komentář | 00:57:16 15.08.2010 | komentátor to trochu kazí.. | domča | odpovědět |
  | Re: komentář | 01:36:01 15.08.2010 | taky mě přijde no :-)
ale ono to není asi určeno jen pro lezce no | . | odpovědět |
  | Re: komentář | 02:04:25 15.08.2010 | Hudy je mistr. Tohle video obbíhalo před pár lety ještě bez toho blbého komentáře, který to kazí, škoda.
| Petr Jandík | odpovědět |
  |   | Re: komentář | 09:53:13 15.08.2010 | Milý Jandíku, ty už jsi jako ten přiblblý Kuba Turek. Cokoliv, co se nelíbí vám, je prostě od základu pokaždé špatně. JÁ, JÁ, jenom JÁ mám vždy pravdu.. Jděte a podejte si ruce. mě se zád,že kdokoliv začne provozovat internetový portál, z těch nul a jedniček časem zmagoří. Anebo ne? | Ten kdo o tom něco ví | odpovědět |
  |   |   | Re: komentář | 11:06:17 15.08.2010 | Viktore, ale no tak. Kdo že to tady nejvíc komentuje mágo? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: komentář | 11:52:05 15.08.2010 | Viktora znám jen jednoho a ten neleze :-) Takže vedle, Kuba Turek. | Ten kdo o tom něco ví | odpovědět |
  |   |   |   | Re: komentář | 13:33:11 15.08.2010 | Ale no tak Kubo, laskavě se mi a nejen tady omluv za Tvý podezřívavý vejšplechty k mé osobě. Díky za pochopení. Měj se hezky | Já, Frenky a Kristýnka | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: komentář | 23:49:38 15.08.2010 | Jestli sis Viktora vztáhl na sebe, tak se omlouvám, že jsem nebyl konkrétnější a mohl jsem zavdat příčinu, že se cítíš jako Viktor Kořízek uražený. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: komentář | 09:09:02 16.08.2010 | No nevim borci, vrátím se takhle z hor a zase invektivy, paranoia a tak... Nechtěli byste se na to vykašlat. Nebo to prostě nutně potřebujete k životu?
| Vitorio | odpovědět |
  |   |   | Re: komentář | 16:17:33 15.08.2010 | Tohle je můj názor, který nikomu nevnucuju, ale jak jsem si všiml, nejsem první, komu se ten obsahově i podáním amaterský komentář nelíbí.- To původní profvedení filmu se mi líbilo víc. Možná by sis napřed měl obě verze promítnout a pak něco psát. Neslušné nadávání za názor, kiterý se ti nelíbí nepatří ke znakům duševní vyspělosti.
A prosím pěkně, s Kubou Turkem nemám nic společného, kromě toho, že se nám oběma stará o prodej reklamy na našich serverech, stejná agentura, kde je i Lezec. Myslím, že když si soudný člověk přečte moje články a Kubovy nemůže rozdíl přehédnout. | Petr Jandík | odpovědět |
Prasárna | 01:46:56 15.08.2010 | Dobývat vrcholy za každou cenu je prasárna. Propagační video s komentářem "použil magnésium, protože bylo parné léto a ať si každý myslí, co chce" vyjadřuje jen a jen egoismus a naprostou neúctu k oblasti a pravidlům nejen klasického, ale i sportovního lezení. I sportovní lezení je totiž o dodržení pravidel. Kruhy tam byly dodány jak? A přelézt cestu na XY pokus a ještě AF. Pánové a dámy, to nemá úroveň. Bohužel už nejde si říkat, že je to na každém z nás, jak k lezení přistoupí. Díky takovému chování je nutné aplikovat německý a finský model tj. lezení jen pro registrované lezce a při nedodržení pravidel v jakékoliv oblasti a kdekoliv ve světě vyloučení z horolezecké asociace + pokuta ve výši % z příjmu, ale není to jen o oficielní represi. LEZCI nebuďte nevšímaví, je to hlavně na nás vyhodit lidi, kteří ohrožují lezení. Nedodržení pravidel je ohrožení lezení. Fleky od mága v chytech znamenají pro dalšího lezce přelez nikoliv OS, ale přinejlepším flash. Chceš mágo, běž na vápno. Chceš na písek, tak v tom mágo pytli můžeš mít jen písek. Myslíte si, že tohle co píšu sou kecy? Když bych chtěl za každou cenu mít přednost na silnici, tak si mám koupit tank? A budete mě chápat, až vám převálcuju vaši naleštěnou Octávku před domem, protože tam prostě chci parkovat já? | Uzlar | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 01:50:05 15.08.2010 | no ja nevím, ale není od nějaké obtižnosti povolené mago i pro písek?
