LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lezec který nepadá, leze pod své možnosti.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140437 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mimořádná VH ČHS - předsedou Zdeněk Hrubý

on-line reportáž

Předseda ČHS Zdeněk Hrubý Valná hromada Českého horolezeckého svazu 31. ledna 2009:

12:56 Valná hromada končí. Nový předseda ČHS Zdeněk Hrubý svolal k první pracovní schůzce nové členy svého týmu.




12:52 Návrhová komise připravila usnesení mimořádné valné hromady. Revizní komise vznáší připomínku k bodu "projednána předběžná zpráva o hospodaření". Bod byl vypuštěn.
12:43 Alena Čepelková, právě předává předsednictví ČHS Zdeňkovi Hrubému.
Alena Čepelková a Zdeněk Hrubý
12:41 Výsledky 1. kola volby členů VV ČHS:
  • Zbyšek Česenek 2222 hlasů
  • Jiří Čermák 2126 hlasů
  • Vladimír Wolf 2013 hlasů
  • Josef Uherka 1882 hlasů
Všechny čtyři volení kandidáti byli zvoleni nadpoloviční většinou a není nutné pokračovat ve volbě. Výkonný výbor ČHS je zvolen.
12:30 Zdeněk Teplý v diskuzi hovoří o potřebě vytvořit "subkomisi" pro mapování historie českého lezení. Rád by zmapoval všechny dostupné prameny, hlavně ty "off-line". Nestor českého lezení, 85letý Voloďa Suchý doplňuje, že v zahraničí se o historii velmi zajímají.
Voloďa Suchý
12:22 Jan Kreisinger z komise alpinismu hovoří o navrženém výstupu roku - Mára Holeček a Jan Doudlebský Devold Triple North Walls. Komise publikuje s internetových a tištěných médiích.
12:09 Výsledky 1. kola volby předsedy a místopředsedů ČHS:
  • Předseda ČHS Zdeněk Hrubý 2520 hlasů
  • 1. místopředseda ČHS Jan Bloudek 2351 hlasů
  • 2. místopředseda ČHS Petr Resch 1859 hlasů
pokračujeme volbou členů VV (1. kolo).
11:42 V diskuzi se Radek Lienerth vyjádřil k bodu "dílčí změny v Pravidlech lezení v pískovcových oblastech". Ten byl přesunut na řádnou valnou hromadu ČHS. Radek se více soustředí na komunikaci s oddíly, aby vysvětlil svou myšlenku přesunout zákaz magnézia do kompetence OVK (Oblastních Vrcholových Komisí).
11:25 Jednání valné hromady pokračuje po přestávce. Začíná první kolo voleb do VV ČHS.
Volba předsednictva
11:07 Zdeněk Hrubý (kandidát na předsedu ČHS) podle jeho myšlenek by měl VV připravit pole pro činnost odborných komisí.
Zdeněk Hrubý
11:04 Jan Bloudek (kandidát na 1. místopředsedu ČHS) by se rád soustředil na finanční stránku a uvítal by lepší komunikaci uvnitř, bez hádek.
10:59 Petr Resch (kandidát na 2. místopředsedy ČHS) hodnotí své dosavadní působení ve VV. Řešení MG na skalách nebo rozšíření přístupu do skal považuje za malicherné a chtěl by se soustředit pouze na manažerskou činnost, tak aby poskytl nejlepší podmínky pro činnost odborných komisí. Chtěl by ustanovit člověka odpovědného za vnější vztahy (PR).
10:57 Josef Uherka (kandidát na člena VV) by rád soustředil na mládež.
Josef Uherka
10:54 Zbyšek Česenek (kandidát na člena VV) by se rád soustředil na podstatné věci. Nabízí zkušenosti z pískovcové lezení a nezatíženost historií (nová tvář).
Zbyněk Česenek
10:52 Jiří Čermák (kadidát na člena VV) by rád složil výkonný výbor ze všech druhů lezeckých sportů. Rád by nabídl zkušenosti z pořádání závodů.
Jiří Čermák
10:50 Vladimír Wolf (kandidát na člena VV) by chtěl zlepšit servisní činnost pro lezce (hlavně pak lezecké oblasti), podpora závodů.
