je "cvičné skály"? To je pojem z doby dinosaurů ty vole! Jinak se snad ani nazvat nedáš.Tenhle název se používal v dobách kdy bylo pro možnost vycestovat do skal na západě od Československa nutno vyrazit šlapat do Himálaje.A to ještě pokud si byl v repre, nebo aspoň strašně dobrej.Podle tebe je tedy celá jižní a velká část západní evropy přímo prošpikovaná cvičnými skalami.Jestli jo,dej si hadr na hlavu.
R.odpovědět 
              Re: Hroza jen to ne!23:05:02 29.01.2009
Myslím, že všichni pochopili, co jsem tím chtěl říct. To mi přijde důležitější než hrát si tady na názvosloví.
Borsaodpovědět 
               Re: Hroza jen to ne!12:28:16 30.01.2009
ANO,cela Evropa je sama cvicna skala.
Drakodpovědět 
            Re: Hroza jen to ne!22:00:57 29.01.2009
Libor je naockovanej Jandikovec! Proste se vyjadrit musi, jo holt byznys je byznys, ze jo.

vymitac dablaodpovědět 
    Re: Hroza jen to ne!15:39:06 29.01.2009
Já si myslim,že te Hroza do VV patří.Rozhádal dětské lezení.Rozhádal dospělácké lezení a teď by dal za uši samotnému vedení ČHS.To by byla sila.Ten človíček snad nemá kůži ani z hrocha.Obdivuji ho.To by byl průvan.
Večerníčekodpovědět 
     Re: Hroza jen to ne!15:52:26 29.01.2009
Není problém nic nedělat a nechávat věci vyhnít. Chceme takové lidi do vedení ČHS?
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Hroza jen to ne!16:24:43 29.01.2009
Teď je spíše otázkou "rozhádal čím"! Jestli ony to třeba nebyly věci důležité, před kterými se neutíká, hm?
odpovědět 
 Re: Hroza jen to ne!00:08:27 30.01.2009
Co tady brečíte lezcové?
Chtěli jste víc kandidátů a když se někdo odváží přihlásit a je ochotný obětovat čas tak se vám to nelíbí. Kandidujte!
Chtěli jste medializovat lezení a závody, když je pak někdo konečně zmíněný tak se vám to nelíbí. Dělejte něco i vy!
Oháníte se demokracií a nezkostnatělým smýšlením, chcete výhody a nedodržujete povinosti. V hospodě dokážete utratit víc než za členství ale je to pro vás moc peněz. Bez mg se nehnete, ty co lezou nejvyšší obtížnost bez něj nedohoníte a ty co lezli na konopáku už teprve ne.
Už máme nové západní technologie, tak by jste konečně mohli třeba chemicky objasnit a pádně odborně podložit, jak to mg prospívá písku a pak prosadit změnu pravidel, aby jste si na skále mohli legálně značit kudy že to mají ostatní lézt, aby to neměli tak těžký.
martanodpovědět 
  Re: Hroza jen to ne!10:28:07 30.01.2009
Pane Hrozo, osobně Vás neznám, můj hlas nezískáváte po přečtení Vaší kandidatury do VV. Myslím, že kdyby se takto prezentoval žák základní školy, tak propadne.
k.p.odpovědět 

  přibili hřebykama21:06:22 28.01.2009
přibili... a az se sundali tak si připyli:)
Jezisek Utekzkrizeodpovědět 
 Re: přibili hřebykama21:21:42 28.01.2009
vlci vily na výli, keré vjence vyli
džon smisodpovědět 
  Re: přibili hřebykama06:49:58 29.01.2009
Možná se připyjovali
Datelodpovědět 
 Re: přibili hřebíky21:48:49 28.01.2009
Tak moc myslím na shodu, až se změní význam. díky za upozornění, opraveno.
 Liborodpovědět 

 Dovolte malé upozornění12:31:06 29.01.2009
Podle stanov může kandidovat kterýkoliv člen. Pak je tu Valná hromada od toho, aby z kandidátů vybrala. Takže pokud jen diskutujete na lezci a nezařídíte aby za Vás někdo hlasoval(nebo tam nebudete sami), tak potom nenadávejte koho to tam zvolili.
Ťéšaodpovědět 

 "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs"14:17:07 29.01.2009
Libore, kdyz to tu zjevne sledujes, a nejaka lepsi stranka "ptejte se kandidatu" neexistuje, mohl bys tenhle "bod programu" rozvest?

"nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs a chlubit se že je horolezec"

napadají mě možnosti co to znamená
-nějaký plán na útok proti individuálnímu členství
-populistický žvást... část delegátů trochu odtržená od současné doby asi trpí jakousi nostalgií po povinné organizovanosti (jaký paradox u horolezců!)

jkodpovědět 
 Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs&14:40:17 29.01.2009
Mě by to zajímalo taky.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs&15:18:44 29.01.2009
Co se týká toho že nechci maglajz na písku je snad jasné a charakterizuje to můj postoj k co možná největší ochraně pískovcového lezení aby nám ho ochranáři nezatrhli. Navíc, není toho zase tolik v lezení, kdy by na nás okolní svět koukal s otevřenou pusou že umíme něco líp než ostatní. A my to umíme! Každý kdo vzal své kamarády ze zahraničí na náš písek ví o čem mluvím.Prostě cizáci koukali jak nám to jde. A to, že pískovec je tak zranitelný je na nás abychom ho ochránili.
Členství v Čhs je jedna věc a být horolezcem věc druhá.Když jsem poprve přišel do oddílu, vzali mě a byl jsem jeho členem.A až jsem si odkroutil nováčkovský výcvik a složil nováčkovské minimum dostal jsem průkazku s tou nejnižší výkonnostní třídou.Čhs by si mělo trochu zvednout svůj kredit aby se o lidech kteří v něm jsou dalo říct: " On je v Čhs on to umí".A ti co chtějí jakési "propustky do skal či hor", ať si je koupí u všech možných ferainů.I to by mohl být vstřícný krok vůči ochranářům.A myslím si že ochranáři budou přiostřovat a tak proč se nerozdělit na ty kteří to s lezením a údržbou skal myslí vážně a na pouhé konzumenty.Třeba to nakonec může dopadnout tak,že vyjimku ze zákazu lezení v dané oblasti dostanou jen členové Čhs protože na ty se můžou ochranáři spolehnout že jim ve skalách čurbes dělat nebudou.
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
   skoda slov15:42:30 29.01.2009
"...můj postoj k co možná největší ochraně pískovcového lezení..." zatimco horoskoly a klienti
co jezdi hromadne na cesky pisky nechavaji ochranare chladnymi. Nevozi on Libor Hroza Rebel nahodou kurzisty do skal? He? Mg mi prijde u Hrozy jako populistickej zvast. Dvacet klientu pod jenou skalkou zanecha vetsi ekologickou stopu nez vsechno magnezium dohromady.
ekologodpovědět 
   ochrana15:42:46 29.01.2009
No argumentů pro a proti MG už bylo řečeno mnoho, ale jak Mg poškozuje skálo nikdo neuřčil. Tak co prosímtě chceš ochraňovat. Skalám škodí to, že se tam leze ne magnezium, takže to je opravdu chabý argument. Já mohu stejně tak tvrdit, že Mg spíš pískovec chrání před "olezeností", a bude to určitě pádnější. A jak jsi prosímtě přišel na to že budou ochranáři přitvrďovat? Prostě to co zde píšeš nemá velkou objektivní hodnotu.
George-jpodpovědět 
    Re: ochrana16:21:13 29.01.2009
Teda pánové, pokud já dobře vidím, nepsal Libor o tom, že Mg písku škodí, ale o tom, aby se chránilo pískovcové lezení. Vidím v tom tak trošičku rozdíl.
Maraodpovědět 
     Re: ochrana17:58:47 29.01.2009
To uznávám, ale charakter lezení na písku se používáním MG nemění, ta jeho jedinečnost spočívá v něčem ůplně jiném.
George-jpodpovědět 
      Re: ochrana21:01:54 29.01.2009
Já nevím, ale naše uvedené věty se přece v ničem nevylučují .. Jde o to, že jsou tu nastavena nějaká pravidla (nechci soudit jestli dobrá nebo špatná), ty pravidla jsou kvůli něčemu (kvůli hodně věcem ale pro toto tvrzení berme ochránce) a tím, že se budou porušovat nebo bez myšlenky měnit a lezení tam kvůli tomu nebude možné (ochránci), tak to je to o čem mluvím. Pak je tu ještě otázka ochrany nějaké tradice. Já lezu více či méně hlavně v horách a na vápně, takže jestli se tam s Mg poleze nebo ne je mi v zásadě jedno, ale když je to tak jak to je, tak s tím souhlasím a dodržoval bych to.
Maraodpovědět 
       Re: ochrana23:20:43 29.01.2009
skoro souhlas. Nesouhlasím jen s tím bezmyšlenkovitým měněním. Kdyby se ti lidé zmohli alespoň na to, že pravidla, která jim nevyhovují změní, neměl bych s tím problém. V současném chování, kdy se jedinci snaží změnit pravidla jejich porušováním, vidím sice úžasný náboj rebélie, ovšem její výsledek bude dle mého názoru pro širokou obec lezeckou spíše kontraproduktivní. Myslím, že ač se nám to zamlouvá či nikoliv, pomalu, ale jistě přestávají v té naší kotlině fungovat postkomunistické postupy a násilný prostředek podobného ražení této otázce nepomůže. Bohužel jsou na světě lidé různí, dokonce se najde i nějáký ten méně chápavý a s tím se nedá nic dělat. Vlastně dá, ty řeči ignorovat, protože to jsou stejně jen kecy, jejichž jediným účelem má být zvýšení ega samotného řečníka.
Putinodpovědět 
        Re: ochrana00:13:25 30.01.2009
Dík za doplnění, co dodat... Snad jen souhlas, jestli jsem teda vše pochopil tak jak jsem měl.
Maraodpovědět 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku 15:55:36 29.01.2009
Díky za otevřenost. Nesouhlasím s Tebou, ale jsem rád, že jde někdo do voleb s otevřeným hledím.
Kuba Turekodpovědět 
   Proč vodhánět zákazníky? 17:41:33 29.01.2009
Zvyšovat práh pro členství v ČHS je podle mě naprosto zcestný. Jedinej praktickej dopad bude ten, že lidi peníze, který by mohli utratit u ČHS, daj někomu jinýmu. To ČHS fakt chce - vyhazovat potenciální zákazníky? To asi bude nutný přezkoušet i ty stávající členy, jestli maj dost velkej kredit. Tak na to se těšim :-)

