LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Vopravdickej horolezec všude strká prsty, u žen vidí madla, na všem shybne a jeho nejlepší kámoš je friend.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141521 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Horolezecká stěna Lanškroun - Lanškroun
HO Jeseník - Jeseník
Alpin Třebíč - Třebíč

Prodejny
HUDYsport - Frýdek - Místek
HUDYsport - Zlín
HUDYsport - Karlovy Vary

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MČR v lezení na obtížnost a rychlost 2008

Vyhráli Tomáš Mrázek a Lucie Hrozová

smallMistry České republiky v lezení na obtížnost se dnes stali Tomáš Mrázek a Lucie Hrozová. Tomáš Mrázek dal jediný ve finále top. Druzí v obtížnosti byli Martin Stráník a Silva Rajfová, 3. Jakub Hlaváček a Lenka Černá.


Mistrovství republiky na rychlost vyhráli Libor Hroza a jeho sestra Lucie Hrozová. Druzí byli Martin Šifra a Daniela Kotrbová, 3. Jiří Švácha a Lenka Frühbauerová.

Pořadí dalších finalistů v obtížnosti - muži: 4. Petr Resch, 5. Michal Rožek, 6. Jiří Dragoun, 7. Ondřej Beneš, 8. Jan Zozulák.
Ženy: 4. Soňa Hnízdilová , 5. Kristýna Ondrová, 6. Helena Lipenská, 7. Dominika Dupalová a Lenka Frühbauerová, 9. Gabriela Vráblíková, 10. Zemanová Alena.

 MČR 08 výsledky obtížnost muži - pdf

 MČR 08 výsledky obtížnost ženy - pdf

 MČR 08 výsledky rychlost muži - pdf

 MČR 08 výsledky rychlost ženy - pdf

MČR 2008 obtížnost finále muži

MČR 2008 obtížnost finále muži

foto by © Tomáš Rakovič


MČR 2008 finále muži Ondra Beneš

MČR 2008 obtížnost finále muži: Ondra Beneš

foto by © Tomáš Rakovič


MČR obtížnost finále ženy: Lenka Černá

MČR 2008 obtížnost finále ženy: Lenka Černá

foto by © Tomáš Rakovič


MČR obtížnost ženy - stupně vítězů

MČR 2008 obtížnost ženy - stupně vítězů

foto by © Tomáš Rakovič


MČR 2008 obtížnost muži - stupně vítězů

MČR 2008 obtížnost muži - stupně vítězů

foto by © Tomáš Rakovič


Celkové pořadí na prvních místech letošního seriálu Českého poháru v obtížnosti -
Muži: 1. Martin Stráník, 2. Jakub Hlaváček, 3. Petr Resch
Ženy: 1. Lucie Hrozová, 2. Kristýna Ondrová, 3. Nelly Kudrová

 Rankink ČP 08 obtížnost muži - pdf

 Rankink ČP 08 obtížnost ženy - pdf

a v rychlosti -
Muži: 1. Libor Hroza, 2. Martin Šifra, 3. Jiří Svácha
Ženy: 1. Lucie Hrozová, 2. Daniela Kotrbová, 3. Lenka Frühbauerová

 Rankink ČP 08 rychlost muži - pdf

 Rankink ČP 08 rychlost ženy - pdf




Zpráva ze soboty 29. 11. 2008:
Skončila kvalifikace v lezení na obtížnost na Mistrovství České republiky.
Před zaplněným sálem probíhalo první kolo bez větších překvapení.

29.11.2008:

Před zaplněným sálem skončila kolem 12. té hodiny kvalifikace obtížnosti holek. Do zítřejších bojů o mistryni postupuje deset dívek z dvanácti.
Jejich kvalifikační cesta vedla podél hrany velkého převisu napravo.

obr1



Postupují:

Kristýna Ondrová, Helena Lipenská, Silvie Rajfová, Alena  Zemanová, Gabriela Vráblíková, Dominika Dupalová, Lenka Černá, Lenka Fruhbauerová, Lucie Hrozová, Soňa Hnízdilová.
(všechny Top)

obr5


 Výsledky kvalifikace obtížnost ženy - pdf

obr2


V následující kvalifikaci mužů celkem soutěžilo 36 závodníků,
Tomáš Mrázek suveréně přelézá kvalifikační cestu, vedoucí v méně převislém profilu. Stejně tak i Martin Stráník bez problémů topuje.
Spolu s nimi postupují: Beneš Ondřej, Dragoun Jiří, Resch Petr, Romanovský Jiří, Zozulák Jan, Wimmer Karel, Lautner Jiří, Přibil Jiří, Šefl Jiří, Hlaváček Jakub, Muráň Dalibor, Rožek Michal, Zíma Jan, Rozsypal Aleš, Klemsa Martin, Požár Karel, Chvála Jan, Šifra Martin, Fišer Michal, Havrda Petr, Mrázek Pavel, Uher Dominik, Eichmeier Aleš a Skřejpek Lukáš.

 Výsledky kvalifikace obtížnost muži - pdf

obr3


Nakonec byla kvalifikace Mistrovství republiky v lezení na rychlost: Nejlepší časy z můžů měli Libor Hroza, Jiří Švácha, Martin Šifra a Jakub Hejl.

 Výsledky kvalifikace rychlost muži - pdf

V ženách pak startovaly tři závodnice, z nichž nejlepší byla Lucie Hrozová.

