LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se tam udrží sníh, tak já taky.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
12.Smetanová 11085
13.Gulášek 11057
14."Fido" 11056
Bouldry:
12.Štípek 9956
13.Košťál 9900
14.Chejn 9900
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141075 cest
Nové přelezy:
Givvonas ( 7b
Ethelontis 7c
Hořký Měsí 9+
Veganza De 8a
Panychida 9+/10-
Přepište D 7C
Carlo Mont 7c+
Nejdelší H 9/9+
Ethelontis 7c
Aeras 7c

Stěny
SAUNA - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Třetí Čech na K2

Kolibřík na vrcholu

Nerad sem tahám toto téma, ale po přečtení článku v posledním čísle časopisu Lidé&Hory o expedici Pavla Béma na K2, nelze jinak.

V úvodníku se píše "rádi bychom vám tady představili výstup bez zbytečných nahořklých bulvárních omáček". Bulvár nečtu, ale prezentace tohohle pána spojeného s tolika kauzami za jeho vlády na pražském magistrátu je myslím odporná a v mém pojímání tohoto výrazu bulvární! Nechci popírat sportovní výkon, ten je nepochybný (pokud to všechno bylo, jak se píše). Vadí mi, že v naší společnosti, která je zdevastovaná zlodějinami a amorálností našich politiků a jejich kamarádů, se tito lidé nestydí pohybovat se ve světle reflektorů a jsou stavěni na piedestal! Nepřeji Bémovi nic zlého, sám v článku píše o "nepřejících českých závistivcích, kteří by jej rádi viděli pod lavinou". Ne, jen bych rád, aby zlo bylo potrestáno a kauzy Blanka, Opencard, Dopravní podnik a mnohé další, které se udály za jeho primátorování, byly řádně vyšetřeny a viníci potrestáni. Zlobí mne, že člověk zodpovědný za obrovské finanční ztráty města Prahy si pak stěžuje, jak je těžké pro něj sehnat sponzory a expedice si musí zaplatit ze své kapsy!! Je mi jasné, že lezci nejsou žádní andělé a i mezi námi je stejně jako v okolní společnosti určité procento padouchů, myslím ale, že tyto špatné lidi nesmíme oslavovat a je potřeba jim dát najevo, že nejsou mezi námi vítání. Korunou Bémovy adorace bude dnes (24.11.) na MFA Praha ocenění, za "Nejlepší výstup v horách nad 6000m"! Tak nevím, Jirásko&co mají zatmění mysli nebo co? To je Bémův výstup opravdu tak jedinečný (koneckonců, Rákoska tam byl stejnou cestou už v minulém tisíciletí!)? Cenu bych dal třeba Zuzce Hofmanové in memoriam.
Ale NE Pavlu Bémovi, každé ocenění by mělo mít i určitý morální rozměr a Pavel Bém není člověk, který si toto ocenění z vyššího principu mravního zaslouží!
Omlouvám se za rozsah příspěvku, ale děsí mne stav naší společnosti- UDĚLEJME TOMU UŽ KONEC!

Peter   [úpravy] 12:20 24.11.2012Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 poloz dotaz at je sranda12:49:37 24.11.2012
peter doufam ze vystoupis s dotazem k PB. ja na to koule nemam ale v tuhle bzundu doufam doufam
odpovědět 

 Neoslavujme zloděje13:07:44 24.11.2012
Naprostý souhlas s autorem článku.
Tomášodpovědět 
 Re: Neoslavujme zloděje16:14:36 24.11.2012
Taky se pridavam k naprostemu souhlasu s autorem. Pan Bem pomalu vylejza z nory, ted mu bude CHS tleskat a za ctyri roky se dockame toho, ze bude kandidovat na prezidenta.
PTodpovědět 
  Re: Neoslavujme zloděje13:33:17 26.11.2012
Souhlasím se vším a podepisuji v plném rozsahu jako odkaz pro příští generace.

Míla Břečka - Ředitel školy.
Míla Břečkaodpovědět 

 Proč ne?13:24:16 24.11.2012
Sám jsi si odpověděl. Cena nese název "Nejlepší výstup v horách nad 6000m" a ne "Nejcharakternější osobnost lezení". Takže nevidím jediný důvod, proč Pavlovi tu cenu nedat. Navíc je to opravdu parádní výkon a moc mu gratuluju! Nazdar
Honzaodpovědět 
 Re: Proč ne?13:51:48 24.11.2012
Jsi budto idiot nebo placenej, tak bez v kazdem pripade do hajzlu.
Uplne jinej Honzaodpovědět 
 Re: Proč ne?14:04:45 24.11.2012
Souhlas. Mimo to je to první Čech, který byl jak na K2 tak na Everestu.
DavidSodpovědět 
  Re: Proč ne?14:06:24 24.11.2012
Aby bylo jasno. Já od sebe důrazně odděluju jeho výkon v horách a jeho politickou "karieru". Za tu by samozřejmě měl být vyšetřován a třeba i následně potrestán.
DavidSodpovědět 
   Re: Proč ne?16:00:10 24.11.2012
Takže tomu rozumím tak, že s ním dáš pivko, a pak mu řekneš, aby ho zavřeli, jo??? :-)
Skvělej názor!
odpovědět 
    Re: Proč ne?18:31:06 24.11.2012
Když to pivo zaplatí, tak proč ne :)
odpovědět 
    Re: Proč ne?08:56:06 25.11.2012
Rozumíš tomu špatně:-). Prostě si myslím, že je super vylézt na K2. Je to úspěch bezohledu na to, co dělal jako politik. Jeho kauzy mi samotný výkon neshazují. Kdyby to byl někdo jiný, tak bys to nejspíše napsal také.
Davidsodpovědět 
     Re: Proč ne?20:17:38 25.11.2012
Taky bys odděloval výkon a morálku člověka, kdyby na K2 vylezl třeba pedofil????
odpovědět 
      Re: Proč ne?13:52:53 26.11.2012
Kdyby... A co chceš dělat? Vyškrtat z historie všechny, kteří měli co do činění se zákonem? Z hlavy mě napadají třeba Kugyho průvodci - většina z nich pytláci.
Davidsodpovědět 
       Re: Proč ne?19:40:15 26.11.2012
Rakušáci a Němci třeba nedávno přejmenovali Pichlovu chatu na neutrální název, protože to byl vrchní nacista v Alpenvereinu ve Vídni.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Proč ne?14:54:11 26.11.2012
Nejde oddělovat jeho výkon v horách a jeho politickou "karieru". Protože, kdyby byl odměňován za politiku stejně jako teď za lezení, vylezl by teď při nejlepším na podmínečné propuštění z Ruzyně. A ty "svoje" prachy, co do toho "vrazil", by už dávno neměl, protože by musel platit škody, co má na triku.
odpovědět 
    Re: Proč ne?07:28:28 27.11.2012
takže se tu bavíme o prachách? je to o prachách?
rgeodpovědět 
     Re: Proč ne?11:49:51 27.11.2012
Vlastně jo, když poleze v Himalájích za své Hudy, vydělal na to, protože má až 80 procent marži na hadrech. A ty si můžu a nemusím koupit. Jenže Bém i Hrubý vydojili ty desítky milionů na státu. A zkus se rozhodnout jestli zaplatíš, nebo nezaplatíš daně, resp. zkus je nezaplatit!?!
odpovědět 

