LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrej horolezec udělá s kruhem 4 metry. Skočí, přitáhne, sedne, stoupne a odrazí se.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
38.Kalvas 10438
39.Pail 10437
40.Hronek 10385
Bouldry:
38.Hapala 8678
39.Kohout 8675
40.Radouchova 8656
Hory:
30.Rak 2854
31.Homolka 2838
32.HKvdf 2832

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140280 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

1. kolo ČP v lezení na obtížnost 2016

+ video

Adam Ondra kvalifikace 10-Adam Ondra a Gábina Vrablíková vyhráli dnes 1. kolo závodů Českého poháru v lezení na obtížnost 2016 v Praze na stěně Smíchoff. Druzí byli Jakub Konečný a Lenka Slezáková, třetí Martin Jech a Veronika Šimková.

Adam Ondra ve finále dolezl nejvýše, skoro do topu. Po něm ještě lezl junior Jakub Konečný, který měl stejně jako Adam v kvalifikaci dva topy. Finále lezl suverénně a publikum s napětím čekalo, zda Adama překoná. Nakonec Jakub spadl zhruba o chyt níže a Adam si mohl oddechnout. "... Adam se trošku orosil," komentoval vzápětí spíkr Jenda Šolc.

 Výsledková listina - muži

 Výsledková listina - ženy

Adam Ondra finále

Adam Ondra leze finálovku


Video: Adam leze finálovku a poté se dohaduje s hlavním stavěčem cesty Honzou Zbrankem o poslední expresce:



Gábina Vrablíková - finále

Gábina Vrablíková leze finálovku



Jakub Konečný - finále

Jakub Konečný - finále


Adam Ondra a Iva Vejmolová sledují s napětím Jakuba Konečného ve finálové cestě

Adam Ondra a Iva Vejmolová sledují s napětím Jakuba Konečného ve finálové cestě



Video: Jakub Konečný leze horní partie finálovky a padá jen kousek pod místem, kde spadl Adam Ondra. "... Adam se trošku orosil," komentuje vzápětí spíkr Jenda Šolc:


finálovka ženy

Finálovka ženy


Podium muži

Stupně vítězů muži


Podium ženy

Stupně vítězů ženy



Na startu Českého poháru bylo 50 mužů, včetně juniorů A a 24 žen a juniorek. A dále závodila mládež B a veteráni a veteránky nad 40 let a legendy - muži i ženy nad 50 let.

V legendách nad 50 let vyhráli Jiří Sedláček a Hana Zachariášová. Byli jediní, kdo v této kategorii startovali.
Veterány nad 40 let vyhrál Andrej Chrastina.

 Výsledková listina - veteráni muži

 Výsledková listina - veteráni ženy

Hanka Zachariášová - finále

Hanka Zachariášová - finále


Andrej Chrastina - finále veteráni

Andrej Chrastina - finále veteráni


V juniorech měli zlato Zbyšek Černohous a Veronika Šimková.

Ve starších chlapcích (A) vyhrál v mužích stříbrný Jakub Konečný, v dívkách vyhrála Lenka Slezáková, která byla obdobně stříbrná v ženách.

V mladších chlapcích (B) zvítězil Radim Hejdušek, v dívkách Eliška Adamovská.

 Výsledková listina - chlapci

 Výsledková listina - dívky

finálovky

Finálovky


prohlídka finálovek

Prohlídka finálovek


diváci

Diváci


Kvalifikace se lezla od rána do cca 14 hodin. Adam Ondra po odlezení své první kvalifikační cesty do topu ohodnotil její obtížnost na 10-. Druhá kvalifikace mužů je podle stavěče Honzy Zbranka asi za 9+/10-.

Z kvalifikace do finále postoupili:



Muži:
Adam Ondra, Jakub Konečný (jun.), Tomáš Binter, Jakub Hlaváček, Martin Jech, Dalibor Muráň, Jan Zima, Tomáš Plevko (jun.), Tomáš Sycha, Aleš Rozsypal, Aleš Maršík (jun.), Petr Čermák, Jan Kendík (jun.)

Ženy:
Gabriela Vráblíková, Lenka Slezáková (jun.), Veronika Šimková (jun.), Iva Vejmolová, Andrea Pokorná (jun.), Eliška Vlčková (jun.), Tereza Svobodová, Daniela Kotrbová.

 Výsledková listina - kvalifikace muži

 Výsledková listina - Kvalifikace ženy

 Výsledková listina - kvalifikace masters (veteráni nad 40 let) muži

 Výsledková listina - kvalifikace legends (veteráni nad 50 let) muži

 Výsledková listina - kvalifikace legends (veteráni nad 50 let) ženy

 Výsledková listina - kvalifikace chlapci J

 Výsledková listina - kvalifikace chlapci A

 Výsledková listina - kvalifikace chlapci B

 Výsledková listina - kvalifikace dívky J

 Výsledková listina - kvalifikace dívky A

 Výsledková listina - kvalifikace dívky B


Na závěr závodů vyhlásil ČHS výstupy roku. K tomu připravujeme zvláštní zprávu.

