LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Mladí horolezci - potrava hor.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140236 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Petrohradské padání 2017

12.-13. 05. 2017

Rádi bychom vás pozvali na setkání a tak trochu závod boulderistů Petrohradské padání 2017. Jako je tomu zvykem v posledních letech, zázemím nám bude areál školy v přírodě Sklárna nedaleko západočeské Žihle.

Odtud se účastníci vypraví asi dva kilometry pěšky ke kamenům, kde na ně čekají tři stovky boulderů všech výšek a klasifikací.

Registrace (pro účastníky i diváky, slouží také jako objednávka ubytování):

docs.google.com/forms

Prezence na místě: pátek 12.00 – 16.00; sobota 8.30 – 12.00

1


Pravidla: http://www.padani.eu/pad%C3%A1n%C3%AD/pravidla.html

Kategorie: muži, ženy, mládež, děti

Ubytování: v pokojích, stanu, autě, školní třídě nebo pod širákem - vše v registračním formuláři

Startovné: 300 CZK dospělí / 200 CZK děti při využití registračního formuláře, 350 CZK / 250 CZK na místě; každý účastník dostane mj. nového průvodce nejen na oblast tohoto „padání“, ale také na dle mého názoru nejkrásnější balvany oblasti – Dědek a Bába.

Stravování: profesionální catering, nejrůznější nápoje a jídla (včetně vegetariánských) od pátku do neděle (fronty nebudou!)

2


Lezení: zhruba 2 kilometry pohodlné chůze od místa registrace, obtížnosti od jedniček do 8C(?), asi 300 boulderů, výška 2 až 8 metrů

Další program: ZLAG BOARD CONTEST, pátek 19 – 23 hodin

OCÚN půjčovna a testování lezeček, stánek se super cenami

After party: vyhlášení, tombola, živá hudba (Kohoutí stopa a Wanmensonk)

Partneři: Ocún, Peter Bouldering, Lezec, Montana, HoryInfo


Krátké video z chystaných boulderů:



Přijďte si zalézt, zablbnout, ale zároveň s námi oslavit hned dvojí výročí. Jednak je tomu 30 let, kdy oblast Petrohradu ukázal veřejnosti její objevitel Olda Löw, který tu s Láďou Kašparem udělal první asi stovku cest a boulderů, druhé výročí jest patnáctiletá existence Petrohradského padání.

Olda Löw

Olda Löw


No a, když už jsme u těch vzpomínek, vyhrabal jsem jedenáct let staré video. Je na něm Adam Ondra, coby třináctiletý hoch, kdy se poprvé účastnil „padání“. Tehdy ještě nevyhrál, skončil těsně druhý za Rosťou Štefánkem, ale ročníky následující už vše bylo jasné. Adama uvidíte v boulderu „Karavana Mraků“ za 7C/C+. Video najdete zde:



Veškeré dotazy prosím buď na telefon, nebo mail:

http://www.padani.eu/pad%C3%A1n%C3%AD/kontakt.html

Dotazy i odpovědi psané zde v diskusích nelze považovat za vypovídající, protože jsem se mj. dočetl lež na téma jakýchsi sporů s ochranou přírody a kdosi se tu permanentně podepisuje mým jménem. Veškerá potřebná povolení má „padání“ vyřízená.

Jak to bude s „padáním“ dál (místo jeho konání a tím i částečně formát), můžete ovlivnit také v této anketě:

docs.google.com/forms

Tady na Lezci ještě proběhne zhruba týden před akcí klasická soutěž v tipování počtu účastníků. Kdo bude nejblíže, obdrží hezký dárek od firmy Ocún.

plakát


Plakát v pdf ke stažení:
 Petrohradské padání 2017 - plakát

Program Petrohradské padání 2017:


Pátek 12. 05. 2017
12.00 zahájení registrace na Sklárně
12.00 zhruba 19.00 lezení (půjčovna lezeček ocún)
15.00 možnost ubytovat se v pokojích
16.00 konec registrace pro tento den
19.00 – 23.00 Zlagboard Contest a nějaká ta zábava

Sobota 13. 05. 2017
8.30 zahájení registrace na Sklárně
8.30 zhruba 18.00 lezení (půjčovna lezeček ocún)
12.00 konec registrace
19.00 limit pro odevzdání výsledků
20.00 vyhlášení výsledků, after party….

Neděle 14. 05. 2017
Volné lezení dle sil a stavu kůže, do 12.00 nutné opustit pokoje, do 15.00 nutné opustit areál

Těšíme se na vás Petr a Karel

3

Petr Resch   [úpravy] 11:52 21.04.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Sraz vandalů12:18:46 21.04.2017
On na se ten sraz vandalů stále pořádá a fakt se najde ještě někdo, kdo tam pojede? Nevěřím.
V.odpovědět 

 Padání12:21:06 21.04.2017
Chápu, že vcelku masová účast na akci je solidní argument ji uspořádat i přes nesouhlas minoritní části zaprdlých páprdů.

Petře tvé cesty na Rovišti jsem vždy rád lezl a vždy jsem tě rád potkal, nicméně tvá opětovná kandidatura do vedení svazu a další pořádaný ročník této akce se kterou nesouhlasím, můj pohled na tvou osobu kazí. Stala se chyba, ty jsi ji uznal, ale sám ze sebe bych uvítal a i bych si tě proto vážil, když bys vyvodil sám pro sebe důsledky a kandidatury i této akce by ses vzdal. Ať to dělá kdokoli..