 Nemohu nesouhlasit13:32:52 24.11.2012
Ano myslím, že je třeba se ozvat, protože takový člověk na podium prostě nepatří.
Nevím, co p. Bém (kterému jsem kdysi velmi fandil) ve svém úřadu udělal špatně a není to ani myslím to hlavní, pro mě je důležité jeho prokázané úzké spojení s lidskou kreatůrou, kterou je p.Janoušek. Z toho je mi vyloženě zle.
Steveodpovědět 
 Re: Nemohu nesouhlasit22:58:43 24.11.2012
Ale vymazat ten vykon take nemuzes, to by bylo jako za totality. Kdyz vyhlasis takovouhle soutez, tak musis vsechny soutezici hodnotit stejne, nezavisle na tom, jak jsou ti sympaticti. Svoje sympatie muzes vyjadrit tak, ze mu nepodas ruku, pripadne nezatleskas.
lukyodpovědět 

 Neoslavujme nemorální lidi13:51:36 24.11.2012
Toto je jedna z mála příležitostí jak jim dát najevo
co si o jejich chování myslíme. Naprostý souhlas s článkem.
Honzaodpovědět 

 Souhlas14:23:07 24.11.2012
Dobrého horolezce dělají především morálka, smysl pro spravedlnost, pomoc druhým, čestnost atd. Vlastnosti, které by měl mít pořádný chlap. A je jedno jestli v horách nebo v práci!
Mataodpovědět 
 Re: Souhlas21:28:40 24.11.2012
Dobrého horolezce dělají dobré výkony, charakterních pětkařů co nikam nevylezli tu máme dost a nikdo je neoslavuje...
Benyodpovědět 
  Re: Souhlas12:48:19 25.11.2012
s tím souhlasím
atrexodpovědět 

 K214:54:48 24.11.2012
nelze jednoznacne odelit spotovni vykon od osobnosti, oboje spolu souvisi jsou to spojene nadoby, moralizovat umi hodne lidi. Bude uplne stacit postavit se k tomu racionalne. Ano vykon dobry a co dal pane Bem? Divim se spis tomu, ze za penize najde vzdy lidi co s k nemu pridaji.
atuinodpovědět 

 Přesně tak, souhlas15:59:03 24.11.2012
NEPODPORUJME JAKKOLIV ZLODĚJE!!! Bém udělal horolezectví "skvělou" reklamu. Kam dnes člověk přijde, tam se ho ptají: "nelezeš s Kolibříkem Bémem???". HNUS..

Karelodpovědět 

 Bulvár17:41:39 24.11.2012
Já nevím co jak je, vím jen to, že to všecko co víte je práce médií a pochybuju o tom, že tady je někdo, kdo ví jak to ve skutečnosti je (kolik kde ukradl atd ...). Vím jen to, že Pavel se na mnoha expedicích zachoval jako správný chlap a tím oceňuji jeho výkon při výstupu na K2 a nezajímá mě, co píšou v blesku, aha nebo na novinkách.
m.k.odpovědět 
 Re: Bulvár18:41:17 24.11.2012
Jsou lidé, kteří mají vážné pochybnosti, zda-li jsou jeho deklarované úspěchy pravdivé (mj. Everest).
Karel Mňauodpovědět 

 re18:09:11 24.11.2012
skvele napsany a nelze nez souhlasit
mnoukodpovědět 

 tfuj!18:42:39 24.11.2012
Souhlas! Doufám že ho dneska v Praze vypískají!
Švejkodpovědět 

 Mazanek18:42:54 24.11.2012
Vystizne a vyborne napsane...staci si poslechnout odposlechy hovoru tohoto pana, ktere nezpochybnil ani on a vite s kym mate tu cest.
Tomodpovědět 

 ...19:00:36 24.11.2012
Autor článku mi mluví z duše. Opravdu "skvělý" příklad pro mládež. Dostaneš sem tam nějaký kapesný a až tě jednou vyrazí, vylez sem tam nějakou tu osmi tisícovku, všichni ti zase polezou do zadku a bude všechno dobrý. Jestli by byl opravdu chlap a uznal by chyby, tak dneska sedí za katrem a na hory by se díval leda tak v televizi, na to by se nemělo zapomínat!
Shaneodpovědět 
 Re: ...19:26:46 24.11.2012
Všichni melete politiku a uniká vám, že jste na lezeckým portálu. klaním se výkonu a jsem na Pavla hrdej..kdo je hrdej na politický komentátory? Ještě jednou: jste ovádi. Přemejšlejte mozkem a ne žlázama jelimani. Děda
Arna Korbel odpovědět 
  Re: ...22:57:47 24.11.2012
Dědo :-) Překvápko!!! Představ si, že někteří lidé, co lezou po skalách nebo horách, maj i vlastní mozek! Opatrně si sedni nad vaničku, protože oni mají i vlastní názor!!! Bém je např. pro mne osobně prostě bezpáteřní kašpárek a až se začne potápět, létat soukromě do vesmíru nebo objede svět na koloběžce, tak si budu dále myslet, že utíká tak akorát sám před sebou.
Kde na ty útěky bere, to je věcí jiných... Stačí se podívat, jak křivě zírá nejen do kamer...
Gampodpovědět 
  Re: ...22:00:23 25.11.2012
Možná jsem to napsala trošku drsně, protože jsem ze všeho, co se v naší zemičce děje tak znechucená. Kdybych přemýšlela žlázama, tak je mi nějakej Bém fuk, jenže není. Ať si leze, to mu nikdo nezakazuje a v horách mu nepřeju vůbec nic zlého, ale ta šaškárna okolo, vždyť to je výsměch obyčejným, slušným lidem do ksichtu, jenže lidé zde prostě rádi zapomínají. Hrdá jsem na lidi, co pomáhají ostaním, co nasazují životy pro druhé, jenže o nich se nikde nedočtete. A vím, že jsem na lezeckým portálu proto: "výstupů" pana Béma už bylo dost a K2 není zdaleka ten nejvyšší "vrchol". Přeju hezký večer.
Shaneodpovědět 
   Re: ...01:39:47 26.11.2012
Mončo v klidu, nakaždou svini se vaří voda ;-)
PKodpovědět 

