LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS nebo smrt!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

První ženský přelez 8b+ v Buoux

Florence Pinet se stala první ženou, která kdy v Buoux vylezla 8b+.

I když sláva Buoux už trochu pohasíná, je stále mnoho lezců, kteří si dokážou vychutnat a ocenit lezení v této jedinečné oblasti s jedinečným lezeckým stylem. Kdo tam byl, tak ví, že se zde najdou opravdové lezecké skvosty. Pod těžkými cestami jsou podepsaná jména jako Ben Moon, Tribout, Patric Edlinger, Didier Raboutou, Antoine Le Menestrel. Ani v dnešní době nejsou jejich "prásky" snadnými cíly pro lezeckou špičku. Což také dokazuje přelez Florence Pinet, která se stala teprve první ženou, která kdy v Buoux vylezla 8b+! Tato 23letá Francouzka vylezla poslední mistrovský kousek od Antoine Le Menestrel, cestu Bout'Chou nebo také Chouca direkt. Tak jak je v Buoux zvykem, i v této cestě se snoubí silové dírky, skoky a technická ladička. První délku, Chouca 8a+, vylezla i naše Míša Drlíková a to v roce 2005.


Zdroje:
8a.nu
foto by Joe Kinder: www.JoeKinder.com

Simona    [úpravy] 10:44 12.03.2010Tisk 

Reklama:


Související články:
Související průvodce:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Lynn Hill17:16:03 12.03.2010
Ja myslim ze tam v Boux take vylezla 8b+ nebo to bylo "jen" 8b?
odpovědět 
 Re: Lynn Hill21:06:35 12.03.2010
Lynn Hill vylezla Masse Critique 8b+ v Cimai.
simodpovědět 
  Re: Flo je dobrá07:06:05 13.03.2010
Loni dala pár pokusů v Hot Chilli Beans Volcano a hýbala s v tom pěkně. A to je to atletické 8b+, které se prvního ženského přelezu dočkalo až minulé léto.
pbla4024
odpovědět 

 Simono,14:33:26 14.03.2010
snad jsem toho zas tolik neřekl, že se hned musí mazat komentáře? :-)
Tomodpovědět 
 Re: Simono,01:50:36 15.03.2010
Taky mě to překvapilo..jens upozornil na překlep a už tě cenzurujou ;)
komixákodpovědět 
  Re: Simono,07:16:30 15.03.2010
jj, cenzura tu funguje dost...už sem si toho všiml di v jinejch případech...
martinodpovědět 
   Re: Simono,09:31:40 15.03.2010
Tak když někdo upozorní na překlep a autor si to opraví, tak ten komentář už je zbytečnej a pro přehlednost diskuze je lepší ho smazat, ne? Nebo si ho tam chtěl mít, aby všichni viděli, jak jsi dobrej češtinář? :)
Petrodpovědět 
 Re: Tome a dál?09:29:46 15.03.2010
Pokud mé psaní natolik irituje tvé „češtinářské“ oko, že se neubráníš a téměř ke každému mému článku máš připomínky, čin tak pro příště na můj osobní mail. To, že se nad mou literární tvorbu povzneseš a zdržíš se jistě velice odborného komentáře ani neočekávám.
Z frekvence mých příspěvků jsi správně vydedukoval, že patřím k redaktorům lezce, avšak do této práce jsem spadla ze světa skal a lezení. Tuto práci dělám proto, že lezení je můj koníček a život. Lezec.cz je zde pro stejné nadšence, kterým jde především o lezení a informace ze světa skal a jsou pro ně důležitější než literární nedostatky mé práce ( zas si nemyslim, že jsou nějak dramatické). Tvé komentáře jednak lidi otravují a nudí a odrazují potenciální pisatele. Mně osobně prudí a berou chuť do další práce. Nejsem literát a na studium češtiny při práci a péčí o dceru není čas. Myslím, že Lezec.cz je oproti jiným serverům pořád velice svobodný web, bez cenzury a povinného přihlášení při příspěvku do komentářů, což také dává prostor všem anonymům, někdy bohužel, kteří si zde mohou za svým „noname“ řešit různé nálady. Už se k tomu nebudu víc vyjadřovat.
 simodpovědět 
  Re: Tome a dál?09:45:39 15.03.2010
Ale vždyt to bylo s usmevem ;-) se hned nebudem stresovat :-)
komixákodpovědět 
  Re: Tome a dál?10:04:35 15.03.2010
Tak nepiš vůbec, budeš mít víc času na dceru a my ostatní nebudeme muset číst tvoje hrubky. Hezký den :)
Jirkaodpovědět 
  Re: Tome a dál?10:10:03 15.03.2010
Než kritizovat, sluší se spíše poděkovat. Tvé články hltám a jsou super. Nenech se odradit:)
 mira_xodpovědět 
   Re: Tome a dál?11:15:47 15.03.2010
Jiří, co takhle 1)mluvit sám za sebe 2)přesunout se na nějaké jazykově korektnější stránky a užít si hezký den tam?
jjodpovědět 
    Re: Tome a dál?21:31:18 15.03.2010
Díky za rady, ale tobě je přece úplný hovno po tom co a kde si budu číst. Pokud ti hrubky nevadí, v horším případě je ani nevidíš, tak by ses měl stydět! Českému jazyku zdar!