 Výsledky kvalifikace rychlost ženy - pdf

Rychlost, kvalifikace - leze Libor Hroza a Jiří Švácha

JirkaS   [úpravy] 20:04 30.11.2008Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Jen škoda...20:32:26 29.11.2008
...že úroveň akce trochu deklasoval komentátor. Z úcty k závodníkům doufáme, že si zítra odpustí to pivko, naučí se číst a nebude neustále komolit jména a informace o závodnících. Jinak skvělé výkony soutěžících.
Petraodpovědět 
 Re: Jen škoda...21:01:51 29.11.2008
Mrožka klidně komolit může :D.Zajímalo by mně jestli lezl s tím krůtím hnátem v hubě.
Radodpovědět 
 Re: Jen škoda...12:41:06 30.11.2008
Že se nepřihlásiš, určitě by Ti to předal.
Bože, jak každý umí náramě kritizovat a nic nedělat. No jo ono, kdo nic nedělá nic nezkazí. Co, kdyby jsme nikdo nic nedělal, pak by bylo úplně perfektní, ne?.
Petra2odpovědět 
  Re: Jen škoda...13:00:18 30.11.2008
Kdyby jsi treba ty nepsala tak jo.
Petra 3odpovědět 
  Re: Jen škoda...14:20:47 30.11.2008
Petra2 tu vyklada uplne nesmysly.
odpovědět 
 Re: Jen škoda...15:27:22 30.11.2008
To je fakt, komentátorovi to moc nešlo. Stačilo by jen, kdyby se trochu víc připravil a o dost víc soustředil.
Eodpovědět 

 druhá škoda21:15:12 29.11.2008
tak zítra.. za culdu a oliváče :(
le big zloba macodpovědět 
 Re: druhá škoda17:24:42 30.11.2008
pičo poslední

inu prej neni dulezite vyhrat, ale zucastnit se... i kdyz :)))
odpovědět 
  Re: druhá škoda21:49:39 30.11.2008
Ikdyž co :)? Jsem lama, která šmejkla nohou za pásku u druhý expresky. To místo je krásně vidět na třetí fotce jak leze Mráza. Na MČR takové značení nemělo co dělat. Nechci vířit žádnej flame. Svůj názor na regulérnost jsem napsal Jurovi Čermákovi, aby se to neopakovalo na jiných závodech. Sundal tak i Culdu. Brokám zdar :)
Oliváčodpovědět 
   Re: druhá škoda00:51:27 01.12.2008
jsem jen divák, ale vážně jsem čučel, měli sundat chyty a vys.at se na nějaký pásky)
aTomodpovědět 
   Re: druhá škoda07:20:38 01.12.2008
Tedˇuž je to čtvrtá fotka :)
Lamaodpovědět 
    Re: druhá škoda13:58:33 01.12.2008
Podle mě to znamená, že se tam nesmí parkovat. S tim je v praze vždycky problém. ale šlapat.. to nechápu, kdo by si tam čim pomoh. Ale kde páska končí, tam se asi rovnou dalo přetraverzovat pod top semifinále. Nebo minimálně pořádně vyklepat a dotáhnout tak jedinej těžkej krok pod řetízkem kvalifikace:)
takhle se mi to jeví z fotky...
:(odpovědět 

 dotaz13:57:09 30.11.2008
Muze uz pristi rok startovat Adam na svetaku a MCR?
odpovědět 
 Re: dotaz14:43:11 30.11.2008
může startovat a taky bude :)
janaodpovědět 
  Re: dotaz15:24:59 30.11.2008
..diky..na to uz se vazne tesim!
odpovědět 

 news ?18:20:51 30.11.2008
.. nějaký aktuality ? ...
Zykýodpovědět 

 Lůzy19:13:34 30.11.2008
Jste lůzy líný! Slovo aktualizace vám zřejmě nic neříká!!!!!!
pracantiodpovědět 

 akutalizace19:16:34 30.11.2008
aktualizace aktualizace aktualizace aktualizace aktualizace aktualizace aktualizace aktualizace
odpovědět 
 Re: akutalizace19:48:51 30.11.2008
Na Pražský závody pořadatelská práce nic moc...Měli byste si vzít příklad z AP v Lomnici=)
VojtasBodpovědět 
  Re: akutalizace20:00:09 30.11.2008
http://www.hudysmichoff.cz/article.asp?nArticleID=28
odpovědět 
   Re: akutalizace20:01:15 30.11.2008
stare ale dobre no......
odpovědět 
  Re: akutalizace20:01:42 30.11.2008
Hezký VojtasB.
colorodpovědět 

 Hnědkám19:53:46 30.11.2008
Hnědáci jedni zahnědaný!!! Takovou hnědkovskou práci si strčte do hnědky!!!!
Ti co nejsou z hnědkyodpovědět 
 Re: Hnědkám19:58:39 30.11.2008
No jo no.Smíchov.Největší,nejvyšší,nejdražší,největší komerce a nejvíc lidí.Nejvíc na hovno.Ať žije příští rok svěťák v Brně.
Al Kapučínoodpovědět 

 Výsledky20:32:38 30.11.2008
1-Mráza,2-Stráník Martin,3-Hlaváček Kuba
a baby:1-Hrozová Lucka,2-Rajfová Silva,3-Černá Lenka
odpovědět 
 Re: Výsledky22:22:33 30.11.2008
Gratulace vítězům a všem bednařům :-), jinak čtvrtý a pátý místo je taky dobrý :-)
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Výsledky10:03:57 01.12.2008
přidávám se k blahopřání všem bednařům... a ještě otázečka: Lucka H. vyhrála vše co se dalo - MCR-rychlost, obtížnost, boulder, ČP-rychlost, obtížnost, nebo se mi to jen zdá?....vlastně co ČP-boulder? Klobouk dolu Lucko.
Jirkaodpovědět 
   Re: Výsledky10:11:07 01.12.2008
ještě drytool.
odpovědět 
   Re: Výsledky12:47:05 01.12.2008
Bouldering letos jeste nevyhrala.
Mihalodpovědět 
    Re: Výsledky12:58:30 01.12.2008
A nevyhraje! Navic byt mistryne republiku ve sportu kde zavodi 3 zeny, to klbouk dolu:-))
odpovědět 
     Re: Výsledky14:06:44 01.12.2008
Myslíš obtížnost?! ....
odpovědět 
      Re: Výsledky14:58:43 01.12.2008
Lucka má letos 4.místo z mistrovství Evropy v lezení na rychlost
odpovědět 
     Re: Výsledky15:11:32 01.12.2008
Zajímalo by mě,proč si to myslíš... Moc do toho nevidim, rád se něco dozvim od odborníka.
A.odpovědět 
     Re: Výsledky15:42:46 01.12.2008
jestli myslis, ze je to snadny, tak jdi zavodit, ne? nebo tam posli svou babu jestli jsi chlap)
aTomodpovědět 
   Re: Výsledky16:18:09 01.12.2008
bouldering vyhrála loni, letošní MČR teprve bude
odpovědět 

 bída20:35:22 30.11.2008
závody už skončily a tady pořád žádné informace.To je ale bída.
Indíkodpovědět 
 Re: bída20:38:54 30.11.2008
Bída ne,ten je v Plzni. Ale hnus,hnus to je velebnosti.
odpovědět 

