LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Trénink dělá mistry.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
49.Bartoš 10088
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
Bouldry:
49.Skála 8503
50. 8503
51.Šauli 8409
Hory:
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970
13.Procházková 5670

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140436 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
Lezecké centrum na Dlouhém Mostě - Dlouhý Most
(Sky Club Brumlovka - Praha - uzavřena) - Praha 4
Prysk - Prysk

Prodejny
PROVIDE + YETTI Havlík - Děčín
Lezec-shop.cz - Štěchovice
HUDYsport - Praha 7

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Předseda ČHS Zdeněk Hrubý - on-line rozhovor

live

Předseda ČHS Zdeněk HrubýOnline rozhovor právě skončil, díky za otázky a  Zdenkovi za čas.

Zdeněk Vám nyní může odpovídat na otázky, které byste měli mít možnost vkládat od 14.00 do 15.00.

Těší se na otázky týkající se práce ČHS, horolezectví obecně, ale i vývoje v oblasti českého sportu, neboť byl v nedávné době zvolen členem VV ČSTV.


Klikněte na Vstup do on-line rozhovoru .

(Posledně zodpovězená otázka je nahoře.





Zdeněk Hrubý

Zdeněk Hrubý



Zdeněk Hrubý

Předseda ČHS Zdeněk Hrubý na valné hromadě v březnu 2009

archívní foto © Standa@lezec.cz


Související články:

Hlavní cenu fair play dostal šéf ČHS Zdeněk Hrubý a Radek Jaroš

Zdeněk Hrubý byl zvolen předsedou na mimořádné valné hromadě ČHS:
Mimořádná VH ČHS - předsedou Zdeněk Hrubý - on-line reportáž

Již pod jeho vedením měl svaz další valnou hromadu v březnu 2009:
Valná hromada ČHS - on-line reportáž

Lezec.cz   [úpravy] 15:47 21.02.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 pražský pepa15:25:02 21.02.2012
Zdrvím Zdendo, navážu na Steva a budu šťouravější.
Předtím než jsi kandidoval a následně byl zvolen presidentem ČHS a promiň, že Tě budu doslovně citovat, té skupiny individualit a pankáčů, měl jsi jistě představu, co bys rád pro ně udělal. Chci se zeptat, kde si myslíš, že jsi uspěl a kde prozatím vyhořel? A hned druhá otázka, máš nás ještě rád? Těbůh Mára Holeček 
Mára Holečekodpovědět 

 Fin rezerva - využití15:33:17 21.02.2012
No, když Mára takhle vážně ťal do živýho, tak bych měl ještě jednu otázku pod čarou.
Pokud se finance v ČHS stabilizují a byla by určitá finanční reserva, navrhoval bych nákup jednoho ostrova, nemělo by to být moc drahé a možná brzy bude za babku, jmenuje se Kalymnos, určitě by za to lezecká obec byla ráda, když by bylo peněz méně tak aspoň Telendos. Tak to zvažte.
 jirkasodpovědět 
 Re: Fin rezerva - využití16:35:30 21.02.2012
Jasně! V jednom Ostrově jsme už alespoň něco vlastnili. Dvě parádní chalupy! A teď máme kulový, díky ex, ex, ex předsedovi Skanderovi... Že by přeci jenom nějaká kačka z jejich prodeje zbyla? Tož kupte ten Kalymnos...