Adam Ondra kvalifikace 10-

Adam Ondra leze jednu ze dvou mužských kvalifikačních cestu cca za cca 10-


Iva Vejmolová

Iva Vejmolová - kvalifikace



Petr Resch

Petr Resch - kvalifikace



Hanka

Hanka Zachariášová - kvalifikace



Eliška Adamovská

Eliška Adamovská - kvalifikace


Ála Rozsypal

Alá Rozsypal - kvalifikace



Adam se navazuje

Adam se navazuje



předlezení kvalifikačních cest

Honza Zbranek předlézá mužskou kvalifikaci za cca 9+/10-



Adam Ondra jistí rozlézajícího se Álu Rozsypala

Adam Ondra jistí rozlézajícího se Álu Rozsypala

sth   [úpravy] 19:36 09.04.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 sedák13:05:23 09.04.2016
Tušíte někdo prosím, v jakém sedáku leze Adam Ondra?
Majkaodpovědět 
 Re: sedák13:34:39 09.04.2016
No jasně, ve žlutým.
P.odpovědět 
  Re: sedák21:11:37 11.04.2016
Odpověď na pokraji demence, ostatně jako jiné příspěvky podepsané P.
..odpovědět 
   Re: sedák18:13:55 12.04.2016
Nastesti jsi tu ale ty a reagujes takto nedementnim zpusobem!
odpovědět 
   Re: sedák22:24:35 12.04.2016
No jo, je to ve mně a občas si prostě nemůžu pomoct. Děkuju za pochopení.
P.odpovědět 
 Re: sedák14:04:38 09.04.2016
počkej si po závodech za stěnou u popelnic. Adam, stejně jak hokejisti hokejky, sedáky po závodech vyhazuje
d.odpovědět 
  Re: sedák19:21:29 10.04.2016
tak je to kec, vyhazuje jen lezečky
f.odpovědět 
 Re: sedák16:06:54 09.04.2016
pokud vím, tak Adam leze v sedaku od Black Diamond, normálně seriove vyrabeny, někdy jen urizne materiálova poutka
jandaodpovědět 
  Re: sedák12:57:39 10.04.2016
Já zase slyšel, že si řeže nosné oko a do materiálových se navazuje :-).
odpovědět 
   Re: sedák14:44:41 10.04.2016
No vytříbený smysl pro humor! Hahaha, asi se poseru smíchy. I když totální kravina, hlavně, že si něco napsal...více takových jako jsi ty..
glumodpovědět 
    Re: sedák16:38:18 10.04.2016
Glume, Glume... Ty musíš mít ale smutný život...
odpovědět 
     Re: sedák21:13:06 10.04.2016
Jen proto, že se nesměju každé píčovině, ještě nemusím mít smutný život...ale klidně si to mysli, je mi to u zádele
glumodpovědět 
      Re: sedák00:12:31 11.04.2016
Jsi fuckt ztracený případ...
odpovědět 
       Re: sedák08:55:49 11.04.2016
To víš, že ano brepto..
glumodpovědět 
       Re: sedák08:58:32 11.04.2016
To víš, že ano brepto..
glumodpovědět 
    Re: sedák09:46:33 11.04.2016
Samozrejme, smat se tomu nemusis, ale psat o tom haterske agresivni prispevky...? Ktere jsou fakt o nicem (pomineme-li tedy, ze nesou jistou informaci o svem pisateli).
odpovědět 
   Re: sedák17:28:25 10.04.2016
:DD dost dobry
wondrisodpovědět 

 online14:25:16 09.04.2016
Ahoj, online přenos asi nebude, co?
Honzakodpovědět 
 Re: online14:41:10 09.04.2016
dnes ne.
 Standaodpovědět 
  Re: online16:18:13 09.04.2016
a zítra taky ne... nebude nikdy!
mataodpovědět 
 Re: online19:57:10 09.04.2016
Tak to je celkem jasné, ne? Technicky to není problém, ale jsou to závody nominační, svaz samozřejmě nechce, aby lidi viděli, s jakými výkony se kdo do repre dostal. Stačí, že je lidi pak vidí na nějakých závodech, už tak je kritiky dost :-)
odpovědět 
  Re: online20:26:31 09.04.2016
Palec hore!
odpovědět 
  Re: online07:50:00 14.04.2016
Ze závodů byl pořízen záznam, který bude Česká televize vysílat na ČT Sport v časech uvedených níže:



Premiéra: sobota 16. 4. - 10:15

Reprízy:

neděle 17. 4. - 03:50

úterý 19. 4. - 17:20

sobota 23. 4. - 08:10


odpovědět 
   Re: online13:37:45 14.04.2016
Rád se nechám překvapit. Ono totiž tohle nic neřeší, protože to je obvykle sestříhané a nechávají se tam jen poutavé a zajímavé záběry proložené nicneříkajícími řečmi. Takže ačkoliv záznam v TV může vypadat super a akčně, těžko nahradí a ukáže to, co by bylo vidět na online přenosu, kde máš možnost sledovat jednotlivé přelezy v kuse od začátku do konce. Ale abych nebyl jen negativista - pokud se tam rámci záznamu objeví celé přelezy všech finalistů, rád se tu omluvím. I když, spíše to vidí na potvrzení mých slov výše, neb podle programu je na celý záznam 20 minut, což nedá ani na cesty vítězů jednotlivých kategorií. Takže palec nahoru že bude lezení v TV, ale že by tam bylo opravdu něco vidět, o tom velmi pochybuji, při této časové dotaci to ani není možné. Spíše to vidím na styl podobný tomu videu ze soustředění repre. Fajn videjko, neznalé pobaví, ale z odborného hlediska o ničem.
odpovědět 
    Re: online12:53:15 15.04.2016
Tak nějak. Raděj to stremovat na web a pak to hodit na youtube. Ale to asi na ty naše cesky poměry nemá smysl...
hodpovědět 
     Re: online20:12:02 15.04.2016
Pochopte, že v situaci, kdy Binter tlačí na pilu a žádá o masívní navýšení rozpočtu své komise na pořízení letenek, není žádoucí aby si členové ČHS mohli udělat vlastní obrázek, zda jsou jeho požadavky odůvodněné či nikoli...
JiBodpovědět 

 aba18:27:02 09.04.2016
Kmeťo poď!!!
penodpovědět 
 Re: aba18:57:22 09.04.2016
Kmeťo!
Abadžikra!!!
Dáš to!
..:-)
Andrej na bednu celkově! :-)
Zico!odpovědět 

 nice22:25:51 09.04.2016
Adam super vykon.
helenkaodpovědět 
 Re: nice22:29:12 10.04.2016
No, vzhledem k tomu, že AO porazil 17-tiletého juniora jen o jeden chyt, tak bych řekl, že to zas tak oslnivý výkon nebyl. Ale alespoň dal ten jeden chyt navíc. Ale co ti ostatní nominovaní do repre? Tak hlavně, že budou letenky na MS. víc netřeba.
JiBodpovědět 
  Re: nice22:52:25 10.04.2016
Kuba je obrovský talent a jednoznačně objev roku dva patnáct! Lezl famózně! To že Adamovi bude šlapat na paty bylo jasný snad všem kdo se o lezení alespoň trochu zajímají. Vzhledem k tomu, že pořádáš nějaké prcko závody bys z výsledků a z přiložených videí mohl poznat, že Adam měl v závěru cesty mnohonásobně navrch :). O jeden chyt jak mystifikuješ to rozhodně nebylo. Ale vesměs je to ouplně jedno. Kdo to chce vidět, tak to vidí. Kdo ne, tak vymýšlí a píše bludy. Závody evidentně byly super a palec nahoru. A repre? Co furt máte hoši? Nominace běží a povidla jsou daný. Myslíš, že ten kdo se tam dostane je slaboučkej? Nenech se vysmát...
Oliváčodpovědět 
   Re: nice23:03:25 10.04.2016
Tady by se hodil verš: JiB je CiP!
odpovědět 
   Re: nice23:11:46 10.04.2016
Ale jdi ty, bere se výsledek. V článku se píše o jeden chyt, ve výsledcích o pravda o necelé dva. Což zas tak velká převaha není.
Jinak Kubu Konečného někteří sice zaregistrovali až v r. 2015, ale kde myslíš, že asi tak začínal závodit???
PS: bez těch osobních invektiv by to, Oliváči, asi nešlo co? Já vím nešlo.
JiBodpovědět 
    Re: nice23:35:07 10.04.2016
Píše se tam zhruba :), ale je to fakt jedno. Oslnivý výkon to byl a k topu lezl Adam jak pán. Cvakal, kde Kuba šel nadoraz atd. Napsals blbost a na tu jsem reagoval. Nic osobního v tom nehledej. Neznám tě a dělám si jen obrázek z toho co tu většinou píšeš. A víc ode mě nečekej. Hezkou noc.
Oliváčodpovědět 
     Re: nice23:53:34 10.04.2016
Oliváč je sice Pražák, ale v tomhle má pravdu :-). JiBe, mrkni na videa jednotlivých přelezů a možná se chytíš za nos...
Vencaodpovědět 
      Re: nice10:45:45 11.04.2016
To uz by asi bylo na JiBa moc informaci z kterych by musel vychazet predtim, nez se k necemu zacne vyjadrovat..
odpovědět 
     Re: nice07:00:21 11.04.2016
Napsal jsem pouze to, co vyplývalo z článku samotného. Nic víc, nic míň.
JIBodpovědět 
      Re: nice11:54:19 11.04.2016
To ale není pravda. Z toho, co bylo v článku uvedeno, jsi dospěl k dost jednoznačnému a radikálnímu hodnocení, které z toho uvedeného ale nutně nevyplývá. Takže chyba je na tvojí straně, a tvůj poslední post, na který teď reaguju, je demagogická klasika. Celkově je tvoje série v tomhle vláknu jak z dílny KT :)
P.odpovědět 
       Re: nice12:12:49 11.04.2016
Slovy klasika, nemusí se ti to líbit, nemusíš s tím souhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláš.
JiBodpovědět 
        Re: nice12:22:43 11.04.2016
To neni vsechno. Jeste se da poukazat na to, jake nepodlezene bludy a zavery tu vypoustis. To presne udelalo par lidi tu. Diky jim!
odpovědět 
         Re: nice12:27:28 11.04.2016
Ale di ty brepto.
JiBodpovědět 
          Re: nice14:10:39 11.04.2016
Ale ne, ty jdi brepto!

