| Název | Klas. | Charakter | * | |
| Hrana Riga Varianta | 6 | | | | Stěnou podél hrany (borhák) a dále jako Hrana Riga na vrchol. R. Babička, 1999 |
| Karanténa | 5 | převislá | technika | | Vlevo od Východní hrany přes pět bh nv. Ve vrcholové knížce je uvedeno 6- asi může být. Michal Hron |
| Malé Rigo | 6 | | | | Nástup v jižní stěně spárou na vrchol. H. Rácz, V. Šmída, 1955 |
| Modrá Knížka | 6 | kolmá | technika | | Vlevo od cesty "Sbohem armádo" přes 4 kruhy n.v. |
| Valmont | 8 | převislá | síla | | Středem stěny (borhák) a dále jako Malé Rigo. O. Srovnal, 1991 |
| Hrana Riga | 4+ | kolmá | vytrvalost | *** | Co nejvíc se tlačit do hrany Riga, možné nebezpečí při zapínání třetího kruhu - pád by znamenal trable:), přeji hodně zdaru. V.Šmída, Ch.Valoušek, Z.Vitoul, 1953 |
| Narušitelská | 7+ | kolmá | síla | | Od kruhu cesty Rigo Střed doprava a při hraně na vrchol |
| Pískařská | 6 | | | | N na Z hraně, pod převisem vpravo spárou do středu stěnky, další spárou zpět doleva na hranu, odtud doprava a zářezem v převisu na vrchol. Valtr |
| Rigo Střed | 6+ | kolmá | vytrvalost | | Středem údolní stěny přes dva dodatečně přidané bh ke kruhu, podél převislého kouta ke kroužku, mírně doprava a přes kruh přímo na vrchol. 6+ dobové, v uzavřené stupnici. Spíš 7. Legendární a v dané obtížnosti vážná cesta. (i) J.Červinka-V.Šmída 1957, narovnání přes 2.K J.Kývala-P.Němec |
| Sbohem Armádo! | 5+ | kolmá | technika | | Madlovačka. |
| Sbohem Armádo! Varianta | 6 | kolmá | síla | *** | Cesta začíná vpravo od Sbohem Armádo! Jde se asi 4 m k borháku a pak se naváže na Sbohem Armádo! Cestu jsem našel v průvodci s otazníkem u klasifikace, takže fakt nevím. Napsal jsem 6, ale může to být klidně i 6-. |
| Vychodni Hrana (Levá Hrana) | 4+ | kolmá | vytrvalost | | |
| Zlatá Střední | 6+ | kolmá | síla | | krásná cesta, nahoře trochu rajbásek |
| Let Orla | 6- | kolmá | | | |