Fáb.odpovědět 

 Klid..17:57:12 21.02.2012
..čekal jsem mnohem divočejší dotazy v rozhovoru, že by ZH měl jen samé příznivce? Nebo že by cenzura na lezci??
..odpovědět 
 Re: Klid..18:19:13 21.02.2012
Spíš bych řekl, že
a) Mezi 14:00 a 15:00 má většina lidí na práci něco jiného, než sedět u PC a účastnit se on-line diskuse;
b) Řada lidí možná bude toho názoru, že je ztráta času se ptát na něco na netu, když členové vedení ČHS reagují tak, jak to nedávno předvedli Zoban nebo Resch (aby bylo jasno - nepatřím do Hrozova fanklubu, ale to co předvedl Zoban, to bylo fakt za hranou).
D.odpovědět 
  Re: Klid..20:23:37 21.02.2012
a) ten čas vyplynul z toho, že nejhorečněji se tu na Lezci debatuje právě během normální pracoví doby
b) moje osobní názory na člověka, který na Lezci velmi subjektivě hodnotil dění v ČHS, nepatří do veřejných diskusí (ač dobře míněné, neb jsem se pokoušel vysvětlit, proč jeho styl jedání není akceptován). Byla to ode mě hloupost a omluvil jsem se čtenářům Lezce i pod inkriminovaným článkem.
Jinak obecně děkuji všem, kdo se debaty zúčastnili právě za to, že dotazy se držely věcné podstaty.
Petr Reschodpovědět 
   Re: Klid..11:19:57 22.02.2012
Nemáte právo akceptovat/neakceptovat. Jednou jste zvolení zástupci ČHS, tak musíte jednat se všemi a se stejně spravedlivým přístupem, ať je vám to příjemné nebo ne. Tvůj a Zobanův (ne)přístup k Hrozovi je neomluvitelný.
odpovědět 
    Re: Klid..20:19:00 22.02.2012
Akceptovat/neakceptovat bylo samozřejmě myšleno v rovině lidské, protože to je jediná rovina, kterou lze nějak postihnout těmito komentáři.

Čistě úředně máš naprostou pravdu a Libor Hroza je se svými připomínkami a názory velmi častým tématem VV. Vždy se tím samozřejmě VV musí zabývat - viz zápisy z jednání VV (už vidím citace, které se tu objeví). Pokud svůj podnět podá Libor Hroza na VV, ten se tím samozřejmě bude zabývat. Naposledy jsem řešili nesrovnalosti v ominačních pravidech tuším v prosinci, kdy byl Libor přítomen osobně a stejně tak dotčení komisaři. V komentářích na Lezci se to jedoduše zúřadovat nedá. Za ČHS rozhoduje jediný orgán a tím je volený VV schopný se usnášet v minimálním počtu 4 členů.

Opakuji, zde na Lezci jsem udělal chybu, viz výše, sorry.
Petr Reschodpovědět 
     Partokracie12:04:32 04.03.2012
„Za ČHS rozhoduje JEDINÝ orgán a tím je volený VV …“ no to je ukázkové obnažení způsobu Tvého uvažování Reschíku. Ne nepododobnému politiků klasické velké ČE.ké politiky…

A co třeba VH? To ti neříká nic?
JiBodpovědět 
   Re: Klid..15:46:46 22.02.2012
Osobní názor nikoho nezajímá a stěžovat si na subjektivní hodnocení ... to je snadná pomoc, vyložit "karty na stůl" a oponovat zcela konkrétními a pravdivými agumenty/fakty. Hroza je někdy trochu emocionálnější;-)))), ale vaše neschopnost korektně a jasně reagovat na jeho podněty(občas i výlevy a úlety;-) je fakt hodně smutná.
odpovědět 
    Re: Klid..23:23:41 22.02.2012
Zapomněl ses podepsat sportovče. Výstupy Libora Hrozy tak nějak patří ke koloritu svazové činnosti pár let a jsou únavné, nezajímavé a hloupé. Drtivou většinu členské základny vůbec nezajímá, kdo byl nominován na lezení na rychlost. Větsina členů má názor, že ať peníze dostal ten a nebo ten, bylo jich stejně moc.
Úplně chápu, že Zobanovi vytekly nervy, článek jsem si se zájmem přečetl a neshledal jsem na něm nic tak odporného, že by se za něj musel hluboce omlouvat.
A to že tu Libore reješ do Petra, je ubohé úplně.
Prudičodpovědět 
     Re: Klid..23:55:15 22.02.2012
Ježkovy voči, já zapomněl, že nepatříš do Hrozova fanklubu. Omluv mě, že mi to tak přišlo.
Takže poslední větu modifikuji:

