LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Vopravdickej horolezec všude strká prsty, u žen vidí madla, na všem shybne a jeho nejlepší kámoš je friend.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140175 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
ZŠ Chřibská - Chřibská
Alpin Třebíč - Třebíč
Sokolovna TJ Sokol - Ledeč nad Sázavou

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Green sport s.r.o. - Uherské Hradiště
HANIBAL - Praha 2

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra: Road to Tokyo # 16

Hradby na Špilasu 8b

V 16. díle videoseriálu o přípravě na olympiádu 2020 v Tokiu Adam Ondra provází diváky svým domovským městem Brnem. Na závěr leze dvě cesty na hradební zdi na Špilberk. Jednu za francouzských 7a, druhou za 8b.

Video má cca 7,5 minuty. S českými titulky ho zveřejnila mall.tv:



Předchozí články k seriálu o Adamově přípravě na olympiádu 2020 v Tokiu jsou zde:

Adam Ondra: Road to Tokyo # 15 - Mnichovský skok pro stříbro

Adam Ondra: Road to Tokyo # 14 - Kousek domova všude s sebou

Adam Ondra: Road to Tokyo # 13 - Čínský boj

Adam Ondra: Road to Tokyo # 12 - Jak se staví bouldery? Výzva pro Adama

Adam Ondra: Road to Tokyo # 11 - Nová éra v boulderingu!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 10 - Napínavý boj v Moskvě

Adam Ondra: Road to Tokyo # 9 - První závod sezóny, první zlato

Adam Ondra: Road to Tokyo # 8 - Tréninkový den v Brně

Adam Ondra: Road to Tokyo # 7 - Tajemství úspěchu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 6 - Za tréninkem do Tokia (2/2)

Adam Ondra: Road to Tokyo # 5  - Za tréninkem do Tokia (1)

Adam Ondra: Road to Tokyo #4  - Kdo je Adam Ondra

Adam Ondra: Road to Tokyo #3  - Lezecký silový desetiboj

Adam Ondra: Road to Tokyo #2 - Jak vyhrát olympiádu

Adam Ondra: Road to Tokyo #1 - Představení nové série

sth   [úpravy] 05:35 05.06.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 dracak;)07:34:22 05.06.2019
Zda se mi to, nebo se v 3.00-3.10 vaze na dracak? :)
odpovědět 
 Re: dracak;)07:44:15 05.06.2019
Nezdá se Ti to. Používá se dost často. Líp se totiž rozvazuje. Jen musíš udělat pojistku, popř. ho "zdvojit", aby se nemohl rozvázat. Nedám na něj dopustit :-)
ttodpovědět 
  Re: dracak;)07:52:48 05.06.2019
Na dračák se vážou téměř všichni sportovní lezci a pár staromilců, taky ho používám, i když dvojitý, kdo by to furt po pádu rozvazoval (myslím osmičku..) :-)
Závišodpovědět 
   Re: dracak;)11:58:08 05.06.2019
nejlepší je yosemite bowline = dračák s yosemitským zakončením. Opatrnější potom uvážou ještě klasickou pojistku. Menší voser než zdvojovat celej uzel.
T.tjodpovědět 
    Re: dracak;)12:02:24 05.06.2019
ale na vícedýlky neni vhodnej...
T.tjodpovědět 
     Re: dracak;)12:30:48 05.06.2019
Proč yosemitský dračák není vhodný na vícedélky?
jpodpovědět 
      Re: dracak;)12:46:08 05.06.2019
dračák s yosemitským zakončením může být potenciálně nebezpečný.
https://www.youtube.com/watch?v=1dj5Y3h1AEI


odpovědět 
       Re: dracak;)12:06:12 16.06.2019
Jako že když ho normálně zavážu, pak napůl rozvážu a pak blbě zavážu do úplně jiného uzlu, tak je nebezpečný? Neplatí to náhodou o každém uzlu?
 onyodpovědět 
  Re: dracak;)11:53:22 05.06.2019
Přesně tak, já ho taky používám (zdvojeně)už několik let k naprosté spokojenosti při veškerém lezení s lanem. Včetně dvojčat do vícedélek. Je super jak jde i po ěkolika pádech ve sportovkách rozvázat.
Tomikodpovědět 
 Re: dracak;)14:39:04 05.06.2019
dvojitej dračák ideální na nacvičování sportovek
odpovědět 