 A dal?20:51:25 30.11.2008
A jak to bylo dal?
Sulikodpovědět 
 Re: A dal?21:03:22 30.11.2008
Kompletní výsledky jsou již doplněny.
Standaodpovědět 

 vzkaz pořadatelům21:34:23 30.11.2008
zdroj-www.horosvaz.cz- Povinnosti a informace pro pořadatele závodů, prováděcí předpisy pro závody ČP: 1.3. Každý pořadatel obdrží „dotaci“ případně jinou pomoc ČHS na uspořádání závodu. Tato dotace
musí být použita na uspořádání závodu (pronájmy, materiálně technické zabezpečení, odměny
stavečům, atd.) Dále z této dotace je pořadatel povinen vyplatit peněžní ceny pro první tří závodníky v
obou kat. a to v minimální výši: 1. místo 3 000Kč, 2. místo 2 000 Kč a 3. místo 1 000 Kč.
závodníci na rychlostodpovědět 
 Re: vzkaz pořadatelům22:11:03 30.11.2008
Nekdo to dela pro prachy nekdo pro zabavu.
Nekdo kvuli kamosum a nekdo kvuli sobe.
Kazdopadne nam to CHS jde pekne do kytek.

Jinak zavody se libily, akorat ten komentator
ze swingers party byl nejakej zvadlej.
nonameodpovědět 
  Re: vzkaz pořadatelům22:12:33 30.11.2008
A co teda závodníci dostali?
Terkaodpovědět 
   Re: vzkaz pořadatelům22:28:48 30.11.2008
Oni pořadatelé vědí kolik závodníkům vyplatili. Ta pravidla podepsal Jura Čermák který byl závodů přítomen!
odpovědět 
    Re: vzkaz pořadatelům00:54:32 01.12.2008
jo, doslech jsem se o nějakym zkrácení odměn, je to hnus!!!
aTomodpovědět 
  Re: vzkaz pořadatelům19:26:43 07.12.2008
Tak se nehádejte a přijďte si zalézt na Cibulku 14.12.
Prachy žádný nebudou bude se lézt pro lezení.:-)))))
Kubaodpovědět 
 Re: vzkaz pořadatelům22:18:11 01.12.2008
Tady se dá sice uznat menší chybka ,která se stala sloučením prováděcích předpisů obtížnosti a rychlosti.Potažmo každému musí být jasné ,že pří dotaci (regionálních závodů 3-4000kč) nemůžou být takové ceny pro vítěze atd...
Možná neni ale náhoda to,že podepsaní závodníci na rychlost neodcitovali odstavec předcházející tedy 1.2,který zní
1.2 S každým pořadatelem uzavře ČHS prostřednictvým Komise sportovního lezení Smlouvu o dílo.
Toto tam není z důvodů poškozování ale možnosti ovlivnit např vyplacení price-money při malé účasti.Vyplatit 500 kč pouze za účast a to ještě s nezdárným výsledkem ....Jde tedy o zhodnocení závodu jeho důležitosti, kvalitě atd to platí samozřejmě pro všechny disciplíny
Jura Čermákodpovědět 
  Re: vzkaz pořadatelům00:18:50 02.12.2008
hmm...tak u rychlosti se tomu říká chybka? a proč se loni holkám při závodu v Brně na ČP v obtížnosti taky nekrátily odměny za umístění? Startovalo jich tam pouze pět a ke všemu nejlepší závodnice tam chyběly. Čemu někdo říká chybka, tomu já říkám zaujatost. Je dost smutné, že si komise dělá, co chce.
Pavelodpovědět 
  Re: vzkaz pořadatelům08:06:50 02.12.2008
Myslím že by našemu závodnímu lezení pomohla změna pravidel a to zavedením nového a jedinného bodu. Cituji:Jura Čermák a Helena Lipenská mají vždycky pravdu a o všem rozhodnou správně!Tímto by se zařadili mezi takové velikány jako byl Kim ir sen a Maocetung a nebo Klement Gottwald. Ps.Juro to snad o té chybičce by žert?
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
   Re: vzkaz pořadatelům08:55:16 02.12.2008
Ještě jedna připomínka. Juro ty si se podepsal pod pravidla která jsou hotový paskvil.Nic méně je znich úplně jasné, že ti závodníci mají na tu odměnu nárok.Teď se snažích mlžit, a kdokoliv kdo dosáhl alespoň základního vzdělání a přečte si ty tvá pravidla musí pochopit že jsou závodníci v právu.Ps.Ty si tam třeba vůbec nenapsal o bouldru. Takže potom by podle těchto tvých pravidel neměli být vypláceny peněžní odměny bouldristům.Už v v prvním bodu píšeš,: Prováděcí pravidla Čp pro obtížnost a rychlost.Existují tedy ještě nějaká jiná pravidla jen pro bouldr?Chyba je v tom že si sami utvoříte nedotažená pravidla a na jejich základech se snažíte být bohurovní.Tady se snažíš bojovat o pár tisíc korun a na druhé straně rozdáváte desetitisíce svým oblíbencům kteří na ně nemají nárok.Mě máte za křiklouna protože na vaše podrazi reagují řekl bych dost spontálně,prostě mám tu chybu že neumím tak jako vy s klidnou a usměvavou tváří obcházet pravidla.
libor Rebel Hrozaodpovědět 
    Re: vzkaz pořadatelům10:09:58 02.12.2008
Hrozo, Hrozo. Když už někoho kritizuješ tak si nejdříve zameť na svém dvorečku. A vrať se zpět do ZŠ, protože ty tvé příspěvky se nedají číst. Čárky žádné...a zajímala by mě tvá definice slova spontální, protože tu jsem vůbec nikde nenašel? Co takhle spontánní?
mr češtinodpovědět 
     Re: vzkaz pořadatelům19:30:05 02.12.2008
Ty vole, když už u někoho kritizuješ češtinu, tak ty sám bys měl psát bez chyb. Podívej se na svou druhou větu ještě jednou.:-)) Je dost legrační, že u někoho kritizuješ češtinu, když... :-))
Petrodpovědět 
    Re: vzkaz pořadatelům13:01:05 02.12.2008
Libore Rebeli Hrozo
Na tvoje výlevy se opravdu reagovat nedá.Jedno Vám ale slíbit mohu. Pravidla se změní.
Jura Čermákodpovědět 
     Re: vzkaz pořadatelům13:30:46 02.12.2008
Juro, ono ani není potřeba pravidla moc měnit, stačí je trohu doladit. Ale je potřeba je dodržovat!
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
   Re: vzkaz pořadatelům14:43:40 02.12.2008
Koho vy tři asi tak citujete ?
odpovědět 
   Re: vzkaz pořadatelům14:53:42 02.12.2008
Ta chybička je v tom ,že v prov. předpisech mělo být ...v obtížnosti a bouldrech nikoliv rychlosti .
Jura Čermákodpovědět 
   Re: vzkaz pořadatelům14:56:50 02.12.2008
Ta chybička je v tom ,že v prov. předpisech mělo být ...v obtížnosti a bouldrech nikoliv rychlosti .
Jura Čermákodpovědět 
    Re: vzkaz pořadatelům15:53:07 02.12.2008
Jestli ta chybička není v tom že ste se rozhodli jim ty peníze nedat i přes porušení pravidel! A teď hledáte jak to zdůvodnit!
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
     Re: vzkaz pořadatelům22:33:19 02.12.2008
Libore plácale Hrozo,z intenzivni tréning, buď stále zlatý,hlavně na svěťáku a vyděláš nějaký kroupy.Nebo si vem příklad ze svý ségry.Ta je aspoň všestranná.
odpovědět 
      Re: vzkaz pořadatelům23:15:38 02.12.2008
Liborove jsou dva, blbecku!!
Zamysli se nad tim, kdo to asi psal, nez budes kritizovat...
hraesvelgrodpovědět 
       Re: vzkaz pořadatelům20:19:01 03.12.2008
Sám jsi blbeček,a stydíš se za to. Někdo s tak idiotským nickem ani nemůže být normální. Hroza jako Hroza. Jeden prudí a druhej akorát shybuje.Je to běs.
odpovědět 
        Re: vzkaz pořadatelům02:52:43 04.12.2008
Schvalne si mily anonyme zalistuj zpatky o par let v Lezci a zjistis proc Libor nicku pouziva.....