To že tu tak reješ do P.R. je ubohé.
Prudičodpovědět 
      Re: Klid..14:28:14 23.02.2012
Proboha, proč ubohé a jaké rýpání? Prostě pokud bude vše jasné, každému volně dostupné a věcně vyargumentované, tak 3/4 podobných diskuzí bude mimo, protože se KAŽDÝ na svazových stránkách bude moci sám kdykoli přesvědčit jak to je a jak to bylo. Takhle je z toho akorát maglajz, nikdo neví komu a čemu má věřit, a celý svaz vypadá jak ... škoda slov. A netýká se to osobně P.R., ale celého VV.

Jinak Hroza vs Zoban .... minimálně z diskuze u článku "Několik informací k drytoolingu"... jasně vyplývá, že Zoban občas jednoznačně kecá(případ Korea).
odpovědět 
      Re: Klid..14:30:29 23.02.2012
Sakra, mi to u postu výše nevzalo "podpis".
Nepopsatelnýodpovědět 
 Re: Klid..19:00:46 21.02.2012
I mne to zaujalo. Ne, že bych oslavoval a vyhledával nějaké dotěrné dotazy, nebo řešení blbostí v afektu a nádávání si, ale taky jsem si všiml, že dotazy byly takové ... takové. :)
O.odpovědět 
  Re: Klid..19:11:47 21.02.2012
Na dotazy nebylo moc času. Navíc, Zeněk je diplomat, tak bychom se stejně nic skutečného nedozvěděli.
Honza odpovědět 
  Re: Klid..20:05:18 21.02.2012
O drahý o. měl jsi se zeptat na něco, co zajímá tebe nebo na něco i klidně nepříjemného, věřím, že by ti Zdeněk odpověděl.
Janodpovědět 
   Re: Klid..20:53:38 21.02.2012
Ne, ne, já jsem naopak rád, že to bylo takhle klidné, jen mne to (mile) překvapilo po posledních ofenzívních diskusích tady na lezci. Zeptat jsem se neměl moc na co (o problematiku ČHS se moc - teda vůbec - nestarám a jinak jsem nevěděl co) a hlavně: neměl jsem v tu hodinu ani čas, bohužel.
O.odpovědět 

