LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lepší blbý než žádný jištění.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
5.Štípek 11538
6.Stráník 11449
7.Nespoutaný 11416
Bouldry:
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
7.Kopecký 10375
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141496 cest
Nové přelezy:
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+

Stěny
Vertigo lezecké centrum - Bratislava
Stěna u Salesiánů - Praha 8
Boulder v síti - Praha 3

Prodejny
HUDYsport - Praha 9
Dap Sport - Hradec Králové
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Neskutečné výkony v Plzni na Lokomotivě

Rodí se nám snad nové onsighterské duo, něco jako Huberovci?

Dlouho jsem váhal, zda napsat tento článek nebo nechat tento extrémní výkon zasypat prachem dějin.

Rozhodl jsem se ale se s Vámi o tento nevšední a v mnoha ohledech extrémní a neopakovatelný zážitek podělit...

Včera k večeru jsem při přelézání svých "pětek" potkal v Plzni na Lokomotivě dva borce, kteří jasně vyčnívali nad ostatními. Za vše asi spíše než slova budou hovořit čísla. Posuďte sami. 7-,8-,7-,7,7-,7-,7,7+,7-,7- ! A na dolezení 3 šestky s horním jištěním. Nezbylo mi nic jiného, než jen tupě zírat s otevřenou pusou. Přál bych Vám všem někdy tyto borce potkat a sledovat je při jejich výkonech! Pěkný den všem čtenářům lezce.

sólíčkář   [úpravy] 07:40 10.02.2009Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 hehe07:45:30 10.02.2009
Dneska je april? :) Dobře jsem se pobavil. Rozhodně piš dál! Ať vim co se v Plzni děje :D
:)odpovědět 
 Re: hehe07:51:07 10.02.2009
Ne, fakt, já myslim, že to je dobrý. Tobě to nepřijde? Ty jako lezeš líp?
sólíčkářodpovědět 
  Re: hehe13:53:48 10.02.2009
Podle mne je solíčká asi malinko mimo a bud´´mu opravdu hráblo a nebo leze fakt jen 5 a má nás co tam lezem tech 7 za neskutečný borce.:-)
odpovědět 
   Re: hehe07:18:20 11.02.2009
...že by se opět ozval Ležec? Ale, pro můj pohled jsou to taky supr borci...:-)
Matyodpovědět 
 Re: hehe07:51:33 10.02.2009
Gratuluji. Myslím, že to jsou aspiranti na lezce roku.
P.odpovědět 
  Re: hehe08:03:01 10.02.2009
P. Resch už je pozoruje delší dobu a zvažuje jejich zařazení do "Béčka" skalního repre...:-)
Vencaodpovědět 
   Re: hehe08:07:27 10.02.2009
Myslím si, že by tam měli být. Že by zase o kousek posunuli úroveň lezení v ČR. A potom třeba ve světě.
sólíčkářodpovědět 
   Re: hehe13:20:08 10.02.2009
Naopak zvažuji vytvoření družstva "C". Členové tohoto družstva mohou za své jezdit na soustředění po celém světě a prezentovat zde naši malou, ale "velkou" zemi. Odměnou jim budiž pocit uspokojení, že to co dělají, dělají rádi. Jediné, co mi dělá starosti je, že počet nalezených délek zavání příliš horsky a nejem si tedy jist, zda tito borci nespadají spíše do kompetence komise alpinismu. No jo, ale zase je to na umělé stěně, tak asi do komise umělostěnového alpinismu (už bivakovali pod stěnou?).
Petr Reschodpovědět 

 A jestli07:56:28 10.02.2009
si na závěr nedali tři dvanáctky,tak jsou to pěkný másla.
Zdeněkodpovědět 
 Re: A jestli07:58:44 10.02.2009
Ptal jsem se jich, ale prej nepijou. Akorát trénujou.
sólíčkářodpovědět 

 Co to je?08:01:46 10.02.2009
Myslím si, že by autor článku měl věnovat svoje lezačky a začít se radši věnovat háčkování...
pedroodpovědět 
 Re: Co to je?08:15:45 10.02.2009
Ty seš fakt chytrej.
sólíčkářodpovědět 
  Re: Co to je?08:16:28 10.02.2009
Lepší bejt chytrej než lízt pětky...
pedroodpovědět 
   Re: Co to je?08:18:06 10.02.2009
Ty ses fakt nepoved...
sólíčkářodpovědět 

 hmm:)08:24:54 10.02.2009
jen do nej:D ne fakt si to priste vic rozmysli.
slotrodpovědět 
 Re: hmm:)08:26:45 10.02.2009
To doufam, fakt to pedro přehání.
sólíčkářodpovědět 
  Re: hmm:)08:28:22 10.02.2009
no ja myslel ten prehnanej titulek:) a clanek
slotrodpovědět 
   Re: hmm:)08:31:49 10.02.2009
To fakt nevim, na tohle nemam co říct. Asi bys je měl nejdříve potkat, než si budeš dělat takovýhle názory na článek.
sólíčkářodpovědět 
    Re: hmm:)08:45:47 10.02.2009
tak sory no kdyz je pro tebe prelezeni sedmicky neskutecnej vykon:)
slotrodpovědět 

 Kup si Čtyřlístek08:28:10 10.02.2009
...a nestříkl sis u toho do kalhot?
Čestmírodpovědět 
 Re: Kup si Čtyřlístek08:32:29 10.02.2009
a přidal do trenek.. :))
pedroodpovědět 
  Re: Kup si Čtyřlístek08:33:47 10.02.2009
Jděte do háje. Můžu se jen tak mimochodem zeptat, jak těžký cesty lezete?
sólíčkářodpovědět 
   Re: Kup si Čtyřlístek08:35:06 10.02.2009
No, rozhodně těžší neš ty...
pedroodpovědět 
    Re: Kup si Čtyřlístek08:36:32 10.02.2009
Nepíše se "neš", ale "než"...
sólíčkářodpovědět 
   Re: Kup si Čtyřlístek08:36:54 10.02.2009
Já jsem si dal včera na rozlezení tři desítky a dodělal jsem se dvanáctkama s rumem..
Ondraodpovědět 
    Re: Kup si Čtyřlístek08:40:15 10.02.2009
To asi budeš dobrej, když lezeš deítky, ne? Odkud jsi? Nepřijedeš do Plzně?
sólíčkářodpovědět 
     Re: Kup si Čtyřlístek08:43:22 10.02.2009
Když vy tam nemáte slušný pivo...
sartoriodpovědět 

 Uau08:35:19 10.02.2009
:D Chodíš se na ty kluky dívat i do sprchy?
Učitelodpovědět 
 Re: Uau08:39:26 10.02.2009
Nejsem homosexuál. Ty se snad chodíš dívat do sprchy?
sólíčkářodpovědět 
  Re: Uau08:41:58 10.02.2009
..chtěl jsem jen podpořit tvou recesi.Fakt jsi mě pobavil!
Učitelodpovědět 
 Re: Uau15:13:55 12.02.2009
Caka, kym sa zohnu, pripravil si aj mydielko.
odpovědět 

 1:008:49:14 10.02.2009
Buď je autor článku neskutečný naivka nebo si z nás dělá neskutečnou prdel. V obou případech mě teda dostal :-).
Vencaodpovědět 
 Re: 1:008:58:55 10.02.2009
Jako neskutečná prdel je to fááákt dobrý. Tak tedy přispívám k počtu komentářů, což bylo zajisté účelem. Musím to udělat rychle, protože můj práh smyslu pro humor je poněkud snížen a nedokážu se tím bavit dlouho.
Kočkaodpovědět 

 lepší bejt chytre než lizt 508:53:19 10.02.2009
Sice nevím co lezeš ty PEDRO ale buď jseš ing. nebo uplnej debil, když tohle napíšeš. Njn, někdo to dělá protože ho to baví, někdo kvůlí číslům. Já lezu za7 a dokážu si užít i pěkně postavenou 5.
JKodpovědět 

 Díky za sólíčkokapr!!! 09:08:31 10.02.2009
Takové zprávy je radost číst! Nová stěna je v Plzni chvilku, ale už nese své ovoce. Takové výkony se skutečně hned tak nevidí. Nemáš kontakt na ty borce, ze světa rekordů a kuriozit?? Stálo by za to s nimy udělat rozhovor!! Určitě by to pozvedlo úroveň a Lezce a lezecké veřejnosti rozšířolo obzory za hranice všedních dnů stejně tak, jak to udělal tento po všech stránkách brilantní článek. Děkuji
LukasGodpovědět 
 Re: Díky za sólíčkokapr!!! 09:14:20 10.02.2009
Ano, se zájmem se musím přidat k předchozímu komentáři. Článek je velice, ale opravdu velice povedený, zajímavý a především udanými výkony silně poutaví. Jsem moc rád, že autor tohoto čláku se snámi podelel o svůj nevšední zážitek. Jen mi mrzí, že zde není doplněna foto příloha. Fotky přeci jen navodí tu správnou atmosférua čtenáře více vtáhnou.
Ještě jendou DÍKY
Karelodpovědět 

 To je ho....09:17:14 10.02.2009
To já tam tudle viděl jinačí borce, sice jako rozjezd nic moc , posuďte sami 5,5,6,6+,6-, ale pak, joo, jako panečku, pak tam sázeli jednu cestu zadruhou, než se totálně vykydali a šli domu.
K.odpovědět 

 Tvrdá klasa :-)09:17:54 10.02.2009
Jestli ti borci skutečně jasně vyčnívali nad ostatními, tak jsou v Plzni samá másla nebo tam mají sakra tvrdou klasu :-)
patapufaodpovědět 
 Re: Tvrdá klasa :-)11:04:15 10.02.2009
Jo, jo v Plzni samy masla :) U nas je dobrej kdo dokaze prelizt 7 a vic ;) Ja sam bych tech sedmicek spocital na prstech a sedmicku na um. stene nemam ani jednu :D
Standa & Honzaodpovědět 
  Re: Tvrdá klasa :-)11:11:39 10.02.2009
Naštěstí u nás na stěnce nemáme klasu... Uf.
patapufaodpovědět 

 Nechapem . . .09:50:21 10.02.2009
Ako ja nerozumiem, co tu vsetci riesite..O com je lezenie? Ze kto vylezie viac 9a-cok? To je blbost..Kazdy clanok je nabity tym, ze kto co vyliezol v Siruane, co praskol Adam alebo Chris..Ako fajn, to je pekne, lebo chlapci su borci..Ale ten co lezie od 7- do 8- nie je lezec alebo co? Ja si myslim, ze ak by tito chlapci preliezli nejaku peknu viacdlzkovu cestu obtiaznosti 7+, tak by sa o tom malo urcite pisat..Ked si vezmete priemerne obtiaznosti, co lezu ludia, ktori sem chodia, tak su to prave sedem a osem..Naco je mne vediet, ze v Ratikone je nejake 8a, ked sa tam mozno nikdy nepozriem..Ja si myslim, ze je to fajn, ked sa objavi aj takyto clanok..Skuste sa zamysliet nad tym, o com to lezenie je! A ti co vam ide len o obtiaznosti, tak si lezte svoje..Tolko len moj nazor, nemusite s nim suhlasit..Prajem pekny den ! ! !
Sharkieodpovědět 
 Re: Nechapem . . .23:47:33 12.02.2009
suhlasim s tymto nazorom, aj ked tento clanok je asi fakt o nicom, pretoze je to priemerny vykon, len by nemuseli byt vsetci cesi taky neskutocny borci a profesionalny horlezci, ze jo :D:D zoberte si len tych zopar prikladov z tatier, nejak viac vas tam prislo ako odislo pominule roky
cipecodpovědět 
 Re: Nechapem . . .13:45:19 16.02.2009
Hehe, na Slovensku asi recesi moc nepobíráte, co kuci?:-))
Karlaodpovědět 