jirkaodpovědět 
    Re: vzkaz pořadatelům19:42:45 02.12.2008
Chyba, chybka, nebo chybička. To je úplně fuk. Za chyby se prostě platí. Já dnes procházel mimo přechod pro chodce a policajt mě obral o pětikilo. Nějak jsem mu nemohl vysvětlit, že jsem myslel, že jdu po přechodu.
odpovědět 
  Předpisy jsou předpisy10:21:23 02.12.2008
Podívejme se na to suše:

Prováděcí předpisy pro závody ČP stanoví
v bodě 1.3 toto "Každý poradatel obdrží „dotaci“ prípadne jinou pomoc CHS na usporádání závodu. Tato dotace musí být použita na usporádání závodu (pronájmy, materiálne technické zabezpecení, odmeny stavecum, atd.) Dále z této dotace je poradatel povinen vyplatit penežní ceny pro první trí závodníky v
obou kat. a to v minimální výši: 1. místo 3 000Kc, 2. místo 2 000 Kc a 3. místo 1 000 Kc."

Toto pravidlo se vztahuje na rychlost i obtížnost a to kvůli znění bodu 1.1., který jasně mluví o "lezení na obtížnst a lezení na rychlost (disciplínách)".

Zajímavá je argumentace, že smlouva mezi pořadatelem závodu a ČHS (skrze Komisi sportovního lezení)může stanovit něco jiného. Podívejme se, jak to tedy je:

1. Bod 1.2 prováděcích předpisů stanoví toto "S každým poradatelem uzavre Ceský horolezecký svaz (dále jen CHS) prostrednictvím Komise sportovního lezení (dále jen komise) Smlouvu o dílo."

2. V bodě 1.3 je uváděna "minimální" výše cen. Již toto znění napovídá tomu, že nejde o ustanovení, které lze pozměnit dohodou (dispozitivní), ale spíše o ustanovení kogentní, tedy dohodou nepozměnitelné. Ustanovení o minimální výši by postrádalo smyslu, kdyby bylo změnitelné.

3. Např. již bod 1.4 stanoví: "CHS si vyhrazuje právo na umístení log svazu popr. partneru svazu. Velikost plochy bude specifikována dle Smlouvy o dílo." Tedy odkazuje na smlouvu o dílo, která může stanovit podmínky přesněji. Sporný bod 1.3 takto ovšem nečiní. A contrario lze tedy dovodit, že jeho obsah nelze smlouvou upravit.

4. Bod 11.2 stanoví: "Pro závody III. Kategorie mají výše uvedené predpisy doporucující charakter. Poradatelé mohou
pravidla prizpusobit svým možnostem a místním zvyklostem. Zcela závazné jsou pro poradatele
pouze body 5.1 a 5.2". Z tohoto plyne, že pro MČR (tedy závod I. kategorie) jsou tato pravidla závazná.