 Otázky x neodpovědi21:48:24 21.02.2012
bohužel, nápad dobrý, odpovědi p. Hrubého slabé. Souhlasím s tím, že p. Hrubý je "diplomat" - asi by se spíše hodil do politiky, tady nevidím žádný posun dopředu..
Všechny odpovědi jsem si přečetl, a nic nového se nedozvěděl. Navíc jestli toto byl ON-LINE rozhovor, když zodpověděl tak málo dotazů??? (nebyl to spíše pokus v době, kdy p. Hrubý čekal na nádraží na svůj přestupní vlak???)
Nechci jen kritizovat, ale v tomto případě se na konkurenčních serverech dozvím mnohem víc. Ale chápu, že někdo je 1. a někdo 2. a někdo i poslední. Má známka: 3- (a zavřu obě oči)
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
 Re: Otázky x neodpovědi11:30:14 22.02.2012
Prohlédl jsem si "on-line" rozhovor. No, k tomu není co říct. On-line ani náznakem, a cenzura tipuju 90%. Připadne mi to jako nekonfliktní nicneříkající otázky sebrané během celého roku a v klidu Zdeňkem dopředu "diplomaticky" odpovězené ...
odpovědět 
  Re: Otázky x neodpovědi12:29:55 22.02.2012
chybí reakce na Rebel Yell
Papoušodpovědět 
   Re: Otázky x neodpovědi14:22:46 22.02.2012
Ona tady chybí i ta má otázka na předsedu. :-( Že by nějaký skřítek?
Libor rebel Hrozaodpovědět 
    Re: Otázky x neodpovědi14:55:20 22.02.2012
Myslíš, že Petr Jandík ovládá kromě HI taky Lezce?
Papoušodpovědět 
     Re: Otázky x neodpovědi14:58:42 22.02.2012
Ovládám všechno kromě státnické rozvahy a andulek :-)
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Otázky x neodpovědi17:41:33 22.02.2012
Jde o to, že na více dotazů nebyl čas. Bylo by jich mnohem více. Například chyběl
dotaz týkající se nadstandardních vztahů s některými partnery ČHS, kteří tak mají možnost blokovat některé aktivity Svazu a omezují tak marketingový potenciál ČHS.
Honzaodpovědět 
   Re: Otázky x neodpovědi19:17:17 22.02.2012
Byv upozorněn na to, že komentáře na Lezci k rozhovotu pokračují, přečetl jsem si je. Stručně reakce: 1) Čas rozhovoru mi byl navržen tak, aby se lidé mohli zapojit. Je jasné, že každý čas má své výhody a nevýhody. Lezec to umístil takhle, příště to klidně může být večer. 2) O jaké cenzuře to mluvíme? byl jsem u compu 14:00-15:30 a odpověděl na všechny dotazy , které přišly. Skončil jsem, jakmile Lezec ohlásil, že rozhovor je uzavřen. 3) Na dotazy jsem odpovídal k věci, tak jak byly kladeny. Nevidím nic, co by bylo diplomatickým kličkováním a vyhýbalo se odpovědi na otázky.
Zdeněk Hrubýodpovědět 
    Re: Otázky x neodpovědi20:02:09 22.02.2012
Zdenku moc se nevyznám v počítačích, možná si odpověděl na mou otázku( která odsud zmizela) někde, kde to nemohu najít. Poraď, kde ji mám hledat? Napsal jsem ji dopředu, protože jsem věděl, že během téhle akce nebudu na netu. A byla určitě první, která byla položená. Pokud jsi na ni neodpověděl. Napiš to prosím. Ušetříš mi čas hledáním.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
    Re: Otázky x neodpovědi20:10:55 22.02.2012
Milý Zdeňku,
musím tě trochu opravit, sám sebe se ptám, proč jsi tak nepřesný?
odeslání 1. odpovědi: 14:18 hod, odeslání poslední odpovědi 15:18 (shodou náhod) - to je přesně 60 minut. 60 a 90 minut je velký rozdíl - přesně 30 minut.
Druhou věc mám k počtu otázek: pakliže to bylo 1,5 hodiny, zodpověděl jsi 13 otázek - průměrně tedy na 1 otázku bezmála 7 minut. Porovnejte prosím délu svých odpovědí a časem. když se na to podívám, člověk tvého formátu to hravě zvládne za 45 minut - kde je těch dalších 45 minut? Přišly ještě nějaké další otázky, na které jsi neodpověděl? Pakliže ano, kolik jich bylo?
Nezlob se, nechci tě "grilovat", jen mi to přijde smutný a promarněná píležitost. Proto jsem dal i známku 3- (abych nebyl až moc přísný), ale to jsem zavřel obě oči, v reálu bych dal 4-ku. To není dobrá známka. Měj se!
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
     Re: Otázky x neodpovědi21:49:12 22.02.2012
Dávám šestku...
alešodpovědět 
     Re: Otázky x neodpovědi09:54:25 23.02.2012
Tvůj vševědoucí nick, který se jako červená niť táhne diskuzemi na Lezci, bych osobně přejmenoval Ten, který ví kulový. No, možná ne, každopádně tyhle tvé konstrukce týkající se tohoto online rozhovoru, bych ti mohl lehce vysvětlit, snad to bude přínosem i pro tebe, kterej prostě ví, co my ostatní ne.