 ...19:44:35 24.11.2012
Naprostý souhlas s autorem článku. S Pavlem Bémem  jsem se setkal jen jednou. Jistil jsem po při otevíraní stěny ve Strašnicích a to co tam předváděl před novináři, byla největší ubohost co jsem při lezení viděl.
Martin Klemsaodpovědět 

 hm19:56:33 24.11.2012
Naprosto hovadskej článek, který mi bohužel nejvíc připomíná totáč - to se to mazalo ve výsledcích čehokoli, to se to šoupaly filmy do trezorů! A to bych na Bémovi nenašel v politice nitku suchou. ODSSD+Paroubky nesnáším prakticky od jejího vzniku, ale kdyby dal Šlégr gól který za to stojí tak zařvu hurá! Sedm let v Tibetu z nacistického výletu Harriera si též rád přečtu a v některých filmech Goebbelsovu holku Adinu Mandlovou též ocením. A ty poslední případy jsou daleko složitější než případ Bém, který podle všeho v politice ku.. na co šáhl, ale prostě dosáhl někde jinde výkonu za který se dává ocenění. Takových případů jsou mraky. A tenhle článek je podle mě krystalický příklad totalitního myšlení, to v týhle zemi ještě dlouho nezemře.
odpovědět 
 Re: hm08:35:59 25.11.2012
..a podpis prekvapive chybi ;-)))
TOAodpovědět 
 Re: hm16:53:37 25.11.2012
geblsova holka byla lída bárová:-)
jeffodpovědět 

 hm..20:08:49 24.11.2012
Asi je těžké pana Béma ze soutěže diskvalifikovat (když už se tedy musí ve všem soutěžit). Tak ať si tam vystoupí tváří v tvář publiku, které má aspoň možnost mu nezatleskat. Hrdinou se pro lidi stane těžko.
.odpovědět 

 Bém na K220:33:14 24.11.2012
Naprosto souhlasím se vším co je  v příspěvku . Takovým lidem jako Pavel Bém by neměl být vůbec věnován žádný prostor ať už ze sportotvního hlediska dokážou cokoliv... 
Pavelodpovědět 

 aha21:39:28 24.11.2012
V Ý K O N    P A R Á D N Í !!!

A ŽE SI V PRÁCI "VYDĚLAL" VÍC, NEŽ VY VŠICHNI REMCALOVÉ TADY DOHROMADY?
NO A?
KDO NA TO MÁ, TEN SE ČINÍ... A VY OSTATNÍ, SI TU ASPOŇ POBREČTE ;)
Ten, co o tom něco víodpovědět 
 Re: aha22:25:19 24.11.2012
Divím se, že "ten, co o tom něco ví" neprozradí svojí totožnost, když o tom tak sebevědomě mluví. Mrzí mě, že dnes na festivalu se lidi neozvali trochu víc...ale to je ta česká morálka...nadávat jen anonymně.
Nikeaodpovědět 
  Re: aha11:45:36 25.11.2012
No, on tady mívá většinou ty nejdementnější komentáře....
Ondraodpovědět 
   Re: aha17:18:26 25.11.2012
Já myslím, že to není jeden člověk. Prostě, když máš dobrou/blbou náladu a rozhodneš se napsat nějakej ultra dementní komentář, tak to hodíš jako *Ten, co o tom něco ví*... Aspoň já to tak dělám :)
Pepanodpovědět 
 Re: aha16:56:27 25.11.2012
vydělal, ale na úkor nás všech a ted se nám ještě na besedách bude smát do ksichtu, takový lidi mi berou motivaci k lezení a příklad pro mládež to také nebude...
jeffodpovědět 

 Na pravidla se kaká...22:44:33 24.11.2012
Bém asi peče nejméně na obyčejnou slušnost, viz jeho sbírka hodinek a jeho kámoši z mokré čvrti apod. Stejně tak na pravidla pečou maglajzisti v oblastech se zákazem, ti, co nechaj pobíhat volně psy pod skalama, kde mohou být i děcka. Nezahrnuté hovínko je také vizitkou někoho hustě free bez obyčejné slušnosti a s IQplusEQ nižším než houpacího koně...
Není to už fakt o penězích a podsouvané závisti... Je to o naprosté aroganci stoupajícího počtu vypatlaných sobečků s malými péry nebo s jinými nezpracovanými traumaty a flustracemi.
Takže vrány k vránám, straky ke strakám a orlů abys pohledal....
P.S. A je dobře, že se o tom mluví také na lezeckém serveru.
Gampodpovědět 

 bém00:30:35 25.11.2012
Pro mě Bém představuje co všechno je u nás možný! Nikdo mi nenamluví, že tenhle člověk spravoval magistrát pouze ku prospěchu města a občanů a že se systematicky nevěnoval tomu, jak si co nejvíc nahrabat pro sebe klidně/hlavně nelegálně. Jinými slovy je to pro mě zloděj, kterej se mi vesele může smát do ksichtu. A proto mu ocenění za sebe nepřeju, ale v rámci zachování spravedlnosti, protože se nechci dostat mezi pakáž s manýrama jako je on, prostě nemůžu říct, že by se jeho sportovní výkon neměl brát v úvahu při volbě v dané kategorii. Asi jako kdyby běhal stovku a zaběhl rekord, tak by byl prostě nejrychlejší nehledě na to, jaký je to lump. Takže pokud je jeho výkon hodný toho ocenění (bohužel tak podrobně nesleduju, kdo z čechů letos vylezl nad 6000) pak by mu mělo být uděleno, přesto si myslím, že obecenstvo v sále má naprosté právo vyjádřit svůj postoj k oceněné osobě a dát ho jasně najevo. Já bych například nezatleskal. Jednoduše bych nemohl vyjádřit obdiv někomu, kdo mě předtím okradl, já to vím, všichni to vědí, ale nikdo ho nepotrestá a já bych mu měl ještě tleskat?
Martinodpovědět 
 Re: bém00:51:54 25.11.2012
dnesni prezentaci jsem videl a postreh reportera z mista je tento: bem zacina zesiroka, dav houstne a je narvano k prasknuti. Nikdo dnes nema vetsi publikum. nutno priznat ze prezentace je pekna. Bem si nehraje na hrdinu a hodnoti situaci objektivne. Pravda je ze maji neuveritelne stesti na pocasi. To je klicova vec. dost pochlebuje ostatnim ceskym lezcum. pusobi to trochu divne. blizime se ke konci. tesim se na dotazy. nikdo ale nechce situaci hrotit a tak zazniva jen jeden dotaz na tema politik-horolezec. Bem takovy dozaz cekal, trochu se kaje a da se rict ze to klasicky uhral. Je to profik. v sale jde ale videt z ho dost lidi nemusi. dehonestace ale nenastava a tleskot nakonec dostane. vetsina se chova tak jako ja. Zkratka to vydrzi a proti mocipanovi radsi plebs nebouri. jsme v cesku a jsme tu doma...
Jjodpovědět 
  Re: bém01:28:53 25.11.2012
s takovym pristupem se ale nikdy nic nezmeni..prave diky nemu jsem tam, kde jsme a nekolik desetileti zazivame to, co zazivame..
ivanodpovědět 
  Re: bém09:15:11 25.11.2012
Analýza, která mě dostala, to proto, že popisuje inkriminovaný výsek festivalu naprosto plasticky, jako by tam člověk byl. Díky.
Steveodpovědět 
  Re: bém10:17:14 26.11.2012
...pravda je ze meli neuveritelny stasti na pocasi.... uz se tesim jak, tu nejaky blbec ve svatym rozhorceni zacne spekulovat , ze si ho KOUPILI .. :-)
sicodpovědět 
   Re: bém11:53:09 27.11.2012
Hlavně měl neuvěřitelné štěstí na úplatnou justici. Kdyby ta fungovala tak, jak má, bylo by mu dobré počasí na nic, protože by seděl!!
odpovědět 
  Re: bém17:00:56 27.11.2012
Byl jsem tam taky a naprosto jsi to vystihnul! Když se teď nad tím zamýšlím, je mi z toho (ze sebe) napůl smutno a napůl zle...
Patrikodpovědět 

 integrita apod08:13:56 25.11.2012
Predstavte si situaci v obracenem gardu - vyznamna osobnost ma dostat oceneni od vlady se kterou nesouhlasi a kterou povazuje za hordu grazlu.
Vyznamna osobnost oceneni odmitne, rka ze prijmout je by znamenalo vyjadrit souhlas s postoji vyse zminene vlady.
Prikladu vsude dost, dohledejte sami.