Takhle si to predstavujes?
odpovědět 
        Re: nice00:31:02 12.04.2016
jojo, dostal jsem po čuni pádnejma argumentama, už neni co dodat než to uznat...ale já si radši vezmu do huby klasika a pořádně mu blafnu.
http://tinyurl.com/pv6r6x7
odpovědět 
         Re: nice22:22:39 12.04.2016
:))
P.odpovědět 
    Re: nice09:51:22 11.04.2016
Nestacim se divit, co tu nekdo vypusti z ust... Bud si na zavodech nebyl, nebo tomu proste nerozumis, nebo tim neco sledujes. Nevim, co je horsi. At si ctu Olivacuv prispevek jak ctu, osobni invektiva tam nevidim. Neni to uz trochu paranoia?
Radeji se misto sireni zkreslenych informaci a prapodivnych zaveru zacni venovat skutecnemu sledovani lezecke sceny..
aodpovědět 
  Re: nice10:39:32 11.04.2016
MJ a TB byli treti a ctvrty nechapu na co narazis... kolikati by asi podle tebe meli byt? Tve kverulantstvi je fakt uz na diagnozu.... Souhlas s Olivacem...
 jan2odpovědět 

 Fotky11:40:20 10.04.2016
Pár fotek je taky tady: http://www.emontana.cz/cesky-pohar-smichoff-2016/
Sanyodpovědět 

 Ostuda19:39:45 10.04.2016
Aby medailisté nedostali medaili ani diplom ze závodu čekého poháru. Druhého nejvyššího závodu v ČR hned po MČR je dost ostuda
LRHodpovědět 
 Re: Ostuda20:40:17 10.04.2016
Ale kdepak, to je jen nový standard ČHS...

Dokavaď pořadatelům tyto základní atributy vyhodnocení soutěžících dodával generální sponzor, tak byly medailisté dekorováni medailemi a diplomy. Od té doby, co si je musí pořadatelé zajišťovat sami, tak je dávají jen ti, kteří jsou ze "staré školy" a kteří to za ostudu považují. Ti ostatní jen zkasírují dotaci ČHS a předají věcné dary od sponzorů, ale nic navíc.

Mimochodem svého času bylo v pravidlech pro pořádání závodů, uvedena podmínka ocenit první tři v kategorii diplomem a tuším, že i medailí. Dnes to je v tichosti již vyškrtnuté.
v pravidlech dnes již je pouze:
"1.5. Vyhlášení výsledků musí být provedeno důstojným způsobem."

Lze považovat vyhlášení vítězů bez diplomů a medailí, které by připomínaly onen sportovní úspěch za důstojné???

JiBodpovědět 
  Re: Ostuda07:20:00 12.04.2016
Vřele doporučuji všem pořadatelům závodů: neshánějte sponzory, neshánějte věcné ceny, prostě naflákejte diplomy a kupte medaile a bude :-D To budou závodníci výskat radostí :-D Mohlo by se to nazvat Hrozo-Babačovský systém odměňování :-D A chtěl bych se zeptat jestli na závodech světového a evropského poháru dostávají vítězové diplomy a medaile? Pro mě je to jasná snaha pánů LRH a JiBa po zviditelnění sebe sama za cenu očernění práce jiných. A je to pořád dokola. Ach jo.
odpovědět 
 Re: Ostuda21:18:23 10.04.2016
Ahoj Libore,
nedá se než souhlasit. Měli jsme v plánu při odlévání finálových chytů udělat i trofeje, ale chyty se podařilo díky nadlidskému výkonu kamarádů v Jablonci dodělat až ve čtvrtek. Potom už jsme jen šroubovali a šroubovali a pro samé šroubování nevytiskli ani diplomy...
Přístí týden budeme s Jendou zase brousit. Něco vymyslíme a příští rok určitě budou. Díky
Honza Zbranekodpovědět 
  Re: Ostuda22:28:57 10.04.2016
Taková blbá výmluva. To je fakt krutě těžký, vytisknout pár diplomů, že? Stačilo by to nenechávat na poslední chvíli.
kkodpovědět 
   Re: Ostuda22:32:44 10.04.2016
Nech je žít, vole.
odpovědět 
   Re: Ostuda23:03:14 10.04.2016
Lepší super závody s debilním diplomem, než super diplom a debilní závody :-) Takže pro Honzu Zbranka a Honzu Šolce: V pohodě, jen tak dál. Díky.
odpovědět 
    Re: Ostuda08:04:27 11.04.2016
Tak Vám nevím, každý, kdo závodí má diplomů velkej štos. Medaile a poháry jsou jen lapač prachu, kterej má smysl pro děti.