Mám za to, že ochranářovi je buřt, jestli má někdo zelenou nebo růžovou průkazku. Představa, že do skal budou mít přístup jen členové ČHS, je taky prapodivná - taková věc není v praxi udržitelná. Teda vlastně je: musí ji vymáhat chlap s browningem u pasu. Každej jinej je pro srandu králikum. Žádný takový kovboje ale na horizontu nevidim...

Maglajz v pravidlech je zbytečný zaplevelování pravidel, když ho maj ve svejch regulích zelený.
Papoušodpovědět 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku 18:33:56 29.01.2009
No ty seš teda rebel... názor, že členové ČHS budou pod skalam slušnější, než ostatní, je úplná kravina. Bumážka z tebe udělá lepšího člověka? Co já se po členech ČHS už naodnosil svinstva ze skal, kolik ho po sobě zanechá lecjaká horoškola v Šárce...
nesmrtelný blázenodpovědět 
    nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku19:58:56 29.01.2009
Ne, že by mi do toho zatím tak moc bylo. Ale taky mi to připadá jako hloupej - populistickej, anebo zapškle konzervativní žblebt.
Málem jako že ve skalách by měli být hlavně ti, co jsou jako já, protože já jsem správnej. Nelezu s maglajzem, a chodil jsem do oddílu, tak proto jsem tak správnej. Udělejme z ČHS takovej klub správnejch, a kdo nebude chtít bejt jako my, tak ho nevemem, a hodnej zelenej strýček to pozná a pochválí nás.
A kdyby to sám zelenej strýček nepoznal, tak třeba ještě ukážem prstem - koukni tyhle zlobějí! ale to my ne!
 Piškotodpovědět 
     Re: nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku22:39:39 29.01.2009
Hroza se asi pomátnul.Jinak mi neni jasný,proč prosazuje systém oddílové masáže z doby bolševika.Nejsi organizovanej s výcvikem,jsi nula a nemáš ve skalách co dělat! Pouze s instruktorem ixté třídy! To je teda pěkná blbost.
odpovědět 
      Re: nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku23:16:00 29.01.2009
neni jasny? poradim: kursem totiz musis nekde projit, ne vsak zadarmo ale za cinkavy. A jsme u jadra veci. Chces na skaly? Prijd na vycvik do Mahmuta, mame akreditovany CHS instruktory, welcome:(
odpovědět 
       Re: nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku00:16:43 30.01.2009
Jo, tak přesně to je to, proč to chce prosadit, teď jsi udeřil přesně na hlavičku... Ach jo
odpovědět 
   NE MG??07:29:36 30.01.2009
Komu si musel kejvnout na ten zákaz mg, abys mohl do kandidátky?
Škoda, jinak tě vidím jako velice schopného, ale jít proti lezecké špičce v dnešní době, to si zaspal.
Jeden z Labákuodpovědět 
    Re: NE MG??08:39:53 30.01.2009
Bylo taky v lezecké historii období kdy se v horách cesty nejtovaly jedna za druhou a tento směr určovala tehdejší světová špička a nakonec se všichni shodli že to byl špatný směr.Myslím že to ukáže čas.Podle stávajících pravidel je lezení na písku nejčistější způsob lezení na světě.Maglajz ho dost ulehčuje, nemyslím lepším třením,tím ale taky,ale tím že nemusíš hledat chyty, nakonec i na vápně kde už je celá cesta obílená si lezci začínají chyty označovat aby věděli kam šáhnout a tím si to udělali taky lehčí. Prostě vysadit mozek a jen zvládnout gymnastickou pasáž.Maglajz na písku se používá zatím jen málo,ale dovedeš si představit kdydy to propuklo naplno. Už vidím jak je Jánusovka olajnovaná bílejma pruhama. Co zkusit něco co by nedělalo fleky na skále.
Libor hrozaodpovědět 
     Re: NE MG??11:01:02 30.01.2009
Libore ty jseš hroznej POPULISTICKEJ šoumen, nežer ty bobule...fakt