Jirkaodpovědět 
     Jirka a podobní adepti na ránu22:23:43 15.03.2010
Jirko ty nejsi prudič ty jsi "Debyl" s velkým D a s tvrdým "Y" a to se vyjadřuji velice slušně.Poprosil bych u předešlé věty udělat rozbor jestli nemám někde chybu, ale jako vzkaz to je na 100% OK.
odpovědět 
      Re: Jirka a podobní adepti na ránu10:03:40 16.03.2010
No jasně, anonymní hrdina. Máš tam myslím tři chyby v interpunkci. Ale to je, přes tvé nízké IQ, myslím v pořádku...
Jirkaodpovědět 
       Re: Jirka a podobní adepti na ránu10:37:23 16.03.2010
Jirka, Pepa, anonym a nebo vůbec žádný podpis...je to úplně jedno jestli nejseš registrován tak jsme všichni tajní bezejmení agenti.No ale při tvé inteligenci by jsi toto mohl vědět. Já s velice malím, maličkým, nejmenším IQ to docela chápu a proto Ty tak tady řveš a krytizuješ a schováváš se za Jirku z depa.
odpovědět 
        Jirka a Bju (Boux)21:20:59 16.03.2010
Jirka určitě Bju navštívil.Je to totiž pěknej Bjuzerant. Opruzuje tady nás negramoty ,včetně mně ,svejma intelidžentníma výblitkama alá "pravopis dobře,či né". Jiříku nounejmáku, hovnolezče s fakultou,vem si cajk a vyraž lézt do Bjů,sice tam hovno vylezeš ,ale jako Bjůzerant se tam budeš vyjímat.Udělají ti tam určitě sochu.
odpovědět 
         Re: Jirka a Bju (Boux)12:12:21 18.03.2010
myslím, že se čte Bů, pak i lépe vyzní bůzerant:-)
Matyodpovědět 
     Re: Tome a dál?01:02:58 16.03.2010
Třeba se pro začátek nauč nevystupovat anonymně a dej si studený obklad na hlavu a mokré froté ručníky na tělo třeba tě ta posraná čeština pustí, když ne tak s tím alespoň otravuj jinde. Taky by jsi mohl na lezecký server přispět něčím z tvého lezeckého života a na češtinářský server zase něco o kráse tvého oblíbeného jazyka voe :-).
PS: mám svůj deníček nejsem tudíž anonym
Gulasodpovědět 
     Re: Tome a dál?02:05:09 16.03.2010
Jirko,máš absolutní pravdu, že je nám hovno po tom, co budeš číst a co ne. Čti si co chceš, ale nepruď. Kritizovat umí každej, ale že bys dokázal něco víc? Když čtu knížky, kolikrát narazím na chybu a to i u větších kapacit než jsi ty, jenže normální člověk to vklidu přejde, jen trouba musí dát světu naodiv, že si toho všimnul. Pokud si ten komentář psal proto, abychom si všimli tvě geniality, bystrosti, inteligentnosti, jazykových znalostí a dovíčeho ještě, tak to ber tak, že sme si toho všimli a přesuň se laskavě prudit někam jinam. Todle je asi teda servr pro obyčejné lidi a ty patříš jinam. Mezi elitu, případně do blázince. Hore zdar a Simčo piš dál, eště existujou lidi, co si rádi počtou o lezení.
Dánekodpovědět 
      Re: Tome a dál?10:07:49 16.03.2010
Vadí mi, jak se cítí ukřivděná, když někdo upozorní na její chybu. Proto jsem ten komentář napsal. Tak ať to skutečně nedělá, minimálně mě to chybět nebude. Hezký den!
Jirkaodpovědět 
       Re: Tome a dál?10:40:23 16.03.2010
Nedokážu odhadnout, jestli se Simča cítí ukřivděná, když ji někdo upozorní na chybu, ale možná sis nevšim, že hned v úvodu své reakce žádá, aby jí takové připomínky byly zasílány mailem. Prostě, aby se diskuse týkala obsahu článku a ne jazykozpytectví, protože pak se sdělovaná informace doslova pohřbí. I tobě hezký den.