5. Logický výklad: Prováděcí předpisy obsahují nejen pokyny pro pořadatele, ale i informaci pro závodníky o pravidlech závodů (např.body 6-9) a konečně i ocenění za předvedený výkon. Prostě aby věděli "do čeho jdou". Tento účel asi těžko splní neveřejná smlouva, která najednou pozmění tato pravidla.

Z uvedených důvodů se domnívám, že došlo k porušení prováděcích předpisů. Pořadatel se obohatil na úkor závodníků a nesplnil podmínky dané ČHS pro použití dotace.

Záměrně do toho nezatahuji úvahy o dalších věcech. Jako např.: Kdo s kým vlastně uzavřel smlouvu. Kdo zvítězil. apod. I když to by bylo taky na delší povídání.
Syselodpovědět 
   Re: Předpisy jsou předpisy10:45:51 02.12.2008
no aspon je videt k cemu jsou dobry "pravidla"....nemam pocit ze by neco nekomu ulehcovaly.... :)
chyskaodpovědět 
   Re: Předpisy jsou předpisy16:27:02 02.12.2008
Ale ten fígl se smlouvou o dílo by byl krásnej, kdyby vyšel. Představuju si třeba: Mezinárodní megamistrovství ČR, cenový fond xx miliónů ojro, obrovský zájem lezeckých es a silných reprezentací z celého světa, sponzoři se rvou o možnost akci sponzorovat. Vše proběhlo skvěle, blíží se vyhlášení výsledků. "Víte kluci a holky, my tady máme takovou smlouvičku o dílo. Sorry ... Ale příště přijeďte zas. :-)
Vašekodpovědět 
   Re: Předpisy jsou předpisy08:36:09 03.12.2008
No není to krásné, když do toho začne mluvit někdo bez vakua mezi ušima?
Dobrá práce Sysle
Ondřejodpovědět 
    Peníze jsou peníze22:39:47 03.12.2008
Krása, udělali jste tady vážení hádači o peníze celkem idioty...a pak mi někdo tvrďte, že závodíte pro radost...je to celkem k pláči...fandím všem co bravůrně lezou, ale myslím že by si měli zvyknout, že lezecký sport není zlatý důl a že jim nevydělá na živobytí...a nebo udělejte z lezení zlatý důl a seberte mu jeho kouzlo...a to vám pražákům jde extra dobře! ty vaše gigamonstrózní lezecká střediska, kde se lidi ani nepozdraví a je tam cítit jen rivalita....užijte si to! a uduste se tim!
Pěkný večer
Renataodpovědět 

 Pro ty co kritizuji23:54:21 30.11.2008
Kritizovat umi kazdy. Vy vsichni kritici...budte vdecni ze to byla pekna podivana bez vetsich chyb. Nemel jsem nic s poradanim spolecneho ale verim ze za malo penez usporadat neco tak velkeho bez chyby neni sranda.
Problem je hlavne v tom ze zavodi malo lezcu. Treba nekdy za par let bude uplne jiny system zavodu, ktery funguje velmi dobre v jinych sportech. Kdyby se jednalo o masovejsi zalezitost, treba s nejakou druhou ligou, ktera by zacala treba v patek vecer, s kamaradskou atmosferou kde by si kamosi prisli zazavodit mezi sebou, urcite by se na nejaky jiny koncept zavodu navalilo vice dobrovolniku kteri by prisli bez nejakych velkych naroku na odmenu pomahat s organizaci, dovalili by treba i nejake sponzory atd..ale v dnesni dobe kde se neelitni lezec boji zucastnit, aby ho nahodou nejaky zoufalec nezacal urazet jeste pred zavodem...treba jiz predem na Lezci... to je jina situace...
Torousodpovědět 
 Re: Pro ty co kritizuji10:51:56 01.12.2008
co udelat spolecny mistrovstvi cesky a slovensky republiky? kazdej rok na jinym miste. opravdu ti nejlepsi z obou republik... pravidla jak na svetaku...a MCR otevrit vic pro lidi...bez izolace...atd....co? no? :)
chyskaodpovědět 
  Re: Pro ty co kritizuji11:06:52 01.12.2008
Dobrej nápad!
Olinodpovědět 
   Re: Pro ty co kritizuji12:54:34 01.12.2008
blbej nápad.. kvalifikace byla lehká až pod top ( cca 8 ), semifinále se dalo taky líst v pohodě relativně dost vysoko.
pamatuju hodně závodů. kde se padalo pod první expreskou v kvalifikaci,třeba kvůli tomu, že někdo měřil pod 170. A kvůli tomu se jezdilo třeba až do ostravy nebo baňský bystrice. cesty byly krátký a hodně bouldrový, přesto se přihlašovalo kolem 40,60, 80 lidí(nevim přesně). stačí trochu víc líst, sebrat zbytky odvahy a přihlásit se.
A. odpovědět 
    Re: Pro ty co kritizuji19:38:32 01.12.2008
dokud se zavody poradali z nadseni a ne pro penize, tak se prihlasovalo 60. lidi, ale jakmile do toho zanou cpat penize, tak to jde do kytek. je milion pravidel a omezeni a to kazdyho prudi.
a k cestam: pride mne stupidni stavet zavody tak, aby od zacatku byl kotel a spoustu lidi spadlo pod prvni preskou. cesta by mela byt takova, aby posledni clovek spadnul tak u treti presky a top dali ta 3 lidi max (v kvalifikaci). cesta by mela byt tezsi a tezsi. uznavam, ze cesty mohli byt tezsi, ale nikdo nebyl na stejnym miste a presto si vsichni dost zalezli (niko nespadnul pod pulkou) coz povazuju za velkej uspech.

jo anauc se psat cesky (jak nekdo muze napsat lézt se "s" to fakt nechapu!
trojasctodpovědět 
     Re: Pro ty co kritizuji20:57:47 01.12.2008
nemam jinou zkusenost nez s mejcupem....ale nemyslim ze by u nas byl prostor pro to delat zavody pro penize...aspon ne pro takovy ktery by staly za to...porad to bude o nadseni...ktery je porad vic a vic zadupavany do zeme neprimerenyma narokama a kritikou ze vsech moznych stran...nadruhou stranu mam dojem, ze zavodu, at uz jakychkoliv je vic a vic....zrovna tak jako sten...a zrovna tak jako lezcu...