  Vsichni narikaji jak to v Cesku stoji zaprd, vlada loupezniku atd atd.
Tady mate moznost jak manifestovat aniz byste museli zvednout zadky od pocitacu - podepiste se pod petici ktera bude protestovat proti jakemukoli verejnemu oceneni cloveka pochybne inegrity a charakteru.
TOAodpovědět 
 Re: integrita apod09:01:47 25.11.2012
To se ale pak můžeme hádat, co je to ta "pochybná". Můžeš s čistým srdcem říci, že jsi nikdy neporušil žádný zákon?
Davidsodpovědět 
  Re: integrita apod09:09:28 25.11.2012
doporucuju aspon zakladni vzdelani v oboru vecne diskuse. precti si zejmena odstavec pod heslem ad rem - ad hominem.
TOAodpovědět 
   Re: integrita apod12:47:35 25.11.2012
Já pouze poukazuju na to, že v našem státě máme jiné instituce určující vinu či nevinnu. A myslím, že má reakce byla zcela v zájmu obecné diskuze, vzhledem k tvému argumentu. Ale co, tahat politiku do všech diskuzích, to už je poslední dobou zvykem.
Davidsodpovědět 
   Re: integrita apod12:49:31 25.11.2012
Mimo to si myslím, že argumentuješ na téma Bém a cena za horolezecký výkon, přesně tím, co jsi mi doporučil nastudovat:-)
DavidSodpovědět 
    Re: integrita apod18:54:13 25.11.2012
fakt si to nastuduj..argument ad hominem je miren na osobu diskutujiciho. Diskutovany predmet (res, ad rem..) je zde kauza Bem. Pokus se to rozlisit, neni to nakonec tak obtizny.
TOAodpovědět 

 Můj názor...11:43:41 25.11.2012
"...zmínil mj., že dělá v životě i chyby, ale pak kritizoval obraz, který o něm vytvářejí média, jako černobílý a mimo realitu".
Podle mě i ten,který JEN přihlíží zločinu je zločinec.A ty jsi tomu Pavle Béme přihlížel,víš o nich a NIKDY jsi pro to nic neudělal v prospěch občanů, ale pouze v prospěch svůj.Pro mě jsi ZLOJED,ZLUHA a SRAB!!!
Ondra Tovaryšodpovědět 
 Re: Můj názor...14:21:18 25.11.2012
jako máš v něčem asi pravdu, ale nežer toho Janečka tolik...
PKodpovědět 

 ČHS ponižuje sám sebe13:56:54 25.11.2012
Pavel Bém je morálně pochybná osoba. Někomu takovému by ČHS neměl žádné ocenění dávat. ČHS tak  zesměšňuje sám sebe. Ocenění není něco nárokového, co musí být v každém případě uděleno. Mohl ho dostat někdo jiný, nemuselo být uděleno vůbec. Nechápu, proč ČHS oceňuje někoho, za koho se stydíme jako obyvatelé Prahy i jako horolezci a kdo bude možná za chvíli ve vězení nebo v emigraci.
Danodpovědět 
 Re: ČHS ponižuje sám sebe21:55:49 03.12.2012
ČHS nikoho neocenil. Bém dostal ocenění od "Lidé a hory" nebo jak se ten plátek jmenuje.
odpovědět 

 A co Uher?13:58:34 25.11.2012
Tady nadáváte na lidské vlastnosti Béma a kdo z vás ví, jaký cyp je Libor Uher? Naštěstí to má v hlavě vykrákáno až příliš, takže do politiky se nenacpe a tudíž není tak mediálně proklamovaná osobnost. Ale zkuste se pobavit s lidmi, co s ním měli co do činění ;-)
Martinodpovědět 
 Re: A co Uher?16:20:13 25.11.2012
Libora neznáš jinak než z doslechu, ale máš jasno. Prima. Je to Tvé svaté právo. S Tvým laskavým dovolením si já udělám, i z pouhého jednoho ubohého postu, názor na Tebe. A pěkný není, to mi věřit můžeš. NAZDAR.
jíraodpovědět 
  Re: A co Uher?16:52:51 25.11.2012
Já Libora znám dost dobře a s Martinem naprosto souhlasím!Pročpak s ním nechce lízt Jaroš?Sulovský?Ale umí se prodat to se mu musí nechat.Stejně jako výškový horolezec skončil!
Pavelodpovědět 
   Re: A co Uher?19:00:44 25.11.2012
Obecně je známo, že úspěšní výškoví horolezci v sobě musí mít zákonitě jistou dávku sobeckosti. Jinak by nedokázali to, co dokázali. Takže buď něco pořádného dokažte s čistým charakterem nebo mějte nohy v lavoru a držte hubu.
PDodpovědět 
    Re: A co Uher?01:42:03 26.11.2012
Bohužel je to tak. Úspěšný člověk nemůže být altruista...
odpovědět 
 Re: A co Uher?19:35:17 25.11.2012
Rozdíl je m.j. v tom, že Bém byl zvolený zastupitel, který měl z titulu své funkce ctít veřejný zájem a související zákony. Evidentně tak nečinil, byť to - v souladu s naší legislativou či spíše prací příslušných úřadů - nebylo a nebude prokázáno.... . Co staveb a projektů nebude realizováno, díky několikanásobně nadceněným zakázkám a projektům. Věc jiná je ta, že kdyby to nebyl on, byl by to patrně někdo jinej...
Petr Fučíkodpovědět 
 Re: A co Uher?23:24:09 25.11.2012
Tady se nenadává na lidský charakter Pavla Béma, ten asi málokdo z nás zná. Tady se nadává, že nám všem přímo či nepřímo ukradl spoustu peněz. To Libor Uher, i kdyby byl jakýkoliv grázl, prostě neudělal.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: A co Uher?15:50:48 26.11.2012
Kubo,víš,co mě nejvíc mrzí?Že zrovna ti lidé,kteří mají možnost něco změnit,jsou mediálně známí,tak mlčí,asi se mají dobře a nebo mají tu vlastnost,že když přichází bouře přikrčí se a čekají až přejde...překvapil mě Landa a že to neřekl s jistou noblesou je záruka toho,že si ho někdo všimne.Proto si myslím,že i na tvém serveru by se někdy mohla objevit upřímná zmínka o morálních hodnotách Béma.Budu si toho vážit.Sám se snažím učit své děti poctivosti a nebát se říct svůj názor.
Karel Hossaodpovědět 
   Re: A co Uher?19:38:33 26.11.2012
Nevím, co máš zrovna na mysli. Možná, kdybys zadal heslo Pavel Bém do políčka "Hledej" na HD, bys našel to, co hledáš nejen od mé maličkosti, ale i od dalších autorů. Anebo se aspoň podívej na články z dnešního dne.