Já s akcí můžu nesouhlasit, to je můj problém, třeba bude vše křišťálově čisté a skvělé, ale když jsi pod tím o5 podepsaný ty, koná se to kde se to koná a současně jsi i ve vedení svazu, pak z toho jednoznačně vyvozuji následující:

Kdo jede na Padání, podporuje sekání.
 BBodpovědět 
 Re: Padání12:36:44 21.04.2017
No a co? Pokud někdo nějaké šutry přisekal, aby byly lezitelnější, nebo tam nadělal více boulderů pro středně dobré lezce, tak je to jedině dobře. Je mi jedno, zda Resch sekal, nebo ne, pokud přispěl k tomu, že v oblasti je řada dobrých věcí na lezení, tak palec nahoru. Já bych jednou za 10 let klidně přesekal vše, na překližce se cesty také pravidelně mění.
odpovědět 
  Re: Padání12:42:44 21.04.2017
Neříká se sekal, přisekal, vysekal, ale kartáčoval, přikartáčoval a vykartáčoval! Jinak by taky mohla lítat trestní oznámení.
odpovědět 
   Re: Padání14:36:16 21.04.2017
sekal a mlatil kladivem... a taky pacil pacidlem,...
odpovědět 
  Re: Padání14:34:47 21.04.2017
je to secko spatne prave,... resch si neco odkope a za rok se na tom neda lizt... je to normalni maniak co musi cistit kopat a sekat...
odpovědět 
   Re: Padání23:50:42 21.04.2017
Bohuzel to tak je. Na obrazcich v pruvodci to vypada hezky, kdyz tam clovek dorazi, je to nelezitelny zarostly hnus. Takova invaze cloveka pro totalni nic o ktere evidentne nikdo neprojevuje zajem, zda se nestastna...
odpovědět 
  Re: Padání11:10:25 22.04.2017
ty blbe, tvoje děti si klidně postaví 100 nových stěn, ale pochybuju že jim z nebe spadne nějaká nová oblast a panenský kameny...neuvěřitelný že to ubec vypustíš z huby...zustan radej na te stene, kde se to stale mění...díky..
osodpovědět 
   Re: Padání12:03:51 22.04.2017
A k čemu jsou ty panenský kameny potřeba? Je úplně jedno, zda je tam sedma přírodní, nebo sedma udělaná... Chápeš? Chci si jít zalézt ven, na čerstvý vzduch, do přírody, a jestli se někde válí šutr a někdo na něm udělat čtyři cesty, tak super. A že ta cesta nezvnikla tak, že kus kamene odlouply kořeny, ale majzlík? No a co? Bylo by blbé, kdyby někdo z širokého výběru obtížností vše přesekal na dvojky, ale pokud dodrží určitý poměr obtížností, tak ať tvoří.
odpovědět 
    Re: Padání12:47:13 22.04.2017
Taky názor, ale jelikož sekání není dovoleno a stále většina lidi si to nepřeje, tak to budeš muset asi respektovat, pokud jsi tedy demokrat. Pokud jsi aktivista, tak nemusíš respektovat nic a ještě dostaneš nějaký prachy na neziskovky proti diskriminaci menšiny v lezecke komunitě.
odpovědět 
     Re: Padání12:58:02 22.04.2017
A teď mluvíš za koho? Nejsem-li členem ČHS, tak nevím o žádném pravidle nebo zákonu, který by upravoval, zda si na nějakém šutru v běžném lese smím nebo nesmím udělat zářez na prsty. Ale je pravda, že na Resche jako na člena ČHS by měla platit pravidla trochu jiná, než na nečleny.
odpovědět 
      Re: Padání16:23:41 22.04.2017
To si děláš prdel, žejo? Není to nikde zakázáno? Stav se za prvním advokátem a poptej se jej...cipe.
odpovědět 
       Re: Padání17:18:12 22.04.2017
Co oči nevidí...:-)))
odpovědět 
       Re: Padání18:24:40 23.04.2017
chlapci, snad se nenecháte vytočit nějakým magorem který si z vás beztak dělá prdel.. a jestli nedělá, tak to je případ pro chocholouška...
odpovědět 
      Re: Padání16:45:10 22.04.2017
To mas pravdu, akorat tim prispivas k tomu, ze priste se vyjimka s ochranou prirody nevyjedna. A pak tedy lezenim nebudes porusovat pravidla spolku ale zakony ochrany prirody, ktere plati pro vsechny.
odpovědět 
       Re: Padání18:56:30 22.04.2017
Žiju v blahé nevědomosti, když si chci zalézt, vezmu vybavení a jdu. O nějakých povolení nebo výjimkách nic nevím. A ani nechci, jsem v jádru jednoduchý člověk.
odpovědět 
        Re: Padání20:34:42 22.04.2017
Jo, jednoduchý.
odpovědět 
         Re: Padání20:49:22 22.04.2017
Raději budu jednoduchý spokojený, než vše řešící intelektuál s depresemi :-) Mě stačí ke štěstí málo.
odpovědět 
          Re: Padání21:00:58 22.04.2017
Nekdo tahne, nekdo se holt jen veze a neni ho skoda.
odpovědět 
      Re: Padání00:46:38 23.04.2017
nejde o to, zda-li jsi členem CHS. Jde o to, ze to jsou nevratné změny a dle toho je nutno s tím nakládat. Na druhé straně pokud se domluvis s majitelem napr. LesyCR, tak ti nikdo nezabrání udělat něco jako je toreador ve Hrensku a nemusíš být v CHS.
odpovědět 
       Re: Padání09:36:17 23.04.2017
Nebýt nevratných změn, tak by řada lezeckých terénů vůbec neexistovala.
odpovědět 
    Re: Padání16:42:44 22.04.2017
Na svete ale neexistujes jenom ty a tve sobecke potreby. Prirodu je treba chranit, ne ji zbytecne narusovat kvuli zcela neprinosnym individualnim potrebam. V tomto pripade, kdy to nikdo za rok nepoleze (evidentne ani ty tam nejezdis..), to plati o to vic.

Vse by melo byt umerne prinosnosti daneho pocinu. K posouzeni prinosu pro lezeckou obec staci zajet do oblasti Zihelska, kde se konaly posledni rocniky a cele si je projit...
odpovědět 
     Re: Padání17:24:21 22.04.2017
Jak tu někteří psali, je to po nějaké době celé zase zarostlé a nelezitelné? To skoro svádí k úvaze, že je tedy úplně jedno, zda tam někdo něco vyseká, nebo ne, za rok za dva to stejně zmizí.