 :)09:59:51 10.02.2009
ó jaká to čest:), že jednoho z nich znám:)asi se půjdu hřát do paprsků jeho přízně:-D
meodpovědět 
 Re: :)10:08:40 10.02.2009
Tak mu vzkaz, ze je to ubozak a zabav mu lezacky. Je to fakt neskutecny. To uz za chvili muzou zacit psat na LEZCE trojkari...
pedroodpovědět 
  Re: :)10:13:32 10.02.2009
a preco nie?
xxxodpovědět 
   Re: :)16:59:09 10.02.2009
Horší lezec samotřejmě je. Je horší atlet ten co zaběhne stovku za 25s nebo za 10s? To je snad jasný, ne? A je horší lezec ten co vyleze cestu za 3 nebo za 10?
O charakteru člověka to samozřejmě neříká nic. To nemá smysl diskutovat.
Pólodpovědět 
  Re: :)10:13:38 10.02.2009
No ty jsi taky dost mimo! takže dle tvého názoru kdo leze trojky je horší lezec? nebo snad horší člověk? já třeba určitě si raději přečtu o pěkné trojkové cestě v horách, než jak někdo týden cvičil atletiku v 13+
odpovědět 
   Re: :)10:16:38 10.02.2009
suhlasim s tebou
xxxodpovědět 
  Re: :)10:14:52 10.02.2009
jéje tady "někdo nežere maso"-nepozná vtip:-D
meodpovědět 
  Re: :)10:16:03 10.02.2009
a preco nie?
xxxodpovědět 
  Re: :)10:20:10 10.02.2009
jéje tady "někdo nežere maso"-nepozná vtip:-D
meodpovědět 

  10:16:40 10.02.2009
neuveritelne inteligentne komentare :D
pedro2odpovědět 
 Re: 10:20:24 10.02.2009
Akorat se mi nelibi, ze se na lezce pisou takovyhle podradny vykony.. Nebo vy snad vsichni lezete jeste hur?
pedroodpovědět 
  Re: 10:23:18 10.02.2009
Kdybych věděl, že si z toho budete dělat srandu, tak bych to jsem nepsal. Mě to přišlo dobrý. No a tak jsem se s Vámi chtěl podělit. Názory pedra mě fakt mrzí, jsou ubohý.
sólíčkářodpovědět 
   Re: 10:23:44 10.02.2009
Sám seš ubohej, pětkaři.
pedroodpovědět 
    Re: 18:43:22 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:43:34 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:44:01 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:44:12 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:44:35 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:44:43 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:45:07 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:45:20 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:45:37 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:46:01 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
    Re: 18:46:28 11.02.2009
A ty pražska píííííííč*
Postrach pětekodpovědět 
   Re: 10:52:33 10.02.2009
Nediv se, že jsi to schytal. To je jako kdyby jsi napsal na atletickej web článek o tom, že jsi na tréningu viděl neskutečnýho borce, co dal stovku za 11,7. Když se pojedeš podívat na jakýkoliv lezecký závody, všichni, kdo tam polezou budou zrovna takoví borci, jako ti, co jsi viděl, nebo tam budou ještě větší borci
hodná tetaodpovědět 
   Re: 16:01:47 11.02.2009
nazory Pedra su fakt trochu arogantne, ale aj ty sa zamysli co to tu pises...dat 7 na umelej stene je vykon???....To ze lezes 5 je tvoja vec..skus radsej nabuduce hodit dajaky pekny clanok o tom jak si dal nejaku peknu 5 niekde na galerke ganku..a obuvat sa do teba nikto nebude....
peace
matoodpovědět 
   Re: 16:21:28 11.02.2009
nazory Pedra su fakt trochu arogantne, ale aj ty sa zamysli co to tu pises...dat 7 na umelej stene je vykon???....To ze lezes 5 je tvoja vec..skus radsej nabuduce hodit dajaky pekny clanok o tom jak si dal nejaku peknu 5 niekde na galerke ganku..a obuvat sa do teba nikto nebude....
peace
matoodpovědět 
  Re: 10:41:56 10.02.2009
lezec.cz je pre vsetkych, sirsie publikum. Alebo nie? Je len o vykonoch?

ps: moc sa ohanas svojou vykonostou aby si nebol nakoniec prekvapeny ;)
pedro2odpovědět 
   Re: 10:59:49 10.02.2009
Abys nebyl spis prekvapenej ty.
pedroodpovědět 
    Re: 11:14:16 10.02.2009
Co lezes?
Qodpovědět 

 Dekuji10:38:03 10.02.2009
coby zastupce provozovatele lokotky dekuji za skrytou reklamu (ja nejsem solickar:-)) ...jen houst - dalsi clanek by se po case zase hodil, ale mozna bych mohl domluvit nejaky termin, kdy tam budou trenovat treba Azbest, Bida, Simi a dalsi monstra ....:-)
Honza Travaodpovědět 
 Re: Dekuji10:40:31 10.02.2009
Tak to fakt nechapu. Reklama? Tohle?
pedroodpovědět 
  Re: Dekuji10:44:49 10.02.2009
no jasny, nelaka te ted se tam prijit podivat jaky to tam je :-)
Honza Travaodpovědět 
   Re: Dekuji10:46:59 10.02.2009
No jestli tam lezou takovyhle skoronuly, tak to fakt ne. At si zkusi treba Bida priject k nam do Prahy a dat tam nejakou osmu...
pedroodpovědět 
    Re: Dekuji12:13:24 10.02.2009
Pražáci lezou hovno tak se bež vycpat ty praho jedna!!! fůůůůůůůůůůůůůůůůůůj
Lufťákodpovědět 
    Re: Dekuji12:28:45 10.02.2009
Ahoj, omlouvam se za Pedra, je to nejakej totalni deb.lek, v kazdym meste se najde jemu podobnej, tak vas ostatni zadam, nehazejte nas ostatni prazaky do stejnyho pytle. Todle je proste exot. Dik.
To Pedro: prosimte uz nikdy neotvirej internet to co ti pada z drzky je tragedie, prosim usetri spolecnost tvym tragikomickym vylevum, ty supermegatriplextra borce. Dik
Prazakodpovědět 

 Lezení v Plzni10:38:53 10.02.2009
Ahoj, na tu stěnu občas chodím a je to tam celkově hodně těžký. Ty kluky sice neznam, ale myslim si, že budou dobrý. Jinak pěknej článek.
jájaodpovědět 

 ...10:44:44 10.02.2009
Dík za Info, taky bych to rád někdy viděl, když už to nedokážu. Tuhle jsem tam viděl jednoho a ten se docela hejbal v jedný 9-. Připadalo mi, že je to těžký, ale když jsem se přišel potom opatrně podívat na lísteček u nástupu, byl jsem ohromen. 9- ! A ty lesklý boule na zádech, závist.
Mágoodpovědět 
 Re: ...10:48:04 10.02.2009
Maj to tam podhodnocený.
pedroodpovědět 
  Re: ...11:02:54 10.02.2009
no vidis to Azbeste, uz je to tady, postavili jste lehky cesty:-)
Honza Travaodpovědět 
   Re: ...11:04:46 10.02.2009
Asi by se meli kluci vic snazit, nebo se priject podivat k nam do Prahy...
pedroodpovědět 
    Re: ...11:09:53 10.02.2009
To teda máš Pedro pravdu, kdyby tak chtěl přijet na Lokomotivu někdo z Prahy, to bych fakt rád viděl. Tam jsou borci o pár levelů jinde, to je recht.
Hele Pedro, a není Praha tak trochu nadhodnocená? Než Plzeň podhodnocená?
Fanyodpovědět 
     Re: ...11:13:30 10.02.2009
Praha vždycky udávala v týhle republice směr. Takže pokud se chceš něco naučit, musíš bejt v Praze. Tak to holt je. To, že se staví stěny všudemožně po republice a každej si dává klasifikaci, jakou chce a pak tomu i věří, to je smutný.
pedroodpovědět 
      Re: ...11:25:32 10.02.2009
:-) srandysto
patapufaodpovědět 
      Re: ...11:30:16 10.02.2009
jaký cesty zvladáš ty???
jkodpovědět 
      Re: ...11:39:16 10.02.2009
Pedro,vystrčil jsi někdy pr*el z Prahy a byl si zalíztněkde ve skalách? Jako ty si myslíš, že Praha udává klasu pro lezecký cesty? A kdo konkrétně? Libor Hroza v Holešově? Nebo snad SmíchOffský Hudy sport? Víš vůbec jak vzniklo klasifikování cest, znáš stupnice a jejich významy? Víš vůbec, že existuje několik stupnic? Zkus někdy vylízt z tělocvičny a zalízt si kdekoliv venku. A pak řekni jakou klasu lezeš, ne co dáš na překližce. Jsem zvědavej, který oblasti jsou podhodnocený a který nadhodnocený. Udělej nějakou tabulku, ať vim, kde to stojí za to, když jsi takovej borec.
K.odpovědět 
       Re: ...11:42:16 10.02.2009
To je jedno co Pedro leze, hlavně že jsme se dozvěděli, že Praha udává směr. To je pro mě nová a důležitá informace. Pedro, dík za ni. ;-)
patapufaodpovědět 
     Re: ...11:49:28 10.02.2009
Asi tak nějak! ;o)
Rampiodpovědět 
      Re: ...12:08:37 10.02.2009
Jasně že jezdim pryč z Prahy. Jezdíme do Arca nebo na Roviště, i když Roviště je podle mýho názoru zbytečně moc morálový. Chtělo by to přejistit. Ale stejně to jinam v ČR nemá cenu.
pedroodpovědět 
       Re: ...12:12:29 10.02.2009
Že to jinde nemá cenu jo? A to jsi zjistil jak? Co konkrétně nemá cenu? Které cesty a které oblasti v ČR se ti nelíbili?
patapufaodpovědět 
        Re: ...12:31:54 10.02.2009
Závidíš Pedrovi, že má morál na Roviště, tak se do něj navážíš, co? No holt neni to tam lezení pro rychlokvašený překližkáře, na takovejch skalách se pozná, kdo je horolezec a kdo jenom obyčejnej žvanil!
honzaodpovědět 
         Re: ...12:35:13 10.02.2009
A ještě to Pedro: To jsi se asi s tim přejištěním zbláznil, ne? To chceš zničit jednu z posledních bašt klasiky? To chceš, aby se tam navezly zástupy prášících překližkářů?!?
honzaodpovědět 
          Re: ...13:50:17 10.02.2009
Roviště? A morálový? To si děláte srandu, ne? Koukám, že tady někdo nepískaří. Zkus zajet do Ádru, nebo na Sušky. Možná pochopíš, že lezení není o tom cvakat expresky po dvou metrech a psát do deníčku vysoký čísla.
K.odpovědět 
           Re: ...13:57:22 10.02.2009
Kdybys četl můj komentář asi tak o 5 příspěvků níže, tak bys pochopil, že zas tak vysoký čísla do deníčku nepíšu. Takže prrr!!!
honzaodpovědět 
            Re: ...14:06:04 10.02.2009
Sory honzo, moje reakce spíš směřovala na Pedra. Ten se ohání vysokými čísly.
K.odpovědět 
            Re: ...14:07:33 10.02.2009
Sory honzo, moje reakce spíš směřovala na Pedra. Ten se ohání vysokými čísly.
K.odpovědět 
            Re: ...14:20:18 10.02.2009
Sory honzo, moje reakce spíš směřovala na Pedra. Ten se ohání vysokými čísly.
K.odpovědět 
          Re: ...13:57:44 10.02.2009
Tak teď teprve se začínám bavit :-) 160 komentů a takovýhle perly, to se to rozjíždí!
Kočkaodpovědět 
         Re: ...12:42:29 10.02.2009
Honziku, abychom si rozuměli. Do Pedra se nenavážím. Jen jsem pojal podezření, že jinde než na Rovišti a v Arcu ani nelezl, tak jsem se ho slušně zeptal na to jaké cesty a jaké oblasti mu tak znechutili lezení v ČR. Odpověď jsem nedostal...
patapufaodpovědět 
          Re: ...12:47:29 10.02.2009
Zareaguji otázkou: takže v zásadě s Pedrovým a mým názorem na morálovou náročnost Roviště souhlasíš, pouze máš podezření, že možná nemá Pedro uplně s čím srovnávat, protože nikde jinde nelezl. Je to tak?
honzaodpovědět 
           Re: ...13:34:44 10.02.2009
O morálovosti Roviště nemůžu nic říct, neb jsem ještě neměl tu čest. Ano máš pravdu mám podezření, že možná nemá Pedro uplně s čím srovnávat, protože nikde jinde nelezl. Přesně tak.
patapufaodpovědět 
          Re: ...12:54:49 10.02.2009
Jo a abys neřek, že jsem jen jeden z těch žvanilů, tak jdu s kůží na trh - naposled jsem lezl na Rovišti tohle: http://www.lezec.cz/cesta.php?key=4540 . A morálový to bylo dost, nebyl v tom jedinej nejt.
honzaodpovědět 
       Re: ...12:35:39 10.02.2009
Ty takovej borc a mas strach z moralu???? To me prekvapuje. Utri slzu a di si hrat s legem.
Prazakodpovědět 