 Brno jede!!07:50:33 05.06.2019
Super !!! Brno jede!!
Závišodpovědět 
 Re: Brno jede!!14:17:27 05.06.2019
jo roztomilej dil:) Jen tak dal. Kolem toho polozenyho koutu jsme museli v brne uz chodit vsici. Ze to bude za 8b (jako tak tezy) me fakt nenapadlo...
judovanaodpovědět 
 Re: Brno jede!!14:48:14 12.06.2019
Celé se to mělo jmenovat "Lezení v rezervaci".
PS: Kdo nevylezl v Brně na Zelňáku na tu sochokašnu uprostřed, jako by nebyl - výzva pro AO.
Slezecodpovědět 

 Národní kulturní památka22:23:01 05.06.2019
Je až k zblití, kam může zajít byznys, komerce a sobeckost hraničící s hloupostí. Hrad Špilberk je Národní kulturní památka a ne zábavní park či lezecká stěna.
odpovědět 
 Re: Národní kulturní památka22:34:08 05.06.2019
Já to psát nechtěl, abych zase nebyl za trola a závistivce, ale když už jsi to napsal, tak připojuji souhlas.
odpovědět 
 Re: Národní kulturní památka23:20:18 05.06.2019
"V současnosti je turistickým lákadlem a zejména v letních měsících se zde konají různé kulturní akce, hudební a divadelní festivaly. Jsou odtud také odpalovány ohňostroje během soutěžní přehlídky Ignis Brunensis."

Jak je vidět, tak hrad chtě nechtě působí jako zábavný park. Baví se tu milovníci kulturních hudebních, divadelních a dalších akcí. Dokonce jsou odtud odpalovány ohňostroje.
Vlézt výjimečně kousek hradeb, což dohromady znamená se na chviličku dotýkat celkově několika centimetrů čtverečních, není vůbec nich hroznýho.
Ovšem kdyby se to rozmohlo masově a začalo se to tím vážně ničit, tak to by nebylo dobrý.
V tuhle chvíli se ale podle mně vůbec nic odsouzeníhodného nestalo.