Pro drobné technické potíže s přihlášením Zdeňka do odpovídacího protokolu, které padají na vrub mě a Hopa (kdy jsem chvíli žhavili telefony), skutečně rozhovor začal o asi deset 15 minut později, nicméně otázky bylo možné dávat již od avizovaných 14.00. Pak se tam nějaké nahromadily, Zdeněk je postupně zodpovídal a asi tak chvíli před třetí, zodpověděl vše co se tam nahromadilo. Další otázky se neukazovaly. Tak jsem to uzavřeli, my na Lezci, konkrétně Hop. Chvíli po 15 hodině.
 jirkasodpovědět 
      Re: Otázky x neodpovědi13:00:11 23.02.2012
takže jsem jen jaksi popsal nesrovnalosti a tys místo vysvětlení hned začal osobním útokem. Co dodat?
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
       Re: Otázky x neodpovědi20:06:29 23.02.2012
Třeba bys mohl dodat svoje skutečné jméno, místo toho svýho nabubřelýho ubohýho podpisu.
Antianonymusodpovědět 
       Re: Otázky x neodpovědi21:01:26 23.02.2012
Třeba bys mohl dodat svoje skutečné jméno, místo toho svýho nabubřelýho ubohýho podpisu.
Antianonymusodpovědět 
     Re: Otázky x neodpovědi09:57:24 23.02.2012
clovece.. nejses ty nahodou ucitelka na narodni skole? pak by ta diagnoza byla jasna..))
TOAodpovědět 
     Re: Otázky x neodpovědi10:02:17 23.02.2012
Je to tak, jak píše Jirka.
Jen doplním, že jsme skutečně nesmazali ani jedinou otázku. Po proběhlých diskusích v komentářích pod články jsem se sám divil proč nebylo otázek položeno více.
 hopodpovědět 
      Re: Otázky x neodpovědi10:17:13 23.02.2012
Hope, když jste nic nesmazali, kde je tedy má otázka na Zdenka, kterou jsem napsal do těchto příspěvků? Tady není! A mezi zoppovězenými otázkami jsem ji taky nenašel. Nějak se v tom neorientuji. Otázku na Zdenka jsem napsal hned pod tenhle článek, protože jsem věděl, že během rozhovoru se Zdenkem tady nebudu.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
       Re: Otázky x neodpovědi10:42:27 23.02.2012
Recht, otázku jsem zde viděl. Právě mne překvapilo, že je pod tímto článkem, nikoli vložená v on-line rozhovoru. Ale pravda: byla tu.
O.odpovědět 
       Re: Otázky x neodpovědi10:45:43 23.02.2012
Libore. No možná jsme mohli ten tvůj dotaz překopírovat, no, neudělali jsme to, měli jsme zpočátku technické potíže. A byl by to on-line? A, kdo by se za tebe ptal, já? Hop? Nebylo by jednodušší, aby jsi někoho nominoval a on se zeptal tvým jménem?
 jirkasodpovědět 
        Re: Otázky x neodpovědi11:15:42 23.02.2012
Víš Jirko, a takhle to je pořád. Já se konkrétně zeptám, a konkrétní odpověď nikde. Zeptám se znova. A opět nic. A když začnu rebelovat, napíšou o mě, že jsem špatnej člověk s kterým se nedá komunikovat. Zjednodušeně.Já pokládám faktické otázky. A jako odpověď dostávám, sprchu toho jak jsem špatnej! Jirko, když jste tedy mou otázku nezařadili do on line rozhovoru, přoč jste ji tedy odsud odstranili?
Libor rebel Hrozaodpovědět 
         Re: Otázky x neodpovědi12:11:58 23.02.2012
Ach jo. Otázka tam je, ale je pod tím článkem úvodním. Měli jsme na to myslet a dát ji Zdenkovi k zodpovězení, ale měli jsme toho plný řidítka. Mě to teda v průběhu rozhovoru napadlo, ale vykašlal jsem se na to, protože mě to nebavilo. Ale měl jsem to udělat, protože odpovídat teď mě nebaví ještě víc.
 jirkasodpovědět 
          Re: Otázky x neodpovědi02:06:39 27.02.2012
On-line rozhovor je on-line, takže otázky se posílají rovnou. To je ten Hroza tak blbej? Kdo mu utírá zadek a chystá svačinu?
Ufff... Adminům plus za slušnost a Rebelovi antivivalín 2x denně.
odpovědět 
      Re: Otázky x neodpovědi10:18:25 23.02.2012
Chápu, že jste nesmazali žádnou z otázek v on-line rozhovoru, ale kde je Rebelův komentář k tomuto článku, kde se ptal Zdeňka na něco dopředu, protože v době on-line rozhovoru nemůže být u PC? Rozhodně ho pod článkem nevidím...
Syselodpovědět 
       Re: Otázky x neodpovědi10:25:13 23.02.2012
Možná je to ta otázka pod článkem 10034;-) A do sebe...
Willhemodpovědět 
        Re: Otázky x neodpovědi11:32:22 23.02.2012
Liborův dotaz jsem je ve článku "Online rozhovor se Zdeňkem Hrubým" ze dne 15.02.2012.
odpovědět 