Důležitá je atmosféra a ta tam byla. Dík za skvělé závody. Adam je prostě jinde, Kubu jsem tlačil, seč mi hlasivky dovolily, je to přírodní úkaz a fajn kluk. Ostudou ten závod nebyl, Honza a spol jsou prostě mistry svého řemesla, protesty jsem nezaznamenal a tak to má být. A JiB ať si prská, je fajn, že nám pan koordinátor pořádá MP, ale tohle je prostě jiná liga a tenhle pan "hérečka" by se měl léčit.
pomstychtivý skřetodpovědět 
     Re: Ostuda08:40:17 11.04.2016
Vyhlášení vítězů bez diplomů a medailí je prostě trapas akceptovatelný u lokálních závodů pořádaných bez dotací jen ze startovného. Honzovi Zbrankovi patří ke cti, že je schopen to uznat.

Osobní útoky (“překvapivě“ anonymní) na ty, kdož na to upozorní jsou však trapárnou na druhou...
JiBodpovědět 
      Re: Ostuda09:06:51 11.04.2016
Podle mne to má dvě roviny. Jednou jsou diplomy a medaile a druhou kvalita závodů. Pravda, diplomy a medaile trochu selhaly, ale v tomto případě to nemá na kvalitu závodů žádný vliv. Takže promiň, ale je hloupost kritizovat závody jako celek kvůli absenci diplomu. A jak už jsem psal výše, kus papíru klidně oželíme, kus kovu na krk také, těm lepším se toho stejně doma válí mraky a nemá to pro ně žádnou cenu, ale velmi špatně se mi rozdýchávají špatné závody, tedy organizačně nezvládnuté a špatně postavené. Často s tebou souhlasím, ale v tomto případě se snažíš shodit dobrou akci kvůli maličkosti, což nepovažuji za úplně rozumné.
odpovědět 
       Re: Ostuda09:22:12 11.04.2016
K organizaci jsem nepsal ani zbla, jen jsem souhlasil s tím, že se organizátorům závodů podařil trapas. Což se nepochybně stalo. Honza jej chlapsky uznal a nebýt sprostých osobních útoků "překvapivě" prosvazácky anonymních, na ty, kdož na to upozorní, tak by se v tom už nikdo nevrtal.
to je celé
JiBodpovědět 
        Re: Ostuda10:26:37 11.04.2016
Takže znovu a lépe rozbor JiBových "myšlenek":

Ale kdepak, to je jen nový standard ČHS...
-- přímý útok na ČHS

Dokavaď pořadatelům tyto základní atributy vyhodnocení soutěžících dodával generální sponzor, tak byly medailisté dekorováni medailemi a diplomy. Od té doby, co si je musí pořadatelé zajišťovat sami, tak je dávají jen ti, kteří jsou ze "staré školy" a kteří to za ostudu považují.
--snaha o přípravu k úderu (manipulátor uvádí zrníčko pravdy)

Ti ostatní jen zkasírují dotaci ČHS a předají věcné dary od sponzorů, ale nic navíc.
--přímý útok na organizátory, neboť jsou v rámci kontextu právě "Ti ostatní".

Mimochodem svého času bylo v pravidlech pro pořádání závodů, uvedena podmínka ocenit první tři v kategorii diplomem a tuším, že i medailí. Dnes to je v tichosti již vyškrtnuté.
--JiBova paranoia

v pravidlech dnes již je pouze:
"1.5. Vyhlášení výsledků musí být provedeno důstojným způsobem."
--konstatování s nádechem nostalgie

Lze považovat vyhlášení vítězů bez diplomů a medailí, které by připomínaly onen sportovní úspěch za důstojné???
--spekulace s cílem pohanit

Sorry, LRH napsal, co se mu nelíbilo, byl tam a nemám s tím problém, ale Ty - JiBe, Ty jen napadáš a urážíš, tak se nediv, že ti to dávám sežrat.
pomstychtivý skřetodpovědět 
         Re: Ostuda11:11:49 11.04.2016
Tak si shrňme fakta:
Ve směrnicích ČHS pro pořádání závodů bylo dříve uvedeno výslovně uvedeno, že pořadatel musí ocenit první tři medailisty diplomem a pokud si dobře vzpomínám, tak i medailí.
Dnes už je tam jen ono výše citovaná neurčitá věta, která tyto základní atributy vyhlášení vítězů neobsahuje.
Přičemž ten, kdo se o soutěžní lezení pod záštitou ČHS zajímá, tak si jistě všiml, že tento závod není jediným, kde závodníci diplomy nebo medaile nedostávali...

ČHS si však hraje na superprofesionalizaci, ale současně dělá naprosto triviálni kixy.

Přiměřená reakce by bylo uznání chyby a omluva za ni bez dalšího rozpatláváni. A to zejména ze strany organizátora ČP tedy ČHS. Místo toho svazoví funkcionáři tento lapsus okecávají a prosvazáčtí “překvapivě“ anonymní hulváti se brutálním způsobem navážejí do těch, kdo na to upozorní… jak příznačné pro poměry v ČHS.
JiBodpovědět 
          Re: Ostuda11:21:36 11.04.2016
Ano Jirko, máš úplnou pravdu.
Založ si vlastní "MHS" a buď v klidu, nikdo ti to kazit nebude, budeš v něm sám :-)
pomstychtivý skřetodpovědět 
          Re: Ostuda11:33:41 11.04.2016
No vzpomínáš si samozřejmě lehce špatně:

Nebylo to v pravidlech, ale v prováděcích předpisech.
A nebylo to pro závody dospělých, ale závody mládeže.
A jak praví google, nebylo tam medaile a diplom alespoň od roku 2013, ale je tam:
Musí být vyhlášeni nejméně první tři závodníci a oceněni alespoň diplomem a cenami dodanými Partnerem závodu. Další ocenění je na pořadatelích.

Tedy pokud je partner závodů, což u mládeže byl Lanex, měl za povinnost dodat diplom a ceny a ostatní bylo na pořadatelích.

Teď v pravidlech nic takového není, tak za co by se pořadatel a ČHS mělo proboha omlouvat. Jo, vlastně za všechno..
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míruodpovědět 
           Re: Ostuda11:43:11 11.04.2016
Za trapas. Za to že, se staví do role superprofesionála a přitom není s to zajistit ani tak triviální věci, o kterých se snad ani u vyhlášení vítězů normálně nedebatuje, ale bere se to jako holý fakt, který k závodům neodmyslitelně patří. Ne tak v ČHS.

Jakým způsobem si to ČHS ošéfuje při tom není až tak podstatné.