Kočkaodpovědět 
       Re: Tome a dál?12:55:00 16.03.2010
minimálně MNĚ to chybět nebude :-)
čteštinářkaodpovědět 
       Re: Tome a dál?13:38:44 16.03.2010
Taky názor, Jirko, beru. Jak piše Kočka, jen jsem v mém komentu doporučila použít můj mail, aby se neznepřehledňovaly komentáře pod textem a občas zahmouřit oko nad nějakým překlepem, neboť jsme na Lezci a ne na Lingvistovi.cz. A jestli jsem ukřivděná? Píšu sem už dva roky, takže spíš než ukřivděná jsem zocelená :)
simodpovědět 
      Re: Tome a dál?19:55:59 17.03.2010
S tímto názorem se ztotožnuju Jirka chudák nejspíš nevěděl jak na sebe upozornit a Simčo píšeš parádní články fandim ti a určitě se nenech znechutit.
ondraodpovědět 
     Re: Tome a dál?12:31:29 16.03.2010
Chybí Ti čárka mezi slovy tom a co.
Papoušodpovědět 
     Kdo nic nedela, taky nic nepokazi10:50:05 18.03.2010
Kolik uz jsi to ho napsal nebo udelal pro ostatni? Co delas ve svem volnem case krome svych hobbies? Pokud neco pro druhe delas, castecne se ti omlouvam, pokud ne, radeji mlc. Kritizovat zpoza buka je velice jednuduche
BTW: vim, ze mi tam chybi diakritika, ale tady cestinu nepouzivaji ...
petrodpovědět 
  Re: Tome a dál?13:05:01 15.03.2010
Kdybych věděl co způsobí můj komentář, tak ho ani nenapíšu. Oba dva - ten první smazaný i ten o kousek výš byly psány s nadsázkou a humorem, což měl potvrzovat i úsměv na konci.
Napsal jsem na tento web zase asi po 2 letech a tak jestli tě neustále opravuje a prudí nějaký Tom, tak to fakt nejsem já. Jenže se tak jmenuji a tak jsem se tak i podepsal.
A co tedy dál? Už sem nebudu nic psát. Číst jo, rád se totiž dozvím, co se děje, ale s psaním si to hodně rozmyslím.
Samozřejmě má pravdu myslím Petr o kousek výš, když píše, že po opravě už nemá komentář smysl a tak se smazal. Já se asi jen ne"smyslně" snažil pošťouchnout Tebe, aniž bych tušil, co to způsobí.
Tak se tam na tom webu mějte, odcházím....
Tomodpovědět 
   Re: Tome a dál?14:09:45 15.03.2010
Damy tea prominou, ale komentovat cestinu v reportu vo vosumbeplusku zretezenym rostenkou v Bjouksu muze jen pIsnej ptakopIsk co docela dost dlouho nepYchal. Dle nasi poctive vy-Chouca-ny kedlubny je Simir nejhustci editvor na celym Lezcovi. Piiis fsem a Hofk
L. de Shaolinodpovědět 
  Re: Tome a dál?12:33:51 16.03.2010
Simeono z Hřebenky, piš. Jde Ti to.
Papoušodpovědět 
   Re: Tome a dál?14:05:45 16.03.2010
Uf, tedy lidi, normálně články nikdy nekomentuji, chodím sem ráda za prima články a zajímavými informacemi a občas docela koukám jaké komentátorské výplody se pod články objevují...Ale to bylo zatím nic proti tomu, co tady čtu dnes. Měla jsem vždy za to, že lezci jsou lidi pohodový a s nadhledem a tak na mě taky vždy působil a působí server lezec.cz. Jsem ráda za každý fajn článek, za kterým se, i když je sebekratší, vždy skrývá kousek a někdy i pořádný kus práce autora. Pokud bychom si přístup do lezce byli nuceni platit, pak bych pochopila, že je někdo háklivý na gramatické nebo odborné chyby. Sem ale přece píší ti, kteří mají lezení rádi, mnohdy je to i jejich životní styl a mají co říct. Buďme za to rádi, ne každý z nás má tolik zážitků o které se může podělit. Simčo, tvé články jsou vždy k věci, rozhovory inspirativní a čtivé. Nenech se prudit, patří to hold k naší skvělé povaze české..
Šušu
odpovědět 
    Re: Tome a dál?18:09:59 16.03.2010
Když se kvůli špatné češtině mění význam napsaného, tak je to na pováženou. Hold není holt...!? :-(
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Tome a dál?20:12:59 16.03.2010
A standard standarta. Bili není byli a vůbec. A přes to bystrý čtenář rozliší, zda se mluví o vlajce či souhrnů norem, brachialnim násilí či problematoce existenciální. A to je moc dobře! Protože bystří čyenáři poznají i směr výstupu, umi založýit jištění... :-)
Dagodpovědět 
      Re: Tome a dál?00:46:59 17.03.2010
Jasně. Hlavně pohodový/í lezci. Vyklidněme se!