10:45 Jan Šlechta (kandidát na 2. místopředsedu ČHS) by se rád soustředil na komunikaci dovnitř svazu a více na mediální prezentace. Chtěl by lobbovat za lezení jak v ČSTV (Český svaz tělesné výchovy) tak u Ochrany přírody (například otevření Sněžných jam v Krkonoších). Dále pak granty na podporu dobrých lezeckých závodů.
Jan Šlechta
10:41 Libor Hroza (kandidát na člena VV) nabízí svou intenzivní práci pro VV. Rád by se soustředil na řešení problémům na píscích a poli sportovního lezení.
Libor Hroza
10:39 Začalo představování kandidátů do VV. Zdeněk Teplý (kandidát na 2. místopředsedu ČHS) by se chtěl soustředit na organizaci a průhledné přednášení výsledků členům.
Zdeněk Teplý
10:35 Alena Čepelková shrnuje činnost sportovních komisí a změnu volby výkonu roku.
Alena Čepelková uzavírá diskusi o činnosti.
10:34 Honza Kreisinger za komisi alpinismu je na cestě a jeho příspěvek se přesouvá do diskuze.
10:31 Petr Resch informuje o činnosti komise sportovního lezení na skalách. Koncepce je uvedená v buletinu.
10:28 Jura Čermák omlouvá Tomáše Rakoviče a Evu Ondrovou (aktuálně je s Adamem Ondrou na soustředění ve Španělsku).
10:24 Robin Baun přednáší informace o činnosti Komise tradičního skialpinismu. Tato komise by ráda rozvíjela tradiční skialpinismus a expediční činnost. Doufá k posunu extrémních sjezdů k 60% svahům.
10:22 Joska Uherka přednáší informace o činnosti Komise mládeže. Je dobré, že se daří přidělovat granty přímo oddílům, které se zabývají výchovou mládeže. Minulý rok bylo rozděleno cca 120 tisíc mezi 14 projektů.
10:20 Jiří Fógl přednáší informace o činnosti Metodické komise. Apelují
10:18 Vladimír Ťešitel a Tomáš Kublák přednáší informaci o činnosti Bezpečnostní komise. Apelují na hlášení úrazů.
10:13 Jana Kubalová přednáší informace o činnosti z Lékařské komise. Informace jsou v buletinu č. 59/2008. Plánuje se překlad materiálů UIAA.
10:08 Vladimír Wolf přednáší zprávu o činnosti Centrální vrcholové komise. Na obrázku je vidět nový prostředek pro extrémní pískovcové výstupy. Jde o kombinaci borháku a "kruhového" dříku. Výhodou je menší rušení na skále (je méně vidět). Dále informuje o objemu jištění, které v nepískovcových oblastech bude klesat. Pro pískovcové oblasti je naopak nutné zvýšit aktivitu při přejišťování.
Vlk ukazuje nový borhák do písku
10:05 Jindra Pražák přednáší zprávu o hospodaření ČHS za rok 2008. Státní dotace se z očekávaných 650 tisíc zvedla na 940 tisíc. Bohužel ze Sazky dostáváme pouze 25%. Sazka se ale zavázala do konce roku 2009 doplatit zbytek.
10:03 Alena Čepelková přednáší zprávu předsedkyně ČHS. Informuje o plnění usnesení z minulé valné hromady.
10:02 Hlasování o programu jednání. Program byl schválen.
10:01 Bod z jednání byl vypuštěn. Jednání o tomto bodu bude přesunuto na řádnou valnou hromadu ČHS (21. března 2009).
09:59 Hlasování o vypuštění bodu 9 (10 v Buletinu) - schválení dílčí změny Pravidel lezení v pískovcových skalních oblastech.
09:56 Mandátová komise hlásí, že valná hromada je usnášeníschopná.
09:46 Delegáti souhlasí s hlasováním pomocí slovenského systému - tedy začíná se otázkou "Kdo je proti". Pokud je zjevně málo hlasů proti, návrh je schválen. Což urychluje hlasovací proceduru.