JiBodpovědět 
            Re: Ostuda13:17:28 11.04.2016
Závodí se snad kvůli výsledkům, ne? A diplom s medailí je stvrzením, že závodník byl lepší než ostatní. Vítěz si to pak dá za sklo a pověsí na stěnu. A je na to hrdý - ne že ne! To je rituál v podstatě každém sportu. Tak proč ho nedodržovat i v ČHS? (Jasně, občas se něco někde podaří, taky to napsal Honza Zbranek a omluvil se za to, což je zcela jasné a pochopitelné.) Proč se ale Skřet z HI naváží do konstatování JiBa z MP?
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Ostuda13:33:28 11.04.2016
Sorry Kubo, ale já už tu jeho demenci prostě nemůžu vystát. Koukni se do toho mého rozboru a zkus se zamyslet nad každou částí, kterou jsem okomentoval. JiB je prostě zlej, zákeřnej a nemocnej člověk. Já mu jen nastavuji zrcadlo, ať ho to konečně trkne.
pomstychtivý skřetodpovědět 
              Re: Ostuda14:02:39 11.04.2016
Ahoj Petře, jsem dalek tvrdit o komkoliv, že je zlej a nemocnej. To je podle mého podraz epes páres. To už je za hranicí morálky, i kdyby to byla pravda. Pokud není, tak je to normální pomluva. A za tu se u soudu dávají až dva roky nepodmíněně.

Viz: Trestní zákoník § 184

Pomluva

(1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

(2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

A teď Tvůj rozbor viděný z druhé strany:

Ale kdepak, to je jen nový standard ČHS...
Skřet: -- přímý útok na ČHS
KT: konstatování faktů?

Dokavaď pořadatelům tyto základní atributy vyhodnocení soutěžících dodával generální sponzor, tak byly medailisté dekorováni medailemi a diplomy. Od té doby, co si je musí pořadatelé zajišťovat sami, tak je dávají jen ti, kteří jsou ze "staré školy" a kteří to za ostudu považují.
Skřet: --snaha o přípravu k úderu (manipulátor uvádí zrníčko pravdy)
KT: konstatování faktů?

Ti ostatní jen zkasírují dotaci ČHS a předají věcné dary od sponzorů, ale nic navíc.
Skřet: --přímý útok na organizátory, neboť jsou v rámci kontextu právě "Ti ostatní".
KT: fakta? Podbarvená emocionálními slovy vzbuzujícími zášť proti ČHS, které si nepohlídá pořadatele, i proti pořadatelům, kteřídostávají peníze od ČHSu (zkasírují, nic navíc)

Mimochodem svého času bylo v pravidlech pro pořádání závodů, uvedena podmínka ocenit první tři v kategorii diplomem a tuším, že i medailí. Dnes to je v tichosti již vyškrtnuté.
Skřet: --JiBova paranoia
KT: Diplom tam jistě byl. Medaile není jistá, jak píše JiB. Takže v tomto ohledu není JiB paranoik.

v pravidlech dnes již je pouze:
"1.5. Vyhlášení výsledků musí být provedeno důstojným způsobem."
Skřet: --konstatování s nádechem nostalgie
KT: žádnou nostalgii v tom necítím, jen konstatování, které si spojuji s předchozím textem do pocitu, že něco není v pořádku.

Lze považovat vyhlášení vítězů bez diplomů a medailí, které by připomínaly onen sportovní úspěch za důstojné???
Skřet: --spekulace s cílem pohanit
KT: To není spekulativní tvrzení, ale zvolání. Nejspíš exklamace, která mluvnicky vyjadřuje emocionální vztah mluvčího k obsahu výpovědi, i když někdo to může cítit jako deprekaci, která apeluje na změnu současného stavu.
Kuba Turekodpovědět 
               Re: Ostuda14:18:30 11.04.2016
Opět sorry Kubo, ale nejsem Petr :-)

Pomstychtivým skřetem mne nazval sám JiB.
-- že by také Trestní zákoník § 184

To, že je nemocnej je můj osobní názor, píše jako kdyby měl rýmu :-)

Jinak děkuji za rozbor rozboru, chtěl jsem ti napsat rozbor rozborů rozboru, ale musím i něco dělat.






pomstychtivý skřetodpovědět 
                Re: Ostuda14:44:43 11.04.2016
Omlouvám se, netušil jsem, že je více Skřetů. Tak nazýval Jirka Babača Petra Jandíka :-)

P.S.: Jistě chápeš rozdíl mezi označením Pomstychtivý skřet a Zlej nemocnej člověk.
Kuba Turekodpovědět 
                 Re: Ostuda16:41:17 11.04.2016
Rozdil v tom byt nemusi. A hlavne, pokud jiz sem tahame paragrafy, neni v nasich kompetencich a znalostech to posoudit (pokud tedy nejsi pravnik). Kazdopadne, JiB se tu take ohani oznacenim o nemocnych lidech. Cekam, ze brzo doda i ty dalsi oznaceni..
aodpovědět 
                  Re: Ostuda17:35:36 11.04.2016
No ono ani právníci mnohdy nejsou kompetentní. Kompetentní je nakonec soud a to mnohdy ani ne ten okresní/obvodní.

Jenom jsem chtěl upozornit, že ve vypjatých diskusích se mnohdy pohybujeme za hranicí zákona.
Kuba Turekodpovědět 
                   Re: Ostuda17:46:30 11.04.2016
To je prave to, co muze posoudit jen soud.
odpovědět 
                    Re: Ostuda18:13:45 11.04.2016
Kompetentní k rozhodnutí o pomluvě je pouze soudní moc. Řídit se ovšem podle Trestního zákoníku včetně paragrafu o pomluvě, je povinný každý člověk v této zemi.
Kuba Turekodpovědět 
                     Re: Ostuda20:03:25 11.04.2016
Tak jinak. To, zda se jim ridis ci ne, casto musi posoudit soud. To, ze se to tezko neznalym lidem posuzuje je koneckoncu videt i na tvem posuzovani typu "pomstichtivy skret" je ok, "nemocny zly clovek" ne.
odpovědět 
                      Re: Ostuda20:15:33 11.04.2016
Rozdíl je celkem jednoduchý: Nemoc je osobní údaj. Navíc velmi citlivý. Chráněný mnoha zákony, nejen Trestním zákoníkem. Nadávka, urážka, posměšné označení je sice celkem nepříjemná věc, ale není to nic osobního.
Kuba Turekodpovědět 
                       Re: Ostuda20:58:02 11.04.2016
... tezko dokazes, ze nemoci (kterou tu ale pouziva vuci lidem s jinym nazorem i JiB) nemyslel jen urazku. A vubec, veci nejsou tak jednoduche, jak tu tvrdis.. Tak snad ani nema smysl se u takovych kravit jako jsou tu se tim zabyvat a vytahovat to.

Tim bych asi ukoncil Turkovo amaterske "pravnicke" okenko.
odpovědět 
                        Re: Ostuda21:28:29 11.04.2016
Milý anonymní hlupáčku (to není urážka, to je hodnocení Tvé inteligence podle Tvého aktuálního postu), chápu že se snažíš neuměle za svého hloupého tvrzení o domnělé nemoci Jirky Babači vykroutit. Můžu Tě ovšem ujistit, že kompetentní orgány na takové vykrucování neberou zřetel. Fakt ne. U pár soudů jsem to zažil jako svědek i jako obžalovaný.

Myslím, že je možné nesouhlasit (a většinou z Jirkou hrubě nesouhlasím), ale není možné dělat to, co předvádíš Ty (neboli zasahuješ do osobnostních práv).