A ochrana přírody? Dej s tím, v tomto případě, pokoj. Přírodě se tam nic nestane. Nevím o ničem, co by jí nějak zásadně vadilo a nevzpamatovala se toho. I kdyby tam přijelo několik tisíc lidí a trvalo to 14 dní, přírodě je to jedno.
odpovědět 
      Re: Padání18:18:23 22.04.2017
Nejde jen o sutr, vole ... Navic tvuj argument lze pouzit na uplne jakoukoliv cinnost.
odpovědět 
       Re: Padání18:55:15 22.04.2017
No však také ano. Nech něco ležet ladem a uvidíš sám. Zarostly i staré fabriky, celé vesnice v pohraničí zmizely, po pár desítkách let už nepoznáš, že tam něco stálo. Staré hrady, staré cesty... I kdyby na Padání vše okartáčovali, všechnu zeleň olámali, půdu přeorali, za chvíli to tam bude zpět.
odpovědět 
      Re: Padání18:19:28 22.04.2017
Sorry. To, ze ty nevis, vubec nic neznamena :)
odpovědět 
       Re: Padání18:52:30 22.04.2017
Právě, díky za potvrzení. A proto na Padání pojedu. A se mnou spousta dalších.
odpovědět 
        Re: Padání21:32:33 22.04.2017
Já taky samozřejmě pojedu dokonce vemu i dítě, protože je to skvělá akce. A vždy byla. Vždy jsem tam byl spokojenej a pokaždý to bylo pěkný. Prostě takový setkání, s ostatníma, kdy lezení pro mě bylo až na druhém místě.
Steveodpovědět 
         Re: Padání13:14:12 24.04.2017
Vem si tam radši holku a můžeš si udělat ještě druhý dítě.Nebo si ho tam zkus udělat s klukem.
odpovědět 
  Re: Padání11:10:42 22.04.2017
tvoje děti si klidně postaví 100 nových stěn, ale pochybuju že jim z nebe spadne nějaká nová oblast a panenský kameny...neuvěřitelný že to ubec vypustíš z huby...zustan radej na te stene, kde se to stale mění...díky..
osodpovědět 
   Re: Padání11:37:34 22.04.2017
Všichni kritici jsou v podstatě jen takové kuřátko,které se zrovna vylouplo a křičí-TAKOVEJ BORDEL JSEM JEŠTĚ NEVIDĚLO!:-D Skoro 20 let tam někdo něco kutí a až teď se probudí spáči,snažící se kázat vodu...a přitom nejraději chlastaj krabičáky pod hezky upravenou skálou!Kazatelé pravé víry=pokrytci!!!;-)
odpovědět 
    Re: Padání11:12:00 25.04.2017
ale picu...

pamatuju kdy resch resil spat nespat v lese a komu les patri a bla bla... kokotiny

klid jesenicke zule... zachovat ty stare oblasti a vyprdnete se uz na nesmyslne padani na hnusnejch sutrech, kde simusite sekat chyty bo ulamovat bloky aby vas to netrefilo...

delejte neco uzitecnejsiho...