Proč teda pravidelně jezdíš do Ostrova a Tisé s tvojí horoškolou brousit na rybu cesty? Ty nýmandi akorát kurvěj cesty, když tak tupě netechnicky hrabou nohama a ničej stupy... s nima si jezdi na Srbsko, woe

Kdo tě bude volit, je u mě ču--k!
taky jeden z Labskej piskovcuodpovědět 
      Re: NE MG??12:09:07 30.01.2009
Kdyz jsme u toho populismu a jinych -ismu... Ono se v Labaku, Tise atd. jeste hraje na nejaka pravidla? Nedavno si nekdo stezoval, ze uz vam tam jezdej Nemci borhakovat cesty. Me to prijde jako normalni vyvoj v dane oblasti - proste anarchie. Lezeni na rybu a oslapavani stupu vas tam potom prece nemuze vytocit. :) Tipuju, ze za chvili se zase dostanete po spirale k sekani stupu, hakovani a staveni. :) A to k vam jeste z Alp nedorazily feraty, to bude teprve parada. :)
jx zeroodpovědět 
       Re: NE MG??18:14:11 30.01.2009
V Saxonii je spousta ferát na písku.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: NE MG??13:26:56 30.01.2009
Pro: taky jeden z Labáku - souhlasím ve všem co jsi napsal, Liborovo konání je populistické jak sviň. Skálu skurví daleko více lezení na rybu než MG. Ale proboha proč se normálně nepodepíšeš? Tvůj názor má pro mě nulovou hodnotu. A Libore, nevěřím, že kdyby se Mg povolilo, že by třeba Jánusovka byla celá bílá.
Zdeněk Němecodpovědět 
       Re: NE MG??18:13:20 30.01.2009
ale samozřejmě, že to tak bude....
Kuba Turekodpovědět 
     Re: NE MG??11:24:24 30.01.2009
Eště poddotázek: jak to máte ve famílii s maglajzem? Dětičky jako na písku s mágem nee?

Já že si vzpomínám, že sem viděl kdysi Tvýho synka v Budweiseru v Tisý prášit...
Papoušodpovědět 
      Re: NE MG??16:17:51 30.01.2009
I jeho dcerka s kouzelným pytlíčkem byla spatřena.

Synek práší, dcerka práší a tatík s horoškolou rybaří...

Kázat vodu, pít víno. Je to hnůj.

