LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Love to climb? So do we.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
29.Lachman 10620
30.Novák 10581
31. 10547
Bouldry:
29.Majdloch 9125
30.Vaňous 9053
31.Kožich 9050
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140292 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
Stěny v Hejnici - Hejnice (okr. Liberec)
Lezecká stěna Salesko - Brno-Líšeň
Gutovka - Lezecké centrum ve Strašnicích - Praha 10

Prodejny
HUDYsport - Ústí nad Labem
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
Rock Point - NC Eden - Praha 10

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Americký top lezec Daniel Woods, informoval, že má covid

Americký top lezec Daniel Woods, mj. autor jednoho ze dvou bouldrů nejvyšší světové obtížnosti 9A, oznámil na Instagramu, že má covid. Jak uvedl kanadský horolezecký magazín Gripped, v instagramovém story Daniel napsal: Já 1... Covid 1. To svinstvo se vrátilo a vzalo mi schopnost dýchat. Kéž bych dostal podpůrnou dávku... naštěstí jsem očkovaný, jinak by to byla noční můra.

Viz článek na Gripped “Took Away My Ability to Breathe” – Daniel Woods Has Covid-19, kde je printscreen z Danielova story na Instagramu, které má na samotném instagramovém účtu omezenou životnost a nyní už se tam nezobrazuje.

Danielův Instagram je zde:

www.instagram.com/dawoods89


Standa Holec   [úpravy] 13:38 23.01.2022Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 No a co?14:09:28 23.01.2022
Na bulvární příspěvky je iDnes
 Tunnyodpovědět 
 Re: No a co?15:09:01 23.01.2022
Očkovací propaganda musí jet na všech frontách.
odpovědět 
  Re: No a co?15:49:01 23.01.2022
:-D :-D za vším hledej kolmplt, ilumináty, čipy, propagandu :-D :-D české unikum. Ach joóóó...(Hlasité klap na čelo)
odpovědět 
   Re: No a co?16:02:34 23.01.2022
Hlavně ten "kolmplt"...:-)
odpovědět 
   Re: No a co?16:12:06 23.01.2022
Nemyslím si, že je to české unikum. Že např. Pepu Nováka nebo Joe Smithe potřebuje čipovat Bill, případně, že za všechno neštěstí méně chytrých obyvatel může Gorge Soros funguje i v jiných zemích.

České specifikum je, když nás obyčejné lidi chrání zázračně zbohatnutý miliardář před prolhanými novináři.
odpovědět 
   Re: No a co?16:23:26 23.01.2022
Poslední věta toho článku to jasně zařazuje do kategorie reklamy na očkování.
odpovědět 
   Re: No a co?16:57:34 23.01.2022
Ať se třeba vysere a taky to sdílí, když třeba něco špatnýho sní...
odpovědět 
   Re: No a co?18:29:25 23.01.2022
Tak klepej,klepej ať se proklepneš
odpovědět 
    Re: No a co?13:21:41 24.01.2022
Proč ste vy antivaxeři tak strašně agresivní? To my hlava nebere.
odpovědět 
     Re: No a co?14:38:50 24.01.2022
? ty si sa s konom zrazil? V dobe institucionalizovanej sikany zdravych ludi bandou psychovaxerov s medialnou podporou prerazajucou aj bolsevicke dno tu rozpravas o agresivite ludi ktori si uplatnuju prirodzene ludske pravo a aj Ustavne zarucene (na papieri)rozhodovat o svojom vlastnom zivote? Z akeho dovodu ich nalepkujes ako antivaxerov, brani ti niekto z nich si to napichat bars aj 3-krat tyzdenne?
Mimochodom ta fotka je skutocne nechutna, takato propaganda asi oslovi snad naozaj iba dementov.
o.odpovědět 
      Re: No a co?15:06:39 24.01.2022
Jj, vase svoboda je dulezita, na svobodu ostatnich kaslete.

Ja mel tu cest si v dobe spicky Delty zlomit klicni kost. Pani doktori rikali, ze je to treba zoperovat, ale ze nemaj kapacitu. Navstivil jsem nekolik nemocnic (vcetene jedens soukrome kliniky)!

Nakonec me z toho dostal kamarad, bejvaly traumatolog. Obaval se, ze bych mohl dostat sepsi. Kost mi silne tlacila na kuzi.

Ale ten promarneny cas mi nikdo nezaplati. Takze diky kluci antivaxersky.

Kamarad cekal na operaci kolene cely rok. Povolil mu drat po predchozi operaci a nemohl bolestma chodit.

To ze ockovani snizuje pravdepodnost hospitalizace, je nevyvratitelny fakt.
svecodpovědět 
       Re: No a co?16:05:14 24.01.2022
Typicky psychovaxersky dvojity meter. Tvoja nezodpovednost je ok, ze? Nemali by sme zakazat cinnost pri ktorej sa ti to stalo?
A za stav nemocnic ber na zodpovednost tych, ktori to sposobili. Kto vydal smernice obvodnym lekarom na neliecenie Covidu? Z ich prostiedkami by som dokazal vyrobit vlny epidemie aj bez pomoci umeleho virusu.
A k tym pseodostatistikam nezabudni priratat aj ludi po vakcinacii na neuro a kardio oddeleniach. Nehovoriac o mnoziacich sa studiach ukazujucich prvotne stadia napr. neuro a imunodegenerativnych ochoreni. Toto mam riskovat koli statisticky vykonstruovanej ochrane imaginarne zachranenych ludi (ktorych nechrani ich ockovanie koli tomu ze ja sa nedam tiez zaockovat ?!)dokonca mam koli tomu ohrozit konkretne zdravie mojich deti?

ALe naco tieto zbytocne argumenty. Ak by sme boli v demokracii kazdy kto plati zdravotnu dan ma rovnake pravo na osetrenie, ci uz je to z dovodu ze sa dal alebo nedal vakcinovat alebo sa zhumploval svojim zivotnym stylom alebo nerozvaznym riskovanim a takisto ma pravo rozhodovat ako bude zaobchadzat so svojim telom, a ochrana vlastneho zdravia podla vlastneho uvazenia ma prednost pred pochybnym kolektivnym prinosom.Ludia uz sa spametajte z tej psychotickej hypnozy!
o.odpovědět 
        Re: No a co?16:14:12 24.01.2022
Jako ze podle vasi teorie mam sedet doma na zadku aby do mne nenapalilo na prechodu auto?

Nebo ze sousedky mamka, mam poprosti rakovinu plic, at chvilku pocka, ze ted jsou preplnene nemocnice?

Predlozte vase statistiky, nezfalsovane. Nebo dokazte ze statistiky jsou zfalsovane. Kecy typu pan Poller rikal, ze videl lidi umirat na plicni embolii po ockovani, si nechte od cesty.

Ad neleceni, jak byste si to prestavoval? Jako ze kazdej kdo kejchnul mel dostat monoklonalni protilatky? Budete se divit, vetsina lidi se to snazila vylezet doma, a pak byli prekvapeni.
svecodpovědět 
        Re: No a co?18:32:22 24.01.2022
Bajanovi takto zadrbalo? Zrazu je odbornikom na medicinu? Toto je drsny vtip teda. A ten slovnik...aspon vie cely svet co za dezinfo platky citas Oto
odpovědět 
         Re: No a co?08:33:43 25.01.2022
Proč je na Českém webu vždy tolik chytráků z Horních Uher?
odpovědět 
          Re: No a co?14:50:38 25.01.2022
Lebo síce rozumejú akotak tej reči v historických zemích, ale víceméně se v nich ozývá krev tatarských a tureckých nájezdníků. Nebo invaze českých strážníků, doktorů, učitelů etc. před 100 léty ? Chtějí okupovat zemi mlékem a strdím oplývající. Bureš už začal.
Tuto niečo furt aktuálne :
http://www.mimozemstani.cz /ockovani-funguje-zde-j sou-fakta.html
PKodpovědět 
           Re: No a co?15:25:27 26.01.2022
hm... hodnotny zdroj. a ta argumentacia k veci bez manipulacie vyznamami a pojmami, skutocne brilantne...svazaci sa cinili
odpovědět 
         Re: No a co?11:26:21 25.01.2022
?!
odpovědět 
         Re: No a co?14:46:03 27.01.2022
Nejde ani tak o to co citas, ale o...pripadne ci sa dokazes aspon podpisat.
o.odpovědět 
        Re: No a co?11:58:16 09.02.2022
aka jeho nezodpovednost? zranit sa moze hocikto a okrem toho zdravotnu starostlivost nedostavali miestami ani ini (napr aj onkologicki) pacienti prave kvoli takym antivaxerskym curakom ako ty, co zaplnili kapacity anesteziologov na covid oddeleniach. Akurat vy antivaxerski kokoti ste suverenni len kym neochoriete, potom su vam aj ti 'psychovaxerski' dokori dobri. Keby sa ostnete dusit doma tak by to bola skutocne len vasa vec ale takto ohrozujes aj ostatnych. A tie sracky sfalsovanych statistikach si nechaj pre podobne retardovanych jedincov. Keby nemas v hlave uplne nasrate, tak by si si vedel vyhodnotit, ze riziko vedlajsich ucinkov ockovania je absolutne zanedbatelne s rizikami spojenymi s covidom.
odpovědět 
       Re: No a co?16:12:40 24.01.2022
Hospitalizovaní s covid-19 k termínu 23. 1. 2022 – 00:28 hodin. Data covid lajtnant Dušek, ÚZIS, ISIN/COVID-19:

– neočkovaní = 772 (52%)
– očkovaní = 714 (48%) – z nich 260 “posílených” 3. tečkou
– medián pacientů na nemocnici = 8
– 24 hodinový úbytek = 80
Data z celkem 121 nemocnic.
*
Sedm nejobsazenějších nemocnic:
* Thomayerova nemocnice – neočko = 24 / očko = 30 (15 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice v Motole – neočko = 24 / očko = 20 (6 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Brno – neočko = 19 / očko = 25 (9 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Hradec Králové – neočko = 21 / očko = 22 (12 po 3. tečce)
* Nemocnice na Bulovce – neočko = 20 / očko = 22 (6 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Plzeň – neočko = 23 / očko = 19 (8 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Královské Vinohrady – neočko = 20 / očko = 22 (12 po 3. tečce)

Švindltesty (45 amplifikačních cyklů) “nalezení nakažení” za 22. 1. 2022:
– neočkovaní = 7.964
očkovaní
– po 1. tečce = 398
– po 2. tečce = 7.943
– po 3. tečce = 2.029

Poznámky:
– Podíl hospitalizovaných po 3. svaté tečce v procentech činí již 17,5% ze všech hospitalizovaných a 36,4% z očkovaných hospitalizovaných. I jejich absolutní počet stále roste. Ale narveme to do dětí…
– I mezi nově “nakaženými” tvoří “posílení” 3. tečkou 11%.
odpovědět 
        Re: No a co?16:15:54 24.01.2022
Ctete pozorne, psal jsem DELTA! Ne Omikron. Predlozte statistiky z Prosince.
svecodpovědět 
         Re: No a co?16:23:45 24.01.2022
Si je najdi hňupe, byly plusminus podobne
odpovědět 
        Re: No a co?16:18:39 24.01.2022
Vzdavam diskuzi. Ted uz je to jedno. Omikron bude pravdepodobne tecka.

Ale ten prosinec jsem ztratil.
svecodpovědět 
         Re: No a co?16:26:18 24.01.2022
Který den konkrétně mudlo?
odpovědět 
        Re: No a co?16:20:07 24.01.2022
Z dnešního doprovodného mailu covid lajtnanta Duška protektorátní správě:

• Celkem hospitalizovaných bylo včera 1 486.
• Hospitalizovaní tvoří 0,7 % z celkem pozitivních.
• Průměrný věk všech hospitalizovaných činí 67 let.
• Těžký průběh onemocnění a na JIP je hlášeno u 262 osob, 112x UPV, 1x ECMO.
• Průměrný věk všech hospitalizovaných na JIP činí 65 let.
• Podíl osob v těžkém stavu z celkového počtu hospitalizovaných je 13,6 %.
• Potvrzeno 7 úmrtí.
• Celkem 104 nově přijatých pacientů.
• Za 22.01.2022: celkem 59 propuštěných pacientů.

Počet všech nově hospitalizovaných (za daný den) mimo JIP vs. očkování
• 91 celkem nově hospitalizovaných mimo JIP
• 48 (52,7%) neočkovaní
• 2 (2,2%) po 1. dávce -> z toho 1 (1,1%) déle než 14 dní po 1. dávce
• 27 (29,7%) po 2. dávce -> z toho 27 (29,7%) déle než 14 dní po 2. dávce

Počet všech nově hospitalizovaných (za daný den) na JIP vs. očkování (nově hospitalizovaní i přesunutí ze standardního oddělení)
• 19 celkem nově hospitalizovaných na JIP
• 5 (26,3%) neočkovaní
• 0 (0,0%) po 1. dávce -> z toho 0 (0,0%) déle než 14 dní po 1. dávce
• 10 (52,6%) po 2. dávce -> z toho 10 (52,6%) déle než 14 dní po 2. dávce

Podíl (%) celkové kapacity JIP obsazené pacienty s COVID

• ČR: 262 pacientů na JIP – 7,3 % celkové kapacity JIP

• Hlavní město Praha: 50 pacientů na JIP – 6,3 % celkové kapacity JIP
• Středočeský kraj: 19 pacientů na JIP – 8,3 % celkové kapacity JIP
• Jihočeský kraj: 18 pacientů na JIP – 14,1 % celkové kapacity JIP
• Plzeňský kraj: 13 pacientů na JIP – 5,3 % celkové kapacity JIP
• Karlovarský kraj: 1 pacientů na JIP – 1,2 % celkové kapacity JIP
• Ústecký kraj: 30 pacientů na JIP – 11,5 % celkové kapacity JIP
• Liberecký kraj: 18 pacientů na JIP – 18,0 % celkové kapacity JIP
• Královéhradecký kraj: 18 pacientů na JIP – 8,1 % celkové kapacity JIP
• Pardubický kraj: 8 pacientů na JIP – 6,1 % celkové kapacity JIP
• Kraj Vysočina: 7 pacientů na JIP – 7,1 % celkové kapacity JIP
• Jihomoravský kraj: 38 pacientů na JIP – 9,1 % celkové kapacity JIP
• Olomoucký kraj: 13 pacientů na JIP – 6,8 % celkové kapacity JIP
• Zlínský kraj: 10 pacientů na JIP – 5,5 % celkové kapacity JIP
• Moravskoslezský kraj: 19 pacientů na JIP – 3,7 % celkové kapacity JIP

Podíl (%) volné aktuálně nahlášené kapacity JIP

• ČR: 1336 volných JIP – 37,2 % celkové kapacity JIP

• Hlavní město Praha: 151 volných JIP – 19,2 % celkové kapacity JIP
• Středočeský kraj: 127 volných JIP – 55,7 % celkové kapacity JIP
• Jihočeský kraj: 76 volných JIP – 59,4 % celkové kapacity JIP
• Plzeňský kraj: 103 volných JIP – 41,9 % celkové kapacity JIP
• Karlovarský kraj: 17 volných JIP – 20,2 % celkové kapacity JIP
• Ústecký kraj: 88 volných JIP – 33,7 % celkové kapacity JIP
• Liberecký kraj: 28 volných JIP – 28,0 % celkové kapacity JIP
• Královéhradecký kraj: 87 volných JIP – 39,2 % celkové kapacit
odpovědět 
        Re: No a co?13:17:14 25.01.2022
Moc pěkný, a teď si zkus započítat ta "očka" co mají falešný certifikát...a že jich není málo...holt čísla nejsou lidi.
TomDodpovědět 
         Re: No a co?13:31:25 25.01.2022
s falešným certifikátem leda do hospody, do svatostánku svědků kovidových těžko
odpovědět 

 Ockovani16:43:18 23.01.2022
Tyjo co máte proti ockovani? Diky nemu se z toho prusvihum dostaneme. Každý rok 2 dávky.. to snad není moc ne?
Karelodpovědět 
 Re: Ockovani18:27:11 23.01.2022
A není to málo0?
odpovědět 
 Re: Ockovani20:24:34 23.01.2022
karle ty bys měl dostávat dvě dávky denně.protože jinak se z toho už nedostaneš,
dodpovědět 
 Re: Ockovani12:13:21 25.01.2022
Jestli to byl fór, tak nic moc. Jestli ne ... tak potěš.
odpovědět 

 Dík za info 16:47:42 23.01.2022
Ok, dík za info, asi to tak hrozný nebude, když není v masce. Já když jsem ho v prosinci měl, taky jsem to do světa nevytruboval.
odpovědět 

 Vaccination “works”18:24:05 23.01.2022
Nastesti jsem ockovany :-) no mozna kdyby se na ockovani vysral nemel by imunitu v prdeli a nic by mu nebylo :-)))
odpovědět 
 Re: Vaccination “works”20:22:38 23.01.2022
To je úplně možný. Ale když to někde řekneš, tak tě naštěstí ne všichni, ale bohužel většina bude mít za magora. Dají ti nálepku antivax a začnou tě šikanovat. Začnou si zacpávat uši a překrývat oči, před logikou, že přirozená imunita je stejně to nejlepší. Ale lidé chtějí něco víc. Chtějí instantní řešení a ochranu, kterou jim někdo za prachy poskytne. Stačí jim nalhat, že spása je v očkování, které je "zadarmo" a jim to stačí. Že to platíme všichni z daní lidem skoro nedochází. Je vlastně strašně jednoduchý vydělávat miliardy s tím, že kdo mi ty prachy odmítá poskytnout (tím že se nenaočkuje), tak je vrah svého bližního. Geniální manipulace v obrovském měřítku.
odpovědět 
  Re: Vaccination “works”22:51:20 23.01.2022
jeste ze mame tu imunitu prirozeni, to bychom jinak byli uplne v jajach. Taky jsem za ciste darwinisticky vyber, at preziji jen ti nejsilnejsi.
Ou jeodpovědět 
  Re: Vaccination “works”06:56:42 24.01.2022
Dřív umírali ti slabší, dnes ti blbější.
odpovědět 
   Re: Vaccination “works”10:52:33 24.01.2022
Přesně.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Vaccination “works”13:22:21 24.01.2022
1+
Hajdulakodpovědět 
   Re: Vaccination “works”15:28:01 24.01.2022
Dneska se to tu hemzi samejma VSZ imunologama :)
svecodpovědět 
 Re: Vaccination “works”15:22:38 25.01.2022
Mozna kdyby se na ockovani vysral, tak by prileteli ufouni a vyhladili by lidstvo... Mozny to je, ale zadny vyzkum tomu nenasvedcuje
...odpovědět 

 to je drama20:21:28 23.01.2022
tak ještě že má to očkování a nemůže dostat těžkej průběh a hlavně nikdy nezemře....,tomu už se ani nedá smát jak jsou ty lidi dementní...
dodpovědět 
 Re: to je drama00:10:35 24.01.2022
Dement jses evidentne ty
odpovědět 
  Re: to je drama15:16:45 24.01.2022
tak jsem rád že ses přihlásil.doufám že už más třetí dávku.a nechals naočkovat i svoje potomky,takový dementi si nezasloužej další rozmnožování, jsem opravdový a nadšený zastánce očkováni všech podobně postiženejch
dodpovědět 
 Re: to je drama15:21:26 24.01.2022
tak ještě že se na skale jisti a nemuze slitnout a hlavně nikdy nezemře....,tomu už se ani nedá smát jak jsou ty lidi dementní...
svecodpovědět 
  Re: to je drama15:43:35 24.01.2022
hezky pěkně švec
dodpovědět 