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Tome a dál?12:53:40 17.03.2010
sim pis dal ja na chyby kaslu ....:-)
kubodpovědět 
  Re: Tome a dál?19:20:33 17.03.2010
Ahoj Simono, myslím, že pokuď tě Tom slušně upozornil na chybu, není na tom nic špatného. Spíš naopak, proč ten hněv? Písemný projev je určitá vizitka, psát správně česky se učíme od mala. Čtu lezce ráda především, abych se dozvěděla nové informace o lezení, ale myslím, že je správné, aby ty informace byly napsány jak po gramatické, tak po faktické stránce správně.
Lucka
odpovědět 
 Re: Simono,16:28:15 16.03.2010
Jó Tome, vona existuje norma pro psaní, jakejsi pravopis. A třeba takavej román, to by mělo bejt teda jako ok. Ale tady jsme na vykecávací sajtně lezounů. A tak nějaká ta chrupka není žádnej problém. kokni n arenomovaný serwery, co tam serverujou za chyby. A to na to maj lidi.
Klid, nohy v teple, hlavy v zimnnnně a vůbec....
dagodpovědět 
  Re: Simono,17:11:38 16.03.2010
Tak tedy pro upřesnění, aby bylo jasné o čem se tady vedou spory. Můj první komentář zněl asi takto: "Florencie je hezký město a Florance je krásná holka" :-).
Nic víc, nic míň. Chtěl jsem tak naznačit, že ji trochu popletli jméno.
Dagu, já jsem v klidu, Simonu to trochu sebralo a tak mi to tady nandala, ikdyž jsem zatím nikdy na její články nijak nereagoval.
Tomodpovědět 
   Re: Simono,12:04:26 17.03.2010
To Simča i Tom: jak už to tak bývá, oba máte svoji pravdu, oba jste potřební. Takovéhle průdy mohou být ve finále ku prospěchu L(l)ezci, tedy pokud Simča vydrží a otráveně s tím nesekne. Věřím, že si víc z nás radši přečte informace bez chyb typu záměny pohlaví nebo jmen aktérů ( a navrch psaných hezky česky). Upozornit na takové chyby rovnou autora článku nevlastnícího hroší kůži by mohlo dosti podstatně oddálit okamžik, kdy s tím fakt sekne, naopak se jistě bude zlepšovat, aby mu nechodilo tolik mailů :-)
lynnhillodpovědět 
   Re: Simono,12:12:18 17.03.2010
preco ludia v komentaroch neriesia konkretny vykon, historiu, proste preco danu informaciu nespracovavaju a namiesto toho riesia prasproste nic? Ja to nechapem. Ked je konstruktivna diskusia, tak sa dozviem aj kopec zaujimavych informacii ale takato diskusia ti neprinesie fakt nic, skoda si nicit moj preoperovany zrak.
p.s. tesim sa na dalsie novinky od simcy (alebo zeby od simce? :))
kmetoodpovědět 
    Re: Simono,14:38:11 17.03.2010
Co bys chtěl komentovat na výkonu? Je to jenom 8b+ a navíc je Flo zadaná.
pbla4024odpovědět 
     Re: Simono,18:30:02 18.03.2010
no vidis, to som nevedel, a ja som chcel po nej vyjst:)znovu som sa nieco dozvedel
kmetoodpovědět 
      Re: Simono,10:03:28 19.03.2010
Dobrá zpráva. Ten její je o půl hlavy menší a váží padesát kilo i s postelí :-D
pbla4024odpovědět 
    Re: Simono,15:15:50 17.03.2010
všude lezecký hospody nejsou, tak se chodí sem:D
odpovědět 
   Re: Simono,15:24:54 17.03.2010
Jsem jen neproškolenej žurnalista amatér, dokonce jsem schopnej si splíst osmičkovej a lodní uzel, ale kdyby tohle někdo napsal pod článek mně, poděkuju mu a opravím to. Jinej server, jinej mrav :-)
Petr Jandíkodpovědět 
    gech15:51:12 17.03.2010
tak to budes urcite admin znamych stranek www.spravnaskaut

Holt kam nejde nikdo
holdem je i ho..o
hibernujici punkerodpovědět 
    zurnalista amater15:55:18 17.03.2010
Mily amatere jandiku, Simona to v klidu o neco vyse vysvetlila, tak vo co go???
Jinak je zajimavy ze podobnou sebecharakteristiku "zurnalista amater...." jsi nepouzival, kdyz jsi se cpal na horosvaz, tam ty tvoje predvolebni kecy znely ponekud jinak.
taky jirkaodpovědět 
     Re: zurnalista amater16:05:11 17.03.2010
No vidíš. Kdybych měl dostat hysterický záchvat zachovávající poměr mezi akcí a reakcí, při vzniku této diskuse, už bych teď byl na jednotce intenzivní péče.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: zurnalista amater18:38:18 17.03.2010
Ano Petre, mas pravdu. Takto to vzdy resime. Podekuji a chybu opravim, ale jelikoz komentare od Toma nebo jineho Toma se objevovaly za posledni mesice nekolikrat a uz mu bylo doporuceno, aby mi psal na mail, nechala jsem mu vzkaz. Pokud by tam byl mail, resim to jinak.
simodpovědět 
       Re: zurnalista amater19:35:39 17.03.2010
Tak neztrácej nervy a udělej zase nějaké pěkné rozhovory, ty od tebe čtu rád i když jsou u konkurence :-)
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: zurnalista amater07:20:53 18.03.2010
Jandíku, zamysli se nad sebou..