 Hele,11:22:07 10.02.2009
já tudle potkal Monču s Jíťou a měly na sobě ty nový sukýnky a řikaly,že Maruš už jí má taky,víš co, a k tomu tu růžovou halenku a Honza se s ní rozešel,víš co,ale to nevadí,protože David chodí s Martinem,víš jak,a Péťa neví,jestli je kluk nebo holka a holky řikaly,že Majda s Libunou už to dělaly,ale né éé spolu,jako s klukama ze třídy,víš jak,no nevim,dyš Jarda je tak krásnej,von je fakt skvělej,víš co....
Zdeněkodpovědět 
 Re: Hele,15:56:47 13.02.2009
jo, tak to je presny:-D
honza2odpovědět 

 význam11:27:44 10.02.2009
Taky nechápu význam tohodle článku. Kdyby se sem mělo psát o každým kdo přelezl nějaké sedmičky tak tu není nic jiného! Ale pro zasmátí dobrý :D
 odpovědět 

 7-11:55:51 10.02.2009
Nevím sice, kde nebo co je to v Plzni na "Lokomotivě", ale tolik 7- pohromadě jsem snad ještě neviděl.
Petrodpovědět 
 Re: 7-12:01:09 10.02.2009
behem pristiho tydne bude tento web zaktualizovan o pruvodce a nove fotky
http://www.tjloko-plzen.cz/index.php?page=32
Honza Travaodpovědět 
  Re: 7-23:23:25 11.02.2009
Díky. Pořád mi to nešlo do hlavy. Současné klimatické podmínky, k tomu samé 7- a ono to je umělina. Tam se v klasifikaci ztrácím. Pro nás starce je to většinou moc dynamické a většinou i dost silové. Záleží na staviteli.
Petrodpovědět 
   Re: 7-07:20:31 12.02.2009
tak, tak, vacsinou sa to nepodoba lezeniu
Autorodpovědět 

 volny vstup11:58:10 10.02.2009
nabizim Pedrovi volny vstup na Lokotku a troufam si rici, ze ti dokazu jako spolulezce domluvit nekoho z tech, co tam staveli ty podhodnoceny cesty :-)Honza Trava (jan.travnicek@summit-drive.cz, tel.:+420739005699)
Honza Travaodpovědět 
 Re: volny vstup12:05:08 10.02.2009
Klidně bych přijel, ale do Plzně je to fakt zbytečně daleko. Eště na nějakej kvak, kde jsou jenom sedmičky.. To mi přijde trochu škoda. Na smíchov to mám 10 minut tramvají..
pedroodpovědět 
  Re: volny vstup12:11:34 10.02.2009
Pedro, připomínáš mi jistýho Čermáka, taky plná huba keců a ho*no
jkodpovědět 
   Re: volny vstup12:12:59 10.02.2009
S Čermákem mě vůbec nespojuj!
pedroodpovědět 
    Re: volny vstup12:17:46 10.02.2009
blbě kecal jako ty a když mu Hudy nabídnul že s ním zaleze tak vycouval, jízdenka do Plzně není moc drahá.
jkodpovědět 
    Re: volny vstup12:18:55 10.02.2009
Já tě sice neznam ale ses fakt debilni prazak takovi maj vsde radi a vsude je chtej!!!Tak at ti to leze a hodne zdaru v 2kac
:D
Lufťákodpovědět 
     Re: volny vstup12:22:56 10.02.2009
A ty ses odkud, z venkova?
pedroodpovědět 
  Re: volny vstup12:15:04 10.02.2009
OK, tvuj volny vstup dostane autor clanku :-)
Honza Travaodpovědět 
   Re: volny vstup12:23:46 10.02.2009
At si ho klidne vezme, stejně tam nic nevyleze. Pětkař...
pedroodpovědět 
    Re: volny vstup12:26:04 10.02.2009
Hele Pedro, ještě jsi mi neodpověděl. Psal jsi že to jinde než na Rovišti nemá cenu. A to jsi zjistil jak? Co konkrétně nemá cenu? Které cesty a které oblasti v ČR se ti nelíbili? Jsem docela zvědav.
patapufaodpovědět 
     Re: volny vstup12:31:16 10.02.2009
Nejlepší je Roviště, bezesporu. Jiný oblasti by ani v ČR nemusely bejt. A hlavně z Prahy je to pak hodně daleko. A fakt radši zajdu na Palmovku, než bych jel třeba do Ostrova nebo do Tisý, kde je to, aspoň co znam z vyprávění hnusný a vojetý.
pedroodpovědět 
      Re: volny vstup12:40:32 10.02.2009
Vypada to ze si byl jen na Rovisti, Palmovce a Smichove. To se mas cim chlubit ty superborce. Jo a zapomnel jsem na Arco. Vis vubec kde to je? :-)
Prazakodpovědět 
      Re: volny vstup18:32:18 10.02.2009
Jak můžeš říct, že je Tisá hnusná, když jsi tam nikdy nebyl ??? Neopovrhuj něčim cos neokusil...nejkrásnější lezení je totiž na písku!!! :-)
...jedna ze severuodpovědět 
      Re: volny vstup07:59:25 11.02.2009
Hnusnej vojetej PÍSEK, nejlepší lezci v Praze, nejtěžší cesty v Praze - Pedro sorry, ale jestli to myslíš vážně tak jseš fakt tupej, blbej překližkář.
FERYodpovědět 
 Re: táhni pedro12:33:06 10.02.2009
Zdar vsichni účastníci diskuze.Jsem z Prahy a Pedra znam.Potkal jsem ho nedávno v Holešovicích na stěně a bohužel jsem sním mluvil.Je to totální pacient.Klasický šampon,nagelovaný a v nej věcech z H krámu.
Leze prý od jara a v Labáku má přelezenou cestu Železná opona a Kruh za kruhem.Když jsem ovšem viděl co předváděl na stěně,spadla mi čelist.Ve čtyřkách seděl a když zkoušel sedmu tak neudělal ani krok.Navíc u toho strašně nadával a vzteky kopal do stěny.Chudák kluk má to v hlavě asi dost popletené.Prosím,nezlobte se na něj.Je to v podstatě chudák.
kamešákodpovědět 
  Re: táhni pedro12:44:43 10.02.2009
No to by mě fakt zajímalo, jak si mě můžeš pamatovat. Nikdy jsem v Labáku nebyl, protože ty cesty tam za nic nestojí. A nikdy tam nepojedu.
pedroodpovědět 
   Re: táhni pedro12:50:26 10.02.2009
Pedro vykládal si to na stěně.Já to přecevím,že jsi v Labáku nikdy nebyl.
Mimo to znám skvělí lék na tvé lhaní-brokovnice.
Měj se nelezče,dál se s tebou nehodlam bavit.
kamešákodpovědět 
    Re: táhni pedro13:06:12 10.02.2009
Pockej.... praskni kdo to je? Kazdej je tu na to nadrzenej. A navic vyhrajes volnej vstup i s jizdenkou do Plzne na stenu...
Prazakodpovědět 
     Re: táhni pedro13:13:09 10.02.2009
Neprásknu, nechci být odpovědný za jeho smrt.
kamešákodpovědět 
      Re: táhni pedro13:16:23 10.02.2009
Typnu ze je z Barandova. Co? Hele a je normalni nebo se jen predvadi a tahle diskuze se mu vymkla z rukou....?
Prazakodpovědět 
       Re: táhni pedro13:20:34 10.02.2009
Normální asi moc neni.Je to přírodní anomálie
kamešákodpovědět 
        Re: táhni pedro13:22:55 10.02.2009
:-) Hele jestli ho znas napis mu prosimte at toho necha, me to docela bavi ho prudit a von se necha. A navic pokud na nej mam furt odpovidat, tak se nic nenaucim na zkousku... :-)
Prazakodpovědět 
         Re: táhni pedro13:53:52 10.02.2009
Stejně tě vyrazí, pražáku..
pedroodpovědět 
          Re: táhni pedro14:08:12 10.02.2009
To je dost mozny ale kdyby tak mam jeste dalsi 2 pokusy...
Prazakodpovědět 
           TAKY BRNĚNSKEJ PEDRO17:15:07 11.02.2009
taky znám z brna jednoho ,,pedra,,
je to jeden čuráček co si říká janek-vytahuje se kolik má expresek,že leze sedmy ve skalách a když jsem ho vzal na 6- ku tak ji nedal ani omylem,co nedal...nenastoupil do ní a strašně nervačil asi jako ten pražskej PEDRO,takovej nafoukanej šulda a když dával o 2 roky pozdějc inzerát na lezce že hledá partáka tak jsem mu psal z jinyho mobilu,domlouvali jsme lezení...jak to dopadlo,volal mě že rozbil auto,potom že má zlomenou ruku,jindy zas se vymluvil na chřipku a bla bla bla,miliarda PI..ovin. ve finále se mě snažil zlákat na lezení po slackline kamsi dolesa,beztak mě chtěl znásilnit....tak doufám že si ty kreténe tohle čteš
JANKU chyt si měodpovědět 