Jinak řečeno: Jsi prase, které uráží nechutným způsobem jiného člověka za jeho názory. Navíc se nepodepíšeš, takže jsi ještě k tomu hajzl.
Kuba Turekodpovědět 
                         Re: Ostuda08:57:00 12.04.2016
Je az fascinujici k jakym zaverum a k jakym primitivnim urazkam se vzdy v diskuzich dostanes.

Vzdy je to stejne, jak pres kopirak. Mluvis jakoby znale o necem, cemu nerozumis nebo s cim nemas zadnou zkusenost a nesehnal sis dostatecne mnozstvi informaci. To ti ale nebrani v tom uzasnem sebepresvedceni o svych znalostech a jejich sebevedomem sireni. Tento sebeblud sam o sobe nevadi, pokud nezacne byt agresivni a poskozovat dalsi lidi. Pokud si nekdo dovede zapochybovat ci to zacne uvadet na pravou miru, docka se primitivnich detskych urazek a prapodivnych zaveru z tve strany. Proc to? (jen recnicka, prosim snad na to ani neodpovidej ;) ).
odpovědět 
                          Re: Ostuda09:44:58 12.04.2016
Nebylo by něco k věci? Pokud možno s podpisem, když už to míříš na mě osobně?
Kuba Turekodpovědět 
                         Re: Ostuda09:01:36 12.04.2016
Jeste dodatek. Rad bez jakehokoliv dukazu vkladas lidem do ust neco co nerekli, vid? Pripadne je falesne identifikujes jako jednu osobu. (zamer nebo jen proste nizsi schopnost zhodnocovat fakta a vytvaret realne podlozene zavery?)

O nemoci nekterych lidi se tu vyjadruje i Babaca.

Mas-li pocit, ze tu nekdo porusuje zakon, podej zalobu. Bude to dobra taskarice.
odpovědět 
                          Re: Ostuda15:22:23 12.04.2016
nemlať prázdnou slámu, Kuba se projevuje dost konzistentně aby bylo jasný, že svojí chybu nikdy neuzná. Když je zahnanej argumenty do kouta, tak se z diskuze leda vypaří. Někteří z nás proto usoudili že člověk s takovým chováním, jež nese učebnicové známky rysů některých poruch (což je v dnešním světě celkem norma), si podpis nezaslouží.
odpovědět 
                           Re: Ostuda15:47:11 12.04.2016
Chlapče, nejde tak ani o mě, jako spíš o Tvoji sebeúctu. Stydět se za svoje myšlenky, to musí být drsný život.
Kuba Turekodpovědět 
                            Re: Ostuda17:46:58 12.04.2016
Proč mu říkáš chlapče? Možná je starší než ty.
odpovědět 
                             Re: Ostuda18:12:46 12.04.2016
To tak nejak koresponduje s tim, jakym zpusobem Turek vytvari zavery postavene na vode i v jinych zalezitostech nez posuzovani lidi, kteri s nim v diskuzich nesouhlasi.
odpovědět 
                             Re: Ostuda18:29:31 12.04.2016
Možná, ale to by snad už nabral rozum, ne? Tebe to zřejmě ještě čeká, když se i Ty stydíš za své názory.
Kuba Turekodpovědět 
                              Re: Ostuda18:32:59 12.04.2016
Kubo, pejorativní oslovení "Chlapče" je nevychované, signalizuje neúctu k diskuznímu oponentovi a fakt, že ti došly argumenty. Poslední dobou to u tebe vídávám často.
odpovědět 
                               Re: Ostuda18:51:34 12.04.2016
Ano, nemám úctu k člověku, který se mnou mluví aniž by se představil. To je přece normální. Proto ani k Tobě, milý chlapče, nebudu uctivý.

(Ale s oslovením "chlapče" nemá úcta nic společného. Pokud ještě chodíš do školy, nezapomeň navštěvovat hodiny jazyka českého, abys to dohnal. Pokud už jsi škole odrostl, doporučuji například některou z mnoha jazykových škol, kde se učí nejen cizí jazyky, ale i čeština.)
Kuba Turekodpovědět 
                                Re: Ostuda19:08:41 12.04.2016
:-D Kubo, jen trouba říká chlapče někomu, o kom neví kdo to je :-D
odpovědět 
                                 Re: Ostuda20:21:14 12.04.2016
Jen frustrovaný trouba se nepodepíše a píše jako chlapec. Musím tedy vycházet pouze z jeho písemného projevu, což je pro trouby obvykle značná nevýhoda. Jak jsem psal výše - drsný život má člověk, který se sám před sebou stydí za své myšlenky a raději se anonymně skrývá.
Kuba Turekodpovědět 
                                Re: Ostuda20:25:17 12.04.2016
Turku ty me fakt bavis! :D
Tyhle myslenkove nepochody, kouzleni zaveru, reakce, prespvedceni o sobe a okoli, proste vsechno. Spica!

Pruser je, ze to vsechno mozna myslis vazne.. Nebo ne?
odpovědět 
                                 Re: Ostuda21:33:54 12.04.2016
Chlapci, nechcete tyhle (ne)debaty absolutne nesouvisejicimi s tematem (clankem) probrat u piva, tedy dat si do huby a pak to spolecne zapit? :-)
Vencaodpovědět 
                                  Re: Ostuda00:09:05 13.04.2016
Rozhodně je to dobrý nápad. Akorát pro chlapce (jednoho či více?), kteří tady anonymně exhibují, to asi bude dost velký problém, neboť jsou anonymní a stydí se podepsat. Velmi tedy pochybuji, že se nebudou stydět představit. Další problém drsného života v anonymitě...
Kuba Turekodpovědět 
                                   Re: Ostuda00:55:44 13.04.2016
:D
odpovědět 
                                   Re: Ostuda09:30:07 13.04.2016
Ahoj Kubo, tak jsem téměř dva dny od posledního svého komentáře neviděl Internet a je to opravdu blaho, zkus to také.

Opravdu nejsem Petr Jandík :-), tímto se mu omlouvám za možnou záměnu a z toho vyplývající komplikace.

S vedením ČHS mám společné jen to, že některé lidi znám, sem tam je vidím, občas s někým poklábosím, napíšu nebo pomůžu.

Takže si to můžeme shrnout i z mé strany: být nemocný je obecný stav živých organismů.
Lékařská věda již postoupila natolik, že na světě není nikdo zcela zdráv. Tudíž si logicky umím zdůvodnit i oslovení Nemocný Kubo :-).