tezko rict jaka by mela byt cesta...cesta je cesta a rozhodujici je, jaci lezci se s ni pomeruji...pokud je vykonnost lezcu na MCR rozstrelena pres 5 obtiznostnich stupnu tak to snizuje kredit ani ne tak mistrovskyho titulu jako spis mistrovstvi jako takovyho...

kategorie, ve kterych nestartuje vic jak 10 lidi (viz rychlost) je ujety plejtvani casem vsech organizatoru...a cas je vic jak penize...

co se tyka predchozi poznamky o tom ze nekdo nekde spadne proto, ze nemeri vic jak 170 cm...no a? je to uplne stejnej duvod pro to spadnout jako to, ze je clovek slabej...budto mas predpoklady...nebo ne...a je na tobe jestli se s tim poperes nebo se na to vymluvis...

kdyz jsme delali kdysi cesty (bouldry) na mejcupu...hrozne sme to resili...hlavne aby si zalezli i mali...uplna blbost....pak prisel adam, kterej byl o 2 hlavy mensi nez kdekdo z nejmensich dospelejch (bylo mu tenkrat 10 nebo tak nejak) a proste to vyresil po svym...

atd

atd

atd

a dobry kacer :)

chyskaodpovědět 
      Re: Pro ty co kritizuji21:36:44 01.12.2008
Pro ty co kritizuji bych chtel napsat par poznamek k problehlym zavodum jejichz kvalita byla na ceske pomery a zaver celkem dobra, ale.
Chapu, ze ceskymu narodu, a jak je videt tak bohuzel i tomu lezeckymu to trosku trva s objevovanim toho co je po celym svete popularni a sledovany. Nikdo nikomu nevnucuje se o rychlost zajimat, ale vazne si myslite, ze obtiznost ma do budoucna sanci? Porad se vola po televizi, ale myslite, ze by nekdo odvysilal prenos z obtiznosti? Treba hokej, hraje se, reklamni prestavky par sekund pri vhazovani a stridani, velky pauzy o tretinach. Ale jak by asi vypadal prenos z obtiznosti? Nastoupil, cvakl prvni, pauza na magovani, dva kroky, premysli, pauza, dalsi dva kroky. Spadl. Nez nastoupi dalsi na co bude divak 5 minut koukat? Rychlost je rychla,jasna, i pro laickeho divaka citelna. Nemyslite?
Co se tyka poctu zavodniku, myslite si, ze zrusej desetiboj kdyz prijde jen Sebrle a Dvořák? Asi težko, že?! A je to vina zavodniku, nebo organizatoru, ze propagace byla takova jaka byla? Na jeden radek v deniku 24 hodin... jinak nic.
Co se tyka komentatora, tak tam bych to neresil, pac Dan neni komentator, ale bafunar, kterej odvadi praci nekde jinde.
Jinak organizace zavodu se mi nejevi zcela jen o penezech, ale o lidech a jak se zda tak se ceske lezeni zacina blizit k ceskemu fotbalu, bohuzel ne rozpoctem, ale spis tou spinou.
Cilem tohoto clanku nebylo na nikoho utocit a spinit jeho praci, ktera byla provedena zcela na urovni ceske lezecke zavodni sceny.
sankaodpovědět 
       Re: Pro ty co kritizuji08:32:51 02.12.2008
Hele,viděls někdy v TV takovej snooker? Pět minut zaměřuje tágo,pak netrefí.A nebo trefí,nahází tam všechny koule a ten druhej si ani nešťouchne...prostě podívaná pro pár vyvolenejch.Nesrovnávej to ale s hokejem,tam je milion prachů,to v lezení nikdy nebude.
Zdeněkodpovědět 
      Re: Pro ty co kritizuji22:01:44 01.12.2008
Nazdar chýška.. na těch 170cm jsem neměl nijakej názor, jenom jsem vzpomínal, jak se před 15ti lety závodilo....
A.odpovědět 
      Re: Pro ty co kritizuji10:37:29 02.12.2008
zavodu je cimdal vic??Kde kdy ?? Podle me sly bouldry do sr*cek v CR, koukni se na slovensko,alespon 15 zavodu na urovni
odpovědět 
       Re: Pro ty co kritizuji11:05:32 02.12.2008
hele nevim co slo do sracek...:)

ale vim ze tady je spousta lidi ktery delaj co muzou....nejakej cas....a pak jdou delat neco jinyho....logicky....

tezko muzes vinit nekoho z toho ze neco nedela jak ty chces...

zijes ve svobodnym svete a mas moznost se sebrat a jit nekam kde to je lepsi...nebo se postarat o to aby to bylo lepsi tam kde ses ty...