nechapu tu motivaci, pokud pres to resch nepere nejaky prachy...
odpovědět 
  Re: Padání19:55:38 22.04.2017
wtf? ty budes asi hodne jednoduchy alfasamecek, co? myslim, ze nejsem zadna zelena palice, ale chovat se ohleduplne (nejen) k prirode, je snad samozrejmost? nebo ne?
odpovědět 
   Re: Padání20:14:35 22.04.2017
A co to "chovat se ohleduplně" přesně znamená? Mám pocit, že třeba některá území v Česku se staly unikátními a vzácnými třeba díky tomu, že tam bylo vojenské cvičiště a tankodrom, a když tanky dojezdily, území trpí a zaniká. Jiná území zase potřebují jednou za čas projít požárem a když lidé požárům zabránili, opět nastaly nežádoucí změny. Když chceš mít hezký trávník, musíš ho "ničit" vertikutátorem a válcem. Co přesně tedy tou ohleduplností myslíš?
odpovědět 
    Re: Padání21:04:05 22.04.2017
Pravda! Navrhuji pro blaho prirody ji celou vybetonovat a vse zive vymytit.
odpovědět 
     Re: Padání11:00:18 23.04.2017
Ze směru souhvězdí Andromedy se na naši galaxii řítí galaxie M31 a nejpozději za 3 miliardy let se srazí a smíchá s tou naší...ta už si s vybetonovanou planetkou a vším potomstvem poradí.:-)))
odpovědět 
    Re: Padání10:50:32 23.04.2017
a napadlo tě, že než tam vjely ty tanky, vypadalo to tam jinak? že opravdu není nutné, aby člověk lezl ( v obou významech slova) všude, a když už tam vleze, tak tam ještě neurvale zahradničil? ten hezký trávník šlechtěný chemií, vertikulátory a každotýdenním sekáním taky není nic přirozeného.
odpovědět 
     Re: Padání12:03:04 23.04.2017
No a v čem je problém. Pár let si budeš zahradničit, pak zahradu opustíš a za pár let ji už nikdo nenajde, zmizí. A za pár desítek let nikdo nepozná, že tam zahrada byla, i když bude stát uprostřed... Jak už jsem psal - v pohraničí zmizely celé vesnice a už nepoznáš, kde byly. A není to tak dlouho.
odpovědět 
    Re: Padání11:31:10 23.04.2017
Pokud ti přijde normální říkat, že nějaké území trpí tím, že tam dojezdily tanky, asi je něco špatně. Ano, vytvořil se tam díky tankům nějaký ekosystém, ale určitě ne přirozený. Že s odjezdem tanků zaniká, je důkazem jeho nestability a nepůvodnosti. Jasně, požáry přirozeně vzniklé k přírodě patří. některé stromy se i samovznicují, jak jistě víš. Ale pořád je to o tom, že příroda sama se snaží vytvořit něco stabilního a opravdu nepotřebuje, aby ji do toho člověk "strkal rypák". Na konci pojmenováváš přesně to, v čem je problém "když chceš mít" - když chceš mít banány, vykácíš prales, když chceš mít dálnici, zabetonuješ zem, když chceš mít sjezdovku, vykácíš les atd. Ve vteřině změníš něco, co tisíce let fungovalo a vyvíjelo se samo a bylo to stabilní. Jasně že pár seknutí a kartáčování nezničí ekosystém této planety. Ale je to jeden dílek z mnoha a je to o principu. Buď do všeho "strkám rypák" a bojuju s přírodou pro potěchu vlastního ega a ukojení mých nicotných potřeb a nebo se ovládnu, nechám to přirozenému běhu a půjdu jinam.
odpovědět 
     Re: Padání11:59:53 23.04.2017
No právě. No a co? Byl tam nějaký ekosystém, přijely tanky, byl tam 60 let jiný ekosystém. Tanky odjely, bude tam zase něco jiného. Někde byl ekosystém, přišel člověk, vysázel smrkovou monokulturu, je tam už mnoho desítek let nějaký jiný ekosystém. Smrku se nedaří, pojde, něco ho napadne, bude tam jiný ekosystém. Nesouhlasím třeba s vybetonování, ale jestli je tam strom A nebo strom B, nebo jedna myš či druhá myš, je mi vážně úplně jedno. Život je změna, něco se mění přirozeně, něco násilně, se změnami klimatu stejně většina druhů pravidelně na určitých územích vymře.
odpovědět 
     Re: Padání10:10:27 24.04.2017
a ak niekto navrhne, ze ta celkom prirodzenou cestou zbavi zivota, tiez to nikomu neuskodi, nie? logika egotrippera...ja, ja ja a nic ine
Modpovědět 
      Re: Padání13:06:00 24.04.2017
Ale vždyť se to děje dnes a denně. Dokonce legálně.
odpovědět 
      Re: Padání17:05:26 24.04.2017
ano, uz som z tvojich predchadzajucich komentarov pochopil, ze tebe mozog umiera denne xD
Modpovědět 
       Re: Padání18:49:17 24.04.2017
No jo no. Ale ještě neumřel... :-)
odpovědět 
 Re: Padání13:48:48 21.04.2017
Na padani jedu. Sekani rozhodne nepodporuju. Tve tvrzeni je na urovni: "Kdo neskace, neni cech." Myslim, ze nenavist vuci poradatelum vznikla ve stylu: Kamarad kamarada tam byl a je to vazne tak.. Atp.. Proste chci ty nejnovejsi smery videt na vlastni oci. Slyset, treba i nejake dalsi vyjadreni, mluvit s autory.. Ne kdyz stoji pred davem s davovou psychozou, ale v klidu. Navic, pokud by se rozhodli pro dalsi rocniky pro oprasovani starych oblasti. Samoztejmne bez manipulace, tak nevidim duvod nevyrazit i priste. Na Zihli si myslim, ze dalsi rocnik opravdu nema moc smysl, i kdyz podle ankety na strankach padani je to zatim 50 na 50..zihle/jesenice,,tak uvidime...
Valmarodpovědět 
  Re: Padání14:12:00 21.04.2017
Dobré zdůvodnění toho, že máš etiku někde u pozadí.
odpovědět 
   Re: Padání18:34:21 21.04.2017
Absolutně ne. Dobre zsuvodneno, proc se nechci ucastnit haneni nekoho, koho osobne az tak neznam, ale vim, ze toho dobreho udelal rozhodne vic, nez jen par cest na Rovisti a ze většina padani predtim byli super akce by jeste pred par lety potvrdili vsichni boulderiste. Podle toho, co uvidim napr na dedkovi se rozhodnu, zda jet ci nejet na dalsi padani...
Valmarodpovědět 

 Tipovačka12:56:08 21.04.2017
29
Honzaodpovědět 

 Povoleni masove sportovni akce???14:31:21 21.04.2017
Kdo povolil to lezeni na Dedkovi a Babe....???



odpovědět 

 bidne...14:33:30 21.04.2017
Uprimne, minuly vikend jsem projizdel petrohrad a zihli na kole a ty oblasti co nejsou centralni a relativne otevrene jsou naprosto bidne, zarostle nelezene,... ja bych tam ty lidi netahal hromadne... chapu ze za to sou nejaky love od soutezicich a potazmo spolku, ale..
odpovědět 

 Těžké kartáčování14:55:59 21.04.2017
Von neni zalezlej v kanálech?! Pod padáním je podepsanej někdo mizernou etikou a navíc hroší kůží. Nejedu. A souhlasim kdo jede je kkt a podporuje sekání.
odpovědět 

 Tak kolik21:07:58 21.04.2017
Počet bouldristu 125, počet komentářů 254
odpovědět 

 tipovačka23:39:19 21.04.2017
170
Valmarodpovědět 

 Kartáče s sebou?00:03:10 22.04.2017
Bude to už okartáčovaný nebo si máme vzít kartáče s sebou? Nebude to okartáčovaný málo?
odpovědět 

 K dotazníku11:13:03 22.04.2017
Dotazník začíná takhle: Potenciál na stále nové oblasti pro akci Petrohradské padání ubývá. Dříve nebo později tedy budeme muset změnit pravidla lezeckých soutěží.
To mě...
odpovědět 