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
        Re: zurnalista amater09:06:06 18.03.2010
Tak sis přihřál polívčičku a běž zase něco dělat
odpovědět 
       Re: zurnalista amater22:15:31 18.03.2010
Využila jsem možnost vybrat si na lezci články od konkrétního autora. Zadala jsem si Tě Simono a zobrazilo se mi 20 článků z období od 7.9.2009 do 15.3.2010.
Ve všech těchto článcích ( pokud nepočítám tento )je POUZE JEDEN KOMENTÁŘ od Toma, který Tě velmi slušně upozorňuje na chybu v názvu oblasti - 6.3.2010 úplně dole.
Jinými slovy řečeno, nikde ani stopa po prudícím Tomovi, který tě neustále šikanuje za Tvůj písemný projev.
Co si o tom tedy myslet? Funguje cenzura a nepohodlné komentáře se mažou nebo Ti ujely nervy a prostě jsi nám zalhala, aby jsi mohla seřvat někoho, kdo tě slušně upozornil na chybu?
V podstatě je to jedno,protože jedinou Tvojí reakcí by měla být omluva. Všechno ostatní totiž bude smrdět "od hlavy".
Danaodpovědět 
        Re: zurnalista amater22:48:05 18.03.2010
Jandík, pak zase nějaká Dana ze statistickýho úřadu pod článkem o 8b+. Nechtěli byste komentovat k věci? Aspoň aby se to vzdáleně týkalo lezení.
Simča má můj obdiv, skvěle leze, zajímavě píše, to se o vašich komentech říci nedá.
Steveodpovědět 
         Re: zurnalista amater23:15:16 18.03.2010
Co má společného s pravopisem, statistikou a cenzurou, jestli někdo nějak leze? Nebo to je jenom podrazácká řečnická figura, abys shodil Danu a její argumenty?
Kuba Turekodpovědět 
          Re: zurnalista amater07:07:18 19.03.2010
se zklidni, more. to že někdo lže, krade, žere žáby, przní hovězí dobytek, fotí se při pornografickejch seancích a neumí čésky bledne ve stínu toho strašlivého zločinu, že lezeš venkoncem houno.
Lukas B.odpovědět 
           Re: zurnalista amater07:12:34 19.03.2010
a vážně. jediná správná reakce pisálka na upozornění na chybu (a co jsem pochopil, velmi laskavé upozornění) je vzít věc s humorem a poděkovat. jakékoli jiné pindy nemají cenu a nejvíc shazují pisálka. ostatně, poplácávačů po ramenou z té správné party se tady sešlo docela dost, vypovídá to sice hezky o komunitivnosti webu, ale o jaksi nezdravé míře. sou jiný podstatný věci než zcela nesmyslnej pohyb po šutru.
Lukas B.odpovědět 
            Re: zurnalista amater16:15:00 19.03.2010
Lukasi, pisalek nezni moc hezky (a to ze pise pindy uz vubec ne); poplacavacu je tady z obou paret az moc vcetne tebe; nesmyslnej pohyb po sutru mne bavi a rad si o tom i neco prectu, proc to ctes ty netusim....
jirkaodpovědět 
             Re: zurnalista amater18:27:29 19.03.2010
Ono se těžko posuzuje něčí komentář, pokud ho osobně neznáš. Lukas B sice neleze 8b+, ani 7C, ale poslední odpadá od stolu a ráno první nastupuje do stěn a pár opravdu pěknejch článků už taky napsal, akorát že na jeden z těch webů co se tu jejich jméno nedá napsat, takže pokud chodíš jenom sem, asi to asi nevíš.
A ten komentář nahoře, supr.
Pokud se Florencie týká, byl jsem tam, pěkný město. A Florance je pěkná holka a taky byla závodit na svěťáku v Brně, byla desátá, druhá z Francouzek.
Petr Jandíkodpovědět 
              Re: zurnalista amater19:34:25 19.03.2010
ti děkuju sádrovej trpajzlíku za zastání, nějaký sedumcéčko jsem ale snad vylezl, ale vono to lano bylo napnutý jak strůna a vedlo nahoru, a mimo to byla klasifikace z jiný oblastí než nějaký bů, a vůbec to bylo v nějakym zamešeným skanzenu. a poslední vod stolu teda už asi dva roky nevodpadávám, vona totiž dcerunka vstává dertek před šestou. a co teprv až si přinesu domu pani a myši ze špitálu....