 na pisku12:25:07 10.02.2009
To by me zajímalo, co by tenhle pražskej borec vyváděl na písku. Když roviště mu přijde morálový.
JSodpovědět 
 Re: na pisku12:28:00 10.02.2009
Na pískovce jsem nikdy nejezdil a jezdit nebudu. Je to tam zastaralý a celkem i hnusný. A hlavně klasifikace je úplně mimo mísu, když to porovnam s Rovištěm nebo s Arcem...
pedroodpovědět 
  Re: na pisku12:32:31 10.02.2009
Pedro, celé dopoledne se tvými komentáři bavím, ale tenhle příspěvek je jednoznačně nejlepší. Díky Pedro. Jsi prostě borec ledoborec.
patapufaodpovědět 
  Re: na pisku12:38:31 10.02.2009
Tak Pedro a ted zpatky do Bohnic :-)
LSodpovědět 
  Re: na pisku12:44:13 10.02.2009
hele, já to odhalil - pedro je alterego solíčkáře a najala ho redakce Lezce aby zvyšoval návštěvnost !!!
marekodpovědět 
   Neděkujeme12:59:25 10.02.2009
No díky, když nám to takhle vyplácněš, tak budem muset teď vymejšlet nový identity.
 jirkasodpovědět 
    Re: Neděkujeme13:02:41 10.02.2009
a kurva, sorry kluci, když já měl takovou radost, že jsem na to přišel :)
marekodpovědět 
     Re: Neděkujeme14:53:06 13.02.2009
Už několik desítek (nebo snad stovek?) komentářů výš mě to taky napadlo. Sólíčkář a Pedro je jedna a táž osoba, která se snaží vytvořit rekord v počtu komentářů :D A jestli ne... Každopádně děkuju za skvělé pobavení. Jo a Pedro, pokud nejsi vymyšlená postava, tak se zkus párkrát prudce předklonit, třeba ti deska stolu zažene vlčí mhu.
TujboPefaodpovědět 
  Re: na pisku18:35:06 10.02.2009
Jak to můžeš písky porovnávat s jinejma oblastma, když si na něm nikdy nelezl...prober se.
odpovědět 
 Re: na pisku12:36:06 10.02.2009
presne tak, u "moralovyho" roviste sem se pobavil, nic proti rovisti, zajedu tam rad, ale moralovy asi nebude :-)
Lukasodpovědět 

 to me bavi:-)12:33:31 10.02.2009
ja nevim, kdo je pedro??? ... a jsem z toho nervozni ... tak trosku jsem cekal, ze se chytne na volnou vstupenku a napise, ze tam ma permici a tudiz tam chodi obden trenovat (pak bych ty komentare pochopil:-) a odhalil ho)
takhle stale nevim ... ale du do toho dale ... nabizim k volnemu vstupu jeste obousmernou jizdenku Praha - Plzen ...mozna mi par plzenaku, kteri si budou chtit s Pedrem zalezt na Lokotce, prispeje :-))) 
Honza Travaodpovědět 
 Re: to me bavi:-)12:42:41 10.02.2009
Hm, jenže do plzně je to hodina, z plzně je to hodina, než to tam najdu tak další. Mam to fakt na smíchov 10 minut, to radši pojedu do Holešovic než do plzně. A ještě plzeňský pivo je fakt příšerný.
pedroodpovědět 
 Re: to me bavi:-)12:46:26 10.02.2009
Hele napiste nekdo clanek: Hleda se pedro, nebo Jeden proti vsem....
To Pedro: Hele asi sis spletl web, todle nejsou stranky o psychyckejch nemocech.
Prazakodpovědět 
 Re: to me bavi:-)22:39:03 14.02.2009
bylo to lehky:)) h.t.=pedro=sooliickar, hore zdar
3eodpovědět 

 Praha udává směr..:-))))12:34:12 10.02.2009
Tyjo to je mi novinka, že Praha udává směr?! Možná tak v kvalitních umělkách, ale že by v lezení..tssstsss...Joo, on vlastně Áďa+Mráza+Věrka+Silva...atp jsou z Práááhy:-)))))
odpovědět 
 Re: Praha udává směr..:-))))12:42:07 10.02.2009
To bude asi rekord, ne? Už je tu přes sto komentářů. To se autorovi článku opravdu povedlo.
P.odpovědět 
  Re: Praha udává směr..:-))))19:33:11 12.02.2009
Co vim tak rekord jaky jsem stihla zaregistrovat byl neco pres petset. Taky byl vtipnej, jen jeden z hlavnich prispevatelu byl trochu odjinud :-)
Gloskaodpovědět 
   Re: Praha udává směr..:-))))22:30:51 12.02.2009
z prahy??
odpovědět 
 Re: Praha udává směr..:-))))12:55:30 10.02.2009
Tady zas smrdi propagace brna fůůůůůůj lezce tam mate dobry ale nejste vsechno a nerek bych ze silva je furt jednicka uz ji to tAK NEJDE SNAD JE TO JEN KULI MATURE
Lufťákodpovědět 
  Re: Praha udává směr..:-))))13:06:43 10.02.2009
nojo, vzdy se nekdo chytne:-))..a k te Silve, ono ji to az tak nejde, ze s Verkou jedine dve daly na MCR boulderingu vsechny topy ve finale na prvni pokus vid...kdybyste radsi vsichni prestali kritizovat hned jak pro to najdete moznou skulinku...:-)
odpovědět 
   Re: Praha udává směr..:-))))17:22:48 11.02.2009
k tomu brnu...bydlím kousek od brna,měl bych mít k brnu kladnej vztah a k lidem tam...ale realita je nekde jinde brnáci to je normální stádo prasat nafoukanci z osvětlené zatáčky mezi prahou a vídní,co plivou po pražácích a lidi-blanenštáci co je stádo normálních křupanu a buranu co bydlej za kopcem tý osvětlený zatáčky a myslej si jací nejsou přeborníci a mistři světa takže pražští přátelé...hodte sem bombu prosím
sabotérodpovědět 

 ubohý12:43:58 10.02.2009
Čus, musím říci, že mě článek taky docela pobavil, ale komentáře Pedra tomu dali korunu. Pedro, jsi fakt ubožák!! Vysmívat se někomu že leze něco míň než ty je to nejtrapnější, co jsem kdy zažil. Mám dokonce pocit, že jsem to ještě nezažil. Spíš naopak, všichni mí kamarádi co lezou líp mě naopak vždy podporovali.Každý někdy začíná a každý má maximum nastavený trochu jinak, stejně jako postoj k lezení. A jestli je Roviště morálový, tak jsi ještě nikde jinde asi nebyl.
Loudičodpovědět 
 Re: ubohý12:46:15 10.02.2009
Jestli tě baví lízt sedmy a máš to jako svůj strop, tak s lezením ani nezačínej... Ztrácel by jsi čas.
pedroodpovědět 
  Re: ubohý12:47:27 10.02.2009
co lezeš ty - třeba na rovišti
marekodpovědět 
   Re: ubohý12:51:55 10.02.2009
Na sedmách se rozlejzam. Třeba "pověste ho vejš" je docela vražda.
pedroodpovědět 
    Re: ubohý12:53:37 10.02.2009
dál, sedmičky jsou na rovišti většinou v pohodě. trošku se předveď. neboj se.
marekodpovědět 
  Provokace12:50:23 10.02.2009
Myslím, že Pedro tady jen provokuje a má z toho děsnou srandu, jak jsou z něj všichni nasraný. Nic z toho co tady píše nemyslí vážně, protože není možný, aby byl někdo takovej, slušně řečeno, blb.
P.odpovědět 
   Re: Provokace12:52:39 10.02.2009
No já si myslím že je to asi fakt nějakej lezec, co vydí jenom ty čísla na stěně!
odpovědět 
    Re: Provokace12:54:41 10.02.2009
nauč se česky
Bossodpovědět 
   Re: Provokace12:53:37 10.02.2009
Možné to je,bohužel.
kamešákodpovědět 
  Provokace12:51:33 10.02.2009
Myslím, že Pedro tady jen provokuje a má z toho děsnou srandu, jak jsou z něj všichni nasraný. Nic z toho co tady píše nemyslí vážně, protože není možný, aby byl někdo takovej, slušně řečeno, blb.
P.odpovědět 
   Re: Provokace13:25:06 10.02.2009
Souhlas. Je to provokace: moralové roviště, hnusné plzeňské pivo, Praha udavá směr atd. je dílem provokatéra. Takový debil nemůže existovat. Takže pokud bylo cílem rozpoutat jednu z nesmyslných debat, tak se to Pedrovi povedlo a je zajimavé jak červené hadry např. překližkáři, rychlokvyšky, mágo,apod pěkně fungují
bolekodpovědět 
  Re: ubohý13:02:52 10.02.2009
aaaa pedro bude vysoka liga, asi lezes jen 9ky co? A kdyz sis poprvy obul lezky tak si rovnou lezl ty 9ky? Rekni nam jeste nejake tve zkusenosti, pribehy, pohadky proste co te napadne, takovych jako jsi ty je u nas malo a meli by se hyckat.
Placam te po rameni ses proste machr.
Prazakodpovědět 

 omluva12:48:16 10.02.2009
Jeste jednou pripominam. Omlouvam se za Pedra, je to nejakej totalni deb.lek, v kazdym meste se najde jemu podobnej, tak vas ostatni zadam, nehazejte nas ostatni prazaky do stejnyho pytle. Todle je proste exot. Dik.
To Pedro: prosimte uz nikdy neotvirej internet to co ti pada z drzky je tragedie, prosim usetri spolecnost od tvejch tragikomickejch vylevu, ty supermegatriplextra borce. Dik
Prazakodpovědět 
 Re: omluva12:51:44 10.02.2009
Pedro na hrad !
Bossodpovědět 
 Re: omluva12:54:36 10.02.2009
Ja nevim, proč bysme se my, Pražáci, měli furt sklánět před venkovanama. Seš z Prahy, tak si za tim stuj. Když přijedeš na Roviště a potkáš tam nějaký venkovany(třeba z Plzně), tak na tebe koukaj skrz prsty. Nebo se snad pletu?
pedroodpovědět 
  Re: omluva12:58:11 10.02.2009
Plzen je fakt zabita,fotbal hrat neumi,hokej hrat neumi a lezt taky neumi.....a jeste tam maj steny na ....At zije Praha
Bossodpovědět 
  Re: omluva13:00:24 10.02.2009
Proti pražákům nic nemám. Znám jich hodně a všichni jsou v pohodě. Jezdím s nima i na písek. To asi jenom ty se chováš jak největší pako. Když je někdo blb, tak je jedno odkud je.
P.odpovědět 
  Re: omluva13:14:14 10.02.2009
Ne pedro je to jinak. Lidi se k tobe chovaj jak se k nim chovas ty. Chapes vlastne co sem napsal?
Prazakodpovědět 
  Re: omluva13:27:51 10.02.2009
Proti pražákům nic nemám. Znám jich hodně a všichni jsou v pohodě. Jezdím s nima i na písek. To asi jenom ty se chováš jak největší pako. Když je někdo blb, tak je jedno odkud je.
P.odpovědět 
  Re: omluva13:42:11 10.02.2009
Proti pražákům nic nemám. Znám jich hodně a všichni jsou v pohodě. Jezdím s nima i na písek. To asi jenom ty se chováš jak největší pako. Když je někdo blb, tak je jedno odkud je.
P.odpovědět 
  Re: omluva13:52:30 10.02.2009
Proti pražákům nic nemám. Znám jich hodně a všichni jsou v pohodě. Jezdím s nima i na písek. To asi jenom ty se chováš jak největší pako. Když je někdo blb, tak je jedno odkud je.
P.odpovědět 