 Stando moc prosím23:25:44 23.01.2022
Stando moc prosím... nedávej sem takové (no nevím jak to nazvat) covid ...
Lezec je jeden z mála webů nekontaminovaný covid propagandou.
Martinodpovědět 
 Re: Stando moc prosím00:04:06 24.01.2022
+1
Jinak se tu za chvili fakt budou i ty reporty o Adamove stolici (nic proti AO).
Kajaodpovědět 
 Re: Stando moc prosím00:20:59 24.01.2022
Divny clanek, to je fakt... tohle tema se aktivne resilo pred pul rokem a aktualne je fakt mimo misu... Lezec -1, palec dolu.
odpovědět 
  Re: Stando moc prosím09:34:43 24.01.2022
Já to vidím tak, že se to řeší málo. ta bruselská banda kovidfašistů na základě vykonstruovaného nebezpečí protlačuje do zákonů takové svinstva, že se z toho ojebem. hlavně díky pohodlným kokotkům, kteří jsou totálně mimo mísu a nemají chuť řešit nepříjemné věci
odpovědět 
   Re: Stando moc prosím14:37:58 24.01.2022
Proč ste vy antivaxeři tak strašně agresivní?
odpovědět 
    Re: Stando moc prosím14:54:24 24.01.2022
Ja nejsem antivaxer, mám očkování na všecko, akorát na rýmu ne, na to žádné nefunguje. A agresívní zatím nejsem, ale jak to tak vypadá brzo budu
odpovědět 
 Re: Stando moc prosím10:07:50 24.01.2022
Přikláním se... Vždy si lezce spíš idealizuji, že skály nás zocelují a taky rozvíjí naši trochu moudrosti. A pak se tu David takhle shodí... Jsme lidé, ok, ale smazat a nedávat prostor!
Zico RTodpovědět 
  Re: Stando moc prosím13:48:43 24.01.2022
Jak shodi? Jsi pri smyslech?
jjodpovědět 
  Re: Stando moc prosím15:04:00 24.01.2022
Lezci bejvaly lepsi lidi, aspon do chvile nez Rosta Tomanec zacal psat do Montany. Pak uz ne :) :)
Vladaodpovědět 
   Re: Stando moc prosím05:22:06 26.01.2022
To je vtipny, jak je Zico porad v lezeckem podvedomi, vetsinou teda, negativne zapsanej:)) Ted vali do hlavy nesmysly o vztazich nestastnym lidem, kteri mu za to jeste plati.
odpovědět 

 este nie sme na dne...10:24:45 24.01.2022
Ked sa budu objavovat spravy: "zomrel na Covid, nastastie bol ockovany. Inak to mohlo byt ovela horsie", tak mozeme cakat ze psychoza zacne pomaly ustupovat.
o.odpovědět 
 Re: este nie sme na dne...12:29:12 24.01.2022
A nebo o nárůstu potratů o očkovaných. O tom se ale psát nesmí, to se nehodí do propagandy.
odpovědět 
  Re: este nie sme na dne...12:58:09 24.01.2022
Mas k tomu nekde vic, docela by me to zajimalo (o tech potratech). Mam totiz takove podezreni.
Kajaodpovědět 
   Re: este nie sme na dne...13:20:20 24.01.2022
Tak to je přesně naopak, potraty sou u NEočkovaných co dostanou covid. Bohužel, mrtvé plody kde to matka neudýchá a končí na JIce nebo EKMU...Pokud to matka vůbec přežije. U nás na Obylňáku by sme mohli vyprávět... je to smutné tato ANTIVAX propaganda :-( totálních bulšitů!
Hujdulakodpovědět 
    Re: este nie sme na dne...13:40:19 24.01.2022
Jj, chcípaj jak na běžícím pásu. Rýma je sfiňa
odpovědět 
     Re: este nie sme na dne...14:01:55 24.01.2022
Nepsal jsem jak na běžícím páse. Případy jsou není jich uplně málo. U očkovaných se to neděje. Je to každého volba, ale šance že tehotná bude mít špatný průběh je cca 5x oproti průměru v populaci (pro neočkované). Pokud má indikované riziko tak ještě krát 3 tudíž 15x. Pokud je načkovaná (3 dávky) nebo ideálně v minulosti prodělala covid a má dvě dávky nebo tři dávky, tak je to riziko zanedbatelné... Hold někdo jde Dárvinovy napřed, pak nechť jeho geny vymřou. Každého volba.
Hujdulakodpovědět 
      Re: este nie sme na dne...14:19:49 24.01.2022
Jasan, která ziskofka tě platí ty holde darvinovy?
odpovědět 
       Re: este nie sme na dne...14:34:45 24.01.2022
Proč ste vy antivaxeři tak strašně agresivní?
odpovědět 
      Re: este nie sme na dne...14:19:50 24.01.2022
Jasan, která ziskofka tě platí ty holde darvinovy?
odpovědět 
       Re: este nie sme na dne...14:35:15 24.01.2022
Proč ste vy antivaxeři tak strašně agresivní?
odpovědět 
      Re: este nie sme na dne...14:23:19 24.01.2022
poliovírus je síce iné kafe ako korona, ale žijeme v krajine, ktorá má svetový primát v eradikácii poliomyelitis.....
PKodpovědět 
       Re: este nie sme na dne...14:34:58 24.01.2022
Proč ste vy antivaxeři tak strašně agresivní?
odpovědět 
        oprav si gramec14:41:26 24.01.2022
skáče ti ihla
odpovědět 
         Re: oprav si gramec08:36:37 25.01.2022
Piš jehla.
odpovědět 
        Re: este nie sme na dne...15:25:27 24.01.2022
agrese ativax? nemůže to být reakce na kovidfašizmus?,,dokud nebude viset Kubek vedle Flégra na lampě tak bych nemluvil o agresi a i po tom bych to nazval spíš něčím jako úlevou od bolesti nebo vedlejším účinkem
odpovědět 
         Adminové prosím zakročte21:48:32 24.01.2022
Pane pseudo-anonyme, právě jste byl odeslán na PČR, report sdružené web indetity s protokolem a zápisem přibližné polohy,IP trackingem. Toto vaše protiprávní jednání bude tvrdě trestáno. Výhružky smrtí jsou již za hranou normálního chování jak v normálním tak i internetovém prostředí. Pokud si myslíte, že se schováte, tak velký omyl, cookies a vaše účty na FB, TW toho o vás vyblili dost. Good bey baby, good bey.
Anonymousodpovědět 
          Re: Adminové prosím zakročte08:03:37 25.01.2022
tomuhle se rika funkcni negramotnost.
odpovědět 