správce hraduodpovědět 
  Re: Národní kulturní památka01:08:49 06.06.2019
Jo, ale jde o příklad. Prostě po památkách se neleze, po zvířatech se nemaluje. Jaký je pak rozdíl mezi tím, když si nějaký týpek leze na hradby a jiný týpek na kašnu? Když půjdeš okolo nějaké zajímé stavby s dětmi a mládeží, jak jim chceš vysvětlovat, že by se tam sice lezlo hezky, ale nesmí se, to jen Adam Ondra? A i když bys to zvládl ošetřit v lezecké obci, co lidi, co k lezení nemají žádný vztah, neví, kdo je AO, a jdou okolo památky a vzpomenou si, že by to mohla být prča přelézt?
odpovědět 
   Re: Národní kulturní památka08:27:12 06.06.2019
Rozdíl je v tom, že AO na to měl spešl povolení. Takže když po tom někdo bude chtít lézt, s tím, že na to lezl i AO, tak mu řekni, že
1. na to potřebuje povolení
2. že není světoznámá osobnost jako AO , který touto kratičkou, nic neničící aktivitou rozeslanou via video do světa, pomohl výrazně s propagací města Brno, potažmo celé ČR.
Což se odrazí na státní kasičce, ze které bude víc peněz na údržbu hradu.
správce hraduodpovědět 
    Re: Národní kulturní památka12:02:05 06.06.2019
A jeste jedna: Hezci dokument o Spilbergu nez tento jsem hodne dlouho nevidel :)
judovanaodpovědět 
    Re: Národní kulturní památka17:12:31 06.06.2019
To je jedno, zda měl nebo neměl povolení. Prostě jedná se o nevhodný příklad toho, jak se lidi chovat nemají. Když veřejně ukazuje, že lezení po zdech je prima zábava, proč by si to zítra nějací kluci nešli zkusit na nějakou jinou zeď? Nebo sochu? Nebo... Prostě po památkách se pro zábavu neleze. To by bylo řevu, kdyby si vyřídil povolení na mágo na písku a pak lezcům ukazoval, jak tam práší, kdežto oni nesmí, protože nemají povolení, co? Ondra je sice extra dobrý lezec a myslí mu to lezecky dobře, ale přijde mi, že co se týká běžného života a zejména jeho společenské stránky, má v hlavě vymeteno (můj názor, ne tvrzení), od propagace politiků až po lezení po památkách. Nebo se nechá ovlivňovat komerčně zamřeným manažerem, ale to vyjde nastejno. Taková smutná postavička, holt si asi tu lezeckou genialitu příroda vyvážila jinde :-(
odpovědět 
     Re: Národní kulturní památka17:30:18 06.06.2019
Ano, souhlasím. Adamův manažer by neměl být komerčně zaměřený. A také doufám, že nebude lézt po sochách.
Jiriodpovědět 
      Re: Národní kulturní památka01:24:26 07.06.2019
A jak má být zaměřen, aby nebyl komerční ale uživil sebe i Adámka? :-)
odpovědět 
       Re: Národní kulturní památka08:55:11 07.06.2019
měl by bejt víc sluníčkovej a refugees-welcome-friendly, srkat sojový fair-trade latéčko s vystrčenym rokokovym malíčkem, udělat coming out, založit si engéóčko a přisát se na sorošův cecík
odpovědět 
        Re: Národní kulturní památka12:46:14 07.06.2019
Co to je rokokovej malíček?
honzaodpovědět 
         Re: Národní kulturní památka08:29:43 11.06.2019
To je přece nějako Mozartovský malíček, není-liž pravda?
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Národní kulturní památka15:20:11 07.06.2019
Co je to sorosův cecík?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Národní kulturní památka09:11:04 07.06.2019
Měl by upřednostňovat ochranu památek (zejména českých) před ekonomickými zájmy svého klienta, prostě jako každý dobrý manažer. :)
Jiriodpovědět 
      Re: Národní kulturní památka09:28:33 07.06.2019
Taky po stromech by se nemělo lézt, některé mohou být starší než ty opravené hradby. Zvláště s magnéziem.
Jiriodpovědět 
       Re: Národní kulturní památka16:59:30 07.06.2019
Jsem v době studia v Olomouci strávil pár let lezením po hradbách. S magnéziem.
Taky po takovém žulovém bloku s vysekanými (sic!) chyty v parku jsem tam ze zoufalství lezl.
I ve svém rodném městě jsem zkoušel popolézat po různých opěrných zdech.
Na kašnu ani na morový sloup jsem myslím nelezl (ale paměť je ku...). (A ostýchám se to přiznat, ale bohužel i když se snažím, nepřijde mi to stejné jako lézt po hradbách.)
Uf, a mám ten coming out za sebou.
P.odpovědět 
     Re: Národní kulturní památka08:49:21 07.06.2019
AO je sám živoucí národní památka :)
odpovědět 
     Re: Národní kulturní památka08:59:47 07.06.2019
Jsem s nim mluvil jen parkrat, ale dycky to mel v halve v poradku. Navic rozhodne neni hloupej(spis velmi velmi naopak), kazdej jeho (zivotni) krok je velmi dukaldne promyslenej.
Manazera jakyho ma nutne potrebuje, rotoze sam je to dobracisko, a prachy by z toho inac nevymlatil.

MImochodem opravdu tu nikdo jako malej nelezl po zdech a nemel kout na dvorku kterej odolal dokud ho to nepreslo?
judovanaodpovědět 
     Re: Národní kulturní památka09:00:46 07.06.2019
...a co sa preboha tej stene/hradbam stane? :D Ake stare je to sparovanie? 10-20rokov? kde vo videu AO lezie na sochy? Ja ked som viacej ako 20rokov dozadu zacinal, tak sme chodili prave na miestne hradby, na SVK je to pomerne bezna prax (resp. bola v casoch nedostatku umelych stien).
Rad by som vedel, kde si vycital, ze ludia sa tak nemaju spravat..?
Schvalujes teda, ze sa tam nema liezt, radsej nech do toho kuta chodia miestne socky srat a curat :D
Za mna zase dalsi nezmyselny hate
Smutna postavicka plna hate-u a v hlave mas vymetene ty (moj nazor! xD)
Miroodpovědět 
      Re: Národní kulturní památka12:36:29 07.06.2019
Příklady táhnou, jde o přístup, zda tam jsou záchodky nebo tam chodí lidi blít, není důležité... Nejsi-li schopen toto pochopit, není pak divu, že to obhajuješ.