09:51 Mandátová komise kontroluje počet delegátů, je nutné ověřit, že valná hromada je usnášeníschopná.
09:48 Představení mandátové komise, Jindra Pražák, Roman Wimmer, Petr Záleský.
09:46 Alena Čepelková zahájila jednání minutou ticha na uctění památky Standy Šilhána.
minuta ticha
09:46 Valná hromada právě začala.
Zahájení
09:38 Telegraficky z návrhu programu: Zprávy jednotlivých komisí. Předběžná zpráva o hospodaření ČHS za rok 2008. Dílčí změny Pravidel lezení v pískovcových skalních oblastech. Představení kandidátů a volba členů výkonného výboru.
09:29 Velkou diskuzi ohledně kandidatur si můžete projít v článku Mimořádná valná hromada ČHS - 31. 1. 2009.
09:21 Seznamte se s jednotlivými kandidáty do výkonného výboru.
09:08 Delegáti se právě schází v sále Strahova v Praze. Protože poklesl počet členů výkonného výboru pod pět, bylo nutné svolat mimořádnou valnou hromadu.
Jednací sál

Lezec.cz   [úpravy] 12:56 31.01.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Gratulace14:04:50 31.01.2009
Tak všem zvoleným opravdu srdečně gratuluji!
speakerodpovědět 

 Držím palce15:29:00 31.01.2009
Gratuluji a přeji hodně sil.
Steveodpovědět 

 Vlk ve VV20:08:45 31.01.2009
Z toho bude mít pár lidí asi průjem a zvracení.Obvzlášť v labáku.
odpovědět 
 Re: Vlk ve VV20:15:45 31.01.2009
Vsak ono se nic nesezere tak horky, jak se to uvari....
z Labaku....odpovědět 
  Re: Vlk ve VV20:27:59 31.01.2009
Jenom aby.
odpovědět 

 uf20:43:48 31.01.2009
no doprdele,jak se kouknu na tu fotku jak tam stoji v rade 20 pupkacu,tak je mi uz vsechno jasny!!!
peace, love and chalk
odpovědět 
 Re: uf21:05:01 31.01.2009
No ja jim tu "praci" ani moc nezavidim...
odpovědět 
 Re: uf21:19:44 31.01.2009
Nevěř lidem přes 30. A pak ještě: get fat and die! A Resch řekne vo jediný trochu zábavný věci, že je to malichernost... Moc punkový to tam teda asi nebude. Snad aspoň zas vobčas někdo něco ukradne z ňákýho webu :)
Piškotodpovědět 
 Re: uf21:27:06 31.01.2009
Ty woe! Proč si myslíš, že jsem zvedl své stařecké panděro z kanape a šel tam? Že mi o baví? Že nemám co dělat?
Ale kdež mladý a hubený muži. I když každý rok přemýšlím že dám ČHS vale a kašlou na to, tak nakonec si říkám, že je líp aby to běželo dál a že to legitimitu musím zajistit tím, že přijdu třeba i na VH.
Buď v tomhle o.s. nejsi, pak se tě to netejká. Nebo jsi, tak kandiduj, něco dělej, kuwa, nééé.
Pace, pace pacičky.
Jan P. 50 let, 71kg.
Dagodpovědět 
  Re: uf22:52:08 31.01.2009
Pěkný fotky. Bageta, ve který je zapečený šáhlo, a na tý první se nám spiklenci evidentně chechtaj.
Měl jsem sen... Zlej sen. Zestárli sme, vypadalo nám číro a zvětšil se pupek. Jeli sme na valnou hromadu, protože jsme měli pocit, že je to potřeba (??!?). Cestou sme pili birel. Strašně nás srali ňáký mlaďoši, co nebyli ochotný hnout prstem, všechno podle nich bylo blbě a nepovažovali nás vůbec za horolezce.
Piškotodpovědět 
   Re: uf23:12:55 31.01.2009
Vono teda, já nevim jak jiný, ale mi mlaďoši neserou. Většinou se pohybuji mezi lidmi o generaci a víc mladšími a mám mezi nimi i zdaleka nejvíc přátel.