 aschhole14:08:21 24.01.2022
Běžte s tím do prde.le
aschholeodpovědět 

 Kája14:16:28 24.01.2022
Ja jsem očkovaný a Covid jsem díky tomu nemel. A kdyz mít budu tak to bude mírny prubeh. Chci se chovat zodpovedne a neohrožovat ostatni ani sebe. Takže se ani nedivim všem sobcum co co myslí jen na sebe že se přistup tohohle borce co neco v lezeni dokazal nelíbí.
Karelodpovědět 
 Re: Kája14:46:49 24.01.2022
Varle, tys tak zodpovědný...
odpovědět 
  Re: Kája15:52:46 24.01.2022
karel je zodpovědný nebude mít těžkej průběh nikdy nikoho nenakazí a hlavně neumře,,, není sobec a díky němu už to budeme mít brzy za sebou a vrátíme se do normálu,,hurá se svazem evropských socialistických republik na věčné časy at žije soudruh karel
antoni fauciodpovědět 
 Re: Kája16:27:50 24.01.2022
Ja som ockovany proti vselicomu kde to malo racionalne jadro, ale nie proti Covidu a tiez som ho nemal, alebo som si to iba nevsimol. Som zodpovedny a snazim sa vnimamat ako zaobchadzam so svojim telom aj psychikou.
Nemienim nahradzat svoju zodpovednost "vakcinou".
Myslim ze Covid ma nijak zvlast neohrozuje a ak ochoriem nebudem za to vinit nikoho ineho ani ockovanych aj ked je zrejme ze oni su hlavnym zdrojom sirenia a selekcie novych miutacii(niekto tak nastavil pravidla a oni su iba konformni). V konecnom vysledku aj tak rozhodne moja imunita a ta je v mojich rukach a JA som za nu zodpovedny, nie niekto iny. Odmietam hladanie kolektivnych vinnikov, odmietam neludske natlakove akcie a psychomanipulativne metody aktivistov schovavajucich sa v institucionalnej nezodpovednosti.
o.odpovědět 
  Re: Kája17:14:52 24.01.2022
"Myslím, že..." a v tom je problém vyznavačů selského rozumu, absolventů Vysoké školy života a flastenců.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Kája17:35:12 24.01.2022
Nerozumuj a kmitej pro čtvrtou posilujici dávku, nebo ti deltakron ukousne koule
odpovědět 
    Re: Omikrofon20:00:57 24.01.2022
Už to neni deltakron ale omikrofon, jen tak mezi řeči, kdyby jsi náhodou nevěděl, tak já ti poradím.
odpovědět 
     Re: Omikrofon21:57:49 24.01.2022
To je fuk, hlavně že si včas a pravidelně docházíš pro dobrovolnou euthanazii rozvědčíku, na kolik teček to ještě vidiš?
odpovědět 
   Re: Kája18:44:38 24.01.2022
turek zase za kokota na straně zla a fašizmu.už dlouho neměl příležitost podělit se o nějakej sekret ze svého žlučovodu.
anthony fauciodpovědět 
    Re: Kája19:05:30 24.01.2022
Ještě že jsi mě včas prokouknul americký hygieniku.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Kája19:47:43 24.01.2022
kubo tebe už pozoruju delší čas a musím uznat aspoň jediný ,nikdy nezklameš a jsi ve své zdejší pozici oportunisty a kokota za každou cenu opravdu konzistentní. nechci se s tebou pouštět do diskuze,přeju hezý den a omlouvám se za nepěkná slovíčka.
anthony fauciodpovědět 
      Re: Kája21:35:59 24.01.2022
Jsem rád, že mě sleduješ. Je to podstata mé profese. Děkuji!
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Kája01:25:06 25.01.2022
nesleduji tě kvůli tvé profesi,ale jenom z donucení ,jelikož takovej velikán a egomaniak se tady nedá dost dobře přehlédnout.kdyby ses alespoň pořád nepodepisoval jseš jedinej u koho by to bylo lepší.
anthony fauciodpovědět 
        Re: Kája02:07:34 25.01.2022
Je mi úplně jedno, z jakého důvodu mě sleduje hlavní americký hygienik alias český jouda, ale hlavně že sleduje. Takže ještě jednou Ti děkuji.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Kája21:51:04 24.01.2022
!!!Selský rozum....... bééééééé bééééééé béééééééé!!! :-) takže asi tak.
odpovědět 
    Re: Kája11:43:54 25.01.2022
https://1url.cz/RK5VK
odpovědět 
     Re: Kája12:26:30 25.01.2022
Davno vyvrateny podvrh motivovany peniazmi (farmaloby doslova!): https:// globalnews.ca/news/ 8517353/ canada-doctors- covid-vaccine-disinformation/ (4 medzery).
Ak niekomu nepride cudne ze sa v cestine pise o ochrane kanadskych pacientov... tak to svedci o 'urovni' kritickeho myslenia toho 'ja nejsu ofce' individua :)
odpovědět 
      Re: Kája13:41:03 25.01.2022
Ty lišáku, tebe nikdo neošálí
odpovědět 
   Re: Kája12:16:43 25.01.2022
Jsme rádi, že nám to komunistický donašeč Turek vysvětlil:-).
odpovědět 
    Re: Kája12:49:21 25.01.2022
Co jsem vysvětlil? Já se v medicíně nevyznám, a tak se k ní nevyjadřuji.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Kája09:20:44 02.02.2022
"myslim " - to je co tych covid fasistov tak drazdi. Co to je za bordel ked kazdy robi to co pavazuje za spravne. Ako si to moze dovolit? V zaujme celku by sme sa mali vzdat svojho rozhodovania. Oni urcia co je spravne a na vsetko najdu vlastnych odbornikov. To bude raj na zemi.
Ved uz aj velakrat bol. Vybudovany za hlasneho jasotu hitlerjugend alebo nadsenych komsomolcov.
odpovědět 
    Re: Kája13:17:22 02.02.2022
Historie se opakuje (dalo by se říci ve spirále), vše už zde nejméně jednou bylo, akorát ti lidé jsou pořád nepoučitelní a lehce ztrácí paměť:-).
Vlkodpovědět 
  Re: Kája20:04:51 24.01.2022
Strašně se pletete a jeste nezodpovědný. Z pohledu epedemiologie si nemůžete vybírat a nemáte to ve svých rukou. Musí to řídit odborníci. Kvůli takovým jako jste vy mi zemřeli příbuzní. Je mi z vás na zvracení :-(
odpovědět 
   Re: Kája21:31:25 24.01.2022
tobě umřeli příbuzní protože to tu právě řídí ty odborníci na depopulaci. a místo léčení nemoci vnutili lidem přesvědčení ze je zachrání vakcinace.to je asi tak jako když USA bojují s islámským státem místo toho aby bojovali proti němu.taky mi je z toho na zvracení.
odpovědět 
   Re: Kája11:24:18 25.01.2022
Medialny pripad obete covidu v skratke: Dodrzovali sme vsetky opatrenia, mama dostala Covid. Zpociatku to zvladala dobre. Neskor zacala mat hnacky a bola dehydrovana nasledkom coho jej stupla teplota. Kedze uz taky stav mala pred rokmi zhanali v lekarni cipky na zastavenie. Tie sa prestali vyrabat. Zobrali liek vo forme tabliet, ten nedokazala prijat , takze bez vysledku. Zistili ze existuje v injekcnej forme ale maju ho iba na pohotovosti. Volali na pohotovost, tam sa dozvedeli ze by jej ho prisli podat ale vyjazdy ku Covidovym pacientom maju zakazane. Vysledok, stav sa zhorsil natolko ze nakoniec neprezila. Obet Covidu alebo opatreni?
Priame skusenosti z okolia ked sa nedostali k lekarovi a bud si pomohli sami alebo cez znamych. K lekarovi iba s vysledkom PCR testu (do fronty ludi na test ist mohli! hodinu + na mraze). Vysledok po tyzdni od objednania. Preplnene nemocnice boli iba dosledkom Covidu alebo ?...
odpovědět 
    Re: Kája05:50:00 28.01.2022
myslim ze obet hnacky. no ale kurva kdyz je tak v pici,tak ji nalozim a ovezu do spitalku a necumim jak chcipa doma.
odpovědět 
   Re: Kája10:45:09 03.02.2022
"Kvůli takovým jako jste vy mi zemřeli příbuzní" !!!
sa zamysli akym obludnostiam si bol schopny uverit.
Raz su to carodejnice, potom zidia, kulaci...Ze tym aranzerom davu stale niekto sadne na lep
odpovědět 

 Tak co, Stando Holče, jsi spokojený...19:24:51 24.01.2022
...že jsi tu očkovací/neočkovací psychózu přitáhnul, tím úplně zbytečným článkem s lezeckou informační hodnotou 0, už i sem do lezecké komunity?
 Krocanodpovědět 
 Re: Tak co, Stando Holče, jsi spokojený...20:41:29 24.01.2022
Jasně, musí být!
Už dlouho jsem se tak hlasitě nenasmál,některé komenty jsou vyslovené perly! :-)
Humor je důležitý i v lezení
Smích!
Zico RTodpovědět 
  Re: Tak co, Stando Holče, jsi spokojený...21:51:50 24.01.2022
Ono je to Rosťo spíš k pláči, když vidíš kam to spěje:-). Bohužel některé vlastnosti v dnešní lidské společnosti již dávno nejsou in, co bychom vlastně po nejagresivnějším živočišném druhu, který kdy tato planeta nosila vlastně chtěli:-).
Vlkodpovědět 
  Re: Tak co, Stando Holče, jsi spokojený...21:58:51 24.01.2022
A ja myslel ze kloktate belidlo. A vy takto… ze si to neporadil. Mohli jsme uz byt 2 roky vysmati…
odpovědět 

 Fotka00:35:00 25.01.2022
Neslo by aspon odstranit tu nahledovou fotku? Pokazdy kdyz si lezce otevru citim, ze vidim uplnyho retarda.
odpovědět 
 Re: Fotka01:14:46 25.01.2022
nebuď agresivní není to uplně retard jenom má dočasné ochrnutí lícního nervu po tom vaxu, ale jinak je určitě naprosto normální.ale jinak naprostej souhlas je to opravdu hnus k poblití, a pokud se snažil tímto vyvolat soucit tak dost ubohé a celkově křečovité, už jenom ten pedoknír je dostatečně vypovídající znak jeho osobnosti
odpovědět 
  Re: Fotka08:33:00 25.01.2022
nehledě na tvůj komentář...
odpovědět 

 zdravotníci padají na hubu11:55:42 25.01.2022
Hospitalizace s covid-19 k termínu 25. 1. 2022 – 00:30 hodin. Data covid lajtnant Dušek, ÚZIS, ISIN/COVID-19:

– neočkovaní = 873 (51.5%)
– očkovaní = 822 (48,5%) z nich 314 “posílených” 3. tečkou
– medián pacientů na nemocnici = 10
– 24 hodinový přírůstek = 247
Data z celkem 122 nemocnic.
*
Sedm nejobsazenějších nemocnic:
* Thomayerova nemocnice – neočko = 29 / očko = 35 (16 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Královské Vinohrady – neočko = 27 / očko = 31 (18 po 3. tečce)
* Nemocnice na Bulovce – neočko = 26 / očko = 28 (9 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Hradec Králové – neočko = 21 / očko = 33 (18 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice v Motole – neočko = 32 / očko = 20 (6 po 3. tečce)
* Krajská nemocnice Liberec, a.s. – neočko = 24 / očko = 23 (10 po 3. tečce)
* Fakultní nemocnice Brno – neočko = 24 / očko = 23 (10 po 3. tečce)

Denní přírůstek prý “nakažených” za pondělí 24. ledna:

– neočkovaní = 12.014
očkovaní
– po 1. tečce = 675
– po 2. tečce = 13.595
– po 3. tečce = 4.066

Poznámka:
– Podíl “posílených” 3. tečkou na celkovém počtu hospitalizovaných činí 18,5% a na počtu očkovaných hospitalizovaných 38,2%.
– Podíl “posílených” 3. tečkou na počtu “nakažených” za pondělí činí 13,4%.

Že by začínala plándemie očkovaných…?
odpovědět 
 Re: zdravotníci padají na hubu12:12:45 25.01.2022
Ta je tu již několik měsíců, akorát se o tom není slušné mluvit:-). A ti co vytváří ona nesmyslná omezení a pravidla to ještě podporují a pokud si někdo myslí, že ne, nechť mi vysvětlí jaký je rozdíl v hospodě mezi očkovaným nakaženým a neočkovaným nenakaženým:-). Dnes ráno jsme se shodli, že by všichni politici, a to bez výjimky, měli znát Mňačkovu Jak chutná moc zpaměti tam i zpět a být z ní pravidelně přezkušováni a pokud by neobstáli mělo by následovat....(zde si každý doplňte dle svého uvážení):-).
Vlkodpovědět 
  Re: zdravotníci padají na hubu13:01:19 25.01.2022
A takze Vlk neni jen stavbyvedouci, on je i epidemiolog. Nebo ze by to byl jen obycejny psychopat?
odpovědět 
   Re: zdravotníci padají na hubu14:07:02 25.01.2022
Psychopat nevím, ale vizionář určitě. Jako jediný zde v diskuzích, na začátku falešného plícního moru měl jasno.
odpovědět 
   Re: zdravotníci padají na hubu16:22:50 25.01.2022
Aky hodnotny, korektny a tolerantny prispevok plny faktickych reakcii! celkom symptomaticke
odpovědět 
   Re: zdravotníci padají na hubu20:04:29 25.01.2022
Epidemiolog nejsem a děkuji ani nechci být, strašení lidí nemocí a smrtí není moje hobby. Definuj pojem psychopat v souvislosti s mojí osobou, neb by mě to zajímalo čím se to projevuje:-). Jinak vzato, já tvrdím, že jsem dinosaurus, který přežil nedopatřením jejich vyhynutí a jen nechápavě kroutí hlavou nad tím, kam ten dnešní svět spěje a není to radostný pohled, to mi věř:-). A spousta postojů je dána výchovou v mládí či osobními zkušenostmi z různých situací a je o mně známo, že mé názory jsou dosti "zemité" i když se to dosti lidem nemusí líbit, ale to již není můj problém:-).
Vlkodpovědět 
    Re: zdravotníci padají na hubu20:58:19 25.01.2022
Definice : Psychopat je člověk, který nemá strach, nemá pocity viny ani empatii, i když o ní dokáže mistrně mluvit; překračuje sociální normy. Jde mu o moc a kontrolu. Skvěle k tomu používá manipulaci. Dokáže však být velmi charismatický, vycítí vaše potřeby a slabiny.

celkem to sedí, ne?
odpovědět 
     Re: zdravotníci padají na hubu06:02:07 26.01.2022
Přesně :D
odpovědět 
     Re: zdravotníci padají na hubu17:40:47 27.01.2022
Jak v čem:-). Rozhodně mívám strach, naposledy včera večer při lezení po docela místy vlhké skále s jištěními trochu dál od sebe:-), když něco udělám špatně či chybně, tak mám i pocit viny a štve mě to, což se snažím eliminovat tím, že se snažím chybná rozhodnutí nedělat a mít dopředu promyšlené všechny alternativy. O empatii nemluvím, jak moc jí mám či nemám nedovedu posoudit, ale co rozhodně mám je to, že umím správně lidi zařadit na první dobrou a podle toho k nim přistupuji:-), o moc mi nejde, to slovo se mi protiví již od dob mého mládí, kdy jsem četl knihy typu Jak chutná moc apod.:-), o kontrolu mi jde hlavně v práci, vždyť mě to vlastně živí, takže v tomto ohledu jsem někdy docela pedant:-), s lidmi manipuluji jen v práci, protože když mám vizi, jak to udělat, tak je do toho musím dotlačit, aby to klaplo a bylo to tak, jak má být:-), za charismatického se tedy nepovažuji, to mám o takových lidech poněkud jinou představu:-), Slabiny u lidí s kterými pracuji umím dobře a rychle poznat, to jsem se naučil, takže když to shrnu až zase takový psychopat nebudu, pár jich znám a to je docela jiné kafe:-).

Vlkodpovědět 
 Re: zdravotníci padají na hubu13:27:51 25.01.2022
Očkování jednoho člověka obstarávají v Krči 4 zdravotníci. Sorry, ale jestliže dřív očkování zvládla obvoďačka se sestrou, tak zdravotníci nepadají na hubu, ale naopak mají za 120 tisíc odměn bezpracně pěknej šolich.
odpovědět 
  Re: zdravotníci padají na hubu23:04:12 25.01.2022
Slušný komplot :-D...120k? :-D ok...;-) ty, ty, hlavičko jedna.
odpovědět 

 třetí tečka musí být12:01:24 25.01.2022
Z dnešního doprovodného mailu covid lajtnanta Duška protektorátní správě:

• Celkem hospitalizovaných bylo včera 1 695.
• Hospitalizovaní tvoří 0,8 % z celkem pozitivních.
• Průměrný věk všech hospitalizovaných činí 66 let.
• Těžký průběh onemocnění a na JIP je hlášeno u 264 osob, 104x UPV, 2x ECMO.
• Průměrný věk všech hospitalizovaných na JIP činí 65 let.
• Podíl osob v těžkém stavu z celkového počtu hospitalizovaných je 12,2 %.
• Potvrzeno 14 úmrtí.
• Celkem 241 nově přijatých pacientů.
• Za 24.01.2022: celkem 176 propuštěných pacientů.

Počet všech nově hospitalizovaných (za daný den) mimo JIP vs. očkování
• 212 celkem nově hospitalizovaných mimo JIP
• 119 (56,1%) neočkovaní
• 6 (2,8%) po 1. dávce -> z toho 1 (0,5%) déle než 14 dní po 1. dávce
• 59 (27,8%) po 2. dávce -> z toho 55 (25,9%) déle než 14 dní po 2. dávce

Počet všech nově hospitalizovaných (za daný den) na JIP vs. očkování (nově hospitalizovaní i přesunutí ze standardního oddělení)
• 23 celkem nově hospitalizovaných na JIP
• 15 (65,2%) neočkovaní
• 0 (0,0%) po 1. dávce -> z toho 0 (0,0%) déle než 14 dní po 1. dávce
• 6 (26,1%) po 2. dávce -> z toho 6 (26,1%) déle než 14 dní po 2. dávce

• ČR: 264 pacientů na JIP – 7,4 % celkové kapacity JIP

• Hlavní město Praha: 60 pacientů na JIP – 7,6 % celkové kapacity JIP
• Středočeský kraj: 16 pacientů na JIP – 7,0 % celkové kapacity JIP
• Jihočeský kraj: 19 pacientů na JIP – 14,8 % celkové kapacity JIP
• Plzeňský kraj: 11 pacientů na JIP – 4,5 % celkové kapacity JIP
• Karlovarský kraj: 2 pacientů na JIP – 2,4 % celkové kapacity JIP
• Ústecký kraj: 34 pacientů na JIP – 13,0 % celkové kapacity JIP
• Liberecký kraj: 15 pacientů na JIP – 15,0 % celkové kapacity JIP
• Královéhradecký kraj: 15 pacientů na JIP – 6,8 % celkové kapacity JIP
• Pardubický kraj: 7 pacientů na JIP – 5,3 % celkové kapacity JIP
• Kraj Vysočina: 12 pacientů na JIP – 12,1 % celkové kapacity JIP
• Jihomoravský kraj: 34 pacientů na JIP – 8,2 % celkové kapacity JIP
• Olomoucký kraj: 10 pacientů na JIP – 5,3 % celkové kapacity JIP
• Zlínský kraj: 10 pacientů na JIP – 5,5 % celkové kapacity JIP
• Moravskoslezský kraj: 19 pacientů na JIP – 3,7 % celkové kapacity JIP