Hele ale ten populismus je dnes "in", Hroza, idiot Paroubek....ech,ech, ech, ech





další Labskej kašpárekodpovědět 
       Re: NE MG??08:46:25 31.01.2009
Až uvidíš Lucku nebo Libora s Mg na písku koupím Fábii. A to už se ti vyplatí udělat si čas na jejich sledování!
Libor Hrozaodpovědět 
        Re: NE MG??10:13:56 31.01.2009
No, já si hlavně myslím, že by to byla věc Lucky i Libora ml. - takže by je tady v souvislosti s názory jejich otce nemusel nikdo vytahovat. Ať už to tak bylo, nebo ne. K čemu je dobrý dráždit ješitnost jednoho otce.
Piškotodpovědět 
         Re: NE MG??08:43:59 02.02.2009
Ále musel. Když se někdo tváří jako vymítač mága a ve famílii se práší, tak asi něco nehraje, nebo? Hroznýše mám celkem v oblibě, ale nechť se, prosím, netváří jak poslední spravedlivej. Přiměřeně, přiměřeně...
Papoušodpovědět 
          Re: NE MG??13:43:37 03.02.2009
Jsou pokud vm dospělí, takže jejich taťka těžko může ovlivnit co dělají a naopak, takže je myslím zbytečné to zde zmiňovat a uplatňovat nějaké rodinné paušální soudy...
Radim Bzuraodpovědět 
           Re: NE MG??13:52:37 03.02.2009
Ta věc s mágem se odehrála tak hodně let dozadu, synek lezl za přihlížení tatíka. Takže řeči o paušálních soudech jsou plané.

Jinými slovy: pokud maglajz jednou toleruju a podruhý se tvářim jako vymítač, je na tom něco divně. E?

A přisadim si: ty ses před lety tvářil taky jako vymítač a pak si ho měl na letáku :-) (Slyšim: Netahej sem pravěk... :-))
Papoušodpovědět 
        Re: NE MG??14:21:47 31.01.2009
Fábii chce Lucka nebo rychlej Libor? Ja myslim, ze by si zaslouzili neco lepsiho...
lacoodpovědět 
     Re: NE MG??17:33:14 30.01.2009
Že by zrovna Janusovka byla v permanetním obležení jsem si nevšiml... spíš naopak.
Komixákodpovědět 
 Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs&15:04:08 29.01.2009
A mě taky! Jenže já s tímto plánem souhlasím, i když těžko je řešením útok na individuální členství (a nevím nic bližšího, ale neřekl bych že to tak Libor myslel).
Ale o jaké snaze o organizovanost to mluvíš ty? Taky se mi moc nelíbí že průkazku si jednoduše koupí každej ňouma, kterej se mnohdy neumí ani navázat na lano! Ale jakou pak takoví lidé dělají vizitku ?! Jsou nebezpeční sobě i svému okolí. Nevím, jestli se tímto někdy někdo zaobírat bude a ani jestli to je vůbec v něčím zájmu, ale já tady mezeru rozhodně vidím.
Maraodpovědět 
  Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs&20:00:28 29.01.2009
Mluvím o "nostalgii po povinné organizovanosti" - abys směl lézt (natožpak někde v cizině v horách), musel jsi být organizován v oddíle, "odkroutit si nováčkovský výcvik a složil nováčkovské minimum", a tos dostal jen tu nejnižší výkonnostní třídu... do vyšších hor si směl teprv s vyšší třídou zhmotněnou předpokládám taky na průkazu...

Podle mě: dostatečné zvládnutí metodiky je každého osobní zodpovědnost. Jak se to naučí je každého volba. Jestli v oddílové horoškole, komerčním kurzu, neformálně s kamarády...

Nebezpeční lidé na skalách a v horách jsou v drtivé většině nebezpeční hlavně svému nejbližšímu okolí: spolulezcům. Opět, je každého osobní zodpovědnost a volba s kým leze.

Místo svobody a odpovědnosti nějaký systém povinného výcviku, průkazů jen "elitě",... hm...
jkodpovědět 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku 23:16:10 29.01.2009
Ale nikdo přece nemluví o elitě. Já jen říkám, že než se člověk stane rádoby horolezcem, mohl by se alespoň na lano umět navázat... A jakože dobře vím, že za těch pár stovek dostávají prostřednictvím leckterých oddílů průkazky opravdu všichni .. V pořádku je to do té doby, dokud lezou se zkušenějšími kamarády. Kdyby tomu tak ale bylo vždycky...
Maraodpovědět 
    Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průka01:25:25 30.01.2009
podle mě, ať je členem ČHS každej kdo chce,.. to, že někdo nedostane ČHSku ještě neznamená, že nepoleze, a když už leze, proč by nepřispěl na přejišťování? no a jestli chce ČHS získat kredit, tak ať zkusí trochu komunikovat s médii, o lezení se toho člověk narozdíl od jiných sportů moc nedočte, v televizi taky nic moc... přitom lezení je populární, u skal v oblíbených oblastech bývá až nepříjemně plno a umělé stěny rostou jako houby po dešti:) (s trochou nadsázky)
aTomodpovědět 
  Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku Čhs&23:06:58 29.01.2009
Máro ty jsi taky dostal permici do Holešovic?
odpovědět 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit průkazku 13:16:18 31.01.2009
Určitě jo tak na 2 roky.
odpovědět 

 Maglajs až na řádné valné hromadě v březnu18:16:26 29.01.2009
Usilí za zrušení zákazu je třeba směřovat až na řádnou valnou hromadu. Tam se to bude řešit. Nyní se rozhoduje o těch nedůležitých věcech, jako kdo povede svaz.