Jenže prostě, my už neomládneme. Tedy pokud tam má být někdo mladý (oni tam i byli, jen nebyli moc vidět), tak tam musí dojít. Jiné řešení nevidím.
Ale musíte rychle, ono to letí. I já pamatuju některé pupkaté fotry jako mladé rozhněvané muže.
Dagodpovědět 
    Re: uf23:20:15 31.01.2009
Však právě. To nebylo proti tobě, spíš naopak.
 Piškotodpovědět 
     Re: uf23:37:44 31.01.2009
Já to tak nebral. :-) On pohled to je opravdu jako na setkání pamětníků bitvy u Sudoměře i v reálu.
Dagodpovědět 
      Re: ps08:44:18 01.02.2009
z fotek na klenotu je patrno ze zkuseny lezec zkusene srusta a je schopen i extremnich vykonu jako ucast na valny hromade, byt s drzakem na krcni pater.. coz je teda skvela zprava.
Duraodpovědět 
       Re: ps10:16:14 01.02.2009
Jo, zkušený lezec se zdál být našlápnut k celkovému uzdravení a zahození i těch držáků.
Jenom, pokud se třeba vy dva potkáte, tak budete muset mít pořádný tyče na zahánění sběračů kovů. Jak jsem pochopil, Venca má v sobě taky nějaký to kilo. To je fajn, do toho nejde reuma. :-)
Na konci vzal berle a s výkřikem "Na Bělehrad!" čile odkavčil.
dagodpovědět 
        Re: ps11:28:53 01.02.2009
Povedený fotky Dagu. Bohužel pravdivý. Odkavčil je docela zajímavej překlep :-).
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: ps11:37:49 01.02.2009
Nojo, Freude, co jsem tím chtěl říct? Asi že neumím psát. :-)
Dagodpovědět 
   Re: uf23:21:42 31.01.2009
tywoe to je husty! A pak nepij! Desivy sny v kterych zjistuju ze sem nenavazenj mezi sedmym a osmym kruhem a mam dost nateceno, to sem mival bezne, ale tohle?
Nekde sem cet vo dost desny nemoci, nejdriv zjistis ze ti to uz neleze jak driv, pak chytnes tudle tu krizi stredniho veku nebo co to je, bojujes , ale je to silnejsi, vzdas to... zblbnes, ztloustnes a zacnes si myslet ze si zkusenej a a nad veci, vostatni jsou spokojeny a rikaj, ze uz si dostal rozum. Pankac jim uveri a zacne sirit moudra. Je to hochu krec pred smrti punkera. Trva to dost dlouho, ale neboli to, jenom trochu teda.
Tak to je taky dost desny, kdyz uz sme u tech hororu.
P.S. CHS. nekteri vicepredsedove by nemeli zlehcovat velmi vazne veci :)
lacoodpovědět 
    Re: uf23:43:56 31.01.2009
Ale bolí! V zádech třeba... Místo radostných kaleb si dáš tři piva a druhej den tě bolí hlava.
Nakonec jedeš i na schůzi, protože tak nějak si řikáš, že bys třeba měl, nebo co. A tam místo nějakého hodnotného průseru uděláš jen to, že hodíš kandidátku do urny, sežereš bagetu a jdeš čekat na vlastní urnu zase někam jinam.
Nejhorší je, že ti to přijde normální. :)
Dagodpovědět 
    Re: uf09:44:58 02.02.2009
PS: chtěl jsem tím udělat přítrž zbytečně populistickým tématům a taky jasně naznačit, že pokud se mají udát nějaké změny, měly by vzejít zespoda, minimálně od odborných komisí, a ještě lépe o úroveň níž, od členské základny, od oddílů. Myslím, že tohle si uvědomuje i skupina, která chce o změně pravidel nyní diskutovat s oddíly (viz diskuzní příspěvek Zobana, teda pokud je ono zmíněné zlehčované téma problém Mg). Já jsem tím chtěl jasně říci, že direktivní příkazy shora nejsou řešením a uvedl jsem to na několika konkrétních příkladech. Také jsem zmínil, že to myslím s velkým nadhledem. Čili já (jako potrefená husa) tato témata, která jsem označil za "malá" nebo dokonce "malicherná" nezlehčuji, ale jasně říkám, že by neměla být prioritou VV. Říci toto vše ve třech minutách je problém, i tak jsem to natáhl skoro do pěti.