 Tajemný solíčkáři12:53:39 10.02.2009
Myslím, že to nebude onsighterské duo, spíš pinkpointerské duo. To jen, aby článek přes svoji nespornou kvalitu, neměl hloupé chybky.
Nebyli to borec a borkyně? To bych pak věděl.
 jirkasodpovědět 
 Re: Tajemný solíčkáři13:28:56 10.02.2009
Ahoj, no asi máš pravdu s tim označenim. Byli to dva kluci. Koukám, jak se na ten článek spustila celkem vlna rekací.
sólíčkářodpovědět 
  Re: Tajemný solíčkáři13:31:07 10.02.2009
Tvuj clanek na to vliv nema. To zapricinila reakce jednoho frajera.
Prazakodpovědět 
  Re: Tajemný solíčkáři13:32:22 10.02.2009
A jak vypadaly?
Bo.odpovědět 
   Re: Tajemný solíčkáři13:42:03 10.02.2009
No oba černovlasí, jeden kratší vlasy, druhej delší. Řekl bych, že to klidně mohlo být duo horských svůdců.
sólíčkářodpovědět 
  Re: Tajemný solíčkáři13:46:30 10.02.2009
Hele Soličkaři ja si taky myslel a z dovolením dál myslet budu, že tvůj článek byl vtip. Přece nemůžeš myslet vážně, že se jedná o nějaký zaznamenání hodný výkon co ti dva předvedli(pokud tedy vůbec existují). Takových lidí co takhle v Plzni na stěně lezou je přece docela dost a nikdy by je nenapadlo o tom psát protože to lze považovat za průměrný výkon sportovního lezce.
Dopředu opdpovím na komentáře proč by někdo nemohl psát o tom jake leze pětky nebo šestky, sedmičky osmičky.... proč? no protože na tom není nic neobvyklého ani zajímavého. Ano psát o tom lze, ale pak to musí mít hodnotu spíše literární a je radost číst. Napsat holý fakt, že někdo podal průměrný výkon je fakt pitomost.
bolekodpovědět 
   Re: Tajemný solíčkáři13:50:56 10.02.2009
Konečně se mě někdo zastal. To jsem se snažil vysvětlit autorovi už od rána. Pak se diskuse jaksi převedla jinam. Díky.
pedroodpovědět 
    Re: Tajemný solíčkáři13:55:24 10.02.2009
Pedro promin, ale tebe jsem se nezastal, jak je patrné z jineho mého příspěvku. Popravdě řečeno ani jsem nevěřil, že můžeš existovat a myslel jsem, že jsi jen provokatér. Protože tvé názory v příspěvcích jsou opravdu neuvěřitelné.
bolekodpovědět 
    Re: Tajemný solíčkáři13:58:17 10.02.2009
Tvoje vysvetlovaci metody jsou opravdu originalni. Precti si prvnich 5 tvejch prispevku a zamysli se jestli to ma neco spolecneho s tim co napsal Bolek.
Prazakodpovědět 
   Re: Tajemný solíčkáři13:58:03 10.02.2009
ne ne Bolku, mylis se:-) - clanecek nebyl vtip, nybrz skryta placena reklama na skvelou stenu v Plzni :-) (ti dva horsti svudci + Pedro jiz maji slibeny vstup zdarma - pokud me tedy vezmou s sebou - ja chci byt taky slavny:-))
Honza Travaodpovědět 
    Re: Tajemný solíčkáři14:08:41 10.02.2009
Aha, že by to bylo něco jako údajná nová provokace pana Černého s embriem na okapové rouře Divadla na Zábradlí? Prostě vyvoláš umělou kauzu a lidi se na ní chytnou v internetových a jiných diskuzích. Novináři neověřená fakta pustí do světa jako existující fakt a reklama je hotová? Fakt chytré.Ale já za tou virtuální realitou opravdu nestojím. Dokonce je to po dlouhé době nějaký můj příspěvěk k diskusi.
bolekodpovědět 
     Re: Tajemný solíčkáři14:30:34 10.02.2009
Žádná domluva nebyla, jen jsem chtěl napsat článek, to bylo celý. To, co se z toho rozvinulo není až tak mou vinou.
sólíčkářodpovědět 
   Re: Tajemný solíčkáři14:55:38 10.02.2009
Myslím, že to co napsal Bolek v těch dvou odstavečkách je asi nejsmysluplnější věc, kterou tu kdo prezentoval - a že to trvalo!:o) Díky Bolku!:o)
A ty, Solíčkáři si vem ponaučení hlavně z toho, co jest psáno ve druhém odstavci!:o)A hlavně...nenech se odradit a lez co dá:o) třeba jednou přelezeš i ty dva svůdce!:o) Hlavně ale ať Tě lezení baví, ať lezeš co lezeš! :o)
Jo a Honzooooooo...já chcu taky volnej vstup na lokomotivu :o)v březnu se budu válet na Lochotíně ve špitále, tak se jen překulím z postele a dosuduju na stěnu!:o))
Zdár, borcííí! :o)
Rampiodpovědět 
    Re: Tajemný solíčkáři14:57:21 10.02.2009
ech...lez CO TO DÁ! :o))
Rampiodpovědět 

 odpoved vsem13:04:09 10.02.2009
Jako fakt me vadí, že mě tady považujete za nějakýho provokatéra. Prostě mam vlastní názor, což většině z Vás chybí. Zameťte si před vlastním prahem a pak někoho suďte!
pedroodpovědět 
 Re: odpoved vsem13:08:33 10.02.2009
PEDRO si spina patris do hnoje fůjj a 100 krat fuj
Lufťákodpovědět 
 Re: odpoved vsem13:08:46 10.02.2009
A Vám, co se posmíváte názoru, že je Roviště morálový: vyberme namátkou nějakou cestu, třeba: http://www.lezec.cz/cesta.php?key=4540 . Kolik je v ní nejtů, posměváčci? Heh?
honzaodpovědět 
  Re: odpoved vsem14:02:38 10.02.2009
Ty bereš náročnost cesty podle množství nejtů? A ještě na cestě klasifikace 2? To je oprevdu donebevolající žvást. Jako pedrovo prohlášení, že sedmičky jsou slabý lezení. A pod tím ten jeho protimluv, že Pověste ho vejš (6+!!!!!!!) je docela vražda. Tuhle cestu jsem lezl, vím jaká je a vražedná mi teda nepřipadala. A navíc nedosahuje na ty sedmy. Navíc - o Rovišti je obecně známo, že je tam klasa malinko měkčí, takže...
K.odpovědět 
   Re: odpoved vsem15:00:51 10.02.2009
Nikoliv náročnost obecnou, milý K., ale náročnost morálovou. Snad čím míň fixního jištění, tím morálovější cesta, ne? A nesměj se mi, že to je jenom za 2, každý má holt strop někde jinde a to tě upozorňuju, že tahle cesta můj strop ani ještě nebyla!!!
honzaodpovědět 
    Re: odpoved vsem15:34:06 10.02.2009
Honzo, nechci se tě nijak dotknout, ale asi opravdu neznáš zásady klasifikace cest. Podívej se na stránku např. http://www.livepla. net/verticalmagnet/ praxe/manualsport lezeni/klasstupnice.htm (odstraň mezery). Tam nalezneš popis klasifikačních stupňů, mimo jiné o stupni dvě je tam psáno: II - Mírně těžké: Postup už je možný pouze za pomoci rukou. Terén je většinou ještě položený. Bavíme se o stupnici UIAA (to kdyby se ti nechtělo koukat se na odkaz). Abych pravdu řekl, divím se, že jsi na dvojce vůbec našel jištění. Zkus se vydat do Tater a dej si výstup např. na Rysy. Bude to pro tebe poučné :-D
K.odpovědět 
     Re: odpoved vsem16:28:32 10.02.2009
Ale já přeci netvrdím, že jsem nějaký expert přes klasifikace! Dvojka je dvojka a žádný nejty jsou žádný nejty, o tom není debata. Btw. to jsme se dostali k tomu, že "žádný" je přesně to množství nejtů, který v tý cestě "eskalátor" jsou. Jo a na těch Rysech - co jako? Tam je řetěz, takže pravej opak morálovýho nářezu "eskalátor", kde nic není. Hore zdar!
honzaodpovědět 
     Re: odpoved vsem16:36:42 10.02.2009
Jo ještě, určitě sis, K., všimnul, že v poznámce o jištění u cesty "eskalátor" je zkratka "s-m". Co myslíš, že to znamená? Zpochybňuje to ve tvých očích morálovost téhle cesty, nebo naopak potvrzuje? No?
honzaodpovědět 
     Re: odpoved vsem16:40:48 10.02.2009
Jo a tak mě ještě napadlo - ty píšeš o stupni II a použití římské číslice odkazuje na některou z pískovcových stupnic, popřípadě na Welzenbacha, zatímco Eskalátor je za poctivý 2! Tak můj výkon prosím nezlehčuj!
honzaodpovědět 
      Re: odpoved vsem17:04:14 10.02.2009
Tak ti nevím, pro mě jsou dvojky prostě těžší schody. Ber to tak, že lezu víc písky a tak je pro mě absence jištění jaksi na denním pořádku. S těmi Rysy máš pravdu - řetěz tam je. Pokud jdeš jen na chatu. Když půjdeš až na vrchol, tak zjistíš, že to je nejištěný terén přesně té klasy, o které se tady bavíme. Jen bych tam nechtěl padat :-). Jinak jsem neměl v úmyslu zlehčovat tvůj výkon. Osobně si radši vylezu třeba čtyřku, když to bude hezká linie, bude z vrcholu pěkný výhled a podobně, než abych se drtil někde na 9ce a nic mi to nedalo (teda krom pocitu, že mám vysoký číslo v deníčku - a neber to jako povokaci mířenou na tvou osobu, tohle téma jsme si vyjasnili o pár příspěvků výše).
K.odpovědět 
       Re: odpoved vsem17:11:02 10.02.2009
Písek nepísek, napovím tedy: když je v poznámce u jištění "sm", tak to znamená, že je to sado-maso, a tedy žádná prdel. Btw. o několik příspěvků výše jsi mj. zmínil Sušky - to jsou ty morálový písky, kde je absence jištění na denním pořádku;) ?
honzaodpovědět 
        Re: odpoved vsem17:37:57 10.02.2009
No, rozhodně je na Suškách mnohem míň jištění, než je na Rovišti, to musíš uznat.
K.odpovědět 
         Re: odpoved vsem17:57:44 10.02.2009
Mám dojem, že tohle vlákno ja načase ukončit - tedy uznávám, že je na Suškách málo jištění a že jsi vítěz téhle brilantní a věcné dišputace. Myslím, že si člověk může jednou za čas něco takového dopřát.
honzaodpovědět 
          Re: odpoved vsem18:06:02 10.02.2009
Tak se hned neurážej, nešlo mi o to někoho zesměšnit, srážet jeho výkony, nebo nasí*at. Diskutuju s tebou proto, že mě tvůj názor zaujal a proto, že jsem doufal, že se z toho vyvrbí něco pro mě zajímavýho. Například novinky z okolí Roviště. Ale to je jedno. Rozhodně to neber jako že na tebe nějak chci útočit, nebo že tě chci zesměšňovat, to rozhodně ne. Naopak, líbí se mi, že tvoje názory jsou jasný, pěkně definovaný a neurážlivý. S takovým člověkem jako jsi ty se dobře diskutuje. Je mi jedno, jestli někdo leze trojky, nebo jedenáctky. Pro mě není lezení o číslech, ale o pocitu svobody, o tom všem, co se k tomu pojí. Adrenalin, ta dřina, než se člověk někam dostane (myslím nejen na vrchol, ale i na nástup to je někdy hrůza, ale hlavně ten krásnej pocit, když se mi podaří překonat to, co jsem si zadal jako cíl. A je mi jedno, jak byla ta cesta oklasifikovaná. Samozřejmě mám radost, když se mi podaří přelézt svoje maximum, ale i když se to nepovede, co na tom. Důležitý je jaks e člověk u toho lezení cítí. Když už jsme u těch Sušek, vypadá to, že to tam znáš. Já tam byl dvakrát, takže to moc neznám. Jaký cesty by jsi doporučil, co považuješ za pěkný?
K.odpovědět 
           Re: odpoved vsem18:35:01 10.02.2009
K., nejsem ani uraženej ani nasranej. Vůbec to tak nemělo vyznít. Jsem dojatej tvojí upřímností. A tím, že v mých odpovědích hledáš nějakou informaci. Ale upřímnost za upřímnost. Náhodou jsem se na tuhle diskusi dostal a přišlo mi vtipný, jak se Pedrovi podařilo svým pošťuchováním sem tam někoho slušně vytočit. Roviště jako morálová oblast, která potřebuje dojistit, mi přišlo jako dobrá živná půda pro flamewar, ale nikdo se na to ne a ne chytit, víceméně jenom ty. Ale místo abys přizvukoval, že je Roviště fakt drsný a že je to nezodpovědnost od správce oblasti, takhle špatně odjištěný cesty, tak mě začneš přesvědčovat, že cesta obtížnosti 2 není žádný lezení. A protože jsem měl pocit, že už je tohle téma vyčerpaný, tak jsem to chtěl ukončit, nicméně nepovedlo se.