 Doplnění13:01:48 22.04.2017
Přestože si tu debata poběží svým životem, doplním dvě informace:
a) všechny bouldery jsou staré víc než rok, přesně podle slibu OVK ZČ jsme nic nového neočistili
b) "Padání" neprobíhá na Bábě a Dědkovi
Petr Reschodpovědět 
 Re: Doplnění16:50:58 22.04.2017
A ty stare veci jste cistily?
odpovědět 
  Re: Doplnění16:51:31 22.04.2017
*se cistily
odpovědět 
 Re: Doplnění19:24:13 25.04.2017
jasny neprobiha, jen dostanou pruvodce a hint ze je to tam nejkrasnejsi, takze az uvidi ty kvaky bude jich tam mraky... takze vlastne probiha, hele
odpovědět 

 OSTUDA20:39:28 22.04.2017
3X FUJ pro Reschovo PADání (lépe řečeno hoblování). Počítám, že v tom že na vrcholu lezeckého svazu sedí člověk tak nízkých kvalit je ve světě opět jedinečné. Škoda, jeho RESHení by si zasloužilo článek na 8a.nu spolu s vyjádřením třeba Adámka. Tohle nejde okecat, to je hnus...
Kamilodpovědět 
 Re: OSTUDA20:52:59 22.04.2017
Jasně, a až to bude kritizovat, tak by pod to mohl připojit reklamní videa, ve kterých slouží jako lákadlo, a přehled výsledkových list, kde figuruje.
odpovědět 
  Re: OSTUDA21:51:41 22.04.2017
Přesně tak:-)
Valmarodpovědět 
   Re: OSTUDA01:24:27 23.04.2017
Super nápad. Jedni budou kydat hnůj na Petra, druzí na Adama. To se mi líbí :-).
odpovědět 
    Re: OSTUDA10:09:15 23.04.2017
Nikdo nekydá hnůj na Adama.. jestli to tak vyznělo, mrzí měto. Rád bych, aby se nekydalo vůbec..
Valmarodpovědět 
 Re: OSTUDA07:51:29 23.04.2017
Kamile, ještě by to chtělo aby ho vyhodili z práce a ti kdo s nim spolupracuji budou veřejné zostuzeni. prijde značně zbabělé, tímto stylem řešit problémy a připomíná mi to řešení problému po bolševicku, jak je dnes u mladých revolucionáři v oblibě.
odpovědět 
  Re: OSTUDA08:00:42 23.04.2017
Jen chci dodat.Díky za video z roku 2006, tento ročník jsem navštívil a parádně si zabouldřil.Jsem rád, že tato akce pokračuje dál a taky , že na takových "zarostlinách"(o které by nikdo ze zde přítomných diskutérů ani nezakopl), vznikly pěkné b ouldry.
odpovědět 
   Re: OSTUDA11:07:48 25.04.2017
pekny boulder uz par let nevznikl.... a kdyz uz tak asi pul metru pod zemi nekde po praci pajcru a kladiva...

navic koho dop... zajima nejaky lezeni v tehle oblastech, nikoho, jdete se tam projit nekdy pres rok, pravidelne jezdim na houby a sorry jako to co je na zihli je kekel a ne lezeni

a rozhodne ne Vznik novych boulru... potazmo oblasti...

to ze resch prasi i na babe...

pripominami to jak driv typci z BB sekli neco na dedkovi...

Petre vyser se uz na ty padani... a dej jesenicku klid ;)
odpovědět 
    Re: OSTUDA11:32:21 25.04.2017
Z BB na Dědkovi nikdo nesekal. Byli to určití plzeňáci a hodně rychle své činnosti zanechali.
Bídaodpovědět 
     Re: OSTUDA14:25:41 25.04.2017
Sorry, stranu asi se mi to pomichalo, nebo slo o mlynak, nevim... omluva do BB a tem dedum co se jich to tyka :)
odpovědět 
   Re: OSTUDA11:34:02 25.04.2017
O ty bouldry a kameny nezakopavaji nejen zdejsi diskuteri, ale vsichni a to i po tom, co tam bylo uskutecneno padani. Zajed se tam podivat a ty oblasti si cele projdi.
A mimochodem, jake konkretne hezke nove bouldery mas na mysli?
odpovědět 

 ach jo..10:36:50 23.04.2017
- dlouho jsem nečet tady diskuze. porad hnuj
- s tema nepodepsanyma co prohlasuji, ze sekani je v poradku a ze to prirode nevadi atd - neni to tak o prirode a ostatnich lidech jako hlavne o vas samotnych. a velmi rad bych vas potkal, treba na skalach, vyrikame si to.

- v ankete jsem hlasoval pro variantu vratit se do starych oblasti. PROC JE POPIS ALE TAK MANIMULATIVNI? Z INFORMACI K JEDNOTLIVYM VARIANTAM JE JASNE VIDET, ZE AUTOR SMERUJE V BUDOUCNU STALE NA ZIHLY. JE TO POPSANE JEN V RAMCI VYHOD ZIHLE. NAPR. SKUTECNOST ZE VE STARYCH OBLASTECH JE VICE CHYTU JE POPSANO STYLEM, ZE JE TAM MENE SPECIFICKE LEZENI! KDO TO TAM NEZNA, TAK BY MUSEL BYT VUL, ABY HLASOVAL PRO VAR B.
Dannyodpovědět 

 BOJKOT 10:58:54 23.04.2017
klid jesenicke zule !!!
lezte tam kde to ma smyslu a nepodporujte niceni prirody
odpovědět 
 Re: BOJKOT 12:04:36 23.04.2017
Té žule je to jedno i kdybys z ní udělal šterk pod dálnici.
odpovědět 
  Re: BOJKOT 09:53:47 24.04.2017
to okynku o tvyho auta je taky asi jedno kdyz ho vemes kladivem :)
odpovědět 
   Re: BOJKOT 09:56:51 24.04.2017
Naprostá pravda. Také se toho auta jednou za tři až čtyři roky zbavím a koupím si nové. Určitě si nepořídím auto a nesažím se celý život jezdit novým, aniž bych na něm provedl jedinou změnu.
odpovědět 
    Re: BOJKOT 11:52:32 24.04.2017
Ja se ho teda zbavuju uz po mesici, aby ty tri roky nemusel jezdit s tim vybitym okynkem.
odpovědět 