Navíc 10/11, to poleze max 5 lezců za rok a to musí byt super sezona ještě, tak tam v tom nevidím nejmenší problem, tam to hodně pomůže...
navíc lezení na pokusy nebo PP RP atd... ať si každej leze co chce a jak chce, ať se chytá kruhů a hotovo však se leze pro zábavu... | . | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 09:00:41 16.08.2010 | Mago skutecne neni v Adrspachu povolene v zadne obtiznosti. A dokonce i Piskot blahe pameti, kdyz stvoril ten svuj navrh, tak aby to prosadil, navrhoval Adr jako klasickou oblast, kde se vsichni "dobrovolne" maglajzovani vzdaji. Je to jen o represi: kde selhavaji ochranari tim, ze za poruseni pravidel OP nepokutuji, tam se žádný ze sobečků magnezia nevzdá. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Prsárna | 11:38:50 16.08.2010 | Piškotův návrh jsem, jako antimg podporoval. Ten návrch nakonec prošel. Není to žádný zákon a nemůže nic povolovat ani zakazovat (pouze v rámco ČHS). Byl to pokus zastavit tuhle pakárnu.
A to takto: V lehčích cestách (minimálně do VI) bez mg. V Těžkých (určitě od IX) klidně s. Mezi těmi klasami se našla hranice.
Brát v úvahu tradici oblasti.
S tím, že nemagisté by nekecali do supertěžkých cest a magisté by sami propagovali a prosazovali, že do pětek mágo fakt ne.
Takhle by to mohlo fungovat, kdybychom nebyli národ knechtů, co na ně platí jen dráb a kdybychom si zjistili wocogou, kdybychom používali mozek a nemuseli si honit ego siláckejma řečma.
Bohužel. Takže hurá do dalších výkřiků a hurá na skály, pokud bude oblast už fakt moc bílá, no tak se někdo naštve a bude. Stejně tak, pokud si někdo své porušování zákona řádně zdokumentuje a zveřejní. | Dag | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 05:09:14 15.08.2010 | Při vší úctě ke svobodným názorům jdi do politiky a nech tady těch rad cus
| švany | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 09:44:43 16.08.2010 | Ukaž mi někoho s Mg, kterej vyjednal nějakou vyjímku na lezení! | | odpovědět |
  |   |   | Re: Prasárna | 10:35:00 16.08.2010 | Tak třeba Pavel Černý a Jeník Pleticha, namátkou.