Lukas B.odpovědět 
               Re: zurnalista amater07:50:03 20.03.2010
7C je boulder :) To jen aby ses se taky něco přiučil :))) a hlavně to nekomentuj. Stačí, že svým mlčením dokážeš svojí schopnost chápat.
:)odpovědět 
                Re: zurnalista amater14:29:06 20.03.2010
...takhle si nabíhat na vidle, tatare :-)
Papoušodpovědět 
                Re: zurnalista amater18:20:50 20.03.2010
7C je odjaktěživa označení oblíbenýho sektoru před supermárketem glóbem (a nikoli globusem, to je hotentotentotentante-deklinace, to jako dybys na procházce potkal Zeusa jak vede na vodítku brontosaurusa, když teda šijeme do té gramontýrnosti). a vůbec, když o klasifikaci, tak preferuji slovního Wilo Welzembácha. jak je krásné, když já, netrénovaný, líný, netalentovaný a časově presovaný náhodně vylezu cestu směle označenou jako "krajně těžká".
Lukas B.odpovědět 
                 Re: zurnalista amater02:01:40 21.03.2010
lukasi vem to krajne tezce pres parking do globu, vem s sebou pi_dika jandika a pekne dejte pokec jak posledni od stolu, prvni do steny, posledni nahore, jisteni na standu se tam urcite vleze, dcerku vem taky, at holka pochyti nejake to moudro......A kdovi, treba i po ramenou se poplacate...
jirkaodpovědět 
                 Re: zurnalista amater18:24:38 21.03.2010
...a čekal snad někdo, že bude mlčet? Přesně jak malý dítě :) Respektive přestárlej chytrolín.
:)odpovědět 
              Re: zurnalista amater14:08:31 22.03.2010
Tak to jo, jestli je opravdu schopnej konzumovat drogy ze vsech nejdyl a rano prvni vstat, tak to je opravdu nevyvratitelna kvalifikace pro psani komentaru :)
Petrodpovědět 
           Re: zurnalista amater07:38:53 19.03.2010
Lukasi dik, sem se po ranu chechtal nahlas jak uz dlouho ne. (to zcela bez vazby na KT, jen diky te krasne formulaci ..)
 Ďuraodpovědět 
     Re: zurnalista amater21:52:03 19.03.2010
No právě že to Simona moc v klidu nevysvětlila. Koment smazali a ona zareagovala dost ostře na jednu úsměvnou poznámku. Tímto u mě dost klesla. Vůbec nechápu, proč to smazali.
odpovědět 
   Re: Simono,23:25:18 18.03.2010
Nojo, nojo, sou tu fšichni nějak předrážděný. Asi to už nestíhám, vždycky si jen fšimnu, že některý persony se nesmí kritizovat, jiný zase chválit. Von teda parvopys je dobrá vjec. Umět ho, tak si užívám.
Ale já ho neumím, nevidím...
Žeáno, sice stačí napsat článek voslavnej Franta Dobrej 9A. A šmytec. Vovšem všechna ta forma kolem, třeba že to má slušnej font a fotky k tomu, třeba že je to slušne napasaný a bez hrubek... minimálně to nevadí :-)
Gdyby mi za Jana udělali Janov tak se neosypu, ale je fakt, že Janov nejsem... :-)

Pace, pace pacičky, táta kopil botičky.
Dagodpovědět 
    Re: Simono,07:36:51 19.03.2010
Jak uz prones jeden klasik, o lezeni se preci furt psat a bavit neda, sou to jen samy stupy a chyty. Tak se tu lezci takhle rekreujou.. lidi potrebujou adrenalin, simulace lovu mamuta atd, tak si hledaj nepratele, spilaj si misto aby se mlatili pazourkovejma kyjema ..ted je to pravopis, ale treba mi tu zas nekdo da sezrat ze se mi stejska po frontach na banany.. se docela tesim.
Jinac sem potesen zes porad nazivu ;-))
 Ďuraodpovědět 
     Re: Simono,07:45:37 19.03.2010
Máš recht. Navíc tady se smečka semkla k bránění svého člena. Místo pazourků je to: lezeš hovno, málo lezeš, případně jsi komunista.
Důvod byl možná ten, že ať je Tom kdokoliv, byl považovaný za přestrojeného samce z konkurenční tlupy, bojující o teritorium, maso, samice a zápisy do deníčku.
Dagodpovědět 
      Re: Simono,08:02:22 19.03.2010
Jo, je poucny sledovat posun hodnot.. v case, v socialnich a etnickejch skupinach (jezismarja, nejsem ja vlastne rasista..?), v ruznejch lokalitach. Buhvi ceho se dockame (prodam registrovany nick s denikem na Lezci, prumer 8a+ RP, cena dohodou..)