Já respektuji, že jinak chápe tíhu např. tématu Mg řadový člen, který se s tím buď setkává ve skalách a otravuje ho (ať už jako odpůrce, který na skále vidí stále bílé fleky, či jako zastánce, kterého prudí zákazy) a nebo se sním pere jako čtenář webu, který toto téma vidí pod každým článkem, který třeba ani o tomto tématu není. Já, jako člen VV, si neoslovuji právo vést lezce jako nějaké slepé stádo a cosi mu přikazovat, naopak cítím pokoru a jsem připraven naslouchat podnětům od členské základny a odborných komisí. O tom byla zhruba moje poznámka "zlehčující" určitá témata.
(samozřejmě jsem i řadovým členem a navíc vedoucím odborné komise a jako takový mohu mít na věc určitý názor - to v prvním případě, či dokonce třeba i Mg v nějaké podobě prosazovat - to v druhém případě, tedy pokud uvidím, že zákaz Mg brzdí rozvoj lezení a brzdí tedy i reprezentanty, které mám na starosti - o tom ale nebyla volba VV!!!)
A už to téma opusťme, sám jsem zvědav, jaký materiál připraví Zoban a spol. do VH a jakou podporu u oddílů se mu podaří pro tento návrh získat.
Petr Reschodpovědět 
     Re: uf09:57:57 02.02.2009
Ahoj, myslím, že na to reaguješ zbytečně solidně. (I když pokud jsi považoval za potřebné vysvětlit to, tak samozřejmě.) Byla to myslím od Laca i ode mě jen taková legrácka, která nechtěla na nikoho vážně útočit, celé to rozjely ty anonymní hlasy o pupkáčích nahoře.
Ať se celé nové partě daří!!
Piškotodpovědět 
      Re: uf10:00:19 02.02.2009
Tak já slibuju, že budu používat více nadhledu i tady.
Petr Reschodpovědět 
       Re: uf10:35:10 02.02.2009
Máš pravdu, že kdybychom se na to dokázali dívat jako na malichernost, bylo by to vůbec nejlepší. Ten problém nespočívá v nějakém vážném ohrožení přírody nebo skal, ale v postojích, který k němu zaujímáme. Takže my v tomhle případě děláme z malichernosti katastrofu a třeba by to šlo i naopak.
Piškotodpovědět 
      Re: uf13:01:14 02.02.2009
dyk ja tam dal smajlika!:)
lacoodpovědět 
       Re: uf17:29:00 03.02.2009
Ale máš více méně pravdu. Pocit dospělosti je nutnej,...i pro ty punkáče. Vidím to jako běžnou lidskou potřebu a ne nic špatnýho, ...teda pokud z tý běžný potřeby nic špatnýho nevzejde.
Ale nejsme ve fotbale, tak se toho nebojim.
Honzaodpovědět 
  Re: uf22:58:48 31.01.2009
Ještě že se tam neprobojoval známý coach rychloplácalů a propagátor nejdebilnější disciplíny lezení,hrůzný Hroza.To by byl konec ČHS,vznikla by organizace podporující pouze nýmant centrum.
odpovědět 
   Re: uf23:29:55 31.01.2009
Chlapečku, když už píšeš o někom, že je nýmanT, tak by sis měl nejdřív zjistit, jak se takové slovo správně píše. Jinak seš pak za nýmanda jedině ty sám! A navíc "rychlohubý", závistivý a možná i s malinkým... :-D To nic, třeba ti ještě naroste, když budeš hodný a pěkně poslouchat maminku.:-D
Jindraodpovědět 
    Re: uf08:23:26 01.02.2009
vono teda mezi nami puristy.. je skoro jedno esli se pise nymanD nebo nymanT, nebot i nymanD uz je zkomolenina originalu.