:)
chyskaodpovědět 
        Re: Pro ty co kritizuji21:31:46 02.12.2008
Pro to jsme byli o víkendu v Polsku... Žádný pohár, ani mistrovství!!! Startovalo 232 mužů a 52 žen. Jinak v lezení prachy jsou, ne jak v hokeji, ale jsou...
Petisodpovědět 
         Re: Pro ty co kritizuji16:15:17 03.12.2008
Jo vole,penize jsou v lezeni,ale dostavaji je skialpinisti nebo trekari
odpovědět 
     Re: Pro ty co kritizuji21:59:25 01.12.2008
jo, pardón.. taky nevim, že závody se pořádal IIII... Jsem v tu chvíli byl hrát fotbal. Dík za upozornění, chápavý češtináři:)
A.odpovědět 
      Re: Pro ty co kritizuji14:15:49 02.12.2008
Good catch :-)
Modpovědět 
  Re: Pro ty co kritizuji14:58:09 01.12.2008
Mne se ty zavody libily.Ukazaly kvalitu ceskych lezcu.A poradny mame jen dva.Zbytek je skupina ameteru.Uz aby lezl Adam , to dostane jiny vitr.
Hlavne me udivuje slaba uroven ostatnich junioru.Jenom Martin Stranik a nic.
Dagodpovědět 
   Re: Pro ty co kritizuji21:59:56 01.12.2008
Chtěl bych se zeptat Daga, kde získal dojem, že od třetího do x-tého místa jsou jen amatéři. Pár z nich jsem lézt mnohokrát viděl a mám zcela jiný pocit. P. S.: A jak lezeš ty?
Tondaodpovědět 
    Re: Pro ty co kritizuji09:52:57 02.12.2008
Tondo, třeba Rožek to je totální amatér:-)),ještě se má hodně co učit.:-)).
Vlkodpovědět 
     Re: Pro ty co kritizuji10:13:02 02.12.2008
viz slovnik cizich slov: amater = sportovec, ktery neprovadi sportovni cinnost jako sve povolani. V tomhle ma Tonda nejspis pravdu :-)
Mihalodpovědět 
      Re: Pro ty co kritizuji10:14:51 02.12.2008
pardon, reagoval jsem na daguv prispevek.
Mihalodpovědět 
     Re: Pro ty co kritizuji06:47:48 04.12.2008
No - on si nikdo neuvědomuje, že bez těch "amatérů" bychom se místo na závody dívali na exhibici 2 či 3 lezců. (U žen už to tak pomalu vypadá).A pochopitelně - kdo by to platil? sponzoři. Ono lezení není hokej či fotbal, aby se seběhly tisíce diváků. Takže raději podpořme i ten amaterismus, a z většího počtu bude naděje, že se nějakej ten novej mistr ukáže. Apropo - spousta kritiků a prndálků, co se lezení týká, nesahá tomu poslednímu ani po kotníky.
Honzaodpovědět 
    Re: Pro ty co kritizuji10:10:20 02.12.2008
Se mi nechce verit, ze to psal Dag The Vlkopes.
Radek J.odpovědět 
     mecholog a sport?12:17:06 03.12.2008
Fsadim maglajzak, ze to nepsal. Ledva by sezral otraveny granule, ci se Dag vsadil s Autsajdem vo pocet komentaru, nebo voboji, jinak ale ne.
Lacoodpovědět 
      Re: mecholog a sport?08:35:50 05.12.2008
Nepsal a vzteky jsem okousal vlastní oháňku!
Takhle to vypadá že chodím na závody!
Platim vstupný!!
Dokonce snad že jsem fanoušek něčeho!!!
Brrr, za tohle všechno může mg borháky, i když vůbec nevím jak! Ten drzý fracek co požil mé urozené jméno bude odsouzen k měsíci vězení, který ovšem stráví ve vazbě s Pletanem. Nebo mu kouzlem zěmním jeho mg v olej a pivo v šaratici! Ať si vybere!
 Dagodpovědět 
     Re: Pro ty co kritizuji08:25:50 05.12.2008
Nepsal. Teď na to koukám jak vrána. Vyhráls!
Dagodpovědět 
   Re: Pro ty co kritizuji08:24:50 05.12.2008
Chtěl bych požádat neznámého. aby si nešel jiný nick, než je Dag.
Dag tohle nepsal.
Dagodpovědět 
  Re: Pro ty co kritizuji17:12:34 01.12.2008
ja si myslim ze by to mohol byt dobry napad...hlavne pre mladu spicku z oboch krajin ktora by si zvykla na system podobny zo svetakov, kde by potom mohli lepsie zabojovat...a pre tuto skusenost by nemuseli ani daleko cestovat co stoji kopec penazi a casu...
cyrilodpovědět 
   Re: Pro ty co kritizuji21:03:32 01.12.2008
jj...jeden z duvodu....
chyskaodpovědět 
 Re: Pro ty co kritizuji11:29:27 01.12.2008
2 ligu už máme.A sice poměrně dobře organizovanej i probíhající Tendon cup.
Honzaodpovědět 

 Fotky, videa?09:38:09 01.12.2008
Kdopak syslí fotečky či videa? pošlete do placu, ať se taky nezůčastnění pokochají:-)díky!!
Gabiodpovědět 
 Re: Fotky, videa?12:56:59 01.12.2008
když ono udělat video je docela práce:( a dobrý ještě větší.....
A.odpovědět 
 Re: Fotky, videa?15:04:28 01.12.2008
JJ, nevite nekdo jestli nekde nevisi na netu nebo nebudou viset fotky??
Mattodpovědět 
  Re: Fotky, videa?20:33:29 01.12.2008
Pokud o to vyloženě někdo stojí, tak pár fotek z kvalifikace mám na: (odstraň mezery!) http://www.chk.cz/ index.php?option=com_content &view=article&id=25 &Itemid=29

Nic vyloženě extra to není, ale tak dvě nebo tři zdařilejší tam možná jsou...
odpovědět 
   Re: Fotky, videa?10:24:20 02.12.2008
Musim pochváli tyhle fotky v odkazu z komentáře nade mnou. Móóc se mi líbí.
Syselodpovědět 
    Re: Fotky, videa?12:25:46 02.12.2008
Fotky z odkazu výše jsou SUPER. A je to jedniné plus z celé téhle nesmyslné debaty.
Bubákodpovědět 
  Re: Fotky, videa?17:39:25 02.12.2008
par fotek z finale zde, holky na obtiznost jsem bohuzel nestihnul a lezeni na rychlost bylo moc rychly... ale to ostatni by tam melo byt :)

http://picasaweb.google.com/michalzach/ MistrovstvRVLezenStNaSmChoff CzechChampionshipOf ClimbingWallSmichoff#

nejsem profik,takze to je sem tam rozmazly a mel jsem pevny objektiv,takze obcas i urizly.. snad to prezijete :)
Misakodpovědět 
   Re: Fotky, videa?17:40:11 02.12.2008
PS. v odkazu je nutne odstranit mezery
Misakodpovědět 
    Re: Fotky, videa?11:08:11 03.12.2008
Moc děkuju za odkazy!Už jsem se lekla, že fotografové nebyli přítomni:-) Super fotečky!!!!
Gabiodpovědět 
   Re: Fotky, videa?14:31:20 03.12.2008
moc pekny, nejen MCR, cesko-sasky svycarsko je nadherny:)
aTomodpovědět 
 Re: Fotky, videa?17:23:43 04.12.2008
odkaz na fotky:http://album.volny.cz/ klemsa/browse.php? album_id=106830&browse_page=0
klemilodpovědět 
  Re: Fotky, videa?17:25:53 04.12.2008
je potřeba odstranit 2 mezery, jinak to nebude fungovat
klemilodpovědět 