odpovědět 
       Re: Národní kulturní památka12:43:09 07.06.2019
Důležitý to pravda není, ale já mám v tomhle dilematu jasno. Radši ať tam chodí blít, než aby tam chodili srát.
honzaodpovědět 
       Re: Národní kulturní památka12:33:51 12.06.2019
Trolle jsi idiot.Brňáci si po Špilasu možu lozit jak se jim zachce.Je totiž Brňáků! Cajzli ať si lozijo na Hradčana.
odpovědět 
     Re: Národní kulturní památka10:12:49 07.06.2019
Miluji Lezce.cz. Kde jinde si může člověk upřímně, hluboce a hlavně anonymně podiskutovat o čistotě přelezu cesty zakončené řetězem, o bezpečném slaňování jednorukého dítěte nejasného pohlaví s prusíkem či o škodlivosti lezení na naše kulturní památky.
Jiriodpovědět 
      Re: Národní kulturní památka12:37:32 07.06.2019
Chceš snad někomu určovat, co smí a nesmí psát nebo si smí nebo nesmí myslet? On má právo tam lézt, já mám právo napsat svj názor. Že se někomu nelíbí, je jiná věc. Líbit se ti nemusí.
odpovědět 
       Re: Národní kulturní památka12:55:48 07.06.2019
:) Asi jsi mě špatně pochopil. Nechci nikomu nic určovat. Z mé strany jde o projev čisté lásky k internetovému médiu.
Jiriodpovědět 
       Re: Národní kulturní památka18:04:50 07.06.2019
To vypada, ze jsi rozumu mdleho. At uz vyctes z Jiriho slov cokoliv, neda se z nich v zadnem pripade vycist, ze neco nekomu zakazuje.

Tenhle bludny pristup je pro tvoji tvorbu charakteristicky.

P.S. je fajn, ze ses Jirimu omluvil...ne,pockej, ty ses vlastne neomluvil! Moralizujes tady, ale kdyz prijde na vec, skutek utek. Takoveho cloveka lze sotva brat vazne.
odpovědět 
        Re: Národní kulturní památka19:33:42 07.06.2019
Mne vážně neber :-)
odpovědět 
         Re: Národní kulturní památka21:07:14 07.06.2019
Vsak pisu, ze te vazne neberu - a ty mi na to napises "mne vazne neber"? Tak tos vyrazil otevrene dvere :) Ty jsi nejspis sebestrednej a ne moc chytrej k tomu. Spatna kombinace - pro tebe.
odpovědět 
          Re: Národní kulturní památka21:33:19 07.06.2019
Takoví, jako já, jsou nejhorší :-) Sebestřední blci :-)
odpovědět 
           Re: Národní kulturní památka16:40:18 09.06.2019
Stačilo říct Jirkovi: omlouvám se, blbě jsem si to přečet. Fakt jsi nikomu neurčoval, co může nebo nemůže psát.

Omluvit se ale vyžaduje přiznat, že ses splet. Porazit svoje ego. Bohužel, sebestřední prolhaní blbci jako ty to neumí ;)
odpovědět 
            Re: Národní kulturní památka08:51:41 10.06.2019
No jo, teď jde o to, kdo je ten, komu to vadí a má smůlu :-(
odpovědět 
             Re: Národní kulturní památka16:48:13 10.06.2019
Co to meleš? Ty seš fakt mimo.