Bílá síla ať vás provází.

véča jirka večeřaodpovědět 

 Rebel "altruista"16:22:29 30.01.2009
Lebore Rebeli Hrozo, byl-li tím obviněným v disciplinárním řízení tvůj syn stejného jména a ne ty osobně, tak to pak pardon! Přece jen jsem u té vaší rvačky nebyl  a vzhledem k tomu, že se v ČHS začalo v praxi aplikovat stanovisko právníků ČSTV z 16.1.2008 na (NE)poskytování informací členské základně, tak jsem ani neměl možnost si tuto záležitost ověřit (;-).

Ale jinak díky za zajímavé odpovědi. Řekl bych, že by jsi ve VV mohl působit jako taková ta „klidná síla“, která celkem uvážlivě jedná a myslí převážně na obecné blaho. A stejně tak jako jedná podle toho co sám tvrdí (viz MG, Tisá a tvé ratolesti ;-) Skoro bych se nebál tvrdit, že jsi takový „rozený altruista“, který by nevyužíval své funkce ke zlepšení svých komerčních aktivit a komerčních aktivit svých kamarádů. Zejména se mi líbilo, jak jsi při posledních závodech světového poháru v ledolezení úzce spolupracoval s dosavadním členem VV ČHS při propagaci našich reprezentantů (jež jeli na tyto závody za peníze ČHS) a jak jste pečlivě dbali na to, aby jediným exluzivním médiem při tom nesporném úspěchu tvé dcery byl jen a jen web ČHS o jehož zvelebování má ten tvůj kamarád takovou vrozenou otcovskou péči. Jen vám při tom všem nějak opomněl někdo říct, že ČHS má zaregistrovanou doménu www.horosvaz.cz a ne žádnou jinou!!! 

A nebo  to bylo tak, že jste se v rámci popularizace této disciplíny chtěli dostat do všech nekomerčních i komerčních médií  a všichni ostatní včetně tohoto serveru a horosvazu odmítali o víkendech fungovat a tak vám nezbylo nic jiného než on-line reportáže zveřejnit pouze na Jandíkově komerčním webu?!

Pochopil jsem to správně? Měli jste jen ty nejčistší úmysly a ono to bohužel nedopadlo. Je to tak? Už tomu konečně rozumím správně?

Jen mi pak nějak chybí odpovědi na ostatní otázky, jež jsem si položil ve svém prvním příspěvku.

Příkladně jsem nepochopil tvoji větu „Nekandiduji proti někomu kandiduji za sebe.“ Takový Sikmund Freud by si třebas kladl neodbytnou otázku, proč o tom mluví, když se ho na to doposud nikdo neptal?! Asi by se také ptal na to, zda svým výrokem jen nekryješ opak?!

Stejně tak čím to, že ta kandidtůra byla podána až tak těsně před VH? Co se tak zásadního změnilo, že jsi změnil svůj názor? Před měsícem jsi tvrdil, že o něčem takovém neuvažuješ, přičemž ve své kandidátní vizitce tvrdíš něco jiného!
Jiří Babačaodpovědět 
 Re: Rebel "altruista"17:54:37 30.01.2009
Prosím Vás zvolte Hrozu a budete mít poslední zasedání VV.Pak už jenom bude stačit,aby po internetu posílal ty svoje chytré monology.On nasledně přejmenuje ČHS na ČHHS /Český hrozuv horolezecký svaz/.Volte Hrůzu a máme posečíno až na věky,AMEN.
Daryodpovědět 
 Re: Rebel "altruista"18:11:24 30.01.2009
Jirko, ty jsi fakt paranoik. Já bych samozřejmě měl na HD rád reportáž a fotky ze závodů ve Val Daone. Myslím, že ani Lezec by nepohrdnul :-) Jenže jsme se s Liborem Hrozou případně někým jiným nedomluvili, neotravovali ho, nezvládli jsme prostě produkci. Lze jenom závidět, že Petr Jandík to v HI udělal. HD měly v neděli večer výsledky a komentář a v pondělí díky Václavovi také dvě fotky. Lezec měl v pondělí výsledky. Nic to nevypovídá o Liborovi ani Lucce. Je z toho pouze jasné, čemu dávají přednost jednotlivé servery a jak je dobrá/špatná PR Českého horolezeckého svazu.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Rebel altruista18:38:43 30.01.2009
Kubo díky za „kompliment“ již jsem si zvykl na to, že když dojdou věcné argumenty, tak se někteří jedinci uchylují k podobným urážkám, takže nic nového.