K Suškám: doporučuju západní spáru pravého pilíře na střední věž a nehledět na pomluvy, že je to vymetání pavučin ve hnusným komíně. Jinak přeju příjemnej zbytek dne.
honzaodpovědět 
            Re: odpoved vsem20:58:01 10.02.2009
No jo, no, já byl hold vždycky malinko pomalejší, no. Ale jinak máš pravdu. U některých komentářů mi bylo jasný, že je to vtip. ty tvoje byly takový, že jsem fakt nevěděl, jestli to myslíš vážně, nebo ne.
K.odpovědět 
   Re: odpoved vsem16:19:20 10.02.2009
Roviště že je měkký? Roviště je naopak jenom pro drsoně! Ten ukrutnej smrad h...n tam dělá z dvojek pětky a z šestek devítky, protože člověk musí lézt s jednou rukou pořád na nose. To jsem ještě nikde jinde nezažil (i když v okolí Plzně jsem ještě nelez).
KarelKodpovědět 
    Re: odpoved vsem17:58:40 10.02.2009
No, když to bereš takhle, tak to jo. O to víc jsem teď rád, že mám pernamentní rýmu a že ten smrad šel jaksi mimo mě. Jojo, i zdravotní komplikace jsou k něčemu dobrý :-)))
K.odpovědět 
 Re: odpoved vsem13:09:07 10.02.2009
Pedro, Kamešák o tobě píše zajímavé věci viz. táhni pedro
pimpulínodpovědět 
 Re: odpoved vsem13:10:37 10.02.2009
Ja mam taky vlastni nazor: Pedro ses fakt uplnej idi.t
Prazakodpovědět 
  Re: odpoved vsem13:15:29 10.02.2009
Nevim proč mě takhle častuješ. Pokud ovšem víš, co slovo častuješ znamená...
pedroodpovědět 
   Re: odpoved vsem13:18:32 10.02.2009
No abych se priznal tak nevim... muzes mi ho prosim vysvetlit? dekuji pane lektore
Prazakodpovědět 
    Re: odpoved vsem13:19:51 10.02.2009
A duvod meho prispevku byla rekce na tvuj ze nemam vlastni nazor, tak jsem ti to chtel vyvratit.
Prazakodpovědět 
   Re: odpoved vsem13:19:37 10.02.2009
Omyl...Pedro je preci zvejka
Bossodpovědět 
    Re: odpoved vsem13:20:42 10.02.2009
Ajooooo. Ty blaho a sme doma :-)
Prazakodpovědět 
     Re: odpoved vsem13:22:30 10.02.2009
Ne, nebudem se tu dohadovat o blbostech. Jenom mě prostě označuješ sprostými slovy, to je celý..
pedroodpovědět 
      Re: odpoved vsem13:24:18 10.02.2009
Ty taky ostatni urazis tak proc ja nemuzu?
Prazakodpovědět 
     Re: odpoved vsem13:27:21 10.02.2009
Sakra Pražáku, že je pro tebe to Roviště taky moc morálový, jako pro Patapufu? A jsi z toho nasranej, že si tam jiní zalezou a ty ne. A tak spamuješ jinak výjimečně smysluplnou a konstruktivní diskusi.
honzaodpovědět 
      Re: odpoved vsem13:28:33 10.02.2009
Ne ja na rovisti nikdy nebyl. Ale totalne me depta lidska hloupost.
Prazakodpovědět 
       Re: odpoved vsem13:39:26 10.02.2009
Konecne nastal teto diskuzi konec a ja se muzu jit ucit. :-)
Prazakodpovědět 
       Re: odpoved vsem13:40:16 10.02.2009
A jaký typ hlouposti tě, Pražáku, všeobecně deptá víc? Hloupost tvoje vlastní nebo spíš hloupost ostatních?
honzaodpovědět 
        Re: odpoved vsem14:00:37 10.02.2009
Hloupost lidi jako je pedro, ostatne jeho posledni prispevek na Bolka je toho dukazem.
Prazakodpovědět 
         Re: odpoved vsem14:11:30 10.02.2009
Dobře Pražáku, už nebudu otravovat, aby ses mohl v klidu učit, notabene jestli jdeš na zkoušku ze čtení mezi řádky (CMR 10). V takovém případě především držím palce!
honzaodpovědět 
          Re: odpoved vsem14:23:43 10.02.2009
Bohuzel nevim co je CMR10. Ale dik za podoru. Jinak diky za takovou diskuzi, dost me to bavilo. Mejte se cau.
Prazakodpovědět 
           Re: odpoved vsem14:55:53 10.02.2009
CMR 10 je kód předmětu "čtení mezi řádky", číslovka 10 znamená, že to máš teprve 1. semestr. Kua teď už opravdu nevím, kdo si z koho dělá prdel.
honzaodpovědět 
      Re: odpoved vsem13:41:51 10.02.2009
Já jsem někde napsal že je pro mě morálové? Já tam nikdy nebyl...
patapufaodpovědět 
       Re: odpoved vsem14:02:25 10.02.2009
Pak sorry za hloupej vtip. Roviště je jedna z nejsportovněji odjištěných oblastí v ČR, o morálu nemůže být vůbec řeč.
honzaodpovědět 

 ?13:23:48 10.02.2009
Fuha, vidim ze v cechach mate riadnych borcov...;-) Ale myslim ze tym plzenakom do bratov huberovcov este co-to chyba. Mozno ta nabuduce zavolam na svoj trening a vysluzim si pozornost na nete ako buduci fred rouhling =)))
jojoodpovědět 
 Re: ?13:30:57 10.02.2009
Tyjo,ty ses chytrej jak klasickej Slovak....Ale sem rad,ze tu ses,diskuze je pekne mezinarodni...
Bossodpovědět 
  Re: ?13:57:56 10.02.2009
má z toho prdel jak si s náma vytřel prdel..
odpovědět 

 no tak sedma be14:07:18 10.02.2009
tak deti, konec prestavky, dojime svacinu ,dopovidame a hezky se tise posadime.
Cinstinarkaodpovědět 

 Lano!!!14:10:04 10.02.2009
Článek roku! Překonal i loňský Výstup na Blanc.
Bídaodpovědět 
 Re: Lano!!!14:19:44 10.02.2009
souhlasím :D
Bo.odpovědět 
  Re: Lano!!!14:28:13 10.02.2009
česká klasika
Bossodpovědět 
 Re: Lano!!!14:22:47 10.02.2009
Díky Bído. Také se mi tvé články líbí.
sólíčkářodpovědět 
  Re: Lano!!!14:29:07 10.02.2009
No tak to je už moc!!! já z toho nemůžu :D :D :D
odpovědět 
   Re: Lano!!!14:31:28 10.02.2009
Z čeho nemůžeš?
sólíčkářodpovědět 
    Re: Lano!!!14:37:39 10.02.2009
z toho jak může být někdo tak najivní!
odpovědět 
     Re: Lano!!!14:39:25 10.02.2009
Co Ti přijde naivního na tom, že mě Bída pochválil?
sólíčkářodpovědět 
      Re: Lano!!!14:45:25 10.02.2009
tak jestli jsi článek myslel jako vtip tak to promiň ale jestli to myslíš vážně tak z tebe nemůžu!!!
odpovědět 
      Re: Lano!!!14:46:01 10.02.2009
tak jestli jsi článek myslel jako vtip tak to promiň ale jestli to myslíš vážně tak z tebe nemůžu!!!
odpovědět 
 Re: Lano!!!14:33:52 10.02.2009
A myslel jsi to vážně?
sólíčkářodpovědět 
 Re: Lano!!!14:37:53 10.02.2009
jsem zásadně pro! Články Bídy i jiných sice mají šmrnc, vtip i informační hodnotu, ale tohle je holt úplně jiný kafe. Rok sice teprve začíná, ale tenhle skvost lze jen těžko překonat. Lano!!!
LukasGodpovědět 
  Re: Lano!!!14:41:47 10.02.2009
Děkuju Ti.
sólíčkářodpovědět 
  Re: Lano!!!14:45:32 10.02.2009
muj tajny typ na clanek roku,alespon co se poctu reakci tyce :)
Bossodpovědět 