Podíl (%) volné aktuálně nahlášené kapacity JIP

• ČR: 1349 volných JIP – 37,6 % celkové kapacity JIP

• Hlavní město Praha: 151 volných JIP – 19,2 % celkové kapacity JIP
• Středočeský kraj: 127 volných JIP – 55,7 % celkové kapacity JIP
• Jihočeský kraj: 75 volných JIP – 58,6 % celkové kapacity JIP
• Plzeňský kraj: 106 volných JIP – 43,1 % celkové kapacity JIP
• Karlovarský kraj: 16 volných JIP – 19,0 % celkové kapacity JIP
• Ústecký kraj: 87 volných JIP – 33,3 % celkové kapacity JIP
• Liberecký kraj: 31 volných JIP – 31,0 % celkové kapacity JIP
• Královéhradecký kraj: 92 volných JIP – 41,4 % celkové kapacity JIP
• Pardubický kraj: 58 volných JIP – 44,3 % celkové kapacity JIP
• Kraj Vysočina: 40 volných JIP – 40,4 % celkové kapacity JIP
• Jihomoravský kraj: 201 volných JIP – 48,3 % celkové kapacity JIP
• Olomoucký kraj: 91 volných JIP – 47,9 % celkové kapacity JIP
• Zlínský kraj: 85 volných JIP – 46,4 % celkové kapacity JIP
• Moravskoslezský kraj: 189 volných JIP – 36,8 % celkové kapacity JIP

Poznámka:
– Covidmafie stále vědomě ignoruje nemalý nárůst nemocných po 3. tečce.
odpovědět 
 Re: třetí tečka musí být13:21:31 25.01.2022
Ctrl+ C Ctrl +V ???
odpovědět 
  Re: třetí tečka musí být13:35:40 25.01.2022
Javor. Jaxtopoznal?
odpovědět 
   Re: třetí tečka musí být13:51:38 25.01.2022
Kopírovač se navíc sám diskredituje urážkou zdroje ze kterého čerpá, ale hlavně že se hodí číslíčka. Nevadí,že takto jednoduše to nejde
odpovědět 
    Re: třetí tečka musí být14:27:51 25.01.2022
To je co? číslíčka jsou neúprosná Se divím,že je nějak nemodifikujou. Ale asi jsou silní v kramfecích, co by se namáhali
odpovědět 

 Odbornici13:18:17 25.01.2022
Milujem fakt, ze ak (do urcitej miery) zlyhavaju vsetky krajiny na svete, staci sa pozriet do komentarov na lezec.cz. Tu sa skryvaju odbornici na vsetko, s rieseniami na vsetko.
To, ze sa navazaju do svetoveho lezca ktory lezie bomby, ake ani 5% z tychto odbornikov nikdy nevylezie plus standardna xenofobia, nenavist a prilezitostne vyzyvanie na fyzicku likvidaciu je uz len zanedbatelny detail. Jedina skoda, ze nikto z tychto expertov nie je a nikdy nebude v rozhodovacej pozicii (<s> -> ale to len vdaka spiknutiu elit! Nie zeby na to nemali alebo nebodaj len trieskali hluposti do vetra </s>)
Krasny obraz mentalneho stavu spolocnosti v CR (ale aj inde).
Miroodpovědět 

 Covid je rýmička proti ...13:19:23 25.01.2022
Nejhorší pandemie je stáří. Smrtelná ve 100 procentech případů a nikdo to neočkuje!
odpovědět 

 studie14:06:35 25.01.2022
No, když už jste to chlapci začali. Tak jen pár poznámek. Pro všechny vaxery a antivaxery:

Bylo by fajn podívat se přímo na stránky MZ a najít si kumulativní statistiky úmrtí dle věku. Hovoří to za vše.

Pak je dobrý najít si originální studie Pfizeru, které jsou všechny dostupné bez předplácení, na základě kterých byla vakcína Corminaty, pod tím šíleným číslem bn2nt... nebo nějak tak, to zvládnete sami, schválena. To jsou ty studie na základě kterých to bylo schváleno a povoleno na lidech a které se propsaly do SPC léčivého přípravku v kapitolce farmakodynamika. Dobré je také porovnat co se do SPC propsalo a co se nepropsalo.
Buď holky na suklu neumí číst, nebo tomu nerozumí, nebo je někdo trochu skřípnul. Tipuju b a c.

V první registrační studii je zajímavé, že medián měření účinnosti byl 2 měsíce od první dávky. Bylo tam sice 2x18 000 králíčků, ale za sledované období se nakazilo jen 9 vs. 168, což jakoby pro statitistikanudajedávácenéúdaje celou skupinu králíčků funguje skvěle, ovšem kulhat to začíná po věkových kategoriích, kdy na skupinu 16-55 to funguje furt dobře, OVŠEM pro starší se to s levlem stáří zhoršuje a pro skupinu 75+ už ty údaje moc platnost nemají, hledej význam zkratky CI - interval spolehlivosti. Srovnej s úmrtími dle věku.
Pak je taky dobrý se podívat do diskuze, kde se jasně píše, že studie neřeší bezpříznakový přenos. Protože efekt se hodnotil tak, zda sledovaný má příznak+poz. test.

Studie efektivity po 6 měsících už neřeší, zda jsou očko a neprodělali, naopak míchá prodělali/neprodělali dohromady  a po věkových kategoriích už to radši ani moc nepočítají a celé je to také zmetené. Navíc si soudruzi ruší placebo skupinu, protože je neetické někoho neopíchat (bohužel holky na to neslyšej).

A za třetí studie efektivity určitě poslední třetí dávky už vůbec neřeší klinickou efektivitu, nýbrž nárůst kvadratického průměru neutralizačních protilátek proti S-proteinu. Jak je to s věkem a údajem prodělal/neprodělal už si přesně nepamatuju, ale cosi mě tam taky dost zarazilo.

Takže ono je to pak těžký, když se lidem slibuje něco, co nikdo slíbit nemohl a měl říct, nevím. Zas taková pecka to nebude, ale stejně ty, co tu pecku nechtějí budeme prudit jak nekatolíky po Bílý hoře. A nutit je, aby se dobrvolně účastnili klinické studie, která má skončit až v roce 2023 (možná 2022 v létě, už si to taky nepamatuju přesně, nicméně je to k ověření na clinicaltrials.gov).

Studii účinnosti na děti 5-12 už vůbec nekomentuju, to je úplná prasárna.

Kdybych to tak detailně četl než jsem se nechal opíchat, tak se na to z principu vyseru, jenže já to četl až potom, co se začalo mluvit o zaručeně funkční 3. dávce na kterou jsem se z vysoka vysral, tak se napíchat asi nenechám. Jenže bych zase financoval testovací byznys a už dva PCR testy jsou dražší než dvě včeličky, takže jsem vlastně rád, že testovací mánii jsem se vyhnul, ač to z hlediska epidemiologického nedávalo smysl nás opíchané netestovat. Buď všechny, nebo nikoho. Nebo jen příznakové, ale zase všechny.

A Konvalinkovi nevěřte, podívejte se na účetní úzávěrku Diana biotechnologies za rok 2019 vs. 2020, pan profesore tam má 1%. A co hlásí u Tachecí? Testovat, píchat, ale hlavně testovat. Ale vůbec nemá střet zájmů, protože firma, která dodává 30% setů na PCR je jen garážová firmička, protože 730 míčů se do garáže vejde i ve dvoustovkách, že áno.

Každopádně, ať už to bylo účelem, nebo ne, podařilo se vystrašit, nasrat a rozeštvat ohromné množství lidí - testováno na příbuzných, známých, přátelích, kolezích i pacientech.
K. Popperodpovědět 
 Re: studie14:26:19 25.01.2022
Parádní "garážový" šolich, ta Diana. Hned je ten dobrák čitelnější.
jíraodpovědět 
  Re: studie15:10:40 25.01.2022
Pan Konvalinka je dobrak od kosti, jde mu bezvyhradne o nase zdravi a vseobecne blaho. Cumim na bednu a klepu se nedockavosti, kdy budou vyhlaseny vladou dalsi pokyny, co, jak a kam si nechat pichnout, zavest, zasunout a kam budu v dalsich mesicich moci ci nemoci.
HugoBossodpovědět 