Tady to máš černé na bílém: http://cs.euroclimbing.com/?p=11752
Co na to povíš?! | Labáčan | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 07:20:40 15.08.2010 | te nekde potkat, tam mi ohrozis lezeni max. ty.. :) tema svyma chytryma kecama.. btw: ten tank si kup, kdybys nevedel jsk na to tak pisni do diskuze, vim jak na nej.. cao :) | trotlik | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 07:52:50 15.08.2010 | Tak takovejhle mimoň koment tu už dlouho nebyl. Hochu tu cestu Hudy udělal odspoda . Víš co to je ? Víš kulový, někdy si to zkus. Je to cesta tak těžká, že se ti o tom nezdálo. Zatím ji nikdo jinej než Hudy nepřelez. Jo když je někde mágo může to napovědět, tuhle sem si říkal, jee bílá čárka to bude chyt... a bum bylo to hovno, krásně běloučký. Tuhle sem taky viděl chyty ůplně černý propocený a to už taky není OS a vypadá to mnohem hůř, to mágo jde ještě vyčistit, tohle fakt už ne. Jó, to tu kde kdo píše, že pot škodí víc. Ne podle mě neškodí pot skále vůbec stejně jako mágo. Nejvíc je to zničený od bot, jak se všude šlape, každej to znáte, ale ty černý chyty vypadaj fakt hnusně, ale nebudu nikomu nadávat a někde řvát na celý skály nebo psát na net, že to tam zapatlává špinavejma prackama. Chce to víc nadhledu a lízt nejen klasiky, ale zkusit i těžší cesty, klidně bez mága, lízt víc, mín kecat. Jo a pak třeba ti něco dojde, možná ne. | George-JP | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 13:45:23 15.08.2010 | Ale Jirko na tvý kecy není nikdo zvědavý. | Putin | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 01:15:03 16.08.2010 | Autor nemístného a rozezleného komentáře leze jen 8 let. Leze v Řeži, Šárce, Jickovicích, Bořni, někdě v Alpách a vůbec jiných oblastech pro stejný klasický pošahance jako je on. Dokonce používá i helmu a prsák, jenžto mu už zachránili život. S radostí dává vlastní frendy, vklíněnce, přemýšlí jak při lezení neničit skálu mágem, lanem. Za kruhy na písku je vděčný a neřve, že jich tam má být víc. Neleze na písku po dešti a mnoho cest se vlastně ani nepokouší vylézt, protože čeká na vhodný den. A pravidelně ještě trénuje metodiku záchrany a už asi 40x někomu slušně sdělil, že lezení TR neznamená, že lano vede přímo přes borhák a/nebo skalní hranu. Ano jsem opravdu divnej. MAGLAJZÁCI: podívejte se na Sharp End. Proč tam ty magoři na písku nepoužívají mágo. Proč ty magoři lezou okolo nýtů, ale zakládají vlastní jištění. Proč vlastně dříve některé cesty měly obtížnost V+/A1 a dnes jsou za VII. Ejhle, ono to po 5ti, 10ti či xx letech jde vylízt načisto. Před Messnerem taky všichni VĚDĚLI, že to jinak, než expedičně, s podporou a kyslíkem nejde. Po Messnerovi ... co na tom, vydupu po fixech, sherpové mi donesou kyslík a dostrkají mě tam. HLAVNÍ JE PŘECE ZVÍTĚZIT, NA CESTĚ NEZALEŽÍ ! Pochopil jsme klub maglajzáků dobře ? | Uzlar | odpovědět |
  |   |   | Re: Prasárna | 06:47:00 16.08.2010 | Myslím, že ne. Někde ses zasekal a chybí ti zdravej nadhled. | Willhem | odpovědět |
  |   |   | Re: Prasárna | 09:06:17 16.08.2010 | Podla mna si 8 rokov iba kecal a neliezol. | | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 08:24:10 15.08.2010 | Ač odpůrce mg, tady mi navadí. Cesta je to netolik těžká, vyjímečná, že to podle mého není problém. Video krásné, výkon naprosto úžasný.
Ke komentářům:
Mg není povolené od žádné kasy, to určují ochranáři a Ti dají ano nebo ne na oblast a je to, klasa neklasa.