 Smutné12:34:29 23.04.2017
Petr se omluvil, svojí chybu uznal. Jestli pojedete na Padání je vaše věc. Já chci jet a rozhodně si nemyslím, že když pojedete, tak to znamená, že podporujete sekání. Není potřeba dalších ostrých slov. Pokud potřebu ostrých slov máte, na Padání nejezděte, alespoň tam bude diskuze plodnější.
Jinak koukám, že se přírodě nejlépe „pomáhá“ tím, že se haní činy druhých. Vytváření cest i samotné lezení je o permanentní konfrontaci s tím, „zda“ či spíše „jak moc“ přírodě (především skalním útvarům) škodím, kdo se s tím nevyrovná, ať neleze.
 Štůcaodpovědět 
 Re: Smutné16:04:06 24.04.2017
Ta omluva byla neco jako by se usvedceny prznitel deti omlouval za to, ze omylem pohladil 2 deti po tvari a tim povazoval zalezitost za vyrizenou.
odpovědět 
 Re: Smutné16:05:51 24.04.2017
Spis bych si kladl otazku "ma to cele kvuli par jedincum smysl?"
odpovědět 

 ...13:01:19 23.04.2017
tady se ale najde oslů v diskuzi, škoda že nemůžu letos přijet.
honza k.odpovědět 
 Re: ...16:01:12 24.04.2017
A oslove jsou ti, kteri rikaji to s cim souhlasis, nebo ti, kteri rikaji to s cim se neztotoznujes?
odpovědět 
  Re: ...14:03:43 25.04.2017
oslové jsou všichni ti, co akci/Resche kritizují, ale sami nikdy žádné zády, cestu, boulder, neudělali. Samozřejmě, sekat se nemá. Ale občas se přes čáru dostane každý (viz kras, kde se dosekávalo, lepilo taky, všichni to ví, ale nikdo to neřeší a cesty se hoblujou vesele a hrotí se zápisy). Petr se omluvil, chybu uznal, snad se poučil, tak nač ho dále práskat bičem? Navíc, a to už tu omílá kde kdo - 70% bouldrů na pertáči které tam jsou, nikdo neleze, nebo minimálně. Jsou to kvaky, nehezké krystalo/kryso hnusy. Lezou se jen jen ty pěkné. Takže pokud má někdo hodně energie, očistí to, udělá akci - já proti tomu nic nemám. Lidi se pobaví a o tom bouldering je. Za 3 měsíce nikdo nepozná že tam byla nějaká akce a vzniklé bouldry si tam přijede přelézt 10 lidí za rok a to jen ty pěkné...
honza k.odpovědět 
   Re: ...14:24:17 25.04.2017
"oslové jsou všichni ti, co akci/Resche kritizují, ale sami nikdy žádné zády, cestu, boulder, neudělali"

Takze kdyz ho budou chvalit a vse ostatni co pises zustava, tak oslove nebudou? :)

A nezapadas take do sve definice osla, nejaka oblast se jiste najde, tipuji politiku, policii, soudy, sport, ...
odpovědět 
   Re: ...14:27:50 25.04.2017
Byls na Žihli? I po 5 letech je to vidět. Byls na Mlýňáku? Že to po 3 měsících nebylo nic poznat?! Možná tak po 3 letech. Přiznal se? K tlačení na kartáč. Omluvil se? Kde? Choval se jak malej kluk a zmanipuloval disciplinární řízení a pak ho ještě přikryl Hobl. A to je možná to jádro pudla. Kdyby se zachoval a jednal jako chlap, byl klid a vše by šlo urovnat. Ty "vykartáčované" chyty jdou poznat i po 10 letech. A lidi si všímaj a hlavně už nikdo nestrká hlavu do písku. Za této situace je logické, že dost velká část lezců nepovažuje Resche za důveryhodnou osobu, kriticky se k němu vyjadřují a už vůbec se jim nelíbí, že byl opět zvolen.
odpovědět 
   Re: ...14:28:37 25.04.2017
sam si osel :)

akci poradame... cesty a bouldry delame....

Resch mel po fiasku kdy se provalilo sekani celou akci zabalit...

a ne delat v kreci rocniky porad dokola...

kurva... tohle fakt smrdi prachama
odpovědět 
   Re: ...15:51:09 26.04.2017
Není možná, není možná, Resch se nepoučil a ani se nezachoval, jak se sluší a patří, neb jak jsem psal v jiné diskuzi, kde jsem i uváděl odkazy na Reschovy předešlé kauzy a jeho vyjádření.

Resch skálu poreschil už minimálně po druhé, možná i po třetí.

1. Sekal v Černém domě na Srbsku, tam se přiznal, ale jelikož je to štola, tak to prej nevadilo.
2. Možná, nikdo neví, jak to přesně bylo, "kartáčoval" v Tomáškově lomu na Srbsku, skandální odhalení přinesl Teplákový démon, jeho tvrzení je nutno brát s rezervou, ale často na jeho tvrzeních něco opravdu bylo.
3. "Kartáčoval" na Žihli.

Suma sumárum se moc nepoužil.