odpovědět 
 Re: Národní kulturní památka23:31:18 05.06.2019
A Národní kulturní památka by se podle tebe měla obehnat ostnatým drátem a pouštět tam jen občas kurátory? Jaký je rozdíl mezi hustým provozem návštěvníků a pár přelety koutem?
odpovědět 
  Re: Národní kulturní památka07:33:30 06.06.2019
a) Spilberg je jeden z nejskaredejsich hradu (a pamatek vubec) siroko daleko.
b) deji se tam mnohem horsi veci nez par toproupu (na mtery nepochybuju mel povoleni od provozovatele)

judovanaodpovědět 
   Re: Národní kulturní památka08:17:22 06.06.2019
Taky si myslím, že na to měl povolení.
odpovědět 
    Re: Národní kulturní památka08:20:52 07.06.2019
Teď si vem co by se stalo, kdyby se AO nechal vyfotit na titulku Montany s cigarem. To by byla smršť, možná by ho vyloučili z Olympiady na základě udání (počítám s tím, ze se kvalifikuje).
Elementodpovědět 
 Re: Národní kulturní památka14:00:02 07.06.2019
Je až k neuvěření, kam může klesnout úroveň projevu některých jedinců. Video vzniko na popud samotné správy hradu Špilberk, vše bylo diskutováno/schváleno památkáři a městem Brno.
 pavelblazekodpovědět 
  Re: Národní kulturní památka14:04:28 07.06.2019
A bylo super :) Diky za nej.
judovanaodpovědět 
  Re: Národní kulturní památka14:11:52 07.06.2019
Taky děkuju :). Videa pravidelně sleduju. Dobrý nápad.
Jiriodpovědět 
  Re: Národní kulturní památka14:40:06 07.06.2019
Dyk jsem to řikal!
správce hraduodpovědět 
  Re: Národní kulturní památka15:05:16 07.06.2019
A jakou to má vše souvislost s podstatou, tedy že po památkách se neleze už jen z důvodu špatného příkladu? Je to to samé, jako byl nedávno problém malování po zvířatech, kde děti mohli malovat nezávadnými potravinářskými barvami po zvířatech. Z hlediska zákona ok, veterinární správna také neměla problém, ale jednalo se o špatnou ukázku a příklad nevhodného chování ke zvířatům a "atrakce" byla s omluvou zrušena. Až někde půjdou děcka třeba na Karlštejn a budou se na nádvoří nudit, proč by je pak nemělo napadnou si zabouldrovat na zdech, vždyť přeci ten úžasný Adam Ondra to také dělá...
odpovědět 
   Re: Národní kulturní památka15:20:07 07.06.2019
jestli zopakujes to 8b, tak jo, pak reknu, ze po pamatkach se neleze ;)
odpovědět 
   Re: Národní kulturní památka16:15:42 07.06.2019
Himbajz, Mirku Dusine slez uz z toho internetu.
Dlouhe Bidlo s Bohousemodpovědět 
  Re: Národní kulturní památka21:03:45 07.06.2019
Palec navrch !! Brno jede !!
Závišodpovědět 

 paradox16:52:20 09.06.2019
"přijde mi, že co se týká běžného života a zejména jeho společenské stránky, má v hlavě vymeteno (můj názor, ne tvrzení), od propagace politiků až po lezení po památkách. Nebo se nechá ovlivňovat komerčně zamřeným manažerem, ale to vyjde nastejno. Taková smutná postavička, holt si asi tu lezeckou genialitu příroda vyvážila jinde :-("

Jaký paradox - člověk, který si troufá negativně hodnotit něčí společenskou stránku, napíše do diskuze tohle. Takhle někoho pomluvit ve veřejné diskuzi (ještě k tomu anonymně) svědčí o naprostém nedostatku společenského cítění. Copak si ten člověk neuvědomuje?
odpovědět 
 Re: paradox19:54:45 09.06.2019
A proč by to nemohl napsat?
odpovědět 
  Re: paradox20:09:13 09.06.2019
On nepsal že to nemůže psát. On napsal to co napsal. Přečti si to.
odpovědět 
   Re: paradox21:22:50 10.06.2019
Čtu to co napsal a jak to napsal me přijde, ze by byl nejradši, kdyby to ten předním vůbec nepsal, proto napsal to co napsal.
odpovědět 
    Re: paradox12:36:21 12.06.2019
Teď jsi na to kápl - TOBĚ to tak přijde. To je tvůj pomatenej výklad. Ve skutečnosti to tam ale napsáno neni.