 ojeeeje14:40:41 10.02.2009
Servus parto. Normálně diskuze k článkům moc nečtu, ale udělal jsem vyjímku a nelituju:) Pedro tomu dal obrátky a díky bohu za takový idioty!:) Alespoň se člověk pobaví
pitrsodpovědět 

 ojeeeje14:44:02 10.02.2009
Servus parto. Normálně diskuze k článkům moc nečtu, ale udělal jsem vyjímku a nelituju:) Pedro tomu dal obrátky a díky bohu za takový idioty!:) Alespoň se člověk pobaví
pitrsodpovědět 

 závěrem14:48:19 10.02.2009
Na povrch vyplynuly pochybnosti, že se jedná o nějakou domluvenou reklamu na stěnu na Lokomotivě v Plzni. Upzorňuju, že se o žádnou reklamu nejedná. Neni to ani reklama na Lezce. Celej článek byl ironií. Ale koukam, že celkem čtenou ironií. Omlouvám se těm, kteří všemu vážně věřili. Závěrem díky všem za příspěvky. Jinak stěna na Lokomotivě je parádní, cesty jsou tam taky parádní. A už se těšim, až tam zejtra dostanu do držky za všechny moje komentáře.. Mějte se hezky, čau
sólíčkářodpovědět 
 Re: závěrem14:53:52 10.02.2009
A odhalíš nám svoji identitu? Abychom to mohli kdyžtak zítra zapít :-)
odpovědět 
  Re: závěrem14:55:16 10.02.2009
Nebo zabít... :)))
sólíčkářodpovědět 
   Re: závěrem15:00:52 10.02.2009
Už tuším, kdo jsi :o)
Azbestodpovědět 
 Re: závěrem14:55:20 10.02.2009
Hele,dik,fakt dobry,to ale vsichni vedeli,aspon teda vsichni krome par negramotnejch volu a Slovaku....Ale ted by mne fakt zajimalo,kdo je Pedro....
Bossodpovědět 
  Re: závěrem15:09:00 10.02.2009
Fakt sem si krásně početl. A pedro je dobrej blazen jestli ty keci myslel vazne. Škoda že tu neni víc jak 300 komentářu bylo by to husty tak Hoře zdar a víc takovejch ftipálku
Šamponodpovědět 
   Re: závěrem15:19:44 10.02.2009
Neboj, do večera jich tam bude 400.Počkej až přijdou všichni z práce.
kamešákodpovědět 
    Re: závěrem15:21:02 10.02.2009
Já ale v práci jsem... :)))
sólíčkářodpovědět 
     Re: závěrem15:23:31 10.02.2009
tak to je jasné, ty kancelářská kryso
kamešákodpovědět 

 7-,8-,7-,7,7-,7-,7,7+,7-,7- ! 15:19:48 10.02.2009
7-,8-,7-,7,7-,7-,7,7+,7-,7- ! Myslím, že to kluci lezou dobře, ale v Plzni to mají podhodnocený takže lezou vlastně cca 3 či 4, pivo maj dobrý, ale lezci tam nikdy nebyli-zdá se, že se blýská na lepší časy :-))
Jose prasečí hlava-Josef Lukášodpovědět 
 Re: 7-,8-,7-,7,7-,7-,7,7+,7-,7- ! 15:28:23 10.02.2009
Taky si myslim že lezou dobře.A Vy co lezete lépe se tu nerozčilujte a podělte se snámi.
kamešákodpovědět 
  Re: 7-,8-,7-,7,7-,7-,7,7+,7-,7- ! 21:42:50 12.02.2009
Hmmm..., zžejmě dobrej oddíl.
Mr. Třískaodpovědět 

 Díky kluci15:48:36 10.02.2009
Byl sem u toho a nechali mě občas i jistit ! Byl to fakt úžasnej výkon a sem moc rád že takový borce znam osobně ! Semtam se mnou dokonce i prohodí slovo ! Díky kluci že nejste nafoukaný i když ste tak slavný !
Ale jestli náhodou začnete bejt teď, když budete eště slavnější, napíšu na Lezce kdo vopravdu ste a to bude potom komentářů :-)
Kodlodpovědět 

 -15:50:14 10.02.2009
O co vám jde, tak to napsal...proč ne. Já taky lezu tak do 6+ na skále, na stěně o něco víc...ale nevim proč schazovat někoho kdo leze 5. Taky lezec, a vv horách s vlastnim jištěnim možná i lepší než překližkovej devítkář...děte d pr....
petanodpovědět 
 Re: -16:01:09 10.02.2009
Přesně tak,lezecká komunita mi občas přijde jako katolická církev.Zahleděná ve svých dogmatech.Ti dva tajemní lezci byli pro toho chlapce inpirací a tak měl potřebu dát o tom vědět.Ovšem nevěděl že na lezce chodí jen širší repre a Bída.
kamešákodpovědět 
  Re: -12:45:39 11.02.2009
je to tak, Pletan má sice některý názory divný...ale jím užívanej výraz "climbíci" je někdy výstistižnej. Někdo se lezenim baví i když neleze osmy tak to nemusí bejt hned kokot.
peťanodpovědět 
 pro Honzu Trávu16:02:17 10.02.2009
Mám to stejně daleko k vám i do prahy, ale kuli tomu časovýmu omezení radši tu Prágu.
venkovanodpovědět 

 Díky kluci15:58:14 10.02.2009
Byl sem u toho a nechali mě občas i jistit ! Byl to fakt úžasnej výkon a sem moc rád že takový borce znam osobně ! Semtam se mnou dokonce i prohodí slovo ! Díky kluci že nejste nafoukaný i když ste tak slavný !
Ale jestli náhodou začnete bejt teď, když budete eště slavnější, napíšu na Lezce kdo vopravdu ste a to bude potom komentářů :-)
Kodlodpovědět 
 Re: Díky kluci18:22:26 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci18:24:43 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci18:25:34 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci18:26:14 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci18:26:35 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci18:27:40 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci18:29:08 10.02.2009
ty jo Kodl se to tu chystá celý propíchnout a odhalit ... tak to budu napjatě číst dál ...
shammaodpovědět 
 Re: Díky kluci22:35:59 10.02.2009
svudci (ci svudcove?:-)) jsou v tom preci kajo nevinne - jejich totoznost je mozne klidne odhalit:-), vzdyt si jen tak lezli pro radost:-) - joo to tajemny vtipalek Solickar a Pedro - ti by se meli strachovat :-)
Honza Travaodpovědět 

 516:23:13 10.02.2009
Tak kluci i ja zacinal na 5tkach, tak ho nechte ikdyz asi to nebude talent jak ja!!! a neda 8a ani 9a. i kdybi nedal ani 7a furt je to lezec tak ho nechte a brte ho stejne jak me :DDD
Adam Ondra :Dodpovědět 
 Re: 523:48:06 10.02.2009
Adam PEDRO Ondra?
odpovědět 
 Re: 514:15:45 11.02.2009
Jak vidím, tak se každý podepisuje jak chce. Příspěvek hezký, motivující. Až na tu hrubku
nikdo - je to jednoodpovědět 

 Krutori !!!16:55:21 10.02.2009
Ja to rikam furt, ze to plzensky lezeni letos pujde nahoru - no a vida prvni vlastovicka :-) to tem zapraskanym Prazakum a Moravakum jeste ukazeme !!!
 Luky:o)odpovědět 
 to je teda fuška to číst18:20:08 10.02.2009
tý jo....nikdy v životě sem nedočetl na Lezci víc jak dvacet komentářů , trhl sem svůj osobní rekord. No tak se tu taky vyjádřim : co se článku týče , uvítal bych tady víc článků o normálnim průměrnym lezení...líbí se mi když se někdo pochlubí svejma zážitkama,fotkama a výkonama a je mi jedno, jestli leze pětky,nebo dvanáctky. No a co se PEDRA týče...jestli si z Nás nedělá prdel,tak je to vodpad. Lezení je podle mě o dobrejch lidech , vnímání přírody a o překonávání SVEJCH VLASTNÍCH možností, a ne vo zkurvenym machrování. Nu...škoda že nepřijede na tu stěnu do plzně...rád bych tu pak shlédl video pod názvem ZIMNÍ RADOVÁNKY kde by bylo jak plzenští lezci vycpávají pražskému kamarádu ústa tím bělostným sněhem co maj na prdeli ve váčku.
Tak ať vám to všem leze !
Matesodpovědět 

 Mágo17:57:51 10.02.2009
A co mágo na písku? :D
odpovědět 
 Re: Mágo20:01:16 10.02.2009
Jo...mago na pisku uz tu dlouho nebylo.....a nebo...co ho zakazat i na preklizce?
O.odpovědět 

 Úžasné!18:16:54 10.02.2009
Úžasné, tlemím se posledních 5 minut v kuse!
A myslím, že pánové Všetečka, sólíčkář, pedro a honza by měli být prezidentem. Po sobě. Jestli to ovšem není pětijediný Bůh, že.
Díky za príma podvečer a jen houšť a větší kapky!
Ondřejodpovědět 
 Re: Úžasné!19:57:45 10.02.2009
janě Mágo mágo mágo
odpovědět 
  Re: Úžasné!22:58:56 10.02.2009
hej a co paroubek a rath?:D
odpovědět 

 ...20:25:10 10.02.2009
Pedro je bohužel smutný důkaz toho, že se lezení za poslední roky stalo dost komerčním sportem a tudiš se lezecká komunita rozrostla o pár jedinců, kteří to začli dělat, protože je to momentálně "moderní" a chtějí být IN. Proto se mi taky líbí na písku. Tyhle individua se tam totiž bojí. (díky bohu za mizerný jištění)
Peetrodpovědět 
 jištění na písku (nepískař)22:04:09 10.02.2009
já nevim ,napískách sem byl jen párkrát a nevyznám se, ale myslim si, že jištění je na písku tolik kolik si dáš smic , resp.kolik jich jde založit,kruhy já beru jako takovej dodatek k jištění kterej ti když ostatní selže zachrání před podlahou...jestli se pletu, opravte mě prosím....dík
matesodpovědět 

 pedro na hrad!22:45:52 10.02.2009
pedro ty seš dobrej debílek co? prej "Praha udavá směr" hehe nebo to tvoje oháněni číslama docela by mě zajimalo co si vylezl ty(nějakou vraždičku na pisku třeba)ne jen čísla...??asi žadnou pořádnou cestu protože kluci co lezou fakt dost dobře sou skromny a neskutečny pohodáři což ty nejseš...
diegoodpovědět 
 Re: pedro na hrad!09:46:34 11.02.2009
Pedro si tu honí své PEDRO :-)) a co třeba SEVAK? Ten mám raději, a hlavně bacha na volej. Hlupáky nikdo nezalévá - rostou sami.:-))
Jose prasečí hlava-Josef Lukášodpovědět 