 Podpásovka11:20:37 23.02.2012
Jirko, ještě něco. To, že jste mou otázku nezařadili do on line rozhovoru , sice stěží, ale jsem ochoten pochopit. Ale, že jste ji odsud odstranili, beru od vás jako podpásovku.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Podpásovka11:33:28 23.02.2012
otázku nikdo neodstranil, je tady: http://www.lezec.cz/clanek.php?key= 10034&nazev=online_rozhovor _se_zdenkem_hrubym (2 mezery)
odpovědět 
  Dotaz na předsedu12:06:30 23.02.2012
Píšu otázku už teď protože, až bude probíhat rozhovor nebudu na netu.

Předsedo, tohle napsal Zoban ve výroční zprávě ČHS.
"Z hlediska IWC za rok 2010 čerpala podporu pouze Lucie Hrozová, ostatní ze závodících na
odpovídající výsledky zatím bohužel nedosáhli. Pro další závodní sezónu bychom rádi přepracovali
nominační kritéria i výši podpory tak, aby výjimeční závodníci byli podpořeni více než dosud a
současně jsme mohli podpořit i závodníky v nižších soutěžích, abychom je motivovali k dalšímu
výkonnostnímu růstu a postupu až třeba na úroveň IWC. To však bude odvislé od celkové
ekonomické situace ČHS a hlavně realizovatelné až na sezónu 2011/2012."

Tak se ptám co si myslíš o pravdivosti této koncepce ČHS v komisi drytoolu.