Tohle mi psal kdysi osobně: "Mírou lží, hloupostí, a když dovolíte blbostí, překonala tato reportáž průměrnou úroveň českého bulváru." A pak pokračoval dál, že jsem hlupák, jenom kvůli tomu, že jsem s ním jel po nejdražší české cyklostezce, popsal a nafotil, jak to tam vypadá. Viz http://url1.eu/8iF

Problém je v tom, že média sice mohou přinášet další a další důkazy nebo názory, ale pokud pak přijdou voliči do volebních místností a "hodí to" nedůvěryhodným lidem a stranám, tak si tady na diskusi můžeme psát co chceme a je nám to houby platné.
Kuba Turekodpovědět 

 Bem bude po mnoho generaci nesmrtelny19:43:06 25.11.2012
Bem je symbolem odstrasujicich pripadu tech lezcu a horolezcu kteri jdou za svym cilem..a tim je jejich zajem..konicek..velmi silne hobby..mnohem magictejsi nez okopavani zahradky. ve sve praci jsou tito lide schopni (ne)resit problemy stylem "po mne potopa..aneb " klidne se z prace necham vyhodit.alespon pak budu mit vice casu Na lezeni."takovych typu jsem potkal bohuzel vice. je to skodná. kterou je treba  brzy identifikovat.  jedna se o odvracenou stranu te magicke sily lezeni a horolezeni. . je treba se ucit z historie .a nedavat moc nezodpovednym Bem sí svuj cejch ponese do smrti. Diky za Bema ze v nem mame odstrasujici pripad. martin
martinodpovědět 
 Re: Bem bude po mnoho generaci nesmrtelny22:47:41 25.11.2012
tenhle příspěvek jsem bohužel mc nepochopil, co tím chce říct
surinaodpovědět 

 Keci o morálce nemám rád:)21:46:35 25.11.2012
Závistiví keci je mi vás lito..Pavel je super člověk, kterého si moc vážím!
Radarodpovědět 
 Re: Keci o morálce nemám rád:)21:54:32 25.11.2012
Já si ho zase nevážím vůbec.
Podpovědět 
 Re: Keci o morálce nemám rád:)22:46:36 25.11.2012
Radečku Ty jsi z Jilemnice, Ty se s ním klidně můžes soudružsky poplacávat po ramenou. Já jsem z Prahy a průsery co tu nadělal budou splácet ještě moji vnuci!
Karel Mňauodpovědět 
  Re: Keci o morálce nemám rád:)23:29:44 25.11.2012
vy lufťáci z prahy platíte nějaký jiný daně než ostatní?
Ondraodpovědět 
   Re: Keci o morálce nemám rád:)09:00:20 28.11.2012
Cast zaplacenych dani z prijmu jde do obce kde mas trvale bydliste, takze nas prazaky okradaj prazsti urednici vic nez vas vidlaky.
odpovědět 
 Re: Keci o morálce nemám rád:)23:08:44 25.11.2012
a jinou motivacikritiky nez zavist si proste neumis predstavit...
TOAodpovědět 

 clanek na idnes23:51:59 25.11.2012
"To zírám. Já jsem si myslel, že je ve vězení," divil se čtyřiasedmdesátiletý nestor českého lezení Petr Prachtel... juknete na to je to sranda a i jaros se mozna trochu divi...
odpovědět 
 Re: clanek na idnes01:35:09 26.11.2012
:-D jo Petr to vzdycky rozsekne!
Dadaodpovědět 
 Re: clanek na idnes10:01:15 26.11.2012
http://bit.ly/QkCJ9k ..pěkně jsi to Sany napsal ;-)
JTodpovědět 

 Nevím jak vy00:17:59 26.11.2012
přátelé, ale já prostě nevěřím že tam vylezl, a už vůbec ne že tam byl bez kyslíku. Na Everest ho vynesli dva šerpové a na K2 vylezl bez kyslíku? Směju se.
Alfodpovědět 
 Re: Nevím jak vy01:14:38 26.11.2012
Opravdu krásné plky!!
Jak jinak tady,že???!!!
Musí ve vás bejt hodně závisti a jinejch pokřivenejch vlastností, když nejste schopni ocenit, fakt hodnotnej výstup!
Mám pocit, že ještě odsouzenej není, tak co na něj hledět jako na nevinného?!

Nebo neuznáváte základy práva??
Není snad základ, že prokázaná nevina je to samé jako neprokázaná vina??
Jste snad soudci??
Podívejte se pár let zpět, tam za nařčení z čehokoli člověk dostal šibenici, nebo ještě dřív hranici!!

Jinak bych to ocenění dal taky Zuzce :(
Pepekodpovědět 
  Re: Nevím jak vy06:54:16 26.11.2012
Zuzky je mi líto,ale ocenění?za co?
Tomodpovědět 
   Re: Nevím jak vy08:26:22 26.11.2012
..celozivotni prinos..?
odpovědět 
    Re: Nevím jak vy10:56:31 26.11.2012
Za celoživotní přínos ano,ale tady se jedná o výstup roku v horách nad 6000 m.n.m
Tomodpovědět 
   Phalčan Kangri11:33:56 26.11.2012
Třeba za ženskej výstup na Phalčan Kangri, to je možná obtížnější než mužskej na Čchogori...
 Máraodpovědět 
    Re: Phalčan Kangri11:55:31 26.11.2012
Nemyslím,že Broad Peak je těžší než K2 ale nebyl jsem tam tak nevím.Obecně vzato ale není.
Tom odpovědět 
  Re: Nevím jak vy16:52:00 26.11.2012
Psal jsem, že bych možná ocenil, ale nevěřím. Člověku jeho ražení nevěřím ani dobrý den.
Alfodpovědět 

 Nejtezsi osma od Bema01:36:58 26.11.2012
Takze Bem s Hamorem sli po cizich fixech a meli nejtezsi vystup roku na osmu? Mara s Hrubym sli na Nanga Parbat alpsky, Jaros s Travou na Annapurnu taky (tohle nevim presne).
Neni ta cena potom blbost? Ale mozna to byla nejaka ultra tezka cesta.