 S Mg nebo bez Mg?07:05:56 11.02.2009
Chybi zde zasadni info: cesty byly vylezeny s maglajzem nebo bez nej?
Autorodpovědět 
 Re: S Mg nebo bez Mg?09:26:28 11.02.2009
Zákaz magla na stěnách platí v celé ČR od 15.9. do 26.3.včetně. Důvod je ten,že to zvyšuje vysušování nosních dírek a mění předvolební preference ve prospěch Mažňáka.
Zdeněkodpovědět 
  Re: S Mg nebo bez Mg?10:54:46 11.02.2009
..a dále to zvyšuje nepěkný vzhled už takhle nepěkných stěn (omágované chyty - fuj), vystrašení pavouků v jejich nepřirozeném hnízdišti (moc bílá barva), nepěkně to zvyšuje výkony lezců (o mnoho víc se pak ti hajzli udrží) a hlavně práší, lezci z toho chrchlaj a tím znervózňují pavouky v páření.
R.odpovědět 
   Re: S Mg nebo bez Mg?15:09:24 11.02.2009
Lezu na stěně bez mg, pár pohybů a potí se mi ruce tak, že si potom ty chyty můžu nádherně omýt vlastní šťávou a konečně poznám jejich barvičku. a pak se ani nesprchuju, abych co nejvíc mg které se na mě ze vzduchu přilepí mohl doma sklepat a výhodně prodat.
poťákodpovědět 
    Re: S Mg nebo bez Mg?09:37:30 12.02.2009
To já si MG po návratu ze skal vyklepu z trenýrek,usuším kaštánky a v pátek zase vyrazím na písek rušit pavouky. A žádnej ochranář na mě nemůže. Když na mě vyjede,co to mám v tom pytlíku na zadku,tak mu řeknu že hovno.
Zdeněkodpovědět 

 nejdelší příspěvek a vod zobáka k tomu:-)12:52:51 11.02.2009
Drazí lezci, byla to opravdu zábavná diskuse, nicméně do budoucna bych vám přál více nadhledu (možná se před svým příspěvkem na pár minut zastavit, popřemýšlet, pokouřit), jinak si z tohoto velmi pěkného a pro lezce v zimním spánku nepostradatelného serveru uděláte hnojiště. Ono totiž je neuvěřitelné (a na druhou stranu přirozené) pro kolik sociopatů se z internetové diskuse stal náhradní životní prostor. Viděl jsem to mnohokrát – například pokud chcete opravdu proniknout do focení, jsou diskuse navštěvované profesionáloními fotografy neocenitelným zdrojem informací, ale těch sr…k okolo kterými se musíte prokousat!!! A věřte, že to poznamená celý web, neb tito sociopati se vzájemně přitahují a jejich počet roste exponenciální řadou a co je nejhorší, jejich myšlenkové pochody vyblité pod sebe nutí normální lidi na ně reagovat a zaplétat se do toho. Řekněte, vy, co jste psali pedrovi, že vy ve skrytu duše doufáte, že právě vy ho odzbrojíte neprůstřelnou odpovědí natolik, že zmizí se staženým ocasem? A ono pořád nic co? Ono to totiž nejde, jsou to magoři, se kterými byste v normálním životě nedopili ani jedno pivo. Ani skvělou plzeň:-)
Tak, polední mše je u konce a proč jsem to celé psal? Šišmarjá, já lezu necelej rok (pro představu šestky na mé ZŠ Vlčtejn jsou pro mě zatím limit), ale přesto mi tak nějak docvaklo při pohledu na obtížnosti výkonů popisovaných v článku ve spojením s formulací první věty „Dlouho jsem váhal, zda napsat tento článek nebo nechat tento extrémní výkon zasypat prachem dějin“, že článek je ironie s jemným ponouknutím k zamyšlení nad tím, jestli lezu kvůli obdivu přihlížejících, číslům, nebo proč teda vlastně.
b.b.odpovědět 
 Re: nejdelší příspěvek a vod zobáka k tomu:-)14:16:04 11.02.2009
Ne.
Muž se zelenými nehtyodpovědět 
  Re: nejdelší příspěvek a vod zobáka k tomu:-)14:33:09 11.02.2009
E? Sekale?
Papoušodpovědět 
   Re: nejdelší příspěvek a vod zobáka k tomu:-)03:41:13 12.02.2009
Ne, ne, soráč.
Neměla to být ale mystifikace, spíš jsem jen nedávno prokrastinoval na blogu a z tohodle uchcával smíchy. Nicméně už alespoň vím, kdo "ne" píše... :-D
Ondřejodpovědět 

 :-)19:21:02 11.02.2009
Cha cha, podle mě kluci rozhodně nepsali tenhle článek jako "ironii s jemným ponouknutím k zamyšlení nad tím, jestli lezu kvůli obdivu přihlížejících, číslům, nebo proč teda vlastně", ale sou to normální sociopati :-)))))
Kodlodpovědět 

 ty kravo jaro21:19:32 11.02.2009
ty kravo jaro, to je zase studie....
deti, deti meli byste se jit vobcas probehnout
lacoodpovědět 
 Re: ty kravo jaro10:18:50 12.02.2009
Právě že furt zima:-/ tak to možná proto:-))
I.odpovědět 

 :-))08:52:23 12.02.2009
TO JE MI RAJBAS :-)
Jose prasečí hlava-Josef Lukášodpovědět 

 Hele,09:47:03 12.02.2009
pojďte kecat radši o Adamovi Ondrovi.
Zdeněkodpovědět 
 Re: Hele,10:05:46 12.02.2009
Asi by to chtělo toho adamka pac je nejlepsi a nikdo na nej nema ale nechapu proc nezkusi naky to 9B ikdyz jde oto jestli mu to ted poleze kdyz je takhle velkej
5tkařodpovědět 

 Jak se Vám daří?10:27:57 12.02.2009
Jak se Vám dnes všem daří? Doufám, že dobře...
pedroodpovědět 

 29910:52:24 12.02.2009
...
Matoodpovědět 
 30010:54:21 12.02.2009
.......
odpovědět 

 Dostal vás13:01:56 12.02.2009
Taková diskuze nad takovou ptákovinou..Pedro, jdi se bodnout a nemachruj. Pětky taky dobrý. Autorovi článku je asi nejspíš dvanáct a stěnu nevídá moc často...ale nešikanovala bych ho za to. Zdar.
odpovědět 
 Re: Dostal vás19:36:09 12.02.2009
Neeee to nemuze byt konec :-(((((
Saraodpovědět 
  Re: Dostal vás22:13:56 12.02.2009
Ty jo, a dali ty cesty OS nebo RP...?? to uz se nikde nepise!!
odpovědět 

 :))))22:41:31 12.02.2009
......von ten článek opravdu neni dobrej,ale to neznamená že nejsi pako Pedro
seruttiodpovědět 

 :))))22:41:33 12.02.2009
......von ten článek opravdu neni dobrej,ale to neznamená že nejsi pako Pedro
seruttiodpovědět 

 Pedro? Delas si prdel?23:01:55 12.02.2009
Pedro - sorry, ale takoveho kokota jako jsi ty to fakt svet nevidel, chcu te videt jak davas na smichove devitky, borecku. To, jak jsou kde hodnocene cesty a jake jsou v nich kroky, zalezi na tom, kdo je stavi,pokud ma tamni stavec tvrde hodnoceni,muze to znamenat, ze 7- tam muze klidne byt za 8- na smichove...jako uznavam, ze Dzangli, Sladic, Gomez a spol stavi ze zkusenosti nejlepsi cesty v Praze, ale neni to duvod, abys urazel Plzenaky, kdyz jsi v Plzni nikdy nelezl..  a jestli je Roviste jedine, co u nas stoji za to lezt, tak je to dost  smutne ...lidi z ciziny sem dost casto jezdi kvuli nasemu pisku, ktery s vyjimkou Saska nenajdes snad nikde jinde v Evrope..Vic takovych to arogantnich HUDY sportovcu, at ma Tomas Hollman vetsi obrat a Praha vetsi ostudu!!!
Mischaodpovědět 
 ..23:03:30 12.02.2009
Jinak je pravda, ze na lezci uz jsem cetla i zajimavejsi clanky nez o sedmach na preklizce..
odpovědět 

 Pedro=Soličkář02:26:36 13.02.2009
Navrhuji anketni otazku na lezce. Kdo si mysli, ze Pedro a Solickar jsou a ta sama osoba? Odpovedi jsou tri mozne:
(A) ANO je to jedna osoba
(B) NE Pedro je Buuuh
(C) VSE jinak - je zatim vsim totiz znamy lezec ze svateho Johna, kdo to je?? Jan Tleskac

Tak hlasujme ted!!!!
Ja si tedy myslim ze vsichni, kdo tuhle debatu rozpoutali a zivili se kralovsky pobavili. Ja ji sice nezivil, ale bavim se vyborne
Mr. Skivoodpovědět 
 Re: Pedro=Soličkář07:52:57 13.02.2009
PEDRO JE Bůh!!!
pedroodpovědět 
  Re: Pedro=Soličkář09:14:52 13.02.2009
Fakt nepochopim lidi, kteri jejichz zabava roste exponencielne s tim, kolik ostatnich lidi naserou..Bohuzel se takovy idioti najdou i mezi lezci, vid Pedro?
Mischaodpovědět 
   Re: Pedro=Soličkář09:26:31 13.02.2009
Mischo promin, velice mne mrzi tve zklamani stavem veci..
pedroodpovědět 
    Re: Pedro=Soličkář17:32:11 13.02.2009
hele, nestyď se, napiš co máš na rovišti vylezenýho nejtěžšího a co ti tam přijde nejvích morálový, ukaž se chlape
marekodpovědět 

 Obdivuhodné, a já chci taky...11:37:59 13.02.2009
No děcka, a já sem nedávno vylezl za jeden den neuvěřitelnejch 8 cest za den, a to v krutý klasifikaci 5 až 6+, všechno v krase, kde je jak známo tvrdá klasifikace, a jaká tam byla kosa (to taky zvyšuje výkon, ne, promrz sem jak v tatrách). Navíc to bylo všecko bez odsednutí, a kdybych je nelez předtím už tak stokrát, bylo by to vlastně onsajt. Takže osm skoroonsajtů za den Hustý hustý hustý. A do hospody ani z hospody jsem se už nejistil, takže sólo.

Mužu si taky napsat článek na lezce jaký sem eso a že ze mě co nevidět bude další Huber? 
Juraodpovědět 
 Re: Obdivuhodné, a já chci taky...12:08:49 13.02.2009
Jasně, že můžeš. Myslím, že je to dobrý nápad.
odpovědět 
 Re: Obdivuhodné, a já chci taky...12:37:20 13.02.2009
Už budeš ale druhej a tím zdaleka ne tak vtipnej.
 jirkasodpovědět 
  Re: Obdivuhodné, a já chci taky...13:52:34 13.02.2009
No je úspěch, že nenapsal článek o tom jak se odvážně vydal na překližku, ale bylo zavřeno.
Juraodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179554)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Flake Is Fake 6c Vrbovsko
Lora II 6c Vrbovsko
Fits My Style 6b+ Vrbovsko
Hugo 6b Vrbovsko
Mäusezähnchen VIIIa Schmilka
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! | RIP | RIP | Re: Ani | Ss | Ani | Re: masakr | Re: To není vše |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (91)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (11)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (8)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 373 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 323 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 293 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 271 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.