 NEZODPOVÉDNOST15:33:15 25.01.2022
Myslim že nezodpovědny jsou hlavně ty, co se nechali nakazit a je jedno jestli očkovaný a nebo neočkovaný. Podle mě by systém měl fungovat tak, že kdo je nakažený, má platit. Prostě něco podělal tak at caluje. Ja si davach bacha, používám selskej rozum a hsem ready. Nenakazil jsem se, testuju se a nikoho jsem tim padem neohrozil.
Prostě kdo měl Covid, podělal to a ma platit.
jednoduchy
Karlosodpovědět 
 Re: NEZODPOVÉDNOST16:41:59 25.01.2022
Nerouhej se karlíku, abys nebyl tedy až moc
odpovědět 
 Re: NEZODPOVÉDNOST17:38:49 25.01.2022
Co tak sleduju ve svem okoli, tak ona to je spis takova praseci chripka. Nejvic nemocny jsou (shodou okolnosti oteckovany) prasata, ktery by za normalnich okolnosti radsi umreli, nez aby vstali z gauce a udelali jeden rychlej pohyb. V podstate jediny, co jsou pro svy zdravi ochotny udelat, je se naockovat. A prasata, ktery to jeste nemeli, maji strach, ze by na to fakt mohli umrit a uz by z gauce nemohli sledovat dalsi dily sveho oblibeneho serialu, tak kvici a buzeruji ostatni. Heil covid. Vakzin macht frei.
hmmmodpovědět 
  Re: NEZODPOVÉDNOST18:10:24 25.01.2022
NAprostej souhlas..konečne rozumny nazor. Taky si myslim myslím že onemocněli Covidem jen tlusny prasata anebo úplně pitomí jedinci:)))
kdo je zdravý a pohybuje se venku tomu se to vyhnulo..neni to nahoda???
:)odpovědět 
  Re: NEZODPOVÉDNOST23:45:57 25.01.2022
Jasne, jenom lina prasata
https://bit.ly/3AFyu1S
tak urciteodpovědět 
   Re: NEZODPOVÉDNOST10:08:51 26.01.2022
Jina verze:
https://viditelny-macek.cz/public /kapitola.phtml?kapitola=140951
hmmmodpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST10:35:41 26.01.2022
potrebujes 20 prikladu? Nebo 100? Jsou takovejch tisice... A ku zamene kauzality a korelacie pana Macka neni co dodat
odpovědět 
     Re: NEZODPOVÉDNOST13:22:26 26.01.2022
Ty jsem fakt uz zblblej z toho ce se kde píše...Nechapeš že to jsou PR kecy?
všechno to je aby Ti nahnaly strach a šej jsi si píchnost vakcinu.
...odpovědět 
      Re: NEZODPOVÉDNOST10:45:10 27.01.2022
A ty, jouda z gauce si to cele prohledl a odhalil! Hana Horka nic?
A skutocne PR je odrazet lidi od ockovani a pak sam na covid zemrit
https://www.vanityfair.com/ news/2021/ 09/anti-vax-radio-hosts-dying- covid
odpovědět 
      Re: NEZODPOVÉDNOST10:49:18 27.01.2022
https://www.latimes.com/ opinion/story/ 2022-01-06/ kelly-ernby-antivax-covid-death

https://www.france24.com /en/france /20220104-eccentric-french-twins-die-of-covid-19-after-refusing- vaccine

https://www.independent.co.uk /news/world /americas/cirsten- weldon-qanon-conspiracy-covid- b1989036.html

https://www.dailyrecord.co.uk /news/ covid-vaccine-denier-mum-who- 25038669

odpovědět 
       Re: NEZODPOVÉDNOST13:54:09 27.01.2022
posílas jen odkazi na PR keci. o tom co se opravdu slalo nevis nic..jen to ze nekdo zemřel. Pranda je klidne i jinde ale kdyz to vezme nekdo za dobrej konec tak se vzdycky na na napsat ze za to muze covid. Vetšina lidi co znam je presvedcena ze Covid je fakt chripka ..vic vic nic min. Ale ma takovou PR kampan (viz tvoje pdkazy na web) ze zblbne i rozumnyho člověka. Vsadim se ze za 3 roky uz to nikoho zajimat nebude i kdyby bylo 100 tic nakazenych za den. Prostě zdravej clovek stejne covid zvladne stejne jako zvladne chcripku. Za me je nejlepsi kaslat na ockovani a na rousky a na vsehcny ty nesmysli (stejne jak to taky pisou i ostatní) a normalne žít bez omezeni. A hlavne nestat se objeni mediani kampade TV, netu a cojavim ceho jeste....zdar a silu kamo.
..odpovědět 
        Re: NEZODPOVÉDNOST13:03:29 28.01.2022
ty mas dost :D
odpovědět 
 Re: NEZODPOVÉDNOST19:57:22 25.01.2022
Chyba Karlosi, platit by měli ti, co se do této země tuto nemoc přivlekli a nakazili jí další lidi, ti co se chovají sobecky bez ohledu na ostatní a šíří ji vesele dál, zejména v těch předchozích variantách a také ti, kteří zde hlásali, jak nás očkování zbaví covidu (viz. reklamy typu udělejme tečku za coronavirem). Z vlastní zkušenosti mohu říci (a to až do ukončení dominance delty), že se tomu dalo vyhnout a nenakazit se, přitom jsem svůj životní styl nemusel nijak měnit ato včetně volného pohybu:-), stačí jen dodržovat určité zásady a zřejmě jsem i méně vnímavější na tento virus, i když jsem podle chytrých pánů už riziková skupina dle věku (opět vlastní zkušenost již z doby kdy většina ani nevěděla co to covid je). I doma vidím jak ti očkovaní naprosto ztrácí nějaku obezřetnost a je jim to šumák jestli se nakazí a jak to bude, přece se jim nemůže nic stát a přesně to tak i dopadlo, všichni u nás očkovaní mají covid (delta či omikron) za sebou a já pořád nic:-).
Vlkodpovědět 
  Re: NEZODPOVÉDNOST21:23:23 25.01.2022
Tak ti drzim palce.
ROKOodpovědět 
  Re: NEZODPOVÉDNOST08:02:52 26.01.2022
ZDRAVEHO CLOVRKA COVID NEOHROZI....TAK CO SE TADY ŘEŠI ....BUD jsi zdravej a je to ok anebo jsi nula a chcipak a pak záleží do sklepa , naočkuj se a obal se do roušky :)))
...odpovědět 
  Re: NEZODPOVÉDNOST08:02:56 26.01.2022
ZDRAVEHO CLOVRKA COVID NEOHROZI....TAK CO SE TADY ŘEŠI ....BUD jsi zdravej a je to ok anebo jsi nula a chcipak a pak záleží do sklepa , naočkuj se a obal se do roušky :)))
...odpovědět 
  Re: NEZODPOVÉDNOST16:55:41 26.01.2022
Vidis Vlku, ja Te uznavam a vim, ze jsi chytrej ac trosku vic ostrej,no a tak zrovna od Tebe bych neocekaval ze budes hlasat, ze to tu zanesli sobci/to jsme vsichni,lezci vetsinove a Ty a ja mozna jeste vice nez prumer/ nehlede na to, ze je to po celém svete mimo KLDR, kde pro sobeckost misto jeste není. Ani to, ze budes tvrdit , ze ses nenakazil, protoze jsi odpovedny a sportovec nebo tak neco. Ja jsem cca jako Ty a chytl jsem v kancelari a ac sportovec, tak prubeh, co bych nikomu nepral, jsem lekar a vim, ze vakcinace funguje, takze mam treti davku uz nyni/drive jsem nemel narok bohuzel, jinak bych mel prubeh lehky si myslim/ a prave presne se ted nijak nebojim a nemusim dodrzovat nic PROTOZE kazdy styk s nakazenym mi jenom zvysuje imunitu a nemoc diky vakcinaci asi ani nezaznamenam. Vis nejsi a ani ja vseved, ale ted jsi fakt promluvil z cesty podle mne.A mimochodem rada nemoci se vakcinuje trikrat, nez se prejde na udrzovaci davky treba co 5 let jako u klistovky. Tys to nechytnul, protoze to furt v tehle republice nechytlo jeste dle mne odhadem 60% populace, tak jsi mel vetsi sanci to nechytit nez chytit.
Martas.odpovědět 
   Re: NEZODPOVÉDNOST19:59:12 26.01.2022
Jo a tak pán protože je lékař, ví že očkování funguje. Pán spíš věří, že očkování funguje, protože kdyby věděl, tak takto simplifikovaný závěr nemůže vypustit z úst.

Očkování funguje nějak trochu velmi blbě, rozhodně ne, jako očkování na která jsme byli zvyklý. Nebrání nákaze, asymptomatické nákaze, nakažlivosti, ale jakémusi těžkému průběhu. Evidence o účinnosti, která je v registračních studiích je velmi nedostatečná právě pro ohroženou skupinu a to jsou senioři, evidence efektivity po 6. je pochybná a evidence o účinnosti 3. dávky je naprosto nedostatečná.