Duraodpovědět 
     Re: uf11:48:43 01.02.2009
Aha, tak vono to bude vodvozený vod toho polskýho muzikanta Niemena. Kdysi sem něco slyšel, úplně to zapadá. Všecko to myslim mělo stopáže přes 2 minuty.
Piškotodpovědět 
      Re: uf12:36:11 01.02.2009
i
odpovědět 
       Re: uf12:45:52 01.02.2009
Jak se jmenovalo album vám neřeknu. Filtr lezce mi to nepustí. Nevím proč, Není v tom nic o žádném konkurenčním serveru.
dagodpovědět 
      Re: uf12:42:38 01.02.2009
Přesně! Niemen natočil album s Janem Hammerem pokrokoví lezci měli jasno! Hammer - kladivo, tento atribut překonaného stylu, Niemenův vous a kloboukem
maskovaná pleš a Honzy Kladiva pupek se stali symbolem zpátečnictví v lezení
a označení Niemen pak synomymem pro fundamentálního klasika.
Někteří kolegové lingvisti semantici se ovšem domnívají, že nýmant je označení
pro démant, ovšem démant skrytý těm, ktetří nemjí schopnost vnitřního zření.
Dagodpovědět 
       Re: uf12:46:27 01.02.2009
jo. v bezne mluve pak dodnes figuruje archetypalni narceni ze >zadnyho nemaji<... maloktery z tech kteri tento zaporovy genitiv tak zhusta uzivaji tusi ze se jedna o archaismus z dob kdy nekoho narknout ze nema zadneho (kladiva, kladivocepinu, demanTu..) znamenalo jasne vymezeni sve pozice na prislusne strane barikady.
Duraodpovědět 
        Re: uf12:50:00 01.02.2009
Kdyby to byl aspoň jenom genitiv partitivní.
Záporový, to už je fakt drsný.
Piškotodpovědět 
     Re: uf14:06:38 02.02.2009
zkomolenina, nebo nezkomolenina. to je fuk. ve slovníku cizích slov je pouze nýmand. tak není co řešit.
odpovědět 
    Re: uf12:15:56 01.02.2009
Jindrooo, ty jsi taky nýmanT, a nejvíc se o velikosti zmiňují co žádného nemají :), co na to tvoje maminka blbečku,co ta tě naučila.Asi nic když lezeš na nehumusáctější stěně v Praze. Určite tam lezeš zadarmo viď.Že by tedy naučila aspoň tu vychcanost :D . Ještě že se do VV Hroza neprobojoval,to by byl konec ČHS.Blééé.
Ten s malým nebo žádnýmodpovědět 
     Re: uf-pro toho s malým:-)17:59:14 01.02.2009
Člověče, ty seš jasnovidec! Já opravdu žádného nemám a představ si, že mi to ani trochu nevadí. Jsem totiž Jindřiška.:-D Psychologové jsou přesvědčeni (a já s nimi naprosto souhlasím), že lidé, kteří anonymně útočí na veřejně známou osobu, vždy trpí nějakým komplexem. Někdo kvůli tělesnému nedostatku, jiný třeba se nedokáže prosadit v kolektivu, atd. Každopádně vždy se jedná o nějaký komplex. :-( Jestli jsem se dotkla tvého velkého ega, tak promiň.:-D Zamyslím se nad sebou.:-D A ty se pokus být alespoň takovým frajerem, který když bude příště kydat anonymní špínu na veřejně známou osobu, se dokáže alespoň podepsat, nebo to říct otevřeně do očí. Je jedno o koho se jedná, zda je to Hroza, nebo někdo jiný.
PS: Na stěnu do Holešovic nejezdím. Z Moravy to mám trochu z ruky.:-) A i kdybych měla vstupy zdarma, tak nevím, kdo by mi zaplatil cestu. No, vlastně vím. Možná ty, ne?:-D
Jindraodpovědět 
      Re: uf-pro toho s malým:-)22:56:39 01.02.2009
Nezaplatím ti ani korunu.Nejsem blázen,vždyť tě ani neznám. Duležitý je,že jsi se chytla,a že tě takové komentáře iritují.Jen houšť :D. Jinak je ale Hroza tak nějak hamty hamty, hlavně já a moje dětičky co rychlolezou.Umně to maskuje za své jakoby rebelanství.Je Jen dobře že nebyl vítěz.Pa pa Moravo.