Ono je treba se koukat, jak a za ci podpory se formoval na pocatku tenhle festival. Pak se veci vic vyjasnej.
Posledni dobou se vybec ty "nase" velky festivaly dostavaj do podivnejch pozic. Jo zavdecit se kamaradum za kazdou cenu neni ten nejlepsi zpusob prezentace verejnosti ... ale snad doba se zmeni.
garryodpovědět 

 sláma už je prázdná06:57:51 26.11.2012
Autor článku se patrně předčasně probudil ze zimního spánku nebo je to troll. Morální rozměr Bémova lezení se tady už jednou zevrubně probíral v komentářích pod jeho článkem o výstupu na K2. Článek svým přínosem odpovídá průměrnému komentáři v oné diskusi. Sláma už je prázdná (což pravda v případě mg na písku taky, a přece vždycky..).
honzaodpovědět 

 PB07:42:47 26.11.2012
1. Když jsem bydlel na pražském Břevnově, potkával jsem cestou ze školy PAvla Béma, který se tou dobou zrovna stal starostou Prahy 6. Byl sympatický, zdravil, prosazoval se za legalizaci trávy atd.
Tady OK.
2.Odstěhoval jsem se z Břevnova, Pan Bém se dostal do vysoké politiky a já ho potkávat přestal.
3. Po pár letech, to už byl primátorem hl.m., jsem pracoval v Armádě spásy v Holešovicích. O Vánocích je dobrým zvykem se o bezdomovce starat, a taky tak pan Bém. Přišel, před kamerama nalil jednu až dvě polévky. Bezďákům se vyhýbal, nám zaměstnancům neřekl ani zdar. docela jsem čuměl, tohle že je ten chlápek z Břevnova? To vnímám jako posun a jako nutný následek vrcholové politiky. Lokty zostřeny, obyč lidi odsunuti do pozádí.
Byl jsem na něj naštvanej, docelu jsem mu fandil a tak.
4. Pan Pavel Bém, pro mě už zcela jiný člověk než jakého jsem potkával chodit kolem zdí Břevnovského kláštera je popotahován kauzami výše zmíněnými a jeho morální hodnota mezi lidmi je na absolutní nule.

Suma sumárum, je mi ho líto. Nepochybuji o tom, že šel do politiky s tím, že bude pom,áhat a lidi ho budou milovat a on je. Bohužel byl semlet stejně jako mnoho před ním. Ctím nevinost dokud není vina prokázána, tak nechci soudit. Ale nechci ani omlouvat chyby, ty si musí každý vyřešit sám, jen jsem chtěl napsat, že není vše tak černobílé a snadé, jak vypadá. 

Sorry za ty kydy, ale nemám rád lynč.

Radim
 Jezodpovědět 
 Re: PB08:19:39 26.11.2012
Hele dobře si to napsal...
Karbyodpovědět 
 Dr. Jekyll10:42:06 26.11.2012
a p. Hyde, to asi psycholigicky nejlíp sedí na Kolibříka, podle mě v něm existují 2 podosobnosti. V politice jeden z největších křiváků, viz např. jak se (ne)dívá do kamery a jinak celkem fajn horolezec nějaké III. ligy, viz jak se šťastně tváří někde na vrcholu.

Jinak tahle cena dílem Jiráskova komerčního bordelu "Alpy", takže to s ČHS nesouvisí. Ale dostat to za normálku vévody Abruzzského, kterou se na Čchogori vylezlo někdy skoro už před (1.) válkou, to je bída. Letos nebyla česká sezona v Himálaji nic moc, ale našlo by se lepší.

Tohle se zvlášť u nás asi nikdy nepropere dost, tak jsem se musel přidat. Jednou jsem ho potkal v obchodě a zrovna říkal do mobilu "můžeš mluvit", tenkrát mi to ani nepřišlo divný...
Mr. Hideodpovědět 
  Re: Dr. Jekyll12:11:31 26.11.2012
Nevím:) Pokud kdokoli na druhé straně telefonu začne hovor dotazem "Neruším tě?", také mnohdy odpovídám "Můžeš mluvit.".
odpovědět 

 Nasíráme sami sebe12:07:30 26.11.2012
Když bém vylezl na Everest, tak jsem si říkal, že je fajn, že primátor hlavního města reprezentuje ČR a poslal mu gratulaci. Ani on ani jeho sekretariát nic neodepsal.....ani jsem to nijak nečekal.
Na K2 jsem nebyl a ni na Everestu ......a v pravdě po tom ani netoužím.
Vylézt na tyhle kopce ať už s kyslíkem nebo bez asi nebude žádná prdel.
Co se týče jeho průserů, tak musíme si uvědomit, že za mnohým je Bén i ostatní jen pěšák ve velké hře, kde lví podíl ze zisku dostává úplně někdo jiný a ten systém je velice sofistikovaný.
Tedy, to, že se propůjčil sračkám, z kterých se jen tak nedá vystoupit je jeho osobní prohra pochybné morálky.
V jeho kůži by "slušný" člověk přinejmenším mlčel a taktně by třeba odmítl nominaci na nejlepší výstup nad 6000m......
Marastodpovědět 

 Rozdil...14:31:55 26.11.2012
V patek jsem tam byl... Videl jsem P.B. a bylo mi ho celkem lito. Kdysi jsem ho potkal v Tatrach a byl fakt fajn, tak 6 let zpet. Celkem jsem mu fandil. Pak jsem pochopil, do jake hry se zapletl, divadla zvane politika, kde je sice jen figurka tech mocnejsich, ale i tak vi co dela a za co. Jeho chlubeni se o tom, jak"zacal druhou miliardu", to je bohuzel realita dnesniho sveta, a zvlaste nasi zeme, kde se vse rozkrade ve velkem. Pokud si stezuje, ze si vse musi platit sam a ma to tezky se sponzory, tak verte, ze by mohl na dalsich 20 let zaplatit bez proble vsechny expedice vsem ceskym himalajistum. O tak velkou hru tady jde. I kdyz, porad je to jen zlomek toho co z toho maji jeho loutkovodici. ODS, CSSD,komunisti... je to jedno, zcela jedno, jedna sebranka, na oko pro plebs herci, co spolu bojuji, za oponou jsou na jedne lodi. A lidi cim dale vice vi, ze to cele je jen obrovsky podfuk...
Ale dost, je mi techto lidi lito jejich duse je prazdna a ti lepsi z nich, a mezi ne pocitam i Pavla, (preci jen, kdyz ho srovnam s Paroubkem nebo treba kalouskem, je to porad rozdil...), jiste vedi co delaji a nekde uvnitr je to szira a opravdu vnitri klid nikdy takto nenajdou...
co jsem ale chtel rici... Videl jsem PB a bylo i ho lito, nasranost nic neresi a tak jsem ho videl spise jako obet systemu a vlastniho ega. ZAdna cena mu klid v dusi neprida.
ale pak mel prednasku Adam Ondra... Uplne jina energie... Jina, nadsena, ryzi... Uplne jiny svet. A jedna veta me zustala v usich.. Kdyz povidal o nosicich materialu z Madagaskaru, rikal ze pro nas smesny peniz jim tam pomahali nest veci. Ale ze i presto, ze byli na nase pomery chudi, byli 100x stastnejsi nez lidi z Evropy, kteri maji hodne penez... Doufal jsem, ze to PB slysi, stydi se a ze i on pochopi, kudy vede ta prava cesta k vnitrni svobode... Pres lzi, podvody a materialni bohatstvi to rozhodne neni. A on, at uz dela jekekoliv krivarny, tohle musi moc dobre vedet, protoze na tech mistech, kam si za penize jinych jezdi, tam u to musi nutne doklapavat. JEn je tezke vystoupit z takto rozjeteho vlaku... Hodne stesti mu preji...
P.odpovědět 
 Re: Rozdil...07:24:37 27.11.2012
Co ty všechno nevíš, fascinuje mě jak přesně každej ví kolik kdo má peněz, holt u piva toho pochytíš...
wvfodpovědět 
 Re: Rozdil...09:00:49 27.11.2012
Souhlas. Nebyl jsem tam, ale dokážu si to představit. Jen nevěřím na to, že Bémovi zbyla ještě nějaká sebereflexe (potřebná k tomu, aby se styděl na přednášce AO).
honzaodpovědět 