Jak říkají Amící, 3x a dost, doživotí, nebo křeslo:)
k.odpovědět 
    Re: ...16:04:20 26.04.2017
Souboj Resch x Sulke pujde dohledat zde na lezci. Tedy ta verejna cast. To co obesilal prevazne Resch maily, to nalezt nepujde. Co si pamatuji je to velmi divoke a zajimave pocteni.
odpovědět 
     Re: ...Teplákový démon22:39:06 28.04.2017
Šílenec Teplákový démon....jo kdepak mu je asi konec? Možná ho někdo už vyreschil.
odpovědět 
     Re: ...Teplákový démon22:40:48 28.04.2017
Šílenec Teplákový démon....jo kdepak mu je asi konec? Možná ho někdo už vyreschil.
odpovědět 

 navíc písmenko "k"14:46:03 23.04.2017
Nepřebejvá náhodou v úvodní větě tohoto článku v "jednom slově"  navíc písmenko "k"????
Lukodpovědět 
 Re: navíc písmenko "k"15:18:42 23.04.2017
:) myslim, ze slovo setání nic neznamena.. Takze asi ne..
Valmarodpovědět 
  Re: navíc písmenko "k"18:03:35 23.04.2017
Ledaže by tam chybělo celé slovo na K,.....
odpovědět 
 Re: navíc písmenko "k"00:57:01 24.04.2017
myslíš písmenko "t", že jo.
odpovědět 
  Re: navíc písmenko "k"07:56:41 24.04.2017
Jo jasne mas recht. Pismenko: "t" samozrejme:)
Lukodpovědět 

 Na Padání jedu, mám to 15 km :o)23:56:06 23.04.2017
Jezdit, či nejezdit na PADání není podle mne téma. Na Padání jezdí lidé, kteří respektují nejen pravidla ČHS, pravidla ochrany přírody, ale i pravidla etiky a selskej rozum. Bílý chyt neukáže svojí historii. Jezděmě na Padání, lezme, setkávejme se, debatujme, ale netolerujme bezohledné ničení těch kamenů.
Já na PADání pojedu a budu tam komukoliv na báru k dispozici na pokec.
Azbestodpovědět 
 Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)08:40:28 24.04.2017
Tak toto mi přijde jako nejrozumnější komentář z celého vlákna. Doufám, že diskuze na baru bude konstruktivní a pokud možno pozitivní.
Pájaodpovědět 
  Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)15:54:22 24.04.2017
No vo tom to je. Teď, když Resch ustál VH a je dál u koryta, tak je třeba se tam s ním poplácat po ramenou, udělat z něj mučedníka a prohlásit za živoucího svatého. Jako atribut pro sochy a obrazy doporučuji drátěný kartáč.
Zetodpovědět 
   Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)11:59:54 25.04.2017
Zet...Ty asi budeš pěknej borec, super lezec co pro lezení mnoho udělal.Zet budu rád, když ses náma podělíš, kolik jsi udělal cest, kolik jsi uspořádal lezeckých akcí....a nebo jen tak blbě plácáš, hovno lezeš ana padání nejedeš, že by ses akorát tak schodil.
odpovědět 
    Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)13:04:28 25.04.2017
Co ma spolecneho vyjadrovani nazoru s tim, kolik udelal cest, co vsechno udelal pro lezce a kolik usporadal akci??

Mimochodem, co vsechno udelal Resch pro lezeni? Co se vetsiho dopadu na lezeckou obec tyce vim o nejakych cestach na Srbarne, ktery se docela lezou. Jinak se mi moc veci, ktere by lezci hojne vyuzivali, nevybavuje.
odpovědět 
     Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)13:13:26 25.04.2017
Jde o to, že tady na diskuzi je tolik debilů, co se vyjadřují k věcem, kde nebyli, nikdy to neviděli, nikdy nevytvořili cestu boulder, nikdy nepořádaly žádnou akci (komernčního významu) spojenou s organizací, propagací a kusem práce aby se daná věc mohla pořádat.A jen tady cpou svoje moudra.Na takových zarostlých kvakech, co jsou na petráči je zázrak, že vznikly takové bouldery.No a když tam nikdo nepojede třeba rok, tak ani nikdo nepozná, ža tam něco bylo a že se tam vůbec lezlo END.
odpovědět 
      Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)13:43:57 25.04.2017
No prave, taky mam pocit, ze ti lide, co nad tim plesaji, tam byli maximalne tak na padani. Jak pises, za rok je to znovu zarostle. K cemu pak tolik expanze a bordelu kvuli sobeckemu poteseni par desitek jedincu vtesnanem do casoveho intervalu pouhych dvou dni...?

Kazdopadne tva filosofie se mi libi, doufam, ze ji ale aplikujes na vse - od politiky po vedu a tedy neustale drzis hubu.
odpovědět 
       Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)14:20:08 25.04.2017
ono nejde o poteseni ale o PRACHY.... ;)

snad to je letos naposled, nejak mi chybi ta moznost c ANKETE

pripadne bude treba prikrocit k radikalnejsim akcim a sabotazim :)
odpovědět 
    Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)14:05:32 25.04.2017
Co by to bylo za debatu, kdyby nedošlo na nácky a komunisty. Áda, Stalin, Mao - ti toho také udělali tolik pro lidi a také za nadšeného jásotu většiny.
Zetodpovědět 
     Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)14:16:37 25.04.2017
nekdo je na to nejaka studie, snad se to jmenuje i p onejakem doktorovi :) pokud je diskuze dostatecne dlouha vzdy se stoci na hitlera :)
odpovědět 
      Re: Na Padání jedu, mám to 15 km :o)19:40:10 25.04.2017
Zete pomodlit a spát.
odpovědět 

 prespani 14:33:48 25.04.2017
>>>Prosíme, nenocujte mimo areál. / Do not camp outside the facility area, please.

prdlajs :)
lesy sou CR ne soukrome jak jsi lhal v minulosti

Lidi spete venku je to bozi :)
odpovědět 

 Anketa - Moznost 314:38:59 25.04.2017
Prosim o pridani varianty:

Nepreji si dalsi rocniky Padani na Jesenicku

Dekuji
odpovědět 
 To je zase pičusů16:00:03 25.04.2017
Nepřestane mě udivovat, kolik se tu vždycky vyrojí pičusů, kteří se snaží otrávit někoho, kdo udělá nějakej nezištnej počin pro ostatní.

Tipuju, že půlka z nich bouldry vůbec neleze a možná leze houby i na skalách a druhá půlka se snaží si tu oddebatovat mindrák, že v životě neudělali nic užitečnýho. A třetí půlka závidí imaginární prachy, který se fakt na padání vydělat nedaj.