Shrnutí: Tvé právní obavy považuji za neopodstatněné až úsměvné.

pomstychtivý skřetodpovědět 
                                    Re: Ostuda09:37:11 13.04.2016
Když se nebojíš soudu a nerespektuješ tuzemský právní řád, tak bys mohl mít aspoň trochu slušnosti a neotírat se o zdraví kohokoliv, ať už domnělé nebo opravdové. Zvláště ne anonymně. Chápeš?
Kuba Turekodpovědět 
                                     Re: Ostuda10:17:54 13.04.2016
Promiň Kubo, slušnosti jsem se zbavil již v pubertě (něco jako deflorace mysli), respekt k právnímu řádu nebyl součástí mé výchovy.

Jsem typickým produktem této doby. Otec byl alkoholik, špatná výchova mé matky mne uvrhla do tohoto anonymního světa pomluv a polopravd. Na svou obranu mohu jen prohlásit, že pocházím z velmi chudých dělnických poměrů a sešel jsem na scestí anonymity pod nátlakem zlých imperialistických špionů, snažících se o rozvrat naší pokojné, mírové, socialistické společnosti.
pomstychtivý skřetodpovědět 
                                      Re: Ostuda12:11:37 13.04.2016
To jako má být sranda? Jako že díky tomu můžeš pomlouvat, urážet a ještě k tomu se nepodepisovat? Pokud to fakt myslíš jako legrandu, tak jsem se nemýlil v tom oslovení "chlapče"
Kuba Turekodpovědět 
                                       Re: Ostuda12:26:18 13.04.2016
Tak jen krátce
1. mé komentáře mají vyplněného autora
2. chlapče si říkal někomu jinému, ale nevadí, zvyknu si
3. ano, je to legrace


pomstychtivý skřetodpovědět 
                                        Re: Ostuda18:26:53 13.04.2016
Čta poslední posty, mohu říct, že mě obzvlášť ten Skřetův příspěvek o neutěšeném dětství docela pobavil. Jenže jak napsal někdo výše, pohybuju se taky na pokraji demence, takže to možná o ničem nevypovídá (anebo vypovídá právě o tom).
P.odpovědět 
                                       Re: Ostuda18:04:07 14.04.2016
náš narcis fakt perlí :-)) zajímalo by mě s kolika anonymama si píše v jednom vlákně v domnění, že se jedná o jednoho "chlapce".
Venco: Vzhledem k tomu že mi narcistní demagog nestojí ani za podpis, na pivo s nim fakt nepůjdu. A evidentně nejsem v tomhle postoji osamocen.
Btw: samozřejmě že člověk s narcistními rysy se bude podepisovat vždy a s pocitem hrdosti (kdo je víc), takže logiku takhle postiženýho člověka (nepodepisuješ se = nemáš dostatek sebeúcty) celkem chápu. Stejně jako neochotu připustit logiku jinou, to je u takový struktury osobnosti nemožný prostě z podstaty věci. Když jiní nadávají, je narcis hotový Mirek Dušín, když nadává on, je to pádná a zasloužená reakce. Podobně s pomluvami a trestnými činy...tohle prostě neni na věcnou diskuzi, nemyslím že se z toho kdy vyhrabe, narcisové jsou na svojí deformaci hrdí a nevidí důvod z ní vystupovat, takže to mají na doživotí.
odpovědět 
                                        Re: Ostuda02:09:54 15.04.2016
Bez ohledu na moji psychiatrickou diagnózu od amatérského psychiatra: Co konkrétně brání Tvé strukturované osobnosti, aby se podepsala? Vědomí vlastních žvástů? Nedostatek oné citované sebeúcty? Strach z něčeho? Nebo něco jiného?
Kuba Turekodpovědět 
                                         Re: Ostuda19:31:56 15.04.2016
Jen tak dal! Slap do toho chlape! :D
odpovědět 
                                         Re: Ostuda00:34:17 16.04.2016
Myslim si že to k tvým uším nedolehne, ale řeknu ti co mi brání:
pohled na tvoje (některý a častý) projevy tady na lezci. Konkrétně ty momenty, kdy pouštíš z vodítka svojí agresivitu, spekulaci, ješitnost, domnělý (ve světlých chvílích, ale ty nemám na mysli, i trefný) důvtip, to vše prošpikované tendencí kategoricky škatulkovat a vkládat lidem do úst něco, co neřekli. Plus momenty, kdy tě mnozí diskutující položí pádným argumentem na lopatky, ale ty ten argument buď ignoruješ a s nedostatkem náhledu "vedeš" diskusi jiným směrem a myslíš si, že to lidi nevidí (nebo to sám skutečně nevidíš, tahle varianta svědčí o nižší míře náhledu a schopnosti diskutovat na úrovni). Našlo by se ještě pár věcí, ale myslim že tohle pro hrubou představu stačí, už tak je to zbytečně mnoho slov.
Nevnímám to absolutně, pokud jde např. o metodiku nebo podobné věcnější otázky, jsi pro diskusi dobrý partner a máš můj respekt, ale jakmile dojde na něco co souvisí s postoji, hodnotami, tak často nediskutuješ čistě, překrucuješ...prostě ve chvílích, kdy ukazuješ Hydeovskou podobu svýho podepsanýho trollingu nemám chuť, aby moje jméno bylo spojovaný s tvým, nepodepíšu se a dělám si z tebe srandu (tak jako mnozí jiní).
Že si to vykládáš tak, abys z toho vyšel vždycky se štítem nejčistčím, sice chápu, ale je to tak trochu politováníhodný. Docela by mě překvapilo, kdyby tomu teď mělo být jinak, počítám, že to smetneš ze stolu nebo přejdeš mlčením.
Mimochodem: až k anonymitě zdejší webmasteři zaujmou jiný stanovisko, budu jim jen tleskat a moc rád se přizpůsobím.
odpovědět 
                                          "velmi překvapivě"...23:27:26 20.04.2016
...ticho po pěšině :-) Tak sice dobře víme, že tady se nejedná o ticho, které léčí, ale aspoň je klid - jen houšť.
odpovědět 
                                     Re: Ostuda20:55:38 13.04.2016
tady metá sračky na všechny strany a ještě se drze pod ty sprosťárny podepisuje. No fuj :-)
odpovědět 
              Re: Ostuda16:11:37 11.04.2016
Pomstychtivý skřete,
jestli by nebylo lepší, kdybys tu svou fobii vůči mně začal léčit. Byl by klid.
JiBodpovědět 
               Re: Ostuda20:04:28 11.04.2016
PS: bez těch osobních invektiv by to, JiBe, asi nešlo co? Já vím nešlo.
odpovědět 
                Re: Ostuda10:54:25 12.04.2016
Chápu, že podle sebe soudíš druhé, ale z mé strany se jednalo jen o přátelskou radu.