 Soudci a politici21:04:45 26.11.2012
Co ještě má společného tahle slátanina s horolezením. To je tedy otázka. Škoda slov. Závist, sebeprosazování, měření neměřitelného. Holt vývoj se nezastaví,kde jsou ty doby, kdy jsme lezli pro svoji potěchu, filosofii, a s pokorou k přírodě. Už Vám chybějí snad jen vrtule u p...
Zadražilodpovědět 
 Re: Soudci a politici08:04:25 27.11.2012
vrtule prodava salewa a mammut, letos budou na vanoce v akci.
odpovědět 

 horolezectví je jinde...08:49:43 27.11.2012
Jak tak čtu Vaše příspěvky, jsem asi rád že jsem už staršího data výroby, i když né o moc...... mě k horám přitáhly právě ty ideály - kamarádství, příroda, vůně dálek.....dnes je to jinde, bohužel. Nechte Béma Bémem - je to chudák, jednou na něj dojde, snad......
Pro mě je horolezectví definováno asi takto.......
Trvá okouzlení, zvoní karabina o kruh, skála hřeje, zní smích. Postuj a zavzpomínej. Neboť to největší mezi horolezci je přátelství!¨........
ouzinodpovědět 
 Re: horolezectví je jinde...17:42:32 27.11.2012
Ještě ti tam chyběj buřty, lahváče,kytára a usárna.
odpovědět 
  Re: horolezectví je jinde...08:53:14 28.11.2012
.......běž na překližku, at si cool......
ouzinodpovědět 
  Re: horolezectví je jinde...09:27:35 28.11.2012
Proč myslíš, že to tam chybí? Já to tam např. vidim.
honzaodpovědět 

 otázka prístupu11:30:03 27.11.2012
S tým oceňovaním je to otázka prístupu - horolezectvo môžeme považovať za šport a výkony za merateľné, víťazom sa stane ten, kto vylezie to ťažšie prípadne vyššie alebo to vylezie rýchlejšie... Alebo môžeme horolezectvo chápať ako komplexnejší fenomén, ktorý okrem športového výkonu zahrňuje aj prínos niečoho nového, morálne vlastnosti - zmysel pre fair play, úctu k prírode...

Príkladom ocenenia, ktoré prinieslo aj vlnu kritiky, bolo vyhlásenie horolezca storočia na Slovensku, cenu získal IM P. Pochylý, známy napr. sólovým zimným prechodom tatranského hrebeňa (dodnes nezopakovaný výkon). V encyklopédiach o horolezectve (napr. Dieška) sa o ňom vyskytuje maximálne stručná zmienka, vzhľadom na jeho kriminalitu. Podľa F. Keleho aj expedíciu Everest 84 sabotoval so svojím individuálnym programom.

Hodnotenie morálneho hľadiska samozrejme neexistuje, resp. je individuálne. Veď pozrime na zoznamy reprezentácií a vedení ČHS a SHS James. Množstvo týchto ľudí je známych napr. porušovaním zákona o ochrane prírody a napriektomu ich výlety spolufinancujeme a ich výkonom tlieskame.

A za seba - Bémovi by som ruku nepodal, ale jemu je to asi jedno.
shatterhandodpovědět 
 Re: otázka prístupu11:37:22 27.11.2012
zatím nejrozumnější komentář. kde skončíme? dobrá, jednoho diskvalifikuje pro funkci primátora a proto že je sprostý podezřelý. oukej, diskvalifikujme tedy logicky dalšího třeba proto, že krátí daně, další je nevěrnej manželce a jeden dokonce přejel autem psa. nevidím principiální rozdíl.
Lukas B.odpovědět 
  Re: otázka prístupu09:25:30 28.11.2012
Na druhou stranu si Jirásko může dávat ceny zcela podle vlastního neprincipiálního uvážení, nečiní-li tak pod hlavičkou ČHS. (ČHS je to "my", nebo?)
honzaodpovědět 
 Re: otázka prístupu16:56:19 27.11.2012
Nevíš prosím za co přesně Pochylý seděl? Bohužel o této zajímavé postavě se shání velmi špatně informace...
Šárkaodpovědět 
  Re: otázka prístupu17:24:50 27.11.2012
Myslím, že za rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví.
Peterodpovědět 
  Re: otázka prístupu21:40:10 27.11.2012
Na vetsinu expedic (jejich rozpocet proste preshoval dimenze dostupne vydelkum normalnich lidi..) se vydelavalo vyskovymi pracemi pro jejichz fakturaci tehdy nebyla zadna pevna pravidla a odmena se odvijela v podstate jen od dohody mezi obema stranami teto transakce.
Aby se vlk nazral, fakturovalo se o mnoho vice hodin nez se skutecne odpracovalo. Obcas to prasklo, nekdo to odsral a pak se tomu rikalo hospodarska kriminalita.
Pavol Pochyly na sebe pri tom prasknuti vzal uplne vsechno a sel si sednout za vsechny ostatni.
Ten legendarni zimni solo prechod hrebene Tater myslim uskutecnil tesne potom co se vratil z basy.
Popis te hrebenove tury je v nejakym Hotejlu z tech let.
TOAodpovědět 
   Re: otázka prístupu00:14:23 28.11.2012
On zase takový jeliman nebyl. Normálně kradl, pak taky udělal manko, pak nechal chlapy ve štychu na Everestu, pak se rozhodl kvůli hospodářským deliktům utéct z republiky, ale nějak to nedotáhl do konce, takže seděl dvakrát za věci, za které by se sedělo i dneska. Je pravda, že mezi tím vylezl supercesty včetně oné zimní sólohřebenovky Tater, kterou ještě nikdo nezopakoval.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: otázka prístupu13:00:07 28.11.2012
Jsem ho znal jen od videni, & par lidi kolem nej. Moje verze je asi jen jednim z pohledu.
Vis co a komu ukrad?
S tou expedici na Everest.. on byl straslivej samorost a pokus nacpat ho do polovojenskyho rezimu Galfyho expedice skoncil katastrofou.
Spekulovat o mire zavineni ze Pochyleho i vedeni expedice nam asi neprislusi, ale jednoznacne odsouzeni (ze tam nechal nekoho ve stychu) je trochu moc drsne.
TOAodpovědět 
     Re: otázka prístupu13:20:06 28.11.2012
Více o P. Pochylém se můžete dočíst v této knize: http://www.lezec.cz/clanky.php?key=10253
 martanodpovědět 
     Re: otázka prístupu17:01:00 01.12.2012
Vedoucím výpravy na Everest (podzim 1984), které se účastnil Pavel Pochylý nebyl Ivan Gálffy, ale František Kele (protože výprava měla i výzkumné cíle účastnilo se jí také několik vědců a proto sportovním zástupcem Keleho byl Ivan Fiala a po nějaké roztržce v názorech Michal Orolin).
Zdeněkodpovědět 
      Re: otázka prístupu20:02:34 01.12.2012
starnu, blbnu, zapominam. dik za opravu.
TOAodpovědět 
       Re: otázka prístupu20:25:14 01.12.2012
Kohn oni stárnou !
Martinodpovědět 

 manifest13:39:01 27.11.2012
Děkujeme ti Pavle Béme za tvoje výkony. Za to, že mají naši bafuňáři komu lézt do prdele, protože to k naší české povaze zkrátka patří. Smekám a jdu se vyblejt!!!
pepaodpovědět 

 Kecy? NEmyslim...21:55:17 27.11.2012
Proč musí být reformy?
To lze vládě vysvětlit i bez agentur!