Z věcných námitek ve Tvém příspěvků jsem zaznamenal jen „kvalitu PR ČHS“ … zde se opakovaně vkrádá otázka nebyl to náhodou jistý Petzr Jandík, jež prosadil nového redaktora ČHS včetně štědrého honoráře a včetně dosazení konkrétního člověka bez výběrového řízení?!?!?!
Čirou náhodou opět shodou náhod se opět objevuje na scéně kdosi, kdo má úzké vazby na tohoto pána? Přičemž jsem uvedl zcela konkrétní argumenty, které má možnost si každý ověřit.
Jiří Babačaodpovědět 
   Re: Rebel altruista19:37:58 30.01.2009
Konkrétní argumenty? Které?? Nejsme naivní, spekulace konstrukce s účelem hodit špínu na nepřátele. Ty a Rath, ukázkový případy.
Gasodpovědět 
    Re: Rebel altruista19:55:40 30.01.2009
Chceš snad Plyne tvrdit, že nehrozí, že by zvolením do VV mohl „altruista“ Rebel jakkoli komerčně profitovat?
Nebo chceš snad říct, že online-reportáže ze světového poháru v ledolezení byly ukázkou nekomerčnosti?

No a samozřejmě, že jsem také zopakoval několik Rebelem nezodpovězených otázek a jak vidno není ani sto na ně otevřeně odpovědět.

Čili máš snad Ty nějaké konkrétní věcné protiargumenty proti uvedeným skutečnostem? Pokud ano, tak se s nimi. Rád si rozšířím obzor.


PS: Já na rozdíl od tebe jsem schopen se pod svá tvrzení podepsat plným jménem.
Jiří Babačaodpovědět 
     Re: Rebel altruista21:20:58 30.01.2009
Proč jsi Jirko podle mě paranoik? Protože za vším hledáš spiknutí. Vysvětloval jsem Ti, jak vznikala průběžná reportáž z Val Daone, kterou ji napadal. Proč byla zrovna na HI a ne někde jinde. Prostě to nebyla komerční domluva mezi Petrem Jandíkem a Liborem Hrozou těsně před Valnou hromadou. Prostě to byla dobrá novinářská práce od HI a dobré PR od klanu Hrozových. (Mimochodem, proč neusiluješ o zvolení do čela ČHS, abys vymýtil všechny zlořády?)
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Rebel altruista21:39:13 30.01.2009
Netušil jsem, že už jsi si doplnil lékařské vzdělání z oboru psychiatrie, že mě takto diagnostikuješ.
Máš-li pochybnosti o mém zdraví, tak můžeš směle přeskakovat mé příspěvky, neb jsou řádně podepsány (na rozdíl od mnohých). Budeš-li však pokračovat ve svých urážkách na mou osobu, tak mám obavy, že nebudu mít zájem s tebou o čemkoli debatovat.
S úctou
Jiří Babačaodpovědět 
       Re: Rebel altruista22:31:04 30.01.2009
Áááá pán se urazil. Když ostatní napadáš, že jsou hlupáci, podplacení, dělají si z veřejných peněz vlastní byznys, podezíráš je ze spiknutí, atd, to Ti mají sežrat, jo? A když napíšu, proč si myslím, že je pán paranoidní, tak mu to najednou nevoní... A propos: I po mém dvojitém vysvětlení stále nacházíš v reportáži z Val Daone Hrozův hmotný prospěch na úkor ČHS?
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Rebel altruista04:15:13 31.01.2009
O spiknutí tady neustále melduješ ty(!), já jen kladu otázky, na které mi mnohdy zúčastnění nejsou schopni otevřeně odpovědět. No a že se občas sejdou některé okolnosti které do sebe shodou náhod zapadají přeci není můj problém!!!!!!!
Já na ty shody náhod jen upozorním a každý ať si udělá názor sám.

Navíc se pod své příspěvky řádně podepisuji celým svým jménem(!), čili má-li někdo problém se mnou osobně a není schopen se nad mnou předloženými argumenty zamyslet (příkladně jako ty Kubo), tak mě může směle přeskakovat, takže woco go?