Že by k nějakým represím došlo z viny těch, co zákaz dodržují, to je opravdu hodně komický nápad. Opět: chráněnky jsou plné pracovníků, kteří jsou aktivní lezci a problém znají velmi dobře. | Dag | odpovědět |
  |   | kamera | 08:30:21 15.08.2010 | Bohužel, kamera, spolu s užasnou technikou Hudyho, vytváří dojem, že je to lehčí než je. | Dag | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 08:34:16 15.08.2010 | A smi se v Adru pouzivat mago? | R. | odpovědět |
  |   |   | Re: Prasárna | 08:41:23 15.08.2010 | Viz Google a odkazy co to vyhodí. Chtělo by to nějaký lehce dostupný info, co. Na webu skalních oblastí ČHS je to vcelku neschované. | Dag | odpovědět |
  |   |   | Re: Prasárna | 10:30:11 15.08.2010 | Jen pro pořádek: z rozhodnutí CHKO je používání Mg v Adru zakázáno. Viz znění platné výjimky pro lezení. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Prasárna | 20:10:33 15.08.2010 | Podle mých informací se smí maglajzovat na cestách od obtížnosti IXb a novějších než 1980. | Jenda | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Prasárna | 20:23:25 15.08.2010 | Přečti si podmínky vyhrazení pro horolezení. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Prasárna | 20:52:02 15.08.2010 | Nevim proc bych to cetl... Proste co je tezsi jak VIIIc tak madzuju a at si kazdej mysli co chce!! | Jenda | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Prsárna | 21:55:09 15.08.2010 | No to je jiná! Pokud je to Tvé rozhodnutí, s vědomým rizika, tak je to prostě Tvé rozhodnutí. Každý má právo na "přiměřené riziko" dokonce do jisté míry smí vytvářeet riziko jiným.
K "informovanému souhlasu" s rizikem je třeba oné informace. Ta je: nesmí. Tedy dle zákona pozemského.
Pak jsou jistě zákony nebeské, mravní zákon v nás, zákon zachování energie... a v neposlední řadě zákon gravitační. Haf, haf. | Dag | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Prsárna | 08:48:27 16.08.2010 | no kazdopadne vim ze kdyz je vedro magovat se smi at si rikda kdo chce co chce:-) | R. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Prsárna | 08:53:40 16.08.2010 | Věděl bych o lepším argumetu, kdyby tě chytli, ale nepovím. :-) | Dag | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Prsárna | 09:41:18 16.08.2010 | až bude vedro, dejte mu někdo do huby | .R | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Prasárna | 09:36:02 16.08.2010 | Jendo ty jsi Úl a vybíráš si informace jen ty co se ti hodí. Přesně to svědčí o myšlení lezců s mágem namísto mozku. Jsou to sobci, ne horolezci. To že došlo ke změně pravidel a ostatní vám ustoupili naopak nahrává jim - oni smýšlejí liberálněji a demokratičtěji. Jenže ještě záleží na místní vyhlášce OP, nebo výjimce ze zákona. A ty vy nejste ochotní respektovat.
Říkal jsem si, ať si každý máguje nebo nemáguje podle sebe (a výjimky), ale asi změním názor. Ty co mágujou jsou paka a po nich potopa. Tak s tím rozhodně nesouhlasím. Pořád dokola, napřed se tvrdí že když máguje repre a naši nejlepší lezci v nejtěžších cestách tak to nikomu nevadí, ani přírodě. Nebo je to jinak? Hudy má prachy tak může mágovat? Hned nato navazují mladí hlupáci, kteří je obdivují a když můžou oni tak my také, ruce borečka jsou svatý..