Pán by možná mohl přestat slepě věřit farmakomarkeťákům a někdy taky zabrousit do primárních zdrojů.
K. POPPERodpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST07:32:57 27.01.2022
S těma dochtorama to je těžký, pár jich znám, i lékárníků, jednoho z výzkumu a je to zajímavé. Dochtoři tak půl na půl očko neočko, ale na přímé dotazy co si o tom myslí , tak odpovídají vyhýbavě, v šuplících mají zásoby neschválených antivirotik. Lékárníci většinou bez očko, neschválená antivirotika pilně a pokoutně distribuují známým lékařům a na přímé dotazy odpovídají vyhýbavě. Výzkumník na adresu očkování a očkovaných a hlavně očkujících dští oheň a síru, a ted si vyber.
odpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST15:09:20 29.01.2022
Vsak prave, brani jakemusi tezkemu prubehu. A prece jen trochu, byt dost mizerne i ostatnim prubehum a roznaseni infekce. Pro sebe ockovani beru neco jako blbe pojisteni s velkou spoluucasti. 100% te nechrani ani tve okoli pred tebou, ale o fous lepsi nez jip ci smrt blizkych z tve infekce. Ekonomicky 3 tecky levnejsi nez tyden ve spitale ci na jip. Nehlede na to, ze ve spitale zaberu misto jinym potrebnym, kteri proto treba umrou. Ze testy a vakciny a politika k tomu jsou byznys,to je jasne,ale co ve svete neni?
odpovědět 
     Re: NEZODPOVÉDNOST19:32:28 29.01.2022
Ekonomicky nejlevnější je zakázat cigára a místo povinného očkování zavést povinný pohyb. Protože jediný zatím nezpochybněný fakt o covidu je, že vnímavější k získání a zároveň s větší šanci na těžší průběh jsou: kuřáci, tlusťoši, cukrovkáři a senioři. Jenom se stářím nejde nic dělat
odpovědět 
   Re: NEZODPOVÉDNOST17:17:11 27.01.2022
Martas vím o čem mluvím a vidím, jak se lidi chovají a rozhodně většina populace se chová tak, jak říkám. Za mě je to vše od počátku špatně uchopené, ale moc ovládat ty druhé je tím největším opiátem na světě a někteří si ho chtějí užívat plnými doušky a pak se diví, že se najdou jiní, kterým se to nelíbí. Vše má být postaveno jednoznačně na osobní odpovědnosti každého jedince a ne na tom, že za nás něco vyřeší nějaká vláda či stát. Nevyřeší vůbec nic. A o tom jestli se vůbec nechat proti něčemu naočkovat a případně čím by si měl každý člověk rozhodnout sám, protože je to jeho život a jeho zdraví.
Vlkodpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST02:09:32 28.01.2022
Bohužel takhle to vir nevidí. Tak to vidíš jen Ty.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST19:48:54 30.01.2022
u nás v Brně (firma cca 250 lidí, ne výrobna). Co byli očkovaní na jaře /v létě, téměř všichni na podzim Covid + spousta dalších onemocnění. Z cca 25 lidí co znám se složil jeden po očkování (14 dní JIP), druhej na den ochrnul a museli ho odvézt z čekárny (naštěstí to pomunulo), třetí se složil následující den po očkování v šalině o objel asi 4 x Brno a ten čtvrtej nesmrtelnej po očkování nakazil na podzim co prej ví 21 lidí...
Davodpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST19:49:02 30.01.2022
u nás v Brně (firma cca 250 lidí, ne výrobna). Co byli očkovaní na jaře /v létě, téměř všichni na podzim Covid + spousta dalších onemocnění. Z cca 25 lidí co znám se složil jeden po očkování (14 dní JIP), druhej na den ochrnul a museli ho odvézt z čekárny (naštěstí to pomunulo), třetí se složil následující den po očkování v šalině o objel asi 4 x Brno a ten čtvrtej nesmrtelnej po očkování nakazil na podzim co prej ví 21 lidí...
Davodpovědět 
    Re: NEZODPOVÉDNOST19:49:37 30.01.2022
u nás v Brně (firma cca 250 lidí, ne výrobna). Co byli očkovaní na jaře /v létě, téměř všichni na podzim Covid + spousta dalších onemocnění. Z cca 25 lidí co znám se složil jeden po očkování (14 dní JIP), druhej na den ochrnul a museli ho odvézt z čekárny (naštěstí to pomunulo), třetí se složil následující den po očkování v šalině o objel asi 4 x Brno a ten čtvrtej nesmrtelnej po očkování nakazil na podzim co prej ví 21 lidí...
Davodpovědět 
 Re: NEZODPOVÉDNOST20:56:19 25.01.2022
Selský rozum... béééé beéééé beéééé, tak určitěěě ;-)
odpovědět 

 ...17:47:10 25.01.2022
Pěkně pičo pěkně... Všichni jste ukázkový lezci, vtipní, duchaplní a možná byste si měli najít ženskou, ne jen paní na vaření, abyste se mohli vystříkat jinde než do lezce. Lezení zdar vy Pičové :D
VLodpovědět 
 Ostuda23:16:49 25.01.2022
Článek naprosto normální. Nevidím důvod, proč něco takového nezmínit. Ale ten výplod, co vylezl v komentářích. To je něco neskutečného.
kOmBOodpovědět 
  Re: Ostuda08:35:16 26.01.2022
Pravda pravdoucí, stačí se jen podívat do místní ankety, co je tam naboostrovaných, a hned ti bude vše jasné.
odpovědět 

 hlavně klídek14:58:21 01.02.2022
Japonská farmaceutická firma v klinické studii
potvrdila, že Ivermectin skvěle funguje na Omicron i všechny ostatní kmeny
SARS-Cov-2, účinek je okamžitý a bez vedlejších příznaků! Miliony lidí
zbytečně 2 roky umíraly pod rukama zkorumpovaných doktorů, kteří místo podání
Ivermectinu nechali člověka umřít s tvrzením, že neexistuje žádný dostupný
lék! Takto levný a účinný lék farmaceutická mafie znepřístupnila veřejnosti,
aby se rozběhl teror s vakcínami, covidovými pasy a s nekonečnými výškraby
stěrových testů! Ze světa

A je to venku oficiálně! Japonská farmaceutická firma v klinické studii
potvrdila, že Ivermectin skvěle funguje na Omicron i všechny ostatní kmeny
SARS-Cov-2, účinek je okamžitý a bez vedlejších příznaků! Miliony lidí
zbytečně 2 roky umíraly pod rukama zkorumpovaných doktorů, kteří místo podání
Ivermectinu nechali člověka umřít s tvrzením, že neexistuje žádný dostupný
lék! Takto levný a účinný lék farmaceutická mafie znepřístupnila veřejnosti,
aby se rozběhl teror s vakcínami, covidovými pasy a s nekonečnými výškraby
stěrových testů! Trvalo to celé 2 roky a konečně je pravda venku! První
farmaceutická firma na světě konečně dostala kuráž a vydala pravdivou tiskovou
zprávu o Ivermectinu. Japonská farmaceutická firma Kowa oznámila, že ve
společné klinické studii s nemocnicemi bylo potvrzeno, že Ivermectin má
antivirové účinky jak proti Omicronu, tak i proti všem ostatním variantám
SARS-Cov-2. Podle japonských médií Ivermectin funguje na principu inhibice
importu hostitelských a virových proteinů do buněčného jádra, což má za
následek neschopnost inicializace viru, který tak nedokáže převzít kontrolu
nad buňkou ke svému množení. Virus je po několika hodinách neutralizován
buněčnými makrofágy, aniž by virus napáchal jakékoli škody. Celé 2 roky trvalo,
než se nějaká farmaceutická firma laskavě odhodlala ke klinickým zkouškám
Ivermectinu. Nyní je to konečně potvrzeno. Agentura Reuters přinesla [1]jen
strohou zprávu o jedné jediné větě a šmitec.
odpovědět 
 Re: hlavně klídek15:18:13 01.02.2022
zdroj? aeronet? :D
odpovědět 
  Re: hlavně klídek13:51:41 02.02.2022
No co jiného, po dvou letech ohlupování musí být každému jasné, kde se líhnou ty největší houxy fejky a dezinformace. Cemper s Kartouzem ti to vysvětlí
odpovědět 
 Re: hlavně klídek10:41:40 02.02.2022
Ivermektín :-D íííhááá íííháá ííháá :-)

Zjisti si co je to za koktejlek a pak se rozhodni. Oproti tomu je očkování naprosto bezpečné. Ale tak doba bělidlová je tu, Darwin měl pravdu!

Hlavně to nepřestřel. Otrav z této sračky je hodně, hlavně u našich slovenských sousedů nižší stovky případů ;-) :-)
odpovědět 
  Re: hlavně klídek14:00:27 02.02.2022
Co myslíš, že žerou dochtoři, když začnou chrchlat a očko mají jen papírově? Na zvířecí virus zvířecí pilulky. Ale máš pravdu je to svinstvo , ale kurevsky dlouho v oběhu na rozdíl od těch experimentálních sraček
odpovědět 
   Re: hlavně klídek15:57:19 02.02.2022
Zkoušelo se u Sv. Anny nefunguje to... cca 20 tisíc dávek co Babiška koupila za velký peníz tak se vyhodí, páč to projde expirací a je to k prdu ne na léčbu. Jsou lepší léky než tato rádoby léčba. Žádné takové doktory neznám, všichni co se léčili tak stadartní léčbou. Ivermektin je k prdu, a to i další třeba Atabus, kapičky z jedovatých žab, bělidlo (přední propagátor v Rakousku se tím zabil pro zpestření) atd. Ale vidím, že Aeronet a nedohledatelné studie opravdu jedou dezinfa stále ...
odpovědět 
   Re: hlavně klídek19:03:43 09.02.2022
Ty mas v tvojej hlave experimentalne sracky
odpovědět 
  Re: hlavně klídek07:47:47 03.02.2022
otrav? to kde chodis na tie bludy?
odpovědět 
   Re: hlavně klídek10:10:32 03.02.2022
Staci google, skus, najdes :)
odpovědět 
   Re: hlavně klídek11:11:35 03.02.2022
...tak třeba statistiky ŠUKLu toxické otravy a jejich statistiky, u nás taky bylo pár desítek případů, naštěstí to často končilo jen halucinogenními účinky a lehkými destrukcemi jater apod. Nicméně zabít se tím dá...
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179374)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Via Ruben 5c Ulassai
Les Furtifs 8b+ Manikia
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.