To je jen v týhle diskuzi minimálně 2x, co v něčem vidíš napsáno, co tam napsáno neni. A shodou okolností 2x podobnej případ - máš pocit, že někdo píše, že jsi neměl napsat něco, co jsi napsal. Předtím Jiří, teď tady.
odpovědět 
     Re: paradox15:13:03 12.06.2019
Promiň, své jsem napsal, nechce se mi zkoumat tvé výkřiky. Nemám chuť diskutovat, jen jsem vyjádřil můj názor. Mysli si, co chceš.
odpovědět 
      Re: paradox14:15:18 14.06.2019
Lol, tak to je moc. Jakože doteď jsi vůbec nevěděl, o čem je řeč? Vždyť jsi na to téma psal, to určitě nebyla nevědomá činnost, která nevyžaduje přemýšlení (jako je obvykle třeba dýchání), takže jsi to i "zkoumal", tak co to tady te´d meleš o tom, že nechceš zkoumat...jsme pořád u toho samýho, o čem jsi uže přemýšlel.

Nechceš zkoumat výkřiky, ale právě to jsi dělal, nemáš chuť diskutovat, ale právě to jsi dělal...takže něco nesedí :)

Prostě jako vždycky jsi před svým omylem strčil hlavu do písku.
odpovědět 
       Re: paradox14:46:22 14.06.2019
hoši, hoši, že vás to baví.
Něco na uklidnění:
https://tinyurl.com/y2j94ld5
odpovědět 
       Re: paradox16:15:47 14.06.2019
Ale to jsem psal já a tím pádem to píšeš někomu jinému, řekl bych, ze si z tebe tady někdo děla srandu a ty to pořad nechápeš. Nemáš to jednoduchý a to co psal ten první, tak to napsal tak jak to napsal a i kdyby to napsal jinak tak to napsal tak jak to napsal
odpovědět 
        Re: paradox12:48:20 16.06.2019
No ale to jsem psal ja a tim padem ti pises nekomu jinemu. Rekl bych, ze si tady z tebe nekdo dela srandu a ty to nechapes.

Kazdopadne z hlediska pointy je uplne jedno, kdo psal co. Ta zustava stejna.
odpovědět 
 Re: paradox10:00:59 10.06.2019
Ad v "hlavě vymeteno" apod. (nevím, odkud je to citováno): já jsem Adama poznal na VŠ a hodnocení, nejen mé: chytrý, poctivý, vstřícný, zodpovědný. Za tři roky studia žádné negativum.
o..odpovědět 
  Re: paradox11:27:02 10.06.2019
Hele, když se tu vulgárně vyjadřují lidé jako o blbcích a ovcích o příznivcích Babiše a Zemana (a to aniž by znali jejich vzdělání a sociální postavení) proč by se takto nemohl někdo někdo vyjádřit o příznivci Horáčka? Pokud se tu negativně vyjadřujete a urážíte lidi, co lezou na písku s mágem, i když je to v oblastech, kde to není zakázané, a tedy píšete jen na základě svých názorů a svých hodnot, proč to nemůže někdo udělat u lezení po památkách? Nebo jinde, je to jedno. Chovejte se slušně jinde, ostatní se pak budou chovat slušně tady. Je to jednoduché. Každý může mít svůj názor dle svého cítění, každý má právo ho napsat. A že to někdo udělá anonymně? A co je na tom špatně? Vždyť autoři videa, Blažek i admini to tak chtějí, nevadí jim to. Kdyby to někomu vadilo, omezí příspěvky jen na registrované. Ale vybrat volbu, že se mohou vládat anonymní příspěvky, a pak se divit, že lidi vkládají anonymní příspěvky, je trochu divné,ne? Udělejte si diskuzi jen pro registrované a máte klid :-)
odpovědět 
   Re: paradox17:00:41 10.06.2019
Tady se nikdo nediví, že někdo vkládá anonymní příspěvky...čti líp, zapoj mozek.
odpovědět 
    Re: paradox18:19:05 10.06.2019
Jsi příliš úzce zaměřen, mysli v souvislostech :-)
odpovědět 
     Re: paradox11:15:37 12.06.2019
Ty ses fakt tezce mimo.

To je takovej tvuj standard - kdyz te nekdo pristihne, ze meles blblosti, zacnes mlit uplne od veci, naky nicnerikajici floskule.