Takovej lezec co nabušil v tělocvičně, leze po dvou letech devítky s mágem a tvrdí že máguje jen od osmičky! (ne od oněch devítek!) pak nevyleze ani šestku nebo sedmičku, jelikož se v tom bojí. Klobouk dolů nad tím lecem s hromadou opadaných čísel na seznamu. Fuj fuj. Přijdu, vylezu, nevylezu, jdu na další. | antiJenda | odpovědět |
  |   | . | 08:42:50 15.08.2010 | Sorrrráč za překlepy. A to jsem včera nic nepil, jen vodu! :-) | Dag | odpovědět |
  |   |   | Re: . | 20:33:23 15.08.2010 | z toho plyne jisté ponaučení:-) | R. | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 08:29:04 15.08.2010 | zajdi si k doktorovi, on ti něco na tu bolavou hlavinku napíše a snad to bude dobré (a ty taky) :-P | L | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 10:06:54 15.08.2010 | Uzlare jen by me zajimalo, jak dlouho lezes a cos uz vylezl. Tak hloupe kecy maji predevsim ti, co s lezením zacinaji a nic o nem nevedi. A prirovnavat pouziti magnezia k silnicnim pravidlum, kde jejich nedodrzeni bere lidske zivoty, muze jen fakt hlupák. | Vokoun | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 09:23:51 16.08.2010 | blbost, přirovnání k silnici byl vždycky argument bílejch, zagoogluj na lezci. Každej si musí srovnat sám co bude dělat až při porušování zákona někoho přejede, nebo zakážou lezení, pak bude pozdě litovat. | | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 10:19:13 15.08.2010 | Je to Xb AF ve "strouhance" a na RP to prej bude za jedenáct. Co vím, tak přelez na RP to ještě nemá. Snad tam chybí už i fůra chytů, jak se to za ten čas zkoušením olámalo. Hurá Uzlare do toho!
S mg se prostě lízt sportovky nepřestanou, ač legali či ilegal, tak ať si o tam každej myslí, co chce :-D | Miki | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 06:45:26 16.08.2010 | Na některý lidi který furt plácaj jak zaseklej gramofon prostě očividně neplatí už žádný argumenty tady místo zdravého rozumu musej začít zasahovat kladiva jako tady na tohodle pána Uzlara | | odpovědět |
  |   | Re: Prasárna | 09:39:46 16.08.2010 | Vážení ochranáři, dejte si do zákonů co chcete, MY horoelzci to stejně budeme porušovat, jsme totiž borci a lezeme tydlecty... velký čísla:))) | | odpovědět |
  | Re: Prasárna | 08:42:39 16.08.2010 | Dobývání vrcholů za každou cenu se mi sice nelíbí, ale je styl, který někdo vyznává a který je vcelku běžný. Pokud při tom nic nezničí - jeho věc.
V tomhle případě jde ale o běžný způsob lezení supertěžkých cest, OS je zase jiná kategorie a nelezou se až tak těžké.
Pokud jde o mg, hysterie zdá se nekončí. K litým soubojům patří na obou stranách neodmyslitelně stále stejné pseudoargumenty, osobní útoky a vyhrožování. Také videa s mg na písku už tady byly, také už Hudy odstraňoval fotky s mg ve svém katalogu... to je furt dokola, pro pamětníky nuda.
Video kde se provádí něco, co je zakázané samozřejmě není ideální. Ale dá se vcelku očekávat, že ochránci budou dělat že to nevidí, nebo alespoň neuplatní princip kolektivní viny.
JInak pokutování za mg na skalách už tady také bylo (když už ho bylo moc), všechno tady už bylo, ale kdo nezná historii, musí si jí holt prožít znovu. A může být při tom hiystoerický jak chce.
Hezké lezení přátelé a kamarádi :-). | Dag | odpovědět |
parádička | 08:32:49 15.08.2010 | Parádní pokoukání a komentátor nevadil.Jsou daleko horší.A mistr Uzlar tak ten mě dostal:-)Nejspíš další Ufon.Nemá cenu dál komentovat. | kori | odpovědět |
Jak Hudy zavrtal? | 09:57:40 15.08.2010 | Videjko pěkný, komentář průměrný, ale nevadí mi, stejně jako to mágo. Špek by to asi dal i bez mága, a o to jde. Každý sám se sebou to musí probrat, jestli mágo byla berlička nebo ne.