A v argumentaci se hodi vsechno, nedavno mi tu nekdo zcela originalne otloukal o hlavu ze v 8 rano mam cas se tu vykecavat misto abych radne budoval kapitalismus, a takto me narknuv z fluktuantsvi, extrapoloval ze sem urcite kryptokomunista .. (k narceni ze sukam maly chlapecky se uz nedostal, a to si ani nevsim ze pisu bez interpunkce a prosvih krasnou moznost ze me udelat imperialistickyho agenta). Lidi dneska flakaj uz uplne vsechno, uz ani poradne zneuctit neumej. O tempora, O mores!
 Ďuraodpovědět 
       Re: Simono,08:05:50 19.03.2010
a ze sem senilni, a pletu si interpunkci a diakritiku.. uf.
 Ďuraodpovědět 
        Re: Simono,11:36:44 19.03.2010
Víc v prdeli jak z češtiny sem z toho jak ti to Simo leze ! Chudák Bambus furt musí trénovat aby lez aspoň vo půl bodu up než jeho polovička:)) David Peterka
odpovědět 
        Re: Pekelná Simona?11:49:17 19.03.2010
Je Simona Pekelná žurnalistka? Nebo Andělská lezkyně? Používá Kuba Turek jako antikoncepci Danu? Půjde Dana, Jirka a oba Tomové po žních k Turkovi? Nebo jen Bambus kvůli Simoně? Kolik vteřin vydrží Turek pod vodou na Rovišti? A co na to Dag, Kočka a Watt. Hakuma madada a kulomet ratata. Piš dál holko jedna ušatá nohatá blonďatá.
Vesničanodpovědět 
         Re: Pekelná Simona?23:38:49 19.03.2010
Co na to dag? No ať oíše dál a je v klidu. Tolik nervů pro jednu chybu a jedno upozornění. :-)
Dyk se nic neděje. Psavců je třeba a tech co nás upozorní na chyby taky. Až bude někdo upozorňovat mě, třeba že tam má bejt mně, klidně ať napíše: Voprav to vole! :-)
Dagodpovědět 
         Re: Pekelná Simona?18:04:34 21.03.2010
Ušatá, blonďatá- budiž. Ale nohatá??? To se povedlo...
nesmrtelný blázenodpovědět 
          Re: Pekelná Simona?20:16:36 21.03.2010
Že jo. :) Jsem rád že se ti to líbí.
odpovědět 
   Re: Simono,11:57:44 19.03.2010
Taky sis ale pritom trochu popletl jmeno...
Florence
odpovědět 
    Re: Simono,22:32:17 20.03.2010
Jesli to bylo na mne, tak máš pravdu, taky jsem udělal chybu, dokonce dvě. Takže správně je Florence a v Brně nebyla druhá z Francouzek, ale třetí. Přehlíd jsem ještě Šarlottu Durifovou, která byla před ní.
Poučení z krizového vývoje: Chyby dělaj všichni.
Upozornění na chybu není útok na autora, ale snaha přispět ke zlepšení díla a proto zaslouží poděkování, stejně jako ten, kdo něco psal a chybku udělal.
Petr Jandíkodpovědět 

 Long time ago11:59:29 19.03.2010
Pamatuji, když byl svět (lezecký) ještě mladý a lidé a zvířata spolu žili v lásce. V těch dobách by všichni ti intelektuální prudilové (ale ono jich moc nebylo, tedy pokud byl vůbec nějaký) skončili v Berounce, Labi či jiném toku a večer u táborových ohňů by se o tom dlouhá léta vyprávěly zkazky, každým rokem narůstající o nové okolnosti a pikantnosti. A ráno by se vstalo a šlo se lézti. Leč tento svět je již pouhým snem, ztraceným v hlubinách času....
Vacanodpovědět 
 Re: Long time ago13:13:13 19.03.2010
Já znám jenom jeden příběh tohoto ražení, jak Pletánek (tehdy správce Srbska a přilehlých oblastí) nahnal dva jeskyňáče Ajďáka a Mácu do Berounky. Je takových podobných víc?
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Long time ago14:34:13 19.03.2010
Vím minimálně ještě o jednom ochranáři - taky v Berounce a ještě pamatuji jednu hodně slušnou přetlačovanou v Srbsku v hospodě s muži zákona při jedné večerní pařenici. Ale nesly se tenkrát ještě nějaké hystorky, co byl však jen mýtus a co ne, kdo ví :-)
Vacanodpovědět 
   Re: Long time ago17:52:16 19.03.2010
Kdo to byl, co to bylo za ochranáře? Jsem napnutý jako struna a otevírám jedno velké ucho :-) Že se běžně utíkalo ve štolách před muži komunistického zákona vedenými majorem Huňáčkem, byl tamní kolorit, ale spíše se týkal trampů než horolezců, pokud si pamatuji.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Long time ago21:44:44 19.03.2010
No kdo to byl jménem, to nevím. Ale seběhlo se to tak, že pán začal křičet, že lezeme s magnéziem (tenkrát to byla opravdu nová vlna :-) ) Postupně ho obstoupila partička lezců, kteří se dožadovali vysvětlení, čím magnézium škodí skalám a proč mu nevadí vápenka na proti. Hlouček s ním postupně postupoval k vodě, až byl chlapík na takovém viklavém kameni. Ani do něj nikdo nestrčil, tuším jen zaznělo nějaké Baf -a náznak pohybu a o zbytek se postaral ten kluzký kámen.