Když přitom výsledky Lucky za rok 2011 byly (3,2,4,2 místo, a celkově 2 misto v IWC)a od ČHS na tento rok dostala cca 37000Kč.
Za tyto úspěchy ji ČHS "odměnilo" podporou na rok 2012 finanční částkou 19000Kč. To je cca o 50 procent méně než v roce předešlém.
Přitom Zoban ve své zprávě ,kterou sdělil valné hromadě uvádí, že výjmeční závodníci by měli dostat větší podporu.
Lucce tak průměr finanční podpory od Čhs na jeden závod v roce 2012 vychází cca 3800Kč. Lucka se zůčastní všech 5 závodů IWC.
Dovolím si upozornit ,že Zobanova komise na rok 2012 nedostala méně peněz než na rok 2011. Pro Lucku z toho plyne jasný závěr. Že špičkové výsledky ČHS odměňuje nížší finanční podporou, ale přitom valnou hromadu vodí za nos prohlášeními o tom , že by za kvalitní výsledky měla být větší podpora.
Je podle tebe správné, že Lucka dostala za takové špičkové výkony na další rok o 50 procent menší podporu od ČHS?
A přitom za 51 místo v IWC v Saas Fee Zobanova komise Lukáši Pálkovi dala 5000Kč. Lukáš se odmítl zůčastnit ostatních závodů IWC a tak průměr výše jeho dotace od ČHS je 5000Kč na závod. Tedy slabší závodník má větší průměrnou finanční podporu na závod, než závodník na špici IWC. Trošku nefér, nemyslíš? Předsedo.
Rebel Yellodpovědět 
   Sport vs.bafuňáři10:48:12 24.02.2012
V on line chatu jsem položil otázku týkající se
fin. rezervy rozpočtu, která se neustále udržuje, případně navyšuje (kolem 1 mil. korun). Když jsem ještě fungoval v KA
(kolem roků 2009, 2010), tak se začalo kvůli problémům kolem Sazky šetřit. Poznamenalo to rozpočty asi všech komisí. Peníze se od té doby snižovaly všem komisím tak, že některé z nich nedostávají v současné době téměř nic.
Vzhledem k tomu, že celkové příjmy ČHS byly od té doby stabilizované a došlo dokonce k jejich nárůstu,
(základní rozpočet je asi 4 mil. Kč), tak je mě divné, proč na činnosti jednotlivých komisí stále nezbývají.
Zdeněk však v odpovědit řekl, že se s penězi na podporu "nejen" komisí počítá. Tak uvidíme.
Podle mého názoru základní otázka , kterou by si měl nový VV položit je, co vlastně chce s ozpočtovými penězi ČHS dělat. Zda se bude snažit podporovat samotné sportovní aktivity členů ČHS, jištění na skalách atp. Nebo, zda bude vymýšlet způsoby, jak peníze z rozočtu získat především pro svůj užitek.

Honza Kreisodpovědět 
   Re: Dotaz na předsedu15:53:38 24.02.2012
To je ta slavná otázka, která byla tak šitá na tělo, až se jí Zděněk zalekl a raději na ní neodpověděl?
No... čekal jsem víc. Promiň, ale tahle je tak triviální, že si na ní troufnu odpovědět i já z pozice naprosto bezvýznamného člena, který se dění v ČHS účastní tím, že si jednou ročně koupí Alpenverein a dostane k tomu průkazku ČHS.

Když se rozdělují peníze, tak někdo křičí, že on dostal málo a že jiný dostal moc. Jestli se Zobanovi nesnížil rozpočet a Lucka měla loni víc, tak ostatní křičeli, že měla Lucka hodně a že na ně zbylo málo. Tak se sebralo Lucce a dalo těm horším, aby tolik nekřičeli. Teď křičí Libor, ale to se asi čekalo.

Víš, ono je těžko definovat, jestli dotace má podporovat jednoho excelentního na úkor deseti dobrých nebo naopak. Já jsem z pozice člena, který jen platí a nic (finančního) nedostává třeba pro to, aby se podporovalo aspoň co nejvíc lidí a ne jen pár excelentních jednotlivců. Teda jsem pro to, aby se rozdávání peněz závodníkům podstatně snížilo třeba až na nulu, ale když už to musí být, tak ať to dostane aspoň víc lidí.

A závidět, že někdo dostal 5000 za jeden závod, což je o 1200 víc než někdo jiný? To aspiruje na aféru roku. Napsal bych to nejmíň do Blesku. To je korupční aféra jak vyšitá.
Prudičodpovědět 
    Re: Dotaz na předsedu17:56:37 25.02.2012
no dostavas to v novem jisteni na skalach atd.