Nebylo cilem vyjadrit s k celku. Jen k te jedne veci. A tvoje schopnost priznat svuj omyl opet nezklamala -
takovou schopnost ty nemas. Misto toho kolem sebe zacnes hloupe kopat. Jako nejakej ctvrtak na zakladce. Ses ubohej. Neco se sebou zacno delat.

odpovědět 
   Re: paradox17:17:59 10.06.2019
"Chovejte se slušně jinde, ostatní se pak budou chovat slušně tady." Ale nelži...

Jiří se k tobě choval slušně, ale ty ses k němu slušně nechoval a neprojevil jsi nic ve smyslu omluvy, lítosti, nebo přiznání svého omylu.
odpovědět 
   Re: paradox08:28:44 11.06.2019
Příznivec Babiše či Zemana musí být trochu blbec, opravdový blbec, nemyslíš? Pak to ovšem není nadávka :-) Tak je to i s Tvými dalšími příklady.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: paradox15:05:40 12.06.2019
Tak v tvé bublině jistě pravdu máš :-)
odpovědět 
   Re: paradox09:48:13 11.06.2019
Babisa a Zemana tu doteraz nikto nespominal, az teraz ty. A faktom je, ze si pisal o hluposti a sebeckosti tiez ty prvy. Uz som pisal, ze v casoch pred boomom umelych stien sa po hradbach bezne liezlo.
Miroodpovědět 
    Re: paradox15:11:40 12.06.2019
Tak dělala se spousta věcí, třeba se akceptoval apartheid, nepouštěly se ženy k volbám, lezlo se s konopným lanem, před autem se běhalo s praporkem, upalovalo se za čarodějnictví...
odpovědět 
   Re: paradox15:17:46 12.06.2019
Kde tu nekdo neco rika o priznivcich Zemana a Babise? A z ceho plyne, ze ti lide (kteri to tu (ne)rikaji) nevedi nic o jejich vzdelani a socialnim postaveni (dovedu si predstavit situaci, ze to klidne muze byt prave naopak.. Cim vic toho vis, tim vice se orientujes)?

A tobe vlastne nejak vadi, ze lide vyjadruji nazor na Babise a Zemana, nebo proc sem tahas tu svoji nevecnou analogii? (jiste, ty vlastne chapes ten svet oproti tem ostatnim v tech sirsich souvislost, ze?)

Ale shrnme si to, Adam ma v hlave vymeteno, protoze ma jine nazory nez ty :)
odpovědět 

 slézání hradeb21:06:45 09.06.2019
Je to prostě nájezdník, tak stéká hradby, tomu se prostě nedá odolat.
Jezzodpovědět 
 Re: slézání hradeb21:08:10 09.06.2019
sorry, ztéká:-)
Jezzodpovědět 
  Re: slézání hradeb09:46:40 12.06.2019
Tomu, jenž zteče, patří hold. Tomu jenž steče, holt...
odpovědět 

 Poškozená památka UNESCO12:00:24 14.06.2019
Poškozená památka UNESCO v Oloumouci: Cizinec vyšplhal na římsu sloupu....  A to je právě ten problém, když se najdou mamlasové, co nerespektují základní společenské normy (po památkách se neleze) a dávají špatný příklad, a následují je další hlupáci, co prostě jen viděli, jak někdo leze po hradbách, tak co by si to nezkusili také...  A že to není tento případ? Může být a nemusí. Nikdo neví, co se kdejakému magorovi honí hlavou, a když tam tak stojí a kouká na zeď... hlavou mu bleskne vzpomínka na zprávu, napadne ho, že to může být prča, proč to nezkusit. Nebýt špatných vzorů, třeba by ho to nenapadlo...  Čest našemu vzoru :-)
odpovědět 
 méně je více01:59:01 15.06.2019
vrky plky, coby kdyby... Zkus míň vymejšlet a líp myslet.
odpovědět 
  Re: méně je více07:43:14 15.06.2019
Ty zase nepiš, když je venku tma, navíc nalitej :-D
odpovědět 
   Re: méně je více10:50:43 15.06.2019
https://tinyurl.com/y2gmu63q
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.