Každej dělá chyby, ale někdo má k tomu za sebou mraky nezištný práce, kterou dělá už roky a někdo je jen pičus, kterej má za sebou jen historii v diskusi, za kterou by se měl stydět.


Prudičodpovědět 
  To je zase sektářů16:12:05 25.04.2017
A další adept na zakoupení ikony sv. Resche. By je na padání mohl prodávat, aby si konečně po letech tolika nezištné práce pro lidičky přišel na nějakou korunu.
Zetodpovědět 
   Re: To je zase sektářů17:16:52 25.04.2017
Zete to se pleteš na svatýho si tady hraješ akorát ty a pár dalších debilů.Jen jsem se tě ptal dělal jsi nějakou cestu, dělals někdy boulder..víš jak vypadá zarostlý kámen od mechu a kapradí hmmm.Jinak doufám, že nepoužíváš magnézium, kartáček na čistění chytů, lezečky, nelezeš na rybu, když se vysereš tak si po sobě svoje hovno zahrabeš, nekopíruješ si průvodce, ale každý si koupíš,nespíš nikde kde je to zakázané(mimo kemp, plochu k tomu určenou)a pod...
odpovědět 
    Re: sektáři se ozývají proti sektářám a tvrdí, že nejsou sektáři18:22:22 25.04.2017
Na tve otazky odpovidam ano. A presto mne osobne prijde jako zoufalstvi delat takovej bordel na Zihelsku, kvuli necemu tak chabemu.. Na druhou stranu oprasovani tech kvalitnejsich oblasti Petrohradu by mi az tolik nevadilo.

Jinak jsem zvykly hodnotit veci podle kvality ne podle kvantity ci pouze jen podle toho zda byla vykonana cinnost, jak to zde delas treba ty. Za rozpadlej barak taky asi nebudes chvalit stavebni firmu jen kvuli tomu, ze ten barak stavely a ty si nikdy nic nestavel. Z meho pohledu zbytecna nebo nekvalitni cinnost muze nadelat vice neplechy a mit mensi prinos nez zadna cinnost. Tvorte, organizujte, ale tam, kde to ma dlouhodobejsi smysl a neco to prinese vice lidem nez par desitkam. Ale treba to prinos ma, jen ho nevidim oproti jinym oblastem.

Mam za to, ze i prumerna cesta na Rovisti nebo v Krasu prinese za par hezkych vikendu mnohonasobne vyssi poteseni lezecke obci nez kdy zvladnou cele sektory z poslednich rocniku padani.
odpovědět 
    Re: To je zase sektářů18:29:17 25.04.2017
Jelikož jsi přešel do roviny nadávek do debilů, nemá další diskuse s tebou smysl. Kup si obrázek sv. Resche a 5x denně se k němu modli. Až budeš ve své víře opravdu pevný, jdi ji kázat pohanům do Fontáče, Cresciana, Chironica apod. Ukaž jim, co je to progrese alá Resch.
Zetodpovědět 
    Re: To je zase sektářů18:33:12 25.04.2017
to jsem nepsal já
Prudičodpovědět 
     Re: To je zase sektářů19:17:13 25.04.2017
Zete ty jseš nějak divnej ?..Pořád sem taháš modlení, svatej obrázek,víru neměl jsi s tím v útlém věku nějaké problémy a teď tě to pořád straší? Je mě jasný, že je to těžké se s tím vyrovnat, možná se večer ještě z toho počuráváš...Ale já tě mohu ujistit, že se k žádnému obrázku nepotřebuji modlit a to ještě pětkrát denně (to jsi musel mít v dětsví opravdu peklo).Dobrou noc
odpovědět 
     Re: To je zase sektářů19:29:58 25.04.2017
To jsem pochopil, dotyčný na petrohradě nebyla žije ve světě fantazie.
odpovědět 
  Re: To je zase pičusů19:23:06 25.04.2017
presne, jen doufam, ze se otravi dostatecne :)
odpovědět 
   Nesmyslná negativa19:53:19 25.04.2017
Petře Reschi a další, co pracujete v zájmu ostatních a všichni normálně uvažující: nenechte se znechutit negativními výlevy kdejakého protivy, evidentně postrádající elementární soudnost. Užijme si chvíle ve skalách a nad rejpaly všeho druhu se povznesme. Ať sami předvedou, co umí vytvořit, kromě šíření vlastní blbé nálady.
daveodpovědět 
    Re: Nesmyslná negativa19:55:57 25.04.2017
Dave přesně tak....
odpovědět 
    Re: Nesmyslná negativa20:43:56 25.04.2017
Chlapci, vase retorika me fakt bavi! :)
odpovědět 
    Re: Nesmyslná negativa20:45:14 25.04.2017
Ano, nenechte se otrávit. Ale ctěte pravidla a buďte soudní. Jestli tu soudnost v sobě ještě někde najdete.
Petrodpovědět 
  Re: To je zase pičusů22:23:56 28.04.2017
Práce má za sebou hodně, o nezištnosti bych tolik nemluvil. Ovšem to je nakonec přirozená potřeba za práci očekávat i něco jinýho než jen pocit uspokojení (a kritiku pičusů).
odpovědět 

 tip na večerní promítání16:45:25 26.04.2017
Myslím že akce se neobejde bez promítání tohoto pro současné české boulderisty obzvlášť kultovního snímku:
https://www.youtube.com/watch?v=ky20lDsp6iA
bouldermanodpovědět 
 Re: tip na večerní promítání09:40:21 28.04.2017
přijedu taky,jsem docela nabušil na Fritu
Willhemodpovědět 
  Re: tip na večerní promítání09:41:06 28.04.2017
vlastně nepřijedu : DD huuujiiii
Willhemodpovědět 
  Re: tip na večerní promítání09:46:25 28.04.2017
vlastně nepřijedu : DD huuujiiii
Willhemodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (22)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.