Ale netvrdte mi ze chcete aby 50/50 dostal vic jak 1/50 na bedne..
To je asi jako dat placaci dotace a AO je vzit kvuli nemu... Tak kde to zijem,,,
Ostatne jestli svazu nebude vadit a proplati me cestu na zavody,taky si rad zajedu do zahranici zalezt = mozna ze nebudu ani 51/50 ale to preci neva :D
odpovědět 
 Re: Podpásovka12:15:34 26.02.2012
hloupoučký chudáčku
odpovědět 

 Jak se dělá pravda.12:57:00 23.02.2012
Prostě se odpoví jen na to, na co se odpovědět chce. To, že by předseda Hrubý nečetl mou otázku je sice možné...... Ale, jak to bylo si čtenáři domyslí sami. Důležité je mít krásnou výkladní skříň plnou úspěchů a plácání se po ramenou. To co zahnívá je lepší nevytahovat.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Jak se dělá pravda.13:01:30 23.02.2012
Bohužel, mám podobný pocit, ale jsou lidé, kteří to tu neradi vidí a čtou. Ať žije MANIPULACE.
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
  Re: Jak se dělá pravda.19:26:21 23.02.2012
Manipulace, ty mi lichotíš. Jak můžu zavrtět s někým, jako je ten, který o tom něco ví.
 jirkasodpovědět 
   Re: Jak se dělá pravda.12:18:36 24.02.2012
jenže já to Jirkas nepsal o sobě (právě že vím, proto není tak jednoduché se mnou manipulovat). Nicméně se manipuluje s ostatními (kteří bohužel neví).
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
 Re: Jak se dělá pravda.13:22:30 23.02.2012
Mám pocit, že v tomhle případě platí více než cokoli jiného, že každá mince má dvě strany. Nebo snad to, co tady Hroza předvádí, není jen jeden z možných způsobů manipulace?
Ten kdo neví vůbec nic o ničemodpovědět 
 Re: Jak se dělá pravda.13:52:22 23.02.2012
Poslyš, tak to předsedovi nasyp do mailu nebo mu zavolej nebo mu nastav nohu a pak sem pleskni výsledek. Tohle krákání je zbytečný. Bych si tu mnohem radši počet nějakou honeystory vo tom iluminátním ledu...
Papoušodpovědět 
 Hroza neví co je online19:21:01 23.02.2012
Měl jsi Rebelante dát otázku při on line. Žes nemohl to nikoho nezajímá. Měl sis udělat čas. Teď tu nebreč.
To odpovědět 
  Re: Hroza neví co je online12:20:07 24.02.2012
Směšné. Je to úplně stejné, jako kdyby politik říkal na 4 roky jsi mě zvolil, tak teď drž hubu a za 4 roky se možná přihlas. :-)
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
   Re: Hroza neví co je online17:00:12 24.02.2012
Ten kdo něco ví......nejseš LIBOR R....H.....
odpovědět 
    Re: Hroza neví co je online20:56:20 24.02.2012
Tak to bych si tipnul že nehrozí ani omylem .... bo ať je LH jakej je, na nějaké vymýšlení nicků místo svého jména by se na 110% zvysoka.
Frantaodpovědět 
     Re: Hroza neví co je online10:44:46 25.02.2012
fanta a ty nejseš neozaj LH ???? hmmmm
odpovědět 
      Re: Hroza neví co je online21:50:59 25.02.2012
Nejsem...naštěstí...protože já jsem v rámci možností spokojený s tím kdo jsem, a na druhý si hrát fakt nemíním. Nicméně ať je Hroza jakej je, a že s ním musí být v reálu někdy fakt k nevydržení, tak jedno se mu upřít nedá ... že jde vždy na trh se svojí kůží a pod svým jménem.
Frantaodpovědět 

 A co..19:16:16 27.02.2012
...jako nevim co čekáte. Stránky lezec.cz se honosí tím, že je hlavním mediálním partnerem CHS. Rozhodnou se uspořádat rozhovor s předsedou CHS. Je tedy jasné, že asi nebude úplně v jejich zájmu, aby z toho rozhovoru vyšlo CHS či jejich předseda jakkoliv negativně...
Loveodpovědět 
 Re: A co..23:24:34 03.03.2012
Některý lidi jsou legračně paranoidní:) Proč jste se na něco žhavého nezeptali? Mě by zajímaly některé Zdeňkovi výstupy v horách, ale nebyl jsem tady, tak se ho zeptám třeba někdy až ho potkám;)
 martanodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.