Ale mě spíš zajímá něco jinýho? Dalo se v téhle cestě zavrtat zdola nebo pouze ze slanění a pak se to pokusit přelézt? Ptám se, nic ve zlém. | Ten kdo o tom něco ví | odpovědět |
  | Re: Jak Hudy zavrtal? | 10:22:19 15.08.2010 | se mě strašně líbí ty reakce na mágo...
však tyto cesty NIKDO neleze, tak co tam to mágo udělá? Tu cestu to vůbec neovlivní, než to bude poznat, tak to bude aspoň 100 let a to už se stejně nebude beztak na písku smět líst tak co :-))) | . | odpovědět |
  |   | Re: Jak Hudy zavrtal? | 10:34:03 15.08.2010 | o tom žádná, ale jde o to "nedráždit" zelené. Oni mají v ruce zákon (ochrana kulturního a přírodního bohatství), horolezeci jen veřejný zájem - tedy v porovnání s nimi kulový. Vždy převáží ochrana. A vo tom to je, takže bude-li se mágovat pořád víc a víc, přijde STOPka. Ať se nám to líbí nebo ne. | Ten kdo o tom něco ví | odpovědět |
  |   |   | Re: Jak Hudy zavrtal? | 12:06:41 15.08.2010 | Ten kdo něco ví???Co to kecáš za bláboli, že by to dal Špek možná jo a možná ne Ať přijede a ukáže se...jen keci a keci...máguje se a bude s mágovat jen pár jedinců řve, ale Ty v raxi neuvidíš možná na netu...serte na Mg a lezte a hlavně se z toho nepos...., že někdo něco vyleze a Vy na to nemáte tak řvete jak je to nesportovní , že měl MG radši se věnujte něčemu jinému kde třeba Vám to půjde lépe a nebude trpět komplexem, že svoji tlustou prdel neodlepím od země, ale hlavně be MG...fakt jste k popukání.. | Kdo nemáguje tak nežere :-) | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Jak Hudy zavrtal? | 12:10:23 15.08.2010 | Co to napsat trochu kultivovanější formou? Takhle mám pocit, že jsi ukončil povinnou 10-letou školní docházku :-) a dláždíš už jen chodníky. Na hrubý pytel hrubá záplata, říká se. Takže méně vulgarismu, více argumentů a bude to fajn. Obsah je jasný a více méně s náím lze i souhlasit. Tak to je. Ale to je cesta k postupným uzavírkám, uvidíš, že čas mi dá za pravdu :-) | Ten kdo o tom něco ví | odpovědět |
Klídek | 14:51:34 15.08.2010 | Zase jsem po delší době nakoukl do diskuze a tak si trochu přihřeju polívčičku. Co se týká videa, je moc pěkný, stejně jako to z Indiána. Nejlepší je ovšem to z Berušek, kde není žádný komentář, který je jak u Korunky, tak u Indiána opravdu naprosto kokotný. Vzpomínám si, že jsme se nad ním pozastavovali již kdysi při projekci na fesťáku v Teplicích.
Co se týká maglajzu, nevím co tady někteří (UZLAR) řešíte. Taky jsem býval striktně proti. Ted už to tak ostře nevidím. V těhle cestách je to totiž úplně jedno, vzhledem k obtížnosti a minimálnímu množství přelezů.
Daleko větší prasečina mi maglajzování přijde na lehoučkých cestách IV.-VII. stupně. Třeba na Křižáku běžná praxe.
Co spoustě lezců chybí je soudnost v jeho používání. Pochybuju, že ochranáři budou řešit Mg na Krakonošově zubu - ani tam z cesty nedohlídnou. Rozhodně ho ale můžou řešit právě na těch VI. apd.
Takže až nám skály zavřou, neházejte to na Hudyho a Máru a podobná videa. Řešte problém s těmi pitomci, kteří opatlali volanty v lehkých cestách. | Honzány | odpovědět |
Ti tomu nasadili korunu... | 15:07:15 15.08.2010 | Spíš rozpačitý dojem. Ádr je Národní přirodní rezervace. Už dvacet let máme možnost volit, měnit zákony, vyhlášky. Přesto společenská pravidla pořád určují, že v této rezervaci přírody se ten chemický prášek patlat nemá.