 Gratulace17:16:18 01.12.2008
Všem nejlepším a ještě větší Rohožníkovi - chlape ty teda válíš! Super!!!
Břeťa Leblochodpovědět 
 Re: Gratulace18:28:31 01.12.2008
Díky Břeťo! Byl to hlavně super prožitek, akorát musím příště zrychlit, dojel jsem na čas, tohle nejsou skály...
Michal Rožekodpovědět 
  Re: Gratulace19:18:16 01.12.2008
gratulajebace Rohožníkovi! Příští rok to vyhraješ!:-))
kuba novákodpovědět 
  Re: Gratulace21:23:49 02.12.2008
no jo, to je to Tvoje věčné poflakování se ve stěně :) ...tady vyklepat, tu namágovat, levá noha..ne, pravá..a nebo ne levá je lepší..no radši se o dva kroky vrátit, trošku se protáhnout a pak zas pár kroků vejš :))))) supr výkon michale, gratulace!
štěpán tomasodpovědět 

 video20:24:10 02.12.2008
"když ono udělat video je docela práce:( a dobrý ještě větší....."

no tak ja sem jen frknul video z fotaku na jutup, kvalita nic moc, ale myslim ze atmosferu finalovyho lezeni mistra Mrazka to celkem zachytilo

dik vsem lezcum za predvedny vykony!

http://www.youtube.com/watch?v=tkLCCMtUChU
franzodpovědět 

 Video - dve kamery na place22:45:48 02.12.2008
Na jednech fotkach tady sem videl dve velky kamery na stativech pod cestama a pak jednu v akci pri rozhovoru s LH. To bylo nejaky zpravodajstvi (jaka TV?) nebo to meli organizatori pro svuj zaznam?
Bude z toho neco?
O.odpovědět 
 Re: Video - dve kamery na place20:14:52 03.12.2008
Točili vztekajícího se rebela Hrozu,bude to prej v v kabaretu. Ein kassel buntes.
odpovědět 

 rychlost22:48:09 02.12.2008
No,tak ty 3 závodnice na rychlost jsou celkem nářez,asi se příští rok přihlásim taky :)slušná šance přijít k medajli
Michalaodpovědět 
 Re: rychlost23:18:11 02.12.2008
Jde o to jestli by si nebyla čtvrtá!
odpovědět 
  Re: rychlost23:31:04 02.12.2008
Nakonec bramborová taky dobrá!!! Ale on v lezeckým světě stejně ty lezce na rychlost nikdo nezná, tam být "celebritou" znamená, že něco umí vylézt!!!
odpovědět 
   Re: rychlost23:38:12 02.12.2008
A zná vůbec někdo kromě pár zažraných lezců mistra republiky v jakékoliv lezecké disciplíně kromě Pavla Béma a toho oného Mesnera?
Kuba Turekodpovědět 
    Re: rychlost23:42:50 02.12.2008
Určitě znají po celým světě lezci jméno Tomáše Mrázka a Adama Ondry, ale v žádným případě neznají jméno mistra světa v rychlosti (snad až na výjimky - v Rusku)
odpovědět 
     Re: rychlost12:39:15 03.12.2008
Svatá prostoto...
Kuba Turekodpovědět 
      Re: rychlost14:52:51 03.12.2008
:o))
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
     Re: rychlost10:15:25 04.12.2008
Sorry,ale když vyslovím tahle dvě jména kdekoliv mimo skály či stěnu,tak budou všichni koukat jak vyvoraná myš.Zato Rosický,Nedvěd...a jak se to všechno jmenuje...to se čapnou,páč se to do lidí tlačí ostošest.
Zdeněkodpovědět 
      Re: rychlost21:12:58 04.12.2008
Bylo řečeno mezi lezci! a tak to skutečně je, myslím, že jen málo lezců nezná Adama. Ověřeno v terénu.
Steveodpovědět 

 Díky za akci09:09:41 03.12.2008
Díky pořadatelům za zdařilou akci. Pořádat něco podobného je spousta práce a pro majitele stěny jistě značná finanční ztráta vlivem ušlého zisku. Nemluvě o nutnosti tam teď postavit nové cesty, snahy přilákat diváky v sobotu s tím, že dostanou vstup na další lezení zdarma apod.
Za bafuňáře Svazu jsem rád, že někdo je schopen udělat takový závod. Myslím, že případné nedostatky v pravidlech je nutné normálně řešit u stolu a nikoli kolem sebe plivat a nadávat.
Petr Reschodpovědět 
 o MČR trochu jinak00:18:48 04.12.2008
...něco ze zákulisí nejdrsnějšího závodu roku 2008 se dá dozvědět na zlobastream.cz
A.odpovědět 
 Re: Díky za akci09:01:20 05.12.2008
Boze ty me dostavas kazdym tvym clankem ci komentarem na Lezci i v Montane!Kam to lezes..?
odpovědět 

 Fotky Lucky Hrozové03:05:20 09.12.2008
facebook.com/album.php?page=1&aid=49211&l=24e2b&id=629412799
jerryjrodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179558)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Reservoir Dogs Ext. 7a+ Kalymnos
Flake Is Fake 6c Vrbovsko
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream | Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! | RIP | RIP | Re: Ani |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (94)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (16)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (9)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (8)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 374 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 323 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 273 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.