Vacanodpovědět 
     Re: Long time ago00:32:39 22.03.2010
Není to náhodou tatáž historka? Jen se poněkud změnilo obsazení i počet rolí :-) Už jsem byl lačný něčeho nového originálního :-(
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Long time ago07:29:00 22.03.2010
Kuba Turek,Jandík,Dag tak to je partička mrkněte se na svoje komentáře viz.pár let zpět a to jste chlapi kabrňáci neználek je proti Vám nic....
odpovědět 
       Re: Long time ago11:49:15 22.03.2010
Zase jeden statečný, neohrožený......anonym bez bázně a hany. Čím to, že tu nadávají ti, po kterých není nikde nic vidět a bojí se i podepsat?
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: Long time ago15:40:06 22.03.2010
a mě vynechali :-(
Papoušodpovědět 
         Re: Long time ago15:42:33 22.03.2010
To víš, solidní zaměstnání textiláka s Tebou udělalo své.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Long time ago09:44:51 22.03.2010
Baf, ty ses takova mala investigativne-bulvarne-outdoorová novinářská krysa s velkym P.
odpovědět 
       Re: Long time ago12:55:03 22.03.2010
Urážky jsou téměř vždy anonymní. Ale bacha! Podle nejnovějšího rozsudku by se taky mohlo stát, že soud právě kvůli takovým jako jsi Ty, přikáže klukům z Lezce diskusi smazat. www.lupa.cz /clanky/moderace-diskusi- je-zadouci-rozhodl-soud (vymaž dvě mezery)
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Long time ago14:20:04 22.03.2010
a to je snad dobře? já tedy tydle votravný anonymní mamlasy frustrovaný beru jako daň za relativní svobodu. si ho, bambulu, představuju, jak se doma tetelí jak nám to nandal.
Lukas B.odpovědět 
         Re: Long time ago15:34:21 22.03.2010
Není to dobře. Ale je to tak. Až se někdo naštve a udá Lezec.cz, tak bude nutno uzavřít třeba desetinu diskusí kvůli osobním urážkám a vulgarismům.
Kuba Turekodpovědět 
          Re:SMAZAT Long time ago15:59:48 22.03.2010
Mily Kubo, podstrkovat lidem myslenku na udani Lezce opravdu neni hezke.
A pokud se tyka diskuze vyse (hlavni aktery jiste netreba jmenovat), tak pokud to kluci z Lezce smazou (vcetne mne)tak jim jeste rad podekuji. Takze panove prosim SMAZAT!!!
jirkaodpovědět 
           Re:SMAZAT Long time ago16:38:17 22.03.2010
Jojo jak koukám a koukám tak pánové nejste vysokoškoláci ???Tolik "rozumu" v závěru diskuze hmmmm.....nezklamali jste Kubo,Jandíku a t.d....
odpovědět 
           Re:SMAZAT Long time ago17:55:16 22.03.2010
Nevím s kterým Jirkou si píšu, ale to jsi snad ani nemyslel doopravdy, že bych někomu podstrkoval myšlenku, aby udal Lezce. To snad napadne každého, když si přečte tento důležitý výrok soudu a poslechne si v televizi vysvětlení soudce, který to soudil. Samozřejmě jsem o tom přemýšlel především v souvislosti s HD, ale Lezce se to týká daleko více.
Kuba Turekodpovědět 
            Re:SMAZAT Long time ago18:39:16 22.03.2010

No vidis mne nekoho udavat nenapadlo (a doufam, ze ani mnoho ostatnich to nenapadlo). Priste si po sobe precti co pises, vychazis z toho dost podivne, kdyz uz jsme u tech napadu....
Ja taky nevim, s kterym kubou si pisu, pro mne jsi zcela virtualni jedinec !!??
jirkaodpovědět 
             Re:SMAZAT Long time ago00:35:50 23.03.2010
Když už jsme u těch doporučení: Doporučuji Ti napřed číst, co jsem napsal, a pak na to reagovat. Nepsal jsem o udávání, ale o možnosti, že kvůli takovým blbostem, jako jsou dětinské urážky a nadávky (třeba Tvoje), může soud nařídit vymazání diskuse na Lezci. Už se to stalo, zatím nepravomocně, serveru Měšec a hrozí to dalším.
Kuba Turekodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.