Ten s malým.odpovědět 
 Re: uf01:43:26 01.02.2009
Par těch lidi znám a nevim nevim jesi pupkáči, ale normalni lidi, co žijou aktivně
odpovědět 
  Re: uf01:46:41 01.02.2009
to bylo na toho prvního a někteři z těch lidi co já vim lezou s mg:o)
odpovědět 
   Re: uf11:51:59 01.02.2009
Třeba Vlk :))))
Piškotodpovědět 
    Re: uf11:40:35 02.02.2009
Jasně Piškote, bez bílého prášku nedám ani ránu, loni jsem byl na píscích lézt tak čtyřikrát a vždy s MG, pro hnidopichy dodávám, že to byly ty naše milé Moravské a tam je to s práškem poněkud jinak, kdy jsem byl naposledy na těch českých ani nepamatuji, už je to pár let.
PS: Poslední snaha nelézt na Moravských píscích s práškem vzešla od Gottwaldováků na počátku 80. let minulého století, avšak nesetkala se s kladnou odezvou, nikdy se neprosadila a tak nám na tuto snahu zůstala jen milá vzpomínka v podobě pravidel v průvodci od Houště a Velíska z roku 1981.:-)).
Vlkodpovědět 
     Re: uf14:09:18 02.02.2009
Nojo no, nezbývá než závidět, že máte o problém míň.
Piškotodpovědět 
  Do not touch my beer belly12:08:21 02.02.2009
Jasně, na bierbauchy nešahat! Jeden vypadá, že si přes pivního nácka nezaváže tkaničky, a přitom je třeba mrštnej jak ještěrka! Za platformu Smashing Pupkins
Papoušodpovědět 
   Re: Do not touch my beer belly13:21:40 06.02.2009
Děkuji ti, Filípku, že ses nás zastal :-)
Pravdou je, že ta fotéčka se povedla v všichni na ní vypadáme asi ještě větší (rozuměj vanovitější)než jsme ;-)
A stejně jsem zdaleka největší já :-) Holt po vánocích a chorobě vypadám jak vypadám a snad s tím ani nebudu nic moc dělat :-)))

Na druhou stranu, když se na tu fotku podívám, vidím nejenom ty vany, ale také tři bývalé reprezentanty, dva význačné (ano, také bývalé)himalájisty, několik správců skal, kteří pravidlně zabíjí svůj čas tím, že tlučou jištění pro to, aby ti dosud bez vany mohli lézti bezpečněji a pohodlněji, ale hlavně chlapíky, co furt vedou ty oddíly, páč to nikdo jinej dělat nechce. No, a taky hochy, co zahodili volnou sobotu a kupodivu způsobili, že VH byla usnášeníschopná.
Takže těm bez pupku přeju, ať si to lezení i letos užijou a ve zdraví se dožijí důstojné vany :-)
Tomáš F.odpovědět 

 Ještě fotéčky21:49:38 31.01.2009
http://dagles.klenot.cz/VH/
Jsem nafotil. Jsou tam vidět spiklenci v akci, spasitelé i rebelové.
Osobně se mi líbí poslední, kde je vidět kdo je frontman čhs. :-)
Dagodpovědět 
 Re: Ještě fotéčky08:17:52 01.02.2009
Tywoe! bageta special, dundee..!! ze ja tam taky nesel, treba by se mi este zvetsila ta vana a nabyl bych dojmu ze sem este zkusenejsi.. misto toho se nekde trapne plazim po sutrech a namlouvam si ze nestarnu.
Duraodpovědět 
  Re: Ještě fotéčky08:56:57 01.02.2009
Každej je starej jak se cítí :-)
Švanyodpovědět 
   Re: Ještě fotéčky10:19:54 01.02.2009
To je sice príma fráze, ale za druhou stranu, přírodu věčně šidit nejde -- chce zpět svoji mršinu.