Nic víc, nic míň.
JiBodpovědět 
                 Re: Ostuda12:03:19 12.04.2016
A co kdyz to predtim Olivac myslel stejne pratelsky jako ty?
Taky by se nemel ostatni soudit jen podle sebe..
odpovědět 
                  Re: Ostuda15:26:43 15.04.2016
Tušil jsem, že to bude zbytečné, ale alespoň jsem to zkusil…
JiBodpovědět 
                   Re: Ostuda19:35:06 15.04.2016
Tento pristup a reakce vypovida o pisateli vice nez tisice slov.
Uvedomujes si vubec, ze to byl repost tve reakce na podobny diskuzni prispevek, ktery ma urcitou podobnost s tim na co reagujes? ;)
odpovědět 
           Re: Ostuda11:45:51 11.04.2016
:-) možná se časem přejmenuje na Milouše. Saturnin je best.
odpovědět 
   Re: Ostuda07:24:03 12.04.2016
Prosím tě, ty kk, kolikpak jsi uspořádal závodů??? Takový jsou nejlepší, pro který nic není problém.
odpovědět 
    Re: Ostuda08:50:30 12.04.2016
JiB(e) nechceš nám úkázat jak se přelejzají finálové cesty...místo těch debilních keců.
odpovědět 

 Obtiznost20:38:14 10.04.2016
Jak tezky byly finalovky? Diky
Majklodpovědět 
 Re: Obtiznost21:15:29 10.04.2016
Mužská prej 8b/b+
odpovědět 
  Re: Obtiznost16:22:09 11.04.2016
Sorry,na to A2 jsem zapoměl.Jo,to tam bylo přímo řečeno.
odpovědět 
 Re: Obtiznost21:24:13 10.04.2016
Ahoj,
Někdo tu psal mužská 8b/b+
My jsme ji pracovně nazvali "Lapač expresek" a s trochou nadsázky ohodnotili 8b+ A2. Jinak cesty necháme tak jak jsou na Smíchoffě týden. Potom je trošku upravíme, protože nějaké struktůry zakrývají okolní expresky. Tak si je přijďte vyzkoušet. :)
Honza Zbranekodpovědět 
  Re: Obtiznost05:14:18 11.04.2016
Kubovi je 16!!!A k 17.narozeninám by chtěl dostat krásnou,velkou bouldermatku!:-)
odpovědět 
   Re: Obtiznost08:16:49 11.04.2016
Spíš krásnou velkou boulderslečnu :-)
odpovědět 
    Re: Obtiznost10:57:07 11.04.2016
Velkou neee!Jen silnou.Aby mohla tahat tu matrac a lano též!:-)
odpovědět 
  Re: Obtiznost08:08:15 11.04.2016
A Ostatni dve finalove cesty?

Diky!!!
majklodpovědět 

 Pěkný závod08:25:50 11.04.2016
Díky za pěkný závod. Chyby se vždycky najdou, ale výsledný dojem je velmi pozitivní. Osobně nelepší dojem mám z toho, že někdo postaví cesty tak, že se všichni nesesypou v jednom místě a hezky se to řadí tak, aby bylo jasně vidět, kdo na co má. Možná škoda té pojistky v závěru mužského finále... Hodně sil do dalších ročníků!
Petr Reschodpovědět 
 Chyby se vždycky najdou09:02:41 11.04.2016
U stavěče s mezinárodní stavěčskou licencí by něco takového byl profesní debakl, kdyby tomu bylo jinak, nemyslíš?

Ale jinak je hezké, že jako představitel vedení svazu pro tebe organizační selhání nejsou na závadu...
JiBodpovědět 
  Re: Chyby se vždycky najdou09:12:53 11.04.2016
Kdo je JiB?
odpovědět 
   Re: Chyby se vždycky najdou13:20:28 11.04.2016
JiB podle všech zakonitosti a jeho pristupu zde musí urcite byt jedině:
JednoznacneImbecilniBlboun.... tolik negativismu ke vsemu nikdo jiny mit asi nemůže.
Martas.odpovědět 
    Re: Chyby se vždycky najdou13:56:56 11.04.2016
Jiří Babača, známý to moravský prudič konce 20. a začátku 21. století.
V Čechách se ujalo rčení: "Být za Babaču"
Pravý význam rčení nám dosud není zcela zřejmý.
Více v Ottově encyklopedii lezení nenajdeš.

Ve Stopařově průvodci po galaxii jsem ho pravděpodobně nalezl pod heslem "Marvin"

Snad jen na HD uvádí více informací:
-- začátek citace
Kdo je Jiří Babača?
Mezi internetovými diskutéry je Jiří Babača znám jako člověk s paranoidním viděním světa. Za vším vidí spiknutí.

K tomu ještě přidává bez jediného důkazu teorie o obohacování jednotlivých členů vedení. Navíc podporuje interní pokusy o odtržení vrcholových komisí od vedení svazu a vyvázání jejich podřízenosti Valné hromadě.
-- konec citace
odpovědět 
     Re: Chyby se vždycky najdou21:02:49 12.04.2016
hahaha..dík za info..ten je ještě hnusnější,než turek.)
lolodpovědět 
   Re: lamy se vždycky najdou17:32:44 11.04.2016
Závody to byly opět suprový. A jestli diplomy a medaile někomu chyběly, měly to být "bednaři". Kuba lezl krásně, nicméně i ty dva chyty mohou znamenat dlouhé roky dřiny a odříkání. Kdo ví, co bude příště.
Je jednoduchý vidět slabosti jiných, ale zkuste si cvaknout ve finále pár expresek. Zkuste se během roku významně zlepšit a oslnit publikum.
Tenhle rok jsem se zrovna neflákal a stačilo to akorát na krásné poslední místo ve finále - s dosaženou výškou odpovídající bouldru.
Tím bych se chtěl zastat Tomáše a Martina - klobouk dolu před jejich dlouhodobou snahou se zlepšovat, přestože výsledky nejsou okamžitě viditelné. Hospodaření s penězi je ovšem jiná věc.
A proč to vlastně píšu?
Hlvně pro Jiba: Právě probíhá rekonstrukce národního musea. A stále se hledá nějaká vycpaná superlama. Z tvých komentářů je jasné, že jsi asi nejvhodnější adept.. :)
 le big zloba macodpovědět 
    Re: lamy se vždycky najdou17:41:08 11.04.2016
Super, konečně se ozval někdo z těch, koho se to týká a ne nějakej starej, zapšklej troj až čtvrkař. Díky za koment.
odpovědět 
    Re: lamy se vždycky najdou11:01:33 12.04.2016
díky za tyto rozumné komenty, více takových...
horymírodpovědět 
  Re: Chyby se vždycky najdou10:42:44 11.04.2016
Ty asi moc nesledujes svetak, vid?
odpovědět 
   Re: Chyby se vždycky najdou12:13:09 11.04.2016
Měním verš z CiP na ČU.ÁK.
odpovědět 

 ....11:37:52 12.04.2016
Kdyby jsme radši všichni lezli, trénovali a chodili na pivo...
Závodili a měli radost z toho co máme...
Tohle je s prominutím snužka kravin...
Jinak pěkný článek a super sportovní výkon všech...
MIKodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.