Mě prostě vadí, že když to někdo nedokáže demokraticky změnit (prostě většina celé společnosti je proti kažení přírody v rezervacích) tak si ti neúspěšní prosazovatelé svých přání začnou dělat co chtějí. To je prostě nemorální hnus. Takové chování ukazuje na špatný stav morálky obecně.
Máme rádi zábavu? Máme rádi Hudyho? Za každou cenu? Má výstup udělaný "za každou cenu" ještě svoji cenu?
A kdo má rád skály a přírodu? Rád tak, že by obětoval svá přání. | Člověk | odpovědět |
  | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 15:57:04 15.08.2010 | Clovece je to hezky nazor, ale myslim ze s "nekterymi ochranari" jsi jeste nikdy nejednal...
Rdaek | zoban | odpovědět |
  |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 19:57:02 15.08.2010 | Asi jsem to sem neměl dávat. Šlo mi o cestu o výkon a ne o mágo i když po něm lépe rostou kosti :-) | Švany | odpovědět |
  |   |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 20:37:49 15.08.2010 | Kdyz se Bem postavi nebo zorganizuje nejaou akci ktera je fajn tak o taky vsichni vychvaluji a pritom je to zlodej:-) | R. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 20:48:55 15.08.2010 | Doufám že nesrovnáváš Hudyho s Bemem???!!! Ti dva jsou trochu od sebe trochu vedle....
| Jenda | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 08:49:07 16.08.2010 | To v zadnem pripade. | R. | odpovědět |
  | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 20:27:59 15.08.2010 | Kamaráde, přání to je hezký ale moralizovat žijící pískovcový legendy je trochu přehnaný nemyslíš??? Sice se tam patlat prášek možná nemá ale daleko horší jsou ty tisíce lidí (poláků) co v ádru každý den projdou a nechávají za sebou takovej humus.. Spíš by měli omezit kapacitu návštěvníků.
A řešit jestli mágo jo nebo ne nemá smysl, stejně lidi co chtějí magovat tak magovat budou ať se to líbí nebo ne. Ale souhlasím už s výše uvedeným názorem ,že v cestách IV - VII je to fakt hnus.
Taky když lezu nějakou klasiku z 60. let tak už s ucty k prvovýstupcům maglajz nepoužívám ani bych nepoužil ale v novějších sportovnějších cestách je mágo na písku už normální a lidi by se stim měli smířit. | Jenda | odpovědět |
  |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 21:56:34 15.08.2010 | Kdo v hospodě nekřičí že mágo je normální není in. Normální možná pro tebe, třeba někdy vyrosteš. Znám spoustu lidí kterých si vážím a ti ho nepatlaj, tak proč já bych měl? Nebo někdo jinej. Vzor nemusí být vždy ten nejlepší příklad. | | odpovědět |
  |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 09:16:12 16.08.2010 | Je pro tebe IXb v Adru dostatecne tezka cesta? Znam osobne dost lidi, kteri i pred jinymi svedky lezou devitky bez magnezia. Jo a i ta "klasika" z 60.let je sportovní cesta, takže jestli nelezeš s magneziem tam, nemusis ani jinde. Je to jen o osobní odvaze - a stádnosti. Všichni lezou s magneziem, tak já taky. Až budou všichni skákat z desátého patra bez padáku, taky si skočíš? | | odpovědět |
  |   | Re: Ti tomu nasadili korunu... | 09:51:17 16.08.2010 | Už to nešňupej a nedegraduj sportovní výkony z minulého století. Na hodně z těch cest nebudeš mít nikdy koule. Naštěstí těch pár zatvrzelejch jedinců co práší spláchne za čas voda. | Pepa | odpovědět |
Článek jak stehno | 21:48:31 15.08.2010 | Švany, příště až to bude zase jedna věta nebo link, dej to radši do diskuse:))) | Článek jako Brno | odpovědět |
|