Sice se cítím mladej, ale když udělám kotrmelec, tak se mi motá hlava ještě minutu, dřep -- jau, záda. :-)
I pod tou skalou si už neříkám: Musím tam, i kdybych měl otočit kopyta!, ale "Už zase lízt... musím?" :-))))
Dagodpovědět 
    Re: duchodci s vanou..10:39:15 01.02.2009
Zvlastni zprava pro pankace s cirem: Jeden z tech starejch pupkatejch z tech fotek byl pred par dny na aconcague, potupne normalkou protoze je pocasi nepustilo jizni stenou jak puvodne planovali. Samozrejme je to tak chodecka akce ze neuznal za nutny se s tim rozpazovat na techhle strankach, aby si neudelal ostudu mezi extremistama se smichova. Pro ilustraci - ve 14 dnech predchazejicich tomuto duchodcovskemu cinu kopec sezral 6 lidi.
Duraodpovědět 
     Re: duchodci s vanou..18:07:03 01.02.2009
Jéééžiš, to je ale strááááášlivý kopec, ta Aco. No, vono, když se podělá počasí tak to schrupne ty bez maček v teniskách. Ale jinak to fakt nějaká extra zabíračka není.Peace
nesmrtelný blázenodpovědět 
      Re: duchodci s vanou..21:17:19 01.02.2009
peace? cesky MIR? s tvym stylem zesmesnovani? di se bodnout, priteli.
Duraodpovědět 
       Re: duchodci s vanou..08:50:30 02.02.2009
Jaký zesměšňování? Je to realita.Peace?RIP.
nesmrtelný blázenodpovědět 
     Re: duchodci s vanou..22:52:46 01.02.2009
Jací důchodci s vanou? Treba Vlk jen tak blbě stojí, bo pod skalami je to šlank dorostenec, pravda, má jen trochu prokvetlé skráně. A víte vůbec, že doopravdy vypadá jako Mr. Bean?
Ditaodpovědět 

 gratulace08:56:00 01.02.2009
Tak Zbyškovi přeju hodně štěstí v nové funkci , jsi rozumný člověk a nová tvář, snad se ti podaří s tím hnout. čus Švany
Švanyodpovědět 

 Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS13:36:13 11.03.2009
Všiml jsem si, že skupina lezců se chystá předložit pozměňovací návrh pravidel stran zákazu MG. Můžete si ho přečíst tady: http://cs.euroclimbing.com/?p=4466
Snad to tentokrát projde.
Tondaodpovědět 
 Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS13:40:56 11.03.2009
Co dělá lezení na běžkařskejch stránkách?
Papoušodpovědět 
 Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS14:28:30 11.03.2009
tak jak je to formulovane to ma velkou sanci na schvaleni
odpovědět 
 Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS15:04:22 11.03.2009
mno , good luck!
l.odpovědět 
  Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS15:27:08 11.03.2009
Snad se portugalsky dopisovatel také se svým vyhlášeným důvtipem zapojí do přestřelky, ke které se ve virtuálu schyluje :)
P.odpovědět 
 Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS15:56:54 11.03.2009
A už jsme jako v parlamentu, někomu nevyhovují pravidla podle kterých se podávají úctyhodné výkony 100 let, protože podle nich mu hra nejde, tak zalobuje a pravidla změní tak aby se mu hrálo líp. To to zase v lezení dopadne, kde je úcta k tradici, lez na co máš! Co třeba povinné lezení na laně přivázané pod vrtulník, aspoň by se nikdo nezabil?
Kdo se potí, nezaslouží slitování, "jističi, trhniii!!"
jenom hraodpovědět 
  Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS16:43:05 11.03.2009
Nikdo nic měnit nechce - jen zlegalizovat stav,který je.
odpovědět 
   Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS16:57:46 11.03.2009
bylo by to hezký, snad se ale pak nebudou mágovat i sedmy
odpovědět 
 Re: Zatěžkávací zkouška nového VV ČHS16:50:35 11.03.2009
Funguje to u nás už léta - klasiky (kterých je nepoměrně více!!) se s MG nelezou, těžké cesty ano. Pokud se zákaz z pravidel vypustí, nikdo to ani nepozná, jen až si sem opět přijede zalézt A.O. nebude muset zasedat D.K. :)))
Labáčanodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.