Apropo ty teď Kubo Turčane děláš „altruistovi“ Rebelovi tiskového mluvčího, že místo toho aby za sebe odpovídal sám, odpovídáš za něj Ty? Sám, pokud jsi si všiml, se nezmohl ani na řádnou odpověď!

(Ale teď už vážně musím kmitat na vlak abych dojel včas na tu slavnou VH.)


Jiří Babačaodpovědět 

 malej detail20:34:25 30.01.2009
Podle jedněch spiklenci útočí s jinými tajnými agenty, podle dalších je za tím kšeft. Někdo si myslí, že by to spasil canis lupus s vrtačkou nízko u pasu, další že extrémista s pytlíkem, další že někdo bez pytlíka...
Ono je to ale fffšechno tak jednoduchý, že není co řešit. Někdo to dělat musí a tihle se přihlásili. Kolik jich vlastně můžu nezvolit? Ani nevim.
Jednotná kandidátka, za bolševika jsem se tomu vyhnul, zítra jdu zvolit. Doufám že to bude do 15.00 to je deadtime, pak mažu pracovat.
Je to zajímavá sestava, nevim ani proč si vzpomínám na Ladislav Klímu a jeho slova. Směšnost a hrůznost jsou sestry a svět je jen bezedně hluboká groteska. Minimálně sranda by mohla bejt, tak wocogou woové?
Však též L. Klíma pravil, že s životem se je třeba nesrat.
Vybaven moudrostí tohoto upivšího se muže jdu tam, snad bude bageta.
A né že se tam kluci poperete! Nehodlám uplatňovat vědomosti z kurzů zvládání problémového chování. Nebo že bych vzal ssebou Daga one?
Jinak bych řekl, že jsou za tim Ilumináti, ti i na ovládnutí horolezení dělali dlouho zálusk. Nebo lamináti. Taky jde o trh s mg, který chce ovládnout čez.
Průkazky pro vybrané orazítkované proškolence z elitní organizace mám za megablbost, ale názor je názor. Místo průkazky bych ale dával potvrzení o školení rovnou tetovat na čelo, aby to bylo přehledný a šlo kontrolovat i při lezbě.
Každopádně tolik vášní a nelásek pohromadě, jako v čhs, to se hned tak nevidí.
 Dagodpovědět 
 Re: malej detail20:42:53 30.01.2009
Dag nikdy nezklame (;-)
Jiří Babčaodpovědět 
 Re: malej detail20:48:33 30.01.2009
Dagu, to je skvělý shrnutí.
Už dlouho jsi nepřispěl, a dost to tu chybělo. Canis Lupus s vrtačkou proklatě nízko, mg lobby se záluskem na čez i lamináti v čele s LH, jsem nadšen.
A ludibrionista co se s ničím moc nesral...
Přeju, ať je ta bageta dobrá.
Piškotodpovědět 
  Re: malej detail15:58:21 31.01.2009
Já taky čekala na Daga. Takže, jak to teď bude s mágem na písku? Já si myslím, že mágnesium je příznivé a při lezení méně kloužou prsty, když se opotí.
Janča Prokšová
Jančaodpovědět 
   Re: malej detail14:00:06 03.02.2009
bacha woowé, bacha!!! Tohle není proti ani pro, na to jsou jiný.

S mágem to bude tak, jak si odsouhlasí VH.
Neb VH je vrcholným orgánem o.s. ČHS. Nevidím jiný, nepraštěný způsob změny. Leda by se ustanovil nějaký osvícený diktátor a zahodily se stanovy. Jenže za porušení stanov následuje při stížnosti zrušení o.s.
Krom toho zrušení zákazu v pravidlech nesouvisí se zákazem od ochránců.

Kde co klouže, kdo za to může, kdo co leze a neleze, co se komu líbí... to už jsou další otázky, tedy častěji spíš odpovědi na neotázky. na procedurálních záležitostech to nic nemění.

Jestli bude zase na obzoru nějaká formální <I>ovina, tak se pokusím po stránce formální k tomu něco říct. Nééé že bych byl takovej ekšpert, ale tady padají takový krávoviny že si myslím, že na to někdy stačim. :))))

Názory... já už žádný nemám. V hluboké fenomenologické redukci, buddhistickém neztotožnění... na názory seru. :-)))))))))
S mágemodpovědět 
    Re: malej detail14:01:16 03.02.2009
To nad tim jsem psal JÁÁ, žádnej s mágem. Ty woe, to mi teda... :-)))))
Dagodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.