Důvody:

Nazvučení českého předsednictví - Saša Vondra -ODS - 750 000 000 Kč

Open CARD - Pavel Bém - ODS - 1 000 000 000 Kč

Zelená Praha - Pavel Bém - ODS - 250 000 000 Kč

Bezdrátová Praha (WiFi-Praha) - Pavel Bém - ODS 150 000 000 Kč

Arbitráž s CME -??? - 10 000 000 000 Kč

Aféra Český dům - Karel Srba - ČSSD - 100 000 000 Kč

Diag Human -??? - ???? - 2 000 000 000 Kč

Aktuální kauzy staveb tunelů v Praze - Pavel Bém - ODS - 10 000 000 000 Kč

Gross – byty, akcie - Stanislav Gross - ČSSD - 300 000 000 Kč

Internet do škol - Eduard Zeman - ČSSD - 884 000 000 Kč

Nucená správa -IPB -???2 - 200 000 000 000 Kč

Sanace bank v 90. letech - Václav a Livie Klausovi - ODS - 200 000 000 000 Kč

Chemapol Group Junek - ??? - 16 500 000 000 Kč

Knižní fond - Macek, Menzel - ODS - 400 000 000 Kč

Liberecký šampionát Magistrát města - ODS ČSSD - 150 000 000 Kč

Lehké topné oleje - Václav Klaus - ODS - 100 000 000 000 Kč

Rumová aféra - Václav Klaus - ODS - 60 000 000 Kč

Kamencové jezero - Starosta Chomutova - ODS - 750 000 000 Kč

Konsolidační banka, Konsolid. agentura - Všichni ODS a ČSSD 240 000 000 000 Kč

Podpora na fotovoltaické elektrárny - Všichni ODS a ČSSD - 900 000 000 000 Kč

Sečteno: 1 bilion, 675 miliard, 878 milionů, 83 tisíc...

A to není zdaleka vše, jedná se pouze o část peněz, které samozřejmě musí chybět!

Není co vysvětlovat, pane Nečasi, Kalousku, Drábku a další, to nevysvětlí ani vaše drahé mozky, vymývající PR agentury !!!!!
Taky lezecodpovědět 
 Re: Kecy? NEmyslim...09:17:55 28.11.2012
a?
honzaodpovědět 
  Re: Kecy? NEmyslim...09:31:48 28.11.2012
Co bys ještě chtěl, pověz nám to..
odpovědět 
   Re: Kecy? NEmyslim...10:35:03 28.11.2012
Omlouvám se za zavádějící formulaci dotazu. Upřesňuji: No a?
honzaodpovědět 
    Re: Kecy? NEmyslim...12:59:37 28.11.2012
Prima, mám pro tebe návrh: pošlu ti číslo účtu, Co kdybys mi měsíčně přispíval 5.000,- za zvýšené DPH? Když ty průšvihy výše uvedené schvaluješ (nevadí ti) pak mi jistě rád přispěješ.

To, že se takhle veřejně KRADLO A KRADE nejsou peníze "státu", ale nás všech, které se jen každoročně přerozdělují (právě například to DPH). A když chybí a nešetří se s nimi, musí se půjčovat, abycho je my, naše děti, děti našich dětí POŘÁD NĚKOMU SPLÁCELI..
Zvláštní je, že stát může žít takto dlouhodobě na dluh, jedinec nebo rodina (2 dospělí a 2 děti) NIKOLIV, to je exaktně vyloučené.
TY PENÍZE HONZO DLUŽÍME PRÁVĚ ZA TAKOVÝ ŠMEJDY, JAKO JE JANOUŠEK, BÉM A SPOL. Jsem zdopovědný, ale ne hloupý.
odpovědět 
     Re: Kecy? NEmyslim...07:24:32 29.11.2012
Neschvaluju. Jen nevidím důvod, proč se tou žumpou brodit zrovna na lezeckým webu.
honzaodpovědět 
    Re: Kecy? NEmyslim...13:15:33 28.11.2012
youtube.com/watch?v=_aEQX0sbEzQ + 2. a 3. díl
odpovědět 
 Re: Kecy? NEmyslim...12:01:02 28.11.2012
Jen tak pro zajimavost, jakou castku by sis u kolonky secteno predstavoval ty? Doufam, ze ne 0 ..
odpovědět 

 TOA20:43:07 28.11.2012
Adonaj kde je Toa ?
Martinodpovědět 
 Re: TOA12:36:58 29.11.2012
Jako by nestačilo, že je náckovským spamem zanesená kdejaká diskuse jinde, už se to cpe i sem.
Dostal jsi na schůzi pověření věnovat se práci na Lezci?
P.odpovědět 
  Re: TOA12:49:05 29.11.2012
Nekrmit, rostou potom jako z vody.
honzaodpovědět 

 hodnota14:24:15 29.11.2012

Ahoj, pokud budeme hodnotit výstup Pavla Béma a ne jeho politickou kariéru mám otázku.  Nebyl výstup na Anapurnu hodnotnější? Slyšel jsem o tom, že tento rok půdobilo na K2 nezvykle hodně expedic a hora byla proto velmi schůdná.
Může někdo zasvěcený odpovědět? Díky. Jinak je mi jasné, že výstup samotný je pecka. Nikdo jiný než tvé nohy tě tam nevynesou. Mára se na Nanga také činil a zaslouží obdiv, nicméně hlavní cíl jeho expedice nebyl splněn.  Tom
Tomodpovědět 

 Humus22:59:24 04.12.2012
Bém je bezpáteřní hnusák a je úplně jedno co vyleze. Na pódium nepatří a do časopisu taky ne. A na web taky ne. :-)
RTodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179495)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Létání Je Hezčí VIIIb Labské Údolí - Pravý Břeh
Pojezd 5B Lešov
Poleh 5B Lešov
Posed 5C Lešov
Gollum 7a Panacelle
Nově komentované:
Confetto ... 6c+/7a Massone
Malá Dušička 7- Lomy Nad Velkou
Carlo Montagna 7c+ Sarche
Kotvičník 8 Lomy Nad Velkou
Katiforos (L1+L2) 8a Manikia

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Sraz dezolatu | Sraz dezolatu | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Slanění | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Slanění | Smutek | Slanění | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Nějaká ta smutná fakta |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (66)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (10)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (2)
Na Everestu našli botu i s ostatky, zřejmě po Andrewu Irvinovi (1)

 Nově v inzerci:
Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 368 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 321 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 289 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 292 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 266 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.